idd die patch is geweldig. Doet me een beetje denken aan de tijde toen dc nog veel gespeeld werd. Zodra je even met je verstand op 0 op een vlag afvloog, kon je het wel vergeten. Er hoefden maar twee personen met een stinger in hun hand te staan en je legde het loodje. Gevolg was dat de helis niet zo erg ownde en dat de piloten die ook daadwerkelijk punten wilde halen, hun skills moesten gebruiken. Hele andere taktieken werden er gebruikt, waaronder vooral niet te dicht in de buurt van tegenstanders komen.
Dat was echt leuk om te spelen. Ik kan me nog herrineren dat ik me op de map el alemein vaak verstopte in zon huisje. Op het moment dat er zon heli boven de vlag kwam hooveren schoot ik ze neer met mijn rpg, daar kon ik me erg mee vermaken

. Deden ze wat moeilijker dan gewoon twee stingers derop afvuren. Eigen schuld dacht ik dan. Moesten ze maar beter opletten, want 1 persoon is natuurlijk niks tegenover zon heli. Sinds 1.2 lijkt dat een beetje te zijn teruggekeerd, balans gaat de goede kant op en de fun daardoor ook. Nog een paar patches en het is perfect

Anoniem: 46247 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 13:17:
[...]
Dat een jet geen armor heeft kan ik me voorstellen. Zij kunnen immers snel draaien en vliegen met een hoge snelheid. Een heli niet.
De heli's waren inderdaad iets te overpowered. Je kunt het echter ook overdrijven. Ze lijken wel van papier. 5 seconden in een humvee en van je cobra is niks meer over. Ze hadden die AA guns gewoon sterker moeten maken en niet de cobra zo drastisch verzwakken. In het echt zijn die dingen redelijk goed bepanserd. Sommige delen kunnen 23 mm cannon hits tegenhouden. Een 0.5 kaliber (=12,7mm) zou alleen de cockpit of zo moeten kunnen penentreren.
Voor de rest ben ik vrij content. Alleen die server browser

Nu kun je zelfs niet meer zoeken.
Op het moment dat je dan weer gaat kijken naar de balans in een spel is het juist goed. Die helis halen de AA neer en vervolgens ben je nergens. Nu dat de cobra wat zwakker is gemaakt kun je als infantrie ook nog wat beginnen het maakt je niet compleet machteloos, echter als de cobrapiloot echt zo goed is haalt hij jouw voertuig ook met gemak neer nog voordat jij op hem kan schieten. Is de heli zwaarbeschadigd en is de kans vrij klein om levend terug te komen, omdat je van alle kanten beschoten kan worden. Moeten ze maar gewoon engineer worden en hun heli ter plekke repareren. In bf42 was dat meer standaard dan uitzondering in tegenstelling tot bf2.
[
Voor 35% gewijzigd door
dikki dik op 15-02-2006 13:35
]