Fotomeet Arnhem - Burgers Zoo/chinezen/bowlen: 2 april

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 615 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

/me SmartDoDo is ook weer thuis. Ik ben bijna de hele weg gevolgd door een enge tweakert in een peugeot 106 :P

Van de week maar eens kijken wat eruit is komen rollen, heb iig 2 volle kaartjes (2x178 foto's) :+

Was gezellig vandaag en hulde voor de organisatie neo :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Jongens ik heb me weer kostelijk vermaakt, ik hoop jullie ook *D

Zeker voor herhaling vatbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wie was trouwens die wannabee die rondhing? Er liep zo'n wazig figuur mee op een gegeven moment en opeens was hij weer pleite. Voel je gerust aangesproken overigens :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:49:
Wie was trouwens die wannabee die rondhing? Er liep zo'n wazig figuur mee op een gegeven moment en opeens was hij weer pleite. Voel je gerust aangesproken overigens :Y)
Dat was mijn alter-ego :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:49:
Heb je er een foto van. :?
Overigens had ik ook het gevoel van een wannabee die mee liep, maar aangezien ik toch niet iedereen (her)kende ga ik er niets van zeggen. :+

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Oxi schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:59:
[...]
maar aangezien ik toch niet iedereen (her)kende ga ik er niets van zeggen. :+
Ik heb er geen foto van, maar 100% was hij iig niet.

Moet ik alleen nog eens naar m'n D70 gaan kijken, hij heeft af en toe tegengesputterd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 22:30:
/me SmartDoDo is ook weer thuis. Ik ben bijna de hele weg gevolgd door een enge tweakert in een peugeot 106 :P
Maf joh, ik had een behoorlijk eind zo'n stomme Ford Focus voor me....... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

SmartDoDo schreef op zondag 02 april 2006 @ 23:05:
[...]

Ik heb er geen foto van, maar 100% was hij iig niet.
ik heb er een foto van gemaakt. vage kwast :p hij vroeg aan mij of ie met ons mee mog die dag, en liet toen zn wegwerp camera zien :+

* mystic is dus ook weer thuis

morgen mn foto's even doorneuzen :) nu even een vluchtige blik op aan het werpen. ben niet geheel ontevreden, alleen wat donker over het algemeen. erg netjes iig :)

maar echt complimenten voor de organisatie: neo, perfect d:)b echt heel goed gedaan. en verder was het echt een top middag ! en avond... enne... ochtend :p

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 14:59
Super echt genoten. Hulde aan Neo voor de organisatie! _/-\o_

Ik heb mijn foto's alvast bekeken en een selectie gemaakt van de foto's die ik zal posten, vanavond even doen nu moet ik weer naar school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

dedennis schreef op maandag 03 april 2006 @ 09:44:
Super echt genoten. Hulde aan Neo voor de organisatie! _/-\o_

Ik heb mijn foto's alvast bekeken en een selectie gemaakt van de foto's die ik zal posten, vanavond even doen nu moet ik weer naar school
ben benieuwd hoe jouw pics zijn geworden! :)

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
Mwah opzich best mooi van buiten dan, maar de meeste foto's van binnen kan ik verwijderen. Die zijn echt te donker (dan kom je toch te kort met je intern flitsertje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Was een fantastische dag! Zeker voor herhaling vatbaar! Ook weer een hoop foto's gemaakt, helaas wel veel out-of-focus of met reflecties door dat fijne glas op veel plaatsen. Vandaag maar eens uitzoeken en wat in het resultaten topic posten :)

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

Hehe, wij (Prutser, Julius en ik) hebben die hele Ocean geskipt .. we hadden een tijgertje gevonden die wel fotogeniek was. Kwam erachter dat ik van een afstand van +/- 25 meter de tijger nog kon inflitsen met de SB800, en dat ik hem zelfs moest minderen omdat anders de boel overbelicht was 8)7

Foto's volgens hopelijk snel :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timon
Toen wij er langs kwamen was het poesje niet echt fotogeniek hij lag ergens tussen de bomen, foto's in de ocean maken valt ook niet mee door het glas en door de hoge isowaarde zijn de vissen die ik op de foto heb gezet net animatiefiguren geworden, best leuk om te zien.

