mooi dan kom ik crossen:p die fransen hebben geen gevoel voor racen:@ ze hebben altijd wel een looping zon map maar dan geen 1 MAAR 20 en dan moet je neit een baan maar dan moet je snel naar de 2e, oftewel heel irritant
Na een weekje weinig Trackmania weer een nieuwe race gefabriceerd:
BRENT 006
Een korte, snelle track die netjes met veel reclameborden en gebouwen is aangekleed. Is een multilap track, eigenlijk een soort veredelde achtbaan. Tell me what you think!

Linkje: http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=27787#auto
BRENT 006
Een korte, snelle track die netjes met veel reclameborden en gebouwen is aangekleed. Is een multilap track, eigenlijk een soort veredelde achtbaan. Tell me what you think!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Leuke track! Ik denk dat ik em ook op mijn server erbij zet.daPet schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:15:
Split Personality staat nu op de exchange , heb hem ook wat aangepast. Wat richting borden erbij gezet, mensen werden gek
Ik ga zo weer het servertje opgooien met mijn 3 tracks en wat standaart meuk
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
wolkje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:35:
[...]
Leuke track! Ik denk dat ik em ook op mijn server erbij zet.Je track is wel wat moeilijk op t eerst, maar goed te doen
Bekijk ook mijn 2 eerdere eens die zijn wat lastiger
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Ligt het aan mij of is er maar zo weinig spul beschikbaar voor de track editor, een paar soorten wegen en looping, meer heb ik niet, paar spring schansjes e.d. Waar zijn die leuke grote ronde gevallen die je in de levels ziet, waar is het decor e.d., wat mis ik hier allemaal? Welke toets heb je nodig om alles te unlocked?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
't is onoverzichtelijk en onduidelijk.... maar het is er allemaal hoorFnF schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:33:
Ligt het aan mij of is er maar zo weinig spul beschikbaar voor de track editor, een paar soorten wegen en looping, meer heb ik niet, paar spring schansjes e.d. Waar zijn die leuke grote ronde gevallen die je in de levels ziet, waar is het decor e.d., wat mis ik hier allemaal? Welke toets heb je nodig om alles te unlocked?
Waar dan? Ik vind ze namelijk echt nietThe_Stickie schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:41:
[...]
't is onoverzichtelijk en onduidelijk.... maar het is er allemaal hoor
In ieder geval, ik heb iets geprobeerd, track is niet echt makkelijk, en lekker veel snelheid (Zo'n 30 seconden).
http://s38.yousendit.com/...4N1JBOLS0BE437SMUKXQYVLJB
Die andere 2 van je kan ik niet vinden op tm exchange, kan dat kloppen? Misschien heb ik ze hier ergens in het topic gemist ofzodaPet schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:39:
[...]
![]()
Bekijk ook mijn 2 eerdere eens die zijn wat lastiger
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Klopt, die draaien ook alleen op mijn server. Maar ze zijn te moeilijk voor de mensen geloof ikwolkje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:29:
[...]
Die andere 2 van je kan ik niet vinden op tm exchange, kan dat kloppen? Misschien heb ik ze hier ergens in het topic gemist ofzoBen wel benieuwd eigenlijk.
Maar ik ga ze nu aanpassen zodat het wat duidelijker wordt
En ik denk dat ik weer een nieuwe gaat maken. Verslavend
Oké, voor de "Lunatic" liefhebbers onder ons:
TheRightStop

Klik
Mirror
Heeft me behoorlijk veel moeite en tijd gekost om zelf te finishen, ben benieuwd of jullie het lukt
Let vooral even op de titel en probeer het woord er in te ontdekken wat nodig is, anders red je het niet met finishen
Ook de vorige titel, TheRightSpeed is behoorlijk van toepassing
TheRightStop

Klik
Mirror
Heeft me behoorlijk veel moeite en tijd gekost om zelf te finishen, ben benieuwd of jullie het lukt
Let vooral even op de titel en probeer het woord er in te ontdekken wat nodig is, anders red je het niet met finishen
Gaaf trackje. Aan de korte kant dat wel (ik heb het liefste 45 sec tracks, maar dat is persoonlijk). Ik heb 'm in 27,8 sec oid gedaan. De versnelling vlak voor de bocht vind ik alleen niet zo'n strak plan, je wordt daar als het ware de kant in gelanceerd. De versnelling daar vlak voor is juist geniaal. Standaard mis je die, maar als je goed rijdt heb je 'm wel en ga je een stuk snellerBreepee schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:29:
Na een weekje weinig Trackmania weer een nieuwe race gefabriceerd:
BRENT 006
[afbeelding]
Dat zijn de betere banen vind ik. Lekkere wallride en snoeihard overal doorheen crossen. Bij de scherpe bocht in het begin (vlak voor de hele reeks versnellingen) zou ik nog een waarschuwingsbord neerzetten (pijl naar rechts). Op het einde vlieg ik ook vaak naast de finish, maar dat is wel leuk zo. Je highscore is trouwens verslagenAnoniem: 154414 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:35:
Heb weer een track in elkaar geknutseld, vind zelf die lange wallride wel erg leuk.
Disoriental
[afbeelding]
Ik ben niet verder gekomen dan het begin. Als ik rechtdoor gas flikker ik naast de baan. Als ik ga lopen corrigeren door af en toe op de rem te drukken kan ik soms op de baan komen (heb je geluk voor nodig). Daarna heb ik te weinig snelheid om de baan af te maken. Niet mijn favoriete type baan dus.FnF schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:11:
TheRightStop
[afbeelding]
Klik
Mirror
Ik krijg bij de download link een plaatje...? Probeer je map op de TM exchange server te zetten. Dat is makkelijkerChubz schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:48:
Ik heb ook ff een trackje gemaakt ^^ behoorlijk lastig al ga je te snel, maar je mag ook weer niet te traag gaan ^^ [afbeelding]
Download > hier <
hijs nog een beetje slecht maja dit is mn 1e ^^
Leuke baanFnF schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:11:
TheRightStop
[afbeelding]
Klik
Mirror

Is het misschien een ideetje dat iemand (wil ik evt zelf wel doen, wordt het wel iets simpels) een website in elkaar knutselt, waar alle GoT tracks gedownload kunnen worden ?
Dan hoef je niet zo te zoeken tussen alle tracks bij tm-exchange.
Dan hoef je niet zo te zoeken tussen alle tracks bij tm-exchange.
[ Voor 7% gewijzigd door Sleepie op 10-02-2006 23:21 ]
Anoniem: 154414
Mooi om te horenDat zijn de betere banen vind ik. Lekkere wallride en snoeihard overal doorheen crossen. Bij de scherpe bocht in het begin (vlak voor de hele reeks versnellingen) zou ik nog een waarschuwingsbord neerzetten (pijl naar rechts). Op het einde vlieg ik ook vaak naast de finish, maar dat is wel leuk zo. Je highscore is trouwens verslagen .
Anoniem: 163913
TMN is een leuk spel, maar je moet wel erg veel spelen om bovenaan de online ladder te komen, en je valt zo weer naar beneden. Gisteravond stond ik eerste, vanochtend 19e... Nu weer eerste, maar het kostte wel veel tijd. Morgenochtend sta ik waarschijnlijk 5e ofzo, ik ben nu al weer bijna ingehaald. In Trackmania Sunrise en Trackmania Original kun je ook punten verliezen als je het slecht doet, in TMN niet.
Maar het is wel makkelijk om bij te komen als je laat begint met de ladder, ik zag al eens iemand die nul punten had 520 punten halen op een server met veel goede spelers. Dat is veel, ik heb nu 2457... Het wordt natuurlijk wel steeds minder als je hoger komt.
Maar het is wel makkelijk om bij te komen als je laat begint met de ladder, ik zag al eens iemand die nul punten had 520 punten halen op een server met veel goede spelers. Dat is veel, ik heb nu 2457... Het wordt natuurlijk wel steeds minder als je hoger komt.
Zoals ik zei, geef een blik aan de titelwwillem schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 23:02:
[...]
Gaaf trackje. Aan de korte kant dat wel (ik heb het liefste 45 sec tracks, maar dat is persoonlijk). Ik heb 'm in 27,8 sec oid gedaan. De versnelling vlak voor de bocht vind ik alleen niet zo'n strak plan, je wordt daar als het ware de kant in gelanceerd. De versnelling daar vlak voor is juist geniaal. Standaard mis je die, maar als je goed rijdt heb je 'm wel en ga je een stuk sneller. Ik zou alleen wel wat reclameborden weglaten. 't Verminderd alleen je framerate en het leidt af. Overall: Kort maar goed.
[...]
Dat zijn de betere banen vind ik. Lekkere wallride en snoeihard overal doorheen crossen. Bij de scherpe bocht in het begin (vlak voor de hele reeks versnellingen) zou ik nog een waarschuwingsbord neerzetten (pijl naar rechts). Op het einde vlieg ik ook vaak naast de finish, maar dat is wel leuk zo. Je highscore is trouwens verslagen.
[...]
Ik ben niet verder gekomen dan het begin. Als ik rechtdoor gas flikker ik naast de baan. Als ik ga lopen corrigeren door af en toe op de rem te drukken kan ik soms op de baan komen (heb je geluk voor nodig). Daarna heb ik te weinig snelheid om de baan af te maken. Niet mijn favoriete type baan dus.
[...]
Ik krijg bij de download link een plaatje...? Probeer je map op de TM exchange server te zetten. Dat is makkelijker.
Nette tijd, zal zien of ik mijn tijd zal verbeteren, heb gewoon lekker rustig aangereden
Als je geluk hebt ben je er zo door heen, ben met niet validaten er met 43 rond doorheen gegaan (Zonder ergens tegen aan de crashen en perfecte landingen), alle andere keren ramde ik nog wel eens ergens tegen aan
//EDIT:
Mocht er belang zijn bij een langere versie of nog zo'n soort, vermeld het rustig
//EDIT2:

Kwam nog een leuke plaats tegen
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 11-02-2006 09:47 ]
Ik ben ook actief speler.. ondertussen rank 3000 ofzo
maar ik host meestal een eigen server...
met allemaal custom maps die ik her en der verzameld heb, duitse, voornamelijk nederlandse en ook wat franse maps..
Zelf maar 2 maps gemaakt.. maar die vinden veel mensen te moeilijk..
met allemaal custom maps die ik her en der verzameld heb, duitse, voornamelijk nederlandse en ook wat franse maps..
Anoniem: 89184
edit - laat maar
[ Voor 109% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 11-02-2006 13:24 . Reden: probleem opgelost. ]
misschien komen der noobs naar je server ^^ want die fransen die kennen der wat van :\Trigalti schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:15:
Ik ben ook actief speler.. ondertussen rank 3000 ofzomaar ik host meestal een eigen server...
Ik heb je tips proberen te volgen. Na nog 10x rijden lukt het mij zowaar een keertje om met veel geluk het eerste checkpoint te halen, maar ik heb te weinig vaart om die wallride goed te doen. Na nog een keer of 5 heb ik die eerste looping weer gehaald. Ben ik een stukje terug de schans opgereden en nu lukte de wallride wel. Maar helaasch zat er aan het einde weer zo'n @#$ schanzen idee en haalde ik het weer niet. Ik heb liever geen banen waar je een grote dosis geluk voor nodig hebt.FnF schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 08:32:
[...]
Zoals ik zei, geef een blik aan de titelMaar om wat meer hints te geven, als je start, zorg ervoor dat je niet boven de ~400-~440 uitkomt, dan kan je boven nog een beetje bijsturen en kom je perfect daar onder terecht
Heb je die baan zelf wel eens proberen te rijdenChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:44:
Enough Speed
En kheb weer es een baan gemaaktkijk maar wat je er van vind ^^
heeft mezelf beetje moeite gekost om het te behalen maar tis me gelukt ^^
[afbeelding]
Download > Hier <
[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 11-02-2006 14:15 ]
Heb net zo'n Push-Forward track geupload, is de bedoeling dat je alleen maar vol gas geeft en mooie stunts doet. Op TM-Exchange is momenteel een PF-contest, heb voor de gein maar meegedaan. Verder niemand hier die meedoet?
Mijn track heet Freestyler
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 11-02-2006 14:46 ]
Kan er in de start post het een en ander aan tips komen te staan, over hoe je de bochten het best kan nemen en qua gasgeven etc? Als er een toppertje is die zijn/haar geheimen wil prijsgeven.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
ja kheb de baan zelf gereden en kwam altijd goed terecht want de kunst is tegen die palen te vliegen zodat je recht komtHeb je die baan zelf wel eens proberen te rijden. Ik zou de baan nog ietswat gaan proberen te tweaken en zeker wat waarschuwingsborden neerzetten. Bij die palen na de schans kom ik bovendien heel vaak ondersteboven neer. Ben jij trouwens dezelfde chub als ik gister tegen kwam online? Ik ben GoT DrSnuggles
.
Dan ben jij volgens mij dezelfde chubzChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:45:
ja kheb de baan zelf gereden en kwam altijd goed terecht want de kunst is tegen die palen te vliegen zodat je rechts komten ehm ingame heet ik Ch zwart ub blauw en z zwart ofzo
Chubz , kweet niet of ik met je speelde maar je ken me herkennen aan me kleuren
lol dan ga je wel heel erg hard ^^ ik vlieg altijd tegen zon paal of dat ding op het uiteinde. kdoe wel ff GoT voor me naam dan benk beter herkenbaar
Kheb ook nog een paar rondjes tegen je gereden gister.Chubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:45:
[...]
ja kheb de baan zelf gereden en kwam altijd goed terecht want de kunst is tegen die palen te vliegen zodat je recht komten ehm ingame heet ik Ch zwart ub blauw en z zwart ofzo
Chubz , kweet niet of ik met je speelde maar je ken me herkennen aan me kleuren
ik ben [NSA]CryptoGuy
Jaja, vanmorgen weer een baan gemaakt, en direkt op de exchange gegooid.
