Het Sony Ericsson M600i topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03

xon

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 22:44:
:) IK HEB HEM!!! :)

Vanmiddag opgehaald bij T for telecom in breda!!!
Superding toets bediening is helemaal niet onhandig werkt super je kan trouwens ook heel makkelijk schrijven met de stylus en de woord aanvulling is ook perfekt, mijn Qtek s100 kan weg,
#$%@#$%#$ jaloers!! :-)

1 Wat is het losse bedrag bij onze vrienden van t4telecom?

2 Zit er gewoon nederlandse handleiding bij? Is het dus een nederlands model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
En mocht je T-Mobile op je nieuwe aanwinst gebruiken: werkt Pocket Internet Totaal erop???

Thanks _/-\o_

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ck2000nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 09:36:
En mocht je T-Mobile op je nieuwe aanwinst gebruiken: werkt Pocket Internet Totaal erop???

Thanks _/-\o_
natuuuuuuuuurlijk moet dat werken :) als je maar een " goedgekeurd" toestel ervoor hebt gehad die bij hun in het lijstje staat. 99.9 % dat het werkt als je bv van de vario naar dit toestel gaat (wat ik ga doen ;) )

Wat trouwens grappig is is dat alle computer related verkopers op tweakers of kieskeurig het apparaat op (externe) voorraad hebben en de normale GSM leveranciers een onbepaalde levertijd hebben.

Ben benieuwd of dit dan een buitenlands model is...

[ Voor 5% gewijzigd door xon op 24-06-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
xon schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 10:01:
[...]
natuuuuuuuuurlijk moet dat werken :) als je maar een " goedgekeurd" toestel ervoor hebt gehad die bij hun in het lijstje staat. 99.9 % dat het werkt als je bv van de vario naar dit toestel gaat (wat ik ga doen ;) )
En in het geval dat je nog niet eerder PIT hebt gehad? Dat gaat namelijk bij mij gebeuren binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

ck2000nl schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:02:
[...]

En in het geval dat je nog niet eerder PIT hebt gehad? Dat gaat namelijk bij mij gebeuren binnenkort :)
De kans is dan erg klein of je moet de boel faken met een nep nummer. Om het in dit topic ON topic te houden adviseer ik je met een glas drank dit topic eens van voor naar achter door te nemen:

T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Jaaa, dat topic ken ik ;) Thnx voor de tip. Iemand had een N70 IMEI generator script of zo.

Denk dat de gelukkige M600i bezitter, lekker aan het spelen is met z'n nieuwe aanwinst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XON;

1 Wat is het losse bedrag bij onze vrienden van t4telecom? ---->
Antw;
Best wel prijzig 489,- Euro maar ik heb mijn orange van 30 naar 25 terug gezet met 2 jaar verlenging voor 0,- Euro (ik had nog 179 eur bel tegoed op orange, vandaaar)

Antw;
Het is een volledig NEDERLANDS Toesstel met Nederlandse handleiding,

ck2000nl;
Antw
Nee heb orange genomen , komt ook vast wel een keer met internet service nu ze samen gaan met wanadoo,

Maar echt het is een geweldig fijn toestel met zeer veel mogelijkheden en instellingen (waar je je wel door heen moet worstelen) maar ik vind deze symbian versie toch nu al veel prettiger dan PocketPc

Let niet op het scherm de folie zit er nog op!

Afbeeldingslocatie: http://www.pda-parts.nl/images/m600i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los toestel is verkrijgbaar in T for telecom Almere, maarr verkopen die ene alleen maar met abbonnement. Mediamarkt heeft 'm nog niet, deze week waarschijnlijk, maar 559,-

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:50:
XON;

Antw;
Best wel prijzig 489,- Euro maar ik heb mijn orange van 30 naar 25 terug gezet met 2 jaar verlenging voor 0,- Euro (ik had nog 179 eur bel tegoed op orange, vandaaar)

Antw;
Thanks for the anwser!

Ja 489 is echt een T4 telecom prijsje :-) zij moeten het met name hebben van de oversluiters. Mijn abbo loopt nog door tot 1 november dus kan natuuurlijk niet wachten ;)

Overigens..een aantal computerstores hebben hem ook online maar verwacht niet dat dit een nederlandse versie is. Kan jij inschatten of er iets anders aan het toestel kan zijn wat niet nederlands zou zijn? Ik neem aan dat ie gewoon een reeks talen bezit waaronder nederlands en hierop overschakeld naar aanleiding van je SIM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:57:
[...]
Overigens..een aantal computerstores hebben hem ook online maar verwacht niet dat dit een nederlandse versie is. Kan jij inschatten of er iets anders aan het toestel kan zijn wat niet nederlands zou zijn? Ik neem aan dat ie gewoon een reeks talen bezit waaronder nederlands en hierop overschakeld naar aanleiding van je SIM ?
Ja veel computerstores hebben hem wel online maar .....als je gaat bellen kunnen ze nog niet leveren, ze willen gewoon alvast die klanten hebben, logisch

Maar een buitenlands model zou alleen een probleem kunnen geven op het netwerkaanmelding, verder zijn alle talen gewoon in te stellen, de lijst is te lang om hier even te noemen dus de taal is geen probleem, behalve de gebruiksaanwijzing

bij T for Telecom krijg je een nederlands model (net als ik) toch fijn voor de garantie en ondersteuning vanwege de nederlandse importeur

ik zou niet zo snel voor een buitenlands model kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 14:07:
[...]

