nee hoor. heb getest...
en nu helemaal geen bal aan.
Ga bf1942 spelen daar had je een paar echte snipers.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 109640
nee hoor. heb getest...
Ja, dat moet.kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:53:
[...]
Hoe schiet dat ding? Moet je eerst een kogel laden voordat je kan schieten? Dat vind ik zo iri...
Wanneer krijg je die nieuwe unlocks eigelijk? Als je de boosterpack heb gekocht?
Anoniem: 142292
Ikzelf heb em bij www.cdkeyshop.com gekocht, ging prima.Anoniem: 58729 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:18:
goeie morgen. kun je trouwens ook alleen een CD-key (legaal) kopen via internet??
staat er helaas niet tussen op www.dlgamer.com
heb je nog steeds een illegale versie... Want dan heb je het spel gedownload -> zitten (c) op en tevens op alle textures, modellen e.d.. Dus je bent illegaal bezigAnoniem: 142292 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:
[...]
Ikzelf heb em bij www.cdkeyshop.com gekocht, ging prima.
geheelonthouder met geheugenverlies
Anoniem: 161585
wat ik dus veel lees is :Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:
[...]
uik vind de sniper geen reet aan![]()
Vergt noobskills om een headshot te maken.
Juistdikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:
Wat je eerst zag bij de tanks is nu opgeschoven naar de vliegers. Het was als tanker moeilijk om te overleven dankzij de overmacht die de vliegers hadden.
Nu met de patch overleven de tankers het een stuk langer, wat de tanks tenminste nog een kleine meerwaarde geeft. De balans is naar mijn mening een heel stuk beter geworden. Ook in een vliegtuig ben je kwetsbaar en idd die piloten moeten niet zo zeuren dat ze nu ipv 2 keer 10 keer opnieuw in een vliegtuig moeten stappen. Dat is zon beetje standaard bij elk ander soort voertuig in het spel. In een vliegtuig ben je niet onoverwinnelijk, wat jullie soms wel lijken te denken.
wat denk je dat de reden is dat zoveel mensen graag vliegen?dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:33:
Wat je eerst zag bij de tanks is nu opgeschoven naar de vliegers. Het was als tanker moeilijk om te overleven dankzij de overmacht die de vliegers hadden.
Nu met de patch overleven de tankers het een stuk langer, wat de tanks tenminste nog een kleine meerwaarde geeft. De balans is naar mijn mening een heel stuk beter geworden. Ook in een vliegtuig ben je kwetsbaar en idd die piloten moeten niet zo zeuren dat ze nu ipv 2 keer 10 keer opnieuw in een vliegtuig moeten stappen. Dat is zon beetje standaard bij elk ander soort voertuig in het spel. In een vliegtuig ben je niet onoverwinnelijk, wat jullie soms wel lijken te denken.
Lekker makkelijk hè, een oordeel vormen als je het spel nog niet eens gespeeld hebt!Aap schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 02:39:
We hebben weer een nieuwe patch gehad en iedereen gaat steeds harder zeiken heb ik het idee. Waarschijnlijk wel terecht () want ik heb spel nog niet. Nu ik dit allemaal zo lees, heb ik echt zoiets van: wie gaat dit dan nog spelen / wil dit nog wel spelen
[Blah, blah.........]
Neen........is al meerdere keren hier langsgekomen. De P90 AT unlock en de L96A1 Sniper unlock kun je pas krijgen (unlocken) als je SpecialForces in bezit hebt.kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:53:
[...]
[Blah,blah.....]
Wanneer krijg je die nieuwe unlocks eigelijk? Als je de boosterpack heb gekocht?
[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 15-02-2006 13:01 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Anoniem: 153850
AmenAnoniem: 153850 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:01:
Ik ben ook erg content met de nieuwe patch. Nu heeft het tenminste nut als je met 6 man met je gun op een chopper gaat knallen. Lijkt mij toch net iets meer realistisch en het vergt ook een andere manier van chopper vliegen waarbij de chopper niet meer zo dominant aanwezig is. Ook de aanpassing van de support wapens vind ik een goede zaak. Die dingen horen gewoon te ownen (als je ligt iig). En ten derde de aanpassing van de guns op de jeeps e.d. eindelijk is het ook mogelijk om daar iemand mee te raken. Heb de m203 nog niet getest dus kan daar nog niets over zeggen.