Een vierde track ben ik nog wat aan het verbeteren.
De (GoT)Petserver draait ook weer! Met alle vier mijn banen erbij plus wat standaart meuk.
Tjek ze uit, veel plezier. Kritiek welkom!
Een vierde track ben ik nog wat aan het verbeteren.
De (GoT)Petserver draait ook weer! Met alle vier mijn banen erbij plus wat standaart meuk.
Tjek ze uit, veel plezier. Kritiek welkom!
Die press forward track is echt leuk.. maar volgens mij had je hem nog veel langer kunnen maken..Anoniem: 154414 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:46:
Heb net zo'n Push-Forward track geupload, is de bedoeling dat je alleen maar vol gas geeft en mooie stunts doet. Op TM-Exchange is momenteel een PF-contest, heb voor de gein maar meegedaan. Verder niemand hier die meedoet?
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest dan? want je moet elke keer alles uittesten toch?
meh.
heeej snuggelswwillem schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:54:
[...]
Dan ben jij volgens mij dezelfde chubz. Ik vlieg trouwens elke keer over die palen heen, tenzei ik als een gek ga remmen.
ik vind de maffe volgas wallride banen meestal het gaafst
[ Voor 3% gewijzigd door Pellaagarion op 11-02-2006 16:31 ]
Aha, dus jij bent het.giant schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:06:
[...]
Kheb ook nog een paar rondjes tegen je gereden gister.
ik ben [NSA]CryptoGuy
* Mystic_Jack is '[GoT] Larrs'
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
TnxnAffie schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:24:
[...]
Die press forward track is echt leuk.. maar volgens mij had je hem nog veel langer kunnen maken..
Hoe lang ben je daarmee bezig geweest dan? want je moet elke keer alles uittesten toch?
Ben er idd wel ff (lees: enkele uren) mee bezig geweest om m kloppend te krijgen, kwestie van keer op keer proberen. Hij had idd wel langer kunnen zijn, maar had op dat forum berichten gelezen van mensen die liever niet te lange tracks wilden, wist ik veel dat ze juist zo lang mogelijk moesten zijn (mn eerste pf namelijk)...
De andere inzendingen vind je hier
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 154414 op 11-02-2006 16:47 ]
Ja voor de normale tracks is te lang niet altijd leuk.. maar een press forward track kan niet lang genoeg zijn...Anoniem: 154414 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:45:
[...]
maar had op dat forum berichten gelezen van mensen die liever niet te lange tracks wilden, wist ik veel dat ze juist zo lang mogelijk moesten zijn...
Het is een soort The Incredible Machine, maar dan met een auto...
meh.
Yo fork en crypto ^^
EDIT: dapet wrm zie ik je serv nooit ?:\
[ Voor 53% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 16:50 ]
Goede vraagChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:49:
Yo fork en crypto ^^

Anoniem: 163913
Ik sta 1e nu, hopelijk goed genoeg:c70070540 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:53:
Kan er in de start post het een en ander aan tips komen te staan, over hoe je de bochten het best kan nemen en qua gasgeven etc? Als er een toppertje is die zijn/haar geheimen wil prijsgeven.
Remmen is doorgaans alleen nodig als je zwaar snelheid moet verminderen, zoals voor een hairpin. Voor een gewone bocht is het gas even los meestal genoeg.
Voor de bocht gas los en dan door de bocht vol gas is sneller dan vol gas erin en dan gas los laten.
Als je te snel gaat voor een jump is het sneller om gas los te laten voordat je de lucht in vliegt, dan tijdens het vliegen (ja dat kan ook)
Trackmania gaat om het zo snel mogelijk rijden van de start naar de finish via de checkpoints, dus als je een snellere route kunt vinden dan de bedoelde route is dat prima. Probeer altijd een beetje rond te kijken of je ook een shortcut ziet.
Zo genoeg?
[CDD]Zooz
29sec .. en het kan nog snellerChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:07:
lol k kzal weer kijken
EDIT: nope niks
heb nog ff een trackje gemaakt snel voordat ik ga eten ^^ best wel leuk wedstrijdjes houden
[afbeelding]
Download > HIER <
gewoon meteen link/rechts op t gras en crossen maar
ook een leuke tip btw voor mensen. niet proberen ieder checkpoint sneller te zijn dan de rest
ik ben wel eens een sec langzamer geweest in een checkpoint, maar doordat ik de bocht erachter wel goed kon halen was ik daarna weer een ruime sec sneller
[ Voor 21% gewijzigd door LordMithril op 11-02-2006 17:25 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Daar snap ik dus de ballen van. Aan instellingen niets gewijzigd, alle poorten staan geforward. Gisteren toch lekker geraced online.
Hierbij dus gelijk wat vragen voor de mensen die dat weten. Kan je met een niet-dedicated ofwel ingame server straffeloos alt-tabben? Misschien ligt het dan hier aan.
Is er ook ergens een online tracker oid voor TMN servers?
^^ shit ik dacht dat alLord_Mithril schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:22:
[...]
29sec .. en het kan nog sneller
ook een leuke tip btw voor mensen. niet proberen ieder checkpoint sneller te zijn dan de rest
ik ben wel eens een sec langzamer geweest in een checkpoint, maar doordat ik de bocht erachter wel goed kon halen was ik daarna weer een ruime sec sneller
Hoorde over dit spel van een vriend en ga hem meteen binnen halen. Lijkt me erg gaaf 
Nette startpost ook btw
Nette startpost ook btw
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Anoniem: 135673
Soms denk ik wel, die Zooz heeft bij elke baan een shortcut, zelfs op banen waar dat niet mogelijk isAnoniem: 163913 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:18:
[...]
Trackmania gaat om het zo snel mogelijk rijden van de start naar de finish via de checkpoints, dus als je een snellere route kunt vinden dan de bedoelde route is dat prima. Probeer altijd een beetje rond te kijken of je ook een shortcut ziet.
Zo genoeg?
[CDD]Zooz
Je bent altijd zo snel hehe
FastPuzzle(00'33''94).Replay.GbxChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:45:
Heb een betere gemaakt ^^ mij benieuwen wat je tijd is lord mithril
Download > HIER <
http://download.yousendit.com/53FE8E5A23AF3E30
zo replay online
[ Voor 14% gewijzigd door LordMithril op 11-02-2006 17:57 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
ken de GoT servers hem toevoegen ?:\ ik moet nog registreren voor die ene site maar geen zin in:p.
EDIT : hoe kijk ik ook alweer een replay ehmmz:p
[ Voor 21% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 18:00 ]
TrackMania Nations ESWC\GameData\Tracks\ReplaysChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:58:
ken de GoT servers hem toevoegen ?:\ ik moet nog registreren voor die ene site maar geen zin in:p.
daar je file dumpen
en dan bij de editor
Bier, Whiskey en Metal!!
gevonden ^^ nu ff kijken hoe onze weg piraat rijd
EDIT: KELERE
jij vind ook altijd de smalle wegentjes ok kga hem editten en nu ken je der echt niet meer langs
EDIT: KELERE
[ Voor 55% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 18:04 ]
Chubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:14:
ok nu hebk heten nu eerlijk rijden k? ach je zal wel moeten ^^
Download > HIER <
sorry voor dubbel post

36.02
http://s54.yousendit.com/...7TRXUEN80MIF10GDIJH6L36OS
duurde wel 2.08 seconden langer dan de vorrige
Bier, Whiskey en Metal!!
Heb geprobeerd een baan te maken met een fijne "flow" erin, dit is het resultaat:
Over the Top
Vind em zelf behoorlijk fijn, als je maar weet hoe je de eerste jump moet maken (niet te hard dan land je perfect) en dat laatste loopingachtige geval (vroeg insturen dus
)
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Over the Top
Vind em zelf behoorlijk fijn, als je maar weet hoe je de eerste jump moet maken (niet te hard dan land je perfect) en dat laatste loopingachtige geval (vroeg insturen dus
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

26:80 hier gereden, was inderdaad zelf ook meteen op het gras gaan rijdenLord_Mithril schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:22:
[...]
29sec .. en het kan nog sneller
zucht..Chubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:35:
ok pro nu hebk wat voor je ^^
http://s54.yousendit.com/...Y1IVKMPPYYUU0MY1O3SO2D36G

als je je track nou eens in de lucht doet
Bier, Whiskey en Metal!!
ik maak wel een onmogelijke baan voor jeLord_Mithril schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:42:
[...]
zucht..
