d-illusion schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:52:
Even een paar kleine vraagjes
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de m3000 ga halen of een losse pda. Ik wil heb namelijk voor TomTom 5 gaan gebruiken, daarom een paar vraagjes:
Vraag 1: Is het scherm wel groot genoeg? (het gemiddelde scherm van een pda is wat groter)
Vraag 2: Zit er ook een speaker functie op de m3000? Zodat je ook de stemmen in TomTom kunt gebruiken.
Vraag 3: Kan je voor TomTom beter een verticale of horizontale houder nemen?
Vraag 4: Als je TomTom hebt draaien en wordt gebeld hoe reageerd de telefoon daarop?
Alvast bedankt
`
1. Scherm is groot genoeg. Alle info is prima te zien en je moet je ogen toch meer op de weg houden als op je m3000. (Ik kon het zelfs goed zien op mijn tmobile sda en die heeft een nog veel kleiner scherm).
2. Ja er zit een speaker op.
3. Dat is een kwestie van wennen. Ik vind vertikaal lekker omdat je kaart zelf dan vierkant is en de informatie die er op staat er gewoon onder staat. Anders heb je een soort van breedbeeldkaart. Zie je minder ver en meer van de zijkanten.
4. Dat is al voorbij gekomen. Bellen en tomtommen gaat prima samen. (Dual core, de ene core is voor pda functie en de andere is voor foonfunctie. Dus je merkt er in praktijk ook niet veel van.
En een tipje van mijn kant. Of je wel of geen Wizard koopt, koop geen pda maar wel een smartphone. Hoef je minder mee te slepen. Ideaal.
Ik had eerst een moto mpx200 om te kijken of het beviel. Maar geen Bluetooth en dus altijd een draadje als handsfree en geen navigatie. Daarna een sda (was voor een leuke aanbiedingsprijs, zonder abo te koop) maar miste toch het touchscreen van mijn hp 2210. En nu dus deze. De beste combi van alles. En de grap is nog wel dat tomtom op deze soepeler loopt als op mijn hp2210, die 2x zo snel is maar een intel processor heeft.
Ook is deze veel zuiniger dan die hp2210. Ik kn met die 2210 net 1,5 uur navigeren terwijl deze zeker een uur of 5 a 6 kan navigeren.
[
Voor 4% gewijzigd door
Rudi Vader op 18-02-2006 12:38
]
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)