Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:38:
[...]

Heb je het knopje "Show All Servers" nog niet ontdekt?

FR: 200 servers
GER: 150 servers
NL: 50 servers

Ongeveer.
danku
ik moet het nog beetje ontdekke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Billy Badluck is echt zo een track die je 1 keer door moet hebben, en dan zal hij vast leuk zijn. Maar voor de "zwervende" gamer, die toevallig langs een server komt is de tijd te kort om hem "te snappen".

Overigens wordt ik wel een beetje gek van volgepropte levels, dan weigert mijn computer namelijk een beetje. Oh, en tracks met lekker snelheid, en dan echt 5 of 6 bochten die afkappen en je van de baan af kan schieten..

Het blijft in ieder geval leuk om even op te starten voor een uurtje s' avonds. Jammer dat je met een paar uurtjes in de week nooit in de top zal komen ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Toevallig iemand al gekeken of ie in kon loggen op mijn dedicated server? Je hoeft er zeker niet per se op te spelen, maar ik zou het op prijs stellen als iemand even probeert of ie er in kan zodat ik weet of hij werkt. (naam server is: "tofnet1")
Als je me dus wilt helpen, probeer dan in ieder geval even 20 seconden of zo in te loggen, alleen om te zien of je er bij kunt komen!

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door slash24 op 28-02-2006 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:50:
[...]

Normaal is ie vrij lastig, zelfs de cut is lastig...maar replays vind je op TM-x.

Op die duitse exp. server zitten trouwens aardig wat gekke mensen, sta ik 52e en kijken er nog 7 mensen mee :D.
[afbeelding]

Bug? Maar het ging ook gewoon van 4 naar 7 naar 8 etc.
Ik speel alleen nog maar op die duitse linux ktd's exp., de enigste server waar ik nog een beetje fatsoenlijke punten kan scoren (meer dan 3 per ronde).
Die spectators zijn inderdaad een bug, ik speel samen met mijn kameraad en over teamspeak houden we contact, en hij heeft altijd een gelijk aantal spectators als mij.

Heb jij er trouwens ook last van dat die server 'zwaar' draait, dus veel van je PC vraagt?

[ Voor 3% gewijzigd door Mevius op 28-02-2006 11:45 ]

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 15:21
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:42:
Ik blijf het een lekker spel vinden, hoor! :) Ik heb nooit zoveel tijd om het te spelen jammergenoeg, maar als ik ff een keer een half uurtje achter de computer kan, dan MOET ik toch weer ff op [GoT]Sleepy (de enige server waar ik eigenlijk op speel, als [GoT]JVE): dikke pret! :) Alle andere spelen en meer serieuze zaken zijn al een paar weken niet aangeraakt op m'n home-pc. :)

De enige track die ik daar overigens nog nooit gehaald heb is een standaard track, i9: daar snap ik helemaal niets van. Dus als iemand weet waar ik daarvan een replay kan vinden...!
Hey JvE, ik kom je regelmatig tegen op mn server inderdaad :) Helaas kom ik zelf niet zoveel aan spelen toe.
Maaruh...nu heb je zovaak ingelogd op mijn bak en noem je hem nog [GoT]Sleepy :+

I-9 is niet makkelijk, de eerste truuk is de brievenbus waar je schuin doorheen moet. Probeer daar niet max-speed te rijden, maar ook niet te zacht. En dan is 't een kwestie van goed mikken :)
Tweede truuk is de wall-ride, maar die is met gewoon scherp sturen wel te doen.
Derde truuk is de laatste jump, daar ben ik zelf nog niet uit :+

Ik weet dat sommigen deze baan haten, maar hij staat op mn server als "uitdaging".
Ik vind het zelf super als je zo'n moeilijke baan uiteindelijk toch een keer voor elkaar krijgt namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:42:
Ik blijf het een lekker spel vinden, hoor! :) Ik heb nooit zoveel tijd om het te spelen jammergenoeg, maar als ik ff een keer een half uurtje achter de computer kan, dan MOET ik toch weer ff op [GoT]Sleepy (de enige server waar ik eigenlijk op speel, als [GoT]JVE): dikke pret! :) Alle andere spelen en meer serieuze zaken zijn al een paar weken niet aangeraakt op m'n home-pc. :)

De enige track die ik daar overigens nog nooit gehaald heb is een standaard track, i9: daar snap ik helemaal niets van. Dus als iemand weet waar ik daarvan een replay kan vinden...!
Ja kom er zelf ook zo nu en dan :P (of toch iets vaker? ;) ), wel gezellig altijd en leuke custom banen. Vanavond maar weer eens ff een rondje rijden.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolyBoy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:43:
[...]

