Lees het topic is door

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
zeer nice, ik wacht mn key, of de publicdemo af voor de releaseB1gk1ller schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 03:54:
Zoals beloofd het album met 1280x1024 alles hoogste stand 16x AA en Anistropy 18x
Enemy Territory Quake Wars screenshots
Een betaalde account neem ik aan? Zal wel met american express, anders wordt ik aardig ziekShaidar schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:00:
Gisteren gewoon even een FilePlanet login aangevraagd, ging wel snel zo met American Express. Na een uurtje stond de ETQuakeWarsBetaSetup.exe op m'n desktop en 2 minuten later was ik aan het spelen.
Héél vet spel, véél vetter dan Battlefield, wat toch zijn grootste concurrent is. Het was nog even zoeken met die strogg voorwat alles diende, en dan een mooie server vinden waar geen teamkillers opzaten. Heb toch tot 03h gespeeld, terwijl ik om 06h op moet voor het werk
Dit wordt de multiplayer voor de komende tijd, en Crysis (als ie er is) de Single player!
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
VOlgens mij moet je halve clan het maar bij battlefield houden. De kritiek komt grofweg hier op neer: "het is geen battlefield".Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:21:
Nou, de beta heeft mijn halve clan al super sjaggie gemaaktBen nu wel erg benieuwd aan het worden maar wat ik ervan hoor is nog niet echt positief.
Hier een paar kritiek punten van een van onze members:
- unreal kind of shooting style (niet mijn ding)
- onduidelijke name tags ( jehebt geen idee wie wie is)
- wel een commo roos maaar echt ermee spotten kun je niet
- geen commander mode
- geen uav
- Strogg wint nooit (nouja 1 keertje dan..... van de 40!)
- van seat wisselen.... nou hoe dan ?
- grafish over het algemeen minder dan bf met mijn gear (ze hadden een gelijkwaardig of beter iets belooft ook op 'mindere' sytemen)
- geen squads on squad leaders
-enz
de pluspunten zijn zo weinig dat het niet eens noemenswaardig is
en bedankt splashdamage heb je ons lekker lopen maken krijgen we CS, Wolfenstein en unreal uit de blender THNX......
Denk dat ik de beta toch ook maar even ga checken als ik morgen wakker word
http://www.twitch.tv/jannustitannus
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Das het mooie aan de id engine, je kan ze totaal tweaken. Zo hoor je quake 2 3 4 te spelen om puur voor de frags te gaanThrills33ka schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:11:
[...]
OMFG! wat een graphics....
sorry maar zet je Anti Aliasing eens ff rap aan![]()
dit ziet er uit als een of ander 2002 spel
hoop voor jou dat die bottleneck maar ff tijdelijk is dan
Het zou men ten zeerste verbazen dat een id game nu plots aan spray&pray doet... 1 van de speerpunten van de physics engines van carmack is steeds dat er enige vorm van skill (hand oog) nodig is om het ver te schoppen. Kijk maar naar de chaingun van quake2, dat zou een spray kanon moeten zijn maar als je der niet mee overweg kon, dan raakte je niets.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:21:
unreal kind of shooting style (niet mijn ding)
Verwijderd
Hmm ik ken het verder niet maar het zag er in de screens en omschrijving wel grappig uit. Ik had echter gehoopt dat het niet zo'n bunnyhop spel zou zijn, dan hoeft het voor mij niet namelijkevilpin0 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:40:
unreal kind of shooting![]()
Eindelijk lekker springen en headshots maken hoop ik.
PcManiaxx schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:30:
Het spel is ook puur voor de multiplayer jongens en niet voor de graphics.
Laat dat nou is tot je doordringen
edit; vandaag geeft fileplanet weer keys weg en natuurlijk voor subscribers.
Erg leuk, betalen voor een beta
De eerste paar dagen zijn er 30.000 keys beschikbaar voor de betalende accounts ja, en dit weekend kunnen de mensen met gratis accounts de overige 30.000 keys krijgen!Ted56 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 08:07:
Waar kan ik die beta vinden? En is het gratis?Want het is via FilePlanet zag ik..
[ Voor 14% gewijzigd door Morax op 22-06-2007 12:15 ]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Krijg je die gewoon of moet je ergens aanmelden dat je een key wil?Morax schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:14:
De eerste paar dagen zijn er 30.000 keys beschikbaar voor de betalende accounts ja, en dit weekend kunnen de mensen met gratis accounts de overige 30.000 keys krijgen!
Daarvoor moet je de site goed lezen.Heraclius schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:18:
[...]
Krijg je die gewoon of moet je ergens aanmelden dat je een key wil?
Verwijderd
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
En het leuke is dat het allemaal op een redelijk verouderd systeem gewoon heerlijk draaitGriffin schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:29:
[...]
zeer nice, ik wacht mn key, of de publicdemo af voor de release
Wat is de link van "de site"? Op Fileplanet kan ik alleen duidelijk maken dat er vandaag weer keys worden uitgedeeld en dat de andere keys al zijn gegeven aan de subscribers. Ik kan nergens duidelijk maken dat de keys zomaar komen of dat je ergens een Beta signup moet invullen. Ik ben zelf wel free member van FP.DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:27:
[...]
Daarvoor moet je de site goed lezen.
Alles staat er keurig en helder uitgelegd
[ Voor 7% gewijzigd door Moonborne op 22-06-2007 12:35 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ja dat is natuurlijk een non argument anders hadden ze net zo goed de quake 3 engine kunnen gebruiken.PcManiaxx schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:30:
Het spel is ook puur voor de multiplayer jongens en niet voor de graphics.
Laat dat nou is tot je doordringen
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je mist mijn punt..... Het gaat mij er om dat mensen zoals ik wel degelijk het recht hebben om tezeggen dat het er niet zo mooi uitziet als verwacht. Dat het ook om gameplay gaat dat snap ik maar anders kunnen ze net zo goed een engine bouwen waarbij je alleen maar een paar vierkanten ziet als karakters en dingen als normal maps bumpmaps en dergelijke niet in een game voorkomen. Is het nou echt zo gek om te verwachten dat games er steeds beter uit zouden moeten zien? Zeker in het licht gezien van hoe lang deze game al in ontwikkeling is?ph4ge schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:06:
dat is niet waar, de engine kan zaken als al die voertuigen enzo nooit aan.
[ Voor 17% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 22-06-2007 13:35 ]
God morks in wysterious ways.
Gameplay heeft dus helemaal niks met graphics te maken, de reden dat WoW CS oid zulke mindere graphics gebruiken is omdat ze een breed publiek willen dus ook de mensen met wat oudere pc's...powersmoker schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:26:
Je ziet toch telkens dat de echt goede games mindere graphics hebben. Kijk maar naar WOW bijvoorbeeld, of CS.
Graphics en gameplay mixen niet goed en ik snap dat wel. Tijdens het proces van het 'gameplay balanceren' worden eindeloos veel aanpassingen gemaakt, als je dan ook nog alles mooi wil maken ben je te lang bezig.
Voorbeeldje: Je laat een modeler drie maanden werken aan een dropship, het ziet er prachtig uit. Dan besluiten de testers dat het dropship de balans verstoort en weg moet: weg drie maanden loon.
Bf2 is het andere uiterste. Je ziet gewoon dat de artistieke mensen de vrije hand hebben gekregen tijdens het leveldesign proces. De maps zagen er geweldig uit, maar speelden ruk.
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike- op 22-06-2007 13:46 ]
Quake Wars is a team game, and i3D.net gamehosting and Enemy Territory: Quake Wars would like to support eSport teams preparing for Quake Wars.
That's why we are giving away an additional 15 keys in sets of FIVE to clans.