Al met al denk ik dat dit deze patch de battles ten goede komen, op de grond iig. En dat vind ik toch nog steeds de mooste battles
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Anoniem: 46247
Dat een jet geen armor heeft kan ik me voorstellen. Zij kunnen immers snel draaien en vliegen met een hoge snelheid. Een heli niet.Snow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:43:
[...]
Juist
Een vliegtuig heeft gewoon GEEN armor.
1 kogel van een .50 maakt een jet gewoon kapot, net zoals een raket.
Als je wordt geraakt in een vliegtuig ben je gewoon out of the running, je moet dus gewoon goed vliegen.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 46247 op 15-02-2006 13:18 ]
Dat ging anders al prima hoor, menig kill meegehaald. Blackhawks en andere choppers waren ook geen probleem. Wist niet eens dat deze ook aangepast waren.Anoniem: 153850 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:01:
En ten derde de aanpassing van de guns op de jeeps e.d. eindelijk is het ook mogelijk om daar iemand mee te raken.
idd die patch is geweldig. Doet me een beetje denken aan de tijde toen dc nog veel gespeeld werd. Zodra je even met je verstand op 0 op een vlag afvloog, kon je het wel vergeten. Er hoefden maar twee personen met een stinger in hun hand te staan en je legde het loodje. Gevolg was dat de helis niet zo erg ownde en dat de piloten die ook daadwerkelijk punten wilde halen, hun skills moesten gebruiken. Hele andere taktieken werden er gebruikt, waaronder vooral niet te dicht in de buurt van tegenstanders komen.Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:49:
[...]
wat denk je dat de reden is dat zoveel mensen graag vliegen?
naast ander jets (met veel geluk) , kan niets hen neerhalen...
ik vind het best wel leuk die nieuwe patch , nu is heli vliegen uitdagend
Op het moment dat je dan weer gaat kijken naar de balans in een spel is het juist goed. Die helis halen de AA neer en vervolgens ben je nergens. Nu dat de cobra wat zwakker is gemaakt kun je als infantrie ook nog wat beginnen het maakt je niet compleet machteloos, echter als de cobrapiloot echt zo goed is haalt hij jouw voertuig ook met gemak neer nog voordat jij op hem kan schieten. Is de heli zwaarbeschadigd en is de kans vrij klein om levend terug te komen, omdat je van alle kanten beschoten kan worden. Moeten ze maar gewoon engineer worden en hun heli ter plekke repareren. In bf42 was dat meer standaard dan uitzondering in tegenstelling tot bf2.Anoniem: 46247 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:17:
[...]
Dat een jet geen armor heeft kan ik me voorstellen. Zij kunnen immers snel draaien en vliegen met een hoge snelheid. Een heli niet.
De heli's waren inderdaad iets te overpowered. Je kunt het echter ook overdrijven. Ze lijken wel van papier. 5 seconden in een humvee en van je cobra is niks meer over. Ze hadden die AA guns gewoon sterker moeten maken en niet de cobra zo drastisch verzwakken. In het echt zijn die dingen redelijk goed bepanserd. Sommige delen kunnen 23 mm cannon hits tegenhouden. Een 0.5 kaliber (=12,7mm) zou alleen de cockpit of zo moeten kunnen penentreren.
Voor de rest ben ik vrij content. Alleen die server browserNu kun je zelfs niet meer zoeken.
[ Voor 35% gewijzigd door dikki dik op 15-02-2006 13:35 ]
[ Voor 100% gewijzigd door dikki dik op 15-02-2006 13:36 ]
[ Voor 24% gewijzigd door CrankyGamerOG op 15-02-2006 13:41 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
"Jongens even niet schieten! Ik zet even mijn chopper neer, dan kan ik hem repareren! Thx!"dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:30:
[...]
Moeten ze maar gewoon engineer worden en hun heli ter plekke repareren. In bf42 was dat meer standaard dan uitzondering in tegenstelling tot bf2.
[ Voor 38% gewijzigd door BlueAce op 15-02-2006 13:48 ]
Anoniem: 111186
De laatse patches installeren, dan kan je hogere resoluties instellen.Anoniem: 111186 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:47:
Zal meschien al paar voor bij gekomen zijn zit hier met samsung lcd tv van 26ich hoe krijg beeld beetje normaal op zo tv als je maar tot 1024/768 kan gaan in setup menu.
ik zeg toch niet dat ik gekild ben ..Anoniem: 161585 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:40:
[...]
wat ik dus veel lees is :
mensen kunnen er niet tegen dat ze gekilled worden dus gaan ze alles wat hen killed n00bs gaan noemen -> maakt het hen dan geen grotere n00bs want gekilled worden door een n00b verplaatst je toch onder zijn rang
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 15-02-2006 13:54 ]
Anoniem: 111186
Heb de laatste er op staan die dinsdag uit gekomen maar toch blijf er in setup menu niet hoger als 1024/768 mogelijk terwijl me lcd wel 1368/768 aan kan.sig69 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:52:
[...]
