Let op: de datum is vastgesteld op 2 april 2006
Het wordt weer eens tijd voor een meeting van mijn hand
Ik heb een soortgelijke meet al eens georganiseerd voor een ander subforum, en het viel in zeer goede aarde
Burgers Zoo is een dierentuin met een grote diversiteit aan attracties en dieren die te bezichtigen zijn. Het is goed te bereiken met de bus (lijn 3 vanaf Arnhem station en je staat er) maar ook de auto is geen enkel probleem. Arnhem is goed te bereiken met de trein en ligt op slechts 30 minuten treinen van Utrecht. Voor meer informatie over de Burgers Zoo kun je hier kijken.
Het leuke aan de locatie is dat er op kruipafstand een zeer goede Chinees zit, en vlak daarnaast zit de bowlingbaan Schelmsebrug. De bowlingbaan is zeer oke, en mits de actieprijzen nog gelden kost het werkelijk geen ene jota op de zondag: de vorige keer waren we voor €4,- pp ex drank klaar voor 2 uur(!) bowlen met zijn allen
De kosten (grofweg, maar behoorlijk accuraat):
Burgers Zoo: €14,50
Chinees: Iets van €16,95 voor het standaardbuffet, €16,95 voor het luxe buffet. Ex drank*
Bowlen: €4,17,- voor de baan voor twee uur bowlen, ex drank.
Bus: €2,- voor 2x een dalkaartje
* Meestal kan ik er wel een gratis rondje uitslepen
Het schema:
10:30 bij Burgers Zoo
13:00 gezamelijke lunch ergens in het park
17:30 eten, duurt ongeveer een uur
19:00 baan voor twee uur reserveren
21:00 eindtijd, eventueel met wat mensen in Arnhem centrum naborrelen

Aanmelden kan hier! Als je wilt / gaat komen meldt je dan ook echt op deze site aan en niet alleen in het topic, je bericht gaat onherroepelijk verloren in de massa anders en dan hou ik geen rekening met je komst.
Op/aanmerkingen zijn welkom natuurlijk, maar laten we er weer een gezellige dag van maken
Vanwege [rml][ Fotomeet] Hilversum architectonisch[/rml] heb ik de meet wat verder naar achteren "gepland" zodat er wat tijd tussen zit 
Qua meligheid kun je onder andere dit verwachten:

edit:
Niet bowlen:
Edmond + aanhang
Magica
Whizzcat
Thundernet
Duur
Niet eten:
Edmond
Magica
Extra bowlen:
Aanhang neo
Het wordt weer eens tijd voor een meeting van mijn hand
Het leuke aan de locatie is dat er op kruipafstand een zeer goede Chinees zit, en vlak daarnaast zit de bowlingbaan Schelmsebrug. De bowlingbaan is zeer oke, en mits de actieprijzen nog gelden kost het werkelijk geen ene jota op de zondag: de vorige keer waren we voor €4,- pp ex drank klaar voor 2 uur(!) bowlen met zijn allen
De kosten (grofweg, maar behoorlijk accuraat):
Burgers Zoo: €14,50
Chinees: Iets van €16,95 voor het standaardbuffet, €16,95 voor het luxe buffet. Ex drank*
Bowlen: €4,17,- voor de baan voor twee uur bowlen, ex drank.
Bus: €2,- voor 2x een dalkaartje
* Meestal kan ik er wel een gratis rondje uitslepen
Het schema:
10:30 bij Burgers Zoo
13:00 gezamelijke lunch ergens in het park
17:30 eten, duurt ongeveer een uur
19:00 baan voor twee uur reserveren
21:00 eindtijd, eventueel met wat mensen in Arnhem centrum naborrelen

Aanmelden kan hier! Als je wilt / gaat komen meldt je dan ook echt op deze site aan en niet alleen in het topic, je bericht gaat onherroepelijk verloren in de massa anders en dan hou ik geen rekening met je komst.
Op/aanmerkingen zijn welkom natuurlijk, maar laten we er weer een gezellige dag van maken
Qua meligheid kun je onder andere dit verwachten:

Het was in ieder geval super-supergezellig, het mooiste waren nog wel die 'fotografen' bij de Burgers Zoo die foto's maakten van gasten. We liepen in 2 groepen 30m achter elkaar, eerste groep passeert: Moeten we foto's maken? Mensen houden wat cam's in de lucht, paar Canon L series enzo. Laat maar. Tweede groep passeert: Foto's? Zelfde ritueel herhaalt zich.
zij:: Jezus waar komen jullie vandaan
En op de terugweg zijn we met z'n allen even op een rijtje gaan staan en even de burstmode van de cam's ingedrukt gehouden

edit:
Niet bowlen:
Edmond + aanhang
Magica
Whizzcat
Thundernet
Duur
Niet eten:
Edmond
Magica
Extra bowlen:
Aanhang neo