Ik speel alleen nog maar op die duitse linux ktd's exp., de enigste server waar ik nog een beetje fatsoenlijke punten kan scoren (meer dan 3 per ronde).
Die spectators zijn inderdaad een bug, ik speel samen met mijn kameraad en over teamspeak houden we contact, en hij heeft altijd een gelijk aantal spectators als mij.

Heb jij er trouwens ook last van dat die server 'zwaar' draait, dus veel van je PC vraagt?
Ik merk wel dat de tracks langer moeten laden dan op andere servers, dat kan dus best ja :).
Daarnaast merk ik nog iets eigenaardigs aan die server, ik zie geen enkele andere auto? Ook als ik op spectator klik zie ik niemand...dus spectaten gaat niet eens :(.
Sleepie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:45:
[...]

Hey JvE, ik kom je regelmatig tegen op mn server inderdaad :) Helaas kom ik zelf niet zoveel aan spelen toe.
Maaruh...nu heb je zovaak ingelogd op mijn bak en noem je hem nog [GoT]Sleepy :+

I-9 is niet makkelijk, de eerste truuk is de brievenbus waar je schuin doorheen moet. Probeer daar niet max-speed te rijden, maar ook niet te zacht. En dan is 't een kwestie van goed mikken :)

Ik weet dat sommigen deze baan haten, maar hij staat op mn server als "uitdaging".
Ik vind het zelf super als je zo'n moeilijke baan uiteindelijk toch een keer voor elkaar krijgt namelijk :)
Op die manier is de baan eigenlijk nog vrij makkelijk tov de cut :+.

Bij de cut sla je de brievenbus over, maar moet je wel over de vangrail naar een andere baan, dat wil nog wel eens misgaan :D.

Bij die derde jump moet je naar links, niet al te scherp insturen en gas een beetje loslaten. Zodra je ziet dat je recht op baan afkomt (en dus op zn kop gaat landen, wat moet) weer vol gas geven (anders haal je de finish niet).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slash24 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:38:
Toevallig iemand al gekeken of ie in kon loggen op mijn dedicated server? Je hoeft er zeker niet per se op te spelen, maar ik zou het op prijs stellen als iemand even probeert of ie er in kan zodat ik weet of hij werkt. (naam server is: "tofnet1")
Net geprobeert, werkt prima, staat bij "all servers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:53

Just_I

What did you just say?

[...]

/me Ook vaan te vinden op jouw server.

Maarre, over de laatste jump bij I-9. Als je gewoon over het nog schuine gedeelte aan de linkerkant jumpt moet het volgens mij wel lukken. Overigens moet je ook als de je door de brievenbus (Zoals jij het noemt) wel goed oppassen dat je op de goede weg land (diegene die in de lucht hangt). Zo niet mis je een poortje en is je tijd niet valide.

Nog een klein vraagje, weet iemand hoe je de key controls kan aanpassen?

Overigens heb ik mijn jongste broertje nu ook verslaafd gemaakt O-)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controls:
Ingame naar Profile - Advanced - Edit Controls (ongeveer, ik heb de nl. versie :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:20:
[...]

Net geprobeert, werkt prima, staat bij "all servers"
Thanx! Ik zag net al in de serverlog dat er iemand ingelogd was geweest! Blijkt dus goed te werken. Nu nog wat goede custom maps downloaden en toevoegen aan de cue, dan kan het feest vanavond beginnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Ola,

Heb ook een servertje draaien:

DSA Dutch speed aholics

Kom gerust ff langs en als je vast wil oefenen:
http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=16972#auto

suc 7 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MindWarp
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 10:51
webfreakz.nl schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:10:
^^ Ow jij bent Niek! :P

Maar kan er geen GoT only server gemaakt worden? (dus met password) Want nu vind mijn broertje het leuk om zo graag bij mij in de server te zitten |:( en krijg je dus de hele tijd verhalen van "wow hij ging hard" en dat soort troep.... ook een hele lading buitenlanders erin die maar iritant zijn B) Idee?
Yep that's me! Spelen we vanavond weer?
Gisteravond even gedownload op mn laptop en spelen maar.. dus ben nog redelijk n00b, maar is wel een superverslavend spelletje zeg :)

If it ain't broke, you're not trying! - Red Green

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:17:
[...]

Ik merk wel dat de tracks langer moeten laden dan op andere servers, dat kan dus best ja :).
Daarnaast merk ik nog iets eigenaardigs aan die server, ik zie geen enkele andere auto? Ook als ik op spectator klik zie ik niemand...dus spectaten gaat niet eens :(.
De server is zo ingesteld zodat je niemand op de baan ziet. Erg lekker om het overzicht te houden en (dus) snelle tijden neer te zetten.

De spectatorsbug is inderdaad bekend. Je hoeft je dus niet extra zenuwachtig te voelen omdat je 7 tvtjes hebt. :)

Jammer dat je niet altijd punten krijgt. Gisteren mooie eerste plaats op mijn favoriet I-3, maar geen punten voor Jopster... :( Maar we halen de schade wel weer in. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 15:21
Op die manier is de baan eigenlijk nog vrij makkelijk tov de cut :+.