Read on to learn how to grab these keys for your clan.
i3D.net Quake Wars OPEN BETA Cup announced
Our special ETQW Beta Cup 2007 forum is open: http://forum.i3d.net/i3d-net-quake-wars-cup-2007-english/
In the months Juli and August of 2007 i3D.net will hold the first Enemy Territory OPEN BETA Quake Wars cup.
All European (top) clans, teams and communities are invited to participate in the cup that will decide which clan will go home with two Quake Wars gameservers and 8 corepads!
The cup website can be found at: CUP.i3D.net - Online Game community
The cup hosts a maximum of 40 clans. The map is Sewer and there are 3 rounds per match.
This cup features both poules and a knockout system. The top two clans in each poule will go to the knock out rounds.
The matches will start in the first week of July, the finals will be played before the end of August.
[SIZE=1]http://forum.i3d.net/i3d-net-quake-wars-cup-2007-english/14155-quakewars-net-i3d-net-net-quake-wars-open-beta-cup-announced.html[/SIZE]
Get your clan online in ETQW Open Beta
To get this cup kick started, we give away 5 keys to 3 clans for a total of 15 keys. There is no catch, no costs, nothing at all.
How does your clan enter this competition:The contest will end Monday 24th of June at 20:00 CEST.
- Signup at our forums on http://forum.i3d.net
- Visit the Quake Wars clans topic: http://forum.i3d.net/demo...am-game-15-keys-grab.html
- Post a detailed story about your clan in this topic, this should include: clan history, games you've played so far, clan website, clan leader, players and an overview of the nicknames of your clanmember on our forums: your clanmates need to register in order to receive the beta key and need to be registred before you post your clan's story, you should name their nicknames in your post.
- Optional: if you're story is worth the reading, we will publish it on Enemy Territory: Quake Wars, in a section we would like to call "Meet the scene"
- Optional: Enter the i3D.net Quake Wars beta cup: CUP.i3D.net - Online Game community
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2007 14:29 ]
We hebben al twee andere wedstrijden lopen voor gamers waar je gewoon 1 key kan winnen (zie http://forum.i3d.net/demo-beta-client-experiences-et-qw/)PcManiaxx schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:29:
Pffff, moet het nou weer perse een clan zijn.....
[ Voor 82% gewijzigd door Stewie! op 22-06-2007 14:32 ]
Ook dat heb ik al gedaanDaMorpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:31:
Hoe vinden jullie de servers eigenlijk spelen?
[...]
We hebben al twee andere wedstrijden lopen voor gamers waar je gewoon 1 key kan winnen (zie http://forum.i3d.net/demo-beta-client-experiences-et-qw/)
[ Voor 18% gewijzigd door PcManiaxx op 22-06-2007 14:34 ]
Open beta voor dumb-asses die voor fileplanet gaan payenHeraclius schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:48:
Wat ik gek vind ze noemen het een Open Beta. Maar zover ik weet is Open Beta gewoon Open en voor iedereen zonder een key. Tis meer een Closed Beta.
de gfx zijn prima voor zover ik kan zien, zeker van deze tijd en bovendien nog beta. er zijn altijd games die puur voor graphics gaan maar die spelen dan weer wat minder, denk aan farcry ofzo. ik heb het zelf nog niet gespeeld, maar kan niet zeggen dat de graphics een probleem zullen vormen. en zo denkt over het algemeen de doelgroep die ze willen aanspreken er ook over (bv ET veteranen)Kaasje123 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:12:
Is het nou echt zo gek om te verwachten dat games er steeds beter uit zouden moeten zien? Zeker in het licht gezien van hoe lang deze game al in ontwikkeling is?
Vanavond eindigen de eerste twee wedstrijden pasPcManiaxx schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:33:
[...]
Maar ik zal hoe dan ook niet bij de gelukkigen horen, anders had ik die key al wel ontvangen.
Mooi!DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:13:
[...]
Vanavond eindigen de eerste twee wedstrijden pasDus
Maak me blij!DaMorpheus schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:13:
[...]
Vanavond eindigen de eerste twee wedstrijden pasDus
Wij hebben voldoende gameservers online, mochten ze allemaal vol zitten dan kan de capaciteit nog verdubbeld worden.Reb87 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Mooi!Zijn er trouwens al veel gameservers in de lucht, of wordt het wachten op een plaatsje als we de keys hebben?
dan kan je ook nog niets zeggen over de graphics aangezien jij deze vanop screenshots beoordeelt waarvan je de pc specificaties van de source niet kent. Kijk anders eens naar de trailer, die ziet er beter uitHann1BaL schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:43:
Ik had gewoon meer verwacht van de graphics en dat is tenslotte voor mij op dit moment het enige wat ik kan beoordelen, omdat ik de game nog niet kan spelen.
Verwijderd
Ik snap niet wat er niet duidelijk is. Momenteel kan je alleen een key krijgen als je een betalende FilePlanet (oid) account hebt. Dat kost je iets van een 19,80$ voor 3 maanden, wel opletten dat het stilzwijgend verlengd wordt.Heraclius schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:19:
Maar kan iemand nog mijn vraag beantwoorden? Of gewoon een site geven waar echt de informatie op staat of je gewoon een FP account moet hebben of ook nog ergens moet aanmelden voor de beta.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
[ Voor 4% gewijzigd door bolleh op 22-06-2007 17:24 ]
alleen voor betalende FP subscriber? ik kon wel mn specs invullen (hoewel dat wel heel raar is, core2duo staat er niet bij en ook niet 8800 met 640mbbolleh schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:23:
hier kun je een key aanvragen
wel je system specs GOED invullen want ik deed het fout en heb dus geen key gekregen...krijg je als je te snel wilt zijn
selecteerde de verkeerde videokaart
[ Voor 72% gewijzigd door Moonborne op 22-06-2007 18:38 ]
Verwijderd
haha, ik wilde ook te snel, verkeerde procbolleh schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:23:
hier kun je een key aanvragen
wel je system specs GOED invullen want ik deed het fout en heb dus geen key gekregen...krijg je als je te snel wilt zijn
selecteerde de verkeerde videokaart
Het verbaasde me dat er over deze online shooter Enemy Territory: Quake Wars waarvan de demo binnenkort uitkomt, nog geen topic overgekomen is.
Probeer eens de extensie te 'renamen' naar .zip als het goed is moet dat werkenbolleh schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:10:
er is ook al een tool uit om de .pk4 bestanden te unzippen(zijn in principe zip files) want ze kunnen niet met winrar/pk4 tools worden geopend.
helaas wil het nog niet echt lukken maargoed
Jawel 8800 (512MB) en Core Duo staan er gewoon bij hoorph4ge schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:14:
[...]
alleen voor betalende FP subscriber? ik kon wel mn specs invullen (hoewel dat wel heel raar is, core2duo staat er niet bij en ook niet 8800 met 640mb), maar vervolgens kwam ik toch weer bij een scherm waar ik moest betalen...
[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 22-06-2007 19:39 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Vanaf morgen als het goed is.michaeltb schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:52:
kan je nou wel of niet met een gratis fileplanet acc een key krijgen? Lekker vaag bezig weer dat fileplanet
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
ja, zoals ik al zei, de 640mb versie staat er niet bij, volgens mij bestaat er trouwens alleen maar een 320,640 en 768 en geen 512mb in de 8800 serie. En core duo is volgens mij een dual core en dat is wat anders dan een C2D, bovendien zit er nogal een verschil tussen de ene dual core en de anderen.psychoclown schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:35:
Jawel 8800 (512MB) en Core Duo staan er gewoon bij hoor
Mag ik er even vanuit gaan dat de makers het niet doen met een low budget systeem?dafz0r schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:13:
[...]
dan kan je ook nog niets zeggen over de graphics aangezien jij deze vanop screenshots beoordeelt waarvan je de pc specificaties van de source niet kent. Kijk anders eens naar de trailer, die ziet er beter uit
[ Voor 16% gewijzigd door Hann1BaL op 22-06-2007 20:03 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Tr!gger op 22-06-2007 20:08 ]
werkt nog steeds niet hoorpsychoclown schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:35:
[...]
