Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Wat vind jij gel*l?RudiVader schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:35:
[...]
Dat is dus gelul (dubbeltje op de eerste rij). Als je een dashmount neemt met een HR houder, zou al een stuk goedkoper zijn en net zo mooi. Alleen is er momenteel nog geen HR houder voor deze telefoon. Ik neem aan dat zoiets bedoeld wordt. Het kostte voor mij een € 10,- om van de ene telefoonhouder naar de andere te gaan. Brodit vraagt gewoon achterlijke prijzen voor een stukje plastic.
Dat dubbeltje of die eerste rij?
Ik heb het vermoeden dat jouw reactie niet helemaal aansluit op het gezegde.
Martino's | Google is your friend...
Verwijderd
Ik kwam er per ongeluk achter dat als je meerdere malen op
de hardware "berichten" toets drukt, je door je accounts schuift.
Handig.
Axel
Prima houder, echt zijn geld waard.racoon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:21:
[afbeelding]
Die zoek ik alleen dan niet voor 50 euro
Gebruik hem nu enkele weken
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Zie dit artikel op mijn HTC Wizard Blog.
There is no spoon
Waarom zet je dat ook niet gewoon op:Scaw schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:06:
Slecht nieuws, het lijkt er op dat HTC besloten heeft om A2DP Bluetooth uit te stellen tot ROM versie 2.2.
Zie dit artikel op mijn HTC Wizard Blog.
http://www.smarter-phones.com/phpBB2/index.php
krijgen we gewoon 1 plek waar echt alle info te vinden is.. beter toch?
en veel overzichterlijker als de meeste fites forums en blogs..
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
Kan ook met pijltjes links en rechts.... is misschien nog wel handiger!! kun je namelijk ook terug!Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:46:
Handige tip voor switchen in outlook mobile tussen accounts...
Ik kwam er per ongeluk achter dat als je meerdere malen op
de hardware "berichten" toets drukt, je door je accounts schuift.
Handig.
Axel
Verder heb ik een "piep" in mijn beeldscherm willen anderen eens luisteren of die het ook hebben als het beeldscherm dus aanstaat dan piept deze zachtjes.. zeer vreemd..
Lijkt mij ook. Beter als bij die losers van Pocketinfo waar ik inmiddels - op eigen verzoek - geband ben.remcoXP schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:14:
Waarom zet je dat ook niet gewoon op:
http://www.smarter-phones.com/phpBB2/index.php
krijgen we gewoon 1 plek waar echt alle info te vinden is.. beter toch?
en veel overzichterlijker als de meeste fites forums en blogs..
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Overigens is het op deze wijze wel een stuk makkelijk om tutorials te typen. Nu hoef ik tenminste geen plekje op te zoeken in de topicstart en met al die codes te gaan rotzooien. Ik heb dan ook eindelijk een algemene ROM/Extended ROM/Radio ROM uitleg geschreven en een beetje getypt over te gebruiken backup software.
Het zou me toch verbazen wanneer ze besluiten A2DP niet in AKU 2.0 te verwerken. Zo worden we haast wel gedwongen om gebruik te maken van de Qtek test ROM
[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 16-02-2006 22:55 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Mijn enigzins opervlakkige uitleg: http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41DaannO schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:54:
oke nog een noob vraag: wat is a2dp? Want dat was eigenlijk mn vraag vorige keer
Heb ik dacht ik ook wel eens vaker in dit topic gepost en zou je toch wel moeten kunnen vinden met Google
DuidelijkEggy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:56:
[...]
Mijn enigzins opervlakkige uitleg: http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?t=41
Heb ik dacht ik ook wel eens vaker in dit topic gepost en zou je toch wel moeten kunnen vinden met Google
Bluetooth Stereo (A2DP) headsets topicDaannO schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:54:
oke nog een noob vraag: wat is a2dp? Want dat was eigenlijk mn vraag vorige keer
Daarin staat ook wat A2DP precies is (volgens Wiki)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik geef je deels ongelijk. Er is wel een houder waar Vario in past. Al is het niet speciaal voor Vario ontworpen. Maar het past en het zit stevig dankzij rubberen deel in de klemmen.RudiVader schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:35:
[...]
Dat is dus gelul (dubbeltje op de eerste rij). Als je een dashmount neemt met een HR houder, zou al een stuk goedkoper zijn en net zo mooi. Alleen is er momenteel nog geen HR houder voor deze telefoon.

Dit is universele PDA houder van HR. Kijk goed naar onderkant. Twee kleine houdertjes onderaan zijn schuifbaar. Zo kun je het alsnog goed zetten dat b.v. USB stekker en ook nog koptelefoon erin kan.
Door de minimale en open vorm van twee klemmen, van rubberen laag voorzien, blijkt het ook nog goed staan: alle knoppen aan zijkanten zijn vrij gebleven, zelfs infrarood poort aan rechterkant is niet geblokkeerd. Je kan zelfs stylus pen even erin steken.
Hoewel het voor raam is gemaakt (zuignap) is er plastic plaat meegeleverd met zelfklevend plaklaag eronder, zodat je op dashboard kan vastplakken.
Met kleine release knop aan linkerkant onderaan heb je Vario zo weer los.
Enne... ik ben niet daar aan het bijtanken
Tsjaa...het is maar wat je mooi vind. NOFI, maar ik wil absoluut geen toestanden op mijn ruit hebben. Ik was allang blij dat ik mijn vergunning een beetje achter mijn spiegel heb kunnen wegstoppen. Zo'n ding belemmert in een aantal verkeerssituaties mijn uitzicht. Wij hebben hier hoogteverschil in de stad waar ik woon, dus zit dat ding dan gewoon in de weg. Ik heb mijn Brodit op het plaatje waar mijn Nokia kit op was gemonteerd geschroefd. Geen draadjes steken enzo.MrDummy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:20:
[...]
Ik geef je deels ongelijk. Er is wel een houder waar Vario in past. Al is het niet speciaal voor Vario ontworpen. Maar het past en het zit stevig dankzij rubberen deel in de klemmen.
Het kost inderdaad wat meer als een algemene houder. En dat is geen oplichterij natuurlijk. Ze moeten een serie maken speciaal voor een specifiek apparaat. Qua materiaal is het hele ding niet meer als €5 waard natuurlijk, maar dat geldt voor meer dingen. Dat is een verkeerde benaderingswijze. De specifieke houders kunnen alleen voor dat model PDA/foon gebruikt worden. Als ie niet verkocht wordt, kunnen ze 'm weer wegkiepen. Winkels kopen dus vooral geen grote voorraden van dit ding.
Maar voor elk wat wils natuurlijk. Ik heb het graag netjes en haat zo'n dradenparade. Als ik sommige mensen zie instappen met hun navigatie Iepak en eerst alle draden zie aansluiten en knopjes omzetten en weet ik wat voor zang en dans vraag ik me af of men zich realiseert dat die dingen voor ons gemak waren gemaakt...het is 2006 for crying out loud! Ban de Mr.Bean oplossingen!
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Zoals ik al zei, dit is HR houder. Dat betekent dat je de zuignapdeel eraf kan halen, een dashboard deel erbij kopen en dan vastzetten, of eigenlijk erin schuiven.Tsjaa...het is maar wat je mooi vind. NOFI, maar ik wil absoluut geen toestanden op mijn ruit hebben. Ik was allang blij dat ik mijn vergunning een beetje achter mijn spiegel heb kunnen wegstoppen. Zo'n ding belemmert in een aantal verkeerssituaties mijn uitzicht. Wij hebben hier hoogteverschil in de stad waar ik woon, dus zit dat ding dan gewoon in de weg. Ik heb mijn Brodit op het plaatje waar mijn Nokia kit op was gemonteerd geschroefd. Geen draadjes steken enzo.
De belemmering van uitzicht valt wel mee. Ik kijk ook of ik nog goed kan rondkijken en apparaat niet veel zicht wegneemt. Ik plaats 'm zo laag mogelijk en let erop dat ik nog op verkeer om me heen kan zien.
Op deze manier bedoel je :MrDummy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:59:
[...]
Zoals ik al zei, dit is HR houder. Dat betekent dat je de zuignapdeel eraf kan halen, een dashboard deel erbij kopen en dan vastzetten, of eigenlijk erin schuiven.
Is exact dezelfde houder. Ondertussen heb ik op de 2 verschuifbare onderkantjes mijn lader gelijmt met secondelijm, op zo'n manier dat ik mijn telefoon er zonder problemen er op kan zetten en dat ie dan ook meteen opgeladen wordt, zonder losse kabels enzo.
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Verwijderd
Ik heb vorige week een hard-reset gedaan op mijn MDA Vario. Daarna heeft deze een aantal wijzigingen ondergaan:
- Alle t-mobile zooi eraf gehaald
- CID en SIM lock eraf gehaald
- Aantal programma's geinstalleerd: Wisbar advance 2, PSW Metrix, Phone alarm, Pocket breeze, Omapclock en Memmaid (en nog wat games en andere programmas die er denk ik niets mee te maken hebben).
Ik zag in de start post al dat er een bekend probleem was met PocketPlus en smsjes die 2x aankomen, maar die heb ik niet geinstalleerd. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 01:03 ]
Kittekat.net ....
Magic Button kan ook de zelfde fout veroorzaken! Dit is simpel op te lossen door messages te openen. Te zorgen dat je je magic button bar zichtbaar hebt (die met dat huisje) met de stylus een paar seconden op het message icoontje drukken tot er een menu'tje komt. van dat menu de onderste twee aanvinken 'don't show when inactive' en 'Keep alive'. Dan is het probleem opgelost.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:58:
Het probleem is dat als ik een sms-je stuur, dat hij soms 2x aankomt. Als dat zo is, dan komt de 'send message notification' ook meestal later.
Ik zag in de start post al dat er een bekend probleem was met PocketPlus en smsjes die 2x aankomen, maar die heb ik niet geinstalleerd. Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
(ik heb de engelse versien, nederlandse namen kunnen afwijken)
Verwijderd
Toevallig een Opel OmegaMrDummy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:20:
[...]
Ik geef je deels ongelijk. Er is wel een houder waar Vario in past. Al is het niet speciaal voor Vario ontworpen. Maar het past en het zit stevig dankzij rubberen deel in de klemmen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is universele PDA houder van HR. Kijk goed naar onderkant. Twee kleine houdertjes onderaan zijn schuifbaar. Zo kun je het alsnog goed zetten dat b.v. USB stekker en ook nog koptelefoon erin kan.
Door de minimale en open vorm van twee klemmen, van rubberen laag voorzien, blijkt het ook nog goed staan: alle knoppen aan zijkanten zijn vrij gebleven, zelfs infrarood poort aan rechterkant is niet geblokkeerd. Je kan zelfs stylus pen even erin steken.
Hoewel het voor raam is gemaakt (zuignap) is er plastic plaat meegeleverd met zelfklevend plaklaag eronder, zodat je op dashboard kan vastplakken.
Met kleine release knop aan linkerkant onderaan heb je Vario zo weer los.
Enne... ik ben niet daar aan het bijtanken
Ik heb 1 12-volts plugje in mijn dashboard hangen, met daarin een ouderwets usb-hubje waarmee ik de vario en gps van stroom voorzie. Werkt uitstekend!Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:20:
Misschien zijn de onderstaande verloopsetjes handig voor de navigators onder ons?![]()
[afbeelding][afbeelding]
Als iemand nog betere accesoires heeft, dan horen we het graag!
Ervaringen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Verwijderd
Ja die heb ik ook.Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:48:
[...]
Cool, mijn phone was/is ook een Nokia 6600.![]()
Was het deze screenprotector van Brando?
PS: Is jouw abbo 1 jarig? € 32,50 per maand vind ik vrij veel...
2 jarig (17,50). Dan nog PIT (9,50) en 40 sms'jes (5)
Verwijderd
Als bij mij het licht van scherm uitgaat, dan gaat deze ook niet meer aan. Na softreset is hij in het begin nog wel aan. Na 10 sec ofzo gaat hij weer uit. Aan lader of niet, maakt weinig uit.
Edit:
Nu start hij niet eens meer op. Kom niet verder dan Windows Mobile scherm
Edit 2:
Paar keer herstarten even laten liggen en hij doet het weer. Wel helemaal via instellingen backlight aan moeten zetten.
Toch maar nieuwe ROM erop.
Kunnen we een POLL starten met wie welke roms draaien en bevindingen?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 09:02 ]
Mooi ding maar is wel even wennen hoor, had hiervoor een T-mobile SDA nu de Vario.
Maar ik was aan het spelen en ik krijg de network browser niet aan de praat.
Ik heb een share op een windows 2003 server, als ik logon kies in het programma en mijn gegevens invul zegt hij dat hij het pas \\192.168.0.0\ipc$ niet kan vinden.
Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen ? of zijn er andere programma's om via WIFI op netwerkshares te komen ?
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Ik gebruik Total Commander, werkt prima met shares op de manier zoals je zelf al aangaf.bokkie11 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:51:
Jippie ik heb hem ook.
Mooi ding maar is wel even wennen hoor, had hiervoor een T-mobile SDA nu de Vario.
Maar ik was aan het spelen en ik krijg de network browser niet aan de praat.
Ik heb een share op een windows 2003 server, als ik logon kies in het programma en mijn gegevens invul zegt hij dat hij het pas \\192.168.0.0\ipc$ niet kan vinden.
Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen ? of zijn er andere programma's om via WIFI op netwerkshares te komen ?
Uhm, wat dacht je van eens te zoeken op ICS indien je laptop windows XP heeft. Hiervan zijn talloze handleidingen van te vinden. Je laptop fungeert dan als acces point (ad-hoc weliswaar). De laptop wijst een IP (e.d.) toe aan de Vario en je kunt internetten.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:16:
Iemand een HOW-TO guide om connectie maken met wifi op mijn laptop om te internetten?
Alleen zie ik het nut er niet van in
[ Voor 39% gewijzigd door Dukey op 17-02-2006 09:40 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Voor mij zal het i.d.d. ook handig zijn.Djoekie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:39:
[...]
Ik gebruik Total Commander, werkt prima met shares op de manier zoals je zelf al aangaf.
[...]
Uhm, wat dacht je van eens te zoeken op ICS indien je laptop windows XP heeft. Hiervan zijn talloze handleidingen van te vinden. Je laptop fungeert dan als acces point (ad-hoc weliswaar). De laptop wijst een IP (e.d.) toe aan de Vario en je kunt internetten.
Alleen zie ik het nut er niet van in(routertje heb je al voor een paar tientjes).
Thuis heb ik wel een accespoint, maar op mn werk niet. Als ik op mn werk wil internet dan is zo een ad-hoc oplossing wel ideaal.
Iemand een handleiding hiervoor?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
@MrDummy:Kittekat schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 03:02:
Misschien een beetje stomme vraag (heb er vast overheen gelezen) maar waar zijn deze HR dingen te koop? En zoon USB lader voor in de auto, is die zelf bouw of gekocht?
Waar zijn deze houders dan te koop?
... want die moet ik ook hebben ...
Verwijderd
Ik heb ook magic button niet geinstalleerdjedego schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 03:04:
[...]
Magic Button kan ook de zelfde fout veroorzaken! Dit is simpel op te lossen door messages te openen. Te zorgen dat je je magic button bar zichtbaar hebt (die met dat huisje) met de stylus een paar seconden op het message icoontje drukken tot er een menu'tje komt. van dat menu de onderste twee aanvinken 'don't show when inactive' en 'Keep alive'. Dan is het probleem opgelost.
(ik heb de engelse versien, nederlandse namen kunnen afwijken)
Dat lijkt me een goed idee. Ik wil zelf ook een keer een nieuwe ROM erop zetten, maar ik ben helemaal de draad kwijt met al die verschillende rom's die beschikbaar zijn. Ik heb zelf een MDA Vario van T-Mobile. Ik weet nou ook niet of het uitmaakt of ik een willekeurige ROM pak of dat ik er echt een van T-Mobile moet hebben om te voorkomen dat ik bepaalde dingen misschien niet meer kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:25:
Kunnen we een POLL starten met wie welke roms draaien en bevindingen?
Misschien kan iemand mij op weg helpen door een link te paasen waar het voor dummies uitgelegd is? Verder ben ik wel redelijk technisch aangelegd hoor

Ik heb hem bij de MediaMarkt vandaan.Martino-s schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]
@MrDummy:
Waar zijn deze houders dan te koop?
... want die moet ik ook hebben ...
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Is er een bij die het gedrag van de sluitknop wijzigt? Die is het namelijk waarschijnlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:15:
[...]
Ik heb ook magic button niet geinstalleerdik vraag me af of het een van de andere programma's is, maar ik gebruik ze allemaal dagelijks dus ik wil ze eigenlijk niet verwijderen. Frustrerend.... betaal me scheel zow
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Op deze site zal vandaag een poll komen m.b.t. het gebruik van de ROMS.NetRipper schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:27:
[...]
Dat lijkt me een goed idee. Ik wil zelf ook een keer een nieuwe ROM erop zetten, maar ik ben helemaal de draad kwijt met al die verschillende rom's die beschikbaar zijn. Ik heb zelf een MDA Vario van T-Mobile. Ik weet nou ook niet of het uitmaakt of ik een willekeurige ROM pak of dat ik er echt een van T-Mobile moet hebben om te voorkomen dat ik bepaalde dingen misschien niet meer kan doen.
Misschien kan iemand mij op weg helpen door een link te paasen waar het voor dummies uitgelegd is? Verder ben ik wel redelijk technisch aangelegd hoorThx
Een paar pagina's terug leg ik redelijk uitputtend uit hoe ik een Engelse QTEK 9100 rom op mijn T-Mobile Vario heb gezet. Eventjes terugbladeren dus...NetRipper schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:27:
[...]
Misschien kan iemand mij op weg helpen door een link te paasen waar het voor dummies uitgelegd is? Verder ben ik wel redelijk technisch aangelegd hoorThx
edit: hier dus
[ Voor 11% gewijzigd door mphilipp op 17-02-2006 10:56 ]
Verwijderd
Duurt het zolang ? Ik heb mijn contract woensdag op de post gedaan, en kreeg donderdag een bevestiging en heb hem nu al binnen maar ik heb ook via smartphoneclubracoon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:01:
IK heb afgelopen zaterdag mijn contract teruggestuurd naar t-mobile, ben benieuwd wanneer ik me telefoon kan verwachten.
Te koop bij een goede auto shop. Weet niet of Halfords het heeft, maar een auto speciaalzaak heeft meestal wel wat. Vraag maar gerust naar.
Voor de rest is het een super handig ding. Ik heb al een klant uit de brand geholpen terwijl ik in de 'middle of nowhere' was en slechts mijn MDA bij me had. Gewoon een connectie gemaakt met het externe bureaublad van de server van de klant, en ik kon het probleem in no time oplossen. Geweldig!
Mijn XP machine crashte wel steeds na 2 seconden wanneer ik de MDA via ActiveSync probeerde te synchroniseren. Dit bleek te liggen aan Kaspersky AntiVirus. Die heb ik eraf gegooid en ActiveSync werkt weer als een zonnetje.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik gebruik Outlook 2003 die een connectie maakt met een Exchange 2003 Webmail; zodat ik gewoon mijn mailtjes in mijn outlook ontvang en niet telkens met webmail moet klooien.
Alleen als ik wil syncen via USB dan begint mijn Vario op een gegeven moment (lees 5 minuten) te mekkeren dat de server niet beschikbaar is; ook al draait outlook in offline modus. Echter als ik sync via IR of Bluetooth, dan heb ik dit probleem niet, en synct ie gewoon alle zooi die in mijn offline/online outlook staan.
Nadeel is natuurlijk dat ik niet wil syncen via die trage IR
[ Voor 5% gewijzigd door Krypt op 17-02-2006 13:44 ]
Ik gebruik er een van Halfords.. Werkt perfect... kost maar €18,50..MrDummy schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:34:
[...]
Te koop bij een goede auto shop. Weet niet of Halfords het heeft, maar een auto speciaalzaak heeft meestal wel wat. Vraag maar gerust naar.
PS5 User ;-) ...
Heb je daar ook een foto van?supernova schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:02:
[...]
Ik gebruik er een van Halfords.. Werkt perfect... kost maar €18,50..
De houder bij Halfords: (€18,50)

Naar mijn idee is onderstaande houder (ook van Halfords) net zo goed. (geen ervaring)supernova schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:02:
[...]
Ik gebruik er een van Halfords.. Werkt perfect... kost maar €18,50..
En deze kost maar € 5.95!

[ Voor 3% gewijzigd door Martino-s op 17-02-2006 13:35 ]
Verwijderd
De Vario wordt niet geleverd met t-zones, dus je kunt niet per ongeluk verbinding maken via het wap apn (=t-zones), tenzij je zelf de intellingen toevoegd.Spotmatic schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:47:
Sinds kort heb ik ook een MDA Vario van T-Mobile. Het verschil tussen Internetten via GPRS en T-Zones is mij echter totaal niet duidelijk. Net als iedereen hier heb ik geen zin in extra kosten, dus hoe kan ik weten of ik via T-Zones aan het werk ben? WiFi gebruik ik tot nu toe alleen via mijn eigen hotspot thuis.
Voor de rest is het een super handig ding. Ik heb al een klant uit de brand geholpen terwijl ik in de 'middle of nowhere' was en slechts mijn MDA bij me had. Gewoon een connectie gemaakt met het externe bureaublad van de server van de klant, en ik kon het probleem in no time oplossen. Geweldig!
Mijn XP machine crashte wel steeds na 2 seconden wanneer ik de MDA via ActiveSync probeerde te synchroniseren. Dit bleek te liggen aan Kaspersky AntiVirus. Die heb ik eraf gegooid en ActiveSync werkt weer als een zonnetje.
Het t-zones logo wordt op de Vario gebruikt als link naar de startpagina van T-Mobile.
Dat is hem niet... Heb geen foto van hem.. Maar zal eens kijken of het wil lukken vandaag...Martino-s schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:30:
[...]
De houder bij Halfords: (€18,50)![]()
[afbeelding]
PS5 User ;-) ...
Weet iemand waar je zoiets kan halen?
Dat is met die van mij ook.. Zit van alles bij, ook kan je hem eventueel met een speciale houder vast schroeven, als je dat wilt. Uitgebreid dus... Ben er ook erg tevreden over..DaannO schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:01:
die houders zijn overgins bij belcompany ook vooradig. had ff gezochtze hebben er ook een ding die je tegen alles kan plakken is ook wel handy...
PS5 User ;-) ...
Jij bedoelt vast deze:NetRipper schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:07:
Je hebt ook van die houdertjes/frames die je om je radio moet bevestigen, waarna je aan de linker of de rechterkant een plaatje heb om de houder van je telefoon aan te bevestigen. Ik had het ergens op een forum gezien (misschien zelfs hier) maar ben het kwijt. Als jullie niet weten waar ik op doel maak ik in de loop van de middag of avond wel een schetsje.
Weet iemand waar je zoiets kan halen?
Hij staat inderdaad een paar pagina's terug, namelijk hier.
Ben reuze benieuwd naar je ervaringen van afgelopen week.mphilipp schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:41:
Vooralsnog ziet mijn update-actie er goed uit. Ik heb zo te zien succesvol een QTEK rom geïnstalleerd.
.....
Verder mijn eigen software erop gekiept en gaan spelen. Ik heb het allemaal net gedaan en ik krijg straks visite. Voorlopig doet ie het prima, dus ik meldt het maar vast even.
Verwijderd
ik heb dus sinds gisteren de m3000, en opzich erg blij mee, ook al zit er al direct een blauwe pixel op mn scherm, dus morgen maar even ruilen
Mijn vraag is alleen: wanneer ik de phone op toetsenblokkering zet (door kort de powerknop in te drukken), en ik hem enkele minuten later er weer vanaf haal (door opnieuw kort de powerknop in te drukken), krijg ik altijd de melding:
Er is een geheugenkaart geplaatst. Wilt u hierop zoeken naar audio- en videobestanden?
Ook wordt dan automatisch Windows Media Player getoond. Die melding moet ik dus elke wegklikken en Media Player weer afsluiten..
Iemand enig idee hoe dit komt?
Bedankt!
Heeft iemand dit al werkend gehad?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Ja! Geweldig, die bedoel ik inderdaad. Kan je die ook bij de media markt halen net als die zwanenhals die je gekocht heb? Zo ja vlieg ik binnenkort ook eens langs bij de mediamarkt.Martino-s schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:17:
[...]
Jij bedoelt vast deze:
[afbeelding]
Hij staat inderdaad een paar pagina's terug, namelijk hier.
Oh, na het nogmaals lezen van je bericht klinkt het alsof je het zelf gefabriekt heb? Zo ja, gat in de markt man! Verkopen die hap!
[ Voor 13% gewijzigd door NetRipper op 17-02-2006 15:20 ]
een soortgelijke vraag had ik ook gesteld(alleen win2003), en zie hier het antwoord:xychix schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:51:
Ik zoek nog altijd naar een manier om mp3's van mijn samba disks te kunnen spelen. met Pocket Music zou dit moeten kunnen maar ik kijg het niet voor elkaar.
Heeft iemand dit al werkend gehad?
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/25223917
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Ach...als 1x reset per dag normaal is voor WM5 machientjes draait ie als een tierelierbszzz schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:20:
[...]
Ben reuze benieuwd naar je ervaringen van afgelopen week.
Alles wat moet werken, werkt. Alleen raakt ie af en toe de kluts kwijt. Maar blijkbaar is dat normaal.
Ik zal wel wat fout doen...Ik heb met dit soort devices niet zo vaak een crash, hoogstens als ik zelf loop te prutsen..Als ik geen onmogelijke dingen doe (lees: probeer) loopt het apparaat zoals het hoortmphilipp schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:39:
[...]
Ach...als 1x reset per dag normaal is voor WM5 machientjes draait ie als een tierelier
Alles wat moet werken, werkt. Alleen raakt ie af en toe de kluts kwijt. Maar blijkbaar is dat normaal.
Ik neem aan dat de bovenstaande berichten allemaal over deze ROM gaan?:Gadgeteer schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:57:
[...]
Ik zal wel wat fout doen...Ik heb met dit soort devices niet zo vaak een crash, hoogstens als ik zelf loop te prutsen..Als ik geen onmogelijke dingen doe (lees: probeer) loopt het apparaat zoals het hoort
RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test.exe
Verwijderd
Heb al eerder opgeschreven in dit topic 2 blz terug ofzo wat nou de echte verschillen zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:29:
Er zit in de 2.8.7.1 rom nog iets vaags, als ik bezig ben bepaalde dingen te doen random springt dan bluetooth aan XD en vervolgens ook zomaar random uit XD
Nog steeds geen reden om deze rom niet te gebruiken voor mij maar het wordt langzaam aan wel duidelijk waarom dit een test rom was.
Mogelijke geheugen lek (niet ondervonden)
Streaming Video in WMP
Bluetooth dat zomaar aan en uit springt
Hikjes, als in hangen voor 1 sec, in vorige roms had ik hier soms ook wel eens last van maar nooit storend, bijv. bij het starten en afsluiten van applicaties, echter nooit tijdens handelingen en nu wel.
Het booten duurt aanzienlijk langer dan met welke rom dan ook...
Standaard staat nog steeds irda aan... slordigheidje.
Wat deze rom nog steeds aantrekkelijk maakt:
Zeer vlot, zeker tegenover 1.3
Aku2 zit erin en werkt voor de verandering geweldig, ook het opnemen van telefoontjes, en de next en back knop op de earpiece van de motorola headset werkt geweldig en reageert hier vlot op.
Pushmail maar ik heb geen idee hoe dit werkt noch de middelen om dit te testen.
Tot zover mijn bevindingen nog.
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 16:42 ]
Dus jij raad aan de 1.6 te gebruiken?Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:40:
Kwa resetten is 2.8 gelijk aan 1.6, het hoeft amper.
Heb al eerder opgeschreven in dit topic 2 blz terug ofzo wat nou de echte verschillen zijn.
[...]
Als je Aku2 niet nodig hebt tenminste...
[ Voor 9% gewijzigd door Martino-s op 17-02-2006 16:56 . Reden: zin toegevoegd ]
Verwijderd
Als je echt aku2 niet nodig hebt wel ja, het verschil tussen de 2 is minimaal.
En binnen enkele dagen zal onderhand wel een keer de final 2.8.9.1 uitkomen zonder problemen.
Niet te vroeg juichen. Er bestaan houders met een vaste U vorm onderaan. Deze opening is echter niet goed, want je kan niet USB stekker insteken, of je moet maar zagen / modden zodat het wel kan. Of de klemmen links en rechts zijn soms te groot en hinderen sommige knoppen aan de zijkant. Het is daarom aan te raden ter plekke eerst kijken of het goed zit en geen enkele knop geblokkeerd is. En USB stekker natuurlijk aan onderkant.Martino-s schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:35:
[...]
Naar mijn idee is onderstaande houder (ook van Halfords) net zo goed. (geen ervaring)
En deze kost maar € 5.95!![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Edit: nog een vraag bij het omzetten van filmpjes wat voor kwaliteit houden jullie aan? Beeld kwaliteit en geluid?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 18:05 ]
Verwijderd
Gisteren tot 2x toe geprobeerd die browser van Opera te installeren met instructies uit de startpost. Na installatie lijkt hij goed te werken echter kan ik niets lezen van de instellingen en opmaak etc van de browser zelf.. allemaal vierkantjes en andere symbolen (daar waar ik van IE gewend ben dat vorige/favorieten en menu staan) Wat doe ik fout????
Kan verder iemand bevestigen of je nog garantie van tmobile hebt wanneer je een andere rom erop knalt??
Ik heb dezelfde ervaring met Opera. Het is volgens mij in een taal die niet ondersteud wordt. Tweede punt: Nee.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:57:
wie kan me helpen.
Gisteren tot 2x toe geprobeerd die browser van Opera te installeren met instructies uit de startpost. Na installatie lijkt hij goed te werken echter kan ik niets lezen van de instellingen en opmaak etc van de browser zelf.. allemaal vierkantjes en andere symbolen (daar waar ik van IE gewend ben dat vorige/favorieten en menu staan) Wat doe ik fout????
Kan verder iemand bevestigen of je nog garantie van tmobile hebt wanneer je een andere rom erop knalt??
Verwijderd
ja maar de 1.6.7.1 loopt perfectMartino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:45:
[...]
Heb jij die Vario ROM én die nieuwe (2.8.7.1) dus ook gebruikt?
Verwijderd
houder op raam kan een bekeuring opleveren dus kijk uit!MrDummy schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:59:
[...]
Zoals ik al zei, dit is HR houder. Dat betekent dat je de zuignapdeel eraf kan halen, een dashboard deel erbij kopen en dan vastzetten, of eigenlijk erin schuiven.
De belemmering van uitzicht valt wel mee. Ik kijk ook of ik nog goed kan rondkijken en apparaat niet veel zicht wegneemt. Ik plaats 'm zo laag mogelijk en let erop dat ik nog op verkeer om me heen kan zien.
Verwijderd
Dat is niet waar!Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:19:
[...]
houder op raam kan een bekeuring opleveren dus kijk uit!
Ehm perfect zeg je... heb alleen maar vast lopers... Of hij is zo traag als dikke stront, of komt niet uit zijn standby... En ga zo maar door..
Denk dat ik weer terug ga naar naar de UK T-Mobile rom of die AKU2 rom..
Dat ga ik nog uit proberen..
PS5 User ;-) ...
Is dus wel waar, ken iemand die heeft er een bekeuring voor gehad
Alsof ik naar mijn eigen dashboard zit te kijken. Met dashmount dus.... (die rechthoekige metalen rand die je om een autoradio kan doen)Cobra_Lup schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:19:
[...]
Op deze manier bedoel je :
[afbeelding]
[afbeelding]
Is exact dezelfde houder. Ondertussen heb ik op de 2 verschuifbare onderkantjes mijn lader gelijmt met secondelijm, op zo'n manier dat ik mijn telefoon er zonder problemen er op kan zetten en dat ie dan ook meteen opgeladen wordt, zonder losse kabels enzo.
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Het mag het uitzicht niet belemmeren. Dus hij moet dat ding dus verkeerd gemonteerd hebben. Als je onderweg kijkt hoeveel mensen zo'n raamplakker hebben.....racoon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:
[...]
[ Voor 2% gewijzigd door Rudi Vader op 17-02-2006 19:16 . Reden: typo's ]
Geweldig, naar dat woord (dashmount) was ik op zoek. Krijg meteen hits op google waar ie te koop is.RudiVader schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:55:
[...]
Alsof ik naar mijn eigen dashboard zit te kijken. Met dashmount dus.... (die rechthoekige metalen rand die je om een autoradio kan doen)
Kan je die bij een autozaak of de mediamarkt kopen, en past daar elke MDA vario houder op?RudiVader schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:55:
[...]
Alsof ik naar mijn eigen dashboard zit te kijken. Met dashmount dus.... (die rechthoekige metalen rand die je om een autoradio kan doen)
En wil je dashboardkastje nog normaal open?
[ Voor 7% gewijzigd door racoon op 17-02-2006 19:48 ]
Verwijderd
wat nu het beste om te doen is kwa installeren en/of tweaken. Ik denk dat veel mensen hier wat aan zullen hebben.
Kijk hier maar eens. Dit is een forum vol met handleidingen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:04:
Zo hehe, mijn mda vario is binnen, echt. Kan er iemand een kleine guide maken of vertellen
wat nu het beste om te doen is kwa installeren en/of tweaken. Ik denk dat veel mensen hier wat aan zullen hebben.
Belangrijkste: installeer een goede Explorer.
Alle andere installaties zijn afhankelijk van de voorkeur van de gebruiker.
Verwijderd
3racoon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:42:
[...]
Vorige week zijn al die bekeuringen ongeldig verklaard
Je kunt gewoon van de opera site de browser downloaden. Dan zit je niet met die Chinese geripte versie. Het is een trial van 45 dagen geloof ik.Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:57:
wie kan me helpen.
Mijn dashboard kastje gaat prima open. Hij zat al in mijn auto maar in eerdere posts staat dat hij voor € 5,95 te koop is bij Halfords. Ik heb een hr houdertje (€ 5,-) gekocht met een plakstrip op de achterkant en die op die dashmount geplakt. Daarop kon ik een standaard hr knijper zetten voor een normale mobiele telefoon, die kon zo breed dat de vario er tussen pastte. Die kostte € 10,-. dus al met al ben ik veel minder kwijt dan zo'n Brodit geval. En het ziet er fraai uit. Je moet alleen wel kijken welke knijper je koopt. De één is lomper dan de andere en als je een beetje uitkijkt, heb je een zeer nette knijper.racoon schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:42:
[...]
Kan je die bij een autozaak of de mediamarkt kopen, en past daar elke MDA vario houder op?
En wil je dashboardkastje nog normaal open?
kan iemand hier mijn vraag over benchmarks beantwoorden?
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Verwijderd
OK dan!! ga ik dat nu doen! echter zit je dan wel geloof ik met een bevestriging als je 'm opent toch? dat je weet dat het een trial is??Jerome! schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:40:
[...]
Je kunt gewoon van de opera site de browser downloaden. Dan zit je niet met die Chinese geripte versie. Het is een trial van 45 dagen geloof ik.
Ps. zijn er bij de andere rom versies (heb nu de bijgeleverde van tmo) ook problemen met IE want nu loopt hij zeer geregeld vast! moet dan of resetten of de rode knop paar keer indrukken tot ik bij vandaag ben dan doet IE het soms weer maar is wel vrij irritant vandaar interrese in opera of dus andere rom!
ps2. Heb net opera geinstalleerd inderdaad een melding hoeveel dagen ik nog mag maar verder ziet ie er goed uit! werkt ook prettig.. Nu alleen nog mijn favorieten.. Wie weet hoe ik mijn favorieten uit IE naar opera krijg????
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 22:50 ]

heb alles goed ingesteld, maar nu kan die een of ander IP niet verkrijgen, en bereik valt ook beetje tegen

Hier staat wat
Verwijderd
Denk dat dat wel eens zou kunnen kloppen:Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:37:
[...]
3
Vorige week zijn al die bekeuringen ongeldig verklaard
(edit:typo)Zuignap op voorruit niet illegaal ( 20-01-2006 )
In beginsel is het niet verboden om een navigatiesytseem door middel van een zuignap te bevestigen aan de voorruit.
Geachte heer ,
In beginsel is het niet verboden om een navigatiesytseem door middel van een
zuignap te bevestigen aan de voorruit. Dit is echter wel verboden als
daardoor het zicht wordt belemmerd. Art. 5.*.42 Voertuigreglement (feitcode
N420b) bepaalt namelijk dat de voorruit, de zijruiten dan wel het windscherm
en bij afwezigheid van een rechterbuitenspiegel de achterruit niet onnodig
voorzien mogen zijn van voorwerpen die het zicht belemmeren. Hieronder kan
dus in sommige gevallen een navigatiesysteem vallen, maar ook andere
voorwerpen zoals bijv. vlaggetjes.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest,
Met vriendelijke groet,
Bureau Verkeershandhaving Openbaar Ministerie Aleksandra Leijenhorst Le
Belle - publieksvoorlichter
www.verkeershandhaving.nl
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Het Ministerie van Justitie.
Gemeld door : Martin . Bron : E-mail / BVOM
Mijn batterij levensduur lijkt er ook niet echt op achteruit te gaan. Ik heb hem uiteraard wel zo ingesteld zodat hij meteen geactiveerd wordt wanneer je hem uit de standby modus haalt.
[ Voor 19% gewijzigd door Eggy op 18-02-2006 01:16 ]
Ja, dat vind ik dus lekker irritant. Bij mij werkt dat niet... Weet nou echt niemand hoe dat komt of een alternatieve manier? Ik heb nu volgens de aanwijzing de link in memaid gezet voor wake-up, maar dat doet ie gewoon niet...Eggy schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 01:14:
Ik heb hem uiteraard wel zo ingesteld zodat hij meteen geactiveerd wordt wanneer je hem uit de standby modus haalt.
Je laat hem ook uit zichzelf in standby modus gaan? Wanneer je hem namelijk handmatig via de standby toets uitzet werkt het niet zodra je hem weer wakker maakt.mphilipp schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 02:07:
[...]
Ja, dat vind ik dus lekker irritant. Bij mij werkt dat niet... Weet nou echt niemand hoe dat komt of een alternatieve manier? Ik heb nu volgens de aanwijzing de link in memaid gezet voor wake-up, maar dat doet ie gewoon niet...
Verwijderd
Bij de t-mobile versie zit een houder voor aan je riem. Hier zitten magneten in. Ook al zou je denken dat ze hier over nagedacht hebben vraag ik het toch maar. Zijn die magneten wel goed voor het ding? Heeft het ook geen invloed op het ontvangst?tonks schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 07:49:
[...]
Gelukkig geef je genoeg informatie! ga zo door man!
En wat gebruiken jullie om hem in te stoppen?
Die magneten vind je bij meer GSM houders dus ik denk niet dat dat effect heeft.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:20:
[...]
Bij de t-mobile versie zit een houder voor aan je riem. Hier zitten magneten in. Ook al zou je denken dat ze hier over nagedacht hebben vraag ik het toch maar. Zijn die magneten wel goed voor het ding? Heeft het ook geen invloed op het ontvangst?
Ik heb de T-Mobile variant, maar ik ga vanmiddag een ander tasje scoren. Dat ding heeft namelijk een clip die je over je broekriem moet schuiven die je niet kunt borgen. Zo kan ie makkelijk van je riem af schuiven en ik heb 'm al 2x laten stuiteren op die manier. En daar word ik aardig ziek van want ik ben superzuinig op mijn spullen. Voor mijn Nokia had ik een houdertje waar je een flapje met een drukknoopkje en klitteband om je riem moest maken. Bijna dezelfde beweging en je weet in ieder geval dat ie niet zo eraf schuift. En door de klitteband kunnen ze 'm ook niet stiekum losmaken om te stelen...
Verwijderd
Weet je al welke je gaat nemen?mphilipp schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:27:
[...]
Die magneten vind je bij meer GSM houders dus ik denk niet dat dat effect heeft.
Ik heb de T-Mobile variant, maar ik ga vanmiddag een ander tasje scoren. Dat ding heeft namelijk een clip die je over je broekriem moet schuiven die je niet kunt borgen. Zo kan ie makkelijk van je riem af schuiven en ik heb 'm al 2x laten stuiteren op die manier. En daar word ik aardig ziek van want ik ben superzuinig op mijn spullen. Voor mijn Nokia had ik een houdertje waar je een flapje met een drukknoopkje en klitteband om je riem moest maken. Bijna dezelfde beweging en je weet in ieder geval dat ie niet zo eraf schuift. En door de klitteband kunnen ze 'm ook niet stiekum losmaken om te stelen...
Vanmiddag weet ik het en zal wel een vootoo posten (niet met de MDA camera want je wilt waarschijnlijk zien hoe ie eruit ziet...).
Ze zorgen alleen af en toe dat je scherm aan gaat aangezien het slide systeem (om van portrait mode naar landscape en vice versa te wisselen) ook gebruik maakt van een magneet-mechanisme.Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 10:20:
[...]
Bij de t-mobile versie zit een houder voor aan je riem. Hier zitten magneten in. Ook al zou je denken dat ze hier over nagedacht hebben vraag ik het toch maar. Zijn die magneten wel goed voor het ding? Heeft het ook geen invloed op het ontvangst?
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik de m3000 ga halen of een losse pda. Ik wil heb namelijk voor TomTom 5 gaan gebruiken, daarom een paar vraagjes:
Vraag 1: Is het scherm wel groot genoeg? (het gemiddelde scherm van een pda is wat groter)
Vraag 2: Zit er ook een speaker functie op de m3000? Zodat je ook de stemmen in TomTom kunt gebruiken.
Vraag 3: Kan je voor TomTom beter een verticale of horizontale houder nemen?
Vraag 4: Als je TomTom hebt draaien en wordt gebeld hoe reageerd de telefoon daarop?
Alvast bedankt
[ Voor 9% gewijzigd door Davy1982 op 18-02-2006 11:40 ]
Dit topic is gesloten.