Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.488 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:36:
[...]

In tegenstelling tot de paladin bos (die efficienter is) moet een shaman een air totem opofferen om deze te kunnen plaatsen. En aangezien het in eerste instantie een verbetering lijkt, is het in tweede instantie een nerf, je hebt gewoon minder dps, dus in zijn totaal trek je wel minder snel aggro, maar dat komt ook omdat je minder dps doet ;)
Wat doen die air totems dan? Whirlwind totem?

Oh en Pala kan maar 1 blessing doen per persoon, dus hij offert ook een andere blessing op :P

[ Voor 9% gewijzigd door Vincentio op 21-02-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:26:
[...]

Wat is er mis met de Tranquil air totem? Volgens mij is het toch een redelijke spell?
Het enige wat er mis mee is, is dat ik, en wij, en waarschijnlijk een groot deel van de Horde, liever hadden gezien dat het hele concept van Blessing of Salvation uit het spel verwijderd werd. We zien het als easymode en dat willen we helemaal niet zelf hebben. Het hele punt van al die BoS threads toendertijd was dat we het uit het spel wilden hebben.

Het is verder een leuke totem hoor, we gebruiken hem nog wel eens als we Ragnaros voor Sons neer willen krijgen, op die manier kunnen we gelijk beginnen met DPS-en en dat werkt bij Rags voordeliger dan burst dps met Windfury/Grace.
Kees schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:36:
[...]

In tegenstelling tot de paladin bos (die efficienter is) moet een shaman een air totem opofferen om deze te kunnen plaatsen. En aangezien het in eerste instantie een verbetering lijkt, is het in tweede instantie een nerf, je hebt gewoon minder dps, dus in zijn totaal trek je wel minder snel aggro, maar dat komt ook omdat je minder dps doet ;)
Zodra je warriors met Sulfuras, Ashkandi's en Drake Talons hebt, rogues met Perd/CHT of CTS/Black Drake Claw combos hebt, mages met 8/8 Netherwind of al het beste cloth +damage gear in de game, warlocks met 8/8 nemesis en like 40% aggro reductie al met set bonusses enz (je begrijpt me wel), dan wordt Tranquil Air een stukkie beter voor DPS dan het burstdamage potentieel van Windfury/Grace :)

Op Rags hebben wij dus Tranq Air omdat we dan sneller en meer dps willen doen. Bij Vaelastrasz hebben we Windfury omdat we dan snel DPS moeten doen. Als je begrijpt wat ik bedoel :)
Vincentio schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:40:
[...]

Wat doen die air totems dan? Whirlwind totem?

Oh en Pala kan maar 1 blessing doen per persoon, dus hij offert ook een andere blessing op :P
Ja, maar met 5 Palas in de raid heeft de hele raid elk van de 5 Blessings tot hun beschikking. Met 5 shamans in de raid hebben maximaal 5 groepen geluk met 1 van elk soort totems.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:20:
Dit itt Alliance die elke 30 seconden er een Fearwardje opgooien (goed, op kunnen gooien, alhoewel er tegenwoordig genoeg dwarf priests beschikbaar zijn imo, nu iedereen weet hoe populair je daarmee wordt) en gewoon op hun dooie gemakkie Nef neer-dpsen. Ik heb wel eens een filmpje gezien van een Alliance MT, het enige wat die aap doet is 10 minuten op Sunder Armour rossen. Do not pass Spirit Rez, collect loots, profit!
Volgens mij was er sprake om de Priest racials gelijk te trekken, dus dat alle races Fear Ward hebben en ook Devouring Plague bijvoorbeeld. Dit weet ik niet zeker en was volgens mij ook maar een gerucht. Ik moet zeggen, Fear Ward is erg handig en erg makkelijk. Wat dat betreft heb je gelijk dat toch wel een vrij handig spell/talent is. Van de andere kant heb ik weer zoiets van "UD's hebben WoTF" tot hun beschikking.
Ik vond het ook verschrikkelijk jammer dat wij als Horde een BoS variant kregen. Dat hebben we gewoon niet (meer) nodig, en maakt het spel onnodig makkelijker. Liever had ik gezien dat BoS en Fear Ward van het lijstje spells verdwenen zodat er weer eens wat uitdaging ontstaat. Jammer genoeg slaat Blizzard dus al twee keer de bal mis, een keer met Tranquil Air Totem en de tweede keer met geen racial change voor Dwarves met de Priest revamp voor 1.10.
Dit hoor ik van zoveel mensen maar als ik kijk hoevaak ik nou echt BoSalvation op me heb en ook echt nodig heb? Eigenlijk nooit want je moet gewoon leren om met je DPS/Damage om te gaan.
Wat ik wel zo hypocriet is dat mensen roepen dat hij gewoonweg nutteloos is omdat het maar een totem is, sorry maar dit was gevraagt en Blizzard luisterd weer naar de grootste groep whiners ;)

No offence tegen jou Zonnesteek, snap goed wat je bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:44:
[...]

Volgens mij was er sprake om de Priest racials gelijk te trekken, dus dat alle races Fear Ward hebben en ook Devouring Plague bijvoorbeeld. Dit weet ik niet zeker en was volgens mij ook maar een gerucht. Ik moet zeggen, Fear Ward is erg handig en erg makkelijk. Wat dat betreft heb je gelijk dat toch wel een vrij handig spell/talent is. Van de andere kant heb ik weer zoiets van "UD's hebben WoTF" tot hun beschikking.

[...]