Ja veel computerstores hebben hem wel online maar .....als je gaat bellen kunnen ze nog niet leveren, ze willen gewoon alvast die klanten hebben, logisch
Bij AcesDirect is hij op voorraad (230 stuks!). Sterker nog, ze hebben hem al verstuurd en hij is maandag binnen. Het is overigens gewoon de NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook eentje bij AcesDirect besteld. Goed alternatief tot de 990i er is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:07:
[...]

Bij AcesDirect is hij op voorraad (230 stuks!). Sterker nog, ze hebben hem al verstuurd en hij is maandag binnen. Het is overigens gewoon de NL versie.
OW is het de nederlandse..ik heb dus een vraag uitstaan maar die antwoorden ze dus pas maandag..wat zeiden ze er precies over?

Het grappige is dat al die computershops vanuit de zelfde voorraad teren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Vandaag ff bij T4telefom (Amsterdam Osdorp) langs geweest om het apparaatje te "voelen", de m600 dus.

De verkoper die me hielp was nogal een eikel; hij wilde zo snel mogelijk het toestel al weer terug in de doos opbergen, terwijl ik nog niet "uitgevoeld" was. Hij wist nog geen eens dat ze dat toestel hadden.

Het toestel zelf zag er goed uit, voor het bedienen van de toetsenbord moet je echter geen worstvingers hebben. Ik heb tamelijk slanke vingers dus ik had er geen problemen mee, maar de verkoper had van die worstjes en zag dat ie 2 toetsen tegelijk indrukte.
met een 1 jarig Tmobile Relas 300 moest ik ruim 260 euro bijbetalen. Best prijzig.

Het toestel voelde zeer licht aan, leek geen drol te wegen. De behuizing voelde wel cheap aan, dat vond ik best minder. Ben er behoorlijk over gaan twijfelen. Denk dat ik toch op p990i ga wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 18:40:
[...]

OW is het de nederlandse..ik heb dus een vraag uitstaan maar die antwoorden ze dus pas maandag..wat zeiden ze er precies over?
Dit zeggen ze erover:

"Sony Ericsson M600I GSM 900/1800/1900 UMTS SYMBIAN OS - BLACK NL SYMBI"

Let op het woordje NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 09:57
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 13:50:
XON;

Antw;

Antw;

ck2000nl;
Antw
Nee heb orange genomen , komt ook vast wel een keer met internet service nu ze samen gaan met wanadoo,

Maar echt het is een geweldig fijn toestel met zeer veel mogelijkheden en instellingen (waar je je wel door heen moet worstelen) maar ik vind deze symbian versie toch nu al veel prettiger dan PocketPc

Let niet op het scherm de folie zit er nog op!

[afbeelding]
Nu alleen nog effe wat meer fotos schieten van de m600i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 15:07:
[...]

Iedereen moet het natuurlijk voor zich weten maar bij acesdirect ook niet veel goedkoper 462,- Euro plus verzendkosten

Is dan naar de dichtsbijzijnde T 4 telecom shop rijden niet handiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

ben ook wel geinteresseerd in dit mooie toestel. maar uit de reacties is op te maken dat het nogal mondjesmaat leverbaar is :(

nokia n80 ook al zo slecht verkrijgbaar :(

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 00:46
duhh hij is net pas in de shops.... datie slecht verkrijgbaar is zeg je natuurlijk pas alsie al poosje uit is he..

kan iemand nog 1maal ff uitleggen: er is toch een versie met numerieke knoppen en een versie met qwerty toetsenbord (waar je echt minivingers voor moet hebben), zijn er meer verschillen tussen die 2? hebben de winkels beide?

[ Voor 50% gewijzigd door Jazco2nd op 25-06-2006 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Antw
DIt kan wel. Het zal er nog voor beschikbaar komen, pit. Maar tot die tijd kan je een ander imei nr door geven van bijv een vario :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:26
DaannO schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:15:
[...]

DIt kan wel. Het zal er nog voor beschikbaar komen, pit. Maar tot die tijd kan je een ander imei nr door geven van bijv een vario :)
Ja alleen wanneer 8)7 N80 hebben ze ook nog niet ingevoerd....
Maar de M600i heb ik al wel rond zien gaan dus misschien dat ze die binnenkort wel zullen toevoegen O-)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:11:
kan iemand nog 1maal ff uitleggen: er is toch een versie met numerieke knoppen en een versie met qwerty toetsenbord (waar je echt minivingers voor moet hebben), zijn er meer verschillen tussen die 2? hebben de winkels beide?
De M600 is er alleen met qwerty toesenbord de w950 heeft nummeriek toesenbord

je hebt er echt geen mini vingers voor nodig(heb ik ook niet) toesen zijn gewoon groot genoeg gewoon naar links of naar rechts drukken voor het kiezen van bijv een q of w werkt echt goed!

bovendien zal je met sms-en ook het schrijven gebruiken samen met woord aanvulling, gaat veel sneller dan de toetsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 00:11:
O ja vergeten te vertellen...de w950 is een heel ander toestel is uit W serie (walkman) met 4 Gb vast geheugen dus geen hardisk dus niet gevoelig voor schokken en een ingebouwde radio, zal een stuk duurder worden en is nog niet leverbaar voorlopig

http://www.symbian-freak.com/news/006/02/w950.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.symbian-freak.com/images/news/06/02/se10yy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Ja je zou het zo kunnen zien:

K610i: de Ultieme VideobellenPhone (hoewel op de site inmiddels de opvolger k800i staat)
W950i: de Ultieme musicPlayerPhone
M600i: de Ultieme MessagingPhone
en P990i: de Ultieme PDAPhone..
Zo promoot SonyEricsson ze...

Maar van die M600i zouden dus 2 versies zijn, 1 met numeriek en 1 met querty toetsenbord..maar ik denk dat dat een oud gerucht is.. vind er niks meer over.
Zelf wilde ik voor de M600i gaan, veel meer betalen om 4GB (W950i) doe ik niet.. :D

Ik vind het trouwens erg erg jammer dat de Jog-dial knop aan de zijkant er niet meer is op de nieuwe SonyEricsson telefoons.. daar kon je echt alles mee doen (heb jarenlang Sony J7 gehad)

[ Voor 53% gewijzigd door Jazco2nd op 25-06-2006 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Jazco2nd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 03:29:
Ja je zou het zo kunnen zien:

K610i: de Ultieme VideobellenPhone (hoewel op de site inmiddels de opvolger k800i staat)
W950i: de Ultieme musicPlayerPhone
M600i: de Ultieme MessagingPhone
en P990i: de Ultieme PDAPhone..
Zo promoot SonyEricsson ze...

Maar van die M600i zouden dus 2 versies zijn, 1 met numeriek en 1 met querty toetsenbord..maar ik denk dat dat een oud gerucht is.. vind er niks meer over.
Zelf wilde ik voor de M600i gaan, veel meer betalen om 4GB (W950i) doe ik niet.. :D

Ik vind het trouwens erg erg jammer dat de Jog-dial knop aan de zijkant er niet meer is op de nieuwe SonyEricsson telefoons.. daar kon je echt alles mee doen (heb jarenlang Sony J7 gehad)
Sony Ericsson segmenteert zoals je al had ondervonden

Op volgorde van prijsklasse c.q. functies:

Zakelijk: K610i, M600i en P990
Imaging (Cybershot): K750i (gaat eruit), K800i
Muziek (Walkman): W300i, W700i, W810i en W950i
Budget: Jserie (weet niet uit me hoofd welke dat zijn :/ )
Video (Handycam): T.B.A
Gaming (Playstation): T.B.A

zo ziet het er ongeveer uit...

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik ben aan het twijfelen om mijn Qtek S110 de deur uit de doen en een SonyEricsson M600 (White) te nemen. Maar ik heb nog een paar vraagjes over Symbian OS:

- Kan de M600 Word, Excel bestanden openen EN bewerken?
- Is het mogelijk om PDF, PPT bestanden te "lezen".
- Kan er d.m.v. Bluetooth GPS een navigatie (a la TomTom) programma op gedraait worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
alle 3x ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
GEWELDIG!!! :) _/-\o_

Iemand een Qtek S110 icm GPS muis kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb gister mn Pro verkocht dus ik heb snel een nieuw toestel nodig! En ik hoop dus dat de witte versie van M600i snel uitkomt hier in NL!

Ik heb alleen één ding niet goed kunnen uitvinden: is het mogelijk het toestel met alleen één hand te bedienen?maw werken de kanteltoetsen op een dusdanige manier dat het éénhandig relaxed werkt?

beetje ot, maar volgens mij kunnen we binnenkort gwn op alle toestellen PIT gebruiken. ik heb een aantal weken geleden een presentatie bijgewoond van een marketing manager van t-mobile en die meldde ons dat het waarschijnlijk niet lang zou duren, aangezien dit allemaal nieuw was voor iedereen en het vooral bedoeld was om verkoop van pda-type mobieltjes te verhogen.
btw op de Engelse tv zie ik al reclames met PIt in combinatie met SE w810i ed toestellen:D

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
iron_mike010 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:23:
Ik heb gister mn Pro verkocht dus ik heb snel een nieuw toestel nodig! En ik hoop dus dat de witte versie van M600i snel uitkomt hier in NL!
Ik wacht dus ook op de witte heb net een aantal onlineshops gemailt en wacht op antwoord wanneer de witte versie beschikbaar is.

Staat inderdaad mooi bij mn MacBook :P ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Flatwhite schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:35:
[...]

Ik wacht dus ook op de witte heb net een aantal onlineshops gemailt en wacht op antwoord wanneer de witte versie beschikbaar is.

Staat inderdaad mooi bij mn MacBook :P ;) _/-\o_
same here dude:P
mn macbook staat te schreeuwen om dit toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iron_mike010 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 15:23:
.
btw op de Engelse tv zie ik al reclames met PIt in combinatie met SE w810i ed toestellen:D
Hier hang het vol met billboards van T-Mobile Web and Walk icm met de W810i.... En hier is Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:31:
[...]

Hier hang het vol met billboards van T-Mobile Web and Walk icm met de W810i.... En hier is Amsterdam
mss was het dan ook NL tv 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Póg mo Thóin op 25-06-2006 19:03 . Reden: typ-fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Ik wacht ook op de witte :D Ik koop em wel iets later omdat ik in september pas overga naar T-Mobile, hoop i.c.m. PIT. Denk dat ie tegen die tijd wel een beetje goed leverbaar moet zijn :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 03:29:
Er zit gewoon een Prima werkende JOG DIAL aan de linker zijkant hoor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De witte versie wordt pas later verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 17:14
:*) Vandaag bij de t4t de zwarte gezien.. :9~ Ongelooflijk, wat een ding, de dikte is perfect, maar een klein verschil met mijn Nec 343i. Helaas kon hij niet aan, omdat het een klantenreservering was die nog niet opgehaald was.

Het zou wel erg jammer zijn als de witte versie later komt. Ik houdt toch meer van de witte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn bestelling is verstuurd en heb ik woensdag uiterlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
@ GoT'ers die de M600i al hebben:

Kunnen jullie wat foto's plaatsen...? En dan het liefst i.c.m een andere telefoon...

Is leuk voor het topic :P :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
En ook vertellen hoe het zit met de batterijduur, want op het Esato forum lijkt het alsof er behoorlijk wat bugs in de firmware zitten, bijvoorbeeld met de batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Flatwhite schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:43:
@ GoT'ers die de M600i al hebben:

Kunnen jullie wat foto's plaatsen...? En dan het liefst i.c.m een andere telefoon...

Is leuk voor het topic :P :9 :D
Zo iets?

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nils/100_3053_s.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door nils7 op 26-06-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

thanks

ook die van mij is vandaag verstuurd en komt morgen binnen ...ik zal hem even naast mijn Vario/9100 leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Kan iemand al vertellen hoe lang de batterij mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn M600i opgehaald. Ben uiterst tevreden alhoewel er ongetwijfeld nog dingen verbeterd gaan worden in toekomstige updates.

Ik heb vandaag met het N70 Imei creator script Web 'n Walk aangevraagd bij T-mobile. De vrouw van T-mobile zei dat ik niks hoefde te veranderen om alles te laten functioneren en dat alles na een half uur zou marcheren. Jullie raden het al, het werkt nog niet. Moet ik nog instellingen veranderen/accounts toevoegen of wat dan ook? Mijn m600i komt koud uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:07:
Ik heb gisteren mijn M600i opgehaald. Ben uiterst tevreden alhoewel er ongetwijfeld nog dingen verbeterd gaan worden in toekomstige updates.

Ik heb vandaag met het N70 Imei creator script Web 'n Walk aangevraagd bij T-mobile. De vrouw van T-mobile zei dat ik niks hoefde te veranderen om alles te laten functioneren en dat alles na een half uur zou marcheren. Jullie raden het al, het werkt nog niet. Moet ik nog instellingen veranderen/accounts toevoegen of wat dan ook? Mijn m600i komt koud uit de doos.
Ja ik verwacht niet dat standaard alle instellingen al in de telefoon staan. Of misschien een klein gedeelte en beperkt tot MMS instellingen en sms nummers etc. Vanmiddag krijg ik de phone en vanavond zal ik de instellinengen even bijelkaar zoeken vanuit mijn andere phone (met w en w) en even hier posten voor je. Maar het kan beeest zijn dat iemand al eerder ze zo uit zijn hoofd kan opratelen ;)

Overigens kreeg ik net een wel erg " grappig" sms'je van T-mobile met alleen de tekst:

Beste T-mobile klant. aan mobiel internet in het buitenland zijn hogek osten verbonden. Voorkom hoge rekeningen en beperk het gebruik.

Waarschijnlijk wat klachten gekregen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
xon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:21:
[...]

Ja ik verwacht niet dat standaard alle instellingen al in de telefoon staan. Of misschien een klein gedeelte en beperkt tot MMS instellingen en sms nummers etc. Vanmiddag krijg ik de phone en vanavond zal ik de instellinengen even bijelkaar zoeken vanuit mijn andere phone (met w en w) en even hier posten voor je. Maar het kan beeest zijn dat iemand al eerder ze zo uit zijn hoofd kan opratelen ;)

Overigens kreeg ik net een wel erg " grappig" sms'je van T-mobile met alleen de tekst:

Beste T-mobile klant. aan mobiel internet in het buitenland zijn hogek osten verbonden. Voorkom hoge rekeningen en beperk het gebruik.

Waarschijnlijk wat klachten gekregen :-)
In een T-Mobile N70 staan de instellingen er al in en als het goed is in de meeste SE's ook of surf anders even naar de SE support website en laat de instellingen naar je toe sturen!

Humm klachten van in het buitenland internetten valt wel mee... heb er nog niet 1 gehad de afgelopen weken om eerlijk te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Verwijderd schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:42:
[...]Er zit gewoon een Prima werkende JOG DIAL aan de linker zijkant hoor!!
Inderdaad wat stom van me, maakt me wel weer errug blij.
Vind het vooral goed datie op Symbian draait, zijn een boel gratis programma's voor. Bijvoorbeeld om films en muziek van andere formaten af te spelen dan hij standaard ondersteund (Ogg Vorbis etc).
En natuurlijk Route 66 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Jazco2nd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:11:
[...]

Inderdaad wat stom van me, maakt me wel weer errug blij.
Vind het vooral goed datie op Symbian draait, zijn een boel gratis programma's voor. Bijvoorbeeld om films en muziek van andere formaten af te spelen dan hij standaard ondersteund (Ogg Vorbis etc).
En natuurlijk Route 66 :D
Nu al die programma's nog beschikbaar voor Symbian V9.1 en dan hebben we helemaal feest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Nou...en wat denk je wat de postbode NET bij mij kwam afleveren... :) :) :)

Omdat ik zelf ook altijd zo smacht naar foto's en vergelijkingen maar even wat high res picts gemaakt. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag..

Enjoy...doe ik ook ;)

Een vergelijking met de Vario/Qtec 9100:

Een foto waarin je het enorme dikte verschil ziet! :

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/xonmultimedia/telefoon/1.jpg

Idem:

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/xonmultimedia/telefoon/2.jpg

Toetsenbordje valt reuze mee alhoewel het best klein is maar goed werkbaar! :

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/xonmultimedia/telefoon/3.jpg

Even een vergelijking voor de mensen die GEEN vario hebben. Een foto samen met mijn autosleutel. (die volgens mij iedereen wel heeft liggen)

Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/xonmultimedia/telefoon/4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
xon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:51:
Nou...en wat denk je wat de postbode NET bij mij kwam afleveren... :) :) :)

Omdat ik zelf ook altijd zo smacht naar foto's en vergelijkingen maar even wat high res picts gemaakt. Mochten er nog vragen zijn hoor ik het graag..

Enjoy...doe ik ook ;)

Een vergelijking met de Vario/Qtec 9100:

Een foto waarin je het enorme dikte verschil ziet! :

[afbeelding]

Idem:

[afbeelding]

Toetsenbordje valt reuze mee alhoewel het best klein is maar goed werkbaar! :

[afbeelding]

Even een vergelijking voor de mensen die GEEN vario hebben. Een foto samen met mijn autosleutel. (die volgens mij iedereen wel heeft liggen)

[afbeelding]
Kan je paar fotos maken terwijl je aan het browsen bent met de m600i O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Flex-i-bel!!

hey zou je maybe een fotootje kunnen maken van de "schermkant" van beide toestellen zodat ik het verschil in grootte een beetje kan zien!!

echt een sweetass phone! zo dun en zo handig:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook vanmiddag afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Iedereen heeft dus de zwarte neem ik aan? Na wat mails rond te hebben gestuurd ben ik er achter dat de witte pas 1e of 2e week van juli beschikbaar is...

Hebben er mensen last van spontane reboots, uitvallen van de gsm, vastlopers....m.a.w wat zijn jullie ervaringen tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

potver potver..ik krijg me Web'n walk niet ingesteld..iemand ervaring hiermee?

Ik heb een data account aangemaakt met accountnaam

internet en verder niet..zo stond het ook in mijn vario..maar verder werkt er dus ook niets!

iemand?

al gevonden...voor de gene die hetzelfde straks zitten te k*tten:

je moet een nieuwe groeps internet account aanmaken en je T-mobile gegevens daarin zetten. Dus NIET in de groep voor bluetooth internet verbinding.

[ Voor 34% gewijzigd door xon op 27-06-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al navigatiesoftware gevonden voor deze phone? (of al werkend erop staan :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel nog op zoek naar de goede instellingen voor KPN. Vooral voor internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is al geregeld... zelfde scripts als voor w800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand mij helpen met de instellingen voor Web 'n Walk voor de M600i? Heb nu T-zones gprs geinstalleerd en volgens mij wordt ik zwaar gesneden! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:39:
Wil iemand mij helpen met de instellingen voor Web 'n Walk voor de M600i? Heb nu T-zones gprs geinstalleerd en volgens mij wordt ik zwaar gesneden! Alvast bedankt!
Volgens mij schreef ik het hierboven al toch?? ;)

Gewoon naar je instellingen gaan van internet accounts. Dan maak je een nieuwe (!!) groep account aan. Dan maak je in die groepsaccount weer een data account aan. Die noem je vervolgens als naam T-mobile Internet. en als adres: internet....

thats it!

Op dit moment betaal je voor elke bit die je verzend en ontvangt aangezien dit valt BUITEN je web 'n walk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:57:
[...]

Die noem je vervolgens als naam T-mobile Internet. en als adres: internet....

thats it!

Op dit moment betaal je voor elke bit die je verzend en ontvangt aangezien dit valt BUITEN je web 'n walk.
Volgens mij heb ik inderdaad 50 euro verwapt. Ik heb nu een groepaccount gemaakt + nieuwe data-account maar welk adres moet ik invullen en moet ik ook naam/wachtwoord invullen. Sorry, ben nieuw met mobiel internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:26:
[...]

Volgens mij heb ik inderdaad 50 euro verwapt. Ik heb nu een groepaccount gemaakt + nieuwe data-account maar welk adres moet ik invullen en moet ik ook naam/wachtwoord invullen. Sorry, ben nieuw met mobiel internet.
Helemaal niks, nothing, nada invullen..het woordje internet is genoeg..succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Ik heb toch even behoefte om mijn bevindingen met jullie te delen na een dagje spelen daarom een informele en puur op eigen ervaring reviewtje op punten die voor mij belangrijk zijn:

- Batterij

Gister rond 4'ren een volle 600i uit de lader gepakt (ja ik heb me kunnen beheersen). De batterij is na veel rommelen, umtsén, continue mail binnenhalen om de 5 minuten en wat internetten zo'n 24 uur later op 52%. Weet niet wat voor conclusie je moet trekken..maar trek wat je wilt :*)

- Symbian

Sjaaa ..wat moet ik hier nou toch van zeggen na een jaar Mobile 5 te hebben gehad. Het is erg wennen alhoewel dit toch wel vrij rap gaat. Na een dag heb ik wel aardig door hoe het werkt en wat je ermee kan doen en ook wat niet. Ik moet zeggen dat ik voor me gevoel nog wel wat mis in vergelijking met mobile 5. De instellingen die net iets duidelijker en uitgebreider zijn bij mobile 5.

Toch zijn er veel vergelijkingen te vinden tussen de beide systemen en is het denk ik erg persoonlijk wat je het beste ligt.

- Snelheid

Mwaaaaa.....ik moet toch best wel vaak even wachten na het indrukken van een bepaalde optie tot ie naar het volgende schermpje springt. Hij is niet echt veel sneller als mob 5

- Beltonen/sounds

In hoeverre ik ze heb beluisterd gewoon goed en duidelijk en hard verstaanbaar. Nog geen ervaring met MP3 speler etc.

- Browsen

Dit gaat voor mijn gevoel beter dan het ging met mijn vario/mob5. Het scherm is zo ie zo een stuk scherper wat het kijken en klikken duidelijker maakt. Maar het blijft natuurlijk behelpen met zo'n klein schermpje internetten en ik beperk mij echt tot de pda sites.

- RSS

Dit is een leuke functie in symbian. Je kan bv van FOK of TWEAKERS de headlines elk kwartier laten vergaren zodat je snel kan klikken en naar het nieuwsbericht kan gaan. Wat ik hierbij ECHT mis is dat er een linkje in het "today" scherm staat. Dus het zou mooi zijn als er in het overzicht scherm waar de hoeveelheid mail, gemiste oproepen, taken, ook een RSS feed regeltje zou zijn. Mocht iemand gevonden hebben hoe het kan..letttt me know!

Totzover even mijn eerste bevinden met dit heerlijke toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:39:
De afgelopen dagen ongeveer 3 uur in gesprek geweest met Tech support van T-mobile.

Inderdaad is het enige wat je moet invullen:"internet" bij adres. Géén proxy, géén ip adres, géén aanmelding, geen wachtwoord etc.

Alleen... LET OP!!: Als je bij internetaccounts onder "meer" --> "opties" de optie: "verb.dialoogvenster weerg." aanvinkt werkt internet niet! Wat je ook probeert, het loopt vast bij het, je raadt het al, verbindingsbalkje!! Dat lijkt een bugje dus... Gelukkig staat dit standaard uit, alleen ik was zo slim om het meteen aan te zetten :S.

Verder een geweldig toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 01:56:
[...]

De afgelopen dagen ongeveer 3 uur in gesprek geweest met Tech support van T-mobile.

Inderdaad is het enige wat je moet invullen:"internet" bij adres. Géén proxy, géén ip adres, géén aanmelding, geen wachtwoord etc.

Alleen... LET OP!!: Als je bij internetaccounts onder "meer" --> "opties" de optie: "verb.dialoogvenster weerg." aanvinkt werkt internet niet! Wat je ook probeert, het loopt vast bij het, je raadt het al, verbindingsbalkje!! Dat lijkt een bugje dus... Gelukkig staat dit standaard uit, alleen ik was zo slim om het meteen aan te zetten :S.

Verder een geweldig toestel!
dat ze bij tech support heelmaal niet moeilijk deden op wat voor toestel je het wilde aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
xon schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:49:
[...]

dat ze bij tech support heelmaal niet moeilijk deden op wat voor toestel je het wilde aanzetten ;)
Als het goed is komt het er wel aan op de M600i... ze hebben 'm een aantal weken geleden gehad om 'm door te nemen voor vragen enzo... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:39

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

xon schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:51:
- Snelheid

Mwaaaaa.....ik moet toch best wel vaak even wachten na het indrukken van een bepaalde optie tot ie naar het volgende schermpje springt. Hij is niet echt veel sneller als mob 5
Er is een nieuwe firmware update (R3A), zie bijvoorbeeld deze pagina op Esato. Deze moet niet alleen enkele bugs verhelpen maar ook de snelheid van de menus en het opstarten zal toenemen.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie ik welke firmware nu op mijn phone staat, zijn er codes die ik daarvoor kan intikken?

Al gevonden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2006 10:13 . Reden: aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

Terwijl ik momenteel de nieuwe update download en straks ga installeren toch even iets wat ik echt jammer vind tegenover mobile 5.

Gister wilde ik even een mp3 streampje luisteren via umts..alleen is er gewoon geen mediaplayer die dit streaming aan kan! Zal wel weer externe software worden ALS die er is..

Ook tv kijken is lastig omdat dit allemaal mediaencoder is..en DAT is nou net weer windows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:38:
[...]

Helemaal niks, nothing, nada invullen..het woordje internet is genoeg..succes!
Werkt helemaal perfect! Bedankt voor de moeite. Heeft iemand nog een suggestie voor een freeware msn client? Ik heb nu de trial versie van IM+ geinstalleerd, marcheert wel maar zo nu en dan knalt hij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xon schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 07:49:
[...]

Dat deden ze wel. Ik liet het daarom ook activeren op mijn 'oude' MDA 3. Bij T-mobile wist men mij overigens te melden dat ze over ongeveer een week komen met nieuwe en goedkopere onbeperkte databundels waarin snelheid niet meer geknepen zou worden... Ben benieuwd!

Ik vraag me trouwens af of iemand een programma weet om streaming mediaplayer bestanden af te spelen. Bijna alle livestreams zijn namelijk RealMedia, bah.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
Ik zit met een dilemma. Ik ga begin augustus op vakantie (italië) en ik zou graag een telefoon met navigatie hebben. Nu loopt 7 oktober mijn contract af dus kan ik vanaf 7 juli een nieuw toestel uitkiezen.

Mijn eerste keuze is eigenlijk de W950i, alleen de M600i lijkt me ook wel wat. Alleen het is nog maar de vraag of tomtom voor augustus met een navigatieupdate komt.

De laatste optie is om een nokio N70 of iets dergelijks te kopen alleen dat is niet echt een toestel wat ik graag wil hebben.

De laatste optie is op vakantie gaan zonder navigatie (wat me waarschijnlijk mijn relatie kost ;)). En pas over een paar maanden een nieuwe tel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
scorpio81 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 16:20:
Ik zit met een dilemma. Ik ga begin augustus op vakantie (italië) en ik zou graag een telefoon met navigatie hebben. Nu loopt 7 oktober mijn contract af dus kan ik vanaf 7 juli een nieuw toestel uitkiezen.

Mijn eerste keuze is eigenlijk de W950i, alleen de M600i lijkt me ook wel wat. Alleen het is nog maar de vraag of tomtom voor augustus met een navigatieupdate komt.

De laatste optie is om een nokio N70 of iets dergelijks te kopen alleen dat is niet echt een toestel wat ik graag wil hebben.

De laatste optie is op vakantie gaan zonder navigatie (wat me waarschijnlijk mijn relatie kost ;)). En pas over een paar maanden een nieuwe tel aanschaffen.
TomTom heeft hun UIQ applicatie nog (lang) niet af... volgens mij Route66 al wel snel en zo-ie-zo wayfinder werkt ook wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:21
weet iemand of de m600i al te krijgen is bij de BC's?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb last van de 'battery bug". Calibrering gaat niet echt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:15
Er zijn al UIQ pakketten beschikbaar van zowel tomtom als route66 valt op de sites van beide producten te lezen, echter hier staat wel ondersteuning bij voor de p910i, maar nergens wordt de m600i, p990i of de w950i genoemd. Ik ben benieuwd of dit wel op deze telefoons gaat werken? Iemand in de gelegenheid om dat uit te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
TomTom heeft hun UIQ applicatie nog (lang) niet af... volgens mij Route66 al wel snel en zo-ie-zo wayfinder werkt ook wel!
Thanks, dan is de keuze wel heel snel gemaakt :). Kan jij mij vertellen welke versie ik van route 66 moet hebben. Dit kan ik namelijk niet vinden.

Bij de phonehouse hebben ze hem trouwens op voorraad. Ze konden me niet vertellen wanneer de witte kwam en of die wel zou komen. Ik moet nog een weekje wachten en dan ga ik hem ook halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
scorpio81 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:28:
[...]

Thanks, dan is de keuze wel heel snel gemaakt :). Kan jij mij vertellen welke versie ik van route 66 moet hebben. Dit kan ik namelijk niet vinden.

Bij de phonehouse hebben ze hem trouwens op voorraad. Ze konden me niet vertellen wanneer de witte kwam en of die wel zou komen. Ik moet nog een weekje wachten en dan ga ik hem ook halen :)
Je kan het beste even bellen met R66 om te vragen wanneer zij het gereed hebben en als je dat antwoord dan even zou willen delen met de rest hiero O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog die problemen hebben met de update service exe van Sony Ericsson om de firmware te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag met succes mijn firmware geupdate, geen problemen, gewoon doen wat er op je scherm komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 15:35:
[...]

(...). Bij T-mobile wist men mij overigens te melden dat ze over ongeveer een week komen met nieuwe en goedkopere onbeperkte databundels waarin snelheid niet meer geknepen zou worden... Ben benieuwd!
(...)
Zal t-mobile niet met goedkope UMTS of HSPDA(of hoe dat ook heet) komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:11:
[...]

Pakket van 9,50 blijft gehandhaafd er komen 2 pakketten bij ;) vanaf maandag... ook kan vanaf maandag iedereen die een toestel heeft met GPRS zich aansluiten en gaat T-zones binnen de "PIT-bundel" vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 23:20:
Ik heb vanmiddag met succes mijn firmware geupdate, geen problemen, gewoon doen wat er op je scherm komt...
Na installeren van het package krijg ik berichten dat de software niet compatibel is en wordt verwezen naar www.macromedia.com. De software maakt gebruik van swf bestanden (Flash). Elke versie Flash al geprobeerd, maar kom geen meter verder. Zijn er alternatieve programmaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile komt in augustus metde M600i... ben gisteren gebeld door KS dat mijn abo bijna verloopt en of ik hem nog wou verlengen.. Ik vroeg toen of de M600i er was en ze zei dat die in augustus komt...... Waarschijnlijk wel de gelockte versie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:11:
[...]

dude, dat is al inbegrepen bij PIT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon

xon

iron_mike010 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:39:
[...]

dude, dat is al inbegrepen bij PIT ;)
Ja maar geknepen..en denk dat er toch behoefte is vooral zakelijk om het high speed te hebben. Aan de andere kant surf ik nu prima op me telefoon en met me laptop met de telefoon als modem en gaat dit nog vrij rap!

Iemand al een goede oplossing gevonden voor streaming media te kijken/luisteren via symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
nils7 schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 00:41:
[...]

Pakket van 9,50 blijft gehandhaafd er komen 2 pakketten bij ;) vanaf maandag... ook kan vanaf maandag iedereen die een toestel heeft met GPRS zich aansluiten en gaat T-zones binnen de "PIT-bundel" vallen.
Die 2 pakketten die erbij komen zijn ook onbeperkt? Zijn ze duurder of goedkoper dan 9,50?

Bedankt maar weer!

:Y) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio81
nils7 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 22:43:
[...]

Je kan het beste even bellen met R66 om te vragen wanneer zij het gereed hebben en als je dat antwoord dan even zou willen delen met de rest hiero O-)
Ik heb net naar route66 gebeld. Echt klantvriendelijk waren ze niet. Ze zeiden dat alleen de modellen die op de website beschikbaar waren en of er binnenkort software voor de m600i kwam daar kon hij niets van vertellen. Er was in ieder geval niets aangekondigd.

Is wayfinder navigatie voor heel europa? Uit de website kan ik dit niet echt opmaken.

[ Voor 8% gewijzigd door scorpio81 op 30-06-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 07:33:
[...]

Na installeren van het package krijg ik berichten dat de software niet compatibel is en wordt verwezen naar www.macromedia.com. De software maakt gebruik van swf bestanden (Flash). Elke versie Flash al geprobeerd, maar kom geen meter verder. Zijn er alternatieve programmaatjes?
Waar heb jij flash voor nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 18:04
nog steeds niemand geen nieuws over wanneer de witte komt??

het lijkt mij een kwestie van de kleurstof bij het spuitgieten van de behuizing weglaten, vreemd dat ze niet tegelijkertijd uitkomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
badflowers schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 12:02:
nog steeds niemand geen nieuws over wanneer de witte komt??

het lijkt mij een kwestie van de kleurstof bij het spuitgieten van de behuizing weglaten, vreemd dat ze niet tegelijkertijd uitkomen...
over 2/3 maanden denk ik..

Kijk naar t610 -> t630
W810i -> W810i wit

etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
ck2000nl schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 10:02:
[...]

Die 2 pakketten die erbij komen zijn ook onbeperkt? Zijn ze duurder of goedkoper dan 9,50?

Bedankt maar weer!

:Y) _/-\o_
Andere pakketten zijn duurder en flink ook we praten over zo ongeveer 400% en 500% duurder maar de snelheid ligt dan een stuk hoger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 11:58:
[...]

Waar heb jij flash voor nodig dan?
wordt niet aangegeven bij de foutmelding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenarion
De witte zijn er wel, ze zijn echter schaars, daardoor liggen de prijzen van de witte in Engeland hoger dan die van de zwarte. (gelezen op Esato)

Ik vind het wel jammer, witte is mooier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Black & White :D

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/11_01_2006/foto29.jpg

Ze kunnen ook aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/11_01_2006/foto28.jpg

Mooi shot (al zeg ik het zelf :D)
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/11_01_2006/foto15.jpg

Op de MDA Pro (check het verschil in grootte):
Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/11_01_2006/foto31.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door nils7 op 30-06-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Die witte moet snel komen!!kan nl niet wachten, omdat ik mn pro heb verkocht vorige week zaterdag!!
die pic met die pro en m600 vind ik wel cool, die pro was gwn ook TE gróót :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe snel zou de prijs dalen van dit toestel, moet ik dan denken aan weken of maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
De witte variant is toch nog nergens te koop? Ook niet in het buitenland? Denk dat ik toch maar naar de witte moet zoeken tijdens mijn vakantie in HongKong :D

Als een toestel mondjesmaat verkrijgbaar is en de vraag blijft ongekend hoog, dan zullen de prijzen minder snel dalen. Denk dat je niet moet rekenen op weken, maar maanden lijkt me een betere indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Kheb gisteren er een beetje op zitten pielen bij de Media Markt. Design vind ik wel mooi, maar ben toch nog niet zo overtuigd van dat toetsenbord. Hoe zit het ook met dat UIQ symbian? Is dat nu een uitbreiding op een eerdere symbian met een nieuwe User Interface? Ik kon er op internet niet zoveel over vinden. En welke software draait precies op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon draait op Symbian 9 met UIQ 3 als gebruikers interface, dit is de nieuwste versie van Symbian, en ook die van UIQ. Deze nieuwste versie van Symbian is uiteraard multitasking, dat wil zeggen dat je meerdere programma's tegelijkertijd geopend kan hebben (webbrowsen met muziekje op de achtergrond), en UIQ 3 zorgt ervoor dat alles er mooi strak uitziet. Momenteel zijn er nog niet al te veel applicaties voor te vinden, maar deze zijn al wel in de maak. Het toetsenbord is inderdaad ff wennen, maar opdenduur is het best handig. Maar je kan natuurlijk ook je stylus gebruiken om een berichtje te schrijven (handschrift herkenning werkt perfect 8)).

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb af en toe wel letters die ie niet herkent... is echt wennen om de letters te schrijven zodat de telefoon deze herkent
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.