[PC] Battlefield 2 - Deel XXIX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.916 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Tranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:06:
[...]

Someone here is full of himself....... :X
nee hoor. heb getest...
en nu helemaal geen bal aan.

Ga bf1942 spelen daar had je een paar echte snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:06:
[...]

Someone here is full of himself....... :X
Dat zijn er wel meer. Gewoon glimlachen en overheen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:39

Snow_King

Konijn is stoer!

kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:53:
[...]

Hoe schiet dat ding? Moet je eerst een kogel laden voordat je kan schieten? Dat vind ik zo iri...

Wanneer krijg je die nieuwe unlocks eigelijk? Als je de boosterpack heb gekocht?
Ja, dat moet.

Anders kan je op lange afstand nooit zo'n zwaar patroon accuraat afvuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Of lekker laag grond of water scheren!...Requesting a flyby over! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142292

Anoniem: 58729 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:18:
goeie morgen. kun je trouwens ook alleen een CD-key (legaal) kopen via internet??
staat er helaas niet tussen op www.dlgamer.com :)
Ikzelf heb em bij www.cdkeyshop.com gekocht, ging prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Wat je eerst zag bij de tanks is nu opgeschoven naar de vliegers. Het was als tanker moeilijk om te overleven dankzij de overmacht die de vliegers hadden.

Nu met de patch overleven de tankers het een stuk langer, wat de tanks tenminste nog een kleine meerwaarde geeft. De balans is naar mijn mening een heel stuk beter geworden. Ook in een vliegtuig ben je kwetsbaar en idd die piloten moeten niet zo zeuren dat ze nu ipv 2 keer 10 keer opnieuw in een vliegtuig moeten stappen. Dat is zon beetje standaard bij elk ander soort voertuig in het spel. In een vliegtuig ben je niet onoverwinnelijk, wat jullie soms wel lijken te denken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 19:54
heb je nog steeds een illegale versie... Want dan heb je het spel gedownload -> zitten (c) op en tevens op alle textures, modellen e.d.. Dus je bent illegaal bezig :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-05 13:52
Als je als pilot nou te pletter vliegt op een UAV, krijgt de commander die die UAV heeft opgehangen dan een kill of teamkill ?

iets als:

Commander [UAV] Piloot

zou wel grappig zijn.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:
[...]

uik vind de sniper geen reet aan :O
Vergt noobskills om een headshot te maken.
wat ik dus veel lees is :
mensen kunnen er niet tegen dat ze gekilled worden dus gaan ze alles wat hen killed n00bs gaan noemen -> maakt het hen dan geen grotere n00bs want gekilled worden door een n00b verplaatst je toch onder zijn rang :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:
Wat je eerst zag bij de tanks is nu opgeschoven naar de vliegers. Het was als tanker moeilijk om te overleven dankzij de overmacht die de vliegers hadden.

Nu met de patch overleven de tankers het een stuk langer, wat de tanks tenminste nog een kleine meerwaarde geeft. De balans is naar mijn mening een heel stuk beter geworden. Ook in een vliegtuig ben je kwetsbaar en idd die piloten moeten niet zo zeuren dat ze nu ipv 2 keer 10 keer opnieuw in een vliegtuig moeten stappen. Dat is zon beetje standaard bij elk ander soort voertuig in het spel. In een vliegtuig ben je niet onoverwinnelijk, wat jullie soms wel lijken te denken.
Juist

Een vliegtuig heeft gewoon GEEN armor.

1 kogel van een .50 maakt een jet gewoon kapot, net zoals een raket.

Als je wordt geraakt in een vliegtuig ben je gewoon out of the running, je moet dus gewoon goed vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:

wat denk je dat de reden is dat zoveel mensen graag vliegen?
naast ander jets (met veel geluk) , kan niets hen neerhalen...
ik vind het best wel leuk die nieuwe patch , nu is heli vliegen uitdagend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Aap schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 02:39:
We hebben weer een nieuwe patch gehad en iedereen gaat steeds harder zeiken heb ik het idee. Waarschijnlijk wel terecht (:D) want ik heb spel nog niet. Nu ik dit allemaal zo lees, heb ik echt zoiets van: wie gaat dit dan nog spelen / wil dit nog wel spelen :?
[Blah, blah.........]
Lekker makkelijk hè, een oordeel vormen als je het spel nog niet eens gespeeld hebt!

Wellicht niet bij je opgekomen dat de meeste ontevreden spelers wel reageren/klagen via het forum en de spelers die wel tevreden zijn, niet zo snel zullen reageren.

Nou ja, ik ben iig erg blij dat de patch ervoor gezorgd heeft dat de Choppers minder krachtig zijn geworden (vóór de patch waren ze toch echt wel overpowered!) door minder hitpoints, betere locks AA, minder raketten. De Jets zijn ook iets kwetsbaarder geworden door de verbeterde locks van AA.

De vliegeniers hebben idd reden tot klagen, ze zijn niet meer zo oppermachtig als voorheen. Als de tegenpartij veel betere vliegeniers had, kon je het eigenlijk wel shaken. Daarentegen zullen de spelers die veel als infanterist spelen minder reden tot klagen hebben. De nieuwe patch zal een kwestie van wennen zijn.....
kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:53:
[...]

[Blah,blah.....]

Wanneer krijg je die nieuwe unlocks eigelijk? Als je de boosterpack heb gekocht?
Neen........is al meerdere keren hier langsgekomen. De P90 AT unlock en de L96A1 Sniper unlock kun je pas krijgen (unlocken) als je SpecialForces in bezit hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 15-02-2006 13:01 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Ik ben ook erg content met de nieuwe patch. Nu heeft het tenminste nut als je met 6 man met je gun op een chopper gaat knallen. Lijkt mij toch net iets meer realistisch en het vergt ook een andere manier van chopper vliegen waarbij de chopper niet meer zo dominant aanwezig is. Ook de aanpassing van de support wapens vind ik een goede zaak. Die dingen horen gewoon te ownen (als je ligt iig). En ten derde de aanpassing van de guns op de jeeps e.d. eindelijk is het ook mogelijk om daar iemand mee te raken. Heb de m203 nog niet getest dus kan daar nog niets over zeggen.
Al met al denk ik dat dit deze patch de battles ten goede komen, op de grond iig. En dat vind ik toch nog steeds de mooste battles :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 153850 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:01:
Ik ben ook erg content met de nieuwe patch. Nu heeft het tenminste nut als je met 6 man met je gun op een chopper gaat knallen. Lijkt mij toch net iets meer realistisch en het vergt ook een andere manier van chopper vliegen waarbij de chopper niet meer zo dominant aanwezig is. Ook de aanpassing van de support wapens vind ik een goede zaak. Die dingen horen gewoon te ownen (als je ligt iig). En ten derde de aanpassing van de guns op de jeeps e.d. eindelijk is het ook mogelijk om daar iemand mee te raken. Heb de m203 nog niet getest dus kan daar nog niets over zeggen.
Al met al denk ik dat dit deze patch de battles ten goede komen, op de grond iig. En dat vind ik toch nog steeds de mooste battles :Y)
Amen _/-\o_

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Hebben ze de MP7 (Engineer SF-unlock) ook aangepast, want ik legde gister drie man om met 1 clip. Voorheen kon ik geen bal raken met de MP7 en nam ik dan maar de Jackhammer (MK3A1) die heerlijk schiet, alleen een lange reload tijd heeft.

Het is nu wel lachen dat als je een plane mist als je een lock hebt, dat dan de daarachter vliegende helicopter wel het slachtoffer is. Maakt het vliegen een stuk spannender dat je makkelijker uit de lucht kan worden geschoten, maar ik vind het goed geïmplementeerd van Dice. Iemand zei dat iedereen in de USS Essex zou gaan zitten omdat AA nu zo krachtig zou zijn, maar het is nog goed te doen als je aan de oostzijde van de carrier blijft met je chopper. Ik haalde zelfs de Crew Service Ribbon op die map! :D

P90 is een grappige toevoeging, maar die nieuwe snipergun maakt headshots idd een stuk makkelijk, ook omdat hij zo snel schiet achter elkaar en ook snel herlaadt. Niemand gaat nu voor de M95 als je die nieuwe unlock tot je beschikking hebt.

Die UAV is wel handig dan weet je tenminste dat je de tegenstander je in de gaten heeft. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46247

Snow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:43:
[...]
Juist

Een vliegtuig heeft gewoon GEEN armor.

1 kogel van een .50 maakt een jet gewoon kapot, net zoals een raket.

Als je wordt geraakt in een vliegtuig ben je gewoon out of the running, je moet dus gewoon goed vliegen.
Dat een jet geen armor heeft kan ik me voorstellen. Zij kunnen immers snel draaien en vliegen met een hoge snelheid. Een heli niet.
De heli's waren inderdaad iets te overpowered. Je kunt het echter ook overdrijven. Ze lijken wel van papier. 5 seconden in een humvee en van je cobra is niks meer over. Ze hadden die AA guns gewoon sterker moeten maken en niet de cobra zo drastisch verzwakken. In het echt zijn die dingen redelijk goed bepanserd. Sommige delen kunnen 23 mm cannon hits tegenhouden. Een 0.5 kaliber (=12,7mm) zou alleen de cockpit of zo moeten kunnen penentreren.

Voor de rest ben ik vrij content. Alleen die server browser :X Nu kun je zelfs niet meer zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 46247 op 15-02-2006 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Anoniem: 153850 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:01:
En ten derde de aanpassing van de guns op de jeeps e.d. eindelijk is het ook mogelijk om daar iemand mee te raken.
Dat ging anders al prima hoor, menig kill meegehaald. Blackhawks en andere choppers waren ook geen probleem. Wist niet eens dat deze ook aangepast waren.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:49:
[...]

wat denk je dat de reden is dat zoveel mensen graag vliegen?
naast ander jets (met veel geluk) , kan niets hen neerhalen...
ik vind het best wel leuk die nieuwe patch , nu is heli vliegen uitdagend
idd die patch is geweldig. Doet me een beetje denken aan de tijde toen dc nog veel gespeeld werd. Zodra je even met je verstand op 0 op een vlag afvloog, kon je het wel vergeten. Er hoefden maar twee personen met een stinger in hun hand te staan en je legde het loodje. Gevolg was dat de helis niet zo erg ownde en dat de piloten die ook daadwerkelijk punten wilde halen, hun skills moesten gebruiken. Hele andere taktieken werden er gebruikt, waaronder vooral niet te dicht in de buurt van tegenstanders komen.

Dat was echt leuk om te spelen. Ik kan me nog herrineren dat ik me op de map el alemein vaak verstopte in zon huisje. Op het moment dat er zon heli boven de vlag kwam hooveren schoot ik ze neer met mijn rpg, daar kon ik me erg mee vermaken :9 . Deden ze wat moeilijker dan gewoon twee stingers derop afvuren. Eigen schuld dacht ik dan. Moesten ze maar beter opletten, want 1 persoon is natuurlijk niks tegenover zon heli. Sinds 1.2 lijkt dat een beetje te zijn teruggekeerd, balans gaat de goede kant op en de fun daardoor ook. Nog een paar patches en het is perfect :p
Anoniem: 46247 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:17:
[...]

Dat een jet geen armor heeft kan ik me voorstellen. Zij kunnen immers snel draaien en vliegen met een hoge snelheid. Een heli niet.
De heli's waren inderdaad iets te overpowered. Je kunt het echter ook overdrijven. Ze lijken wel van papier. 5 seconden in een humvee en van je cobra is niks meer over. Ze hadden die AA guns gewoon sterker moeten maken en niet de cobra zo drastisch verzwakken. In het echt zijn die dingen redelijk goed bepanserd. Sommige delen kunnen 23 mm cannon hits tegenhouden. Een 0.5 kaliber (=12,7mm) zou alleen de cockpit of zo moeten kunnen penentreren.

Voor de rest ben ik vrij content. Alleen die server browser :X Nu kun je zelfs niet meer zoeken.
Op het moment dat je dan weer gaat kijken naar de balans in een spel is het juist goed. Die helis halen de AA neer en vervolgens ben je nergens. Nu dat de cobra wat zwakker is gemaakt kun je als infantrie ook nog wat beginnen het maakt je niet compleet machteloos, echter als de cobrapiloot echt zo goed is haalt hij jouw voertuig ook met gemak neer nog voordat jij op hem kan schieten. Is de heli zwaarbeschadigd en is de kans vrij klein om levend terug te komen, omdat je van alle kanten beschoten kan worden. Moeten ze maar gewoon engineer worden en hun heli ter plekke repareren. In bf42 was dat meer standaard dan uitzondering in tegenstelling tot bf2.

[ Voor 35% gewijzigd door dikki dik op 15-02-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
-

[ Voor 100% gewijzigd door dikki dik op 15-02-2006 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

dit zal wel puur mijn voorkeur zijn ,maar ik vind de maps gewoon veel te klein :X

bijv een 16player map, leuk dat ie voor 16 players is , maar de oppervlakte is imho te klein, het is te makkelijk om van vlag naar vlag te komen etc

en al helemaal als je met de plane vliegt, 2 sec en je bent over alles en iedereen heen, moet je weer een draai maken om nog een run te maken

[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-02-2006 13:41 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:30:
[...]
Moeten ze maar gewoon engineer worden en hun heli ter plekke repareren. In bf42 was dat meer standaard dan uitzondering in tegenstelling tot bf2.
"Jongens even niet schieten! Ik zet even mijn chopper neer, dan kan ik hem repareren! Thx!"

Ik stel een nieuwe class voor: air-support. Gewoon iemand die als een T gaat staan op het vliegveld, pionen om een chopper neerzet als hij ergens land en al die vijandelijke nubjes (en ja: het zullen hoofdzakelijk noobs zijn als het zo makkelijk wordt gemaakt) uit die AA sniped/stabbed.

[ Voor 38% gewijzigd door BlueAce op 15-02-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Zal meschien al paar voor bij gekomen zijn zit hier met samsung lcd tv van 26ich hoe krijg beeld beetje normaal op zo tv als je maar tot 1024/768 kan gaan in setup menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Anoniem: 111186 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:47:
Zal meschien al paar voor bij gekomen zijn zit hier met samsung lcd tv van 26ich hoe krijg beeld beetje normaal op zo tv als je maar tot 1024/768 kan gaan in setup menu.
De laatse patches installeren, dan kan je hogere resoluties instellen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:40:
[...]

wat ik dus veel lees is :
mensen kunnen er niet tegen dat ze gekilled worden dus gaan ze alles wat hen killed n00bs gaan noemen -> maakt het hen dan geen grotere n00bs want gekilled worden door een n00b verplaatst je toch onder zijn rang :Y)
ik zeg toch niet dat ik gekild ben ..
het is alleen zo easy om headshots te maken.

dus dat zowat iedereen het kan.
geen leercurve... ;(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 15-02-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

sig69 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:52:
[...]

De laatse patches installeren, dan kan je hogere resoluties instellen.
Heb de laatste er op staan die dinsdag uit gekomen maar toch blijf er in setup menu niet hoger als 1024/768 mogelijk terwijl me lcd wel 1368/768 aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:43

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Epitome schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:

Iemand zei dat iedereen in de USS Essex zou gaan zitten omdat AA nu zo krachtig zou zijn, maar het is nog goed te doen als je aan de oostzijde van de carrier blijft met je chopper. Ik haalde zelfs de Crew Service Ribbon op die map! :D
Die ribbon (even naar je stats gekeken) heb je al een half jaar hoor ;)

Crew Service Ribbon
IAR: 1 Driver Special Ability Point
IAR: 13 Driver Kill Assists
IAR: 5 kills

Btw, hebben nog meer mensen weer last van een crash to desktop? Maanden geen last meer van gehad en gisteren na de patch al 3 keer?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Anoniem: 111186 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:00:
[...]