Dit hoor ik van zoveel mensen maar als ik kijk hoevaak ik nou echt BoSalvation op me heb en ook echt nodig heb? Eigenlijk nooit want je moet gewoon leren om met je DPS/Damage om te gaan.
Wat ik wel zo hypocriet is dat mensen roepen dat hij gewoonweg nutteloos is omdat het maar een totem is, sorry maar dit was gevraagt en Blizzard luisterd weer naar de grootste groep whiners ;)

No offence tegen jou Zonnesteek, snap goed wat je bedoeld ;)
I've gathered information regarding upcoming design changes for the Priest racial specific abilities, and as I had hoped am able to share with each of you the specifics. Other changes to the Priest class have been outlined in the sticky thread entitled "Priests, it's Friday!", and we're hoping to unveil the changes to the talents through the interactive calculator soon.

These changes will go live upon the release of patch 1.10.

When using Feedback, the human priest will surround himself with anti-magical energy. Any successful spell cast against the priest will burn mana from the attacker and deal Shadow damage.

The Night Elf will notice that Starshards has been redesigned to work similar to Curse of Agony, dealing lower initial damage which increases as the duration continues. The mana cost will drop substantially for all ranks, and the spell damage will be increased .

All ranks of this spell will have a 6 second channeling duration.

The ranged damage reduction from Elune's Grace will be increased, both its duration and mana cost will decrease, and the spell will also increases the priest's chance to dodge.

This spell now has a cooldown.

The Troll's Shadowguard will become an instant cast ability. The tooltip will also be updated to reflect that damage caused by the spell causes no threat. Such is already the case, however, is not currently documented.

Hex of Weakness will apply a -20% healing modifier in addition to its normal effect. The healing debuff does not stack with the warrior's Mortal Strike ability, although the damage penalty will stack with either Touch or Curse of Weakness.

The Undead's Touch of Weakness will become a 10 minute self buff which is triggered when the caster become struck by a melee attack. The effect will otherwise remain the same.

Fear Ward, Desperate Prayer and Devouring Plague will remain unchanged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:07
Gaat lekker in Ferales :D

Zojuist mn derde epic gevonden in een week tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
RaseriaN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:44:
Gaat niet gebeuren. Een aantal racial spells worden gebuffed maar ze blijven in essentie hetzelfde.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:41:
[...]

Het enige wat er mis mee is, is dat ik, en wij, en waarschijnlijk een groot deel van de Horde, liever hadden gezien dat het hele concept van Blessing of Salvation uit het spel verwijderd werd. We zien het als easymode en dat willen we helemaal niet zelf hebben. Het hele punt van al die BoS threads toendertijd was dat we het uit het spel wilden hebben.

Het is verder een leuke totem hoor, we gebruiken hem nog wel eens als we Ragnaros voor Sons neer willen krijgen, op die manier kunnen we gelijk beginnen met DPS-en en dat werkt bij Rags voordeliger dan burst dps met Windfury/Grace.
Ja tuurlijk dat is helemaal waar, maar ik vind het een redelijke adition en gebruikt 'em best vaak in MC

@Kees:
Ik gebruik de totem alleen als ik met veel clothies in de party zit en als ik met melee'ers of hunters in de party zit gebruik ik de Grace of Air. En dat je een element van totem daarvoor moet gebruiken wen je zo aan als shaman hoor. Ik balanceer er goed tussen en kan de situatie met gemak inschatten welke totem van welk element ik nodig heb :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:49

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Crowmeister schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:54:
[...]

Ja tuurlijk dat is helemaal waar, maar ik vind het een redelijke adition en gebruikt 'em best vaak in MC

@Kees:
Ik gebruik de totem alleen als ik met veel clothies in de party zit en als ik met melee'ers of hunters in de party zit gebruik ik de Grace of Air. En dat je een element van totem daarvoor moet gebruiken wen je zo aan als shaman hoor. Ik balanceer er goed tussen en kan de situatie met gemak inschatten welke totem van welk element ik nodig heb :)
Jij moet dus een keuze maken ;) wij hebben 4-6 paladins in MC/BWL en zeggen gewoon: jij doet bow/bom, jij bol, jij bos, jij bok, en dan ben je al weer klaar met plannen van welke blessings etc.
Alliance is in PvE gewoon beter, horde in PvP, en beide kanten whinen erover, en blizzard staat er boven en ziet dat het blijkbaar wel goed is zo.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:54:
[...]

@Kees:
Tranq Air is wel lekker in Onyxia gevechten. Nooit meer gekke wegdraaiers gezien sinds die totem er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
superbassie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:49:

Waar loop je in vredesnaam te grinden jij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
superbassie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:49:

het is Feralas ;)

Maar vertel idd eens, waar loop je daar te grinden dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je al rogue 36 bent ofzo krijg je dit als quest reward:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6802

Weet iemand hier een goede MH bij ? (dagger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
iemand zei dat een pally tenslotte ook maar 1 blessing kan geven waar een shaman ook maar 1 totem van een bepaalde soort kan neerzetten (1 van elke 4 de schools die hij heeft, earth, fire, water, air) maar een shaman zijn totems zijn party gebonden, een pally z'n buffs niet :P (Z'n aura dan weer wel maar goed, FR aura = wel leuk maar niet spannend en devo aura is wel leuk maar ook niet spannend) de buffs echter wel :P Wij hebben gewoon 1 pally die BoM/BoW doet, 1tje voor Salv, 1tje voor Kings, 1tje voor light en 1tje met Sanctuary. (Die laatste buffs is niet zo boeiend maar ja, als je toch al voor elke 1tje hebt, had er maar een pally voor Sanct. gespecced :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:07:
Als je al rogue 36 bent ofzo krijg je dit als quest reward:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=6802

Weet iemand hier een goede MH bij ? (dagger)
cold rage dagger uit RFD

beter gooi je Sword of Omen in je offhand, lvl je naar 37 en haal je uit RFD Vanquishers Sword voor je main hand

even de dagger uit library farmen voor als je wil ambushen en backstabben dan gewoon voor de rest lekker combat sword gaan met die 2 zwaarden :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
sn0x0r schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:09:
iemand zei dat een pally tenslotte ook maar 1 blessing kan geven waar een shaman ook maar 1 totem van een bepaalde soort kan neerzetten (1 van elke 4 de schools die hij heeft, earth, fire, water, air) maar een shaman zijn totems zijn party gebonden, een pally z'n buffs niet :P (Z'n aura dan weer wel maar goed, FR aura = wel leuk maar niet spannend en devo aura is wel leuk maar ook niet spannend) de buffs echter wel :P Wij hebben gewoon 1 pally die BoM/BoW doet, 1tje voor Salv, 1tje voor Kings, 1tje voor light en 1tje met Sanctuary. (Die laatste buffs is niet zo boeiend maar ja, als je toch al voor elke 1tje hebt, had er maar een pally voor Sanct. gespecced :P)
Hehe weet ik ook wel :P
Wij hebben overigens nooit meer dan 4 pala's mee.
BoS owned wel idd, zelfs met BoS weet onze Fury warrior met Sulfuras soms nog aggro te trekken met zijn DPS output en onze MT heeft +2% threat on gloves zelfs. Ik wil niet weten hoe dat wel niet zou zijn als we zoiets als windfury totem zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
addictive schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:07:
[...]

het is Feralas ;)

Maar vertel idd eens, waar loop je daar te grinden dan? :)
Jah dat bedoel ik :P

De eerste twee heb ik gekregen van Sprite Darters (loc. 71,42 ongeveer) , die draakjes vlakbij Camp Mojache. De derde heb ik gevonden van Frayfeather (loc 54,64) ZW van The High Wilderness ;)

Sprite Dartes zijn makkelijk om te grinden -> lvl 43 tot 45, zijn geel vallen dus niet zelf aan en ze zijn snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Zaterdag als lvl 54 dwarf priest mocht ik eens mee met de guild op tocht door Zul'Gurub, niet dat we meteen naar de eindbaas gaan, Venoxis is al taai genoeg voor ons.

Ik dacht dat ik gewoon achteraan mocht gaan staan en toekijken, maar ik heb toch flink kunnen helpen door Fear Wards te casten, en door mee te helpen rezzen. Af en toe ook een goeie heal geplaatst.

Twee pogingen gefaald, derde poging ging ie bugged. Jammer, maar het levert wel een leuk screenshot op:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8860d57774d6dbe75d7471d51f9ef750/thumb.jpg

Gisteren ook voor het eerst Stratholme (Scarlet Side) gedaan, best leuk, ik kon al meer bijdragen, vooral omdat we maar met 10 waren.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

superbassie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:21:
[...]

De eerste twee heb ik gekregen van Sprite Darters (loc. 71,42 ongeveer) , die draakjes vlakbij Camp Mojache. De derde heb ik gevonden van Frayfeather (loc 54,64) ZW van The High Wilderness ;)

Sprite Dartes zijn makkelijk om te grinden -> lvl 43 tot 45, zijn geel vallen dus niet zelf aan en ze zijn snel dood.
je kan er ook zo eentje als critter pet krijgen, gewoon de (vrij grote, allee, toch voor dat level) questline doen die daar start bij die twee npc's die dat kamp bespioneren.

Meer info over deze en alle andere critter pets hierzo.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:17:
[...]

cold rage dagger uit RFD

beter gooi je Sword of Omen in je offhand, lvl je naar 37 en haal je uit RFD Vanquishers Sword voor je main hand

even de dagger uit library farmen voor als je wil ambushen en backstabben dan gewoon voor de rest lekker combat sword gaan met die 2 zwaarden :)
Nee kwil echt dagger in MH houden, is me build ook op afgestemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Misschien al langs gekomen, maar hier kun je de armor sets uit AQ bekijken :)

http://wow.segamer.com/setaq.php

En kan iemand me vertellen wat te doen als je een 100% tank warrior hebt, en je bent even niet aan het tanken?
Dus grinden, farmen etc,... Zijn er nog speciale plekken die ik zou moeten bekijken?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:
[...]

zoals ik al zei
dan is coldrage dagger uit RFD de beste optie :) happy farming :P

(is trouwens te dual wielden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx ik regel wel een lvl 60 die meegaat, en dat zwaard wat je als quest reward krijgt in SM houdt ik maybe gewoon in OH. :+ Offhand maakt me niet zo veel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:
[...]

Even puur uit speelervaring: Daggers is kut om mee te levellen, puur op efficientie gezien. Met een combat build raas ik zo door alle quests heen, 4 levels hoger is geen enkele probleem voor me :)

Ben nu ff Mace spec met Heaven's Light MH en Wirt's Leg als OH, zodra ik lvl 50+ ben wordt het Assassination Blade MH Hanzo Sword OH en lekker grinden :) Geweldige damage, nu al 300 SS crits en 350+ Riposte crits gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ik trof het gisteren weer, ben aan 't farmen voor m'n Hide. Was in Un'goro bezig voor Living Essences en een guildie ook voor een engineering dingetje. Zij zes essences in twee uur, ik had er toen nog geen. Zij gegroupt met me en in drie kwartier twee drops, daarna nog ééntje te pakken gekregen. Guildie heeft m'n leather al en zorgt voor m'n hides, heb ik ook wat Larval Acids van gehad. Nog wel even grindwerk dus. :P

Trouwens iemand op Turalyon die 'm kan maken hier? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:12:
[...]

Even puur uit speelervaring: Daggers is kut om mee te levellen, puur op efficientie gezien. Met een combat build raas ik zo door alle quests heen, 4 levels hoger is geen enkele probleem voor me :)

Ben nu ff Mace spec met Heaven's Light MH en Wirt's Leg als OH, zodra ik lvl 50+ ben wordt het Assassination Blade MH Hanzo Sword OH en lekker grinden :) Geweldige damage, nu al 300 SS crits en 350+ Riposte crits gehad :)
ik gebruik riposte nooit, altijd slice and dice af en toe een ks als de mob veel dmg doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:59

chromeeh

the Gnome

Hmmmm vraagje, waarschijnlijk weer in de cat. n00b :P
Als ik in de Westfall op de akker van bijv. The Jansen Stead loop / kill / sta dan krijg ik binnen de korste keren 'Tetanus' (-2 stamina) :?
Dit heb ik tot nu toe elke keer gehad... Toeval of 'hoort' dat zo :?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Is het niet zo dat die Harvest dingen die daar rondlopen je Tetanus geven als je met ze vecht?

Sprite Darters doodmaken is gemeen. Ben net bezig met de Sprite Darter Hatchling quest serie. Mensen die Sprite Darters grinden zijn echt te evil, ga murlocs pesten :)

[ Voor 48% gewijzigd door Yellow|A op 21-02-2006 15:34 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan :) maar als je et niet tof vind lijkt het alleenmaar langer te duren, dan lvl ik liever inefficient maar met fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben net de hele stad afgefietst voor WoW, nergens meer te koop, FRS, Dixons, Bart Smit, Intertoys.
Bol verwacht WoW weer op 30 maart :( . Heeft iemand nog een tip waar ik een WoW kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:21
dynabyte misschien?

welke stad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:32:
Ik ben net de hele stad afgefietst voor WoW, nergens meer te koop, FRS, Dixons, Bart Smit, Intertoys.
Bol verwacht WoW weer op 30 maart :( . Heeft iemand nog een tip waar ik een WoW kan kopen?
'k heb de mijne hier gekocht :)
(Deep linkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Hooli-gan schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:59:
[...]

volgens mij begrijp JIJ het niet. Zoals nu al vele malen geroepen is....op het muurtje staan is GEEN exploit, die baas charged gewoon naar je toe als je agro krijgt. Tussen de muur en de speren is wat anders misschien.
Wat is dan in godsnaam het nut van op het Muurtje staan?
Ga dan gewoon er niet opstaan want nu bied het geen voordelen op gewoon een circel maken of iets dergelijks?

Dus als ik het goed begrijp, als jij :"Iam watching you" krijgt en je gaat gewoon door met dps dan charged hij jou alsnog?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe lang is de levertijd daar? ik WoW nl zsm hebben ivm vakantie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Mycom in Eindhoven heeft ze zeker nog op voorraad. Daar zag ik er gisteren nog een stel liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:53:
[...]
hoe lang is de levertijd daar? ik WoW nl zsm hebben ivm vakantie :Y)
Had 'm op vooruitbetaling gekocht, had donderdags besteld, dinsdag binnen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 13:19
Wiebbe schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:51:
[...]

Wat is dan in godsnaam het nut van op het Muurtje staan?
Ga dan gewoon er niet opstaan want nu bied het geen voordelen op gewoon een circel maken of iets dergelijks?

Dus als ik het goed begrijp, als jij :"Iam watching you" krijgt en je gaat gewoon door met dps dan charged hij jou alsnog?
idd, en waarom wij op dat muurtje staan...geen idee. Ik ben niet de raidleader ;). Misschien dat ie minder snel charged dan wanneer je in een cirkel staat maar als je goed je best doet charged ie gewoon.

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 21-02-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ok, dan was mijn post verkeerd gericht op jou (en je raid groep) ik dacht dat het hetzelfde was als tussen de speren te staan waar hij dus niet bij je kan komen. Mijn excuses daar voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als je een pasje hebt en een Makro of Lucas Klamer in de buurt, die hem hem namelijk ook nog! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:19:
Ik trof het gisteren weer, ben aan 't farmen voor m'n Hide. Was in Un'goro bezig voor Living Essences en een guildie ook voor een engineering dingetje. Zij zes essences in twee uur, ik had er toen nog geen. Zij gegroupt met me en in drie kwartier twee drops, daarna nog ééntje te pakken gekregen. Guildie heeft m'n leather al en zorgt voor m'n hides, heb ik ook wat Larval Acids van gehad. Nog wel even grindwerk dus. :P

Ik had t idee dat larval acids meer droppen dan living essences. Hoe ik aan de mats voor mijn Hide kwam: larval acids grinden, meer dan nodig. Wat je teveel hebt verkopen. Ik had hier wat geluk bij, want living essences waren 5-6g en larval acids 8g. Tussendoor wat lowlvl instances solo'en voor de cloth drops. Van het geld wat je verdient met verkopen, kun je weer mooi essences kopen. Ben niet een erg actieve speler, maar had mn Hide toch redelijk vlot bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Ik weet niet waar je woont, maar al deze winkels hebben het bij mij nog wel in de buurt =) (Kalverstraat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je online betalen en 7% onder de adviesprijs.

http://www.12game.com/product_detail_bestel.aspx?id=10441

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:11:
[...]
kun je Lootlord niet eens killen omdat je muurtje weggehaald is..
:D !!

Zie het al voor me, delen van een instance zo weghalen/disablen dat het niet meer mogelijk is om te exploiten op die manier. Dan ben je geforceerd om het te doen zoals iedereen het doet. :P

Maar opzich wat wij doen is ook "exploiten". Op het randje gaan staan bij onyxia.
Probleem is wel, mocht een mage/warlock/we aggro krijgen, dan gaat ony evadebuggen...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Nog iets over de horde die de BoSTotem niets vind omdat het een air totem is, ooit aan gedachte om groepen te maken met classes die het wel nodig hebben (mana users) en de rogues/hunters lekker laten FD/Feint/Vanishen? want voorzover ik weet hebben mana users niet zoveel aan de andere Air totems.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Oganox, hij vraagt wel 5+g voor het craften.
en Oopsiditit, maar die naam wil je niet op de cloak hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

oganox volgens mij is ie van de twillight. Dacht dat ie 10G plus mats vroeg dus dat lijkt me redelijk.
Tis een belg dus je kan gewoon nl spreken met hem.

tranzity was me te snel af lol
en ik dacht toch echt 10G

[ Voor 7% gewijzigd door MantaMania op 21-02-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
IS het mogelijk om een macro/toetsencombi te hebben die al mijn pouches (zakjes) in 1 keer openen/sluiten?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Laatst online: 02-09 14:43
Rakkerzero schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:40:
IS het mogelijk om een macro/toetsencombi te hebben die al mijn pouches (zakjes) in 1 keer openen/sluiten?
shift B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shift B? :)
dmv TitanBar kan ook als je de bagslot counter aan zet.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
/script OpenAllBags(true);
/script OpenBankBagFrames(true);
/script CloseAllBags();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Grazie Inc'ers. Nog even doorfarmen en dan mag ik een foeilelijke groene cloak (Bloodmoon + LF is nog steeds het mooiste) aantrekken. :P Twilight hebben we nog wel leuk contact mee, zitten er ook een aantal van op het GEM channel van de Backbone en KoL, dus even kijken of ik 'm kan vinden. ^^

[ Voor 42% gewijzigd door Exitium op 21-02-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
M1lamb3r schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:32:
Nog iets over de horde die de BoSTotem niets vind omdat het een air totem is, ooit aan gedachte om groepen te maken met classes die het wel nodig hebben (mana users) en de rogues/hunters lekker laten FD/Feint/Vanishen? want voorzover ik weet hebben mana users niet zoveel aan de andere Air totems.
verschilt per instance en per team

is een afweging wil je meer damage, of minder thread op healers of of of

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 21-02-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Laatst online: 11:02
FF bij de keybindings kijken bij open all bags en daar de B aan binden

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guidson
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04-2023
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:49:
[...]

Als tip zou ik zeggen maak een nieuw character aan op 1 van de nieuwe servers. Spelen op "oude" servers is voor een nieuweling niet veel aan. 95% van de lowbies die daar rondlopen zijn alts van lvl 60'ers. Zelfs als je uiteindelijk op lvl 60 komt is het moeilijk om naar de endgame instances te gaan omdat alle raidgroeps al uitgezocht en ingevuld zijn. Op de nieuwe servers ben jij 1 van de beginners en zul je echt nog het gevoel hebben wat de mensen die vorig jaar al zijn begonnen toen hadden. Alles voor de eerste keer doen, zelf uitzoeken hoe alles moet en geen high lvl's die je handje vasthouden en alles voor je doen. Imo roepen in IF voor een lvl 60'er voor gnomeregan omdat jezelf nog maar lvl 30 bent is niet iets waarvoor blizzard WoW heeft uitgebracht.
Advies aangenomen ;)

Speel nu met lvl 8 human mage op talnivarr (aardig nieuw toch?)

Bedankt voor alle andere tips ! _/-\o_

Heeft iemand trouwens een ventrillo server waar veel nederlandse wow spelers te vinden zijn? Anders heb ik een goede ventrillo server waar de GoT wow spelers welkom zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door guidson op 21-02-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me denken aan het grinden van mijn hide.. 3 dagen continu in Un'Goro -> 2 essences.. uiteindelijk hulp gevraagd aan guildie, die krijgt er 4/u en heeft dus een dagje voor mij gefarmd :)
Zelfde in Plaguelands voor de Acids, ik kreeg er eentje op al de tijd dat ik daar zat, hij heeft al de rest bijeen geraapt vr me.. En in Felwood vr de essence of water net t zelfde, 2 dagen lang niks gehad.. Hij komt me helpen en ze zijn allemaal gedropt in minder dan 3u tijd..
Dan vraag je je uiteindelijk wel af of je zelf iets verkeerd doet :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
farlane schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:54:
[...]

Thanx, dat had ik dus nog niet gezien. Totaal overheen gekeken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:16:
[...]

Ik weet niet waar je woont, maar al deze winkels hebben het bij mij nog wel in de buurt =) (Kalverstraat)
Almelo, WoW schijnt volgens de verkoper van dixons enkele grote leveringen te doen, als ze
dus merken dat het te druk word op de servers dan leveren ze geen spellen meer aan de winkels.
Wat ik dan raar vind is dat hier in de omstreek WoW bijna niet te krijgen is, maar in een andere
regio's van Nederland wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:50:
[...]

Heb ik iets gemist? zover ik weet loopt horde nog flink achter met de inzamelingsactie.
http://82.182.35.94/aqstatus/

Dit is de meest recente update voor Aszune-server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:32
farlane schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:54:
[...]

of download all in one inventory.. 1 grote bag. erg prettig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige mod idd, gewoon alle bags zien als 1 bag
Sommige mods zijn zo handig dat ik me afvraag waarom blizzard ze er zelf niet bij stopt, hoef je ook niet bij iedere nieuwe patch weer een nieuwe versie te downloaden

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 21:02 . Reden: Rare zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:52:
[...]
Ik heb die geprobeerd en ik vond het niet zo prettig.
Ik werk liever met verschillende bags, zo kan ik deftig sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
BootVluchteling schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:52:
[...]

Yup goede mod :) Is ook makkelijk sorteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Guild heeft een probleem, we doen MC nu 1 maand en we farmen de eerste 8 bazen first try..
Iedereen is enthousiast over MC en we zijn druk bezig om Majordomo te kunnen summonen. (Water Quest). We proberen hem dit weekend en hopelijk gaat ie down.
MC werkt overigens puur met dkp systeem (per uur en per boss dkp).

Alleen hebben we last van inactivaty van mensen bij andere instances: ZG (we gebruiken rollsysteem)
Het lukt maar niet om mensen hier aandacht voor te laten krijgen... we eindigen vaak met 15man... met een tekort aan mages en locks.
Nu hebben we geprobeert om mensen die niet actief zijn te kicken.. en nieuwe te inviten.
Geen succes.. ze blijven in hun battlegrounds en stratholme's..

Ik heb ze 100x proberen duidelijk te maken wat er voor goede items droppen in ZG.. maar neehoor..
Ze komen alleen naar MC, want daar droppen de epics!
Nu zit ik te denken om een dkp systeem voor ZG in te voeren (20man systeem).. Misschien klinkt dit interessanter voor de mensen en zullen ze nu wel komen..
Iemand anders nog een idee? Hoe regelt jullie guild dit, Rollen of DKP? Gebruiken jullie signups voor ZG? enz..
Want ik wil ZG vaker doen.... we doen nu 1x per week de eerste 4 bosses (niet met gemak, erg jammer).. Maar ik wil Thekal enz proberen.

Alvast Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Voor MC raids voorkeur geven aan mensen die mee naar ZG gaan. Of een shared DKP tussen ZG/MC zodat mensen DKP in ZG kunnen verdienen die ze in MC kunnen besteden. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imodium schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:17:
Voor MC raids voorkeur geven aan mensen die mee naar ZG gaan. Of een shared DKP tussen ZG/MC zodat mensen DKP in ZG kunnen verdienen die ze in MC kunnen besteden. :)
Dat eerste proberen we, maar we hebben 40 man nodig voor MC... en op een MC avond zijn er ongeveer 45 online, dus dat heeft weinig zin. Of natuurlijk meer members krijgen...

Dat laatste klinkt goed, maar het geeft gezeur voor de minder actieve members (mensen die onregelmatig werken enz..) En mensen zullen dan geen dkp in ZG besteden, maar alles bewaren voor MC... zodat alle loots in ZG nog steeds voor worden gerolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Wij hebben het simpel opgelost door een ZG poule en een MC poule te maken. De ZG poule is maar 1/3 waard van de MC poule dus je zou het wel eventueel kunnen gebruiken om je mc punte een beetje aan te vullen.

Verder gebruiken wij een RP systeem met een compleet zelf geschreven website en addon tools, waarvan iedereen zegt dat het 100x beter werkt dan eqDKP/PHP raid. (veel mensen die vroeger bij ons zaten en nu zijn gemigrate willen allemaal een kopie van de site :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zucht, firemaw is een harde.

Het gevecht zelf is niet echt heel lastig, maar die healers die dan in de line of sight staan die kunnen dan amper healen, en dan krijgt de MT geen heals == dood.
Als mage kan je gewoon je debuffs tot 3-5x laten stacken, en dan weglopen en bandagen, wachten totdat ie weg is, en weer attacken. geen heals nodig...

Tanken jullie hem hier ook in de deur van broodlord? Lijkt me wazig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond in ZG Jeklik, Venoxis, Mar'li en Mandokir down, gaat lekker zo :)

Gisteren een avondje gewhiped op Hakkar, beste try was 24 %.

Morgen gaan er nog wat bosses down ^^

Binnen een paar weekjes heeft Illuminati ZG op farm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
superbassie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:21:
[...]

hm jammer, die sprite darters zijn voor mij groen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Voor mij ook, maar ze gaan snel dood en zo kan je er veel neerslaan en krijg je toch aardig wat exp.
Ik ben er nu lvl 48 van geworden alweer :) Maar nu wordt het toch wel ff tijd om wat anders te zoeken. Piraten in Tanaris miss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TYNOz
  • Laatst online: 25-07-2023
heb het spel vanmiddag ook gekocht!

ik nu net vanavond geinstalllerd
wou ik ff een account aan maken moet je een CC nummer of gamecard invulllen :(

dus morgen maar ff gamecard halen :P

maar mijn vraag is waar spelen jullie op welke server ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:32:
Voor mij ook, maar ze gaan snel dood en zo kan je er veel neerslaan en krijg je toch aardig wat exp.
Ik ben er nu lvl 48 van geworden alweer :) Maar nu wordt het toch wel ff tijd om wat anders te zoeken. Piraten in Tanaris miss?
Daar ben je drukker bezig met de andere factie van je lijf af slaan denk ik. Questgebieden zijn slechte grindspots.
Wat is raidhealen vermoeiend trouwens zeg, 5manhealen vind ik erg leuk om te doen, maar vandaag een 10mans en 15mans raid gehealed en ik werd er donders geirriteerd van. Donders veel overhealing, iedereen healt iedereen lijkt het wel.
Zowieso mijn priest (bijna 58 nu) even behoorlijk zat. Ben toch niet van plan endgame instances te gaan doen en zie eigenlijk niet in waarom ik uberhaupt nog druk bezig ben met gear verzamelen (pvp vind ik ook weinig aan, op worldpvp na, wat op trollbane amper voorkomt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
weet iemand hoe ik mijn personage van de ene server naar de server kan verplaatsen?, want ik kan blijkbaar mijn persoonage niet meenemen. weet iemand dat, want op de site staat dat het niet meer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
TYNOz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:36:
maar mijn vraag is waar spelen jullie op welke server ??
Verschilt nogal. Zitten verspreid over een aardig aantal servers, in de sigs kun je vaak wel het één en ander terugvinden qua realms. ;)
Doet me denken aan het grinden van mijn hide.. 3 dagen continu in Un'Goro -> 2 essences.. uiteindelijk hulp gevraagd aan guildie, die krijgt er 4/u en heeft dus een dagje voor mij gefarmd :)
Zelfde in Plaguelands voor de Acids, ik kreeg er eentje op al de tijd dat ik daar zat, hij heeft al de rest bijeen geraapt vr me.. En in Felwood vr de essence of water net t zelfde, 2 dagen lang niks gehad.. Hij komt me helpen en ze zijn allemaal gedropt in minder dan 3u tijd..
Dan vraag je je uiteindelijk wel af of je zelf iets verkeerd doet :P
Ik deed 't vandaag beter dan gisteren. Gisteren uiteindelijk één per 70 minuten, vandaag de andere negen binnengehaald in nog geen vijf uur. ^^ Verder ook een Essence of Water uit de guild bank gehaald en een Essence of Earth had ik al. (nog laten transmuten naar water) Nu eerst Essences of Water farmen. Well, nu vliegen, morgen inloggen en gelijk beginnen. ;)

Leather en hides heb ik al, zijn nu per post onderweg van een guildie. Living Essences heb ik al, heb 2/8 Larval Acids en in principe dus 2/10 Essences of Water. Nog een avondje of twee, drie te gaan. :D
weet iemand hoe ik mijn personage van de ene server naar de server kan verplaatsen?, want ik kan blijkbaar mijn persoonage niet meenemen. weet iemand dat, want op de site staat dat het niet meer kan.
Niet. Payed transfers komen in 1.11 heb ik pas ergens gelezen, niet zeker of dat ook klopt though. Op dit moment kan het alleen als je huidige realm vol is en er een transferperiode is, staat aangekondigd op de WoW site als dat zo is. Dan kun je naar bepaalde aangewezen realms verhuizen, niet naar allemaal dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 22-02-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:46:
[...]

Daar ben je drukker bezig met de andere factie van je lijf af slaan denk ik. Questgebieden zijn slechte grindspots.
Mjah, daar denk ik helaas ook :(
Ben er één keer geweest, een paar meter buiten Gadgetzan en ik was alweer in gevecht met een allie...

Maar goed, iemand betere tips om te grinden 48+? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
Niet. Payed transfers komen in 1.11 heb ik pas ergens gelezen, niet zeker of dat ook klopt though. Op dit moment kan het alleen als je huidige realm vol is en er een transferperiode is, staat aangekondigd op de WoW site als dat zo is. Dan kun je naar bepaalde aangewezen realms verhuizen, niet naar allemaal dus.[/quote]

nou dan wordt het maar wachten dan maar ff op rp server verder spelen, kwam ik net achter. ach denk dat die patch toch niet zo heel erg lang duurt. kan ik hem eerst verder trainen beetje sonde van 3 weken werk. ineens weg te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:02:
[...]

Mjah, daar denk ik helaas ook :(
Ben er één keer geweest, een paar meter buiten Gadgetzan en ik was alweer in gevecht met een allie...

Maar goed, iemand betere tips om te grinden 48+? :)
Met mijn rogue vond ik die hippogryphs in feralas goed te doen, redelijke drops, varrierend in level en je hebt vooral de castertypes vrij snel neer. Zowieso elke plek met castermobs van rond de twee levels onder je is vrij lekker te doen (weet niet of shieldbash iets is dat elke warrior heeft, de kick van mijn rogue zorgde er altijd voor dat ik erg weinig damage van casters kreeg)
Met mijn priest heb ik verder alleen instances gegrind, dus boven de lvl 50 weet ik zo niet een plek te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
remcio schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:06:
nou dan wordt het maar wachten dan maar ff op rp server verder spelen, kwam ik net achter. ach denk dat die patch toch niet zo heel erg lang duurt. kan ik hem eerst verder trainen beetje sonde van 3 weken werk. ineens weg te gooien
1.11 duurt nog wel een maand of drie schat ik, in maart zou 1.10 moeten komen en 1.09 is in januari gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Vanavond C'Thun phase 1 mee begonnen, omg.
Hij owned echt hard, zoals de meeste bosses in AQ.
Helaas kostte het wel weer veel, maar goed weer een ervaring rijker en zo kunnen we na reset gewoon aan het echte werk beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Piraten waren redelijk overcamped op mijn server
Ikzelf heb me redelijk bezig gehouden met dew collectors. zitten links onderin tanaris. lvl 46-48
Makkelijk te killen en lekker veel bij elkaar :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
jarnotjuh schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:37:

Het gevecht zelf is niet echt heel lastig, maar die healers die dan in de line of sight staan die kunnen dan amper healen, en dan krijgt de MT geen heals == dood.
Als mage kan je gewoon je debuffs tot 3-5x laten stacken, en dan weglopen en bandagen, wachten totdat ie weg is, en weer attacken. geen heals nodig...

Gewoon tegen de gate meteen links in de alchemy lab. De healers kunnen trouwens de MT healen terwijl ze niet geraakt worden door Firemaw. :)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:37:

Je weet de deur waar Broodlord tegen aan staat he?
Daar zit ook een gate achter die nooit open gaat.
Daar de MT met zijn rug naar de gate en ongeveer in de hoek verst van Broodlord vandaan.
Als je healers het goed doen, kunnen ze je MT healen zonder geraakt te worden dan.
Verder plant je 2 priests meteen om de hoek van broodlord's deur achter de pilaar om de melee/OTs te healen als het nodig is. Hierachter kan ook de melee trugvallen om de debuff te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 05:34
Vincentio schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 03:03:
[...]
Verder plant je 2 priests meteen om de hoek van broodlord's deur achter de pilaar om de melee/OTs te healen als het nodig is. Hierachter kan ook de melee trugvallen om de debuff te resetten.
Is dit geen exploit dan... :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-02-2006 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
hoe kun je ze killen als ze groen (= friendly) zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Ik speel een Priest en ben momenteel level 17, nu vraag ik me af of ik de healing voor WC zou kunnen leveren of dat het toch nog verstandig is om een paar levels te wachten voor ik daar heen ga. Als ik nog een paar levels zou moeten wachten, welk level zou dan verstandig zijn om daar heen te gaan. Ik kan daar namelijk met een quest een erg mooie blauwe staff verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 06:57:
[...]

horde rerollen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Voor mij zijn die piraten niet friendly.
Grinde ze samen met een priest op level 47, bij bosjes tegelijk.

Mage AoE FTW!

Paar K XP per bosje.

@ Superbassie:

Wat je eventueel zou kunnen doen is de turtles grinden voor XP in de Hinterlands.
Deed ik toen ik level 46 was. De turtles zijn level 49/50 en makkelijk te killen. De vendor items leveren ook nog wat op en mocht je skinning hebben als proff, helemaal mooi.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
/moo

Gisteren voor het eerst een poging op ragnaros gewaacht, maar geen serieuze onze FR Tank kon helaas niet aanwezig zijn, voor de sons kregen we hem op 47%. Helaas kregen we alleen geen warning dat de sons zouden gaan spammen, en verloren te veel man daar door. En kregen hem uiteindelijk tot 45% -_-.

[ Voor 1% gewijzigd door TomSmit82 op 22-02-2006 08:21 . Reden: type-o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:16:
[...]

Voor mij zijn die piraten niet friendly.
ik had het daar nog over die draak-achtige beestjes in Feralas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

heb je bruisers lopen killen ofzo?

in fraction screen vinkje aanzetten bij "At war"
addictive schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:22:
[...]
ik had het daar nog over die draak-achtige beestjes in Feralas ;)
ow :P

hmmz dunno volgens mij hebben die geen fraction :? maar als alliance kan je ze als pet krijgen dus denk niet dat je ze dan kan killen

die dragonkin zijn trouwens heerlijk grindvoer, snel dood, niet aggressive en ze droppen geld :P

[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 22-02-2006 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Kaap schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 06:40:
[...]
Is dit geen exploit dan... :+
nopes working as intended :)

eergisteren nef down met reds en chromatics... erg irritant
gisteren full ZG run in 3 uur... echt enorm veel bijou's en coins droppen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:23:
[...]

heb je bruisers lopen killen ofzo?

in fraction screen vinkje aanzetten bij "At war"
niet dat ik me kan herinneren ;)
Zal vaniddag als ik thuis kom eens proberen. Bedankt iig :)
[...]

ow :P

hmmz dunno volgens mij hebben die geen fraction :? maar als alliance kan je ze als pet krijgen dus denk niet dat je ze dan kan killen

die dragonkin zijn trouwens heerlijk grindvoer, snel dood, niet aggressive en ze droppen geld :P
ja, mobs met humanoid loot-tables heersen!

Weet iemand nog meer goede grind-spots voor een lvl 46 mage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:17:
Vanavond C'Thun phase 1 mee begonnen, omg.
Hij owned echt hard, zoals de meeste bosses in AQ.
Helaas kostte het wel weer veel, maar goed weer een ervaring rijker en zo kunnen we na reset gewoon aan het echte werk beginnen.
Rrrrr kan bijna niet wachten, server op 95% en vandaag en morgen even de laatste beetjes inleveren. Is Huhuran echt zo moeilijk geworden nu, met die Poison Bolt Volleys? De Firemaw/Vael van AQ dus zeg maar? Heb al zat verhalen gehoord van guilds die gewoon binnen 3 uur in de eerste reset al bij haar staan, en die mensen hebben Nef nog niet eens gekilled, dus wij lopen er vast ook wel snel doorheen :)

Enige nadeel is dat wij grotendeels in Maraudon gear zitten voopr Nature Res, Dragons worden een beetje te erg getimed en gecamped door de no-life guild op onze server, Alterac Deviants :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:37:
[...]

nopes working as intended :)

eergisteren nef down met reds en chromatics... erg irritant
gisteren full ZG run in 3 uur... echt enorm veel bijou's en coins droppen tegenwoordig
Zucht gisteren bij snakeboss gewhiped en Bloodlord ;( `k wil niet zeggen dat we d`r normaal doorheen rennen. Maar blijkbaar hadden we gisteren onze dag niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
tAD FTL !

Ben benieuwd of ze uberhaubt de moeite nog gaan nemen om die gates te openen.

Ik zag Horizons gister druk in Silithus aan het farmen om ook maar die scepter te regelen voor de questrewards :D

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 01:23:
[...]

Piraten waren redelijk overcamped op mijn server
Ikzelf heb me redelijk bezig gehouden met dew collectors. zitten links onderin tanaris. lvl 46-48
Makkelijk te killen en lekker veel bij elkaar :)
Ja de dew collectors zijn leuk, tot je dood gaat, dan moet je echt verschrikkelijk ver lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jawel, zowaar kunnen "we" op Quel'Thalas nu ook de poorten gaan openen. Volgens mij, als niemand er iets aan doet, zijn de poorten nog steeds eerder open dan dat de guilds klaar zijn met BWL. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst met 25 man Onyxia gedaan. De eerste keer op 20% wipe de tweede attempt op 9% en de derde keer down.. Het was mijn eerste high-end boss en het voelde echt te gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-

:|

[ Voor 126% gewijzigd door enira op 22-02-2006 09:26 . Reden: Zucht... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Hmz eerste reactie in dit topic na een stuk of 7 delen te hebben mee gelezen, op mijn realm server (Emerald Dream) zijn gister zover ik er wijs uit werd de poorten naar AQ open gegaan, was echt hell on earth daaro (zat zelf in Gadgetzan).

Grote zwevende kristallen uit de grond waar om de zoveel tijd een x aantal level 54 t/m 60 elites uit te voorschijn kwamen, ben zelf pas lev 51 dus op de 54 en 55 elites na kon ik weinig doen maar het was wel een heftig gezicht om zowel alliance als horde met 30 man tegelijk op zo'n beest te zien inhakken :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een tijgermount hebben, een gnome op een tijger is voor mij gewoon het toppunt van cuteness. Ik zit nu bijna op revered zonder het eigenlijk door te hebben, wat zijn goede repeatable quests om exalted te worden met Darnassus?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.