[PC] Battlefield 2 - Deel XXIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.057 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:15
mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:48:
Dan zou ik als eerst niet op jou server gaan spelen (omdat daar noobs zitten waardoor ik geneigd ben te teamkillen). En wat voegt iemand toe aan het team als hij continu een chopper ingaat, opstijgt, kantelt en *plons* de zee induikt? Dan liever iemand die eenmaal die piloot teamkilled en dan de rest van de ronde keihard eunt :)
Sorry maar ik zit me echt irriteren aan jouw reacties. :(

Wie ben jij om te bepalen wat goed en slecht is. Maak jij nooit fouten? Als je niet tegen mensen kunt die "minder zijn dan jou" ga dan ergens anders spelen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:42:
Als iedereen zo het recht heeft te proberen te vliegen met de plane en het niet kunnen aka in zee storten oid dan komt dat neer op mij irriteren en mijn spelverloop in de weg staan. Dat geeft mij dan dus net zo hard het goedrecht te gaan teamkillen?

Als er een gast een helikopter voor mijn neus weggapt, opstijgt en direct de zee instort dan is de eerstvolgende actie die ik uitvoer die sukkel teamkillen zodra hij weer de helikopter wil pakken puur om te voorkomen dat hij nog een keer crashed. Daarom Noobs ->>> SP :)
en door dudes zoals gij .

wordt heel het spel verruineerd .
wat een misselijke gamer ben jij dan zeg . :r

ik denk dat jij heel het begrip van gamen niet onder de knie hebt.
althans dat het heel ver te zoeken is

zou niet samen met me moeten gamen .want ik tk je dan echt heel die map door.
normaliter doet ik dat niet ,maar voor dudes als jij maak ik zeer graag een uitzondering....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:57:
[...]

en door dudes zoals gij .

wordt heel het spel verruineerd .
wat een misselijke gamer ben jij dan zeg . :r

ik denk dat jij heel het begrip van gamen niet onder de knie hebt.
althans dat het heel ver te zoeken is

zou niet samen met me moeten gamen .want ik tk je dan echt heel die map door.
normaliter doet ik dat niet ,maar voor dudes als jij maak ik zeer graag een uitzondering....
Geef ff een belletje, dan help ik ff... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat ook niet om het RECHT dat jij ook mag vliegen maar meer om je eigen boeren verstand te gebruiken. Toen ik voor het eerst Desert Combat speelde heb ik een hele dag in een lege server met de Apache gevlogen...net zo lang tot ik het kon...en daarna kan je jezelf ook nuttig maken in een online game. Iedereen loopt te janken over piloten, vliegtuigen en dat iedereen recht heeft op het een of ander.

Misschien moeten jullie het eens van een andere kant bekijken. Stel jij kan heel goed snipen. Er is maar 1 sniperrifle te gebruiken en een of andere noob pakt nét dat ene geweer en gaat vervolgens in een tank zitten...of gaat ergens aan de rand van een map op bomen schieten om te oefenen ofzo. En dan met het argument komen dat hij óók het recht heeft op die ene sniperrifle. Zo kan je voor iedere situatie wel wat verzinnen wat dan in jouw straatje past. Kijken wat jullie daar op te zeggen hebben.

Of in het geval van een medic. Één medic in het hele spel en die gaat lekker in een hoekje zitten...of lekker alleen zichzelf health geven terwijl je eigen team helemaal kapot word geschoten. En de medic aan de andere kant doet wel zn werk.

Enz enz.

Je kan best leren vliegen in redelijk lege servers. Bombarderen kan prima op lege servers. Ga eerst maar eens stilstaande voertuigen etc mollen. Als je dat niet onder de knie hebt hoef je t al helemaal niet op bewegende te proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 20:15
MuddyMagical schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:59:
[...]

Geef ff een belletje, dan help ik ff... 8)
Mijn gevoel zegt, ik doe mee. Maar toch, ik zou me zelf verlagen!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iedereen loopt al ver vooruit op de feiten, eerst zien hoe erg deze patch weer is :P

Ben benieuwd :)

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een hele dag sp nog wel .doe maar :P
en in die hele dag heb jij heel dat spel vast onder de knie gekregen he :+

snap je redenering ,maar nogmaals zoek eerst eens op wat de definitie is van gamen

trust me ,dat is niet gaan tk omdat jou choppertje of jou snipertje al in gebruik is.door wat in jou ogen mindere gamers zijn

m2cents

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:09 . Reden: typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

marapuru

db.

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:01:
Het gaat ook niet om het RECHT dat jij ook mag vliegen maar meer om je eigen boeren verstand te gebruiken. Toen ik voor het eerst Desert Combat speelde heb ik een hele dag in een lege server met de Apache gevlogen...net zo lang tot ik het kon...en daarna kan je jezelf ook nuttig maken in een online game. Iedereen loopt te janken over piloten, vliegtuigen en dat iedereen recht heeft op het een of ander.

Misschien moeten jullie het eens van een andere kant bekijken. Stel jij kan heel goed snipen. Er is maar 1 sniperrifle te gebruiken en een of andere noob pakt nét dat ene geweer en gaat vervolgens in een tank zitten...of gaat ergens aan de rand van een map op bomen schieten om te oefenen ofzo. En dan met het argument komen dat hij óók het recht heeft op die ene sniperrifle. Zo kan je voor iedere situatie wel wat verzinnen wat dan in jouw straatje past. Kijken wat jullie daar op te zeggen hebben.

Of in het geval van een medic. Één medic in het hele spel en die gaat lekker in een hoekje zitten...of lekker alleen zichzelf health geven terwijl je eigen team helemaal kapot word geschoten. En de medic aan de andere kant doet wel zn werk.

Enz enz.
Jij begrijpt me :)
En voor degenen die mij willen teamkillen omdat ik het ook doe? Be my guest arms.bullet is mijn ingame naam dus leef je uit zou ik zeggen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 10:55
Is het zeker dat vanavond die patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:01:

Enz enz.
Dan moet je die gozer niet afknallen, maar proberen duidelijk te maken dat een team zo sterk is als de zwakste schakel...
Als ie dan niet luisterd dan pak ik toch lekker een andere kit en ga daar mee raggen. Zodra je iemand gaat TK dan zal hij / zij dat later ook gaan doen. Gezellige boel wordt het dan...

En as far as i know is er nooit maar 1 kit beschikbaar. Misschien maar 1 plane of heli maar dan doe je het toch zonder. Het is niet zo dat je zonder heli of plane niet kan winnen...

[ Voor 5% gewijzigd door MuddyMagical op 14-02-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:07:
[...]

En voor degenen die mij willen teamkillen omdat ik het ook doe? Be my guest arms.bullet is mijn ingame naam dus leef je uit zou ik zeggen B)
ik ben een beetje te oud voor dat kinderachtige gedrag en aan je leeftijd te zien had ik wel verwacht dat jij dat ook zou zijn.
MuddyMagical schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:08:
[...]

Dan moet je die gozer niet afknallen, maar proberen duidelijk te maken dat een team zo sterk is als de zwakste schakel...
Als ie dan niet luisterd dan pak ik toch lekker een andere kit en ga daar mee raggen. Zodra je iemand gaat TK dan zal hij / zij dat later ook gaan doen. Gezellige boel wordt het dan...

En as far as i know is er nooit maar 1 kit beschikbaar. Misschien maar 1 plane of heli maar dan doe je het toch zonder. Het is niet zo dat je zonder heli of plane niet kan winnen...
of je pakt één van de duizenden andere servers, of je komt later terug of je maakt je er gewoon niet zo druk om en je speelt het spel met de rest van de spelers.

[ Voor 51% gewijzigd door Kaasplank op 14-02-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

michiel10 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:07:
Is het zeker dat vanavond die patch komt?
De meeste grote sites hebben de patch al deze ochtend gekregen puur om hem alvast een plaats te kunnen geven op de servers volgens mij. Daarnaast is het nog niet op de site van BF2 officiëel gepubliceerd maar de kans is wel erg groot dat hij vanmiddag/vanavond komt.
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
had ff wat zware dagen achter de rug maar nu werkt alles weer en ben ik ook weer wakker...

k zal trouwens op school maar es verder gaan werken aan de nieuwe bf2 website van de djmantri server, thuis zal niet zo heel goed gaan aangezien ik de kleur rood mis in mn monitor (monitor vond het magnetische veld van mn stereo niet zo lief ;) )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:34:
[...]

Hahaha..."jullie" verzinnen altijd wel een excuus. Of het is alleen maar gezeik over plane en helicampers, doen ze een keer wat anders is het wéér niet goed. In dit geval maakte het geen bal uit want toen we van kant wisselde was het ongeveer hetzelfde laken en pak. En wat ik al zei...ik heb de carrier met rust gelaten op de AA na (voor mijn eigen gerief) en alle vliegtuigen en heli's op een "eerlijke" manier uit de lucht gehaald. Alles valt of staat gewoon met de samenwerking van je team.
Ik zelf ben geen piloot. maar je hebt helemaal gelijk :>
8) Ik laat me gewoon niet rapen.

het is de piloot die het verschil maakt net als een goeie infrantry guy >:)

En standaard na die 1.2 patch, dat de mensen die klaagde, nog steeds geraped worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:07:
[...]

je bent gewoon een nerd als je opzettelijk TK-ed period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb een vraag ik weet dat het misschien al tig keer is verteld maar kan het gewoon niet terug vinden. 8)7
Ik speel al een heel tijdje bf2 maar weet nog steeds niet hoe je zo'n rol over de grond kan maken terwijl je je tegenstander omlegt.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om dit even op te helderen.

Mijn dank is groot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:14:
Jongens ik heb een vraag ik weet dat het misschien al tig keer is verteld maar kan het gewoon niet terug vinden. 8)7
Ik speel al een heel tijdje bf2 maar weet nog steeds niet hoe je zo'n rol over de grond kan maken terwijl je je tegenstander omlegt.

Mijn dank is groot....
is animatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:14:

Mijn dank is groot....
Gaat vanzelf toch, je merkt er zelf alleen niets van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Jup, als je zijwaarts beweegt en je drukt op Z dan zal iedereen het zien als een mooie koprol. Alleen jijzelf ziet het niet terug op het schem ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat vanzelf volgens mij .

een maat van mij deed dit ook ,en ik vroeg via ts hoe hij deze manouvre deed .

zijn antwoord was dat hij niks speciaals deed .

dus ik neem aan dat het gewoon komt ..
zoniet correct me if im wrong ..

ah antwoord is al gegeven ,solly :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jah en nou weer genoeg op hem geragd, hij gaf zn mening, en wij ook, stop er nu maar mee, anders krijgen we weer zon welles nietes verhaal

ligt het nou aan mij of was het Vroegah gewoon gezelliger ? er werd minder getked, veel beter samen gespeeld, veel minder gescholden :X

zal wel aan de nieuwe generatie gamers(sommige iig) liggen (nee ik bedoel ze ook echt niet allemaal .)
kijk vroeger had je ze ook, maar lijkt wel of het er nu kwadratisch steeds meer bijkomen

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dus als ik ga liggen dan ziet de tegenstander dat ik zo'n schijnbewegingachtige move maak??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Was hier een keer een site tegen gekomen waar je je stats kon bekijken, waarbij je goed kon zien wat je nog moest om bepaalde awards/ribbons te krijgen (dus hoeveel % je er al van hebt) Kan 'm nu niet meer vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn trots deze patch als een van de eersten in NL te mogen aanbieden vanaf onze 100mbit fileserver @ onze site.

*knip* - Dit is gewoon spam op deze manier

MvG

[CDA][eLecTro]
Clanleader @ Clan [CDA]

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 14:09
Ik heb de patch vanochtend al gedownload(om 7 uur)...... en het heeft zo als gewoonlijk zijn goede en slechte punten......

goede:
- bunny hoppers zijn er niet meer })
- de nieuwe unlocks zijn gaaf (alleen de P90 heeft een beetje weinig schade) :)
- Snipers zijn nu ook echt snipers ;)

slechte:
- Dolphin Diving is weg (je kan geen dekking zoeken voor tanks enzo)
- Langere tijd om te gaan liggen (weer het dekking zoeken probleem)
- De server browser is nog steeds niet helemaal lekker
- Je kan nu terwijl je springt geen medic/ammo bags gooien

als er nog vragen over zijn lama komme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
En deze is wel officieel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik ook nog wel een vraag. Hoe kan je een wapen van bijv. een humvee gebruiken als dat ding stilstaat en jij bent de enige in de buurt van die humvee. Als ik gewoon op use druk dan ga ik gewoon in de humvee zitten. Ik kom met geen mogelijkheid achter dat wapen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:19:
Wij zijn trots deze patch als een van de eersten in NL te mogen aanbieden vanaf onze 100mbit fileserver @ onze site.

*knip* - Dit is gewoon spam

MvG

[CDA][eLecTro]
Clanleader @ Clan [CDA]
ik weet niet zeker of dit wel al mag van EA, maar iig bedankt ik trek um naar mijn eigen 100mbit toe nu als mirror, voor het geval er straks weer nergens die patch te dlen is

dus mensen ken je straks niet bij de patch heb ik um op een 100mbit klaar staan

weet jij trouwens zeker dat het op een 100mbit staat ? of is je mirror al zo druk ?
want ik haal max 300kB/s van 100<>100 :X
mag toch echt wel meer zijn eigenlijk B)

code:
1
2
3
4
5
6
HTTP request sent, awaiting response... 200 OK
Length: 85,550,150 [application/octet-stream]

100%[====================================>] 85,550,150   383.22K/s    ETA 00:00

16:23:12 (380.67 KB/s) - `BF2_Incremental_Patch_1.12_-_1.2.exe' saved [85,550,150/85,550,150]

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
niet dat ik weet maar ik heb m gedownload van www.bf-news.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:21:
Dan heb ik ook nog wel een vraag. Hoe kan je een wapen van bijv. een humvee gebruiken als dat ding stilstaat en jij bent de enige in de buurt van die humvee. Als ik gewoon op use druk dan ga ik gewoon in de humvee zitten. Ik kom met geen mogelijkheid achter dat wapen te staan.
F1, F2, F3 enz toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:18:
jah en nou weer genoeg op hem geragd, hij gaf zn mening, en wij ook, stop er nu maar mee, anders krijgen we weer zon welles nietes verhaal

ligt het nou aan mij of was het Vroegah gewoon gezelliger ? er werd minder getked, veel beter samen gespeeld, veel minder gescholden :X

zal wel aan de nieuwe generatie gamers(sommige iig) liggen (nee ik bedoel ze ook echt niet allemaal .)
kijk vroeger had je ze ook, maar lijkt wel of het er nu kwadratisch steeds meer bijkomen
nee komt omdat bf1942 niet uit zo veel noobs bestaan als in bf2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik wacht wel op DaMorpheus of EA

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Lijkt mij ook verstandig om de discussie te stoppen.
En over die generatie gamers... Tja ik speel de BF serie sinds het begin en heb daarvoor Quake en diverse andere shooters gespeeld. Ben ik dan de nieuwe generatie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik persoonlijk vond/vind het RTCW en ET tijdperk wel gezelliger .
nu nog trouwens

zit zelf al een behoorlijk tijd bij clan {TWR} en dat is gewoon gezellig .
elke week aan vaste meeting elke week een vaste scrimdatum
een keer per jaar een meeting .
en sorry dat ik het zeg ,het zijn bijna allemaal gasten .(me included) rond de 30

de jongere garde is gewoon anders ,niks nadelig ,maar ze staan gewoon wat eerder op hun eigen tenen.te trappen ;)
en alles via de pc he ;) belletje trekken is er (gelukkig) niet meer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:21:
F2

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:24:
[...]

Lijkt mij ook verstandig om de discussie te stoppen.
En over die generatie gamers... Tja ik speel de BF serie sinds het begin en heb daarvoor Quake en diverse andere shooters gespeeld. Ben ik dan de nieuwe generatie? ;)
nee juist niet imho, mensen die nog gequaked etc hebben lopen al wat langer rond en dan ben je echt niet meer van de nieuwe generatie :D
oude lul }:O (net als ik dus :P)

anyway het zijn meestal die pubers (niet generaliserend bedoeld) (NOFI) van rond een jaar of 16 die zo lopen te kloten

[ Voor 13% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@michiel10

top dank je wel. Ik wist ook niet dat je er daadwerkelijk in moest zitten om van plaats te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:06:
[...]
een hele dag sp nog wel .doe maar :P
en in die hele dag heb jij heel dat spel vast onder de knie gekregen he :+

snap je redenering ,maar nogmaals zoek eerst eens op wat de definitie is van gamen

trust me ,dat is niet gaan tk omdat jou choppertje of jou snipertje al in gebruik is.door wat in jou ogen mindere gamers zijn

m2cents
Na 8 uur vallen en opstaan had ik dat vliegen in die apache onder de knie ja. En ik weet niet of jij toevallig DC hebt gespeeld maar dat was nog echt werken om m in de lucht te houden of zelfs te hoveren wat dat betreft. Niet zo arcade als de luchtvaartuigen in BF2.
Ik zeg toch niets over teamkillen. Ik zeg dat je je eigen verstand moet gebruiken en dat voertuig lekker moet laten staan voor mensen die er wel mee om kunnen gaan.

Vertel mij eens wat jij onder gamen verstaat dan! Als dat alleen om je eigen speelplezier gaat heb je er nog niet veel van begrepen. Ik bedoel..als je multiplayer speelt in een spel waar teamwork vooraan hoort te staan begrijp jij er weinig van. Dan moet je lekker een online spel gaan doen waar je 1 tegen 1 speelt ofzo.
MuddyMagical schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:08:
[...]
Maar een plane of een heli kan wel het verschil maken. Een groot verschil zelfs.

Het voorbeeld van 1 kit is om duidelijk te maken dat als er maar 1 of 2 van een bepaald iets is je er ook optimaal gebruik van moet maken! Kennelijk is dat voorbeeld te hoog voor je gegrepen. Er staat toch STEL dat er maar 1 medic is of STEL dat er maar 1 sniper is of maar 1 van wat dan ook en die gaat lekker ergens "nutteloos" zitten oefenen.

Laat ik het nog 1x op kleuterschoolniveau uitleggen dan. Let op, komt ie hoor.

STEL iedereen krijgt een mes. Er is 1 F2000 per kant. (Zoals er maar 1 jet is per kant en in de verhouding van de destructieve kant van de wapens). Volgen we het nog? Nu loopt jouw enemy vrolijk iedereen verrot te schieten met de F2000 GL en degene aan jouw kant loopt te oefenen met de F2000 GL. Dat is toch klote...JA of NEE?? Je weet gewoon dat iemand die er wél mee om kan gaan zoveel meer schade kan aanrichten wat gewoon ten goede komt van jou team. Zeg je dan ook...ga jij maar lekker oefenen mn jong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiepeks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 19:11
F2

[ Voor 96% gewijzigd door tiepeks op 14-02-2006 16:30 . Reden: veel te laat ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen dat deze patch officieel is? K heb geen zin om BF2 opnieuw te moeten installeren strax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phoenix zal later ff een replay neerknallen
want ik ziet weer genoeg staan om je verhaal ff te weerleggen :P

maar goed
ik gaat eerst die patch proberen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:29:
[...]

Na 8 uur vallen en opstaan had ik dat vliegen in die apache onder de knie ja. En ik weet niet of jij toevallig DC hebt gespeeld maar dat was nog echt werken om m in de lucht te houden of zelfs te hoveren wat dat betreft. Niet zo arcade als de luchtvaartuigen in BF2.
Ik zeg toch niets over teamkillen. Ik zeg dat je je eigen verstand moet gebruiken en dat voertuig lekker moet laten staan voor mensen die er wel mee om kunnen gaan.

Vertel mij eens wat jij onder gamen verstaat dan! Als dat alleen om je eigen speelplezier gaat heb je er nog niet veel van begrepen. Ik bedoel..als je multiplayer speelt in een spel waar teamwork vooraan hoort te staan begrijp jij er weinig van. Dan moet je lekker een online spel gaan doen waar je 1 tegen 1 speelt ofzo.

[...]

Maar een plane of een heli kan wel het verschil maken. Een groot verschil zelfs.

Het voorbeeld van 1 kit is om duidelijk te maken dat als er maar 1 of 2 van een bepaald iets is je er ook optimaal gebruik van moet maken! Kennelijk is dat voorbeeld te hoog voor je gegrepen. Er staat toch STEL dat er maar 1 medic is of STEL dat er maar 1 sniper is of maar 1 van wat dan ook en die gaat lekker ergens "nutteloos" zitten oefenen.

Laat ik het nog 1x op kleuterschoolniveau uitleggen dan. Let op, komt ie hoor.

STEL iedereen krijgt een mes. Er is 1 F2000 per kant. (Zoals er maar 1 jet is per kant en in de verhouding van de destructieve kant van de wapens). Volgen we het nog? Nu loopt jouw enemy vrolijk iedereen verrot te schieten met de F2000 GL en degene aan jouw kant loopt te oefenen met de F2000 GL. Dat is toch klote...JA of NEE?? Je weet gewoon dat iemand die er wél mee om kan gaan zoveel meer schade kan aanrichten wat gewoon ten goede komt van jou team. Zeg je dan ook...ga jij maar lekker oefenen mn jong...
:> Het is tegenwoordig heel makkelijk het wapen de schuld te geven. terwijl het meestal aan de speler light :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
michiel10 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:18:
Was hier een keer een site tegen gekomen waar je je stats kon bekijken, waarbij je goed kon zien wat je nog moest om bepaalde awards/ribbons te krijgen (dus hoeveel % je er al van hebt) Kan 'm nu niet meer vinden :/
Hmm er komen zoveel berichten bij :P Niemand die weet welke site ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:18
michiel10 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:40:
[...]

http://www.bf2s.com en http://www.bf2player.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 10:32

Stewie!

Keen must die!

RaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:24:
Ik wacht wel op DaMorpheus of EA
Over iets meer dan een uur komt idd de echte patch uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoeken is moeilijk, ik weet het B)
http://www.bf2player.com/ maar www.bf2s.com kan ook aleen is niet 100% goed met de Special forces ribbons en BF2player is wel accuraat en al updated voor de nieuwe ranks en wapen unlocks _/-\o_
DaMorpheus schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Over iets meer dan een uur komt idd de echte patch uit :)
vanaf 18:00:01 zit ik op een refresh spree bij i3d op de site tot de patch er staat :+

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
michiel10 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:40:
[...]

www.bf2s.com is de meest bekende, maar er zijn er tig, Google eens op BF2 stats oid.

/Edit
Zit iedereen te refreshen ofzo :P

[ Voor 8% gewijzigd door Redje op 14-02-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:35:
Kan iemand bevestigen dat deze patch officieel is? K heb geen zin om BF2 opnieuw te moeten installeren strax.
ik wacht wel tot battlefield2.nl of EA zelf met een bericht komt. Ga geen patch downloaden omdat iemand een bericht post dat ie trots is dat ie als eerste in nederland de patch mag aanbieden [fok huil/lachsmilie hier] op eoa wazige server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyshop.nl ?? :o ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Broodjebram schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:21:
niet dat ik weet maar ik heb m gedownload van www.bf-news.de
vind net dit op die pagina

A quick note to let you know that the 1.2 patch will be coming out today. Servers are being transferred over now and the client patch will be available for download within the next 12 hours.

hoe zit het nou .?

is die officieel ? is het een fake ?

ik heb hem binnen ,maar durf hem niet goed te gebruiken .
voordat me bf2 installatie naar ze donder gaat . :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze Gservers.nl mirror voor BF2 1.12 to 1.2 patch:

http://www.gservers.nl/share/gomer/BF2_Incremental_Patch_1.12_-_1.2.exe

Het patch werkt goed bij mij :)

Edit: de versie is 1.1.2696-528.0

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Full: (1.0 -> 1.2) ~375 MB

wordt lang wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:38:
[...]

:> Het is tegenwoordig heel makkelijk het wapen de schuld te geven. terwijl het meestal aan de speler light :>
In welk opzicht...ik snap niet waar je t over hebt. Volgens mij snapt niemand gewoon wat ik bedoel...ik ga t ook niet meer uitleggen ook.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:37:
phoenix zal later ff een replay neerknallen
want ik ziet weer genoeg staan om je verhaal ff te weerleggen :P

maar goed
ik gaat eerst die patch proberen ...
Ja natuurlijk kan je mijn verhaal weerleggen en ik kan jouw verhaal weer weerleggen enz enz. Mensen moeten maar eens verder kijken dan hun neus lang is en misschien eens leren iets van een andere kant te bekijken. Ik heb nu al tig voorbeelden gegeven van hoe irritant en nutteloos het is om te gaan leren vliegen in een multiplayer game. Voor iedereen die te dom of kortzichtig is om dat te begrijpen...mijn medelijden heb je. En aangezien ik (piloten) in de minderheid zijn kan je toch nooit opboksen tegen de rest omdat er altijd wel iemand is die je stelling kan weerleggen. Het blijft gewoon een welles/nietes spelletje. Ik mag lijden dat ze ooit eens iets aanpassen wat in jullie nadeel is of dat er ineens een meute opkomt die jouw gameplay verstoord/verziekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF-news.de cancels the download because the patch seems to be a PREpatch which causes some problems.
the download is not recommended!

ok dan blij dat ik nog ff heb gewacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 10:00
netsensei schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:
Tenslotte vraag ik mij af of het niet interessant was om een 'fuel' parameter in een vliegtuig te installeren. Dan moét je wel gaan refuelen of je stort met je vliegtuig neer. Zo kan niemand een plane een volledige ronde monopoliseren. Overigens vind ik het maar lame dat je met je chopper of plane wat moet overvliegen om ammo op te slaan. Zo kan je door blijven gaan. Neen, voor zo'n fuel optie vind ik dan dat piloten ineens ook moeten landen om te refuelen.
WHAHWAHWAHWH, wat een onzin man. Zit je 3/4 van de ronde in een plane, 15 mensen van jouw team wachten op een plane, kom daar aan zonder benzine, je hoeft maar met je ogen te knipperen of je hebt er al 5 onder je wielen liggen. Of er komt een jojo aanrijden in een jeep/tank ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:51:
BF-news.de cancels the download because the patch seems to be a PREpatch which causes some problems.
the download is not recommended!

ok dan blij dat ik nog ff heb gewacht :)
Hehe, zelfde patch wordt nu door iedereen aangeboden, lijkt wel of ze over elkaar heenvallen om de patch aan iedereen aan te bieden :P
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:38:
[...]
terwijl het meestal aan de speler light :>
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:53:
[...]

WHAHWAHWAHWH, wat een onzin man. Zit je 3/4 van de ronde in een plane, 15 mensen van jouw team wachten op een plane, kom daar aan zonder benzine, je hoeft maar met je ogen te knipperen of je hebt er al 5 onder je wielen liggen. Of er komt een jojo aanrijden in een jeep/tank ...
_/-\o_
Dat is nou gamekennis!

respect eye :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik kan niet wachten op de nieuwe patch, ziet er allemaal goed uit.

Ik maak btw een mirror op 1000Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

vandaar dat ik de patch nog niet heb gedownload(voor mezelf) en mooi netjes afwacht tot jij of EA games ermee komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:54

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:59:
Toch is dat vaak wel zo...1 piloot die anders op de grond had gelopen maak in mijn opinie weinig verschil. Dan ligt het toch echt aan de rest van het team die te weinig doet.

Gister nog paar potjes karkand gespeeld. K zie de vlag bij de gatehouse wit worden, schreeuw 20x om versterking, vraag nog arty aan ed...ik ga dood...ondertussen zie ik onze tank vrolijk vertrekken richting een andere vlag en 5 sec later is onze vlag overgenomen..En dat heb ik wel een keer of 3 zien gebeuren. :X
Dat is jouw mening, in de praktijk is het alleen zo dat er van jouw kaliber er 13 in een dozijn op de zitten en die overige 11 zonder plane op de carrier aan het wachten zijn. :Y)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb ook gewoon gepatcht en ben nog geen probleem tegen gekomen. Kan zijn dat ik enkel maar ff een kwartiertje gekeken heb hoe die P90 is, en ik kan zeggen, heerlijk wapen!! Zit een leuke zoom functie op.

Nu maar hopen dat ik verder geen probs tegen zal komen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:46:
Bij deze Gservers.nl mirror voor BF2 1.12 to 1.2 patch:

Edit: de versie is 1.1.2696-528.0
lol dus werkt de patch niet geheel naar behoren
neem aan dat er dan 1.2.x.x.x.x etc zou staan ;)

of ik sla de plank compleet mis, ik wacht iig tot EA zelf ermee komt

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Laatst online: 24-06-2024
Gomer is dat nou de offi versie van de patch of de PRE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:56:
[...]

Dat is jouw mening, in de praktijk is het alleen zo dat er van jouw kaliber er 13 in een dozijn op de zitten en die overige 11 zonder plane op de carrier aan het wachten zijn. :Y)
nee man , hij echt elite, wij zijn allemaal n00bs en moeten maar lekker SP gaan spelen
Mindsurfer schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:
heb jij al wat van EA gehoord ? nou dan !

[ Voor 22% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Mindsurfer schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:
3x raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:58:
[...]

Bij mij staat precies hetzelfde.
Heb het spel er toch maar ff afgegooid .. en ga het morgen ff opnieuw installeren + 1.0 --> 1,2 patch.
Weet ik zeker dat alles erbij zit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Laatst online: 24-06-2024
kheb geen idee, aan je reactie te zien de pre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:56:
[...]

Op de wat? zitten?? Ik bedoelde dat ik in de lucht meer verschil maar dan als ik op de grond zou lopen. Dus als er geen vlaggen worden overgenomen zou dat ook niet gebeuren als ik niet aan t vliegen was. Even er vanuit gaande dat je in je eentje te vaak dood bent voordat je een vlag kan overnemen.
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:00:

nee man , hij echt elite, wij zijn allemaal n00bs en moeten maar lekker SP gaan spelen
Zoals jij praat ben jij toch echt de n00b hier. Ik verklaar mezelf niet heilig ofzo. Ik zeg alleen dat ik in de lucht best het verschil tussen winnen of verliezen kan maken. Meer dan als ik op de grond loop. Als dat een of andere :+ gaat "leren" vliegen terwijl wij de ronde verliezen mag ik daar best over klagen. Jullie janken tenslotten ook de hele tijd dat je bommen op je kop krijgt. Ik wil ook gewoon winnen net als ieder ander. En als we gewoon ons best hebben gedaan en dat niet genoeg blijkt te zijn heb ik daar ook vrede mee. Maar ik haat niets meer dan dat je eigen team staat te klootviolen terwijl alle vlaggen worden overgenomen.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:58:
[...]

je slaat hem mis ;) dat is de nieuwe versie :) ik heb m gedownload toen hij nog op bf-news.de stond :P
hij doet het prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:55:
[...]

_/-\o_
Dat is nou gamekennis!

respect eye :)
:P ty,

Of natuurlijk gewoon BF1942 way, als er iemand voor je vleugel loopt terwijl je opstijgt kun je hem het hele vliegveld over sleuren zonder hem ook maar te teamkillen ook, levert komische situaties op en de n00b kan weer 5 minuten lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik wacht wel op i3d.nl tot die hem host, dan weet ik tenminste zeker dat ik een werkende versie heb.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het betreft een officiele prepatch 1.12 > 1.2.

Ik heb samen met een concullega (die ranked gameserver host) patches (met die van EA en de mijne) vergeleken en zijn van mening dat de gelekte een officiele patch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:06:
[...]

:P ty,

Of natuurlijk gewoon BF1942 way, als er iemand voor je vleugel loopt terwijl je opstijgt kun je hem het hele vliegveld over sleuren zonder hem ook maar te teamkillen ook, levert komische situaties op en de n00b kan weer 5 minuten lopen :+
Ik weet nog, dat we in clanwars, gewoon mee lifte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fingers crossed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

eindelijk de patch, duurde zo lang..

Op naar de europeanen! :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Het wingwalken, damn wat een goeie tijden waren dat. Het hele team mee laten liften op de SBD op Iwo Jima. Allemaal bailen en hill overnemen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:08:
[...]

Ik weet nog, dat we in clanwars, gewoon mee lifte :+
Whehe idd ja, of met z'n 10en op de vleugel van de B-17 ... masterlijk _/-\o_

@ mrmali

Idd ja, teh good old times :> de vrijwel onbeperkte mogelijkheden van BF1942 O-)

[ Voor 18% gewijzigd door EyeWitness op 14-02-2006 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:05:
BF2: <|GPI|>PhoeniX*** / MAW|Phoenix He who fears to conquer deserves defeat... || ...SPECS...
offtopic:

Hé jij bent mijn worst enemy :( Ik had niet in de gaten dan je ook een Gotter was :) (mijn bf2-nick is trouwens qp.guile) Ik neem nog wel een keer wraak oké ? ;)

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:10:
[...]

Whehe idd ja, of met z'n 10en op de vleugel van de B-17 ... masterlijk _/-\o_

@ mrmali

Idd ja, teh good old times :> de vrijwel onbeperkte mogelijkheden van BF1942 O-)
Juh, en dan een wingwalk op de achival @ iwojima richting airfield uit de lucht pixelen met het battleship :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:12:
[...]

Juh, en dan een wingwalk op de achival @ iwojima richting airfield uit de lucht pixelen met het battleship :Y)
Whahaha dat was echt super :P, zo'n pilot die dan heel stoer aan komt vliegen, ff ship cannon draaien en em de volle lading geven :P ... zou bijna weer BF42 gaan spele _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover mij bekend is die patch alleen bedoeld voor een select groepje mensen. Zodra de rest van de wereld hem mag hebben laat EA dat wel weten.

Mocht ik er naast zitten, stuur me dan een mailtje.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:12:
[...]

dat kan je zowat overal. :P
vooral met die defguns. >:)

of die raketten wagen. van rusland.
ben even de naam kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starbolt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:12:
[...]

offtopic:

Hé jij bent mijn worst enemy :( Ik had niet in de gaten dan je ook een Gotter was :) (mijn bf2-nick is trouwens qp.guile) Ik neem nog wel een keer wraak oké ? ;)

})
Kan niet wachten ;) Wel apart want volgens mijn stats heb ik je maar 6x gekilled. Ik neem aan dat die (6) het aantal keren zijn dat ik je gedood heb. Ik weet haast wel zeker dat er mensen zijn die ik vaker vermoord heb. Of zou dit een soort killingspree zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

@tubby cheater ;),

ik vond t al ruig om al liggend op de jeep telkens de CTF vlag te pakken, tja als zij er c4 omheen mochten leggen, dan offerde een teamgenoot zich alleen in een jeepje wel op om vervolgens liggend op de hood em mee te sprokkelen. (helemaal vet als er dan stukkie verder in de woestijn een plain voor je stond te wachten). Vooral in ctf kwam de teamplay pas echt naar voren, jammer dat die mod niet zo aanslaat, heb em toch al graag gespeeld

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:14:
[...]
Whahaha dat was echt super :P, zo'n pilot die dan heel stoer aan komt vliegen, ff ship cannon draaien en em de volle lading geven :P ... zou bijna weer BF42 gaan spele _/-\o_
Zo heb ik er op wake island nog behoorlijk wat uit de lucht geshelled :) op het laatst was dat mijn grootste hobby in bf1942 :)

Een leuke destroyer/battleship zou niet misstaan in bf2 _/-\o_ gecombineerd met de arty ofzow 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:17:
[...]

Kan niet wachten ;) Wel apart want volgens mijn stats heb ik je maar 6x gekilled. Ik neem aan dat die (6) het aantal keren zijn dat ik je gedood heb. Ik weet haast wel zeker dat er mensen zijn die ik vaker vermoord heb. Of zou dit een soort killingspree zijn ofzo.
Ja ik ben niet jouw favorite victim idd (jij hebt sommigen wel meer gekilled) maar niemand heeft mij meer dan 6 keer gedood, dus jij bent dus wel mijn worst enemy. :)
Maar anyway,

"we'll meet again"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:52
Tuurlijk zeggen ze dat de patch niet echt is... Zou ik ook doen als hij gelekt is.... Wedden dat de patch die straks op de officiele servers uitkomt exact dezelfde is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:16:
[...]

dat kan je zowat overal. :P
vooral met die defguns. >:)

of die raketten wagen. van rusland.
ben even de naam kwijt!
Mja, ik had het over de wingwalk van je eigen team :+

Omdat de vliegroute van de wingwalk vanaf de carrier richting airfield 2x de baan van de shells van het battleship voor de airfield-pixel kruist heb je een nogal grote kans dat je je eigen wingwalk raakt.

Vooral als je bedenkt dat je per schot iets van 8 shells schiet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:19:
[...]

Zo heb ik er op wake island nog behoorlijk wat uit de lucht geshelled :) op het laatst was dat mijn grootste hobby in bf1942 :)

Een leuke destroyer/battleship zou niet misstaan in bf2 _/-\o_ gecombineerd met de arty ofzow 8)
:P Sireus dat zou de balance tussen goeie en slechte spelers niet te goede komen!
Wegens het pixelshooting.

denken ze waar komt dat nou weer vandaan :+

By the way in DC was het helemaal ziek om te doen :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:23:
[...]

Mja, ik had het over de wingwalk van je eigen team :+

Omdat de vliegroute van de wingwalk vanaf de carrier richting airfield 2x de baan van de shells van het battleship voor de airfield-pixel kruist heb je een nogal grote kans dat je je eigen wingwalk raakt.

Vooral als je bedenkt dat je per schot iets van 8 shells schiet :P
De goeie ouwe tijd.

ik snap niet waarom ze het eruit hebben gehaald.
want het zou wel een mooi zijn om met slagschepen te gaan spelen.

lz ik ziet het al voor om een kruisraket afschieten >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
bassio schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:21:
Tuurlijk zeggen ze dat de patch niet echt is... Zou ik ook doen als hij gelekt is.... Wedden dat de patch die straks op de officiele servers uitkomt exact dezelfde is....
Jep, denk ook dat die gewoon echt is.. Ik vermoed zelfs dat sommige zo 'vaag' reageren omdat hun dachten de primeur te kunnen aanbieden hier O-) en nu dus aan hun neus voorbijgaat :P

update: patch applied. Kan online spelen :) en zijn 78 servers online al die 1.2 draaien :*)

[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 14-02-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:40
gideon82 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:27:
[...]

Jep, denk ook dat die gewoon echt is.. Ik vermoed zelfs dat sommige zo 'vaag' reageren omdat hun dachten de primeur te kunnen aanbieden hier O-) en nu dus aan hun neus voorbijgaat :P

update: patch applied. Kan online spelen :) en zijn 78 servers online al die 1.2 draaien :*)
Volgens mij ook ik heb ook een zooitje servers erin staan en kan online spelen @ ranked servers. Dus zie niet echt in waarom deze een pre-release zou zijn. Daarnaast neem ik aan dat er niet tientallen admin's op ranked server's zeggen laat ik een patch erop zetten die ik via een omweg heb gevonden(lijkt mij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:42

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb een script gemaakt dat de EA FTP elke 5 minuten checked, komt hij een nieuwe file tegen? Dan download hij hem direct naar mijn mirror toe.

Daarna krijg ik een SMS als hij binnen is en post ik de link hiero :)

Kreeg mijn botje niet zó geavanceerd dat ie zelf gaat posten hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan werkt die denk ik niet naar behoren :P

http://www.bf2.nl/

staat die al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:51:
dan werkt die denk ik niet naar behoren :P

http://www.bf2.nl/

staat die al
dat IP waar het op staat tracert iig naar largedownloads.ea.com dus ik ben maar begonnen met downloaden en zit inmiddels op 25%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Download staat klaar op http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/
Veel plezier met downloaden en spelen, we gaan nu alle gameservers omzetten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:56:
Download staat klaar op http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/
Veel plezier met downloaden en spelen, we gaan nu alle gameservers omzetten! :)
damn wat een snelheid hebben jullie daar _/-\o_

grabbing it at 790 kb/s :9~
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.