er is wel storing geweest @ ea rank update server. had vandaag ook uurtje of 5 gespeeld en kreeg maar geen punten en ribbons. nu loopt alles langzaam binnen. want moet ook me sas SF ribbon krijgen nog asl goed is
Verwijderd
Check this out:dark rule161 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:28:
weet iemand een handig schematje met de rangen, de benodigde punten,badges en ribbons?
alvast bedankt
http://ubar.bf2s.com/
Hier staat alles wat je wilt weten!
thx die was ik kwijt had em al eens gezienVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:40:
[...]
Check this out:
http://ubar.bf2s.com/
Hier staat alles wat je wilt weten!
* DR161 voegt hem toe aan favorieten
[ Voor 7% gewijzigd door DR161 op 11-02-2006 21:44 ]
pssst geld kopen?
Ik zit meestal wel op een TS van mijn eigen clan, maar het was al laat en mijn buren hebben al een keer bij mij aan de deur gestaan om 2uur 's nachtsTallManNL schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 02:30:
[...]
Jammer dat er geen verbale communicatie was, liep wel lekker. Had wel communicatie een tegenstander op TS, was grappig om die te horen vloeken.

Ik heb een luide stem en ben lekker fanatiek
Over de onmogelijke stats: Dat zal wel gewoon een foutje zijn. Ik weet dat zulke dingen vaker voorkomen. Ik zat namelijk in de game waarin Sickmind commander was toen hij 1003024230492305 punten haalde en in 1x bovenaan stond. Het kwam doordat de server precies op het einde van de ronde crashde ofzo en toen waren de stats fuckup.
Verwijderd
@DJmantri : ik snap iets niet , BF 2 servers zijn toch enorm duur , je zet er geen reclame op ofzo , je zit niet in een clan.waarom maak jij er eigenlijk een???
ik wil niet onbeleefd overkomen ofzo hoor
ben gewoon nieuwsgierig
of is het omdat je zoveel van de GoT-ers houd
ik wil niet onbeleefd overkomen ofzo hoor
Verwijderd
Geld te veel...:PVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:14:
@DJmantri : ik snap iets niet , BF 2 servers zijn toch enorm duur , je zet er geen reclame op ofzo , je zit niet in een clan.waarom maak jij er eigenlijk een???
ik wil niet onbeleefd overkomen ofzo hoorben gewoon nieuwsgierig
of bezig om een belangrijke merknaam op de markt te brengen: Djmantri
Weet iemand dit ?
Omdat de stats servers niet updaten ofzo ^^ heb ik inmiddels 100 uur met specops gehaald , en IAR 40 kills.. Geen Expert Badge gehad terwijl ik die wel had moeten krijgen (als alle stats upgedate waren)
krijg ik die nog of kan ik weer lopen stressen om 40 kills te krijgen.. Damn EA, heb bijna screenshot van alle badges etc (vinnik leuk) maar die mis ik dan weer
x 100
Omdat de stats servers niet updaten ofzo ^^ heb ik inmiddels 100 uur met specops gehaald , en IAR 40 kills.. Geen Expert Badge gehad terwijl ik die wel had moeten krijgen (als alle stats upgedate waren)
krijg ik die nog of kan ik weer lopen stressen om 40 kills te krijgen.. Damn EA, heb bijna screenshot van alle badges etc (vinnik leuk) maar die mis ik dan weer
Had vanmiddag me laatste basic SF badge gehaalt maar nog tijdens die ronde had ik een crash to dekstop, meteen daarna de server weer gejoined maar ik zie die badge nog niet terug in me stats. Ben ik die kwijt nu?

Dit is ondertussen een bekende exploit als het goed is wordt daze dan ook in de volgende update aangepakt...Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:39:
[...]
...zonder nou in een polemiek te raken: als je een exploit gebruikt, dan cheat je toch?
In ieder geval heb ik al antwoord gekregen van Evenbalance (de makers van PunkBuster) en hij gaf me het juiste email adres, dus ik heb e.e.a. geforward.
Ik bedacht me later trouwens nog dat in BF 1942 dezelfde cheat (of 'exploit') zat; kan me nog herinneren dat er van die ettertjes in El Alamein onder de Britse Hangar wisten te komen door er met een jeep tegenaan te rijden. Heeft nog lang geduurd voordat iemand hetzelfde in BF2 probeerde ;-)
Van de "Battlefield2.com"
The following issues were addressed:
* Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
* enz. enz.
nog steeds problemen met de stats server, heb een lekker rondje gehad op een server
veteran sniper combat badge
basic transport badge
basic command badge
staff officer ribbon
Gold star medal
maar ja het is nog even wachten tot dat ik deze zie in BFHQ
veteran sniper combat badge
basic transport badge
basic command badge
staff officer ribbon
Gold star medal
maar ja het is nog even wachten tot dat ik deze zie in BFHQ
[ Voor 9% gewijzigd door Movinghead op 12-02-2006 01:22 . Reden: toevoeging ]
Ik word hier langzaam aantjes gek, BF2 heeft de afgelopen week niet 1 potje normaal gedraaid. Vaak kwam ik niet eens toe aan het kiezen van een spawnpoint of BF2 viel al uit. Was ik dan eindelijk in de map vloog mn ping omhoog en was het vrijwel onmogelijk te spelen.
Je zou denken, das je internet die het niet tof doet, wel trackmania nations loopt hiet echt ongelooflijk lekker soepel, supersnelle loads en lage pings. Ook andere spellen gaan prima. Echter BF2 wil gewoon niet, nu kan ik misschien wel het herinstalleren maar weet misschien iemand een snelle oplossing voor het probleem? Ergens instellingen?
Je zou denken, das je internet die het niet tof doet, wel trackmania nations loopt hiet echt ongelooflijk lekker soepel, supersnelle loads en lage pings. Ook andere spellen gaan prima. Echter BF2 wil gewoon niet, nu kan ik misschien wel het herinstalleren maar weet misschien iemand een snelle oplossing voor het probleem? Ergens instellingen?
PC stats ?? en je BF2 settings ??TrippleSix schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:53:
Ik word hier langzaam aantjes gek, BF2 heeft de afgelopen week niet 1 potje normaal gedraaid. Vaak kwam ik niet eens toe aan het kiezen van een spawnpoint of BF2 viel al uit. Was ik dan eindelijk in de map vloog mn ping omhoog en was het vrijwel onmogelijk te spelen.
Stats zijn:
AMd 64 3000+
MSI K8N neo platium (nforce 3)
Mad-moxx 6800LE @ 12 pipes 350/800 standaard
2x512mb
160 gb sata (hitachi)
Verder speel ik alles op medium, AA geloof ik op 2x. Maar verder echt alles op medium, wat ik ook overigens deed met mijn 6600GT
*edit, ja ik weet nforce3 + 6800 levert soms problemen op maar dat was voorgaans niet zo met BF2 en als het problemen geeft dan krijg ik freezes, geen super hoge pings. dus dat is het niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Vini op 12-02-2006 02:04 ]
Wat dacht je van sponsors?Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:14:
ik wil niet onbeleefd overkomen ofzo hoorben gewoon nieuwsgierig
wie zat er afgelopen avond bij mij in de chopper op wake island ?
die kill na kill maakte
was wel makkelijk als je zo'n overwicht hebt (schaam)
die kill na kill maakte
was wel makkelijk als je zo'n overwicht hebt (schaam)
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Heb jij nou serieus je videokaart gedowngradeTrippleSix schreef op zondag 12 februari 2006 @ 02:03:
[...]
Stats zijn:
Verder speel ik alles op medium, AA geloof ik op 2x. Maar verder echt alles op medium, wat ik ook overigens deed met mijn 6600GT

XFX GeForce 6600 GT AGP 256MB Core clock speed 500 -- MHz Memory clock speed 1000 MHz
O? ik haal toch regelmatig planes neer met de AA, gisteren nog Delux 3keer!!OCTheEagle schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:43:
ah, dus met de nieuwe patch krijgen we dus eindelijk eens wat competitie met de vuurgevechten ipv standaard M203 kills. Overigens zou het inderdaad leuker zijn als de M203 op korte afstand 1x zou stuiteren en op een langere afstand gelijk ontploft na inslag. Volgens mij is de M203 ook bedoeld voor de lange afstand.
Verder moeten ze echt ff wat doen aan die AA guns in't spel. Het is praktisch onmogelijk om een vliegtuig neer te halen, zelfs als je denkt een goede target lock te hebben dan krijg je éen 'teamdamage' mededeling omdat de missile per ongeluk op een friendly chopper terecht kwam.
Verwijderd
beetje jammer dat ze aleen de tank manier fixen want er is nog een manier om in sf alle containers in te komen. beetje jammerdigital8 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:07:
[...]
Dit is ondertussen een bekende exploit als het goed is wordt daze dan ook in de volgende update aangepakt...
Van de "Battlefield2.com"
The following issues were addressed:
* Being able to pass through walls using a spinning tank turret has been fixed. It has also been addressed on all rotating vehicle positions just to be safe.
* enz. enz.
Op basis van één speculatief punt uit de alpha release logs weet jij al of ze een andere bugfix niet in de patch stoppen?Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 09:37:
[...]
beetje jammer dat ze aleen de tank manier fixen want er is nog een manier om in sf alle containers in te komen. beetje jammer
Oh machtige XennOX, gebruik je helderziende-jomanda-powah om ons meer te vertellen over de verschillende bugfixes
Verwijderd
hey laat mijn yomanda skills in de waarden he
nee ging er vanuit dat ze aleen de tank manier fixen en niet de GH manier
kort het ff af want niet iedereen hoeft het weer gelijk te proberen
tis niet dat EA mij gelijk de apha's stuurt
i love smilies en typo's om te edditen hehe
nee ging er vanuit dat ze aleen de tank manier fixen en niet de GH manier
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 10:38 . Reden: Reden van edit:Reden van edit:Reden van edit: ]
EyeWitness schreef op zondag 12 februari 2006 @ 03:53:
[...]
Heb jij nou serieus je videokaart gedowngrade![]()
XFX GeForce 6600 GT AGP 256MB Core clock speed 500 -- MHz Memory clock speed 1000 MHz
[ Voor 3% gewijzigd door Vini op 12-02-2006 10:59 ]
weet je wat in de volgende patch komt ná 1.2? dat alle jeep turretjes dammage reduced heeft tegen Heli's mark my wordsVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:34:
hey laat mijn yomanda skills in de waarden he![]()
nee ging er vanuit dat ze aleen de tank manier fixen en niet de GH manier![]()
Was dit al voorbijgekomen? De nieuwe ranks 

Sergeant Major of the Corps
Requirement: 45.000

2nd Lieutnant
Requirement: 60.000

1st Lieutnant
Requirement: 75.000

Captain
Requirement: 90.000

Major
Requirement: 115.000

Lieutnant Colonel
Requirement: 125.000

Colonel
Requirement: 150.000

Brigadier General
Requirement: 180.000

Major General
Requirement: 180.000 + All Vehicle Badges on Expert

Lieutnant General
Requirement: 200.000

General
Requirement: 200.000 + All Kit Badges and Knife Badge on Expert

2nd Lieutnant

1st Lieutnant

Captain

Major

Lieutnant Colonel

Colonel

Brigadier General

Major General

Lieutnant General

General
ja: [rml]escape_nl in "[ PC] Battlefield 2 - Deel XXIX"[/rml]Danielson schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:22:
Was dit al voorbijgekomen? De nieuwe ranks
[afbeelding]
[afbeelding]
2nd Lieutnant
[afbeelding]
1st Lieutnant
[afbeelding]
Captain
[afbeelding]
Major
[afbeelding]
Lieutnant Colonel
[afbeelding]
Colonel
[afbeelding]
Brigadier General
[afbeelding]
Major General
[afbeelding]
Lieutnant General
[afbeelding]
General
moet je nu wel of niet voor dat euro force pack gaan betalen, dat is me niet echt duidelijk
Welgreatgonzo schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:11:
moet je nu wel of niet voor dat euro force pack gaan betalen, dat is me niet echt duidelijk
Verwijderd
jup das al oud nieuwsWSaeNoTSoCK schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:09:
[...]
weet je wat in de volgende patch komt ná 1.2? dat alle jeep turretjes dammage reduced heeft tegen Heli's mark my words
net als het oppakken van c4, mijnen en claymores als je de zelfde class bent.
Hij staat er inmiddels bijkevin schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 23:29:
Had vanmiddag me laatste basic SF badge gehaalt maar nog tijdens die ronde had ik een crash to dekstop, meteen daarna de server weer gejoined maar ik zie die badge nog niet terug in me stats. Ben ik die kwijt nu?
Alls ik BF2 opstart, en ik log in bij het inlogscherm, duurt het inloggen heel lang (langer dan normaal, 1-2 minuten!), en als hij klaar is connect hij opeens naar een willekeurige server
Weet iemand misschien hoe ik dit kan voorkomen, en na het inloggen gewoon in het hoofdmenu kan komen?
Specs
AMD 64 3000+
Radeon 9550 256 mb
Asus K8V-X
1x 512 mb
120 GB HD
Spel is gewoon legaal, weet iemand iets?
Weet iemand misschien hoe ik dit kan voorkomen, en na het inloggen gewoon in het hoofdmenu kan komen?
Specs
AMD 64 3000+
Radeon 9550 256 mb
Asus K8V-X
1x 512 mb
120 GB HD
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
is het julie al eens opgevallen dat je op internet geen plonsjes meer hebt in het water (ploep animatie en geluid) terwijl je het wel hebt op create game of singleplayer.
ik dacht dat je het nergens meer had na de vorige patch, maar nu ik het ineens wel zag wanneer ik eyecandy ging testen op een lan server slaat het echt nergens op.
ik wil plonsjes...
ik dacht dat je het nergens meer had na de vorige patch, maar nu ik het ineens wel zag wanneer ik eyecandy ging testen op een lan server slaat het echt nergens op.
ik wil plonsjes...
geen speel online aan klikken maar gewoon BF2Equalized schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:17:
Alls ik BF2 opstart, en ik log in bij het inlogscherm, duurt het inloggen heel lang (langer dan normaal, 1-2 minuten!), en als hij klaar is connect hij opeens naar een willekeurige server![]()
Specs
AMD 64 3000+
Radeon 9550 256 mb
Asus K8V-X
1x 512 mb
120 GB HD
Hmm is het nu zo'n schokkend iets dat ze er niet zijn? Bedoel plonsjes zijn vaak slechts een voorbode van je doodWSaeNoTSoCK schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:18:
is het julie al eens opgevallen dat je op internet geen plonsjes meer hebt in het water (ploep animatie en geluid) terwijl je het wel hebt op create game of singleplayer.
ik wil plonsjes...
Verwijderd
Hoe zit het nou met de stats van gister...lag de statserver er helemaal af of duurt het gewoon een eeuwigheid voordat ze bij worden geschreven.
K heb namelijk gister heeeel veel punten gescoord voor mijn doen en eindelijk mn C4 badge gehaald. K word gek als die nu niet geregistreerd is.
K heb namelijk gister heeeel veel punten gescoord voor mijn doen en eindelijk mn C4 badge gehaald. K word gek als die nu niet geregistreerd is.
Geluk, ik mijn Expert Spec Op badge niet.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik 99 uur en 50 min had gespeeld.. Ik had wel 2 uur erbij gespeeld maar de stats servers hadden dat nog niet geregistreerd.. Dus toen ik eindelijk (wat is dat fucking moeilijk zeg) 40 kills had, geen badge gehad ingame (terwijl ik normaal gezien m wel had gehad als de speeltijd gewoon normaal was upgedate )..
Dus ik moet m opnieuw halen
[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 12-02-2006 13:44 ]
nou dan heb je nog de kans te ontvluchten of weten waar hij vandaan schietTrippleSix schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:27:
[...]
Hmm is het nu zo'n schokkend iets dat ze er niet zijn? Bedoel plonsjes zijn vaak slechts een voorbode van je dood
en trouwens de ploepjes heb je ook niet eens dit maakt het spel oncompleet, dit het zelfde als je nu geen muzzleflashes had uit de guns
het komt er nog wel bij, bij mij duurde het ook nog vet lang voordat ik me veteran medic combat badge en basic engineer badge erbij kreeggideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:43:
[...]
Geluk, ik mijn Expert Spec Op badge niet.. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik 99 uur en 50 min had gespeeld.. Ik had wel 2 uur erbij gespeeld maar de stats servers hadden dat nog niet geregistreerd.. Dus toen ik eindelijk (wat is dat fucking moeilijk zeg) 40 kills had, geen badge gehad ingame (terwijl ik normaal gezien m wel had gehad als de speeltijd gewoon normaal was upgedate )..
Dus ik moet m opnieuw halen![]()
![]()
Gebruik eens netjes die edit-knop, die zit er namelijk niet voor niets
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 12-02-2006 13:48 ]
lol en jij doet het zelf ook nietWSaeNoTSoCK schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:45:
[...]
Gebruik eens netjes die edit-knop, die zit er namelijk niet voor niets
[ Voor 22% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-02-2006 13:53 ]
hoe lang zou het nog duren voor dat de queue van stats is weggewerkt. Misschien voor EA om er wat pizzadoosjes bij te hangen.....
Verwijderd
Tip: Ga ik een 64 man Strike at Karkand server .. en zorg dat je commander word.gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:43:
[...]
Dus ik moet m opnieuw halen![]()
![]()
De kills met arty tellen mee!
Dan heb je zo 40 kills!
Zo haalde ik al mijn basic combat badges in 1 ronde!
Dat is dan in het begin geweest deze exploit hebben ze eruit gehald. Zo heb ik namelijk ook twee badges verdient. Maar het werkt nu niet meer. Is in de voorlaatste patch al opgelost.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:59:
[...]
Tip: Ga ik een 64 man Strike at Karkand server .. en zorg dat je commander word.
Dan heb je zo 40 kills!
Interessant, dacht dat die niet mee teldeVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:59:
[...]
Tip: Ga ik een 64 man Strike at Karkand server .. en zorg dat je commander word.
Dan heb je zo 40 kills!
Verwijderd
Jahzeker wel 
Nu is het niet meer moeilijk denk ik
Nu is het niet meer moeilijk denk ik
Het werkt nog steeds . gisteren nog gedaan met account van m'n broertje ..fleppuhstein schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:26:
[...]
Dat is dan in het begin geweest deze exploit hebben ze eruit gehald. Zo heb ik namelijk ook twee badges verdient. Maar het werkt nu niet meer. Is in de voorlaatste patch al opgelost.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 14:31 ]
Verwijderd
Kans is echter miniem dat je als lower ranked aan het commanderen kunt op een 64mans Karkand.
Heb trouwens de laatste tijd weer erg veel last van die "invalid CD-Key" bug.
Hoooooogst irritant.
Ben nu zover gedreven door die prutsers dat ik BF2 en alle aanverwante artikelen heb verwijderd en opnieuw aan het installeren ben geslagen.
Schijnt soms ook niet eens te helpen, maar ben nu ff de wanhoop nabij.
Registeredit mocht al niet meer baten.
Voorheen startte ik dan ff een keertje SF op (uiteraard na een reboot want ik heb ook nog eens last van die memoryleak na het afsluiten van BF2!
)
en dan was alles weer goed. Maar zelfs daar krijg ik nu een cd-key error.
Al met al ben ik 2 uur aan het prutsen en ondertussen is patch 1.12 bezig met installen.
To be continued.
Ik hoop echter dat ze zowel die memleak als die cd-key error gaan fixxen in 1.2 want ik vind dit echt te gek voor woorden!
/edit : En zoals verwacht heeft bovenstaande aktie NIET het gewenste effect gehad....
PLEUZOOI!
Hoooooogst irritant.
Ben nu zover gedreven door die prutsers dat ik BF2 en alle aanverwante artikelen heb verwijderd en opnieuw aan het installeren ben geslagen.
Voorheen startte ik dan ff een keertje SF op (uiteraard na een reboot want ik heb ook nog eens last van die memoryleak na het afsluiten van BF2!
Al met al ben ik 2 uur aan het prutsen en ondertussen is patch 1.12 bezig met installen.
To be continued.
Ik hoop echter dat ze zowel die memleak als die cd-key error gaan fixxen in 1.2 want ik vind dit echt te gek voor woorden!
/edit : En zoals verwacht heeft bovenstaande aktie NIET het gewenste effect gehad....
PLEUZOOI!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 14:43 ]
Ja, maar heb 28000 punten, niet zo hoog maar boven gemiddeldeVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:37:
Kans is echter miniem dat je als lower ranked aan het commanderen kunt op een 64mans Karkand.
Hoooooogst irritant.
Voorheen startte ik dan ff een keertje SF op (uiteraard na een reboot want ik heb ook nog eens last van die memoryleak na het afsluiten van BF2!)
To be continued.
PLEUZOOI!
Verwijderd
Meestal als de map herladen word na zoveel rondes ... is mijn PC meestal het snelst .. en is er nog niemand in de server.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:37:
Hoooooogst irritant.
Voorheen startte ik dan ff een keertje SF op (uiteraard na een reboot want ik heb ook nog eens last van die memoryleak na het afsluiten van BF2!)
To be continued.
PLEUZOOI!
Zo apply ik snel als Commander .. en meestal ben ik dan ook Commander ..
ik heb gister m'n aviator ribbon gehaald en die stond er vandaag niet bij.Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:33:
Hoe zit het nou met de stats van gister...lag de statserver er helemaal af of duurt het gewoon een eeuwigheid voordat ze bij worden geschreven.
net heb ik 'm weer gehaald en hij staat er nog steeds niet bij.
waarschijnlijk moet ik 't morgen weer doen :o/
Verwijderd
Ga naar isVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:37:
Hoooooogst irritant.
To be continued.
PLEUZOOI!
D:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\Support en naar bestand Battlefield 2_code
en voer je cd-key in
AAARGGHHHHH
vanmorgen weer zon *PIEP* *PIEP* *PIEP*
die me half doodschoot voor een chopper !!!!!!
argh waarom moeten mensen nou perse teamkillen voor een voertuig ?
waar ligt dit nou aan ?
kijk begrijp me niet verkeerd, ik vlieg graag in een chopper ,maar ik zal nooit me loop op een team member richten voor een voertuig
kijk als er nou sexy dames rondliepen (dus ook daadwerkelijk zon characters) in BF2
en je kon daar ook op rijden, dan was het wat anders lol
anyway ik
op die domme acties
p.s.
als die chopperwhores
(nofi) Tallman en Roodkapje me voor zijn
of kan ik jullie beter de "Heli Twins" noemen hahahaahahahaha
Roodkapje zn eigen woorden hieronder
(NIET DAT ZIJ DAT WEL DOEN !!)
gheheh al heb ik soms wel die neiging, ze hoggen altijd de chopper
boehoe nu moet ik huilen !
bijna
vanmorgen weer zon *PIEP* *PIEP* *PIEP*
die me half doodschoot voor een chopper !!!!!!
argh waarom moeten mensen nou perse teamkillen voor een voertuig ?
waar ligt dit nou aan ?
kijk begrijp me niet verkeerd, ik vlieg graag in een chopper ,maar ik zal nooit me loop op een team member richten voor een voertuig
kijk als er nou sexy dames rondliepen (dus ook daadwerkelijk zon characters) in BF2
en je kon daar ook op rijden, dan was het wat anders lol
anyway ik

p.s.
als die chopperwhores
of kan ik jullie beter de "Heli Twins" noemen hahahaahahahaha
Roodkapje zn eigen woorden hieronder
, schiet ik ze toch ook nietSowieso Ik + Tallman in Cobra/Attack Chopper = Heli Twins Tallman gisteravond bedacht \o/ :V
gheheh al heb ik soms wel die neiging, ze hoggen altijd de chopper
bijna
[ Voor 35% gewijzigd door CrankyGamerOG op 12-02-2006 15:59 ]
nou ik ben wel es ge teamkilled voor de chopper en dan sucked hij ook nog wat een loser.
laatst was mn kammeraad zelfs ge TK'd voor een JEEPJE
laatst was mn kammeraad zelfs ge TK'd voor een JEEPJE
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 12-02-2006 15:48 ]
precies, gewoon een flashbang voor ze snufferd gooien is veel vriendelijker
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Verwijderd
Ik heb het vervelende probleem dat mijn battlefield niet meer wil opstarten. Als ik mijn DVD (de gewone batllefield 2) erin duw krijg ik zo'n schermpje waar ik kan kiezen uit oa. "Nu online spelen",... Als ik dan op spelen klik, houdt het op en vertikt de pc het om nog verder te gaan, idem als ik de short-cuts gebruik. Heeft iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Zo .. net fftjes een meesterlijk rondje Wake Island gespeeld.
Heb deze ribbons gehaald:
Infantry Officer Ribbon
IAR: 25 minutes as Squad Leader
Global: 250 Teamwork score
Aerial Service Ribbon
IAR: 15 minutes in an Airplane
IAR: 19 kills in an Airplane
Met straaljager ging het echt lekker .. blies de hele tijd 1 squad op .. waren steeds 4 ~ 5 man .. dan tikt het wel lekker aan ...
Helaas kwam ik net 1 punt tekort voor een bronze!
Verder heb ik vandaag Basic Combat Engineer gehaald voor SF, en de Air-Defense Ribbon.
Oftewel .. dit was een goed dagje BF2
Heb deze ribbons gehaald:
Infantry Officer Ribbon
IAR: 25 minutes as Squad Leader
Global: 250 Teamwork score
Aerial Service Ribbon
IAR: 15 minutes in an Airplane
IAR: 19 kills in an Airplane
Met straaljager ging het echt lekker .. blies de hele tijd 1 squad op .. waren steeds 4 ~ 5 man .. dan tikt het wel lekker aan ...
Helaas kwam ik net 1 punt tekort voor een bronze!
Verder heb ik vandaag Basic Combat Engineer gehaald voor SF, en de Air-Defense Ribbon.
Oftewel .. dit was een goed dagje BF2
klapt ie terug naar desktop ? zo jah ?Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:56:
Ik heb het vervelende probleem dat mijn battlefield niet meer wil opstarten. Als ik mijn DVD (de gewone batllefield 2) erin duw krijg ik zo'n schermpje waar ik kan kiezen uit oa. "Nu online spelen",... Als ik dan op spelen klik, houdt het op en vertikt de pc het om nog verder te gaan, idem als ik de short-cuts gebruik. Heeft iemand hier ervaring mee?
kijk ff of je ergens met een proggie de refreshrate op 800x600 boven 60hz hebt gelocked
zo jah ?
de refreshrate op 800x600 gewoon op 60hz locken en dan start ie weer
(had je makkelijk kunnen vinden met de search imho)
Verwijderd
Heb em zojuist gehaald .. ik hoop dat ie erbij staat.Webjunkie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:16:
[...]
ik heb gister m'n aviator ribbon gehaald en die stond er vandaag niet bij.
net heb ik 'm weer gehaald en hij staat er nog steeds niet bij.
waarschijnlijk moet ik 't morgen weer doen :o/
BTW ... ik kreeg vandaag een Gold Medal van 4 dagen terug haha.
De servers zijn echt helemaal van hun stokkie
Of nog vreemder:
Mijn stats @ BF2S.com zeggen dat:
Last Battle On February 12, 2006, 9:40 am
Maar, ik heb vandaag nog helemaal niet gespeeld...
Dat kan ook nog wel eens liggen aan de tijdzone waarin de server van bf2s.com zit heMr. Bondt schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:11:
Of nog vreemder:
Verwijderd
Stats-servers zijn helemaal van hun melk ... deze middag even getoond wat tankwh*ring nu precies inhield (als antwoord op de 3 apc-knullen van mijn vorige post). Had een K/D ratio van 79/9 en door de 220 puntjes. De tweede volgde op 103
Weliswaar jammer dat ik nu drie uur later hiervan niks terugvind in mijn stats

Verwijderd
Ik ben een beetje verdrietig hier
Op mijn PC heeft BF2 goed gelopen
Na een systeemcrash heb ik XP (SP2 + alle updates) er nieuw opgezet
BF2 start op... welcome to duty... maar ik hou een grijs scherm met een witte muispointer en muziek
Na een downgrade van de Nvidia drivers met de versie van de BF2 DVD kreeg ik wel een menu met blokjes ipv letters. Upgrade gedaan naar 81.98 en weer dat grijze scherm.
Ik heb een snelle Athlon en een Nivdia GeForce 6800
BF2 met patch 1.12 (zelfde probleem met 1.0 en 1.02)
Op mijn PC heeft BF2 goed gelopen
Na een systeemcrash heb ik XP (SP2 + alle updates) er nieuw opgezet
BF2 start op... welcome to duty... maar ik hou een grijs scherm met een witte muispointer en muziek
Na een downgrade van de Nvidia drivers met de versie van de BF2 DVD kreeg ik wel een menu met blokjes ipv letters. Upgrade gedaan naar 81.98 en weer dat grijze scherm.
Ik heb een snelle Athlon en een Nivdia GeForce 6800
BF2 met patch 1.12 (zelfde probleem met 1.0 en 1.02)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 17:48 ]
Lijkt me sterk, want het klopte altijd wel, en die datum komt uit de feed van EASideshowbobbie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:32:
[...]
Dat kan ook nog wel eens liggen aan de tijdzone waarin de server van bf2s.com zit he

*News Flash*
Wat een trieste mensen zeg, op de DjMantri of whatever server.. Ben er 1 minuut op en gelijk gebant. Groepje zielige mensjes die denken dat ze wat zijn..
Sta te wachten op vliegtuig, komt een mannetje [GOT[ oeftoewoe ofzo, springt snel in vliegtuig.. Ik zo damn en plak c4 op ze neus.. Loop weg (doe niets verder).. Zegt die., doe maar -> ik ban je hoor.. Ik dus niets doen en loop naar heli platform.. Ga een beetje wachten op heli terwijl ik verveeld rondjes draai over de grond en met mes steek.. Raak iemand van [GoT] (die zelf niet uitkijkt) -> niet gekild ) en poef gebant
99/100 server zouden zowieso eerst gekickt hebben (terwijl ik niets fout had gedaan. c4 op neus plakken
maar niet af laten gaan en ook niet van plan, anders had ik het wel gelijk gedaan smartass). Maar kan diegene die mij gebant heeft het hier ff melden, weet ik gelijk wie jij bent en ben je niet meer anoniem
En dude , roodkapje ofzo.. Als je dacht dat ik jou wilde killen voor de heli (die er niet eens was) had ik wel c4 gebruikt. ^ wat ik aan het doen was
Wat een trieste mensen zeg, op de DjMantri of whatever server.. Ben er 1 minuut op en gelijk gebant. Groepje zielige mensjes die denken dat ze wat zijn..
Sta te wachten op vliegtuig, komt een mannetje [GOT[ oeftoewoe ofzo, springt snel in vliegtuig.. Ik zo damn en plak c4 op ze neus.. Loop weg (doe niets verder).. Zegt die., doe maar -> ik ban je hoor.. Ik dus niets doen en loop naar heli platform.. Ga een beetje wachten op heli terwijl ik verveeld rondjes draai over de grond en met mes steek.. Raak iemand van [GoT] (die zelf niet uitkijkt) -> niet gekild ) en poef gebant

99/100 server zouden zowieso eerst gekickt hebben (terwijl ik niets fout had gedaan. c4 op neus plakken
En dude , roodkapje ofzo.. Als je dacht dat ik jou wilde killen voor de heli (die er niet eens was) had ik wel c4 gebruikt. ^ wat ik aan het doen was

[ Voor 38% gewijzigd door mrFoce op 12-02-2006 17:50 . Reden: Deze toevoeging: Heb dus geen TK gemaakt.. Tip-> Geef niet elk kindje admin rechten ]
Aangezien knife only ranked servers niet zijn toegestaan, vraag ik mij af of het wel toegestaan is om bepaalde wapens (bijvoorbeeld grenade launchers) te verbieden op een ranked server? Kan iemand met zekerheid (DaMorpheus?) zeggen of dat wel of niet toegestaan is.
nee is niet toegestaan.. Je kan niemand verplichten iets (een wapen ofzo) niet te gebruiken volgens EULAJoni schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:15:
Aangezien knife only ranked servers niet zijn toegestaan, vraag ik mij af of het wel toegestaan is om bepaalde wapens (bijvoorbeeld grenade launchers) te verbieden op een ranked server? Kan iemand met zekerheid (DaMorpheus?) zeggen of dat wel of niet toegestaan is.
[ Voor 3% gewijzigd door mrFoce op 12-02-2006 17:43 . Reden: zinsopbouw ]
dus de stomme regels over bunnyhoppen enzo zijn ook niet toegestaangideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:18:
[...]
nee is niet toegestaan.. Je kan niemand iets verplichten niet te gebruiken volgens EULA
In beperkte mate toegestaan, maar als je fundamentele zaken gaat verbieden (geen voertuigen, geen commander, alleen wapen x, etc) dan wordt er actie ondernomen.gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:18:
[...]
nee is niet toegestaan.. Je kan niemand iets verplichten niet te gebruiken volgens EULA
Maar ja, een server vol regels is natuurlijk ook niets, en dat merk je in het aantal spelers op je server
Ik dacht dat ik vandaag eindelijk mijn expert C4 badge zou binnen slepen. (ging eigenlijk voor mijn veteran).Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:36:
Stats-servers zijn helemaal van hun melk ... deze middag even getoond wat tankwh*ring nu precies inhield (als antwoord op de 3 apc-knullen van mijn vorige post). Had een K/D ratio van 79/9 en door de 220 puntjes. De tweede volgde op 103Weliswaar jammer dat ik nu drie uur later hiervan niks terugvind in mijn stats
Normaal gesproken speel ik niet voor het binnen halen van badges, want de potjes worden daardoor zo saai
Maar omdat ik een aantal keren genoodzaakt was om volle APC met C4 op te blazen, dacht ik, kom op ik ben nu al zo ver dat ik me wel even op de veteran badge kan focussen.
Dus op een gegegeven moment 20 C4 kills maar geen bagde, 30 C4 kills nog geen badge, 40 C4 kills nog geen bagde toen het potje was afgelopen had ik inmiddels 44 kills en inmiddels ook een hoop minpunten omdat ik van frustratie wat onvoorzichtiger te werk ging.
Tot op heden heb ik nog steeds niet de punten van het potje en al zeker niet een badge. Ik ben benieuwd wanneer ik weer zin heb om een nieuwe poging te wagen voor deze badge.
Ik vraag me inmiddels wel af waarom EA altijd probelemen heeft met die STATS servers op het moment dat ik denk iets binnen te kunnen slepen
Allereerst...ben je niet gebant voor die c4-actie die je nog niet heb gedaan, maar meer om je language daarna (ik denk meer om die combinatie van beiden).gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:04:
*News Flash*
![]()
99/100 server zouden zowieso eerst gekickt hebben (terwijl ik niets fout had gedaan. c4 op neus plakkenmaar niet af laten gaan en ook niet van plan, anders had ik het wel gelijk gedaan smartass). Maar kan diegene die mij gebant heeft het hier ff melden, weet ik gelijk wie jij bent en ben je niet meer anoniem
[afbeelding]
Voor die C4 op de jet heb ik je gewaarschuwd, meer niet. Ik kan ook ALT-Tabben om het officieel via BF2cc te doen, maar op deze manier leek het me duidelijk genoeg.
Anyway...in het vervolg dit soort klachten melden op DJMantri forum en als je daar je Hash doorgeeft, zal ik kijken of ik je voorwaardelijk kan unbannen.
enige wat ik zei is -> zozo, dat is stoer (of iets in die trant ).. Niet uitgescholden whatsoever.. Heb je niet opgeblazen, had ik wel de tijd voor.. Maar zowieso is gelijk bannen zwaar overdreven. Zo hou je geen mensen over...
en die hash, geen idee. Misschien niet zo vluchtig bannen voortaan.. Als ik zo dat forum bekijk worden alleen mensen geband die 1) niet reageren op waarschuwingen 2) herhaaldelijk de fout in gaan..
http://forum.djmantri.nl/dt/topic.php?topic=59
waar staat ik dan ? ik ben ook gebanned .. Wat me wel opvalt is dat jij veel permBans geeft, misschien eerst kicken een idee
En bij herhaling nogmaals waarschuwen en dan pas bannen.. 
http://forum.djmantri.nl/dt/singlepost.php?post=2325 we got a winner
(oke, nu heb ik wel genoeg gezegd
). Is wel duidelijk nu denk ik zo
en die hash, geen idee. Misschien niet zo vluchtig bannen voortaan.. Als ik zo dat forum bekijk worden alleen mensen geband die 1) niet reageren op waarschuwingen 2) herhaaldelijk de fout in gaan..
waar staat ik dan ? ik ben ook gebanned .. Wat me wel opvalt is dat jij veel permBans geeft, misschien eerst kicken een idee

(oke, nu heb ik wel genoeg gezegd
[ Voor 35% gewijzigd door mrFoce op 12-02-2006 19:16 ]
Ik wil me er niet teveel mee bemoeien, maar de manier waarop jij speelt gideon82, wekt snel irritaties op (net doen alsof je iemands plane wil opblazen met C4, uit verveling met een knife gaan lopen steken en per ongeluk iemand raken die volgens jou nota bene niet uitkeek ook, beetje mensen irriteren op de chat)
Zo daag je het in mijn ogen uit, vooral als je nieteens serieus speelt

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Waarom gooi jij uberhaupt c4 op de plane van een friendly?gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:49:
waar staat ik dan ? ik ben ook gebanned .. Wat me wel opvalt is dat jij veel permBans geeft, misschien eerst kicken een ideeEn bij herhaling nogmaals waarschuwen en dan pas bannen..
Ik ga GoT hiermee niet bevuilen, ik zal wel een topic openen op het DJ Mantri forum, waarmee ik mijn argumenten zal onderbouwen.gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 18:49:
enige wat ik zei is -> zozo, dat is stoer (of iets in die trant ).. Niet uitgescholden whatsoever.. Heb je niet opgeblazen, had ik wel de tijd voor.. Maar zowieso is gelijk bannen zwaar overdreven. Zo hou je geen mensen over...
waar staat ik dan ? ik ben ook gebanned .. Wat me wel opvalt is dat jij veel permBans geeft, misschien eerst kicken een ideeEn bij herhaling nogmaals waarschuwen en dan pas bannen..
(oke, nu heb ik wel genoeg gezegd![]()
). Is wel duidelijk nu denk ik zo
Omdat die het vliegtuig voor me neus wegkaapte..DaMorpheus schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:21:
[...]
Waarom gooi jij uberhaupt c4 op de plane van een friendly?
Ok, knife steken was 5 seconden.. En met c4 doen of ik iemands plane opblazen was niet uit verveling. read ^^ Maar goed, genoeg eroverEqualized schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:17:
Ik wil me er niet teveel mee bemoeien, maar de manier waarop jij speelt gideon82, wekt snel irritaties op (net doen alsof je iemands plane wil opblazen met C4, uit verveling met een knife gaan lopen steken en per ongeluk iemand raken die volgens jou nota bene niet uitkeek ook, beetje mensen irriteren op de chat)
Maak je niet druk!!!Oemfoefoe schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:38:
[...]
Ik ga GoT hiermee niet bevuilen, ik zal wel een topic openen op het DJ Mantri forum, waarmee ik mijn argumenten zal onderbouwen.
Het hele spel draait om teamplay en als er dan personen zijn welke dat niet kunnen en friendly armor willen opblazen om hun zin te krijgen zijn in mijn ogen geen discussie waard.
Hou de eer aan jezelf.
De meeste mensen hier welke ik ook veel aantref of de mantryserver zijn prima speler's waar niets mis mee is.
Persoonlijk vind ik Oemfoefoe wel op zijn plaats in een jet al moet het niet als tegenstander zijn maar dat is een ander verhaal
Iedere keer wanneer ik dit zie gebeuren dat er mensen staan te springen om een jet of een helicopter komt mij het beeld van de film MINE weer voor ogen
Laten we het gewoon netjes houden en onszelf niet te druk maken om zaken die ons eigenlijk niet aangaan.
Ik ben ook wel eens gekicked van de mantryserver vanwege slechte commanderskills mij hoor je daar ook niet over zeuren want dan ga ik gewoon op die avond even verder kijken er is genoeg te beleven online.
computer voor alle werkzaamheden
kicken ja, gelijk geband worden niet.. En lees voortaan ff alles..Edwin van Cleef schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:27:
[...]
Maak je niet druk!!!
Het hele spel draait om teamplay en als er dan personen zijn welke dat niet kunnen en friendly armor willen opblazen om hun zin te krijgen zijn in mijn ogen geen discussie waard.
Hou de eer aan jezelf.
De meeste mensen hier welke ik ook veel aantref of de mantryserver zijn prima speler's waar niets mis mee is.
Persoonlijk vind ik Oemfoefoe wel op zijn plaats in een jet al moet het niet als tegenstander zijn maar dat is een ander verhaal![]()
Iedere keer wanneer ik dit zie gebeuren dat er mensen staan te springen om een jet of een helicopter komt mij het beeld van de film MINE weer voor ogen![]()
Laten we het gewoon netjes houden en onszelf niet te druk maken om zaken die ons eigenlijk niet aangaan.
Ik ben ook wel eens gekicked van de mantryserver vanwege slechte commanderskills mij hoor je daar ook niet over zeuren want dan ga ik gewoon op die avond even verder kijken er is genoeg te beleven online.
Weet iemand nu al definiteve datum van de patch ?
[ Voor 11% gewijzigd door mrFoce op 12-02-2006 20:33 ]
Toch nog een reactie op dit geflame op GoT. IK stond netjes te wachten op de jet, JIJ kwam er later bij en IK had geluk dat ik in de jet spawn. Niet feiten omdraaien.gideon82 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:23:
[...]
Omdat die het vliegtuig voor me neus wegkaapte..ff laten zien dat ik dat niet zo leuk vind. Signaal afgeven i.p.v het zeggen in de chat..
En als je nou even naar DJ Mantri forum gaat, dan kan je lezen dat je een voorwaardelijke unban hebt gekregen.
Zo.
En nu eerst weer on-topic.
Ik ben maar eens mee gaan doen met de traditie om BF2 filmpjes te maken...
Ik heb er dus nu eentje vlug in elkaar geflansd, en moet nog hier en daar dingen veranderen voor ik tevreden ben.
Als er animo is, wil ik hem best on-line zetten, het is gewoon wat random poep met een grappige draai eraan
Ik heb er dus nu eentje vlug in elkaar geflansd, en moet nog hier en daar dingen veranderen voor ik tevreden ben.
Als er animo is, wil ik hem best on-line zetten, het is gewoon wat random poep met een grappige draai eraan
gooi online zou ik zeggenMr. Bondt schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:01:
Zo.
Upload maar effe: ftp://files.i3d.nl, ben benieuwd naar de home-made-crap filmpjeMr. Bondt schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:01:
Zo.
Access denied.DaMorpheus schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:22:
[...]
Upload maar effe: ftp://files.i3d.nl, ben benieuwd naar de home-made-crap filmpje![]()
Toffe map ontdekt: Aerial Combat Beta 3. Deze map hebben we vandaag op onze public server gespeeld en dat was echt vet! Check http://www.agentk.net/bf2map/aerial.htm en de homepage van http://www.totalbf2.com/ voor meer info, een echte aanrader!
Ziet er inderdaad heel goed uitMaTr1x schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:57:
Toffe map ontdekt: Aerial Combat Beta 3. Deze map hebben we vandaag op onze public server gespeeld en dat was echt vet! Check http://www.agentk.net/bf2map/aerial.htm en de homepage van http://www.totalbf2.com/ voor meer info, een echte aanrader!
Ik download hem iig wel
BTW, ik ben mijn Home-made-crap filmpje aan het uploaden naar Putfile.com, aangezien ik niet mocht uploaden naar ftp://files.i3d.nl
Link komt hier nog te staan.
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Bondt op 12-02-2006 22:09 ]
Verwijderd
Grr .. heb nog steeds niet mijn badges en lintjes die ik vandaag verdiend heb ..
Ik hoop dat ik ze nog krijg .. want het waren er een hele berg namelijk ..
En anders gaat er een boos emailtje naar EA
Ik hoop dat ik ze nog krijg .. want het waren er een hele berg namelijk ..
En anders gaat er een boos emailtje naar EA
Verwijderd
MaTr1x schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:57:
draaien jullie ook El Alamein Day 1 en
Hamburger Hill 2005 dat zijn gewoon twee goeie mappen.
eentje met voertuigen en de andere map, vooral infrantry
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 22:44 ]
In de incoming map plaatsenMr. Bondt schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:08:
[...]
Ziet er inderdaad heel goed uit
Ik download hem iig wel![]()
BTW, ik ben mijn Home-made-crap filmpje aan het uploaden naar Putfile.com, aangezien ik niet mocht uploaden naar ftp://files.i3d.nl
Link komt hier nog te staan.
Jah, doet hij niet.
Net als Putfile.com

Ow, hehe, dan maar geen map aanmaken
En de 148 kB versie kan weg
VV Bedankt
[ Voor 33% gewijzigd door Mr. Bondt op 12-02-2006 23:13 ]
Hij staat erop: http://files.i3d.nl -> battlefield 2 -> movies
Joh, als je gekicked bent mag je meteen weer terugjoinen, dan weten we dat je doorhebt dat je iets foiut deed en kijkt niemand je meer scheef aan. Had ik gisteren ook, kickte eigen commander wegens arti op uncappable, rejoint en vraagt waarom kick, dus ff gezegd en alles was goed, daarna commanderde hij netjes door.Edwin van Cleef schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:27:
geheelonthouder met geheugenverlies
stoer filmpje bondt...
toepasselijke achtergrondmuziek...
wel leuk dat die mannetjes doodgaan, doordat ze in hun bil geprikt worden (zal wel gif aan je mes zitten)
kwaliteit van de opnames is zeer goed, dus dit heb je niet met fraps gedaan (bij mij loopt dat dan schokkerig)
BTW. is er al wat meer bekend van de djmantri-christmas-movie? iemand al stukkies gekregen om te renderen?
toepasselijke achtergrondmuziek...
wel leuk dat die mannetjes doodgaan, doordat ze in hun bil geprikt worden (zal wel gif aan je mes zitten)
kwaliteit van de opnames is zeer goed, dus dit heb je niet met fraps gedaan (bij mij loopt dat dan schokkerig)
BTW. is er al wat meer bekend van de djmantri-christmas-movie? iemand al stukkies gekregen om te renderen?
[ Voor 40% gewijzigd door takker op 13-02-2006 00:18 ]
Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick
Verwijderd
Als iemand een filmpje van battlerecorder download...waar gaat hij dan heen? Want een maatje kan m wel downloaden maar ik niet. Dus ik dacht dat hij anders ff dat bestand naar mij kon sturen zodat ik m ook kan kijken.
Zal ik je wat vertellen?takker schreef op maandag 13 februari 2006 @ 00:14:
Het is wel Fraps
Eigenlijk heeft het filmpje een groter beeld dan de originele Fraps filmpjes

\EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\DemosVerwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 03:53:
Als iemand een filmpje van battlerecorder download...waar gaat hij dan heen? Want een maatje kan m wel downloaden maar ik niet. Dus ik dacht dat hij anders ff dat bestand naar mij kon sturen zodat ik m ook kan kijken.
[ Voor 36% gewijzigd door Mr. Bondt op 13-02-2006 07:50 ]
Nu we et over die battlerecorder hebben ...Mr. Bondt schreef op maandag 13 februari 2006 @ 07:49:
[...]
Zal ik je wat vertellen?
Het is wel Fraps![]()
Eigenlijk heeft het filmpje een groter beeld dan de originele Fraps filmpjes
[...]
\EA Games\Battlefield 2\mods\bf2\Demos
Weet iemand of de Fok! - GoT war ook gerecorded is ... ? Anders ben ik zéér geintereseerd in dat filmpje

Die is niet gerecord. Helaas.EyeWitness schreef op maandag 13 februari 2006 @ 08:01:
[...]
Nu we et over die battlerecorder hebben ...
Weet iemand of de Fok! - GoT war ook gerecorded is ... ? Anders ben ik zéér geintereseerd in dat filmpje![]()
geheelonthouder met geheugenverlies
Verwijderd
Phew .. heb me lintjes en badges van gisteren wel gehad! 
Alleen ik zie nu dat mijn Accuracy van 21% naar 17% is gedaald, omdat ik met de MG36 rond sta te sproeien ...
Achjah ... wat maakt het uit
Alleen ik zie nu dat mijn Accuracy van 21% naar 17% is gedaald, omdat ik met de MG36 rond sta te sproeien ...
Achjah ... wat maakt het uit
Nee voorlopig alleen nog Aerial Combat, maar wat niet is kan nog komenVerwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:43:
Zeker mee eens.
draaien jullie ook El Alamein Day 1 en
Hamburger Hill 2005 dat zijn gewoon twee goeie mappen.
eentje met voertuigen en de andere map, vooral infrantry
Verwijderd
Ze hebben allebij ook nog is bot supportMaTr1x schreef op maandag 13 februari 2006 @ 08:40:
[...]
Nee voorlopig alleen nog Aerial Combat, maar wat niet is kan nog komen
Dit topic is gesloten.