Fotomeet Arnhem - Burgers Zoo/chinezen/bowlen: 2 april

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

neographikal schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:23:
We zouden voor het buffet gaan waarbij er eigenlijk voor elk wel wat wils zit, tenminste, bami en nasi gaat er bij iedereen zowat wel evenals sate + stokjes. Maar ik zal even bellen wat ze nog meer hebben, ik heb het al eens eerder meegemaakt met een Pinguin (die overweegt te komen :) )
Ze heeft belooft niet te zeuren over de chinees. ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

neographikal schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:59:
Misschien neem ik wel mooi vrouwvolk mee joh >:) wie weet ;)

* neographikal ziet meteen een lege meet voor zich :P

Maar kom gezellig mee Januszjes :)
Oh, dat valt zo te regelen:

Martijn: "april ga ik weer naar een meeting, Burgers Zoo in Arnhem"
vriendin: "leuk, mag ik mee?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54
MartijnGizmo schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:26:
Martijn: "april ga ik weer naar een meeting, Burgers Zoo in Arnhem"
vriendin: "leuk, mag ik mee?"
Klinkt bekend. Vrouw & kind wilden ook al mee.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Misschien handig om te weten. Op 1 en 2 april is er in Burgers Zoo ook de dag van de jeugdfilatelie. Dit is dus een postzegelevenement waar elk jaar heel veel kinderen en ouderen op af komen. Ik weet niet in hoeverre deze door het park zullen lopen enzo, maar het zal er iig wel drukker zijn dan op een normale zondag...

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moah ik vermoed dat het wel mee zal vallen, en dan nog, mensen fotograferen is leuker dan dieren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

neographikal schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:38:
Moah ik vermoed dat het wel mee zal vallen, en dan nog, mensen fotograferen is leuker dan dieren :Y)
Precies, leuke kleuters fotograferen met je telezoom is altijd goed ! :P

:X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Arfman schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:10:
[...]

Precies, leuke kleuters fotograferen met je telezoom is altijd goed ! :P

:X
Dat klinkt beswel eng! :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm stiekum klint het allemaal al weer erg gezellig ;)
Dus ik ga mee, maar alleen als jullie beloven bepaalde lange dingen niet te veel ten toon te stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

* Atlas twijfelt nog :P
Vorige keer was extreem gezellig, daar niet van, maar het is zo'n takke end :+

* Atlas propt Abba vol met Pisang :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Atlas schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:45:

Delft - Arnhem 120km

Groningen - Arnhem 170km

Nee, je hebt geen recht van spreken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 08:23
De avond ervoor heb ik een housewarming/verjaardagsfeestje van een vriend van me. En daarnaast ook nog naar de Tagrijn hier in Hilversum. Dus ik zal of nog liggen te pitten wanneer jullie gaan meeten, of ik moet gewoon niet gaan slapen, en dan kan je mij door de dierentuin heendragen.

Voor mijn lichamelijke gezondheid lijkt het mij in ieder geval niet verstandig om te komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Atlas schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:45:

Weet ik het goed met je gemaakt, kom je zaterdag al naar Arnhem, gaan we daar stappen met wat mensen en dan zondag naar de Zoo. Hoef je niet dat takke-end in één keer te doen en is het nog leuk ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
Argh!

Ik denk niet dat het gaat lukken, het klinkt nu al heel gezellig maar ik denk niet dat ik m'n D50 op tijd ga hebben... Waarom is leven zo verdomd duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_White
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-12-2021

Mr_White

DPZ-Schildpad

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:41:
Dus ik ga mee, maar alleen als jullie beloven bepaalde lange dingen niet te veel ten toon te stellen :+
Als jij je yoghurtbakje niet teveel laat zien O-)

Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Ik ben waarschijnlijk (nog niet zeker) met de auto, als er interesse is kan ik mensen oppikken in en tussen Tilburg en Arnhem. Zolang het niet al te ver omrijden is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mr_White schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:22:
[...]

Als jij je yoghurtbakje niet teveel laat zien O-)
In de categorie good idea / bad idea:

BAD IDEA

Morgen eens bellen voor het eten, niet aan gedacht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben blablabla...)...
hebben jullie een idee of er een winkel is die:
- makkelijk bereikbaar is, en
- niet al te duur is?

ik kan me rot zoeken, maar ik vind nix :( zo goed als ik vroeger kon zoeken (volges mn moeder :p) ..... :(

edit:
jajaja typo :p
serieus:
owjah :)
het liefst een Canon 75-300 USM maar omdat ik student ben en niet rijk ben ga ik miss voor de lens zonder USM... maar de voorkeur gaat uit naar de USM :9
ik hoef iig geen IS en geen extra duur glas in de lens enzo, want zoveel geld heb ik al helemaal niet :+

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

73-300 :?
1 welk merk, 2 welk type en 3 welke wil je nou! :P

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben blablabla...)...
hebben jullie een idee of er een winkel is die:
- makkelijk bereikbaar is, en
- niet al te duur is?

ik kan me rot zoeken, maar ik vind nix :( zo goed als ik vroeger kon zoeken (volges mn moeder :p) ..... :(

edit:
jajaja typo :p
serieus:
owjah :)
het liefst een Canon 75-300 USM maar omdat ik student ben en niet rijk ben ga ik miss voor de lens zonder USM... maar de voorkeur gaat uit naar de USM :9
ik hoef iig geen IS en geen extra duur glas in de lens enzo, want zoveel geld heb ik al helemaal niet :+
Keb er pas nog een voor een habbekrats weggedaan :P een 75-300 IS USM

Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Je hebt geen brievenbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:54
Zo'n ding past toch helemaal niet door de brievenbus ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al op marktplaats gekeken en speurders? Ik zie er daar behoorlijk wat staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben
Tip: Doorsparen en de 70-300 IS USM halen, de nieuwste incarnatie. Véél scherper dan de oude, maar dan ook echt veel scherper :)

edit: ow je overwoog de oude non-IS, dan kan het prijsverschil nogal groot zijn :)

[ Voor 9% gewijzigd door neographikal op 21-02-2006 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:41:
Als in?
Afbeeldingslocatie: http://www.leend3rs.nl/images/stories/2005-11-19Haarzuilen/jules_haarzuilen_2005_11_19_026.jpg

'k weet niet of deze meneer mee gaat hoor ;)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glaswerk via de post?? als ie in de brievenbus komt, valt ie kapot 8)7
op marktplaats zag heb ik ook al wel gekeken, maar ik heb het liefst nieuwe dingen :9
ik heb ook al wel een bod gedaan op marktplaats van de week, maar heb n mailtje gehad dat die persoon m al verkocht had voor ietsje meer...
miss was...
Fairy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:12:
[...]

Keb er pas nog een voor een habbekrats weggedaan :P een 75-300 IS USM

Sorry :X
... het wel ;)

maar de 70-300 is een stuk beter dan 75-300?? dan zal ik maar eens zoeken >:) en miss wel geld lenen voor de 70-300 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zoals het nu staat met de auto vanuit Leeuwarden de barre reis ondernemen, zijn er meer mensen die vanuit Leeuwarden vertrekken.

Mensen die op de route liggen kan ik eventueel wel oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Voor de OV'ers is het mischien handig om even op het station alvast af te spreken, altijd gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

julius schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:14:
[...]

Als in?
[afbeelding]

'k weet niet of deze meneer mee gaat hoor ;)
Ach tis het een of het ander he :X O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens een 75-300 besteld... voor 245 euro, dat is 20 euro duurder dan ik op internet heb gezien...
en dat nog wel hier in mn woonplaats (doetinchem) |:( maarjah, hij wordt aan t eind van deze week van mij :9 er werd mij nog gevraagd of ik de IS vesie wou hebben: "waarom niet, wat kost ie dan?".... bijna 600 euro :X dan maar de niet-IS besteld :P
neographikal schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:46:
Voor de OV'ers is het mischien handig om even op het station alvast af te spreken, altijd gezellig :)
ik ga iig via OV... ik kom op Arnhem centraal (spoor 9) aan... verder weet ik nog niet hoe ik verder moet reizen, maar miss zijn er meer mensen die vanaf daar de bus moeten pakken... kunnen we de buschaufeur ff voor t hoofd slaan met onze lensjes >:)
ok, serieus: miss is het wel een goed idee om daar af te spreken met meerdere OV-gangers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:40:
ik heb trouwens een 75-300 besteld... voor 245 euro, dat is 20 euro duurder dan ik op internet heb gezien...
en dat nog wel hier in mn woonplaats (doetinchem) |:( maarjah, hij wordt aan t eind van deze week van mij :9 er werd mij nog gevraagd of ik de IS vesie wou hebben: "waarom niet, wat kost ie dan?".... bijna 600 euro :X dan maar de niet-IS besteld :P
Hmm, ik heb een IS USM weggedaan voor dat geld :X mét zonnekap :P

----------

Kunnen we niet een keer een meeting organiseren voor de Konijnenberg. Kunnen we met zijn allen de vitrines plunderen :P

rechtsachter canonvitrine is van mij alleen :( :P

[ Voor 85% gewijzigd door Fairy op 22-02-2006 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_White
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-12-2021

Mr_White

DPZ-Schildpad

Hmmz... Dit wachten is vervelend... DUURT LANG!!! Wil foto's maken... Als het meezit heb ik tegen die tijd ook nieuw glas wat ik dan kan gaan onderwerpen aan een inslijt-dag op de cam :P En dan wordt het niet diertjes fotograferen, maar idd mensen zoals Neo zei. De tele is helaas steeds brakker aan het worden |:( Dus dan veranderen we van onderwerp O-)

@FAIRY: Ik ben op zich ook wel voor een plunder-meet van Konijn }) En van mij mag je de Canon-vitrine voor jezelf hebben, ik duik liever het magazijn in :) Nieuw-ongaangeraakt spul... Smell the scent of new L-glas... :9~

[ Voor 25% gewijzigd door Mr_White op 28-02-2006 18:25 ]

Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Mr_White schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:
Hmmz... Dit wachten is vervelend... DUURT LANG!!! Wil foto's maken... Als het meezit heb ik tegen die tijd ook nieuw glas wat ik dan kan gaan onderwerpen aan een inslijt-dag op de cam :P En dan wordt het niet diertjes fotograferen, maar idd mensen zoals Neo zei. De tele is helaas steeds brakker aan het worden |:( Dus dan veranderen we van onderwerp O-)

@FAIRY: Ik ben op zich ook wel voor een plunder-meet van Konijn }) En van mij mag je de Canon-vitrine voor jezelf hebben, ik duik liever het magazijn in :) Nieuw-ongaangeraakt spul... Smell the scent of new L-glas... :9~
Succes, als jij die bankkluis open krijgt. Ja er heeft een bank ingezeten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureDevotion
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-03 10:05

PureDevotion

toch maar is ff aangemeld...

mocht ik me nieuwe lens binne hebben, dan ben ik vand e partij, echter ligt dit aan eBay (meerde biedingen die ik volg).

met de KIT lens is het geen pretje, en ik wil wel me nieuwe caera uitproberen, maar ik wil me niet ergeren aan de beperkingen van de lens.

overiges woon ik zelf in arnhem, dus an sich een mooie lokatie voor m'n eerste meeting :)

||P4 2,6ghz-1792MB-Aquos LCDTV|| ++Canon20D+Tamron 28-75++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

PureDevotion schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:58:
mocht ik me nieuwe lens binne hebben, dan ben ik vand e partij, echter ligt dit aan eBay (meerde biedingen die ik volg).

met de KIT lens is het geen pretje, en ik wil wel me nieuwe caera uitproberen, maar ik wil me niet ergeren aan de beperkingen van de lens.

overiges woon ik zelf in arnhem, dus an sich een mooie lokatie voor m'n eerste meeting :)
Gewoon komen joh. Als je een beetje érg voorzichtig bent en een beetje in de buurt blijft doe ik er echt niet moeilijk over om je even mijn lens te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Fairy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:54:
[...]

Gewoon komen joh. Als je een beetje érg voorzichtig bent en een beetje in de buurt blijft doe ik er echt niet moeilijk over om je even mijn lens te lenen.
En dat geldt wel voor meer mensen. Ben je aan het eind van de dag gegarandeert koopziek. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Veel bijzonders qua lenzen heb ik niet, ik heb de 18-70 en 50mm die iedereen heeft. Mijn Bigma neem ik uiteraard mee, maar daar ga ik veel zelf mee schieten. Mocht iemand echter een keertje een Bigma willen proberen, wil ik die ook wel even uitlenen, mits je in de buurt blijft natuurlijk ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 16:25
Zo, heb me net even aangemeld..

Er is nog 1 plaats vrij in de taxi van Utrecht - Arnhem.

Het bieden kan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Arfman schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:55:
Veel bijzonders qua lenzen heb ik niet, ik heb de 18-70 en 50mm die iedereen heeft. Mijn Bigma neem ik uiteraard mee, maar daar ga ik veel zelf mee schieten. Mocht iemand echter een keertje een Bigma willen proberen, wil ik die ook wel even uitlenen, mits je in de buurt blijft natuurlijk ;)
Daar hou ik je aan! Daar wil ik wel es mee schieten eigenlijk, we hebben het hier over de 50-500 neem ik aan?

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Qua lenzen hoef je je echt niet druk te maken, er loopt genoeg glas daar rond wat je kan lenen. Mijn Tamron 70-300 staat waarschijnlijk wel een gedeelte van de dag ter beschikking van anderen, mits ik de beslissing neem om de 24-105 F/4L IS USM te halen :9

Het is gewoon primair gezellig en je hebt de kans om het een en ander uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

WhizzCat schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:03:
[...]

Daar hou ik je aan! Daar wil ik wel es mee schieten eigenlijk, we hebben het hier over de 50-500 neem ik aan?
Jep, de 50-500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Oe, een bigma met nikon vatting? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

julius schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:26:
Oe, een bigma met nikon vatting? :9
jajajaja \o/

Ik mag eerst juul!

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha omg, lootjes trekken jongens !
en mijn eten betalen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

* Spotter is blij dat ie een bigma met canon-vatting heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Spotter schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:35:
* Spotter is blij dat ie een bigma met canon-vatting heeft :P
Dat had je gedacht >:)

edit: je hebt je trouwens nog niet ingeschreven, vergeet het niet als je meewilt he :)

[ Voor 22% gewijzigd door neographikal op 03-03-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik ben niet into de foto wereld (totaal niet zelfs) maar ik woon een paar km van de locatie vandaan.

Een kleine tip: Bestel bij de chinees een portie gecarameliseerde biefstuk. Ik heb het daar jaren geleden ooit gegeten en weet niet of ze het nog steeds hebben maar het was echt verschrikkelijk lekker. Het valt in ieder geval onder de categorie voorafjes.

Alvast veel plezier en ik ben al benieuwd naar de foto's :7

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

neographikal schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:37:
[...]

Dat had je gedacht >:)

edit: je hebt je trouwens nog niet ingeschreven, vergeet het niet als je meewilt he :)
daarom heb ik me nog niet ingeschreven ;). M'n planning is nog een beetje tricky met nieuwe job, examens voor de deur etc etc, dus jullie horen het wel als ik definitief meega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Ook ik heb me zojuist aangemeld! Heb er zin in! :*)

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

RHE123 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:01:
Ook ik heb me zojuist aangemeld! Heb er zin in! :*)
Gezellie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xces
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 17:20

xces

To got or not to got..

Zijn er ook mensen uit Eindhoven die gaan? Ik zit er wel over na te denken om te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik zal me nog ff afmelden als ik weer achter m'n eigen pc kan zitten. Ik heb m'n knieschijf gebroken en zal de komende 6 weken iig niet lopen. En om nou in een rolstoel door de dierentuin te gaan..... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 15:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Dat zuigt MartijnGizmo :/

Sterkte en volgende keer beter dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

MartijnGizmo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:16:
Ik zal me nog ff afmelden als ik weer achter m'n eigen pc kan zitten. Ik heb m'n knieschijf gebroken en zal de komende 6 weken iig niet lopen. En om nou in een rolstoel door de dierentuin te gaan..... :/
Da's kut, ik ga je niet duwen iig :+

Nee sterkte joh :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, het zijn er nu al 24...
wordt nog druk daarzo >:)
als er trouwes nog mensen met de trein gaan vanuit Doetinchem (kleine kans, maar toch): ik heb OV, kan je met korting reizen ;)

en zijn er nog mensen die op Arnhem Centraal willen afspreken om samen met de bus te gaan oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:12:
damn, het zijn er nu al 24...
wordt nog druk daarzo >:)
als er trouwes nog mensen met de trein gaan vanuit Doetinchem (kleine kans, maar toch): ik heb OV, kan je met korting reizen ;)

en zijn er nog mensen die op Arnhem Centraal willen afspreken om samen met de bus te gaan oid??
Korting? Mag ik je aanraken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Uitgaande van de 10:30 bij Burgers Zoo moet iedereen die daar op tijd wil zijn de bus van 10:11 nemen vanaf Arnhem Centraal, lijn drie naar Burgers Zoo. Dan zijn we er om 10:28 bij Burgers, wat precies op tijd is. :)

Kortom: zorg dat je vóór die tijd op het station staat, ik zorg zelf dat ik een kwartier voor 10:11 al aanwezig ben op het station om de mensen op te vangen. Herkenbaarheid zal geen probleem zijn, ik ga bij de uitgang van Arnhem Centraal staan :)

M'n vriendin zag overigens het potje bowlen wel zitten, dus die komt waarschijnlijk dan langsdroppen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvdgeijn/mir_600.jpg

O+ :P

[ Voor 16% gewijzigd door neographikal op 09-03-2006 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:14

Zoefff

❤ 

Wat een muts. :P ;) :*

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
hmz, is er eindelijk eens een meeting hier in Arnhem heb ik geen werkende cam :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Je hebt nog een maand, dus doe rustig aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
neographikal schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 00:21:
Je hebt nog een maand, dus doe rustig aan :P
maar ook weer niet te rustig. :P

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Zo, om alles even wat definitiever te maken: voor met name het bowlen sluit in de inschrijving de 21ste, de Chinees valt normaal gesproken ook kort vooraf nog wel te regelen. De Burgers Zoo is sowieso geen enkel probleem, dus wanneer je je later inschrijft kun je wel gewoon mee! Ook het eten zal geen probleem zijn en het aanwezig zijn bij het bowlen ook vast niet.

Als je je daarna nog aanmeldt voor het bowlen, dan ga je de reservelijst op. Is de lijst groot genoeg, dan ga ik nogmaals bellen voor een reservering. Mocht er betaald / getekend moeten worden, dit zal ik morgen informeren, dan verwacht ik van degenen die meedoen de baanhuur alvast vooraf op mijn rekening. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, ik heb geen zin in het financiele risico nl., en bij sommige banen moet je een reservering echt "hard" bevestigen.

Ik ga er dus vanuit dat iedereen die zich heeft ingeschreven meedoet met bowlen, zo niet, mail me! Zet het niet alleen in het topic neer, dit is echt te onoverzichtelijk. Als je mailt, gebruik als subject "Arnhem meet", beetje overzicht houden hiero is handig :)

A fijn, hier ga ik morgen even achteraan :)

[ Voor 16% gewijzigd door neographikal op 14-03-2006 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Zo, ik heb me ook aangemeld..... Ik kom ook definitief. Nog even kijken of het OV of auto word.... waarschijnlijk het 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou bij deze ook officieel aangemeld. En jah ik kan dus wel op de 2e, maar als blondje weet ik dat natuurlijk niet goed in te vullen :)

PS voor het bowlen mag 'de muts' mijn plekje, dan ben ik er namelijk niet meer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er ook aan te denken om bowlen te skippen... waarom precies weet ik alleen niet :P moet dus ff hard gaan denken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Oke, bij deze zijn er drie banen gereserveerd. Ze hebben er nog maximaal één over, dus als we die willen hebben moeten we snel zijn! Ik gooi er vanavond als ik thuis ben een mail uit om even de aandacht van iedereen weer te vestigen hierop :)

Ik hoef overigens niks aan te betalen / te tekenen dus dat scheelt weer, maar ik wil het totaalplaatje kloppend hebben zodat de beste mensen niet met een lege baan zitten op het laatste moment :)

[ Voor 60% gewijzigd door neographikal op 15-03-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me net afgemeld bij neographikal om een positieve reden (geboorte zoon, maar wel 7 weken te vroeg), dus ik heb m'n handen wel even vol de komende tijd.

Het verzoek was of ik me ook af wilde melden op de overzichtslijst, maar ik ben te moe vrees ik om dat zelfstandig voor elkaar te krijgen. Zoektocht op GoT levert soortgelijke problemen op, maar geen oplossingen. Ik begrijp dat ik een ww had moet krijgen, maar ik ben zelfs m'n spambak doorgegaan, maar nog steeds niks. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEKthecat
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-12-2024
Dames / Heren,

Ik moet me helaas afmelden voor de meeting :S
Ik heb dat weekend een klus voor centerparks/FC Utrecht gekregen die ik niet kon laten schieten.

Was graag gekomen! have fun all! En ik wil foto's zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Spijtig :) Maar we zien je een volgende keer wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
en ik zit met een probleem. aangezien broncode mijn vervoer was, heb ik geen vervoer meer nu. :P

ik kom uit lelystad, heb abbonement lelystad - Amsterdam, maar kan eventueel ook ergens anders heen komen. ja, met de trein naar arnhem is een optie, maar dat is ook weer zoeits.. dus als iemand nog ergens een plek vrij heeft, en nog iemand uit de polder erbij kan hebben, mischien kan ik meerijden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Als je vanaf Lelystad christelijk naar Utrecht kan komen, is het naar Arnhem werkelijk een peuleschil van een halfuur met maar één tussenstation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Bijna dit topic gemist, maar deze keer kom ik ook. :P

Ik vertrek vanuit Rijswijk en kan wel een aantal mensen oppikken onderweg. Stuur maar een mailtje als je in de buurt of op de route woont. :)

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
lelystad - utrecht op zondag is redelijk te doen, zij het met een overstap op Duivendrecht. 't is een goede optie, maar mischien dat er nog iemand is die wat gezelschap erbij wilt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Den Haag spreekt hier, nog geen bookings voor dat weekend, dus I'll keep an eye on this topic. Arnhem word weer es tijd :P. Gaan we nog een shoot op de vooravond doen in Arnhem neo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Koras schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:10:
lelystad - utrecht op zondag is redelijk te doen, zij het met een overstap op Duivendrecht. 't is een goede optie, maar mischien dat er nog iemand is die wat gezelschap erbij wilt. :P
offtopic:
dat weekend rijden er geen treinen tussen Almere en Weesp/Naarden Bussen, waardoor je over moet stappen op een bus => half uur extra reistijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Prima, met een beetje mazzel kan ik sowieso wel wat regelen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

* jules goes interlocal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik moet ook weer eens bij jou interlocal gaan :P Maar ik ga morgen denk ik maar eens die vierde bowlingbaan reserveren, het kost werkelijk geen jota, al zouden we geen zes mensen per baan volkrijgen. Ben je ook nog eens wat sneller aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Ik ga met de auto vanuit Tilburg (en 's avonds weer terug). Mensen die mee willen rijden vind ik best zolang ik er niet te ver voor hoef om te rijden. Ik ga de hele dag inclusief bowlen dus houdt daar rekening mee. :)

Ik had al aangeboden om Koras op te pikken vanaf Arnhem CS. En er kunnen in totaal 3 mensen (excl mijzelf) in de auto dus meldt het op tijd als je wilt. ;)
neographikal schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:53:
Ik moet ook weer eens bij jou interlocal gaan :P Maar ik ga morgen denk ik maar eens die vierde bowlingbaan reserveren, het kost werkelijk geen jota, al zouden we geen zes mensen per baan volkrijgen. Ben je ook nog eens wat sneller aan de beurt :)
Dan is iedereen veel meer verspreid, en het gaat meer om de lol dan de ballen eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik bedenk me net dat ik dan weer plezier ga krijgen van mijn flitser :Y)

/me SmartDoDo gaat overigens ook met de auto dus kan bij erg veel belangstelling ook wel taxiën vanaf Arnhem Centraal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
ff een vraagje mensen ik heb wel heel erg intresse in fotografie enzo maar heb nou niet echt bepaald een super camera maar maakt dat uit als je met zulke foto meets meegaat??

heb een Konica-Minolta Z6 35-420mm 6MP

of word ik dan uitgelachen? :'(

en mischien kan er op zo een manier achterkomen of een upgrade wat voor me is of dat dit goed genoeg voor mij is...

