Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:06:
[...]
een hele dag sp nog wel .doe maar

en in die hele dag heb jij heel dat spel vast onder de knie gekregen he
snap je redenering ,maar nogmaals zoek eerst eens op wat de definitie is van gamen
trust me ,dat is niet gaan tk omdat jou choppertje of jou snipertje al in gebruik is.door wat in jou ogen mindere gamers zijn
m2cents
Na 8 uur vallen en opstaan had ik dat vliegen in die apache onder de knie ja. En ik weet niet of jij toevallig DC hebt gespeeld maar dat was nog echt werken om m in de lucht te houden of zelfs te hoveren wat dat betreft. Niet zo arcade als de luchtvaartuigen in BF2.
Ik zeg toch niets over teamkillen. Ik zeg dat je je eigen verstand moet gebruiken en dat voertuig lekker moet laten staan voor mensen die er wel mee om kunnen gaan.
Vertel mij eens wat jij onder gamen verstaat dan! Als dat alleen om je eigen speelplezier gaat heb je er nog niet veel van begrepen. Ik bedoel..als je multiplayer speelt in een spel waar teamwork vooraan hoort te staan begrijp jij er weinig van. Dan moet je lekker een online spel gaan doen waar je 1 tegen 1 speelt ofzo.
Maar een plane of een heli kan wel het verschil maken. Een
groot verschil zelfs.
Het voorbeeld van 1 kit is om duidelijk te maken dat als er maar 1 of 2 van een bepaald iets is je er ook optimaal gebruik van moet maken! Kennelijk is dat voorbeeld te hoog voor je gegrepen. Er staat toch STEL dat er maar 1 medic is of STEL dat er maar 1 sniper is of maar 1 van wat dan ook en die gaat lekker ergens "nutteloos" zitten oefenen.
Laat ik het nog 1x op kleuterschoolniveau uitleggen dan. Let op, komt ie hoor.
STEL iedereen krijgt een mes. Er is 1 F2000 per kant. (Zoals er maar 1 jet is per kant en in de verhouding van de destructieve kant van de wapens). Volgen we het nog? Nu loopt jouw enemy vrolijk iedereen verrot te schieten met de F2000 GL en degene aan jouw kant loopt te oefenen met de F2000 GL. Dat is toch klote...JA of NEE?? Je weet gewoon dat iemand die er wél mee om kan gaan zoveel meer schade kan aanrichten wat gewoon ten goede komt van jou team. Zeg je dan ook...ga jij maar lekker oefenen mn jong...