Ja dat glas overal was echt kansloos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

dedennis schreef op maandag 03 april 2006 @ 12:59:
Toen wij er langs kwamen was het poesje niet echt fotogeniek hij lag ergens tussen de bomen, foto's in de ocean maken valt ook niet mee door het glas en door de hoge isowaarde zijn de vissen die ik op de foto heb gezet net animatiefiguren geworden, best leuk om te zien.

Ja dat glas overal was echt kansloos..
Ja glas was wel irritant, je kreeg er ook huge ass CA van. Ik kon met mijn 1.4 nog wel redelijk schieten maar echt gelukt is het niet.

PS wat betreft de objectieven, wat vonden jullie van de objectieven van anderen enzo?

Die 80-400 OS vond ik wel grappig maar toen die focus begon te zoeken wist ik meteen waarom ik ook alweer een 70-200 2.8 HSM genomen had. Neo heeft mijn 70-200 nog even aan de tand gevoeld, met 1,4 TC dus 280mm (448mm effectief). Ben benieuwd wat hij er van vond. Ik had trouwens in verhouding meer 350D bezitters verwacht en niet zo gigantisch veel KM'ers

Wanneer gaan we weer :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik vond de fisheye van Julius wel errug grappig, alleen niet 650 euro grappig :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:17

Dido

heforshe

Fairy schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:24:
PS wat betreft de objectieven, wat vonden jullie van de objectieven van anderen enzo?
Ik heb mijn vrouw een foto laten zien van neo's 17-40L :> en ze behandelt me alsof ik vreemd ga :|
Ik had trouwens in verhouding meer 350D bezitters verwacht en niet zo gigantisch veel KM'ers
Er was inderdaad in verhouding belachelijk veel seismische activieteit :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

We come in peace!

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Fotoclubje zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 01-09 14:45
waarom is mij dat niet verteld? had ik wat minder menschen scheel geflitst tijdens het chinezen..

:P

Neo, was erg geslaagd, zeker voor herhaling vatbaar. :)

* Korras is nog even foto's aan het editten, vindt de vissen uit het aquarium om 1 of andere reden toch redelijk geslaagd..

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Niet online

mystic

beep beep

Nikon zeker :p

ik heb weinig gear van anderen geprobeert eigenlijk. alleen wat spul van DoDo op de bowlingbaan. de 50 1.8 natuurlijk. en zijn 70-200 2.8. wat ik overigens een erg mooie en fijne lens vind. erg goede af als ik het met mijn dx lenzen vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Nee alleen echte merken wat me spontaan een hand van een vreemde opleverde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Neo, tnx voor het daggie, heb me vermaakt, maar heb je weinig gezien. Maar da's op meetings normaal geloof ik :P.

Heb me prima vermaakt met de Bigma van Arfman, en ook redelijk wat hoge ogen gegooit er mee bij bezoekers; "Van welk persbureau bent u? RTL" waarop Arfman antwoorde; "Nee, SBS" _/-\o_ :+ :o

Moet alle resultaten nog bekijken, dat gaat vandeweek ergens gebeuren. Heb het nu helaasch te druck :X. Overigens is een 50-500 niet echt een optie voor mij voor wat ik doe. Ik zit eerder aan een 70-200 te denken, maar dan is met name het glas, de snelle focus en VR belangrijk. En uiteraard een goed gevulde portemonaie om die te betalen. Ach, een 10-20 van Sigma komt denk ik eerder in aanmerking :Y)

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hehe ja, die vrouw was echt grappig .. en dat commentaar van o.a. kinderen "oohh papa wat een grote lenzen allemaal" :+

En een Bigma is inderdaad niet geschikt voor partyfotografie :P

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Vergeet niet om je aan te melden op de meetingsite als je meegaat!