Probeer eens de extensie te 'renamen' naar .zip als het goed is moet dat werken
Ja maar de 256MB versie moet de 320MB versie voorstellen en de 512MB de 640MB.ph4ge schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:56:
[...]
ja, zoals ik al zei, de 640mb versie staat er niet bij, volgens mij bestaat er trouwens alleen maar een 320,640 en 768 en geen 512mb in de 8800 serie. En core duo is volgens mij een dual core en dat is wat anders dan een C2D, bovendien zit er nogal een verschil tussen de ene dual core en de anderen.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Deze plek is te koop.
zoals ik al zei salteh, ze zijn al gekraakt
Graphics zijn belangrijk in de zin dat ze niet af moeten lijden, zoals details enzo.Hann1BaL schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 15:43:
De echte goeie games hebben mindere graphics? Wat een onzin zeg. Ja, natuurlijk is gameplay belangrijker dan graphics, maar als je een spel beoordeelt mag je toch gewoon zeggen dat de graphics tegenvallen? Een goed spel bestaat volgens mij uit vele aspecten, waarvan graphics er 1 is. Ook al is het dan niet de belangrijkste.
Ik had gewoon meer verwacht van de graphics en dat is tenslotte voor mij op dit moment het enige wat ik kan beoordelen, omdat ik de game nog niet kan spelen.
Er zijn dus ook mensen die spelen voor de fun en graag wel wat eye-candy willen hebben, die paar fps maakt dan niks uit.JBplap schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:15:
[...]
Graphics zijn belangrijk in de zin dat ze niet af moeten lijden, zoals details enzo.
http://www.tweakguides.com/images/COD2_7.jpg
Moge duidelijk zijn dan directx 7 er daar veel beter uitziet dan d9, kijk die nutteloze onzin op de trap
picmip 3 en D7 word nog beter.
Of de nutteloze weerspiegeling op de gun bij D9, kan je alleen maar afleiden, je kijkt toch niet naar je gun en kost performance.
mooie landschappen heb je alleen wat aan als je vaak doodgaat en dus rustig kunt rondkijken.
kip/ei verhaal eigenlijkging je immers dood door je te hoge settings
http://bytemunch.net/pushpabon/shot0005.jpg
dat is ideaal
nee dat vind ik onzin...JBplap schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:15:
[...]
Graphics zijn belangrijk in de zin dat ze niet af moeten lijden, zoals details enzo.
Moge duidelijk zijn dan directx 7 er daar veel beter uitziet dan d9, kijk die nutteloze onzin op de trap
Of de nutteloze weerspiegeling op de gun bij D9, kan je alleen maar afleiden, je kijkt toch niet naar je gun en kost performance.
mooie landschappen heb je alleen wat aan als je vaak doodgaat en dus rustig kunt rondkijken.
dat is ideaal
Verwijderd
Verwijderd
Waarom ga jij geen mario spelen 2d.JBplap schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:15:
[...]
dat is ideaal
Vind ik een goed idee, kunnen we een beetje samen spelen. Maar volgens mij zijn er weinig GoT'ers die nu al spelen.B1gk1ller schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 02:04:
Op welke servers hangen jullie meestal rond?
Misschien is het leuk als iedereen GoT voor zijn naam zet dan herken je elkaar tenminste
Verwijderd
Je kan veel zeggen, maar BF2 is toch een van de allersuccesvolste games aller-tijden geworden denk ik.Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:19:
oh god ik wil zo graag een key..
dan heb ik temminsten iets in de zomer te doen![]()
ET;QW is maar tijdelijk door stapje, maar je moet wat als ze BF2 niet updaten
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Salteh op 23-06-2007 12:58 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Wij willen betalen voor beta keys, wij willen filmpjes zien. Dus tis onze schuldRoaDHouse schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:49:
Ik heb nu al een hekel aan QW .... moeilijk gedoe allemaal voor een key. Gooi die demo gewoon op het Internet.
Ze bekijken het maar met dit spel. Ik koop het wel volgend jaar als het in de 5 euro bak ligt.
Allemaal over_gehypte games de laatste jaren...... en een maand later hoor je allemaal nix meer van deze games.
Wat ook crap is ..... ze brengen tegenwoordig vaker het volledige spel eerst uit... dan pas de DEMO![]()
Is toch niet logish.... dom gedoe allemaal.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Dit is de BETA! >>>>>>>>>>>>> BETA <<<<<<<<<<<<<<<<<RoaDHouse schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:49:
Ik heb nu al een hekel aan QW .... moeilijk gedoe allemaal voor een key. Gooi die demo gewoon op het Internet.
Zoals eerder gezegd, delete je cookies van Fileplanet/Gamespy/IGN.PcManiaxx schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:22:
Zucht, keys van i3d kan ik nu vergeten. Misschien dat Fileplanet nog lukt, maar daar heb ik ook overhaast verkeerde specs ingevuld, dus ik denk dat ik het wel kan vergeten.
Verwijderd
Heraclius schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:24:
[...]
Zoals eerder gezegd, delete je cookies van Fileplanet/Gamespy/IGN.
Dan kun je het wel overnieuw doen, heb het zelf getest
Ik wil dit ook graag even kracht bij zetten.RoaDHouse schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:49:
-- Altijd blijven prutsen --
[ Voor 24% gewijzigd door Moonborne op 23-06-2007 16:29 ]
BF2 is nog niet half de game die het had kunnen zijn. Nog belangerijker is dat de game online niet leeft. Hij wordt wel gespeeld, maar amper in clan-verband. Zeker als je het met bijvoorbeeld CS en Q3 vergelijkt. Ik ben het wel met je eens dat in de tijd dat BF2 bestond er geen betere games zijn geweest, dat zie ik dan ook als de enige reden dat het succes is/was. Als veel mensen nog Q3 hadden gespeeld, had ik die game nog steeds gespeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 10:47:
[...]
Je kan veel zeggen, maar BF2 is toch een van de allersuccesvolste games aller-tijden geworden denk ik.
Het had zijn fouten en onhebbelijkheden, maar afct is dat in 24 maanden tijd geen 1 game in staat is geweest BF2 te doen vervangen (ook Bf2142 niet)
[ Voor 62% gewijzigd door Moonborne op 23-06-2007 18:47 ]
Dan komt er op die site een link ofzoiets? Of komt er direct een key te staan?Freezerator schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:10:
Btw, vanavond 20h00 nieuwe keys:
We're moving into stage 4 of the Enemy Territory: QUAKE Wars Public Beta key roll-out today and those keeping track will know that means today's keys will be for anyone with a free FilePlanet account. As before, browse to the FilePlanet URL below to claim your key and start downloading the client.
Key Distribution Start: 11 AM Pacific / 2 PM Eastern / 1900 British / 2000 Central European
Key Distribution Website: http://www.fileplanet.com/promotions/quakewars/
While this batch is larger than all the previous ones, we expect it to go much quicker. And for those of you who love idling in giant IRC channels, drop by #etqwbeta on irc.quakenet.org - we've got over a thousand people there right now anticipating today's keys and hurting their heads with timezone conversions
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
[ Voor 17% gewijzigd door Moonborne op 23-06-2007 19:37 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq