Enemy Territory: Quake Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.824 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 09:58
De hitboxes werken niet 100% in deze build en de 'Refresh list' in server browser is kapot( gebruik altijd 'new list' ).
sowieso kijkt men bij deze test goed naar hoeveel xp iedereen haalt en waar dat vandaan komt, zodat de xp settings getweaked kunnen worden. :)

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189862

Hoe zet je de fps meter aan in dit spel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 12:34

KhaZ

Alfa Romeo

Gisteravond even gespeeld, toevallig een beta key kunnen krijgen. Ik moet zeggen: wat een boutspel.

- Lelijke graphics (alles op High). Nergens mooie textures of weerspiegelingen, alles is zo goed als vlak.

- Gameplay is om te huilen: het is veel te arcade: alles is recht toe rechtaan, het schieten slaat nergens op: ik moet zo'n beetje 4 magazijnen in iemands hoofd raggen om een kill te krijgen.

Ik weet dat dit een beta is, maar deze build hadden ze beter nog niet vrij kunnen geven, wat een drama.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Geen idee, ik gebruik Fraps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salteh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-06 09:58
open console met ctrl + alt + ~.
com_showfps 1

BetterShifting.com | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Anoniem: 117217 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:54:
Wat speelt het toch laggy bij mij... ik haal 60fps maar het komt echt laggy over...

AMD X64 4200+
7600GT
2gig ram

Vreemd...
Heb ik ook.

E6600
8800GTX
2GB

Het is gewoon de game engine (doom 3). Daardoor zien de buitenomgevingen er ook zou bout uit en lijkt het alsof iemand alle players mooi gepolijst heeft. Quake 4 (ook D3 engine eigenlijk) had ook al niet zo vloeiende feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

E6600 @ 3 Ghz
2GB PC5400
7950GT 512mb

Het loopt bij mij toch allemaal goed vlot? Ik heb echt maar heel af en toe een dip in de FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wees blij dat het bij jullie nog speelbaar is, ik haal om onverklaarbare redenen max 10fps ofzo... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BioHazard schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:20:
E6600 @ 3 Ghz
2GB PC5400
7950GT 512mb

Het loopt bij mij toch allemaal goed vlot? Ik heb echt maar heel af en toe een dip in de FPS.
Het lagged ook niet oid (hell, constant 60fps. Hij dropped er nooit onder) maar het voelt niet vloeiend aan. Maar ik spel vooral source based shooters (CSS het meeste, af en toe HL2DM en DoDS), en die hebben toch een compleeeeeet andere feel. Dus denk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
goh probleem gevonden.. ik heb een dualscreen opstelling wat hij blijkbaar niet leuk vind. 1 monitor disabled en nu heb ik gewoon maxfps.... bug dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• writser
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:31
Rev! schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:29:
goh probleem gevonden.. ik heb een dualscreen opstelling wat hij blijkbaar niet leuk vind. 1 monitor disabled en nu heb ik gewoon maxfps.... bug dus
Dat ga ik ook eens proberen ..

Onvoorstelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ame_thyst
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-06-2023
KhaZ schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:59:
Gisteravond even gespeeld, toevallig een beta key kunnen krijgen. Ik moet zeggen: wat een boutspel.

- Lelijke graphics (alles op High). Nergens mooie textures of weerspiegelingen, alles is zo goed als vlak.

- Gameplay is om te huilen: het is veel te arcade: alles is recht toe rechtaan, het schieten slaat nergens op: ik moet zo'n beetje 4 magazijnen in iemands hoofd raggen om een kill te krijgen.

Ik weet dat dit een beta is, maar deze build hadden ze beter nog niet vrij kunnen geven, wat een drama.
graphics zijn inderdaad niet geweldig in verhouding met wat de engine van je pc vraagt. Schieten vind ik best aardig, je krijgt tenminste kans om terug te schieten, als jij 4 magazijnen nodig hebt kan je gewoon niet mikken en gebruik je de wapens verkeerd. Als de gameplay je niet aanstaat is dit spel niets voor jou maar dat maakt het spel nog niet slecht :S Jij bent dan meer iemand voor america's army.

Helaas speelt het niet vloeiend en een tank voelt aan als een skateboard, ben misschien teveel aan bf2 gewend maar dat dit beter kan ben ik zeker van. (en waarom elke x de map opnieuw laden :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

geef het meer tijd, het spel is echt heel diepgaand, een uurtje of 2 is echt niet genoeg. jammer dat je het zo snel opgeeft.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:06

Toevallig een key over? >:)

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187557

ik bied 10euro! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dan mag je die van mij wel, hier crashed ETQW toch met vage image error :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

msn is mijn username hier met @hotmail.com erachter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:57
Ame_thyst schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:01:
Schieten vind ik best aardig, je krijgt tenminste kans om terug te schieten, als jij 4 magazijnen nodig hebt kan je gewoon niet mikken en gebruik je de wapens verkeerd. Als de gameplay je niet aanstaat is dit spel niets voor jou maar dat maakt het spel nog niet slecht :S Jij bent dan meer iemand voor america's army.
hij heeft gelijk, er is toe gegeven dat er in de hitdetection een grote bug zit. stilstaande figuren zijn vaak ook al moeilijk te raken, en van die jetpack gasten al helemaal niet. als je een grote raketwerper heb raak je natuurlijk altijd wel wat.

verder kan je over de gameplay nog niks zeggen, dat kan pas als je wat clanwars hebt kunnen spelen. public is altijd een domme chaos, daar zijn het publics voor. het spel is gemaakt voor 6v6, naar zijn voorganger ET. De verschuivende frontlines moeten dit mogelijk kunnen maken. 5v5 zijn de maps denk ik echt te groot, zeker met die voertuigen (hoewel die hopelijk snel uit clanwars verdwijnen) en 7v7 of meer is niet te managen als team zijnde.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markybee
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 00:32
als er iemand een key over of niet meer nodig heeft... zou ik deze zeer dankbaar zijn want ik wil dit wel eens proberen. many thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even fps unlock mode oid aangezet, maar ik merk geen verschil. De ingame fps teller geeft 60 fps constant aan, net zoals fraps eerst deed.

Mijn settings:
Afbeeldingslocatie: http://a63548.com/public/thumb_467e7884af234171916822.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingmob
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 16:26
De 60fps cap is er niet meer in quake4, dus het zou mij raar lijken als hij er hier wel in zit? Waarschijnlijk gewoon een instelling die je ergens kan aanpassen.
Niet dat het enig verschil zal maken, maarja, het is allang gebleken dat mensen daar te eigenwijs voor zijn. voor de physics (zoals in Q3) maakt het niets uit namelijk. Het enige denkbare nadeel is dat je je gemiddelde fps niet kan meten met fraps, maar daar heb je timedemos voor.

Dat het niet 'soepel' loopt, ligt eerder aan de server, jouw verbinding of de netcode. Ik heb wat gelezen van de devs over netcode optimization, dus dat lijkt me het antwoord.

Ik moet zeggen dat als ik zie hoe mensen een beta als demo beschouwen, open-beta's idd maar tot het verleden moeten behoren. Jammer voor iedereen die wil meehelpen om de game te tweaken, maar ze verliezen gewoon massas klanten aan whiners. (daar bedoel ik jou niet mee overigens, koeitje!)

[ Voor 81% gewijzigd door kingmob op 24-06-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-06 15:06

Snippertje

Light up your life

kingmob schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:30:
De 60fps cap is er niet meer in quake4, dus het zou mij raar lijken als hij er hier wel in zit?
Je kan hem zelf opheffen hoor. com_unlock_maxFPS en dan de fps die je wilt.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet eigenlijk niet uitmaken, mn scherm geeft toch niet meer dan 60fps weer. Maar dit spel wil gewoon niet een lekkere feel hebben. Ik wacht wel op Team Fortress 2, tenminste een relaxe engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:51
Fileplanet staat al open voor vanavond. Ben benieuwd hoelaat, ik zal er zijn.

Kreeg net een key van een andere lieve mede gotter maar die had al een username. Helaas dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:38:
Moet eigenlijk niet uitmaken, mn scherm geeft toch niet meer dan 60fps weer. Maar dit spel wil gewoon niet een lekkere feel hebben. Ik wacht wel op Team Fortress 2, tenminste een relaxe engine :)
Voor mij Frontlines :P
Maar het zelfde probleem hier ook. goeie FPS maar het voelt zo houterig aan :?

Veder is de gameplay best goed. en vooral leuk als je opressor bent. 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 24-06-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markybee
Tomino schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:40:
Fileplanet staat al open voor vanavond. Ben benieuwd hoelaat, ik zal er zijn.

Kreeg net een key van een andere lieve mede gotter maar die had al een username. Helaas dus! :)
ik zit ook al te azen op zo'n beta key, maar ik zie dat fileplanet nog gesloten is.

maar als ik het goed begrijp is de feel dus een beetje te vergelijken met Q4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markybee schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:46:
[...]

maar als ik het goed begrijp is de feel dus een beetje te vergelijken met Q4?
Kwa houterige animaties. Maar niet kwa speelsnelheid. Speelsnelheid doet denken aan de BF series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:48:
[...]

