Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 12.462 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 19:47
Wie van de tm'ers gaan hier naar regroup btw :P Ik wil namelijk wel.... maar iedereen die normaal meedoet met lan party's gaan allemaal weg @ mei vakantie :P een vrijwilliger? (zal wel niet ^^)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 16:22
Ik ga met een groep naar regroup, maar die bakken allemaal niets van Trackmania (en vinden het daarom dus een 'dom' spel).
Het zou leuk wezen als er een echte 'TM'er' bij zat :), tenzij je uit Vriezenveen komt kan ik je helaas geen vervoer bieden :)

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
lol vervoer kan ik nog wel regelen :) me ouders vinden het alleen een iets fijner gevoel als ik samen met mensen ben...(ben 14.... hope u don't mind) misschien wel te begrijpen? :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mafk33s op 11-03-2006 15:07 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-07 16:22
Misschien valt er wat te regelen, maar dit gaat wel erg offtopic zo dus het lijkt me het beste als we dit privé even uitzoeken;

Messenger: coolyboy_2001@hotmail.com
ICQ# 77165850

Ik ga weer spelen, ben gezakt naar plek 2500 en dat kan natuurlijk niet!

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
LOL ik krijg dikke artifacts met me x600xt (niet overgeclockt), temps zijn normaal (onder de 40 graden). En na een paar minuten spelen loopt me pc gewoon finaal vast. Reinstall geprobeerd, nieuwe drivers geprobeerd, beeldinstellingen omlaag gedaan. Speel op 800x600 :S

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132488

hey, wie weet een snelle host waar je je customskins kan uploaden, carpark is traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

Hm.. ik zou mijn replay van Optimal Craze uppen, omdat ik dacht dat ie zo snel was (33.83 :P ).. maar als ik http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=auto#auto kijk.. dan valt het nog best tegen :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132488

waarom duurt het zo lang voordat anderen jouw skin kunnen zien? moet je ze dan op een snellere host zetten? of is het spel zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Krijgwat, me spel is f*cked opeens :P
Vanmiddag nog halfuurtje gewoon gespeeld zonder problemen. Start ik het net op, krijg ik bij het opstarten de vraag om even me naam en land te kiezen wederom. Kan die me normale profiel niet vinden dus blijkbaar ?
Moest ik ook weer een nieuw online profiel maken, waarbij ik de melding kreeg dat me nick al in gebruik was. Gelukkig krijg je in het scherm daarna de optie om te connecten met een andere account dus dat maar gedaan.
Me ranking is verder onveranderd, maar nou zijn de controlls weer gaar. Die gecorrigeerd in me profiel en even offline getest en dat werkt allemaal. Ga ik weer online, dan zijn alle controls weer compleet anders echter. (Toeter is reset, reset is gas etc)

Me preferred servers na inloggen zijn ook vrij vreemd:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.benthem/suggested.JPG
Geen idee welk land het is, het zou best het land kunnen zijn wat ik heb gekozen bij opnieuw aanmaken van speler. Heb daar niet naar gekeken welke ik gekozen heb.

Iemand dit toevallig gehad en weten op te lossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 16:14
^^ Lijkt nogal op Pakistan :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Ik vind het echt een fantastisch spel, al veel plezier mee gehad.
Ik heb alleen een probleem, iedere keer als ik Trackmania Nations installeer wilt de volgende keer dat ik mijn pc restart Windows XP niet meer starten, ik denk dat dit door starforce komt.

Ik heb al gelezen dat er meer mensen zijn die problemen hebben met starforce, echt zo zonde dat ze het erin hebben gestopt, ik heb geen problemen met copyeer beveiligingen maar het moet niet mijn hele pc overhoop halen.
Het begint nu een beetje standaard te worden om iedere dag een nieuwe ghost image op me pc te zetten en trackmania opnieuw te installeren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-03 15:00
Ik zoek eigenlijk TrackMania Sunrise (e.a. addons) voor een mooi prijs.
Tot nu toe zie em alleen voor 45 euro staan.. Vind ik toch wel iets teveel voor een spel van bijna een jaar oud.

Weet iemand waar ik deze game zo goedkoop mogelijk kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb hem zelf in Amerika besteld die Sunrise op dit adres http://www.knightdiscount...mes_simulation_racing.htm maar hij is nu Out of Stock. $11.99 dus maar er kwamen wel aardig wat verzendkosten bij. Ik doe er niks mee dus je mag hem wel voor €11.99 overnemen... :D check mijn email adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 14:34

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Kan de eigenaar van deze server => vrieskist.student.utwente.nl (volgens mij zit ie ook op got) zich ff melden er zijn namelijk 2 ontzettend irritante kindjes aan het vloeken, schelden met ziektes en het votebannen op die server ik zou daar graag een oplossing voor zien aangezien ik er vaak zit :P

reminder het gaat om vitesse en gruwelijke johan

[ Voor 11% gewijzigd door Alternativ op 15-03-2006 19:01 ]

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Gianni Rombios schreef op maandag 13 maart 2006 @ 19:04:
Ik heb hem zelf in Amerika besteld die Sunrise op dit adres http://www.knightdiscount...mes_simulation_racing.htm maar hij is nu Out of Stock. $11.99 dus maar er kwamen wel aardig wat verzendkosten bij. Ik doe er niks mee dus je mag hem wel voor €11.99 overnemen... :D check mijn email adres.
Daar hebben we V&A voor.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Alternativ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:
Kan de eigenaar van deze server => vrieskist.student.utwente.nl (volgens mij zit ie ook op got) zich ff melden er zijn namelijk 2 ontzettend irritante kindjes aan het vloeken, schelden met ziektes en het votebannen op die server ik zou daar graag een oplossing voor zien aangezien ik er vaak zit :P

en doe die PIPO er ook maar bij

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

die vitesse en gruwelijke johan zaten bij mij ook al te zieken (apocalypse server) Is het niet een idee even een blacklist aan te leggen?:P Schijtirritant die gasten

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

De server 'boerde-lan.de' is gaaf! Hij staat bij mij meestal gelijk in het lijstje 'show all servers' en je hoeft niet veel te bladeren... zitten veel mensen met ranking < 10.000 en super-tracks hebben ze! Echt de moeite waard om eens een GoT invasie te houden door met 20 man daar te gaan zitten :P Alleen jammer dat er een 44 user limiet is daar...

Een vraag: is het mogelijk het beeld van de auto van je tegenstanders uit te schakelen zodat je dus hun auto niet meer ziet? Dit aangezien als je met 40man voor je neus rijd 1) Je ziet niks 2) Een takke herrie. Ik weet wel dat het mogelijk is als server-admin om dit in te stellen. Ook kan je in je instellingen van je spel ervoor kiezen om alle skins uit te zetten van auto's dus dat je geen ferrari's ofzo meer ziet rijden. Iemand die me verder helpt? :)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Niet online
Je kunt wel de naam van de auto's/spelers uitzetten met "~" tilde-knopje. :)
Voor de rest kan ik me iets herinneren in de opties van max. X aantal auto's in beeld ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb het geluid uitstaan hier, de muziek vond ik toch al om niet aan te horen, en volgens mij zit er een bug bij die versnellingen, want die kwamen altijd gruwelijk hard door m'n subwoofer. :X

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Die muziek had ik al uitgezet voordat ik het spel 1x had opgestart. Ik zag in de config 'music', ik dacht: "denk het niet" ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 11:49

krvabo

MATERIALISE!

pasta schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:01:
Ik heb het geluid uitstaan hier, de muziek vond ik toch al om niet aan te horen, en volgens mij zit er een bug bij die versnellingen, want die kwamen altijd gruwelijk hard door m'n subwoofer. :X
Dat heb ik ook.. geluid erg zacht.. maar bij het starten :X

Ohja, nederlandse pubertjes zijn irritant online.. zoals hier wel vaker is gepost :P
Ik zei vanmiddag tegen iemand (op de XS4ALL-server) die 'kanker' nogal vaak gebruikte dat het "ook wel wat minder kon".. toen kreeg ik in 1x een heel legioen aan 12jarigen over me heen "waar bemoei jij je mee " "ik maak zelf uit wat ik zeg", etc.. Ook nog een "Stalin" die ff kwam spammen voor het Nederlands kampioenschap TM-N, die ook kon rekenen op veel support van dezelfde rotpubertjes..

Je zou er bijna door stoppen :/ Liever speel ik ook iop GoT-servers, maar als ik win, en dan nog minder dan 1 punt haal.. mja :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, ga op buitenlandse servers spelen zou ik zeggen. Ze zijn daar veel aardiger, en mocht er iemand schelden dan doen ze dat in hun eigen taal...die je waarschijnlijk niet kan lezen :).
Tip: KTD Linux EXP in Duitsland, daar speelt de top100 vd wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57309

krvabo schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:18:
[...]
Ohja, nederlandse pubertjes zijn irritant online.. zoals hier wel vaker is gepost :P
Ik zei vanmiddag tegen iemand (op de XS4ALL-server) die 'kanker' nogal vaak gebruikte dat het "ook wel wat minder kon".. toen kreeg ik in 1x een heel legioen aan 12jarigen over me heen "waar bemoei jij je mee " "ik maak zelf uit wat ik zeg", etc.. Ook nog een "Stalin" die ff kwam spammen voor het Nederlands kampioenschap TM-N, die ook kon rekenen op veel support van dezelfde rotpubertjes..

Je zou er bijna door stoppen :/ Liever speel ik ook iop GoT-servers, maar als ik win, en dan nog minder dan 1 punt haal.. mja :+
Ghehehe... Daar zat ik vmiddag ook tussen. Zelfde tijd, zelfde server. Ik had het alleen te druk met PROBEREN 2 rondes achter elkaar op de baan te blijven dus geen tijd over om op die kwiebussen te letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• truegrit
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 18:45
Is er trouwens een manier om WEL onder een buitenlandse vlag te rijden, maar nog steeds de nederlandse serverlijst in het begin te krijgen? Want volgens het spel ben ik nog wel nederlands als ik op het podium sta, maar mijn vlag verteld me iets anders.

Of anders: is er een manier om ook echt als een macedonier te rijden, zowel met vlag als met landcode?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

pasta schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:01:
Ik heb wel de muziek uit, geluid van de auto e.d. niet. Vond die muziek na het een paar uur aan te hebben gehoord wel weer genoeg :X

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Anoniem: 33810 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 00:38:
Tja, ga op buitenlandse servers spelen zou ik zeggen. Ze zijn daar veel aardiger, en mocht er iemand schelden dan doen ze dat in hun eigen taal...die je waarschijnlijk niet kan lezen :).
Tip: KTD Linux EXP in Duitsland, daar speelt de top100 vd wereld.
Zeer goede server en je kan dan ook eens lekker punten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170499

Falcon2107 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:07:
[...]

Zeer goede server en je kan dan ook eens lekker punten pakken.
Zit meestal op de XS4ALL server maar die ML banen worden een beetje saai. Behalve H4, dat is wel een vette baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
Kom ook eens op de [DSA] Dutch Speed Aholics server kijken. Alleen custom tracks...

De banen: http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=16972#auto

het forum: http://dsa-forum.understorm.net/index.php
CU

[ Voor 16% gewijzigd door blablable op 16-03-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik speel zelf bijna altijd op OTMB Dediranked, erg relaxte server.
Goede sfeer daar (weinig nederlandse pubertjes ;)) en over het algemeen redelijk veel top1000 mensen daar. Ook erg leuke banen (geen standaard Nadeo troep, alleen maar goede custom banen). Aanrader dus!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

endless schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:58:
Je kunt wel de naam van de auto's/spelers uitzetten met "~" tilde-knopje. :)
Voor de rest kan ik me iets herinneren in de opties van max. X aantal auto's in beeld ofzo.
Weet je nog waarzo?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die optie kan je vinden via configuratie bij de launcher, maar hij werkt niet echt naar mijn mening :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Zie wel als je het spel opstart- config/advanced/game- "hide too close" kan je daar aanvinken, of het helpt is een tweede..., op de servers die ik kies zie ik of helemaal geen andere auto's, stilstaande auto's, of je rijdt met 30- 50 man tegelijk weg.

Vreemd dat ik op de stompzinnige standaardbanen tussen de milimeter deskundigen altijd zo rond de 30 tot 60ste plaats haal, en toch in een paar dagen tijd van plaats 700 naar 60 ga, (van nederland, 804 v.d. wereld) terwijl ik er geen hout van terechtbreng. Er zit nogal wat verschil in puntenopbrengst. Als je op clan-sereur-debutant een uurtje meerijdt, heb je er zo een paar honderd punten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-07 13:46
Anoniem: 154453 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 18:19:
[...]
Als je op clan-sereur-debutant een uurtje meerijdt, heb je er zo een paar honderd punten bij.
die server is sinds gisteren ofzo weg denk'k :'(

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

NoReason schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:41:
[...]

die server is sinds gisteren ofzo weg denk'k :'(
Helaas wel, was ook een belgische, zullen wel door de bandbreedte voor deze maand heen zijn, jammer, er waren er 2 van clan-sereur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-07 11:33
afgelopen 3 dagen alleen maar op de XS4ALL-TMN 01 gespeeld.
Vaak 99.99 punten gekregen. Meestal, als het goed ging, tussen de 50 en 90 :D
Sta inmiddels 336e van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

ik weet dat je via de tmsite een team kan joinen, maar hoe maak je zelf een team aan?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb dit spel sinds kort ontdekt.

Twee dingen snap ik niet:
• hoe kan je chatten?
• wat betekent 'not official'? (Is in dit topic meerdere malen voorbij gekomen, maar een antwoord zie ik niet.)

Thanks @ hieronder! _O_

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 19-03-2006 19:52 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

[list]• Spatiebalk indrukken, daarna kan je gaan chatten
• 'Not official' gebeurt meestal als je midden in een race een server joint, je krijgt dan aan het einde geen punten. De volgende race krijg je meestal wel gewoon punten, en de 'You are not in official mode' melding komt dan ook niet te voorschijn. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/title_update.gif

Wat moet er nog aangepast worden voor deeltje 2? Wat mis je of wat is het vermelden zeker waard?

Laat het weten en dan kan het aangepast worden voor deeltje 2.

[ Voor 22% gewijzigd door Falcon2107 op 20-03-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Alternativ schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 18:56:

Beetje late reactie O-)
Anyway, zodra ik ze erin zie klooien gaan ze wel ff op de banlist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
edit//------

[ Voor 99% gewijzigd door Falcon2107 op 21-03-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Komt er nu een nieuw topic deel 3?

Anyway, inmiddels heb ik 40 tracks gemaakt, waarvan er 30 beschikbaar zijn. De rest is bestemt voor privé doeleinden O-) of simpelweg nog niet af.

Kunnen jullie misschien wat commentaar geven op de exchange site? Er wordt genoeg gedownload, maar niemand reageert. Zijn mijn tracks dan zo slecht? ;(
Link

Op mijn server krijg ik toch vaak positieve reacties (XS4TMN). Men hekelt over het algemeen toch de multilap tracks. Moeten ze 2 ronden goed rijden, poehpoeh. Een kwestie van skill imo.

Verder vind ik de serverlijst browser nog steeds een vreemd geval.
De ene keer sta ik bovenaan de suggested serverlijst, dan komen er allemaal stamgasten spelen en dus vooral nederlanders, en dan weer helemaal op de laatste pagina van de all servers lijst. En dat is eenzaam kan ik je vertellen :D
Maar soms lijkt het of mijn server opeens op een internationale whitelist komt. Dan zijn de nederlanders spaarzaam en zijn er mensen van alle nationaliteiten. Dan staat mijn server ook op de eerste of tweede pagina van de all servers lijst.

Ofwel ik snap de ballen van hoe die browser in elkaar steekt.
Verder blijf ik voorlopig nog even door bouwen ;)

Stiekem vind ik dat bijna leuker dan rijden B)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 06:57
bij deze dan daPet, ik heb gisteren (samen met jou) een hoop lol gehad op je tracks!
(wel steeds goed op de borden letten :p )

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
daPet schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 22:31:
Komt er nu een nieuw topic deel 3?

Anyway, inmiddels heb ik 40 tracks gemaakt, waarvan er 30 beschikbaar zijn. De rest is bestemt voor privé doeleinden O-) of simpelweg nog niet af.

Kunnen jullie misschien wat commentaar geven op de exchange site? Er wordt genoeg gedownload, maar niemand reageert. Zijn mijn tracks dan zo slecht? ;(
Link

Op mijn server krijg ik toch vaak positieve reacties (XS4TMN). Men hekelt over het algemeen toch de multilap tracks. Moeten ze 2 ronden goed rijden, poehpoeh. Een kwestie van skill imo.

Verder vind ik de serverlijst browser nog steeds een vreemd geval.
De ene keer sta ik bovenaan de suggested serverlijst, dan komen er allemaal stamgasten spelen en dus vooral nederlanders, en dan weer helemaal op de laatste pagina van de all servers lijst. En dat is eenzaam kan ik je vertellen :D
Maar soms lijkt het of mijn server opeens op een internationale whitelist komt. Dan zijn de nederlanders spaarzaam en zijn er mensen van alle nationaliteiten. Dan staat mijn server ook op de eerste of tweede pagina van de all servers lijst.

Ofwel ik snap de ballen van hoe die browser in elkaar steekt.
Verder blijf ik voorlopig nog even door bouwen ;)

Stiekem vind ik dat bijna leuker dan rijden B)
volgens mij heb ik ook weleens op jouwes geraced? ik ben evert.999 en me vriendin rijd onder de nick karolien.999 (als ze goed rijd ben ik meestal bij haar, onder haar nick aan het racen :P )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Weet iemand waar ik die matrixborden kan vinden voor de editor?

GOT MAPS IN THE MAKING!!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 20:09
zojuist effe m'n pb een beetje aangescherpt :)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/weertdebeste/trackmania%20(Small).JPG

[ Voor 7% gewijzigd door Mr. Detonator op 23-03-2006 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Mr. Detonator schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 01:59:
zojuist effe m'n pb een beetje aangescherpt :)

[afbeelding]
Handig dat je ff laat weten welke map het is :)
Voor A0 zou het geen mooie tijd zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:59

@r!k

It is I, Leclerq

Gister nog even wezen spelen maar ik krijg vrijwel geen punten meer ook al heb ik een goede race gereden, hebben ze de punten waardering aangepast ofzo?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 20:09
Anoniem: 135673 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:42:
[...]

weet de naam zo niet....maar die ovale baan met die 2 steile wanden...alleen maar rondjes eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die jah, daar is onder de 9 mogenlijk :). Zelf heb ik een pr van 9.04 ofzo :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 25-06 16:28
Anoniem: 135673 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:42:
[...]

Jij gaat lekker trouwens! Doe jij mee met het toernooi?

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
lol slindenau... is toch niet zo moeilijk? pr is iets van 8:5x ofzo ^^ Zolang je je auto onder controle hebt, gaan je tijden beter. Het zit hem dus meer in de ''hoe lang kan je je auto onder controle houden'' als echt de goede lijnen nemen. Als je ze combineerd is het het best natuurlijk ^^

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 16-06 11:58
Zo net ff lekker rounds gereden op een Duitse server. Wat is dat toch gaaf hoor, jammer dat het op de NL servers niet echt wordt verreden. Je moet veel meer op uithouden rijden en niet botweg knallen en als het mis gaat op [enter] drukken ;) .

Daarnaast nog leuke strijd gehad met [GoT]Jensen, * Yonni zwaait :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ralphie schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 16:52:
[...]

Jij gaat lekker trouwens! Doe jij mee met het toernooi?
Thnx :)
Nee, ik heb geen puf en tijd om die eswc maps ook nog eens 100x te gaan oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
Misschien weet iemand wat mijn probleem is. Laatst een ander spel geinstalleerd en besloten alle drivers te vernieuwen. Ja jullie raden het vast wel, daarna werkte mijn trackmania niet meer goed. Het gaat om het geluid, beeld is ok. Ik heb geen geluid meer, geen muziek, geen geluid van auto's enz. Heb al het spel opnieuw geinstalleerd. Heeft niet geholpen.

Uiteindelijk heb ik weer mijn geluid terug, na opnieuw de creative drivers te installeren. Denk dat het een conflict was met mijn nforce audio drivers.

[ Voor 19% gewijzigd door The Mystic op 24-03-2006 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Als ik in loopings terecht kom, gebeurt het wel eens dat de camera-view verandert (van achter de auto naar in de auto). Iemand een idee hoe dit uit te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Numpad 2, dan blijft de camera wel iets dichter op je auto, maar blijft je camera wel achter de auto tijdens loopings. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:42

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Of hij bedoelt dat de maker van de baan de camera laat veranderen. Dit wordt dus bijvoorbeeld veel bij loopings gedaan, meestal schakelen ze dan naar de bumpercamera. Ik heb juist een hekel aan dat ding, omdat ik dan het "gevoel" (voor zover je daarvan kunt spreken als je stilzit achter een beeldscherm) met de auto mis, dan merk ik bijvoorbeeld te laat dat ik in een slip raak en zo.
Voor zover ik weet is er geen optie om het veranderen als de baan je een camera toewijst.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik bedoel idd datgene wat DrivinUCrazy beschrijft. Dat vind ik echt gruwelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Mwah, dat vind ik minder irritant dan de camera die zo artistiek mogelijk probeert weer te geven hoe jij door de looping gaat. Je bent vanwege het camera standpunt dan je hele stuurrichting kwijt, waardoor ik dus meestal tegen de railing opknal. :X

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153666

Net voor het eerst gespeeld....echt grappig dit. Waar kan je, je ranking zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannenkoekkie
  • Laatst online: 28-03 18:38

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Damn, dit is een verslavende game zeg... Gister ochtend gedownload... Nooit echt racespelletjes gemogen, toch gedaan... Heb nu alle Beginner Tracks met Goud (één zelfs boven goud), en van de Gevorderde tracks zit ik op alles Zilver, en ben bezig om er goud van te maken (nog 13 te gaan)...

'T is dat mijn vriendin niet thuis is, want anders had ik dik ruzie :) Heerlijk non-social single player spelen van 10:30 tot 21:00 (Hattrick-Tijd), en daarna de tijd vergeten (plus een jetlag van 1 uurtje)... Om 6:30 had ik zo iets van: "Kut! Ik moet over een kwartier de bus hebben" -> Das sinds Transport Tycoon niet meer gebeurd _/-\o_

Ik zal maar tegen de baas zeggen dat ik "nog lichtjes last heb van de griep" en daardoor van die wallen onder me ogen heb, en kijk alsof ik 2 joints heb weg lopen paffen :)

Is er trouwens ergens een lijst met records van die standaard banen?

[ Voor 7% gewijzigd door Pannenkoekkie op 27-03-2006 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pannenkoekkie schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:16:

Is er trouwens ergens een lijst met records van die standaard banen?
Ja, hier.
Je kan de replays downloaden door op de snelste tijd te klikken
Anoniem: 153666 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:47:
Net voor het eerst gespeeld....echt grappig dit. Waar kan je, je ranking zien?
Hierzo
Gebruik je inlognaam, dus niet je nickname

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Sommige banen lopen echt bagger :X
Nieuwste Omega drivers....

Dual MP2400+
1 GB Ram
Radeon 9700 pro 128MB

Moet toch wel voldoende zijn of zie ik iets over het hoofd? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
Atlas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:42:

Dual MP2400+
1 GB Ram
Radeon 9700 pro 128MB

Ik weet niet hoe je je instellingen hebt staan, maar het lijkt me dan dat de Radeon te veel voor zn kiezen krijgt.
Magoed, zoiezo kunnen sommige banen erg zwaar zijn, mn 6800LE draait ook lange niet alles soepel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 16-06 11:58
Mensen die klagen? (zijn verwend :P)

Ik speel het op een AMD Thunderbird 1000mhz met GF4ti4400 en 512mb ram. De instellingen staan gewoon naar beneden geschroef en draai 1024x768. Loopt wel ok, soms is het niet te doen.. maar tijden rijden en winnen gaat heel behoorlijk hoor :) .

Owja, leuke server? -> Duitse ROUNDS server "Gamingservers.net" . Zo cool!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

En zo winnen we van onze zuiderburen:

Afbeeldingslocatie: http://img398.imageshack.us/img398/9553/trackmaniabelgengewonnen8rb.th.jpg

:P

[ Voor 6% gewijzigd door webfreakz.nl op 28-03-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aveox
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-02-2023
Zojuist ook even het GoT Team gejoind. Nu alleen nog werken aan die ranking (50.000 op het moment :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Atlas schreef op maandag 27 maart 2006 @ 23:42:

Dual MP2400+
1 GB Ram
Radeon 9700 pro 128MB

Een beetje aan de instellingen kloten. Filter aanpassen aantal dingetjes aanvinken of juist niet. scheelt zo 30fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135830

hahaha schitterend _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Kan iemand mij vertellen welke files ik moet backuppen om mijn tijden en ghost in de single player te kunnen behouden?

De tracks weet ik wel staan (gedownloade tracks dan) Maar ik zou ook graag al mijn tijden bewaren.

(ik zou pc willen formatteren, zodus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Gewoon je trackmania map kopieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Venxir schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:22:
Ik heb nu ook voor het eerst een dedicated server draaien, hij heet Netfinity TM:Nations. Iemand nog tips over wat een voor maps erin moeten?
:)
Haha das ook toevallig, in games enzo gebruik ik altijd de nick Netfinity. Heb een 5000 versie namelijk. Daar draait sinds vandaag ook een dedicated server op, [GoT] Netfinity. Zal niet altijd aan staan.
Het lukt me ook niet om via internet te joinen, komt denk ik doordat mijn pc en server uitwendig natuurlijk hetzelfde ip adres hebben. Via lan werkt wel, schijn zelfs punten te krijgen enzo. Kan alleen geen rankings en punten zien. Het is nu nog een 8 player server, dat werkt prima zonder lag. Gaat morgen naar 12. Weet niet hoeveel ik aankan met een 3000 mbit down en 512 up adsl lijn.

edit:
Hm zou toch zweren dat ik net maar 2 pagina's zag :P
Oja, deed zoeken op dedicated...

[ Voor 7% gewijzigd door Ikke! op 29-03-2006 23:07 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494

Ikke! schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:58:
[...]
Daar draait sinds vandaag ook een dedicated server op, [GoT] Netfinity. Zal niet altijd aan staan.[/edit]
ehhhh. LOL? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 07-07 17:01
Anoniem: 131051 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:42:
Kan iemand mij vertellen welke files ik moet backuppen om mijn tijden en ghost in de single player te kunnen behouden?

De tracks weet ik wel staan (gedownloade tracks dan) Maar ik zou ook graag al mijn tijden bewaren.

(ik zou pc willen formatteren, zodus...)
Gewoon je trackmania map kopieren werkt dus niet heh! Hier afgelopen weekend gedaan. Alles kwijt. Was niet zo boeiend, alles Nadeo record behalve A2 :( Ik kan dat trucje niet bij heuvel af zodat je versnelt. Gelukkig heb ik mijn Documents en Settings ingepakt, kijken of ze daar nog tussen staan.

Edit: Inderdaad kan wel. Ik was ingelogd met nieuw profiel. Terugswitchen en ik had al mijn records weer terug.

Ook wel leuk is die bekende ktd linux server in duitsland met veel top 1000 spelers van de wereld. Tegenwoordig eindig ik zowaar altijd in top10 :o , 1 keer... 1 keer 1e haha! Server is tenminste leuker nu alleen die Pro maps geroteerd worden ipv die zieke custom maps :r Oh en die Wizakor is echt ziek met zijn 3-4 seconden sneller dan de nr. 2. Maarja, die leeft ook voor Trackmania vermoedelijk, gezien de tijd die hij alleen al op die server doorbrengt. Hij is er altijd als ik er ben in ieder geval.

[ Voor 5% gewijzigd door dinkelover op 30-03-2006 19:29 . Reden: Verbetering ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Iemand tips hoe ik fatsoenlijk de halve ronde wanden kan oefenen? Ik vlieg echt iedere keer eruit, daarnaast krijg ik zelfs de solo-tracks met wanden niet uitgereden. :/

Uiteraard heb ik wat replays bekeken, maar daar haal ik niet veel tips uit (uitgezonders de shortcuts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
effe in track editor wat bouwen en gaan gewoon op valideren rammen of gewoon op het autotje zodat je vlak voor de halve muur kan starten(gebruik wel turbo's van te voren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je moet eens wat proberen met het gas loslaten, volgens mij doe ik dat altijd als ik naar beneden ga. (ik kan het eerlijk gezegd niet met 100% zekerheid zeggen; ik stuur onbewust/automatisch, dus ik heb ook geen idee wanneer ik welke knop indruk)

En als je harder gaat hoef je niet zo hoog tegen de wand op te rijden.

Verder houd ik voor mezelf de regel aan: zolang je wielen van de grond zijn heb je ook geen aandrijving. Daar bedoel ik mee dat je soms sneller bent over de grond dan in de lucht, want als je wielen de grond raken kun je accelereren en met je wielen in de lucht kan dat niet. (dat is ook het principe van downforce in de autosport) Dat geldt weer niet in iedere situatie natuurlijk, denk bijvoorbeeld aan hobbels en gaten in de baan, maar dat moet je voor jezelf uitvinden.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

dinkelover schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 18:39:
[...]
Gewoon je trackmania map kopieren werkt dus niet heh! Hier afgelopen weekend gedaan. Alles kwijt. Was niet zo boeiend, alles Nadeo record behalve A2 :( Ik kan dat trucje niet bij heuvel af zodat je versnelt. Gelukkig heb ik mijn Documents en Settings ingepakt, kijken of ze daar nog tussen staan.
Dan zal je wel iets fout gedaan hebben, want als ik in C:\$games\TrackMania Nations ESWC\GameData\Profiles kijk dan staan daar toch écht mijn profiles (en dus savegamen data) in.

Gewoon de map TrackMania Nations ESWC\ kopieren en klaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Hoezo moet een dedicated server altijd aan staan? Dedicated wil alleen maar zeggen dat hij allen voor dat doel draait. Wil er mee zeggen dat er een game op gehost wordt die draait dmv de dedicated server van TM.
Wat cpu kracht betreft trekt het spel haast niks. Het is de internet verbinding die de limiet is. Met 12 spelers gaat het prima op een 3000 mbit up en 512 down adsl lijn.
Ik schijn zelfs punten te krijgen als ik via lan join :P

[ Voor 6% gewijzigd door Ikke! op 30-03-2006 20:11 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ikke! schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:11:
[...]

Hoezo moet een dedicated server altijd aan staan? Dedicated wil alleen maar zeggen dat hij allen voor dat doel draait. Wil er mee zeggen dat er een game op gehost wordt die draait dmv de dedicated server van TM.
Wat cpu kracht betreft trekt het spel haast niks. Het is de internet verbinding die de limiet is. Met 12 spelers gaat het prima op een 3000 mbit up en 512 down adsl lijn.
Ik schijn zelfs punten te krijgen als ik via lan join :P
Dedicated betekend ook dat je zelf niet mee kan spelen, je zal soms alleen maar een cmd window ofzo zien. Da's weer extra cpu/mem voor de game.

Enne TaaT, succes he op het eswc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
http://img483.imageshack.us/my.php?image=tmn3us.jpg

in boven staande screen heb ik links onder wat omcirkelt maar waar staat dat voor? |:(
wie het weet _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door DECOY88 op 30-03-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Deze vond ik zelf wel mooi. Het is niet mijn tijd, maar iig wel van een GoTter:

Afbeeldingslocatie: http://img461.imageshack.us/img461/5153/1337tijdvaneengotter6ja.jpg
Klikbaar voor een grote versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

DECOY88 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:27:
http://img483.imageshack.us/my.php?image=tmn3us.jpg

in boven staande screen heb ik links onder wat omcirkelt maar waar staat dat voor? |:(
wie het weet _/-\o_
volgens mij zoeits van het aantal blokjes wat je gebruikt van het speelveld (dacht ik?)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:38:
Deze vond ik zelf wel mooi. Het is niet mijn tijd, maar iig wel van een GoTter:

[afbeelding]
Klikbaar voor een grote versie
Welke track is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
I-6 van Nadeo zeker. Blijft een lastige.

[ Voor 6% gewijzigd door Falcon2107 op 31-03-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op http://www.tm-sunrise.com/ staat onder downloads:
PROMO TRAILER TMS
Download deze superspectaculaire trailer voor TrackMania sunrise die men in vele Franse winkels draait om de game te promoten! Ook jij zal er van genieten en als je de game nog niet hebt, bekijk deze trailer dan gauw. Spontaan watertanden gegarandeerd!
De download link geeft echter een 404. Heb google al afgezocht naar tmsunrise_trailer.zip maar dat leverde geen werkende links op. Iemand enig idee of die promo trailer nog ergens te downloaden is? We hebben een 50" projectie TV in de winkel staan en zo'n demo in 1280x720 op dat scherm leek me wel eens leuk voor de verandering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Jep, I-6 inderdaad. Het bovenste plateau is me nog nooit gelukt, dus dat vond ik al knap. Maar zijn tijd vond ik echt geweldig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ja, ik heb ook nog STEEDS dikke pret met TMN! :) Dit is een van m'n meest verslavende spelletjes EVER!

Ik zit de laatste tijd altijd op de XS4ALL TMN1 server (zo heet 'ie, dacht ik), maar het lijkt erop alsof alle hoog geplaatste spelers ergens anders zitten... Jammer, want dat drukt de punten. Ik moet ook maar weer eens op m'n oude favoriet [GoT]Sleepie kijken: daar kwam ik al een tijdje niet meer omdat daar zowat alleen maar >100.000 punten-spelers zaten. En ik wilde de standaard tracks van de XS4ALL server een beetje onder de knie krijgen. Dat gaat wel aardig nu.

Ik moet wel zeggen dat je veel plaatsen zakt als je ff wat minder speelt... Sta nu ergens op 3500 of zo (250 van NL). De lol is wel dat je dan weer meer punten haalt. Want eerste worden en dan 0 punten halen is me nu al wel weer vaak genoeg gebeurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralphie
  • Laatst online: 25-06 16:28
dan moet je naar KTD Exp gaan. Daar zitten de grote namen. De standaard Nadeo tracks worden er gespeeld.

HODL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ook een aanrader is Kalicanthus beginner, een Italiaanse server met de A B en C tracks van Nadeo. Allemaal vrij kort dus, de totale tijd is ook telkens maar 3 minuten.
Op die server zitten vrij veel hoog gerankte personen, top500 zeg maar. En het is redelijk te doen om er hoog te eindigen, vaak zitten er tussen de nr1 en 10 toch maar een paar honderdste. Ik heb op die server met een uurtje spelen iets van 400 punten gehaald (en de rank van 2200 naar 1700).
Enige nadeel is dat de server vaak offline is.

Een andere server waar ik vaak speel is OTMB Dedi ranked, fijne engelse server met goede sfeer en veel leuke maps. Ook redelijke wat goed gerankte personen vaak.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Ralphie schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:32:
dan moet je naar KTD Exp gaan. Daar zitten de grote namen. De standaard Nadeo tracks worden er gespeeld.
Lekker veel punten pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Wat je wat mij betreft nog wel mag opnemen is dat deze game een starforce protectie heeft bij het stukje over de key protectie en meuk.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Alternativ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:20:
[...]

Wat je wat mij betreft nog wel mag opnemen is dat deze game een starforce protectie heeft bij het stukje over de key protectie en meuk.
Staat er toch al lang in?

VERDER MET DEEL 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Falcon2107 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:09:
[...]

Staat er toch al lang in?