Fotomeet Arnhem - Burgers Zoo/chinezen/bowlen: 2 april

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 614 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Let op: de datum is vastgesteld op 2 april 2006

Het wordt weer eens tijd voor een meeting van mijn hand ;) Ik heb een soortgelijke meet al eens georganiseerd voor een ander subforum, en het viel in zeer goede aarde :) Burgers Zoo is een dierentuin met een grote diversiteit aan attracties en dieren die te bezichtigen zijn. Het is goed te bereiken met de bus (lijn 3 vanaf Arnhem station en je staat er) maar ook de auto is geen enkel probleem. Arnhem is goed te bereiken met de trein en ligt op slechts 30 minuten treinen van Utrecht. Voor meer informatie over de Burgers Zoo kun je hier kijken.

Het leuke aan de locatie is dat er op kruipafstand een zeer goede Chinees zit, en vlak daarnaast zit de bowlingbaan Schelmsebrug. De bowlingbaan is zeer oke, en mits de actieprijzen nog gelden kost het werkelijk geen ene jota op de zondag: de vorige keer waren we voor €4,- pp ex drank klaar voor 2 uur(!) bowlen met zijn allen :)

De kosten (grofweg, maar behoorlijk accuraat):
Burgers Zoo: €14,50
Chinees: Iets van €16,95 voor het standaardbuffet, €16,95 voor het luxe buffet. Ex drank*
Bowlen: €4,17,- voor de baan voor twee uur bowlen, ex drank.
Bus: €2,- voor 2x een dalkaartje
* Meestal kan ik er wel een gratis rondje uitslepen :Y)

Het schema:

10:30 bij Burgers Zoo
13:00 gezamelijke lunch ergens in het park
17:30 eten, duurt ongeveer een uur
19:00 baan voor twee uur reserveren
21:00 eindtijd, eventueel met wat mensen in Arnhem centrum naborrelen

Afbeeldingslocatie: http://meeting.erkens.info/53/table.png
Aanmelden kan hier! Als je wilt / gaat komen meldt je dan ook echt op deze site aan en niet alleen in het topic, je bericht gaat onherroepelijk verloren in de massa anders en dan hou ik geen rekening met je komst.

Op/aanmerkingen zijn welkom natuurlijk, maar laten we er weer een gezellige dag van maken :) Vanwege [rml][ Fotomeet] Hilversum architectonisch[/rml] heb ik de meet wat verder naar achteren "gepland" zodat er wat tijd tussen zit :)

Qua meligheid kun je onder andere dit verwachten:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Remy/wahoe.jpg
Het was in ieder geval super-supergezellig, het mooiste waren nog wel die 'fotografen' bij de Burgers Zoo die foto's maakten van gasten. We liepen in 2 groepen 30m achter elkaar, eerste groep passeert: Moeten we foto's maken? Mensen houden wat cam's in de lucht, paar Canon L series enzo. Laat maar. Tweede groep passeert: Foto's? Zelfde ritueel herhaalt zich.

zij:: Jezus waar komen jullie vandaan :X

En op de terugweg zijn we met z'n allen even op een rijtje gaan staan en even de burstmode van de cam's ingedrukt gehouden :D
O-)

edit:

Niet bowlen:
Edmond + aanhang
Magica
Whizzcat
Thundernet
Duur

Niet eten:
Edmond
Magica

Extra bowlen:
Aanhang neo

[ Voor 47% gewijzigd door neographikal op 29-03-2006 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 19:21

Jaymz

Keep on moving !

Hmm, *Jaymz vind het wel weer eens tijd z'n smoelwerk te laten zien @ meeting :Y)

Het meisjes-die-staan-te-fotograferen ritueel heb ik ook wel eens @ Blijddorp meegemaakt:

"Fototje heren?"

2 70-200's L en 1 Sigma 70-200 uit tassen halende: "Nee hoor, jullie fototje ? :P "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Alweer Burgers Zoo? :+

Lijkt me zeker gezellig, nadeel van een fotomeet in een dierentuin is dat bijna iedereen dezelfde foto's maakt.

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hey, die foto kwam uit een ander forum!

Was een dure meet toen, je presenteerd hem goedkoop, maar ik was een dikke € 50,- kwijt... Maar gezellig was ie zeker!

Anyway, ik zal ff moeten afwachten wat mijn agenda zegt tegen die tijd ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_White
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-12-2021

Mr_White

DPZ-Schildpad

Burgers Zoo is bekend terrein :P Es zien of we het met een andere blik kunnen vastleggen dan de voorgaande keren dat ik er geweest ben :)

Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
Ik snap nog wel weinig van dat fotograferen enzo, maar lijkt me zeker wel leuk; ook nog eens in de buurt..

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

julius schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:29:
Hey, die foto kwam uit een ander forum!

Was een dure meet toen, je presenteerd hem goedkoop, maar ik was een dikke € 50,- kwijt... Maar gezellig was ie zeker!

Anyway, ik zal ff moeten afwachten wat mijn agenda zegt tegen die tijd ;)
Ik heb nog geen enkele meet meegemaakt die mij minder kostte dan €50,- dus daar kan je ook van te voren rekening mee houden. Tenzij je heel dichtbij woont, dan zit je er nog wel onder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, burgers Zoo, toch maar een nieuw jaar abbotje halen dan :)
Waneer ik kan...nog geen id komt vast wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
julius schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:29:
Moah het viel hard mee hoor, het bowlen kostte werkelijk bijna niks en het Chinezen viel ook hard mee, het tabelletje klopt in ieder geval mits de prijzen nog kloppen. Ik ga morgen eens bellen over het hoe en wat :)

Vervoerkosten heb je altijd, en verschillen per persoon, dus daar hou ik hier geen rekening mee. Zorg dat je een lift krijgt ;)

[ Voor 13% gewijzigd door neographikal op 13-02-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Heb ook even wat data aangegeven, mooie gelegenheid om mijn Bigma eens echt te proberen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik zie geen datum nu de erkens-site plat ligt, maar reken maar dat ik erbij ben! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Ik heb me in Zutphen erg vermaakt met die meet daar, alleen kheb nog steeds hetzelfde probleem. Ik heb nog steeds geen camera ( jaah whiiiine maar 700€ is duur en m'n ouders betalen het niet ;) ik ben al blij dat ze de helft voor willen schieten ) Anyway, ik heb volgende week vakantie en als ik in die week kan werken zit ik er al een stuk dichter bij. Dus als de meet op 09-04 word gehouden ga ik er zeker alles aan doen om mee te gaan. Ook de locatie is voor mij goed, met een goeie 50 minuten in de trein ben ik er. Misschien kan er zelfs wel weer wat geregeld worden met anderen??? Ik was de laatste keer namelijk wel blij dat Tukk wou rijden _/-\o_

Anyway I'll keep you posted.

Edit

Ik meld me dus nog niet aan, maar hou wel rekening met me O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Heaget op 13-02-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
MartijnGizmo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:03:
Ik zie geen datum nu de erkens-site plat ligt, maar reken maar dat ik erbij ben! :)
Jij en Jaymz kunnen hoor :P

Ik zal morgen eens gaan bellen wat het bowlen kost en wat een buffet kost bij de Chinees, normaal altijd prima te doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me aangemeld, lijkt me enorm leuke locatie om te fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_White
  • Laatst online: 17-12-2021

Mr_White

DPZ-Schildpad

Ik heb BZ al vaak genoeg bezocht om te weten dat het er leuk is en om goeie platen te schieten. Ben er zelf nog nie zo'n grote held in, maar we zijn aardig op de goeie weg :P

Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ach, wtf, ik doe ook mee :Y)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Eensch is, me too, tis een zondag en dan kan ik eigenlijk altijd wel :)

O correctie ! 26 maart kan ik NIET, de rest wel. maar wel verkeerd ingevuld......

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 14-02-2006 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Ik heb me ook opgegeven, en voorlopig lijk ik alle weekenden te kunnen

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat kan je zelf aanpassen met het wachtwoord wat in het mailtje staat wat je krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

neographikal schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:26:
Dat kan je zelf aanpassen met het wachtwoord wat in het mailtje staat wat je krijgt :)
O, dan ben ik bang dat mijn spamfilter die heeft opgeslokt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Uhm tjah ik kan het niet meer voor je aanpassen, dan zul je Erkens op IRC heel even lief aan moeten kijken of hem even moeten mailen :)

Kortom: richt je spamfilter af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik _denk_ dat ik rond die tijd wel een paar weekenden kan, maar volgens mij loopt m'n kwartiel dan ook af, dus ik zal ook wat mondelingen hebben om te leren, dus pin me d'r niet op vast. Ik weet dus ook niet hoe nuttig het is dat ik meld wanneer ik wel en niet kan, dat kan allemaal nog veranderen, aangezien ik niet alleen van m'n eigen agenda afhankelijk ben :)

Maar 't lijkt me wel leuk om 's te komen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

neographikal schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:57:
Uhm tjah ik kan het niet meer voor je aanpassen, dan zul je Erkens op IRC heel even lief aan moeten kijken of hem even moeten mailen :)

Kortom: richt je spamfilter af. ;)
O ik kan het wel weer terughalen hoor, maar ik ben nu niet thuis en mijn pc overnemen kan ik normaal wel, maar heb net toevallig mijn port forward even verkeerd staan helaasch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Oke ik heb de baan even gebeld, mits er geen compo is zijn de prijzen 25 euro per 2 uur per baan. Oftewel uitgaande van zes man op een baan: €4,17 voor twee uur bowlen ex drank p.p. :P

Chinees: 14,50 voor standaardbuffet of 16,95 voor uitgebreid buffet :Y) Ik sleep er tegen die tijd wel weer een gratis rondje uit enzo als we tenminste met wat meer mensen komen :P

TS aangepast :)

[ Voor 37% gewijzigd door neographikal op 14-02-2006 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het een heel erg we-kennen-elkaar-allemaal-onderons feestje of is de tolerantie naar relatieve nieuwkomers voldoende groot zodat ik me met een gerust hart ook aan kan melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:35:
Wordt het een heel erg we-kennen-elkaar-allemaal-onderons feestje of is de tolerantie naar relatieve nieuwkomers voldoende groot zodat ik me met een gerust hart ook aan kan melden?
eens zijn de oude rotten ook nieuwelingen geweest, dus lijkt mij geen punt :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Iedereen is altijd welkom :) gesprekken gaan vaak over fotografie, belevingen. Maar soms ook over copmleet andere dingen.. Gewoon een relexst sfeertje. Maar kom gerust een keer kennismaken met wat 'FG-ers' :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Mijn ervaring is dat dat reuze meevalt, iedereen is even welkom. Tenzij je zo introvert bent dat je eerst met je psychiater moet overleggen of je wel mag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

MartijnGizmo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:14:
[...]

Mijn ervaring is dat dat reuze meevalt, iedereen is even welkom. Tenzij je zo introvert bent dat je eerst met je psychiater moet overleggen of je wel mag. :+
Ow :{

* Fairy belt psycho

:+

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 14-02-2006 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel erg toepasselijk nou:
ik ben dus een nieuwkomer voor de fotomeet, maar ik zou graag een keer mee doen.
ik ben nou fotograaf in opleiding, heb nog niet veel spullen maar ik neem aan dat dat niet zoveel uitmaakt...
Toen ik dit topic op de frontpage zag staan dacht ik gelijk "dat moet ik eens gaan doen" :p
het lijkt mij ook wel leuk om ook een keertje mee te doen :D
ik weet niet wat er allemaal verplicht is en wat juist niet... volgens mij zijn er niet veel regels, maar ik vraag t toch maar ff ;) ik zit er iig aan te denken om ook mee te doen, moet nog ff kijken hoe ik zit met school en werk... als ik daar meer over weet post ik nog een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

We hebben 'ons' ook maar even aangemeld \o/

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik een "nieuwkomer" betreft een fotomeeting, maar lijkt me erg leuk ook eens mee te gaan (bij de lensmeet kon ik helaas niet, nu weer een mooie kans); en dit is ook zeker een mooie locatie ! :)
Hoor deze week hoe en wat betreft deadlines studieonderdelen, maar heb tot nu toe in iedergeval de 2 en 9 april vrij staan welke wel moeten lukken gok ik. Ik zal het zo spoedig mogelijk laten weten ! :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:23:
ik weet niet wat er allemaal verplicht is en wat juist niet... volgens mij zijn er niet veel regels, maar ik vraag t toch maar ff ;)
Betalen en gezellig doen zijn verplicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnGizmo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:42:
[...]

Betalen en gezellig doen zijn verplicht! :)
dat zijn de regels waar ik het mee eens ben :>
ik ga ff datums controleren ivm met werk enzo en dan horen jullie morgen weer van me... ik ga nou slapen... morgen weer school :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Voor zo ver ik weet ga ik mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto-opa (1969) heeft zich ook aangemeld met als enige voorbehoud dat als de bevalling bij mijn vrouw inzet, ik er niet bij ben. Ik kom met een leaseauto uit amsterdam dus als je uit deze hoek komt en wilt besparen op reiskosten - let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Wow, veel aanmeldingen en nieuwkomers, gezellig! Iedereen is altijd van harte welkom, dus wees gerust :)

De datum wordt overduidelijk twee april, dat ga ik dan bij deze maar eens vaststellen :) Inschrijving voor het bowlen sluit een week van tevoren ongeveer zodat ik minimaal genoeg plaatsen heb :) Mócht ik mezelf echt vast moeten leggen voor de banen dan kan het zijn dat ik als regel stel dat die vijf euro van tevoren overgemaakt moet zijn mocht je mee willen bowlen, maar dat moet ik even met de baan overleggen. We hebben in ieder geval overal tijd genoeg voor, dat is het fijne wanneer het ruim van tevoren georganiseerd wordt.

Voor de rest: regels? Gezellig zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:58:
foto-opa (1969) heeft zich ook aangemeld met als enige voorbehoud dat als de bevalling bij mijn vrouw inzet, ik er niet bij ben. Ik kom met een leaseauto uit amsterdam dus als je uit deze hoek komt en wilt besparen op reiskosten - let me know.
Oeh, dat klinkt goed. Ik woon in amsterdam, en zou een lift goed kunnen gebruiken :).

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

2 april is prima ! :)
Zojuist even een collega enthousiast gemaakt, ik verwacht binnen korte tijd een extra GoT account en aanmelding erbij :P

EDIT: wat doen we qua begintijd ? En dat bowlen is natuurlijk hartstikke leuk, maar hoeveel tijd blijft er dan over voor het fotograferen ? Ik heb ook geen idee hoe groot Burger's Zoo is t.o.v. het Noorder Dierenpark (enige dierentuin waar ik ooit geweest ben :P) dus hoeveel tijd je "nodig" hebt om leuke platen te schieten.

[ Voor 54% gewijzigd door Arfman op 15-02-2006 09:36 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:53

Dido

heforshe

Check :)

Dieren zijn altijd leuk \o/

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:34:
2 april is prima ! :)
Zojuist even een collega enthousiast gemaakt, ik verwacht binnen korte tijd een extra GoT account en aanmelding erbij :P

EDIT: wat doen we qua begintijd ? En dat bowlen is natuurlijk hartstikke leuk, maar hoeveel tijd blijft er dan over voor het fotograferen ? Ik heb ook geen idee hoe groot Burger's Zoo is t.o.v. het Noorder Dierenpark (enige dierentuin waar ik ooit geweest ben :P) dus hoeveel tijd je "nodig" hebt om leuke platen te schieten.
Het park is behoorlijk groot, genoeg om een dag fotografern mee te vullen lijkt me zo :)
Gezien het park van 09:00-17:00 open is, en mogelijk rond 09:30-10:00 uur afspreken (gok ik zo?), 7 uur fotografeerplezier: moet goedkomen ;)
N.B. Zo ver het eruit ziet komt mijn aanmelding hier ook deze week bij te staan 99 procent voor 2 april. (Zelf vanuit Zwolle, OV, tenzij met iemand mee kan rijden natuurlijk ;)), heb er al zin in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tonio schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:23:
[...]

Oeh, dat klinkt goed. Ik woon in amsterdam, en zou een lift goed kunnen gebruiken :).
Geen probleem - ik heb drie plekken beschikbaar. Zorg wel voor een eventueel alternatief, want als de bevalling in gaat zetten heb ik andere prioriteiten ;)

Mail anders maar: frank op het domein ifrank in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mijn voorstel:

Dat lijkt me zelf meer dan lang genoeg :)

Als je wilt / gaat komen meldt jezelf aan op de meetingsite meldingen in het topic gaan onherroepelijk verloren in de massa berichten :P

[ Voor 36% gewijzigd door neographikal op 15-02-2006 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Ingeschrijft :Y)

Wel onder voorbehoud: 1 April is een neef jarig, ik ga niet met een stevige kater naar Arnhem rijden zegmaar :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

neographikal schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:11:
Mijn voorstel:

Dat lijkt me zelf meer dan lang genoeg :)
Lijkt me een prima tijdsplanning. Je kunt dan van +/- 11:00 tot +/- 17:00 fotograferen, minus een uur (?) lunch, is 5 uur fotografietijd .. hmm .. denk dat ik de laptop maar ga gebruiken als (luxe) imagetank :+

offtopic:
EDIT: woei, mijn grote rallyheld StevenK komt ook ! :D :P

[ Voor 7% gewijzigd door Arfman op 15-02-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid....

2 april is op een zondag he??
niet dat ik verkeerd heb gekeken en het stiekem op een zaterdag is, want dan moet ik werken :+

voor de rest ziet het er uit dat ik me ook kan aanmelden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

2 april is inderdaad een zondag, of men moet nu nog gaan besluiten om de kalender aan te passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:51:
2 april is inderdaad een zondag, of men moet nu nog gaan besluiten om de kalender aan te passen :+
hahah dat zal wel niet gebeuren, maar ik kan hier op school de kalender niet openen (geen rechten :/ ) en miss klopt de agenda in mn telefoon niet... je weet t maar nooit :9

ik ga me iig ff inschrijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:06:
[...]

N.B. Zo ver het eruit ziet komt mijn aanmelding hier ook deze week bij te staan 99 procent voor 2 april. (Zelf vanuit Zwolle, OV, tenzij met iemand mee kan rijden natuurlijk ;)), heb er al zin in !
Ik ga met de auto vanuit Groningen en neem tot nu toe maximaal 2 Nikon-idioten mee. Beetje meer Canon-balans in de auto kan geen kwaad denk ik. :D

Moet je wel genoegen nemen met een plekkie in een Polo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnGizmo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Ik ga met de auto vanuit Groningen en neem tot nu toe maximaal 2 Nikon-idioten mee. Beetje meer Canon-balans in de auto kan geen kwaad denk ik. :D

Moet je wel genoegen nemen met een plekkie in een Polo.
:D.
Bedankt voor het aanbod, zou erg mooi zijn als dat zou kunnen ! Ik laat deze week het definitief weten of ik er deze dag ben en laat ik je het weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 2 april moet ik denk ik wel kunnen, meld het op de meetingsite als ik het zeker weet :*)
Wat betreft het bowlen ben ik er niet...dat is zoo suf..en het wordt mij dat een te lange dag..

(Yoghurt bakjes hebben meer te doen >:) ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook eens kijken of 2 april een beetje uitkomt. Het hele plan met chinezen en bowlen lijkt me iig zeer relaxt. :)

De lens-meeting heb ik helaas door tentamens moeten missen, maar ik heb begin april weer tentamens :'( . (en ik ben 3 april jarig, dus daar moet ik ook nog rekening mee houden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Wat betreft het liften, ik kom uit Wezep (Zwolle) met de auto dus liefhebbers :P

PS alleen mensen die dus al bovenin de agenda staan, wil niet dat iedere idioot die het op mijn spullen zou kunnen voorzien mij even zijn huisadres geeft om m'n spulletjes af te leveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jaymz schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:26:
Hmm, *Jaymz vind het wel weer eens tijd z'n smoelwerk te laten zien @ meeting :Y)

Het meisjes-die-staan-te-fotograferen ritueel heb ik ook wel eens @ Blijddorp meegemaakt:

"Fototje heren?"

2 70-200's L en 1 Sigma 70-200 uit tassen halende: "Nee hoor, jullie fototje ? :P "
Ja, ik kwam daar pas ook, komt er zo'n muts aangelopen "Op de foto?" dus ik zeg zo, zie hier, STATIEF, CAMERA, 70-200 2.8, nee mevrouw gaat wel lukken zo :)

Ze lachte ook nog zo schaapie :D

PS als we meeten @ BZoo, hoe vinden we elkaar dan? Iedereen houd gewoon het langste ding wat ie bij zich heeft in zijn hand ofzo :X :X 8)7

Sta ik daar met mijn lul in m'n hand te verkleumen, ben altijd te vroeg weet je :P

[ Voor 42% gewijzigd door Fairy op 15-02-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
ik = ook aangemeld. nieuwe 7D gaat mee. ik kijk nog wel ff hoe 't met vervoer het handigst is.. ik kom uit lelystad, heb voor m'n werk een trein abbo tot A'dam Sloterdijk. mischien dat er tussendoor iemand zit die me een lift kan geven. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fairy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:36:
[...]

PS als we meeten @ BZoo, hoe vinden we elkaar dan? Iedereen houd gewoon het langste ding wat ie bij zich heeft in zijn hand ofzo :X :X 8)7

Sta ik daar met mijn lul in m'n hand te verkleumen, ben altijd te vroeg weet je :P
Nog niet eerder naar een meeting geweest? Tweakers die naar een meeting gaan herken je wel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
MartijnGizmo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:03:
[...]

Nog niet eerder naar een meeting geweest? Tweakers die naar een meeting gaan herken je wel! :D
En de meeste ook als ze niet naar een meeting gaan :X

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fairy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:14:
Wat betreft het liften, ik kom uit Wezep (Zwolle) met de auto dus liefhebbers :P

PS alleen mensen die dus al bovenin de agenda staan, wil niet dat iedere idioot die het op mijn spullen zou kunnen voorzien mij even zijn huisadres geeft om m'n spulletjes af te leveren :P
Nofi, maar hoe panisch kun je zijn? Als ik een crimineel was en op zo'n manier aan m'n slachtoffers wilde komen, ging ik toch wel voor een vettere buit dan een 350D met een paar lenzen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koras schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:49:
ik = ook aangemeld. nieuwe 7D gaat mee. ik kijk nog wel ff hoe 't met vervoer het handigst is.. ik kom uit lelystad, heb voor m'n werk een trein abbo tot A'dam Sloterdijk. mischien dat er tussendoor iemand zit die me een lift kan geven. :)
Ja, die stond hier al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

MartijnGizmo schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:19:
[...]

Nofi, maar hoe panisch kun je zijn? Als ik een crimineel was en op zo'n manier aan m'n slachtoffers wilde komen, ging ik toch wel voor een vettere buit dan een 350D met een paar lenzen. :)
Tis nederland hoor. Zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier spullen kwijtraakt. Je kondigd wel aan dat je met 4k aan spullen op sjouw gaat.
Koras schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:49:
Hmm, lelystad, tis een beetje erg uit de richting voor mij anders had ik je graag opgepikt.

Kun je niet een trein naar Wezep station nemen, of Zwolle? Dan kan ik je zo oppikken!

[ Voor 46% gewijzigd door Fairy op 15-02-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Fairy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:53:
[...]

Tis nederland hoor. Zal niet de eerste zijn die op een dergelijke manier spullen kwijtraakt. Je kondigd wel aan dat je met 4k aan spullen op sjouw gaat.
Ik wens ze heel veel plezier als ze een groep van 20 man willen overvallen, L-glas komt hard aan hoor :Y) En voor de rest: prima verzekerd gelukkig :)

Ow enne we spreken bij de ingang van Burgers af, en wees absoluut niet bang: herkenbaarheid galore. Ga op de grootste berg glas af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

[...]

Hadden ze beter in Utrecht kunnen zijn, daar hingen de bordjes zelfs aan het tuinhek..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

neographikal schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:30:
[...]

Ik wens ze heel veel plezier als ze een groep van 20 man willen overvallen, L-glas komt hard aan hoor :Y) En voor de rest: prima verzekerd gelukkig :)

Ow enne we spreken bij de ingang van Burgers af, en wees absoluut niet bang: herkenbaarheid galore. Ga op de grootste berg glas af. :P
Ik bedoel dus ook niet op locatie maar met het oppikken van mensen :P

Maar lama ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Oppikken van mensen moet je onderling maar regelen wat het makkelijkste uit komt. En bij de Zoo spreken we gewoon af voor de ingang, dat werkt altijd en ik heb nog nooit een meetinggroep niet gevonden. ;)

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

edit:
goed... aannames zijn fataal zeggen ze toch? ik ging ervanuit dat het weer eens op een zaterdag zou zijn. maar een zondag is nooit een probleem :Y)

ik zal me even aanmelden dus :)

[ Voor 74% gewijzigd door mystic op 16-02-2006 00:10 ]

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:12

janklp

FortyTwo Capital

Pffff, ik moet het nog zien of ik het red om mee te gaan. Even zien hoe het financieel gaat en hoe ik dan met school zit. Tot wanneer kan ik beslissen Neo? Als het even kan ben ik er gewoon bij.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Off course: 2 April heb ik wat anders, àls ik meekom is het hooguit alleen overdag ;)

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

ik wil best mee, lijkt me erg gezellig (na de gemiste lensmeet), maar ik ga nog geen data's enzo opgeven vanwege nieuw werk, en andere onverwachte dingen. Als de datum gekozen is horen jullie het wel ;).

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Spotter schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:33:
ik wil best mee, lijkt me erg gezellig (na de gemiste lensmeet), maar ik ga nog geen data's enzo opgeven vanwege nieuw werk, en andere onverwachte dingen. Als de datum gekozen is horen jullie het wel ;).
Bekijk de startpost ff opnieuw, die is al gekozen: 2 april. :)

Verwijderd

ik kom lekker met het treintje :+
ik kom uit Doetinchem, dus das een half uurtje treinen voor mij met korting (OV) :Y)
en dan t laatste stuk zal wel met de bus moeten, maar zit nix anders op ...
ik heb er iig zin in! alleen wil ik nog ff een nieuwe lens kopen voor die tijd... een 70-300mm zit ik aan te denken, want met een kitlens ben je ni veel :9

• Korras
Hmm, lelystad, tis een beetje erg uit de richting voor mij anders had ik je graag opgepikt.

Kun je niet een trein naar Wezep station nemen, of Zwolle? Dan kan ik je zo oppikken!
hmm... net een mailtje naar Broncode verstuurd... ik kan eventueel met de interliner naar zwolle komen mocht zijn vrouw op dat moment bevallen..

:)

• neographikal
  • Niet online
Prima, ik heb eventueel een Tamron 70-300 die je zo nu en dan wel even kunt lenen :) En Jaymz doe je best :P

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Koras schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:59:
[...]

hmm... net een mailtje naar Broncode verstuurd... ik kan eventueel met de interliner naar zwolle komen mocht zijn vrouw op dat moment bevallen..

:)
Ach ja, laat zijn vrouw dan maar bevallen, hij blij, en hoef ik niet alleen te rijden :+

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fairy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:43:
[...]

Ach ja, laat zijn vrouw dan maar bevallen, hij blij, en hoef ik niet alleen te rijden :+
Emp-Hasis komt ook uit Zwolle, is misschien wel gezelliger voor jou en wat praktischer dan 4 man + fotogear in een Polo. :)

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

MartijnGizmo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:19:
[...]

Bekijk de startpost ff opnieuw, die is al gekozen: 2 april. :)
:X O-)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Haha, jij wil m'n glas te graag vasthouden denk ik :P

[ Voor 4% gewijzigd door Jaymz op 16-02-2006 15:58 ]

• neographikal
  • Niet online
Als je nou met een 24-105 zou komen :z De rest heb ik al in de handjes gehad ;)

[ Voor 36% gewijzigd door neographikal op 16-02-2006 16:52 ]

Verwijderd

Fairy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:43:
[...]

hehe, het is geen wedstrijd of zo.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:05:
[...]

hehe, het is geen wedstrijd of zo.
:P nee maar is toch ook leuk voor jou :P

Ach ja, we zien elkaar daar wel ;)
Jaymz schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:57:
[...]
Haha, jij wil m'n glas te graag vasthouden denk ik :P
Wees blij dat ie alleen je glas vast wil houden :+

[ Voor 33% gewijzigd door Fairy op 16-02-2006 18:00 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:04
Ben nog nooit in Burgers Zoo geweest, dus lijkt me wel leuk :P Ondanks dat ik een hekel heb aan Chinees eten en bowlen (de combinatie van die twee is bijna te erg voor woorden 8)7 ) zal ik eens kijken of de 2e wil.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Abbadon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:05:
Ben nog nooit in Burgers Zoo geweest, dus lijkt me wel leuk :P Ondanks dat ik een hekel heb aan Chinees eten en bowlen (de combinatie van die twee is bijna te erg voor woorden 8)7 ) zal ik eens kijken of de 2e wil.
Neo belt voor jou wel even of ze ook frietjes en knakworstjes hebben..... :>

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:34
Hmmm,

ik ga misschien ook komen, kom van achter Doetinchem, en ga dan met de auto. Kan onderweg evt. wat mensen oppikken (2-3 man, wordt wel krap dan ;)

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Lol, en ik vind bowlen gaaf en chinezen leuk "wilt u me.nu?" :+

• neographikal
  • Niet online
Bweheheh :P Je hoeft niet mee te bowlen natuurlijk, het wel erg gezellig daar nog, dus wel de moeite waard om even te blijven hangen :) En bij de Chinees, ik zal morgen gelijk even bellen of ze vegetarisch voedsel hebben (pinguin zou misschien komen :P ) en gewoon frites en een snitzel voor Abba :)
MartijnGizmo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:12:
[...]

Neo belt voor jou wel even of ze ook frietjes en knakworstjes hebben..... :>
Juh, belminuten zat, hoewel het de afgelopen hard gaat :X :P
Fairy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:59:
Wees blij dat ie alleen je glas vast wil houden :+
Oxi gaat ook nog mee:
<neographikal> nog meer twijfelopties Oxi :X
<Oxi> :P
<Oxi> je moet wat hebben om naar uit te kijken
<neographikal> 8)7
<Oxi> ik voel mij beter als ik geil op andermans hardware
<Oxi> CAMERA DUS
<neographikal> *KUCH* hou op
<neographikal> ik stik zowat
<Oxi> :*
<neographikal> verslik me
Everything you say may and will be used against you :P

[ Voor 47% gewijzigd door neographikal op 16-02-2006 18:43 ]

Verwijderd

kieskes schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:22:
Hmmm,

ik ga misschien ook komen, kom van achter Doetinchem, en ga dan met de auto. Kan onderweg evt. wat mensen oppikken (2-3 man, wordt wel krap dan ;)
waar kom je vandaan dan? ik ga namelijk vanuit doetinchem naar arnhem met de trein... miss is de auto goedkoper O-)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik vond het vorig jaar best geslaagd en gezellig dus ik durf ditmaal wel weer te gaan :)

Verwijderd

voor mij is het nou de eerste keer... en ik ben absoluut geen persoon die zich graag in onbekende groepen gooit, maar ik moet er ooit een keer aan geloven 8)
aangezien deze meeting gaat over mijn hobby, is het een mooie gelegenheid om er aan te beginnen dacht ik zo :+
ik mag dan volgens de wet wel een volwassen man zijn (bijna dan :P) maar toch is t spannend voor mij... maar met hulp van mede-tweakers..... _/-\o_

:7

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Gooi jezelf gewoon in de groep en onthoud: er is geen 2de kans voor een 1ste indruk! :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik durf niet :P

Vanwege het gegeven dat de kans dat ik per ongeluk een lel voor m'n hoofd krijg van iemand die enthousiast met z'n telezoom zwaait, erg groot is die dag :+

Zonder gekheid: ik zal m'n agenda es checken, wie weet :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:21:
voor mij is het nou de eerste keer... en ik ben absoluut geen persoon die zich graag in onbekende groepen gooit, maar ik moet er ooit een keer aan geloven 8)
Ik ook niet. Prettig om te lezen dat er meer "onbekenden" in de groep zitten ;)

Verwijderd

als ik toch op een eerlijke tour ben:
mn moeder is trots op me dat ik mee doe aan deze meeting :9
ik heb er echt wel onwijs veel zin in... alleen vind ik chinees niet echt lekker, maar zoals een achterhoeker altijd zegt: "eten wat de pot schaft!" ;)
het komt allemaal wel goed, zeg ik altijd :9

edit:

Broncode; je wilt niet weten hoevaak ik met een meeting mee wou doen, maar ik dacht "jah maar.... al die mensen...." :?
ik wordt er zelf zo gek van, dat ik er vanaf wil :P
ik ben zelf een aardig verlege persoon, maar toen ik een keer (haast verplicht) fotos moest maken op een hardcore party, ik mezelf aardig over mn grenzen heb weten te werken.... :9

edit voor neo:

hahahah, je hoeft geen rekening met mij te houden wat betreft het eten (ook weer typish achterhoeks :P)... ik eet gewoon alles, ben als een afvalbak... maar ik vind chinees niet echt lekker, ik eet liever patatjes O+ maar dat hebben ze ook altijd wel bij de chinees, thats no problemo...

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 23:04 ]

• neographikal
  • Niet online
Paling, doe eens een gok wat je wel lust en wat ze daar *zouden* kunnen hebben. Ik bel morgen voor Abba en de lokale vegetarier, dus dat kan er ook nog wel bij :)

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Voor de niet chinees eters... in het (vere) verleden hebben anderen bij deze chinees wel een dubbel kindermenu van frites, kroket en appelmoes gehad... :)
(was bij een familie feest)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:04
Doe om mij niet teveel moeite neo, tussen al dat chinees weet ik vaak wel wat dingen te vinden die ik nog wel lust, zó erg is het nu ook weer niet. Alleen zou ik niet uit mezelf een chinees binnenstappen if you catch my drift :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• neographikal
  • Niet online
We zouden voor het buffet gaan waarbij er eigenlijk voor elk wel wat wils zit, tenminste, bami en nasi gaat er bij iedereen zowat wel evenals sate + stokjes. Maar ik zal even bellen wat ze nog meer hebben, ik heb het al eens eerder meegemaakt met een Pinguin (die overweegt te komen :) )

• Korras
banaaaaan! :D

zonder gekheid, is voor mij ook de eerste keer dat ik naar een meeting ga. maar voor mij was 't meer zoiets dat ik nooit de kans had. nu dus wel. en aapies kijken lijkt me wel wat. :P

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Koras schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:38:
en aapies kijken lijkt me wel wat. :P
pas op he, die leeuwenkuil is dichterbij dan je denkt ;) :Y)

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Grmbl, dit is de kans om bijna iedereen van de fg te leren kennen. Ken al wel een man of 15-20 maar nu komen er wederom veel mensen. Ik denk wel dat ik er bij ben. Meldt me nog niet aan maar lijkt me zeker leuk.

Verder tegen mensen die opzien tegen meetings: je hoeft niet met een ontzettend lekkere meid te daten. Het zijn allemaal mensen met dezelfde hobby dus je hebt altijd gesprekstof als je je huiswerk goed doet!

• neographikal
  • Niet online
Misschien neem ik wel mooi vrouwvolk mee joh >:) wie weet ;)

* neographikal ziet meteen een lege meet voor zich :P

Maar kom gezellig mee Januszjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Opzich als de instapkosten van de meet wat lager lagen had ik best wat vrouwvolk mee willen nemen. Maarja om voor hen 40 euro te betalen wordt me te dolletjes. Denk wel dat ik kom, maar vind het verrot om later af te melden dus dat komt nog :) Lijkt er op dat er in 2006 elke maand een meeting is O-)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!