![]()
![]()
![]()
als je je track nou eens in de lucht doet
EDIT: ok onmogelijke baan gemaakt naja hijs wel mogelijk alleen ben je ff bezig
http://s7.yousendit.com/d.aspx?id=2NIM6LJUC90C637FXUFYZVGOBF
[ Voor 20% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 19:02 ]
hehehe, hijs leukChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:51:
[...]
ik maak wel een onmogelijke baan voor je
maaruh.. tis wel de bedoeling dat je zelf ook een tijd neerzet he
validaten, anders verschijnt ie niet in de lijst. heb em nu via de editor geopend (je gebruikt geen paswoord
eens zien
http://s12.yousendit.com/...O77VY54EFGJZ2VXBR180UOTE5
1.39.08
en jouw track met mijn validation
http://s12.yousendit.com/...80CUY44VQBXN0Q1P3OD764JVK
zo, nu naar een verjaardag, ga je morgen wel weer verder pesten
[ Voor 20% gewijzigd door LordMithril op 11-02-2006 19:18 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Snap hier niet echt het onmogelijk baan, zit gewoon op het B niveau van Nadeo, probeer mijn baan TheRightStop maar eens, die is wel tig keer moeilijker dan dezeChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:51:
[...]
ik maak wel een onmogelijke baan voor je
ik zei ook hijs niet zo onmogelijk maar moeilijk, in hoeveel sec deed jij hem dan? ik ken beter vragen in hoeveel min?
[ Voor 87% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 19:40 ]
Misschien inmiddels stomme vraag, maar is er al een GoT car model? En zo ja, waar kan ik die vinden. Geen idee welke woorden ik in de search moet gebruiken. Kan tot nu toe niks vinden.
terwijl ik gamde op een franse server zag ik deze track en ik moest hem even opslaan want hijs zo leuk 
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=3U7EEYK5MOWB82QNUX6HYIBE93
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=3U7EEYK5MOWB82QNUX6HYIBE93
1 minuut en nog een aantal seconden, viel wel meeChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:28:
ik zei ook hijs niet zo onmogelijk maar moeilijk, in hoeveel sec deed jij hem dan? ik ken beter vragen in hoeveel min?
Heb weer een nieuwe track gemaakt:
http://nations.tm-exchang...n=trackshow&id=30085#auto
TheRightJump
Dit keer een niet zo moeilijke track voor de mensen die de andere track nogal moeilijk vonden.
Volgende keer komt er een nog moeilijkere dan TheRightStop
server to busy
errortje dus ken niet downen
darn
EDIT: mooi kheb hem :\ alleen ik kom nooit boven die start:\ nepe shit?
[ Voor 43% gewijzigd door Proxzor op 11-02-2006 20:05 ]
Geinige track Dynacore, hij's ook lekker snel
Ben nu zelf ookal een paar dagen druk on-line aan het racen en al aardig wat punten bij elkaar.
Ben nu zelf ookal een paar dagen druk on-line aan het racen en al aardig wat punten bij elkaar.
... MMORPG Addict.
Bedankt, ik maak liever snelle banen dan onmogelijke constructies, hou niet zo van dat gefrustreerde racen
En ik hou niet van mega jumps die je niet moet nemen omdat de weg na de jump direct een bocht maakt. Of een gat na een heuvel, dus dat zie je weer niet aankomen. Zeg maar dat ik "flauwe" constructies niet leuk vind.
Geen idee of dat kan, maar waarom gebruik je dan niet een dedicated server? Dat scheelt bergen geheugen, aangezien de dedicated versie maar 10 - 15 mb geheugen neemt. Als je hem niet werkend krijgt, moet je het even zeggen. Ik heb nog wel wat configs voor jedaPet schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:22:
[...]
Daar snap ik dus de ballen van. Aan instellingen niets gewijzigd, alle poorten staan geforward. Gisteren toch lekker geraced online.
Hierbij dus gelijk wat vragen voor de mensen die dat weten. Kan je met een niet-dedicated ofwel ingame server straffeloos alt-tabben? Misschien ligt het dan hier aan.
Misschien is je playlist (matchsettings) file kapot? De bestanden die door TMN zelf gegenereerd worden kloppen in elk geval niet. Als je je eigen matchsettings wilt maken, moet je een van de Advanced.txt's als voorbeeld nemen (bij voorkeur uit de Internet map) en daar zelf je tracks aan toevoegen.
Mocht t niet lukken laat t ff weten
edit:
Trouwens nu we toch allemaal onze IGN's aant spammen zijn, de mijne is: wolkje.
De tracks die ik maak zijn echter op wolkjeh geregistreerd omdat zoals vaak de eerstgenoemde al weer in gebruik is...
Trouwens nu we toch allemaal onze IGN's aant spammen zijn, de mijne is: wolkje.
[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 11-02-2006 21:00 ]
Weet iemand misschien een goede website waar wordt uitgelegd hoe je zonder een eigen webserver commands naar de server kan sturen als de server eenmaal draait? Ik zit al een tijd te zoeken, maar kan er niets over vinden
.

Ok ik heb nu eindelijk de dedicated server draaien. Het probleem dat mijn server niet te zien was lag aan de serverlist? die geeft suggested servers weer ipv allemaal.
Dus ik leek slechts niet online.
Nu is de vraag waar wordt die suggestie op gebaseert? Op ping? Aantal tracks?
BARO sorry maar zover ben ik nog niet, ben al blij dat hij draait.
BARO sorry maar zover ben ik nog niet, ben al blij dat hij draait.
[ Voor 11% gewijzigd door daPet op 11-02-2006 23:27 ]
Ik weet het zelf niet precies, maar mijn server was ergens op pagina 20 te vinden toen hij voor het eerst draaide, maar toen ik er zelf in zat kwamen er steeds meer mensen en stond de server vervolgens een tijdlang (uur of 3) op plek nummer 1 / 2, dus misschien speelt de populariteit van de server (hoeveel mensen erop komen) ook een heel belangrijke rol naast de bereikbaarheid.daPet schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 23:26:
Ok ik heb nu eindelijk de dedicated server draaien. Het probleem dat mijn server niet te zien was lag aan de serverlist? die geeft suggested servers weer ipv allemaal.
ladders werken niet meer en nu kenk ook geen servers meer zien? wat is der aan de hand:S
Ze liggen er weer eens uit.
Als je met een profiel bent ingelogd op de website zie je overigens "your current ranking is 0" als de ladder eruit ligt.
Als je met een profiel bent ingelogd op de website zie je overigens "your current ranking is 0" als de ladder eruit ligt.
zucht:\ overbelasting zal het wel weer zijn
Wat ik vreemd aan het spel, dat ik geen custom skin kan zien van andere. Dit klopt, omdat ik geen volledige versie heb van Sunrise of een daarvoor. Toch heb ik vandaag een custom skin gezien van iemand op een Belgische server. De racer heette Moving, een Belg.
Er werd volgens mij gezegd dat de Coastal versie van de Sunrise auto's met Nations zou werken. Maar ben er al achter gekomen dat dat dus niet werkte. Voor mij wel, maar andere zien gewoon die grijze skin.
Iemand hetzelfde ervaren? Vond dit namelijk wel vreemd.
Er werd volgens mij gezegd dat de Coastal versie van de Sunrise auto's met Nations zou werken. Maar ben er al achter gekomen dat dat dus niet werkte. Voor mij wel, maar andere zien gewoon die grijze skin.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
als jijzelf een andere auto heb dan de gewone nederlandse auto dan zien andere jou auto silver :\ en ze zien niet hoe hij werkelijk is, al is hij groen mensen zien hem silver en jezelf groen
Irritant als die ladder eruit ligt, dat is de enigste reden om online te racen.
If it aint broke, fix it till it is!
Leuke baanAnoniem: 154414 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:36:
Heb geprobeerd een baan te maken met een fijne "flow" erin, dit is het resultaat:
Over the Top
Nederlander in België
Dat weet ik, maar ik zag toch duidelijk geen standaard model rijden. Leek meer op een rode nascar of zo. Ik heb er helaas geen screenshot van gemaakt.Chubz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:45:
als jijzelf een andere auto heb dan de gewone nederlandse auto dan zien andere jou auto silver :\ en ze zien niet hoe hij werkelijk is, al is hij groen mensen zien hem silver en jezelf groen
jij kan wel andere zien, maar je kan zelf geen 1 nemen zodat anderen em zien.Mystic_Jack schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:29:
Wat ik vreemd aan het spel, dat ik geen custom skin kan zien van andere. Dit klopt, omdat ik geen volledige versie heb van Sunrise of een daarvoor. Toch heb ik vandaag een custom skin gezien van iemand op een Belgische server. De racer heette Moving, een Belg.
oftewel:
geen TMO/TMS key:
Je kan custom cars/avatars zien
Je kan custom cars/avatars nemen
anderen kunnen jouw custom cars/avatars niet zien
wel TMO/TMS key:
Je kan custom cars/avatars zien
Je kan custom cars/avatars nemen
Anderen kunnen jouw custom cars/avatars wel zien (als je je p2p in je router goed hebt ingesteld)
Bier, Whiskey en Metal!!
Anoniem: 84742
Niet in je router, maar onder de Configure knop van het mainmenuLord_Mithril schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:40:
[...]
