naja, nog maar wat extra uurtjes oefenen en dan ben ik hem wel weer meester
Niet meer schieten tijdens het springen is mega oefenen/wennen. Normaal sprint ik op iemand af zodat ie me mist, spring vervolgens een kwart rondje om hem heen en begin tijdens het neergaande deel van de sprong te richten + schieten. Is nu kansloos, de ander heeft volop tijd om je af te maken tijdens je sprong... ff nieuwe tacktiek voor 1 op 1 verzinnen dus.
Nog geen Iron Gator gespeeld, dus geen ervaring met AA (mijn favo plek daar) en choppers (die daar snel erg dominant worden).
Wel lomp trouwens, patchen op valentijnsdag, wordt je vriendin niet vrolijk van
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Anoniem: 151407
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
aub geen lame want was er een paar dagen niet en heb geen zin 12 paginas te lezen
pssst geld kopen?
Anoniem: 161585
wees blij , die "hier je krijgt een unlock" - unlocks sucken , je hebt niet het gevoel dat je ze verdient.Kwartjuh schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:04:
Hoe zit het nou met die extra weapon unlocks? iedereen zou er toch 2 krijgen? ik heb niks gehad
kheb nu nieuwe sniper geunlockt(heb gespaard
Volgens mij alleen als je SF hebt....Kwartjuh schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:04:
Hoe zit het nou met die extra weapon unlocks? iedereen zou er toch 2 krijgen? ik heb niks gehad
Komt EF ook in de winkel dan?dark rule161 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:09:
waneer is euro forces in de winkel te koop ,morgen?
aub geen lame want was er een paar dagen niet en heb geen zin 12 paginas te lezen
iig komt hij nu wel snel door de patch, maar nog steeds niets officieel bekend
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik zit er al overheen maar nog niks gezienAnoniem: 151407 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:57:
moet nog 1700 puntjes en dan kan ik hopelijk die p90 unlocken. zit dan op 45000 en zou dan naar alle info sergeant mayor of the corps moeten worden. als iig alle data klopt.
Rapapa...
Anoniem: 140962
kom je daar nou bijrac-on schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:56:
Wel lomp trouwens, patchen op valentijnsdag, wordt je vriendin niet vrolijk van

Ik moet nu weer helemaal opnieuw beginnen met leren hoe alles werkt
Want alles wat mij goed maakte, is eruit; springen en schieten dus...
En soms reageert de prone-knop niet, dus druk je nog een keer schiet je omlaag en weer omhoog, waardoor je weer even niet kan schieten
Red-name bug had ik nooit last van, vandaag al twee keer gehad.
P90 is veeels te zwak.
PKM en zooi zijn veels te sterk.
En uit de prone-stand gaan, en dan niet kunnen schieten?!
Waar de **** was dat goed voor?!
Alsjeblieft EA, als jullie in de volgende patch het springen en niet kunnen schieten eruit halen, kan ik weer genieten van dit spel wat vandaag ik vern**kt door jullie.
BAH

