Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:08
dano_nl schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:28:
ah ik heb er ook wat tracks bijgezet op: http://tmn.sleepie.nl/index.php enjoy!

(racenaam is Apocalypse)
Leuk :)
Kom maar op met je tracks allemaal.

Ik kies er zo af en toe een paar uit die ik dan op mn eigen server draai trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik ben vandaag maar es offline gebleven, en met resultaat. Beginners tracks op 'Gold' en Intermediate op 'Silver'. Ik speel verder nooit die maps, ik pak liever wat custom tracks van irondragons ofzo. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img301.imageshack.us/img301/6711/nadeo4ig.th.jpg
Idd, solo is ook leuk :P

Op I-8 had ik trouwens 22.49 ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:41:
[afbeelding]
Idd, solo is ook leuk :P

Op I-8 had ik trouwens 22.49 ;)
_/-\o_ :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb weer een nieuwe track gemaakt, dit keer maar zonder muziek aangezien het toch niet werkt :X
Maar verder best mooi vind ik zelf. Zal em ook meteen op Sleepie's server zetten :)

Irritation!

Afbeeldingslocatie: http://img101.imageshack.us/img101/1170/irritation1ca.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolskyn
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-06 11:01

Toolskyn

€ 500,-

Valt me op dat iedereen altijd die screenshots in de editor neemt... Weet niemand dan dat je de camera in een gewone game (bijv. bij het valideren ;)) ook zo kan zetten door op numpad 7 te drukken en daarna met 8,4,5,6 de camera kan goedzetten?

gewooniets.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zat net op een Duitse server, kreeg bijna 100 punten :9 En dat nog met wereldrank 3000 :) Allemaal mensen in de 50, heerlijk punten halen zo >:)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:02:
Zat net op een Duitse server, kreeg bijna 100 punten :9 En dat nog met wereldrank 3000 :) Allemaal mensen in de 50, heerlijk punten halen zo >:)
DAt is de tactiek voor het behalen van punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Falcon2107 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:30:
[...]

DAt is de tactiek voor het behalen van punten.
Ja, weet ik, maar probleem is dat er weinig Nederlanders zijn, en dus is het lang niet zo gezellig. Ik speel meer voor mijn plezier dan voor punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:35:
[...]

Ja, weet ik, maar probleem is dat er weinig Nederlanders zijn, en dus is het lang niet zo gezellig.
De meeste Nederlanders hebben werk. ;)

's Avonds kom je er overigens nog wel een hoop tegen. Dan is het net alsof je op een Nederlandse server zit te spelen. :)

/me Jopster moet de komende dagen leren, dus veel gaat er van racen helaas niet komen... :'(

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Iemand enig idee hoe ik de controls verbouw?
Ik heb ergens in dit deel (of de vorige) gezien hoe dat kon, maar ik kan de reply niet meer terug vinden :/

Anyone? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Atlas schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:11:
Iemand enig idee hoe ik de controls verbouw?
Ik heb ergens in dit deel (of de vorige) gezien hoe dat kon, maar ik kan de reply niet meer terug vinden :/

Anyone? :)
Volgens mij zat dat wel ergens in de opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

FnF schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:13:
[...]

Volgens mij zat dat wel ergens in de opties.
Daar heb ik idd al eerder gekeken, maar of ik kijk er over heen, of het kan daar niet :P
Er staat me ook bij dat je ergens een file moet verbouwen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Controls:
Ingame naar "Profile" gaan, daar "advanced" ofzo (boven Paint), in dat menu kan je ergens besturing aanpassen :).

Aan diegene die alle 90 op Nadeo tijd halen...respect (hebben jullie ook Pro op Nadeo :D?).
Zelf kom ik (nog) niet verder dan Beginner + Advanced op goud, Expert bijna zilver (heel G in goud, in H en I nog 5 bronze), en over alle 90 tracks verspreid wat Nadeo tijden :).

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
[...]

Ja, weet ik, maar probleem is dat er weinig Nederlanders zijn, en dus is het lang niet zo gezellig. Ik speel meer voor mijn plezier dan voor punten ;)
same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

[...]

Ik ga toch voor de punten, ik kan het gewoon niet hebben dat Duitsers én Fransen boven ons staan in de ranglijst :7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
webfreakz.nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:42:
[...]

Ik ga toch voor de punten, ik kan het gewoon niet hebben dat Duitsers én Fransen boven ons staan in de ranglijst :7
Juist, dat is de spirit. Laten we allemaal bijdragen aan de stats van NED :9~ Ik zie dat ik een global ranking heb van 5000, ben op de goede weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Dat is inderdaad ook de enige reden dat ik toch altijd nog een server opzoek met punten :)
Welcome FnF,

The time now is 20-02-06 18:53.
Your current ranking is 2333.
Leuk getal :) Stond vanochtend nog ergens in de 3000, heb alleen maar die 100 punten en nog een beetje binnengesleept vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
en toen lag de ladder er weeeer uit.

zojuist ff op de server van daPet gespeeld (toen de ladder er nog wel was)
daPet, nogmaals wat ik ook al op de server vertelde:
je banen zijn erg leuk, alleen je moet de tijdlimiet afstellen op de baanlengte. als je een baan heb van 2+ minuten is het niet leuk als je heb maar 1 keer helemaal kan rijden.

dus eigenlijk zou je korte banen (tot +- 1:10) en lange banen (1:40+) beetje moeten sorteren en afwisselen.

6 minuten is leuk voor korte banen, maar niet voor lange banen.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:57
Vet spel dit. :) Sta inmiddels rond de 4000!
Ik ga meestal in nederlandse servers voor de gezelligheid, en dan is het geen punten scoren. Heeft iemand nog leuke buitenlandse servers? Waar het, en gezellig is, en waar je punten scoort.. Ik houdt me aanbevolen.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik zat vanmiddag op een duitse server waar ze pro-banen hadden. Opzich wel grappig om 80 man te zien spelen op 1 zo'n track :9~ Enige nadeel is dat als je ook maar 1 sec op #1 achterloopt, je gelijk 50e bent :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:19:
Aan diegene die alle 90 op Nadeo tijd halen...respect (hebben jullie ook Pro op Nadeo :D?).
Ja, Pro is juist makkelijk, want dat zijn min of meer gewone tracks zonder rare tricks. Nadeo heeft die zelf ook niet echt goed gereden, in een paar keer heb je die wel.
[...]

Voor de ranglijst tellen alleen de bovenste 4 uit een land mee :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:16:
Ik zat vanmiddag op een duitse server waar ze pro-banen hadden. Opzich wel grappig om 80 man te zien spelen op 1 zo'n track :9~ Enige nadeel is dat als je ook maar 1 sec op #1 achterloopt, je gelijk 50e bent :+
De KTD Linux server zeker? Of hoe ook heten mag.

Die is best erg ja, ik zit meestal op de helft van lijst. Dan haal ik soms nog wel eens de silveren of de gouden medaille. 8)7

Die in de top 10 staan zullen wel met een stuurtje en een perfect afgestelde auto rijden. Die hebben ook zeker tijd teveel, anders kan je nooit zo perfect rijden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Mystic_Jack schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:24:
[...]

Die is best erg ja, ik zit meestal op de helft van lijst. Dan haal ik soms nog wel eens de silveren of de gouden medaille. 8)7

Die in de top 10 staan zullen wel met een stuurtje en een perfect afgestelde auto rijden. Die hebben ook zeker tijd teveel, anders kan je nooit zo perfect rijden.
Waar kan je je auto afstellen dan?

En ze hebben inderdaad tij teveel ja... ik ook als ik die race rij :+
Een paar bochten gehad, niks spectaculairs waardoor je af moet remmen ofzo, een looping, loop ik 4 seconden achter op #1... ik snap NIET waar hij dat verschil vandaan haalt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk een perfect afgestelde (sensitivity) controller, iig geen toetsenbord :). En ze kennen de banen natuurlijk 100% uit het hoofd :D.

Op dat soort servers heb ik ook gereden ja, voor mijn doen vrij goed gereden...gelijk 30/60 ofzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:02:
[...]

Het afstellen bedoel ik alleen het sturen, dat ik kan bij het tabblad Invoer onder Configureren - Geadvanceerd. Voordat je het spel opstart.

Je zou dan strakker in kunnen sturen en/of sneller kunnen sturen. Zou wel wat kunnen schelen in tijd.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-03 14:12
net ff Team GoT gejoined. ben nr 5?? nja zal wel.. naam: The_Raptor (thorretje heb ik ook, maar per ongeluk onder verkeerde land en krijg 't niet voor elkaar dat te wijzigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik race wat online rond als Que, met een (car-)toon-car. Er werd links en rechts gevraagd hoe dat kan, dus:
Bij http://www.trackmania-car...ex.php?page=liste&game=tm kan je auto's downloaden, (carpark-trackmania original).
Het zijn vaak 2 of 3 files, de grote zip-file zet je (onuitgepakt!) in:

C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
De andere files heb ik in dezelfde map gezet, de gezipte uitgepakt (behalve die grote), werkt hier prima.
Vervolgens vind je ze in-game met de editor achter paint, waar de toegevoegde modellen dan tussen de standaard aanwezige moeten staan.
1 Ding, selecteer het voertuig dus in PAINT, klik dan rechtsboven "paint", sla dan (het floppy-icoontje) de car op, anders krijg je 'm in het spel niet te zien, maar je standaard car. (Hier werkt het alleen op die manier)
Heb ook nog geraced met een pinguin en een klein ruimtevaartuig, volop keus in dat carpark!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ok, ik heb maar eens een baan gemaakt en op Sleepie's server gezet: Wobbly Tower.

De bedoeling is om vier keer door een toren te springen, waarbij de windeffecten steeds heviger worden. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mystic_Jack schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:24:
[...]

Zat ik gisteren ook op, maar daar was gewoon zo gigantisch veel lag, dat je amper kon sturen, ben maar weer een wat minder volle server op gaan zoeken :)
webfreakz.nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:02:
[...]

En ze hebben inderdaad tij teveel ja... ik ook als ik die race rij :+
Een paar bochten gehad, niks spectaculairs waardoor je af moet remmen ofzo, een looping, loop ik 4 seconden achter op #1... ik snap NIET waar hij dat verschil vandaan haalt....
Zelfde hier, nummer 1 had 4 seconden minder dan mij, ik had werkelijk geen idee waar ik dat er af moest rijden, maar die mensen zullen alle shortcuts wel weten in het level, ik heb geen idee waar die allemaal zitten :)
Net zoals I-9, was me nog nooit gelukt met dat rot gat, als je even op tm-exchange kijkt hebben ze een hele korte route, had meteen een Nadeo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

tm-exchange?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Maestro.mosjuh schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:16:
en toen lag de ladder er weeeer uit.

zojuist ff op de server van daPet gespeeld (toen de ladder er nog wel was)
daPet, nogmaals wat ik ook al op de server vertelde:
je banen zijn erg leuk, alleen je moet de tijdlimiet afstellen op de baanlengte. als je een baan heb van 2+ minuten is het niet leuk als je heb maar 1 keer helemaal kan rijden.

dus eigenlijk zou je korte banen (tot +- 1:10) en lange banen (1:40+) beetje moeten sorteren en afwisselen.

6 minuten is leuk voor korte banen, maar niet voor lange banen.
Je hebt een goed punt alleen kleven er wat minpunten aan vast.

Ik heb maar 1 server, en daar laat ik het ook bij. Zou dus betekenen dat ik 2 of 3 sets banen moet afwisselen. Op zich geen punt. Maar zodra je wat vaker op de tracks hebt gereden kan je toch geen tijd meer tekort komen?

Ik vindt het ook minder dat dan maar de helft van de banen beschikbaar is.
Ik heb er nu een minuutje bij gedaan (7:00), ik zal eens aankijken of dat beter wordt, wellicht te lang voor de 0:45 banen. Is de tijd niet per track in te stellen?

Probleem is natuurlijk dat ik niet aan iedereen z'n wensen kan voldoen ;)

Men zegt dat ze altijd de weg kwijt zijn op mijn tracks maar met goed opletten op borden en pijlen (die ik toch best vaak plaats vergeleken met andere custom tracks) moet het toch goedkomen. En anders spectate gebruiken op iemand die het wel kan vinden.
Zo is hoe ik er tegen aankijk.

En jullie?

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 09:17
Ola,

Check dit http://nations.tm-exchang...arch&mode=1&id=16972#auto
Ben ff druk geweest zeg maar :-)
Wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, newbie hier ^ ^... Ik speel dit spel nu een dag en het bevalt me wel, maar een paar dingen zijn nog een beetje onduidelijk:

- Klopt het dat je alleen op official servers punten kan verdienen?
- Waar hangt het aantal punten vanaf (Van de ranking, of hoelang je speelt?)
- Waar zie je het aantal punten dat je hebt verdiend na de race? (Achter de finish-vlag logo :P?)
- Welke tracks raden jullie aan om mee te beginnen?
- Hoe kan je sterren verdienen?
- Wat is het nut van een team (zoals het GoT-team)?

Alvast bedankt voor de antwoorden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
daPet schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:25:
[...]
Men zegt dat ze altijd de weg kwijt zijn op mijn tracks maar met goed opletten op borden en pijlen (die ik toch best vaak plaats vergeleken met andere custom tracks) moet het toch goedkomen. En anders spectate gebruiken op iemand die het wel kan vinden.
[...]
die borden geven idd op 'welke richting' je op moet. Echter, ze geven niet aan waar precies je moet landen. De landingsplaats wil nogwel eens onduidelijk zijn omdat er vele andere wegen vlak langs lopen (welke moet je dan kiezen???).

spectate; ten eerste weet je (in het begin van een ronde) niet wie hem kent. daarnaast gaat dat weer af van de tijdlimiet (en je komt er toch echt om zelf te rijden :) )

7 minuten lijk mij een mooi compromis. Daarnaast lijkt mij 'te lang' minder vervelend als 'te kort' (oftewijl, je zou meer waarde kunnen hechten aan de opmerkingen dat de tijd te kort staat)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:04:
Hey allemaal, newbie hier ^ ^... Ik speel dit spel nu een dag en het bevalt me wel, maar een paar dingen zijn nog een beetje onduidelijk:

Ja, de meeste servers zijn vrijwel allemaal official. Zolang de ladders van Trackmania niet down zijn. :/
Als jij op een server met de spelmode 'Time track' speelt (verweg de meesten zijn time track) krijg je punten aan de hand van de plaatst waar je eindigd (Alleen je snelste ronde telt). Verder spelen nog een aantal andere factoren mee die je aantal punten bepalen: Hoe hoger je staat hoe lastiger het wordt om veel punten in 1 keer te halen + de ranking van je tegenstanders
- Waar zie je het aantal punten dat je hebt verdiend na de race? (Achter de finish-vlag logo :P?)
Achter je naam op het scorebord als de tijd is afgelopen
Er zijn zoveel tracks, gewoon teveel tracks om op de noemen. Op heel veel servers worden de orginele tracks gespeeld. Die kan je in singleplayer oefenen dan krijg je een beetje het idee van het spel. :)
?
Niet zo veel. :) alleen leuk om te kijken hoe hoog jouw team staat tegenover andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik ga TMO maar kopen en dan mijn account authenticaten. Lijkt me toch wel koel om met een custom bak rond te rijden. TMO moet volgens mij wel te vinden zijn voor een euri of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:47:
[...]

?

[...]

Niet zo veel. :) alleen leuk om te kijken hoe hoog jouw team staat tegenover andere teams.
Ik bedoelde eigelijk met die sterren dit: http://www.trackmanianations.com/indexUk.php als je naar hall of fame kijkt, staat er: Your stars ... Mja zal wel niet zo belangrijk zijn.
Moet je btw ook met teams tegen elkaar rijden ofzo? Anyway bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fokkie schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:20:
Ik ga TMO maar kopen en dan mijn account authenticaten. Lijkt me toch wel koel om met een custom bak rond te rijden. TMO moet volgens mij wel te vinden zijn voor een euri of 10.
Ik heb geen TMO gekocht, rij toch met custom cars, zie mijn post, eerder.
De toeter is het deuntje owowblackbettybammalam. Zie mijn quad onder op screenshot. Wel ineens een andere vlag, maar het wilhelmus klonk! Jammer dat de ladder meer down dan up is.
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y215/daargaje/que-blackbettythumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
webfreakz.nl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:16:
EN als je een keer goed staat, dan gelijk +50 punten verdienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:19:
[...]

De toeter is het deuntje owowblackbettybammalam. Zie mijn quad onder op screenshot. Wel ineens een andere vlag, maar het wilhelmus klonk! Jammer dat de ladder meer down dan up is.
[afbeelding]
Jij ziet het wel, maar andere mensen niet, daarvoor moet je het kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nondeju, duitsland nu op de 2e plaats. Tijd om ertegen aan te gaan NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:45:
[...]

Jij ziet het wel, maar andere mensen niet, daarvoor moet je het kopen ;)
Hoe kan het dan dat andere mensen gisteren wel mijn Toon-car zagen, toen ik online speelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
ik zag gister ook op een server custom autos, 1 bmw, en een houtenblok achtige autotje :D

heb zojuist GoT team gejoined, waar kan ik zien hoeveelste ik sta binnen het team enzo? (als dat uberhaupt kan), ik sta +/-500ste van NL en 5000 van de wereld, not bad d8t ik zo...

oops, error

UPDATE clans SET IdTeam='672' WHERE Id='90866' : Table 'clans' is read only

ben ineens uit de team (in hun DB clans dus ;) ) en dit krijg ik als ik nu opnieuw wil joinen, probeer het vanavond nog even...

[ Voor 81% gewijzigd door Mister_X op 21-02-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:35
Er is iets heel erg mis met de ladder, opeens van rankr 5024 naar 1000+

nr1 van nl schijnt 10000pt erbij gekregen te hebben, italië schiet omhoog et, en nog wat rare shit.

wat is er allemaal aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 12:04:

Alvast bedankt voor de antwoorden :>
- Alle servers zijn official
- Het aantal punten dat je in een race verdient hangt af van de hoeveelheid punten die de mensen die je verslaat en waarvan je verliest hebben
- Ja
- De solo trainingserie, die zijn goed om het te leren
- Door dingen te doen waardoor mensen je zo goed vinden dat ze op je stemmen (tech support werkt vaak goed, of goede maps maken)
- Om mee in teamleagues te spelen, en om cooler te lijken omdat je een tag hebt :P
giant schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:49:
Er is iets heel erg mis met de ladder, opeens van rankr 5024 naar 1000+

nr1 van nl schijnt 10000pt erbij gekregen te hebben, italië schiet omhoog et, en nog wat rare shit.

wat is er allemaal aan de hand...
Dat was ik toen je dat postte, en ik heb nog precies evenveel punten als toen ik gisteravond stopte, net als de 2e van NL.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]
Dat kan ook prima, maar anderen kunnen het niet zien (meestal, er schijnt een willekeurige bug te zijn waardoor het soms wel gebeurt, of als ze die skin zelf ook al hebben zien ze hem ook)
Mister_X schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:06:
ik zag gister ook op een server custom autos, 1 bmw, en een houtenblok achtige autotje :D
Dat komt omdat zij wel geauthentificeerd hadden

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
thorretje schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:54:
net ff Team GoT gejoined. ben nr 5?? nja zal wel.. naam: The_Raptor (thorretje heb ik ook, maar per ongeluk onder verkeerde land en krijg 't niet voor elkaar dat te wijzigen)
Kan gewoon ingame:-->profile waar je ook je naam kan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 01:10:
Hoi, ik race wat online rond als Que, met een (car-)toon-car. Er werd links en rechts gevraagd hoe dat kan, dus:
Bij http://www.trackmania-car...ex.php?page=liste&game=tm kan je auto's downloaden, (carpark-trackmania original).
Het zijn vaak 2 of 3 files, de grote zip-file zet je (onuitgepakt!) in:

C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar
De andere files heb ik in dezelfde map gezet, de gezipte uitgepakt (behalve die grote), werkt hier prima.
Vervolgens vind je ze in-game met de editor achter paint, waar de toegevoegde modellen dan tussen de standaard aanwezige moeten staan.
1 Ding, selecteer het voertuig dus in PAINT, klik dan rechtsboven "paint", sla dan (het floppy-icoontje) de car op, anders krijg je 'm in het spel niet te zien, maar je standaard car. (Hier werkt het alleen op die manier)
Heb ook nog geraced met een pinguin en een klein ruimtevaartuig, volop keus in dat carpark!
Hey bedankt voor de duidelijke uitleg! Helaas werkt het bij mij niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Hey bedankt voor de duidelijke uitleg! Helaas werkt het bij mij niet? :\'(

Edit: kan niet editten...

Ik ga naar profile. selecteer daar de auto en klik dan op paint. Vervolgens svan ik de auto onder de zelfde naam.... Zie de auto zelf wel maar anderen zien hem niet...
Doe ik iets niet goed?

[ Voor 11% gewijzigd door blablable op 21-02-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blablable schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:55:
Edit: kan niet editten...
Ik ga naar profile. selecteer daar de auto en klik dan op paint. Vervolgens svan ik de auto onder de zelfde naam.... Zie de auto zelf wel maar anderen zien hem niet...
Doe ik iets niet goed?
Mmmm, ik was straks nog online en anderen zagen 'm, was op [GoT}Sleepie's server, met dat cartoonautootje met knijptoeterclaxon.
Heb je wel p2p in je configuratie van het spel aangevinkt, plus alle locator-opties daar, de locator (zip.loc-file) dat in dezelfde map hoort als het onuitgepakte zipfile, wordt naar gameservers verzonden via p2p, als de server p2p niet aan heeft staan zie je daar never modded cars. Via de verzonden locator (= verwijzing naar download-url), halen andere racers de skin binnen, zodat zij hem ook zien.

Nog makkelijker heb ik het gevonden:
Download Easy TM 2.1,
zet in de opties alle installatiepaden (nations, sunrise, en original) op de map waar je nations in hebt staan.
Start het programma Easy TM (als het al niet met windows opstart, zelf in te stellen) en ga weer naar http://www.trackmania-carpark.com. hier kan je nu naast een model op TMUP klikken, het programma zal de skins en layers en locator nu in het spel installeren. Evenzo met banen en mods die via TMUP worden aangeboden.

IVRAAGJE: emand ook UDP error op Sleepie's server? Alle andere servers geven die melding niet. Firewall totaal uit, poorten in router open.

EDIT: het doorgestreepte verhaal gaat niet op, ze komen in een verkeerde subfolder terecht. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:46:
[...]
IVRAAGJE: emand ook UDP error op Sleepie's server? Alle andere servers geven die melding niet. Firewall totaal uit, poorten in router open.
Dan heeft Sleepie zijn UDP poorten niet openstaan. Niks aan de hand verder, afgezien dan dat TCP wat meer netwerk overhead oplevert.

[ Voor 13% gewijzigd door Devil N op 21-02-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

als je een server draait, is het dan wijs om en je udp en je tcp open te gooien?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik zou graag het password van mijn online account willen veranderen. Weet iemand of dit mogelijk is/hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Ik ben er nog steeds niet achter hoe en waar je een wachtwoord aan moet maken.
één keer heb ik online gespeeld met een game-key ofzo, maar nu kan ik helemaal nergens meer inloggen.
Wie weet waar je je wachtwoord kan vinden, of veranderen?

edit: na veel gedoe is het me dan eindelijk gelukt. ik zit ook bij team GoT :o

[ Voor 16% gewijzigd door Gabliboeba op 22-02-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Volgens mij moet je door iemand met een CD-key genomineerd worden via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, iemand moet jou dan nomineren voor de Hall Of Fame. Die moet dan inderdaad het spel echt hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Waarom staat de optie er dan ook als je geen cdkey hebt ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:46:
[...]

Mmmm, ik was straks nog online en anderen zagen 'm, was op [GoT}Sleepie's server, met dat cartoonautootje met knijptoeterclaxon.
Heb je wel p2p in je configuratie van het spel aangevinkt, plus alle locator-opties daar, de locator (zip.loc-file) dat in dezelfde map hoort als het onuitgepakte zipfile, wordt naar gameservers verzonden via p2p, als de server p2p niet aan heeft staan zie je daar never modded cars. Via de verzonden locator (= verwijzing naar download-url), halen andere racers de skin binnen, zodat zij hem ook zien.

Nog makkelijker heb ik het gevonden:
Download Easy TM 2.1,
zet in de opties alle installatiepaden (nations, sunrise, en original) op de map waar je nations in hebt staan.
Start het programma Easy TM (als het al niet met windows opstart, zelf in te stellen) en ga weer naar http://www.trackmania-carpark.com. hier kan je nu naast een model op TMUP klikken, het programma zal de skins en layers en locator nu in het spel installeren. Evenzo met banen en mods die via TMUP worden aangeboden.

EDIT: het doorgestreepte verhaal gaat niet op, ze komen in een verkeerde subfolder terecht. 8)7
Mmm, zal het vanavond eens checken... Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
giant schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:58:
Waarom staat de optie er dan ook als je geen cdkey hebt ingevuld?
LOW_budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

wat kost TM:O of TM:S op dit moment..
Ik ga morgen wel ff orgineel te kopen.. daarna 1001 tracks en customscars op net gooien :P

BTW hoe werkt dedicated server nou onder XP. Met wat klooien kom ik steeds niet verder. iemand Nl tut hier gooien

[ Voor 32% gewijzigd door Zandhaas op 22-02-2006 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zandhaas schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:25:
wat kost TM:O of TM:S op dit moment..
Ik ga morgen wel ff orgineel te kopen.. daarna 1001 tracks en customscars op net gooien :P

BTW hoe werkt dedicated server nou onder XP. Met wat klooien kom ik steeds niet verder. iemand Nl tut hier gooien
Misschien is het makkelijk als je even zegt wat er precies niet werkt, aangezien wij hier geen helderzienden zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com:
TM Speed up: 25 euro
TM Extreme + Speed Up of TM Sunrise: 45 euro

Play.com:
TM Speed up: 12 Pond (Sold Out momenteel)
TM Sunrise: 18 Pond
TM Sunrise Extreme: 15 Pond (Release: 24/03/06)

:).

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al tijd aan het spelen, sta nu 1500ste van NL ofzo.
Maar ik zie steeds meer die custom skins opduiken.
Opzich wil ik dat ook wel, heeft er al iemand een site ontdekt waar veel skins op staan?
Zag vandaag een ferrari F40, die was vet

Verwijderd

Trackmania voor €8.99 bij winkelwijs.nl, als je de levertijd van 3-15 werkdagen kan verdragen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:15:
Ben al tijd aan het spelen, sta nu 1500ste van NL ofzo.
Maar ik zie steeds meer die custom skins opduiken.
Opzich wil ik dat ook wel, heeft er al iemand een site ontdekt waar veel skins op staan?
Zag vandaag een ferrari F40, die was vet
www.trackmania-carpark.com :).

• Sleepie
Devil N schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:11:
[...]

Dan heeft Sleepie zijn UDP poorten niet openstaan. Niks aan de hand verder, afgezien dan dat TCP wat meer netwerk overhead oplevert.
Dat klopt inderdaad. Stom, ik wist het maar ben het steeds vergeten.
Bedankt voor de herinnering, ik ga ff in ISA2004 stoeien ;)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Gisteravond lekker geraced met me vriendin (karolien.999) en toen ook nog met een gotter, [GoT]webfreakz, hij en ik stonden bijna elke keer in de top 3 *D waar kan ik een stats overzicht vinden van het GoT team?

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

dano_nl schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:22:
als je een server draait, is het dan wijs om en je udp en je tcp open te gooien?
kan iemand dit voor mij bevestigen?:)

Meh

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:56:
Trackmania voor €8.99 bij winkelwijs.nl, als je de levertijd van 3-15 werkdagen kan verdragen ;)
Volgens mij het je sunrise of original nodig. Original is namelijk een remake van de allereerste trackmania. Aan die van 9 euries heb je niks (correct me if i'm wrong)

Trackmania
€8,99 info+bestel

Trackmania Original + Power-Up en Speed Up (Add-On)
€23,99 info+bestel

Trackmania, Sunrise Extreme + Trackmania, Speed Up (Add-On)
€42,99 info+bestel

bron www.winkelwijs.nl

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 10:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:30:
[...]

Volgens mij het je sunrise of original nodig. Original is namelijk een remake van de allereerste trackmania. Aan die van 9 euries heb je niks (correct me if i'm wrong)

Trackmania
€8,99 info+bestel

Trackmania Original + Power-Up en Speed Up (Add-On)
€23,99 info+bestel

Trackmania, Sunrise Extreme + Trackmania, Speed Up (Add-On)
€42,99 info+bestel

bron www.winkelwijs.nl
Damn, joetje kwijt 8)7

Verwijderd

Echt lachen man,

Vorige week nieuw team opgericht. nu al 2e. Zitten wel allemaal goeie gasten in natuurlijk.

Your team ranking:

You belong to the Zondagrijders team.
Your team current ranking is 2.

If you would like to quit your team, click here:

• Sleepie
dano_nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:26:
[...]

kan iemand dit voor mij bevestigen?:)
Jup.
Een post boven je originele vraag staat het antwoord eigenlijk al ;)
Als je alleen TCP open gooit, werkt het prima, alleen krijgen alle mensen een berichtje dat ze niet via UDP kunnen connecten als ze je server joinen.
Verder genereert UDP wat minder overhead dan TCP, dus kun je het beste beiden open zetten.

• F0kke
Ik heb TMO gekocht voor 9.99 bij Saturn in Kleve. Dan heb je de game wel in het duits, maar het ging me toch enkel om de key. Misschien dat hij bij Mediamarkt ook voor dit bedrag te vinden is?

edit: weet iemand nog sites waar veel auto's voor TMS / TMN te vinden zijn? Ik heb tot zover enkel Trackmania Carparks gevonden...

[ Voor 50% gewijzigd door F0kke op 23-02-2006 13:27 ]

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Mister_X schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 08:47:
Gisteravond lekker geraced met me vriendin (karolien.999) en toen ook nog met een gotter, [GoT]webfreakz, hij en ik stonden bijna elke keer in de top 3 *D waar kan ik een stats overzicht vinden van het GoT team?
offtopic:
Ow was jij dat! 8)

Verwijderd

Ik heb wel nog een skinsite voor je. :)

TM Skin Center

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 14:21 ]

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 09:43
hmm, ik mag het GoT team niet joinen van de website, hij vind mijn username niet lief :x

Tijdens het aanmaken van mijn online account heb ik "[GoT] TheJoker" ingetypt, om een of andere reden maakt ie er vervolgens "_GoT_ TheJoker"van, maar goed geen problemen ingame.
De website vind de login url met "username=_GoT_ TheJoker&password=xxx" echter niet echt leuk. Inloggen met _GoT_%20TheJoker snapt ie helaas ook niet :(

Heb hier al een mailtje over gestuurd maar helaas nog geen antwoord terug...

Zou het handiger zijn om een nieuw account aan te maken? zo ja:
- hoe maak en gebruik je een nieuwe online account zonder mijn solotijden en medailles te verliezen
- hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon "[]" in mijn account kan hebben?

@hieronder: helaasch, heb al tijden ruzie met meneer Underscore (lees: dat werkt dus ook niet)

[ Voor 42% gewijzigd door TheJoker op 23-02-2006 16:00 . Reden: stukje derbij ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Verwijderd

TheJoker schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:12:
hmm, ik mag het GoT team niet joinen van de website, hij vind mijn username niet lief :x

Tijdens het aanmaken van mijn online account heb ik "[GoT] TheJoker" ingetypt, geen probleem ingame, maar de website vind de login url met "username=[GoT] TheJoker&password=xxx" niet echt leuk. Inloggen met [GoT]%20TheJoker snapt ie helaas ook niet :(

the underscore is your friend.....

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:24
Ik heb in die servers waar veel goede spelers zitten echt erg last van lag :(. ik denk niet dat het aan mijn pc ligt (zie onderin) en ben dus bang dat het door de ping komt (die je iet kan zien :(). Maargoed, weet iemand misschien andere servers waaar veel goede spelers inzitten?

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 21:18
TheJoker schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:12:

Tijdens het aanmaken van mijn online account heb ik "[GoT] TheJoker" ingetypt, om een of andere reden maakt ie er vervolgens "_GoT_ TheJoker"van, maar goed geen problemen ingame.
De website vind de login url met "username=_GoT_ TheJoker&password=xxx" echter niet echt leuk. Inloggen met _GoT_%20TheJoker snapt ie helaas ook niet :(

Zou het handiger zijn om een nieuw account aan te maken? zo ja:
- hoe maak en gebruik je een nieuwe online account zonder mijn solotijden en medailles te verliezen
- hoe zorg ik ervoor dat ik gewoon "[]" in mijn account kan hebben?

@hieronder: helaasch, heb al tijden ruzie met meneer Underscore (lees: dat werkt dus ook niet)
Ik heb zelf "[GoT] Kheldar" als nick en _GoT__Kheldar als accountnaam (dus met drie underscores; twee voor de haken en een voor de spatie). Als ik op de website inlog met de underscorevariant gaat dat prima (met de spaties kan hij allerlei http streams niet vinden), dus ik gok dat je voor zowel de haak als de spatie een underscore moet gebruiken.

• Giant87
Smokey! schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:25:
Ik heb in die servers waar veel goede spelers zitten echt erg last van lag :(. ik denk niet dat het aan mijn pc ligt (zie onderin) en ben dus bang dat het door de ping komt (die je iet kan zien :(). Maargoed, weet iemand misschien andere servers waaar veel goede spelers inzitten?
Ik had er eerder alleen last van op duitse servers, maar sinds ik iets (wat?:p) in de confi heb verandert, stuitert iedereen op elke server

maarja

Verwijderd

Ik kom niet door die username/password controle op die trackmania site heen, en kan ook niet bij het tweakers team joinen. Weet ook eigenlijk mijn password niet meer en de 3 defaults van me werken niet.
Ik kan het ook niet in dat defaultsystemconfigfile vinden. Iemand een idee waar het nog terug te halen is? Kan het ook niet in profiles vinden.
Mijn cartooncar is ook niet meer voor anderen zichtbaar, na die update die bij opstarten v. game werd voorgesteld.. :(
En:
- You need to input your TrackMania: Nations ESWC login that you want to unlock the p2p skin/car showing feature for in combination with your multiplayer key of a bought TrackMania game.
- The Multiplayer key is structured as follows : XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXX.
- If you have bought any of the following games, You'll find it covered on the manual:

- TrackMania (the original red box from 2003)
- TrackMania Power-Up (released april 2004)
- TrackMania Original (Released October 2005)
- TrackMania Sunrise (released April 2005)
- TrackMania Sunrise : eXtreme (released november 2005)

dus met de trackmania van 2003, die ik voor een tientje thuis krijg, zou het ook moeten kunnen. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 20:05 ]

• bAdmuTs
  • Nu online

bAdmuTs

mAzE

Zo heb GoT ook maar even gejoined, sta 252ste van NL.

Hmm, staat GoT maar 15de van NL of is dat van de wereld ???

[ Voor 12% gewijzigd door bAdmuTs op 23-02-2006 19:21 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:09
Ik heb ook even het GoT team gejoined, moet ik nu ook ingame de tag "[GoT]" voor mijn naam zetten?(dan moet ik wel weer opnieuw beginnen, toch?)
En nog iets: waarom is het een nadeel voor sommige mensen dat dit spel StarForce gebruikt? het is toc h gratis..

[ Voor 47% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-02-2006 19:26 ]

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
matsume schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:25:
Ik heb ook even het GoT team gejoined, moet ik nu ook ingame de tag "[GoT]" voor mijn naam zetten?(dan moet ik wel weer opnieuw beginnen, toch?)
Je kunt in je profile settings gewoon je nickname veranderen. Je loginnaam blijft dan hetzelfde.

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

ik heb voor elkaar gekregen met dedicated server achter router laten draaien. bleek dat DMZ aan moet staan in router. Verder gebruik ik ServerMania. Handige proggie als je lui wilt zijn.

Ik heb begrepen dat je eigen Matchsettings txtje zelf moet maken voor customTracks?
vraag komt hier: wat zijn die code die onder track-pad staat?
<challenge>
<file>Challenges\Nadeo\Nations\Beginner\B-0.Challenge.Gbx</file>
<ident>4oalZWYdyx0SEFyM2Xy0Jgc9xJ8</ident> <---- dit dus

als ik pad verander, kom er dan conflict met die code en ladder of zo?

Verwijderd

draai zelf ook een custom tracks server, patch changen maakt niets uit, zelf heb ik gewoon files in 1 mappie neer gezet, gezegt hier is de "zooi" (na gebouwde F1 tracks) met hier en daar obstakels e.d.

en bij ident, teken lengte even alng laten, maar wel ff letter verandere zodat iedere track uniek is, in je lijst (heb ik iig gedaan en alle tracks werken)

Server Name: F1 2006 all Tracks
In Game name: Dutch2005

• F0kke
Thx, hier staan inderdaad mooie tussen!

edit: Voor mensen die DDS files willen bewerken met photoshop, deze file downloaden en unzippen in je formats folder in de plugins folder van photoshop. :) (heb ik hier\ gevonden.)

[ Voor 36% gewijzigd door F0kke op 23-02-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben weer eens aan het bouwen geweest, vind het resultaat zelf wel mooi. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Heb m maar "Chill-Out" genoemd, wist zelf ook niets interressants meer te verzinnen.

Screenie:

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/8295/chillout4rt.th.jpg

Zal m meteen ff op sleepie's site zetten, misschien is hij bereid m te draaien op zn server :)

(heb trouwens ook nog niemand gehoord over mn vorige track, Irritations, is die dan zo saai?)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
matsume schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:25:
En nog iets: waarom is het een nadeel voor sommige mensen dat dit spel StarForce gebruikt? het is toc h gratis..
Je kan [Got] onder profile voor je nickname zetten. JE hoeft dus NIET over nieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/title_update.gif

Topic Start is gewijzigd.

- Links
- FAQ

Heeft iemand al een eigen skin voor een auto gemaakt? Dus een totaal ander voertuig? Kan die iemand dan een kleine FAQ daarvoor schrijven?

Iemand nog suggesties voor het missen van dingen?

[ Voor 78% gewijzigd door Falcon2107 op 24-02-2006 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij track I-6 even tekstueel uitleggen? Ik heb de replay op TMX wel bekeken, maar dat kan ik niet nadoen :).

Heb die sprong al op allerlei manieren geprobeert, maar ik kom steeds net niet op die bovenste baan :(. Dus kan iemand even aangeven hoe je die sprong maakt, en hoe je in de lucht/tegen de muur moet sturen...danku :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 20:44
Heb ik eindelijk de goede info om GoT team op http://www.trackmanianations.com/ te joinen is die site zo traag als ik weet niet wat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 30-09 22:24
Ik speel het spel nu ook al twee weken ofzo, en moet zeggen een van de meest verslavende spellen die ik sinds lange tijd gespeeld heb _/-\o_ , eindig ook regelmatig in top3, ik zal me dan ook eens toevoegen bij het GOT team.

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
Het is gelukt :). Het laden gaat echt zo sloom daar... Maar ik zit er in :P.

You belong to the GoT team.

Kan ik nu ook zien wat mijn rank is binnen team GoT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Laatst online: 30-09 22:24
MM, wilde net ff inloggen op de site, maar krijg het niet voorelkaar. Je hebt toch niet een van de orginele games nodig om een team te joinen? (anders is het een idee om dat in de startpost te zetten).

Edit: Na wat posts te gelezen hebben lijkt het erop dat het gewoon zou moeten werken :?
LOL, was 10x verkeerde pass in aan het typen 8)7 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Speedsmile op 24-02-2006 13:31 ]

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darksheep
Nee je hebt het niet nodig. Gaat alleen erg sloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:46:
Wie kan mij track I-6 even tekstueel uitleggen? Ik heb de replay op TMX wel bekeken, maar dat kan ik niet nadoen :).

Heb die sprong al op allerlei manieren geprobeert, maar ik kom steeds net niet op die bovenste baan :(. Dus kan iemand even aangeven hoe je die sprong maakt, en hoe je in de lucht/tegen de muur moet sturen...danku :).
Het is een kl*** jump. Hij is mij ook nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Darksheep schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:08:
Het is gelukt :). Het laden gaat echt zo sloom daar... Maar ik zit er in :P.

You belong to the GoT team.

Kan ik nu ook zien wat mijn rank is binnen team GoT?
Dat is mooi, weer iemand erbij. :P

Maar ik heb ook geen idee hoe je kan zien wat je plaats is binnen het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Falcon2107 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:19:
[afbeelding]

Topic Start is gewijzigd.

- Links
- FAQ

Heeft iemand al een eigen skin voor een auto gemaakt? Dus een totaal ander voertuig? Kan die iemand dan een kleine FAQ daarvoor schrijven?

Iemand nog suggesties voor het missen van dingen?

Wat mij betreft mag je mijn website http://tmn.sleepie.nl wel vermelden als plaats om centraal alle door GoT-ers gemaakte tracks op te slaan of te downloaden.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.