Trackmania Nations deel 2

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.461 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 09:13
Ik had gisteravond mijn avond niet...
Ik eindig meestal bij de top5, maar gisteravond kwam ik daar totaal niet aan toe...
Had wat dingen aan mn hoofd...
Dus mijn tip: Haal je hoofd leeg en concentreer je op t spel :P

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Anoniem: 135673 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:15:
[...]

Nee joh gewoon ff op http://nations.tm-exchange.com/ de replay's van de snelste tijden per baan ff bekijken, leer je een hoop van :)
Inderdaad ja. Dit neemt wel wat magie weg natuurlijk he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
harmageddon schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:14:
Ik had gisteravond mijn avond niet...
Ik eindig meestal bij de top5, maar gisteravond kwam ik daar totaal niet aan toe...
Had wat dingen aan mn hoofd...
Dus mijn tip: Haal je hoofd leeg en concentreer je op t spel :P
Same here. Ik had gisteren weer de programmeerkriebels gehad, en heb dus een dag lang zitten proggen in plaats van studeren, maar kon dus ook niet m'n hoofd bij Trackmania houden. Ik heb wel een aantal potjes gespeeld, maar na een paar rondjes had ik er steeds weer genoeg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41
LoneRanger schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:56:
In aardig wat tracks lijken "shortcuts" te zitten, is daar ergens een lijst van?
Volgens mij zijn er weinig tracks met echte 'shortcuts', wat veel vaker gebeurd is dat je een optimale snelheid moet hebben om bepaalde jumps in 1x goed te halen. Dus als je een bocht verkeerd neemt, je niet genoeg snelheid voor jumps hebt waardoor je extra hobbels moet nemen en dus meer snelheid verliest. Als je dan de track optimaal neemt, kun je zo 5 seconden sneller zijn omdat je over alle vertragende rommel heen springt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-04 23:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 09:13
DaCoTa schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:47:
[...]

Volgens mij zijn er weinig tracks met echte 'shortcuts', wat veel vaker gebeurd is dat je een optimale snelheid moet hebben om bepaalde jumps in 1x goed te halen. Dus als je een bocht verkeerd neemt, je niet genoeg snelheid voor jumps hebt waardoor je extra hobbels moet nemen en dus meer snelheid verliest. Als je dan de track optimaal neemt, kun je zo 5 seconden sneller zijn omdat je over alle vertragende rommel heen springt.
Bij de track dat je eerst een spong hebt, bocht naar rechts, sprong bocht naar links en dan een aantal hobbels... (weet je welke ik bedoel? :P) Is vreselijk moeilijk om daar goed bij de hobbels uit te komen, om vlak voor de finish op 4 wielen te landen en door te accelereren. Altijd moeite mee :O

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-04 18:17
Devil N schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:53:
[...]

Een stuur schijnt juist best wel klote te spelen, omdat je heel snel moet kunnen reageren. En met zo'n stuur duurt het even voordat je je wagen de andere kant op gedraaid hebt. Een analoge gamepad speelt 't beste.
Ik speel met een Joystick met gas en rem hendel aan de zijkant... dan kan je gedoseerd gas terugnemen voor sommige bochten i.p.v. of wel gas of geen gas geven zoals je dat bij een toetsenbord hebt. en je kan heel snel de stick heen en weer doen, wat je dus weer niet kan met een stuurtje:D

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
harmageddon schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 12:25:
[...]

Bij de track dat je eerst een spong hebt, bocht naar rechts, sprong bocht naar links en dan een aantal hobbels... (weet je welke ik bedoel? :P) Is vreselijk moeilijk om daar goed bij de hobbels uit te komen, om vlak voor de finish op 4 wielen te landen en door te accelereren. Altijd moeite mee :O
Ik vind deze lastig: rare sprong-drie keer hobbel-linkerbocht-hobbelheuvel-beetje gedoe naar finish-hoge snelheid naar rare sprong. Je weet wel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 18:40

Basszje

Reisvaap!]

Dat is D4 volgens mij. Die kan je echt iedere keer nét met 1/100ste ofzo verbeteren. Echte frutsen op de laatste details. Wel leuk om online te doen :)
- die van Harmaggedon dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door Basszje op 08-02-2006 12:51 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Jammer dat je gelijk zo ontzettend ver daalt als je stopt met spelen en de volgende dag weer verder gaat :(

Gister was ik nog iets van 320ste van nl, maar dat zal vandaag wel weer lager zijn. Om niet te spreken van de world ranking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
giant schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 13:35:
Jammer dat je gelijk zo ontzettend ver daalt als je stopt met spelen en de volgende dag weer verder gaat :(

Gister was ik nog iets van 320ste van nl, maar dat zal vandaag wel weer lager zijn. Om niet te spreken van de world ranking...
waar kan je zien hoeveelste je van nederland bent dan? ik log wel in op www.trackmanianations.com maar lijkt me niet dat dat de ranking is van Nederland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23

Jopster

trotse papa x4

Als je inlogt via het spel zie je je ranking van Nederland.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

ffs, nou doet 't spel weer moeilijk bij mij :/
Gisteravond nog gespeeld, vanmiddag nog gespeeld en nu minimaliseert ie gelijk (nog voor de filmpjes). Is ook niet meer groot te krijgen :/
D'r is niks veranderd in de tussentijd. Een reboot lost 't ook niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
Jopster schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 14:07:
Als je inlogt via het spel zie je je ranking van Nederland.
Ah, tuurlijk. stom van me. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106551

Wat is er met het GoT team gebeurd ? sta nu tweede in de lijst, maar zo goed ben ik echt niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Anoniem: 106551 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:01:
Wat is er met het GoT team gebeurd ? sta nu tweede in de lijst, maar zo goed ben ik echt niet !
Waar kan je dat zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494

Weet iemand hoe ik hier aan mee kan doen ?

http://www.esworldcup.com...petition&id_competition=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

nAffie schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 05:06:
[...]
Waar kan ik dat instellen dan? Zie het niet staan in de cfg file....
Ik gebruik zelf de webconfig die erbij zit (basic.php) daar kan je dat instellen, ik heb de configs 1x ingesteld en doe het sindsdien hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154414

Ik heb gisteren geprobeerd zo'n "push forward" track te maken, maar was eigenlijk verdomd moeilijk....kreeg het niet voor elkaar om er bochten in te verwerken. Zijn er hier ook mensen die zulke tracks maken? a.s. weekend is er namelijk een contest op die tm-exchange site voor de mooiste push-forward track...ben benieuwd hoe een goede daarvan eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met je accountgegevens inloggen op www.trackmanianations.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Door online te gaan spelen met trackmania nations, dan doe je vanzelf mee met de ladder, je moet dan wel op een server spelen die ingelogd is op de ladder. Elke wedstrijd die je dan rijdt kan je punten mee verdienen.
Als je wint van personen die hoger dan jou staan op de ranking krijg je punten. Als je van de nummer 1 wint krijg je de meeste punten.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Door online te gaan spelen met trackmania nations, dan doe je vanzelf mee met de ladder, je moet dan wel op een server spelen die ingelogd is op de ladder. Elke wedstrijd die je dan rijdt kan je punten mee verdienen.
Als je wint van personen die hoger dan jou staan op de ranking krijg je punten. Als je van de nummer 1 wint krijg je de meeste punten.
Ja oke, zover was ik al.... maar als ik na een paar maanden 10e (of eerste) van de wereld ben.................

Krijg ik dan een uitnodiging ??? lijkt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167351

Anoniem: 106551 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:01:
Ben je niet in de war met de team ranking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167351 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:35:
[...]

Ben je niet in de war met de team ranking?
Nu ik het nog eens lees zou dat best wel eens kunnen zijn ja...... 8)7
Maareh, kun je ergens ook aan lijst met teams en hun leden zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Maaaaaaaan, wat een lol! :) Ik heb vorig jaar TM Sunrise grijs gespeeld (alles goud op de laatste 3 races na) maar alleen offline gespeeld. Gisteren TM Nations gedownload en meteen online een time trial race gedaan (op de GoT server): time trial is leuker dan een race, want dan lig je meteen zo achter... DIKKE PRET! Heeeeeeel verslavend! :)

Wat ik me nog afvroeg: maakt het nog uit hoe vaak je restart of hoe vaak je echt finisht in zo'n time trial race? Of gaat het echt alleen maar om de positie waarop je staat als de 'race' eindigt?

Ik was 1 keer 3e, maar een paar seconden voor tijd werd ik ingehaald door de enige aanwezige Duitser... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Het gaat gewoon om de eindtijd bij time trial.
Hmm die TM Sunrise dus ook aangeschaft maar dat is grafisch wel vodden vergeleken deze versie. De originele had ik al dat was destijds ook al een mega topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesheid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 13:53
geweldig verslavend, helemaal goed gewoon.

maar nu leek het mij zo leuk om een keer met wat vrienden in een eigen servertje te gaan spelen. Dus ik wat research op inet, en kwam erachter dat ik poort 2450 open moet zetten op tcp en udp. Dit gedaan maar er kon niemand op m'n server connecten. ook gaf die de fout dat ik in een netwerk zat en dat mensen niet kunnen connecten of ik moest me nat aangepast hebben.
Zou iemand mij kunnen helpen _/-\o_

gewoon een ingame server. Dus niet dedicated.
Hele trackmania dee1 en 2 doorgenomen maar niets kunnen vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door keesheid op 08-02-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:40
Gianni Rombios schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:05:
[...]

Het is wel een leuke oefening [B-9] maar de truc zit hem in de laatste bocht en die kom je verder nauwelijks tegen in andere maps.
Ben ik niet met je eens: alle bochten moeten super zijn om onder de 14.60 te komen. De eerste met name, als je daar een toefje wijd gaat, verlies je zo 1 à 2 tienden. De tweede bocht is het makkelijkste, maar de derde is weer belangrijk omdat je daar een goede exit moet hebben om aan te remmen voor de vierde. Als dát lukt, is de vierde juist een eitje: remmen, insturen, clipping point aantippen en wijd laten gaan (niet té wijd vanwege de boog)...
De sleutel zit m.i. dus juist in 1 en 3.

Het gaat ook verder niet zo om deze specifieke bochten, maar om te voelen hoe belangrijk het is om de lijnen zorgvuldig te rijden. Eén foutje en de ghost car verdwijnt genadeloos snel in de verte.
De écht snelle jongens halen - van wat ik gezien heb - de tijdswinst ook niet echt bij de stunts, maar vooral door de rest van de track foutloos te rijden.
Helaas heb ik juist een hekel aan stunts, dus het schort er bij mij vooral aan dat ik regelmatig naast een schans terecht kom... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
We hebben dus ook een [GOT] team???? Hoe kan je daar op inloggen?

Dit ook voor de TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Der is wel een GOT server ja, kan je gewoon in zag ik

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 18:13

Just_I

What did you just say?

Net nog eventjes op een van de [GoT] servertjes gespeeld, net gewonnen :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hesselsmit/school/GoT/eerste%20lol.jpg

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Falcon2107 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:45:
We hebben dus ook een [GOT] team???? Hoe kan je daar op inloggen?

Dit ook voor de TS
Net ook even op gezocht in deel 1. Inloggen met GoT, tweakers moet het doen.

Wellicht handig om te vermelden in de TS ja. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Hmm dat online ranking kan ik me nog niet echt in vinden.. om in de top 25 world wide te staan, mag je geen sociaal leven hebben.

Dat wil dus niet zeggen dat de top25 de beste is, maar gewoon dat ze goed zijn en teveel tijd hebben

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 135673 op 08-02-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167983

Het GOT team staat gewoon 2de. Erg hoog >:) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
Jopster schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:57:
[...]

Net ook even op gezocht in deel 1. Inloggen met GoT, tweakers moet het doen.

Wellicht handig om te vermelden in de TS ja. :)
Zoals ik nu ook in de opening heb gezet:
Falcon2107 screef in de openingspost
Is er ook een GOT TEAM?
Ja die is er. Ga naar trackmanianations.com. Log je zelf in met je nickname en wachtwoord. Onderin log je in op het team.

Teamnaam: gotmania
Wachtwoord: ainamtog
Klopt dit? Is dit ons team wat we nu gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Nee. Jopster heeft het bij het rechte eind.

Teamnaam: GoT
wachtwoord: tweakers

Dat is tenminste het team waar ik me bij heb aangemeld.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
DrivinUCrazy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:35:

Ik ook. Dat we 2e staan is natuurlijk uber :P. Als iedereen die in het verkeerde team (gotmania) nu even GoT joint, dan komen we samen nog hoger. Altijd mooi zou ik zeggen :).

[ Voor 17% gewijzigd door dr snuggles op 08-02-2006 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 13:28
Ik sta nu 290e van Nederland, zal ik het GOT Team joinen? Is er bij de ESWC ook een team-wedstrijd ofzo? Dan is GOT gewoon de winnaar bij voorbaat >:)

met GOT, tweakers dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaaaaaaaaaaa, wat een lol! Ik heb net ff op een GoT server gespeeld! Superspel! Ik heb een stuk of drie races gewonnen, en werd een paar keer derde en vierde! Ik doe wel alleen time trial: verreweg het leukst! Het is echt super als je eerst staat en er nog een hele tijd te gaan is: zenuwslopend! Ik heb het spel nog niet echt veel gespeeld (twee keer) maar heb vorig jaar wel Sunrise helemaal uitgespeeld (offline). Maar online is echt TIG keer zo spannend en leuk!

Dat GotT-team: moet je daarvoor aan bepaalde eisen voldoen of kan iedereen zich opgeven? Ik heb nooit heel veel tijd maar alle beetjes helpen misschien...?

Als ik me kan/mag aanmelden (Teamnaam: GoT; wachtwoord: tweakers), waar moet je dat eingelijk doen...?

Online bij TM Nations heet ik trouwens JVE. Dit voor de duidelijkheid. :)

O ja, tip voor de nieuwelingen: het gaat in dit spel echt niet alleen om snelheid...! ;) (Ik lach me soms rot om de lui die elke schans zo HOOOOOG mogelijk nemen, terwijl te veel sneller bent als je die schans heel zachtje op en af rijdt. :P) En je kan beter de bocht langzaam in gaan en snel weer eruit dan andersom!

Nou, dit spel speel ik wel een tijdje, denk ik! :) Nu maar hopen dat de Got-servers niet overvol worden...

Edit:
Waar kan je trouwens zien hoe hoog je staat op de Nederlandse lijst...?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 08-02-2006 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Net weer ff gespeeld, paar moeilijke banen. Gewoon vaak oefenen :D

irmscher :w :w

[ Voor 72% gewijzigd door GGS_206 op 08-02-2006 21:30 ]

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ik kan me account niet activeren ... Krijg telkens de melding "Invalid Key" :? . De key is toch gewoon je wachtwoord?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 10:46

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Nou mijn eerste 3 banen gemaakt :) Ze staan op tm-exchange!

Aeon-1
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/72f0457a7d26f008e7540df87dfd12c1/full.jpg

Aeon-2
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65964cd403bac592f5aa69aaaa76d84c/full.jpg

Aeon-3
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6776c81bde88fd67e633ac3ae8e02e5f/full.jpg

Je kunt alle maps spelen op mijn eigen server: "Team -Njoggen-" ;) Geniaal overigens, hoe klein de tracks zijn qua bestandsgrootte :) Je merkt niet eens dat je een custom track speelt, want de download tijd is echt nihil.

de server staat vaak overdag en sowieso 's avonds aan, niet 24h/dag. Ik betaal zelf de stroomrekening :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Just_I schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:42:
Ik kan me account niet activeren ... Krijg telkens de melding "Invalid Key" :? . De key is toch gewoon je wachtwoord?
Laat me raden, je hebt spaties in je inlognaam en niet de search functie in deel 1 gebruikt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Ehh neej en ja. Nickname is hetzelde als op MSN en hier op GoT. Maar zoals je ziet zitten er geen spaties in mijn nick, of zou die underscore voor problemen zorgen?

[ Voor 110% gewijzigd door Just_I op 08-02-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb me net op de site van TM aangemeld voor het GoT team (GoT, tweakers), Ik krijg nu te zien:

You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 3.

Zijn er soms heel weinig leden...? Ik heb het spel nog maar twee keer een half uur of zo online gespeeld en kan me niet voorstellen dat ik nummer 3 ben...? Of betekent dat nummer wat anders? Of is dit het verkeerde team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:35:

Aangepast, bedankt jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:15:
Ik heb me net op de site van TM aangemeld voor het GoT team (GoT, tweakers), Ik krijg nu te zien:

You belong to the GoT team.
Your team current ranking is 3.

Zijn er soms heel weinig leden...? Ik heb het spel nog maar twee keer een half uur of zo online gespeeld en kan me niet voorstellen dat ik nummer 3 ben...? Of betekent dat nummer wat anders? Of is dit het verkeerde team?
Wat anders: Dat ons Team uber veel leden heeft en op nr 3 geranked staat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, tuurlijk! TEAM ranking! Ik dacht al! |:( :+ 8)

Maar waar kan je nou zien waar je staat op de nationale lijst? Of in een of andere teamlijst? Of kan je dat nergens zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Belangrijke ontdekking!
Ik zie hier de laatste tijd staan dat team GoT zo hoog staat (3e plaats), maar ik zie GoT op de 30e plaats staan (ongeveer). Ben dus even op onderzoek gegaan, blijkt dat als je team GoT invoert met password "tweaker" dan kom je in een team rond positie 30. Voer je echter "tweakers" in, zit je in een team wat op de 3e plek staat.

Lijkt me dus het meest logische als we het allemaal even controleren, en zonodig aanpassen (we gaan voor "tweakers" neem ik aan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Martinator schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 22:48:
Belangrijke ontdekking!
Ik zie hier de laatste tijd staan dat team GoT zo hoog staat (3e plaats), maar ik zie GoT op de 30e plaats staan (ongeveer). Ben dus even op onderzoek gegaan, blijkt dat als je team GoT invoert met password "tweaker" dan kom je in een team rond positie 30. Voer je echter "tweakers" in, zit je in een team wat op de 3e plek staat.

Lijkt me dus het meest logische als we het allemaal even controleren, en zonodig aanpassen (we gaan voor "tweakers" neem ik aan :P )
Of we zorgen dat ze beiden bovenaan komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167351

Belangrijke ontdekking!

Ik vroeg gisteren ook al waarom er 2 teams waren maar ik kreeg geen antwoord :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

*onzin*

[ Voor 91% gewijzigd door Gizz op 09-02-2006 00:14 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Zojuist op euh.. een GoT server, geen idee meer welke.. :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ecf1aed9f46e9e5cce91fe95e9928b67/thumb.png

Mijn eerste overwinning (en waarschijnlijk ook enige) \o/

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Belangrijke ontdekking!
Goede tip. Gelijk even aangepast. We staan nu 4e. Hmmm, volgens mij bracht ik toch echt geen negatieve punten mee. :P

edit:
ook al zei ik het goed in mijn eerdere post, ik had zelf als pw "tweaker" opgegeven. 8)7 |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Jopster op 09-02-2006 09:45 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
justawitte schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:32:
[...]

Of we zorgen dat ze beiden bovenaan komen :P
Dan worden we misschien 4e en 20e oid. Beter is om samen 1e te worden. Dus als iedereen even het juiste team joined :). Zie onderaan de TopicStart welke het goede team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En ook team GoT gejoined :)
Nooit geweten dat je daar ook info van jezelf kon bekijken :P

Nu zag ik dat je met de oude TM wat extra features krijgt als je die registeerd, zoals nieuwe auto's oid. Voeg dit veel toe tot de game play of is het puur "voor de show"?

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 09-02-2006 10:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 15:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Puur voor de show. Het zou immers niet eerlijk zijn wanneer je een andere auto kon importeren die plots 2x zo hard kan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook het team ge-joint. momenteel staat ik nog 5100ste van de wereld ofzo. Maar ik speel het nu pas 2 dagen. hier komt nog wel verandering in.

Kan je eigenlijk ergens zien wie er in het team zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
ik heb ook net GoT gejoind.... ingame naam is Nazgul, k maak er vnaaf wel even [GoT]Nazgul van. waarom deed trouwens gisteravond de GoT Racers server zo vaag... bij elke nieuwe track werd ik gekicked en moest ik opnieuw connecten :r best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je ergens je naam veranderen? Of moet je weer opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37494 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:51:
Kan je ergens je naam veranderen? Of moet je weer opnieuw beginnen?
In het spel kun je je nickname veranderen, je inlognaam moet je wel hetzelfde houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aha, en de nickname die zie je neem ik aan als je online bent? Het maakt voor je stats niet uit want die let alleen maar op je inlognaam, neem ik aan?

Ik zal m'n nick morgen ff veranderen in [GoT]JVE :) (Ja, morgen, want vandaag heb ik geen tijd.. en da's heel erg want TH Nations is ZEER verslavend!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

noobmode

Wat is TH?

/noobmode

..... ja weet het flauw.

Ach ik ga me nick niet veranderen hoor vind het wel best zo iedereen kent me als speedy.

oh ja ben nu ook lid van het team GoT we staan 6e, ondanks mijn 205 plek van de wereld (gister nog 170ste, dat gaat echt heel hard). Ik zal dan ook wel geen 17 van nederland meer staan.

[ Voor 38% gewijzigd door Speedy55 op 09-02-2006 13:06 ]

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanaf morgen ben ik bekend als [GOT]TaaT. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Als ik [GoT] er voor doe maakt hij er _GoT_ van :?

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

GGS_106 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:52:
Als ik [GoT] er voor doe maakt hij er _GoT_ van :?
Volgens mij moet je ipv de "[" de "(" gebruiken ;). Maare, heeft iemand nog een oplossing voor mijn inlog probleem. Het probleem wat in het vorige topic werd opgelost heeft op mij verder geen toepassing omdat mijn nick gewoon "Just_I" is :?

[ Voor 34% gewijzigd door Just_I op 09-02-2006 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Just_I schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 13:18:
[...]

Volgens mij moet je ipv de "[" de "(" gebruiken ;). Maare, heeft iemand nog een oplossing voor mijn inlog probleem. Het probleem wat in het vorige topic werd opgelost heeft op mij verder geen toepassing omdat mijn nick gewoon "Just_I" is :?
Een andere inlognaam nemen zonder rare tekens werkte dus niet (zoals 'fiets' en niet fiets_1) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Twas al gelukt btw :)

Net weer terug van een paar rondjes :)

‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99578

Ik zal ook eens even joinen; heb inmiddels zo'n 500 puntjes bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TrackHania, natuurlijk. Wat anders? :+
Ik zal dan ook wel geen 17 van nederland meer staan.
Waar kan je dat zien? Alleen via het spel zelf...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Laatst online: 28-06 08:35
Ik ben ook al weer ff aan het spelen, mij ook maar ingeschreven in het GoT Team.
Die 3e map van wolkje is best grappig :)

Iedereen riep je rijdt hem verkeerd, maar haalde wel de 1e plaats? 36.nogwat

[ Voor 25% gewijzigd door daPet op 09-02-2006 17:33 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Weet iemand hoe ik in 1 klap alle custom-maps van een server download? Ik weet nu wel dat ik via Advanced Options in het Escape menu de huidige challenge kan opslaan, maar om dat per map te gaan doen is eigenlijk best wel vervelend. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Ik was vanmiddag ff op een franse server aan het spelen, en daar hadden ze intro's voordat je de baan kon spelen, en bij sommige banen zat ook een soort van waarschuwingen. Bijvoorbeeld vlak voor een waalride werd het kwam er een tekest in beeld, en bij een vreemde bocht een pijltje zodat je wist welke kant je op moest.

Ik zal vanavond ff de server opzoeken. Het was NgameXP, maar ik zag dat ze bij meer servers die intro's hadden.

[ Voor 9% gewijzigd door Justawitte op 09-02-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 16-05 13:44
Ik heb ook het got team gejoined sta 40ste van nederland ofzo :) en 900 wereld ranking of iets dergelijks :D'

Omg 1 dag niet gespeeld 500 plaatsen omhoog tijd om wat meer te spelen :P

[ Voor 28% gewijzigd door TRAXION op 09-02-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

justawitte schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 18:12:
Ik was vanmiddag ff op een franse server aan het spelen, en daar hadden ze intro's voordat je de baan kon spelen, en bij sommige banen zat ook een soort van waarschuwingen. Bijvoorbeeld vlak voor een waalride werd het kwam er een tekest in beeld, en bij een vreemde bocht een pijltje zodat je wist welke kant je op moest.

Ik zal vanavond ff de server opzoeken. Het was NgameXP, maar ik zag dat ze bij meer servers die intro's hadden.
Die intro's kom je alleen tegen bij custom tracks :) Dat heeft niet met de server te maken. 2 van de 3 tracks die ik gemaakt heb, hebben ook al van dat soort intro's met hints enzo ;) Evengoed nog steeds heel mooi en handig natuurlijk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Heb vandaag maar eens een server met hogere rankings gejoined ipv 1 van de GoT servers, in 2 uur tijd van 2700 naar 830 gegaan... 70e van NL ofzo :P

Gewoon een paar keer winnen van mannetjes die in de 200 of 300 staan, en je krijgt 25 punten per keer ofzo, tikt lekker aan dus. Gaat wel steeds langzamer nu natuurlijk.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
pasta schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:53:
Weet iemand hoe ik in 1 klap alle custom-maps van een server download? Ik weet nu wel dat ik via Advanced Options in het Escape menu de huidige challenge kan opslaan, maar om dat per map te gaan doen is eigenlijk best wel vervelend. :)
Alles van een server kan volgens mij niet. Maar je kan wel heel veel maps downloaden via de track exchange :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Chi3F schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:40:
Heb vandaag maar eens een server met hogere rankings gejoined ipv 1 van de GoT servers, in 2 uur tijd van 2700 naar 830 gegaan... 70e van NL ofzo :P

Gewoon een paar keer winnen van mannetjes die in de 200 of 300 staan, en je krijgt 25 punten per keer ofzo, tikt lekker aan dus. Gaat wel steeds langzamer nu natuurlijk.
Ik ben sinds vandaag maar eens over de grens gaan kijken want ik werd gek van al die oranje autos :)
Sowieso veel leuker met een wat gemelleerde groep te racen kwa nationaliteit.
Morgen eens even wat Franse servers checken :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135673

Als je veel punten wil scoren moet je op zo'n franse gaan met 99 man ofzo. Daar zit meestal ook een paar tegelijk van de top 10 v/d wereld in, tikt lekker aan in de punten :)

punten erbij van 200 komen regelmatig voor :)

Nadeel is dat hij klote loopt met zoveel spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Anoniem: 135673 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 22:36:
Als je veel punten wil scoren moet je op zo'n franse gaan met 99 man ofzo. Daar zit meestal ook een paar tegelijk van de top 10 v/d wereld in, tikt lekker aan in de punten :)
Nou, ik heb het eens geprobeerd, maar dan met 40 fransen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gizzah.net/got/div/gizztmn.jpg

Heerlijke ervaring om met je knaloranje NL auto die lelijke FR auto's eruit te rijden op een baan die je voor het eerst ziet om daarna het Nederlandse volkslied te horen :P

Zaten behoorlijk wat top 1000 mensen tussen (sta zelf op plaatje 19.000), dus heb behoorlijk wat puntjes gekregen. Geen idee hoeveel precies, want de ladderserver was te traag om het nog weer te geven voor de mapwissel.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154414

Heb net mn 2e track ge-upload:

The Inner Circle

Hij is lekker snel, is belangrijk dat je de eerste bocht goed uitkomt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img415.imageshack.us/img415/1696/innercircle1ot.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Net even op een Amerikaanse server gespeeld, damn wat hadden die vette tracks. Gelukkig kon ik Save Challenge doen bij alle maps waar ik op geraced heb, want ze waren zeker vet. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar zit dat Save challenge...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Je kunt ook ff zoeken? ;) Dat zit in het menu, onder "Advanced Options"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 15-06 00:36
erg cool spel!!...Alleen jammer dat ik er uber slecht in ben *lol*
Speel trouwens met een joypad maar ik kan alleen maar sturen met de analoge stick en niet met de 4-punttoets krijg dat via configure controls het ook niet voor mekaar. Ik heb een logitech dual nog iets gamepad..iemand misschien een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

djerror schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:33:
erg cool spel!!...Alleen jammer dat ik er uber slecht in ben *lol*
Speel trouwens met een joypad maar ik kan alleen maar sturen met de analoge stick en niet met de 4-punttoets krijg dat via configure controls het ook niet voor mekaar. Ik heb een logitech dual nog iets gamepad..iemand misschien een tip?
Er zit een knopje (genaamd "Mode") op die gamepad, waarmee je kunt switchen tussen Digitaal (8 punts) en analoog. ;) Ken uw hardware.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Laatst online: 15-06 00:36
wolkje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:10:
[...]

Er zit een knopje (genaamd "Mode") op die gamepad, waarmee je kunt switchen tussen Digitaal (8 punts) en analoog. ;) Ken uw hardware.. :Y)
_/-\o_ verrek inderdaad...heb dat ding ook gister pas gekocht *lol*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
Misschien is het al eens een keer verteld... maar ik zie sommige mensen met gekleurde letters in hun nickname... zelfs andere en grotere lettertype:S

kan iemand mij vertellen hoe je dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

De kleurcodes staan gewoon ergens in een readme-file in je TMN directory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PantheRBlacK
Gizz schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:32:
De kleurcodes staan gewoon ergens in een readme-file in je TMN directory :)
Oke, zal ik vanavond thuis gelijk ff tsjekken:)
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 02-07 08:57
$ en dan cijfers of tekens en dan wat je wilt zeggen.

Maar gebruik het svp niet in de chat:P

..

Lol kheb al 3 dagen niet gespeeld en ben weer 3500 op de world ranking gezakt:P

damn.

//edit wat zeg ik 3500? maak daar maar 5000 van :(:

The time now is 10-02-06 14:01.
Your current ranking is 8877

[ Voor 25% gewijzigd door Giant87 op 10-02-2006 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Baal jij ff ^^ net op franse server gespeeld gelijk 1000 rankjes omlaag:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

wolkje schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 11:10:
[...]

Ik heb ook een Logitech Dual Action Gamepad, maar bij mij zit ie er niet op :?

Daarentegen, ik heb ondertussen ook wel weten te racen met analoge stick :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Ik heb nu ook 3 tracks gemaakt, ik heb graag jullie mening.
Track 1 en 2 waren meer om te proberen, track 3 (Split Personality) is wat serieuzer.
Ik heb de maps draaien op (GoT)Petserver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10
daPet schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:11:
Ik heb nu ook 3 tracks gemaakt, ik heb graag jullie mening.
Track 1 en 2 waren meer om te proberen, track 3 (Split Personality) is wat serieuzer.
Ik heb de maps draaien op (GoT)Petserver :)
Als je ze dan ook gelijk ff op tm-exchange zet ;)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 17:08
Anoniem: 154414 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 00:55:
Heb net mn 2e track ge-upload:

The Inner Circle

Hij is lekker snel, is belangrijk dat je de eerste bocht goed uitkomt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

[afbeelding]
Ik heb m net even getest en hij is leuk, maar misschien is het handig om halverwegen ergens een checkpoint te maken. Je kan nu namelijk over het gras naar de finish rijden en dan heb je een sneller tijd dan wanneer je op de goede manier de finish haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Niet online
Voor de trackmania verzamelaar deze link:
http://www.minitrackmania.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta

pasta

Ondertitel

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8300050e21b1317f4999cdeadc96f3f9/thumb.png
Oeps 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

pasta schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:18:
[...]

Ik heb ook een Logitech Dual Action Gamepad, maar bij mij zit ie er niet op :?

Daarentegen, ik heb ondertussen ook wel weten te racen met analoge stick :P
Oh ik wist niet dat er verschillende waren dan :) Ik heb er ook een, ookal heeft die van mij ook Force Feedback. Maar een vriend van mij heeft zo een alleen dan zonder FF, en die heeft ook een "Mode" knoppie. Vandaar dat ik dacht.... ;)

Ik race trouwens ook bijna altijd met analoge stick. Er zijn een paar banen die beter met keypad kunnen (of digitale mode van de gamepad), maar dat zullen er niet meer dan 5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
Split Personality staat nu op de exchange , heb hem ook wat aangepast. Wat richting borden erbij gezet, mensen werden gek :P
Ik ga zo weer het servertje opgooien met mijn 3 tracks en wat standaart meuk :)

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.