Kwa houterige animaties. Maar niet kwa speelsnelheid. Speelsnelheid doet denken aan de BF series.
Goed genoeg voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markybee
Tis idd het proberen waard als ik een beta key kan bemachigen..maar niet te vergeten dat dit pas een beta is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Wat doen jullie allemaal moeilijk om een key. Check die pagina gewoon vanaf 18 uur ofso. Want ze doen het alleen op vaste uren. Dus 18, 19, 20 uur bijv.

BTW Die Server Full wordt waarschijnlijk nog erger. Vanavond dus weer 15000 keys en de servers zitten nu dus al bomvol.

BTW2: Minimaliseren kan via CTRL ALT DELETE en dan rechtermuisknop op ETQW en dan minimaliseren.

Ik hoop echt dat ze meer servers online zetten en dat de Connecting... bug wordt weggehaald. Die ingame bugs die boeien me niet zoveel ,zolang ik maar gewoon kan spelen.

**NEWS**

We've found a bug in server reporting that causes server info to be scrambled when it's reported back to the server browser. When you try to join a game with free slots you might be sent to a different server at the same provider. More often than not this other server is full, giving you the rather confusing "Server is full" message. We're working to resolve the problem and provide a fix as soon as we can.

http://community.enemyter...ums/showthread.php?t=3030

Je wilt dus een server joinen met nog vrije plekken. Maar je wordt naar een server gestuurd van dezelfde provider, die dan veelal vol zit.

[ Voor 96% gewijzigd door Moonborne op 24-06-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Rev! schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:24:
net punk buster ge-enabled, nou kom ik dus het hele spel niet meer in, knalt eruit bij loading gui... :?
Dat komt omdat punkbuster (nog) niet werkt voor x64 las ik laatst....
Had namelijk zelfde probleem maar dan met CoD2 nadat ik ETQW had geinstalleerd.

Ik heb vanmiddag 'even' kunnen spelen... uur of 4 / 5 :P
XP gaat niet zo snel omhoog als bij ET maar dat zal ongetwijfeld nog verbeterd worden.
Wat ik wel ongelooflijk irritant vind is dat je aan de kant 'gedrukt' wordt door een hit :S
Heb meerdere malen gehad dat ik vanaf de spawn aan het strafen was naar de actie en ik gehit wordt in me zij en voor (lees: onder) een tank/bak van mijn team terecht kom.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-06 12:34

KhaZ

Alfa Romeo

Of: ALT+ENTER, en je kunt alt-tabben :)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186189

De beta juist even uitgetest, speelt wel goed voor een beta hoor. Spijtig dat de servers zo vol zitten en ik mis een beetje de RTCW feeling (strafejumpen enzo) maar zal wel wennen.

Vraagje: hoe kan je je fps zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216516

Na bijna 2 maanden spelen, 50 scrims en 4 maps durf ik wel te stellen dat het een prima game wordt ,hitreg. misschien wat magertjes.

Gamesnelheid in scrims is zeker véél sneller dan BF2 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

com_showfps 1

Ik haal helaas niet meer als 30 FPS met mn 7900GTO
Is het nog gecapped ergens ofzo? want of ik nou op low of medium quality draai maakt niet echt uit qwa fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat FPS Tweaks, mijn autoexec.cfg:
------------------------------------------------------

writeconfig backupbeforeautoexec

//====video===============
seta com_unlockFPS "1"
seta r_displayRefresh "80"
com_unlock_maxfps 100
seta image_specularPicMip "-4"
seta image_diffusePicMip "-4"
seta image_bumpPicMip "-4"
seta image_globalPicMip "-1"
seta image_picMip "2"
seta image_picMipEnable "1"
seta image_detailPower "0.1"
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_useBackgroundLoads "1"
seta image_usePrecompressedTextures "1"
seta image_useNormalCompression "2"
seta image_useAllFormats "0"
seta image_useCompression "1"
seta image_roundDown "1"
seta image_lodbias "0"
seta image_anisotropy "0"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"
seta r_renderProgramLodDistance "-1"
seta r_shadows "0"
seta r_shadowPolygonFactor "0.3"
seta r_shadowPolygonOffset "-5"
seta r_shadowPolygonFactor "0"
seta r_shadowPolygonOffset "-1"
seta r_useDitherMask "0"
seta r_skipAtmosphere "1"
seta r_useIndexBuffers "1"
seta r_skipStuff "1"
seta r_fullscreen "1"
seta r_MD5LodScale "0"
seta r_skipAtmosphere "1"
seta r_useAlphaToCoverage "0"
seta r_skipDepthAmbient "1"
seta r_shaderSkipSpecCubeMaps "1"
seta anim_minBodyPitch ""
seta anim_maxBodyPitch ""
seta r_detailTexture "0"
seta image_ignoreHighQuality "0"
seta bse_detailLevel "0.5"
seta com_showFPS "1"
seta g_showplayershadow "0"
seta g_weaponSwitchTimeout "0"
seta ui_rememberCameraMode "1"
seta r_shadowPolygonFactor "0"
seta pm_bobroll 0
seta pm_bobpitch 0
seta pm_bobup 0
seta com_gpuSpec "0"
seta com_machineSpec "0"
seta r_visDistMult "0.8"
seta r_megaDrawMethod "3"
seta r_megaTilesPerSecond 0
seta r_megaUpscale 0
seta r_megaFadeTime 0
seta r_megaStreamBlocks 1
seta r_skipInteractions "1"
seta r_ambientscale 1.5
seta g_fov 110

Aangezien EU servers allemaal volzitten zien die US servers er op het moment zo uit :X
Afbeeldingslocatie: http://xs316.xs.to/xs316/07250/gg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07250/1stekeerpublicmet10fps.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 216516 op 24-06-2007 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Gister ook even gedaan maar vind het viel een beetje tegen, had meer verwacht ook wat graphics betreft. Aangezien ik het toch niet meer speel stel ik hierbij mijn serial/account tot beschikking. PM maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
Jorick schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:22:
Gister ook even gedaan maar vind het viel een beetje tegen, had meer verwacht ook wat graphics betreft. Aangezien ik het toch niet meer speel stel ik hierbij mijn serial/account tot beschikking. PM maar als je interesse hebt.
gereserveerd, wel even je DM aanzetten dan!.

Bij voorkeuren, of add mij op msn :)

Edit: thnx equilized! *;

[ Voor 3% gewijzigd door Tomino op 24-06-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Jorick schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:22:
Moet je DM wel aanzetten hè ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences > Direct Message aanvinken.

edit: Tomino krijgt de eer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Equalized op 24-06-2007 19:27 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe gebruik je die autoexec.cfg Lysergic? moet je its in de shortcut zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Anoniem: 159816 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 16:38:
Vind het wel een beetje kort door de bocht niet? Het mag nu dan wel geen lekkere feel hebben en daar sluit ik mij volledig bij aan, maar dit spel zit nota bene nog in een beta-fase man.

Dan kan je toch nog niet echt iets zinnigs zeggen over de engine, simpelweg omdat het nog niet geoptimaliseerd is.....

edit; wat een stelletje grafservers allemaal. Nergens kan je een normale ping hebben. Ik heb normaal gesproken altijd ping rond de 10, maar hierbij zit ik toch gemiddeld tegen de 60 ping aan.

Hopelijk gaan ze dit in de beta nog corrigeren?

[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 24-06-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187557 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:32:
Hoe gebruik je die autoexec.cfg Lysergic? moet je its in de shortcut zetten?
Autoexec.cfg maken
Toevoegen in mijndoc/etqw/base
Console openen ( ctrl alt ` )
Exec Autoexec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-03 06:08
PcManiaxx schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:42:
[...]

Vind het wel een beetje kort door de bocht niet? Het mag nu dan wel geen lekkere feel hebben en daar sluit ik mij volledig bij aan, maar dit spel zit nota bene nog in een beta-fase man.

Dan kan je toch nog niet echt iets zinnigs zeggen over de engine, simpelweg omdat het nog niet geoptimaliseerd is.....

edit; wat een stelletje grafservers allemaal. Nergens kan je een normale ping hebben. Ik heb normaal gesproken altijd ping rond de 10, maar hierbij zit ik toch gemiddeld tegen de 60 ping aan.

Alsof ze invloed hebben op jouw latency? Dat ligt aan je ISP en de hoster van de servers. En dit spel zit al dusdanig lang in beta, dat de overall feel en fundamentele zaken echt niet meer gaan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markybee
iemand key over of hem niet meer gebruikt want ik zie op file planet nog niks gebueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163444

Komt wel joh, ik heb een PST klok aanstaan, het is net 11:00 pst geweest, dus ik ga ervanuit dat de nieuwe Batch rond 12:00 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:42:
[...]

Je kan wel wat zinnigs zeggen over de engine aangezien het gewoon de Doom 3/Quake 4 engine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Toch vraag ik me af of dit de uiteindelijke graphics zijn, als je namelijk deze screens vergelijkt zie je wel duidelijk verschil in de bomen oid.
Afbeeldingslocatie: http://www.gametown.it/wp-content/uploads/2006/08/75.jpg
Teaser Screen

Afbeeldingslocatie: http://a63548.com/public/2413/shot00002.png
Beta screen van Koeitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Ik ga ook nooit meer uit van screenshots zonder 'ingame hud' als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil first person screenshots zien en geen artwork wat het tegenwoordig bijna alleen maar is.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 20:13

switchboy

-ruimte te huur-

Equalized schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:38:
Ik ga ook nooit meer uit van screenshots zonder 'ingame hud' als je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil first person screenshots zien en geen artwork wat het tegenwoordig bijna alleen maar is.
Voor deze titel zijn anders al zat real-time filmpjes geweest

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:15
Op zich best wel een leuk spel, maar dat je zo vaak in het hoofd moet schieten voor iemand dood is :X. Mis verder wel de snelheid uit quake 4, denk dat ik maar wacht totdat ut3 en crysis er zijn met aanschaffen.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Die teaser-screen is gewoon een ingame-shot.

Kan ook aan de map liggen. Ik vind de belichting van de beta-map zoiezo erg flets.

[ Voor 9% gewijzigd door MelvinB op 24-06-2007 20:55 ]

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:57
king of rats schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:49:
Op zich best wel een leuk spel, maar dat je zo vaak in het hoofd moet schieten voor iemand dood is :X. Mis verder wel de snelheid uit quake 4, denk dat ik maar wacht totdat ut3 en crysis er zijn met aanschaffen.
hoort nou eenmaal bij ET en RTCW, 3hs=kill. over realisme hoeven we het niet te hebben als er alians de aarde aanvallen etc etc.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
[24-6-2007 21:57:07] TeamFilePlanet:
** ENEMY TERRITORY: QUAKE WARS BETA - LAST CHANCE! **

You`ve been hearing about it all week, but if you want to jump into the latest id Software opus today will be your last chance to score a spot in the beta. As a Comrade user, I`ll let you in on the secret: the final batch of keys will be available Sunday Afternoon at 1 PM Pacific time (4 PM East Coast) U.S. Get in the open beta now!

http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/

Yesterday`s key allotment flew out the door in just a couple hours. Hit the above URL to reserve your spot in the beta before they`re all gone!

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe lading keys komt over 2 minuten aan, tobo en muis klaarhouden :p

/edit Shit, jij was me voor

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 163444 op 24-06-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiescarbo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-04-2024
Server Error

ACK! There's been some sort of error with the contest or poll that you tried to submit.

An admin has been notified and someone will be looking into this shortly.

Lekker dan :P. Nu heb ik dus geen key geloof ik :(

Edit: Heb na een 2e keer toch mijn key :).
Edit2: Die twente server is echt super. Down nu gewoon met 300 kbps

[ Voor 26% gewijzigd door tiescarbo op 24-06-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ETQuakeWarsBetaSetup.exe
Waiting for your turn to download
Hah! Alles gaat goed, for now :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:19
Ik heb gelukkig een key weten te bemachtigen, blijkbaar was ik nog net op tijd.
Nu nog de BETA installeren, en dan kan ik het spel eens uit gaan proberen.

Ik ben benieuwd! :*)
Anoniem: 163444 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:07:
ETQuakeWarsBetaSetup.exe
Waiting for your turn to download
Hah! Alles gaat goed, for now :P
Check de Twente mirror in dit topic, die is veel sneller.

[ Voor 42% gewijzigd door Yonix op 24-06-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Bjorker

Cadillacs rule!

Yes, eindelijk :P
Signup Complete!
Welcome to the QUAKE Wars Beta. Your unique Beta Key is: PR************* ;)

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, dankjewe; yonix , nu schiet het op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Laatst online: 27-05 23:43

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Server Error

ACK! There's been some sort of error with the contest or poll that you tried to submit.

An admin has been notified and someone will be looking into this shortly.

Damn.. Hoe kom ik er doorheen?

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrus26
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 12:29
Hoe werkt dat eigenlijk om een beta key te bemachtigen.Blijf maar refreshen maar zo te zien lukt het nt.Doe ik iets verkeerd of is het al te laat.Zijn er nog beta keys.mvg roan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:18

Bjorker

Cadillacs rule!

Volgens mij kan het nog steeds.. het staat nog steeds open.
http://www.fileplanet.com/betas/qw_screening.aspx

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 22:08
Bij mij ook die ACK error de hele tijd, daarvoor page timeouts. Denk niet dat het nog gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184636

cyrus26 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:17:
Hoe werkt dat eigenlijk om een beta key te bemachtigen.Blijf maar refreshen maar zo te zien lukt het nt.Doe ik iets verkeerd of is het al te laat.Zijn er nog beta keys.mvg roan
dat had ik nu juist ook!
Totdat ik op de link klikte van equalized. Doe dat dan heb je er een.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 184636 op 24-06-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Dit soort posts zijn niet interessant voor anderen om te lezen ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Crash op 24-06-2007 22:27 ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:30
Modbreak:Kunnen we posts als 'yes, ik heb een key!!!!' en 'het lukt me niet om een key te bemachtigen!!' a.u.b. achterwege laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 23:19
Ik zit met een merkwaardig probleem. Het is namelijk zo dat ingame de textures e.d. ''transparant'' zijn. Ik kan er doorheen kijken.

Nu heb ik een screenshot gemaakt van dit grafisch probleempje, echter is er niets te zien op de screenshot. Alles ziet er normaal uit: Klik.

Mijn systeem bevat een ATi Radeon X1900XTX, en ik maak gebruik van de laatste ATi Radeon Drivers.
Ik heb diverse grafische instellingen geprobeerd, zowel ingame als in de driver. Tervergeefs.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Laatst online: 17:06
http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/static/

registreren kan nog steeds hoor. Als je een error krijgt moet je ff IE opnieuw starten

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Hmm, ik haal niet meer dan 30FPS op mijn systeem. :S Moet toch hoger kunnen met een X1950 pro, lijkt me?

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Jep. Het koste ook even tijd, maar ik heb nu ook een Key. Ik maakte wel een foutje bij m'n hardwareconfig, waarop ik even alle cookies van fileplanet weg moest doen en vervolgens even opnieuw kon invullen.

Ik moet zeggen dat ik nergens anders een 'snelle' mirror kan vinden, want alles is bezet _O- Ben trouwens wel enorm benieuwd naar de game zelf. Speelde ET maar al te graag, en hopelijk is die gameplay ook gebleven zoals het was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 20:48
Anoniem: 58485 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:11:
[...]

Jep. Het koste ook even tijd, maar ik heb nu ook een Key. Ik maakte wel een foutje bij m'n hardwareconfig, waarop ik even alle cookies van fileplanet weg moest doen en vervolgens even opnieuw kon invullen.

Ik moet zeggen dat ik nergens anders een 'snelle' mirror kan vinden, want alles is bezet _O- Ben trouwens wel enorm benieuwd naar de game zelf. Speelde ET maar al te graag, en hopelijk is die gameplay ook gebleven zoals het was! :)
je kan de installer ook ergens anders vandaan halen. Ik heb hem eergister met een torrent gedownload, maargoed je hebt natuurlijk nog wel een key nodig om te spelen

vandaag ook een key gefixed en net sinds een jaar of 3-4 voor het eerst weer online gegamed(laatste was q3f ;)) en het viel me reuze mee

gameplay was wel aardig, alleen erg wennen. Het minst leuke is imho nog wel dat je maar 1 map hebt, maargoed dat is natuurlijk inherent aan de beta gelinked. Moet vanavond maar eens als GDF spelen, net alleen strogg gedaan. Kan ik meteen straks even kijken om de performance te optimaliseren.

kan nu alleen helemaaal niet meer wachten om te gaan mappen voor deze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:54

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ìk hoop dat dit de opvolger van Battlefield 2 word, zodat we weer een fatsoenlijke game met vehicles / rank etc te hebben om met onze clan te spelen :)

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Vuurvoske schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:27:
Ìk hoop dat dit de opvolger van Battlefield 2 word, zodat we weer een fatsoenlijke game met vehicles / rank etc te hebben om met onze clan te spelen :)
Forget that, komt niet eens in de buurt van een BF killer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
B1gk1ller schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:25:
Toch vraag ik me af of dit de uiteindelijke graphics zijn, als je namelijk deze screens vergelijkt zie je wel duidelijk verschil in de bomen oid.
[afbeelding]
Teaser Screen

[afbeelding]
Beta screen van Koeitje
aangezien de aarde aangevallen wordt ga ik ervanuit dat de verscheidene maps zich over de hele wereld afspelen en verschillende locaties dus ook verschillende soorten bomen hebben, net als in onze echte wereld dus ;)
B1gk1ller schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:29:
[...]

dat is natuurlijk verschillend per persoon. BF 1x gespeeld maar vond het niet echt bijzonder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Hallo, het gaat hier ook nog om een Beta. En heb je ET wel eens gespeeld? Die vindt ik anders ook prima spelen :9

Ik ben niet zo gek van battlefield, de wapens in die game hebben ook echt een hele andere feel, en met ET heeft elke wapen wel een 'goede' functie zelfs voor een newb :P Het beste is nog altijd de poison knifes, maar dat is even een discussie terzijde.

Ik heb geen torrent geinstalleerd, heb wel usenet maar kom die postings ook nergens tegen nog. Ik wacht al 20 minuten voor een mirror :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:23
Anoniem: 58485 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:33:
[...]

