Dat is het zeker.Falcon2107 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:45:
[...]
Het is een kl*** jump. Hij is mij ook nog niet gelukt.
De rest van I gaat wel lekker bij mij, heb nu twee zilver, 1 goud en de rest Nadeo tijd
Verwijderd
Dat is het zeker.Falcon2107 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:45:
[...]
Is dat die track met die drie verdiepingen en 3 verschillenden finishes? Zorg ervoor dat je in de bocht al snelheid kunt maken dus eigenlijk voor de bocht gas los, dan insturen en zo vroeg mogelijk weer op het gas. Je zult rond de 270 moeten gaan om het bovenste plateu te halen. Als je hem eenmaal door hebt haal je hem achter elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:46:
Wie kan mij track I-6 even tekstueel uitleggen? Ik heb de replay op TMX wel bekeken, maar dat kan ik niet nadoen.
Heb die sprong al op allerlei manieren geprobeert, maar ik kom steeds net niet op die bovenste baan. Dus kan iemand even aangeven hoe je die sprong maakt, en hoe je in de lucht/tegen de muur moet sturen...danku
.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Hallo
Die is ook leuk, maar volgens mij bedoelt hij de baan waar je een 180'er moet maken om vervolgens met voldoende snelheid het bovenste plateau te halen.ErikH schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:05:
Is dat die track met die drie verdiepingen en 3 verschillenden finishes? Zorg ervoor dat je in de bocht al snelheid kunt maken dus eigenlijk voor de bocht gas los, dan insturen en zo vroeg mogelijk weer op het gas. Je zult rond de 270 moeten gaan om het bovenste plateu te halen. Als je hem eenmaal door hebt haal je hem achter elkaar
En als we dan toch bezig zijn, zou iemand mij misschien wat uitleg kunnen geven over I-8? Het is namelijk de enige baan waar ik nog niet op heb gefinishedFalcon2107 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:45:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Signature
[ Voor 10% gewijzigd door Jopster op 24-02-2006 15:57 ]
Done, originele achtergrond.Sleepie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:10:
[...]
Wat mij betreft mag je mijn website http://tmn.sleepie.nl wel vermelden als plaats om centraal alle door GoT-ers gemaakte tracks op te slaan of te downloaden.
[ Voor 4% gewijzigd door Falcon2107 op 24-02-2006 16:37 ]
Hmm, die ken ik volgens mij nog niet. Misschien ben ik hem met online spelen wel eens tegengekomen maar het doet geen belletje rinkelen.Jopster schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:41:
[...]
Die is ook leuk, maar volgens mij bedoelt hij de baan waar je een 180'er moet maken om vervolgens met voldoende snelheid het bovenste plateau te halen.
Iets wat me overigens tot nu toe maar 1 keer gelukt is. Wel talloze keren tegen de kant aan geknald. Maar als je het haalt, haal je wel vaak dikke punten.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse
ooh dieVerwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:19:
Dat is die baan waarbij je een stuk rechtuit gaan vanaf de start, twee versnellingen, een jump en daar tegenover een muur (waarbij je dus eerst je auto moet draaien door half langs die jump te gaan). Zodra je op die muur zit kan je onderlangs (=20 sec) of bovenlangs (=<15s?). Maar ik heb dus nooit genoeg snelheid om bovenlangs te gaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Giant87 op 24-02-2006 19:13 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Je plaats binnen het team kan je vinden door tijdens de race op escape te drukken en dan naar Advanced options -> Player profile te gaan. Je ziet dan rechtsboven je overall ranking en je team ranking, ook je score en wat andere info wordt daar getoond (je score loopt echter 1 a 2 races achter).Mystic_Jack schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:54:
[...]
Maar ik heb ook geen idee hoe je kan zien wat je plaats is binnen het team.
[ Voor 4% gewijzigd door Kheldar op 24-02-2006 20:30 ]
Verwijderd
Als je t over mijn site hebt, ik had al eens gezegd dat ik die schaamteloos gejat had hoor
[ Voor 14% gewijzigd door Sleepie op 24-02-2006 23:14 ]
Mmm het getalletje bleef idd de hele tijd dat ik gespeeld heb hetzelfde, waarschijnlijk is het dan het aantal mensen in het team ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:24:
Daar staat niet je plaats binnen het team volgens mij... Alleen de andere dingen die je opnoemde.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 14:58 ]
hoi
Op welke server spelen jij en je clan meestal. Kom ik daar ook ff spelen om wat plaatsen te stijgenMafk33s schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:07:
hehe mensen ik speel het ook weer een tijdje![]()
Ben momenteel 3e van nederland en iets van 25e van de wereld. Best leuk opzich![]()
Mijn Clan #Zr is momenteel 1e van nederland en Taat momenteel 1e van nederland en iets van 3e van de wereld zit ook in #Zr![]()
Dus alles gaat opzich wel lekker..... alleen waarom is het spel zo verslavend?echt te erg maarja wel leuk
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
public void ik()
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
Verwijderd
whoehahaha, als je dit race-sim noemt spoor je nietDaantjuh schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:55:
Ben sinds eergister ook verslaafd geraaktHeerlijk spel is het! Perfecte mix tussen race-sim en arcade.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Daarom kon ik nooit boven jou eindigenMafk33s schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:07:
Ben momenteel 3e van nederland en iets van 25e van de wereld. Best leuk opzich![]()
Mijn Clan #Zr is momenteel 1e van nederland en Taat momenteel 1e van nederland en iets van 3e van de wereld zit ook in #Zr![]()
Dus alles gaat opzich wel lekker..... alleen waarom is het spel zo verslavend?echt te erg maarja wel leuk
Verwijderd
Je was idd lekker bezig mafkeesMafk33s schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:07:
hoi
Verwijderd
hoi
Zelfs op m'n on-board videokaart is het spel goed te spelenxtreme_lunatic schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:23:Echt leuk om te spelen! Zelfs met mijn Radeon 9500pro is het spel zeer goed te spelen.
Klopt, we spelen het ook op werk. Met IBM desktoppies heheBARO schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:54:
[...]
Zelfs op m'n on-board videokaart is het spel goed te spelen
Lol Mafk33s jou clanMafk33s schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:07:
Mijn Clan #Zr is momenteel 1e van de wereld en Taat momenteel 1e van nederland en iets van 3e van de wereld zit ook in #Zr![]()
Verwijderd
mja had dus alleen in mn profile gedaanMafk33s schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:38:
Heb je je naam veranderd in main menu>>>profile en dan veranderen EN ook in server lijst, dan naar advanced en je naam veranderd?
Als je ze beide hebt gedaan, dan zou ik het niet weten eerlijk gezegd...
No problem! misschien een link naar dit forum, made by:?Sleepie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:12:
[...]
Als je t over mijn site hebt, ik had al eens gezegd dat ik die schaamteloos gejat had hoor
Maar zo blijft het wel allemaal in GoT Trackmania stijl natuurlijk
Ik wil m best veranderen als je liever niet hebt dat ik jouw plaatje heb 'geleend' hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon2107 op 26-02-2006 10:53 ]
Lol ik bedoel als in: De clan waar ik momenteel in zit XDbisselke schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:20:
[...]
Lol Mafk33s jou clan. Ik dacht dat ik toch samen met TaaT de leader was. BTW de top 4 van NL zijn allemaal #Zr- Members
lache man.
Laterz #Zr-BitCh!
hoi
DoneFalcon2107 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:53:
[...]
No problem! misschien een link naar dit forum, made by:?
If it aint broke, fix it till it is!
Het gaat er niet om of het een Franse of Nederlandse server is, je moet gewoon een server zoeken waar veel mensen opzitten met een ranking hoger dan jijzelf.Venxir schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:41:
Is het waar dat je in Franse servers meer punten scort dan in Nederlandse server? Ik hang nu rond de 700e op nederland maar met 6 puntjes als je 1e wordt schiet niet echt op.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Tja, dat krijg je als je zoveel speeltbisselke schreef op zondag 26 februari 2006 @ 01:20:
[...]
Lol Mafk33s jou clan. Ik dacht dat ik toch samen met TaaT de leader was. BTW de top 4 van NL zijn allemaal #Zr- Members
lache man.
Laterz #Zr-BitCh!
lol ik heb 1 dag de hele dag gespeeld.... zeg 10 uur (lol echt te erg) en nu speel ik nog maar uurtje per dag ofzo.... ben hard met school bezig... zuchtVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:28:
[...]
Tja, dat krijg je als je zoveel speelt
Zr = Zondagsrijders. En maandagsrijders, dinsdagsrijders, woensdagsrijders, donderdagsrijders, vrijdagsrijders en zaterdagsrijders, en dan elke dag 5 uur
hoi
1
| Error: Root element is missing |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <dedicated> <authorization_levels> <level> <name>SuperAdmin</name> <password>SuperAdmin</password> </level> <level> <name>Admin</name> <password>Admin</password> </level> <level> <name>User</name> <password>User</password> </level> </authorization_levels> <masterserver_account> <login>mijn account</login> <password>en wachtwoord</password> </masterserver_account> <server_options> <name>ben's super server</name> <comment>whiiiiiiiiiii</comment> <max_players>8</max_players> <password> </password> <max_spectators>2</max_spectators> <password_spectator> </password_spectator> <ladder_mode>normal</ladder_mode> // value between 'inactive', 'normal' and 'forced' (or '0', '1', '2') <enable_p2p_upload>True</enable_p2p_upload> <enable_p2p_download>True</enable_p2p_download> <callvote_timeout>60000</callvote_timeout> <callvote_ratio>0.5</callvote_ratio> <allow_challenge_download>True</allow_challenge_download> </server_options> <system_config> <connection_type>LAN</connection_type> <server_port>2350</server_port> <server_p2p_port>3450</server_p2p_port> <client_port>0</client_port> <xmlrpc_port>5000</xmlrpc_port> <force_up_address></force_up_address> <use_proxy>False</use_proxy> <xmlrpc_allowremote>False</xmlrpc_allowremote> // !! WARNING: only enable at your own risk. Do not allow if you don't know what you do! The security is very low if you enable remote access, the validation of the messages received on this port isn't very strong. <proxy_login></proxy_login> <proxy_password></proxy_password> <blacklist_url></blacklist_url> </system_config> </dedicated> |
Dit zit niet in je config maar in ServerMania zelf. Heb er zelf ook last van. De oplossing? Niet op het tabblad "server" komen. Gewoon server starten en instellen. Daarna hem op tabblad "players" laten staan. Je kan dan gewoon switchen tussen de tabbladen maar zodra je tabblad "server" aanraakt is het mis. Hier moet je dus even op letten.ComBax schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:44:
Ik probeer een dedicated server op te zetten (voor mijn lan-party die straks begint).
Ik gebruik hiervoor ServerMania, maar krijg volgende error:
code:
1 Error: Root element is missing
<KNIP CODE>
Iemand die weet wat er mis kan zijn???
Hier valt dus ook de Root element missing error onder....Is it say something like "unexpected char 'x' at line xx blablabla ..." and then always "SystemOutOfMemory exception occured" ?
I know this is happening to a few users but I'm affraid I can't do anything for it.
[ Voor 63% gewijzigd door Breaker op 26-02-2006 13:52 ]
Verwijderd
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Klopt, uitschieters naar 600MB zijn geen uitzonderingen helaasSleepie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:58:
Ook maar even ServerMania geprobeerd voor mijn servertje, maar ik ga hem toch maar niet gebruiken.
Ik heb last van een enorme memory usage bij ServerMania (overigens ook bij de .NET app die blijgeleverd is).
Schijnt te liggen aan Nadeo's .dll om tegen de server te praten....jammer.
Als je dat al niet eens weetwebfreakz.nl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:07:
Vanmiddag zitten racen op de Sleepie server, was gezellig! Met Lord_Mithril en Jan-Jaap en nog een paar waar ik even de naam niet meer van weet. Er was zo'n speler, en die wou ook bij het GoT team, helemaal uitlegd hoe die dat moet doen, vraagt hij opeens van "Wat betekent GoT eigenlijk?" en hij had nog nooit gehoord van Tweakers/Gathering of Tweakers
Meh
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Meh
http://games.xs4all.nl/downloads.php Onderaan de paginadano_nl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:02:
jee die mirrors en site van TM zijn echt te langzaam, heeft iemand de install file nog ergens anders online staan? ik wil Tm ff op me laptop hier zetten maar zag dat ik geen install file meer had:(
help?
Ik had het al van meer mensen gelezen. Blijft jammer eigenlijk, want t is een mooie tool.Breaker schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:09:
[...]
Klopt, uitschieters naar 600MB zijn geen uitzonderingen helaasMaar hij draait nu wel stabiel bij ons
idd was humorwebfreakz.nl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:07:
Vanmiddag zitten racen op de Sleepie server, was gezellig! Met Lord_Mithril en Jan-Jaap en nog een paar waar ik even de naam niet meer van weet. Er was zo'n speler, en die wou ook bij het GoT team, helemaal uitlegd hoe die dat moet doen, vraagt hij opeens van "Wat betekent GoT eigenlijk?" en hij had nog nooit gehoord van Tweakers/Gathering of Tweakers
Bier, Whiskey en Metal!!
Mn servertje zal je missen....hahahaLord_Mithril schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:10:
[...]
idd was humor
net ff op de engelse OTMB server gespeel .. op sleepies server kreeg ik mischien +5 als ik boven eindigde.. hier in 1x +75heerlijk
nivo ligt daar ook stukkie hoger merkte ik
Signature
Heej, ik ben [GoT]Jaap-Janwebfreakz.nl schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:07:
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 27-02-2006 08:50 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Verwijderd
Leegte
Volgens mij ligt dat aan je eigen client instellingen of je skins download of niet.Kiwiknaapje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:30:
Hey mensen. Ik heb een vraagje.
Als ik een auto in de painter maak, ziet niemand em. Terwijl ik gisteren wel iemand zag rijden met een zelfgepainte auto en zelfs een ander model! Hoe krijg ik et voor elkaar dat iedereen mijn coolie auto ziet?
Leegte
Verwijderd
Verwijderd
Check trackmania install directory, en lees het color codes tekst bestandjerickhansen schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:58:
Weet iemand ook hoe je kleuren in je naam kan doen bij dit spel??
Verwijderd
Eerst was ik het hiermee niet eens, maar nu dat ik een beetje custom tracks aan het racen ben, begin ik ook een beetje voorstander te worden van custom tracks. Sommige tracks hebben veel coole ideeën en elementen die je niet ziet in de Nadeo tracks.pasta schreef op maandag 27 februari 2006 @ 03:36:
Sowieso ben ik voorstander van Custom maps. 99% van de Nadeo tracks zuigen gewoon IMO.
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
In het begin zijn er wel GoT servers met password gedraaid, maar bleek toch niet echt te werken, en toen zijn de passwords er maar af gehaald. Henk werd altijd gebruikt, dus het zou wel kunnenwebfreakz.nl schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:10:
^^ Ow jij bent Niek!
Maar kan er geen GoT only server gemaakt worden? (dus met password) Want nu vind mijn broertje het leuk om zo graag bij mij in de server te zittenen krijg je dus de hele tijd verhalen van "wow hij ging hard" en dat soort troep.... ook een hele lading buitenlanders erin die maar iritant zijn
Idee?
Verwijderd
Draait lekker iddVenxir schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:56:
Zo server heeft nu een stuk of 25 custom maps, alleen hij is even down omdat mijn raid 0 opstelling max 20mb/s haalt.
Verwijderd
Verwijderd
Normaal is ie vrij lastig, zelfs de cut is lastig...maar replays vind je op TM-x.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:42:
Ik blijf het een lekker spel vinden, hoor!Ik heb nooit zoveel tijd om het te spelen jammergenoeg, maar als ik ff een keer een half uurtje achter de computer kan, dan MOET ik toch weer ff op [GoT]Sleepy (de enige server waar ik eigenlijk op speel, als [GoT]JVE): dikke pret!
Alle andere spelen en meer serieuze zaken zijn al een paar weken niet aangeraakt op m'n home-pc.
![]()
De enige track die ik daar overigens nog nooit gehaald heb is een standaard track, i9: daar snap ik helemaal niets van. Dus als iemand weet waar ik daarvan een replay kan vinden...!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 21:56 ]
Verwijderd
Dat er zeven mensen meekijken is waarschijnlijk een spectator bug.Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:50:
Op die duitse exp. server zitten trouwens aardig wat gekke mensen, sta ik 52e en kijken er nog 7 mensen mee.
[afbeelding]
Edit: waarom doen plaatjes het niet? Linkje dan maar.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 21:56 ]
Signature
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 22:12 ]
Verwijderd
Heb je het knopje "Show All Servers" nog niet ontdekt?Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:31:
hehe wat een kool spel zeg
alleen jmmr dat er zo weinig servers zijn
Verwijderd
Vaag, bij mij doen de eerste twee het niet eens, alleen de derde werkt :xpasta schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:58:
Ah, de Press Forward competitie resultaten zijn afgelopen. Degene waar ik wel van verwachtte dat ie zou winnen heeft dat idd gedaan, Billy Badluck is gewoon leuk om te doen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq