I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Oh, dat valt zo te regelen:Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:59:
Misschien neem ik wel mooi vrouwvolk mee johwie weet
/me ziet meteen een lege meet voor zich
Maar kom gezellig mee Januszjes
Martijn: "april ga ik weer naar een meeting, Burgers Zoo in Arnhem"
vriendin: "leuk, mag ik mee?"
Klinkt bekend. Vrouw & kind wilden ook al mee.MartijnGizmo schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:26:
Martijn: "april ga ik weer naar een meeting, Burgers Zoo in Arnhem"
vriendin: "leuk, mag ik mee?"
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Precies, leuke kleuters fotograferen met je telezoom is altijd goed !Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:38:
Moah ik vermoed dat het wel mee zal vallen, en dan nog, mensen fotograferen is leuker dan dieren
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat klinkt beswel eng!Arfman schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:10:
[...]
Precies, leuke kleuters fotograferen met je telezoom is altijd goed !
Verwijderd
Dus ik ga mee, maar alleen als jullie beloven bepaalde lange dingen niet te veel ten toon te stellen
Vorige keer was extreem gezellig, daar niet van, maar het is zo'n takke end
* Atlas propt Abba vol met Pisang
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Delft - Arnhem 120kmAtlas schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:45:
* Atlas twijfelt nog
Groningen - Arnhem 170km
Nee, je hebt geen recht van spreken.
Voor mijn lichamelijke gezondheid lijkt het mij in ieder geval niet verstandig om te komen
Weet ik het goed met je gemaakt, kom je zaterdag al naar Arnhem, gaan we daar stappen met wat mensen en dan zondag naar de Zoo. Hoef je niet dat takke-end in één keer te doen en is het nog leuk ookAtlas schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:45:
* Atlas twijfelt nog
Ik denk niet dat het gaat lukken, het klinkt nu al heel gezellig maar ik denk niet dat ik m'n D50 op tijd ga hebben... Waarom is leven zo verdomd duur?
Als jij je yoghurtbakje niet teveel laat zienVerwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:41:
Hmm stiekum klint het allemaal al weer erg gezellig
Dus ik ga mee, maar alleen als jullie beloven bepaalde lange dingen niet te veel ten toon te stellen
Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF
In de categorie good idea / bad idea:Mr_White schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:22:
[...]
Als jij je yoghurtbakje niet teveel laat zien
BAD IDEA
Morgen eens bellen voor het eten, niet aan gedacht
Verwijderd
hebben jullie een idee of er een winkel is die:
- makkelijk bereikbaar is, en
- niet al te duur is?
ik kan me rot zoeken, maar ik vind nix
edit:
jajaja typo
serieus:
owjah
het liefst een Canon 75-300 USM maar omdat ik student ben en niet rijk ben ga ik miss voor de lens zonder USM... maar de voorkeur gaat uit naar de USM
ik hoef iig geen IS en geen extra duur glas in de lens enzo, want zoveel geld heb ik al helemaal niet
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 21:51 ]
1 welk merk, 2 welk type en 3 welke wil je nou!
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Keb er pas nog een voor een habbekrats weggedaanVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben blablabla...)...
hebben jullie een idee of er een winkel is die:
- makkelijk bereikbaar is, en
- niet al te duur is?
ik kan me rot zoeken, maar ik vind nixzo goed als ik vroeger kon zoeken (volges mn moeder
) .....
edit:
jajaja typo
serieus:
owjah
het liefst een Canon 75-300 USM maar omdat ik student ben en niet rijk ben ga ik miss voor de lens zonder USM... maar de voorkeur gaat uit naar de USM![]()
ik hoef iig geen IS en geen extra duur glas in de lens enzo, want zoveel geld heb ik al helemaal niet
Sorry
Je hebt geen brievenbus?Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben blablabla...)...
Zo'n ding past toch helemaal niet door de brievenbus ?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Verwijderd
Heb je al op marktplaats gekeken en speurders? Ik zie er daar behoorlijk wat staanVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
het liefst een Canon 75-300 USM maar omdat ik student ben en niet rijk ben ga ik miss voor de lens zonder USM... maar de voorkeur gaat uit naar de USM![]()
Tip: Doorsparen en de 70-300 IS USM halen, de nieuwste incarnatie. Véél scherper dan de oude, maar dan ook echt veel scherperVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
miss een klein beetje offtopic, maar ik wil een 75-300mm lens kopen voor de meeting, maar volgens de pricewatch zijn alle goedkope winkels haast onbereikbaar met ov (aangezien ik student ben
edit: ow je overwoog de oude non-IS, dan kan het prijsverschil nogal groot zijn
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 00:13 ]
Als in?Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:41:
Hmm stiekum klint het allemaal al weer erg gezellig

'k weet niet of deze meneer mee gaat hoor
Verwijderd
glaswerk via de post?? als ie in de brievenbus komt, valt ie kapot
op marktplaats zag heb ik ook al wel gekeken, maar ik heb het liefst nieuwe dingen
ik heb ook al wel een bod gedaan op marktplaats van de week, maar heb n mailtje gehad dat die persoon m al verkocht had voor ietsje meer...
miss was...
... het welFairy schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:12:
[...]
Keb er pas nog een voor een habbekrats weggedaaneen 75-300 IS USM
Sorry
maar de 70-300 is een stuk beter dan 75-300?? dan zal ik maar eens zoeken
Verwijderd
Mensen die op de route liggen kan ik eventueel wel oppikken.
Verwijderd
Ach tis het een of het ander hejulius schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:14:
[...]
Als in?
[afbeelding]
'k weet niet of deze meneer mee gaat hoor
Verwijderd
en dat nog wel hier in mn woonplaats (doetinchem)
ik ga iig via OV... ik kom op Arnhem centraal (spoor 9) aan... verder weet ik nog niet hoe ik verder moet reizen, maar miss zijn er meer mensen die vanaf daar de bus moeten pakken... kunnen we de buschaufeur ff voor t hoofd slaan met onze lensjesVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:46:
Voor de OV'ers is het mischien handig om even op het station alvast af te spreken, altijd gezellig
ok, serieus: miss is het wel een goed idee om daar af te spreken met meerdere OV-gangers
Hmm, ik heb een IS USM weggedaan voor dat geldVerwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:40:
ik heb trouwens een 75-300 besteld... voor 245 euro, dat is 20 euro duurder dan ik op internet heb gezien...
en dat nog wel hier in mn woonplaats (doetinchem)maarjah, hij wordt aan t eind van deze week van mij
er werd mij nog gevraagd of ik de IS vesie wou hebben: "waarom niet, wat kost ie dan?".... bijna 600 euro
dan maar de niet-IS besteld
----------
Kunnen we niet een keer een meeting organiseren voor de Konijnenberg. Kunnen we met zijn allen de vitrines plunderen
rechtsachter canonvitrine is van mij alleen
[ Voor 85% gewijzigd door Fairy op 22-02-2006 21:04 ]
@FAIRY: Ik ben op zich ook wel voor een plunder-meet van Konijn
[ Voor 25% gewijzigd door Mr_White op 28-02-2006 18:25 ]
Canon 300D | Canon SpeedLite 550EX | Canon 18-55 EF-S | Sigma 24-70 f2.8 EX DG | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300 LD Macro | Tas | Zooi CF
Succes, als jij die bankkluis open krijgt. Ja er heeft een bank ingezeten !Mr_White schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:21:
Hmmz... Dit wachten is vervelend... DUURT LANG!!! Wil foto's maken... Als het meezit heb ik tegen die tijd ook nieuw glas wat ik dan kan gaan onderwerpen aan een inslijt-dag op de camEn dan wordt het niet diertjes fotograferen, maar idd mensen zoals Neo zei. De tele is helaas steeds brakker aan het worden
Dus dan veranderen we van onderwerp
@FAIRY: Ik ben op zich ook wel voor een plunder-meet van KonijnEn van mij mag je de Canon-vitrine voor jezelf hebben, ik duik liever het magazijn in
Nieuw-ongaangeraakt spul... Smell the scent of new L-glas...
met de KIT lens is het geen pretje, en ik wil wel me nieuwe caera uitproberen, maar ik wil me niet ergeren aan de beperkingen van de lens.
overiges woon ik zelf in arnhem, dus an sich een mooie lokatie voor m'n eerste meeting
||P4 2,6ghz-1792MB-Aquos LCDTV|| ++Canon20D+Tamron 28-75++
Gewoon komen joh. Als je een beetje érg voorzichtig bent en een beetje in de buurt blijft doe ik er echt niet moeilijk over om je even mijn lens te lenen.PureDevotion schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:58:
mocht ik me nieuwe lens binne hebben, dan ben ik vand e partij, echter ligt dit aan eBay (meerde biedingen die ik volg).
met de KIT lens is het geen pretje, en ik wil wel me nieuwe caera uitproberen, maar ik wil me niet ergeren aan de beperkingen van de lens.
overiges woon ik zelf in arnhem, dus an sich een mooie lokatie voor m'n eerste meeting
En dat geldt wel voor meer mensen. Ben je aan het eind van de dag gegarandeert koopziek.Fairy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:54:
[...]
Gewoon komen joh. Als je een beetje érg voorzichtig bent en een beetje in de buurt blijft doe ik er echt niet moeilijk over om je even mijn lens te lenen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Er is nog 1 plaats vrij in de taxi van Utrecht - Arnhem.
Het bieden kan beginnen
Daar hou ik je aan! Daar wil ik wel es mee schieten eigenlijk, we hebben het hier over de 50-500 neem ik aan?Arfman schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:55:
Veel bijzonders qua lenzen heb ik niet, ik heb de 18-70 en 50mm die iedereen heeft. Mijn Bigma neem ik uiteraard mee, maar daar ga ik veel zelf mee schieten. Mocht iemand echter een keertje een Bigma willen proberen, wil ik die ook wel even uitlenen, mits je in de buurt blijft natuurlijk
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Het is gewoon primair gezellig en je hebt de kans om het een en ander uit te proberen
Jep, de 50-500WhizzCat schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:03:
[...]
Daar hou ik je aan! Daar wil ik wel es mee schieten eigenlijk, we hebben het hier over de 50-500 neem ik aan?
jajajaja \o/
Ik mag eerst juul!
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
en mijn eten betalen
Dat had je gedachtSpotter schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:35:
* Spotter is blij dat ie een bigma met canon-vatting heeft
edit: je hebt je trouwens nog niet ingeschreven, vergeet het niet als je meewilt he
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 00:41 ]
Een kleine tip: Bestel bij de chinees een portie gecarameliseerde biefstuk. Ik heb het daar jaren geleden ooit gegeten en weet niet of ze het nog steeds hebben maar het was echt verschrikkelijk lekker. Het valt in ieder geval onder de categorie voorafjes.
Alvast veel plezier en ik ben al benieuwd naar de foto's
Eve char: Warock <TEST>
daarom heb ik me nog niet ingeschrevenVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:37:
[...]
Dat had je gedacht
edit: je hebt je trouwens nog niet ingeschreven, vergeet het niet als je meewilt he
Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro
Sterkte en volgende keer beter dan
Da's kut, ik ga je niet duwen iigMartijnGizmo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:16:
Ik zal me nog ff afmelden als ik weer achter m'n eigen pc kan zitten. Ik heb m'n knieschijf gebroken en zal de komende 6 weken iig niet lopen. En om nou in een rolstoel door de dierentuin te gaan.....
Nee sterkte joh
Verwijderd
wordt nog druk daarzo
als er trouwes nog mensen met de trein gaan vanuit Doetinchem (kleine kans, maar toch): ik heb OV, kan je met korting reizen
en zijn er nog mensen die op Arnhem Centraal willen afspreken om samen met de bus te gaan oid??
Korting? Mag ik je aanrakenVerwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 19:12:
damn, het zijn er nu al 24...
wordt nog druk daarzo![]()
als er trouwes nog mensen met de trein gaan vanuit Doetinchem (kleine kans, maar toch): ik heb OV, kan je met korting reizen![]()
en zijn er nog mensen die op Arnhem Centraal willen afspreken om samen met de bus te gaan oid??
Kortom: zorg dat je vóór die tijd op het station staat, ik zorg zelf dat ik een kwartier voor 10:11 al aanwezig ben op het station om de mensen op te vangen. Herkenbaarheid zal geen probleem zijn, ik ga bij de uitgang van Arnhem Centraal staan
M'n vriendin zag overigens het potje bowlen wel zitten, dus die komt waarschijnlijk dan langsdroppen

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 19:42 ]
maar ook weer niet te rustig.
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Als je je daarna nog aanmeldt voor het bowlen, dan ga je de reservelijst op. Is de lijst groot genoeg, dan ga ik nogmaals bellen voor een reservering. Mocht er betaald / getekend moeten worden, dit zal ik morgen informeren, dan verwacht ik van degenen die meedoen de baanhuur alvast vooraf op mijn rekening. Ik hoop dat jullie dit begrijpen, ik heb geen zin in het financiele risico nl., en bij sommige banen moet je een reservering echt "hard" bevestigen.
Ik ga er dus vanuit dat iedereen die zich heeft ingeschreven meedoet met bowlen, zo niet, mail me! Zet het niet alleen in het topic neer, dit is echt te onoverzichtelijk. Als je mailt, gebruik als subject "Arnhem meet", beetje overzicht houden hiero is handig
A fijn, hier ga ik morgen even achteraan
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 00:32 ]
Verwijderd
PS voor het bowlen mag 'de muts' mijn plekje, dan ben ik er namelijk niet meer.
Verwijderd
Ik hoef overigens niks aan te betalen / te tekenen dus dat scheelt weer, maar ik wil het totaalplaatje kloppend hebben zodat de beste mensen niet met een lege baan zitten op het laatste moment
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2006 19:13 ]
Verwijderd
Het verzoek was of ik me ook af wilde melden op de overzichtslijst, maar ik ben te moe vrees ik om dat zelfstandig voor elkaar te krijgen. Zoektocht op GoT levert soortgelijke problemen op, maar geen oplossingen. Ik begrijp dat ik een ww had moet krijgen, maar ik ben zelfs m'n spambak doorgegaan, maar nog steeds niks. Iemand een suggestie?
Ik moet me helaas afmelden voor de meeting
Ik heb dat weekend een klus voor centerparks/FC Utrecht gekregen die ik niet kon laten schieten.
Was graag gekomen! have fun all! En ik wil foto's zien!
ik kom uit lelystad, heb abbonement lelystad - Amsterdam, maar kan eventueel ook ergens anders heen komen. ja, met de trein naar arnhem is een optie, maar dat is ook weer zoeits.. dus als iemand nog ergens een plek vrij heeft, en nog iemand uit de polder erbij kan hebben, mischien kan ik meerijden?
Ik vertrek vanuit Rijswijk en kan wel een aantal mensen oppikken onderweg. Stuur maar een mailtje als je in de buurt of op de route woont.
PSN-id: Chrasher
Koras schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 21:10:
lelystad - utrecht op zondag is redelijk te doen, zij het met een overstap op Duivendrecht. 't is een goede optie, maar mischien dat er nog iemand is die wat gezelschap erbij wilt.
dat weekend rijden er geen treinen tussen Almere en Weesp/Naarden Bussen, waardoor je over moet stappen op een bus => half uur extra reistijd!
Ik had al aangeboden om Koras op te pikken vanaf Arnhem CS. En er kunnen in totaal 3 mensen (excl mijzelf) in de auto dus meldt het op tijd als je wilt.
Dan is iedereen veel meer verspreid, en het gaat meer om de lol dan de ballen eerlijk gezegdVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:53:
Ik moet ook weer eens bij jou interlocal gaanMaar ik ga morgen denk ik maar eens die vierde bowlingbaan reserveren, het kost werkelijk geen jota, al zouden we geen zes mensen per baan volkrijgen. Ben je ook nog eens wat sneller aan de beurt
/me SmartDoDo gaat overigens ook met de auto dus kan bij erg veel belangstelling ook wel taxiën vanaf Arnhem Centraal
heb een Konica-Minolta Z6 35-420mm 6MP
of word ik dan uitgelachen?
en mischien kan er op zo een manier achterkomen of een upgrade wat voor me is of dat dit goed genoeg voor mij is...
1337
Het materiaal is onder geschikt aan de kwaliteiten en we zijn er allemaal om te leren en dat doe je maar op 1 manier. Kortom je bent welkom.ZandBak schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:13:
ff een vraagje mensen ik heb wel heel erg intresse in fotografie enzo maar heb nou niet echt bepaald een super camera maar maakt dat uit als je met zulke foto meets meegaat??
of word ik dan uitgelachen?![]()
en mischien kan er op zo een manier achterkomen of een upgrade wat voor me is of dat dit goed genoeg voor mij is...
Op mijn eerste fotomeet kwam ik met een Minolta A1.
Serieus: Nee joh.
Iedere camera is welkom. Ik ben ook ooit eens op een foto meet verschenen met een analoge Minolta waarvan de foto's nog steeds niet online staan
Als jij je maar vermaakt, daar gaat het om
Zaterdag komt ie thuis, en dan kan ik een beetje een inschatting maken.
hrm... dan wordt het bus naar harderwijk en dan naar utrecht met de trein, of de interliner naar zwolle en vandaaruit verder.. naja. komt wel goed.Erkens schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 22:37:
[...]
offtopic:
dat weekend rijden er geen treinen tussen Almere en Weesp/Naarden Bussen, waardoor je over moet stappen op een bus => half uur extra reistijd!
Een minolta 6MP. Ik ben ooit op een meeting verschenen met een 3MP en m'n broekzak telefoon click on camera apparaat. Gaat het niet om de camera, dan wel om de lolZandBak schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:13:
ff een vraagje mensen ik heb wel heel erg intresse in fotografie enzo maar heb nou niet echt bepaald een super camera maar maakt dat uit als je met zulke foto meets meegaat??
of word ik dan uitgelachen?![]()
Ja, daar wachten we nog steeds op.... da's inmiddels al 1,5 jaar geleden... Damn, nooit geweten dat analoog zo traag was, of was Atlas nu zo traag?Atlas schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:16:
Minolta waarvan de foto's nog steeds niet online staan
Hey, als ik kom, gaan we dan niet met de auto? plzVerwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:37:
Dat is het nog steedsIk neem die mensen wel op sleeptouw naar de Burgers, bustijden staan in de topicstart en het dalkaartje kost 1 euro
Mits afgesproken ben ik wel in staat mensen in zwolle op te pikken, maar meld het wel effe en bevestig ook even via de mail!Koras schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 23:59:
[...]
hrm... dan wordt het bus naar harderwijk en dan naar utrecht met de trein, of de interliner naar zwolle en vandaaruit verder.. naja. komt wel goed.
Who is John Galt?
Hebben jullie al een route in gedachten? Want die ik nam, was nogal vochtig.
PS Mijn Artis jaarkaart leverde me 2 EURO korting op.
[ Voor 5% gewijzigd door ajhaverkamp op 24-03-2006 10:56 ]
This footer is intentionally left blank
dus ik wacht nog even met aanmelden
[ Voor 3% gewijzigd door Timon op 24-03-2006 10:37 ]
Daarvoor staat er aan het begin van de bush een "miereneter" die warme lucht uitspuugt zodat je camera kan acclamatiserenajhaverkamp schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 09:55:
Ik ben gisteren naar Burgers ZOO geweest en had nogal wat problemen met de vochtigheid in de binnenruimtes. Eerst buiten wat rondgedoold, dus de camera was lekker koud geworden. Daarna de "Bush" in, dus na 3 tellen liep het water van mijn 20D. De camera kan daar wel tegen, maar foto's nemen wordt een beetje lastig met een beslagen lens, beslagen zoeker en beslagen display. Dus eerst maar naar "Ocean" doorgelopen en bij de aquaria de camera op temperatuur laten komen. Daarna naar "Desert", toen was wisselen van de onderling verbonden binnenruimtes geen probleem meer. Enkel de "Mangrove" heb ik compleet genegeerd, die was te vochtig.
Hebben jullie al een route in gedachten? Want die ik nam, was nogal vochtig.
PS Mijn Artis jaarkaart leverde me 2 EURO korting op.
Hmmm, ik heb alleen bij de 'Mangrove" een apparaat gezien waar je je bril onder kon verwarmen. En om onder zo'n straalkachel nu een dure camera te houden.... ik was bang dat de lens dan wel zou kunnen barsten door het grote temperatuurverschil. Ene kant van het glas nog koud en andere kant de hete lucht. Leek mij geen goed idee.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:46:
[...]
Daarvoor staat er aan het begin van de bush een "miereneter" die warme lucht uitspuugt zodat je camera kan acclamatiseren
Het is imho wel een goed idee dat als het buiten vochtig en vrij koud is om de dessert/busch/aquarium via de dessert in te gaan (warme droge lucht) en dan pas de bush (warm en vochtig) en daarna het aquarium pas in (vooral donker)ajhaverkamp schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 10:59:
[...]
Hmmm, ik heb alleen bij de 'Mangrove" een apparaat gezien waar je je bril onder kon verwarmen. En om onder zo'n straalkachel nu een dure camera te houden.... ik was bang dat de lens dan wel zou kunnen barsten door het grote temperatuurverschil. Ene kant van het glas nog koud en andere kant de hete lucht. Leek mij geen goed idee.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
In januari had ik precies hetzelfde probleem in de dierentuin van Keulen, eindelijk een Bonobo aap ontdekt in een dierentuin, was het daar ook enorm warm/vochtig terwijl het buiten vroor. Me eerst helemaal staan suf poetsen met een papieren zakdoek (ja, weet ik, niet goed voor je lens) en het uiteindelijk maar opgegeven.
We worden geacht muziek te maken die dag
Kan iemand ons van de lijst knikkeren?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Enne, voor wat betreft het vocht. De camera houdt er over het algemeen minder snel mee op dan de fotograaf, het spul kan allemaal behoorlijk wat hebben
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!