HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 7

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 19.761 views sinds 30-01-2008

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:36

KSH

Ik heb ergens op 1 van de MDA Vario forums gelezen dat er een overzicht bestond van de stemmen van Tomtom. Hierin stond dus welke taal bij welk nummer hoort. Nu wil ik dus graag alle buitenlandse stemmen wissen op zo ruimte te creeren op mn geheugenkaartje.

Heeft iemand dit overzichtje toevallig nog, want ik kan het helaas niet meer vinden?

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-09 21:26
Je kunt met een teksteditor zelf even in de .vif bestandjes kijken, daar zie je de beschrijving.

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 10:09
sinds november ben ik in het bezit MDA Vario waarover opzich wel ben te spreken
Navigatie (tomtom 5.21) is super handig en gebruik het regelmatig _/-\o_
Van de functies: MSN, internetten en games maak ik niet regelmatig gebruik van.

persoonlijk vind ik het toestel toch wat aan de grote kant en ik mis de normale
invoerknoppen als je bijvoorbeeld je telefoon op luidspreker wilt zetten.

Ik denk nu aan een andere telefoon te halen, zoals de Qtek 8300 / 8310
zelfde functie alleen wat compacter en heb weer de normale invoer knoppen.
Maar hoe werkt dan de invoer van bijvoorbeeld tom tom?
Ik wil dus hoofdzakelijk bellen smsen en navigeren en af en toe een fototje schieten.
Ik ben niet zo goed bekend met andere mobiele telefoon's, zijn er nog andere aanraders?

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

QuasaR schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:25:
[...]

Heb je de normale 220v lader ook al geprobeerd ?
Als de accu geheel leeg is, laad hij niet meer via de PC op hij lijkt in dit geval dood maar is dat dus niet.
Ik heb dit probleem zelf ook al eens gehad.
Zelfde probleem hier! Collega van me heeft er ook een en die ging niet meer aan en wou ook niet meer opladen, Mijn accu erin gedaan en hij deed het weer en opladen ging ook weer 8)7 ook met zijn eigen accu, very very strange!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die het beestje OCen? Standaard loopt de OMAP850 @180Mhz (wat 200 moet zijn!) maar hij gaat met gemak @276 bij mij :D Wat een verdubbeling geeft in prestaties!! En Skype werkt al fatsoenlijk @240. Accutijd vermindering is 4% extra @240Mhz.

Ik heb 4 snelkoppelingen gemaakt @130 @180 @240 en @276.

Als ik onderweg ben en het niet gebruik @130 (+6% accutijd = verwaarloosbaar)
Standaard gebruik @200
Voor Skype en sommige games @240
Voor de lol en benchmarking (Quake(2) @276

Er zijn al mensen die het @300+ krijgen (stabiel) wat bij mij niet werkt :(

Extra.....

http://forum.xda-develope...40284&highlight=omapclock

Verwijderd

Weet iemand hoe je de geschiedenis kan wissen van IE? In de map profiles in windows staan een aantal dingen, weet niet welke ik precies moet wissen. Fijn zon vriend die naar bunnyteens.com gaat op je net gekochte vario als je nog aan iedereen wilt laten zien hoe internet is op je vario.... :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:44:
Weet iemand hoe je de geschiedenis kan wissen van IE? In de map profiles in windows staan een aantal dingen, weet niet welke ik precies moet wissen. Fijn zon vriend die naar bunnyteens.com gaat op je net gekochte vario als je nog aan iedereen wilt laten zien hoe internet is op je vario.... :+
IE > Menu > Tools > Options > Memory > ........

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:46:
[...]

IE > Menu > Tools > Options > Memory > ........
Bij mij is het in ie menu extra geheugen en dan geschiedenis wissen en bestanden verwijderen

Als je een mda vario hebt staat het ook onderaan blz 93.

[ Voor 19% gewijzigd door racoon op 23-02-2006 18:11 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Verwijderd

In de startpost staat vermeld hoe je een EDGE-icoontje kunt krijgen ipv GPRS. Nu is mijn vraag: wordt het GPRS-icoontje gewoon vervangen of krijg je nog steeds een "G" te zien als er geen EDGE-dekking is?

Op mijn Nokia had ik de instelling GPRS "wanneer nodig". Dit betekent dat als een applicatie weer werd afgesloten de GPRS/EDGE-verbinding op non-actief ging. Mijn Qtek echter houdt deze echter actief nadat er een keer verbinding is gemaakt. Op zich is dat geen probleem, maar als een programma op de achtergrond tóch om een of andere reden data blijft verzenden/ontvangen dan merk je daar niets van. Omdat ik geen flat fee abonnement heb, neem ik liever geen risico's. :) Is er daarom een manier om de verbinding na verloop van tijd (liefst automatisch) te beëindigen?

Laatste vraag: is het mogelijk om via WLAN te synchroniseren? Active sync gaat via IP ontdekte ik, dus het zou mogelijk moeten zijn. De vraag is alleen of de Active Sync software dit ondersteunt (eventueel met een omweg).

SJphone
Uitvoerig getest met verschillende settings, maar ik kan niet registreren. Nu maak ik thuis voorlopig verbinding via USB-kabel. De pc hangt op zijn beurt weer achter een NAT-router dus daar zou het best aan kunnen liggen. Via WLAN kan ik morgen pas proberen.

Verwijderd

Jerome! schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:08:
[...]

Er loopt al een inkoopactie met screenprotectors voor de Wizard welke goedkoper is dan deze van Ebay.
Waarom moeilijk doen? Ik heb een Brando ultra clear screenprotector gekocht via gpsplaza.nl. Daar koste die 7 euro, en de verzendkosten zijn gratis :)

• racoon
  • Nu online

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:25:
[...]

Waarom moeilijk doen? Ik heb een Brando ultra clear screenprotector gekocht via gpsplaza.nl. Daar koste die 7 euro, en de verzendkosten zijn gratis :)
Beetje makkelijk te plaatsen, en past die precies?

Heb hem net ook besteld, maar wat is het verschil met die van 6 euro

[ Voor 10% gewijzigd door racoon op 23-02-2006 18:43 ]

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:43:
Zijn er nog meer mensen die het beestje OCen? Standaard loopt de OMAP850 @180Mhz (wat 200 moet zijn!) maar hij gaat met gemak @276 bij mij :D Wat een verdubbeling geeft in prestaties!! En Skype werkt al fatsoenlijk @240. Accutijd vermindering is 4% extra @240Mhz.

Ik heb 4 snelkoppelingen gemaakt @130 @180 @240 en @276.

Als ik onderweg ben en het niet gebruik @130 (+6% accutijd = verwaarloosbaar)
Standaard gebruik @200
Voor Skype en sommige games @240
Voor de lol en benchmarking (Quake(2) @276

Extra.....

http://forum.xda-develope...40284&highlight=omapclock
De mijne trek 276MHz niet eens, 250/252 echter wel zonder problemen. Ik gebruik het overklokken slechts selectief. Alleen voor Worms en SNES emulator.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:43:

(...)

Yup, net geprobeerd. Geweldige tool! Draait perfect op 240 MHz. :*) Moet zeggen dat Windows zo wel wat soepeler reageert. En als dit de accu amper extra belast, wil ik dit best als standaard snelheid. Jammer van die reset na een soft-reset van de Wizard. Een manier om dit via het register of desnoods een rom hack te doen, zou beter zijn.

Kan er geen opstartlink gemaakt worden waardoor omapclock de snelheid verhoogt en zichzelf daarna afsluit?
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:25:
[...]

Bedankt voor de tip. :) Mijn Brando ultra clear screenprotector is onderweg.

• dlawit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:40:
[...]

ik zelf gebruikte op mijn m500/s100/jam/magician smsorganiser, dit is freeware

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=19302

je kan hierin instellen dat het de berichten op de storage card moet opslaan
die doet het op mijn Vario niet

"CeOpenDatabase failed" zegt ie... maar wel een O in mijn today screen...

mjah, nog vager
Ik kan mijn voicemail niet instellen
ik kies instellingen > telefoon > services > Oproep doorschakelen > instellingen ophalen
en stel bij geen antw: +31624001233 in (T-mobile ja)

dan komt ie met:
"kan wijzigingen in netwerk niet opslaan bladiebla"

geen voicemail dus... :'(

Iphone 5, ASUS Transformer Prime

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Staat dit niet eens in de startpost? :)

Overclocken, schaamteloze rip van XDA dev.
Hope this helps those having issues with all the pages of instructions here:

Instructions for overclocking Wizard (tested on QTEK 9100). Use at your own risk!

1. Download the following file and unzip. Save the OmapClock.exe to your \Windows folder on your device: http://forum.xda-developers.com/download.php?id=9181

2. Open File Explorer on your device and open Omapclock.exe. Find the maximum speed that your device will handle without locking up. On each test, test all applications you use. This is important because once you place this in your startup, it will load up automatically and could cause your device to stop responding! 252Mhz works for me. Suspending the device at this point will cause the speed to be reset back to default. Execute Windows\OmapClock.exe again if this happens and you want to continue testing.

3. Download and install Resco File Explorer 2005: http://resco.net

4. Open Resco Explorer and go to the \Windows folder. Locate the OmapClock.exe file and hold the stylus on this file until menu pops. Choose “Copy”.

5. Now browse to \Windows\Startup then hold stylus in an empty area and when menu pops, choose paste shortcut.

6. Hold the stylus on the newly created OmapClock shortcut and choose Properties then click the Shortcut tab.

7. Target should be: “\Windows\OmapClock.exe” –clock 252
Change the 252 to the clock speed you tested in step 2 above.

8. Soft reset and test. Suspending the device will reset the device back to the default speed. This is a secondary test to make sure the device does not lock up!

9. Download and install DinarSoft MemMaid: http://www.handango.com/P...productId=123995&R=123995

10. Open MemMaid and choose the Notification queue button/tab on the bottom (second from left) then click the ADD button.

11. For Program, click the browse button and browse to the shortcut you created in steps 5-7. The location of the shortcut is \Windows\Startup.

12. From the event dropdown choose “The device woke up”.

13. Click Add.

14. Soft reset and you are done. The Clock speed will remain at the specified speed you specified in step 7 even when the device comes out of suspend.

Please let me know if the instructions are not clear.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Verwijderd

Ik heb pocket msn etc allemaal in gebruik/gebruikt en is op zich wel oke. Alleen het volgende.

Als ik een nieuw hotmail bericht krijg dan ontvang ik eerst een SMS met daarin eerste paar regels en dan antwoord met M voor meer. Afzender is een heel langnummer.

Dit wil ik niet echt. Hoe kom ik hier van af?

Verwijderd

staat al op ons forum, in het nederlands...

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:11:
Laatste vraag: is het mogelijk om via WLAN te synchroniseren? Active sync gaat via IP ontdekte ik, dus het zou mogelijk moeten zijn. De vraag is alleen of de Active Sync software dit ondersteunt (eventueel met een omweg).
De enige manier om via WLAN te syncen, is om een exchange 2003 server te installeren met owa (Outlook Web Access) en oma (Outlook Mobile Access).. maar iets zegt me dat je dat niet wilt :)
Verder hebben ze wireless sync uit activesync gehaald.. met Activesync 3.x ging het namelijk wel..

Dit is gebeurd vanwege security.

Pvouput live

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:12:
Ik heb pocket msn etc allemaal in gebruik/gebruikt en is op zich wel oke. Alleen het volgende.

Als ik een nieuw hotmail bericht krijg dan ontvang ik eerst een SMS met daarin eerste paar regels en dan antwoord met M voor meer. Afzender is een heel langnummer.

Dit wil ik niet echt. Hoe kom ik hier van af?
Moet via msn messenger en dan naar mobile settings en via 4 websites verder van msn. Lekker is dat. Hoop niet dat het veel poen gekost heeft.

Verwijderd

Ik heb Checknotifications geinstalleerd op mijn Vario, maar als de rode null waarden wil clearen dan krijg ik het volgende bericht: " clear duplicate events ..processing 196 of 195 events."
. maar ik kan w8 tot ik een ons er wordt niets verwijderd... :? ;(

Heeft dit misschien iets te maken met het feit dat CN voor WM 2003 is en de vario WM5 op draait???

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Voor de liefhebbers inkoopactie screenprotectors van eXim

http://www.inkoopactie.net/ia/yvmdzphf

Verwijderd

Krypt schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:19:
De enige manier om via WLAN te syncen, is om een exchange 2003 server te installeren met owa (Outlook Web Access) en oma (Outlook Mobile Access).. maar iets zegt me dat je dat niet wilt :)
Verder hebben ze wireless sync uit activesync gehaald.. met Activesync 3.x ging het namelijk wel..

Dit is gebeurd vanwege security.
Dat iets heet IIS ;). Zonder opzettelijk te bashen: als wireless sync nog gewoon in active sync had gezeten dan had ik een veiligere optie gehad dan het ronduit omslachtige Exchange i.c.m. het lekke IIS.

Verwijderd

Ik ben opzoek naar een stereo headset met ingebouwde FM-radio. Ik heb al gegoogled en op Kelkoo ed gekeken maar nog zonder resultaat. Heeft iemand enig idee waar ik zo iets kan vinden? Ik heb het idee dat het wel bestaat.

Het gaat dus om een headset met een microjack aansluiting (2,5 mm) met in het snoer een FM-radio. Wat helemaal mooi zou zijn, is als je in het FM-blokje je eigen oordoppen kan prikken (minijack 3,5 mm) maar zonder deze functionaliteit ben ik ook al zeer tevreden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:18:
[...]

Actieve programma's?? hoe kom ik daar?
Leer ik weer wat?
start:instellingen:systeem:geheugen:actieve programma's
Tenzij iemand een snellere weg weet :P

• racoon
  • Nu online

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:30:
[...]

start:instellingen:systeem:geheugen:actieve programma's
Tenzij iemand een snellere weg weet :P
Ik heb een geheugen icoontje op me scherm, als ik daar op klik kan ik meteen op actieve programma's klikken maar dan moet je wel eerst spb pocket plus hebben

Verwijderd

DeOS schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:04:
[...]

Klopt, probeer je hotmail eens handmatig aan te maken als een nieuwe account (ipv automatisch via messenger). Ik neem aan dat dit tenminste nog steeds kan via imap4? Als het goed is zie je hem er dan wel tussen staan. En als dat niet lukt is er altijd nog gmail ;) .
<edit>
Lees net dat mijn oplossing waarschijnlijk niet gaat werken dus. Tjah hotmail wordt steeds meer Kanslozer (met een hoofdletter K) IMHO....
</edit>
Heb je ervaring met de gmail account in te stellen. Kan namelijk niet de SSL poorten wijzigen in WM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Topicstarter

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.