De laatse patches installeren, dan kan je hogere resoluties instellen.
Die ribbon (even naar je stats gekeken) heb je al een half jaar hoorEpitome schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:12:
Iemand zei dat iedereen in de USS Essex zou gaan zitten omdat AA nu zo krachtig zou zijn, maar het is nog goed te doen als je aan de oostzijde van de carrier blijft met je chopper. Ik haalde zelfs de Crew Service Ribbon op die map!
Misschien dat de maximale (verticale) resolutie van je lcd gedetecteerd wordt, geen idee.Anoniem: 111186 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:00:
[...]
Heb de laatste er op staan die dinsdag uit gekomen maar toch blijf er in setup menu niet hoger als 1024/768 mogelijk terwijl me lcd wel 1368/768 aan kan.
1280 x 1024 fix
Maak een snelkoppeling van bf2.exe en wijzig daarvan de commandline in: bf2.exe +szx 1280 +szy 1024
Battlefield 2 ondersteund geen resoluties anders dan 4:3 en een andere beeldverhouding gebruiken betekend bij Battlefield 2 dat het beeld ‘vervormd’ gaat worden
[ Voor 7% gewijzigd door sig69 op 15-02-2006 14:19 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Ik vrees dat je dan behoorlijk om de punten zal moeten gamen want zoiets zal niet teruggedraaid worden.kw_nl schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:23:
Die 2 unlocks die ik 2 weken geleden heb gekregen, die waren hoorde ik later voor de nieuwe wapens. Helaas heb ik deze al gebruikt, komt daar geen regeling voor? Had ik het geweten dan had ik ze niet gebruikt.
computer voor alle werkzaamheden
Elk wapen heeft zijn voordeel en ze nadeel..Edwin van Cleef schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:31:
[...]
Ik vrees dat je dan behoorlijk om de punten zal moeten gamen want zoiets zal niet teruggedraaid worden.
Ik hoor zoveel geruchten dat ik eerst moet zien en dan ga geloven voorlopig heb ik de naar mijn inzicht prima wapens geunlocked.
1 tip zoals ik het doe.
Kies de wapens waar je nog een badge voor moet halen.
Voor snipers vind ik namenlijk de M95 een prima wapen
Voor medics de SA85
Voor combat vind ik de F2000 een prima wapen.
Grote miskoop vind ik:
De Jackhammer shotgun voor technicians
De G3 voor assault.
De G3 heb ik als laatste gekozen en vind ik ronduit helemaal bagger.
Mischien moeten we met behulp van verder gevorderde spelers eens afstemmen wat goede wapens zijn.
Dit maakt een bepaalde keuze makkelijker om verder te komen.
Type wapen en waarom deze wel of niet geschikt is.
mischien een idee??
of met cruijf zn woorden "elk voordeel hebt zijn nadeel" (of was het nou andersom ? )Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:
[...]
Elk wapen heeft zijn voordeel en ze nadeel..
je snapt best wat ik bedoel, zoek een afgelegen plek en duik daar zo snel en zo laag mogelijk naar toe. Kans op overleving is dan velen malen groter.BlueAce schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:45:
[...]
"Jongens even niet schieten! Ik zet even mijn chopper neer, dan kan ik hem repareren! Thx!"
Ik stel een nieuwe class voor: air-support. Gewoon iemand die als een T gaat staan op het vliegveld, pionen om een chopper neerzet als hij ergens land en al die vijandelijke nubjes (en ja: het zullen hoofdzakelijk noobs zijn als het zo makkelijk wordt gemaakt) uit die AA sniped/stabbed.
Dat klopt maar even voor de duidelijkheid.Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:33:
[...]
Elk wapen heeft zijn voordeel en ze nadeel..
computer voor alle werkzaamheden
[ Voor 20% gewijzigd door michiel10 op 15-02-2006 14:42 ]
Ja je moet eerst de gewone unlock hebben!michiel10 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:39:
Ik krijg ook in het hoofdmenu te zien dat ik versie 1.1.2.xxxxxx heb, verder werkt alles wel volgens patch 1.2 Alleen P90 en nieuwe sniper staan niet tussen de unlocks, heb wel SF....
Edit: zal wel komen omdat ik de gewone sniper/anti-tank nog niet heb ge-unlockt
Anoniem: 102880
Dit is gelukkig ook pas 300.000x gevraagd. Iedereen zegt Karkand maar in principe kan het overal. Gewoon blijven proberen of gewoon opgeven.michiel10 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:52:
Wat is nou de beste map om je knife badge te halen, het lukt maar niet
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-02-2006 14:58 ]
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
KAN VANAVOND FF IEDEREEN OP DJMANTRI STIL BLIJVEN STAAN ?takker schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:56:
vraag je vrienden of ze in een rijtje willen gaan staan
Anoniem: 102880
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-02-2006 15:00 ]
Anoniem: 153850
Dat klopt, iedereen heeft daar last van.kevin schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:20:
Ik kan na het installeren van patch 1.2 geen screenshots meer maken! Nog meer mensen met dit probleem? Heb de knoppen al opnieuw ingesteld maar dat mocht niet baten.
Of na Prtn-Screen ff Alt-Tabben naar Windows -> CMD -> Mspaint en paste..Mr. Bondt schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:
[...]
Dat klopt, iedereen heeft daar last van.
Oplossing: Fraps of een ander screenshot-maak-programma
Oh ok, wilde vanavond al complete reinstall doen maar dat is dus niet nodigMr. Bondt schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:21:
[...]
Dat klopt, iedereen heeft daar last van.
Oplossing: Fraps of een ander screenshot-maak-programma
Jij heet zeker superman en kan met al je bepakking in 2 sec opstaan en wegrennen?bertenernie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:33:
Vandaag van overal en nergens neergeknald door supportwapens![]()
Ik dacht ook dat ze de damage/shot van de MP7 negatief aan zouden passen, maar volgens mij zijn ze dat vergeten![]()
Heel handig is ook dat je mijnen niet meer kapot kan schieten, volgens mij wordt engineer mijn volgende favoriete kit; de nieuwe sniper is ook ontzettend vet, nu kan je tenminste zien waar je op mikt; en, als je schiet hoor je een enorme galm, vet!
Het enorm grote nadeel is dat je langzamer prone en gehurkt gaat, en de animatie van het wapen ziet er dan helemaal debiel uit; die is hetzelfde als je rent alleen dan voor een seconde. Nep!
Anoniem: 107573
Mja, dat is ook wel zo.Anoniem: 107573 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:41:
Haha volgens mij bekijk jij alles een beetje door het oog van een real life marinier, gezien je sig ook![]()
Dit is maar een spelletje.
De eerste bunnyhopper klaagtbertenernie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:33:
Het enorm grote nadeel is dat je langzamer prone en gehurkt gaat, en de animatie van het wapen ziet er dan helemaal debiel uit; die is hetzelfde als je rent alleen dan voor een seconde. Nep!
Anoniem: 107573
Na ja ok, is een way of life een betere omschrijving dan?
[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 15-02-2006 16:06 ]
Unreal Tournament '99
Heej Snow_King, het is mooi om die link te volgen in je sig, geeft me een leuke indruk van je opleiding, vooral omdat ik het zelf ook graag zou volgenSnow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:47:
[...]
Mja, dat is ook wel zo.
Maar ik denk toch dat het wel een beetje realistisch mag blijven of niet?
100% pure realisme hoeft niet en kan ook bijna niet met deze Battlefield setup.
Het is inderdaad ook maar een spelletje.
nog tips ... hehehe ... ik ben +/- 80 uur onderweg en heb bijna de moed opgegeven... ik ga niet een heel spel proberen die medal te halen want het verziekt je speelplezier en je (minder belangrijke)stats.Anoniem: 102880 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:55:.........
Ik heb mn basic C4 badge eindelijk gehaald van de week na 450 uur en 45000 punten.
Ik heb ook een leuke computer..
je was waarschijnlijk een zeeeer slechte helo pilot in dc want 2 stingertjes maak je zo af bij een vlagdikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:30:
[...]
idd die patch is geweldig. Doet me een beetje denken aan de tijde toen dc nog veel gespeeld werd. Zodra je even met je verstand op 0 op een vlag afvloog, kon je het wel vergeten. Er hoefden maar twee personen met een stinger in hun hand te staan en je legde het loodje. Gevolg was dat de helis niet zo erg ownde en dat de piloten die ook daadwerkelijk punten wilde halen, hun skills moesten gebruiken. Hele andere taktieken werden er gebruikt, waaronder vooral niet te dicht in de buurt van tegenstanders komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Webjunkie op 15-02-2006 16:23 ]
pssst geld kopen?
