Sorry moest me even laten gaan.
Ik heb dat PIT en heb feitelijk de hele dag verbinding en doe regelmatig mailcheck en update van zo'n weather plugin enzo. Heel mooi natuurlijk, maar als ik naar het buitenland ga, gaat de meter lekker lopen. Tenminste...de flat fee die ik nu betaal is volgens mij niet geldig in het buitenland.
Dussss...ik wil GPRS op een makkelijke manier uit kunnen zetten. Zeg maar net zoals ik BT en WiFi uit kan zetten. Maar ik kan dat niet vinden. Kan het op een andere manier dan handmatig de auto-mailcheck aan/uit te zetten bv? Is hier iets voor?
Dussss...ik wil GPRS op een makkelijke manier uit kunnen zetten. Zeg maar net zoals ik BT en WiFi uit kan zetten. Maar ik kan dat niet vinden. Kan het op een andere manier dan handmatig de auto-mailcheck aan/uit te zetten bv? Is hier iets voor?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Je kan in het register de zaak uitzetten (via xdadev):mphilipp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:56:
Ik heb dat PIT en heb feitelijk de hele dag verbinding en doe regelmatig mailcheck en update van zo'n weather plugin enzo. Heel mooi natuurlijk, maar als ik naar het buitenland ga, gaat de meter lekker lopen. Tenminste...de flat fee die ik nu betaal is volgens mij niet geldig in het buitenland.
Disable GPRS or MMS
When you absolutely dont want to use grps or MMS, f.e. because it costs too much etc you can use this tweak to disable it: 1) Open registry editor
2) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS Internet (GPRS)\Enabled
3) Edit the key 'Enabled' by double-tapping or otherwise.
4) Change its DWORD Data from '1' to '0'.
5) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS WAP (GPRS)\Enabled
6) Edit the key 'Enabled' by double-tapping or otherwise.
7) Change its DWORD Data from '1' to '0'.
8) Soft-reset.
If u want to disable the MMS function as well:
1) Open your registry editor
2) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS MMS\Enabled
5) Soft-reset.
Wat je ook kunt doen is je verbinding corrupt maken. even je accesspoint naam veranderen in iets wat niet klopt en verbinden gaat ook niet meer lukken lijkt me.
edit:
Ik zie de juiste keys bij mij niet staan trouwens, misschien vanwege andere rom versie?
Ik zie de juiste keys bij mij niet staan trouwens, misschien vanwege andere rom versie?
[ Voor 18% gewijzigd door ToMaSZ op 15-02-2006 13:32 ]
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Kun je die GPRS ook niet uitzetten door met je stylus op het GPRS icoontje bovenin te klikken? Bij mij werkt dat lekker makkelijk. Misschien zie ik iets over het hoofd, dan verneem ik dat natuurlijk graag.ToMaSZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:24:
[...]
Je kan in het register de zaak uitzetten (via xdadev):
Disable GPRS or MMS
When you absolutely dont want to use grps or MMS, f.e. because it costs too much etc you can use this tweak to disable it: 1) Open registry editor
2) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS Internet (GPRS)\Enabled
5) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS WAP (GPRS)\Enabled
6) Edit the key 'Enabled' by double-tapping or otherwise.
7) Change its DWORD Data from '1' to '0'.
8) Soft-reset.
If u want to disable the MMS function as well:
1) Open your registry editor
2) Go to the key
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\ConnMgr\Providers\ {7C4B7A38-5FF7-4bc1-80F6-5DA7870BB1AA}\Connections \IDEAS MMS\Enabled
5) Soft-reset.
Wat je ook kunt doen is je verbinding corrupt maken. even je accesspoint naam veranderen in iets wat niet klopt en verbinden gaat ook niet meer lukken lijkt me.
edit:
Windows Mobile 2003 kon dat ja. WM5 heeft die optie niet (voor zover ik weet)Gadgeteer schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Kun je die GPRS ook niet uitzetten door met je stylus op het GPRS icoontje bovenin te klikken? Bij mij werkt dat lekker makkelijk. Misschien zie ik iets over het hoofd, dan verneem ik dat natuurlijk graag.
Die functie kon je wel toevoegen alleen kan ik de registry edit hiervoor niet zo snel vinden. Je kunt altijd nog je ophang toets een paar seconde ingedrukt houden om de verbinding te verbreken. Wanneer hij deze automatisch opnieuw blijft maken heeft dit echter weinig nut.
[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 15-02-2006 14:05 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Als je mn eerdere posts had gelezen, wist je dat ik een Vario hebToMaSZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:50:
[...]
Windows Mobile 2003 kon dat ja. WM5 heeft die optie niet (voor zover ik weet)
Misschien dat niet iedere rom die mogelijkheid heeft. Bij mijn Vario zit standaard bovenin een icoontje met een pijltje naar links, een naar rechts en een vierkantje met een G daarin (alleen als ik verbonden ben met GPRS) als ik die aantik kan ik kiezen voor verbreken. Wanneer ik geen verbinding heb staan er geen pijltjes onder. (heb nu geen mogelijkheid voor een screenshot, sorry)
Is er ook een Citrix Client voor de Wizard?
Martino's | Google is your friend...
Hmm, ik heb de verbreek-optie idd niet. Heb je de T-Mobile rom?Gadgeteer schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:08:
[...]
Als je mn eerdere posts had gelezen, wist je dat ik een Vario heb
Misschien dat niet iedere rom die mogelijkheid heeft. Bij mijn Vario zit standaard bovenin een icoontje met een pijltje naar links, een naar rechts en een vierkantje met een G daarin (alleen als ik verbonden ben met GPRS) als ik die aantik kan ik kiezen voor verbreken. Wanneer ik geen verbinding heb staan er geen pijltjes onder. (heb nu geen mogelijkheid voor een screenshot, sorry)
Ik heb de optie nooit zien staan (heb t-mobile en qtek roms gedraaid)... zeker weten dat je er niet een reg-tweak voor gebruikt hebt?
http://www.citrix.com/sit...=2755&downloadID=3602#topMartino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:11:
Is er ook een Citrix Client voor de Wizard?
