Oke, nu dus voor de 3e keer ge-tked op het moment dat ik in een plane zit op 64 man-server. Heb soieso het idee dat anderen altijd die plane krijgen als ik met meerderen sta te wachten? Is daar nog meer aan te doen dan Use ingedrukt houden?
Net terug van 3 uurtjes op de DJmantri server. Was echt gezellig, spannende matches en dan overwinningen (of verliezen) met 2 of 3 tickets verschil, echt tof gewoon.
Overigens kwam ik nog Evelien tegen, zij werd flink ingemaakt (kuch kuch)
Blijkbaar moet je der toch even wat cursussen bf2 geven ofzo
Ik heb trouwens ooit eens ergens gelezen dat vrouwen shooters heel leuk vinden maar dat ze al dat geschiet niet leuk vinden. Maw, lekker genieten van het landschap zonder dat je omver wordt geschoten door een heli. Misschien wordt't eens tijd voor een 'staakt het vuren' bij BF2?
Overigens kwam ik nog Evelien tegen, zij werd flink ingemaakt (kuch kuch)
Verwijderd
En rekening houdend met het feit dat beginnende bf-ers het nu een heel pak moeilijker hebben dan toen wij allen SAMEN een klein jaartje terug eraan begonnenOCTheEagle schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:23:
Net terug van 3 uurtjes op de DJmantri server. Was echt gezellig, spannende matches en dan overwinningen (of verliezen) met 2 of 3 tickets verschil, echt tof gewoon.
Overigens kwam ik nog Evelien tegen, zij werd flink ingemaakt (kuch kuch)Blijkbaar moet je der toch even wat cursussen bf2 geven ofzo
Ik heb trouwens ooit eens ergens gelezen dat vrouwen shooters heel leuk vinden maar dat ze al dat geschiet niet leuk vinden. Maw, lekker genieten van het landschap zonder dat je omver wordt geschoten door een heli. Misschien wordt't eens tijd voor een 'staakt het vuren' bij BF2?
Btw : is het geheim achter de SF-lintjes nu al bekend ? Toch wel vervelend dat dit niet geweten is

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 00:16 ]
Wat voor taal zullen die Euro Forces praten eigenlijk, Europees?!?

Niet zo gek als je ziet dan 50% van de DJmantri server uit GOT mensen bestaatVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:52:
[...]
En rekening houdend met het feit dat beginnende bf-ers het nu een heel pak moeilijker hebben dan toen wij allen SAMEN een klein jaartje terug eraan begonnen
Btw : is het geheim achter de SF-lintjes nu al bekend ? Toch wel vervelend dat dit niet geweten is
Ik heb een vermoeden dat dit frans of duits zal worden.Epitome schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:21:
Wat voor taal zullen die Euro Forces praten eigenlijk, Europees?!?
Eerder frans omdat frankrijk zich ook regelmatig mengt in buitenlandse operaties.
Dan zal je waarschijnlijk deel uit gaan maken van het vreemdelingenlegioen of iets dergelijks.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Zor meibie dzie engliesj widz dzie frensj eksent ?~Edwin van Cleef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 00:29:
[...]
Ik heb een vermoeden dat dit frans of duits zal worden.
Eerder frans omdat frankrijk zich ook regelmatig mengt in buitenlandse operaties.
Dan zal je waarschijnlijk deel uit gaan maken van het vreemdelingenlegioen of iets dergelijks.
Verwijderd
uhhh wtf, 1.2 patch al uit?
hij is wel offical, released op engelse EA forum
aleen niet door ea zelf dus zou nog ff wachten.
op ea forums komen op de nieuwe 1.2 servers al errors binnen met modified content.
ik wacht zowiezo ff de official af!
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17668
Links removed, ben niet verantwoordelijk voor fubar installs
op ea forums komen op de nieuwe 1.2 servers al errors binnen met modified content.
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=17668
[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 08:35 ]
W00T?Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:06:
uhhh wtf, 1.2 patch al uit?
download en installatie eigen risico want ea heeft officieel niet released nog
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=13863
*knip
[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 14-02-2006 11:13 ]
Verwijderd
en ze wouden 2 nieuwe ribbons down voor bunnyhop en dolphin dive maar ze hebben toch maar patched:P

en ze wouden 2 nieuwe ribbons down voor bunnyhop en dolphin dive maar ze hebben toch maar patched:P

[ Voor 160% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 08:35 ]
hoe haal je deze dan¿ 50x bunny hop IAR of total of 200h dolphin diphen
pssst geld kopen?
Verwijderd
Nou ik heb het topic doorgelezen op eagames.co.uk en wacht wel fijn op de official, iemand had het zelfs over spyware op het moment van link klikken!Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 07:52:
Ze wouden ....
Even beter kijken volgende keer
Hij is binnen .. ga em nu patchen!
Wachten nu al weer zolang dat ik ook nog wel kan wachten op de officiële patch, hoeveel servers zouden er nu al draaien met deze patch!
Verwijderd
tja ik geef het aleen door, installatie is eigen risico. ik wacht ook totdat ie op de ea site van BF2 staat.
Verwijderd
Momenteel 3 .. heb er al in 1 gespeeld.
Echt .. allemaal van die hoog gerankte apen .. krijgen allemaal nieuwe ranks nadat ze iemand hebbne gekilled.
Nu veranderd zowat heel de spelerslijst van goud naar silver!
Heb ook nog ff geprobeerd een kit te zoeken met de 2 nieuwe unlocks .. maar dit is niet gelukt helaas .. misschien vanmiddag ... want dan zijn er meer servers met de nieuwe patch hoop ik ..
Echt .. allemaal van die hoog gerankte apen .. krijgen allemaal nieuwe ranks nadat ze iemand hebbne gekilled.
Nu veranderd zowat heel de spelerslijst van goud naar silver!
Heb ook nog ff geprobeerd een kit te zoeken met de 2 nieuwe unlocks .. maar dit is niet gelukt helaas .. misschien vanmiddag ... want dan zijn er meer servers met de nieuwe patch hoop ik ..
Verwijderd
Removed]
[Link removed until we hear more from EA. Removed by Homer J Sniper]
dit is waar de links stonden op EA forum dus neem aan dat ze niet goed zijn. ik ga ze ook verwijderen voordat er schade gedaan word.
[Link removed until we hear more from EA. Removed by Homer J Sniper]
dit is waar de links stonden op EA forum dus neem aan dat ze niet goed zijn. ik ga ze ook verwijderen voordat er schade gedaan word.
Patch is een custom patch gemaakt door een of andere patchmaker, niet de patchmaker die EA gebruikt, staat op official forums
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Ik heb em erop zitten .. en heb nergens problemen mee hoor ..
Heb hem nog uitbundig gescaned op virussen ..
Ik merk wel dat het spel een heel stukkie soepeler loopt .. dat is ook beter
Heb hem nog uitbundig gescaned op virussen ..
Ik merk wel dat het spel een heel stukkie soepeler loopt .. dat is ook beter
Verwijderd
komt door dat de rendering is aangepatch in de static mesh. schijnt leuke fps boost te hebben.
ik wacht mooi nog op official patch
ik wacht mooi nog op official patch
Patch mag inderdaad nog niet uitgegeven worden, komt allemaal vanmiddag.
Er zijn blijkbaar in de usa nog enkele partners die nog steeds niet de ranked server software ontvangen hebben (na 24 uur distributie)
Er zijn blijkbaar in de usa nog enkele partners die nog steeds niet de ranked server software ontvangen hebben (na 24 uur distributie)

Ik zie dat een boel mensen de patch roekeloos hebben geïnstalleerd, beetje dom imho.
Als je nou gewoon even wacht op de official release?
Als je nou gewoon even wacht op de official release?
[haat-modus]Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:25:
Oke, nu dus voor de 3e keer ge-tked op het moment dat ik in een plane zit op 64 man-server. Heb soieso het idee dat anderen altijd die plane krijgen als ik met meerderen sta te wachten? Is daar nog meer aan te doen dan Use ingedrukt houden?
Geweldig... dat zouden er meer moeten doen
[/haat-modus]
Volgens mij gaan die stingerdingen tegenwoordig achter zowel vriend als vijand aan. Dus het komt ook voor dat een TK niet met opzet is. Dat komt dan puur en alleen door een ongelukkige vliegroute ten opzichte van zo'n AA-gun?!
Heb dat namelijk ook al een paar keer gehad, inclusief een soort van "glitch". Sommige spelers in je eigen partij blijken soms toch nog een rode naam te hebben. Da's echt vaag, schiet je hem overhoop, krijg je punish over je heen ivm TK.
Krijg je btw extra punten als je squadleader bent? Afgelopen week een paar keer squad leader geweest en ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat de teller dan sneller op loopt.
Verwijderd
tja ik had ze niet voor niets weg gehaald! enne als het mee zit is het vanavond toch al patch nightVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:31:
[...]
lz zo te zien hebben ze de files eraf gehaald
dit is in real life ook zo omdat een stinger aleen naar de hitte kijkt. ik gebruik dit juist om van die nasty rockets af te komen om juist naar een enemy vliegtuig te vliegen ern gelijk op te trekken en flairs neer de meuken zodat de stinger hem wacked.p.habo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 09:48:
[...]
[haat-modus]
Geweldig... dat zouden er meer moeten doen(soms is het als commander erg frustrerend als je personen op zo'n spawnpoint ziet samenklonteren en de rest van de map krioelt van de rode stipjes)
[/haat-modus]
Volgens mij gaan die stingerdingen tegenwoordig achter zowel vriend als vijand aan. Dus het komt ook voor dat een TK niet met opzet is. Dat komt dan puur en alleen door een ongelukkige vliegroute ten opzichte van zo'n AA-gun?!
Heb dat namelijk ook al een paar keer gehad, inclusief een soort van "glitch". Sommige spelers in je eigen partij blijken soms toch nog een rode naam te hebben. Da's echt vaag, schiet je hem overhoop, krijg je punish over je heen ivm TK.
Krijg je btw extra punten als je squadleader bent? Afgelopen week een paar keer squad leader geweest en ik krijg zo'n donkerbruin vermoeden dat de teller dan sneller op loopt.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 09:55 ]
Het is idd soms frustie dat er zoveel planelovers zijn.
Helemaal als je als USMC gewoon niet van de carrier afkomt op Wake omdat de rest de moeite niet neemt flags te cappen.
Pilootjes verkiezen een aantal kills en wat negatieve punten boven de teamplay om in ieder geval een poging te doen een flag te cappen.
Helemaal als je als USMC gewoon niet van de carrier afkomt op Wake omdat de rest de moeite niet neemt flags te cappen.
Pilootjes verkiezen een aantal kills en wat negatieve punten boven de teamplay om in ieder geval een poging te doen een flag te cappen.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Jep. Erger ik me ook aan. Ik speelde wel eens met 6 man via teamspeak. Allemaal in een bootje en dan moest je eens zien hoe snel we een vlag hadden
Zeker als een van ons ook nog de heli had gepakt.
Snap ook niet goed dat mensen zulk risico willen nemen in dees tijden dat het ene virus na het andere verschijnt. Maar goed, het is hun spel en hun pjoeterVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 08:29:
tja ik geef het aleen door, installatie is eigen risico. ik wacht ook totdat ie op de ea site van BF2 staat.
offtopic:
jcvjcvjcvjcv > da's nu toch niet echt een handige nick eh ?
jcvjcvjcvjcv > da's nu toch niet echt een handige nick eh ?
Idd, lamme piloten, geef mij maar het betere modderhapwerkRaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:05:
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Ligt het nou aan mij, of is de expansiepack: Special Forces, nou niet erg populair ofzo ?
Nu mijn PC het weer normaal doet, heb ik hem maar weer eens geïnstalleerd (tjah, zonde van het geld als je'm niet gebruikt), en ik krijg bij welke filtering dan ook, maar een stuk of 20 servers te zien tegen 2000+ van BF2
.. en daarvan (v/d 20) zijn dan maar 3of4 gevuld met andere spelers ..
Nu mijn PC het weer normaal doet, heb ik hem maar weer eens geïnstalleerd (tjah, zonde van het geld als je'm niet gebruikt), en ik krijg bij welke filtering dan ook, maar een stuk of 20 servers te zien tegen 2000+ van BF2
Tubby de modderhapper?Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:45:
[...]
Idd, lamme piloten, geef mij maar het betere modderhapwerk
De planes hoeven van mij ook weer niet underpowered te worden (nee het is nooit goed). Als AA ze nu met 2 schoten bijna altijd neerhaalt? Planes moeten wel wat kracht houden willen ze bruikbaar blijven...
offtopic:
Bullet hier incase you didnt notice
[ Voor 39% gewijzigd door marapuru op 14-02-2006 12:09 ]
Verwijderd
Ik zie er toch meestal tussen de 600 en 700 met filters aan: Alle mapgroottes, Same Mod, Do not show full en Ranked, dan is er toch nog keuze zat, het zijn er zeker niet zoveel asl BF2 servers, maar sommige servers wisselen ook af tussen BF2 en SF!Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 11:47:
Ligt het nou aan mij, of is de expansiepack: Special Forces, nou niet erg populair ofzo ?
Nu mijn PC het weer normaal doet, heb ik hem maar weer eens geïnstalleerd (tjah, zonde van het geld als je'm niet gebruikt), en ik krijg bij welke filtering dan ook, maar een stuk of 20 servers te zien tegen 2000+ van BF2.. en daarvan (v/d 20) zijn dan maar 3of4 gevuld met andere spelers ..
Heb ergens gelezen met de nieuwe patch:
Lock = Dood
ik bedoel daar mee, vliegtuigen en helicopters zijn echt easy targets.
Wanneer je een lock heb met een stinger of met de carrier airdefence, bijna gegarandeerd een kill.
Ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd, ik wacht rustig de officiele patch af.
Lock = Dood
Wanneer je een lock heb met een stinger of met de carrier airdefence, bijna gegarandeerd een kill.
[ Voor 4% gewijzigd door dCY op 14-02-2006 12:47 ]
kom op Morpheus, tis valentijnsdag, doe es lief
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Godver wat heb ik gisteren zitten vloeken tijdens de war, dat was weer een beetje teveel moddergehap aan mijn kantmrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:08:
[...]
Tubby de modderhapper?
De planes hoeven van mij ook weer niet underpowered te worden (nee het is nooit goed). Als AA ze nu met 2 schoten bijna altijd neerhaalt? Planes moeten wel wat kracht houden willen ze bruikbaar blijven...
offtopic:
Kijk dat vind ik dus bullshit, ik kan me zo hard ergeren aan mensen die een fighter als transportmiddel gebruiken, stijgen ze op, en boven de vlag bailen ze, like wtf. Met dat ene vliegtuig kan ik wel een hele aanvallende squad naar de klote helpen ... alsof dat geen teamplay is, de pilots maken vaak wel de weg vrij voor de infantery, maar daar wordt niet over nagedacht ... nee de piloten hoeren punten, nou er zijn zat manieren om punten te hoeren, ook als infantry (en dan bedoel ik niet statpadden).RaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 10:05:
[ Voor 21% gewijzigd door EyeWitness op 14-02-2006 12:58 ]
Ik heb wel een hele goede post gelezen van iemand op een forum over de nieuwe patch.
Schijnt dat iedere beetje piloot aan het janken is dat de planes en heli's zo underpowered zijn.
Deze gast schetste echter de situatie dat het juist meer balanced is.
Stel een nieuweling klimt in een AA om zo een jet neer te halen (wat volgens de testers van de 1.2 patch het geval is) dan is er geen goede teamwork.
Het is de taak van de infantery om de AA leeg te houden zodat de piloten vervolgens de boel schoon kunnen vegen.
Maw meer teamwork vereist ipv doelloos heen en weer vliegen en louter kills maken dmv bombingruns.
Zit wel wat in imo.
Schijnt dat iedere beetje piloot aan het janken is dat de planes en heli's zo underpowered zijn.
Deze gast schetste echter de situatie dat het juist meer balanced is.
Stel een nieuweling klimt in een AA om zo een jet neer te halen (wat volgens de testers van de 1.2 patch het geval is) dan is er geen goede teamwork.
Het is de taak van de infantery om de AA leeg te houden zodat de piloten vervolgens de boel schoon kunnen vegen.
Maw meer teamwork vereist ipv doelloos heen en weer vliegen en louter kills maken dmv bombingruns.
Zit wel wat in imo.
dan wordt t ipv planecampen, stationary AA-campen.... dat schiet ook niet op...
(wat eigenlijk altijd mijn tip op teamspeak is als er airovermacht is, met zijn allen zoveel mogelijk AA tegelijkertijd bemannen, zodat de pilots nerveus worden en niet meer op single AA stations af kunnen duiken... )
(wat eigenlijk altijd mijn tip op teamspeak is als er airovermacht is, met zijn allen zoveel mogelijk AA tegelijkertijd bemannen, zodat de pilots nerveus worden en niet meer op single AA stations af kunnen duiken... )
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
+ als je naar de k/d ratio van een gemiddelde planewh*re kijkt, dan snap je meteen waarom ze janken
Niet meer dan rechtvaardig me dunkt !
Zal er meteen ook een pak minder geteamkilled worden voor dit gerief
Zal er meteen ook een pak minder geteamkilled worden voor dit gerief
Alsof jij jouw doelen uitkiest aan de hand van wat het oplevert voor je team.EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Kijk dat vind ik dus bullshit, ik kan me zo hard ergeren aan mensen die een fighter als transportmiddel gebruiken, stijgen ze op, en boven de vlag bailen ze, like wtf. Met dat ene vliegtuig kan ik wel een hele aanvallende squad naar de klote helpen ... alsof dat geen teamplay is, de pilots maken vaak wel de weg vrij voor de infantery, maar daar wordt niet over nagedacht ... nee de piloten hoeren punten, nou er zijn zat manieren om punten te hoeren, ook als infantry (en dan bedoel ik niet statpadden).
Prioriteitenlijst doorsnee public piloot:
1. other planes
2. kills
3. kills
4. kills
5. kills
6. points (see 2-5)
7. points (see 2-5)
8. points (see 2-5)
....
99. my team and what benefits them
Verwijderd
check deze geezer: http://www.bf2player.com/...ge=stats&account=44914749
hij is al colonel dus heeft al gegamed met die beta patch.
want vanavond om 18:00 komt hij officeel. dan mogen er game servers updated worden en de patch released worden
ik wacht wel tot ik strax thuis ben van werk met de juiste patch!
hij is al colonel dus heeft al gegamed met die beta patch.
want vanavond om 18:00 komt hij officeel. dan mogen er game servers updated worden en de patch released worden
Maar als jouw #1 niet wordt uitgeschakeld, dan volgt #2-98....maar dan voor de tegenpartij.Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:14:
[...]
Alsof jij jouw doelen uitkiest aan de hand van wat het oplevert voor je team.
Prioriteitenlijst doorsnee public piloot:
1. other planes
2. kills
3. kills
4. kills
5. kills
6. points (see 2-5)
7. points (see 2-5)
8. points (see 2-5)
....
99. my team and what benefits them
Dus uiteindelijk is toch #99 het belangrijkst. Natuurlijk is het lekker dat je punten ervoor krijgt, maar ik probeer er altijd ervoor te zorgen dat het luchtruim schoon blijft van bogeys en dat 'mijn' infantry niet tegen tanks loopt e.d.
Vanavond ken iesain onez schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:46:
kom op Morpheus, tis valentijnsdag, doe es lief![]()
Ik zal het linkje posten zodra de patch gedownload mag worden
[ Voor 55% gewijzigd door Stewie! op 14-02-2006 13:38 ]
Verwijderd
hahaha welke patch die vanavond uit komt die niemand mag weten die vanavond om 18:00 toch wel uit komt wat een groot geheim is
koekoe just snapped a wire here

koekoe just snapped a wire here
jammer dat 99% van de piloten er anders over denktOemfoefoe schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:24:
[...]
Maar als jouw #1 niet wordt uitgeschakeld, dan volgt #2-98....maar dan voor de tegenpartij.
Dus uiteindelijk is toch #99 het belangrijkst. Natuurlijk is het lekker dat je punten ervoor krijgt, maar ik probeer er altijd ervoor te zorgen dat het luchtruim schoon blijft van bogeys en dat 'mijn' infantry niet tegen tanks loopt e.d.
Verwijderd
Ben benieuwd naar de downloadsnelheid vanavond, zal wel drama zijn!DaMorpheus schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:24:
[...]
Vanavond ken ie
Ik zal het linkje posten zodra de patch gedownload mag worden
En dan nog vanavond downloaden maar denk dat er nog veel servers zonder patch zullen draaien vandaag en morgen!
Verwijderd
Inderdaad...Grondtroepen zijn gewoon jankerds. Nu zijn het de vliegtuigen...wordt wat aan gedaan door EA. Nu zijn de tanks aan de beurt. Let maar op!EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:56:
[...]
Kijk dat vind ik dus bullshit, ik kan me zo hard ergeren aan mensen die een fighter als transportmiddel gebruiken, stijgen ze op, en boven de vlag bailen ze, like wtf. Met dat ene vliegtuig kan ik wel een hele aanvallende squad naar de klote helpen ... alsof dat geen teamplay is, de pilots maken vaak wel de weg vrij voor de infantery, maar daar wordt niet over nagedacht ... nee de piloten hoeren punten, nou er zijn zat manieren om punten te hoeren, ook als infantry (en dan bedoel ik niet statpadden).
De piloten zijn altijd de boeman voor de mensen die aan de "receiving end" staan. Maar dat geldt net zo goed voor mensen die bijv. op Karkand in een tank zitten. Sommige mensen vergeten gewoon hoe waardevol een goede piloot kan zijn. En als ze dan ook nog eens door hebben dat als ze iets spotten er 5s later een paar bommen op vallen...tja dan gaat t hard.
Zo speelde ik laatst nog een rondje Wake bij China deze ronde...ik heb er ongeveer in mn eentje voor gezorgd dat er nauwelijks een bootje, heli of wat ook aan land is gekomen. Dit alles zonder de carrier te rapen!! (op de essex na dan). 1x is een vlag wit geworden maar dat hebben de rest van de troepen opgelost. Geen enkele keer gezeik over rapen of wat ook gehad die ronde dat zegt mij genoeg.
Dit heeft niets met punten hoeren te maken maar primair met doen waar ik goed in ben en wat ik leuk vind. En al schiet AA me 100x uit de lucht...ik blijf vliegen!

Die ene keer dat ik dood ging was zelfs omdat ik net over de arty vloog toen hij begon te schieten.

Wat betreft prioriteiten:
1. Other planes/Armour (afhankelijk wat de grootste dreiging is)
2. Heli's
3. Andere voertuigen.
4. Wit wordende vlaggen.
5. Gespotte infanterie
Iets in die geest. Ik ga altijd eerst voor de grootste dreiging!
Jammer dat 99% van de andere spelers denkt dat 99% van de piloten er anders over denkt. Zegt misschien meer over het gezelschap waar jij mee speelt of de servers waar jij komt. Op de servers waar ik regelmatig kom willen mensen juist dat ik aan hun kant kom spelen of zelfs voor hun clan kom spelen. Natuurlijk omdat ik alleen voor mezelf en de punten ga.Tubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:40:
[...]
jammer dat 99% van de piloten er anders over denkt

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 14:09 ]
Kan de download vanavond wel aanzetten, maar denk dat ik pas donderdag kan spelen, dus die snelheid maakt me niet zoveel uit. Denk dat er snel genoeg mirrors komen.
Wat ik ook wel een aardige verbetering vind is de mogelijkheid om FF aan te zetten voor mijnen. Zo krijg je geen TKs meer door je mijnen en weer meer kills, aangezien ze ook niet meer opgeblazen kunnen worden. Ik denk dat we weer meer mijnen gaan tegenkomen.
Wat ik ook wel een aardige verbetering vind is de mogelijkheid om FF aan te zetten voor mijnen. Zo krijg je geen TKs meer door je mijnen en weer meer kills, aangezien ze ook niet meer opgeblazen kunnen worden. Ik denk dat we weer meer mijnen gaan tegenkomen.
Wij hebben 200 ranked servers in een uur omgezet, dus rond 20:00 zijn we daarmee klaar.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:42:
[...]
Ben benieuwd naar de downloadsnelheid vanavond, zal wel drama zijn!![]()
En dan nog vanavond downloaden maar denk dat er nog veel servers zonder patch zullen draaien vandaag en morgen!
De patch is te downloaden vanaf een 1000 mbit lijntje (west-europa only) en een 100 mbit lijntje, als je er snel bij bent gaat het wel lukken
Je zegt het zelf al... KAN zijn.Sommige mensen vergeten gewoon hoe waardevol een goede piloot kan zijn.
Maar als wij bijvoorbeeld (ik praat voor het gemak in de wij-vorm) geen poot aan wal kunnen krijgen omdat men doodleuk bombingruns aan het maken is op Wake heeft het 0,0 toegevoegde waarde.
9 vd 10 piloten bekommeren zich zelfs niet eens over NME planes en laten elkaar ongemoeid, zodat ook choppers een living prey zijn voor ze.
Verder is het, en dat is dus WEL terecht imo, ook zo dat iedere MEC op Wake zsm naar de twee uiteinden rijdt met alles wat los en vast zit om de bootjes uit te schakelen.
Geloof me, dan is het snel einde oefening!
Verwijderd
Zoek vanavond die 1000mbit link hier wel op dan!DaMorpheus schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:00:
[...]
Wij hebben 200 ranked servers in een uur omgezet, dus rond 20:00 zijn we daarmee klaar.
De patch is te downloaden vanaf een 1000 mbit lijntje (west-europa only) en een 100 mbit lijntje, als je er snel bij bent gaat het wel lukken
Of post jij hier gewoon een link die dan voor iedereen bruikbaar is??
Volgens mij missen we het punt van de discussie hier een beetje...
Het is niet erg dat er piloten zijn... ho, dat is nooit gezegd. Natuurlijk hebben die hun nut. En inderdaad, een vliegtuig als transportmiddel is zwaar bullshit. Als je door een overmacht aan tanks & apc's wordt lastiggevallen, dan biedt de piloot uitkomst, punt.
Wat wel ergerlijk is, is het feit dat zo'n vliegtuig "vaak" wordt gereserveerd door ca. 5 personen die uiterst geduldig gaan staan wachten tot er een nieuwe spawnt. DAT slaat nergens op. Pak maar een boot, apc, whatever. Met een omweg kom je ook ergens, zonder dat je neergemaaitd ordt door een willekeurige tegenstander.
En wat betreft die helikopters... Als er een geoefend piloot in zit, dan ben je als tegenpartij helemaal nergens...
Edit: typo... ;-)
Het is niet erg dat er piloten zijn... ho, dat is nooit gezegd. Natuurlijk hebben die hun nut. En inderdaad, een vliegtuig als transportmiddel is zwaar bullshit. Als je door een overmacht aan tanks & apc's wordt lastiggevallen, dan biedt de piloot uitkomst, punt.
Wat wel ergerlijk is, is het feit dat zo'n vliegtuig "vaak" wordt gereserveerd door ca. 5 personen die uiterst geduldig gaan staan wachten tot er een nieuwe spawnt. DAT slaat nergens op. Pak maar een boot, apc, whatever. Met een omweg kom je ook ergens, zonder dat je neergemaaitd ordt door een willekeurige tegenstander.
En wat betreft die helikopters... Als er een geoefend piloot in zit, dan ben je als tegenpartij helemaal nergens...
Edit: typo... ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door p.habo op 14-02-2006 14:51 ]
Verwijderd
Maar wat doe je dan als de volgende ronde aanbreekt? Spring je weer asap in de plane of gun je een ander het plezier (en de punten) van het vliegen in een jet. Want dat gebeurt mij nog veel te weinig, dat er per rone gespeeld wordt ok, maar sta dat ding dan ook eens af. Ik kan sinds kort (een beetje) vliegen met mn joypad echter krijg nooit de kans om verder te oefenen omdat er altijd wel iemand anders in de plane zit.

Moraal: Voer/vliegtuig per ronde prima, maar wees eens zo lief om deze de volgende ronde te laten staan voor een ander.
@phoenixproject: Niets persoonlijks hoor maar zat me gewoon dwars en jij was de eerste die het over vliegen heeft toen ik mijn ei kwijt moest
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 14:26 ]
Welke server maakt eigelijk niet eens zoveel uit, het is iets wat op alle publics gebeurt, verder leuk voor je dat je voor hun clans mag komen spelen. Maar een dedicated pilot role is een beetje overbodig binnen een clan omdat bijna alle competities op 16p maps gespeeld worden en de keren dat ik cleansweep heb gespeeld als official warmap is op 1 hand te tellenVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:51:
[...]
Jammer dat 99% van de andere spelers denkt dat 99% van de piloten er anders over denkt. Zegt misschien meer over het gezelschap waar jij mee speelt of de servers waar jij komt. Op de servers waar ik regelmatig kom willen mensen juist dat ik aan hun kant kom spelen of zelfs voor hun clan kom spelen. Natuurlijk omdat ik alleen voor mezelf en de punten ga.
kortom, piloting is een useless skill in bf2 kwa competitie
helipilots/gunners of spelers die het beide tegelijk kunnen zijn een stuk waardevoller.
Oefenen doe je maar tegen bots, niets is frustrerender dan een beginnende pilot na opstijgen direct tegen de vlakte te zien gaan terwijl je team geraped wordt door de nmi pilots.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:25:
[...]
Maar wat doe je dan als de volgende ronde aanbreekt? Spring je weer asap in de plane of gun je een ander het plezier (en de punten) van het vliegen in een jet. Want dat gebeurt mij nog veel te weinig, dat er per rone gespeeld wordt ok, maar sta dat ding dan ook eens af. Ik kan sinds kort (een beetje) vliegen met mn joypad echter krijg nooit de kans om verder te oefenen omdat er altijd wel iemand anders in de plane zit.En kom niet aan met lege servers of dat soort onzin, lekker proberen de uncappable vlag te bomben in mn eentje zeker....
Moraal: Voer/vliegtuig per ronde prima, maar wees eens zo lief om deze de volgende ronde te laten staan voor een ander.
@phoenixproject: Niets persoonlijks hoor maar zat me gewoon dwars en jij was de eerste die het over vliegen heeft toen ik mijn ei kwijt moest![]()
[ Voor 36% gewijzigd door Tubby op 14-02-2006 14:28 ]
Verwijderd
eindelijk! Mensen ook daadwerkelijk kunnen neerschieten, wanneer ze in een vliegtuig zitten. Scores als 20-2 worden dan ook een zeldzaamheid. Kortom ik hoop dat het waar is wat ze zeggen.dCY schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:39:
Heb ergens gelezen met de nieuwe patch:
Lock = Dood
Mja ik blijf nog steeds bij mij punt, als ze echt van dat probleem af willen moeten ze die pijltjes vervangen door echt luchtafweergeschut. Want wat je nu krijgt is dat die piloten gaan zeuren doordat ze telkens uit de lucht worden geschoten. Zonder dat de mensen daar skills voor nodig hebben, gaat volledig automatisch.
Dat mensen wachten op het vliegdekschip voor een JSF vind ik heel begrijpelijk: vliegen is gewoon verdomd leuk
Vaak weten de piloten ook waar de AA-guns zich bevinden en passen ze daar hun vliegroutes op aan. Aan de andere kant zal een "stinger-class" gewoon veel meer nut hebben, dan kun je tenminste een beetje uit de voeten.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:30:
[...]
eindelijk! Mensen ook daadwerkelijk kunnen neerschieten, wanneer ze in een vliegtuig zitten. Scores als 20-2 worden dan ook een zeldzaamheid. Kortom ik hoop dat het waar is wat ze zeggen.
Mja ik blijf nog steeds bij mij punt, als ze echt van dat probleem af willen moeten ze die pijltjes vervangen door echt luchtafweergeschut. Want wat je nu krijgt is dat die piloten gaan zeuren doordat ze telkens uit de lucht worden geschoten. Zonder dat de mensen daar skills voor nodig hebben, gaat volledig automatisch.
Edit: Ik moet wel eerlijk zeggen dat het me verder niets uit maakt. Zo vaak komt het nu ook weer niet voor... Zelf kan ik voor geen meter vliegen in geen van beiden, dus
Winst of verlies, het maakt niet uit, het is en blijft een spelletje... als je er zelf maar lol in beleeft.
[ Voor 24% gewijzigd door p.habo op 14-02-2006 14:43 ]
Verwijderd
Hahaha..."jullie" verzinnen altijd wel een excuus. Of het is alleen maar gezeik over plane en helicampers, doen ze een keer wat anders is het wéér niet goed. In dit geval maakte het geen bal uit want toen we van kant wisselde was het ongeveer hetzelfde laken en pak. En wat ik al zei...ik heb de carrier met rust gelaten op de AA na (voor mijn eigen gerief) en alle vliegtuigen en heli's op een "eerlijke" manier uit de lucht gehaald. Alles valt of staat gewoon met de samenwerking van je team.RaDKiLL schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:19:
[...]
Je zegt het zelf al... KAN zijn.
Maar als wij bijvoorbeeld (ik praat voor het gemak in de wij-vorm) geen poot aan wal kunnen krijgen omdat men doodleuk bombingruns aan het maken is op Wake heeft het 0,0 toegevoegde waarde.
9 vd 10 piloten bekommeren zich zelfs niet eens over NME planes en laten elkaar ongemoeid, zodat ook choppers een living prey zijn voor ze.
Verder is het, en dat is dus WEL terecht imo, ook zo dat iedere MEC op Wake zsm naar de twee uiteinden rijdt met alles wat los en vast zit om de bootjes uit te schakelen.
Geloof me, dan is het snel einde oefening!
Als er al iemand staat te wachten op het vliegtuig ga ik niet lame lopen duwen of proberen toch dat vliegtuig te krijgen. Ik weet hoe irri ik dat vind en ben dan mans genoeg om mijn heil ergens anders te zoeken. Maar inderdaad zie ik vaak 1 of een aantal man in/bij de hangaar wachten op het vliegtuig (wat toch niet komt als ik mn dag hebp.habo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:25:
Wat wel ergerlijk is, is het feit dat zo'n vliegtuig "vaak" wordt gereserveerd door ca. 5 personen die uiterst geduldig gaan staan wachten tot er een nieuwe spawnt. DAT slaat nergens op. Pak maar een boot, apc, whatever. Met een omweg kom je ook ergens, zonder dat je neergemaait wordt door een willekeurige tegenstander.

Eehm...als ik als eerste bij het vliegtuig ben wel ja....en niet om iemand ofzo af te kraken of wat ook..maar je moet lekker doen waar je goed in bent en het meeste plezier aan beleefd. Je zegt zelf dat je een beetje kan vliegen, wat is het nut dan voor jou om te vliegen? (buiten jouw plezier dan) Nogmaals niet rot bedoeld hoor. Ik snap dat jij ook een keer wilt vliegen maar iemand die het vliegtuig wel goed kan benutten heeft er dan toch veel meer aan? En wat ik hierboven al zei...als ie weg is issie weg. Staat er al iemand bij..so be it...Maar als ik m kan pakken dan doe ik dat...Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:25:
[...]
Maar wat doe je dan als de volgende ronde aanbreekt? Spring je weer asap in de plane of gun je een ander het plezier (en de punten) van het vliegen in een jet. Want dat gebeurt mij nog veel te weinig, dat er per rone gespeeld wordt ok, maar sta dat ding dan ook eens af. Ik kan sinds kort (een beetje) vliegen met mn joypad echter krijg nooit de kans om verder te oefenen omdat er altijd wel iemand anders in de plane zit.En kom niet aan met lege servers of dat soort onzin, lekker proberen de uncappable vlag te bomben in mn eentje zeker....
@phoenixproject: Niets persoonlijks hoor maar zat me gewoon dwars en jij was de eerste die het over vliegen heeft toen ik mijn ei kwijt moest![]()
En je hoeft gerust niet op lege servers te spelen om te oefenen. Hoe vaak kom ik wel niet in een server waar de vliegtuigen gewoon op de grond staan. Vaak is het ook de eerste rush naar de vliegtuigen en staan ze 5 min later gewoon stof op te doen.
Ik speel toch geen wars dus daar lig ik niet wakker van. En in een heli kom ik ook prima uit de voeten. Ik ben nu uurtjes aant maken voor mn veteran heli badge en zit gemiddeld ook aan de 80-100 puntjes per ronde (met gunner dan wel)....dusssssssssTubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:
[...]
Welke server maakt eigelijk niet eens zoveel uit, het is iets wat op alle publics gebeurt, verder leuk voor je dat je voor hun clans mag komen spelen. Maar een dedicated pilot role is een beetje overbodig binnen een clan omdat bijna alle competities op 16p maps gespeeld worden en de keren dat ik cleansweep heb gespeeld als official warmap is op 1 hand te tellen![]()
kortom, piloting is een useless skill in bf2 kwa competitie
helipilots/gunners of spelers die het beide tegelijk kunnen zijn een stuk waardevoller.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 14:50 ]
Ik denk dat het nog wel eens tegen kan vallen met het neerhalen van vliegtuigen. De goeie piloten zullen nog steeds gewoon in de lucht blijven.
Echter voor de heli piloten wordt het een stuk lastiger, zij krijgen verre weg de meeste klappen met deze patch.
De heli's krijgen minder raketten, de tv guided missile kan minder ver, ze gaan sneller kapot en de AA locked nog beter op de heli's.
Echter voor de heli piloten wordt het een stuk lastiger, zij krijgen verre weg de meeste klappen met deze patch.
De heli's krijgen minder raketten, de tv guided missile kan minder ver, ze gaan sneller kapot en de AA locked nog beter op de heli's.
Maar wat ik dan niet aan het geklaag begrijp is dat wat jij hier schetst gewoon nog steeds mogelijk is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:51:
[...]
De piloten zijn altijd de boeman voor de mensen die aan de "receiving end" staan. Maar dat geldt net zo goed voor mensen die bijv. op Karkand in een tank zitten. Sommige mensen vergeten gewoon hoe waardevol een goede piloot kan zijn. En als ze dan ook nog eens door hebben dat als ze iets spotten er 5s later een paar bommen op vallen...tja dan gaat t hard.
Het enige is nu dat vliegtuigen vaker uit de lucht geschoten gaan worden. Well, dat levert dus voornamelijk op dat meer mensen in een vliegtuig kunnen vliegen, hoewel een stuk korter dan voorheen.
Tja, je kunt geen vliegtuig-hog meer worden omdat het onmogelijk wordt om eeuwig rond te vliegen. Maar als je een goede piloot bent kun je nog steeds even effectief zijn voor de grondtroepen als voorheen. Je kunt alleen een stuk minder kills maken zonder dat je opnieuw moet respawnen.
Ergo: meer verschillende mensen zullen kunnen vliegen, de grondtroepen hebben nu ook een kans, de effectiviteit van de vliegtuigen blijft gelijk, alleen de lui die eeuwig doorvliegen en anderen geen kans geven om te vliegen, worden nu aangepakt.
Prima toch? Als jij een bom gooit op een APC, dan is die APC nog steeds kapot hoor.
In het echt kunnen vliegtuigen overigens lang niet zo goed tegen kogels als in BF2. Maar ze gaan natuurlijk wel een stuk sneller.
Edit:
Overigens nog beter: als een n00b jouw plane pakt als jij aan barrels geschoten bent, dan weet je zeker dat het nooit lang kan duren dat hij in de lucht blijft
Prima. Hoe denk je dat ik me voel als ik als infanterist in een ronde door die vliegtuigen opgeteld 10 minuten wachttijd oploop, terwijl ik weet dat een piloot nog geen 30 seconden wachttijd heeft gehad? In theorie zal met deze patch mijn wachttijd niet omlaag gaan, maar de wachttijd van de piloot wel omhoog gaan. Jammer maar helaas, een spel moet gebalanceerd zijn om iedereen even veel plezier te bezorgen.
[ Voor 22% gewijzigd door RetepV op 14-02-2006 14:59 ]
Macbook Pro
Verwijderd
JEP...al met al worden de aviators vet genaaid deze patch...alleen AA verbeteren was genoeg geweest.EleFanta schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:49:
Ik denk dat het nog wel eens tegen kan vallen met het neerhalen van vliegtuigen. De goeie piloten zullen nog steeds gewoon in de lucht blijven.
Eerst zien, dan geloven...RetepV schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:51:
[...]
Maar wat ik dan niet aan het geklaag begrijp is dat wat jij hier schetst gewoon nog steeds mogelijk is.
Het enige is nu dat vliegtuigen vaker uit de lucht geschoten gaan worden. Well, dat levert dus voornamelijk op dat meer mensen in een vliegtuig kunnen vliegen, hoewel een stuk korter dan voorheen.
Tja, je kunt geen vliegtuig-hog meer worden omdat het onmogelijk wordt om eeuwig rond te vliegen. Maar als je een goede piloot bent kun je nog steeds even effectief zijn voor de grondtroepen als voorheen. Je kunt alleen een stuk minder kills maken zonder dat je opnieuw moet respawnen.
Ook dat is onzin maar goed...in het echt kloppen er wel meer dingen niet.In het echt kunnen vliegtuigen overigens lang niet zo goed tegen kogels als in BF2. Maar ze gaan natuurlijk wel een stuk sneller.
Als ze meer verschillende mensen willen laten vliegen moeten ze gewoon de vliegtuigen sneller laten spawnen dan de spelers. Nu heb je meestal tijd genoeg om weer naar je vliegtuig te lopen en dan krijg je weer van die tk taferelen.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 14:57 ]
Zowiezo een beetje een zinloze discussie, het slechte team verliest zowiezo altijd. Of het nou aan een speler ligt of aan de map... Als het je niet bevalt zoek je toch een andere server op?
Je hebt de game gekocht, daarmee hoef je nog niet op servers te spelen waar je altijd verliest
En tja misschien moeten sommige spelers wel eens wat meer naar zichzelf kijken ipv te whinen dat de rest van het team niets doet!
Je hebt de game gekocht, daarmee hoef je nog niet op servers te spelen waar je altijd verliest
En tja misschien moeten sommige spelers wel eens wat meer naar zichzelf kijken ipv te whinen dat de rest van het team niets doet!
Verwijderd
Toch is dat vaak wel zo...1 piloot die anders op de grond had gelopen maak in mijn opinie weinig verschil. Dan ligt het toch echt aan de rest van het team die te weinig doet.
Gister nog paar potjes karkand gespeeld. K zie de vlag bij de gatehouse wit worden, schreeuw 20x om versterking, vraag nog arty aan ed...ik ga dood...ondertussen zie ik onze tank vrolijk vertrekken richting een andere vlag en 5 sec later is onze vlag overgenomen..En dat heb ik wel een keer of 3 zien gebeuren.
Gister nog paar potjes karkand gespeeld. K zie de vlag bij de gatehouse wit worden, schreeuw 20x om versterking, vraag nog arty aan ed...ik ga dood...ondertussen zie ik onze tank vrolijk vertrekken richting een andere vlag en 5 sec later is onze vlag overgenomen..En dat heb ik wel een keer of 3 zien gebeuren.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 15:02 ]
Verwijderd
....ziet er mooi uit. Tegelijk zie je ook het nadeel van het ranked-servers systeem. Die map krijgt nergens een poot aan de grondMaTr1x schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:57:
Toffe map ontdekt: Aerial Combat Beta 3. Deze map hebben we vandaag op onze public server gespeeld en dat was echt vet! Check http://www.agentk.net/bf2map/aerial.htm en de homepage van http://www.totalbf2.com/ voor meer info, een echte aanrader!
Dat hoef je toch niet te zien. Nergens staat toch dat de accuracy van de vliegtuigbommen omlaag gegaan is?Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:52:
Eerst zien, dan geloven...
Mwoa, ik heb geen 30 seconden nodig om iemand te TK-en hoor. Dat is in een flits gebeurd. En die vliegtuigen spawnen snel genoeg. Nooit langer hoeven wachten dan zo'n 20 seconden als ik uit de lucht geschoten werd en weer op het vliegveld respawnede.Als ze meer verschillende mensen willen laten vliegen moeten ze gewoon de vliegtuigen sneller laten spawnen dan de spelers. Nu heb je meestal tijd genoeg om weer naar je vliegtuig te lopen en dan krijg je weer van die tk taferelen.
Ik heb WEL regelmatig langer moeten wachten als iemand anders sneller was dan ik. Nu, dat verandert dus nu. Een piloot die niet aan zijn verdediging denkt zal het niet langer dan een minuut of 3 a 4 in de lucht uithouden. Dat betekent dat de wachttijd voor een nieuw vliegtuig nu dus maximaal 3 a 4 minuten is. Terwijl dat voorheen wel eens 30 minuten kon zijn, of erger: helemaal niet omdat de piloot gewoon nooit kapot ging.
[ Voor 67% gewijzigd door RetepV op 14-02-2006 15:05 ]
Macbook Pro
Er wordt te veel gezeken op pilots. Als je er goed in bent, waarom zou je dan niet vliegen. Je kan alleen je team maar helpen.
[ Voor 17% gewijzigd door Falcon2107 op 14-02-2006 15:05 ]
Verwijderd
Eerst zien of je wel véél vaker uit de lucht wordt gehaald en of dan uiteindelijk meer mensen kunnen vliegen. Don't get your hopes up yet. Statpadden zouden ze ook iets aan gedaan hebben vorige patch.
Het werd gewoon tijd dat er wat aan gedaan werd. Iedereen hier weet wel hoe irritant het is als je zuiver lock op een trage transport heli hebt, geen flares te bekennen en je raketten vliegen de blackhawk van je eigen team in die net op het randje van je scherm te zien is. 100% kill factor hoeft van mij niet, maar een "kleine" correctie was wel op z'n plaats. Vanavond maar eens zien hoe het gaat.
zou wel leuk zijn als er op mantri gewoon 1 custom map draait met 20 vliegtuigen ofzo... dan kan echt iedereen vliegen, beginner of gevorderd.
weet iemand daar nog een leuke map voor?
Aerial Combat Beta 3 bijvoorbeeld
dat ie niet ranked is maakt mij niks uit.
weet iemand daar nog een leuke map voor?
Aerial Combat Beta 3 bijvoorbeeld
dat ie niet ranked is maakt mij niks uit.
[ Voor 8% gewijzigd door takker op 14-02-2006 15:13 ]
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
Eindelijk hebben die flares dus ook nut dat ze op die planes en choppers zitten
Hallo
sorry maar wie ben jij om dat te zeggenTubby schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:26:oefenen doe je maar tegen bots ,niets is frustrerender dan een beginnende pilot na opstijgen direct tegen de vlakte te zien gaan terwijl je team geraped wordt door de nmi pilots.

echter als je zo iemand als ik hebt, die het echt nog moet leren, en die BLIJFT de chopper of whatever dan pakken, dan heb je wel gelijk, maar ik zeg altijd uit mezelf als het TE vaak misgaat, hey jongens ik kap met de chopper kan iemand hem overnemen.
* CrankyGamerOG heeft zich maar een joystick gekocht voor chopper/plane in BF2 , nu nog oefenen
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Tjees, wat een onzin. Speel dan singleplayer, als je zo nodig wil gaan oefenen met een vliegtuig.takker schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:06:
zou wel leuk zijn als er op mantri gewoon 1 custom map draait met 20 vliegtuigen ofzo... dan kan echt iedereen vliegen, beginner of gevorderd.
Macbook Pro
Joystick voor chopperCrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:10:
* CrankyGamerOG heeft zich maar een joystick gekocht voor chopper/plane in BF2 , nu nog oefenen
Chopper gaat echt vele malen beter met de muis. Vliegtuig met de muis is wel echt huilen met de pet op.
Macbook Pro
Ik vind dat de 'pas startende' aka 'noobs' maar eerst flink wat uurtjes op single player moeten door brengen, er zijn zat spellen waar eerst tuturial ed. moet worden doorlopen om het spel uiteindelijk goed te kunnen spelen. AA (America's Army) ook, eerst trainign. En gelijk hebben ze ermee.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:10:
[...]
sorry maar wie ben jij om dat te zeggen, hij heeft het spel net zo goed gekocht en heeft net zo veel recht online te doen wat jij ook hebt, dat het beter is voor het team dat ie het laat staan ok, maar ga niet lopen miepen als iemand ens een keer wilt proberen.
![]()
echter als je zo iemand als ik hebt, die het echt nog moet leren, en die BLIJFT de chopper of whatever dan pakken, dan heb je wel gelijk, maar ik zeg altijd uit mezelf als het TE vaak misgaat, hey jongens ik kap met de chopper kan iemand hem overnemen.
Helaas kopen veel mensen games om gelijk online te gaan n00ben.
En ja waarom mensen een joystick nodig hebben vraag ik me ook steeds vaker af, muis is fijn genoeg
gvd wat een tiepfouten kan telkes alles lopen editten
[ Voor 19% gewijzigd door EyeWitness op 14-02-2006 15:18 ]
jah met jouw muis misschien wel ,maar ik zit met zon standaard desktop muisje die bijna geen zak registreert, dus de joystick is al een hele vooruitgang , heb net getest en heb 20x meer controle over de chopper, kan zelfs IN de loods komen zonder schade (weet de mapnaam ff niet).RetepV schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:13:
[...]
Joystick voor chopper. N00B!!!!!!
Chopper gaat echt vele malen beter met de muis. Vliegtuig met de muis is wel echt huilen met de pet op.
Dat hoefde ik eerst toch niet te proberen.
en daarbij, laat mij een n00b zijn in BF2, kom eens met mij Q3CA/RTCW spelen ofzo, kijken of je dan nog zo hard schreeuwt dat IK de n00b ben, ik speel BF2 net 2 weken.. so chill out
(speel onderhand al 10 jaar online
jah dat vind jij (vind ik ook hoor), maar daar hebben wij niks over te zeggen....EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:16:
[...]
Ik vind dat de 'pas startende' aka 'noobs' maar eerst flink wat uurtjes op single player moeten door brengen, er zijn zat spellen waar eerst tuturial ed. moet worden doorlopen om het spel uiteindelijk goed te kunnen spelen. AA (America's Army) ook, eerst trainign. En gelijk hebben ze ermee.
En ja waarom mensen een joystick nodig hebben vraag ik me ook steeds vaker af, muis is fijn genoeg
hij heeft net zo veel recht op online spelen als jij, dat jij als geoefende speler je er aan stoort kan ik inkomen, maar dan nog .. Zo moeilijk is BF2 ook weer niet op te pikken als je vaker online gegamed hebt hoor..
[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 15:20 ]
Ik heb ECHT NOG NOOIT een kickvote zien lukken. Dus het interesseert me echt geen ene donder.p.habo schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:27:
Stelling: Kickvotes zijn superlame!
Wie is het daar mee eens en waarom?
Ik wordt er echt dood en doodziek van dat mensen gaan kickvoten om het minste of het geringste... zelfs zonder uitleg! Superzwak dat je kickt zonder eerst netjes uit te leggen waarom dat je dat doet.
Macbook Pro
Verwijderd
jaja en jij ging zeker eerst 3 weken sp oefenen om online te gaan gamenEyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:16:
En ja waarom mensen een joystick nodig hebben vraag ik me ook steeds vaker af, joystick is fijn genoeg
trusten he
lol pcies mijn punt, jij steelt alleen me woordenVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:19:
[...]
jaja en jij ging zeker eerst 3 weken sp oefenen om online te gaan gamen
trusten he
Doe anders niks anders dan chopperen met mijn joystick, gaat anders prima. Scherpe bochten maken enzo, toch wel handig dan een joystick.RetepV schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:13:
[...]
Joystick voor chopper. N00B!!!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door mach2 op 14-02-2006 15:25 ]
Hallo
Ik speel al sinds de release van BF1942 Battlefield, en toen had ik nog geen internet, dus heel wat uurtjes op SP en Lan doorgebracht. BF2 is weinig meer dan BF1942 ...Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:19:
[...]
jaja en jij ging zeker eerst 3 weken sp oefenen om online te gaan gamen
trusten he
enige naabactie @ begin van BF2 was dat k gelijk in zee stortte omdat EA het zo nodig vond om de mouse te inverten verder niets ...
Verwijderd
okeej ken ik me iets bij voorstellenEyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:23:
[...]
Ik speel al sinds de release van BF1942 Battlefield, en toen had ik nog geen internet, dus heel wat uurtjes op SP en Lan doorgebracht. BF2 is weinig meer dan BF1942 ...
echter het gros heeft wel een internet verbinding
en toen je bf2 kreeg .hoelang duude het toen voordat je online ging .?
:spuugt de woorden uit ,om vervolgens toestemming te vragen aan Def!ance
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 15:26 ]
Ik vind het persoonlijk ook erg leuk om wat te swappen met een chopper. Met wat mazzel wil je gunner/pilot dat ook, zodat je iedere ronde even wisselen kunt. Heb ik overigens vaak dat na 2, 3x swappen de ander dan maar roept dat ik maar moet blijven vliegen, want dat gaat de laatste tijd erg lekker. Maar aan de andere kant: gunner gaat ook erg lekker en dat vind ik zeker net zo leuk. Lekker om en om als het aan mij ligt...
lmfaoVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:23:
:spuugt de woorden uit ,om vervolgens toestemming te vragen aan Def!ance
jah eyewitness , we weten het nu wel, maar je snapt ons punt geloof ik nog niet
ik DURF VOOR 100 EURO te wedden dat ALS jij toen wel internet gehad had jij ook gewoon online was gaan spelen
en dan kan je nou neeeeee hoor blaten wat je wilt, im not listning
* CrankyGamerOG talk to the hand
[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 15:27 ]
Ligt eraan of de game een leuke SP heeft, BF in dit geval niet dus waarschijnlijk wask wel online gegaanCrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:26:
[...]
lmfao,
jah eyewitniz, we weten het nu wel, maar je snapt ons punt geloof ik nog niet
ik DURF VOOR 100 EURO te wedden dat ALS jij toen wel internet gehad had jij ook gewoon online was gaan spelen
en dan kan je nou neeeeee hoor blaten wat je wilt, im not listning
* CrankyGamerOG talk to the hand
MAarja, kga ff DjMantri server op...
Ik heb gewoon een Logitech MX-300 muis, niks speciaalsCrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:17:
jah met jouw muis misschien wel ,maar ik zit met zon standaard desktop muisje die bijna geen zak registreert, dus de joystick is al een hele vooruitgang , heb net getest en heb 20x meer controle over de chopper, kan zelfs IN de loods komen zonder schade (weet de mapnaam ff niet).
Dat hoefde ik eerst toch niet te proberen.
Met een joystick vlieg je veel 'statischer', dwz. veel minder vloeiend door de lucht. Je bent daardoor makkelijker te raken, imo. Terwijl je met goede muisdrivers en aardig wat oefenen ook makkelijk in die loods kan komen.
en daarbij, laat mij een n00b zijn in BF2, kom eens met mij Q3CA/RTCW spelen ofzo, kijken of je dan nog zo hard schreeuwt dat IK de n00b ben, ik speel BF2 net 2 weken.. so chill out
(speel onderhand al 10 jaar online) (pin me er niet op vast)
Mijn nickname is [Q4O]Dorkman. Ik speel sinds Quake een jaartje of zo uit was online. Ik weet het niet precies meer, maar volgens mij zit ik nu al weer 7 jaar in de Q4O clan. Q3A? RTCW? Hehehehe, kom maar op
Ik bedoelde het eigenlijk zo: als je als n00b eerst in singleplayer leert vliegen, dan heb je online veel meer plezier in het vliegen. Als je als n00b gelijk online gaat proberen te vliegen, dan krijg je continue gezeik aan je hoofd of wordt je de hele tijd ge-TK'd. Ik spreek uit ervaring.jah dat vind jij (vind ik ook hoor), maar daar hebben wij niks over te zeggen....
hij heeft net zo veel recht op online spelen als jij, dat jij als geoefende speler je er aan stoort kan ik inkomen, maar dan nog .. Zo moeilijk is BF2 ook weer niet op te pikken als je vaker online gegamed hebt hoor..
Edit:
Ook in UT versla ik je wel. Maar ik heb geen idee waarom
[ Voor 9% gewijzigd door RetepV op 14-02-2006 15:35 ]
Macbook Pro
En het is mijn goed recht om "online te gaan n00ben" zodra ik het spel gekocht heb.EyeWitness schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:16:
Ik kom liever mensen tegen die slecht zijn maar toch door blijven gaan dan mensen die 10 minuten met z'n allen op een vliegtuig staan omdat ze zich zo goed vinden of voor de makkelijke punten gaan.
jah dat kan ik dan wel beamen lol, ik kwam voor de eerste keer dat ik online speelde op een server (niet djmantri)RetepV schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:29:
[...]
Ik bedoelde het eigenlijk zo: als je als n00b eerst in singleplayer leert vliegen, dan heb je online veel meer plezier in het vliegen. Als je als n00b gelijk online gaat proberen te vliegen, dan krijg je continue gezeik aan je hoofd of wordt je de hele tijd ge-TK'd. Ik spreek uit ervaring.
spawnde op de carrier, en zag de cobra staan, denk ey vet, je kan zelfs vliegen
ik erheen, en ramde maar op de mijn standaard "use" knop (toevallig dus de goeie)
stijg lekker op en word meteen weer uit de lucht gejaagd, omg, en een stortbui aan verwensingen kreeg ik over me heen hey, lol dat wil je niet weten
bleek dus dat iemand anders zn buddy achterinzat en die had mij uit de lucht geschoten (tk dus)
toen ik daarachter kwam heb ik meteen disconnect gedaan, en nooit meer terug geweest op die server.
lol en retepV als je eens wilt quaken ofzo, gil maar
anyway we hebben bijna hetzelfde systeem dus hardwarematig heeft geen van ons beiden een voorsprong
[ Voor 9% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 15:36 ]
Ik onthou tegenwoordig hun nicknames en ga ze dan net zo lang teamkillen tot ik gekicked wordt.CrankyGamerOG schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:35:
bleek dus dat iemand anders zn buddy achterinzat en die had mij uit de lucht geschoten (tk dus)
toen ik daarachter kwam heb ik meteen disconnect gedaan, en nooit meer terug geweest op die server.
Macbook Pro
Persoonlijk maakt het mij weinig uit.
Ik speel überhaupt nooit als piloot omwille van wachttijden en de ganse hutsekluts dat er altijd wel iémand met je vliegtuig wil vliegen. Dan speel ik liever als boordschutter/passagier mee met de BH of ben ik gewoon infanterist. Of zo.
Anderzijds maak ik er dan wel weer sport van om in AA te kruipen en de piloten neer te halen. Ik heb trouwens de indruk dat men juist héél weinig gebruik maakt van AA. Of heb ik het mis? Het geeft juist een kick om een nmi jet neer te halen. Dat heeft trouwens twee grote voordelen: 1/ als je samenwerkt haal je al wat sneller een vliegtuig neer en dek je de eigen troepen 2/ meer mensen in het nmi team krijgen kans om eens te vliegen! 3/ mensen zullen minder geneigd zijn om te idlen aan de hangar om toch maar een vliegtuig vast te krijgen als ze weten dat ze niet lang hoeven te wachten op een kans.
Tenslotte vraag ik mij af of het niet interessant was om een 'fuel' parameter in een vliegtuig te installeren. Dan moét je wel gaan refuelen of je stort met je vliegtuig neer. Zo kan niemand een plane een volledige ronde monopoliseren. Overigens vind ik het maar lame dat je met je chopper of plane wat moet overvliegen om ammo op te slaan. Zo kan je door blijven gaan. Neen, voor zo'n fuel optie vind ik dan dat piloten ineens ook moeten landen om te refuelen.
Enfin, ik denk dat ik niets nieuws vertel.
Ik vind het ook maar ergerlijk dat er een mogelijkheid is om een vliegtuig toe te eigenen, en dat men dat gewoonweg doet. Vaak zonder écht een bijdrage te leveren. Ik heb trouwens vaak 'need backup' geklikt als ik 2 apc's en een tank mijn richting zag aankomen zonder dat de friendly planes die erboven cirkelden reageerden.
Ik ben alvast heel benieuwd naar de patch!
Ik speel überhaupt nooit als piloot omwille van wachttijden en de ganse hutsekluts dat er altijd wel iémand met je vliegtuig wil vliegen. Dan speel ik liever als boordschutter/passagier mee met de BH of ben ik gewoon infanterist. Of zo.
Anderzijds maak ik er dan wel weer sport van om in AA te kruipen en de piloten neer te halen. Ik heb trouwens de indruk dat men juist héél weinig gebruik maakt van AA. Of heb ik het mis? Het geeft juist een kick om een nmi jet neer te halen. Dat heeft trouwens twee grote voordelen: 1/ als je samenwerkt haal je al wat sneller een vliegtuig neer en dek je de eigen troepen 2/ meer mensen in het nmi team krijgen kans om eens te vliegen! 3/ mensen zullen minder geneigd zijn om te idlen aan de hangar om toch maar een vliegtuig vast te krijgen als ze weten dat ze niet lang hoeven te wachten op een kans.
Tenslotte vraag ik mij af of het niet interessant was om een 'fuel' parameter in een vliegtuig te installeren. Dan moét je wel gaan refuelen of je stort met je vliegtuig neer. Zo kan niemand een plane een volledige ronde monopoliseren. Overigens vind ik het maar lame dat je met je chopper of plane wat moet overvliegen om ammo op te slaan. Zo kan je door blijven gaan. Neen, voor zo'n fuel optie vind ik dan dat piloten ineens ook moeten landen om te refuelen.
Enfin, ik denk dat ik niets nieuws vertel.
Ik vind het ook maar ergerlijk dat er een mogelijkheid is om een vliegtuig toe te eigenen, en dat men dat gewoonweg doet. Vaak zonder écht een bijdrage te leveren. Ik heb trouwens vaak 'need backup' geklikt als ik 2 apc's en een tank mijn richting zag aankomen zonder dat de friendly planes die erboven cirkelden reageerden.
Ik ben alvast heel benieuwd naar de patch!
"There are only 10 kinds of people on this world. Those who know binary and those who don't"
Als iedereen zo het recht heeft te proberen te vliegen met de plane en het niet kunnen aka in zee storten oid dan komt dat neer op mij irriteren en mijn spelverloop in de weg staan. Dat geeft mij dan dus net zo hard het goedrecht te gaan teamkillen?
Als er een gast een helikopter voor mijn neus weggapt, opstijgt en direct de zee instort dan is de eerstvolgende actie die ik uitvoer die sukkel teamkillen zodra hij weer de helikopter wil pakken puur om te voorkomen dat hij nog een keer crashed. Daarom Noobs ->>> SP
Als er een gast een helikopter voor mijn neus weggapt, opstijgt en direct de zee instort dan is de eerstvolgende actie die ik uitvoer die sukkel teamkillen zodra hij weer de helikopter wil pakken puur om te voorkomen dat hij nog een keer crashed. Daarom Noobs ->>> SP
en als ik een server admin was was je dan al direct gebanned, wie ben jij om dan te gaan Tkenmrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:42:
Als iedereen zo het recht heeft te proberen te vliegen met de plane en het niet kunnen aka in zee storten oid dan komt dat neer op mij irriteren en mijn spelverloop in de weg staan. Dat geeft mij dan dus net zo hard het goedrecht te gaan teamkillen?
jij bent dan NET zo bezig als hun.
TKEN doe je niet PUNT UIT. hoe kwaad je ook bent, leer je je maar beheersen
in mijn ogen is TKEN erger dan iemand die ens een keer probeert te vliegen
[ Voor 6% gewijzigd door CrankyGamerOG op 14-02-2006 15:46 ]
Dan zou ik als eerst niet op jou server gaan spelen (omdat daar noobs zitten waardoor ik geneigd ben te teamkillen). En wat voegt iemand toe aan het team als hij continu een chopper ingaat, opstijgt, kantelt en *plons* de zee induikt? Dan liever iemand die eenmaal die piloot teamkilled en dan de rest van de ronde keihard eunt
En mensen moeten eerst bij jou een examen afleggen voordat ze mogen vliegen?mrmali schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:42:
Dit vindt ik dus echt zo fout.... Je gaat toch geen mensen bewust TK omdat ze niet kunnen vliegen?!
Gelijk die key blokkeren bij mensen die bewust TK...
Als iemand de hele ronde het lekker doet in een plane hoor je mij niet klagen, als ik iemand de hele tijd zie crashen is het nogal nutteloos hem steeds te laten vliegen toch? En ja je brevet aan mij laten zien voordat je naar je vliegtuig mag lopen lijkt me zowiezo een pré
Strak plan. De statsserver moet het aantal TK's gaan bij houden en bij een bepaald aantal de key blokkeren. Mogen ze eerst ff gaan uitleggen waarom ze zoveel TK's hebben en na een puntenreset mogen ze weer verder spelen.MuddyMagical schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:50:
[...]
Gelijk die key blokkeren bij mensen die bewust TK...
TK'en is zo lame he. Helemaal als je het doen omdat je teamgenoot steeds in "jouw" helicopter klimt. nou boehoehoe.
[ Voor 18% gewijzigd door Kaasplank op 14-02-2006 15:54 ]
Verwijderd
Maar hoe moet ik het dan ooit leren?? Buiten dat, in dogfight is het een heel ander verhaal. Dat gaat me nog best goed af al zeg ik het zelf, ben nml altijd al veel fan geweest van flight sims e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:34:
[...]
Eehm...als ik als eerste bij het vliegtuig ben wel ja....en niet om iemand ofzo af te kraken of wat ook..maar je moet lekker doen waar je goed in bent en het meeste plezier aan beleefd. Je zegt zelf dat je een beetje kan vliegen, wat is het nut dan voor jou om te vliegen? (buiten jouw plezier dan)
Het gaat mij om het bombarderen, dat moet ik nog onder de knie krijgen.
Maar om even op jouw theorie verder te gaan, "je moet doen waar je goed in bent" zou betekenen dat iedereen met hetgeen waar hij mee begonnen is moet blijven spelen, daar ben je nml het beste in. Lijkt mij nou ook nie echt een eerlijk standpunt.
Maar waar het mij om gaat is bv: Jij zit in plane/chopper whatever, ronde afgelopen en tis 1 ronde per map. Nieuwe map laden en jij hebt toevallig 2GB geheugen met een rapor schijf en ik 1 GB geheugen met een "normale" schijf. 3 maal raden wie de plane/chopper/whatever heeft.....
Maar goed, ben toch van meeste waarde als medic op het slachtveld of als gunner bij maatje van me
@Iedereen: Waar hebben jullie het over, vliegtuigen en singleplayer
btw: Ook lollig, zeg dat ik nog nie zo goed kan vliegen en ben gelijk de ubernoob in de plane.....lol
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 16:01 ]
Dit topic is gesloten.