Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:27:
Jij bent zeker die [CDD]ZooZ ofzo? :P

Ik had die gast ook op Gservers.nl public, er werden aantal voteban's gedaan..echter alle mislukten..

Beetje jammer, maar ik zal eens morgen gaan kijken naar adminfuncties voor ingame als die er zijn :)
Nee, dat was ik ;)

Ik ben al die verwensingen wel verwend, ik sta steeds rond de 1e plaats in de ladder dus dan krijg je dat altijd

Trouwens, je accountnaam en wachtwoord staan in default.systemconfig.gbx (of zoiets) in gamedata, voor als je ze vergeten bent :P
Gewoon te openen met notepad, alleen niet opslaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:35
Smokey! schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:24:
heb net in 2 servers gespeeld met vet veel en goede mensen top 100 enzo..maar welke keer krijg ik geen punten :(..hoe kan dat?
Optie 1: Je kwam op de server terwijl 1 ronde al bezig was, dan krijg je dus geen punten.
Optie 2: Je finishte niet, of te laag om punten te krijgen (hell, ik krijg op een 10 player server als ik lager dan de top 3 eindig altijd 0pt :P)
Optie 3: Er klopt iets niet me de communicatie tussen jou en de ladder database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

is de ladder weer down of mis ik iets aan mijn instellingen? vanmiddag werkte het nog wel :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 15:21
djmantri schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:47:
over die GoT tmnations site, kun je er misschien ook de datum van uploaden bijzetten? dan weet ik tenminste welke ik al gehad heb ;)
Rar files kunnen nu ook goed geupload worden.
Datum kijk in binnenkort even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekkenhuis schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:12:
is de ladder weer down of mis ik iets aan mijn instellingen? vanmiddag werkte het nog wel :/
down.. bij mij is het ook but :(

maar het is niet alleen de ladder. ik kan helemaal niet meer connecten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

iemand alk leuke lijstjes met maps die goed te doen zijn en leuk blijven om online op je server te zetten? Ik draai al een tijdje een server maar wil een goede maproulatie hebben, heb nu iets teveel extreme banen. Wat draaien jullie zoal op de server?
Sleepie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:14:
[...]

Rar files kunnen nu ook goed geupload worden.
Datum kijk in binnenkort even naar.
kan je ook een status naar de ladder maken? zo van dat je meteen ziet of de servers en ladders het doen?:P

[ Voor 40% gewijzigd door dano_nl op 15-02-2006 19:25 ]

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:14:
[...]

down.. bij mij is het ook but :(

maar het is niet alleen de ladder. ik kan helemaal niet meer connecten.
idd same here, nu is het helemaal over :/
dan denk ik toch maar liever 10 euro betaald voor het spel met wél fatsoenlijke servers enzo.
is namelijk niet de eerste keer dat ik dit heb, en ook niet de tweede :(

[ Voor 10% gewijzigd door Gekkenhuis op 15-02-2006 19:23 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Ik kreeg nu een melding dat de ladder verplaatst gaat worden vanwege het grote aantal deelnemers. Beetje jammer dat dat net nu gebeurt als ik wil beginnen. Al die pubers hebben me weer ingehaald vanmiddag. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
nope hier ok niet, wou lekker racen met me vriendin (ja ze is verslaafd aan dit racespelletje en word er nog goed in ook :P ) maar helaas, kan niet connecten, dan maar wat solo rondjes doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Hamachi maar weer opstarten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

yeps.. heb mijn servertje al draaiend daar.. ;)

edit: ik kan weer normaal online, al doet de ladder het niet.

[ Voor 15% gewijzigd door nAffie op 15-02-2006 20:02 ]

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ladder heeft het vandaag af en toe wel, af en toe niet gedaan. Ik ben behoorlijk ingehaald, dus hij heeft vast wel een tijdje gewerkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gister even op een duitse server gezeten met 99 players, waarvan de grootste gedeelte top 1000 players.
Dat is echt niet te doen die gasten zijn zo vreselijk goed. Ik kwam niet hoger dan de 64ste plek 8)7
En dan maar maximaal 0.3 puntjes krijgen. _/-\o_ top nederlanders, waar er eigenlijk best wel veel van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toen straks was ook wel leuk. Vrijwel elke ronde stond ik([GoT] Larrs) samen met GoT Milk en Stealthstorm(waarvan de server was, meen ik) in de top 3.

GoT Milk en ik kende de meeste banen niet eens, was wel grappig. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie namen van servers waar vaak rijders die hoog staan, rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bisselke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10 15:07
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:29:
Hebben jullie namen van servers waar vaak rijders die hoog staan, rijden?
KDT LINUX, zit altijd lekker vol met veel hoge ranked rijders, zitten meestal 100 man in :P. Ik krijg daar zels als ik 1ste word 183 punten, terwijl ik toen al 500 ranked was. Nu dus iets in 300 :P. Maarja dat krijg je vanzelf he, als je van 20 mensen wint die hoger geranked staan :) paar top 50 spelers enzo.

Dus gewoon een server pakken met 50 of meer spelers, en dan voordat je joint ff kijken of er veel hoog gerankde spelers tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-10 21:53

Just_I

What did you just say?

Ik ben in het spel het geluid van mij auto 'kwijt', weet iemand hoe ik dit terug kan zetten. Het spel klinkt anders zo leeg.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Ik heb geprobeerd muziek toe te voegen aan mn laatste track, zou iemand voor mij kunnen testen of het werkt? Heb ook meteen geprobeerd een iets mooiere intro te maken, nu beweegt de tekst :P

Geupdate versie Relaxation

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Just_I schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 23:37:
Ik ben in het spel het geluid van mij auto 'kwijt', weet iemand hoe ik dit terug kan zetten. Het spel klinkt anders zo leeg.
Dat geluid kan je zelf toch ook wel maken.. :Z :Z
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:54:
Ik heb geprobeerd muziek toe te voegen aan mn laatste track, zou iemand voor mij kunnen testen of het werkt? Heb ook meteen geprobeerd een iets mooiere intro te maken, nu beweegt de tekst :P

Geupdate versie Relaxation
Nope, hoor alleen de wind en het geluid van de auto...

[ Voor 47% gewijzigd door nAffie op 16-02-2006 03:16 ]

meh.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:27:
Jij bent zeker die [CDD]ZooZ ofzo? :P

Ik had die gast ook op Gservers.nl public, er werden aantal voteban's gedaan..echter alle mislukten..

Beetje jammer, maar ik zal eens morgen gaan kijken naar adminfuncties voor ingame als die er zijn :)
Zou jij gomer2 eens kunnen uploaden? :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:09

BaRF

bijna kerst

ik was laatst ook mn auto geluid kwijt: toen bleek dat ik per ongeluk (:X) het doppler effect had aangezet in de config :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

nAffie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 03:12:

[...]

Nope, hoor alleen de wind en het geluid van de auto...
Vaag dan, heb t duidelijk in die map gezet, kon de nummers ook gewoon kiezen met editor en bij mij spelen ze wel af tijdens t racen...iemand een idee hoe het wel moet?....heb t nu in deze map staan: "C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\ChallengeMusics"

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 13:07 ]

Verwijderd

Dedicated runned nu heet [GoT]Lonedrinkers Customs

Alleen vind ik raar want Naffie zei dat hij via Internet ook op ze serv kan ik dus niet ik kan alleen via lan.. Kan iemand uitleggen waarom? en ik wil dat je bij me custom liedje geen vraagtekens meer ziet |:( O-)

Verwijderd

Mag ik aan jou vragen hoe jij het zover krijgt dat anderen jou liedje horen dan? Bij mij lijkt het niet te werken...

Edit: heb al gevonden hoe t moet
for all to have custom music :
- convert your music in an ogg file
- launcher -> help -> custom data -> convert music

that will put a .mux file (encrypted audio format of nadeo) in gamedata/skins/ChallengeMusics

-upload that .mux on internet
-put a text file in gamedata/skins/ChallengeMusics , with the url of the .mux on the internet :

ie :
gamedata/skins/ChallengeMusics/yourmusic.mux
gamedata/skins/ChallengeMusics/yourmusic.mux.loc (with juste the url inside : http://youwebsite.com/yourmusic.mux )

then you have to choose with the "choose custom music" button in the MT of the map editor, and that will include the locator in the map, so everibody will download the music

You also need an authentified account for the music to work.
Dus zonder originele game wil het helemaal niet?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 15:05 ]

Verwijderd

Weet je zker dat deze tut voor TMN is? niet voor TMS of TMO?

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Spel uurtje geleden ook geiinstalleerd, maar man wat ben ik nog slecht :P
Speel trouwens met een Logitech Rumblepad, maar tis allemaal nog even wennen natuurlijk.
Rij beetje op verschillende custom banen online op wat ervaring op te doen en ben al blij als ik niet laatste ben >:)

Kreeg een keer een melding over een TCP packet of iets dergelijks, dus nog even de poorten van router nakijken maar denk ik. Hoewel ik er verder geen last van gehad heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:35:
Weet je zker dat deze tut voor TMN is? niet voor TMS of TMO?
Heb m van die TMX site, en das alleen maar over Nations...
Wat wel lukt: als je nu op exchange kijkt bij mijn baan, en bij de details, staat daar de url naar dat liedje, die moet je dan zelf downloaden en in de aangegeven map zetten. Als je dan mijn track rijdt hoor je wel de muziek erbij. Alleen wat de bedoeling is is dat als mijn track op de linux custom tracks server komt iedereen em dan automatisch download, zoals hierboven. Blijkbaar kan dat niet zonder CD-Key. Of weet iemand een andere manier?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 16:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:05:
Mag ik aan jou vragen hoe jij het zover krijgt dat anderen jou liedje horen dan? Bij mij lijkt het niet te werken...

Edit: heb al gevonden hoe t moet

[...]

Dus zonder originele game wil het helemaal niet?
Je hebt geen key of wat dan ook nodig voor die zooi. Alleen als je wilt dat mensen je custom avatar kunnen zien, dan heb je een key nodig.

Dus nog een keer voor als je een custom liedje in je track wilt hebben:
-Liedje evt. converteren naar .ogg
-TM launcher opstarten -> help -> custom data -> convert music -> .ogg file selecten. Nu staat er een .mux file in je GameData\Skins\ChallengeMusics dir
-De .mux file uploaden, zet de url in een .loc file in dezelfde dir. Dus als "pipo.mux" in je ChallengeMusics dir staat, die uploaden, "http://waarjejefilenaartoehebtupgeload.x/pipo.mux" met notepad in pipo.mux.loc zetten (zonder de "") en opslaan in de ChallengeMusics
-Vervolgens je track editen en bij de replay editor "Choose custom music" aanklikken, je .ogg file opzoeken (staat in de lijst als t goed is)
-Als je nu je track online gaat spelen download de rest automatisch de bestanden en horen ze t liedje. Afhankelijk van de grootte van het liedje duurt t ff voordat iedereen t liedje binnen heeft en t dus hoort.
-Met andere custom data (.bik en .dds, textures/video's dus) werkt het precies hetzelfde, alleen zodra de files gedownload zijn moet de persoon t level rejoinen/restarten voordat ze t zien.

Verwijderd

Gast, dat was precies wat ik moest weten _/-\o_
Bedankt man, volgens mij is t nu wel gelukt. Iemand testen?

Relaxation

• Slamdance
  • Laatst online: 26-09 13:57
Nadat ik van een aantal mensen commentaar heb gehad heb op mijn track heb ik deze vandaag aangepast.
  1. De intro is veranderd.
  2. De camera posities veranderen bij het ingaan van loopings. (persoonlijk vind ik het daardoor moeilijker geworden, maargoed veel mensen vonden het lastig dat het niet gebeurde :))
  3. GPS toegevoegd
  4. de lange rij boosters heeft nu een camera effect net zoals in de track "Banen zijn relaxed" van p00pz0r_p4wn3r (ik vond het een leuk idee dus heb het ff schaamteloos gejat :P)
  5. Een aantal andere kleine aanpassingen
Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/7649/racingsilo9gn.th.jpg
Aangepaste versie Racing Silo

• Slamdance
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:41:
Gast, dat was precies wat ik moest weten _/-\o_
Bedankt man, volgens mij is t nu wel gelukt. Iemand testen?

Relaxation
Het werkt nog niet bij mij, moet ik (en straks de server dus ook) niet minimaal de loc file hebben om te weten waar de muziek file te downloaden is ?

Verwijderd

nee, het moet zo kunnen. Erg vaag dat het bij mij niet werkt dan, heb zoals vermeld gewoon in dezelfde map als de muziek een kladblok bestandje gemaakt met daarin de url (http://d30.yousendit.com/...001%20-%20big%20ego's.mux) en het bestandje ogeslagen met de naam .loc...

Edit: ik zie dat die url niet helemaal goed is...ff kijken of ik dat kan fixen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 21:07 ]

• Slamdance
Ik denk dat het probleem is dat je yousendit gebruikt.
De url die je geeft verwijst naar een pagina en niet (altijd) rechtstreeks naar het bestand.
als ik de mux handmatig download en in de goede dir zet werkt het wel, maar dat is natuurlijk niet te bedoeling :P

[ Voor 29% gewijzigd door Slamdance op 16-02-2006 21:19 ]

Verwijderd

Zou heel goed kunnen, ik dacht als ik rechtermuisknop op die link doe en dan eigenschappen dat die url wel goed was? Als dat niet zo is weet iemand een alternatieve site die deze bestanden accepteerd?

Verwijderd

Als ik deze url in het bestand zou zetten: ( http://www.freefileupload...160206/1140123829/big.mux ) is het toch een verwijzing naar een pagina? op die pagina staat een link naar het bestand alleen als ik rechtermuisknop > eigenschappen op die link doe ( http://208.53.137.174//dl...160206/1140123829/big.mux ) en die url in het .loc bestand zet werkt het ook niet (klik). Ben er al uren mee bezig kan iemand mij helpen?

Edit: krijg als ik via die eerste link en dan op "download" klik wel gewoon het bestand maar als ik die laatste url doe een melding dat er te veel vraag naar is :? is dit dan ook een slechte site om te uploaden?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 22:24 ]

• Slamdance
op die url krijg ik 408 - Request Timeout, ik denk dat er geen gratis filehost is die er neit eerst een pagina met reclame voormikt :)

Heeft je provider geen homepageruimte beschikbaar ?

Verwijderd

Ik zit bij @home maar daar wordt ik ook niet veel wijzer van
vanmiddag al hele tijd mee bezig geweest, als ik dan een bestand wil uploaden en die map klik kom ik in een soort loop en komen steeds weer dezelfde mappen in beeld van Private en Public, waar je mag uploaden.

Edit: ben er dus achter dat ik dan een webiste moet maken, heb ik nog nooit gedaan :+
Heb wel frontpage erop maar geen idee hoe ik ff snel een bestandje op mn website moet zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 22:40 ]

• Slamdance
je hoeft echt geen webbagina te maken om 1 bestandje op je webspace te zetten hoor :)

Als het goed is kun je na het uploaden van het bestand de url http://members.home.nl/gebruikersnaam/bestandsnaam.mux gebruiken :) en dan hoeft er in principe verder geen pagina op te staan. (als je dat leuk vindt kan dat natuurlijk wel :P)

hier staat de uitleg van @home zelf, hoe je bestanden kan uploaden naar je webspace. (het voorbeeld wat hun geven is een html pagina, maar dat hoeft natuurlijk niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik idd al gelezen en geprobeerd, ik kan je wel laten zien wat er dan gebeurd:

Afbeeldingslocatie: http://img50.imageshack.us/img50/263/naamloos27gc.th.jpg

Werkt dus niet bij mij, daarom d8 ik dat er een site voor nodig was maar das echt te veel werk (voor mij).

Dit gebeurd trouwens met alle bestanden die ik erheen wil slepen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

offtopic:
Gebruik dan ook geen Explorer.exe / Internet Explorer om te uploaden naar FTP-servers. :X

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:21:
Dat had ik idd al gelezen en geprobeerd, ik kan je wel laten zien wat er dan gebeurd:

[afbeelding]

Werkt dus niet bij mij, daarom d8 ik dat er een site voor nodig was maar das echt te veel werk (voor mij).

Dit gebeurd trouwens met alle bestanden die ik erheen wil slepen...
Zoals pasta al aangaf, gebruik eens een degelijke FTP client zoals FlashFXP.

Maar je kan het natuurlijk altijd uploaden naar de GoT site ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 17-02-2006 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Hey FnF! jou zag ik gisteravond rijden, ik reed onder mijn vriendins nick, karolien.999 ikzelf rij thuis onder evert.999

ik kom overigens veel GoTters tegen, maar wie was er eergister bij toen die FoK[martijn] ofzo zwaar gedist werd door een paar gasten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mister_X schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:34:
Hey FnF! jou zag ik gisteravond rijden, ik reed onder mijn vriendins nick, karolien.999 ikzelf rij thuis onder evert.999

ik kom overigens veel GoTters tegen, maar wie was er eergister bij toen die FoK[martijn] ofzo zwaar gedist werd door een paar gasten >:)
Zag jou gisteren ook ja _O_ Was erg gezellig, vooral toen iemand van de server gebanned was :9
Ben vandaag natuurlijk weer van de partij ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 17-02-2006 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 20:36

bAdmuTs

mAzE

Zo, eindelijk A t/m C allemaal op Nadeo :D, D t/m F op goud en G t/m I op brons, zilver en goud

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/9238/acnadeo8yf.jpg

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ pasta & FnF: kijk daar heb ik nou absoluut geen verstand van, bedankt voor de tips! Op het moment heb ik em op @home gezet en de url naar de directe download in het tekstbestand, ben erg benieuwd of iemand nu de muziek hoort :P

Relaxation met muziek?

Volgens mij werkt het nu nog steeds niet, terwijl deze url in het .mux.loc bestand staat: ( http://members.home.nl/abro/big.mux ) Dat lijkt me toch een goede url?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
Ik heb ff zelf een big.mux.loc file gemaakt met de door jou aangegeven url en die in de "TrackMania Nations ESWC\GameData\Skins\ChallengeMusics" directory gezet en dan werkt het wel (na een aantal rondes gereden te hebben)

Is het niet zo dat de server die loc file gewoon moet hebben en die dan aan alle clients doorgeeft, waarna ze het muziekbestand vervolgens zelf van de aangegeven lokatie downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou idd ook een manier kunnen zijn, maar wat mij de bedoeling leek was dat je zodra je je muziek aan je track toevoegt. Dat trackmania dan automatisch het loc bestandje aan de track toevoegt en zo iedereen die de track download de loc al in de track verwerkt heeft.
Aantal rondes btw? heb net niet zo lang gespeelt, misschien had ik langer moeten wachten. nog ff testen hoor :P

Nee helaas, als ik de muziek uit die map haal en de track download en speel, gaat ie echt niet downloaden. Volgens mij gaat er iets mis op het moment dat ik de track save, volgens mij pakt hij het hele loc bestandje niet mee.....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:24:
@ pasta & FnF: kijk daar heb ik nou absoluut geen verstand van, bedankt voor de tips! Op het moment heb ik em op @home gezet en de url naar de directe download in het tekstbestand, ben erg benieuwd of iemand nu de muziek hoort :P

Relaxation met muziek?

Volgens mij werkt het nu nog steeds niet, terwijl deze url in het .mux.loc bestand staat: ( http://members.home.nl/abro/big.mux ) Dat lijkt me toch een goede url?
Je hebt alleen de track online staan. Als je 'm wilt kunnen spelen met muziek, dan moet je de .gbx file met alle .loc files in een .rar gooien en pas dan werkt 't.
Heb het bovenstaande maar alvast ff gedaan: Relaxation

Hmm... heb 't ff getest maar 't werkt niet, snap alleen niet waarom :/
Heb de big.mux file ook al op m'n eigen ftp-tje geknalt en de .loc aangepast, maar dat werkte dus ook niet.
Heb je de .mux file wel geselect bij 'choose custom music' toen je de track aan t editen/maken was?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yoww bedankt man, ga er meteen mee aan de slag. Had al zo'n vermoeden dat ik iets oversloeg ofzo...kan het kloppen dat Exchange deze bestanden niet accepteerd? dan zet ik wel op die site van sleepie :)

Het is dus de onderste relaxation op tmn.sleepie.nl...hopelijk werkt ie

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:45
FnF schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Zag jou gisteren ook ja _O_ Was erg gezellig, vooral toen iemand van de server gebanned was :9
Ben vandaag natuurlijk weer van de partij ;)
En het was weer veels te gezellig, je blijft altijd te lang spelen. :X

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... heb 't ff getest maar 't werkt niet, snap alleen niet waarom
Heb de big.mux file ook al op m'n eigen ftp-tje geknalt en de .loc aangepast, maar dat werkte dus ook niet.
Heb je de .mux file wel geselect bij 'choose custom music' toen je de track aan t editen/maken was?
Snap het ook niet, heb zeker weten de track toegevoegd met "choose custom music" en verder zoals jij het zei. Kan het niet zijn dat je toch een authenticated version nodig hebt? Ik geef normaal niet snel op maar na 2 dagen prutsen krijg ik de neiging die complete pc bij de kringloopwinkel te dumpen ;(

Als je het zelf wilt proberen, het wachtwoord is "aap", maar denk niet dat het lukt....

edit: heb in de tussentijd dit even doorgelezen, daarin staat ook dat een key van TMO of TMS vereist is...om verspreiding van virussen en dergelijke via p2p van TMN te voorkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SysRq schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:48:
[...]

En het was weer veels te gezellig, je blijft altijd te lang spelen. :X
Heb je vanmiddag ook online gezien, erg gezellig ja :) Heb het zelf ook, even TMN spelen, loopt al vaak uit tot een groot aantal uren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:18:
yoww bedankt man, ga er meteen mee aan de slag. Had al zo'n vermoeden dat ik iets oversloeg ofzo...kan het kloppen dat Exchange deze bestanden niet accepteerd? dan zet ik wel op die site van sleepie :)

Het is dus de onderste relaxation op tmn.sleepie.nl...hopelijk werkt ie
Ik heb hem gezien. Zit nu nog op de zaak (overwerken op vrijdag zuigt :( ) maar ik zal straks de oude verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Snap het ook niet, heb zeker weten de track toegevoegd met "choose custom music" en verder zoals jij het zei. Kan het niet zijn dat je toch een authenticated version nodig hebt? Ik geef normaal niet snel op maar na 2 dagen prutsen krijg ik de neiging die complete pc bij de kringloopwinkel te dumpen ;(

Als je het zelf wilt proberen, het wachtwoord is "aap", maar denk niet dat het lukt....

edit: heb in de tussentijd dit even doorgelezen, daarin staat ook dat een key van TMO of TMS vereist is...om verspreiding van virussen en dergelijke via p2p van TMN te voorkomen.
Die keys zijn iig niet vereist, dat weet ik zeker. Want ik heb geen key en mijn map 'Banen zijn relaxed' heeft ook custom music en als ik de .rar (met daarin de .gbx + .loc's) aan andere mensen geef dan werkt het bij hun. Ook horen de mensen die mijn server joinen de muziek, dus het hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 22:50

nFo

Leuk spel, ik speel het sinds kort.
Single player is weinig aan, maar online ben je zo een paar uur verder. :9
Kan het al aardig bijhouden, maar soms zitten er van die lijpe tracks tussen. :?
Zal is voor de gein, een eigen track maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen, het geefet toch enige genoegdoening om als enige nederlander op een USA server te zitten, en die amerikanen WTF te zien typen als ze het wilhelmus horen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 03:18:
Ik moet zeggen, het geefet toch enige genoegdoening om als enige nederlander op een USA server te zitten, en die amerikanen WTF te zien typen als ze het wilhelmus horen. })
dat is een cool idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yess mn eerste record op I5 :)

edit: hmm dat was ook kort :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
EINDELIJK EEN KEER EERSTE OP EEN FRANSE RONDEN SERVER! Op G-7, mijn favoriete track.

Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/tmn1.GIF

Ligt the 'ladder' er net uit! Daar gaan je punten...........%@#$^*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Eindelijk A t/m C op nadeo en de rest op goud :D

Afbeeldingslocatie: http://img145.imageshack.us/img145/2549/nadeogold2ft.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/tmncargot.gif

Een nieuwe GoT lijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Hoe kom je aan die geweldige Henkie? Zou je die ergens kunnen uploaden? :o

Of zou je die auto ergens kunnen uploaden? Dan kunnen alle GoTers met dezelfde auto rondrijden, even nickname veranderen natuurlijk, en klaar :9

[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 18-02-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hij is heel mooi geworden! _/-\o_ :)

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ziet er goed uit.
Zou ook wel mooi zijn als iedereen in het GoT team dezelfde auto hadden(met zijn eigen naam erop) en dan ook nog een eigen GoT flag. Dan maakt het helemaal compleet. :P

Maar aan de andere kant, ik merk dat er op Nederlandse server niet of nauwelijks in teams gereden worden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je als je een account heb op GOT , ook GOT voor je naam zetten?

Ik speel namelijk vaak op de GOT servers onder de naar Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan blijf ik liever in me viper rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:37:
Ik zal wel een aantal skinsmaken en dan zal ik ze uploaden. Waarom is het dat je op NL-servers geen customs skins kan zien en dat je op buitenlandse servers dat wel kan.

Hoe kun je in teams rijden dan, op de website heb ik al aangeven dat ik in het GOT team zit.

[ Voor 33% gewijzigd door Falcon2107 op 18-02-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:35:
Kan je als je een account heb op GOT , ook GOT voor je naam zetten?

Ik speel namelijk vaak op de GOT servers onder de naar Alex
Nieuwe account aanmaken, herken je naam in ieder geval wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
FnF schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:40:
[...]

Nieuwe account aanmaken, herken je naam in ieder geval wel ;)
Gewoon Je nickname veranderen in 'PROFILE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Falcon2107 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:25:
[...]

Ik zal wel een aantal skinsmaken en dan zal ik ze uploaden. Waarom is het dat je op NL-servers geen customs skins kan zien en dat je op buitenlandse servers dat wel kan.
Maak maar templates of zo, zodat iedereen zijn eigen naam erin kan zetten.

Ik heb verder wel custom skins gezien op Nederlandse servers, maar dat waren volgens mij alleen eigenaren van de betreffende servers. Ik heb vandaag bijvoorbeeld op een Nederlandse server gereden, waarvan de eigenaar met een Pinguin rond reed. Weet alleen de naam van de server niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Falcon2107 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:41:
[...]

Gewoon Je nickname veranderen in 'PROFILE'
Nooit geweten dat dat kon, ben ik nog nooit tegengekomen, zal dan ook even [GoT] voor mijn nickname zetten :)

offtopic:
Zou je die mooie auto ergens kunnen uploaden? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Net even (mwah, was ong 2 uur :)) leuk op [GoT]powered n0ne server gespeeld, mijn ingame name is mAzE.

Damn ik moet echt tering veel spelen wil ik ook maar een beetje in de buurt komen van de nr 1, dat zuigt flink :(

Als je redelijk goed bent en erg veel speelt kom je sneller op nr1 dan iemand die goed is en niet elke dag speelt en zelfs als je slecht bent en echt veel speelt kan je op nr1 komen. Of zie ik dat helemaal verkeerd :?.

[ Voor 95% gewijzigd door bAdmuTs op 18-02-2006 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 27-09 23:29
Omdat ik beloofd had mn replay ff te uploaden..:
aw crap :/ verkeerde gepakt :X
mja was 37.19

is overigens niet de snelste tijd :X
kijk hier maar

[ Voor 22% gewijzigd door LordMithril op 18-02-2006 23:09 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 21:11

krvabo

MATERIALISE!

Lord_Mithril schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:07:
mja was 37.19

kijk hier maar
Mja dat was flink snel ja :P
Bij de volgende was ik flink snel \o/ :+

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Lord_Mithril schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 23:07:
mja was 37.19

kijk hier maar
37:05 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
mn record staat op 37:00 zie ik net in TMN ..
helaas geen replay van :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Lord_Mithril schreef op zondag 19 februari 2006 @ 10:31:
[...]

mn record staat op 37:00 zie ik net in TMN ..
helaas geen replay van :/
Geeft niet, geloven we wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
OK Hier een Custom GoT-skin

Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/custom_skin/NL_GOT1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.dereuswebdesign.nl/trackmania/custom_skin/NL_GOT2.gif

Je kan hem aanpassen, door je nick op de zijkant te zetten en misschien een racenummer.

Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten: ..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:37:
Hehe, inderdaad. Custom autos zijn echt vet.

Ik cross nu rond in een Shelby GT500 "Eleanor", vette bak man :).

En ik lees hier ook dat jullie zelf tracks maken, hoe kan je de camera laten veranderen bij het ingaan van een looping bijvoorbeeld? Ik heb wel zo'n soort film-editor gevonden in de track editor, maar daar kan ik niet echt wijs uit.

En verder, wat is het voordeel als je lid bent van een team (zoals GoT ;))?

Nog en persoonlijk vraagje aan bAdmuTs, wat zijn jouw tijden op I8 en I9? (alles in goud gehaald, klasse hoor!).

Tenslotte: soms zie je mensen met een 'regenboog' naam, maar bij Profile kan je maar een gelimiteerd aantal tekens voor je naam gebruiken? Hoe kan je toch meerdere kleuren aan je naam geven (dus hoe kan je je nick veranderen buiten 'Profile' om)?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Ik cross lekker rond in mn McLaren F1 MP4
heerlijk jankend motor geluid :)

heb ook weer eens servertje op gegooit met alleen maar custom maps.
[GoT]LordMithril Dedi

njoy :)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:22:
[...]
Nog en persoonlijk vraagje aan bAdmuTs, wat zijn jouw tijden op I8 en I9?
I-8 - 25:14 23:21
I-9 - 53:15 (met beetje afsnijden)

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 19-02-2006 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:39

SpX

Ey jongens :Y)

Beetje offtopic maar ik zit met een vraag/probleem :

Ik heb dit systeem :

- AMD 3700+ Socket 939
- A8N-SLI
- 7800 GT XFX Extreme full retail
- 1024 mb pc3200 twinmos dual channel ( 2x 512 )
- T7K250 hardeschijf
- X-gear C888 kast met standaard voeding 400 WATT

Scherm word gebruikt op een resolutie van 1024/768.

Nu speel ik TMnations al een tijdje maar met de instelling highest zonder motion blur en met 4x AA haal ik 30/40 fps online met drops naar 25 en uitgeschieters naar 50 als ik stil sta....

Mijn vraag, Is dit normaal in dit spel voor mijn systeem ? :X

Bedankt alvast ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Falcon2107 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:07:
OK Hier een Custom GoT-skin

Je kan hem aanpassen, door je nick op de zijkant te zetten en misschien een racenummer.

Je moet dit zip bestandje onuitgepakt in de volgende map zetten: ..\GameData\Skins\Vehicles\StadiumCar\
Hartstikke bedankt, meteen mijn auto veranderd ;)
Lord_Mithril schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:39:
Ik cross lekker rond in mn McLaren F1 MP4
heerlijk jankend motor geluid :)

heb ook weer eens servertje op gegooit met alleen maar custom maps.
[GoT]LordMithril Dedi

njoy :)
Zal even joinen :)
SpXing schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:02:
Ey jongens :Y)

Beetje offtopic maar ik zit met een vraag/probleem :

Ik heb dit systeem :

- AMD 3700+ Socket 939
- A8N-SLI
- 7800 GT XFX Extreme full retail
- 1024 mb pc3200 twinmos dual channel ( 2x 512 )
- T7K250 hardeschijf
- X-gear C888 kast met standaard voeding 400 WATT

Scherm word gebruikt op een resolutie van 1024/768.

Nu speel ik TMnations al een tijdje maar met de instelling highest zonder motion blur en met 4x AA haal ik 30/40 fps online met drops naar 25 en uitgeschieters naar 50 als ik stil sta....

Mijn vraag, Is dit normaal in dit spel voor mijn systeem ? :X

Bedankt alvast ! _/-\o_
Daar hebben we eigenlijk SPV voor, maar download eens de 83.90 drivers, die draaien echt geweldig op TMN, veel beter dan alle voorgangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je eigenlijk je snelste tijden terug zien op de website van trackmania, ik heb dit nergens zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

ah ik heb er ook wat tracks bijgezet op: http://tmn.sleepie.nl/index.php enjoy!

(racenaam is Apocalypse)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:57:
[...]

I-8 - 25:14 23:21
I-9 - 53:15 (met beetje afsnijden)
Lekker hoor,

"Beetje afsnijden" noemt ie dat :P.
Mijnes bij I-9 is super sloom vergeleken met jou :).
I-8: 23.59
I-9: 1:27:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ben ik overigens de enige die vind dat TM-Exchange een ontzettende bagger site is om in te navigeren? :X

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:32:
[...]

Lekker hoor,

"Beetje afsnijden" noemt ie dat :P.
Mijnes bij I-9 is super sloom vergeleken met jou :).
I-8: 23.59
I-9: 1:27:33
I-9 is die met dat rare gat zeker? Is me nog nooit gelukt :'(
pasta schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:32:
Ben ik overigens de enige die vind dat TM-Exchange een ontzettende bagger site is om in te navigeren? :X
Geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me uitleggen hoe je de muziek tijdens het spelen uit kan zetten of tenminste een heel pak STILLER ? na een tijd gespeeld te hebben begint die echt zwaar irritant te worden 8)7

in het vorige topic en dit topic gezocht , maar ik kan bij configuration helaas de optie niet vinden om het aan te passen... zou iemand eventueel zo goed willen zijn om een screenshot te posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Configurator => Configur => Audio Enable [vinkje]
:+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Is het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

mmmm ik ben in de online races mijn namen boven de auto's kwijt, weet iemand waar je dit weer aan kan zetten? Geen idee hoe ik het ooit uitgezet heb

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36
Met de ~ kan je dat aan- en uitzetten!

[ Voor 78% gewijzigd door DutchCommando op 19-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je op die site je eigen tijden invullen, of hoe gaat dat daar?

Edit: als ik het goed begrijp moet je dus je replay uploaden? Dat ga je toch niet doen voor 100 tracks :S.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Zou het niet makkelijk zijn als je van te voren kan zien wat voor ranking mensen hebben op een server en welke maps er gedraaid worden. Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een server met originele maps + lage rankings :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
wwillem schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:08:
Zou het niet makkelijk zijn als je van te voren kan zien wat voor ranking mensen hebben op een server en welke maps er gedraaid worden. Ik zit nu al een tijdje te zoeken naar een server met originele maps + lage rankings :D.
Mijn servertje [Got]Turel Pro Tracks heeft alleen maar originele tracks, en d'r spelen vooral mensen op met 100.000+ ranking. Tenzij ik er op speel dan, dan moet en zal ik altijd winnen, maar dat is een ander verhaal ;)
[/schaamteloze reclame]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Devil N schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:28:
[...]

Mijn servertje [Got]Turel Pro Tracks heeft alleen maar originele tracks, en d'r spelen vooral mensen op met 100.000+ ranking. Tenzij ik er op speel dan, dan moet en zal ik altijd winnen, maar dat is een ander verhaal ;)
[/schaamteloze reclame]
Met lage ranking bedoel ik van 1 tot 2000. Je kunt het ook hoge ranking noemen, net hoe je er tegen aan kijkt :). Op een server met originele maps + mensen die beter dan jij zijn, kun je punten scoren en beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:41

Jazzy

Moderator SSC/PB

Moooooh!

Jouw server is de enige waarop ik speel, gave tracks zijn dat. Helaas is de ladder nu weer eens down. ;(

Edit: Hey, waar is hij nu? :?

[ Voor 14% gewijzigd door Jazzy op 19-02-2006 20:44 ]

Exchange en Office 365 specialist. Mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
wwillem schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:41:
[...]

Met lage ranking bedoel ik van 1 tot 2000. Je kunt het ook hoge ranking noemen, net hoe je er tegen aan kijkt :). Op een server met originele maps + mensen die beter dan jij zijn, kun je punten scoren en beter worden.
Gheghe, dat was idd een gevalletje miscommunicatie. Het had ook best kunnen zijn dat je altijd dik verslagen wordt en eens tegen mindere spelers wilde racen. :P
Anyways, neemt niet weg dat mijn server erg leuk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Vandaag maar eens voor het eerst Online gespeeld. Ladder ligt er hele tijd uit. En damn wat zijn veel mensen goed in dit spel.. beh.. maar goed..

Als je me tegen komt, SoepkipNL is me nick.

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.