Wie van de tm'ers gaan hier naar regroup btw
Ik wil namelijk wel.... maar iedereen die normaal meedoet met lan party's gaan allemaal weg @ mei vakantie
een vrijwilliger? (zal wel niet ^^)
hoi
hoi
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
[ Voor 10% gewijzigd door Mafk33s op 11-03-2006 15:07 ]
hoi
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Leegte
Anoniem: 132488
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Anoniem: 132488
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Anoniem: 42323
[ Voor 11% gewijzigd door Alternativ op 15-03-2006 19:01 ]
alternativ
Daar hebben we V&A voor.Gianni Rombios schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:04:
Ik heb hem zelf in Amerika besteld die Sunrise op dit adres http://www.knightdiscount...mes_simulation_racing.htm maar hij is nu Out of Stock. $11.99 dus maar er kwamen wel aardig wat verzendkosten bij. Ik doe er niks mee dus je mag hem wel voor €11.99 overnemen...check mijn email adres.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
en doe die PIPO er ook maar bijAlternativ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:
Kan de eigenaar van deze server => vrieskist.student.utwente.nl (volgens mij zit ie ook op got) zich ff melden er zijn namelijk 2 ontzettend irritante kindjes aan het vloeken, schelden met ziektes en het votebannen op die server ik zou daar graag een oplossing voor zien aangezien ik er vaak zit
reminder het gaat om vitesse en gruwelijke johan
Meh
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Signature
Anoniem: 33810
Dat heb ik ook.. geluid erg zacht.. maar bij het startenpasta schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:01:
Ik heb het geluid uitstaan hier, de muziek vond ik toch al om niet aan te horen, en volgens mij zit er een bug bij die versnellingen, want die kwamen altijd gruwelijk hard door m'n subwoofer.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Anoniem: 57309
Ghehehe... Daar zat ik vmiddag ook tussen. Zelfde tijd, zelfde server. Ik had het alleen te druk met PROBEREN 2 rondes achter elkaar op de baan te blijven dus geen tijd over om op die kwiebussen te lettenkrvabo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:18:
[...]
Ohja, nederlandse pubertjes zijn irritant online.. zoals hier wel vaker is gepost
Ik zei vanmiddag tegen iemand (op de XS4ALL-server) die 'kanker' nogal vaak gebruikte dat het "ook wel wat minder kon".. toen kreeg ik in 1x een heel legioen aan 12jarigen over me heen "waar bemoei jij je mee " "ik maak zelf uit wat ik zeg", etc.. Ook nog een "Stalin" die ff kwam spammen voor het Nederlands kampioenschap TM-N, die ook kon rekenen op veel support van dezelfde rotpubertjes..
Je zou er bijna door stoppenLiever speel ik ook iop GoT-servers, maar als ik win, en dan nog minder dan 1 punt haal.. mja
hallo
Ik heb wel de muziek uit, geluid van de auto e.d. niet. Vond die muziek na het een paar uur aan te hebben gehoord wel weer genoegpasta schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:01:
Ik heb het geluid uitstaan hier, de muziek vond ik toch al om niet aan te horen, en volgens mij zit er een bug bij die versnellingen, want die kwamen altijd gruwelijk hard door m'n subwoofer.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Zeer goede server en je kan dan ook eens lekker punten pakken.Anoniem: 33810 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:38:
Tja, ga op buitenlandse servers spelen zou ik zeggen. Ze zijn daar veel aardiger, en mocht er iemand schelden dan doen ze dat in hun eigen taal...die je waarschijnlijk niet kan lezen.
Tip: KTD Linux EXP in Duitsland, daar speelt de top100 vd wereld.
Anoniem: 170499
Zit meestal op de XS4ALL server maar die ML banen worden een beetje saai. Behalve H4, dat is wel een vette baan.Falcon2107 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:07:
[...]
Zeer goede server en je kan dan ook eens lekker punten pakken.
[ Voor 16% gewijzigd door blablable op 16-03-2006 15:36 ]
PSN: Arienix
Weet je nog waarzo?endless schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:58:
Je kunt wel de naam van de auto's/spelers uitzetten met "~" tilde-knopje.
Voor de rest kan ik me iets herinneren in de opties van max. X aantal auto's in beeld ofzo.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Anoniem: 154453
Zie wel als je het spel opstart- config/advanced/game- "hide too close" kan je daar aanvinken, of het helpt is een tweede..., op de servers die ik kies zie ik of helemaal geen andere auto's, stilstaande auto's, of je rijdt met 30- 50 man tegelijk weg.
die server is sinds gisteren ofzo weg denk'kAnoniem: 154453 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:19:
[...]
Als je op clan-sereur-debutant een uurtje meerijdt, heb je er zo een paar honderd punten bij.
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Anoniem: 154453
Helaas wel, was ook een belgische, zullen wel door de bandbreedte voor deze maand heen zijn, jammer, er waren er 2 van clan-sereur.NoReason schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:41:
[...]
die server is sinds gisteren ofzo weg denk'k
Meh
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 19-03-2006 19:52 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Signature
Wat moet er nog aangepast worden voor deeltje 2? Wat mis je of wat is het vermelden zeker waard? Laat het weten en dan kan het aangepast worden voor deeltje 2. |
[ Voor 22% gewijzigd door Falcon2107 op 20-03-2006 09:46 ]
Beetje late reactieAlternativ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:
Kan de eigenaar van deze server => vrieskist.student.utwente.nl (volgens mij zit ie ook op got) zich ff melden er zijn namelijk 2 ontzettend irritante kindjes aan het vloeken, schelden met ziektes en het votebannen op die server ik zou daar graag een oplossing voor zien aangezien ik er vaak zit
reminder het gaat om vitesse en gruwelijke johan
[ Voor 99% gewijzigd door Falcon2107 op 21-03-2006 10:31 ]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
volgens mij heb ik ook weleens op jouwes geraced? ik ben evert.999 en me vriendin rijd onder de nick karolien.999 (als ze goed rijd ben ik meestal bij haar, onder haar nick aan het racendaPet schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:31:
Komt er nu een nieuw topic deel 3?
Anyway, inmiddels heb ik 40 tracks gemaakt, waarvan er 30 beschikbaar zijn. De rest is bestemt voor privé doeleindenof simpelweg nog niet af.
Kunnen jullie misschien wat commentaar geven op de exchange site? Er wordt genoeg gedownload, maar niemand reageert. Zijn mijn tracks dan zo slecht?
Link
Op mijn server krijg ik toch vaak positieve reacties (XS4TMN). Men hekelt over het algemeen toch de multilap tracks. Moeten ze 2 ronden goed rijden, poehpoeh. Een kwestie van skill imo.
Verder vind ik de serverlijst browser nog steeds een vreemd geval.
De ene keer sta ik bovenaan de suggested serverlijst, dan komen er allemaal stamgasten spelen en dus vooral nederlanders, en dan weer helemaal op de laatste pagina van de all servers lijst. En dat is eenzaam kan ik je vertellen
Maar soms lijkt het of mijn server opeens op een internationale whitelist komt. Dan zijn de nederlanders spaarzaam en zijn er mensen van alle nationaliteiten. Dan staat mijn server ook op de eerste of tweede pagina van de all servers lijst.
Ofwel ik snap de ballen van hoe die browser in elkaar steekt.
Verder blijf ik voorlopig nog even door bouwen
Stiekem vind ik dat bijna leuker dan rijden
[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 23-03-2006 02:00 ]
Anoniem: 135673
Handig dat je ff laat weten welke map het isMr. Detonator schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:59:
zojuist effe m'n pb een beetje aangescherpt![]()
[afbeelding]
Een hele rij microsoft certificeringen.
weet de naam zo niet....maar die ovale baan met die 2 steile wanden...alleen maar rondjes eigenlijkAnoniem: 135673 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:42:
[...]
Handig dat je ff laat weten welke map het is
Voor A0 zou het geen mooie tijd zijn
Jij gaat lekker trouwens! Doe jij mee met het toernooi?Anoniem: 135673 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:42:
[...]
Handig dat je ff laat weten welke map het is
Voor A0 zou het geen mooie tijd zijn
HODL
hoi
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
ThnxRalphie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:52:
[...]
Jij gaat lekker trouwens! Doe jij mee met het toernooi?
[ Voor 19% gewijzigd door The Mystic op 24-03-2006 18:40 ]
Signature
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Signature
[ Voor 7% gewijzigd door Pannenkoekkie op 27-03-2006 08:18 ]
Ja, hier.Pannenkoekkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:16:
Is er trouwens ergens een lijst met records van die standaard banen?
HierzoAnoniem: 153666 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:47:
Net voor het eerst gespeeld....echt grappig dit. Waar kan je, je ranking zien?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Ik weet niet hoe je je instellingen hebt staan, maar het lijkt me dan dat de Radeon te veel voor zn kiezen krijgt.Atlas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:42:
Sommige banen lopen echt bagger
Nieuwste Omega drivers....
Dual MP2400+
1 GB Ram
Radeon 9700 pro 128MB
Moet toch wel voldoende zijn of zie ik iets over het hoofd?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Een beetje aan de instellingen kloten. Filter aanpassen aantal dingetjes aanvinken of juist niet. scheelt zo 30fpsAtlas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:42:
Sommige banen lopen echt bagger
Nieuwste Omega drivers....
Dual MP2400+
1 GB Ram
Radeon 9700 pro 128MB
Moet toch wel voldoende zijn of zie ik iets over het hoofd?
Anoniem: 135830
hahaha schitterendwebfreakz.nl schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:16:
En zo winnen we van onze zuiderburen:
[afbeelding]
Anoniem: 131051
Haha das ook toevallig, in games enzo gebruik ik altijd de nick Netfinity. Heb een 5000 versie namelijk. Daar draait sinds vandaag ook een dedicated server op, [GoT] Netfinity. Zal niet altijd aan staan.Venxir schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:22:
Ik heb nu ook voor het eerst een dedicated server draaien, hij heet Netfinity TM:Nations. Iemand nog tips over wat een voor maps erin moeten?
[ Voor 7% gewijzigd door Ikke! op 29-03-2006 23:07 ]
Klik mee voor GoT!........
Anoniem: 37494
ehhhh. LOL?Ikke! schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:58:
[...]
Daar draait sinds vandaag ook een dedicated server op, [GoT] Netfinity. Zal niet altijd aan staan.[/edit]
Gewoon je trackmania map kopieren werkt dus niet heh! Hier afgelopen weekend gedaan. Alles kwijt. Was niet zo boeiend, alles Nadeo record behalve A2Anoniem: 131051 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:42:
Kan iemand mij vertellen welke files ik moet backuppen om mijn tijden en ghost in de single player te kunnen behouden?
De tracks weet ik wel staan (gedownloade tracks dan) Maar ik zou ook graag al mijn tijden bewaren.
(ik zou pc willen formatteren, zodus...)
[ Voor 5% gewijzigd door dinkelover op 30-03-2006 19:29 . Reden: Verbetering ]
pepernooot
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Dan zal je wel iets fout gedaan hebben, want als ik in C:\$games\TrackMania Nations ESWC\GameData\Profiles kijk dan staan daar toch écht mijn profiles (en dus savegamen data) in.dinkelover schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:39:
[...]
Gewoon je trackmania map kopieren werkt dus niet heh! Hier afgelopen weekend gedaan. Alles kwijt. Was niet zo boeiend, alles Nadeo record behalve A2Ik kan dat trucje niet bij heuvel af zodat je versnelt. Gelukkig heb ik mijn Documents en Settings ingepakt, kijken of ze daar nog tussen staan.
Hoezo moet een dedicated server altijd aan staan? Dedicated wil alleen maar zeggen dat hij allen voor dat doel draait. Wil er mee zeggen dat er een game op gehost wordt die draait dmv de dedicated server van TM.
[ Voor 6% gewijzigd door Ikke! op 30-03-2006 20:11 ]
Klik mee voor GoT!........
Dedicated betekend ook dat je zelf niet mee kan spelen, je zal soms alleen maar een cmd window ofzo zien. Da's weer extra cpu/mem voor de game.Ikke! schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:11:
[...]
Hoezo moet een dedicated server altijd aan staan? Dedicated wil alleen maar zeggen dat hij allen voor dat doel draait. Wil er mee zeggen dat er een game op gehost wordt die draait dmv de dedicated server van TM.
Wat cpu kracht betreft trekt het spel haast niks. Het is de internet verbinding die de limiet is. Met 12 spelers gaat het prima op een 3000 mbit up en 512 down adsl lijn.
Ik schijn zelfs punten te krijgen als ik via lan join
[ Voor 12% gewijzigd door DECOY88 op 30-03-2006 21:56 ]
volgens mij zoeits van het aantal blokjes wat je gebruikt van het speelveld (dacht ik?)DECOY88 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:27:
http://img483.imageshack.us/my.php?image=tmn3us.jpg
in boven staande screen heb ik links onder wat omcirkelt maar waar staat dat voor?![]()
wie het weet
Meh
Welke track is dit?DrivinUCrazy schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:38:
Deze vond ik zelf wel mooi. Het is niet mijn tijd, maar iig wel van een GoTter:
[afbeelding]
Klikbaar voor een grote versie
I-6 van Nadeo zeker. Blijft een lastige.
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon2107 op 31-03-2006 08:28 ]
De download link geeft echter een 404. Heb google al afgezocht naar tmsunrise_trailer.zip maar dat leverde geen werkende links op. Iemand enig idee of die promo trailer nog ergens te downloaden is? We hebben een 50" projectie TV in de winkel staan en zo'n demo in 1280x720 op dat scherm leek me wel eens leuk voor de veranderingPROMO TRAILER TMS
Download deze superspectaculaire trailer voor TrackMania sunrise die men in vele Franse winkels draait om de game te promoten! Ook jij zal er van genieten en als je de game nog niet hebt, bekijk deze trailer dan gauw. Spontaan watertanden gegarandeerd!
Jep, I-6 inderdaad. Het bovenste plateau is me nog nooit gelukt, dus dat vond ik al knap. Maar zijn tijd vond ik echt geweldig.
Anoniem: 135195
HODL
PSN: Arienix
Lekker veel punten pakken.Ralphie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:32:
dan moet je naar KTD Exp gaan. Daar zitten de grote namen. De standaard Nadeo tracks worden er gespeeld.
Wat je wat mij betreft nog wel mag opnemen is dat deze game een starforce protectie heeft bij het stukje over de key protectie en meuk.
alternativ
Staat er toch al lang in?Alternativ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:20:
[...]
Wat je wat mij betreft nog wel mag opnemen is dat deze game een starforce protectie heeft bij het stukje over de key protectie en meuk.
Never mind ik ben blindFalcon2107 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:09:
[...]
Staat er toch al lang in?
VERDER MET DEEL 3!
alternativ
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq