trouwens ik dacht dat tubby bij tht zat?mrmali schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:30:
[...]
Op welke dagen kunnen jullie spelen? Kan denk ik desnoods vanavond wel een infantry war doen
Uiteraard flag by flag, no c4, no commander 4v4 tot 6v6.
Lang verhaal, om slowchat te voorkomen zal ik het vanavond wel vertellen op msn 
Ben op dit moment op stage bezig met een intranet site, dus daar moet zowiezo eigenlijk mijn aandacht naartoe.
Ben op dit moment op stage bezig met een intranet site, dus daar moet zowiezo eigenlijk mijn aandacht naartoe.
Blacksnak schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:32:
Kunnen de kindjes nu eindelijk stoppen? Ga wat met lego spelen als je niks anders te doen hebt dan hier wat te flamen!
ik heb verleden week ook nog eens BF2 gespeeld. was alweer een tijdje terug. Blijft een leuke game
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
ff iets anders.
actie tegen EA wegens uitmelken BF2 met boosterpacks..
check ff: link http://www.petitiononline.com/ea110/petition.html
Kan je beter een actie tegen DiCE starten ipv EA
Verwijderd
Komt de patch nou wel of niet volgende week, op sommige plaatsen valt te lezen dat de patch waarschijnlijk 14 Februari uitkomt, maar ik zie nergens een officiële uitspraak van EA of een bevestiging, DaMorpheus jij zit er meestal nogal bovenop als het op dit soort info aankomt, weet jij niet iets (zeker) of mag er nog niks gezegd worden???
Petitie 1748 over Battlefield tegen EA, ze lezen dat echt niet. Ze zijn er zeker van dat het gros van de community de uitbreidingen toch wel koopt, dus waarom zouden ze het gratis uitbrengen als ze 9,95 per boosterpack kunnen verdienen? Als jij zelf een televisie hebt en je hebt er een afstandsbediening bij gemaakt omdat de oude kapot was. Dan zou je die er ook niet bij weggeven als je weet dat je er ook een tientje voor kunt vragen... (slecht voorbeeld misschien maar you will get my point).Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:39:
ff iets anders.
De strategie van EA is puur het domino effect, als de een het heeft wil de ander het ook. Al is het maar om 3 extra unlocks te krijgen.
Dus good luck met je petitie maar ben er zeker van dat er niets mee gaat gebeuren vanaf de kant van EA.
Ben ik es aan het commanden en aan het winnen... Knalt de server er uit aaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (sorry) 2 x later nog een keer geprobeerd op andere servers maar had ik teams die geen squads maakten en alleen maar op nieuwe copters etc liepen te wachten.
Verwijderd
Ik verwacht maar dat 1 op de 20 hem wel koopt, dus ik maak me nergens zorgen overmrmali schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Petitie 1748 over Battlefield tegen EA, ze lezen dat echt niet. Ze zijn er zeker van dat het gros van de community de uitbreidingen toch wel koopt, dus waarom zouden ze het gratis uitbrengen als ze 9,95 per boosterpack kunnen verdienen? Als jij zelf een televisie hebt en je hebt er een afstandsbediening bij gemaakt omdat de oude kapot was. Dan zou je die er ook niet bij weggeven als je weet dat je er ook een tientje voor kunt vragen... (slecht voorbeeld misschien maar you will get my point).
De strategie van EA is puur het domino effect, als de een het heeft wil de ander het ook. Al is het maar om 3 extra unlocks te krijgen.
Dus good luck met je petitie maar ben er zeker van dat er niets mee gaat gebeuren vanaf de kant van EA.
en moet jij niet met je stage bezig zijn
Verwijderd
Ik sprak iemand van de GAMERT-clan. Die was wel benieuwd naar een war tussen GoT en GAMERT. Wie wat waar kan dat regelen? En durven we dat aan...
Ah, iemand van het GEENSTIJL team. Heb weleens gespeeld op hun server. Hoog niveau kan ik je vertellen!
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
speel best vaak op gamert server (64 player). Het is er altijd een puinhoop.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:21:
Ik sprak iemand van de GAMERT-clan. Die was wel benieuwd naar een war tussen GoT en GAMERT. Wie wat waar kan dat regelen? En durven we dat aan...
Maar goed ik durf het best aan. Lijkt me wel leuk om ze in de pan te hakken
1 op de 20 op een community van zeg 100.000 man is 5000 man die hem koopt, 5000 maal 10 is 50.000 euro/dollar in het laadje. Beter iets dan niets zeg ik danVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:17:
[...]
Ik verwacht maar dat 1 op de 20 hem wel koopt, dus ik maak me nergens zorgen over![]()
en moet jij niet met je stage bezig zijn
edit:
En die stage ja, ben bezig met het verkennen van Sharepoint Services. Leuke applicatie imho
En die stage ja, ben bezig met het verkennen van Sharepoint Services. Leuke applicatie imho
Verwijderd
Pff gamert. Ik speelde daar ff op wake island en ze waren aan het zeiken dat er niet artillery op schip mag vallen. Wie dat soort regels enforced zijn echt noobs in mijn ogen. Als je team zo slecht is dat ze niet hun basis uit kunnen komen dan is dat echt hun eigen schuld. Op sommige maps heeft de andere kant geeneen uncappable base en die moeten dan maar wel accepteren dat ze van alle vlaggen bestolen worden? Als ze dus nog 1 vlag over hebben mag die wel geraped worden? Waarom zou een uncappable vlag heilig zijn? Die kun je juist oneindig lang verdedigen. Ik kots op die noobregels.
Zolang je het zelf opruimtVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:36:
Ik kots op die noobregels.
uch ja. Van die mensen die zelf regeltjes gaan verzinnen omdat het anders oneerlijk zou zijn. "huil huil je mag geen grenade launcher gebruiken want dat is te makkelijk huil huil." Nee, ik mag het niet gebruiken omdat jij d'r niet tegen kunt dat ik dat ding met een boogje over je beschutting heen zo in je neusgat schiet. Daarom mag ik het niet. D'r zijn geen regels behalve de regels van het spel zelf. Ik grijp elke mogelijkheid tot een kill aan. Ook al is het "makkelijk". 2 punten zijn 2 punten 
Ik maak me helemaal niet druk over dat soort zeurders want daar heb ik helemaal geen tijd voor
Ik maak me helemaal niet druk over dat soort zeurders want daar heb ik helemaal geen tijd voor
[ Voor 3% gewijzigd door Kaasplank op 10-02-2006 14:49 ]
Verwijderd
Wil je regels zie hierJuggernaut schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:48:
uch ja. Van die mensen die zelf regeltjes gaan verzinnen omdat het anders oneerlijk zou zijn. "huil huil je mag geen grenade launcher gebruiken want dat is te makkelijk huil huil." Nee, ik mag het niet gebruiken omdat jij d'r niet tegen kunt dat ik dat ding met een boogje over je beschutting heen zo in je neusgat schiet. Daarom mag ik het niet. D'r zijn geen regels behalve de regels van het spel zelf. Ik grijp elke mogelijkheid tot een kill aan. Ook al is het "makkelijk". 2 punten zijn 2 punten

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=55519
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 15:01 ]
Welk gedeelte van "geen regels behalve die van het spel zelf" snap jij niet?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:01:
[...]
Wil je regels zie hier![]()
![]()
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=55519
Ik heb het niet over het moedwillig hinderen van andere spelers om er zelf beter van te worden of om de ander tegen te houden. Ik heb het over die flauwe dingen zoals de grenade launcher die ik net al noemde. De regels die jij om eoa reden post zijn duidelijk en logisch.
@ace. *zucht* ik ga weer aan m'n werk
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasplank op 10-02-2006 15:13 ]
Ook zoiets, MEC team had in karkand alleen die ene base rechtsbovenin nog (32 player map) en kwamen maar niet door de verdediging. Terwijl met een beetje teamwerk van onze (ik was MEC) kant makkelijk de linie doorbroken had kunnen worden. uiteindelijk kwam ik (Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:36:
Pff gamert. Ik speelde daar ff op wake island en ze waren aan het zeiken dat er niet artillery op schip mag vallen. Wie dat soort regels enforced zijn echt noobs in mijn ogen. Als je team zo slecht is dat ze niet hun basis uit kunnen komen dan is dat echt hun eigen schuld. Op sommige maps heeft de andere kant geeneen uncappable base en die moeten dan maar wel accepteren dat ze van alle vlaggen bestolen worden? Als ze dus nog 1 vlag over hebben mag die wel geraped worden? Waarom zou een uncappable vlag heilig zijn? Die kun je juist oneindig lang verdedigen. Ik kots op die noobregels.
Moraal: je moet gewoon blijven proberen, en goed samenwerken, dan lukt het altijd wel
Ik ga niet lopen zeuren... ik koop gewoon af en toe een nieuwe muis en toetsenbord

zeg kunnen we niet eens djmantri afgrendelen en dan met alleen [GoT] eens een paar ronden spelen ?
ik bedoel er zijn genoeg gotters om die server dan te vullen aan beide kanten toch ?
ik bedoel er zijn genoeg gotters om die server dan te vullen aan beide kanten toch ?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Ok .. ben Sergeant geworden .. en heb 6 unlocks in m'n broekzak.
Welke wapens zijn een must om te unlocken?
Verwijderd
DOA-12 voor anti-tank vind ik echt een enorme verbetering tegenover de gewone gun.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:15:
Ok .. ben Sergeant geworden .. en heb 6 unlocks in m'n broekzak.
G36C voor special forces vind ik ook erg goed.
Ik weet niet of je ook de uitbreiding hebt, maar dan zou ik ook gaan voor de G36E voor de medic.
Dan moet je eerst de SA-80 unlocken(standaard unlock) en daarna de G36E(special forces).
Kost je wel 2 unlocks maar dat geweer vind ik fantastisch.
Grappig is altijd dat in zo'n situatie MEC nog best kan winnen puur op USMC kanonnenvoer wat probeert over te steken. Om er als MEC uit te komen is je beste kans racen naar de doorwaadbare plaats en dan achter de trein te duiken, langs de wallenTechnicality schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:13:
[...]
Ook zoiets, MEC team had in karkand alleen die ene base rechtsbovenin nog (32 player map) en kwamen maar niet door de verdediging. Terwijl met een beetje teamwerk van onze (ik was MEC) kant makkelijk de linie doorbroken had kunnen worden. uiteindelijk kwam ik () erdoorheen door achter een andere vluchtende jeep aan te rijden. de jeep werdt onder vuur genomen door de tanks en terwijl die herladen kan ik erlangs. Doorrijden naar market en flag cappen. Kreeg meermalen een thank you.
Moraal: je moet gewoon blijven proberen, en goed samenwerken, dan lukt het altijd wel
Verwijderd
Ik stel me uiteraard (weer) beschikbaarVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:21:
En ik hoop dat het toch minimaal 16vs16 is?
Anyway, laat maar komen, winnen of verliezen, altijd leuk zo'n war
DaMorpheus zei een aantal dagen geleden nog dat het nog ongeveer 7 dagen zou duren voordat de patch 1.2 zou uitkomen........dusssss, zou 14 februari wel eens kunnen kloppen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:31:
Komt de patch nou wel of niet volgende week, op sommige plaatsen valt te lezen dat de patch waarschijnlijk 14 Februari uitkomt, maar ik zie nergens een officiële uitspraak van EA of een bevestiging, DaMorpheus jij zit er meestal nogal bovenop als het op dit soort info aankomt, weet jij niet iets (zeker) of mag er nog niks gezegd worden???
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Ik zal effe met Gamert babbelen, we kunnen wel weer wat regelen. Servers uiteraard ook, wij hosten die servers namelijk ook 
Ik zal jullie alleen waarschuwen: de gamert clan is *iets* beter dan Fok!, dus het gaat moeilijk worden deze keer
Ik zal jullie alleen waarschuwen: de gamert clan is *iets* beter dan Fok!, dus het gaat moeilijk worden deze keer
Verwijderd
De brug bij de laatste MEC basis is inderdaad erg strategisch. Het is ook best psychologisch, omdat ik vaak genoeg gezien heb dat beide partijen zwaar gefocused raken op die brug. Ten minste, MEC zal zich meer op focussen om niemand erdoor te laten. En de USMC heeft nergens anders om te gaan. Dit lijkt me echt iets wat een commander door moet hebben om goed te zijn.phYzar schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:41:
[...]
Grappig is altijd dat in zo'n situatie MEC nog best kan winnen puur op USMC kanonnenvoer wat probeert over te steken. Om er als MEC uit te komen is je beste kans racen naar de doorwaadbare plaats en dan achter de trein te duiken, langs de wallen, de trap op en helemaal vrij hotel of square te pakken
Dit keer wel een GOEDE server, het liefst met wachtwoord die alleen de mensen krijgen die zich hebben aangemeld.DaMorpheus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:56:
Ik zal effe met Gamert babbelen, we kunnen wel weer wat regelen. Servers uiteraard ook, wij hosten die servers namelijk ook

EDIT:
Waarom is djmantri server down?
[ Voor 5% gewijzigd door maxoss op 10-02-2006 18:38 ]
Verwijderd
Op een 64-player map kom je dan steeds tot het punt dat elk team een zijde van het water heeft en de strijd via arty beslecht wordt. Dan zie je van die strikes waar er gelijk 10 per keer gemold worden, keer op keer opnieuw. Wat kan ik me daaraan ergeren.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:04:
[...]
De brug bij de laatste MEC basis is inderdaad erg strategisch. Het is ook best psychologisch, omdat ik vaak genoeg gezien heb dat beide partijen zwaar gefocused raken op die brug. Ten minste, MEC zal zich meer op focussen om niemand erdoor te laten. En de USMC heeft nergens anders om te gaan. Dit lijkt me echt iets wat een commander door moet hebben om goed te zijn.

houd ons op de hoogte van waar en wanneer , dan doe ik Bulls-TPF- en FuZZy[NL] ook meeDaMorpheus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:56:
(wel met GOT als prefix uiteraard)
Count mij ook in voor de volgende GoT-War
Ik zou ook graag mee willen doen als er nog een war komt (en ik mee mag doen). Heb sinds kort BF2, en speel nu ook regelmatig op DJMantri, bevalt me zeer goed
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
het gaat wel om skilled players heEqualized schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:06:
Ik zou ook graag mee willen doen als er nog een war komt (en ik mee mag doen). Heb sinds kort BF2, en speel nu ook regelmatig op DJMantri, bevalt me zeer goed
ik bied mij aan als iemand die mee wil doenDaMorpheus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:56:

ben korporaal
pssst geld kopen?
Jullie hoeven je nu niet aan te melden, is altijd interesse genoeg 
Ik werk het even met gamert uit en dan kom ik erop terug
Ik werk het even met gamert uit en dan kom ik erop terug
Verwijderd
Mmm krijgen de initiatief-nemers een gereserveerde plek?DaMorpheus schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:56:
Verwijderd
Hmmz .. laatste tijd speel ik veel met Special Forces.Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:23:
[...]
DOA-12 voor anti-tank vind ik echt een enorme verbetering tegenover de gewone gun.
G36C voor special forces vind ik ook erg goed.
Ik weet niet of je ook de uitbreiding hebt, maar dan zou ik ook gaan voor de G36E voor de medic.
Dan moet je eerst de SA-80 unlocken(standaard unlock) en daarna de G36E(special forces).
Kost je wel 2 unlocks maar dat geweer vind ik fantastisch.
Ik ben altijd aan het kleigooien met C4 .. maar dat kan binnenkort nog niet meer ..
Daarom zit ik er aan te denken, om de unlocks te kiezen voor Medic, Support en Engineer.
Gewoon lekker veel Team Points maken ..
Support voor kills, Engineer voor het helpen in Karkand en Medic om gewoon mensen te healen ..
Ik denk dat ik dat maar ga doen!
De granaatwerper wordt veranderd in de komende patch, is het nou zo dat er gewoon een granaat uitkomt met hoge snelheid die na een paar seconden ontploft (na stuiter)? Dus dan gaat het ook niet meer op dat ze hem in het spel hadden gestopt omdat je dan nog wat tegen voertuigen kon doen? slechte zaak denk ik zo (ik schiet graag een hummertje kapoet
)
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
Idd .. hij stuitert eerst een keer .. en na zoveel seconden ontploft hij ..
Nu kan je hem ook gewoon verticaal de lucht in schieten, en dan ontploft ie ergens in de lucht.
Want hij gaat af na een aantal seconden.
C4 en M203 worden oninteressant na de patch ..
Nu kan je hem ook gewoon verticaal de lucht in schieten, en dan ontploft ie ergens in de lucht.
c4 wordt oninteressant?????
lol c4 is in mijn ogen zowat het enige wat je kunt tegen tanks...en nee die anti tank dinges is dus echt 3 keer waardeloos...3 keer schieten en tank staat nog overeind dan ben ik dus al lang dood
c4 moeten ze zekers weten van afblijven
lol c4 is in mijn ogen zowat het enige wat je kunt tegen tanks...en nee die anti tank dinges is dus echt 3 keer waardeloos...3 keer schieten en tank staat nog overeind dan ben ik dus al lang dood
Verwijderd
een beetje grof , vind je niet?
als het 32v32 word wil ik wel meedoen , als het 16v16 word dan sla ik wel over...
Verwijderd
Zoals nu kan je ze gooien en laten ontploffen in de lucht .. nu moet je gewoon eerst wachten tot ze op de grond liggen .. en dan willen ze pas knallen.Thrills33ka schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:33:
Btw .. ik heb maar 2 raketten nodig om een tank te slopen.
Tip: Schiet 2x op de rupsbanden en hij is verrot.
Geld voor wagens in BF2.
Humvee's en Vodniks zijn in 1 shot verrot als je op de wielen schiet.
APC en Tank heb je 2 schoten voor nodig!
Verwijderd
Volgens mij heb je gedeeltelijk gelijk, in het echt heeft de M203 een vertraging voordat ie afgaat zodat als je 1m voor je in de grond schiet dat ie niet afgaat, dat is in irl wel zo fijn.'Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:27:
Idd .. hij stuitert eerst een keer .. en na zoveel seconden ontploft hij ..
Alleen schoten van dichtbij stuiteren een keer, het irritante aan de M203 is nu dat wel veel spelers als ze iemand tegenkomen gewoon op de grond schieten, ze doden zichzelf en ook de tegenstander.
Verwijderd
Ik heb hier een PC staan met betaversie van 1,2 ..en ze stuiteren 1x.
Als je vanuit Karkand, bij die buizen staat links van de USMC, kan je als je goed schiet zo de grenade het steegje in laten stuiteren, en daar komt hij dan tot ontploffing.
Ze stuiteren dus 1x en dan zeggen ze boem!
Als je vanuit Karkand, bij die buizen staat links van de USMC, kan je als je goed schiet zo de grenade het steegje in laten stuiteren, en daar komt hij dan tot ontploffing.
Ze stuiteren dus 1x en dan zeggen ze boem!
lol niet zo flamig bedoeld. maar hij zegt dat ie BF2 net heeft dus erg bedreven kun je er nog niet in zijn imhoVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:39:
[...]
een beetje grof , vind je niet?
als het 32v32 word wil ik wel meedoen , als het 16v16 word dan sla ik wel over...
en over de grenadelauncher: dit vind ik minder, nu word het zo'n secret weapons of WW2 geval, of gaat hij op langere afstanden wel explode on impact? (dus de timer gaat pas in nadat hij een keer gebounced heeft, of als hij langer dan een x aantal seconden heeft gevlogen on impact)
ik hoop wel dat dit zo is want anders is de nade geen lol meer aan.
[ Voor 35% gewijzigd door Bulls op 10-02-2006 23:56 ]
ah, dus met de nieuwe patch krijgen we dus eindelijk eens wat competitie met de vuurgevechten ipv standaard M203 kills. Overigens zou het inderdaad leuker zijn als de M203 op korte afstand 1x zou stuiteren en op een langere afstand gelijk ontploft na inslag. Volgens mij is de M203 ook bedoeld voor de lange afstand.
Verder moeten ze echt ff wat doen aan die AA guns in't spel. Het is praktisch onmogelijk om een vliegtuig neer te halen, zelfs als je denkt een goede target lock te hebben dan krijg je éen 'teamdamage' mededeling omdat de missile per ongeluk op een friendly chopper terecht kwam.
Verder moeten ze echt ff wat doen aan die AA guns in't spel. Het is praktisch onmogelijk om een vliegtuig neer te halen, zelfs als je denkt een goede target lock te hebben dan krijg je éen 'teamdamage' mededeling omdat de missile per ongeluk op een friendly chopper terecht kwam.
Huh? ik schiet 2x een antitank raket op zijn wielen,by by tankThrills33ka schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:33:
Verwijderd
mare bij wie kunnen we de weddenschappen afsluiten ???
where is the bookman
me poen gaat zonder na te denken naar de gamerts
me is binnen dan
where is the bookman
me is binnen dan
ja en de machine guns van de AA zijn nog niet de helft van wat jeep turretjes kunnen uit halen tegen heli'sOCTheEagle schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 00:43:
ah, dus met de nieuwe patch krijgen we dus eindelijk eens wat competitie met de vuurgevechten ipv standaard M203 kills. Overigens zou het inderdaad leuker zijn als de M203 op korte afstand 1x zou stuiteren en op een langere afstand gelijk ontploft na inslag. Volgens mij is de M203 ook bedoeld voor de lange afstand.

niet als ik mee doeVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:04:
mare bij wie kunnen we de weddenschappen afsluiten ???
where is the bookman
me is binnen dan
[ Voor 17% gewijzigd door Bulls op 11-02-2006 01:08 ]
en dezelfde soort discussie als die er vandaag uitgeschept is laait weer op

KPN - Vodafone Ziggo Partner
oh dat heb ik niet mee gekregen... ik was aan het werk.CrankyGamerOG schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:09:
en dezelfde soort discussie als die er vandaag uitgeschept is laait weer op![]()
maar eerst de patch maar en dan verder zeiken wat wel en niet had gemoeten
Verwijderd
oh sry was niet me bedoeling de boel op te naaien ,was meer als geintje
sorry .
:duikt weer terug in ze hoek
sorry .
:duikt weer terug in ze hoek
Net heel even op de dj mantri server gespeeld, was niet echt druk, maar goed. Ik vond het al heel wat dat er nog mensen op zatten.
Heb me niet echt met het schieten bezig gehouden, dat ging ook niet echt best moet ik zeggen. Wel sinds lange tijd weer eens in de heli gevlogen en dat ging nog best aardig. Tallman was me gunner, maar met zo weinig man is er ook maar weinig te schieten.
Ik kom nog wel eens terug op een normaler tijdstip als het wat drukker is.
Nu bedtijd
Heb me niet echt met het schieten bezig gehouden, dat ging ook niet echt best moet ik zeggen. Wel sinds lange tijd weer eens in de heli gevlogen en dat ging nog best aardig. Tallman was me gunner, maar met zo weinig man is er ook maar weinig te schieten.
Nu bedtijd

Jammer dat er geen verbale communicatie was, liep wel lekker. Had wel communicatie een tegenstander op TS, was grappig om die te horen vloeken.EleFanta schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 02:08:
Net heel even op de dj mantri server gespeeld, was niet echt druk, maar goed. Ik vond het al heel wat dat er nog mensen op zatten.
Nu bedtijd
geheelonthouder met geheugenverlies
Zit iedereen hier altijd op teamspeak?! ik gebruik nog de ingame voip maar ik hoor dus niemand! Zitten ze zeker ook in TSTallManNL schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 02:30:
[...]
Jammer dat er geen verbale communicatie was, liep wel lekker. Had wel communicatie een tegenstander op TS, was grappig om die te horen vloeken.

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
Heeft iemand voor mij het specifieke email-adres van EA waar je een screenshot van een cheater heen kunt sturen?
Werd zojuist helemaal ziek van twee idioten die in Karkand steeds onder het hotel wisten te komen. Ik speelde als commander, dus met de top-down view heb ik een paar mooie screenshots gemaakt. Op heterdaad betrapt, zeg maar.
Werd zojuist helemaal ziek van twee idioten die in Karkand steeds onder het hotel wisten te komen. Ik speelde als commander, dus met de top-down view heb ik een paar mooie screenshots gemaakt. Op heterdaad betrapt, zeg maar.
Ingame VoIP werkt bij mij niet, mijn vriend zegt dat hij mij niet hoort.DrumandBass schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 03:02:
[...]
Zit iedereen hier altijd op teamspeak?! ik gebruik nog de ingame voip maar ik hoor dus niemand! Zitten ze zeker ook in TSMaar ging net wel lekker op Djmantri, toch weer een bronze en gouden plak erbij.
Bij TS heb ik een vreemde echo, die mij onverstaanbaar maakt

Verwijderd
laat het fotootje 's zien dan..Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:21:
Heeft iemand voor mij het specifieke email-adres van EA waar je een screenshot van een cheater heen kunt sturen?
kwor nieuwsgierig
Verwijderd
is dat niet met zo'n tank truc dat je in gebouwen kan komen.
denk niet dat dat meetelt als cheaten
Mjoa... Ik wist niet dat jullie zo zuiver voor de winst gingen

Laat mij er dan maar buiten, ben nog maar in de eerste rank(s), dus wil jullie niet ophouden met mijn geklungel
Ik blijf wel lekker oefenen op DJMantri
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
http://bf2s.com/player/plus.Smiley/
Wat klopt hier niet?
Hint, kijk naar zijn expert badges en totaal aantal tijd gespeeld...
Wat klopt hier niet?
niet zo bedoelt johEqualized schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:31:
[...]
Mjoa... Ik wist niet dat jullie zo zuiver voor de winst gingen![]()
Laat mij er dan maar buiten, ben nog maar in de eerste rank(s), dus wil jullie niet ophouden met mijn geklungel![]()
Ik blijf wel lekker oefenen op DJMantri
mailtje naar EA?Mr. Bondt schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:04:
Wat klopt hier niet?
Ik vind het wel knap dat deze al zover is gekomen in deze rang.
Als het een beetje meezit ben ik dit weekend sergeant en heb ik er al de nodige moeite voor moeten doen.
computer voor alle werkzaamheden
Weet iemand waarom The All Seeing Eye niet werkt? Wanneer ik netjes mijn naam en wachtwoord invoer bij Program Location dan doet hij het nog steeds niet. Wanneer ik dan een server wil joinen dan blijft hij maar hangen op bij het BF2 inlogscherm. Iemand die weet wat ik nog moet doen? SUPER BEDANKT! Echt balen dat dat niet werkt!
ja dat klopt niet hij heeft zoveel expert badges maar ondertussen heeft hij ze eigenlijk niet gehaald omdat de balkjes amper op 10 tot 20% zittenMr. Bondt schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:04:
Wat klopt hier niet?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
die site is niet in orde ik heb zijn nick ingevoerd bij BF stats viewer en daar zijn de meesten nog basic.
[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 11-02-2006 12:17 ]
Verwijderd
....het was wel zeker cheaten (inderdaad met een tank en een jeep-truc). Na de truc zaten ze _onder_ het gebouw; alleen zichtbaar op de UAV-scans en ze konden naar alle kanten schieten. Een van de cheaters had aan het einde van de ronde 175 punten en was 0 keer gedood. De volgende speler in de ranglijst zat op ongeveer de helft van dit aantal punten.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:27:
is dat niet met zo'n tank truc dat je in gebouwen kan komen.
Is hier niemand die weet welk email adres EA gebruikt voor dit soort meldingen? Volgens mij is het adres wel eens geplaatst, maar ik kan het niet terugvinden.
Verwijderd
Ik heb wel deze gevonden:Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:24:
[...]
Is hier niemand die weet welk email adres EA gebruikt voor dit soort meldingen? Volgens mij is het adres wel eens geplaatst, maar ik kan het niet terugvinden.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=info.php
....is dat de goede?
Dit is al bekend bij EA en Dice, en wordt gefixed in de nieuwe patch.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:24:
[...]
....het was wel zeker cheaten (inderdaad met een tank en een jeep-truc). Na de truc zaten ze _onder_ het gebouw; alleen zichtbaar op de UAV-scans en ze konden naar alle kanten schieten. Een van de cheaters had aan het einde van de ronde 175 punten en was 0 keer gedood. De volgende speler in de ranglijst zat op ongeveer de helft van dit aantal punten.
Die cheaters gaf je aan bij een of ander e-mailadres, die ergens in dit topic staat.
Misschien iets voor de startpost?
Je kan die spelers niet allemaal straffen voor cheaten...
Je moet weten wie er als eerste in het gebouw kwam.
Ik ben namelijk wel eens bij de squadleader gespawned die al in een gebouw zat, dus dan kan je mij niet erop aan spreken dat ik aan het cheaten was.
Ik ben natuurlijk meteen het gebouw weer uitgelopen!!

Ik ben namelijk wel eens bij de squadleader gespawned die al in een gebouw zat, dus dan kan je mij niet erop aan spreken dat ik aan het cheaten was.

Verwijderd
....deze heren gingen er zelf in. Ik heb screenshots waarin je ziet dat ze de voertuigen tegen het gebouw rijden, etc. Da's het voordeel van de commander-modus; mooie top-down view ;-)Epitome schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:02:
Je kan die spelers niet allemaal straffen voor cheaten...![]()
ook iets voor de startpost? http://code.movedesign.de/index.php?action=bfsv
super handig tooltje voor je stats te zien in windows niet web based.
en instant updated
super handig tooltje voor je stats te zien in windows niet web based.
en instant updated
Verwijderd
Valt het meer mensen op dat er veel mensen die cheaten/padden uit de USA en Australie komen?
Laatst weer een hele berg padders gezien op een server en ze kwamen allemaal uit de USA.
Laatst weer een hele berg padders gezien op een server en ze kwamen allemaal uit de USA.
ja het zijn vaak hoge ping gasten die aan het padden zijn, ze gaan natuurlijk padden op een server en als ze gebanned worden maakt het ze niet uit omdat ze daar toch niet vaker spelenVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:40:
Valt het meer mensen op dat er veel mensen die cheaten/padden uit de USA en Australie komen?
Niemand die het weet?Robbertz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:09:
Weet iemand waarom The All Seeing Eye niet werkt? Wanneer ik netjes mijn naam en wachtwoord invoer bij Program Location dan doet hij het nog steeds niet. Wanneer ik dan een server wil joinen dan blijft hij maar hangen op bij het BF2 inlogscherm. Iemand die weet wat ik nog moet doen? SUPER BEDANKT! Echt balen dat dat niet werkt!
Raar, want bij mij lukt het nog steeds niet. Ik heb dat .txtje gedownload en vervangen maar dan doet hij het nog steeds nietBasti504 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:20:
[...]
Misschien heb je hier wat aan., mij is het wel gelukt met dit artiekel.

EDIT: Hij ziet dus nu zo uit "D:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +username NAAM + password WACHTWOORD
[ Voor 13% gewijzigd door Robbertz236 op 11-02-2006 15:53 ]
ik heb het zo: "E:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.EXE" +playerName nick +playerPassword password"Robbertz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:49:
[...]
Raar, want bij mij lukt het nog steeds niet. Ik heb dat .txtje gedownload en vervangen maar dan doet hij het nog steeds niet
EDIT: Hij ziet dus nu zo uit "D:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +username NAAM + password WACHTWOORD
let op: je MOET bij playerName hoofdletter N gebruiken en bij playerPassword, hoofdletter P
[ Voor 23% gewijzigd door Vuurvoske op 11-02-2006 17:00 ]
Beroeps brabander
Verwijderd
dan is dat volgens mij een "exploit" en geen cheat , maar het is inderdaad niet leukVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:24:
[...]
....het was wel zeker cheaten (inderdaad met een tank en een jeep-truc). Na de truc zaten ze _onder_ het gebouw; alleen zichtbaar op de UAV-scans en ze konden naar alle kanten schieten. Een van de cheaters had aan het einde van de ronde 175 punten en was 0 keer gedood. De volgende speler in de ranglijst zat op ongeveer de helft van dit aantal punten.
Verwijderd
voor amerikanen schijnt status erg belangrijk te zijn. Als je bijvoorbeeld op de universiteit zit, krijg je veel aanzien. Dat is hier in veel mindere mate aanwezig.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:40:
Misschien dat dat de reden is?
Maar komt er weer een WAR? Daar heb ik wel zin in!!
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Count me in, for some killin' action!
En als volgens Morpheus die GAMERT clan toch iets beter is dan BOF, dan krijgen we het iets minder makkelijk... tja dan wordt t 296-0 ipv 496-0 op SHarqui P.
(onder t mom van ff de boel opsteuken...
)
En als volgens Morpheus die GAMERT clan toch iets beter is dan BOF, dan krijgen we het iets minder makkelijk... tja dan wordt t 296-0 ipv 496-0 op SHarqui P.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Status in 'real life' that is, niet je rang in een online shooter waar je nog altijd tienduizenden gamers boven je hebtVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:02:
[...]
voor amerikanen schijnt status erg belangrijk te zijn. Als je bijvoorbeeld op de universiteit zit, krijg je veel aanzien. Dat is hier in veel mindere mate aanwezig.
Misschien dat dat de reden is?

over GAMERT gesproken,
nemesis_madmax staat staat 16e op overall ranking, dus inderdaad zal stuk moeilijker worden. Maar ik durf het wel degelijk aan tegen hun.
I'm ready for a war!!
nemesis_madmax staat staat 16e op overall ranking, dus inderdaad zal stuk moeilijker worden. Maar ik durf het wel degelijk aan tegen hun.
I'm ready for a war!!
dat je hoog in de overall ranking staat betekend niet persee dat je beter bent. je hebt dan gewoon niets beters te doen of teveel tijd over of echt verslaaft. ik kan ook wel elk vrij uurtje die ik heb in BF2 steken maar ik heb nog wel meer dingen te doen.maxoss schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:24:
over GAMERT gesproken,
I'm ready for a war!!
trouwens met base rapen en whoring kom je ook al een heel eind met je gold medals

Verwijderd
...zonder nou in een polemiek te raken: als je een exploit gebruikt, dan cheat je toch?Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:01:
[...]
dan is dat volgens mij een "exploit" en geen cheat , maar het is inderdaad niet leuk
In ieder geval heb ik al antwoord gekregen van Evenbalance (de makers van PunkBuster) en hij gaf me het juiste email adres, dus ik heb e.e.a. geforward.
Ik bedacht me later trouwens nog dat in BF 1942 dezelfde cheat (of 'exploit') zat; kan me nog herinneren dat er van die ettertjes in El Alamein onder de Britse Hangar wisten te komen door er met een jeep tegenaan te rijden. Heeft nog lang geduurd voordat iemand hetzelfde in BF2 probeerde ;-)
Een slimme piloot vliegt op een aanzienlijke hoogte rondjes boven mashtuur city met de heli. Als gunner van die heli kun je echt veel kills scoren op die manier.
Iemand tips om zo'n heli uit de lucht te halen?
Weet iemand trouwens die site van BF comics? Vroeger zaten ze gehost bij planetbattlefield, tegenwoordig...?? Via google kan ik't niet vinden iig
Iemand tips om zo'n heli uit de lucht te halen?
Weet iemand trouwens die site van BF comics? Vroeger zaten ze gehost bij planetbattlefield, tegenwoordig...?? Via google kan ik't niet vinden iig
[ Voor 27% gewijzigd door OCTheEagle op 11-02-2006 18:54 ]
Verwijderd
Mmm had ik nou maar niks gezegd over mijn onder-onsje met een Gamert-member...DrumandBass schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:13:
Maar komt er weer een WAR? Daar heb ik wel zin in!!
Al wart meer bekent?
Meen zelfs dat wat andere hooggeplaatste namen eerder al voorbij kwamen die zich regelrecht via geoorloofd padden zich omhoog hebben gewerkt...WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:37:
[...]
dat je hoog in de overall ranking staat betekend niet persee dat je beter bent. je hebt dan gewoon niets beters te doen of teveel tijd over of echt verslaaft. ik kan ook wel elk vrij uurtje die ik heb in BF2 steken maar ik heb nog wel meer dingen te doen.
trouwens met base rapen en whoring kom je ook al een heel eind met je gold medals
Ga maar eens avondje alleen maar Karkand spelen als medic of resupplier, das goed voor 1000 punten per avond..(moet je wel goed je best doen, al stukkie minder op een 64player server..)
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
Zo .. 1000 punten op een avond .. dat gaat nooit lukken ..
1000 punten doe ik in 1 ~ 2 dagen!
1000 punten doe ik in 1 ~ 2 dagen!
Ik vnd het gemeen. Vandaag eens tijd om de stad in te gaan. Ik dacht mooi mijn freerecord bonnen opmaken. Hadden ze bf2 niet meer. snif snif
Verwijderd
Das mooi klote .. vooral als de stad ver van je woonplaats ligt .. of is dat niet het geval?
Verwijderd
Haal ik deze middag de combat-action medal, zie ik dat ie deze avond nog steeds niet in mijn stats sta ... dit is ongeveer de 15° award die ik dubbel dien te verdienen
Zwaar balen, best ook moeilijk om een partijtje te spelen dat langer dan 33 minuten duurt ! 
Btw, 't was weer leuk deze middag. Kom ik vrolijk fluitend om de hoek met mijn proppenschieter, staan deze gasten voor mijn neus :

Btw, 't was weer leuk deze middag. Kom ik vrolijk fluitend om de hoek met mijn proppenschieter, staan deze gasten voor mijn neus :

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 20:35 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:28:
Haal ik deze middag de combat-action medal, zie ik dat ie deze avond nog steeds niet in mijn stats sta ... dit is ongeveer de 15° award die ik dubbel dien te verdienenZwaar balen, best ook moeilijk om een partijtje te spelen dat langer dan 33 minuten duurt !
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
De stat servers zijn wat traag vandaag.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:28:
Haal ik deze middag de combat-action medal, zie ik dat ie deze avond nog steeds niet in mijn stats sta ... dit is ongeveer de 15° award die ik dubbel dien te verdienenZwaar balen, best ook moeilijk om een partijtje te spelen dat langer dan 33 minuten duurt !
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had vanmorgen een Gold Medal gehaald .. en die verscheen pas rond 8 uur vanavond.
Je krijgt em wel
Gewoon ff geduld!
Hehe precies,Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:38:
[...]
en je hoorde natuurlijk niet de moters van die apc draaien
Geluid een beetje hard en je kunt elke tank/apc whatever gewoon ontwijken omdat je ze hoort aankomen. Jammer alleen dat de buren dan gaan klagen vanwege al die oorlogsgeluiden uit je huis. Toch maar eens een hutje op de heide kopen ofzo.
weet iemand een handig schematje met de rangen, de benodigde punten,badges en ribbons?
alvast bedankt
alvast bedankt
pssst geld kopen?
Dit topic is gesloten.