Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.464 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Ik heb ff 2 tracks in elkaar geknutseld.

De eerste is een hele vette racemap met allemaal loops enzo:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/tm/banen_zijn_relaxed_t.jpg
Download: Banen zijn relaxed

En de 2de is meer een soort fun map, één groot doolhof:
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/tm/maze_is_relaxed_t.jpg
Download: Maze is relaxed

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 52728 op 12-02-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
DeluxZ schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:55:
....
Net ff GoT team gejoined. Weet iemand ook waar je kan zien wie eerste is in je team ? :9
Dit wil ik ook graag weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154414

Voor mensen die van Custom tracks houden, kom eens gamen op [NL] Linux Custom maps 2. De host is ook bereid om je eigen baan te draaien als ie een beetje leuk is. Momenteel behoorlijk druk, en goede custom banen (inclusief mijne :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Gek "probleem":

Donuts maken (dus gas, rem en sturen tegelijkertijd) gaat zonder problemen met de klok mee (dus sturen naar rechts). Probeer ik het echter tegen de klok in te doen (dus sturen naar links), dan gaat m'n pc piepen zodra ik op pijltje naar links druk (dus een input overflow ofzo). Waarom kan ik wel 3 toetsen indrukken met pijltje naar rechts en niet met pijltje naar links? :P

Heb gewoon een standaard compaq ps2 keyboard (nog uit het 486-tijdperk). Drie andere toetsen tegelijkertijd (bijvoorbeeld ctrl-alt-delete, of 123) doet hij ook gewoon.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Zo, net weer even een paar uurtjes gespeeld.
Ik had toen ik begon een rank van 16.450 (van de wereld) dus daar moesten we wat aan doen ;).
Nu sta ik 5132ste. Wel grappig om te zien hoeveel punten je krijgt als je tegen mensen die allemaal in de 1000 staan speelt. En gewoon elke keer top 3 eindigen :P. Krijg je toch leuke reacties van ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Gizz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:56:
Gek "probleem":

....

Heb gewoon een standaard compaq ps2 keyboard (nog uit het 486-tijdperk). Drie andere toetsen tegelijkertijd (bijvoorbeeld ctrl-alt-delete, of 123) doet hij ook gewoon.
Ik zal je vertellen dat mijn pa een jaar of 3 terug ergens een pc had gekocht en zijn oude vertrouwde 486 keyboard eraan gehangen had. De pc had flinke kuren (vastlopers enzo) en ik kon er maar niet achterkomen wat het was. Ik had z'n beetje alle hardware vervangen, verschillende malen een vers OS erop gezet, etc, etc. Toen is de pc een keer naar de "computerboer" gegaan (met alle hardware, dus ook toetsenbord) en werd er na een dag testen aan een ander toetsenbord gedacht. Met een nieuw toetsenbord waren toen alle problemen verdwenen.

Dit verhaal is vast niet op jou van toepassing, maargoed :P Ik geloof ook dat dat toen nog zo'n serieel keyboard was, met converter naar PS2.

Heb je al een ander keyboard geprobeerd?

[ Voor 12% gewijzigd door F0kke op 12-02-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
computerboer? :S :\ :S WTF? :\ ik dacht dat boeren kaas maken en tulpjes maar COMPUTERS? :p gwn grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Gizz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:56:
Gek "probleem":

Donuts maken (dus gas, rem en sturen tegelijkertijd) gaat zonder problemen met de klok mee (dus sturen naar rechts). Probeer ik het echter tegen de klok in te doen (dus sturen naar links), dan gaat m'n pc piepen zodra ik op pijltje naar links druk (dus een input overflow ofzo). Waarom kan ik wel 3 toetsen indrukken met pijltje naar rechts en niet met pijltje naar links? :P

De toetsen van je toetsenbord liggen in een matrix, waarbij er steeds een kolom wordt geactiveerd en daarna gekeken welke rij er hoog is. Dat gaat dus fout bij 3 toetsen als ze tegen elkaar liggen. 't kan dus zo zijn dat het rechter pijltje in een andere rij zit als boven en beneden.
http://www.dribin.org/dave/keyboard/one_html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

mmm heb een dedicated server opgestart maar nu werkt het puntensysteem niet? Ik gebruik de dedicated server van het TM forum en daarbij servermania, server loopt oke maar de punten werken niet? naam = ApocalypseServer. enig idee of ik wat over het hoofd zie?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een tip voor de mensen die ook ziek worden van het volkslied deuntje telkens als iemand gewonnen heeft.

Het bestandje NED.ogg in TrackMania Nations ESWC\GameData\Interface\Media\Audio\Hymns\ met notepad openen en alles weghalen en weer saven. Let wel ff op, het bestandje staat standaard op read only.
Je kan hetzelfde doen met alle andere .ogg's in die dir, voor als je op internationale servers speelt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dano_nl schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:14:
mmm heb een dedicated server opgestart maar nu werkt het puntensysteem niet? Ik gebruik de dedicated server van het TM forum en daarbij servermania, server loopt oke maar de punten werken niet? naam = ApocalypseServer. enig idee of ik wat over het hoofd zie?
Vaak helpt opnieuw opstarten even. Let er vooral op bij het opstarten van de server wat ie zegt na: "Connecting to ladder server" (ofzoiets). Als ie dan niet "OK" zegt is er iets mis met de verbinding met de ladder server. Als dat wel in orde is is het iets anders, misschien in je settings file ofzo.. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

mmmm de ladder was helemaal down denk.

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Chubz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 16:34:
computerboer? :S :\ :S WTF? :\ ik dacht dat boeren kaas maken en tulpjes maar COMPUTERS? :p gwn grappig
Komt "Tulip" je bekend voor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl

dano_nl

Meh

Afbeeldingslocatie: http://dano.nl.nu/sshots/tmerror.jpg

deze error krijg ik, zo te zien kan hij geen contact krijgen met de ladder. Nu is het moeilijk uit te maken of de ladder nu down is of dat het aan mijn settings ligt, doet de ladder het bij jullie wel? Jammer dat TM geen staus webpagina heeft

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ja ladders zijn down,

Like my Car ?
Afbeeldingslocatie: http://img488.imageshack.us/img488/1364/chubz3vb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Chubz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:25:
ja ladders zijn down,

Like my Car ?
[afbeelding]
Anders resize je even 7(8)7

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Ik vind custom auto's maar matig :( Minder overzicht ofzo. Na velen geprobeerd te hebben (incl custom toeter brom geluid :S) Toch maar de oude vertrouwde bak gekozen met een leuke paint.

En niemand kon mijn custom bak zien, alleen de rare toeter horen:p...

ps, iemand postte dat fransen racisten zijn... Nou ik kan je vertellen dat ik me op deze server ook niet helemaal prettig voelde B)

Afbeeldingslocatie: http://img440.imageshack.us/img440/5875/screenshot036na.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Giant87 op 12-02-2006 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
Chubz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:25:
ja ladders zijn down,

Like my Car ?
[afbeelding]
Hee 't is de Batmobiel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:42
Nee iets van een slecht gemaakte Vertigo ofzo

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494

Fokkie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:39:
[...]

Dit wil ik ook graag weten!
Ik sta 120 vd wereld. Dus ik help het team zeker wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb me iets meer verdiept in tracks maken, begin t al een beetje te leren ondertussen. Mijn nieuwste creatie is The Widowmaker ...nog een snelle racer maar dan iets uitgebreider dan mn eerste tracks. Hoop dat jullie m beetje mooi vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img372.imageshack.us/img372/3023/widowmaker2ow.th.jpg

Zie nu pas hoe laat t is...damn wat gaat de tijd snel als je lekker bezig bent...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 13-02-2006 04:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
Anoniem: 37494 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:37:
[...]

Ik sta 2000 nogwat :P, maar welke server ga je in om veel punten te halen, want ik zit altijd in die van Gservers maaar je verdient daar geen reet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
Ik probeer net ff online te spelen, krijg ik deze melding: invalid key.
Hoe kan dit nu? Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord heb ingetikt... (Ik heb de game niet authenticated op de website)

edit: op de trackmania site lijkt het helemaal mis te gaan... overal mysql errors ;)

Nog een vraagje: weet iemand of je ook gewoon kan autheticaten met de Track Mania (eerst5e versie) key, of moet je daar perse Sunrise voor hebben?

[ Voor 41% gewijzigd door F0kke op 13-02-2006 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:27

Jopster

trotse papa x4

Anoniem: 37494 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:37:
Kwam je gisteren nog tegen in Duitsland. :) Je gaat idd lekker. Zelf sta ik na een mooie eerste plek gisteren daar nu rond de 650 vd wereld. Ook niet verkeerd voor een werkende vent met 2 kinderen. Hoe zou het met ze gaan eigenlijk? ;) :P

Overigens zag ik dit weekend een custom pinguin car rijden. Dat was werkelijk geen gezicht. Erg komisch om zo'n log ding te zien rijden. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Fokkie schreef op maandag 13 februari 2006 @ 09:28:
Ik probeer net ff online te spelen, krijg ik deze melding: invalid key.
Hoe kan dit nu? Ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord heb ingetikt... (Ik heb de game niet authenticated op de website)

edit: op de trackmania site lijkt het helemaal mis te gaan... overal mysql errors ;)

Nog een vraagje: weet iemand of je ook gewoon kan autheticaten met de Track Mania (eerst5e versie) key, of moet je daar perse Sunrise voor hebben?
Moet kunnen lijkt me, gewoon proberen.

Ladder is nu al bijna 24h down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578

Welke server is aan te raden om veel punten te scoren (dus met hoog geklasseerde rijders)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:15:
Welke server is aan te raden om veel punten te scoren (dus met hoog geklasseerde rijders)?
Ik denk dat we hier een apart forum voor moeten openen. Ik weet de namen niet uit mijn hoofd. Ik kijk gewoon waar er weel mensen aanwezig zijn (50+) en dan kijk of er hooggeklasseerde op die server aan het spelen zijn (1-400).

Maar als je op een server komt waar je de banen niet kent zul je op die server verlopig ook geen punt verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En niemand kon mijn custom bak zien, alleen de rare toeter horen:p...
Kan ik ook mijn toeter veranderen zodat mensen online hem horen? hoe?

Ik hoorde laatst een road runner toeter :9 die wil ik ook !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101856

Ik kan helemaal niet online spelen, ongeldige code ofzo. Iemand anders daar ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

giant schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:07:
[...]

Moet kunnen lijkt me, gewoon proberen.

Ladder is nu al bijna 24h down :(
:? ik heb gisterenavond (+/- 23:30 ) nog gespeeld MET ranking ! Hoewel er wel mensen waren die zeurden dat ze geen punten kregen, en dat de ladder bij hen down was, kreeg ik die melding niet en kreeg ik wel punten ( achteraf gecontroleerd door even opnieuw te connecten, en de punten waren erbij gekomen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekiter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:59
Idd t was gister een beetje een wirvar van mensen die wel en geen punten kregen in dezelfde server.

Maar vandaag kom ik geneens meer ingelog, ik krijg de melding 'invalid key' terwijl ik er hiervoor deze melding niet kreeg. Ook n maatje van me heeft hier sinds vandaag ineens last van :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ekiter schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:41:
Idd t was gister een beetje een wirvar van mensen die wel en geen punten kregen in dezelfde server.

Maar vandaag kom ik geneens meer ingelog, ik krijg de melding 'invalid key' terwijl ik er hiervoor deze melding niet kreeg. Ook n maatje van me heeft hier sinds vandaag ineens last van :r
De ladder was gister eerst gaar. Ik kreeg elke race een foutmelding over de ladder. Toen ik had gereboot kreeg ik wel weer punten. Maar dat was ook maar van korte duur. Nu is de ladder echt helemaal down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Anoniem: 154414 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 04:29:
Heb me iets meer verdiept in tracks maken, begin t al een beetje te leren ondertussen. Mijn nieuwste creatie is The Widowmaker ...nog een snelle racer maar dan iets uitgebreider dan mn eerste tracks. Hoop dat jullie m beetje mooi vinden.

[afbeelding]

Zie nu pas hoe laat t is...damn wat gaat de tijd snel als je lekker bezig bent...
Goeie track weer, wat commentaar tho :
  • Doe wat minder boosters, dan word een goeie tijd rijden ook moeilijker wat je moet meer de snelheid erin zien te houden. (dus ipv 5 iets van 3 voor die 1st halfpipe)
  • Haal die rotbocht na de 1e halfpipe eruit OF verplaats het checkpoint. Je kunt de bocht niet zien, nou is ie goed te jumpen, maar als je goed jumpt knal je 9 van de 10 keer tegen de checkpoint aan
Succes iig met het maken van tracks :)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Anoniem: 101856 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 11:30:
Ik kan helemaal niet online spelen, ongeldige code ofzo. Iemand anders daar ook problemen mee?
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem. Raar, sinds tijden deze melding niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:53
idem hier...!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen dus, we lijken gedoemd tot gewoon de tijd uitzitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die trackmania site ligt ook op zijn gat:
My game
Welcome TaaT,

The time now is 13-02-06 12:40.
Your current ranking is 0.

Your team ranking:

mysql_connect(): Host 'ns6282.ovh.net' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
Hopen dat ze 't snel weer voor elkaar hebben en nu een keer die ladder goed en stabiel in de lucht brengen. Misschien hadden ze ook niet op zoveel animo gerekend. Ik zag al iemand met ranking 160.000 ofzo. Er zijn dus al een hoop mensen die het spel ontdekt hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 13-02-2006 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-04 18:17
Lord_Mithril schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:40:
[...]

jij kan wel andere zien, maar je kan zelf geen 1 nemen zodat anderen em zien.
oftewel:
geen TMO/TMS key:
Je kan custom cars/avatars zien
Je kan custom cars/avatars nemen
anderen kunnen jouw custom cars/avatars niet zien

wel TMO/TMS key:
Je kan custom cars/avatars zien
Je kan custom cars/avatars nemen
Anderen kunnen jouw custom cars/avatars wel zien (als je je p2p in je router goed hebt ingesteld)
vaag, ik heb alleen TMN en speel(de) met een blauwe Viper met witte strepen en kreeg toch vaak te horen waar ik die skin vandaan heb:S bij mij zagen sommigen wel m'n eigen skin.

er is ook een optie die je aan en uit kunt zetten zodat je wel of niet custom skins kan zien. weet zo ff niet precies hoe die optie genoemt wordt. mja... weet et verder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
Anoniem: 37494 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:39:
die trackmania site ligt ook op zijn gat:

[...]

Hopen dat ze 't snel weer voor elkaar hebben en nu een keer die ladder goed en stabiel in de lucht brengen. Misschien hadden ze ook niet op zoveel animo gerekend. Ik zag al iemand met ranking 160.000 ofzo. Er zijn dus al een hoop mensen die het spel ontdekt hebben.
hehehe, zag er gister zelfs 1tje met ranking over de 225.000:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij doet het inmiddels weer schijnt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 15-06 00:36
gaaf spel...alleen vond ik die volksliederen wel erg irritant aan het worden..ff map gezocht waar ze instaan en heb alles overschreven met een empty .ogg file. de volksliederen staan in het mapje interface/hymns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:52:
gaaf spel...alleen vond ik die volksliederen wel erg irritant aan het worden..ff map gezocht waar ze instaan en heb alles overschreven met een empty .ogg file. de volksliederen staan in het mapje interface/hymns.
ik vind het wel wat hebben. (alleen het wilhelmus dan)

Zou je eigenlijk de nummers kunnen vervangen op de 1 of andere manier? Ik heb liever een custum volkslied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De site doet het nu ook:
My game
Welcome TaaT,

The time now is 13-02-06 13:59.
Your current ranking is 127.

Your team ranking:

You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 5.
Hopelijk hebben ze de ladder wat stabieler gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 37494 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 13:55:
[...]

ik vind het wel wat hebben. (alleen het wilhelmus dan)

Zou je eigenlijk de nummers kunnen vervangen op de 1 of andere manier? Ik heb liever een custum volkslied :)
ja dat moet wel kunnen gewoon de NED.ogg overschrijven met een eigen .ogg..je moet er wel om denken dat deze niet te lang duurt anders hoor je de muziek nog terwijl je al in een andere map aan het rijden ben..ik had namelijk NED.ogg overschreven met een Ut2003 muziekje wat ik daarna nog steeds bleef horen *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:06:
[...]

ja dat moet wel kunnen gewoon de NED.ogg overschrijven met een eigen .ogg..je moet er wel om denken dat deze niet te lang duurt anders hoor je de muziek nog terwijl je al in een andere map aan het rijden ben..ik had namelijk NED.ogg overschreven met een Ut2003 muziekje wat ik daarna nog steeds bleef horen *lol*
Vet, maar hoe kan ik zo'n .ogg file maken?

Zou ik dit vanuit wavelab kunnen exporteren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CRiMiNaL schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:22:
[...]

Goeie track weer, wat commentaar tho :
  • Doe wat minder boosters, dan word een goeie tijd rijden ook moeilijker wat je moet meer de snelheid erin zien te houden. (dus ipv 5 iets van 3 voor die 1st halfpipe)
  • Haal die rotbocht na de 1e halfpipe eruit OF verplaats het checkpoint. Je kunt de bocht niet zien, nou is ie goed te jumpen, maar als je goed jumpt knal je 9 van de 10 keer tegen de checkpoint aan
Succes iig met het maken van tracks :)
Opbouwende kritiek is natuurlijk altijd welkom :)
Over die booster, dat is idd een goed punt, ikzelf houdt wel van full speed races maar is natuurlijk wat uitdagender als je elke bocht zo goed mogelijk moet nemen (was bang dat de wallride anders beetje te moeilijk werd)...
Over die checkpoint, het is eigenlijk sneller als je niet probeert te jumpen maar de looping neemt, je kunt daar namelijk in een keer uit de wallride in de loop, moet je wel goed timen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 37494 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:17:
[...]

Vet, maar hoe kan ik zo'n .ogg file maken?

Zou ik dit vanuit wavelab kunnen exporteren ?
misschien maar dan zal je wel een plugin moeten hebben...of je download gewoon ergens een convertor waarmee je mp3 in ogg kan omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:32
Zou TM Nations ook werken met de Intel 945 onboard grafische chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik heb het zelf gespeeld bij mijn schoonouders.Die hebben onboard video. Het ziet er niet uit, maar het is nog wel speelbaar.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:33:
[...]
misschien maar dan zal je wel een plugin moeten hebben...of je download gewoon ergens een convertor waarmee je mp3 in ogg kan omzetten
Ja, vet,

http://www.audio-converter.com/download.htm

dat wordt hakkuh als er een nederlander gewonnen heeft :) of "you néééver walk alone".

ze zouden hele custum volkliederen pakketten moeten samenstellen :P

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 37494 op 13-02-2006 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 37494 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:51:
[...]

Ja, vet,

http://www.audio-converter.com/download.htm

dat wordt hakkuh als er een nederlander gewonnen heeft :) of "you néééver walk alone".

ze zouden hele custum volkliederen pakketten moeten samenstellen :P
ja inderdaad..ik was eigenlijk op zoek naar simpsons quotes die ik dan ga omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

"You know son, in sports it's not a matter of winning or losing, it's about how drunk you can get." Ik zie het al helemaal voor me :+

Hoe dan ook, net wat Press Forward tracks gedownload. Er zitten maar weinig bij die echt leuk zijn. FDVPressForward is erg leuk om te doen, veel loopings, stunts e.d. :) Dit is echter de enige die echt de moeite waard was. De rest is allemaal of heel langzaam, of niet haalbaar met alleen maar gas. Ook jammer dat er zowat geen Press Forward servers zijn te vinden. De server van GoT MilK? had eerst een behoorlijk kleine tijd wat Press Forward maps draaien, maar die heeft ie ook weer offline gehaald en vervangen door z'n normale server. :/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Nee iets van een slecht gemaakte Vertigo ofzo
BINGO:p het is een vertigo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126684

Leuk spel! Ik doe mee. ALs ik online ga zie ik steeds : U bent neit in officiele modus wat wil dit zeggen en hoe los ik 't op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Nu online
De eerste game ben je nooit in official mode. Dit denk ik ter bescherming van jezelf. Zeker als je de server binnenkomt is het jammer als je niet de tijd hebt om een fatsoenlijke tijd neer te zetten. Als je hoog staat verdienen de andere spelers dan erg veel punten.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

pascoa schreef op maandag 13 februari 2006 @ 14:46:
Zou TM Nations ook werken met de Intel 945 onboard grafische chip?
Jup, werkt :). Ik heb er 1 in m'n Dell laptop zitten. Je moet wel alles op low zetten, maar het is speelbaar.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pasta schreef op maandag 13 februari 2006 @ 15:27:
"You know son, in sports it's not a matter of winning or losing, it's about how drunk you can get." Ik zie het al helemaal voor me :+

Hoe dan ook, net wat Press Forward tracks gedownload. Er zitten maar weinig bij die echt leuk zijn. FDVPressForward is erg leuk om te doen, veel loopings, stunts e.d. :) Dit is echter de enige die echt de moeite waard was. De rest is allemaal of heel langzaam, of niet haalbaar met alleen maar gas. Ook jammer dat er zowat geen Press Forward servers zijn te vinden. De server van GoT MilK? had eerst een behoorlijk kleine tijd wat Press Forward maps draaien, maar die heeft ie ook weer offline gehaald en vervangen door z'n normale server. :/
Dat sommige tracks het niet doen is een bug van het spel, als je tijdens het maken van de track ff terug naar windows gaat en weer terug naar het spel lijkt het wel alsof er iets in de physics veranderd waardoor de track niet meer klopt, sommige makers zullen dat wel gesaved hebben. Dit kun je oplossen door ff Alt+Enter te doen en dan maar gas geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163464

Weet iemand hier hoe die locaters voor custom skins werken? heb het gevoel dat die van mij niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat een fucking MASTER spel!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kan echt allemaal custom shit in je baan gooien, waaronder dus ook je eigen bewegende verkeersborden :D (clickable)
Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/him.kauffman/tm/banen_zijn_relaxed2_t.jpg

Let wel ff op met extracten, zorg dat je de paths mee extract, want die custom dingen moeten weer in andere dirs dan de baan zelf.

Oja, en ik heb er ook nog een leuk achtergrond deuntje in gegooid, in plaats van die saaie TM deuntjes. Dus vergeet niet om de muziek aan te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 52728 op 13-02-2006 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

lol @ Family guy borden :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 17:08
Ik ben ook maar eens aan het knutselen gegaan en hier is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/7649/racingsilo9gn.th.jpg
Racing Silo

Het is een snelle track geworden die binnen de 29 seconde gereden kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 52728 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:30:
Wat een fucking MASTER spel!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Je kan echt allemaal custom shit in je baan gooien, waaronder dus ook je eigen bewegende verkeersborden :D (clickable)
[afbeelding]

Let wel ff op met extracten, zorg dat je de paths mee extract, want die custom dingen moeten weer in andere dirs dan de baan zelf.

Oja, en ik heb er ook nog een leuk achtergrond deuntje in gegooid, in plaats van die saaie TM deuntjes. Dus vergeet niet om de muziek aan te zetten.
Ik heb een probleempje met jouw baan. Heb 'm gewoon uitgepakt in zijn eigen map en daarna alles in een keer vanaf zijn eigen map naar gamedata gekopieerd. Alleen crashte mijn computer direct bij het laden van jouw baan. Ik kreeg een leeg blauw scherm met een pieptoon.
Wel jammer, had graag jouw baan willen zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Mystic_Jack op 13-02-2006 22:40 ]

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic_Jack schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:38:
[...]

Ik heb een probleempje met jouw baan. Heb 'm gewoon uitgepakt in zijn eigen map en daarna alles in een keer vanaf zijn eigen map naar gamedata gekopieerd. Alleen crashte mijn computer direct bij het laden van jouw baan. Ik kreeg een leeg blauw scherm met een pieptoon.
Best wel vaag, hebben meerdere mensen met mijn baan. Alleen ik snap niet waarom het bij de ene persoon wel werkt en dat het bij de andere persoon crashed, zal wel een soort van bug zijn.

Alleen wel jammer dat de server alleen de track transfered naar de clients, khad ff snel servertje gehost maar niemand kon de custom shit zien en zelfs het liedje konden ze niet horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mystic_Jack schreef op maandag 13 februari 2006 @ 22:38:
[...]

Volgens mij weet ik ongeveer wat de oorzaak is.

Probeer is dit stukje text in je checksum.txt te adden (voor de laatste </cache> lijn zetten) die in de GameData\Cache dir staat. Je moet die zooi wel nog aanpassen als je TM ergens anders is geinstalled dan in C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC

En probeer hem anders opnieuw te downloaden (de rar), kheb 'm iet wat aangepast (staan nu .loc bestanden bij), misschien dat ie nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48
Kan geen tracks meer uploaden:

Whoops! An error occurred while processing your page request ...

File could not be transmitted to database!

Click here to return to where you were.

Track rot of hun db?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:43

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Jaja hij doet het !
Ik moest even de P2P port doorrouten op mijn router-pc om het web op te komen.
Ik ben actief onder de nickname "Mango".
Misschien dat ik er nog [GoT]Mango als de teammaten dat liever zien :)

Zie jullie online wel weer. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:31

TommyGun

Stik er maar in!

cybersteef schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 12:57:
Jaja hij doet het !
Ik moest even de P2P port doorrouten op mijn router-pc om het web op te komen.
Ik ben actief onder de nickname "Mango".
Misschien dat ik er nog [GoT]Mango als de teammaten dat liever zien :)

Zie jullie online wel weer. :)
// Verkeerde Topic //

[ Voor 10% gewijzigd door TommyGun op 14-02-2006 13:30 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn ik moet echt beter worden. Zat ik gister na een week spelen eindelijk in de top 100 (90). Lig ik er vandaag alweer uit :'( .
My game
Welcome TaaT,

The time now is 14-02-06 13:44.
Your current ranking is 103.
Maar ja, ik moet toch naar mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand eigenlijk hoe de team score berekend wordt ?

Zijn het alle punten bij elkaar of is het het gemiddelde?

Gaat namelijk niet echt goed met het [GoT] team. Als het gemiddelde genomen wordt halen alle goedbedoelende nieuwe spelers het team drastisch naar beneden.
Your team ranking:

You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 7.

If you would like to quit your team, click here:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Anoniem: 52728 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 01:11:
[...]

Volgens mij weet ik ongeveer wat de oorzaak is.

Probeer is dit stukje text in je checksum.txt te adden (voor de laatste lijn zetten) die in de GameData\Cache dir staat. Je moet die zooi wel nog aanpassen als je TM ergens anders is geinstalled dan in C:\Program Files\TrackMania Nations ESWC

En probeer hem anders opnieuw te downloaden (de rar), kheb 'm iet wat aangepast (staan nu .loc bestanden bij), misschien dat ie nu wel werkt.
Wat je beter kunt doen is die custom items niet op je HD, maar op je website zetten en vervolgens die link gebruiken. afaik is dat ook de bedoeling. In dat geval werkt het ook online.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Ik zie eigenlijk in de startpost niets staan over de editor en wat tips misschien ?
Zoals het plaatsen van Custom Paints in schermpjes.

Maar wat ik eigenlijk zoek is hoe je die intro filmpjes maakt die je bij sommige custom maps ziet.
Daarbij zie ik ook maps waar je gewoon tijdens het rijden aanwijzingen krijgt ? Hoe doe je dat ? Ik heb al op tm-forum gekeken maar kon daar ook niet echt een antwoord vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat doe je met de mediatracker, daarmee maken ze ook de intros e.d. Is ff oefenen maar dan heb je ook wat :)
Heb gisteren ook weer iets van 4 uur aan een Track gewerkt en nu kan ik m niet uploaden :? Krijg steeds error melding van Exchange.
Kan wel vast een screenie laten zien, hij is erg moeilijk als je niet weet hoe die moet. Maar er is natuurlijk een trucje voor :)

Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/1164/theslide2th.th.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 14-02-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:25
Is er één of andere manier om mijn wachtwoord weer te achterhalen? Ik heb in-game ooit dat vinkje bij wachtwoord onthouden gezet, maar ik heb geen idee meer welk ww ik ook al weer gebruikt heb.

En dan wordt het joinen van GoT een beetje lastig. :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Janoz schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 14:03:
[...]

Wat je beter kunt doen is die custom items niet op je HD, maar op je website zetten en vervolgens die link gebruiken. afaik is dat ook de bedoeling. In dat geval werkt het ook online.
Ah k, thnx. Volgens mij moet t nu werken, heb dus alle custom files uit de rar weggetieft en vervangen door .loc files met daarin de link naar de custom files.

Banen zijn relaxed (werkend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SysRq schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:35:
Is er één of andere manier om mijn wachtwoord weer te achterhalen? Ik heb in-game ooit dat vinkje bij wachtwoord onthouden gezet, maar ik heb geen idee meer welk ww ik ook al weer gebruikt heb.

En dan wordt het joinen van GoT een beetje lastig. :P
ehhhh, goed nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Laatst online: 19:44
Ik heb een website in elkaar geknutselt, speciaal voor de GoT Tracks.
Ik zocht me suf tussen alle posts naar custom made tracks, dus vandaar dit initiatief. Als 'iedereen' zijn/haar tracks upload op de site, hebben we een mooi overzichtje van alle tracks gemaakt door GoT-ers.

Misschien vinden jullie dit ook een goed idee, zo niet heb ik toch weer es wat php kunnen oefenen :)

Te vinden op : http://tmn.sleepie.nl

Site is nog niet helemaal af, maar al wel bruikbaar. En om in stijl te blijven heb ik schaamtloos de kleurstelling en banner van dit topic gejat :o

[ Voor 12% gewijzigd door Sleepie op 14-02-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Laat ik dit ook maar eens posten, aangezien ik hier al een tijdje mee bezig ben.

De afgelopen weken heb ik wat gewerkt aan een server monitor tool voor TrackMania, gemaakt in Java. Aangezien communicatie met dedicated servers via het niet al te toegankelijke XML-RPC protocol loopt en de beschikbare tools ook niet echt geweldig zijn, heb ik er zelf maar eens wat aan gedaan. Het resultaat tot nu toe kun je hier downloaden: http://ndp.xs4all.nl/~nlp/download/TMServerMonitor.zip.
Gewoon ergens unzippen en TrackMania Server Monitor.jar starten. Je kunt er nog lang niet alle dingen mee doen die mogelijk zijn, maar het gaat om het idee.

Nog ff wat technische blaat, hoort erbij. Sla deze alinea maar over als je er geen zin in hebt :P.
Om te beginnen heb ik de PHP scripts die bij de dedicated server zaten geport naar Java. Dit omdat TrackMania zich nét niet helemaal aan het XML-RPC protocol houdt, waardoor bestaande Java XML-RPC libraries niet of niet goed werken.
Een andere vervelende eigenschap van de TM server is dat ie normaal gesproken alleen op de localhost luistert naar XML-RPC commando's. Als je dus een server draait in een text-based shell, dan kun je het beheren via een GUI wel vergeten. Om dat te omzeilen heb ik de mogelijkheid toegevoegd om een SSH tunnel te maken naar de server, mits die server SSH connecties accepteert natuurlijk. Commando's gaan dan mooi veilig door die tunnel naar de server en TrackMania heeft geen idee dat het een andere computer is die tegen 'm praat.
Tot slot heb ik proxy classes gemaakt voor de beschikbare commando's, wat het maken en versturen van XML-RPC requests een stuk simpeler maakt. Het was alleen wel een teringwerk om de interfaces te maken voor al die commando's :P

Het probleem is alleen de GUI, die laat namelijk nogal te wensen over. Ik zuig in 't maken van GUI's, ik vind 't ook niet leuk, en ik heb er ook niet veel tijd meer voor omdat ik net begonnen ben met een stage. Misschien dat andere mensen zich geroepen voelen om er wat beters van te maken, zo ja dan zit er een complete documentatie van de beschikbare classes in de zip. Ik vind 't ook geen punt om de sources openbaar te maken als iemand dat wil.

Nou ja goed, genoeg geblaat. Tegen alle server admins, probeer het eens uit. En tegen alle devvers hier, kijk maar of je 't een interessante uitdaging vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleepie schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:11:
Ik heb een website in elkaar geknutselt, speciaal voor de GoT Tracks.
Ik zocht me suf tussen alle posts naar custom made tracks, dus vandaar dit initiatief. Als 'iedereen' zijn/haar tracks upload op de site, hebben we een mooi overzichtje van alle tracks gemaakt door GoT-ers.

Misschien vinden jullie dit ook een goed idee, zo niet heb ik toch weer es wat php kunnen oefenen :)

Te vinden op : http://tmn.sleepie.nl

Site is nog niet helemaal af, maar al wel bruikbaar. En om in stijl te blijven heb ik schaamtloos de kleurstelling en banner van dit topic gejat :o
Mooi gedaan hoor _/-\o_
Heb mn laatste 2 er al op gezet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Argh!! Wat een vervelende mannetjes zitten er soms toch de sfeer te verzieken op een server. |:( :(

Net was er ene 'ikheetJopie' oid die random bans begon te strooien, waaronder 2 op mij. Ik heb hem er op aan gesproken, maar het werd alleen maar erger. Toen ik hem een ban aan wilde smeren (niet slim misschien) begon hij te beweren dat ik hem uit had gescholden en dat ie mn hart er wel eventjes uit kwam rukken. :? 8)7

Naja, voor mij was de lol er wel even af.

Alle banvotes mislukten trouwens. Omdat er 30 spelers waren uit verschillende landen reageerden de meeste mensen niet eens op het geban van het rotjoch. Ik heb nog geprobeerd een abuse report te doen, maar kreeg een http fout.

Anyway, jammer dat dat soort ettertjes bestaan.
Ik zie hier wel verschillende namen staan die ik al op de racebaan ben tegengekomen, en dat was altijd heel gezellig. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98485

Jij bent zeker die [CDD]ZooZ ofzo? :P

Ik had die gast ook op Gservers.nl public, er werden aantal voteban's gedaan..echter alle mislukten..

Beetje jammer, maar ik zal eens morgen gaan kijken naar adminfuncties voor ingame als die er zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
Pppfff... heel vet spel maar wat is die ladder toch klote en phocking instabiel:S
Telkens als ik lekker ga en in de top 3 kom boven allemaal mensen die in de top 200 van de wereld staan (ik 1400 dus lekker veel punten) kapt die ladder er mee en krijg ik dus geen punten :?

Toeval? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

@Gomer: nee, ik ben gewoon zwippie. :) Kreeg ZooZ ook al verwensingen naar zijn hoofd van die gast dan?

@Devil N: klinkt goed zeg! Ik heb geen (dedicated) server draaien maar admin tools zijn altijd handig natuurlijk. Ik spreek wel een mondje Java en wil best proberen om een gui voor je te maken. De zip is net binnen, ik zal kijken of ik wat kan maken en dan mag je zelf beslissen of het wat is. :)

edit:
Even de app opgestart, heb geen server om mee te connecten dus kan niet alle functionaliteit testen, maar: dat ziet er toch prima uit eigenlijk?! :) Wat ik kan zien is iig strak en duidelijk.
Kun je als user naar een willekeurige server connecten? Eens even pielen.

[ Voor 26% gewijzigd door zwippie op 14-02-2006 22:39 ]

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Anoniem: 98485 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:27:
Jij bent zeker die [CDD]ZooZ ofzo? :P

Ik had die gast ook op Gservers.nl public, er werden aantal voteban's gedaan..echter alle mislukten..

Beetje jammer, maar ik zal eens morgen gaan kijken naar adminfuncties voor ingame als die er zijn :)
Hier staat wel wat leuks voor je :P
Devil N schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:03:
Laat ik dit ook maar eens posten, aangezien ik hier al een tijdje mee bezig ben.

De afgelopen weken heb ik wat gewerkt aan een server monitor tool voor TrackMania, gemaakt in Java. Aangezien communicatie met dedicated servers via het niet al te toegankelijke XML-RPC protocol loopt en de beschikbare tools ook niet echt geweldig zijn, heb ik er zelf maar eens wat aan gedaan. Het resultaat tot nu toe kun je hier downloaden: http://ndp.xs4all.nl/~nlp/download/TMServerMonitor.zip.
Gewoon ergens unzippen en TrackMania Server Monitor.jar starten. Je kunt er nog lang niet alle dingen mee doen die mogelijk zijn, maar het gaat om het idee.

Nog ff wat technische blaat, hoort erbij. Sla deze alinea maar over als je er geen zin in hebt :P.
Om te beginnen heb ik de PHP scripts die bij de dedicated server zaten geport naar Java. Dit omdat TrackMania zich nét niet helemaal aan het XML-RPC protocol houdt, waardoor bestaande Java XML-RPC libraries niet of niet goed werken.
Een andere vervelende eigenschap van de TM server is dat ie normaal gesproken alleen op de localhost luistert naar XML-RPC commando's. Als je dus een server draait in een text-based shell, dan kun je het beheren via een GUI wel vergeten. Om dat te omzeilen heb ik de mogelijkheid toegevoegd om een SSH tunnel te maken naar de server, mits die server SSH connecties accepteert natuurlijk. Commando's gaan dan mooi veilig door die tunnel naar de server en TrackMania heeft geen idee dat het een andere computer is die tegen 'm praat.
Tot slot heb ik proxy classes gemaakt voor de beschikbare commando's, wat het maken en versturen van XML-RPC requests een stuk simpeler maakt. Het was alleen wel een teringwerk om de interfaces te maken voor al die commando's :P

Het probleem is alleen de GUI, die laat namelijk nogal te wensen over. Ik zuig in 't maken van GUI's, ik vind 't ook niet leuk, en ik heb er ook niet veel tijd meer voor omdat ik net begonnen ben met een stage. Misschien dat andere mensen zich geroepen voelen om er wat beters van te maken, zo ja dan zit er een complete documentatie van de beschikbare classes in de zip. Ik vind 't ook geen punt om de sources openbaar te maken als iemand dat wil.

Nou ja goed, genoeg geblaat. Tegen alle server admins, probeer het eens uit. En tegen alle devvers hier, kijk maar of je 't een interessante uitdaging vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
zwippie schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:31:
@Devil N: klinkt goed zeg! Ik heb geen (dedicated) server draaien maar admin tools zijn altijd handig natuurlijk. Ik spreek wel een mondje Java en wil best proberen om een gui voor je te maken. De zip is net binnen, ik zal kijken of ik wat kan maken en dan mag je zelf beslissen of het wat is. :)

edit:
Even de app opgestart, heb geen server om mee te connecten dus kan niet alle functionaliteit testen, maar: dat ziet er toch prima uit eigenlijk?! :) Wat ik kan zien is iig strak en duidelijk.
Kun je als user naar een willekeurige server connecten? Eens even pielen.
Okee! Ik zal nog even de source geven van de ConnectionManager in m'n UI, zodat je even een idee krijgt van hoe het inloggen werkt: http://ndp.xs4all.nl/~nlp/download/ConnectionManager.zip
Let maar niet te veel op de LoginPrompt interne klasse, die is wat gecompliceerd omdat JOptionPane geen password dialogs biedt, en ik dus zelf dat dialog moest maken :P

Je kunt voor 't testen trouwens ook connecten naar een normale in-game server, maar dan moet je de SSH tunnel ff uitzetten. Dan kun je gewoon connecten naar localhost poort 5000. Passwords zijn standaard hetzelfde als de usernames.

[ Voor 8% gewijzigd door Devil N op 14-02-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Nu online
Ik heb wel het idee dat het puntensysteem misschien wat 'behoudender' geprogrammeerd had kunnen worden. Ik heb het idee dat het aantal punten behoorlijk gaat exploderen.

Ik haalde zelf met een tweede plaats al 27 punten ofzo. Dat was dan wel een server met 24 spelers waarvan er ongetwijfeld een aantal zijn die hoger stonden dan ik (Ik speel een paar rondjes per dag, en sta / stond laatst op 2400 van NL ofzo). Maar echt veel mensen haalden 10 punten of meer. En dan werden ze 10de ofzo.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:08

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Mijn eerste creatie:
Afbeeldingslocatie: http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=35150
RaceJunkies

Ik heb geprobeerd om er een leuke map van te maken, dus niet teveel van die shit dat je van de baan af dondert enzo :P Niet te moeilijk, maar ik vind 'm zelf erg uitdagend :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Demoniac schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:46:

Ik heb geprobeerd om er een leuke map van te maken, dus niet teveel van die shit dat je van de baan af dondert enzo :P Niet te moeilijk, maar ik vind 'm zelf erg uitdagend :)
Upload hem even als je wil : http://tmn.sleepie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nogal wat custom meuk in mn tracks zitten (sounds en textures), dus kan ik m'n tracks niet in .gbx formaat uploaden. Zou je misschien het scriptje zo kunnen aanpassen dat ie ook .rar's accept? Dan zet ik namelijk ook mijn baan er ff op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Anoniem: 52728 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:14:
[...]

Ik heb nogal wat custom meuk in mn tracks zitten (sounds en textures), dus kan ik m'n tracks niet in .gbx formaat uploaden. Zou je misschien het scriptje zo kunnen aanpassen dat ie ook .rar's accept? Dan zet ik namelijk ook mijn baan er ff op.
Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik heb even snel wat aangepast, weet niet zeker of het nu meteen goed werkt, maar probeer maar te uploaden.
Rar ze als <trackname>.rar (hij haalt de trackname namelijk uit de filename).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleepie schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:41:
[...]

Daar had ik nog niet aan gedacht.
Ik heb even snel wat aangepast, weet niet zeker of het nu meteen goed werkt, maar probeer maar te uploaden.
Rar ze als <trackname>.rar (hij haalt de trackname namelijk uit de filename).
Werkt nu perfect :)

Niet dus, hij ziet de track niet ofzo :?
Er staat nu iig niks bij de trackname, terwijl ik 'm heb geupload onder 'Banen zijn relaxed.rar'

Heb t nog een keer geprobeert onder filename banen_zijn_relaxed.rar (zonder spatie's dus), maar dat werkt ook niet.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 52728 op 15-02-2006 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben net klaar met een nieuwe track, ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Vind em zelf wel "smooth"....vandaar de naam "Relaxation" :P

Overzichtje:

Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/6032/relaxation2hg.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 11:24

nAffie

...

m277755 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:51:
[...]

Ik gebruik zelf de webconfig die erbij zit (basic.php) daar kan je dat instellen, ik heb de configs 1x ingesteld en doe het sindsdien hiermee.
Ik snap daar dus echt niks van.. als ik die file probeer te openen in een browser krijg ik alleen maar code te zien...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij nog ff uitleggen hoe je een custom muziekje eronder kan zetten?..

Edit: Het is nu wel soort van gelukt alleen zie je ??? als title enz.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 15-02-2006 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
Anoniem: 52728 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 01:13:
[...]

Werkt nu perfect :)

Niet dus, hij ziet de track niet ofzo :?
Er staat nu iig niks bij de trackname, terwijl ik 'm heb geupload onder 'Banen zijn relaxed.rar'

Heb t nog een keer geprobeert onder filename banen_zijn_relaxed.rar (zonder spatie's dus), maar dat werkt ook niet.
Ik zal vanavond even kijken, waarschijnlijk iets vergeten aan te passen in mn script, waardoor hij (nog) niet goed omgaat met die rar files.

[ Voor 14% gewijzigd door Sleepie op 15-02-2006 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:19

Martinspire

Awesomeness

over die GoT tmnations site, kun je er misschien ook de datum van uploaden bijzetten? dan weet ik tenminste welke ik al gehad heb ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-06 11:49

MicroWhale

The problem is choice

kan iemand mij vertellen:

1. waar uitgelegd wordt hoe het 'ladder'-systeem in tmn exact werkt?
2. hoe de ladder te bekijken is -zonder dat je het spel opstart- en kunt zien hoe je ervoor staat?
3. wat een star-day is en hoe je die kunt krijgen?

Ik vind de informatie-voorziening van TMN ronduit slecht. Een meer open opstelling zou volgens mij echt een leukere beleving geven... kun je precies zien hoe jij, je vrienden en je rivalen ervoor staan.

of kan dit nu ook allemaal al, maar krijg ik het niet gevonden? :?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Een ster kan je krijgen je als iemand je via trackmanianations.com opgeeft.

De ladder: hoe hoger je in de rangen komt, des te minder punten krijg je aant eind van de ronde.

Ladder bekijken buiten het spel weet ik niet, top 3 en je eigen rank:
zie www.trackmanianations.com en dan inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Laatst online: 20:27

Jopster

trotse papa x4

De rankings van de eerste 10 vind je hier.

Nu de rest nog, maar dat is aan de volgende. ;)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
heb net in 2 servers gespeeld met vet veel en goede mensen top 100 enzo..maar welke keer krijg ik geen punten :(..hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm kan iemand mij uitleggen hoe ik:

1. Inplaats van ??? bij custom liedje gewoon de naam en de titel krijg

2. Hoe ik een dedicated server start.

Alvast Bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 163464 op 15-02-2006 17:11 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.