Ik bedoelde de notifications inderdaad. Jammer.Sick Nick schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:18:
[...]
Yep, hij checked ook dan nog gewoon je mail zoals ingesteld. Alleen krijg je geen melding ervan, tenminste bij mij niet ookal staat het wel ingesteld bij setting/sound¬ifications. Die doen het denk ik alleen als ie ook echt helemaal aan staat, zeg maar het scherm ook aan. In de standby geen melding, maar wel het checken op mail.
Hoi,
Ik beschik zelf over de MDA Vario nederlandse versie. Tot dusver ben ik er zeer tevreden over. Ik ondervind echter het volgende probleem bij installeren van twee wifi scanners: .Net Compact Framework 2.0 wil niet goed installeren. Dit framework is noodzakelijk voor de tools WifiForum en HitchHiker.
Bij de installatie van .Net CF 2.0 krijg ik echter de volgende fout:
Fout bij het installeren. Sluit alle toepassingen en processen, maximaliseer de beschikbare schijfruimte en voerde installatie opnieuw uit. Ondersteuning 4
Op de blog van het msdn cf team kom ik voor foutcode 4 de volgende omschrijving tegen:
4 Shared files version is incorrect Incompatible device, security issues on WM 5.0 (installation prohibited by phone carrier). Use correct CAB file for this device. Try manual installation, answer “yes” to security prompt.
Ik gebruik zelf NETCFv2.wm.armv4i.cab, deze zou gewoon moeten werken.
Kan een van jullie mij misschien tips geven over hoe dit probleem op te lossen. Is er al iemand in geslaagd CF framework te installeren op de vario?
Alvast hartelijk dank,
Ik beschik zelf over de MDA Vario nederlandse versie. Tot dusver ben ik er zeer tevreden over. Ik ondervind echter het volgende probleem bij installeren van twee wifi scanners: .Net Compact Framework 2.0 wil niet goed installeren. Dit framework is noodzakelijk voor de tools WifiForum en HitchHiker.
Fout bij het installeren. Sluit alle toepassingen en processen, maximaliseer de beschikbare schijfruimte en voerde installatie opnieuw uit. Ondersteuning 4
Op de blog van het msdn cf team kom ik voor foutcode 4 de volgende omschrijving tegen:
4 Shared files version is incorrect Incompatible device, security issues on WM 5.0 (installation prohibited by phone carrier). Use correct CAB file for this device. Try manual installation, answer “yes” to security prompt.
Ik gebruik zelf NETCFv2.wm.armv4i.cab, deze zou gewoon moeten werken.
Kan een van jullie mij misschien tips geven over hoe dit probleem op te lossen. Is er al iemand in geslaagd CF framework te installeren op de vario?
Alvast hartelijk dank,
Anoniem: 144586
Ik heb de CAB naar m'n storage card gecopieerd. uitgevoerd... "Device" als target aangegeven. Een soft reset gedaan... maar ik krijg nog steeds die T-Mobile dailer op m'n Vario. Wat doe ik fout?Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:23:
[...]
Ik zal er eens naar kijken als ik tijd heb, al een tijdje zelf niet meer geprobeerd en kan ook aan de rom liggen.
Wel heb ik voor iedereen:
[afbeelding]
Download: http://www.upload2.net/do...Dialer_Skin_blue.cab.html
Dit is de Dialer Skin van de M600, maa rdan in het blauw, op buzzdev had ik hem gespot maar de links werkten niet helemaal meer daar
Je hebt dan eindelijk grote buttons die normaal te bedienen zijn.
Om het te laten werken .cab naar je wizard kopieren en dan soft resetten
Als jullie nog iets anders graag willen hebben kan ik altijd kijken of ik het vinden kan en/of het uit een rom te "halen" is.
gprs niet hoor. Ik sync om het kwartier met exchange.
edit: laat maar. Ik had even telefoon en meteen 10 postjes erbij. Gaat hard dit topic
edit: laat maar. Ik had even telefoon en meteen 10 postjes erbij. Gaat hard dit topic
[ Voor 47% gewijzigd door Fakir op 13-02-2006 21:46 ]
Dat laatste kan toch met smartdialing?Anoniem: 168529 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:13:
[...]
Ik vind de grote knoppen helemaal geweldig, maar mis idd de smartdialingfunctie wel. Enig idee of deze hieraan toe te voegen is - of anders hoe ik de oude skin (met smartdialing dus) weer terug kan zetten?
Helemaal ideaal zou zijn om net als bij elke mobiele een nummer te kunnen kiezen (knop naar beneden, dan eerste lekker van de naam toetsen op een groot keypad en zo selecteren).
Je kan de skin overigens gewoon deinstalleren als je smartdialing terug wilt hebben.
Werkt hier wel icm syncen, maar kan zijn dat ie door activesync uit standby komt met scherm uit. Sowieso hoort de led te werken. Ik heb het geluid juist uitgezet omdat ik 'snachts geen geluiden wil bij mail.Sick Nick schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:18:
[...]
Yep, hij checked ook dan nog gewoon je mail zoals ingesteld. Alleen krijg je geen melding ervan, tenminste bij mij niet ookal staat het wel ingesteld bij setting/sound¬ifications. Die doen het denk ik alleen als ie ook echt helemaal aan staat, zeg maar het scherm ook aan. In de standby geen melding, maar wel het checken op mail.
[ Voor 17% gewijzigd door Fakir op 13-02-2006 21:53 ]
Anoniem: 121382
Ik heb hem er op staan, ik had ook problemen maar ik heb
hem van de site als cab gedownload, en dat ging wel. Samen
met wififofum ging niet. Appart wel.
Axel
hem van de site als cab gedownload, en dat ging wel. Samen
met wififofum ging niet. Appart wel.
Axel
levennadedood schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:36:
Iemand die me kan en wil helpen met tom tom zoja mail me ff op racoonblommers@hotmail.com
[ Voor 35% gewijzigd door racoon op 13-02-2006 22:32 ]
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Zie TopicStart:racoon schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:30:
Iemand die me kan en wil helpen met tom tom
Met behulp van deze tutorial zou je gedurende de installatie echter geen problemen moeten ondervinden. Na het voltooien van deze installatie kun je de update installeren.
Die PDF al gelezen?
Martino's | Google is your friend...
Ik wil niet eritant zijn
Maar als jij berichten "quote" dan typ jij je berichten bóven de quote.
Dit komt vrij onprofessioneel over en het leest absoluut niet makkelijk!
Hopelijk kan je hier wat mee!
Is het mogelijk dat iemand zijn Extenden ROM host?
Stel dat iemand een goede Extenden ROM heeft met allerlei goede software, thema's en tools, en hij exporteerd dit, dan moeten andere gebruikers dit toch in kunnen lezen?
Dit zal wellicht veel werk voor veel gebruikers schelen!
Stel dat iemand een goede Extenden ROM heeft met allerlei goede software, thema's en tools, en hij exporteerd dit, dan moeten andere gebruikers dit toch in kunnen lezen?
Vraag me dan wel af, ik heb tom tom op me pc, maar waar meot ik dat gehele bestand op me telefoon zetten?Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:33:
[...]
Zie TopicStart:
Met behulp van deze tutorial zou je gedurende de installatie echter geen problemen moeten ondervinden. Na het voltooien van deze installatie kun je de update installeren.
Die PDF al gelezen?
Direct op je SD Card.racoon schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:40:
[...]
Vraag me dan wel af, ik heb tom tom op me pc, maar waar meot ik dat gehele bestand op me telefoon zetten?
(zijn meerdere mappen als het goed is)
dus de map maakt niks uit?
Wat bedoel je?racoon schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:47:
dus de map maakt niks uit?
Heeft iemand al ervaring met een horizontale telefoon/PDA-houder?
Tot nu toe zie ik alleen verticale telefoon/PDA-houders?
En heeft het één nog voordelen ten opzichte van de ander?
(graag jullie voorkeur / ervaring met motivatie)
Of het nog uit maakt waar op me sd kaart ik de tom tom zet
.
[ Voor 121% gewijzigd door ikweetniks op 13-02-2006 23:12 ]
Direct onder de root.racoon schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:02:
[...]
Of het nog uit maakt waar op me sd kaart ik de tom tom zet
Dus direct in: Device (zie onderstaande afbeelding)
Voordeel van de houder die ik heb, zie paar pagina's terug, is dat deze ook direct laadt. Brodit houders "klemmen" de pda goed, dus je kunt deze ook horizontaal plaatsen. De horizontale brodit houder is geen echt active houder. Hier zit het stekkertje los en moet je deze zelf inpluggen. Wel zit er op de houder een poort waar je het stekkertje in kwijt kunt als je je pda eruit haalt. Kijk anders op de brodit site voor meer info.Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:01:
Heeft iemand al ervaring met een horizontale telefoon/PDA-houder?
Anoniem: 61137
Zie FTP van Xdadev.Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:39:
Niet echt wat ik bedoel.
Graag ROMs met geïntegreerde software zoals Skype, WifiFoFum, Thema's, Explorers enz.
Of is dit niet mogelijk op deze manier?
Volgens mij is dit wel mogelijk, maar mag dat niet omdat niet alles freeware enz kan zijn en wm5 zit natuurlijk patent op. Dus ik weet niet of iemand dat mag en kan maken.Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:35:
[...]
Niet echt wat ik bedoel.
Graag ROMs met geïntegreerde software zoals Skype, WifiFoFum, Thema's, Explorers enz.
Of is dit niet mogelijk op deze manier?
Anoniem: 54991
Ik ben op moment ermee bezig, maar aangezien ik zelf geen Eten M600 gaat waar het in zit is het puur op de gok zoeken waar het ergens in de rom zit, of we wachten tot iemand anders dat doet, wat ik ook even doe.Anoniem: 168529 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:13:
[...]
Ik vind de grote knoppen helemaal geweldig, maar mis idd de smartdialingfunctie wel. Enig idee of deze hieraan toe te voegen is - of anders hoe ik de oude skin (met smartdialing dus) weer terug kan zetten?
Maar in contacts helemaal boven in, kun je een naam of nummer intikken, is dat voorlopig niet goed genoeg?
Op xda-forum staat een handig progje om je bootscreen eenvoudig te flashen, werkte prima voor mij.
Maak een staande bmp 24 bit, zet deze in de zelfde map als de .exe en uitvoeren maar. (wel connected zijn met ActiveSync)
http://forum.xda-develope...6fa1bb8593615fb817#211437
Maak een staande bmp 24 bit, zet deze in de zelfde map als de .exe en uitvoeren maar. (wel connected zijn met ActiveSync)
[ Voor 11% gewijzigd door ZaWoot op 14-02-2006 00:38 ]
Ik heb onderzocht maar ik vind het niet interessant om smart dialing te rippen uit de m600 rom.
De ialer die jullie nu gebruiken doet exact hetzelfde als de balk boven in contacts, en ik vind hem persoonlijk fijner zitten daar.
Ofwel in het kort, er valt niets te rippen, hoogstens kan er gekeken worden of die functie te maken is in deze skin opzet maar niet door mij, vind het geen echte voordelen opleveren.
Dus ik begin nu aan de de template, het probleem van de grijze dialskin was een beperking van het scherm van de wizard, dus tijd om verder te gaan.
De ialer die jullie nu gebruiken doet exact hetzelfde als de balk boven in contacts, en ik vind hem persoonlijk fijner zitten daar.
Ofwel in het kort, er valt niets te rippen, hoogstens kan er gekeken worden of die functie te maken is in deze skin opzet maar niet door mij, vind het geen echte voordelen opleveren.
Dus ik begin nu aan de de template, het probleem van de grijze dialskin was een beperking van het scherm van de wizard, dus tijd om verder te gaan.
Vidya task manager geeft geen hele spannende dingen. Als ik het ding draai is ie verantwoordelijk voor alle cpu-verbruik op dat moment. (fluctueert tussen 5 en 25%)GroteBozewolf schreef op maandag 13 februari 2006 @ 16:27:
[...]
Ik had dit vorige week ook en het bleek dat het werd veroorzaakt door een today-plugin (zowel Phonedashboard als DKToday veroorzaken dit, al is het bij dktoday veel minder) die heel veel CPU nodig had. Hierdoor ging was mijn batterij steeds binnen een dag leeg.
Je zou je CPU gebruik kunnen zien dmv. Vidya taskmanager (http://www.pdatopsoft.com/PocketPC/Vidya-Pocket-Task-Manager). Laat even je resultaten weten.
De volgende processen draaien na een soft-reset:
• CapNotify.exe
• NK.EXE
• Powertray.exe
• Vidya Task Manager.exe
• WifiTray.exe
• connmgr.exe
• cprog.exe
• device.exe
• filesys.exe
• gwes.exe
• repllog.exe
• sddaemon.exe
• services.exe
• shell32.exe
• srvtrust.exe
Volgens mij zit daar weinig raars tussen. Activesync is wel altijd aanwezig op de achtergrond.
Ik heb een Qtek-rom trouwens, en de extended rom achterwege gelaten geloof ik. Misschien zit daar een risico?
Enige todayscreen plugin die ik heb draaien is iLauncher. Vraag me trouwens af met welk proces die dan gestart wordt?
Alle inkomende stralen opvangen is uit, als je die bedoelt. Meer IR settings zijn er niet, toch?ViperTPR schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:17:
[...]
Ik denk dat het verstandig is om ook naar je IR te kijken. Deze staat bij settings\connections\beam.
Mijn m3000 gaat makkelijk 3 dagen mee met wat bel/sms/wifi gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door ToMaSZ op 14-02-2006 07:32 ]
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Wil je even een stappenplan hier voor schrijven?ZaWoot schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:36:
Op xda-forum staat een handig progje om je bootscreen eenvoudig te flashen, werkte prima voor mij.
En de file naar mij toe sturen? Dan host ik hem wel!
(Dan is dit gelijk makkelijk om op te nemen in de nieuwe TopicStart)
Ik vind enorm sneu dat hier steeds vragen alsmaar terugkomen die in voorgaande delen al 100x zijn uitgelegd. Ik wist wel dat forum gewoon niet handig is om antwoorden te posten. Mensen hier zijn te lui om 1000 posts door te nemen in voorgaande delen. Ze vragen gewoon opnieuw.
Dat is ook waarom ik site heb opgezet: http://htc-guide.mrdummy.net/
Daar hoef je niet meer zoeken en staan de vragen en antwoorden zo klaar voor je neus.
Maar dan heb ik wel hulp nodig van jullie. Wie wil me helpen met aanvullen van mijn site?
Ik heb nu druk met andere nieuwe projecten, en kan dus niet alles in gaten houden. En ik weet niet wat Eggy gaat doen. Ik vind startpost leuk gemaakt, maar zoals ik al zei: mensen hebben weinig trek om 100 meter lange post te lezen, het zoekt ook lastig op. Een infomatieve site is daarom beter en zit er minder troep in.
Dus Eggy, wat ga je doen?
Daar hoef je niet meer zoeken en staan de vragen en antwoorden zo klaar voor je neus.
Maar dan heb ik wel hulp nodig van jullie. Wie wil me helpen met aanvullen van mijn site?
Ik heb nu druk met andere nieuwe projecten, en kan dus niet alles in gaten houden. En ik weet niet wat Eggy gaat doen. Ik vind startpost leuk gemaakt, maar zoals ik al zei: mensen hebben weinig trek om 100 meter lange post te lezen, het zoekt ook lastig op. Een infomatieve site is daarom beter en zit er minder troep in.
Waarom in een extended Rom. Waarom niet gewoon een backup van bijv. Sunnysoft. Die maakt er een .exe van en dan kan ook alles geinstalleerd worden.Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:39:
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Wat een onzinMrDummy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:25:
Ik vind enorm sneu dat hier steeds vragen alsmaar terugkomen die in voorgaande delen al 100x zijn uitgelegd. Ik wist wel dat forum gewoon niet handig is om antwoorden te posten. Mensen hier zijn te lui om 1000 posts door te nemen in voorgaande delen. Ze vragen gewoon opnieuw.
Tweakers.net is toch bedoeld voor vragen? En als een gebruiker een probleem tegenkomt hoort hij inderdaad eerst de zoekfunctie in got.tweakers.net te gebruiken.
Een steeds "completere" startposte vind ik dé oplossing! Laten we dit zo houden!
Vanwaar de vraag wat ik ga doen? Ik heb denk ik toch al redelijk mijn best gedaan om mijzelf in te zetten voor de HTC (Wizard) community en om anderen te helpen. Hoewel ik dit graag doe kan ik ook maar een beperkte bijdrage leveren aan een beperkt aantal sites. Wanneer jouw site bijvoorbeeld gevuld zou zijn met informatie uit mijn startpost, jouw bestaande artikelen en die van andere members zullen er bovendien in dit topic nog steeds herhaaldelijk dezelfde vragen verschijnen. In jouw geval zou je misschien geheel stoppen met het lezen van dit topic maar dat is niet mijn bedoeling. Ik zal hoe dan ook nog steeds dit topic volgen en de startpost updaten dus voor mij biedt dit hoe dan ook geen uitkomst. Of members de moeite nemen om zelf even te zoeken of niet is hun keus. Wanneer ze 'niet eens' de moeite nemen in de startpost te zoeken zullen ze ongetwijfeld zeker niet op jouw site (of die van wie dan ook) zoeken, ervan uitgaande dat ze zich in eerste instantie op deze site bevinden uiteraard.MrDummy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:25:
Niet dat dit momenteel zo heel erg relevant is voor dit topic, maar goed. Zoals ik al eerder verteld heb is het wel de bedoeling dat er op basis van de startpost een website zal verschijnen. Deze zal in html formaat online gaan met een menu dat hopelijk de overzichtelijkheid ten goede zal komen. Vanwege een aantal verzoeken lang geleden in dit topic zal ik hier ook een forum bij plaatsen, deze zal hopelijk vandaag zelfs al online gaan. Het domeinnaam welke gebruikt gaat worden is geregistreerd (http://www.smarter-phones.com - Want an even smarter Smartphone?
De keuze ligt uiteraard bij de mensen hier of ze hier gebruik van willen maken. De onderverdeling in forums en de hierbij geplaatste stickies zullen het forum echter hopelijk wel overzichtelijker maken. Ik heb er echter geen belang bij of mensen ervoor kiezen hier te posten, op mijn forum of op jouw website. Andere members krijgen zo echter wel eenvoudig de mogelijkheid om artikelen te plaatsen en deze staan dan ook open voor reacties. Uiteraard zal ik dit topic up-to-date houden en wanneer een apart forum ook geen succes blijkt te zijn merken we dat wel. Gezien het aantal bezoekers op jouw site vinden de meeste members dit echter ook geen echte oplossing.
Maar goed, op deze wijze wordt het topic ook niet overzichtelijker...
[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 14-02-2006 09:49 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik vind tussen de 5 en 25% best hoog voor idle. Ik had op mijn MDA Vario een idle tussen de 5-10% en dan was mijn accu binnen 8u leeg. Nu draai ik idle op <2% en heb ik geen problemen.ToMaSZ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:30:
[...]
Vidya task manager geeft geen hele spannende dingen. Als ik het ding draai is ie verantwoordelijk voor alle cpu-verbruik op dat moment. (fluctueert tussen 5 en 25%)
De volgende processen draaien na een soft-reset:
[...]
Volgens mij zit daar weinig raars tussen. Activesync is wel altijd aanwezig op de achtergrond.
Ik heb een Qtek-rom trouwens, en de extended rom achterwege gelaten geloof ik. Misschien zit daar een risico?
[...]
Enige todayscreen plugin die ik heb draaien is iLauncher. Vraag me trouwens af met welk proces die dan gestart wordt?
Verder draaien de Today plugins onder het process: shell32.exe. Deze zorgde bij mij ook voor de hoge CPU waardes.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Anoniem: 168555
het staat vast wel ergens maar ik kan het niet vinden.
hoe kan ik mijn uit gaande gespreken beheren.
of is daar een apart programma voor zo ja welke
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 168555 op 14-02-2006 09:15 ]
Ten eerste: Leer typen en doe wat aan je opmaak.Anoniem: 168555 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:10:
het staat vast wel ergens maar ik kan het niet vinden.
Ten tweede: Je mag gerust zoeken in de voorgaande delen.
Zo te zien is dit je eerste bericht op Tweakers.net, de zoekfunctie zal je vast nog niet optmaal benut hebben!
Idle is <2%. Als ik in de taskmanager aan het kijken ben, dan fluctueert deze wat in verbruik. shell32.exe doet bijna niks.GroteBozewolf schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:08:
[...]
Ik vind tussen de 5 en 25% best hoog voor idle. Ik had op mijn MDA Vario een idle tussen de 5-10% en dan was mijn accu binnen 8u leeg. Nu draai ik idle op <2% en heb ik geen problemen.
Verder draaien de Today plugins onder het process: shell32.exe. Deze zorgde bij mij ook voor de hoge CPU waardes.
Ik heb net de qtek wwe test rom met aku2 erop gegooid, op m'n contacts na laat ik het toestel nu even helemaal schoon. Eens kijken wat dat doet met het verbruik, over een paar uur weet ik meer
Weet iemand of het mogelijk is om tegelijkertijd via ActiveSync (GPRS/WiFi) met meerdere Exchange servers te syncen?
Iemand die me kan vertellen waarom me Check Notifications niet werkt? Er staat gewoon 24 of 25 en dan gaat het rondje heen en weer en dat was het dan. Kan hem wel gewoon met Exit afsluiten maar hij werkt dus niet. En hij is dus zo traag als dikke poep. Kan hem ook niet deinstalleren, heb al geprobeerd de nieuwe er gewoon overheen te zetten maar dat werkt helaas ook niet.
Die Omap overklok werkt best wel goed alleen jammer dat als het scherm uitgaat en hij op standby gaat de overklok weg is.
Iemand daar ook een oplossing voor?
Die Omap overklok werkt best wel goed alleen jammer dat als het scherm uitgaat en hij op standby gaat de overklok weg is.
Iemand daar ook een oplossing voor?
[ Voor 14% gewijzigd door Operations op 14-02-2006 10:56 ]
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Weet iemand of het mogelijk is een Vario/M3000 aan te sluiten op een Mr. Handsfree carkit pro?
Mijn carkit zit namelijk best netjes ingebouwd en eigenlijk is het wel het mooiste deze te blijven gebruiken.
Op de site van Mr. Handsfree staat geen connector vermeld. Ook bij Qtek-toestellen staat hij er niet bij.
Maar, de de Orange M500 staat er wel bij, dus voor de oude modellen (S100, Compact, etc) is hij er wel.
Heeft iemand een idee of deze oude connector (met eventueel het nodige tweak-werk) te gebruiken zou zijn voor een Vario/M3000?
Misschien is het nl. alleen een klein stekkertje voor in de headset-aansluiting. Dan zou het vrij eenvoudig te maken zijn.
Mijn carkit zit namelijk best netjes ingebouwd en eigenlijk is het wel het mooiste deze te blijven gebruiken.
Op de site van Mr. Handsfree staat geen connector vermeld. Ook bij Qtek-toestellen staat hij er niet bij.
Maar, de de Orange M500 staat er wel bij, dus voor de oude modellen (S100, Compact, etc) is hij er wel.
Heeft iemand een idee of deze oude connector (met eventueel het nodige tweak-werk) te gebruiken zou zijn voor een Vario/M3000?
Misschien is het nl. alleen een klein stekkertje voor in de headset-aansluiting. Dan zou het vrij eenvoudig te maken zijn.
Punctuality is the politeness of kings
Anoniem: 32767
Welke screenprotector heb ik nodig op deze site?
http://www.gpsplaza.nl/screen-protector.asp
In startpost staat niet bij welke type.
Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:15:
Welke screenprotector heb ik nodig op deze site?
Ik zou dus voor de Brando gaan (en of je € 6,- of € 7,- wil uitgeven moet je zelf weten)Eggy schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:10 in zijn startpost:
Je kunt er voor kiezen een screen protector te gebruiken. Dit is een heel dun, transparant, velletje dat je op je scherm plakt. Het touchscreen zal nog steeds werken en er komen natuurlijk geen krassen op je scherm. Brando is een van de merken waarvan veel mensen een screen protector gebruiken
[ Voor 16% gewijzigd door Luppie op 14-02-2006 11:42 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ja maar de qtek 9100 staat er niet tussen. Met welke komt hij overeen?Cobra_Lup schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:40:
[...]
[...]
Ik zou dus voor de Brando gaan (en of je € 6,- of € 7,- wil uitgeven moet je zelf weten)
Kijk eens hoe dit topic heet en pick one :
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 7
Je kan dus kiezen uit :
QTEC S100/S110/9100 MDA COMPACT of de MDA Vario
Vul dan het aantal dat je wil hebben in voor het winkelwagentje en klik op het winkelwagentje.
Dit is een winkelwagentje :
Klik dan op afrekenen, vul je gegevens in en klik op bevestig order.
HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 7
Je kan dus kiezen uit :
- HTC Wizard
- i-mate K-JAM
- Qtek 9100
- MDA Vario
- M3000
QTEC S100/S110/9100 MDA COMPACT of de MDA Vario
Vul dan het aantal dat je wil hebben in voor het winkelwagentje en klik op het winkelwagentje.
Dit is een winkelwagentje :

Klik dan op afrekenen, vul je gegevens in en klik op bevestig order.
[ Voor 85% gewijzigd door Luppie op 14-02-2006 11:54 ]
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Da's grappig, maar op een of andere manier werkt dat niet bij mij. Ik heb daar een pagina of wat geleden ook al naar gevraagd, maar toen begon de discussie over skins en themes (erg belangrijk) en is mijn vraag ondergesneeuwd vrees ik.
De link in de startup folder werkt, want hij staat na startup op 228, maar als ik 'm door even op het aan/uit knopje te drukken op standby zet en weer wek, is ie weer op default. En ik heb echt het linkje in Memaid gezet bij het wakeup event.
Ik heb de Qtek rom, misschien ligt het daaraan? Iemand een tip?
Nog een vraag:
Ik wil graag een knopje maken voor lock. Nu gaat dat alleen via het Today scherm. Bij settings->buttons is er geen mogelijkheid om lock aan een button (bv voice command) te koppelen. Alternatief is natuurlijk een programma dat dat doet (scriptje?) te koppelen. Is zoiets er?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
enige belgen in dit topic met een 9100 die me kunnen vertellen wat de goedkoopste plaats is in .be om hem op de kop te tikken?
615€ "promotie" bij mediamarkt is niet echt mijn idee van cheap
615€ "promotie" bij mediamarkt is niet echt mijn idee van cheap
Hoe kan ik de start icon links boven naar links beneden krijgen gewoon zoals op mijn desktop?
Update: het is nu 3 uur later, de vario heeft continu in standby op mijn bureau gelegen. 2:34min. gebeld, verder niks mee gedaan. Resterende accu: 66%....ToMaSZ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:01:
[...]
Idle is <2%. Als ik in de taskmanager aan het kijken ben, dan fluctueert deze wat in verbruik. shell32.exe doet bijna niks.
Ik heb net de qtek wwe test rom met aku2 erop gegooid, op m'n contacts na laat ik het toestel nu even helemaal schoon. Eens kijken wat dat doet met het verbruik, over een paar uur weet ik meer
34% in 3 uurtjes, is dus pakweg 8 uur standby en dan doe ik bijna niks. Vanmorgen harde reset gegeven en nieuwe ROM (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test).
CPU belasting is momenteel in idle voor zover ik nu kan zien nooit hoger dan 5%, die dan voor rekening komen van gwes.exe... Er draaien geen andere applicaties dan die uit de qtek (ext) rom.
Iemand een briljante ingeving?
Vergeet je niet de optie dat het apparaat of accu defect kan zijn?ToMaSZ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:58:
[...]
Update: het is nu 3 uur later, de vario heeft continu in standby op mijn bureau gelegen. 2:34min. gebeld, verder niks mee gedaan. Resterende accu: 66%....
34% in 3 uurtjes, is dus pakweg 8 uur standby en dan doe ik bijna niks. Vanmorgen harde reset gegeven en nieuwe ROM (RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test).
CPU belasting is momenteel in idle voor zover ik nu kan zien nooit hoger dan 5%, die dan voor rekening komen van gwes.exe... Er draaien geen andere applicaties dan die uit de qtek (ext) rom.
Iemand een briljante ingeving?
Moet het apparaat zijn dan, want ik heb 2 accu's met beide dezelfde standby.Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:02:
[...]
Vergeet je niet de optie dat het apparaat of accu defect kan zijn?
De kapotte apparaat optie is wat mij betreft ook een beetje vreemd, aangezien alles keurig werkt, het ding niet warm wordt (kortsluiting?) en niet instabiel draait.
Is er iemand die weet of de vol-spanning van de accu ergens wordt vastgelegd? In dat geval zou het zo kunnen zijn dat daar iets mis zit. Het zou ook kunnen dat het apparaat niet goed laadt, maar dan zou de batterij-indicator nooit 100% moeten aangeven, toch?
Grote kans dat deze dezelfde connector heeft als die HTC Magician. Ik zou gewoon even bellen met Mr. Handsfree.dreamscape schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:08:
Weet iemand of het mogelijk is een Vario/M3000 aan te sluiten op een Mr. Handsfree carkit pro?
Ik heb ooit een stekker gemaakt voor mijn Magician toen die tijd. Deze werkt ook goed op de Vario dus 99% kans dat het gewoon werkt. Heb nog een bijlage voor eventueel pin aanduidingen.
http://home.wanadoo.nl/~wiete_v_leeuwen/IMG_0029%20(Large).JPG
Het kan ook zijn dat de infrarood nog aan staat (irda) en die slurpt ook aardig wat weg...
Das toch dat 'receive all incoming beams' vinkje? Die is uit....Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:06:
Het kan ook zijn dat de infrarood nog aan staat (irda) en die slurpt ook aardig wat weg...

[ Voor 5% gewijzigd door ToMaSZ op 14-02-2006 14:13 ]
Idd, snap er dan werkelijk niets van.
Ik heb ook dezelfde firmware maar doe er flink langer mee, eens in de 4/5 dagen hoef ik pas echt op te laden...
Ik heb ook dezelfde firmware maar doe er flink langer mee, eens in de 4/5 dagen hoef ik pas echt op te laden...
Iemand een idee waarom Orange World op mijn Vario niet goed daargesteld word?

Orange World werkt verder goed alleen word niet het hele display benut.

[ Voor 26% gewijzigd door Maite op 14-02-2006 14:49 ]
Dan moet het toch een hardware probleem zijn... Heb het al eens laten nakijken, maar dan wordt er niks gevonden. De batterij geeft stroom, laadt op en het apparaat werkt. Conclusie: geen defect. Dat ga ik niet nog een keer proberen, kost alleen maar geld. Dan maar zorgen dat ik altijd prik in de buurt hebAnoniem: 54991 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:15:
Ik volg al een tijdje het verhaal over die ROMs.Anoniem: 54991 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:15:
Maar welke is tot nu toe het beste? (het meest stabiel?)
Is dat inderdaad deze: RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test
En deze kan toch ook zonder problemen op een (T-Mobile) MDA Vario worden gezet?
(natuurlijk na een CID unlock)
Dat zal ik niet doen.ToMaSZ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:23:
[...]
Dan moet het toch een hardware probleem zijn... Heb het al eens laten nakijken, maar dan wordt er niks gevonden. De batterij geeft stroom, laadt op en het apparaat werkt. Conclusie: geen defect. Dat ga ik niet nog een keer proberen, kost alleen maar geld. Dan maar zorgen dat ik altijd prik in de buurt heb
Je hebt recht op een goed werkend toestel.
Geef aan wat er mankeert en dat het toestel niet voldoet aan de opgegeven specificaties die er bij de winkel aan wordt gegeven. (gesprek/standby tijd)
Bij Nokia kan je na de 3e (mislukte) reparatie in aanmerking komen voor een nieuw toestel. Ik weet niet hoe dit bij Qtek of T-Mobile is?
Als ik een MMS of SMS verstuur, komt het bericht nadat het verzonden is keurig in de "Verzonden items"-map van het betreffende account terecht. Niks aan de hand.
Maar als ik een email verstuur... Dan komt het verstuurde bericht NIET in de "Verzonden items"-map van dat account terecht. Maar dat wil ik natuurlijk wel.
Er is een mogelijkheid om e.e.a. in te stellen:
Menu (rechtsonderin) - Extra - Opties - tabblad "Bericht" - Vinkje bij "Kopie van verzonden items opslaan in de map Verzonden". Hier staat (zoals moet) een vinkje bij...
Zie ik iets over het hoofd? Waarom werkt het wel bij SMS/MMS, en niet bij email?
Wie weet het?
Maar als ik een email verstuur... Dan komt het verstuurde bericht NIET in de "Verzonden items"-map van dat account terecht. Maar dat wil ik natuurlijk wel.
Er is een mogelijkheid om e.e.a. in te stellen:
Menu (rechtsonderin) - Extra - Opties - tabblad "Bericht" - Vinkje bij "Kopie van verzonden items opslaan in de map Verzonden". Hier staat (zoals moet) een vinkje bij...
Zie ik iets over het hoofd? Waarom werkt het wel bij SMS/MMS, en niet bij email?
Wie weet het?
Kwestie van proberen. Mijn ervaring met de Qtek ship rom was erg ok. Nu dus aan het proberen met die beta, maar of die beter is kan ik je niet vertellen na een halve dagMartino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
[...]
Ik volg al een tijdje het verhaal over die ROMs.![]()
Er wordt geen defect gevonden en de korte standby-tijd wordt -logisch- geweten aan mijn 'intensieve gebruik' en het feit dat ik andere programma's heb geinstalleerd dan standaard in de t-mobile rom zitten. Kansloze situatie volgens mij, aangezien ik enerzijds geen zin en tijd heb om er veel moeite in te steken en anderzijds omdat ik geen andere pda meer heb en zo'n ding vrij slecht kan missen na er jaren aan gewend te zijn.Martino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:29:
[...]
Dat zal ik niet doen.
Je hebt recht op een goed werkend toestel.
Geef aan wat er mankeert en dat het toestel niet voldoet aan de opgegeven specificaties die er bij de winkel aan wordt gegeven. (gesprek/standby tijd)
Bij Nokia kan je na de 3e (mislukte) reparatie in aanmerking komen voor een nieuw toestel. Ik weet niet hoe dit bij Qtek of T-Mobile is?
Bij mij is het zo dat de trial verlopen is na 1 resetmphilipp schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:10:
[...]
Da's grappig, maar op een of andere manier werkt dat niet bij mij. Ik heb daar een pagina of wat geleden ook al naar gevraagd, maar toen begon de discussie over skins en themes (erg belangrijk) en is mijn vraag ondergesneeuwd vrees ik.
De link in de startup folder werkt, want hij staat na startup op 228, maar als ik 'm door even op het aan/uit knopje te drukken op standby zet en weer wek, is ie weer op default. En ik heb echt het linkje in Memaid gezet bij het wakeup event.
Yep, dat kan. Ik gebruik deze versie puur voor de push maar ben er verder wel tevreden overMartino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
[...]
Je was net iets sneller met reageren dan ik met editenToMaSZ schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:53:
@hopiconjo:
Doe eens editen die post, hier begrijpt denk ik niemand een hout van...
[ Voor 53% gewijzigd door hopiconjo op 14-02-2006 14:56 ]
@hopiconjo:
Volg het topic nu al een tijdje en hoop dat dit niet al voorbij is gekomen.
Het apparaat wordt onder verschillende namen in de markt gezet. Bij de t-mobile variant is de wifi 11 mpbs en bij andere ook, maar weer andere is de wifi 54 mpbs.
Is er dus wel een hardware verschil hierin of heeft dit met de ROM/firmware te maken?
Het apparaat wordt onder verschillende namen in de markt gezet. Bij de t-mobile variant is de wifi 11 mpbs en bij andere ook, maar weer andere is de wifi 54 mpbs.
Is er dus wel een hardware verschil hierin of heeft dit met de ROM/firmware te maken?
1.6 is eigenlijk nog het beste, 2.8 heeft een aantal zeer kleine probleempjes, waar je in principe weinig last van hebt.Martino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
[...]
Ik volg al een tijdje het verhaal over die ROMs.![]()
Is dat inderdaad deze: RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test
Zo zou memory lekken, echter ik heb bij normaal gebruik hier geen last van en is alleen in benchmarks te zien schijnbaar.
Aku2 werkt wel goed en dat is een groot pluspunt.
En ja zodra er op een vario geen cid-lock meer zit kan deze versie er zo op.
Geen hardware verschil, slechts een software verschil, bij sommige roms is de 54g-variant uitgeschakeld (maar er is een gratis tool om dit aan te zetten)Anoniem: 32767 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:59:
Volg het topic nu al een tijdje en hoop dat dit niet al voorbij is gekomen.
kort vraagje: hoe krijg je die taskbar links naast de start knop? Want dat wil ik ookMaite schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:20:
Iemand een idee waarom Orange World op mijn Vario niet goed daargesteld word?
[afbeelding]
Met Magic Button (2.0)DaannO schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:05:
[...]
kort vraagje: hoe krijg je die taskbar links naast de start knop? Want dat wil ik ook
Is freeware software
Dit staat overigens in het StartTopic!
Hehe my badMartino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:09:
[...]
Met Magic Button (2.0)
Is freeware software![]()

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 14-02-2006 15:18 ]
heb ik ook geinstalleerd, alleen niet kunnen vinden hoe je die taskbar van boven naar beneden krijgt.. zal nog ff puzzelenMartino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:09:
[...]
Met Magic Button (2.0)
Is freeware software![]()
*verwijderd, kreeg beetje ruzie met dat proggie.. wou alles sluiten maar kon mn telefoon app niet meer sluiten. Na verwijderen alles weer oke*
[ Voor 16% gewijzigd door Gadgeteer op 14-02-2006 15:39 ]
Ff aanzetten en dan bij options kan je het aanzetten.Gadgeteer schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:35:
[...]
heb ik ook geinstalleerd, alleen niet kunnen vinden hoe je die taskbar van boven naar beneden krijgt.. zal nog ff puzzelen
PS en als je dat huisje niet wilt hebben in het connect teken, want dat staat niet, check die pic, dan moet je show clock and 3 buttons
[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 14-02-2006 15:38 ]
ik kon geen options doen, was niet helemaal goed denk ik, ga opnieuw downloaden en weer proberenDaannO schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:36:
[...]
Ff aanzetten en dan bij options kan je het aanzetten.
PS en als je dat huisje niet wilt hebben in het connect teken, want dat staat niet, check die pic, dan moet je show clock and 3 buttons
EDIT1 Oh oh nu is mn apparaat super traag, heb gedeinstalleerd en nieuwe geinstalleerd, scherm bevriest nu vaak een aantal seconden
EDIT2 muis van PC ook bevroren, pda losgekoppeld ff zoeken wat er aan de hand is. Iemand idee waar dit aan kan liggen?
EDIT3 software weer van vario verwijderd, toch soft reset nodig
[ Voor 31% gewijzigd door Gadgeteer op 14-02-2006 15:48 ]
Over het firmware updaten: hoe zit dat met de extended ROM (bij update van bv. Vario naar QTEK)?
Wordt die gewist ofzo? Of update je allen je normale ROM en wordt dan, na initialisatie, de software uit de extended ROM gewoon weer opnieuw geinstalleerd en heb je weer de paarse menuutjes, tenzij je 'm softreset voordat hij dat deel installeert?
Wordt die gewist ofzo? Of update je allen je normale ROM en wordt dan, na initialisatie, de software uit de extended ROM gewoon weer opnieuw geinstalleerd en heb je weer de paarse menuutjes, tenzij je 'm softreset voordat hij dat deel installeert?
[ Voor 24% gewijzigd door matthijst op 14-02-2006 15:53 ]
Ik zou natuurlijk zoiets in elkaar kunnen priegelen en kijken welke aansluitingen op de RJ45 van Mr. Handsfree corresponderen met je plaatje. Of heb je daar toevallig ook een pin-layout van?Josha schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:34:
Ik heb ooit een stekker gemaakt voor mijn Magician toen die tijd. Deze werkt ook goed op de Vario dus 99% kans dat het gewoon werkt. Heb nog een bijlage voor eventueel pin aanduidingen.
want dat is het enige dat nodig is: van RJ45 naar zo'n 4-segment 3,5mm jack. Nu alleen de juiste pinnetjes nog...
Punctuality is the politeness of kings
Nee daar kan ik je helaas niet aan helpen. Maar er zullen vast wel meer beunhazen zijn die dit voor mekaar hebben gekregen. Ik zou anders gewoon wat testen met losse draden aan je Mr Handsfree. Dan krijg je het vast en zeker voor elkaar.dreamscape schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:59:
[...]
Ik zou natuurlijk zoiets in elkaar kunnen priegelen en kijken welke aansluitingen op de RJ45 van Mr. Handsfree corresponderen met je plaatje. Of heb je daar toevallig ook een pin-layout van?
want dat is het enige dat nodig is: van RJ45 naar zo'n 4-segment 3,5mm jack. Nu alleen de juiste pinnetjes nog...
Weet nu iemand hoe je die E-ten m600 dailer skins op je Vario aan de praat krijgt.
Als je die cab download en installeerd, een soft reset doet, dan gebeurd er niets.
Ik heb het over deze:

Please help.. wat dat is echt wel beter als die T-Mobile meuk
Als je die cab download en installeerd, een soft reset doet, dan gebeurd er niets.
Ik heb het over deze:

Anoniem: 168605
Als ie helemaal leeg is kun je hem ook niet opladen via de computer, alleen via de adapter. Voor opladen via de computer moet ie zich namelijk eerst kunnen identificeren en daarvoor moet hij dus eerst (gedeeltelijk) opgestart zijn. Dat gaat logischerwijs niet als de accu _helemaal_ leeg is.Anoniem: 76236 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:02:
Helaas maar waar, mijn Qtek 9100 is defect. Ik krijg hem niet meer aan. Nadat de batterij op was heb ik hem opgelaten via me computer. Na het uitrekken van de stekker krijg ik me telefoon niet meer aan, en als ik ed stekker terug stop brand er ook geen lampje meer. Verder al batterij proberen uit te halen voor half uur, reset etc. Hij word maandag opgemaakt door Qtek.
Anoniem: 57198
@3D Animatie
Zorg ervoor dat je de skin op de toestel installeert niet op de SD-Card
Werkt hier prima (M3000 met Qtek NL ROM)
Zorg ervoor dat je de skin op de toestel installeert niet op de SD-Card
Welke Qtek NL ROM gebruik jij?Anoniem: 57198 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:13:
@3D Animatie
Zorg ervoor dat je de skin op de toestel installeert niet op de SD-CardWerkt hier prima (M3000 met Qtek NL ROM)
Deze: RUU_Prodigy_2080701_101_11310_Qtek_WWE_Test ??
Werkt WindowsMedia Player weer goed?Anoniem: 54991 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:33:
[...]
Eerlijk waar echt geen last van, en draait al weer 3 dagen zonder reset
AKU2 gebruik ik zelf wel met een motorola headphone, pushmail niet, geen idee hoe ook, dat mogen ze op het werk maken mochten ze dat nodig vinden
Maar ik vertrouw die benchmarks niet helemaal, tot nu toe heb ik 1.2 geprobeerd die wel ok was, 1.5 was iets sneller, 1.6 merkte ik geen verschil met 1.5 terwijl iedereen 1.5 stukken sneller vind, en deze 2 werkt naar mijn mening hetzelfde
Ik heb alleen een bug met windows media player dat ik geen streaming content kan kijken op deze rom, moet nog kijken of het een bug isof een setting, ofdat het aan de media zelf ligt.
En zolang zal het ook wel niet meer duren voordat de final 2.0 er komt, en mocht 2.0 echt bugged zijn ga ik gewoon de aku2 stack eruit slopen, cause I can
En hebben andere ook problemen met WindowsMediaPlayer met deze ROM?
(Of nog andere fouten ontdekt in deze ROM?)
Waar heb jij hem op je telefoon gezet?Anoniem: 57198 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:13:
@3D Animatie
Zorg ervoor dat je de skin op de toestel installeert niet op de SD-CardWerkt hier prima (M3000 met Qtek NL ROM)
Waarom is deze ROM versie nergens te downloaden?
Mankeert er iets aan?
Mankeert er iets aan?

Ik installeer hem gewoon op mijn toestel zelf, dus niet op de storage card. Ik heb nog wel de originele T-Mobile rom draaien. Ik weet niet of dat eht probleem is? Of dat er perse een andere rom versie moet draaien...Anoniem: 144586 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:
Weet nu iemand hoe je die E-ten m600 dailer skins op je Vario aan de praat krijgt.
Ik heb het over deze:
[afbeelding]
Forum is trouwens inmiddels online: http://www.smarter-phones.com/phpBB2/MrDummy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:25:
Ik wist wel dat forum gewoon niet handig is om antwoorden te posten.

Er is alleen nog geen frontpage waar het in eerste instantie eigenlijk om ging en ook nog geen logo enzo. Maar goed, hij werkt in ieder geval en de configuratie en forum index zijn klaar. Hij is wel een beetje open gehouden voor WM phones in het algemeen maar uiteraard met name gericht op de HTC Wizard
Tof man! Er zit een hele goede zoekfunctie in!Eggy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:53:
[...]
Forum is trouwens inmiddels online: http://www.smarter-phones.com/phpBB2/
Hopelijk blijft het een beetje 'schoon' en komen er veel goede tips en software links in!
Dit gaat het echt worden! THX!
[ Voor 3% gewijzigd door Martino-s op 14-02-2006 22:10 ]
Streamen van internet gaat nog steeds niet goed, wat voorheen wel ging.Martino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:43:
[...]
Werkt WindowsMedia Player weer goed?
En hebben andere ook problemen met WindowsMediaPlayer met deze ROM?
(Of nog andere fouten ontdekt in deze ROM?)
Heel af en toe heb ik eens dat ie 1 sec hangt en dan weer verder gaat, pas in een week 2x gehad bij intensief gebruik.
Dat het geheugen vol zou lopen en traag worden geen last van.
Dat van windows media player moet ik eigenlijk nog een keer nakijken.
http://www.smarter-phones.com/phpBB2/viewtopic.php?p=12#12Anoniem: 144586 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:
Ik heb het over deze:
[afbeelding]
Probeer die eens
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 14-02-2006 22:44 ]
Omdat mijn memory card compleet naar de bagger was plotseling
heb ik besloten om m'n MDA Vario van een nieuwe ROM te voorzien. Omdat ik geen behoefte heb aan pushmail e.d., en omdat de laatste ROM (2.8 nogwat) niet 100% stabiel schijnt te zijn (memory leaks e.d.) heb ik RUU_Prodigy_1060701_101_11310_QTEK_WWE_Ship.exe erop gezet.
Wat een wereld van verschil t.o.v. de originele T-Mobile ROM. Sneller (vooral na de nodige hacks uit de geweldige (
) OP). Het opstarten gaat sneller, heerlijk in het Engels ipv in het Nederlands, camera werkt nu wel goed op hoge resolutie en nacht modus. Echt een aanrader.
Ik had met Mobile Companion mijn sms-en gebackuped, en die werden zonder problemen weer teruggezet na de flash. Alleen de call list krijg ik niet meer goed op m'n telefoon. Krijg elke keer een cryptische foutmelding als ik die probeer te restoren vanaf m'n dekstop. Anyone?
Wat een wereld van verschil t.o.v. de originele T-Mobile ROM. Sneller (vooral na de nodige hacks uit de geweldige (
Ik had met Mobile Companion mijn sms-en gebackuped, en die werden zonder problemen weer teruggezet na de flash. Alleen de call list krijg ik niet meer goed op m'n telefoon. Krijg elke keer een cryptische foutmelding als ik die probeer te restoren vanaf m'n dekstop. Anyone?
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Anoniem: 70176
ik heb programma geschrijven klein tools.
maar ik zit groot probleem met qtek 9100 NL
ik kan niet bluetooth com poort vrijkeuzen verbinden.
ik zou graag een vrij keuzen com poort aangesteld.
nu ik kan alleen com 6 en 7
tja ik wil com 0 tot 9 kunnen keuzen.
je ken oplossen of tweaken ?
groetjes tommeke
maar ik zit groot probleem met qtek 9100 NL
ik kan niet bluetooth com poort vrijkeuzen verbinden.
ik zou graag een vrij keuzen com poort aangesteld.
nu ik kan alleen com 6 en 7
tja ik wil com 0 tot 9 kunnen keuzen.
je ken oplossen of tweaken ?
groetjes tommeke
Ik zal wel gek zijn, maar ik heb nog geen knop kunnen vinden om het startmenu te openen ? Is die er niet ?
Er bevindt zich enkel een Start toets op het QWERTY toetsenbord. Je kunt echter wel bijvoorbeeld je Voice toets binden aan deze functie via je instellingen.Tycho2 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:49:
Ik zal wel gek zijn, maar ik heb nog geen knop kunnen vinden om het startmenu te openen ? Is die er niet ?
Anoniem: 9178
Is de terminal service client op de MDA ook te gebruiken met niet-standaard RDP poorten (dus anders dan 3389)? Ik krijg het niet voor elkaar...
T-Mobile Nederland en Microsoft hebben vandaag aangekondigd dat zij gezamelijk met IS Interned Services hosted exchange voor de zakelijke klant gaan aanbieden op de MDA reeks die uitgerust is met Windows Mobile 5.0.
De voordelen van een exchange server kun je lezen in dit artikel.
T-Mobile biedt voor €19,95 p/m:
- Outlook webacess en synchronisatie met meerdere devices en PC's aan.
- De mogelijkheid om in geval van een gestolen device alle gegevens te wissen.
- Ongelimiteerd gebruik maken van de internet mogelijkheden van het device.
Bron
Wel duur, maar met de toekomstige rom voor de qtec9100 wel een oplossing
Bron
Je kan toch gewoon de windows toets gebruiken?Eggy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:19:
[...]
Er bevindt zich enkel een Start toets op het QWERTY toetsenbord. Je kunt echter wel bijvoorbeeld je Voice toets binden aan deze functie via je instellingen.
Anoniem: 111759
lijkt hetzelfde te werken als de service die imate biedt: toegang tot haar exchange server (in dubai) met alle voordelen van synchronisatie van dienmregeling2005 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:10:
T-Mobile Nederland en Microsoft hebben vandaag aangekondigd dat zij gezamelijk met IS Interned Services hosted exchange voor de zakelijke klant gaan aanbieden op de MDA reeks die uitgerust is met Windows Mobile 5.0.
Bron
Wel duur, maar met de toekomstige rom voor de qtec9100 wel een oplossing
3gsm nieuws over de hermes & i mate
http://msmobiles.com/news.php/4917.html
interview met imate ceo
http://msmobiles.com/news.php/4917.html
http://msmobiles.com/news.php/4919.htmlwe have interviewed today Jim Morrison, CEO of imate (audio recording and summary of this interview coming later), and he informed us that HTC Hermes will be sold by imate as "i-mate JAS JAM" and will come to market around July 2006.
interview met imate ceo
[ Voor 3% gewijzigd door dafz0r op 15-02-2006 10:54 ]
dat weet ik wel zekerMartino-s schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:10:
[...]
Tof man! Er zit een hele goede zoekfunctie in!![]()
Hopelijk blijft het een beetje 'schoon' en komen er veel goede tips en software links in!
Dit gaat het echt worden! THX!
Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.
Tweaks2k2 kan dit veranderen: http://www.tweaks2k2.com/...hp?page=20050224182009983Anoniem: 9178 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 01:18:
Is de terminal service client op de MDA ook te gebruiken met niet-standaard RDP poorten (dus anders dan 3389)? Ik krijg het niet voor elkaar...
81-Allows to change the default Terminal Service Client Port in your Pocket PC to any desired port.
Daarom spreek ik ook over de toest op het toetsenbord? Hiervoor moet je hem echter wel open schuiven en sommige mensen doen dat liever niet.SuperKneus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:15:
[...]
Je kan toch gewoon de windows toets gebruiken?
Overigens heb ik zojuist weer een aantal replies verwijderd, gedraag je allemaal even! Reacties op dergelijke posts kunnen beter ook vermeden worden.
[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 15-02-2006 12:43 ]
Ik heb zelf de voice dial knop (die gebruik ik verder niet en is erg irritant, gezien ik hem nogal eens indruk bij het openschuiven van het toetsenbord) toegewezen aan het start menu. Zit er op een goeie plek voor en het openen van het startmenu is een stuk minder storend als het per ongeluk gaat dan het starten van de voice-dial functie.Eggy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:30:
[...]
Daarom spreek ik ook over de toest op het toetsenbord? Hiervoor moet je hem echter wel open schuiven en sommige mensen doen dat liever niet.
Overigens heb ik zojuist weer een aantal replies verwijderd, gedraag je allemaal even!
Je kan geloof ik nog heel even door met editen

Dit topic is gesloten.