24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Anoniem: 45324
Anoniem: 54991
En ik blijf erbij dat de link gewoon werkte...
Dat de keyboard skin het niet doet komt omdat die rom afhankelijk is, moet dit nog een keer verder uitzoeken...
Ben ik ook mee bezig.
Vraagje tussendoor sinds een paar dagen wanneer ik een proggie install op de vario is network bijgekomen bij de opties root storagecard bij deze 2 staat hoeveel ruimte je er nog op heb maar bij network laat tie niks zien is het wel te gebruiken heb iemand anders dit mischien ook opgemerkt?
Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:58:
http://members.home.nl/is...M600_Dialer_Skin_blue.cab
En ik blijf erbij dat de link gewoon werkte...
Dat de keyboard skin het niet doet komt omdat die rom afhankelijk is, moet dit nog een keer verder uitzoeken...
De instellingen via GPRS heb ik al dus uitleg is niet nodig
Ik heb ook al geprobeerd om memmaid aan te houden, maar dat maakt niets uit. Wie heeft de gouden tip?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
de default aanwezige outlook doet imaps! iig ik heb dat al maanden goed werkendAnoniem: 146761 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:32:
[...]
Ondersteund pocketoutlook dan ook imaps? Sorry, misschien had ik dat erbij moeten vermelden, maar ik maak gebruik van imaps en ik zag volgens mij alleen maar imap staan bij outlook op mijn mda
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Ik had hiervoor een sony Clie (palm os ) maar die heb ik weggedaan omdat ik m niet veel gebruikte. Met mijn vario ben ik echt heel blij. ik sync mijn agenda, poll voor mail (imaps) bel/ sms.Gadgeteer schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:44:
Sta op het punt ook een t-mobile abo te nemen (voor de Vario en het Pocket internet abo)
Mijn uiteindelijke vraag is: Menigeen van jullie kent het apparaat inmiddels door en door, is het nog steeds de moeite waard om over te gaan tot aanschaffen?
en vooral ssh / iexplorere zijn mijn redders tijdens saaie vergaderingen.
ik vindt het zeker de moeite waard.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Kopieer de cabfiles naar je vario voer ze uit softreset en je hebt andere skin voor je dialer.
Het werkt heb zelf carbon black.

[ Voor 30% gewijzigd door ikweetniks op 12-02-2006 16:47 ]
Anoniem: 139762
Ondanks de vele taskmanagers die ik al geprobeerd heb is het nog steeds niet mogelijk om programma's als telefoon, msn en active sync te sluiten. Herkent iemand dit probleem?
Verder zou ik willen dat mijn pop3 mail automatisch binnenkomt, net zoals een sms. Wanneer er een mail is moet mijn telefoon even trillen en een notificatie geven. Tot dusver heb ik hier nog geen oplossing voor gevonden..
MSN notificaties heb ik uitgezet volgens het programma dat in deze post staat, het wil echter niet werken, iemand anders ook dit probleem?
Even een hele rare vraag. Is het verstandig om een pocketpvc zonde rhoesje in de broekzak te dragen. Dit i.v.m. met het grote scherm, waar na mijn mening nogal snel drukplekken / barsten op ontstaan. Iemand ervaring, ik hoort dat wanneer je de beeldschermkant tegen je lichaam draagt de kans klein is, maar hoe denken jullie erover.
Maar dan heb je weer die kleine rot knopjes en dat heb ik me tdeze juist niet:ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:39:
Dit es em http://www.zombienexus.ne...lay.asp?SEC=3&EntryID=443
Kopieer de cabfiles naar je vario voer ze uit softreset en je hebt andere skin voor je dialer.
[afbeelding]

Ik heb ze standaard al gezien in oranje/blauw/rood maar hij is makkelijk zat aan te passen met photoshop
racoon schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:58:
ik heb het bestand nu in een winrar zitten met een heleboel kleine files erin, hoe krijg ik precies op me telefoon, iemaqnd die dat stap voor stap wil en kan uitleggen.
Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:56:
Welke kleur wil je dan?
Ik heb ze standaard al gezien in oranje/blauw/rood maar hij is makkelijk zat aan te passen met photoshop
Dus ik moet alle 61 bestanden op me telefoon zetten?ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:00:
Gewoon uitpakken en dan de desbetreffende cab naar je sd kopieren dan uitvoeren device kiezen softresetten
[...]
Met mijn ouwe orange m500 kon je door middel van het drukken naar beneden direct in speed dial komen en door naar boven te drukken kwam je in contacts. Dit is wel handig vooral in de auto.

http://cece46.free.fr/DialSkin.htm
Een aantal varianten daar
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 54991 op 12-02-2006 17:10 ]
device installen en softresetten.
racoon schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:02:
[...]
Dus ik moet alle 61 bestanden op me telefoon zetten?
die hele cab, niet die cab uitpakken, je zet die cab op een sd kaartje, of in mijn documenten of ne twaar dan ook, open hem, soft reset, en klaarracoon schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:02:
[...]
Dus ik moet alle 61 bestanden op me telefoon zetten?
Je moet wel eerst de mijne installeren he, omdat die ook register wijzigingen maakt, en deze niet, plus deze zijn in het frans...ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:10:
Beters die link.
Dat vind ik toch net even handiger dan grote knoppen.
Heb m inmiddels (zoals jullie wellicht al begrepen) met Pocketinternet, veel leuker dan mn oude FS pocketloox 600 (PPC).Gadgeteer schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:44:
Sta op het punt ook een t-mobile abo te nemen (voor de Vario en het Pocket internet abo)
Voordat ik me 2 jaar ga binden aan een voor mij nieuwe telefoonprovider..
Ik heb vanalles en nog wat gelezen aan reviews over het apparaat maar kan eigenlijk nergens ontdekken of de voordelen opwegen tegen de nadelen, zoals de snelheid van de 'slechts' 200Mhz processor.
blabla..
Kon alleen op wififofum site niets vinden over .net gebeuren voor installatie. Moet nog even uitvissen dus.
Verder vraag ik me af watvoor software jullie gebruiken voor de snelkoppelingen op het today scherm?
Meeste software is niet gratis en van sommige weet ik dat ze nog niet vlekkeloos zouden werken met WM2005. Iemand nog wat goede tips? Liefst iets wat er een beetje gelikt uitziet.
Anoniem: 23712
Ik heb een nieuwe qtek rom eropgezet. Dus het zou voor mij super handig zijn als iemand die voor mij heeft. iemand?
Fakir schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:42:
Zo te zien raak ik hier dus ook m'n smartdialing mee kwijt
Dat vind ik toch net even handiger dan grote knoppen.
Anoniem: 166754
B0MBACI schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:02:
Hey is het mogelijk om in de dialer, een van de "4-puntsknop" te linker naar SPEED DIAL ?
Met mijn ouwe orange m500 kon je door middel van het drukken naar beneden direct in speed dial komen en door naar boven te drukken kwam je in contacts. Dit is wel handig vooral in de auto.
Dit wil ik ook heel graag weten!
//Robert
Op de engelse werkt het ook niet maar op het wm2003 + (se) hier wel, dus het ligt aan wm5ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:19:
Iemand nog een manier om de keyboard skin te veranderen op een nederlandse vario heb alleen de wwe hack gevonden.
Anoniem: 166754
Echt briljant om nu grote knoppen te hebben! Je bent mijn held!Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:48:
[...]
Maar dan heb je weer die kleine rot knopjes en dat heb ik me tdeze juist niet:
[afbeelding]
(de skin is inderdaad niet mooi, en de contacten en smart dialing veranderen bij mij niet, maar je kunt tenminste zonder stylus een nummer invoeren!)
Dank!
StartpostAnoniem: 23712 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:52:
Ik las hier laatst iets over een T-mobile instellingen.cab ofzo.
Ik heb een nieuwe qtek rom eropgezet. Dus het zou voor mij super handig zijn als iemand die voor mij heeft. iemand?
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Op verzoek wil ik later ook andere kleuren gaan maken, probeer nu in photoshop in batchmode matchcolour te gebruiken maar het wilt nog niet echt.Anoniem: 166754 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:44:
[...]
Echt briljant om nu grote knoppen te hebben! Je bent mijn held!
(de skin is inderdaad niet mooi, en de contacten en smart dialing veranderen bij mij niet, maar je kunt tenminste zonder stylus een nummer invoeren!)
Dank!
Als je aangeeft welke kleur je wilt hebben maak ik wel wat
Dus gewoon dat rar bestandje op me sd kaartje zetten en dan uitvoeren/uitpakkenAnoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:07:
[...]
die hele cab, niet die cab uitpakken, je zet die cab op een sd kaartje, of in mijn documenten of ne twaar dan ook, open hem, soft reset, en klaar
Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:12:
[...]
Op verzoek wil ik later ook andere kleuren gaan maken, probeer nu in photoshop in batchmode matchcolour te gebruiken maar het wilt nog niet echt.
Als je aangeeft welke kleur je wilt hebben maak ik wel wat
cab, het is geen rar maar ja gewoon die cab erop zetten en uitvoerenracoon schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:19:
[...]
Dus gewoon dat rar bestandje op me sd kaartje zetten en dan uitvoeren/uitpakken
Dan snap ik het niet meer, ik heb een rar met een hele hoop cab bestanden erinAnoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:25:
[...]
cab, het is geen rar maar ja gewoon die cab erop zetten en uitvoeren
Anoniem: 9178
M'n vario wordt na syncen erg traag, 2de keer syncen wil niet. Moet echt een soft reset uitvoeren voordat alles weer lekker werkt, is hier een oplossing voor? (ik sync via bluetooth).
Als je een nederlandse os hebt is dat anders dan voor een engelse os, heb je daar rekening mee gehouden?Anoniem: 9178 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:00:
Ik heb het Pocket MSN gebeuren uit de startpost aangepast (cab geinstalleerd) en vervolgens de berichten dat iemand online komt uitgeschakeld, alleen krijg ik die meldingen nog steeds. Meer mensen daar last van?
Uhm nee.. ik heb gewoon de cab geinstalleerd waarna ik in dat menu geluiden en meldingen van Pocket MSN uit kon schakelen.. ik zal de registerinstellingen nog eens nalopen. thnxAnoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:01:
[...]
Als je een nederlandse os hebt is dat anders dan voor een engelse os, heb je daar rekening mee gehouden?
Ja perfect! Vandaag de hele dag eromgehad (tnx btw!) en et is echt perfect!Anoniem: 23712 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:04:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, maar is plakband serieus een goede oplossing?
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
TNxSick Nick schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:54:
Dat is dus wat er in het bestand zitDat bestand zelf moet je dus op je vario gooien
Dat jij hem opent en ziet als rar bestand komt door je windows, die heb je zeker zo ingesteld dat je geen bestandsextenties ziet. En winrar opent automatisch cab bestanden.
Anoniem: 149192
Hoe krijg ik mijn letters wit???ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:39:
Dit es em http://www.zombienexus.ne...lay.asp?SEC=3&EntryID=443
[afbeelding]
Ik heb nu een mooie skin, maar zie niks van mijn letters...
en het Tmobile Logo kan je er maar beter uit slopen, want dat lijkt nergens op met deze achtergronden
Iphone 5, ASUS Transformer Prime

Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:16:
[...]
Je moet wel eerst de mijne installeren he, omdat die ook register wijzigingen maakt, en deze niet, plus deze zijn in het frans...
Welke kleur heb je dan?
ik heb de zwarte en heb gewoon witte letters.
dlawit schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:28:
[...]
Hoe krijg ik mijn letters wit???
en het Tmobile Logo kan je er maar beter uit slopen, want dat lijkt nergens op met deze achtergronden
heb zelf een 79 euro BT GPS ontvanger ding werkt perfectAnoniem: 149192 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:20:
Wat is nu een goedkope optie voor een GPS ontvanger, ik hoef hem maar eenmalig te gebruiken voor skivakantie naar Zwitserland, ik hoef geen bluetooth. Of is die 92 euro optie het beste die uit de OP?
pdashop
bij gps shop is hij zelfs 72 euro
had zelf beetje rond gekeken met draad maarja liever paar tientjes meer en dan niet meer het gezeur met draadjes en al.
"If u do something do it with style, or do it at all."
http://members.home.nl/ispierings/Qtek/BrushedSteel.tsk
Alminium skin die ik aan het maken ben, moet ik alleen de landscape modus nog van fixen.
http://members.home.nl/ispierings/Qtek/grey.rar
Engelse gepakt -> kleur gepakt van de franse en gemerged
Dit is een skin die ik aangepast heb om te matchen in grijs tinten, ook nog niet final en moet je over de cab heen zetten in de windows dir
Zou het leuk vinden van jullie om te horen wat jullie er van vinden en of het de moeite waard is er verder mee te gaan.
Je weet wel die twee icoontjes van battery, en comm manager.
Dit doe je als volgt.
Verwijder het bestandje Init_tray.lnk uit de windows/opstarten map.
ff de telefoon echt uitzetten (powerknop 5 sec) en voila.
misschien dat het met een simpele soft reset ook gaat. dat weet ik niet.
nu kan mijn pocketbreeze weer 20 pixels groter worden gezet!
Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana
Anoniem: 166258
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Heb je ze al wit gekregen op de een of andere manier??dlawit schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:28:
[...]
Hoe krijg ik mijn letters wit???
Zou handig zijn als je een screendump kon maken. Verder klinkt het goed en kan je misschien ook een gave zwarte makenAnoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:53:
Hoe vinden jullie deze tot dusver:
....
Zou het leuk vinden van jullie om te horen wat jullie er van vinden en of het de moeite waard is er verder mee te gaan.
ik heb daar geen last van volgens mij daar ik ook de zwarte heb dus zijn mijn letters vanzelf wit denk ik.
Anoniem: 166258 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:15:
[...]
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Heb je ze al wit gekregen op de een of andere manier??
Ik gebruik em wel in de tussentijd tot je die landscape mdus af heb.
Is het mogelijk dat je ook een zwarte versie kan maken van die brushed steel skin?
Die andere snap ik niet zo hoe bedoel je windws map waar is tie voor ? voor je dialer of gewoon een update voor die brushed steel?
Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:53:
Hoe vinden jullie deze tot dusver:
http://members.home.nl/ispierings/Qtek/BrushedSteel.tsk
Alminium skin die ik aan het maken ben, moet ik alleen de landscape modus nog van fixen.
http://members.home.nl/ispierings/Qtek/grey.rar
Engelse gepakt -> kleur gepakt van de franse en gemerged
Dit is een skin die ik aangepast heb om te matchen in grijs tinten, ook nog niet final en moet je over de cab heen zetten in de windows dir
Welke skin ik ook pak, de zwarte, blauwe of rode van zombienexus, bovenin staan geen witte letters maar zwarte. Ik heb tevens een Wisbar Advance Skin draaien.. zou het daarin kunnen zitten?ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:30:
Welke kleur heb je dan?
ik heb daar geen last van volgens mij daar ik ook de zwarte heb dus zijn mijn letters vanzelf wit denk ik.
[...]
Want ik heb daar echt geen last van met geen enkele.
Vraag1: hoe kan ik die START icon van LINKS boven naar LINKS beneden krijgen?
Vraag2: hoe kan ik die media player skin veranderen? ik heb een paar bestanden gedownload maar weet niet waar ik ze moet plaatsen?
Anoniem: 44518
Edit:
Ik draai overigens geen wisbar progje, en heb toch ook zwarte letters.
Edit 2:
Probeer Thememaker McDeb 4 eens, daar is die landscape modus heel gemakkelijk in te fixen. Werkt bij mij prima. Zie HierAnoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:53:
[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 44518 op 12-02-2006 23:14 ]
Er zitten nog enkele schoonheidsfoutjes in, en die wil ik er nog uit zien te krijgen.
Tegen die tijd zal ik ook wel voldoende door hebben hoe je het beste kan skinnen en ik beloof dan ook tegen die tijd te kijken of ik een mat zwarte kan maken en andere, zal zelfs kijken of ik een template in photoshop kan maken tegen die tijd.
Anoniem: 54991 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:13:
Die tweede voor in de windows map, is een passende grijze dialer skin voorbij de brushed steel skin.
Er zitten nog enkele schoonheidsfoutjes in, en die wil ik er nog uit zien te krijgen.
Tegen die tijd zal ik ook wel voldoende door hebben hoe je het beste kan skinnen en ik beloof dan ook tegen die tijd te kijken of ik een mat zwarte kan maken en andere, zal zelfs kijken of ik een template in photoshop kan maken tegen die tijd.
Anoniem: 44518
Ik heb nog steeds niet door helemaal door hoe WM2005 de kleur voor de bars bepaald. Ik heb deze skin gemaakt: http://www.kareloh.com/image/temp/KarelOh.tsk.
Ik maak dan gebruik van een wit/lichtgrijze achtergrond en dan zijn mijn bars mooi antraciet-grijs. Gebruik ik echter een donkere (donker grijs/zwarte:Deze.) achtergrond dan zijn mijn bars blauw.
Maf. Is dat bij jullie ook het geval? Kan iemand het voor me testen?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 44518 op 12-02-2006 23:25 ]
Zoals ik eerder in dit topic ook al neer had gezetSonOfSam schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:09:
Het is me gelukt om de 2 kleine icoontjes uit het todayscreen te wippen.
Je weet wel die twee icoontjes van battery, en comm manager.
Dit doe je als volgt.
Verwijder het bestandje Init_tray.lnk uit de windows/opstarten map.
ff de telefoon echt uitzetten (powerknop 5 sec) en voila.
misschien dat het met een simpele soft reset ook gaat. dat weet ik niet.
nu kan mijn pocketbreeze weer 20 pixels groter worden gezet!

Zijn er nou zo weinig mensen die gewoon effe het topique doorlezen?
Overigens... In sommige gevallen komt die balk weer terug
Citaat van het pocketinfo-forum:
Niet te vroeg juichen mensen... Het klopt inderdaad dat de icontray dan verdwenen is na een softreset, als je het bestand "init_tray.lnk" verwijderd hebt.
Echter, wanneer je nu Pocket Informant of een ander programma zoals "Card Export" of Pocket Controller start, dan zal de icontray weer verschijnen
Je kunt bij PI (Pocket Informant) via Opties -> Interface (gevorderd) -> Activeer Systeemvak Pictogram -> NEE; ervoor zorgen dat het icoon niet weer in de icontray verschijnt.
Dan ben je er in ieder geval één kwijt
Bij Pocket Controller kun je bij het tabblad "General" het vinkje verwijderen voor "Display Icon in System Tray".
Maar een programma zoals Card Export hebben deze optie niet, en zullen ervoor zorgen dat de trayicon weer verschijnt! Zolang het toestel dan aantstaat blijft de balk weer onderin het scherm staan. Ben zelf al erg lang op zoek naar een programma dat naar behoren dit "euvel" op kan lossen...
Teal volgens mij (grijs/blauwig, wel heel mooi)ikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:30:
Welke kleur heb je dan?
[...]
en ik heb verder weinig spannends veranderd op mijn Vario...
Iphone 5, ASUS Transformer Prime
http://members.home.nl/is...d_Steel_Ext_v2_by_isp.tskikweetniks schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:33:
Die brushed steel is perfect alleen de landscape modus nog ja dan heb je een mooie theme.
Ik gebruik em wel in de tussentijd tot je die landscape mdus af heb.
Is het mogelijk dat je ook een zwarte versie kan maken van die brushed steel skin?
Die andere snap ik niet zo hoe bedoel je windws map waar is tie voor ? voor je dialer of gewoon een update voor die brushed steel?
[...]
Werkt die goed bij jou? (en andere ofcoz
Hier werkt die iig zoals ik wil, en loopt nu mooi door, en het enige wat er nu nog aan ontbreekt is dat hij niet vga proof is, maybe dat ik dat ook nog maak in de nabije toekomst in een 2.1, moet eerst weten of dit werkt.
En dan morgen kijken of ik de final versie kan krijgen van de dialpad.
Maar ik heb ruzie met active sync. Hij zoekt de hele tijd naar veranderingen en blijft dar steeds haken?! iemand enig idee?
Is het hiervoor nodig dat je een T-Mobile sim in je telefoon hebt zitten, of kun je gewoon opstarten en activesyncen zonder SIM?
Heb een lopend KPN abonnement en wil een QTEK 9100, maar een 2e hands Vario is 200 euro goedkoper, vandaar.
[ Voor 22% gewijzigd door thomaske op 13-02-2006 12:29 ]
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
thomaske schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:28:
De Vario's zijn gesimlocked. En voordat je een nieuwe ROM erop kan zetten, moet je eerst je simlock verwijderen.. Vervolgens maakt het niet uit wat voor sim erin zit.
[ Voor 22% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 15:34 ]
Ah, dan het ik verkeerd begrepen... (iets met klepel enzo..)mphilipp schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:42:
[...]
Je moet CID unlocken. Dat is niet hetzelfde als SIMlock verwijderen. Dat is weer een andere bewerking.
[ Voor 2% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 15:34 ]
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Anoniem: 140651
En heeft iemand er een bron waaruit ook werkelijk blijft dat deze cpu op 2x200mhz draait? want tja een gerucht is nooit zeker
Anoniem: 32767
[ Voor 53% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 15:25 ]
Zo ja: dan kan je daarna toch meteen de firmware flashen en neem ik aan dat je van je simlock afbent?
[ Voor 46% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 15:33 ]
Nu snap ik het niet meer...mphilipp schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:42:
[...]
Je moet CID unlocken. Dat is niet hetzelfde als SIMlock verwijderen. Dat is weer een andere bewerking.
Als je het toestel CID unlocked, dan is hij hierna toch SIMlock vrij?ST (m.b.t. ROM upgraden): In het geval van de T-Mobile MDA Vario dien je eerst het toestel te CID unlocken. Hoe dit moet zal ik hier echter niet beschrijven vanwege de GoT policy. Overige HTC Wizard gebruikers kunnen echter direct hieronder starten.
Wat is nu het verschil tussen CID unlocken en SIMlock verwijderen?
[ Voor 2% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 15:34 ]
Martino's | Google is your friend...
Van die proc klopt: 1 voor het pda gedeelte en de andere voor de telefoon funcieAnoniem: 140651 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:59:
Heeft er iemand mooie detail foto's van deze m3000? via google vind ik niet echt mooie foto's(behalve de fabriekfoto's) en in de TS staan er maar 2, normale editie, nie echt details
En heeft iemand er een bron waaruit ook werkelijk blijft dat deze cpu op 2x200mhz draait? want tja een gerucht is nooit zeker![]()
Tot hier en niet verder, dit behandelen wij hier niet, mag niet, en wil je dit zul je ergens anders opzoek moeten, je hebt al meer dan genoeg aanwijzingen gehad.Martino-s schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:51:
[...]
Nu snap ik het niet meer...![]()
[...]
Als je het toestel CID unlocked, dan is hij hierna toch SIMlock vrij?
Ik zie jouw naam hier niet in het rood staan dus neem aan dat je geen mod bent. De GoT policy zegt het volgende :Anoniem: 54991 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:24:
[...]
Tot hier en niet verder, dit behandelen wij hier niet, mag niet, en wil je dit zul je ergens anders opzoek moeten, je hebt al meer dan genoeg aanwijzingen gehad.
Wat hij vraagt is : Wat is het verschil tussen sim-lock en CiD? Misschien wil ie dat weten omdat ie in de policy heeft gelezen dat ie voor een Sim-lock naar de winkel terug moet en voor een CiD bij de fabrikant ofzo moet zijn. Inhoudelijk vraagt ie helemaal niks, zie het probleem niet zo.Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld.
Dit valt imho onder dezelfde category "wat is het verschil tussen hacken & cracken"
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Wat jij zegt is niet juist.Anoniem: 54991 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:24:
[...]
Tot hier en niet verder, dit behandelen wij hier niet, mag niet, en wil je dit zul je ergens anders opzoek moeten, je hebt al meer dan genoeg aanwijzingen gehad.
Praten over SIMlock vrij maken is legaal.
Iedereen met een SIM-locked toestel mag na 1 jaar zijn SIM-unlock code aanvragen.
Speculeren over verschillen tussen CID unlocken en de SIM-lock verwijderen mag hier dus gewoon.
Dus nogmaals mijn vraag:
Martino's | Google is your friend...
Gerucht? De Omap Ti850 is een dualcore cpu met een kloksnelheid van 200MHz. Das iets anders dan 2x200MHz. De complete spec van de cpu kun je vinden op de site van TI. Verder zeggen MHz-en niet zoveel. Het is een beetje wat het chipje kan uitspoken in 1 cycle. Benchmarks geven een beter beeld en die zijn er genoeg.Anoniem: 140651 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:59:
En heeft iemand er een bron waaruit ook werkelijk blijft dat deze cpu op 2x200mhz draait? want tja een gerucht is nooit zeker![]()
Wat ik je wel kan vertellen is dat als je een beetje handig gebruik maakt van OmapClock, de vario echt niet onderdoet voor XScale powered pda's op 416MHz.
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Straks moet ik mijn eigen topic nog sluiten
[ Voor 32% gewijzigd door Eggy op 13-02-2006 18:04 . Reden: Thanks phonetic :p ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Ik heb in een eerder deel al eens gemeld dat mijn Vario erg snel het batterijtje leegtrok. Nu dacht ik dat heel bijdehand te kunnen verhelpen met een nieuwe batterij, maar helaas. Ook die is binnen een dag (niet eens etmaal, maar een uur of 11) leeg.
Heeft iemand enig idee hoe het zou kunnen dat het ding blijbaar zoveel stroom verbruikt?
Wifi, Bluetooth zijn uit en mijn gprs verbinding verbreek ik als ik hem niet gebruik. Er draaien geen applicaties bij normaal gebruik (hooguit iLauncher en PocketInformant). Als ik 20 minuten bel op zo'n dag is het veel. Display verlichting staat op z'n laagst en display time-out is 30 sec. Gewoon het toestel in standby zetten en wegleggen 's nachts resulteert ook gegarandeerd in een bijna platte accu als ik de volgende ochtend opsta. USB lader en WCD lader verschillen weinig. Opladen aan de WCD levert misschien een uurtje extra standby op.
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat toen ik mijn rom heb vervangen, de batterij slechts voor een procent of 50 vol was, waardoor die 50% misschien nu als volledige lading wordt gezien? Zou dat kunnen?
Als iemand ideeen heeft, of een manier weet om meer inzicht te krijgen dan hoor ik het graag!
What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...
Ik had dit vorige week ook en het bleek dat het werd veroorzaakt door een today-plugin (zowel Phonedashboard als DKToday veroorzaken dit, al is het bij dktoday veel minder) die heel veel CPU nodig had. Hierdoor ging was mijn batterij steeds binnen een dag leeg.ToMaSZ schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:57:
Even heel wat anders. Stroomconsumptie.
Ik heb in een eerder deel al eens gemeld dat mijn Vario erg snel het batterijtje leegtrok. Nu dacht ik dat heel bijdehand te kunnen verhelpen met een nieuwe batterij, maar helaas. Ook die is binnen een dag (niet eens etmaal, maar een uur of 11) leeg.
Heeft iemand enig idee hoe het zou kunnen dat het ding blijbaar zoveel stroom verbruikt?
Wifi, Bluetooth zijn uit en mijn gprs verbinding verbreek ik als ik hem niet gebruik. Er draaien geen applicaties bij normaal gebruik (hooguit iLauncher en PocketInformant). Als ik 20 minuten bel op zo'n dag is het veel. Display verlichting staat op z'n laagst en display time-out is 30 sec. Gewoon het toestel in standby zetten en wegleggen 's nachts resulteert ook gegarandeerd in een bijna platte accu als ik de volgende ochtend opsta. USB lader en WCD lader verschillen weinig. Opladen aan de WCD levert misschien een uurtje extra standby op.
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat toen ik mijn rom heb vervangen, de batterij slechts voor een procent of 50 vol was, waardoor die 50% misschien nu als volledige lading wordt gezien? Zou dat kunnen?
Als iemand ideeen heeft, of een manier weet om meer inzicht te krijgen dan hoor ik het graag!
Je zou je CPU gebruik kunnen zien dmv. Vidya taskmanager (http://www.pdatopsoft.com/PocketPC/Vidya-Pocket-Task-Manager). Laat even je resultaten weten.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Ik denk dat het verstandig is om ook naar je IR te kijken. Deze staat bij settings\connections\beam.ToMaSZ schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:57:
Even heel wat anders. Stroomconsumptie.
Mijn m3000 gaat makkelijk 3 dagen mee met wat bel/sms/wifi gebruik.
[ Voor 4% gewijzigd door [RNMC] Viper op 13-02-2006 17:19 ]
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Ik kan hierover niks vinden in de SP dus kan iemand mij duidelijk maken of deze verschillen er ook echt zijn of dat dit een fout is in de informatie van pocketinfo.
alvast bedankt!
Het is een fout op pocketinfo_NRN_Dutchman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:28:
volgens deze pocketinfo.nl vergelijking zijn er behalve software verschillen ook verschillen in de hardware tussen de verschillende uitvoeringen.
Ik kan hierover niks vinden in de SP dus kan iemand mij duidelijk maken of deze verschillen er ook echt zijn of dat dit een fout is in de informatie van pocketinfo.
alvast bedankt!
[ Voor 255% gewijzigd door ikweetniks op 13-02-2006 20:13 ]
Anoniem: 111759
volgens mij zijn de bedoeld voor de qtek9000, weet niet of die ook voor de 9100 geldenikweetniks schreef op maandag 13 februari 2006 @ 19:29:
http://www.cs.pitt.edu/~j...&entry=entry051204-182826 Iemand deze al?
Hier nog een duitse site met een paar hacks.
http://www.gadgetfreak.de/htc-wizard-page/
Keep Keyboard Light on for 30 sec (Not Ten) HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Backlight\QKeyLedTimeout
Change the value to however long you want the light to stay on.
Change Scroll Bar (Smaller) Change the width of the vertical scroll bar and the height of the horizontal scroll bar so they take less room on the screen:
KEY_LOCAL_MACHINE\System\GWE
Change cxVScr to (say) 9 to make vertical scrollbar narrower. Default value is 13
Change cyHScr to (say) 9 to make horizontal scrollbar narrower. Default value is 13
Turn On GPS Application
Go to: HKEY_LOCAL_MASCHINE\ControlPanel\GPS Settings
Delete the DWORD marked "hide"
Add a DWORD called "Group" and give it the value of "2" (dec)
Anoniem: 168529
Ik vind de grote knoppen helemaal geweldig, maar mis idd de smartdialingfunctie wel. Enig idee of deze hieraan toe te voegen is - of anders hoe ik de oude skin (met smartdialing dus) weer terug kan zetten?
Helemaal ideaal zou zijn om net als bij elke mobiele een nummer te kunnen kiezen (knop naar beneden, dan eerste lekker van de naam toetsen op een groot keypad en zo selecteren).
Ze werken allemaal niet jammer van die keyboard licht langer dan 10 sec aan
Ja maar alleen die blauwe doet het de rest is frans.
Nee ik raak ook die smartdialing kwijt met die grote knoppen.
Nou is het voor mij niet zo belangrijk en las net toevallig op een duitse site dat die smartdialing je telefoon langzamer maakt.
Weet niet of dat waar is maar ik zelf gebruik die van, http://www.zombienexus.net/portal/default.asp
Geen problemen mee.
Anoniem: 168529 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:13:
[...]
Ik vind de grote knoppen helemaal geweldig, maar mis idd de smartdialingfunctie wel. Enig idee of deze hieraan toe te voegen is - of anders hoe ik de oude skin (met smartdialing dus) weer terug kan zetten?
Helemaal ideaal zou zijn om net als bij elke mobiele een nummer te kunnen kiezen (knop naar beneden, dan eerste lekker van de naam toetsen op een groot keypad en zo selecteren).
[ Voor 8% gewijzigd door ikweetniks op 13-02-2006 20:22 ]
Had ik al over gemaild naar pocketinfo, zal hopelijk nog aangepast worden._NRN_Dutchman schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:28:
volgens deze pocketinfo.nl vergelijking zijn er behalve software verschillen ook verschillen in de hardware tussen de verschillende uitvoeringen.
alvast bedankt!
Hardware exact gelijk -> allemaal HTC Wizard
[ Voor 4% gewijzigd door Gadgeteer op 13-02-2006 20:21 ]
Lampie1979 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 04:35:
Voor de mensen die de wizard standaard overclocked willen hebben:
Hope this helps those having issues with all the pages of instructions here:
Instructions for overclocking Wizard (tested on QTEK 9100). Use at your own risk!
1. Download the following file and unzip. Save the OmapClock.exe to your \Windows folder on your device: http://forum.xda-developers.com/download.php?id=9181
2. Open File Explorer on your device and open Omapclock.exe. Find the maximum speed that your device will handle without locking up. On each test, test all applications you use. This is important because once you place this in your startup, it will load up automatically and could cause your device to stop responding! 252Mhz works for me. Suspending the device at this point will cause the speed to be reset back to default. Execute Windows\OmapClock.exe again if this happens and you want to continue testing.
3. Download and install Resco File Explorer 2005: http://resco.net
4. Open Resco Explorer and go to the \Windows folder. Locate the OmapClock.exe file and hold the stylus on this file until menu pops. Choose “Copy”.
5. Now browse to \Windows\Startup then hold stylus in an empty area and when menu pops, choose paste shortcut.
6. Hold the stylus on the newly created OmapClock shortcut and choose Properties then click the Shortcut tab.
7. Target should be: “\Windows\OmapClock.exe” –clock 252
Change the 252 to the clock speed you tested in step 2 above.
8. Soft reset and test. Suspending the device will reset the device back to the default speed. This is a secondary test to make sure the device does not lock up!
9. Download and install DinarSoft MemMaid: http://www.handango.com/P...productId=123995&R=123995
10. Open MemMaid and choose the Notification queue button/tab on the bottom (second from left) then click the ADD button.
11. For Program, click the browse button and browse to the shortcut you created in steps 5-7. The location of the shortcut is \Windows\Startup.
12. From the event dropdown choose “The device woke up”.
13. Click Add.
14. Soft reset and you are done. The Clock speed will remain at the specified speed you specified in step 7 even when the device comes out of suspend.
Ik raak bij stap 6 de draad kwijt. waar zit de shortcut tab?!Ok... even uitgeprobeerd en dit werkt inderdaad perfect.. Mijn Vario draait nu permanent op 252MHz...
Anoniem: 61137
Anoniem: 61137 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:58:
Vraagje: in Pocket Outlook kan je aangeven dat hij om de zoveel minuten de mail moet ophalen. Werkt dit ook als de wizard in stand-by staat?
Yep, hij checked ook dan nog gewoon je mail zoals ingesteld. Alleen krijg je geen melding ervan, tenminste bij mij niet ookal staat het wel ingesteld bij setting/sound¬ifications. Die doen het denk ik alleen als ie ook echt helemaal aan staat, zeg maar het scherm ook aan. In de standby geen melding, maar wel het checken op mail.Anoniem: 61137 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 20:58:
Vraagje: in Pocket Outlook kan je aangeven dat hij om de zoveel minuten de mail moet ophalen. Werkt dit ook als de wizard in stand-by staat?
Dit topic is gesloten.