Hallo, het gaat hier ook nog om een Beta. En heb je ET wel eens gespeeld? Die vindt ik anders ook prima spelen :9

Ik ben niet zo gek van battlefield, de wapens in die game hebben ook echt een hele andere feel, en met ET heeft elke wapen wel een 'goede' functie zelfs voor een newb :P Het beste is nog altijd de poison knifes, maar dat is even een discussie terzijde.

Ik heb geen torrent geinstalleerd, heb wel usenet maar kom die postings ook nergens tegen nog. Ik wacht al 20 minuten voor een mirror :/
Link voor ET: QW is al meerdere malen gepost hier.

http://ftp.snt.utwente.nl.../ETQuakeWarsBetaSetup.exe
UTwente bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-06 21:48

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/enemyterritoryquakewars/ ^^

EDIT: crap, je was me voor..

[ Voor 20% gewijzigd door Thrace Grumble op 24-06-2007 23:43 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Suicyder schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:39:
[...]

UTwente bedankt _/-\o_
UtTwente O+ En jij ook thanks dude! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Anoniem: 58485 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:33:
[...]

Nou en of ik heb ET plat gespeeld samen met zijn voorganger, maar de gameplay in Quake Wars komt niet eens in de buurt van ET erg jammer.

Ik ga zeker de full ook proberen maar wat ik er tot nu toe van heb gezien vind ik het niks

[ Voor 11% gewijzigd door -Mike- op 24-06-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-06 13:24
Vuurvoske schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:27:
Me 2 Voske. Heb een beta key bemachtigd dus we kunnen alvast eens inschieten deze week.

ftp van uttwente ruleert btw. Thanks voor de links

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 14:57
Weet iemand hoe ik em van 800x600 mode af krijg dus de instellingen want dit ziet er niet uit met een 7900GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De game is zooooooo geweldig als je er voldoende tijd insteekt en niet teveel ergert aan de beta problemen (hitreg,lag,joinen van een server etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
vindt je et geweldig ik vindt et er super Slecht uitzien:! echt om van te janken als je die screenshots ziet ! en et dan vergelijkt zoals et echt in game is!

[ Voor 17% gewijzigd door Zer0cool12342 op 25-06-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zer0cool12342 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:58:
Weet iemand hoe ik em van 800x600 mode af krijg dus de instellingen want dit ziet er niet uit met een 7900GTX
Wat een vragen weer :/

Ga eens naar options mischien? Ik heb 'm anders op 1280x1024 draaien met alles high. Ziet er echt prima uit. Alleen moet ik wel vermelden dat de game wel erg veel lijkt op op Battlefield 2 danwel warrock. Ik had het liever gezien in de Engelse / Duitse stijl zeg maar, maar dan met 10x betere graphics, en minder laming opties zoals airstrikes en dergelijk.

Ik vondt het erg vet de tijd dat ik 'm net ff speelde. Genoeg ranked servers te vinden (ook van i3d bijv), maar het lijkt wel alsof deze game in de Doom 3 engine gestoken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Dat is het ook, draait op een zwaar aangepaste Doom 3 engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Erg irritant die "Server is currently full" bug. De enige servers waar ik dat niet bij krijg zijn bij servers met >150 ping :( Maar goed, daar schijnen ze mee bezig te zijn.

Als ik al kan spelen vermaak ik me er wel mee. Heel anders dan BF2142... en dat is maar goed ook. Ik wil niet dezelfde game met andere graphics. Jammer dat mijn X800 niet meer up to speed is en ik dus alles vrij laag moet inzetten om fatsoenlijke framerates te krijgen, maar c'est ca. Ben nog een beetje de classes aan het uitproberen, maar op dit moment is het meer schieten op alles wat los en vast zit :P

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
MMM dit is niet meer wat quake was :! dit is meer een soort mod voor battlefield geef mij quake 3 arena maar ;) maar goed niet om te flame posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06 09:31
Heeft iemand enig idee waarom ik niet kan inloggen? Of ik krijg een error dat de service down is, of ik krijg een 'please wait' dialog, maar verder gebeurt er dan niets meer. Het registreren ingame ging perfect, windows firewall staat uit en ik zit niet achter een NAT router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

[...]

Het is een heel ander spel dan BF, compleet anders. Eigenlijk niet te vergelijken.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
FoggyFreek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:59:
[...]

Het is een heel ander spel dan BF, compleet anders. Eigenlijk niet te vergelijken.
Nou je hebt ook races waar je uit kunt kiezen en daarbij behorende wapens.... Je hebt precies net zo'n soort map waar je in kunt spawnen je hebt voertuigen en objectives... kweet niet wat et verschil is hoor ?! tis precies et zelfde genre.... maja doe mij maar Unreal of Css want dit wordt ook geen BF killer tis net een mod voor bf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
FoggyFreek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 00:59:
[...]

Als dat het geval is dan moeten de develepers/game magazine's aankomen met het verhaal dat het een battlefield 2 killer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
wat ik denk dat het probleem ook voornamelijk tot nu toe is dat in de inhouse testing de testers meer kennis van de game hadden, alles wordt duidelijk uitgelegd etc.

nu met de beta test heb je een hoop gamers die zonder alles goed te bekijken het spel induiken en dus maar wat doen. Hoewel ik moet toegeven dat ik dat net ook gewoon gedaan heb, gewoon ff wat knallen en lopen.

de game echt spelen zoals t moet komt wel als ie echt uit is :)

vergelijk het eens met Q3F. dat speelde op public servers af en toe ook waardeloos, maar als je met bekenden uit andere clans speelde dan speelde het gewoon goed, en tjah als je met clan vs clan speelt is het natuurlijk optimaal.

daarom snap ik ook niet dat zoveel mensen na 1x spelen al hun oordeel klaar hebben. Zeker niet bij een beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-06 10:52
Heb er nu toch wel aardig wat uurtjes erop zitten onder zowel Strogg en GDF.

Als Strogg pak ik altijd Technician. Spawn hosts ftw :o + heel de grond vol gooien met health pack waarmee je je eigen + anderen weer kan voorzien van health en ammo voor de Lacerator.

Met GDF pak ik gewoon wat het beste voor de objective is. Dus voor die EMP generator pak ik engineer, als we die in handen hebben snel overwisselen naar soldier om die sewer deuren op te blazen.(pak altijd de linker sewer eerste hierna kan je de rechter van de achterkant opzetten :)) Als laatste dan die sewer controls hacken met infiltrator(GDI pak aantrekken soms staan ze je gewoon aan te kijken als je die controls aan het hacken bent :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
DAt jullie elke keer die error kregen van ACK!, is omdat je waarschijnlijk elke keer deze pagina refreshte: http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/static/temp_closed.aspx

Je moest gewoon elke keer copy paste in je browser: http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars

Want als je elke keer die andere pagina refresht krijg je dus elke keer Temp closed. Tijdelijk gesloten dus. Maarja het is nu toch te laat.

@ Hierboven

Ik vermaak me ook goed met die Cov ops die een vijandelijke uni draagt. Ze zien het nooit en je kunt gewoon rustig rondlopen en een beetje backstabben (met backstabben verlies je je uni niet, met de lacerator wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 13:51
@bolleh het is inderdaad lastig als je de eerste keer speelt om te overzien wat er allemaal mogelijk is. Het is ook even wennen aan de controls config aangezien die niet helemaal gelijk lopen met BF2.

Na enkel keren spelen moet ik zeggen dat het een leuke game is.
Het heeft naar mijn idee wat meer missie gevoel dan BF2.
Ik ben benieuwd of er nog dingen als capture the flag in terug komen of dat het allemaal op deze mission based manier blijft verlopen.
Ben nu benieuwd hoe de game eruit ziet als ik mijn nieuwe pc heb.
Mijn huidige amd 3500 en 6800GTS trekken het niet meer zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 19:18
Ik krijg regelmatig deze error:

R_FrameAlloc of 417128448 exceeded MEMORY_BLOCK_SIZE

En dan word ik eruit geknikkerd. Gebeurt tijdens het laden van een map. Meer mensen last van?

Naja, maakt niet uit. Als iemand m'n key wil hebben geef maar een gil. Heb het wel weer gezien.

[ Voor 21% gewijzigd door Pkunk op 25-06-2007 10:29 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:00
Timlog schreef op maandag 25 juni 2007 @ 09:53:
Ik krijg regelmatig deze error:

R_FrameAlloc of 417128448 exceeded MEMORY_BLOCK_SIZE

En dan word ik eruit geknikkerd. Gebeurt tijdens het laden van een map. Meer mensen last van?

Naja, maakt niet uit. Als iemand m'n key wil hebben geef maar een gil. Heb het wel weer gezien.
GIL!!!

Edit:
Als je DM nou ook nog aan zou staan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 25-06-2007 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Suicyder schreef op zondag 24 juni 2007 @ 23:39:
[...]

UTwente bedankt _/-\o_
Oi! Dat doet de Utwente niet. Dat doet SNT. Groot verschil. :)
Hulde aan ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Vind de FieldOps wel leuk, alleen dat plaatsen van je Artilery dingus vind ik wat minder, maar ik denk dat ik hem wel ga kopen :) Speel het op 1600x1200 High met 2xAA. (7950GT), ik ga later natuurlijk wel tweaken maar nu alles op full is ook leuk :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.