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

ZandBak schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:13:
ff een vraagje mensen ik heb wel heel erg intresse in fotografie enzo maar heb nou niet echt bepaald een super camera maar maakt dat uit als je met zulke foto meets meegaat??

en mischien kan er op zo een manier achterkomen of een upgrade wat voor me is of dat dit goed genoeg voor mij is...
Het materiaal is onder geschikt aan de kwaliteiten en we zijn er allemaal om te leren en dat doe je maar op 1 manier. Kortom je bent welkom. ;)
Op mijn eerste fotomeet kwam ik met een Minolta A1. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Je wordt zowieso uitgelachen als je minder dan 2500 euro aan gear hebt :Y)

Serieus: Nee joh. :)
Iedere camera is welkom. Ik ben ook ooit eens op een foto meet verschenen met een analoge Minolta waarvan de foto's nog steeds niet online staan :+
Als jij je maar vermaakt, daar gaat het om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

janklp

FortyTwo Capital

Ik kom misschien ook nog. Maandag weet ik of ik mee ga of niet. Ik verwacht zelf dat het wel mogelijk is! Lijkt me wel weer leuk een meetingkje! Als ik vanaf cs met Dodo mee mag rijden zou het natuurlijk helemaal top zijn O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Mensen, hoewel het heel lief is dat er mensen via het CS willen rijden is het echt niet de moeite. Lastig rijden en de bus rijdt binnen notime naar de Burgers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Als je me tegen die tijd mailt of in het topic aangeeft hoe laat je er bent vind ik het best. Moet ik alleen even kijken waar het handig afspreken is. Vorige keer was het zo'n zootje bij Arnhem CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat is het nog steeds :) Ik neem die mensen wel op sleeptouw naar de Burgers, bustijden staan in de topicstart en het dalkaartje kost 1 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ook prima, kunnen we tenminste iemand de schuld geven als we mensen missen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

voor mij begint het er minder prettig uit te zien. M'n pa was met een groep naar mexico met mijn 300D en is daar beroofd (geen verwondingen, daders gepakt, spullen terug), maar mijn camera schijnt redelijk onzacht in aanraking gekomen met de grond. Lens was los, maar weet nog niet of deze afgebroken is. Was iig een 'goedkope' tamron dus ik hoop dat deze de grootste klap heeft opgevangen.

Zaterdag komt ie thuis, en dan kan ik een beetje een inschatting maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
Erkens schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:37:
[...]

offtopic:
dat weekend rijden er geen treinen tussen Almere en Weesp/Naarden Bussen, waardoor je over moet stappen op een bus => half uur extra reistijd!
hrm... dan wordt het bus naar harderwijk en dan naar utrecht met de trein, of de interliner naar zwolle en vandaaruit verder.. naja. komt wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

ZandBak schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:13:

Een minolta 6MP. Ik ben ooit op een meeting verschenen met een 3MP en m'n broekzak telefoon click on camera apparaat. Gaat het niet om de camera, dan wel om de lol :Y). En ja, met mensen uit het park zelf kan je al hard genoeg lachen :D. Ik verklap verder niks :P
Atlas schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:16:
Minolta waarvan de foto's nog steeds niet online staan :+
Ja, daar wachten we nog steeds op.... da's inmiddels al 1,5 jaar geleden... Damn, nooit geweten dat analoog zo traag was, of was Atlas nu zo traag? ;)
neographikal schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:37:
Dat is het nog steeds :) Ik neem die mensen wel op sleeptouw naar de Burgers, bustijden staan in de topicstart en het dalkaartje kost 1 euro :)
Hey, als ik kom, gaan we dan niet met de auto? plz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Koras schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:59:
[...]

hrm... dan wordt het bus naar harderwijk en dan naar utrecht met de trein, of de interliner naar zwolle en vandaaruit verder.. naja. komt wel goed. :)
Mits afgesproken ben ik wel in staat mensen in zwolle op te pikken, maar meld het wel effe en bevestig ook even via de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik heb me ook aangemeld en heb 2 lege plekken in de auto vanuit de regio Beverwijk.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Ik ben gisteren naar Burgers ZOO geweest en had nogal wat problemen met de vochtigheid in de binnenruimtes. Eerst buiten wat rondgedoold, dus de camera was lekker koud geworden. Daarna de "Bush" in, dus na 3 tellen liep het water van mijn 20D. De camera kan daar wel tegen, maar foto's nemen wordt een beetje lastig met een beslagen lens, beslagen zoeker en beslagen display. Dus eerst maar naar "Ocean" doorgelopen en bij de aquaria de camera op temperatuur laten komen. Daarna naar "Dessert", toen was wisselen van de onderling verbonden binnenruimtes geen probleem meer. Enkel de "Mangrove" heb ik compleet genegeerd, die was te vochtig.

Hebben jullie al een route in gedachten? Want die ik nam, was nogal vochtig.

PS Mijn Artis jaarkaart leverde me 2 EURO korting op.

[ Voor 5% gewijzigd door ajhaverkamp op 24-03-2006 10:56 ]

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 14:59
nou ik heb ook een fuji finepix s5600 gekocht dus dan zou dit een mooie gelegenheid zijn om te oefenen maar komt er iemand uit de regio den Bosch (of nog beter Oss) zodat ik niet helemaal alleen hoef te komen met de trein???
dus ik wacht nog even met aanmelden

[ Voor 3% gewijzigd door Timon op 24-03-2006 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
ajhaverkamp schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:55:
Ik ben gisteren naar Burgers ZOO geweest en had nogal wat problemen met de vochtigheid in de binnenruimtes. Eerst buiten wat rondgedoold, dus de camera was lekker koud geworden. Daarna de "Bush" in, dus na 3 tellen liep het water van mijn 20D. De camera kan daar wel tegen, maar foto's nemen wordt een beetje lastig met een beslagen lens, beslagen zoeker en beslagen display. Dus eerst maar naar "Ocean" doorgelopen en bij de aquaria de camera op temperatuur laten komen. Daarna naar "Desert", toen was wisselen van de onderling verbonden binnenruimtes geen probleem meer. Enkel de "Mangrove" heb ik compleet genegeerd, die was te vochtig.

Hebben jullie al een route in gedachten? Want die ik nam, was nogal vochtig.

PS Mijn Artis jaarkaart leverde me 2 EURO korting op.
Daarvoor staat er aan het begin van de bush een "miereneter" die warme lucht uitspuugt zodat je camera kan acclamatiseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

neographikal schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:46:
[...]

Daarvoor staat er aan het begin van de bush een "miereneter" die warme lucht uitspuugt zodat je camera kan acclamatiseren :)
Hmmm, ik heb alleen bij de 'Mangrove" een apparaat gezien waar je je bril onder kon verwarmen. En om onder zo'n straalkachel nu een dure camera te houden.... ik was bang dat de lens dan wel zou kunnen barsten door het grote temperatuurverschil. Ene kant van het glas nog koud en andere kant de hete lucht. Leek mij geen goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

ajhaverkamp schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:59:
[...]

Hmmm, ik heb alleen bij de 'Mangrove" een apparaat gezien waar je je bril onder kon verwarmen. En om onder zo'n straalkachel nu een dure camera te houden.... ik was bang dat de lens dan wel zou kunnen barsten door het grote temperatuurverschil. Ene kant van het glas nog koud en andere kant de hete lucht. Leek mij geen goed idee.
Het is imho wel een goed idee dat als het buiten vochtig en vrij koud is om de dessert/busch/aquarium via de dessert in te gaan (warme droge lucht) en dan pas de bush (warm en vochtig) en daarna het aquarium pas in (vooral donker) :)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Vocht buiten maakt niet zoveel uit. Het is koud buiten, dus camera wordt koud. Loop je dan een vochtige/warme ruimte in, dan condenseert al dat vocht op je lens (en de rest van je camera). Het water liep van mijn camerabody af. Ik was trouwens ook blij dat ik enkel een T-shirt onder mijn winterjas aanhad, want in de overdekte hallen is het lekker warm!

In januari had ik precies hetzelfde probleem in de dierentuin van Keulen, eindelijk een Bonobo aap ontdekt in een dierentuin, was het daar ook enorm warm/vochtig terwijl het buiten vroor. Me eerst helemaal staan suf poetsen met een papieren zakdoek (ja, weet ik, niet goed voor je lens) en het uiteindelijk maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 11-09 12:39

zomertje

Barisax knorretje

Ik moet me (en da Cliff) helaas weer afmelden.
We worden geacht muziek te maken die dag :) Ook leuk, maar niet in Arnhem.

Kan iemand ons van de lijst knikkeren?

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Done, jammer Zomie :)

Enne, voor wat betreft het vocht. De camera houdt er over het algemeen minder snel mee op dan de fotograaf, het spul kan allemaal behoorlijk wat hebben :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!