Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 12.465 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 21:30
Irritante players die in mijn server zitten vraag ik eerst 2 tot 3 keer om op te houden met dat gezeur. Daarna krijgen ze nog 1 waarschuwing en daarna volgt een (permanente) ban. Gisteren ook een aantal van die figuren in mijn server gehad en als je er eenmaal 1 bant stopt de rest er vanzelf mee (met vervelen OF met spelen) Probleem opgelost. Daarmee maak ik gelijk weer slots vrij voor degenen die mijn server WEL waarderen en niet telkens zitten te mekkeren om een mapchange of zo. ;)

Nadeel: ik kan niet de hele dag mijn server gaan zitten monitoren of er zulke "spelers" in de server zitten, dus dit werkt alleen als ik zelf ook aan het racen ben.

[ Voor 3% gewijzigd door slash24 op 03-03-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Daar wordt je moe van ja. gasten die bij elke baan maar voten, omdat ze het niet aan staat. en dan nog %$*&%*%&* beldigt wezen als de democratie zijn werk doet en dan vervolgens nog 3 keer voten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Falcon2107 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:11:
Daar wordt je moe van ja. gasten die bij elke baan maar voten, omdat ze het niet aan staat. en dan nog %$*&%*%&* beldigt wezen als de democratie zijn werk doet en dan vervolgens nog 3 keer voten.
Inderdaad, als de banen je niet aan staan kun je beter een andere server zoeken. De meeste servers hebben wel hun eigen soort banen, en je hebt snel genoeg door of je ze leuk vindt of niet.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49
ow alsjeblieft zat laatst op een server met een paar gasten die bij elke map zaten te zeuren :/
gewoon niet op letten en lekker racen. :P

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-07 14:23

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Vanmiddag ook een gozer die nogal iritant was. Hij zegt "K*nk*r baan hier!" en nog meer debiele dingen als "Ik heb een stijve" "zijn er nog satanistische overtuigden hierzo?" "bestaan er moslims met humor?" en nog meer troep... Jammer dat z'n vote-ban er niet doorging want ik werd toch een partij gek van die gast :(

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Kiwiknaapje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:17:
Ik heb echt groot probleem. Elke keer als ik tijdje TM speel slaat me pc na een tijdje helemaal vast en kan ik er alleen maar uit met de restartknop van me pc. Iemand een idee? Morgen ga ik naar NetGamez en daar hoopte ik mee te kunnen doen aan die compo ^^
Hmm komt me bekend voor.
Meestal na 2 baantjes.
Het vreemde is dan dat na een reset het bijna niet meer voorkomt.
Temperaturen zijn dik in orde, het enige wat het bij mij zou kunnen zijn is oude drivers. [71.09 geloof ik]
Verder met geen enkel spel last van dit probleem en ik heb er al mee leren leven :P

Wbt iritante figuren, ze praten opvallend vaak Nederlands. :/
En dan echt niet alleen op Nederlandse servers.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

LoneRanger schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:38:
Wbt iritante figuren, ze praten opvallend vaak Nederlands. :/
En dan echt niet alleen op Nederlandse servers.
Het is wel bij meer spellen zo dat Nederlanders de boel verzieken... Doe mij maar Engelsen, Amerikanen of lui uit Scandinavie. Zijn imo vriendelijker en vooral ook behulpzamer.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 04-03-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810

Lol, net twee gastjes op de xs4all server...zaten de hele tijd te lullen over hun palen & andere sexistische dingen...dat zie mensen uit andere landen idd niet zo snel doen. Of misschien doen ze het wel, maar dan kunnen wij het niet lezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 09:35
Anoniem: 33810 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 02:00:
Lol, net twee gastjes op de xs4all server...zaten de hele tijd te lullen over hun palen & andere sexistische dingen...dat zie mensen uit andere landen idd niet zo snel doen. Of misschien doen ze het wel, maar dan kunnen wij het niet lezen ;).
offtopic:
Ben er persoonlijk van overtuigd dat Nederland de meest trieste jeugd qua online gedrag heeft..

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Kijk maar naar dit Forum :+

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 22:00
(jarig!)
Met het GoT team gaat het ook de goede kant op, we staan nu al 4e van de wereld met ons team! Ga zo door dus!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:55
Er zitten inderdaad vaak van die irritante nederlandse kleutertjes op die servers te kloten,soms word ik er ook wel moe van. Maarja,in mijn ervaring zijn nederlanders van alle leeftijden irritant online,als ze eenmal stoppen met geschelden en domme dingen roepen gaan ze over op overal over klagen. Je kan zeggen over Amerikanen wat je wil,maar online vind ik ze echt top.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
Je kan ze natuurlijk ook gewoon negeren. Houden ze er vanzelf mee op. Als iedereen dat doet iig... :)

De game is bij mij net voor het eerst vast gelopen :( Hoop dat het niet vaker gaat gebeuren.

Hoe kan ik trouwens team-member worden? Het is al gelukt :)

Ow, ik heet in het spel trouwens Rossifumi, niet Rossi46 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rossi46 op 04-03-2006 14:33 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:24
webfreakz.nl schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:45:
Vanmiddag ook een gozer die nogal iritant was. Hij zegt "K*nk*r baan hier!" en nog meer debiele dingen als "Ik heb een stijve" "zijn er nog satanistische overtuigden hierzo?" "bestaan er moslims met humor?" en nog meer troep... Jammer dat z'n vote-ban er niet doorging want ik werd toch een partij gek van die gast :(
Haha, idd daar was ik ook bij, die waren idd behoorlijk irritant bezig, verder niets van aangetrokken trouwens, gewoon scheuren... :Y)

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Hallo,

Ik heb het spel ook gedownload, maar wneer de intrfilmpjes zijn geweest krijg ik een zwart scherm. Is hier een verklaring voor?

athlon 3200+
512 mb ddr
radeon 9550
win xp home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Kijk ik net even op de Trackmania site hoeveel plaatsen ik gezakt was (bijna 2 dagen niet gespeeld), ben ik ineens gestegen? Van 620 ofzo naar 598?
Iemand een verklaring hiervoor? :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ladder deed vaag de afgelopen 2 dagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:00:
Hallo,

Ik heb het spel ook gedownload, maar wneer de intrfilmpjes zijn geweest krijg ik een zwart scherm. Is hier een verklaring voor?

athlon 3200+
512 mb ddr
radeon 9550
win xp home
Staat je firewall niet in de weg, m.a.w. heeft het programma toestemming gekregen verbinding te maken? Dat had ik toen mijn netwerkkabel nog los lag, dus geen verbinding met het internet had.

Nog een leuke, op een Chinese server aan het meeracen, werd er steeds na het behalen van een eerste plaats door een zekere TKM gestemd door te gaan naar de volgende race, alle stemmen voor op 1 na!
"Waarom steeds na het behalen van de snelste tijd de race wegstemmen, mag er maar 1 winnen, TKM??"vroeg ik, "dit is china hé", zegt er dan iemand terug. De winnaar zei niet gestemd te hebben, hij vergat echter dat zijn naam in de poll-aanvraag stond. Triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een callvote doet stem je automatisch 'ja', dus dat kan al niet. Verder snap ik niks van je verhaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154453

Anoniem: 33810 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:47:
Als je een callvote doet stem je automatisch 'ja', dus dat kan al niet. Verder snap ik niks van je verhaal :).
Wat is er onduidelijk aan?
-je begint een nieuwe race, je knalt tegen een railing, een paal, whatever, en begint een paar keer opnieuw voordat je de race naar tevredenheid tot de finish beeindigd, tenminste, zo werkt het bij mij.
-1 chinese racer rijdt gewoon door tot het einde, doet een callvote (bedankt voor het woord) en iedereen stemt in.
-degene die dus steeds direct naar de finish ging, ongeacht zijn baggertijd, vroeg steeds om de callvote.
-toen ik vroeg: waarom, kreeg ik dus antwoord zoals in mijn vorige post. M.a.w, er mocht daar dus alleen een chinees winnen..

Zijn er nog mensen die, zonder het spel gekocht te hebben, custom cars, zoals je bijv. op http://www.trackmania-carpark.com vindt, zichtbaar voor anderen online gebruiken?
Ik krijg alleen de TBA-tooncar van die site zowel voor mezelf als voor mederacers zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, op die fiets :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494

Scooper schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:39:
Met het GoT team gaat het ook de goede kant op, we staan nu al 4e van de wereld met ons team! Ga zo door dus!
Wij staan nu al een tijdje 1e met 8 man :P.

Op dit moment staat we met zijn 3-en 1,2 en 3 op de wereld ranking.

Maar het is niet te doen om dit vol te houden. Moet je elke dag 2 a 3 uur spelen. daarom is ergens in de top 20 al goed genoeg voor mij :9. Anders moet ik mijn hele sociale leven aan de kant zetten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P. Met jullie score bij #Zr had ik eigenlijk niet verwacht dat je nog een sociaal leven had :P.

Sta zelf in de top 200 onderhand (gisteren iig nog ;)), maar ben met een top 500 plek ook al lang tevreden :).

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 06-03-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Anoniem: 37494 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:51:
[...]

Wij staan nu al een tijdje 1e met 8 man :P.

Op dit moment staat we met zijn 3-en 1,2 en 3 op de wereld ranking.

Maar het is niet te doen om dit vol te houden. Moet je elke dag 2 a 3 uur spelen. daarom is ergens in de top 20 al goed genoeg voor mij :9. Anders moet ik mijn hele sociale leven aan de kant zetten 8)7
idd, en volgens mij hebben ze die punten telling ook nog eens verneukt.
Eerst kreeg de #1 maar 1 puntje bij winst ofzo, nu is dat gewoon 10x zoveel. De #1 is dus niet de beste, maar diegene met de meeste tijd...

Ze zouden eigenlijk ook punten moeten aftrekken als je laag staat bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:32:
[...]

idd, en volgens mij hebben ze die punten telling ook nog eens verneukt.
Eerst kreeg de #1 maar 1 puntje bij winst ofzo, nu is dat gewoon 10x zoveel. De #1 is dus niet de beste, maar diegene met de meeste tijd...

Ze zouden eigenlijk ook punten moeten aftrekken als je laag staat bijvoorbeeld.
Klopt opzich wel. Alleen moet je wel redelijk goed zijn om steeds in de top 10 op die ktd EXP server te rijden.

Sommige zijn al blij als ze in de top 50 komen en dan kan je er natuurlijk zoveel tijd insteken als je wilt maar wordt je nooit 1e.

m.a.w. Als je echt goed bent hoef je er niet extreem veel tijd in te steken om in de top 10 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33810 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:31:
:P. Met jullie score bij #Zr had ik eigenlijk niet verwacht dat je nog een sociaal leven had :P.

Sta zelf in de top 200 onderhand (gisteren iig nog ;)), maar ben met een top 500 plek ook al lang tevreden :).
hahaha.. jawel hoor. Maar doordeweeks en zondag is het zowiezo een beetje saai in de winter. Ik game nu wel redelijk wat maar da's gewoon omdat er niks beter te doen is. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ook, een hele week vakantie achter de rug :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-07 16:42
tK wat zeg je nou? is de 1e niet de beste? tuurlijk ben ik dat wel :D nee maar als je 1 dag ff speelt... ga je zo veel omhoog dat je van 200e zo 20e bent..... quite easy

opzich voelt het wel lekker om 1e van de wereld te zijn

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
stond 22** nogwat en een paar dagen niet gespeeld en dan weer +5000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mafk33s schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:36:
tK wat zeg je nou? is de 1e niet de beste? tuurlijk ben ik dat wel :D nee maar als je 1 dag ff speelt... ga je zo veel omhoog dat je van 200e zo 20e bent..... quite easy

lol @ jouw.

Maar ja je hebt wel gelijk. Voor goede spelers is het heel gemakkelijk om snel hoog te komen. Ik heb 1 keer met een nieuw account in 1 uur naar de top 1000 gespeeld. Sommige zijn daar een maand (of langer) mee bezig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mafk33s schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:36:

Sorry mafkees, maar ik moet toegeven dat er betere spelers zijn B)
viandoxisme, selrahc37, Genesis, deliciousone etc zijn volgens mij allemaal beter :p

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 135673 op 06-03-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
Viandox= deliciousone.... en idd hij pwnt me hard maar ik ben wel beter dan genesis (niet in alle banen maar wel veel :) ) Selrahc is in de meeste banen ook wel beter dan mij jah :) (ook niet allemaal btw) Maarja, viandox is gewoon ziek :X hij speelt echt gewoon TE veel, selrahc is gewoon goed en genesis wel redelijk :)

En dat ik de beste was meende ik ook niet :) Viandox pwnt me aan alle kanten (behalve 2 banen :P )

[ Voor 3% gewijzigd door Mafk33s op 06-03-2006 18:31 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163913

heh, Selrahc en Viandox vallen wel mee, ze zijn niet zo moeilijk te verslaan. Genesis? Welnee, hij speelt gewoon te veel, en volgens mij valt Mafkees ook in die categorie :P
Blightster en Vince zijn veel sneller, maar niemand kent ze omdat ze niet zoveel spelen.

Ik ga zelf nooit naar Nederlandse servers, omdat daar inderdaad de meest irritante kleuters spelen. Op andere servers is men veel beter opgevoed. Ik ga vaak naar Belgische servers als ik Nederlands wil spreken, die lui gedragen zich tenminste een beetje, in tegenstelling tot sommige Nederlanders :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 163913 op 06-03-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik negeer eigenlijk gewoon de comments/votes etc. Als tracks me niet aan staan, dan ga ik wel naar een andere server. Comments tijdens het racen: tja, ik ben meestal toch te geconcentreerd bezig om op de comments te letten. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

pasta schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:41:
Ik negeer eigenlijk gewoon de comments/votes etc. Als tracks me niet aan staan, dan ga ik wel naar een andere server. Comments tijdens het racen: tja, ik ben meestal toch te geconcentreerd bezig om op de comments te letten. :)
Nouja, sommigen typen bericht als 'kanker map' en dan zeg je heel normaal 'normale woorden gebruiken mag ook' en dan krijg je teruggeslingerd 'houd je bek kanker mogol'. Tja dan is het nogal snel bij mij een Callvote-kick en die werd vanmiddag binnen 10sec 'approved' 8)

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
zooz.... viandox zijn vorige account (delicious one, die was toen ook nog eerste :O ) deed het niet meer. Toen was hij viandox begonnen. Sinds toen, heeft hij geen 1 potje verloren toen ik erbij was.... Alleen versloeg ik hem op 2 banen. Zijn mijn favorieten :D Maar vince, is niet echt goed meer.... eerst pwnde hij iedereen maar omdat hij te weinig speelt is hij nu stuk minder goed dan sommige anderen. genesis is idd niet heel goed. Ik kan btw sommige banen echt perfect, als in telkens 1e worden, en andere word ik gelijk 20e.

Mja vooral de I-banen vind ik maar kut :P

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oshiro
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-05 13:44

oshiro

Chill, dude.

Hmmzz, sorry voor het onderbreken, maar ik heb Trackmania Nations ook gedownload, en ik krijg nu telkens de volgende fout:
runtime error R6025 - pure virtual function call
Heb al gezocht, hier en met google, maar ik kom er niet uit wat ik nu fout doe. Ik heb hem gedownload vanaf de XS4All mirror.
Het enige wat ik vind zijn trouwens mensen met dezelfde problemen (zijn maar 9 paginas oid, waarvan 6 zoekmachine-spam)

Wat doe ik nou precies fout? De eerste twee banen heb ik kunnen spelen, maar vervolgens krijg ik telkens die foutmelding...

“Life is tough, but it's tougher when you're stupid.” - John Wayne | Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Waarom krijg ik de hele tijd "Invalid Key" :/
Spel is toch gratis :?

Ik heb geen spaties in mijn nickname, ik heb het allemaal al opnieuw geinstalleerd en zelfs een keer opnieuw gedownload 8)7
Iemand ideen? :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobo1on1
  • Laatst online: 18-05 17:57
Die fout krijg ik nu ook ineens. Er zal wel weer eens iets plat liggen.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
het zal wel weer selectief plat liggen zodat alleen Fransen punten kunnen scoren om eerste te blijven :P

maw, ik heb er dus ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 13:10

Ikke!

aka Netfinity

Oh hehe, hier stond niks. De melding "invalid key" is verdwenen en de punten zijn er gewoon bij :)

[ Voor 63% gewijzigd door Ikke! op 06-03-2006 22:45 ]

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Ik let eigenlijk niet meer op de ladder. Ik speel soms een dag niet en soms weer wel en dan ook vaak nog maar een half uurtje of zo. En met zo'n spelpatroon kom je niet hoog. ;) Ik sta denk ik nog net in de top 10.000 internationaal en nummer 900 nog wat in Nederland. Bovendien speel ik eigenlijk steeds op dezelfde server ([GoT]Sleepie), vaak met steeds dezelfde snelle gasten (stuivertje wisselen om plek 1 ;)) en een hoop newbies. Dus als je een keer meer dan 5 punten haalt is het al heel wat. De tracks van die ene server zijn ook de enige tracks die ik redelijk goed kan rijden. Als ik op een andere server komt waar meer punten te halen zijn maar met onbekende tracks, dan haal ik zelden een hoge plek.Trouwens, de ladder ligt er zo vaak uit dat als je daar op gaat letten je heel gefrustreerd gaat worden. ;)
Maar... ook zonder ladder is het super. Er is niets leukers dan in de laatste seconde alsnog de eerste plek over te nemen. Dat blijft echt lachen! :) En dat alles voor niets: het is toch niet te geloven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:15:
Waarom krijg ik de hele tijd "Invalid Key" :/
Spel is toch gratis :?

Ik heb geen spaties in mijn nickname, ik heb het allemaal al opnieuw geinstalleerd en zelfs een keer opnieuw gedownload 8)7
Iemand ideen? :P
Gewoon wachten, meestal betekent dat namelijk gewoon dat de server eruit ligt. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-07 12:32
Anoniem: 135195 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:50:
Ik let eigenlijk niet meer op de ladder. Ik speel soms een dag niet en soms weer wel en dan ook vaak nog maar een half uurtje of zo. En met zo'n spelpatroon kom je niet hoog. ;) Ik sta denk ik nog net in de top 10.000 internationaal en nummer 900 nog wat in Nederland. Bovendien speel ik eigenlijk steeds op dezelfde server ([GoT]Sleepie), vaak met steeds dezelfde snelle gasten (stuivertje wisselen om plek 1 ;)) en een hoop newbies. Dus als je een keer meer dan 5 punten haalt is het al heel wat. De tracks van die ene server zijn ook de enige tracks die ik redelijk goed kan rijden. Als ik op een andere server komt waar meer punten te halen zijn maar met onbekende tracks, dan haal ik zelden een hoge plek.Trouwens, de ladder ligt er zo vaak uit dat als je daar op gaat letten je heel gefrustreerd gaat worden. ;)
Maar... ook zonder ladder is het super. Er is niets leukers dan in de laatste seconde alsnog de eerste plek over te nemen. Dat blijft echt lachen! :) En dat alles voor niets: het is toch niet te geloven! :)
idd een nice server >:)

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:52
Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111610

Haha nooit geweten dat die #Zr's hier ook vandaan kwamen joh :P. 't Hele spel is doorspekt met GoT's >:).

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 111610 op 07-03-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Anoniem: 111610 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:00:
Haha nooit geweten dat die #Zr's hier ook vandaan kwamen joh :P. 't Hele spel is doorspekt met GoT's >:).
Inderdaad afgelopen maandag spel neergehaald en gespeeld. Zie ik alleen maar nederlanders :P

Echt vet spel en zeer verslavend ik speel onder de naam MysterX of [MK]MysterX (als ik hem gewijzigd heb).

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MysterX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:58:
[...]

Inderdaad afgelopen maandag spel neergehaald en gespeeld. Zie ik alleen maar nederlanders :P
Misschien moet je dan is op "show all servers" klikken 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 08-03-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-07 15:44
Ik zet te denken om een Logitech Rumblepad II voor dit spel aan te schaffen, aangezien ik sommige lui met een pad wel erg mooi zie rijden.

Zal dit helpen of is het teveel wennen waardoor je toch uiteindelijk weer met het toetsenbord gaat spelen?
Ik heb altijd nog met het toetsenbord gespeeld, stuurtje vond ik niet fijn en joystick ging ook niet lekker.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Anoniem: 37494 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:19:
[...]

Misschien moet je dan is op "show all servers" klikken 8)7
Lol goed idee.. |:( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

@r!k

It is I, Leclerq

Ook net maar ff team GoT gejoind. Sta rond de 15000e plek. Weer wat puntjes voor het team erbij dus :)
CoolyBoy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:25:
Ik zet te denken om een Logitech Rumblepad II voor dit spel aan te schaffen, aangezien ik sommige lui met een pad wel erg mooi zie rijden.

Zal dit helpen of is het teveel wennen waardoor je toch uiteindelijk weer met het toetsenbord gaat spelen?
Ik heb altijd nog met het toetsenbord gespeeld, stuurtje vond ik niet fijn en joystick ging ook niet lekker.
Doen! Ik heb er zelf 1 en je merkt gewoon dat je betere tijden rijdt met zo'n ding, je kunt je bochten een stuk beter maken met dat ding en dat brengt zeker voordeel met zich mee.

[ Voor 79% gewijzigd door @r!k op 08-03-2006 12:33 ]

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CoolyBoy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:25:

Het is maar net wat je lekker vind. sommige rijden ook met stuurtje. Ik denk dat het voordeel is als je met het toetsenbord alle vier de pijltje niet "semi tegelijk" kan bedienen. Ik bedoel hier vooral gas en rem tegelijk mee (voor in de lucht). Ik heb hier geen probleem mee.

Misschien is het wat betreft rsi wel een goede stap. Want het is echt een rsi spel. Ik heb hier zelf ook geen last van.

Het is dus vooral jouw persoonlijke voorkeur wat het beste is maar verwacht geen wonderen van die gamepad. Je auto zal niet harder gaan :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ErikH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:32:
Ook net maar ff team GoT gejoind. Sta rond de 15000e plek. Weer wat puntjes voor het team erbij dus :)

[...]

Doen! Ik heb er zelf 1 en je merkt gewoon dat je betere tijden rijdt met zo'n ding, je kunt je bochten een stuk beter maken met dat ding en dat brengt zeker voordeel met zich mee.
Race me @ Ktd linux exp :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb zelf ook even een pad geprobeerd, maar aangezien ik 0 ervaring heb met consoles (alleen gameboys) en aan de pc ook amper met zon ding heb gewerkt kan ik dr helemaal niks mee. Het toetsenbord komt bij mij echt eerst :).

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 08-03-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-07 20:09
Hoe kan ik m'n nationaliteit veranderen ?......via profile kan ik wel een ander land kiezen, maar ik kom evengoed nog als cyprioot in de lijsten :?
Anoniem: 37494 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:35:
[...]

Ik denk dat het voordeel is als je met het toetsenbord alle vier de pijltje niet "semi tegelijk" kan bedienen. Ik bedoel hier vooral gas en rem tegelijk mee

.
een toetsenbord heeft meer toetsen dan aleen pijltjestoetsen ! :| zet dan gas/rem op ''a'', en ''s'' bijvoorbeeld

[ Voor 60% gewijzigd door Mr. Detonator op 08-03-2006 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Mr. Detonator schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:47:

[...]

een toetsenbord heeft meer toetsen dan aleen pijltjestoetsen ! :| zet dan gas/rem op ''a'', en ''s'' bijvoorbeeld
Waarom zou je dat willen. Ik doe het altijd zo: Eerst gas los, dan rem ff aanraken en dan inhouden. (om vervolgens alsnog de bocht uit te vliegen... :X)

[ Voor 7% gewijzigd door MysterX op 08-03-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115890

Wat ist verschil tussen deze game en Trackmania Sunrise ?

Behalve het soort auto's natuurlijk, en omdat deze gratis is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MysterX schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:56:
[...]

Waarom zou je dat willen. Ik doe het altijd zo: Eerst gas los, dan rem ff aanraken en dan inhouden. (om vervolgens alsnog de bocht uit te vliegen... :X)
De tijd zal het je wel leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
Ola,

Heb ook een servertje draaien: :*)

DSA Dutch speed aholics

Kom gerust ff langs en als je vast wil oefenen:
http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=16972#auto

suc 7

[ Voor 10% gewijzigd door blablable op 08-03-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hebben ze bij ktd linux exp ook een website waar je stats kan bekijken?
Zag net dat de fok server dat heeft en dat is super handig / leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Heb ik waarschijnlijk al een keer tegen je gereden, ik rijd onder nickname sting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk is wat ik gevonden heb:

http://www.wsquared.nl/?pagina=pr

Gaan we nu met z'n allen oefenen ? :*)

Ik vraag me af wat voor banen we moeten rijden. Het zullen de Pro banen wel zijn denk ik.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 08-03-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Op Regroup is ook een Trackmania Nations competitie. Eerste weekend van mei, www.regroup.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
ErikH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:32:

[...]

Hij is besteld, altijd het proberen waard en anders heb ik er wel andere doeleinden voor!
D-Jay schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:02:
Op Regroup is ook een Trackmania Nations competitie. Eerste weekend van mei, www.regroup.nl voor meer info.
En daar doen we uiteraard aan mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

mmm.. ok ik zal het uit proberen... alles voor de snelheid :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyA
  • Laatst online: 28-09-2023
Even een vraagje trouwens. Ik heb het spel bij kennissen van mij geïnstalleerd, groot succes overigens, maar ik kom wel wat raars tegen bij de painter. Ik heb dezelfde installer gebruikt als thuis, maar als ze een eigen paintjob aan het maken zijn is het knopje voor het kiezen van stukjes van de auto er niet. Je weet wel, dat knopje waarmee je kunt switchen tussen kliederen op de hele auto, of alleen de spoilers enzo. Die hoort normaalgesproken toch écht naast het mirror-icoontje te zitten, maar hij's weg !!
Iemand dit eerder zien? Of zelf gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

-- zie onder --

[ Voor 150% gewijzigd door webfreakz.nl op 08-03-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyA
  • Laatst online: 28-09-2023
Eerst maar ff plaatjes hernoemen, volgens mij vind 'ie de # niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

CrazyA schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:00:
[...]

Eerst maar ff plaatjes hernoemen, volgens mij vind 'ie de # niet leuk :P
Heeft bij mij wel wegwerkt eerst :?

http://webfreakz.nl/upload/tmnations1.png
http://webfreakz.nl/upload/tmnations2.png

Hiermee zorg ik ervoor dat GoT / NED hoger op de ranglijst komt. Is toch aardig wat punten als je 6000ste op de wereldranglijst staat! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 21:24
Idd de buitenlandse servers zijn een stuk beter voor de punten. Was net ook nog even aan het racen, werd ik eerste kreeg ik spontaan een ban vote aan m'n broek. Dachten er eentje dat ik van mygot kwam, een of andere hackers groep ofzo :7 :+ . Gelukkig niet gebanned, want de rest snapte er niets van....

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

webfreakz.nl schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:05:
[...]

Heeft bij mij wel wegwerkt eerst :?

http://webfreakz.nl/upload/tmnations1.png
http://webfreakz.nl/upload/tmnations2.png

Hiermee zorg ik ervoor dat GoT / NED hoger op de ranglijst komt. Is toch aardig wat punten als je 6000ste op de wereldranglijst staat! 8)
Is dat zo veel dan? Natuurlijk hoe hoger je staat, hoe minder punten je haalt, maar ik sta nu 9000ste ongeveer en haal toch af en toe 99,99 punten in een game. Zoek gewoon een server waar de beste spelers komen, bijvoorbeeld de duitse KDT's linux EXP. Als je daar hoog eindigt gaat het hard met je punten :P

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe, dit zijn pas punten. En ik stond toen al 1000e vd wereld ofzo (nu 300?).
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/slindenau/ScreenShot09_small.jpg
(klik voor 800*600)
Ja deze heb ik hier al eens gepost, maar ik vind het best leuk om em nog eens te posten :D.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 08-03-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Anoniem: 33810 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:51:
[afbeelding]
(klik voor 800*600)
Ja deze heb ik hier al eens gepost, maar ik vind het best leuk om em nog eens te posten :D.
Patser :+

Welke server was het? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan

.daan

[afbeelding]
(klik voor 800*600)
Hebben ze nu een limiet ingesteld ofzo? Ik zie nooit meer hoger dan 99,99.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:09

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Leuk, kwam net een GoT-ter tegen op een Duitse server. :) Daar haal je trouwens veel meer punten.

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat was dus dè KTD Linux EXP server in Duitsland, en ja...daar zit sinds een paar dagen een limiet op van 99.99...helaas.
Niet dat ik met mijn rank tegenwoordig nog zoveel punten zal halen, maar voor de mensen die wat lager in rank staan is het vervelend.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 33810 op 08-03-2006 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163913

Die limiet zit op alle servers sinds die ladder update van vrijdag, of iig op alle 50+ spelers servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals ik alweer dacht: Schitterend mooie gratis game :)

Ik was btw op de GOT server, en daar heet ik net als hier Maikuuul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Zat gisteren op gamesutwente en viel mijn verbinding in 1 race 3 keer weg.

Had de snelste tijd van allemaal dus ik denk nou ja dan ben ik alsnog eerste als ik gewoon aangemeld ben op dat moment, stond ik helemaal niet meer in de ranking. Nou ja jammer dan maar volgende race, gebeurt er exact hetzelfde. Ik stond eerste maar werd mooi niet meegenomen in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 19:56

CNS

[afbeelding]
(klik voor 800*600)
Wat betekend trouwens dat teken achter je naam ?
Een blauw vierkantje met een 2.
Ik zie dat zelf bij mij ook vaker met een 1, maar ik heb geen idee waarvoor het staat.

edit:
Damn, wat een punten trouwens. Dat schiet wel lekker op zo natuurlijk

[ Voor 8% gewijzigd door CNS op 09-03-2006 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

CNS schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:19:
[...]

Ik zie dat zelf bij mij ook vaker met een 1, maar ik heb geen idee waarvoor het staat.

edit:
Dat is dat iemand in spectator mode bij jou aan het kijken is.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170499

Jazzy schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:41:
Leuk, kwam net een GoT-ter tegen op een Duitse server. :) Daar haal je trouwens veel meer punten.
Jup dat was ik, en inderdaad daar waren nogal wat punten te krijgen. Heb nu iets van 750 punten en sta ergens in de top 2000.
Echt een coole game om online te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister ff die officiele ESWC (ofzo) banen geprobeert. Deze zijn echt goed maar wel pro. Gister 7 of 8 banen in solo geoefend. Maar om hier een goede tijd neer te zetten gaan vele uurtjes inzitten.

Het is ofzich wel de moeite (omdat je met deze banen kan kwalificeren voor het tournooi) en de banen zijn ook wel leuk. Weet iemand een goede ESWC server met een lage ping ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al iets gevonden.
Dit word de nieuwe mapcycle van GameServers.net TMN 01.

Bron: www.gamelux.nl
Hopen maar dat die een lage ping heeft en geen rounds speelt.

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 09-03-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 13:44:
Ik heb al iets gevonden.

[...]

Hopen maar dat die een lage ping heeft en geen rounds speelt.
Moet je je eerst reggen om die maps te downloaden?
Krijg trouwens een foutpagina als ik op download druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-07 15:18
ErikH schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:49:
Zat gisteren op gamesutwente en viel mijn verbinding in 1 race 3 keer weg.

Had de snelste tijd van allemaal dus ik denk nou ja dan ben ik alsnog eerste als ik gewoon aangemeld ben op dat moment, stond ik helemaal niet meer in de ranking. Nou ja jammer dan maar volgende race, gebeurt er exact hetzelfde. Ik stond eerste maar werd mooi niet meegenomen in de ranking.
Vreemd probleem, nog niet eerder gezien/meegemaakt.
De verbinding is gister afaik de hele tijd stabiel geweest, ook daar zal het niet aan liggen.
Ik heb echter wel een probleem met het server-programma, ik draai linux en soms knalt ie er gewoon uit :? (games@utwente100mbit is van mij btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 15:26:
[...]

Moet je je eerst reggen om die maps te downloaden?
Krijg trouwens een foutpagina als ik op download druk
Link: http://www.esworldcup.com...tions/ESWC_March_Pack.zip

Komt gewoon van TMX hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Ze hebben soms ook wel humor daar, stel dan ook niet van die domme vragen, als je zelf een beetje logisch nadenkt kom je er ook wel achter.
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~m.mevius/TM_SPEC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en ik maar op gamelux.nl zoeken :z

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 135673 op 09-03-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Daantjuh schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:24:
[...]

Hebben ze nu een limiet ingesteld ofzo? Ik zie nooit meer hoger dan 99,99.
ja dat hebben ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-07 19:56

CNS

CNS schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:19:
[...]

edit:
CoolyBoy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 16:04:
Ze hebben soms ook wel humor daar, stel dan ook niet van die domme vragen, als je zelf een beetje logisch nadenkt kom je er ook wel achter.
[afbeelding]
Hey, niet op die manier he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:07
B)

Heerlijk spel! :*)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
CNS schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 17:18:
[...]

[...]

Hey, niet op die manier he ;)
Op het forum kun je zulke vragen stellen, mijn leraar zei altijd; "Er bestaan geen domme vragen"

Maar als je in dé linux server speelt, mag ik toch aannemen dat je de game een beetje snapt want het niveau ligt daar ziek hoog (slechts 1 keer bovenaan gestaan, en dat was met heel veel geluk)

[ Voor 3% gewijzigd door Mevius op 10-03-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannes_beterams
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik vind het een erg verslavend spel, echt heerlijk.

Maar is het spel aan het groeien in populairiteit of niet meer? Ik bedoel heeft het een beetje een toekomst, want ik hoor van steeds meer mensen dat het ook tijdens lan's gespeeld wordt, ik zal het zeker aankaarten bij mijn vrienden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Het wordt zekers op lan party's gespeeld

Afgelopen weekend op Netgamez 2006a is er een compo geweest, die werd ook live uitgezonden op het internet (en commentatoren uit engeland hierheen gevlogen voor de presentatie).
Op Regroup 15 komt een compo voor Trackmania, en in alle waarschijnlijkheid op Drome 13 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Net een een paar tracks in elkaar geflanst. Als je van stijle wand racen houdt ^^....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Kiwiknaapje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:17:
Ik heb echt groot probleem. Elke keer als ik tijdje TM speel slaat me pc na een tijdje helemaal vast en kan ik er alleen maar uit met de restartknop van me pc. Iemand een idee? Morgen ga ik naar NetGamez en daar hoopte ik mee te kunnen doen aan die compo ^^
Ik ben er volgens mij uit wbt vastlopers.
Het lag aan de drivers voor m'n onboard ethernet-kaart.
Cheap-ass via moederbordje ;)
Geen enkele vastloper meer gehad sinds afgelopen maandag.

Net online maarliefst 4 nadeo's gehaald die ik nog niet had plus mega punten. [voor mijn doen ]
Ik hoor weer tot de elite 5000 van de wereld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:46

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zie heel vaak mensen /official typen als ze net op de server komen. Nou heb ik dit ook eens geprobeerd, maar bij mij doet het niks (ik ben dus niet opeens wel official). Waarom blijven anderen dit wel doen dan?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Dom volk, of proberen anderen op het verkeerde been zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijke game :9

Maar erg moeilijk om in de top1000 te komen van de wereld ranglijst :D

Verder heerlijke game waar ik de hele dag wel mee zoet ben ;)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.