1e google-hit man
SoowToMaSZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:13:
[...]
http://www.citrix.com/sit...=2755&downloadID=3602#top
1e google-hit man

Google is my friend!
T-mobile ROM, nog geen veranderingen gedaan aan de ROM.ToMaSZ schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:12:
[...]
Hmm, ik heb de verbreek-optie idd niet. Heb je de T-Mobile rom?
Ik heb de optie nooit zien staan (heb t-mobile en qtek roms gedraaid)... zeker weten dat je er niet een reg-tweak voor gebruikt hebt?
Apparaat 11 februari gekocht en is nog helemaal standaard
Verwijderd
Same here, ik kan gewoon het GPRS icoontje boven in het vester aantappen en "verbinding verbreken" kiezen.
Heb ook de originele t-mobile rom.
Heb ook de originele t-mobile rom.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 14:40 ]
Verwijderd
ik heb het programma "check notifications" geinstaleerd op mijn Vario maar nou krijg ik het er niet meer af. Ik heb het verwijderd met "programma's verwijderen" en daar verdween het uit de lijst. Maar het icoontje staat nog steeds tussen mijn programma's en als ik erop druk werkt het programma ook nog steeds. Ik heb al geprobeerd het opnieuw te instaleren om dan te verwijderen maar het programma kon niet opnieuw geinstaleerd worden omdat het er nog op staat.
Weet iemand hoe ik het eraf kan krijgen?
waar is de link naar de bron?? als ze dit gaan doen is er misschien toch nog hoop op een snelle levering van de push ROMmregeling2005 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:10:
T-Mobile Nederland en Microsoft hebben vandaag aangekondigd dat zij gezamelijk met IS Interned Services hosted exchange voor de zakelijke klant gaan aanbieden op de MDA reeks die uitgerust is met Windows Mobile 5.0.
De voordelen van een exchange server kun je lezen in dit artikel.
T-Mobile biedt voor €19,95 p/m:
- Outlook webacess en synchronisatie met meerdere devices en PC's aan.
- De mogelijkheid om in geval van een gestolen device alle gegevens te wissen.
- Ongelimiteerd gebruik maken van de internet mogelijkheden van het device.
Bron
Wel duur, maar met de toekomstige rom voor de qtec9100 wel een oplossing
Try to hack me, my IP = 127.0.0.1
Verwijderd
zie startpost: verwijderen uit windowsVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:49:
ik heb het programma "check notifications" geinstaleerd op mijn Vario maar nou krijg ik het er niet meer af. Ik heb het verwijderd met "programma's verwijderen" en daar verdween het uit de lijst. Maar het icoontje staat nog steeds tussen mijn programma's en als ik erop druk werkt het programma ook nog steeds. Ik heb al geprobeerd het opnieuw te instaleren om dan te verwijderen maar het programma kon niet opnieuw geinstaleerd worden omdat het er nog op staat.
Dat icoontje heb ik, maar als ik erop tap krijg ik de optie verbreken niet. Volgens mij had de org.T-Mobile rom die wel. Nu heb ik de Qtek 9100 erop zitten en ontbreekt die optie. Ook de reg entries zie ik nu niet meer. Eerder heb ik daar wel mee gespeeld om bv 'always-on' aan te zetten.Gadgeteer schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:08:
[...]
Misschien moet ik maar een bogus modemverbinding aanmaken en die activeren als ik in het buitenland zite. Ik ga daar vanavond wel even mee aan de gang. Jammer dat er geen standaard optie zit om GPRS gebruik uit te schakelen of in ieder geval niet-roaming gebruik ervan toe te staan. Lijkt me heel redelijk want roaming is sowieso duurder, en helemaal met data verbindingen. Je kunt nog voor onaangename verrassingen komen te staan...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik heb al een proggie gevonden voor wat ik op desktop zie ook op de ppc wordt weergeven.
Nu zoek ik een proggie waarmee ik wat ik op mijn ppc zie ook op mijn desktop kan weergeven.
Heb gezocht maar niks gevonden zijn er tweakers die weten of zo een proggie wel bestaat?
Alvast bedankt.
Nu zoek ik een proggie waarmee ik wat ik op mijn ppc zie ook op mijn desktop kan weergeven.
Heb gezocht maar niks gevonden zijn er tweakers die weten of zo een proggie wel bestaat?
Alvast bedankt.
[ Voor 100% gewijzigd door ikweetniks op 15-02-2006 16:36 ]
Microsoft had een powertoy voor WM2003 daarvoor, maar ik kreeg die niet aan de gang voor de vario...ikweetniks schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:33:
Ik heb al een proggie gevonden voor wat ik op desktop zie ook op de ppc wordt weergeven.
Alvast bedankt.
Verwijderd
bij jullie hebben meerder mogelijkheid com poort bij bluetooth?
ik heb alleen com 6 en 7 kunnen krijgen bij bluetooth.
Qtek 9100 NL
hier gegevens van mijn apparaatinformatie
ROM: versie 1.3.7.10 NLD
ROM datum: 9/29/05
Radioversie 01.04.10
Protocolversie 4.0.13.17
ExtROM versie 1.3.7.110
Ik vraag:
- dat is oude versie of nieuwste versie?
- Of er mogelijk tweak om meerder com poort krijgen?
Qtek 9100 NL
Radioversie 01.04.10
Protocolversie 4.0.13.17
ExtROM versie 1.3.7.110
Ik vraag:
Houd dan gewoon een tijdje de rode bel toets in dan gaat ie toch ook uit?mphilipp schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:04:
[...]
Dat icoontje heb ik, maar als ik erop tap krijg ik de optie verbreken niet. Volgens mij had de org.T-Mobile rom die wel. Nu heb ik de Qtek 9100 erop zitten en ontbreekt die optie. Ook de reg entries zie ik nu niet meer. Eerder heb ik daar wel mee gespeeld om bv 'always-on' aan te zetten.
Misschien moet ik maar een bogus modemverbinding aanmaken en die activeren als ik in het buitenland zite. Ik ga daar vanavond wel even mee aan de gang. Jammer dat er geen standaard optie zit om GPRS gebruik uit te schakelen of in ieder geval niet-roaming gebruik ervan toe te staan. Lijkt me heel redelijk want roaming is sowieso duurder, en helemaal met data verbindingen. Je kunt nog voor onaangename verrassingen komen te staan...
Verwijderd
Waar kan ik een goedkope autolader halen? Ik ga binnenkort naar Zwitserland toe, en dacht even paar filmpjes te gaan kijken maar ik vrees dat mijn accu dat niet trekt. Waar kan ik een goedkope lader halen van sigarettenaansteker die mijn MDA oplaadt of iig van stroomt voorziet. Ook in winkels als t for telecom funprice oid?
Bedankt.
Bedankt.
Ja, maar bij de volgende mailcheck gaat ie weer aan...schiet niet op dus.Josha schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:27:
[...]
Houd dan gewoon een tijdje de rode bel toets in dan gaat ie toch ook uit?
De oplossing:
settings->connections tabblad->connections
manage existing connections
hier staat bij mij T-Mobile (die dus via GPRS met T-Mobile verbindt om te internetten).
Voeg er een toe. Ik heb 'm devnull genoemd (naar het 'niets' device op Unix)
en toegewezen aan een Hayes Compatible modem op Com 1 (zit toch niets bij mij)
(next) geef 0 (nul dus) in als telefoonnummer
(next) als userid/password heb ik piet/snot ingevuld. Volledig irrelevant natuurlijk
finish & klaar is Kees
Je kunt nu iedere keer als je naar het buitenland gaat aangeven dat ie devnull als internet verbinding moet gebruiken. Tsjaa...en zolang er daar niets bellends zit, gaat ie het een paar keer proberen en geeft ie het op. Geen (dure) verbinding dus. En het belangrijkste (voor mij dan): ik hoeft niet aan alle programma's te vertellen dat ze nu even beter niet kunnen gaan inbellen bij T-Mobile.
Ik weet niet of dit al eens voorbij gekomen is maar ik vond het zeer nuttig: een directe link naar Messenger maken in plaats van eerst via Pocket MSN te moeten doorklikken: http://www.theunwired.net...id=2559&catid=80&catid=80
Ik kreeg er een bij m'n gps, maar ik heb ze ook voor minder dan 10 euro bij de halfords zien liggen (gewoon de autoplug met usb-aansluiting).Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:28:
Waar kan ik een goedkope autolader halen? Ik ga binnenkort naar Zwitserland toe, en dacht even paar filmpjes te gaan kijken maar ik vrees dat mijn accu dat niet trekt. Waar kan ik een goedkope lader halen van sigarettenaansteker die mijn MDA oplaadt of iig van stroomt voorziet. Ook in winkels als t for telecom funprice oid?
Bedankt.
Antwoord op je eerste vraag:Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:26:
bij jullie hebben meerder mogelijkheid com poort bij bluetooth?
Qtek 9100 NL
Radioversie 01.04.10
Protocolversie 4.0.13.17
ExtROM versie 1.3.7.110
Ik vraag:

Antwoord op je tweede vraag weet ik niet.
Waarom wil je trouwens een andere compoort voor je bluetooth?
Verwijderd
die nieuwste rom waar je haalt download?Martino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:06:
[...]
Antwoord op je eerste vraag: [afbeelding]
Antwoord op je tweede vraag weet ik niet.
Waarom wil je trouwens een andere compoort voor je bluetooth?
die in nederlandse versie ?
Op jou rom versie kan je bluetooth mogelijkheid com poort ondersteun?
vanwege ik proberen een zelf tools maken die verbinden met GPS.
Headset gebruikt geen com poortVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:15:
ik per ongeluk verstuur,
ik proberen headset ook verbinden met bluetooth en gps ook, daarom lastig die poort kunnen niet vrij keuzen maken

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Deze versie gebruik ik zelf niet. Deze afbeelding kwam ik een keer tegen op Internet. Deze afbeelding was alleen bedoelt om aan te tonen dat er wel degelijk een nieuwere versie bestaad.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:12:
[...]die nieuwste rom waar je haalt download?
die in nederlandse versie ?
Op jou rom versie kan je bluetooth mogelijkheid com poort ondersteun?
vanwege ik proberen een zelf tools maken die verbinden met GPS.
Op deze site kan je ROMS downloaden.
Geen idee of je zowel je headset als je gps tegelijk via bluetooth kan verbinden...Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:15:
ik per ongeluk verstuur,
ik proberen headset ook verbinden met bluetooth en gps ook, daarom lastig die poort kunnen niet vrij keuzen maken
Verwijderd
Met deze nieuwe versie van de rom moet dat kunnen.Martino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:24:
[...]
[...]
Geen idee of je zowel je headset als je gps tegelijk via bluetooth kan verbinden...
Echter dit is een beta rom en niet officieel te downloaden nog, heeft zoals vaak gezegd enkele kleine probleempjes, maar het zal niet lang meer duren voordat deze beschikbaar is.
Is er een mogelijkheid om de cache van pie internet explorer groter te maken voor het laden van paginas.
Want elke keer als ik veel sites open heb en ik browse terug laad tie altijd weer de hele pagina compleet dus, geen mogelijkheid om pie cache of herladen van paginas beter te maken.
Want elke keer als ik veel sites open heb en ik browse terug laad tie altijd weer de hele pagina compleet dus, geen mogelijkheid om pie cache of herladen van paginas beter te maken.
weet iemand of het ook mogelijk is om tegelijk te internetten en te msnen , net als op een gewone pc
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Uhmm ja?!racoon schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:41:
weet iemand of het ook mogelijk is om tegelijk te internetten en te msnen , net als op een gewone pc
Kunnen meerdere gelijktijdige bluetooth verbindingen alleen met deze versie? (ROM 2.8.9.1)Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:27:
[...]
Met deze nieuwe versie van de rom moet dat kunnen.
Echter dit is een beta rom en niet officieel te downloaden nog, heeft zoals vaak gezegd enkele kleine probleempjes, maar het zal niet lang meer duren voordat deze beschikbaar is.
Kan het niet met deze versie: 2.8.7.7? (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test.exe)
Verwijderd
Ik heb jet over die versie, de 2.8.9.1 zal wel de final zijn die binnen enkele dagen wel een keer uitkomen zal.Martino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:52:
[...]
Kunnen meerdere gelijktijdige bluetooth verbindingen alleen met deze versie? (ROM 2.8.9.1)
Kan het niet met deze versie: 2.8.7.7? (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test.exe)
Iig met eerdere roms kon ik niet tegelijkertijd meerdere bluetooth apparaten tegelijk gebruiken.
Is een Screen protector een echte aanrader voor de Wizard?
Graag jullie mening / ervaringen hierover.
Verwijderd
Bestaat er een mogelijkheid dat je via de M3000 en internet explorer wél hier op gathering.tweakers.net kunt komen? Ik kan namelijk op vrijwel ieder forum komen, behalve op dat van "onze" Tweakers.
Wat is hier de oorzaak van?
Nog een site waar ik niet op kan komen wat ik jammer vind; m'n online banking.

Wat is hier de oorzaak van?
Nog een site waar ik niet op kan komen wat ik jammer vind; m'n online banking.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 21:14 ]
Opera gebruiken
Werkt 20 keer beter dan pocket internet explorer. Voor gewoon op je desktop pc is IE prima, maar de pocket variant is zwaar knudde.
Als je zuinig bent op je apparaat is het zeker aan te raden. Wat echter niet aan te raden is, is de bijgeleverde screen protector van T-mobile, het lijkt wel zo'n bubbeltjesenvelop. Misschien heeft dat ook wel met mijn plakkunsten te maken, maar ik heb al eens eerder gelezen dat de kwaliteit hiervan te wensen over laat. Op het moment loop er een IA met Exim screenprotectors. Het duurt nog een tijdje voordat deze binnen zijn, maar als ik ze in huis heb laat ik het nog wel weten.Martino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:08:
Is een Screen protector een echte aanrader voor de Wizard?
Gratis internet over orange world via bluetooth modem op laptop:
Het is in tegenstelling wat eerder beweerd werd wel degelijk mogelijk je laptop verbinding te laten maken over bluetooth via de Wizard met de Orange Proxy. Geef je bluetooth modem op je pc/laptop de volgende string mee:
+cgdcont=1,"ip","wap","",0,0
En zet je proxy in je browser op hetzelfde adres als in je configuratie dus 10.250.255.188:5080
Heb je ook rom 2.8.7.1 gehad? Merkte je verschillen tussen deze en de 9.1?Martino-s schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:06:
[...]
Antwoord op je eerste vraag: [afbeelding]
Je bent vast en zeker niet van plan deze rom te laten lekken
edit:
ow wacht dit plaatje komt rechtstreeks van pocketinfo, je draait deze rom dus niet zelf begrijp ik
ow wacht dit plaatje komt rechtstreeks van pocketinfo, je draait deze rom dus niet zelf begrijp ik
[ Voor 22% gewijzigd door Jerome! op 15-02-2006 21:22 ]
Inderdaad een pic van PocketInfo.Jerome! schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:17:
Heb je ook rom 2.8.7.1 gehad? Merkte je verschillen tussen deze en de 9.1?
Je bent vast en zeker niet van plan deze rom te laten lekken
edit:
Maar wat bedoel je met Je bent vast en zeker niet van plan deze rom te laten lekken?
Ben ik nu zo dom of ben jij nu zo moeilijk?
Ehhhmmm.....ik (wij) zien je probleem niet? Wat lukt er niet bij jou dan?racoon schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:41:

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
iets naar boven staat een link waar je hem kan downloaden...Je bent vast en zeker niet van plan deze rom te laten lekken
Ik zal wel zo dom zijn maar op xda-developers zie ik alleen de test rom 2.8.7.1 staan. Deze draai ik al een week.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:40:
[...]
iets naar boven staat een link waar je hem kan downloaden...
edit:
ow wacht ik snap 'm al, de mensen van pocketinfo draaien een hogere rom. De files op xda-developers zijn dus een ietsje ouder.
ow wacht ik snap 'm al, de mensen van pocketinfo draaien een hogere rom. De files op xda-developers zijn dus een ietsje ouder.
[ Voor 25% gewijzigd door Jerome! op 15-02-2006 22:00 ]
Verwijderd
Thnx, dit berichtje is via de pda verstuurd.Sick Nick schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:16:
Opera gebruikenWerkt 20 keer beter dan pocket internet explorer. Voor gewoon op je desktop pc is IE prima, maar de pocket variant is zwaar knudde.
ik heb een gratis account bij mail2web aangemaakt, en daar zit een exchange bij in, dus push mail, het ;lukt allemaal wel met syncen behalve dat ie het automatich doet, wat de bedoel is,, ik moet namelijk nog iets invullen wat me niet duidelijk is,
bij activesync, menu, schedule, en dan staat er dit :'
:
Text messaging adress for this device :
wat moet daar nou komen te staan?
gebruik tmobile als provider
bij activesync, menu, schedule, en dan staat er dit :'
:
Text messaging adress for this device :
wat moet daar nou komen te staan?
gebruik tmobile als provider
Weet ik niet. Misschien op je vraag. Iets met open deuren enzo... Er bestaan geen domme vragen natuurlijk, maar sommige dingen liggen zodanig voor de hand dat ik me ook niet meer kan inhouden. Je bedoelt denk ik of dat je verbonden kunt zijn met messenger om te chatten en tegelijk een browser open kunt hebben? Als je nou zo'n beetje door de topic leest of de startpost leest, krijg je genoeg hints dat er 2 programma's tegelijk kunnen draaien. Alleen het heen en weer switchen gaat een beetje knullig, maar het kan dus wel gewoon. Volgens mij is dat het antwoord op je vraag. Als dat niet zo is, moet je iets aan je uitdrukkingsvaardigheid (scrabble!) doen.
Verwijderd
Er zit in de 2.8.7.1 rom nog iets vaags, als ik bezig ben bepaalde dingen te doen random springt dan bluetooth aan XD en vervolgens ook zomaar random uit XD
Nog steeds geen reden om deze rom niet te gebruiken voor mij maar het wordt langzaam aan wel duidelijk waarom dit een test rom was.
Mogelijke geheugen lek (niet ondervonden)
Streaming Video in WMP
Bluetooth dat zomaar aan en uit springt
Hikjes, als in hangen voor 1 sec, in vorige roms had ik hier soms ook wel eens last van maar nooit storend, bijv. bij het starten en afsluiten van applicaties, echter nooit tijdens handelingen en nu wel.
Het booten duurt aanzienlijk langer dan met welke rom dan ook...
Standaard staat nog steeds irda aan... slordigheidje.
Wat deze rom nog steeds aantrekkelijk maakt:
Zeer vlot, zeker tegenover 1.3
Aku2 zit erin en werkt voor de verandering geweldig, ook het opnemen van telefoontjes, en de next en back knop op de earpiece van de motorola headset werkt geweldig en reageert hier vlot op.
Pushmail maar ik heb geen idee hoe dit werkt nog de middelen om dit te testen.
Tot zover mijn bevindingen nog.
Nog steeds geen reden om deze rom niet te gebruiken voor mij maar het wordt langzaam aan wel duidelijk waarom dit een test rom was.
Mogelijke geheugen lek (niet ondervonden)
Streaming Video in WMP
Bluetooth dat zomaar aan en uit springt
Hikjes, als in hangen voor 1 sec, in vorige roms had ik hier soms ook wel eens last van maar nooit storend, bijv. bij het starten en afsluiten van applicaties, echter nooit tijdens handelingen en nu wel.
Het booten duurt aanzienlijk langer dan met welke rom dan ook...
Standaard staat nog steeds irda aan... slordigheidje.
Wat deze rom nog steeds aantrekkelijk maakt:
Zeer vlot, zeker tegenover 1.3
Aku2 zit erin en werkt voor de verandering geweldig, ook het opnemen van telefoontjes, en de next en back knop op de earpiece van de motorola headset werkt geweldig en reageert hier vlot op.
Pushmail maar ik heb geen idee hoe dit werkt nog de middelen om dit te testen.
Tot zover mijn bevindingen nog.
met welke registry key kan ik de transcriber als standaard input selecteren?
Weet iemand ook hoe je Tombraider werkend krijgt op wm5 ? ik kom tot het keuze menu, daarna kan ik wel zegmaar de menu keuzes tevoorschijn halen, maar ik kan ze niet bevestigen
I reject your reality and substitute my own!
Wat zijn de ervaringen met deze (engelse) ROM? RUU_Prodigy_1060701_101_11310_QTEK_WWE_Ship.exe
Deze 1.6.7.1 schijnt nog beter te zijn dan de nieuwere: 2.8.7.1
Verwijderd
Tombraider werkte prima bij mij, geen problemen.
Heb het echter nu niet mer geinstalleerd staan.
Heb het echter nu niet mer geinstalleerd staan.
Verwijderd
Zijn er mensen die hem via t-mobile bestelt hebben? Ik heb gisteren factuurbrief gehad (nul euro door verlengen abbo.). Kun je hem dan de volgende dag verwachten?
Ze zeggen binnen 10 werkdagen...Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:09:
Zijn er mensen die hem via t-mobile bestelt hebben? Ik heb gisteren factuurbrief gehad (nul euro door verlengen abbo.). Kun je hem dan de volgende dag verwachten?
De volgende dag lijkt me overigens sterk.
Wat voor abbo neem je trouwens? Flex 15 of 20? Met of zonder PIT?
Verwijderd
Vorige week donderdag bestelt. Gisteren een factuur binnen gehad. Stond als na 5 dagen niks ontvangen dan bellen. Dus 10 dagen totaal klopt. Maar ik vraag dus omdat ik gisteren een brief heb gehad.Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:20:
[...]
Ze zeggen binnen 10 werkdagen...
De volgende dag lijkt me overigens sterk.![]()
Wat voor abbo neem je trouwens? Flex 15 of 20? Met of zonder PIT?
Ik heb hem met dat abbo van 17.50 p/m en dan voor 9.95 flat internet erbij en nog 40 sms'jes voor 5 euro
mkanon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:13:
Weet iemand ook hoe je Tombraider werkend krijgt op wm5 ? ik kom tot het keuze menu, daarna kan ik wel zegmaar de menu keuzes tevoorschijn halen, maar ik kan ze niet bevestigen

I reject your reality and substitute my own!
en je envelopje is ook slecet buttonmkanon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:28:
[...]
![]()
stom stom, zag het "select" knopje niet....hoe dom...
Kan iemand me gewoon in het NL uit leggen wat aku2 is? Of een link want ik kan er weinig over vinden..
[ Voor 14% gewijzigd door DaannO op 16-02-2006 10:49 ]
foto's van de opvolger, de htc hermes vanop 3gsm:
http://www.pocketpcitalia...siva--Ecco-l-HTC-Hermes-/
Hij lijkt me een ietsie pietsie kleiner & helemaal verhard plastic. Op de site hadden ze het ook over een veel degelijkere indruk

Introductie als qtek 9600 & imate jasjam in juli, widespread market augustus pas (niet bevestigd)
Hij lijkt me een ietsie pietsie kleiner & helemaal verhard plastic. Op de site hadden ze het ook over een veel degelijkere indruk

Introductie als qtek 9600 & imate jasjam in juli, widespread market augustus pas (niet bevestigd)
[ Voor 11% gewijzigd door dafz0r op 16-02-2006 10:54 ]
AKU2 is een codenaam voor de nieuwste firmware (2.8.7.1) op je HTC Wizard (of whatever). Ik draai hem nou een dikke week en kan niks vreemds of traag gedrag vinden. Het is overigens nog een test versie, staat ook in het boot schermpje. Als je wel eens van wat beta installeren houdt, dan kan ik hem alleen maar aanradenDaannO schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:48:
[...]
en je envelopje is ook slecet buttonAlleen als je uit het spel wilt moet je je ui knop lang ingedrukt houden en dan nee drukken bij wil je het uit doen en dan het prog afsluiten
Kan iemand me gewoon in het NL uit leggen wat aku2 is? Of een link want ik kan er weinig over vinden..
Ik ga niet vertellen waar je dit allemaal verder vindt, want "DA MAG NIE"
[ Voor 8% gewijzigd door Dukey op 16-02-2006 11:14 ]
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
AKU2 is de naam van de nieuwste versie van het Microsoft Windows Mobile 5.0 besturingssysteem, dus NIET de naam voor de nieuwste firmware.Djoekie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:07:
[...]
AKU2 is een codenaam voor de nieuwste firmware (2.8.7.1) op je HTC Wizard (of whatever). Ik draai hem nou een dikke week en kan niks vreemds of traag gedrag vinden. Het is overigens nog een test versie, staat ook in het boot schermpje. Als je wel eens van wat beta installeren houdt, dan kan ik hem alleen maar aanraden. Zo niet dan kun je die 1.6.7.1 beter proberen.
Ik ga niet vertellen waar je dit allemaal verder vindt, want "DA MAG NIE".
Meer info over de nieuwe features kun je hier vinden
http://www.pocketinfo.nl/artikel/5101
Daddy of 3 :)
Verwijderd
Ik volg dit forum nu al een tijdje, maar 1 vraag kan ik maar niet terug vinden.
Ik heb tomtom 5.21 ingeïnstaleerd en heb een Jabrabluetooth headset. Indien ik nu gebeld word terwijl tomtom aan het navigeren is, lukt het mij niet om de beller via de headset aan het woord te krijgen. Het zal vast een heel simpele instelling zijn, maar ik zou er erg mee geholpen zijn.
Alvast bedankt
Ik heb tomtom 5.21 ingeïnstaleerd en heb een Jabrabluetooth headset. Indien ik nu gebeld word terwijl tomtom aan het navigeren is, lukt het mij niet om de beller via de headset aan het woord te krijgen. Het zal vast een heel simpele instelling zijn, maar ik zou er erg mee geholpen zijn.
Alvast bedankt
Kan je bij een Qtek firmware ook de T-Mobile smartdialer installeren? Of heeft Qtek hier een eigen versie van? Bellen gaat vrij lastig nu:
telefoonknop indrukken -> "oproepen" gaat nog vrij goed, als je toevallig de te bellen persoon in je laatst gebelde lijstje hebt staan.
Iets grotere knop met "ok" of "menu" zou handig zijn...
Of is er een of ander trucje om snel door je contactpersonen te scrollen en/of de knop voor "contactpersonen" iets groter te maken? Nu vrij lastig om dat ding aan te klikken zonder stylus...
Moet gewoon een skin hebben waarmee je alles in het telefoonmenu kunt bedienen dmv. vrij grote knoppen en liefst een contactpersoon zoekfunctie
Iemand tips?
telefoonknop indrukken -> "oproepen" gaat nog vrij goed, als je toevallig de te bellen persoon in je laatst gebelde lijstje hebt staan.
Of is er een of ander trucje om snel door je contactpersonen te scrollen en/of de knop voor "contactpersonen" iets groter te maken? Nu vrij lastig om dat ding aan te klikken zonder stylus...
Moet gewoon een skin hebben waarmee je alles in het telefoonmenu kunt bedienen dmv. vrij grote knoppen en liefst een contactpersoon zoekfunctie
Iemand tips?
[ Voor 37% gewijzigd door matthijst op 16-02-2006 12:06 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Paar posts terug staat een skin met grote knoppen.matthijst schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:03:
Kan je bij een Qtek firmware ook de T-Mobile smartdialer installeren? Of heeft Qtek hier een eigen versie van? Bellen gaat vrij lastig nu:
Iemand tips?
Op de vorige pagina (18, kan ook 17 zijn) is dit aan de orde geweest.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:56:
Alvast bedankt
Alleen met de nieuwste versie (2.8.7.1) is het mogelijk om meerdere bluetoothverbindingen te gebruiken.
Met de voorgaande versies kan er maar 1 bluetoothapparaat tegelijk gebruikt worden.
Hier ben ik het dus niet mee eens... Heb 1.6.2.4 WWE in mijn Vario zitten en gebruik dus tegelijkertijd zowel mijn Bluetooth headset en GPS en totaal geen problemen.. Als ik gebeld wordt en ook als ik zelf bel blijft TomTom met de GPS ontvanger gewoon werken.. De enige reaktie die tomtom geeft is dat hij het geluid van zicgzelf op mute zet.Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:39:
[...]
Op de vorige pagina (18, kan ook 17 zijn) is dit aan de orde geweest.
Alleen met de nieuwste versie (2.8.7.1) is het mogelijk om meerdere bluetoothverbindingen te gebruiken.
Met de voorgaande versies kan er maar 1 bluetoothapparaat tegelijk gebruikt worden.
Dus dat het alleen maar met de nieuwste versie (2.8.7.1) kan is onzin....
PS5 User ;-) ...
Bedankt voor de heldere woorden!supernova schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:54:
[...]
Hier ben ik het dus niet mee eens... Heb 1.6.2.4 WWE in mijn Vario zitten en gebruik dus tegelijkertijd zowel mijn Bluetooth headset en GPS en totaal geen problemen.. Als ik gebeld wordt en ook als ik zelf bel blijft TomTom met de GPS ontvanger gewoon werken.. De enige reaktie die tomtom geeft is dat hij het geluid van zicgzelf op mute zet.
Dus dat het alleen maar met de nieuwste versie (2.8.7.1) kan is onzin....
Ik wist het niet!

Graag gedaan...Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:01:
[...]
Bedankt voor de heldere woorden!![]()
Ik wist het niet!
PS5 User ;-) ...
Verwijderd
thanks... ik heb nog een eerdere versie; zal dat dus even aanpassen. Wel raar dat ik wel zelf kan bellen met headset en ondertussen kan tomtommen, maar niet ontvangen. Komt dit door de verschillende poorten?Martino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:39:
[...]
Op de vorige pagina (18, kan ook 17 zijn) is dit aan de orde geweest.

Ik heb een van de knoppen op mijn MDA de functie "alt-tab" gegeven. Werkt als de spreekwoordelijke tietmphilipp schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:06:
...
dat er 2 programma's tegelijk kunnen draaien. Alleen het heen en weer switchen gaat een beetje knullig, maar het kan dus wel gewoon.
...
(Je hebt alleen wel SPB Plus nodig. Daar kan je vervolgens de "alt-tab" funtie aan een knop toewijzen.)
Sterker nog, T-Mobile komt waarschijnlijk in mei al met de HTC Hermes (MDA Vario II ?) Bron. Dat verklaart ook waarom ze zeer waarschijnlijk niet gaan komen de opvolger van de Magician, de Prophet (Orange M600 etc.). Daarnaast is het natuurlijk een mooie manier om hun 3G netwerk eindelijk is te gaan promoten...dafz0r schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:51:
foto's van de opvolger, de htc hermes vanop 3gsm:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Tja Tmobile is in meer landen actief dan alleen nederland.Hoedje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:12:
[...]
Sterker nog, T-Mobile komt waarschijnlijk in mei al met de HTC Hermes (MDA Vario II ?) Bron. Dat verklaart ook waarom ze zeer waarschijnlijk niet gaan komen de opvolger van de Magician, de Prophet (Orange M600 etc.). Daarnaast is het natuurlijk een mooie manier om hun 3G netwerk eindelijk is te gaan promoten...
Verwijderd
Vandaag ook binnen!Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:27:
[...]
Vorige week donderdag bestelt. Gisteren een factuur binnen gehad. Stond als na 5 dagen niks ontvangen dan bellen. Dus 10 dagen totaal klopt. Maar ik vraag dus omdat ik gisteren een brief heb gehad.
Ik heb hem met dat abbo van 17.50 p/m en dan voor 9.95 flat internet erbij en nog 40 sms'jes voor 5 euro
Samen met cradle en screenprotector van brandon ofzo. Werkt prima.
Alleen 1 vraag. ik heb alle contact personen van mijn nokia 6600 naar mijn sim gekopieerd. Hoe krijg ik ze van de sim in de phone?
Zelfde vraag hierVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:50:
Alleen 1 vraag. ik heb alle contact personen van mijn nokia 6600 naar mijn sim gekopieerd. Hoe krijg ik ze van de sim in de phone?
Iemand een idee?
En: is er al een oplossing voor de 1-2 seconde tijd die er zit tussen drukken op "beantwoorden" en het daadwerkelijk hebben van een verbinding?
Verwijderd
Werkt bij jou grps al?matthijst schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:56:
[...]
Zelfde vraag hier![]()
Iemand een idee?
En: is er al een oplossing voor de 1-2 seconde tijd die er zit tussen drukken op "beantwoorden" en het daadwerkelijk hebben van een verbinding?
Ik krijg nl. geen grps verbinding. Ik heb alleen sim kaart overgezet. Dat moet toch voldoende zijn?
WErkt GPRS wel bij jou?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:03:
[...]
Werkt bij jou grps al?
Ik krijg nl. geen grps verbinding. Ik heb alleen sim kaart overgezet. Dat moet toch voldoende zijn?
Heb geen GPRSVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:03:
Werkt bij jou grps al?
Ga naar programmas, open sim manager en dan alles selecteren en dan tools save to contactsmatthijst schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:56:
[...]
Zelfde vraag hier![]()
Iemand een idee?
dan zou je toch denken dat de q tek (htc huismerk) toch de eerst vooropgestelde datum van april zou halen, maar nu spreken ze ineens al van late summer...Hoedje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:12:
[...]
Sterker nog, T-Mobile komt waarschijnlijk in mei al met de HTC Hermes (MDA Vario II ?) Bron. Dat verklaart ook waarom ze zeer waarschijnlijk niet gaan komen de opvolger van de Magician, de Prophet (Orange M600 etc.). Daarnaast is het natuurlijk een mooie manier om hun 3G netwerk eindelijk is te gaan promoten...
Ik vraag me af waar je die datum vandaan had? Volgens mij werd voor het 3GSM congres ontkent dat die hele telefoon bestond. Tuurlijk er waren foto's uitgelekt. Maar semi-officiele statements werden niet gemaakt...dafz0r schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:22:
[...]
dan zou je toch denken dat de q tek (htc huismerk) toch de eerst vooropgestelde datum van april zou halen, maar nu spreken ze ineens al van late summer...
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ik wil die telefoon wel. Mooi ding zeg. Vooral die jog-dial lijkt me erg handig! 300 Mhz en UMTS zijn ook wel erg leuk, en dan ook nog een cameratje aan de voorkant! 2 megapixel achterkant is ook wel stukken beter dan die 1,3 die er nu op zit al wordt een foto met zo'n ding natuurlijk nooit super.
-Nu krijgen we natuurlijk zo weer op onze kop omdat hier alleen de wizard besproken mag worden
(edit:typo's)
-Nu krijgen we natuurlijk zo weer op onze kop omdat hier alleen de wizard besproken mag worden
(edit:typo's)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 16:06 ]
Op die gelekte HTC roadmap van in november stond een retail brand release (=qtek) april op + de 9100 van qtek was +-2 maand na de htc announce eind juli op de markt. Een mens mag hopen toch?Hoedje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Ik vraag me af waar je die datum vandaan had? Volgens mij werd voor het 3GSM congres ontkent dat die hele telefoon bestond. Tuurlijk er waren foto's uitgelekt. Maar semi-officiele statements werden niet gemaakt...
Hoe krijg ik de led van mijn keyboard langer aan dan 10sec?
Verwijderd
volgens mij ligt grps er gewoon uit hier.
Maar hoe kan ik hotmail syncen? Als ik hotmail toevoeg in outlook zie de mail wel, maar niet bij select folders in active sync
Maar hoe kan ik hotmail syncen? Als ik hotmail toevoeg in outlook zie de mail wel, maar niet bij select folders in active sync
Net mijn qtek9100 binnen. Het is een met ROM Version 1.1.7.5 ROM date 9/22/05 Radio version 01.01.10 protocol version 4.0.13.16 extrom version 1.1.7.105.
Nou heb ik thuis een wifi access point waarop WPA-PSK met AES encryptie aan. Als ik nou wil connecten met mijn 9100 kan ik wel WPA-PSK kiezen maar daarna alleen maar WEP en TKIP encryptie. Dacht dat het toestel ook AES aankon. Zie ik nou wat over het hoofd?
Is dit mogelijk met een nieuwere rom versie?
Nou heb ik thuis een wifi access point waarop WPA-PSK met AES encryptie aan. Als ik nou wil connecten met mijn 9100 kan ik wel WPA-PSK kiezen maar daarna alleen maar WEP en TKIP encryptie. Dacht dat het toestel ook AES aankon. Zie ik nou wat over het hoofd?
Is dit mogelijk met een nieuwere rom versie?
Aha, dat bedoelde jedafz0r schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:27:
[...]
Op die gelekte HTC roadmap van in november stond een retail brand release (=qtek) april op + de 9100 van qtek was +-2 maand na de htc announce eind juli op de markt. Een mens mag hopen toch?
Verwijderd
Rom 1.6.7.1 loopt goed nergens problemen meer mee stukken beter als die vario romMartino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:52:
Wat zijn de ervaringen met deze (engelse) ROM? RUU_Prodigy_1060701_101_11310_QTEK_WWE_Ship.exe
en ook beter als de 2.8.7.1
Heb jij die Vario ROM én die nieuwe (2.8.7.1) dus ook gebruikt?Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:15:
[...]
Rom 1.6.7.1 loopt goed nergens problemen meer mee stukken beter als die vario rom
en ook beter als de 2.8.7.1
[ Voor 13% gewijzigd door Martino-s op 16-02-2006 19:47 ]
Iemand enig idee waar ik een goedkope auto houder met lader voor mijn vario kan open
[ Voor 4% gewijzigd door racoon op 16-02-2006 19:51 ]
Halfords:racoon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:51:
Iemand enig idee waar ik een goedkope auto houder met lader voor mijn vario kan open
Autohouder > is dit iets?
Lader > is dit iets?
Nee, maar bedankt dat je mee denkt/zoekt, ik zoek meer iets wat niet aan de voorruit hoeft en waar ik de lader niet steeds uit me tel moet halen, maar waar het aan elkaar vast zitMartino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:05:
[...]
Halfords:
Autohouder > is dit iets?
Lader > is dit iets?
Misschien zijn de onderstaande verloopsetjes handig voor de navigators onder ons?

Als iemand nog betere accesoires heeft, dan horen we het graag!
Ervaringen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!

Als iemand nog betere accesoires heeft, dan horen we het graag!
Ervaringen zijn natuurlijk ook meer dan welkom!
Die zoek ik alleen dan niet voor 50 euro
Aha... voor een dubbeltje op de eerste rij dus!racoon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:21:
[afbeelding]
Die zoek ik alleen dan niet voor 50 euro
Ik ben bang dat je hem niet goedkoper gaat vinden!
(volgens kieskeurig.nl)
[ Voor 27% gewijzigd door Martino-s op 16-02-2006 20:27 ]
PreciesMartino-s schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:22:
[...]
Aha... voor een dubbeltje op de eerste rij dus!![]()
Nou nieuwe rom erin en nog steeds geen AES encryptie.
Ondersteund de 9100 dat dan toch niet?
Ondersteund de 9100 dat dan toch niet?
Nou ja...dan neem je toch zo'n Mr.Bean ding. Losse houder met afgrijselijke zuignap recht voor je koker op de voorruit en dan steeds het draad van de charger erin steken. Die usb-laders zijn los te koop voor weinig. Ik heb net zo'n Brodit binnen gekregen en vind 'm zijn geld waard. Zo zit de boel tenminste netjes in de auto (als ik m'n Parrot carkit heb tenminste...dan werk ik alle draden weg).
Cool, mijn phone was/is ook een Nokia 6600.Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:50:
[...]
Vandaag ook binnen!
Samen met cradle en screenprotector van brandon ofzo. Werkt prima.
Was het deze screenprotector van Brando?
PS: Is jouw abbo 1 jarig? € 32,50 per maand vind ik vrij veel...
Verwijderd
Hoe heb je de jabra headset aan de praat gekregen als ik vragen mag, ik heb hem zelf ook -> bluetooth aan, apperaat gediscoverd -> code ingevoerd -> naam gegeven en nu zie ik hem wel staan en mijn vario zegt dat hij als headset geconfigureerd is, maar als ik gebeld wordt dan hoor ik er nog niets doorheenVerwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:56:
Alvast bedankt
update: laat maar hij doet het ineens, geen idee waarom hij het de eerste keer niet deed, maar nu wel dus
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 20:57 ]
Dit topic is gesloten.