Gewoon af en toe proberen en volhoudenTranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:
[...]
nog tips ... hehehe ... ik ben +/- 80 uur onderweg en heb bijna de moed opgegeven... ik ga niet een heel spel proberen die medal te halen want het verziekt je speelplezier en je (minder belangrijke)stats.
Rapapa...
Ik heb ook een leuke computer..
If it still works, tweak it ! until it is broke.. then start over again..
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Anoniem: 42791
Ik had dat ding de eerste keer dat ik het probeerde. Ga naar Karkand met zoveel mogelijk spelers. Ga aan het begin liggen. Plak C4 op de muur en wacht op een veilige plek tot er mannetjes langs lopen. Een andere goede plek is bij square op het gebouw gaan liggen en C4 naar beneden keilen.Tranzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:13:
[...]
nog tips ... hehehe ... ik ben +/- 80 uur onderweg en heb bijna de moed opgegeven... ik ga niet een heel spel proberen die medal te halen want het verziekt je speelplezier en je (minder belangrijke)stats.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 15-02-2006 16:44 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 15-02-2006 16:47 ]
thats not the trickWhizzy schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:32:
Hmm.. bij mij schokt ie alleen gigantisch na de laatste patch, ik heb verder niets gewijzigd aan mijn systeem, dat complete gebouwen verdwijnen heb ik gelukkig dan weer niet. Misschien een idee om alle aangemaakte cache leeg te knikkeren.
Unreal Tournament '99
Anoniem: 42791
HuldeDaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:46:
http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/ , kan je nu weer snel downloaden
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42791 op 15-02-2006 16:50 ]
Ah, ik mag het nu ook al vertellen:DaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:46:
Oja: iedereen die Special Forces speelt: hou de EA site even in de gaten vandaag
Anoniem: 151407
hehe jups ik heb dit een aantal keer al meegemaakt. nu weet ik waardoor het dus komtDaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:55:
[...]
Ah, ik mag het nu ook al vertellen:
In Special Forces zit nu een bug die ervoor zorgt dat de gameserver crasht als je vanuit de hummer/TOW een rakket afschiet.
EA raadt aan de mappen Night Flight en Leviathan uit de mapcycle te halen totdat er een bugfix is.
[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 15-02-2006 17:00 ]
lees mijn verhaal nog eens, de situatie waar ik over spreek is dat ik de stinger gast benWebjunkie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:15:
[...]
je was waarschijnlijk een zeeeer slechte helo pilot in dc want 2 stingertjes maak je zo af bij een vlag
in dc hebben de helicopters een veel grotere range dus je kan stingers al afmaken voor ze jou kunnen raken.
Goed dat je het zegt, ik wilde vandaag weer eens gaan Special ForcenDaMorpheus schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:55:
[...]
Ah, ik mag het nu ook al vertellen:
In Special Forces zit nu een bug die ervoor zorgt dat de gameserver crasht als je vanuit de hummer/TOW een rakket afschiet.
EA raadt aan de mappen Night Flight en Leviathan uit de mapcycle te halen totdat er een bugfix is.
ja nogmaals bedankt he!Snow_King schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:19:
Gisteren op Ghost Town stond er een sniper in die toren, steek hem in zijn rug, flikkert ie zo voorover de toren uit.
Wel grappig gezicht hoe ie daarna op de grond klapt.
Nope, dat maakt voor zover ik weet niets uit... Als de licentiesleutel maar legaal is...gideon82 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:37:
heb je nog steeds een illegale versie... Want dan heb je het spel gedownload -> zitten (c) op en tevens op alle textures, modellen e.d.. Dus je bent illegaal bezig
[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 15-02-2006 17:25 ]
ik was helo piloot en heb ook heel vaak als stinger gestaan.dikki dik schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:57:
[...]
lees mijn verhaal nog eens, de situatie waar ik over spreek is dat ik de stinger gast ben
En de reinstall helpt ook nietNevada schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:47:
[...]
thats not the trick, ik ga reinstall proberen, iets waar ik weinig zin in heb maargoed
Unreal Tournament '99
Heh, ik? bunnyhopper? laat met niet lachenEyeWitness schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:58:
[...]
De eerste bunnyhopper klaagtben juist blij hoe het nu is, nu zijn de infantry wars tenminste veel toffer. De hele infantry vind ik nu lekker balanced, alleen de planes/choppers totaal niet
maarja ...
voor de sniper moet je reeds de M95 gekozen hebben en voor de P90 moet je eerst ook de DAO hebben. en je had 2 unlocks gekregen laatst als je die niet bewaard hebt is het je eigen schuld.Danielson schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:22:
De patch draait bij mij netjes, maar als ik dan het spel opstart blijft hij zeggen dat ik V1.12 gebruik![]()
Ik had ook nog twee unlocks staan, maar ik kan ook nog niet kiezen uit de nieuwe wapens!
Meer mensen problemen gehad met het installeren van de patch?
Anoniem: 24527
Nogmaals even een vraagje: Heeft IEDEREEN 2 unlocks extra gekregen laatst? Of is dat alleen wanneer je SF hebt? Ik heb namelijk geen extra unlock gezien. Ben nu staff sergeant met 4 unlocks...WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:32:
[...]
voor de sniper moet je reeds de M95 gekozen hebben en voor de P90 moet je eerst ook de DAO hebben. en je had 2 unlocks gekregen laatst als je die niet bewaard hebt is het je eigen schuld.
[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 15-02-2006 19:04 ]
Gaat niet over de Crew Service Ribbonbvk schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 14:15:
[...]
Die ribbon (even naar je stats gekeken) heb je al een half jaar hoor![]()
Crew Service Ribbon
IAR: 1 Driver Special Ability Point
IAR: 13 Driver Kill Assists
IAR: 5 kills
Waarom moet iets wat penetreerbaar is opeens kogelwerend worden?The LAV25 no longer shoots through penetrable materials.
? Ik dacht dat 1600x1200 de hoogste res was, is dit eindelijk aangepast dan??On very high resolutions, such as 1920x1440 with 6x antialiasing.
Welke dan? Bij mij lijkt alles gewoon te werken.ze hebben alleen die irritante bug met AMD X2's er nog niet uitgehaald
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Anoniem: 166975
Je kan BF2 niet draaien op Dual Core.Tijgert schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:18:
[...]
Waarom moet iets wat penetreerbaar is opeens kogelwerend worden?
[...]
? Ik dacht dat 1600x1200 de hoogste res was, is dit eindelijk aangepast dan??
[...]
Welke dan? Bij mij lijkt alles gewoon te werken.
Ik heb de demo gespeeldIndy91 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Lekker makkelijk hè, een oordeel vormen als je het spel nog niet eens gespeeld hebt!
Wellicht niet bij je opgekomen dat de meeste ontevreden spelers wel reageren/klagen via het forum en de spelers die wel tevreden zijn, niet zo snel zullen reageren.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Anoniem: 93986
Nou.....vanmiddag een potje Strike gedaan......Die LAV die schiet nog steeds door de betonblokken heen........The LAV25 no longer shoots through penetrable materials.
nee je leest het vaud. de LAV25 heeft nu geen penetratable bullets meer. dus bijvoorbeeld, die APC kon piloten raken in de helicopter, en nu niet meer (trouwens zouden eerst de andere APC's ook penetratable projectiles krijgen maar bij nader inzien hebben ze dat van de LAV maar gewist.Tijgert schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:18:
[...]
Waarom moet iets wat penetreerbaar is opeens kogelwerend worden?
[...]
? Ik dacht dat 1600x1200 de hoogste res was, is dit eindelijk aangepast dan??
[...]
Welke dan? Bij mij lijkt alles gewoon te werken.
die bullets hebben radius effect dus eigenlijk schieten ze niet door de beton blokken heen maar tegen de grond/muur waardoor je au au krijgt via die surfaceCommunicator schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:42:
[...]
Nou.....vanmiddag een potje Strike gedaan......Die LAV die schiet nog steeds door de betonblokken heen........![]()
Ook het 'om een hoekje' schieten lukt met een Tank/APC nog....behalve bij mij dan natuurlijk....![]()
En natuurlijk zie je nog steeds mensen half in de lucht liggend schieten, wat schijnbaar met een toetsencombinatie -waarvoor ik drie handen extra nodig zou hebben- nog steeds werkt.....Ik noem het geen n00bs, ik noem het übermänner........spelen met vijf handen tegelijk.....
[ Voor 37% gewijzigd door Bulls op 15-02-2006 19:48 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit is absoluut niet waar dus, op mijn Opteron 165 (dus 2 cores voor de duidelijkheid) loopt het als een tiet (goed dus).Je kan BF2 niet draaien op Dual Core.
Als je wilt spelen moet 1 core uitschakelen
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq