Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 7

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 19.932 views sinds 30-01-2008

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Wat mij betreft mag het nu wel weer wat meer over de HTC Wizard gaan, vergeet niet dat er voor PIT een apart topic is:

T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-11 15:41

DMP.cc

They call me DM

vraagje, hoe is de camera qualiteit als je het vergelijkt met andere 1.3mp telefoons?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
_NRN_Dutchman schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:36:
vraagje, hoe is de camera qualiteit als je het vergelijkt met andere 1.3mp telefoons?
Voor de camera hoef je het niet te doen omdat ik die erg slecht vind. S nachts een foto er mee maken is haast onmogelijk en overdag is het nog wel redelijk. Maar niet super.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter
Ik heb nog een flink aantal registry tweaks verzamelt en een tutorial getikt om de processor te overclocken:

De nieuwe registry tweaks

How-To voor het overclocken van de processor

Deze registry tweaks zijn niet allemaal voor iedereen even interessant maar er staan wel wat leuke tussen :)

Hier ook nog een algemene uitleg over de ROMs, Extended ROMs en Radio ROMs trouwens. Wilde deze dingen eigenlijk al een tijd toevoegen aan de startpost maar hij is al ontzettend lang. De laatste tijd komen bovendien steeds vaker al eerder gestelde vragen terug. Een uitgebreidere FAQ zal in dit opzicht dus waarschijnlijk juist meer vragen opleveren.

[ Voor 37% gewijzigd door Eggy op 19-02-2006 23:49 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:25:
Net Opera geinstalleerd ..heerlijke browser op het eerste gezicht.. ik mis alleen 2 dingen die ik bij IE
wel had.. misschien is het wennen misschien is het te wijzigen..
1. wanneer ik op een link klik kreeg ik bij IE een vierkantje om de link heen,zo kon ik zien welke link hij ging laden.. Opera mist dit.. waardoor ik soms de link eronder of erboven laad zonder het te weten..
2. de tab knop lijkt niet te werken.. bv bij inloggen van gmail om vanuit gebr.naam naar wachtwoord te verspringen.. hoop dat ik uets fout doe en dat dit dus te wijzigen verder dus een prima browser
Weet iemand hier iets op?
En weet iemand of het mogelijk is de notification sms die je krijgt een naam te laten uitbeelden in plaats van een nummer??? Zou erg handig zijn!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik snap hier toch echt de ballen van hoor.. ik download "flux_ppc_demo.exe" en plaats die via ActiveSync op mijn MDA Vario, probeer hem uit te voeren.. "geen geldige toepassing". Zelfde voor Worms en alle andere probeersels... ;(

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:39

Spotmatic

Ken sent me

Blue-eagle schreef op maandag 20 februari 2006 @ 03:09:
Ik snap hier toch echt de ballen van hoor.. ik download "flux_ppc_demo.exe" en plaats die via ActiveSync op mijn MDA Vario, probeer hem uit te voeren.. "geen geldige toepassing". Zelfde voor Worms en alle andere probeersels... ;(
Weet je wel dat je .EXE bestanden via je eigen PC moet installeren, als de MDA Vario via de USB kabel is aangesloten? Het installeren gaat dan automatisch via ActiveSync. Alleen bepaalde .CAB bestanden kun je direct op je MDA Vario installeren.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• bokkie11
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11 17:15
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om op netwerkshares te komen via wifi.
Ik heb al vm browser en total commander al geprobeerd. Ik zit gewoon op het netwerk want remote desktop werkt wel.

In vmbrowser kies ik login en voer mijn login gegevens in en ik krijg een fout:
\\192.168.0.1\ipc$
niet gevonden kan worden.

In total commander ziet hij geen shares als ik naar \\192.168.0.1 ga, als ik rechtstreeks naar een share ga krijg ik fout melding 53.

M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:20
ik heb een vraagje over alarms, werken die bij jullie ook zo slecht? soms gaat ie wel af, en soms niet. ik heb nu T-Mobile ROM versie: 1.3.2.3 NL, is dit probleem opgelost in een nieuwere ROM versie (desnoods niet van T-Mobile) of kunnen jullie een goed werkend alarm programma aan raden? (SPB Time werkte in ieder geval niet)

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
idd
alarm is best wel gaar.vaak doet hij het niet en toennet wilde hij niet uit moest dus met check notification alle alarmen met daily reminder verwijderen (waren er blijkbaar toch wel een paar) nu hopen dat hij uit blijft

*edit
ik heb rom versie 1.6.2.2 nld van t-mobile
het is dus niet verbeterd
maar start post zegt ook dat het een bug is van windows mobile (weet niet of het met rom te maken heeft volgens mij niet)

[ Voor 32% gewijzigd door jazzVL op 20-02-2006 09:10 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Verwijderd

Ik hem msn en hotmail hele tijd open staan. Als ik een email binnen krijg op hotmail dan krijg ik eerst een melding hiervan bij tekstberichten. Als afzender staat er dan een heel lang nummer. Waar komt dit vandaan en hoe zet ik dat uit?

Verwijderd

Beste mensen, even een paar vraagjes:

- Zou graag willen weten of er een gratis Registry Editor is voor Windows Mobile 5.0?
Of, is er een mogelijkheid om dat zonder aparte software te kunnen doen?

- Heb het volgende issue gemerkt waarvan ik niet kan achterhalen waarom het gebeurd.
Ik heb een bepaalde ringtone vanaf mijn storagecard gecopieerd naar Windows\rings en heb gemerkt dat dezelfde file nu ineens bij mijn Notes staat. Het icoon geeft wel aan dat de file zich op mijn storagecard bevindt.
Waarom staat die file bij mijn notes? Als ik hem daar weg haal, verwijderd hij hem ook van mijn storagecard...

- Ik heb Magic Button op mijn PDA geinstalleerd, heel handige tool trouwens. Het is alleen vervelend dat het programma niet automatisch op start nadat ik mijn PDA volledig uit en dus weer aan heb gezet. Nu kun je een shortcut (of het volledige programma) natuurlijk in je startup zetten, maar waar vind ik de file waar van ik de shortcut zal moeten plaatsen? Heb op alle logische plekken gekeken, maar heb het niet kunnen vinden.

- Is er een gratis tool aanwezig om vanaf je PDA je shares te benaderen op een pc en vice versa? Of is er een andere manier mogelijk zonder tussenkomst van andere software?

Verwijderd

DeOS schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:29:
Ff voor de duidelijkheid op de mda vario is standaard geen T-zones ingesteld door t-mobile. De t-mobile t start gewoon internet explorer op via gprs verbinding. Niets meer en niet minder. :)

Zoals hier boven dus ook wordt gezegd O-) .
Is dat bij andere MDA's wel zo geweest of niet.
Lees in andere topics dat mensen toch een fikse rekening hebben door T-zones

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 08:17
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:36:
Beste mensen, even een paar vraagjes:

- Zou graag willen weten of er een gratis Registry Editor is voor Windows Mobile 5.0?
Of, is er een mogelijkheid om dat zonder aparte software te kunnen doen?

- Heb het volgende issue gemerkt waarvan ik niet kan achterhalen waarom het gebeurd.
Ik heb een bepaalde ringtone vanaf mijn storagecard gecopieerd naar Windows\rings en heb gemerkt dat dezelfde file nu ineens bij mijn Notes staat. Het icoon geeft wel aan dat de file zich op mijn storagecard bevindt.
Waarom staat die file bij mijn notes? Als ik hem daar weg haal, verwijderd hij hem ook van mijn storagecard...

- Ik heb Magic Button op mijn PDA geinstalleerd, heel handige tool trouwens. Het is alleen vervelend dat het programma niet automatisch op start nadat ik mijn PDA volledig uit en dus weer aan heb gezet. Nu kun je een shortcut (of het volledige programma) natuurlijk in je startup zetten, maar waar vind ik de file waar van ik de shortcut zal moeten plaatsen? Heb op alle logische plekken gekeken, maar heb het niet kunnen vinden.

- Is er een gratis tool aanwezig om vanaf je PDA je shares te benaderen op een pc en vice versa? Of is er een andere manier mogelijk zonder tussenkomst van andere software?
Kijk eens op http://www.ghisler.com/ce.htm hier staat de totalcommander voor de Pocketpc, hiermee kun je bijna alles wat je wilt, shortcuts aanmaken, register editten etc etc. En hij is nog gratis ook.

Bing

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:47:
[...]

Is dat bij andere MDA's wel zo geweest of niet.
Lees in andere topics dat mensen toch een fikse rekening hebben door T-zones
Ja oke, maar het gaat hier om MDA Vario waarbij dit dus niet het geval en om mensen niet op verkeerde been te brengen.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:15
Is er ook een manier om de beschikbare velden binnen contactpersonen aan te passen?
Je krijgt nu een gigantische lijts, waarvan ik meer dan de helft niet gebruik (werk2, huis2 bv.)...
Onoverzichtelijk en irritant omdat je moet scrollen...

Haters everywhere but I don’t really care

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:53
De mijne is gistern een eigen leven gaan leiden :( Ik heb een hoogslaper met plankje er naast en had het alarm aangezet... 3 x achter elkaar... nou van alle 3 werd k niet wakker maar wat er daarna gebeurde..... Meneer de telefoon was door z'n viborator een wandeling gaan maken richting de hoek van het plankje, waarna hij ging bungeejumpen zonder koort van 2 meter hoogte.... waarna hij op m'n mooie logitech MX1000 muis viel, deze schoot weg donderde op de grond, m'n telefoon knalde van de muis weg achter m'n verwarming.

Moraal van dit verhaal, PAS OP MET HOGE PLANKJES.

Ohwja hij doet het nog wel, maar volgens mij moet ie dit niet te vaak doen 8)7 Ik ga uhm voortaan aanlijnen, maf ding.

[ Voor 6% gewijzigd door FreezingPixels op 20-02-2006 12:30 ]

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Hallo,

MDA Vario, superleuk, maar bellen is nou niet echt waar de kwaliteit van het apparaat in verscholen zit. Ik vind t namelijk nogal naar dat de rode en groene belknop zo traag reageren. Als je ophangt heb ik graag dat ie ook echt gelijk ophangt. Ik had ergens gelezen dat dit met een nieuwe rom versie is verholpen. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb zelf 1.3.2.3.
Of kan het soms zijn dat dit zo langzaam is door de radioROM? daarvan heb ik versie 01.04.10. Lijkt me echt te gek om dit te weten. Ik vind het namelijk verder niet zo nodig om mijn ROM te updaten dus als het alleen met een radioROM update kan zou ik enorm gelukkig zijn.

Verder: hebben jullie ook wel eens dat na meerde malen te syncen (dus connecten, disconnecten en weer connecten) en dan vooral via bluetooth, je Vario extreem traag wordt en alleen een softreset hem weer bruikbaar kan maken? Ook hier de vraag of dit misschien aan mijn ROM versie ligt.

Nog een laatste. Wat ik echt behoorlijk naar vind is dat mijn klok een paar seconden nodig heeft om de actuele tijd weer te geven als je de Vario een tijdje in standby hebt staan en m er vervolgens weer uitzet. dit ligt volgens mij aan SPBpocket, maar mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en wederom of dit met een nieuwe ROM versie is verholpen.

Wil liever niet mijn recht op garantie verspillen.
Alle hulp is welkom

Verwijderd

Ik heb onlangs tomtom geinstaleerd met behulp van de tutorial van de startpost en heb het zonder problemen werkend gekregen, het enige probleem is nog dat mijn gps muis niet gevonden kan worden (adapt 300).

In de bleutooth instellingen staat alles goed (adapt bt is herkend, seriele poort is aangevinkt)

Als ik nieuw uitgaande poort kies heb ik mn adapt bt geselecteerd, en vervolgens com 6 geselecteerd (secure connection niet aangevinkt) en voor ingaande heb ik poort 7 gekozen. Vervolgens heb ik mijn qtec aan en uit gezet (soft reset heb ik ook al geprobeerd) maar als ik in tomtom de gps module wil weiziggen heb ik alleen de keus om com 9 - infrarde poort - com 3 - com 0 - com 2 - of serial poort te kiezen. Bij geen van allen krijg ik een verbinding met mijn bt gps muis.

Wat gaat hier mis?

• matthijst
Zänker schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:03:
Ik vind t namelijk nogal naar dat de rode en groene belknop zo traag reageren. Als je ophangt heb ik graag dat ie ook echt gelijk ophangt. Ik had ergens gelezen dat dit met een nieuwe rom versie is verholpen. Kan iemand dit bevestigen? Ik heb zelf 1.3.2.3.
Of kan het soms zijn dat dit zo langzaam is door de radioROM? daarvan heb ik versie 01.04.10. Lijkt me echt te gek om dit te weten. Ik vind het namelijk verder niet zo nodig om mijn ROM te updaten dus als het alleen met een radioROM update kan zou ik enorm gelukkig zijn.
Heb dezelfde radio-ROM, maar een QTEK 1.6.7 (ofzoiets) ROM.
Geen last van die rode/groeneknopvertraging. Dus lijkt in de normale ROM te zitten?

Andere ervaringen hiermee?

Verwijderd

even een ander vraagje als het mag? :D
ik heb dus ook zo'n toestel (MDA VARIO)
alleen als ik mijn agenda inprogrammeer dan geeft hij helemaal geen melding op de tijd dat ik hem instel, geluid,meldingen etc staan allemaal aan.

iemand ervaring?

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-11 21:17
Zänker schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:03:
Hallo,
<knip>
Nog een laatste. Wat ik echt behoorlijk naar vind is dat mijn klok een paar seconden nodig heeft om de actuele tijd weer te geven als je de Vario een tijdje in standby hebt staan en m er vervolgens weer uitzet. dit ligt volgens mij aan SPBpocket, maar mijn vraag is of meer mensen hier last van hebben en wederom of dit met een nieuwe ROM versie is verholpen.
Ik heb 1.6.x.x op mijn Vario geflashed, en nog steeds heb ik ook last van dit probleem. Extreem irritant! (Ik heb ook SPB Plus draaien)

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• lampie1979
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 16:10

lampie1979

Hoepla!

bokkie11 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:25:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om op netwerkshares te komen via wifi.
Ik heb al vm browser en total commander al geprobeerd. Ik zit gewoon op het netwerk want remote desktop werkt wel.

In vmbrowser kies ik login en voer mijn login gegevens in en ik krijg een fout:
\\192.168.0.1\ipc$
niet gevonden kan worden.

In total commander ziet hij geen shares als ik naar \\192.168.0.1 ga, als ik rechtstreeks naar een share ga krijg ik fout melding 53.
Deze sheise had ik ook. Ik voer bij resco explorer gewoon een bekend ip nummer op mijn netwerk in. En scan dan mijn netwerk. Dan vind ie de PC's wel. Echter Samba shares weer niet (linux).

They call her... c*ck juggeling Thunderc*nt!

Verwijderd

Zoals hierboven verteld zit ik dus met een abo. dillema.

Zou de nieuwe Hermes rond juli gratis zijn icm met een 2jr flex 20 zoals de Vario nu al wel is, of is het dan flink bijdokken.
Nu is de Vario flink voordelig, omdat je nu ook korting krijgt op je bundel

• racoon
  • Laatst online: 27-11 08:13

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:41:
Ik heb onlangs tomtom geinstaleerd met behulp van de tutorial van de startpost en heb het zonder problemen werkend gekregen, het enige probleem is nog dat mijn gps muis niet gevonden kan worden (adapt 300).

In de bleutooth instellingen staat alles goed (adapt bt is herkend, seriele poort is aangevinkt)

Als ik nieuw uitgaande poort kies heb ik mn adapt bt geselecteerd, en vervolgens com 6 geselecteerd (secure connection niet aangevinkt) en voor ingaande heb ik poort 7 gekozen. Vervolgens heb ik mijn qtec aan en uit gezet (soft reset heb ik ook al geprobeerd) maar als ik in tomtom de gps module wil weiziggen heb ik alleen de keus om com 9 - infrarde poort - com 3 - com 0 - com 2 - of serial poort te kiezen. Bij geen van allen krijg ik een verbinding met mijn bt gps muis.

Wat gaat hier mis?
Dat heb ik dus ook, alleen ik kan wel de compoort nog sellecteren

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:59:
Zoals hierboven verteld zit ik dus met een abo. dillema.

Zou de nieuwe Hermes rond juli gratis zijn icm met een 2jr flex 20 zoals de Vario nu al wel is, of is het dan flink bijdokken.
Nu is de Vario flink voordelig, omdat je nu ook korting krijgt op je bundel
Las in het krantje van belcompany dat de actie met een gratis Vario tot eind deze maand loopt. Zou ie daarna ook nog gratis blijven en is alleen het voordeel van 5 maanden 50% korting weg, of zou het toestel ook gelijk meer gaan kosten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:41:

Wat gaat hier mis?
TomTom updaten naar 5.21 gok ik (en daarna tomtom activeren O-) ).

• racoon

racoon

mooowwww

Als je volgende link volgt werkt het zeker

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=13

• racoon

racoon

mooowwww

ik zit nu in het register te klooien, moet hier wezen.
* Je kunt als volgt zorgen dat GPRS altijd aan staat:

1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A3 *****}\Connections\GPRS*****\"

2) Verander de "Always On" waarde van 0 naar 1.

ik kom tot connections,,maar daar zie ik alleen t-mobile internet
t-mobile internet
t-mobile mms
+add velue+
maar geen GPRS, wie weet wat er mis gaat?

[ Voor 23% gewijzigd door racoon op 20-02-2006 20:09 ]

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:19

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik heb nu helemaal een irritant probleem... Zaterdag heel blij een Nokia CK-7 W 'Advanced' BT Carkit geinstalleerd. Wilde eerst de Parrot nemen, maar ik zag dat de Nokia dezelfde aansluitingen gebruikt als de Nokia 'wired' kit die al ingebouwd was (nogal wiedes als het ook een Nokia is natuurlijk). Alleen de stroomconnector was iets anders, maar dat was op te lossen. Ik hoefde dus niet te zoeken naar draden en radio mute zit er ook op en microfoon en speaker was al geïnstalleerd dus een fluitje...

Het probleem: de Vario sluit steeds na een gesprek de BT verbinding af. Eerst dacht ik dat de Nokia gek deed, maar als ik ophang, gaat het blauwe lampje uit en in de connection manager zie ik dat BT weer lekker uit staat. Hij is succesvol met de Nokia gepaard en hij staat als handsfree aangemeld en in principe doet ie het ook. Hij pakt op enzo, dus het werkt wél. Alleen houdt ie het na één gesprek voor gezien.

Herkent iemand dit probleem?

Ik heb een QTEK9100 ROM 1.6.7.1 WWE
Radio 1.13.10
Protocol 4.0.13.24

De Nokia piept ook na een gesprek ten teken dat ie de verbinding kwijt is en aangezien de Vario de BT weer uit heeft staan lijkt het me een Vario/QTEK probleem. Maak ik een denkfout en kan het wel degelijk een Nokia grap zijn?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15

Atmoz

Techno!!

Iemand komt mijn MDA VARIO nu halen. (verkoop hem dus).
Maar wat moet ik met de bon doen? Is het niet zo dat alleen de eerste eigenaar recht heeft op garantie? Dus kan ik het beste de bon zelf houden ofniet?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
atmoz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:29:
Maar wat moet ik met de bon doen? Is het niet zo dat alleen de eerste eigenaar recht heeft op garantie? Dus kan ik het beste de bon zelf houden ofniet?
wat heb je aan de bon? Je kan toch net zo goed die aan hem mee geven?

Verwijderd

even een misschien simpel vraagje voor degene die er al ervaring mee hebben gehad, ben mijn password voor activesync kwijt *jaja, i know, dom dom* 8)7
Nu wil ik dit weer graag aan t werk zien, alleen zou niet weten hoe, heb zowel een soft als hard reset gedaan op de vario (t-mobile) maar geen nut gehad, activesync opnieuw geinstalleerd op de pc, ook zinloos.. googlen ook geprobeerd, maar kwam daar ook niet echt wijs uit, op site van microsoft geweest, alles uitgevogeld over activesync, maar nergens iets kunnen vinden over dit probleem..

iemand enig idee???

thnx in advance _/-\o_

al gelukt, na ongeveer 3 keer het hele apperaat te hebben gereset via start/instellingen/systeem/opslag wissen en (weer) activesync te hebben geinstalleerd. :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 23:06 ]

Verwijderd

atmoz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:29:
meegeven natuurlijk, de koper heeft gewoon recht op voorgezette garantie

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:15

Atmoz

Techno!!

DaannO schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:31:
[...]

wat heb je aan de bon? Je kan toch net zo goed die aan hem mee geven?
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:44:
[...]

meegeven natuurlijk, de koper heeft gewoon recht op voorgezette garantie
Ja, maar ik ben hem kwijt c.q. ik kan hem niet vinden.
Zal wel bij m'n ouders thuis liggen. Maargoed, het is al geregeld. Ik moet de rekening opsturen als ik hem gevonden heb. Zo, nu ben ik eindelijk mijn VARIO kwijt. })

• Tsunameh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-10 10:02
atmoz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:56:
Ja, maar ik ben hem kwijt c.q. ik kan hem niet vinden.
Zal wel bij m'n ouders thuis liggen. Maargoed, het is al geregeld. Ik moet de rekening opsturen als ik hem gevonden heb. Zo, nu ben ik eindelijk mijn VARIO kwijt. })
Waarom doe je 'm weg dan? Ik heb 'm net 2 weken, en ben zeer tevreden :)
ook een stuk beter als je 'm vergelijkt met me ouwe T610 :P

Wat is een ander woord voor synoniem?

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
mphilipp schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:20:
IHet probleem: de Vario sluit steeds na een gesprek de BT verbinding af. Eerst dacht ik dat de Nokia gek deed, maar als ik ophang, gaat het blauwe lampje uit en in de connection manager zie ik dat BT weer lekker uit staat. Hij is succesvol met de Nokia gepaard en hij staat als handsfree aangemeld en in principe doet ie het ook. Hij pakt op enzo, dus het werkt wél. Alleen houdt ie het na één gesprek voor gezien.

Herkent iemand dit probleem?
Ik heb dit probleem ook gehad. Althans met de bluetooth verbindingen uberhaupt, dus ook met m'n gpsmuis. Zelfde dus ook met de ck7w. Uiteindelijk een hardreset gedaan. Nu werkt alles weer prima. Heb gewoon verbinding met m'n carkit en gps. Ook tegelijkertijd. Wat het nou precies was, geen idee.

Probeer een hardreset. Ik heb trouwens ook alles opnieuw moeten installeren, backup terugzetten en het probleem was weer terug. Dus ik verwacht dat eendodgy software was, maar ja nogmaals wat het precies was: geen idee :?

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Fakir schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:28:
[...]
Probeer een hardreset. Ik heb trouwens ook alles opnieuw moeten installeren, backup terugzetten en het probleem was weer terug. Dus ik verwacht dat eendodgy software was, maar ja nogmaals wat het precies was: geen idee :?
Dat wil ik als laatste redmiddel bewaren. Maar qua dogy software heb ik net maar DKToday eraf gekiept. Die had zo 'handig' BT icoontje waarmee je de BT aan/uit kon zetten. Op zich handy, maar ik vermoed dat hij er iets mee te maken zou kunnen hebben. Ik ga het morgen weer zien. Gewoon iemand bellen en kijken of ik nog verbinding heb. Het gekke is dat ik nu wel constant BT heb. Ik heb het aangezet en voorheen was het dan steeds na een reset weer uit. Nu blijft ie aan... Deed Wifi dat ook maar... 8)7

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Verwijderd

Kan iemand een turtorial plaatsen, hoe je precies dat wisbar adv. kan installeren op je mda? Heb het een aantal keren geprobeerd, maar steeds niet gelukt.

Verwijderd

LS,

Wie heeft er hands on ervaring met 2GB mini SD in HTC Wizard / Qtec 9100. Ik sta voor de aanschaf
van een QTEC 9100 en hoor geruchten als zou een 2GB mini SD niet goed werken? Ik zou minimaal 2GB willen hebben om van TT5 de gehele europakaart te kunnen laden.

Wie bevestigd of ontkracht deze geruchten?

Alvast bedankt!Wi

Verwijderd

ik krijg steeds een sms als ik een emailbericht binnen krijg. Iemand enig idee waarom?

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
mphilipp schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:35:
[...]

Dat wil ik als laatste redmiddel bewaren. Maar qua dogy software heb ik net maar DKToday eraf gekiept. Die had zo 'handig' BT icoontje waarmee je de BT aan/uit kon zetten. Op zich handy, maar ik vermoed dat hij er iets mee te maken zou kunnen hebben. Ik ga het morgen weer zien. Gewoon iemand bellen en kijken of ik nog verbinding heb. Het gekke is dat ik nu wel constant BT heb. Ik heb het aangezet en voorheen was het dan steeds na een reset weer uit. Nu blijft ie aan... Deed Wifi dat ook maar... 8)7
DKToday heb ik er ook op staan, destijds ook. Alleen nu heb ik dat BT headset control uitgezet in de instellingen van DKToday, zag ik net. Wellicht dat dat het was.

Verwijderd

hoe kan ik de sd kaart formatteren? ik zie nergens de optie staan. en moet het echt doen ivm mijn tomtom die niet goed werkt

Verwijderd

Ik weet nog dat ik op mijn oude acer pda met linksys
wifi kaart via wireless kon activesyncen, nou moet je er een
speciale exchange server voor hebben :?. Iemand ervaring.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 22:54 ]

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:51:
Tip: voor het verwijderen van de logo's. Eenvoudiger dan een uur klooien met een suikerklontje:
- pak een 5 eurocentmuntje en kras ze er in 5 minuten allemaal af, zonder krassen:

Plaatje:
http://home.versatel.nl/mthalen/IMG_0777.jpg
Wie weet er een goede weer plugin (met plaatsen) op het today screen,
het liefst ook 1 die zich zelf ook automatisch bij werkt zodra
er een wifi internet verbinding is en uiteraard bij activesync.

Verder heeft deze gebruiker Apeldoorn erin staan welke ik
ook nodig heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:54:
Ik weet nog dat ik op mijn oude acer pda met linksys
wifi kaart via wireless kon activesyncen, nou moet je er een
speciale exchange server voor hebben :?. Iemand ervaring.
Open ActiveSync op de wizard, menu, connect vie bluetooth, eb volg de stappen.
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:14:
LS,

Wie heeft er hands on ervaring met 2GB mini SD in HTC Wizard / Qtec 9100. Ik sta voor de aanschaf
van een QTEC 9100 en hoor geruchten als zou een 2GB mini SD niet goed werken? Ik zou minimaal 2GB willen hebben om van TT5 de gehele europakaart te kunnen laden.

Wie bevestigd of ontkracht deze geruchten?

Alvast bedankt!Wi
Ik heb een 2gb kaartje gekocht in duitsland voor 98 euro en geen problemen ermee.
Pocket Mechanic kan hem ook goed fomatteren.

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-11 21:17
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:55:
[...]

Wie weet er een goede weer plugin (met plaatsen) op het today screen,
het liefst ook 1 die zich zelf ook automatisch bij werkt zodra
er een wifi internet verbinding is en uiteraard bij activesync.

ook nodig heb.
Download SPB Weather vanaf deze website. Helaas niet gratis, maar het voldoet precies aan je eisen.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Hey, ik heb al zeer veel gebruik gemaakt van dit topic (informatie), maar nu heb ik een probleem waarbij het topic me nog niet heeft kunnen helpen:

Het syncen via usb lukt niet meer, active sync reageert gewoon niet meer op het aansluiten van de kabel. Nu heb ik afgelopen tijd hier niet naar omgekeken en de infrarood poort gebruikt voor het syncen, maar dat geeft nu een fout aan.... Ik wil dus graag weer syncen via de kabel. Ik heb de telefoon uit en ingeschakeld, active sync opnieuw geinstalleerd (versie 4.1 volgens de site, 4.0 volgens 'software van windows')

Heeft iemand misschien een idee of oplossing voor dit probleem?

• Blanche
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2008
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:35:
hoe kan ik de sd kaart formatteren? ik zie nergens de optie staan. en moet het echt doen ivm mijn tomtom die niet goed werkt
Verreweg het makkelijkst is om het SD kaartje in je PC te stoppen (eventueel met hulpstukje en of externe kaartlezer) en daar te kiezen om het te formatteren.

Op je telefoon kan het ook, kies dan voor Verkenner > My Device > Context Menu van 'Storage Card' (selecteren in ingedrukt houden) > Format

Verwijderd

Zijn die 2 gb kaartjes ook al via internet te bestellen, kan ze zelf nl. niet vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:58:
[...]

Open ActiveSync op de wizard, menu, connect vie bluetooth, eb volg de stappen.

[...]

Ik heb een 2gb kaartje gekocht in duitsland voor 98 euro en geen problemen ermee.
Pocket Mechanic kan hem ook goed fomatteren.
Kan ik op deze manier dus ook via wifi activesyncen ? aangezien er bluetooth staat

• matthijst
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:55:
Wie weet er een goede weer plugin (met plaatsen) op het today screen...,
ook nodig heb.
Dat is inderdaad SPB Weather. Zorg dat je wel versie 1.5 download, die synct nl. ook via wifi.
Apeldoorn staat er niet in, dit is een gerenamede Arnhem (station schijnt ergens bij beekbergen te staan, dus dichtbij genoeg).

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:42
In deze topic staat beschreven wat je moet doen om het programma (SPB Weather) met weeronline te laten updaten. Zo kun je manueel heel veel Nederlandse plaatsen toevoegen. Werkt super hier

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=53574

[ Voor 16% gewijzigd door Maite op 21-02-2006 08:47 ]

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 10:34
Yay, een nieuwe gratis browser voor WM5.

Van Mozilla, voor wm5: Minimo.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

Blanche schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:59:
[...]

Verreweg het makkelijkst is om het SD kaartje in je PC te stoppen (eventueel met hulpstukje en of externe kaartlezer) en daar te kiezen om het te formatteren.

Op je telefoon kan het ook, kies dan voor Verkenner > My Device > Context Menu van 'Storage Card' (selecteren in ingedrukt houden) > Format
ik zie geen format staan, ik kan alleen kiezen om de kaart te verwijderen, als ik dat doe wordt de inhoud verwijderd, en geen format uitgevoerd. ik heb geen cardreader op dit moment, dus is er echt geen mogelijkheid om in de mda te formatteren?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Met Pocket Mechanic kun je het wel; weet niet of het met de trial ook gaat, maar je kunt het proberen..

Resco Explorer kan het ook zie ik net..

Pvouput live

Verwijderd

ok met resco explorer gelukt. thx

ga nu kijken of ik tomtom wel aan de praat krijg k ben bang van niet.

ik krijg elke keer een windows crash als ik extra kaarten van tomtom probeer te installeren, na heel tomtom verwijderd te hebben kan ik helemaal geen kaarten meer installeren, heb nu een system reset gedaan en een format van de sd kaart(dit raadde tomtom aan) dan maar een re-install.

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Fakir schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:20:
[...]
DKToday heb ik er ook op staan, destijds ook. Alleen nu heb ik dat BT headset control uitgezet in de instellingen van DKToday, zag ik net. Wellicht dat dat het was.
Klopt. DKToday weggekiept en nu werkt het goed. Ik zal nog eens naar die optie kijken.

Ik gebruik momenteel overigens PocketZenPhone om profielen zoals ik ze op mijn Nokia 6310 had. Heel erg handig. Kan BT, WiFi aan/uit zetten. Zeer uitgebreide instellingen. En dat voor maar €5.

• Sjaakman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-03-2021
NetRipper schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:48:
Yay, een nieuwe gratis browser voor WM5.

Van Mozilla, voor wm5: Minimo.
Holy crap... Een cab van tien meg? Zal mij benieuwen hoeveel plek een ge-installeerde versie in beslag neemt :o

• gwystyl
  • Laatst online: 22:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sjaakman schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:06:
[...]

Holy crap... Een cab van tien meg? Zal mij benieuwen hoeveel plek een ge-installeerde versie in beslag neemt :o
Ja daar verbaasde ik me ook al over :). Ik ga hem wel even installeren, kijken hoe hij het doet tov Opera. IEP vind ik echt onhandig, dus daar wil ik een zo goed mogelijk alternatief voor hebben.

edit:
Hij neemt geïnstalleerd 10113 kb in

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 21-02-2006 10:37 ]

Verwijderd

ik post mijn probleem maar ook in dit topic aangezien zowel tomtom niet weet wat het is en pdashop ook niet. ik hoop dat iemand dit leest en het herkent want ik begin de hoop op te geven
Ik heb een MDA Vario en de nieuwste TomTom gekocht.

Ik heb zoals beschreven de update gedaan om alles goed te laten werken. alles geinstalleerd en klaar dacht ik.

Dus ik de Nederlandse kaart vanaf cd1 installeren, dat ging goed.

Vervolgens ff kijken of ik ook NL plus kan installeren, ik alles gekozen, en ineens crasht ie (het programma crash gevolgd door de bekende windows melding)

toevoeging foutcode:
code:
1
2
AppName: ttsetup.tmp.exe     AppVer: 4.8.0.0     ModName: ttsetup.tmp.exe
ModVer: 4.8.0.0  Offset: 00008fa3

Vervolgens meer dingen geprobeerd (duitsland, engeland, voices etc etc) bij alle dingen die ik wil crasht ie gewoon(diverse cd`s dus het ligt niet aan de cd, ook op 2 verschillende pc`s geprobeerd, precies hetzelfde verhaal)
De TomTom werkt wel met de gewone NL kaart, ik heb er al mee gereden en werkt goed, het enigste is dat het wel 5 minuten duurt voordat de gps een goede verbinding heeft, dit ligt volgens mij niet aan de MDA want hij maakt al binnen een paar seconde connectie met de gps.

Wie herkent dit probleem, heb ik iets fout gedaan ergens? ik vind het zo vreeemd omdat de TT wel gewoon al werkt.
als reactie kreeg ik van tomtom dat ik de sd kaart moest formatteren, dit heb ik gedaan, dat hielp niet, ik heb een factory reset gedaan... hielp ook niet.

Ik kan na de format zelfs de NL kaart niet meer installeren.... :?

ik heb het inmiddels al op 3 pc`s geprobeerd en op alle pc`s hetzlefde probleem, dus dat kan het gewoon niet zijn. verder zie ik nergens anders updates staan dan de 5.21 van tomtom zelf.

• racoon

racoon

mooowwww

racoon schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:46:
ik zit nu in het register te klooien, moet hier wezen.
* Je kunt als volgt zorgen dat GPRS altijd aan staat:

1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Comm\ConnMgr\Providers\{7C4B7A3 *****}\Connections\GPRS*****\"

2) Verander de "Always On" waarde van 0 naar 1.

ik kom tot connections,,maar daar zie ik alleen t-mobile internet
t-mobile internet
t-mobile mms
+add velue+
maar geen GPRS, wie weet wat er mis gaat?
Niemand een oplossing

• Sjaakman
Ik heb twee van die mapjes die met "7C4B7A3" beginnen naast elkaar staan. In de ene staat niet wat je moet hebben, in de andere wel...
Misschien is dat bij jou ook zo?

• racoon

racoon

mooowwww

Sjaakman schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:56:
[...]

Ik heb twee van die mapjes die met "7C4B7A3" beginnen naast elkaar staan. In de ene staat niet wat je moet hebben, in de andere wel...
Misschien is dat bij jou ook zo?
Ze staan bij mij onder elkaar, en in geen van 2 staat GPS

• super_dirk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-11 21:36
Mijn qtek9100 (tmobile) is de laatste tijd zo traag als het maar kan. Veel bijzonders heb ik er niet opstaan (behalve sjphone en tomtom 5.21) Zelfs het laden van de agenda duurt een tijd (je ziet het scherm gewoon opbouwen) en dat lijkt mij niet de bedoeling. Ik heb nog niks veranderd aan de standaardinstellingen. Wat is er met dat ding aan de hand? Heeft het zin om er een nieuwe rom in te laden?

• Sjaakman
racoon schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:01:
[...]

Ze staan bij mij onder elkaar, en in geen van 2 staat GPRS
Oh ja... Da's waar ook. Dat had ik ook...
Klik op "T-Mobile Internet". Daar staat dan een "AlwaysOn" key in. Die heb ik van NUL op EEN gezet. En sindsdien werkt het :)

• racoon

racoon

mooowwww

als ik nu een route kies dan doet ie het

[ Voor 73% gewijzigd door racoon op 21-02-2006 11:31 ]

• matthijst
Maite schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:43:
In deze topic staat beschreven wat je moet doen om het programma (SPB Weather) met weeronline te laten updaten. Zo kun je manueel heel veel Nederlandse plaatsen toevoegen. Werkt super hier

http://forum.pocketinfo.nl/showthread.php?t=53574
Ik krijg die weeronline template niet aan de praat: template geinstaleerd, custom stad toegevoegd met weeronline als bron, Apeldoorn - Apeldoorn, en Apeldoorn - 7331 geprobeerd. Nada: error receiving data ofzoiets...

Geeft weeronline wel gewoon 7 dagen voorspellingen? Of max. 3 of 4 ofzo?

Verwijderd

Iemand misschien een simpele oplossing om te kijken wat mijn wifi overdrachts snelheid is. Er blijft bij mij maar "automatisch" staan, ook na een registry tweak.

• Krypt
matthijst schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:
[...]

Ik krijg die weeronline template niet aan de praat: template geinstaleerd, custom stad toegevoegd met weeronline als bron, Apeldoorn - Apeldoorn, en Apeldoorn - 7331 geprobeerd. Nada: error receiving data ofzoiets...

Geeft weeronline wel gewoon 7 dagen voorspellingen? Of max. 3 of 4 ofzo?
Later in het topic staat nog een aangepaste template.. die werkt wel..

Pvouput live

Verwijderd

Ik krijg geen enkel programma meer erop via Active Sync.
Magic Button is wel gelukt, maar als ik dan een ander programma wil installeren dan geeft ie aan dat alleen magic button er staat, en dat er niks anders geinstalleerd kan worden.

Ook kan ik niet op stoppen drukken bij ActiveSync, dus om te beeindigen moet ik het kabeltje eruit trekken. Iemand enig idee hoe dit kan.

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 19:56

xychix

FreeBSD Rules !

kan de MDA vario ook 2 GB Mini SD cards aan ?

http://www.empc.nl/index....28c83df5f7511d5fd726ba838
lijkt deze te hebben. als iemand nog grotere kaartjes kent hoor ik het graag.

kan m ook gelijk met t 2,5 > 3,5 convertorkabeltje halen. daar zijn ze niet veel duurder.
alleen 20 eur voor zo'n kabeltje. kan echter dat kabeltje verder nergens vinden (met een hoek aant begin)

[ Voor 100% gewijzigd door xychix op 21-02-2006 16:06 ]

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

xychix schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:
kan de MDA vario ook 2 GB Mini SD cards aan ?
Als je nu misschien 10 posts boven deze had gelezen had je gezien dat ik er een heb en dat werkt perfect, en 2 gb is het maximum nog.

En syncen via wifi kan niet standaard meer maar met wat zoeken kun je wel een guide vinden :)

Verwijderd

Misschien leuke voor enkele van jullie:

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?p=273#273

Ik zat er iig al wel op te wachten :)

• ruud1234821
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 10:46
Ik heb sinds twee weken de MDA Vario, en deze bevalt tot nu toe goed. Waar ik echter nog naar op zoek ben is een programma waarmee ik de Vario als bluetooth keyboard kan gebruiken, dus dat ik vanaf mijn telefoon mijn computer (linux-gebaseerde home theater PC) kan bedienen. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Mvg, Ruud.

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:01
xychix schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:
kan m ook gelijk met t 2,5 > 3,5 convertorkabeltje halen. daar zijn ze niet veel duurder.
alleen 20 eur voor zo'n kabeltje. kan echter dat kabeltje verder nergens vinden (met een hoek aant begin)
Deze? http://shop.brando.com.hk/smartphonestereoconverter.php
Voor 10 dollar heb je hem....

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Hey, ik heb al zeer veel gebruik gemaakt van dit topic (informatie), maar nu heb ik een probleem waarbij het topic me nog niet heeft kunnen helpen:

Het syncen via usb lukt niet meer, active sync reageert gewoon niet meer op het aansluiten van de kabel. Nu heb ik afgelopen tijd hier niet naar omgekeken en de infrarood poort gebruikt voor het syncen, maar dat geeft nu een fout aan.... Ik wil dus graag weer syncen via de kabel. Ik heb de telefoon uit en ingeschakeld, active sync opnieuw geinstalleerd (versie 4.1 volgens de site, 4.0 volgens 'software van windows')

Verwijderd

NO2 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:21:

als je op je wizard in activesync zit, rechts onderin ->menu -> connections ->
hier hoort een vinkje en USB te staan,

laad je toestel wel op via usb?

• Krypt
Heb je toevallig iets van VPN software geinstalleerd zoals CheckPoint SecureRemote/SecureClient?
Als dit het geval is, kan het zijn dat een policy je overige lan adapters disabled.. aangezien Activesync nu via een virtuele lan adapter communiceert, kan er dus geen data meer over..

Als je je Wizard aansluit met USB; controleer dan of er een extra lan adapter aangemaakt wordt. Vraag dan de properties op van die lan adapter en kijk welke protocollen, services en clients geenabled zijn. Als alles uit staat, dan even aanzetten. Dan zal AS weer een tijdje werken..

Pvouput live

Verwijderd

Is er iemand die een goede rss reader aanraad, zodat ik niet helemaal naar een website toe hoef om van alles te kunnen lezen. Iets in de trend van de gepersonaliseerde startpagina van google.

Verwijderd

Krijg nu deze foutmelding

Activesync heeft een probleem gevonden op het bureaublad.
Ondersteuningscode 85010014

Krijg nog steeds alleen maar magic button erop, anders programma's herkent ie gewoon niet. Kan alles wel installeren, maar als ik dan het scherm krijg met alle software geeft ie alleen magic button aan.

Nog iets vreemds. als ik kijk op mijn vario, dan geeft ie 2 computers aan waar die mee gesynct is. de eerste deed het alleen maar toen ik hem voor de tweede keer aansloot. Die krijg ik ook niet verwijderd.

Die tweede heb ik doordat hij vroeg om een andere computer, kan het hieraan liggen.

Verwijderd

Nu krijg ik ook een pokerspel gedownload en magic button.
Andere dingen ziet ie gewoon niet als software voor mijn vario.

Verwijderd

Uhm, de meeste software installeer je via de pc, niet dat je ze eerst op de pocket pczet en dan opent daar he?
Dan heb je vaak dat die zegt dat de .exe niet voor dit platform beschikbaar is....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:48:
Uhm, de meeste software installeer je via de pc, niet dat je ze eerst op de pocket pczet en dan opent daar he?
Dan heb je vaak dat die zegt dat de .exe niet voor dit platform beschikbaar is....
Dat wififofum, met dat radartje moet je gewoon gelijk op je PocketPC kunnen zetten. Bij mij wordt ie ook goed geinstalleerd, maar als het softwarescherm waarmee je alles installeert omhoog komt, staat dit er niet bij.

Erg raar.

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-11 11:57
Bevestiging van mn Vario heb ik binnen, staat in dat de telefoon zo snel mogelijk geleverd word, dus hoop dat het deze week nog wordt. Zou wel heel mooi zijn :D

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee hoe je flash games kunt afspelen op de MDA. Ik kan de flash games via een omweg wel download van internet en daarna op SD zetten maar deze kan ik dan niet openen.

Verwijderd

Op verzoek:

Afbeeldingslocatie: http://img314.imageshack.us/img314/584/commanager9zd.png VS. Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/4547_25.jpg

Links de nieuwe, rechts de oude

http://members.home.nl/is...mManager_0409_v101.sa.CAB

Verwijderd

Nu heb ik die net gedownload, maar ik wil eigenlijk wel weer mijn rode achtergrond terug. Weet iemand hoe dit moet.

Verwijderd

Welke rode achtergrond?

Verwijderd

Laat maar heb hem al terug.
Weet iemand nog sites met leuke achtergronden die al in de goed geresized zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:42:
[...]

Laat maar heb hem al terug.
Weet iemand nog sites met leuke achtergronden die al in de goed geresized zijn
Themes bedoel je? Die sites zijn er genoeg.

Verwijderd

Ik gebruik pocket msn en als ik op hotmail een nieuwe email ontvang krijg ik eerst een sms met daarin begin tekst van het bericht. Afzender is een heel lang nummer. ALs ik meer wil lezen moet ik berichtje beantwoorden met een "m".

Kost mij dit geld? Hoe zet ik dit uit?

Verwijderd

In de US t-mobile zit ook een icq/yahoo/aol-messenger, iemand interesse?

Afbeeldingslocatie: http://img493.imageshack.us/img493/179/tmobilemessenger016mw.pngAfbeeldingslocatie: http://img351.imageshack.us/img351/9319/tmobilemessenger021kk.png

http://members.home.nl/is...nes/Signed_OZPocketPC.Cab

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 22:17 ]

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:12:
In de US t-mobile zit ook een icq/yahoo/aol-messenger, iemand interesse?

[afbeelding][afbeelding]
jA ik wil em wel

Verwijderd

Staat eronder nu.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:12:
[...]
Als je nu misschien 10 posts boven deze had gelezen had je gezien dat ik er een heb en dat werkt perfect, en 2 gb is het maximum nog.

...
Waar heb je dit kaartje besteld en zijn er al adressen in Nederland waar de kaart te bestellen is.

Verwijderd

Bij AOL meld hij bij mij niet aan, bij die andere weet ik niet maar krijg steeds een error!

Verwijderd

:( is er iemand die mij aan een (gezipte) extended rom van de vario kan helpen. die van mijn vario is verminkt zodat hij niet goed meer opstart.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 23:28 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:43:
[...]

Bij AOL meld hij bij mij niet aan, bij die andere weet ik niet maar krijg steeds een error!
Mja ik kan het niet testen ik heb dat allemaal niet.

Verwijderd

Heeft iemand al Mopiphant geprobeerd?. P2P emule client voor de PocketPC
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.