Heb de laatste er op staan die dinsdag uit gekomen maar toch blijf er in setup menu niet hoger als 1024/768 mogelijk terwijl me lcd wel 1368/768 aan kan.
Misschien dat de maximale (verticale) resolutie van je lcd gedetecteerd wordt, geen idee.
Uit de startpost, kan je misschien even proberen (met de door jou gewenste resolutie uiteraard):
1280 x 1024 fix
Maak een snelkoppeling van bf2.exe en wijzig daarvan de commandline in: bf2.exe +szx 1280 +szy 1024
Battlefield 2 ondersteund geen resoluties anders dan 4:3 en een andere beeldverhouding gebruiken betekend bij Battlefield 2 dat het beeld ‘vervormd’ gaat worden

[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 15-02-2006 14:19 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:22
Die 2 unlocks die ik 2 weken geleden heb gekregen, die waren hoorde ik later voor de nieuwe wapens. Helaas heb ik deze al gebruikt, komt daar geen regeling voor? Had ik het geweten dan had ik ze niet gebruikt. :?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:
Die 2 unlocks die ik 2 weken geleden heb gekregen, die waren hoorde ik later voor de nieuwe wapens. Helaas heb ik deze al gebruikt, komt daar geen regeling voor? Had ik het geweten dan had ik ze niet gebruikt. :?
Ik vrees dat je dan behoorlijk om de punten zal moeten gamen want zoiets zal niet teruggedraaid worden.
Ik hoor zoveel geruchten dat ik eerst moet zien en dan ga geloven voorlopig heb ik de naar mijn inzicht prima wapens geunlocked.
1 tip zoals ik het doe.
Kies de wapens waar je nog een badge voor moet halen.
Voor snipers vind ik namenlijk de M95 een prima wapen
Voor medics de SA85
Voor combat vind ik de F2000 een prima wapen.

Grote miskoop vind ik:
De Jackhammer shotgun voor technicians
De G3 voor assault.
De G3 heb ik als laatste gekozen en vind ik ronduit helemaal bagger.

Mischien moeten we met behulp van verder gevorderde spelers eens afstemmen wat goede wapens zijn.
Dit maakt een bepaalde keuze makkelijker om verder te komen.
Type wapen en waarom deze wel of niet geschikt is.
mischien een idee??

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edwin van Cleef schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:31:
[...]

Ik vrees dat je dan behoorlijk om de punten zal moeten gamen want zoiets zal niet teruggedraaid worden.
Ik hoor zoveel geruchten dat ik eerst moet zien en dan ga geloven voorlopig heb ik de naar mijn inzicht prima wapens geunlocked.
1 tip zoals ik het doe.
Kies de wapens waar je nog een badge voor moet halen.
Voor snipers vind ik namenlijk de M95 een prima wapen
Voor medics de SA85
Voor combat vind ik de F2000 een prima wapen.

Grote miskoop vind ik:
De Jackhammer shotgun voor technicians
De G3 voor assault.
De G3 heb ik als laatste gekozen en vind ik ronduit helemaal bagger.

Mischien moeten we met behulp van verder gevorderde spelers eens afstemmen wat goede wapens zijn.
Dit maakt een bepaalde keuze makkelijker om verder te komen.
Type wapen en waarom deze wel of niet geschikt is.
mischien een idee??
Elk wapen heeft zijn voordeel en ze nadeel.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:
[...]

of met cruijf zn woorden "elk voordeel hebt zijn nadeel" (of was het nou andersom ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
BlueAce schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:45:
[...]

"Jongens even niet schieten! Ik zet even mijn chopper neer, dan kan ik hem repareren! Thx!"

Ik stel een nieuwe class voor: air-support. Gewoon iemand die als een T gaat staan op het vliegveld, pionen om een chopper neerzet als hij ergens land en al die vijandelijke nubjes (en ja: het zullen hoofdzakelijk noobs zijn als het zo makkelijk wordt gemaakt) uit die AA sniped/stabbed.
je snapt best wat ik bedoel, zoek een afgelegen plek en duik daar zo snel en zo laag mogelijk naar toe. Kans op overleving is dan velen malen groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:
[...]

Dat klopt maar even voor de duidelijkheid.
De SA85 schiet niet alleen met salvo's waardoor je meer kans hebt iemand te killen en schiet nog behoorlijk gericht ook.
Mijn volgende keuze de M95 heeft een aantal keren zoom wat beter werkt dan de M24.
De shotgun is leuk voor close battle maar meestal kom je niet zover waardoor ik als technician niet ver kom dus dan maar de mp7.
De flashbang is leuk maar meestal kom ik hier niet aan toe hem te gebruiken of ik zie zelf alles even dizzy :P

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:31
Ik krijg ook in het hoofdmenu te zien dat ik versie 1.1.2.xxxxxx heb, verder werkt alles wel volgens patch 1.2 Alleen P90 en nieuwe sniper staan niet tussen de unlocks, heb wel SF.... :?

Edit: zal wel komen omdat ik de gewone sniper/anti-tank nog niet heb ge-unlockt |:(

[ Voor 20% gewijzigd door michiel10 op 15-02-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

G3 vind ik ook zwaar klote, de M95 en F2000 zijn daarintegen wel weer lekkere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
michiel10 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:39:
Ik krijg ook in het hoofdmenu te zien dat ik versie 1.1.2.xxxxxx heb, verder werkt alles wel volgens patch 1.2 Alleen P90 en nieuwe sniper staan niet tussen de unlocks, heb wel SF.... :?

Edit: zal wel komen omdat ik de gewone sniper/anti-tank nog niet heb ge-unlockt |:(
Ja je moet eerst de gewone unlock hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel10
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-05 13:31
Wat is nou de beste map om je knife badge te halen, het lukt maar niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

De AA is wel een stuk verbeterd maar het bereik is in sommige gevallen gewoon te groot. Met name op Sharqi. Daar kan je vanaf het hotel de USMC heli van zn spawn afschieten. Je gaat gewoon lekker in de AA op het hotel zitten en die heli komt nooit meer van dat dak af. Ze hadden eigenlijk dat hoge gebouw van de hotel vlag ertussen moeten zetten. Dan heb je nog een kans om op te stijgen. Zo kan je met de hotel AA zelfs de heli van de MEC spawn afschieten. Dat is dan weer een beetje jammer.
michiel10 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:52:
Wat is nou de beste map om je knife badge te halen, het lukt maar niet |:(
Dit is gelukkig ook pas 300.000x gevraagd. Iedereen zegt Karkand maar in principe kan het overal. Gewoon blijven proberen of gewoon opgeven.

Ik heb mn basic C4 badge eindelijk gehaald van de week na 450 uur en 45000 punten.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-02-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

vanavond op djmantri..

genoeg GoT - slachtvoer })

volg de tips van Bondt :
loop constant met je mes rond (dan vergeet je niet waar je mee bezig was)
zoek punten op waar alleen infanterie kan komen (karkand, sharki)
Pak mensen die net gerevived worden, of aan het typen zijn
vraag je vrienden of ze in een rijtje willen gaan staan

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

takker schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:56:

vraag je vrienden of ze in een rijtje willen gaan staan
KAN VANAVOND FF IEDEREEN OP DJMANTRI STIL BLIJVEN STAAN ?

jah daggggg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Gewoon gillen dat ze je niet moeten killen omdat je voor je knifebadge gaat. Heb ik ook gedaan voor mn basic C4.

"Please don't kill me...i need my C4 badge" :+

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-02-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ow lekker dan, dus je geeft nu gewoon toe dat je eigen badges en dus je stats gepad zijn ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Moet heel eerlijk bekennen dat ik mijn knive badge niet geheel legaal heb gehaald. Een beetje hulp van zeer langzaam lopende "vrienden". Was gewoon nodig want ik wilde first sergeant worde en was er al erg dichtbij. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Ik heb alles behalve de Basic Explosives eerlijk gehaald.
Maar... Grote maps, weinig spelers doen wel wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik had met die badge zoveel geluk! Ik ging het voor de 2de keer proberen. Spawn bij het plein in Karkland. Loop naar de vlag, staan daar 4 mannetje met hun rug naar mij toe. Dat was dus kassa. Vervolgens komt er een medic aanrennen die revived die gaste, amper bij bewustzijn of ik snij ze weer in stukjes. Dat was genoeg voor me badge! Voelde heerlijk aan! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Gisteren op Ghost Town stond er een sniper in die toren, steek hem in zijn rug, flikkert ie zo voorover de toren uit.

Wel grappig gezicht hoe ie daarna op de grond klapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik kan na het installeren van patch 1.2 geen screenshots meer maken! Nog meer mensen met dit probleem? Heb de knoppen al opnieuw ingesteld maar dat mocht niet baten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
kevin schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:
Ik kan na het installeren van patch 1.2 geen screenshots meer maken! Nog meer mensen met dit probleem? Heb de knoppen al opnieuw ingesteld maar dat mocht niet baten. :|
Dat klopt, iedereen heeft daar last van.
Oplossing: Fraps of een ander screenshot-maak-programma :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 30-05 19:54
Mr. Bondt schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:
[...]

Of na Prtn-Screen ff Alt-Tabben naar Windows -> CMD -> Mspaint en paste..
Wel een omweg :( maar in 1.21 fixen ze het wel weer }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Mr. Bondt schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:
[...]

Oh ok, wilde vanavond al complete reinstall doen maar dat is dus niet nodig :)

Screenshot proggie dan maar want steeds alt-tabben naar mspaint is wat omslachtig en ik maak er nog al wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Vandaag van overal en nergens neergeknald door supportwapens :(
Ik dacht ook dat ze de damage/shot van de MP7 negatief aan zouden passen, maar volgens mij zijn ze dat vergeten :9
Heel handig is ook dat je mijnen niet meer kapot kan schieten, volgens mij wordt engineer mijn volgende favoriete kit; de nieuwe sniper is ook ontzettend vet, nu kan je tenminste zien waar je op mikt; en, als je schiet hoor je een enorme galm, vet!

Het enorm grote nadeel is dat je langzamer prone en gehurkt gaat, en de animatie van het wapen ziet er dan helemaal debiel uit; die is hetzelfde als je rent alleen dan voor een seconde. Nep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

bertenernie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:33:
Vandaag van overal en nergens neergeknald door supportwapens :(
Ik dacht ook dat ze de damage/shot van de MP7 negatief aan zouden passen, maar volgens mij zijn ze dat vergeten :9
Heel handig is ook dat je mijnen niet meer kapot kan schieten, volgens mij wordt engineer mijn volgende favoriete kit; de nieuwe sniper is ook ontzettend vet, nu kan je tenminste zien waar je op mikt; en, als je schiet hoor je een enorme galm, vet!

Het enorm grote nadeel is dat je langzamer prone en gehurkt gaat, en de animatie van het wapen ziet er dan helemaal debiel uit; die is hetzelfde als je rent alleen dan voor een seconde. Nep!
Jij heet zeker superman en kan met al je bepakking in 2 sec opstaan en wegrennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Haha volgens mij bekijk jij alles een beetje door het oog van een real life marinier, gezien je sig ook ;)

Dit is maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das wat jij denkt :/

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 15-02-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 107573 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:41:
Haha volgens mij bekijk jij alles een beetje door het oog van een real life marinier, gezien je sig ook ;)

Dit is maar een spelletje.
Mja, dat is ook wel zo.

Maar ik denk toch dat het wel een beetje realistisch mag blijven of niet?

100% pure realisme hoeft niet en kan ook bijna niet met deze Battlefield setup.

Het is inderdaad ook maar een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 12:45
bertenernie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:33:
De eerste bunnyhopper klaagt :> ben juist blij hoe het nu is, nu zijn de infantry wars tenminste veel toffer. De hele infantry vind ik nu lekker balanced, alleen de planes/choppers totaal niet 8)7 maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Na ja ok, is een way of life een betere omschrijving dan? :9

@Snow: ik weet niet of een WO2 setting je trekt, maar voordat BF2 er was speelde ik heel veel een mod voor UT2004, genaamd Red Orchestra _/-\o_ Als je echt van realisme houdt, kan ik je die aanraden. Dat was dus echt one shot one kill met een headshot.

Geloof zelfs dat ze nu ook commercieel gaan en het spel in de winkels gaan brengen, ze hadden namelijk die make something unreal contest gewonnen en $1.000.000.

Maar dit was ff off-topic.

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 15-02-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-04 09:20

Nevada

UT

Na het installeren van die patch loopt mijn BF2 waardeloos. ''Schokt'' gigantisch en past wall hacks toe :P, sterker nog... alle gebouwen verdwijnen.
Mischien dat iemand een idee om dat te verhelpen? AGP van 8x na 4x gezet maar dit wil niet echt helpen. mijn lieve ATi 9250 256mb :* met laaste drivers (6.2) heeft het altijd goed gedaan tot dat deze patch kwam.

hier nog een screenie voor de duidelijkheid.
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mariusvel/battlefield2.JPG

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clawz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-12-2023
Snow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:47:
[...]
Mja, dat is ook wel zo.

Maar ik denk toch dat het wel een beetje realistisch mag blijven of niet?

100% pure realisme hoeft niet en kan ook bijna niet met deze Battlefield setup.

Het is inderdaad ook maar een spelletje.
Heej Snow_King, het is mooi om die link te volgen in je sig, geeft me een leuke indruk van je opleiding, vooral omdat ik het zelf ook graag zou volgen :). Jammer dat de opleiding nu onderbroken is voor je :'(

Ik heb net de changelog bekeken, ziet er goed uit! Ik ga het spelletje ook maar weer eens uit de kast pakken :9

[Systeem]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:23
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:55:.........

Ik heb mn basic C4 badge eindelijk gehaald van de week na 450 uur en 45000 punten.
nog tips ... hehehe ... ik ben +/- 80 uur onderweg en heb bijna de moed opgegeven... ik ga niet een heel spel proberen die medal te halen want het verziekt je speelplezier en je (minder belangrijke)stats.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:30:
[...]

idd die patch is geweldig. Doet me een beetje denken aan de tijde toen dc nog veel gespeeld werd. Zodra je even met je verstand op 0 op een vlag afvloog, kon je het wel vergeten. Er hoefden maar twee personen met een stinger in hun hand te staan en je legde het loodje. Gevolg was dat de helis niet zo erg ownde en dat de piloten die ook daadwerkelijk punten wilde halen, hun skills moesten gebruiken. Hele andere taktieken werden er gebruikt, waaronder vooral niet te dicht in de buurt van tegenstanders komen.
je was waarschijnlijk een zeeeer slechte helo pilot in dc want 2 stingertjes maak je zo af bij een vlag :*)
in dc hebben de helicopters een veel grotere range dus je kan stingers al afmaken voor ze jou kunnen raken.

[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 15-02-2006 16:23 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

al tijd voor bf2 deel XXX? })

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:
[...]

nog tips ... hehehe ... ik ben +/- 80 uur onderweg en heb bijna de moed opgegeven... ik ga niet een heel spel proberen die medal te halen want het verziekt je speelplezier en je (minder belangrijke)stats.
Gewoon af en toe proberen en volhouden :P

Op Karkand kan je genoeg mannetjes opblazen met c4 ;)

Jammer dat er niet bij de badges staat op welke map je ze zijn behaald.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 22:23
Ik zou af en toe wel eens willen weten op hoeveel kills ik met die C4 ben geeindigd per spel. (krijg ik een beetje en id of ik er dicht tegenaan zat)

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-05 22:20
[quote]Nevada schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:10:
Na het installeren van die patch loopt mijn BF2 waardeloos. ''Schokt'' gigantisch en past wall hacks toe :P, sterker nog... alle gebouwen verdwijnen.
[/qoute]

Hmm.. bij mij schokt ie alleen gigantisch na de laatste patch, ik heb verder niets gewijzigd aan mijn systeem, dat complete gebouwen verdwijnen heb ik gelukkig dan weer niet. Misschien een idee om alle aangemaakte cache leeg te knikkeren.

If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32

Vuurvoske

Nunquam cede!

Idd nieuw topic met compleet up-to-date startpost?

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Tranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:
[...]

Ik had dat ding de eerste keer dat ik het probeerde. Ga naar Karkand met zoveel mogelijk spelers. Ga aan het begin liggen. Plak C4 op de muur en wacht op een veilige plek tot er mannetjes langs lopen. Een andere goede plek is bij square op het gebouw gaan liggen en C4 naar beneden keilen.

wedervraagje: is patch 1.2 ergens fatsoenlijk te downloaden? Bij EA gaat het met 8 kb/s wat 14 uur duurt.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 15-02-2006 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/ , kan je nu weer snel downloaden :)

Oja: iedereen die Special Forces speelt: hou de EA site even in de gaten vandaag :X

[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 15-02-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Whizzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:32:

Hmm.. bij mij schokt ie alleen gigantisch na de laatste patch, ik heb verder niets gewijzigd aan mijn systeem, dat complete gebouwen verdwijnen heb ik gelukkig dan weer niet. Misschien een idee om alle aangemaakte cache leeg te knikkeren.
thats not the trick :(, ik ga reinstall proberen, iets waar ik weinig zin in heb maargoed

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Hulde

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 15-02-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

DaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:46:
Oja: iedereen die Special Forces speelt: hou de EA site even in de gaten vandaag :X
Ah, ik mag het nu ook al vertellen:

In Special Forces zit nu een bug die ervoor zorgt dat de gameserver crasht als je vanuit de hummer/TOW een rakket afschiet.
EA raadt aan de mappen Night Flight en Leviathan uit de mapcycle te halen totdat er een bugfix is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

nou 1 game spelen en dan je c4 stats checken op stats site.
dus opschijven hoeveel je had en dan checken en vergelijken. |:(
DaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:55:
[...]

In Special Forces zit nu een bug die ervoor zorgt dat de gameserver crasht als je vanuit de hummer/TOW een rakket afschiet.
EA raadt aan de mappen Night Flight en Leviathan uit de mapcycle te halen totdat er een bugfix is.
hehe jups ik heb dit een aantal keer al meegemaakt. nu weet ik waardoor het dus komt _/-\o_
ik vermijd die maps zowiezo omdat het niet m'n favo's zijn.
zit meer op warlord/ghost town only servers

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-02-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Webjunkie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:15:
[...]

je was waarschijnlijk een zeeeer slechte helo pilot in dc want 2 stingertjes maak je zo af bij een vlag :*)
in dc hebben de helicopters een veel grotere range dus je kan stingers al afmaken voor ze jou kunnen raken.
lees mijn verhaal nog eens, de situatie waar ik over spreek is dat ik de stinger gast ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
DaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:55:
[...]

Goed dat je het zegt, ik wilde vandaag weer eens gaan Special Forcen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 17:31

jefjef

learning by doing

Snow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:19:
Gisteren op Ghost Town stond er een sniper in die toren, steek hem in zijn rug, flikkert ie zo voorover de toren uit.

Wel grappig gezicht hoe ie daarna op de grond klapt.
ja nogmaals bedankt he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Hehe, dat was jij dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

gideon82 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:
heb je nog steeds een illegale versie... Want dan heb je het spel gedownload -> zitten (c) op en tevens op alle textures, modellen e.d.. Dus je bent illegaal bezig :O
Nope, dat maakt voor zover ik weet niets uit... Als de licentiesleutel maar legaal is... ;) En misschien heeft die website wel een overeenkomst met EA gesloten, waardoor zij het wel mogen... ;)

Eigenlijk betaal je ook alleen maar voor het gebruiksrecht, die je verifieerd met de servers... :)
De content die je nodig hebt, heeft dus niets ermee te maken... :)

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:57:
[...]

lees mijn verhaal nog eens, de situatie waar ik over spreek is dat ik de stinger gast ben ;)
ik was helo piloot en heb ook heel vaak als stinger gestaan.
je moet wel omdat je dan pas de goede verstop plekjes leert kennen.
een paar wel gemikte hellfires op die plekken en alle stinger inf. zijn er geweest.

dan is 't nog een kwestie van rond circelen in flagrange en de spawn points in de gaten houden.

ik ben het wel met je eens dat je in dc veel meer skill moet hebben.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevada

Nevada

UT

Nevada schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:47:
[...]

thats not the trick :(, ik ga reinstall proberen, iets waar ik weinig zin in heb maargoed
En de reinstall helpt ook niet :/

Unreal Tournament '99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

EyeWitness schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:58:
[...]

De eerste bunnyhopper klaagt :> ben juist blij hoe het nu is, nu zijn de infantry wars tenminste veel toffer. De hele infantry vind ik nu lekker balanced, alleen de planes/choppers totaal niet 8)7 maarja ...
Heh, ik? bunnyhopper? laat met niet lachen :9 Ik ben gewoon zo slim dat ik ga liggen als ik iemand wil afmaken omdat je dan veel beter schiet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Danielson schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:22:
De patch draait bij mij netjes, maar als ik dan het spel opstart blijft hij zeggen dat ik V1.12 gebruik :?

Ik had ook nog twee unlocks staan, maar ik kan ook nog niet kiezen uit de nieuwe wapens!

Meer mensen problemen gehad met het installeren van de patch? :(
voor de sniper moet je reeds de M95 gekozen hebben en voor de P90 moet je eerst ook de DAO hebben. en je had 2 unlocks gekregen laatst als je die niet bewaard hebt is het je eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24527

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:32:
[...]

voor de sniper moet je reeds de M95 gekozen hebben en voor de P90 moet je eerst ook de DAO hebben. en je had 2 unlocks gekregen laatst als je die niet bewaard hebt is het je eigen schuld.
Nogmaals even een vraagje: Heeft IEDEREEN 2 unlocks extra gekregen laatst? Of is dat alleen wanneer je SF hebt? Ik heb namelijk geen extra unlock gezien. Ben nu staff sergeant met 4 unlocks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160435

Alleen als je SF hebt en dan moet je ook nog de M95 en de Dao 12 al unlockt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb SF en had de M95 en DAO-12 al geunlocked.

Geen extra unlocks gehad.

Ja, 2 dagen terug, toen had ik er ineens 2 unlocks bij, maar dat was nog vóór de patch.

EDIT: Stupid me

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 15-02-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoe zit het nu met die grenade launchers :?
kheb vandaag wat met mijn f2000 zitten spelen en niet echt iets gemerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
bvk schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:15:
[...]

Die ribbon (even naar je stats gekeken) heb je al een half jaar hoor ;)

Crew Service Ribbon
IAR: 1 Driver Special Ability Point
IAR: 13 Driver Kill Assists
IAR: 5 kills
Gaat niet over de Crew Service Ribbon Afbeeldingslocatie: http://static.bf2s.com/game-images/awards/ubar/3190318.png Dat is een Vanilla ribbon! :Z
Echter over de Crew Specialist Ribbon Afbeeldingslocatie: http://static.bf2s.com/game-images/awards/ubar/3260318.png Dat is een Special Forces ribbon! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

The LAV25 no longer shoots through penetrable materials.
Waarom moet iets wat penetreerbaar is opeens kogelwerend worden?
On very high resolutions, such as 1920x1440 with 6x antialiasing.
? Ik dacht dat 1600x1200 de hoogste res was, is dit eindelijk aangepast dan??
ze hebben alleen die irritante bug met AMD X2's er nog niet uitgehaald
Welke dan? Bij mij lijkt alles gewoon te werken.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Tijgert schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:18:
[...]

[...]

[...]
Je kan BF2 niet draaien op Dual Core.
Als je wilt spelen moet 1 core uitschakelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Indy91 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Lekker makkelijk hè, een oordeel vormen als je het spel nog niet eens gespeeld hebt!

Wellicht niet bij je opgekomen dat de meeste ontevreden spelers wel reageren/klagen via het forum en de spelers die wel tevreden zijn, niet zo snel zullen reageren.
Ik heb de demo gespeeld ;)

Maar ik vind het opvallend, dat er (nu) nog steeds zoveel problemen met dit spel zijn. Unlock's die komen en gaan, mensen die hun game moeten installeren/uninstalleren, promoties die wat raar lopen hier en daar en dan elke keer de veranderingen met de patch.

En dan valt het mij inderdaad op, dat er na de patch opeens 200posts komen met het grotendeel geklaag erin. Ik verwacht eigenlijk het tegenovergestelde ervan :)

Ik vorm er inderdaad wel een oordeel over. Ik vind het gewoon vervelend dat deze problemen nog steeds aanwezig zijn.Toch ben ik wel van plan om deze game te gaan halen, de demo vind ik leuk, de sfeer spreekt me aan, grafisch ziet het er goed uit dus dat zit wel snor.

Ik was gewoon benieuwd of mensen het nu nog zouden aanraden om de game te gaan halen of niet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

De game is zeker de moeite waard. In mijn ogen lopen een hoop mensen te klagen omdat ze nu in 1 keer weer ergens moeite voor moeten doen. Als je goed oplet zijn het vooral mensen die altijd met 1 soort kit of met 1 soort voertuig in de weer zijn.
Als jij ergens goed in bent en het word je ongevraagd moeilijker gemaakt zal je dat ook niet altijd leuk vinden. Helaas is het zo dat een hoop mensen alleen maar aan hun eigen onderdeel denken in een spel en de rest maar links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
The LAV25 no longer shoots through penetrable materials.
Nou.....vanmiddag een potje Strike gedaan......Die LAV die schiet nog steeds door de betonblokken heen........ 8)7

Ook het 'om een hoekje' schieten lukt met een Tank/APC nog....behalve bij mij dan natuurlijk.... :X

En natuurlijk zie je nog steeds mensen half in de lucht liggend schieten, wat schijnbaar met een toetsencombinatie -waarvoor ik drie handen extra nodig zou hebben- nog steeds werkt.....Ik noem het geen n00bs, ik noem het übermänner........spelen met vijf handen tegelijk..... ;)

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Tijgert schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:18:
[...]

[...]

[...]
nee je leest het vaud. de LAV25 heeft nu geen penetratable bullets meer. dus bijvoorbeeld, die APC kon piloten raken in de helicopter, en nu niet meer (trouwens zouden eerst de andere APC's ook penetratable projectiles krijgen maar bij nader inzien hebben ze dat van de LAV maar gewist.

niet dat je er niets meer aan hebt ofzo want met de APC bullets haal je nu makkelijk een heli neer :'(
Communicator schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:42:
[...]

Nou.....vanmiddag een potje Strike gedaan......Die LAV die schiet nog steeds door de betonblokken heen........ 8)7

Ook het 'om een hoekje' schieten lukt met een Tank/APC nog....behalve bij mij dan natuurlijk.... :X

En natuurlijk zie je nog steeds mensen half in de lucht liggend schieten, wat schijnbaar met een toetsencombinatie -waarvoor ik drie handen extra nodig zou hebben- nog steeds werkt.....Ik noem het geen n00bs, ik noem het übermänner........spelen met vijf handen tegelijk..... ;)
die bullets hebben radius effect dus eigenlijk schieten ze niet door de beton blokken heen maar tegen de grond/muur waardoor je au au krijgt via die surface :+

[ Voor 37% gewijzigd door Bulls op 15-02-2006 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Graag hier verder gaan

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Laatst online: 00:07

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Je kan BF2 niet draaien op Dual Core.
Als je wilt spelen moet 1 core uitschakelen
Dit is absoluut niet waar dus, op mijn Opteron 165 (dus 2 cores voor de duidelijkheid) loopt het als een tiet (goed dus).
Het lijkt me erg sterk dat een Opteron er geen last van heeft en een X2 wel.

Iemand?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.