Bij de cut sla je de brievenbus over, maar moet je wel over de vangrail naar een andere baan, dat wil nog wel eens misgaan :D.

Bij die derde jump moet je naar links, niet al te scherp insturen en gas een beetje loslaten. Zodra je ziet dat je recht op baan afkomt (en dus op zn kop gaat landen, wat moet) weer vol gas geven (anders haal je de finish niet).
Hmmz, ik moet toch maar es de replay downloaden dan, die cut is/was me totaal onbekend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Mijn server is ook up, ik snap alleen nog niet helemaal hoe je aan een linux dedicated nieuwe tracks toevoegd =S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:05:
[...]

De server is zo ingesteld zodat je niemand op de baan ziet. Erg lekker om het overzicht te houden en (dus) snelle tijden neer te zetten.

De spectatorsbug is inderdaad bekend. Je hoeft je dus niet extra zenuwachtig te voelen omdat je 7 tvtjes hebt. :)

Jammer dat je niet altijd punten krijgt. Gisteren mooie eerste plaats op mijn favoriet I-3, maar geen punten voor Jopster... :( Maar we halen de schade wel weer in. :)
Dat vind ik inderdaad ook wel fijn, niemand zien...maar dat spectaten daardoor ook niet werkt is wel weer jammer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]
hehe 99 auto's wil je ook niet zien rijden in een baantje, dan gaat ie bij mij helemaal stotteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt je een keer eerste op een server met louter duitsers, gaan ze gelijk mijn customcar afzeiken, "schmerz am augen", heb maar even verwezen naar de nieuwe nederlandse voetbalshirts, die ze van de zomer nog wel meer pijn aan de oogjes zullen doen, en gelijk geband (en geen punten?????) Lafaards!!!
Jammer dat internationaal racen nogal eens uitmond in stompzinnig over en weer gescheld. De ziektes vliegen je om de oren. Zeker op een paar nederlandse servers schaam je je soms kapot voor je mede-nederlanders, mocht er eens een belg of een turk meeracen. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
Mijn server draait inmiddels met customs, hij heet 100mbit utwente (inspirerende naam ;) ), nu alleen nog spelers =/

Als ik er zelf via internet in ga krijg ik alleen vaak een error dat mijn tijd ongeldig is.
edit: dat kan ook nog weleens gerelateerd zijn aan een probleem dat ik met de klok van mn moederbord heb.

[ Voor 21% gewijzigd door BlackIce op 28-02-2006 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:12:
Wordt je een keer eerste op een server met louter duitsers, gaan ze gelijk mijn customcar afzeiken, "schmerz am augen", heb maar even verwezen naar de nieuwe nederlandse voetbalshirts, die ze van de zomer nog wel meer pijn aan de oogjes zullen doen, en gelijk geband (en geen punten?????) Lafaards!!!
Jammer dat internationaal racen nogal eens uitmond in stompzinnig over en weer gescheld. De ziektes vliegen je om de oren. Zeker op een paar nederlandse servers schaam je je soms kapot voor je mede-nederlanders, mocht er eens een belg of een turk meeracen. Bah
Als je met een stel nederlanders die niet zo hoog in ranking staan (>10.000 bijv.) lekker wilt racen en er komt opeens een buitenlander die veel beter is telkens de 1e plek jatten kan ik het wel begrijpen dat ze gaan zeuren.

Maar op servers waar echt goede mensen komen hoeft dat eigenlijk niet te gebeuren, en gebeurt dat ook niet naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie deze al, kun je buiten het spel om je rank opzoeken:

http://www.quakenet.ch/Remote/ranking_player_info.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

hier raar fenomeen: speel ik TMN, geeft cpu 100% aan.
Dan heb ik gelijk kleinbeetje last van freeze aan de stuur. (telaat, traag, luister niet)
hoe kan ik van dit ontdoen.
AMD 2800
1024 mb
9500->9700PRO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Leuke tip!

116 14 Jopster 3997.48

Hmmm, vanavond even wat aan doen. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zijn de links! erg handig! thanks :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 22:37
32049 2282 -GoT-Hankey 636.56

Damn, ik moet vaker gaan racen :P

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Valt wel mee toch?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg steeds http error 12157 als ik even op internet wil spelen. Dit had ik gister ook. Ik hoor hier niemand er wat over zeggen dus ik neem aan dat dit een lokale probleem is en het aan mij ligt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

eh ik krijf nu dat ik een ongeldige code heb...zal wel weer iets mis zijn met de servers

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:47:
Ik krijg steeds http error 12157 als ik even op internet wil spelen. Dit had ik gister ook. Ik hoor hier niemand er wat over zeggen dus ik neem aan dat dit een lokale probleem is en het aan mij ligt? :?
Zit je achter een router? Zo ja, poorten opengezet? Zo nee, dan weet ik het even niet. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg nou ineens ongeldige code... Nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jopster schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:51:
[...]

Zit je achter een router? Zo ja, poorten opengezet? Zo nee, dan weet ik het even niet. :)
Ik zit achter een router inderdaad. Welke poorten moeten open? De trackmania nations website schiet trouwens te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:47:
Ik kreeg net een andere HTTP Error, maar hij kapt er mee wanneer die naar de ladder wil connecten, zal wel weer off zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:53:
[...]

Ik zit achter een router inderdaad. Welke poorten moeten open? De trackmania nations website schiet trouwens te kort.
Als je in je configuratie van TM kijkt, zie je de poorten waar TM mee werkt. Deze moet je even opzetten in je router en dan moet het werken. Althans, dan loop je nu dus tegen een ander probleem aan zo te lezen, maar dat ligt niet aan jou. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-09 11:42
FnF schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:55:
[...]

Ik kreeg net een andere HTTP Error, maar hij kapt er mee wanneer die naar de ladder wil connecten, zal wel weer off zijn :/
Hier ook

BAD PROXY of HTTP error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles doet het nu weer.

Hoezo had ik nou als enige error 12157? :+ Ik begin nu ook te denken dat de client je gewoon wat willekeurige errors laat zien terwijl het eigelijk zo is dat de servers down zijn of vol zijn, zodat je niet gaat forceren in het geval dat de servers vol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

34675 2448 WarioZ 605.82 Dat allemaal in 11 dagen, netjes toch? .ik heb tijd tot 28 juni :D

Over mijn probleem in eerdere post, Net flink gespeeld met cpu van 100%. Ik heb nu nergens last van. hoeveel vreet TMN normaal eigenlijk van je cpu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandhaas schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:32:
34675 2448 WarioZ 605.82 Dat allemaal in 11 dagen, netjes toch? .ik heb tijd tot 28 juni :D

Over mijn probleem in eerdere post, Net flink gespeeld met cpu van 100%. Ik heb nu nergens last van. hoeveel vreet TMN normaal eigenlijk van je cpu?
Ik heb ongeveer 2000 punten gescoord in 1 dag dus dat valt wel mee. Als je een beetje goed kan racen moet je eens racen bij 'ktd's linux EXP', daar zitten de meeste mensen van de top 10, top 100, top 1000, dus als je van zulke mensen wint, krijg je een pornografisch hoeveelheid veel punten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:37:
[...]

Ik heb ongeveer 2000 punten gescoord in 1 dag dus dat valt wel mee. Als je een beetje goed kan racen moet je eens racen bij 'ktd's linux EXP', daar zitten de meeste mensen van de top 10, top 100, top 1000, dus als je van zulke mensen wint, krijg je een pornografisch hoeveelheid veel punten. :)
Idd, heb daar net 3 rondes zo'n 100 a 150 gehaald, dat telt lekker op. Sta nu iets van 450e in NEderland.

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
Hmm, de bezoekers zijn gekomen, server trekt nu rond de gig per uur.
Anyway, het is best leuk dat er zo gigantisch veel tracks zijn voor trackmania en tm-exchange is erg makkelijk om leuke/goede tracks te zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Jopster schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:18:
[...]

Leuke tip!

116 14 Jopster 3997.48

Hmmm, vanavond even wat aan doen. :)
Moet ik gewoon mijn score verdubbelen om in de buurt te komen, waaah
code:
1
1596    121     CoolyBoy    2046.89

Ik ga nog maar ff spelen dan :), ik kom steeds meer bekenden tegen in 'dé' linux exp :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mevius op 28-02-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 13:32
code:
1
11263 882  _NSA_CryptoGuy 1065.8

:)

Ik ga weer ff spelen als het lukt, en mensen zie startpost als je cdkey problemen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die $%#$* ladder mag ook wel eens wat vaker werken trouwens :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 16:44
giant schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:07:
code:
1
11263 882  _NSA_CryptoGuy 1065.8

:)

Ik ga weer ff spelen als het lukt, en mensen zie startpost als je cdkey problemen hebt.
He, we zijn concurrenten:
code:
1
11437   892         Cheiron     1060.73

:P

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
welke server ik ook neem op het moment, ze zijn allemaal niet registred on ladder (zegt ie)
Is de ladder nu down of ligt het aan de servers die ik kies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
CoolyBoy schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:13:
[...]

Moet ik gewoon mijn score verdubbelen om in de buurt te komen, waaah
code:
1
1596    121     CoolyBoy    2046.89

Ik ga nog maar ff spelen dan :), ik kom steeds meer bekenden tegen in 'dé' linux exp :)
code:
1
2686    222         Larrs   1733.98

Ik kom in jouw buurt, maar moet toch eens wat minder gaan spelen. :X :P

[ Voor 2% gewijzigd door Mystic_Jack op 28-02-2006 20:31 . Reden: beurt is anders dan buurt. ;) ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
slash24 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:36:
welke server ik ook neem op het moment, ze zijn allemaal niet registred on ladder (zegt ie)
Is de ladder nu down of ligt het aan de servers die ik kies?
De ladder ligt er half-half uit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

code:
1
1225    94           _GoT_bAdMuTs    2212.6

Vind nog steeds dat je echt achterlijk veel moet spelen om een beetje hoog te komen en vooral blijven.

[ Voor 67% gewijzigd door bAdmuTs op 28-02-2006 20:29 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Hahaha zeer vermakelijk spel zeker de loopings en de halve kurke trekker mappen zijn leuk. het concept van de online modus nog niet eerder gezien. ik zit meestal in de server van sleepie onder de naam Jeroen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Net even op de KTD Linux CUSTOM zitten racen:
Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/955/77489mc.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img463.imageshack.us/img463/9202/68853zw.th.jpg

77.48 en 68.85 punten :9

Heerlijk zoveel punten _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, heerlijk is dat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/slindenau/ScreenShot09_small.jpg
Daarna nog een keer 50 en 2x 25 punten. Zo schiet het wel op ;).

Waarmee ik ook gelijk beg-adv en exp op goud heb uitgespeeld.

Rank atm:
466 41 Slindenau-X14_ 2922.58

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:42
poeg speel al 6 uur achter elkaar, morgen weer vroeg op.. normaal slaap ik altijd om 11 uur door de weeks.. maar dit spel sloopt mn ritme ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:31:
Idd, heerlijk is dat:
[afbeelding]
Daarna nog een keer 50 en 2x 25 punten. Zo schiet het wel op ;).

Waarmee ik ook gelijk beg-adv en exp op goud heb uitgespeeld.

Rank atm:
466 41 Slindenau-X14_ 2922.58
Anders resize je even 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:37:
[...]

Ligt het aan mij, of heeft die server enorm veel lag :? Het lukte mij gisteravond iig niet om een goede ronde neer te zetten, omdat bij elke bocht m'n beeld ff bevroor en ik de controle kwijt was. Daarna ben ik maar weer naar een NL server gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Hankey schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:17:
Ligt het aan mij, of heeft die server enorm veel lag :? Het lukte mij gisteravond iig niet om een goede ronde neer te zetten, omdat bij elke bocht m'n beeld ff bevroor en ik de controle kwijt was. Daarna ben ik maar weer naar een NL server gegaan...
Gisteren was het daar erger dan normaal. Normaal heb ik er niet zoveel last van, maar gisteren erg veel. Erg irritant net in een bocht. :X

Overigens had ik gisteren met racen totaal mijn dag niet... :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Gisteren ook maar eens Trackmania geinstalleerd.
Meteen maar online geweest op de server van Sleepie :)
Begon met Hellraisor, dat was ff zoeken hoe de baan liep, maar na een aantal oefenpogingen toch nog de finish weten te halen. Ik moet zeggen dat het me wel bevallen was. Is een leuk spel om eens ff lekker racen online.

Ik nog een vraagje, waar ik in dit topic nog geen antwoord op heb kunnen krijgen.
Ik probleer in te loggen op de site van Trackmania, maar dat wil niet lukken.
Schijnt probleem te zijn met spaties in je naam.
Mijn naam is [GoT] CNS
Weet iemand een oplossing hiervoor, want ik wil me wel aanmelden bij het GoT Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Underscores gebruiken ipv haakjes (dus _GoT__CNS)...

[ Voor 19% gewijzigd door equationunequal op 01-03-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44

CNS

Hankey schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:33:
Underscores gebruiken ipv haakjes (dus _GoT__CNS)...
Thanks, dat werkt inderdaad.
Ik heb me aangesloten bij het GoT Team.
Ik vind trouwens maar dat je weinig kan zien van stats op die website.
Kan ik ergens zien wat mijn positie is binnen het GoT Team en de positie van het GoT Team overall of kan dat alleen ingame ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Je kan tijdens een online race naar het menu gaan, en dan bij advanced kiezen voor player profile. Maar ook daar is het aantal stats erg mager, van je team staat er alleen de rang van het team zelf, maar m'n eigen rang in een team ben ik nog nergens tegen gekomen.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Volgens mij kan je inderdaad ingame niet meer zien dan op de website.

Wie weet er trouwens de kleurcode's, want elke keer maar proberen schiet ook niet op.
Ik zoek rood, wit & blauw.
Ik krijg wel kleuren die er op lijken, maar niet echt de kleuren zoals ze horen, dus altijd iets lichter of donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolyBoy schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:52:
Volgens mij kan je inderdaad ingame niet meer zien dan op de website.

Wie weet er trouwens de kleurcode's, want elke keer maar proberen schiet ook niet op.
Ik zoek rood, wit & blauw.
Ik krijg wel kleuren die er op lijken, maar niet echt de kleuren zoals ze horen, dus altijd iets lichter of donkerder.
de drie tekens staan voor RGB (=rood groen blauw)
$f00 is dus rood
$0f0 is dus groen
$00f is dus blauw
$fff is dus wit
$000 is dus zwart
etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heuj, ik heb dit spel ook gedowned....leuk spel, alleen ben ik niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:17:
[...]

Anders resize je even 8)7
Daar heeft GoT toch zo'n mooi scriptje voor :P. En een beetje moderne verbinding heeft 400 kB zo binnen ;).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:57:
[...]

de drie tekens staan voor RGB (=rood groen blauw)
$f00 is dus rood
$0f0 is dus groen
$00f is dus blauw
$fff is dus wit
$000 is dus zwart
etc
Hartelijk dank, ik zat al met 800/850 te klooten, ik kreeg het niet mooi rood.
Wist niets van een 'f' af :)

@slindenau. Hoe hoger de kwaliteit, hoe beter :Y), maar een thumbnail zou een simpele oplossing wezen (al neem ik daar de moeite ook niet voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:02:
[...]

Daar heeft GoT toch zo'n mooi scriptje voor :P. En een beetje moderne verbinding heeft 400 kB zo binnen ;).
Lees de FAQ eens even door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekbezoer
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Zo, na een ongelofelijke hoeveelheid uren zwoegen heb ik mijn eerste 3 tracks voor TMN af. Ze zijn volgens mij allemaal behoorlijk uitgebalanceerd, dus iedereen kan ze finishen. Wil je echter een snelle tijd neerzetten dan zul je van goede huizen moeten komen (of ik ben zo slecht :))

Ze zijn te vinden op onderstaande link, waar ook een replay met de snelste tijd tot nu toe te bekijken is:
http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=49619#auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Lees de FAQ eens even door :)
Die heb ik doorgelezen toen ik hier net kwam, daar herinner ik me echt niet alle details van :D.
Maar ik zal em wel ff resizen.
En ik kan het niet eens vinden nu, shame on me!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Weet iemand hoeveel bandbreedte je moet rekenen per slot/player op je server?
Ik bedoel daarmee: hoeveel KB up/down moet je ongeveer rekenen per speler die naar je server connect.
Ik vraag dit om te kunnen bepalen hoeveel slots ik in mijn server moet confirureren om geen LAG te creeren.

Iemand een idee hoeveel het werkelijk is, dus geen gokwerk aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt mij dat die waarde ook afhangt van het aantal andere auto's waarvan informatie moet worden doorgestuurd, dus hoe meer spelers hoe meer bandbreedte pp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
Makes sense, maar op zich zal dat wel mee vallen verwacht ik. Ik kan me namelijk herinneren dat voor BF1942 de stelregel 5 tot 7 KB per speler was....
Ik wacht nog wel even af of er nog iemand wat meer over weet te vertellen, maar toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
slash24 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:14:
Makes sense, maar op zich zal dat wel mee vallen verwacht ik. Ik kan me namelijk herinneren dat voor BF1942 de stelregel 5 tot 7 KB per speler was....
Ik wacht nog wel even af of er nog iemand wat meer over weet te vertellen, maar toch bedankt
Op de fast-optie trekt mijn server als er 40 man in zitten ongeveer 500-600 mb in het uur, met de high-optie (dan stuurt hij vaker een update) word dat ongeveer verdubbeld. Het loopt echter exponentieel op, een simpel, niet helemaal kloppend voorbeeldje:
Stel, 1 kb/s per auto.
Met 8 spelers erin krijg je dan 8*8=64 kb/s, met 16 spelers word dat al 16*16=256 kb/s, vier keer zoveel dus.
Het is dus vaak een beetje bekijken, en erg afhankelijk van hoeveel upload je tot je beschikking hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
icemancool schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:10:
[...]

Op de fast-optie trekt mijn server als er 40 man in zitten ongeveer 500-600 mb in het uur, met de high-optie (dan stuurt hij vaker een update) word dat ongeveer verdubbeld. Het loopt echter exponentieel op, een simpel, niet helemaal kloppend voorbeeldje:
Stel, 1 kb/s per auto.
Met 8 spelers erin krijg je dan 8*8=64 kb/s, met 16 spelers word dat al 16*16=256 kb/s, vier keer zoveel dus.
Het is dus vaak een beetje bekijken, en erg afhankelijk van hoeveel upload je tot je beschikking hebt.
Ok, en bedoel je dan Mb als Kbit of Kbyte? Ik neem aan dat je KB bedoelt (KiloByte)
Hoe snel is jouw upload dan als ik vragen mag? Ik heb zelf een upload van max 120KB/s en probeer dus uit te rekenen hoeveel slots ik dan kan hosten. 20 slots moet toch lukken met die upload denk ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
slash24 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:19:
[...]

Ok, en bedoel je dan Mb als Kbit of Kbyte? Ik neem aan dat je KB bedoelt (KiloByte)
Hoe snel is jouw upload dan als ik vragen mag? Ik heb zelf een upload van max 120KB/s en probeer dus uit te rekenen hoeveel slots ik dan kan hosten. 20 slots moet toch lukken met die upload denk ik??
De getallen in de rekenvoorbeelden waren niet realistisch, die had ik verzonnen. 20 slots kan met 120 KB/s makkelijk, 30 zou denk ik ook nog wel kunnen, hoewel het met mapwisselingen misschien krap word.
Ik heb de mazzel aan 100mbit internet te zitten, dat scheelt wel met dit soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer wat irritante mensen tegengekomen op ktd's Linux EXP server. :{ Jammer dat ze dan Nederlands zijn en ook in het Nederlands schelden zodat de meeste mensen niet weten wat hij zegt als je om een callvote kick of ban vraagt. Ik had dus een callvote kick gedaan, vote passed (owned :7), maar hij kwam dus terug en een callvote ban kreeg niet genoeg stemmen. En toen begonnen mensen de heletijd te callvoten zonder reden en dan wordt iedereen moe van al die callvotes zodat mensen niet meer stemmen of geen "JA" stemmen als het echt nodig is, zoals in mijn geval bleek.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:50
idd... die floriaan was echt te irritant.... je had gelijk al de 1e keer ban moeten doen. Toen zei hij speciaal voor mij ook een paar keer k*nker in het engels enzo.... dat is ook 1 van de redenen dat hij pwned werd bij de vote :D

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik krijg ineens een protection system error (error 8) ofzo :S. Gisteren had ik dat niet niet :S. Iemand die dit ook heeft/heeft gehad

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik krijg sinds vandaag deze error en op elke server trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://img106.imageshack.us/img106/9185/error5pz.jpg
Hoe kan ik dit oplossen?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
herinstallatie lijkt me het simpelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Laatst online: 19-09-2024
ja ma waarom krijg ik het nu en voorheen niet?? Heb er niets aan veranderd!!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Lol, me trackmania zorgt er telkens voor dat me pc 100% FREEZED of me beeldscherm op standby modus gaat :S, en die krijg ik er niet meer uit en me pc unfreezed ook niet :S.

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:24

Martinspire

Awesomeness

misschien ff andere skin nemen ofzo?

en is dat bij elke server?
want dan is er iets met een addon voertuig mis denk ik

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafk33s schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:24:
idd... die floriaan was echt te irritant.... je had gelijk al de 1e keer ban moeten doen. Toen zei hij speciaal voor mij ook een paar keer k*nker in het engels enzo.... dat is ook 1 van de redenen dat hij pwned werd bij de vote :D
Irri ventje ja. Gelukkig lukte die banvote uiteindelijk wel :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafk33s schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:24:
wtf, is hij nog steeds bezig? Ik was weken geleden al bezig met hem constant te banvoten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:44:
[...]

wtf, is hij nog steeds bezig? Ik was weken geleden al bezig met hem constant te banvoten... :P
Ja, merk het zelf ook nog steeds, er zijn veel meer mensen, RUUDJUHH is ook al zo'n vervelend figuur :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dat gewoon één en dezelfde gefrustreerde puber ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... Net TmN geinstaleerd, best leuk, grappige circuits enzo al zijn sommige wel irritant als je het nog niet helemaal door hebt.
Wat echter veeel irritanter is, op sommige banen veranderd de view naar bumbercam of zo, waardoor je het overzicht helemaal kwijt bent. Is dit niet te verhelpen? Mn broertje heeft het ook. Is dit een bug of gewoon een irritante feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:27:
Pfff... Net TmN geinstaleerd, best leuk, grappige circuits enzo al zijn sommige wel irritant als je het nog niet helemaal door hebt.
Wat echter veeel irritanter is, op sommige banen veranderd de view naar bumbercam of zo, waardoor je het overzicht helemaal kwijt bent. Is dit niet te verhelpen? Mn broertje heeft het ook. Is dit een bug of gewoon een irritante feature?
Dat kan je in de banen inbouwen. Als je dat niet doet zijn loopings ed. een stuk lastiger.

Toegeven, soms heeft de maker van de track het niet helemaal begrepen en kan het erg irri zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen irritante feature. Zodra je eraan gewend bent, of een baan tegenkomt waarbij je in een looping niet naar bumperview gaat, kan je het wel waarderen :).

Sommige loopings zijn nl. minder overzichtelijk in normale view ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister tijdje op custom Linux zitten spelen, daar zitten toch echt niet normale tracks tussen, eentje met een mega trechter grandioos :) Wel is er 1 map waar je bij start een boost met ramp hebt, vlak daarnaast 3 "etages" waar de finish zit. Blijk je dus gewoon van onder hard in de finish-boog moet vliegen, dat telt ook, beetje jammer :)

Die view-switch is vaak wel handig, sommige loopings moet je inderdaad wat meesturen wil je er goed doorheen komen, wat niet echt zou lukken met normale view. Op die Linux costums is ook een map waar de camera opeens 3rd view wordt, even iritant maar went snel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gassie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2023
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:27:
.....
Heb je al eens op 1 gedrukt op je Numpad na de wijziging naar bumperview. Je krijgt dan (volgens mij) je koplampen te zien. Heb je in ieder geval een orientatiepunt!

Let's get lost! I know the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:09:
Gister tijdje op custom Linux zitten spelen, daar zitten toch echt niet normale tracks tussen, eentje met een mega trechter grandioos :) Wel is er 1 map waar je bij start een boost met ramp hebt, vlak daarnaast 3 "etages" waar de finish zit. Blijk je dus gewoon van onder hard in de finish-boog moet vliegen, dat telt ook, beetje jammer :)

Die view-switch is vaak wel handig, sommige loopings moet je inderdaad wat meesturen wil je er goed doorheen komen, wat niet echt zou lukken met normale view. Op die Linux costums is ook een map waar de camera opeens 3rd view wordt, even iritant maar went snel.
Dat is inderdaad het enige level met een bug, helaas.
Die met die mega trechter is inderdaad wel vet, je moet de onderste uitgang hebben iig, die is het snelst ;).

Voor mensen die zelf nog een beetje aan hun gedownloade auto skin willen sleutelen, hier kan je een nvidia dds plugin downloaden voor photoshop.
In het zipje van je skin staan twee bestanden die van belang zijn voor de graphics: Details.dds is het interieur en alle andere dingen die je niet ingame over kan spuiten (embleem, nummerbord etc.) en Diffuse.dss is de rest van de skin.
Zodra je een .dds bestand wilt openen in photoshop vraagt ie "This image has MIP maps, Display them with the image?", hierbij klik ik altijd op nee...en het werkt goed :).
(misschien iets om toe te voegen aan de ts? als iemand nog weet hoe je de vorm aan kan passen zou het helemaal mooi zijn (dat zijn dus de Gbx bestanden) :))

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
Ik heb echt groot probleem. Elke keer als ik tijdje TM speel slaat me pc na een tijdje helemaal vast en kan ik er alleen maar uit met de restartknop van me pc. Iemand een idee? Morgen ga ik naar NetGamez en daar hoopte ik mee te kunnen doen aan die compo ^^

[ Voor 19% gewijzigd door Kiwiknaapje op 02-03-2006 21:18 ]

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Kiwiknaapje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:17:
Ik heb echt groot probleem. Elke keer als ik tijdje TM speel slaat me pc na een tijdje helemaal vast en kan ik er alleen maar uit met de restartknop van me pc. Iemand een idee? Morgen ga ik naar NetGamez en daar hoopte ik mee te kunnen doen aan die compo ^^
Al eens een reinstall gedaan? Controleer ook eens je temperaturen en voltages.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Check inderdaad je koeling maar eens, videokaartjes kunnen hier aardig warm van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels gestopt met dit spel. Ik ben de irritante figuren nu wel zat geworden. Het doet mij een beetje denken aan Gunbound. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Ik heb het ook maar een dag of 2 uitgehouden met dit spel. Niet persé vanwege de figuren. Het spel trok me gewoon niet; vervelend geluid, irritante velden, enz. en een paar dagen geleden inderdaad ook wat vervelende figuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Vervelende figuren negeer ik gewoon maar. Dat heb je helaas nou eenmaal in alle online spellen en daar is helaas weinig aan te doen. Het is alleen wel verschikkelijk irritant als ze de hele tijd votes starten, zeker als je net in een snelle ronde zit :/. Ik denk dat ik maar ff een knop op m'n gamepad ga assignen aan het cancellen van een vote...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de hele hud toch uitschakelen met *? Dan heb je nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:28
Hankey schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:55:
Vervelende figuren negeer ik gewoon maar. Dat heb je helaas nou eenmaal in alle online spellen en daar is helaas weinig aan te doen. Het is alleen wel verschikkelijk irritant als ze de hele tijd votes starten, zeker als je net in een snelle ronde zit :/. Ik denk dat ik maar ff een knop op m'n gamepad ga assignen aan het cancellen van een vote...
Ja je hoeft toch niet op dat moment te voten? En zowiezo, F1 of F2 rammen terwijl je op een recht stuk zit moet ook nog wel net lukken :)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.