hmz, ben je echt alleen maar Canoniet minded? Je vergeet op zeker nog een lading Nikon jetsersneographikal schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:57:
Wat? drie 550EX's, twee 580's, paar 420 en een 430 erg? Welnee
Volgens mij zagen ze twee dorpen verderop Zutphen nog oplichten in de avond
Prut m'n aanhang komt niet bowlen, ze gaan uit eten met de familie die ze niet vaak zien.
Ik heb besloten niet mee te gaan, aantal dingen die me er van weerhouden hebben. Mn mtb moet mee naar Tilburg, dus die moet ik dan ergens laten. Ik moet nog best wat doen voor de studie. En die middag wou ik nog een tocht met mn racefiets maken van 120 km oid. Het is wel laf dat ben ik met jullie gedachtes die jullie misschien hier niet neerzetten eens.
Desondanks een hele gafe dag gewenst
En top Neo dat je dit regelt
Desondanks een hele gafe dag gewenst
Heel gaaf dat je dit regelt Neo. Ik had al in gedachten om langs te komen, nadat ik Julius had ontmoet en wel zin had om meer medetweakers te ontmoeten. Alleen ga ik dit weekend naar de ardennen. Dus het gaat voor mij helaas niet door. Veel plezier nog en ik ben benieuwd naar de foto's
Verwijderd
Toch jammer dat er al een paar mensen afhaken, ben trouwens ook benieuwd hoe het
weer wordt. Maar er is gelukkig ook erg veel overdekt in Burger's Zoo.
Ook dit wordt mijn eerste meeting, heb vorig jaar een E-300 aangeschaft maar heb er nog
niet veel mee geschoten, hoop zondag er toch ff wat leuke/handige dingen bij te leren.
b.t.w. Is er niemand die vanuit Groningen reist, zou wel jammer zijn.
weer wordt. Maar er is gelukkig ook erg veel overdekt in Burger's Zoo.
Ook dit wordt mijn eerste meeting, heb vorig jaar een E-300 aangeschaft maar heb er nog
niet veel mee geschoten, hoop zondag er toch ff wat leuke/handige dingen bij te leren.
b.t.w. Is er niemand die vanuit Groningen reist, zou wel jammer zijn.
We krijgen af en toe een bui, dus dat is wel te doen in combinatie met de overdekte delen
En verder geen probleem: het wordt weer gezellig als altijd
Ik verwacht niets andersneographikal schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:26:
We krijgen af en toe een bui, dus dat is wel te doen in combinatie met de overdekte delen![]()
Is het trouwens bezwaarlijk als ik eventueel een introducée meeneem?
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
zeau, lenzen zijn gepoetst, accu is vol, kaartje geformateerd... laat maar komen 
heb niet veel boeiende gear of ervaring, alleen mn D50 met 2 kitlenzen, that's it. dus verwacht naderhand weinig beeldmateriaal. ik doe het vooral voor de gezelligheid + ervaring
maar word wel gezellig, leuk lijstje mensen!
wel vroeg btw
aangezien ik de avond ervoor een concert heb
heb niet veel boeiende gear of ervaring, alleen mn D50 met 2 kitlenzen, that's it. dus verwacht naderhand weinig beeldmateriaal. ik doe het vooral voor de gezelligheid + ervaring
maar word wel gezellig, leuk lijstje mensen!
wel vroeg btw

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
@ WhizzCat; vrouwen zijn altijd welkom, dat weet je
Jongens even het volgende, de organisatie zal hoogstwaarschijnlijk al op de hoogte zijn, maar het lijkt me handig om even te melden.
Ik heb een lifter
Maar even het volgende, de lifter kan met mijn meerijden, maar vanwege de geweldige dienstregeling van de NS kan hij in de meest ideale situatie om 9:44 in Zwolle aankomen, laten we zeggen we vertrekken dus om 9:50 uit zwolle, dan is de kans aanwezig dat we íéts later zijn dan half 11, maar het zal om een paar minuten gaan, want ik rij aardig door.
We zouden het op prijs stellen als iedereen die paar minuutjes even kan opbrengen om ons te laten arriveren, en ons dan met slingers, toeters en flitslicht opwachten
Affijn we proberen op tijd te zijn, maar het is een beetje krap......
PS. als iemand van de organisatie een GSM nummer heeft en die evt. even kwijt wil mag me wel mailen op ferry (at) heibrink (dot) nl. Op die manier kunnen we jullie op de hooget houden van wanneer TomTom denkt dat wij in de zoo aankomen.
Ik heb een lifter

Maar even het volgende, de lifter kan met mijn meerijden, maar vanwege de geweldige dienstregeling van de NS kan hij in de meest ideale situatie om 9:44 in Zwolle aankomen, laten we zeggen we vertrekken dus om 9:50 uit zwolle, dan is de kans aanwezig dat we íéts later zijn dan half 11, maar het zal om een paar minuten gaan, want ik rij aardig door.
We zouden het op prijs stellen als iedereen die paar minuutjes even kan opbrengen om ons te laten arriveren, en ons dan met slingers, toeters en flitslicht opwachten
Affijn we proberen op tijd te zijn, maar het is een beetje krap......
PS. als iemand van de organisatie een GSM nummer heeft en die evt. even kwijt wil mag me wel mailen op ferry (at) heibrink (dot) nl. Op die manier kunnen we jullie op de hooget houden van wanneer TomTom denkt dat wij in de zoo aankomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Fairy op 31-03-2006 08:50 ]
Iedereen gaat vanavond een mail krijgen met alle gegevens, een telefoonnr, planning, etc
Dat is standaard, er komen altijd mensen te laat. Of het nu aangekondigd is of niet.Fairy schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:48:
En zolang we een ETA hebben wachten we wel
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
@Fairy
Heb je nog ruimte in de auto over voor nog 1 ik kom ook om die tijd aan in zwolle.
Heb je nog ruimte in de auto over voor nog 1 ik kom ook om die tijd aan in zwolle.
1 erbij lukt nog wel, is het dezelfde trein??Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:22:
@Fairy
Mail me even, dan geef ik je de locatie door:
ferry (at) heibrink (dot) nl
Vermeld ook even je mobiele nummer als je wilt, dan kom ik niet voor een verassing als er wat aan de hand is.
[ Voor 15% gewijzigd door Fairy op 31-03-2006 13:24 ]
Zijn er mensen die na het bowlen richting Den Haag/Delft/Gouda/Rotterdam reizen? Wellicht gezellig om te car/trein poolen
. Ik kan korting regelen in de trein voor 2-3 anderen. Heenweg ben ik al voorzien
[ Voor 3% gewijzigd door jules op 31-03-2006 16:03 ]
Verwijderd
damn, het komt steeds dichter bij en er komen steeds meer mensen bij
nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!
ik wou eigelijk ook mensen vragen of ze richting doetinchem/winterswijk moeten met de trein, want dan kan ik korting geven, maar ik ga daarna naar vrienden toe in arnhem, dusjah
ik zie trouwes in de ts staan "lijn 3 vanaf Arnhem station en je staat er"... maar!!
Burgers zegt zelf "Let u er alstublieft op dat u niet "Lijn 3 Velp" of "Lijn 3 Alteveer / 't Cranevelt" neemt"
ik ben absoluut geen held met bussen (wel met treinen
) dus ik vroeg me af welke lijn er wel klopt
nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover!
ik wou eigelijk ook mensen vragen of ze richting doetinchem/winterswijk moeten met de trein, want dan kan ik korting geven, maar ik ga daarna naar vrienden toe in arnhem, dusjah
ik zie trouwes in de ts staan "lijn 3 vanaf Arnhem station en je staat er"... maar!!
Burgers zegt zelf "Let u er alstublieft op dat u niet "Lijn 3 Velp" of "Lijn 3 Alteveer / 't Cranevelt" neemt"
ik ben absoluut geen held met bussen (wel met treinen
Nou, lijn 3 maar dan wel de goede kant op: Arnhem Burgers Zoo
Ik vrees dat ik mij moet afmelden, veels te druk met school
. Was daardoord deze meet ook een beetje vergeten, dus vandaar dat mijn afmelding zo laat komt, excuses daarvoor.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro
Verwijderd
mmm.. meerdere 'lijn 3' bussen, greatSmartDoDo schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:15:
[...]
Nou, lijn 3 maar dan wel de goede kant op: Arnhem Burgers Zoo
maar gaat wel goed komen, er zullen vast wel meer mensen met camera tassen staan te wachten op de bus
(ik heb btw jouw nieuwe avatar gekozen
Als het goed is kom ik ook op Arnhem centraal aan, waar ook Neo en gezelschap staan te wachten, zodat we gezamelijk via lijn 3 naar de Burgers Zoo kunnen.
overigens zijn een paar vrienden van mij vorige week daar geweest, en die vertelde dat het idd niet moeilijk was, gewoon lijn 3 richting Burgers zoo pakken. Kan niet missen stopt recht voor de deur aldus hun tenminste.
overigens zijn een paar vrienden van mij vorige week daar geweest, en die vertelde dat het idd niet moeilijk was, gewoon lijn 3 richting Burgers zoo pakken. Kan niet missen stopt recht voor de deur aldus hun tenminste.
hoelaat en waar gaan jullie daar staan?dedennis schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 21:40:
Als het goed is kom ik ook op Arnhem centraal aan, waar ook Neo en gezelschap staan te wachten, zodat we gezamelijk via lijn 3 naar de Burgers Zoo kunnen.
* mystic komt ook met de tsjoek tsjoek.
nog geen meel gehad overigens
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Kalm aan, het doet soms anders vermoeden, maar ik heb nog een leven
serieus? wat doe je op GoT dan?neographikal schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:36:
[...]
Kalm aan, het doet soms anders vermoeden, maar ik heb nog een leven
Ik hoop voor jullie dat 't mooi weer wordt
Zou dolgraag mee willen (hoewel ik het chinezen nou niet bepaald zou missen
) maar ben ik dit weekeinde helaas aan het werk
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
eerste foto lijk je op robbie williams
mail ontvangen
en gelijk een note: ik kreeg hem bij hotmail onder junk! let daar even op dus
mail ontvangen
en gelijk een note: ik kreeg hem bij hotmail onder junk! let daar even op dus
Verwijderd
@fairy
Als het goed is heb je mijn mail ontvangen.
b.t.w. ik kreeg de mail ook in mijn junk folder binnen.
Als het goed is heb je mijn mail ontvangen.
b.t.w. ik kreeg de mail ook in mijn junk folder binnen.
Wordt een lange dag morgen. Eerste de Formule-1 kijken vanaf 6:00H, dan naar Burgers, Chinezen en tot slot Bowlen. Zal wel na 24:00H thuis zijn en dan is het alweer maandag. LOL!
PSN-id: Chrasher
Rotterdammer hier, met kortingskaartjulius schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:03:
Zijn er mensen die na het bowlen richting Den Haag/Delft/Gouda/Rotterdam reizen? Wellicht gezellig om te car/trein poolen. Ik kan korting regelen in de trein voor 2-3 anderen. Heenweg ben ik al voorzien
Verwijderd
uit de mail:
"Ik zal vanaf 10:03 bij de hoofduitgang van het station staan wachten"
dan ben ik er ook ongeveer
ik kom om 10.00 aan op centraal, dan ff roken bij de hoofduitgang
en daarna naar het busje lopen...
wel relex dat er dus meer mensen staan bij de uitgang, want ik ben nog nooit met de bus gegaan vanuit arnhem C
vanavond eerst maar ff werken voor wat xtra geld voor morgen
"Ik zal vanaf 10:03 bij de hoofduitgang van het station staan wachten"
dan ben ik er ook ongeveer
wel relex dat er dus meer mensen staan bij de uitgang, want ik ben nog nooit met de bus gegaan vanuit arnhem C
vanavond eerst maar ff werken voor wat xtra geld voor morgen
Ow nog een tip: kom alsjeblieft niet aan met alleen maar briefjes van 50, het makkelijkste is wanneer iedereen in ieder geval de zoo-entreeprijzen gewoon cash bij zich heeft
Ik snap dat het niet altijd wil lukken, maar anders krijg je ter plekke een gewissel van hier tot Tokyo.
Ik heb altijd al eens Tokyo willen zien. 
Maar dit is de laatste aanbieding voor omgeving Tilburg: Ik heb sinds vanochtend mijn auto dus als iemand wil meeliften kan dat.
Maar dit is de laatste aanbieding voor omgeving Tilburg: Ik heb sinds vanochtend mijn auto dus als iemand wil meeliften kan dat.
Kun je niet pinnen bij de entree ? Lijkt me nog makkelijker/sneller.
* Arfman hoopt op de dag dat papiergeld in de ban gaat
oew oew nog vergeten te melden, ik kom met wat nieuwe gear
Heb een Velbon Sherpa statief gekocht en een SB800
Volgens mij wordt ik morgen niet blij met een D70, 18-70, 50mm, Bigma, SB800, shitload aan batterijen en een statief
* Arfman hoopt op de dag dat papiergeld in de ban gaat
oew oew nog vergeten te melden, ik kom met wat nieuwe gear
Heb een Velbon Sherpa statief gekocht en een SB800
Volgens mij wordt ik morgen niet blij met een D70, 18-70, 50mm, Bigma, SB800, shitload aan batterijen en een statief

[ Voor 49% gewijzigd door Arfman op 01-04-2006 17:09 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ja je kunt pinnen bij de entree, er staat een pinautomaat. Maar je kan niet de man gaan lopen pinnen bij de kassa als we groepskorting willen he
Heb nog geen mail gehad, jurgenradier [at] hetepost [puncte] com
Zet er de volgende keer aub gewoon hotmail neerSpotter schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:48:
Heb nog geen mail gehad, jurgenradier [at] hetepost [puncte] com

[ Voor 10% gewijzigd door neographikal op 01-04-2006 19:00 ]
Ken ik er wat aan doen dat ik uitbetaald krijg in die rot dingen (aka flappen van 50). Je vreet ze maar 
* jules bijna treintje pakken
* jules bijna treintje pakken
Vermoedelijk ben ik al om 9:00H in Burgers. Wil alle tijd daar gebruiken en heb toch een jaarkaart.
Om 10:30H kom ik natuurlijk ook naar het hek van de hoofdingang.
Om 10:30H kom ik natuurlijk ook naar het hek van de hoofdingang.
PSN-id: Chrasher
Verwijderd
Voor zover ik weet wel, maar ik maak nooit gebruik ervan.
Pak meestal de bus maar die sluit niet echt lekker aan op de trein.
Dus ik pak denk ik maar de scoot naar het station.
Pak meestal de bus maar die sluit niet echt lekker aan op de trein.
Dus ik pak denk ik maar de scoot naar het station.
Zo, maar eens m'n geheugenkaartjes leegmaken, lenzen poetsen en kijken of ik voldoende volle accu's heb.
Ik ben heel benieuwd wat er allemaal komt morgen
Ik ben heel benieuwd wat er allemaal komt morgen
ik heb em inderdaadneographikal schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:59:
[...]
Zet er de volgende keer aub gewoon hotmail neerMaar je hebt hem
Je had hem overigens al, probably in je junkmail.
Hm, ok, dan zorg ik ervoor dat ik morgen (en m'n collega) genoeg cash bij me heb ... tot morgen iedereen !
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
dan ga ik morgen ff alle 10-euro-briefjes uit de pin automaat trekken
weet trouwes iemand of je in de bus een strippenkaart kan kopen?? volges mij wel, maar ik weet eigelijk ni waar ik anders een strippenkaart vandaan kan toveren
ziet jullie morgen
weet trouwes iemand of je in de bus een strippenkaart kan kopen?? volges mij wel, maar ik weet eigelijk ni waar ik anders een strippenkaart vandaan kan toveren

ziet jullie morgen
Joh, lees het mailtje
Dalkaartje, kosten: 1 euro per rit.
Ik ga zo ff Arnhemse stroom daarvoor misbruikenSmartDoDo schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 22:41:
Zo, maar eens m'n geheugenkaartjes leegmaken, lenzen poetsen en kijken of ik voldoende volle accu's heb.
Één D70 + kitlens, 10.5 mm fish, 70-300 koffiemolen, 50mm 1.8, SB600, SB800, PD70X, statiefje en nog wat kleine meukIk ben heel benieuwd wat er allemaal komt morgen
Verwijderd
ooow dat is dus in de bus... das mooi
dan ga ik zo maar ff slapen om morgen de dag door te kunnen komen
dan ga ik zo maar ff slapen om morgen de dag door te kunnen komen
KUT mijn 2e accu van mijn 350D is FOETSIE WEG NADA VERDWENEN.
hoe kan dat nu weer? naja met 1 moet ik het dan ook maar redden hoop ik.
ja *dedennis* kan er ook niks aan doen dat zijn baas uitbetaald in flappen van 50 euro dus dat zal toch met groot geld moeten gaan betalen, behalve bij de ingang bedenk ik me nou. Ik heb nog we wat kleingeld.
tot morgen allemaal om 10.03 staat ik op Arnhem centraal met camera zelfs
tot morgen allemaal om 10.03 staat ik op Arnhem centraal met camera zelfs
* mystic gaat zo ook maar eens slapen dus 
7 uur de wekker, en rond kwart voor 10 aankomen vanuit zutphen... als ik veel gaap morgen: sorry
7 uur de wekker, en rond kwart voor 10 aankomen vanuit zutphen... als ik veel gaap morgen: sorry
When and if ik morgen het fenomeen wekker (wa's dat op zondag
) snel genoeg doorheb ben ik er.
Anders niet
Anders niet
Accu's genoeg, komt goedFairy schreef op zondag 02 april 2006 @ 00:12:
KUT mijn 2e accu van mijn 350D is FOETSIE WEG NADA VERDWENEN.
ha, leuk, moet ik je anders wakker bellen?Jaymz schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:28:
When and if ik morgen het fenomeen wekker (wa's dat op zondag) snel genoeg doorheb ben ik er.
Anders niet![]()
![]()
Huh? wa? Koffiejulius schreef op zondag 02 april 2006 @ 03:03:
[...]
ha, leuk, moet ik je anders wakker bellen?Moet ik wel eerst zelf wakker worden
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
* mystic gaat zich klaarmaken
tot straks luitjes
tot straks luitjes

Ik zal maar gaan investeren in wat koffietoko's want ik zal het zwarte goud veel nodig hebben vandaag.

idd....Oxi schreef op zondag 02 april 2006 @ 08:13:
[...]
Ik zal maar gaan investeren in wat koffietoko's want ik zal het zwarte goud veel nodig hebben vandaag.
Oh voor de 50 euro-flappen-dragers... op de diverse stations en/of pampen waar je langs komt is meestal ook koffie te krijgen. Alwaarmee je die grootte flappen kunt omwisselen voor kleinere + wat klinkende munt en een bak warme vloeistof....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Is er al iemand die een lokaal weerbericht kan geven? Hier in Amsterdam is het nu nog regen.
This footer is intentionally left blank
kleine kans op regen, kleine kans op zon, 12 graden....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
GAAAAAP... Mogguh...
MrWhite gaapt nog eens... en nog eens... en nog eens... *PETS* Oké, nu kappen met gapen en aankleden zodat ik de bus kan pakken richting DTC om de trein te pakken.
PS: Don't mind the sleeping me op een bankje in de zon in BZ. Stappen was gister iets te gezellig waardoor slaap het heeft moeten ontgelden. Gezien het weer buiten zal het geen probleem zijn op een bankje
MrWhite gaapt nog eens... en nog eens... en nog eens... *PETS* Oké, nu kappen met gapen en aankleden zodat ik de bus kan pakken richting DTC om de trein te pakken.
PS: Don't mind the sleeping me op een bankje in de zon in BZ. Stappen was gister iets te gezellig waardoor slaap het heeft moeten ontgelden. Gezien het weer buiten zal het geen probleem zijn op een bankje
Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF
* jules gaapt nog even na en wenst iedereen een goede morgen!
Vanuit Arnhem hier het huidige weerbericht, her en der een motregenbui, bewolkt en 't word wat erger....
Es kijken of de foto dames ons vandaag wat zonniger begroeten dan het weer doet vandaag
Vanuit Arnhem hier het huidige weerbericht, her en der een motregenbui, bewolkt en 't word wat erger....
Es kijken of de foto dames ons vandaag wat zonniger begroeten dan het weer doet vandaag
De eersten zijn weer thuis. Eens alle foto's bekijken, (eventueel) bewerken, converten en uploaden.
komt er nog een ´resultaten topic´ of spammen we dit topic vol, met de leukste vondsten?Oxi schreef op zondag 02 april 2006 @ 21:03:
De eersten zijn weer thuis. Eens alle foto's bekijken, (eventueel) bewerken, converten en uploaden.
Resultatentopic lijkt me wat leuker, kunnen er ook dingen becommentarieerd worden door gebruik te maken van neo1, neo2, etc als nummering en dan komt het fenomeen meeting ook weer eens positief in het "nieuws" 
Ik hoop trouwens dat ik niet te streng ben geweest
Oh was jij streng? niets van gemerkt...neographikal schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:19:
Resultatentopic lijkt me wat leuker, kunnen er ook dingen becommentarieerd worden door gebruik te maken van neo1, neo2, etc als nummering en dan komt het fenomeen meeting ook weer eens positief in het "nieuws"
als bezoek weg is pik ik er ook een paar leuke platen bij in het resultaten topic....
/me SmartDoDo is ook weer thuis. Ik ben bijna de hele weg gevolgd door een enge tweakert in een peugeot 106 
Van de week maar eens kijken wat eruit is komen rollen, heb iig 2 volle kaartjes (2x178 foto's)
Was gezellig vandaag en hulde voor de organisatie neo
Van de week maar eens kijken wat eruit is komen rollen, heb iig 2 volle kaartjes (2x178 foto's)
Was gezellig vandaag en hulde voor de organisatie neo
Wie was trouwens die wannabee die rondhing? Er liep zo'n wazig figuur mee op een gegeven moment en opeens was hij weer pleite. Voel je gerust aangesproken overigens
Dat was mijn alter-egoSmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:49:
Wie was trouwens die wannabee die rondhing? Er liep zo'n wazig figuur mee op een gegeven moment en opeens was hij weer pleite. Voel je gerust aangesproken overigens
Heb je er een foto van.SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:49:
Overigens had ik ook het gevoel van een wannabee die mee liep, maar aangezien ik toch niet iedereen (her)kende ga ik er niets van zeggen.
Ik heb er geen foto van, maar 100% was hij iig niet.Oxi schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:59:
[...]
maar aangezien ik toch niet iedereen (her)kende ga ik er niets van zeggen.
Moet ik alleen nog eens naar m'n D70 gaan kijken, hij heeft af en toe tegengesputterd vandaag.
Maf joh, ik had een behoorlijk eind zo'n stomme Ford Focus voor me.......SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:30:
/me SmartDoDo is ook weer thuis. Ik ben bijna de hele weg gevolgd door een enge tweakert in een peugeot 106
ik heb er een foto van gemaakt. vage kwastSmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:05:
[...]
Ik heb er geen foto van, maar 100% was hij iig niet.
* mystic is dus ook weer thuis
morgen mn foto's even doorneuzen
maar echt complimenten voor de organisatie: neo, perfect
Super echt genoten. Hulde aan Neo voor de organisatie!
Ik heb mijn foto's alvast bekeken en een selectie gemaakt van de foto's die ik zal posten, vanavond even doen nu moet ik weer naar school
Ik heb mijn foto's alvast bekeken en een selectie gemaakt van de foto's die ik zal posten, vanavond even doen nu moet ik weer naar school
ben benieuwd hoe jouw pics zijn geworden!dedennis schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:44:
Super echt genoten. Hulde aan Neo voor de organisatie!![]()
Mwah opzich best mooi van buiten dan, maar de meeste foto's van binnen kan ik verwijderen. Die zijn echt te donker (dan kom je toch te kort met je intern flitsertje)
Was een fantastische dag! Zeker voor herhaling vatbaar! Ook weer een hoop foto's gemaakt, helaas wel veel out-of-focus of met reflecties door dat fijne glas op veel plaatsen. Vandaag maar eens uitzoeken en wat in het resultaten topic posten
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Hehe, wij (Prutser, Julius en ik) hebben die hele Ocean geskipt .. we hadden een tijgertje gevonden die wel fotogeniek was. Kwam erachter dat ik van een afstand van +/- 25 meter de tijger nog kon inflitsen met de SB800, en dat ik hem zelfs moest minderen omdat anders de boel overbelicht was 
Foto's volgens hopelijk snel

Foto's volgens hopelijk snel
Toen wij er langs kwamen was het poesje niet echt fotogeniek hij lag ergens tussen de bomen, foto's in de ocean maken valt ook niet mee door het glas en door de hoge isowaarde zijn de vissen die ik op de foto heb gezet net animatiefiguren geworden, best leuk om te zien.
Ja dat glas overal was echt kansloos..
Ja glas was wel irritant, je kreeg er ook huge ass CA van. Ik kon met mijn 1.4 nog wel redelijk schieten maar echt gelukt is het niet.dedennis schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
Toen wij er langs kwamen was het poesje niet echt fotogeniek hij lag ergens tussen de bomen, foto's in de ocean maken valt ook niet mee door het glas en door de hoge isowaarde zijn de vissen die ik op de foto heb gezet net animatiefiguren geworden, best leuk om te zien.
PS wat betreft de objectieven, wat vonden jullie van de objectieven van anderen enzo?
Die 80-400 OS vond ik wel grappig maar toen die focus begon te zoeken wist ik meteen waarom ik ook alweer een 70-200 2.8 HSM genomen had. Neo heeft mijn 70-200 nog even aan de tand gevoeld, met 1,4 TC dus 280mm (448mm effectief). Ben benieuwd wat hij er van vond. Ik had trouwens in verhouding meer 350D bezitters verwacht en niet zo gigantisch veel KM'ers
Wanneer gaan we weer
Ik vond de fisheye van Julius wel errug grappig, alleen niet 650 euro grappig
Ik heb mijn vrouw een foto laten zien van neo's 17-40LFairy schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:24:
PS wat betreft de objectieven, wat vonden jullie van de objectieven van anderen enzo?
Er was inderdaad in verhouding belachelijk veel seismische activieteitIk had trouwens in verhouding meer 350D bezitters verwacht en niet zo gigantisch veel KM'ers
We come in peace!
Fotoclubje zeker?Oxi schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:40:
We come in peace!
waarom is mij dat niet verteld? had ik wat minder menschen scheel geflitst tijdens het chinezen..Oxi schreef op maandag 03 april 2006 @ 17:40:
We come in peace!
Neo, was erg geslaagd, zeker voor herhaling vatbaar.
* Korras is nog even foto's aan het editten, vindt de vissen uit het aquarium om 1 of andere reden toch redelijk geslaagd..
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Nikon zeker
ik heb weinig gear van anderen geprobeert eigenlijk. alleen wat spul van DoDo op de bowlingbaan. de 50 1.8 natuurlijk. en zijn 70-200 2.8. wat ik overigens een erg mooie en fijne lens vind. erg goede af als ik het met mijn dx lenzen vergelijk.
Nee alleen echte merken wat me spontaan een hand van een vreemde opleverde
Neo, tnx voor het daggie, heb me vermaakt, maar heb je weinig gezien. Maar da's op meetings normaal geloof ik
.
Heb me prima vermaakt met de Bigma van Arfman, en ook redelijk wat hoge ogen gegooit er mee bij bezoekers; "Van welk persbureau bent u? RTL" waarop Arfman antwoorde; "Nee, SBS"
Moet alle resultaten nog bekijken, dat gaat vandeweek ergens gebeuren. Heb het nu helaasch te druck
. Overigens is een 50-500 niet echt een optie voor mij voor wat ik doe. Ik zit eerder aan een 70-200 te denken, maar dan is met name het glas, de snelle focus en VR belangrijk. En uiteraard een goed gevulde portemonaie om die te betalen. Ach, een 10-20 van Sigma komt denk ik eerder in aanmerking
Heb me prima vermaakt met de Bigma van Arfman, en ook redelijk wat hoge ogen gegooit er mee bij bezoekers; "Van welk persbureau bent u? RTL" waarop Arfman antwoorde; "Nee, SBS"
Moet alle resultaten nog bekijken, dat gaat vandeweek ergens gebeuren. Heb het nu helaasch te druck

Hehe ja, die vrouw was echt grappig .. en dat commentaar van o.a. kinderen "oohh papa wat een grote lenzen allemaal" 
En een Bigma is inderdaad niet geschikt voor partyfotografie
En een Bigma is inderdaad niet geschikt voor partyfotografie
Let op:
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!