Anderen kunnen jouw custom cars/avatars wel zien (als je je p2p in je router goed hebt ingesteld)
daar ook, maar je moet wel je poorten open/geforward hebben ehAnoniem: 84742 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:45:
[...]
Niet in je router, maar onder de Configure knop van het mainmenu(Configure, Advanced, PeerToPeer)
Bier, Whiskey en Metal!!
Hehe, cool man. Jah was weer lange nacht, heb op custom tracks server gespeeld en mijn banen werden er ook gedraaidElektronicanet schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:15:
[...]
Leuke baanHeb na veel proberen een Silver Medal gehaald, toen vond ik het mooi geweest
8Ik heb vandaag wel een blauwe viper gezien ja.. van yakuzi (ook belg)Mystic_Jack schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:29:
Hm ik had mijn auto in de nederlandse vlag gespoten... en dat werkte volgens anderen welChubz schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:45:
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Gewoon recht rijden, zodra je schuin gaat is het over, als je recht blijft rijden, of de auto bovenin even recht rijdt, dan ben je er zo, auto komt bijna altijd wel goed terechtChubz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:55:
server to busyerrortje dus ken niet downen
darn
Geen idee eigenlijk, maar volgens mij heeft het ook te maken met servers waar je al eens op gespeeld hebt. Ik weet nog toen ik begon, de suggested list eerst leeg was. Pas na een weekje spelen, stonden er ineens een aantal servers in die mij bekend voorkwamen. Waaronder mijn eigen server, waar ik vrij veel op zit, staat áltijd in de lijst met suggested servers. Ik speel voor de rest altijd op NED servers, en de servers in de suggested list, zijn ook allemaal NED servers..daPet schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 23:26:
Dit lijkt mij ook een logische keuze, want ping etc. doen er niet toe omdat je toch op je eigen pc raced.
Wat balen zeg dat anderen je zelf inelkaar geknutselde autootje niet kunnen zien als je Trackmania Sunrise niet hebt gekocht...
Hopelijk veranderen ze dit later nog. Ik heb me net ook maar ff aangesloten bij het GoT team, en zag zojuist dat het team 6e staat.
Mijn naam: fps_fokke

Ach kom. Het spel is gratis. De enige mogelijkheid om je te onderscheiden als betalende trouwe klant van een oudere versie wil jij graag weg hebbenFokkie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:46:
Wat balen zeg dat anderen je zelf inelkaar geknutselde autootje niet kunnen zien als je Trackmania Sunrise niet hebt gekocht...Hopelijk veranderen ze dit later nog. Ik heb me net ook maar ff aangesloten bij het GoT team, en zag zojuist dat het team 6e staat.
lol, ook maar ff gejoined
ik heet btw Chubz helemaal in oranje :\ nieuwe instellinge:\, als je bij de GoT team zit moet je dan GoT voor je naam?
Gisteren had ik eindelijk weer eens wat tijd om te spelen. Vorige week was m'n rank iets van 2500 ofzo. Was gezakt tot ongeveer 9000. Maar na 1,5 uur ofzo was m'n rank weer 2800 ofzo. Tip daarvoor: zoek een server met veel mensen, die liefst een hogere ranking hebben dan jij. Dan hoef je alleen nog maar een beetje hoog te eindigen en tadaaa: punten
Anoniem: 135195
Kan je je Nederlandse rank ook ergens op internet zien, zoals je op de Trackmania site je internationale rank kunt zien? Of ze je je lokale rank alleen maar als je gaat inloggen met het spel?
Je moet altijd goed zoeken naar dingen die je irriteren aan zo'n spelwwillem schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:48:
[...]
Ach kom. Het spel is gratis. De enige mogelijkheid om je te onderscheiden als betalende trouwe klant van een oudere versie wil jij graag weg hebben.
zucht die fransen zijn racisten:( ik join zon server gelijk vote kick
Ik dacht alFokkie schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:27:
[...]
Je moet altijd goed zoeken naar dingen die je irriteren aan zo'n spel
lol ik vond hem best makkelijk..... na 3 keer proberen al een tijd van 36 seconden wat bijna een seconde onder dybnacore's PR isElektronicanet schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:15:
[...]
Leuke baanHeb na veel proberen een Silver Medal gehaald, toen vond ik het mooi geweest
hoi
Your team ranking:
You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 6.
Net ff GoT team gejoined. Weet iemand ook waar je kan zien wie eerste is in je team ?
You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 6.
Net ff GoT team gejoined. Weet iemand ook waar je kan zien wie eerste is in je team ?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Dit topic is gesloten.