Anoniem: 24527
Binnenkort trouwens ook maar is mn 2e gb sodimmetje bestellen, want die framedroppes beginnen irritant te worden, cker in combi met muziek die door blijft spelen na het afsluiten
Zijn zat mirrors in dit topicLostcuban schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:38:
Leuk, moet nog 40 min w8en voordat ik weer kans updaten/spelen (die ea ftp site is echt te traag)
Binnenkort trouwens ook maar is mn 2e gb sodimmetje bestellen, want die framedroppes beginnen irritant te worden, cker in combi met muziek die door blijft spelen na het afsluiten.
ftp://85.92.129.30/pub/games/patches/battlefield2/
Waar ik me nog het meeste aan erger is mensen die voor je op de grond duiken, ineens opzij rollen en dan kunnen ze nog raak schieten.
Dat gaat echt helemaal nergens over.
Anoniem: 160435
Het zijn SF unlocks dus je moet die wel hebben.Anoniem: 24527 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:34:
Waarom hebben inderdaad sommige mensen 2 extra unlocks gekregen? Ik heb ook niets gehad.
ja dan kan je met een kaartje(met een code) het spel downloadenmichiel10 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:13:
[...]
Komt EF ook in de winkel dan?
iig komt hij nu wel snel door de patch, maar nog steeds niets officieel bekend
ik wil hem in de winkel halen zodat ik geen credit card en shit hoef te gebruiken
EDIT1:@1 post hierboven: wil ik ook wel weten
EDIT2:@2posts hieronder:bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door DR161 op 14-02-2006 21:56 ]
pssst geld kopen?
Unreal Tournament '99
Anoniem: 160435
Die vraag is 1 of 2 pagina's geleden ook al gesteld en beantwoord. Maar goed, nog maar een keer dan. Opzij gaan met A of D en dan prone. En nee, je ziet het zelf niet. Een ander ziet het jou wel doen.Lostcuban schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:45:
Dit wordt een vrij domme vraag waarschijnlijk: maar hoe rol je in godsnaam?
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 160435 op 14-02-2006 21:53 ]
Dan heb ik daar overheen gelezen, my bad... maar thnx voor nogmaal een reactie op deze vraag.
Downloadupdate: 34% en nog 1 uur en 10 min te gaan (heb geen zin om te switchen van ftp, dus dan maar geduld hebben)
Ik ben juist wel blij met die sterkere support wapens, had eerst het idee dat ik die unlock voor niets had gebruikt maar ben er nu onwijs blij mee.Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:25:
Wat een k*tpatch
En soms reageert de prone-knop niet, dus druk je nog een keer schiet je omlaag en weer omhoog, waardoor je weer even niet kan schieten
P90 is veeels te zwak.
Alsjeblieft EA, als jullie in de volgende patch het springen en niet kunnen schieten eruit halen, kan ik weer genieten van dit spel wat vandaag ik vern**kt door jullie.
BAH
whine, get used to it, iedereen moet er aan wennen. Dat jij er iets langer over doet om ergens aan te wennen hoef je niet af te reageren op EA.Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:25:
Wat een k*tpatch
P90 is veeels te zwak.
BAH
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
te grappig hoe ze het weer verknallen...je hoeft maar op te stijgen met vliegtuig en je wordt uit de lucht geragd door anti air. en ontwijken heeft al helemaal geen zin meer, voor je 2 cm bent gedraaid heb je 2 van die dingen in je reet zitten. ik vind het geen vooruitgang, voor de rest op t eerste gezicht geen verdere grote veranderingen behalve dat je met een heli of vliegtuig gewoon zwaar de lul bent
Anoniem: 161585
hmm... dat maakt die boosters wel wat interresanterdark rule161 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:47:
[...]
ja dan kan je met een kaartje(met een code) het spel downloaden
ik wil hem in de winkel halen zodat ik geen credit card en shit hoef te gebruiken
thx ik heb nog nooit iemand met bf2 geholpen ofzo ik heb hier aleen maar vragen gesteldAnoniem: 161585 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:13:
[...]
hmm... dat maakt die boosters wel wat interresanter
pssst geld kopen?
Ik vind hem heerlijk?

Springen en dan meteen liggen heb ik nooit gedaan, duis heb daar geen last van
lock = dood in heli geen last van. Zovaak in 1.2 gewoon flares gebruiken en neerknallen de AA
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
i3d, Multiplay, Jolt..
Ping is gewoon goed, maar ik schiet gewoon echt meters acheruit...
Zeker wel met sniper is het maar één keer raken, met turrets van tank en jeep is het ook zo gebeurd en met zoomguns (spec ops) ookgideon82 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:31:
Hmmm, toch een aantal dingen opmerkelijk aan de patch..
[knip]
UAV -> schiet die maar is uit de lucht vanaf de grond, gaat je niet lukken
Je server was net wel dikke stront (kaliber stalen buis), resette om de zoveel tijd enzo. Je moet maar ff met i3d mailen, want dit was niksdjmantri schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:53:
heb de patch nog niet geprobeerd maar is het nog steeds dikke stront?
of hebben ze nu van sommige dingen dunne schijt gemaakt en van andere nog dikkere stront? (sorry voor het taalgebruik, heb net zitten schijten)
zit je leuk te gamen ..klets .iedereen van de server af .
dit ia nu al 3 keer gebeurd en alledrie verschillende waaronder die
van bof
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 140962 op 14-02-2006 22:29 ]
1: Klopt, lukt degelijk welTechnicality schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:26:
[...]
1: Zeker wel met sniper is het maar één keer raken, met turrets van tank en jeep is het ook zo gebeurd en met zoomguns (spec ops) ook
[...]
2: Je server was net wel dikke stront (kaliber stalen buis), resette om de zoveel tijd enzo. Je moet maar ff met i3d mailen, want dit was niks
2: Echt idd, je server was zeer dikke shit, 2 keer eruit in paar ronden tijd
Maar tijdens die ronden hadden we vreselijk goede
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Jup, net al 2x meegemaakt.Anoniem: 140962 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:27:
iemand last van servers die spontaan in een map rebooten ?
Anoniem: 109640
alleen die sprint bug moest ik de komende half-uur echt afleren.
en die c4 is ook nog steeds niet gemaakt )(*)(*_
en dan vraag ik me af, waarom kan je niet springen en c4 knopje indrukken dat kan elke idoot

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-02-2006 22:31 ]
Anoniem: 60905
Krijg zomaar spontaan een paar maal achter elkaar 'er is een probleem met je verbinding' ...Anoniem: 140962 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:27:
iemand last van servers die spontaan in een map rebooten ?
dit ia nu al 3 keer gebeurd en alledrie verschillende waaronder die
van bof
Voor de patch niet eerder meegemaakt
ja kloptAnoniem: 60905 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:30:
[...]
Krijg zomaar spontaan een paar maal achter elkaar 'er is een probleem met je verbinding' ...
Voor de patch niet eerder meegemaakt.
kijk je daarna in de server listings
zie je dat dus iedereen er af ligt
i3d doe het allemaal per groep had ik het gehoordAnoniem: 60905 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:30:
[...]
Krijg zomaar spontaan een paar maal achter elkaar 'er is een probleem met je verbinding' ...
Voor de patch niet eerder meegemaakt.
dus daarom sluiten die servers af.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-02-2006 22:32 ]

en meermalig per game .
herstarten vanwege een patch ok .
maar 3 ker per server .lijkt me toch niet .
hoop dat je gelijk hebt .
want dit is echt klote zo...
[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 140962 op 14-02-2006 22:38 ]
Das knap.....volgens Bf2S heb je een K/D van 1,45...... en dat al een poosje.....Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:29:
Ace heeft zich weer aangepast en haalt gerust weer een kill -deat ratio van 3:1 .
![]()
[KNIP]
Anoniem: 127429
Yeah right ...Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:29:
Ace heeft zich weer aangepast en haalt gerust weer een kill -deat ratio van 3:1 .
![]()
alleen die sprint bug moest ik de komende half-uur echt afleren.
en die c4 is ook nog steeds niet gemaakt )(*)(*_
en dan vraag ik me af, waarom kan je niet springen en c4 knopje indrukken dat kan elke idoot
JepCommunicator schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:15:
[...]
Das knap.....volgens Bf2S heb je een K/D van 1,45...... en dat al een poosje.....
ik ben niet zo stats geil weet je, dus soms doe ik dingen waar ik zin in heb
Zoals: nades tegen ze kop gooien, kniven, voor een tank gaan bunnyhoppen,
op een tank gestaan is helemaal leuk (van de vijand)
over dat bunnyhoppen trouwens(er zit nog een kleine bug in die stemia bar)
spring met een bepaalde toetscombenatie en er ging niks van af

dit lijkt niet te werken achter elkaar.
hoe dat zeg ik niet, dat zoeken jullie zelf maar uit
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-02-2006 23:25 ]
We are all accidents waiting to happen
Had ik net ook ... kom ik vol ijver van het werk (21u00), storm ik naar binnen. Dacht die van ons dat dat omwille van Valentijn was dat ik zo uitgelaten was. Volgde me nieuwsgierig naar pc en 10 sec. later kreeg ik een draai om mijn oren. Sinds dan niks meer gehoord

Anoniem: 42278
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vlieg altijd met vaste gunner of ik ben vaste gunner bij hem, maar we zijn nog nooit zo vaak uit de lucht geknald door toevalstreffers. En als ze dan echt op je gaan knallen hou je het 3 seconden vol.RA7 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:23:
Net met 1.2 gespeeld, en die helicopters zijn nu echt van papier...
Misschien was de helicopter soms iets te veel de onaantastbare havik van het slachtveld, maar deze aanpassing gaat net te ver.
Als je nu echt goed wilt zijn in de chopper moet je ultra laag, snel en guerilla gaan vliegen. Je moet geen rekening meer houden met je gunner, want als je de neus 1x optrekt voor een tv-missile, dan ben je het n*ukpoppetje voor iedere gek met een pistool.
Volgens mij ben ik niet de enige die denkt dat jij weinig meer bent dan een 15-jarig opscheppertje.Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:20:
[...]
Jep...
met die ben ik niet altijd sireus
![]()
ik ben niet zo stats geil weet je, dus soms doe ik dingen waar ik zin in heb
Inderdaad, icm TS heb ik in tijden al niet zulke vette games gehadR-B schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:28:
[...]
1: Klopt, lukt degelijk wel
2: Echt idd, je server was zeer dikke shit, 2 keer eruit in paar ronden tijd
Maar tijdens die ronden hadden we vreselijk goede
Erg veel voldoening geven dat soort games
oh jij bent dus die lelijke buny hopper, ga maar unreal tournament spelen, dan kun je je hele leven springen en schieten.Mr. Bondt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:25:
Wat een k*tpatch
P90 is veeels te zwak.
BAH
ik zou eigenlijk nog mooier vinden als je als je stamina balk op is, ook helemaal niet meer kan springen.
Probleem in Battefield is de view distance.Anoniem: 42278 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:31:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik vlieg altijd met vaste gunner of ik ben vaste gunner bij hem, maar we zijn nog nooit zo vaak uit de lucht geknald door toevalstreffers. En als ze dan echt op je gaan knallen hou je het 3 seconden vol.
Misschien was de helicopter soms iets te veel de onaantastbare havik van het slachtveld, maar deze aanpassing gaat net te ver.
Als je nu echt goed wilt zijn in de chopper moet je ultra laag, snel en guerilla gaan vliegen. Je moet geen rekening meer houden met je gunner, want als je de neus 1x optrekt voor een tv-missile, dan ben je het n*ukpoppetje voor iedere gek met een pistool.
In een normale heli kan je veel verder zien en dus ook van verder het vuur openen op je vijand.
Kom je te dicht bij, dan ben je inderdaad voer voor AA.
Dat is met snipen net zo, uitgezoomed zie je soms verder dan ingezoomed.
Verder is BF2 (net zoals BF1) een rampzalig buggy spel waar echt een gerushed wordt, denk dat de source-code om te huilen is.
Er is veel "onaantoonbare" lag in Battlefield, heb het op verschillende PC's, verschillende servers en verschillende internet verbindingen.
Een van de dingen is bijv dat je allang en breed om de hoek bent en dat je alsnog wordt neergeknald door een APC oid. Daar lijkt het alsof de timing tussen server en client soms wat afwijkt.
Dit zijn dingen die BF1942 al had, maar die zitten er even stug in BF2 nog in.
Ik weet dat het geen America's Army is, maar ietwat meer realisme had wel gekund vind ik.
Soms lig je met een PKM op iemand in te blazen en dat is ie nog niet dood, nou als je wordt geraakt door een 7.62mm kogel dan ben je gewoon kapot.
Ze moeten bij de support gewoon een langere tijd hanteren voor het uitklappen van het wapen en in een staande positie schieten onmogelijk maken of een gigantisch grote crosshair.
Liggend moet dat wapen echt een maaier zijn, 1x van links naar rechts moet je gewoon een heel squad mee neer kunnen maaien.
Zelfde is het met C4, je kan niet eens rennend dat knopje indrukken, dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Daar wordt de MP5 ook zwaar ondergewaardeerd neergezet in deze game, op close-range (en ook middelmatig) is een MP5 gewoon een goed en zeer effectief wapen.
Zelfde geld voor de G36, MP5 en P90. Dit zijn allemaal wapens van H&K uit Duitsland en dat zijn toch echt wapens die hele andere eigenschappen hebben dan hoe ze in BF2 worden neergezet.
Samen met de bugs vind ik dit erg irritant worden in BF2.
Neemt niet weg dat ik het een leuk tijdverdrijf vind, maar kan me er soms erg aan ergeren.
@ Hier boven me:
Mee eens, springen met een zware bepakking gaat niet echt makkelijk. Na 2 a 3x springen (als je het al kan met die bepakking) ben je echt bek-af.
[ Voor 4% gewijzigd door Snow_King op 14-02-2006 23:49 ]
idd, paar nette scores ook neergezetTechnicality schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:40:
[...]
Inderdaad, icm TS heb ik in tijden al niet zulke vette games gehad
Erg veel voldoening geven dat soort games
K/D ratio van 54/0 45/0 of 30/0 :P:D (Commander
Maja, was vandaag de eerste avond weer op TS na dat gezeik. Ging meteen perfect
Anoniem: 107573
Het liggen en knielen is nu wel héél erg traag gemaakt. Kan zijn dat het een kwestie van wennen is, maar ik werd redelijk geownd op karkand

Anoniem: 156699
Eerste keer heb special forces geinstalleerd en 1.12 dus denk gewoon de Incremental patch erover heen en gaan, niet dus!!!!
Tweede keer ik alles eraf gegooid schone bf2 erop en 1.12 en 1.2 weer zelfde shit verhaal loopt vast.
Derde keer opnieuw bf2 erop maar nu de complete 1.2 patch erop weer gekut...
Laatste keer eerst bf2 toen special forces en de completet 1.2 erbij nog niet...
Echt dit begint me zwaar me strot uit te hangen wat is hier nu het probleem???
Steeds net na het opstarten komt ook norton firewall in beeld of ik programma op alle poorten wil toestaan of iets dergelijks dus druk ja en dan hangen maar weer....
Iemand enig idee wat hier aan de hand is heb verschillende patches geprobeerd..
Nog mensen met die ervaring ?
Jup dit heb ik al vet lang, die hele serverbrowser sucktAnoniem: 127429 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:15:
1 klein probje ... in het server-menu kon ik voorheen rangschikken op kaartnaam (vb 'strike' en ik kreeg alle 'strike at karkand' mappen). Als ik nu iets invul en enter krijg ik een lege lijst ??
Nog mensen met die ervaring ?

Alles wat zo mooi leek qua fixes vind ik echt tegenvallen qua uit(af)werking.
De nade-launcher is vanaf 10m+ nog steeds hetzelfde.
Maar als je op de grond voor je schiet gaat hij nog steeds af @ 1m en ben je half dood.
Komt er echter een auto (@7m+) op je af rijden en je schiet, dat stuitert de nade gewoon van z'n raam af terwijl de range groter is dan als je op de grond schiet, niet echt logisch.
De accuracy is nog steeds een lotterij met sommige guns, behalve bij de PKM
1e potje raak ik echt alles vanuit stand met de LA85, ik dacht ze hebben het gefixed.
Potje daarna raak ik gewoon geen reet, de kogels gingen een halve meter naast.
Vertraging bij het opstaan is irri.
Daarbij lijkt het alsof het evenveel tijd kost om te bukken als te liggen, ook niet echt logisch.
Bij elke andere game kost bukken minder tijd dan liggen, dan heb je ook gelijk de opsta vertraging niet nodig.
De shockpaddles zijn soms zwaar f*cked.
Pak je ze, doen ze niks, WTF? Andere wapen selecteren weer de paddles, weer niks...
Door dat gekloot wordt je gelijk in je rug geknald
De AA is wel oke, niet dat ik gelijk kills hiermee had gehaald maar ze gingen tenminste raak
Imho lijkt het erop dat alles een beetje met wat kunstgrepen wordt opgelost terwijl het veel beter kan gezien andere games.
weet je dit zeker? en hoe wordt het gedaan is het dan gewoon weer een mod? want dan steeds 3 maps spelen wordt snel saai.dark rule161 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:47:
[...]
ja dan kan je met een kaartje(met een code) het spel downloaden
ik snap niet dat ze dit niet gewoon in een patch erbij doen, net als defence of conthien bij BFV
pure uitmelkerij, wanneer komt de volgende booster pack? misschien een MEC binnenval in amerika (vast niet zijn ze te trots voor) maar ondertussen wel china beledigen

[ Voor 93% gewijzigd door Bulls op 15-02-2006 00:30 ]
dus als commander leg je er 54 om zonder zelf gedood te worden ?R-B schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:50:
[...]
idd, paar nette scores ook neergezet
K/D ratio van 54/0 45/0 of 30/0 :P:D (Commander)
Anoniem: 102880
Hangt er maar net vanaf...net 64 player Dragon Valley gespeeld...Thrills33ka schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:13:
haaaaahahaahaahaaaaahhaaaaahhaa
te grappig hoe ze het weer verknallen...je hoeft maar op te stijgen met vliegtuig en je wordt uit de lucht geragd door anti air. en ontwijken heeft al helemaal geen zin meer, voor je 2 cm bent gedraaid heb je 2 van die dingen in je reet zitten. ik vind het geen vooruitgang, voor de rest op t eerste gezicht geen verdere grote veranderingen behalve dat je met een heli of vliegtuig gewoon zwaar de lul bent

daar staan 3 AA's op het eiland, 1 bij de woodyard en nog een aan de overkant (Hill village?), 1 bij de powerplant en nog een op die andere helispawn plus een AA vehicle. Zeg maar zowat op elke spawnplek. Nou mooi dat ik aan het eind van de ronde gewoon weer 56 kills had ondanks al die AA die écht wel in gebruik was!! Okee...ik ben een keer of 10 vaker dood gegaan...Maar de raketten van
de jets zijn ook een stuk beter geworden dus dat is dan ook wel weer top..
Werd nog voor noob uitgemaakt omdat ik een keer tegen een heli aan vloog. Nu beginnen ze weer te zeiken dat de raketten van de jets te goed zijn.

En soms gaat het helemaal nergens over met die stingers...helemaal met heli's...die zijn echt driedubbel genaaid!!!
Én minder hitpoints...én betere AA....én nog eens minder raketten!! Op Sharqi is dat echt niet grappig meer. Tis nu gewoon een kwestie van zo hard mogelijk laag vliegen en onderweg nog wat kills proberen mee te pikken. Als je maar ff stil hangt ben je de klos. Is het niet een stinger dan is het wel een Humvee of Vodnik. Die je in 3 sec een grote gatenkaas maakt. Jammer EA/Dice...
P90 zuigt...schiet ook veel te langzaam.
UAV heb je zo uit de lucht met een jet.
Die prone aanpassing zuigt...ik heb nooit dolphin diven gedaan maar nu duurt het een uur voordat je weer op kan staan en dan nog eens een half uur voordat je kan schieten.

@ Snow_king: Dat uitklappen van die pootjes duurt al een eeuwigheid bij de support gun...als je wapen wisseld of spawned moet je eerst 2 sec wachten voordat je schiet. Zelfde geldt voor AT. Spawn net een aantal keer op onze laatste vlag waar een tank staat. Nou voordat je je SRAW in je handen hebt ben je al dood.
Had ik net ook..komt er een vodnik op me af gereden...ik snel die GL gepakt...ketst hij af of hij ging er doorheen ofzo. En ik lekker plat tegen de muur. En je kan nog steeds noobtuben want ik probeerde het een keer....schoot zo'n ding voor mn voeten en ik was toch echt dood!De nade-launcher is vanaf 10m+ nog steeds hetzelfde.
Maar als je op de grond voor je schiet gaat hij nog steeds af @ 1m en ben je half dood.
Komt er echter een auto (@7m+) op je af rijden en je schiet, dat stuitert de nade gewoon van z'n raam af terwijl de range groter is dan als je op de grond schiet, niet echt logisch.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 15-02-2006 01:08 ]
Anoniem: 107573
Dit hebben ze zó gedaan dat, in mijn geval, ik tog wel door blijf spelen, want ik wil gewoon die promoties.... ondanks alle kritiek enzo en het aanpassen. Marketing technisch zit het iig wel snor daarzo
Zit er nu nog wel een vorm van balans in? want volgens mij is die dus compleet weg. Misschien toch maar dit spel links laten liggen...
[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 15-02-2006 02:40 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ik was op de rode aan het schieten toen die tegen de blauwe aanvloog dat was echt een mooi gezicht. één knal en je hebt allebei geen uav meer in de lucht.TRASH_LORD schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:58:
Heeft er iemand al het uav vliegtuig gezien en ook al uit de lucht geknald?
Tijdens de game zie ik mijn 2gB Dual Channel naar 80% lopen. Dit was voor heen tussen 40% en 60%. Mijn AMD64 X2 4400+ draait dan constant rond de 60%.
Ik ondervind voor de rest weing schokkends, al lijkt het wel dat het joinen (iig bij 64 player maps) wat langer te duren. Maar dat kan ook verbeelding zijn hoor.
Anoniem: 58729
staat er helaas niet tussen op www.dlgamer.com
Ik had ook nog twee unlocks staan, maar ik kan ook nog niet kiezen uit de nieuwe wapens!
Meer mensen problemen gehad met het installeren van de patch?
Ik heb tweemaal de zaak herstart na de succesvolle (incremental) patch :Danielson schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:22:
De patch draait bij mij netjes, maar als ik dan het spel opstart blijft hij zeggen dat ik V1.12 gebruik![]()
Ik had ook nog twee unlocks staan, maar ik kan ook nog niet kiezen uit de nieuwe wapens!
1° keer was mijn rang ingame weer naar 0 herleid (dus geen promoties, geen unlocks)
2° keer had ik mijn rang ook ingame (en promotie), maar had ik geen unlocks
3° keer was alles ok
Ik zie wel staan "=JFF=Sicko Killed *blaat*" dus niet teamkilled en zie daarna dat ik gepunished ben voor teamkill.
Maar ik heb dit ook alleen maar op wake island.. ben ik de enige met dit probleem?
Nee ik hoor ik kom wel weer is op DJmantri...Anoniem: 24527 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:
[...]
Volgens mij ben ik niet de enige die denkt dat jij weinig meer bent dan een 15-jarig opscheppertje.
maar de servers lagen per direct eruit dus..
dus ben ik op een andere server gaan klooien.
en me style moest ik ook hevig aanpassen dus
Anoniem: 128025
Hé Sicko, je bent zeker niet de enige Red Name bug komt nog steeds gewoon voor, op EAgames forum ook al over gelezen. Levert weer veel onterechte TK's op dit geziek!cm_sicko schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:11:
en de Redname bug is nog steeds van de partij, gisteren op Wake Island 3 keer achter mekaar iemand neergeknalt die laterna blijkt bij mijn eigen team te horen.
Ik zie wel staan "=JFF=Sicko Killed *blaat*" dus niet teamkilled en zie daarna dat ik gepunished ben voor teamkill.
Maar ik heb dit ook alleen maar op wake island.. ben ik de enige met dit probleem?
Mods on there wayMr. Bondt schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:25:
Wat een k*tpatch
P90 is veeels te zwak.
BAH
....
maar ik moet je toegeven... dat hurken kan zelfs me moeder sneller
maar nog nooit zo vaak achter mekaar gehad als gisteren, het zal wel toeval zijn. Ik zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het aan de patch ligt, maar dat kan ik pas bevestigen als het nog vaker voor zou komen.Anoniem: 128025 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:43:
[...]
Hé Sicko, je bent zeker niet de enige Red Name bug komt nog steeds gewoon voor, op EAgames forum ook al over gelezen. Levert weer veel onterechte TK's op dit geziek!
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Ik had er laatst zelf last van, oftewel ik had een red name, mooitste was nog ik was medic, revive iemand en die schiet mij vervolgens in mijn rug, hoe bedoel je stank voor dank!cm_sicko schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 08:50:
[...]
maar nog nooit zo vaak achter mekaar gehad als gisteren, het zal wel toeval zijn. Ik zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het aan de patch ligt, maar dat kan ik pas bevestigen als het nog vaker voor zou komen.
Ik heb meer het gevoel trouwens dat het aan bepaalde servers ligt dan aan versies, ik heb op onze server bijvoorbeeld nog nooit iemand er over gehoord of meegemaakt, op de servers van I3D waar is speel heb ik het ook (nog) nooit gezien!
@ Vuurvoske: Kijk eens hier: UBAR
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 128025 op 15-02-2006 09:26 ]
http://gathering.tweakers.net/forum/findVuurvoske schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:24:
Iemand heeft een tijdje terug plaatjes + beschrijving gepost van de nieuwe ranks van battlefield 2... Ik wilde deze aan een klasgenoot van me laten zien, kunnen deze opnieuw gepost worden svp? Alvast bedankt
Doe nou ff zelf moeite wil je?
te laat, opmerking blijft
[ Voor 6% gewijzigd door Blacksnak op 15-02-2006 09:38 . Reden: reactie te laat ]
[rml]Danielson in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXIX"[/rml]
Ik zou bij de 45k naar Sergeant Major of the Corps (Requirement: 45.000) promoveren volgens bovenstaande link maar tot heden nog niks gebeurd.
Zie ook niet in die post op pag 5 welke requirements er toebehoren aan de nieuwe ranks.
Voor de oude rank waar ik naar toe werkte op 50k waren de basic armor/transport enz enz required en die heb ik al.
Iemand enig idee of heb ik iets over het hoofd gezien?
Rapapa...
Ik ben een week geleden ongeveer over de 50.000 punten heengegaan en ben toen al Sergeant Major geworden, Sergeant Major of the Corps is toch voorbehouden aan 1 persoon per maand???LosGieros schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:38:
Meer mensen die nog niet in rank omhoog zijn gegaan?
[rml]Danielson in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXIX"[/rml]
Ik zou bij de 45k naar Sergeant Major of the Corps (Requirement: 45.000) promoveren volgens bovenstaande link maar tot heden nog niks gebeurd.
Zie ook niet in die post op pag 5 welke requirements er toebehoren aan de nieuwe ranks.
Voor de oude rank waar ik naar toe werkte op 50k waren de basic armor/transport enz enz required en die heb ik al.
Iemand enig idee of heb ik iets over het hoofd gezien?
Juist!Anoniem: 128025 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:03:
[...]
Ik ben een week geleden ongeveer over de 50.000 punten heengegaan en ben toen al Sergeant Major geworden, Sergeant Major of the Corps is toch voorbehouden aan 1 persoon per maand???
Dan kloppen die posts niet van die link die ik net neer had gezet.
Sergeant Major of the Corps
Requirement: 45.000
Staat in die post van danielson
[ Voor 19% gewijzigd door LosGieros op 15-02-2006 10:09 ]
Rapapa...
Ben je aan het vliegen verschijnt in een UAV voor je..
Zo ben ik al meerdere malen er tegenaan gevlogen.
Dit schijnen nu de juiste ranks te zijn: http://ubar.bf2s.com/ranks.phpLosGieros schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:08:
[...]
Dan kloppen die posts niet van die link die ik net neer had gezet.
Sergeant Major of the Corps
Requirement: 45.000
Staat in die post van danielson
Welke drivers raad je dan aan?RetepV schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:29:
[...]
Ik heb gewoon een Logitech MX-300 muis, niks speciaals. Ik verdenk jou er eerder van dat je brakke muisdrivers gebruikt. Bijvoorbeeld de standaard Windows muisdrivers.
Met een joystick vlieg je veel 'statischer', dwz. veel minder vloeiend door de lucht. Je bent daardoor makkelijker te raken, imo. Terwijl je met goede muisdrivers en aardig wat oefenen ook makkelijk in die loods kan komen.
Ik had dat ook, maar bij mij hield het pas op toen ik een andere virusscanner installeerde. Ik switchde van McAfee naar AVG. Die is veel lichter.Vuurvoske schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:49:
Ik had altijd heel veel haperingen met battlefield 2 vooral in het begin van een map! Is dit met de nieuwe patch verholpen?
Ik heb zelf ook AVG. Een vriend van mij heeft er ook veel last van. Ik weet op dit ogenblik niet wat voor een virusscanner hij heeft.Cloudje schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:11:
[...]
Ik had dat ook, maar bij mij hield het pas op toen ik een andere virusscanner installeerde. Ik switchde van McAfee naar AVG. Die is veel lichter.
Anoniem: 142546
Yep...Danielson schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 07:22:
De patch draait bij mij netjes, maar als ik dan het spel opstart blijft hij zeggen dat ik V1.12 gebruik![]()

Ondanks het foute versienummer werkt alles wel naar behoren online. Wel heb ik een aantal keer de djmantri-server zien crashen en ben de red-name-bug tegengekomen in het Kurbra Dam level.
De flyerboys hebben vaak nog de hoogste score online dus die moeten niet zo zeuren vind ik
Ik heb binnen McAfee aangegeven niets te moeten scannen op mijn Games schijf. Staan toch alleen orginele games op dus virii verwacht ik daar niet direct. Dat scheelde iig behoorlijk op de laadtijden etc.Vuurvoske schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:13:
[...]
Ik heb zelf ook AVG. Een vriend van mij heeft er ook veel last van. Ik weet op dit ogenblik niet wat voor een virusscanner hij heeft.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ok dan waren die posts dus crap.biobak schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:54:
[...]
Dit schijnen nu de juiste ranks te zijn: http://ubar.bf2s.com/ranks.php
Komend weekend promoveren dus
Rapapa...
Als je SF installeert dan wil die toch 1.12 hebben, dus moet je eerst BF 1.0->1.03->1.12 (of 1.0->1.2) en dan incremental 1.2 weer eroverheen zetten?
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Daarvoor is een snipergun toch, die keren dat je iemand een headshot in een chopper kan bezorgen zijn toch maar minimaal. De nieuwe snipergun is echt poepgoed. Zo wordt snipen tenminste weer leuk.Anoniem: 161585 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:12:
[...]
kheb nu nieuwe sniper geunlockt(heb gespaard) en dies echt super tegen infantry maar kan niet door armored glass schieten
Hoe schiet dat ding? Moet je eerst een kogel laden voordat je kan schieten? Dat vind ik zo iri...Stimpy1978 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:48:
[...]
Daarvoor is een snipergun toch, die keren dat je iemand een headshot in een chopper kan bezorgen zijn toch maar minimaal. De nieuwe snipergun is echt poepgoed. Zo wordt snipen tenminste weer leuk.
Wanneer krijg je die nieuwe unlocks eigelijk? Als je de boosterpack heb gekocht?
[ Voor 10% gewijzigd door kw_nl op 15-02-2006 12:00 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Voortaan lekker op de grond blijven en meevechten met je maatjes ....dCY schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:46:
Ben de vliegende UAV nu al zat..
Ik heb ook een leuke computer..
uik vind de sniper geen reet aanStimpy1978 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:48:
[...]
Daarvoor is een snipergun toch, die keren dat je iemand een headshot in een chopper kan bezorgen zijn toch maar minimaal. De nieuwe snipergun is echt poepgoed. Zo wordt snipen tenminste weer leuk.

Vergt noobskills om een headshot te maken.
Je hoogte aanpassen, bij het vliegen?dCY schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:46:
Ben de vliegende UAV nu al zat..
Someone here is full of himself.......Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:
[...]
uik vind de sniper geen reet aan![]()
Vergt noobskills om een headshot te maken.

Ik heb ook een leuke computer..
ook als het +/- 10 meter voor je op een een UAV verschijnt om dat de commander het nodig vond om daar te scannen..?Anoniem: 109640 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:04:
[...]
Je hoogte aanpassen, bij het vliegen?
dan moet je hoger vliegen?dCY schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:13:
[...]
ook als het +/- 10 meter voor je op een een UAV verschijnt om dat de commander het nodig vond om daar te scannen..?
Dit topic is gesloten.