Tele2 (Versatel) 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 40.998 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:04

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Suc6 ermee, bij mij kwam een monteur tot 2 keer toe na 18u voor een lijnmeting, die vervolgens niet lukte omdat niemand om die tijd de meting kon uitvoeren :X
Ik ben benieuwd wat ze met plato.nl gaan doen, gek genoeg zijn er enkele 20Mb-ers die de site wel kunnen laden :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Ook bij mij is mijn internetverbinding erg instabiel.. valt om de haverklap uit en na een tijdje is er weer plotsklaps verbinding. Als ik weer zo'n storing heb, dan knipperen de lampjes ook rood/oranje op mijn modem. :?

Dit is dus echt niet relaxt, want op dat moment ben je dus óók weer niet telefonisch bereikbaar.. ik vind dat de verbinding gewoon zo stabiel als stabiel moet zijn, punt uit. Volgens mij heb ik dit pas na die geweldige modemupdate.

Mijn downloadsnelheid is ook beneden de maat, 'vroeger' 1700 kb/s, nu nog maar net 1000 kb/s. Wat gebeurt er allemaal??
Daarnaast zijn sommige radiozenders bij mij nog echt niet om aan te horen (ok, ik weet het, ik heb bijzonder muzikale oortjes dus misschien wat 'verwend'): bij sommige zenders hoor je nog steeds 'vogeltjes' rondzingen, van de slechte kwaliteit zeg maar (net alsof je radio streamt van 20 kb/s ofzo).

Kword hier niet zo blijer van moet ik zeggen.. zeker omdat ik zo afhankelijk ben van deze ene internetaansluiting wat betreft internet, voetbal, telefonie en wellicht straks ook nog eens digi-tv..

Elke keer dat modem resetten vind ik trouwens ook niet echt geweldig, want dan zijn mijn instellingen weg (en ik heb aardig wat NAT regeltjes erin staan enzo).

Maar goed.. ik wacht het wel weer af hoe het allemaal loopt de komende tijd.. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Resetten heeft weinig zin, ik haal gewoon ff de spanning eraf en dan doet ie het weer een dagje.
Het lijkt erop dat de problemen groter zijn als je ook telefonie hebt.
Op de een of andere manier raakt het modem overbelast en wordt ie zo traag, dat ik niet eens meer een bericht kan posten |:(
Misschien zijn de allereerste modems wel rot en gaat het met een nieuwere beter, als de boel zo onstabiel blijft meld ik ook een storing aan :O

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Ik heb een vraagje:

Met de postcode check in de startpost zie ik dat ik 2746 meter van de centrale afzit.
daaronder staat:

BaByXL bbned MXStream Versatel
Niet beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar

Hier staat dus Versatel beschikbaar. Op de site van tele2 kan ik geen postcode check vinden(alleen als je klikt bestellen, maar dan vul je alles in en gaat ie naar de canal + site).
Kan ik nu tele2(versatel) nemen? of heeft iemand in groningen ook tele2(versatel)?

[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 19-02-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-09 08:29
Heb net even gekeken, maar ook ik kan tegenwoordig niet meer bij plato.nl en de snelheid lijkt in de afgelopen paar dagen minder te zijn geworden (heb nu zelfs moeite met het bereiken van de 1mb/sec van het Versatel .bin bestand...)

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:35

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ik krijg zojuist een e-mail van een technische man van Tele2. Men vraagt vanaf welke sites er tests zijn gedaan m.b.t. het downloaden van het 100Mb Bin bestand.

Ik wil hier graag op reageren dussuh....wie o wie heeft testresultaten voor mij?

ff een aanvulling. Het verzoek van Tele2 om het aan te leveren is als volgt (de testresultaten mag je wel mailen)
Username | Klantnr | snelheid voor | snelheid na | gemeten site
Ik zorg er dan voor dat het bij de juiste persoon terecht komt.

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 20-02-2006 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gromit77
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05-2024
http://www2.versatel.nl/100mb.bin

Normaal haal ik daar makkelijk 1.8mbit/sec.

Nu haal ik daar maar 1.55mbit/sec, ik ben dus ook gecapped :(

Ik heb nooit geen cap gehad, wat zijn ze toch allemaal aan het frotten bij Tele2/Versatel ??

Ik zit er héél hard overna te denken om na een jaar over te stappen.

[ Voor 15% gewijzigd door gromit77 op 20-02-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
gromit77 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 11:06:
http://www2.versatel.nl/100mb.bin

Normaal haal ik daar makkelijk 1.8mbit/sec.

Nu haal ik daar maar 1.55mbit/sec, ik ben dus ook gecapped :(

Ik heb nooit geen cap gehad, wat zijn ze toch allemaal aan het frotten bij Tele2/Versatel ??

Ik zit er héél hard overna te denken om na een jaar over te stappen.
En nu even in een e-mail voorzien van gebruikersnaam en klantnummer. Het mailadres vind je op de website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd een speed van 1,4mb/s gehad en dat is nu nog steeds het zelfde. Dus geen slechtere cap ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze de snelheid weer lager cappen
en dan bel je de KS nou die wimpellen je gewoon af het zijn hun normen zeggen ze dan
nou daar moet je het maar mee doen
wat kun je anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:42:
Tis toch eigenlijk te gek voor woorden dat ze de snelheid weer lager cappen
en dan bel je de KS nou die wimpellen je gewoon af het zijn hun normen zeggen ze dan
nou daar moet je het maar mee doen
wat kun je anders
Er wordt niet gecapped. Voor zover ik weet was de bron die Ozzy had niet helemaal 100% betrouwbaar. :(

'k snap alleen niet wrom Ozzy dat niet ff op GoT komt melden...waarschijnlijk heeft hij daar geen tijd voor gehad nog... ;)

Ik quote even uit een mailtje wat ik van hem kreeg :
Tja ik vertouwde de boel ook al niet, ik ben via een forum iemand tegen
gekomen die contacten had binnen de tele2 groep. En van hem heb ik het
email adres van diegene gekregen. Ik hem hem toen gemail voor een afspraak
en ok heb ook mijn mobiel nummer aan hem gegeven. Toen hebben we zelfs
telefonisch contact gehad. Maar toen ik wilde terugbellen zaf ik pas dat
hij mij anoniem had gebeld.Ook op zijn email adres krijg ik nu alleen maar
rebouncers .
Overigens heb ik ook e.e.a. nagevraagd en voor mijn contacts bij Tele2 weten is er overigens geen speedcap...Indien mensen een andere mening hebben, kom even met feiten dussuh...met namen etc. Dan kan ik mijn contacts daar mee confronteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:29:
[...]

Er wordt niet gecapped. Voor zover ik weet was de bron die Ozzy had niet helemaal 100% betrouwbaar. :(

'k snap alleen niet wrom Ozzy dat niet ff op GoT komt melden...waarschijnlijk heeft hij daar geen tijd voor gehad nog... ;)

[...]

Overigens heb ik ook e.e.a. nagevraagd en voor mijn contacts bij Tele2 weten is er overigens geen speedcap...Indien mensen een andere mening hebben, kom even met feiten dussuh...met namen etc. Dan kan ik mijn contacts daar mee confronteren.
Staat toch op de Tele2/Versatel site:
"De verbinding blijft voor deze klanten nu wel stabiel, dit heeft echter wel tot gevolg dat de downloadsnelheid voor hen is gelimiteerd tot een maximum van 15.3Mbit/s"
Bij sommige abonnees (ook bij mij ondanks slechts 900meter van centrale) is die maximum nog lager.

[ Voor 4% gewijzigd door dolby op 20-02-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 12:58
dolby schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:46:
[...]

"De verbinding blijft voor deze klanten nu wel stabiel, dit heeft echter wel tot gevolg dat de downloadsnelheid voor hen is gelimiteerd tot een maximum van 15.3Mbit/s"
Bij sommige abonnees (ook bij mij ondanks slechts 900meter van centrale) is die maximum nog lager.
Maar is dit voorgoed nu? Of is het tijdelijk tot dat ze het 1 en ander aangepast hebben? Want als dit er staat mogen ze volgens mij niet meer adverteren met 20 mbit, aangezien er nu hard staat dat het 15,3 is. Hoe dan ook ze komen 15 maart aansluiten bij mij :)

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
En bij mij 2 maart.......en dan heb ik er ook nog telefonie bij, waar naar het schijnt (in die combinatie) de grootste problemen voorkomen........moet ik nog gelukkig zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Crawl NL schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:08:
En bij mij 2 maart.......en dan heb ik er ook nog telefonie bij, waar naar het schijnt (in die combinatie) de grootste problemen voorkomen........moet ik nog gelukkig zijn :?
Lol heb ook telefoon erbij, en zelfs voetbal :P

Nog ff een vraagje voor de mensen die hun versatel modem in een router hebben geprikt. Moet deze nou ADSL2 geschikt zijn? Want jullie zetten zeg maar een internetverbinding op via DHCP, maar dan moet hij volgens mij toch ADSL2 geschikt zijn of zit ik er naast? lijkt me dat ADSL2 voor het modem geld en dus voor het samsung device van Versatel.

[ Voor 35% gewijzigd door Operations op 20-02-2006 20:26 ]

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

kan je hier een linkje van geven misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
TheGeneral schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
[...]

Me too......als het K^%$te is kunnen we nog altijd bij elkaar uithuilen... :+
Een aantal klanten ondervond problemen met de snelheid en stabiliteit van de verbinding. Om dit te ondervangen hebben wij voor een aantal klanten aanpassingen gedaan. De verbinding blijft voor deze klanten nu wel stabiel, dit heeft echter wel tot gevolg dat de downloadsnelheid voor hen is gelimiteerd tot een maximum van 15.3 Mbit/s.
Snelheidsverlaging op verzoek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheGeneral schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
[...]

Nog ff een vraagje voor de mensen die hun versatel modem in een router hebben geprikt. Moet deze nou ADSL2 geschikt zijn? Want jullie zetten zeg maar een internetverbinding op via DHCP, maar dan moet hij volgens mij toch ADSL2 geschikt zijn of zit ik er naast? lijkt me dat ADSL2 voor het modem geld en dus voor het samsung device van Versatel.
Een router heeft niets met adsl(2) te maken, je kan hem bijv. ook met een kabelmodem gebruiken.
Wat wel vervelend is, is dat op het Davolink modem dhcp niet uit kan, je kan wel de range beperken tot 1 ip, zodat de router met een eigen ip range kan werken.
Het Samsung device heeft ook al weinig met adsl(2) te maken, deze heeft een 100Mb ethernetverbinding met het Davolink modem en meer is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Een tijdje terug ben ik eens gaan zoeken naar ADSL2+ ISP's en kwam ook bij dit paket aan. Ik emailde Tele2 met een paar vraagjes maar kreeg dit (rare) antwoord terug
Geachte heer ,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het antwoord van Tele2 op uw vraag is:

Helaas word het Compleet Voetbal abonnement niet meer geleverd. Voor een overzicht van de abonnementen die nog verkrijgbaar zijn kunt u gaan naar onze website www.tele2.nl. Daar kunt u ook de postcodecheck opnieuw doen om te kijken welke abonnement bij u verkrijgbaar zijn en u kunt het pakket naar keuze ook gelijk online bestellen.
Lijkt me niet helemaal correct of wel soms?

Hoe dan ook ik weet toch niet of dit paket wel helemaal goed voor mij is want ik lees in dit topic nogal veel klachten en als ik ergens niet tegen kan is het als dingen niet werken. Of zit ik er erg naast en zijn de meeste klachten overdreven?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Crowmeister schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:23:

Hoe dan ook ik weet toch niet of dit paket wel helemaal goed voor mij is want ik lees in dit topic nogal veel klachten en als ik ergens niet tegen kan is het als dingen niet werken. Of zit ik er erg naast en zijn de meeste klachten overdreven?
Ach problemen zijn er overal.......

Wel een vreemd mailtje btw.......je kunt voetbal compleet nog steeds bestellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

RAAR ik heb vandaag tot twee maal toe contact gehad met de KS.
Daar werd mijn bij het tweede gesprek door een medewerker van Tele2
verteld dat er ook op 1.2mb per seconde begrenst.
Ik ben daar aardig boos over geweest want ik zat al drie maanden op
minstens 1.7. En nu zit ik nog onder de 1.2. Hoe kan dat.
Ik ga proberen onder deze oplichters uit te komen. Klote ellende is allemaal
na de update begonnen.

Gr Ontevreden gebruiker. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Speedy-Andre schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:14:
[...]
Wat wel vervelend is, is dat op het Davolink modem dhcp niet uit kan, je kan wel de range beperken tot 1 ip, zodat de router met een eigen ip range kan werken.
Ik kan de ip-range niet kleiner dan 5 adressen instellen, jij wel dan? Dat is juist het verrotte, met 1 ip zou ik ff een geleende laptop eraan hangen met een lease van een paar jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Crawl NL schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:27:
[...]

Ach problemen zijn er overal.......

Wel een vreemd mailtje btw.......je kunt voetbal compleet nog steeds bestellen 8)7
Nou niet bij mijn huidige ISP. Ik heb een 8192/1024 abo en dat krijg ik helemaal zonder downtime of gezeur met modems, nog nooit één probleem mee gehad. Maar zijn de problemen erg of valt het wel mee en heeft niet iedereen deze problemen?
Ik lees problemen over snelheid en modems (die snelheid dalen na gebruik van telefoon). Is dat het ergste?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheLemon schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:01:
[...]

Ik kan de ip-range niet kleiner dan 5 adressen instellen, jij wel dan? Dat is juist het verrotte, met 1 ip zou ik ff een geleende laptop eraan hangen met een lease van een paar jaar ofzo.
True, kan hier ook niet :'(
Maar met een range van 5 heb je genoeg mogelijkheden voor de andere router denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:06:
Bullshit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:06:
[...]

Ik ben daar aardig boos over geweest want ik zat al drie maanden op
minstens 1.7. En nu zit ik nog onder de 1.2. Hoe kan dat.
Ik ga proberen onder deze oplichters uit te komen. Klote ellende is allemaal
na de update begonnen.

Gr Ontevreden gebruiker. :( :(
11 mbit 18mbit ? ach als het "overall" goed werkt(tv, telefoon etc ) zijn er VEEL meer tevreden klanten! Daar gaat het om, niet om enkele mensen die PERSEE snel willen voor alleen Internet. Dan neem je toch 24mbit KPN DSL oid .... Verder is het lekker snel downloaden bij 1% van de mensen echt ZEER belangrijk de rest denk " ach die file komt niet over 1 minuut binnen maar over 2 minuten " Verder gebruik je toch niet die snelheid de hele dag door. Cijfers en feedback liegen er niet om dat een GROOT deel tevreden is met dit product en dit product heeft op de lange duur MEER te bieden dan een ISP die internet aanbied JUIST daarom gaat het...
Er wordt verder ook gezegt dat ze TOT 20mbit gaan niet dat ze het aan iedereen kunnen leveren ivm techniek van 3P. Anyway als je echt deze snelheid alleen voor internet wilt gebruiken kan je het beste ADSL2+ Only of UPC extreme nemen.

Overigens vind ik het persoonlijk nogal gezeur over dat ietsie pietsie meer snelheid ... je bestandje komt echt wel binnen hoor....

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oinkoink12
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-07 15:30
daar gaat het toch niet om.

Als jij een ferrari koopt om de snelheid en prestige van het product. En je krijgt een Smart cabrio met een max van 120, ben jij toch ook niet tevreden?

Ook al zou je met die smart toch best op je bestemming kunnen komen.

Of het nou 1 of 2 uur duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij ervaren IT ers met een paar collega's ( ex wanadoo medewerkers)

Kunnen U misschien van dienst zijn.

Leg wel Uw Probleem goed uit.

Wij doen dit puur voor de Hobby en kunnen dus misschien niet alle mail
beantwoorden maar we doen ons best.

Ik ( Harold ) ben werkzaam geweest als It 'er bij wanadoo .
En mijn maat Frank studeert BIK ( bestuurlijk informatie Kunde).

Dus we proberen jullie te helpen.

Ps bij snelheidsmetingen ::: Alvoren ons te mailen>>verwijder de splitter>>>reset Modem(harde reset)>>>Spanning minstens 10 min van het Modem.

Wij checken allebei van een andere lokatie minsten twee maal per dag de mailbox.

ook is hier veel te vinden http://forum.versatel.nl/

Veel succes..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:17
euhm

Er zit enkel een cap op 1 type wijkcentrale op 15mbit. Dit is gedaan om de stabiliteit voor the time being te kunnen garanderen.

Er is geen andere cap gekomen, dit zijn enkel geruchten.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:29:
[...]Tja OzzY moest werken.
Vmaster heeft gelijk ik heb een onbetrouwbare bron die kleemde een mederker te zijn te snel op zijn woorden geloofd.Maarja van foutem leert men. Sorry voor het ongemak vanaf nu trek ik eerst mijn bronnen na. En anders vraag ik het eerst na aan de Vmaster..

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ps bij snelheidsmetingen ::: Alvoren ons te mailen>>verwijder de splitter>>>reset Modem(harde reset)>>>Spanning minstens 10 min van het Modem.

Wij checken allebei van een andere lokatie minsten twee maal per dag de mailbox.

Veel succes..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Net Tele 2 gebeld om mijn versatel 20mbit + voetbal om te zetten naar een 20mbit+voetbal+telefonie. Kreeg de melding dat het een heel nieuw product was en dat ik pas per 1 Maart hiervoor aangemeld kon worden. Of ik dan even terug wou bellen.

Nou vind ik dat prima en de dame aan de lijn was zeer beleefd maar ze zei ook dat de dienst pas 2 a 3 weken in de lucht was terwijl ik dacht dat het telefonie gedeelte al sinds oktober aanwezig was. Of zou dit komen omdat het nu Tele2 is?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Speedy-Andre schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:14:
[...]

Een router heeft niets met adsl(2) te maken, je kan hem bijv. ook met een kabelmodem gebruiken.
Het Samsung device heeft ook al weinig met adsl(2) te maken, deze heeft een 100Mb ethernetverbinding met het Davolink modem en meer is niet nodig.
Gebruik jij een andere router om goed te kunnen VPN-en? Jij gaat er nu volgens mij vanuit dat je de modem in een LAN port stopt ipv een WAN port of niet?

En ik krijg toch maar 1 device of niet? Of krijg ik en een samsung device en een davolink modem?

[ Voor 7% gewijzigd door Operations op 21-02-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 03:15:

Veel succes..
Ik hoop dat veel mensen om je hulp komen vragen...wel aardig hoor ;) maar ehh....wrom post je niet meer onder de naam Ozzy?? :)

[ Voor 22% gewijzigd door TheVMaster op 21-02-2006 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
matsume schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:23:
Ik heb een vraagje:

Met de postcode check in de startpost zie ik dat ik 2746 meter van de centrale afzit.
daaronder staat:

BaByXL bbned MXStream Versatel
Niet beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar Beschikbaar

Hier staat dus Versatel beschikbaar. Op de site van tele2 kan ik geen postcode check vinden(alleen als je klikt bestellen, maar dan vul je alles in en gaat ie naar de canal + site).
Kan ik nu tele2(versatel) nemen? of heeft iemand in groningen ook tele2(versatel)?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ehh die postcodecheck in de startpost is alleen bedoeld voor de afstandsmeting :)

De postcodecheck die je op de Tele2 website tegenkomt kun je maar beter voor waar aannemen (als je dus wat wilt bestellen..dan zie je gelijk of het beschikbaar is :)

'k zal eens informeren naar een direct-postcode-check-linkje. Overigens hebben wij ook al een verzoek ingediend om een postcodecheck van Tele2 te mogen voeren, maar dit wil tele2 weer niet....waarschijnlijk omdat ze zelf ehh..niet echt een pcc hebben.., |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
TheVMaster schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:27:
[...]

Ehh die postcodecheck in de startpost is alleen bedoeld voor de afstandsmeting :)

De postcodecheck die je op de Tele2 website tegenkomt kun je maar beter voor waar aannemen (als je dus wat wilt bestellen..dan zie je gelijk of het beschikbaar is :)

'k zal eens informeren naar een direct-postcode-check-linkje. Overigens hebben wij ook al een verzoek ingediend om een postcodecheck van Tele2 te mogen voeren, maar dit wil tele2 weer niet....waarschijnlijk omdat ze zelf ehh..niet echt een pcc hebben.., |:(
Dat bedoel ik ook, de postcodecheck van tele2. Bij bestellen zie ik er 1, maar vul ik die in, dan kom ik op een Canal+ site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
matsume schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 11:34:
[...]

Dat bedoel ik ook, de postcodecheck van tele2. Bij bestellen zie ik er 1, maar vul ik die in, dan kom ik op een Canal+ site.
Dan is het voor jou nog niet beschikbaar :p ik heb Versatel weer gemaild :( maar de productmanager (die ik de vorige keer ook over dit issue heb gemaild) is op vakantie t/m 6 maart :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Hmm
Ik zou vandaag aangesloten worden.
Gister belde monteur dat het niet door zou gaan
en hij die dag terug zou bellen,
niets meer gehoord
Vandaag zelf maar weer gebeld
het bekende kastje en de muur...
Tele2 weet het niet en verbind je door met het installatie buro
die kunnen niks zien en gaan het doorgeven aan "de andere afdeling" en die gaan mij terug bellen...
op de vraag wanneer krijg je geen antwoord..

WAT NU???

Het maakt mij niet uit of het nou vandaag of morgen is, maar ik wel wel weten wanneer
zo kost het me vrije dagen waar ik niks aan heb.

Iemand een idee om het een beetje te versnellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ron555 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:52:
Hmm
Ik zou vandaag aangesloten worden.
Gister belde monteur dat het niet door zou gaan
en hij die dag terug zou bellen,
niets meer gehoord
Vandaag zelf maar weer gebeld
het bekende kastje en de muur...
Tele2 weet het niet en verbind je door met het installatie buro
die kunnen niks zien en gaan het doorgeven aan "de andere afdeling" en die gaan mij terug bellen...
op de vraag wanneer krijg je geen antwoord..

WAT NU???

Het maakt mij niet uit of het nou vandaag of morgen is, maar ik wel wel weten wanneer
zo kost het me vrije dagen waar ik niks aan heb.

Iemand een idee om het een beetje te versnellen??
Mailtje sturen naar de Tele2 Klacht Groep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42
Sinds donderdag heb ik de extra televisiekanalen erbij. Ik zie de nieuwe zenders echter nog niet terug in de mediabrowser (via televisie -> televisiezenders) ook niet na een update. Is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 08:08:
...
...
En 'de mailbox' is welk adres? Beetje vreemde vorm van spam vind ik dit, waarom post je tweemaal hetzelfde bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheLemon schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:18:
[...]

En 'de mailbox' is welk adres? Beetje vreemde vorm van spam vind ik dit, waarom post je tweemaal hetzelfde bericht?
[OT]
Username en taalgebruik doet me denken aan een paar stropdassen uit een 'andere wereld' met dat U enzo ;)
Maar misschien helpt dat wel bij de klachtengroep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm ik wil eigenlijk ook overstappen naar adsl met telefonie omdat me vriendin en ik uit eelkaar gegaan zijn (met samenwonen that is we zijn nog wel bij elkaar verder) maar bel haar nu dus best veel en dat is redelijk prijzig maar als gratis kan (nou ja zo ver gratis gratis is natuurlijk) dan is dat mooi mee genomen denk dat ik morgen ook maar eens bel naar helpdesk om te vragen hoe dat zit met dat 1 maar gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gromit77
TweakersOnly schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:24:
Sinds donderdag heb ik de extra televisiekanalen erbij. Ik zie de nieuwe zenders echter nog niet terug in de mediabrowser (via televisie -> televisiezenders) ook niet na een update. Is dit bij iedereen zo?
't zelfde hier.

Ik kan die extra zenders nog niet ontdekken, niet dat ik er op zit te wachten, mijn schotel geeft een beter beeld.
Ook een modem reset wil niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:20
Ik zie ze ook niet in het overzicht. Gisteren zijn de voetbalkanalen 2 plekken opgeschoven. Dat merkte ik pas na 22:00. Omdat ik tot 22:00 maar iets van 30k haalde. Reset van het modem haalde ook geen moer uit. Jammer, maar hopelijk eenmalig.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
gromit77 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 00:55:
[...]

't zelfde hier.

Ik kan die extra zenders nog niet ontdekken, niet dat ik er op zit te wachten, mijn schotel geeft een beter beeld.
Is dat een veel beter beeld of is het enigzins van vergelijkbare kwaliteit ?

En ook een algemene vraag.....hoe is de beeldkwaliteit ten opzichte van het aloude anoloog ??

[ Voor 14% gewijzigd door Crawl NL op 22-02-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
STekker van het modem eruit....even wachten...stekker er weer in. Toen had ik alle zenders enneh..het logo van Versatel is nu verandert in die van Tele2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:42
TheVMaster schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:52:
STekker van het modem eruit....even wachten...stekker er weer in. Toen had ik alle zenders enneh..het logo van Versatel is nu verandert in die van Tele2 :)
Ik heb ook alle zenders, maar ik zie deze zenders niet terug in het menu van de decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
TweakersOnly schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:32:
[...]
Ik heb ook alle zenders, maar ik zie deze zenders niet terug in het menu van de decoder.
Vreemd....Ik hoorde trouwens (wederom uit betrouwbare bron) dat er op 1 maart wordt begonnen met het officieel pilotten van Tele2 TV :) (dus met het complete zenderpakket)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron555
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Na mijn melding van gister dat er een probleem was met de installatie (datum/afzegging/geen communicatie)
Staat er vandaag ineens een monteur, die wist van het hele verhaal niks.
Afijn lang verhaal kort:
Alles geinstalleerd en het werkt prima.
Download is ruim 1,45mb, telefoon werkt en tv ook, hoewel ik daar verder nog niet naar heb kunnen kijken.
Installatie ging vlot op het afwerken na maar ik had dan ook gezegd zorg maar dat het werkt
afwerking doe ik zelf wel....

Op slechte communicatie na (maar bij welke isp is dat wel goed) DIK tevreden!

Wel even afwachten of het stabiel blijft, maar het ziet er goed uit.
Momenteel dus geen reden tot klagen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
De spanning stijgt hier..... :*) Ik ben volgende week donderdag aan de beurt...Ik hoop in ieder geval tot woensdag online te zijn.....
TheVMaster schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:53:
Ik hoorde trouwens (wederom uit betrouwbare bron) dat er op 1 maart wordt begonnen met het officieel pilotten van Tele2 TV :) (dus met het complete zenderpakket)...
En dat zou natuurlijk helemaal mooi samenvallen.......Maar nogmaals de vraag...hoe is de kwaliteit ten opzichte van het huidige analoog ?? Krijgen we nu eens eindelijk wat concurrentie tov de kabelaars ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm ik moet eerlijk zeggen dat Casema hier in Amersfoort best netjes beeld geeft gewoon Analoog that is. Maar dat ligt er ook aan per wijk bij mijn ouders bijvoorbeeld is het al wat minder. Maar goed het gaat mij meer om de prijs een standaard pakket kost bij casema 15 euro (dat zit er gewoon bij in zeg maar). Dus als het duurder als dat word heeft het voor mij althans weinig nut. Je kan gratis digitale tv ontvangen je moet alleen de ontvanger betalen het signaal is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:56:
De spanning stijgt hier..... :*) Ik ben volgende week donderdag aan de beurt...Ik hoop in ieder geval tot woensdag online te zijn.....

[...]

En dat zou natuurlijk helemaal mooi samenvallen.......Maar nogmaals de vraag...hoe is de kwaliteit ten opzichte van het huidige analoog ?? Krijgen we nu eens eindelijk wat concurrentie tov de kabelaars ??
Bij mij is de kwaliteit zeker net zo goed als analoog, maar ik heb wel een 100Hz bb tv enneh..een SUPERGOED analoog signaal. Digitale TV van @ Home ziet er (bij mijn buurman met ook 100hz tv) net zo goed uit als dat van Tele2.

Wel zit er af en toe een hikje in het signaal, maar ik weet niet hoe erg dat bij bv. TV Home is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Ik ben in het bezit van een LCD (26" Sony Bravia) deze staat in de ene (computerhoek) van onze woonkamer, in de andere hoek staat onze Philips Pixel Plus wat met het signaal van UPC er erg strak uitziet.....op m'n lcd wat minder, ik hoop dus dat het digitale signaal het beeld wat ten goede zal komen....ben benieuwd. Ik las wel dat je maar 1 tv kan aansluiten op de decoder......gaat dit nog veranderen in de toekomst.....ik bedoel komt er nog een andere decoder ??

[ Voor 46% gewijzigd door Crawl NL op 22-02-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Je kunt meerdere tv's aansluiten, alleen maar 1 kanaal tegelijk bekijken. Op het modem zit een aansluiting voor nog een decoder, dus ook dit moet kunnen. Hou er alleen rekening mee dat bij gelijktijdig tv kijken jouw beschikbare bandbreedte flink omlaag gaat.

Digitaal tv heeft bij mij de voorkeur. In mijn nieuwbouwwijk heb ik nooit sterk analoog signaal gehad. Digitaal heeft naar mijn mening veel meer kleur en natuurlijk geen last van ruis. Vooral van dat laatste heb ik bij analoog signaal veel last van. Maar wat ik zelf persoonlijk super irritant vind is dat ik elk uur wel minstens 2 maal glitches / hickups zie. Dat komt bij mij erg FC Knudde over. Ik heb het op elk kanaal. Soms 1 seconde, soms 2. Hoe kort ook, het is irritant. Vooral tijdens een spannende film waarbij je de clue net mist. Ander nadeel is de compressie. Vooral op Cartoon Network zie je blokjes in een anders rechte zwarte lijn.

In de week dat ik het product heb is de decoder al 4x gereset. Echt de stekker er uit en er weer in. Daarnaast heb ik 'm 4x gewoon uit en aan moeten zetten met de remote. Wat mij ook stoort is dat het volume dan soms weer op nul staat. Mag je weer 30x op de remote rammen want ingedrukt houden werkt niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Die Bruine op 22-02-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Die Bruine schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:14:
Je kunt meerdere tv's aansluiten, alleen maar 1 kanaal tegelijk bekijken. Op het modem zit een aansluiting voor nog een decoder, dus ook dit moet kunnen. Hou er alleen rekening mee dat bij gelijktijdig tv kijken jouw beschikbare bandbreedte flink omlaag gaat.

Digitaal tv heeft bij mij de voorkeur. In mijn nieuwbouwwijk heb ik nooit sterk signaal gehad. Digitaal heeft naar mijn mening veel meer kleur en natuurlijk geen last van ruis. Vooral dat laatste heb ik veel last van. Maar wat ik zelf persoonlijk super irritant vind is dat ik elke uur wel minstens 2 maal glitches / hickups zie. Dat komt bij mij erg FC Knudde over. Ik heb het op elk kanaal. Soms 1 seconde, soms 2. Hoe kort ook, het is irritant. Vooral tijdens een spannende film waarbij je de clue net mist. In de week dat ik het heb is de decoder al 4x gereset. Echt de stekker er uit en er weer in. Daarnaast heb ik 'm 4x gewoon uit en aan moeten zetten met de remote. Wat mij ook stoort is dat het volume dan soms weer op nul staat. Mag je weer 30x op de remote rammen want ingedrukt houden werkt niet.
Die remote is zowieso ERRUG brak. Ik heb laatst de Logitech Harmony 525 gekocht en daarmee bedien ik nu ook de decoder. Dat werkt echt 100x beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
Ik moet ook maar eens zoiets gaan zoeken. Want MCE remote, TV remote en dan nu Versatel Remote. Nee dat is mij teveel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds drie weken aangesloten 1200 meter van de centrale.
Snelheid 1.4 mb/sec Is dat goed.
Kan misschien iemand mij dat laten weten.

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gromit77
Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:19:
[...]

En ook een algemene vraag.....hoe is de beeldkwaliteit ten opzichte van het aloude anoloog ??
Geef mij maar schotelkwaliteit, veel scherper beeld dan die Tele2/Versatel ooit kan produceren.

De beeldkwaliteit is ten opzichte van de aloude anoloog wel een stuk beter, maar kan nogmaals niet tippen aan schotelkwaliteit.
Nu moet Ned. ineens massaal aan de digitale tv, 't is gewoon een marketingtruc om meer geld in het laadje te krijgen bij die kabelboeren. Wil je echt digitaal gaan tv kijken, dan moet ik in mijn ogen voor de schotel gaan. Een hele prettige bijkomstigheid is ook dat schotel kijken stukke goedkoper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gromit77
Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:19:
[...]

Geef mij maar schotelkwaliteit, veel scherper beeld dan die Tele2/Versatel ooit kan produceren.

De beeldkwaliteit is ten opzichte van de aloude anoloog wel een stuk beter, maar kan nogmaals niet tippen aan schotelkwaliteit.
Nu moet Ned. ineens massaal aan de digitale tv, 't is gewoon een marketingtruc om meer geld in het laadje te krijgen bij die kabelboeren. Wil je echt digitaal tv gaan kijken, dan moet je in mijn ogen voor de schotel gaan. Een hele prettige bijkomstigheid is ook dat schotel kijken stukke goedkoper is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Schotel is voor mij geen optie........of ze moeten iets uitvinden dat je zonder zo'n skotelbrai zenders kunt ontvangen.....Wel prettig om te weten dat het signaal van Tele2 wat scherper is dan het aloude analoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEY IK VROEG WAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-s-p-e-r
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-06 21:58
En mensen die vragen.. worden overgeslagen.

Asociaal figuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:02:
Sinds drie weken aangesloten 1200 meter van de centrale.
Snelheid 1.4 mb/sec Is dat goed.
Kan misschien iemand mij dat laten weten.

Pieter
Ja pieterbaas das een goeie snelheid en nou mond houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
Dit is je eerste en laatste waarschuwing: Gedraag je normaal of ga je ergens anders vermaken.

Zie ajb: Registratievoorwaarden en faq en Internet & Telefonie - policy en FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-a-s-p-e-r schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:50:
[...]

En mensen die vragen.. worden overgeslagen.

Asociaal figuur.
inderdaad ja

grapjas dit is een discussie forum geen schreeuw hoek !!??

Verwijderd

Jemig wat een reactie's ik vroeg alleen maar wat hoor.
Gewoon allemaal rustig blijven ik doe toch niets verkeerd.
Ik scheld niet , ik maak niemand zwart.
Maar toch bedankt voor de reactie.

Groetjes,

pieter de zaadschieter.

Verwijderd

ter info boys

klik hier als u deze pagina niet kunt lezen

Geachte heer/mevrouw,

Vorige week hebben we u geïnformeerd over de uitbreiding van het aantal tv-kanalen met o.a. RTL4 en SBS6. Vanaf donderdag 23 februari voegen we wederom een aantal kanalen toe waaronder muziekzenders. Op deze manier kunnen we de kwaliteit van de ontvangst op uw tv en ons netwerk optimaal testen.

Kijk donderdagavond 23 februari tussen 20.00 uur en 22.00 uur televisie via uw digitale decoder en tel het aantal tv-kanalen. U kunt heel eenvoudig zappen tussen de tv-zenders via de pijltjes-knoppen op uw afstandsbediening. Deze tv-kanalen zijn dus niet terug te vinden via het televisie-zender overzicht van de mediabrowser.

Ga vervolgens naar www.tele2.nl/tvtest, geef antwoord op de vragen en vul het aantal tv-zenders in. U kunt uw antwoorden donderdag 23 februari tot 23.00 uur insturen. De winnaar wordt op 2 maart 2006 bekend gemaakt op www.tele2.nl/tvtest.

Mevrouw van Schaik uit Arnhem heeft de Samsung LCD TV gewonnen in de eerste tv-test. Het juiste antwoord was 24 tv-kanalen voor klanten met Compleet Voetbal en 21 tv-kanalen voor klanten met Compleet Family. Mevrouw van Schaik, hartelijk gefeliciteerd!

Vanaf maandag 27 februari wordt de mediabrowser (het menu op uw tv) vernieuwd. U vindt de nieuwe tv-kanalen dan terug in de mediabrowser. Tv-kanalen zoeken en selecteren wordt dan een stuk eenvoudiger. Via onderstaande link kunt u de huidige mediabrowser handleiding raadplegen. Vanaf maandag 27 februari vindt u via deze link de nieuwe versie van deze handleiding.

Wij wensen u veel kijkplezier!

Met vriendelijke groet,

Peter Heuman
Sales & Marketing Manager

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Opzegging Versatel ADSL abonnement
Beste Versatel-klant,
Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw schrijven betreffende de opzegging voor uw Versatel ADSL abonnement.

Uw verzoek is door ons verwerkt. Wij beëindigen uw abonnement. Binnen circa 1 week ontvangt u hierover tevens een bevestiging per brief. Hierin staat de exacte datum vermeld waarop uw abonnement beëindigd word.

Uw e-mail adres blijft bestaan.

Mocht u nog vragen hebben, bezoek dan de online helppagina s op www.versatel.nl/klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Versatel Nederland B.V.
Klantenservice
Toch typerend dat een abonnement opzeggen sneller wordt afgehandeld door Tele2, dan een abonnement aansluiten :P

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm zit je al jaar bij Versatel dan ? ik wil eigenlijk naar wannadoo toe niet omdat versatel slecht is maar omdat het goedkoper is. Me vriendin en ik zijn uit elkaar gaan wonen en ik moet nu in eens alles zelf betalen. Maar denk dat het niks anders word dan wachten :D

Van dat tv gebeuren das wle weer goed nieuws :)

Verwijderd

Koen,
Als je gaat opzeggen, ga je echt wat missen.
Tele2 gaat erg veel tv zenders uitzenden tegen een zeer concurerende prijs.
In Almere is upc analoog sbs6 en veronica op mijn lcd tv niet om aan te zien en heb ik veel storing op ned 2. Via Tele2 zijn alle zenders haar scherp.

• Die Bruine
Ik betaal geen zak tot ik geen glitches meer heb. Gisteren Once Upon... gekeken. Echt elk spannend moment weer een freeze. Ik heb in 1 uur zeker 27 freeze geteld. Zijn er 26 teveel.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:07:
Koen,
Als je gaat opzeggen, ga je echt wat missen.
Tele2 gaat erg veel tv zenders uitzenden tegen een zeer concurerende prijs.
In Almere is upc analoog sbs6 en veronica op mijn lcd tv niet om aan te zien en heb ik veel storing op ned 2. Via Tele2 zijn alle zenders haar scherp.
Inderdaad, ik ben ook zeer tevreden met het beoogde TV aanbod. De kwaliteit is ook zeer goed te noemen.

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
En ja hoor het is weer gebeurd!!!!!!

Gisteren haalde ik nog de welbekende speedcap van 1,55Mb/s
Vandaag is dat het magische getal van............. 1 MB/s

Dat is dus 8 Mbit !!

Terwijl er op mijn lijn dus 18 Mbit gehaald kan worden!!
Meer mensen in Rdam of omstreken last van?

Ik weet het nu zeker, volgend jaar geen Versatel meer voor mij, ondanks ik echt een voetbalfanaat ben.

Edit : Oow wacht ik krijg ineens een Dejavu!

Ik zie net bij de mededelingen staan:
Voorgaande storingen

Aankondiging Netwerkonderhoud (22-02-2006)
In de nacht van woensdag 22 februari op donderdag 23 februari zal er onderhoud plaatsvinden in de regio's:
Amsterdam, Den Bosch, Rotterdam en Zwolle. Klanten met een 4 of 20 Mb abonnement kunnen hierdoor problemen ondervinden met hun verbinding.
Starttijd: 00:00
Eindtijd: 09:00
Onze excuses voor het eventuele ongemak.
En kijk eens wat ik in het begin van Versatel, meemaakte let ook goed op de datums van de quote!
henkyyyyyyy schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:39:
Oke , ben vanmorgen rond half negen aangesloten. Monteur was binnen 3 kwartier weg!

Decoder werkt ! Er zitten 2 voorbeeldwedstrijden bij, kwaliteit is goed!
Internet werkt ook perfect!

18mbit down , zo rond de 2,23MB per seconde!

Tot nu toe zeer tevreden!
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 11:35:
[...]

Waar heb je dit gelezen ?
Dit is namelijk precies bij mij ook het geval.

Na de landelijke storing is mijn internet niet sneller geweest dan 1,55Mb/s terwijl hij eerst veel hoger was.(meerdere mensen hebben dit probleem)
Nu dus geen algehele storing, maar onderhoud!
Waarschijnlijk omdat ze iedereen weer wilde cappen op 8 Mbit.
Heb net weer gebeld, maar zoals gewoonlijk weten ze weer van niks.

[ Voor 67% gewijzigd door henkyyyyyyy op 23-02-2006 12:05 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• dolby
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:24:
En ja hoor het is weer gebeurd!!!!!!

Gisteren haalde ik nog de welbekende speedcap van 1,55Mb/s
Vandaag is dat het magische getal van............. 1 MB/s

Dat is dus 8 Mbit !!

Terwijl er op mijn lijn dus 18 Mbit gehaald kan worden!!
Meer mensen in Rdam of omstreken last van?

Ik weet het nu zeker, volgend jaar geen Versatel meer voor mij, ondanks ik echt een voetbalfanaat ben.
Misschien komt de tele2klachtengroep in actie tegen de speedcap? :P

Verwijderd

Info van tele2
Er is een plafond ingebouwd van max 15 Mb, om stabiliteit te krijgen.
Op termijn zal de 20 Mb weer naar oude niveau gaan.
Maar bedenk, dat als je 2 pc's en de decoder hebt aanstaan je download snelheid vertraagt.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
dolby schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:58:
[...]

Misschien komt de tele2klachtengroep in actie tegen de speedcap? :P
Tjah...volgens mij is die speedcap (die overigens niet voor iedereen geldt) om de stabiliteit te waarborgen . Volgens mij is het fijner om iedereen 15Mbit te geven, dan sommigen 20Mbit en anderen 8Mbit :)

Op dit moment lijkt het me dus onnodig om hier tegen in actie te komen. De klachtgroep is ook meer voor de mensen met echt langdurige klachten.

Als je overigens langdurig grote snelheidsproblemen hebt (zeg maar continue 300Kb/sec downloadsnelheid op 500 meter afstand van de centrale) dan kun je altijd een mail sturen naar snelheid@tele2klachtgroep.nl wij kijken dan per geval of het zin heeft om hier contact over op te nemen met Tele2 :)

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:55:
Als je overigens langdurig grote snelheidsproblemen hebt (zeg maar continue 300Kb/sec downloadsnelheid op 500 meter afstand van de centrale) dan kun je altijd een mail sturen naar snelheid@tele2klachtgroep.nl wij kijken dan per geval of het zin heeft om hier contact over op te nemen met Tele2 :)
Als je een dusdanig slechte snelheid hebt, kun je ook gewoon naar de klantenservice bellen hoor...

• Robinter79
Ik zie er al weer wat zendertjes bij: TMF, MTV, TRT, Rai Uno. Hopelijk later nog meer. MTV is bij van zeer slechte kwali. Blijft haken, steken, hangen, pruttelen en alles wat een voor een tv verboden is ;)

Hoe zijn bij jullie de radiozenders? Bij mij sommige goed, maar ook een paar nog extreem slecht.

En misschien wel grappig:

Welke tv kanalen missen jullie nog? Ik vind The Box erbij nog wel leuk en Eurosport ofzo.

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

@henky, waar in Rotterdam ongeveer ? Ikzelf(Kralingen/Crooswijk) heb voor en na de onderhoud nergens last van, behalve van de vermoedelijke speedcap die er bij mij vanaf het begin er al op zat. Een vriend van me een paar blokken verderop, die op een andere centrale is aangesloten heeft sinds de laatste firmware update een aantal weken geleden wel hopeloos veel problemen met disconnects en idd ook soms veel lagere speeds (van 1.8meg naar net 1meg). Gezien de gesprekken met de helpdesk lijkt het erop dat ze al wisten dat ze woensdag een onderhoud gingen uitvoeren ivm deze problemen en misschien na aanleiding van klachten. (Hij mocht later op de week nog een keer bellen als zijn problemen niet waren verholpen). De disconnects kwamen vaak voor in 'drukke' uren op de dag, dus het zou best kunnen dat ze capaciteitsprobs hebben oid en nu mensen tijdelijk lager cappen om die grote disconnect problemen op te lossen...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:30:
[...]

Als je een dusdanig slechte snelheid hebt, kun je ook gewoon naar de klantenservice bellen hoor...
Da's waar 8)7

• Nosfera7u
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-08 11:19
Niet alleen in Rotterdam is het janken geblazen met Versatel\TeleNEE.
Ik heb sinds 2 weken alleen maar gezeik met dat grafzootje daar.

Eerst begon mijn lijn steeds uit te vallen, Inet lampje op rood adsl lampje groen.
Mijn snelheid gedropped van 1600 Kbytes/S ---> 950 KBytes/sec :(
Al ik weet niet hoevaak gebeld naar die %$&*%&*%&* helpdesk.
Nu komt er morgen iemand naar mijn kabels kijken :Z , niet dat ze daar iets vinden
want alle kabels zijn goed (sluit zelf zakelijke lijnen aan bij klanten)

Gisterenavond nog een keer gebeld over de drama snelheid die ik haal, krijg je zo'n irritant
K mannetje aan de lijn die alleen zegt :

Volgens ons voldoet U aan de NORM

Gezegd, nog rustig , dat het toch niet kan dat het eerst altijd 1600 is geweest en nu op dezelfde snelheid zit als mijn 8Mbit lijn van Demon destijds.......
Weer hetzelfde antwoord : U voldoet aan de NORM!!!!! AAAARGHH 8)7 8)7 8)7

Ik wacht morgen nog geduldig af tot die gast van dat technisch bedrijf is langsgeweest, is het dan nog niet opgelost, dan blokkeer ik mijn rekening voor versatel/tele2 en dan kunnen ze hun zootje ophalen......

Klanten krijgen is makkelijk, klanten houden dat is een kunst die ze bij Versadel TeleNee niet snappen!!!!!

Ik ben niet ontspoord, heb nooit op de rails gestaan

Verwijderd

Modbreak:.

[ Voor 99% gewijzigd door bjck op 26-02-2006 14:05 ]

Verwijderd

Modbreak:.

[ Voor 95% gewijzigd door bjck op 26-02-2006 11:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:38:
Ik zal u nog laten weten hoeveel schadevergoeding ik vraag.
Oh mên, de professionaliteit straalt er echt vanaf :z.

Verwijderd

Weet er iemand eigelijk wat de downtime van Tele2/Versatel is?

Verwijderd

Nosfera7u schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:00:
Niet alleen in Rotterdam is het janken geblazen met Versatel\TeleNEE.
Ik heb sinds 2 weken alleen maar gezeik met dat grafzootje daar.

Eerst begon mijn lijn steeds uit te vallen, Inet lampje op rood adsl lampje groen.
Mijn snelheid gedropped van 1600 Kbytes/S ---> 950 KBytes/sec :(
Al ik weet niet hoevaak gebeld naar die %$&*%&*%&* helpdesk.
Nu komt er morgen iemand naar mijn kabels kijken :Z , niet dat ze daar iets vinden
want alle kabels zijn goed (sluit zelf zakelijke lijnen aan bij klanten)

Gisterenavond nog een keer gebeld over de drama snelheid die ik haal, krijg je zo'n irritant
K mannetje aan de lijn die alleen zegt :

Volgens ons voldoet U aan de NORM

laat even weten hoe dit afloopt ben zeer benieuwd zit zelf met het zelfde

Gezegd, nog rustig , dat het toch niet kan dat het eerst altijd 1600 is geweest en nu op dezelfde snelheid zit als mijn 8Mbit lijn van Demon destijds.......
Weer hetzelfde antwoord : U voldoet aan de NORM!!!!! AAAARGHH 8)7 8)7 8)7

Ik wacht morgen nog geduldig af tot die gast van dat technisch bedrijf is langsgeweest, is het dan nog niet opgelost, dan blokkeer ik mijn rekening voor versatel/tele2 en dan kunnen ze hun zootje ophalen......

Klanten krijgen is makkelijk, klanten houden dat is een kunst die ze bij Versadel TeleNee niet snappen!!!!!
Laat even weten hoe dit afloopt zit namelijk met precies het zelfde

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 19:44 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Hmm....je bent weer lekker bezig, maar vertel eens waarom post je iedere keer onder een andere naam? Volgens mij ben jij dezelfde als Ozzyblack en IT Master V....i'm I right?

[ Voor 43% gewijzigd door bjck op 26-02-2006 14:04 ]

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hmm klinkt als 2 perfecte kandidaten om te bemiddelen.

Verwijderd

Hey TheVMaster

zeg een eerlijk kun je als tele2 klant iets bereiken als je de td beld van hun over de gedaalde snelheid want ik kom niets verder
ze doen net dat je stront bent met hun standaard antwoorden

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:56:
Hey TheVMaster

zeg een eerlijk kun je als tele2 klant iets bereiken als je de td beld van hun over de gedaalde snelheid want ik kom niets verder
ze doen net dat je stront bent met hun standaard antwoorden
ff naar ozne website toe en ff mailtje sturen....dan mailen wij wel ff met Tele2.... :)

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:57:
[...]

ff naar ozne website toe en ff mailtje sturen....dan mailen wij wel ff met Tele2.... :)
heb gemaild hopende dat jullie kunnen bemiddelen

mijn dank

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Bij mij was de snelheid eind vorig jaar 1,25, nu 1,15MB/s dus dat scheelt niet zo veel en vind ik best. Waar ik mij meer zorgen om maak is het rood knipperende inet lampje waarbij de verbinding gewoon dood is, ook niet een klein beetje snelheid. Zijn er meer mensen op centrale "geldermalsen" met rood knipperende inet lampjes? :)

Y'24

• Robinter79
Vreemd, had eerst MTV bij de tvzenders, maar die is ineens uit de lucht zeg maar.. Of kunnen jullie em nog wel zien?? (wel belangrijk bij het tvkanalen tellen :9 )

Verwijderd

kunnen we nu meerdere tv zenders ontvangen of niet

ik kan er echt geen krijgen ja alleen ned 1 2 3 talpa en een paar andere

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Robinter79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:35:
Vreemd, had eerst MTV bij de tvzenders, maar die is ineens uit de lucht zeg maar.. Of kunnen jullie em nog wel zien?? (wel belangrijk bij het tvkanalen tellen :9 )
Ik heb MTV ook niet kunnen vinden :(
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:32:
kunnen we nu meerdere tv zenders ontvangen of niet

ik kan er echt geen krijgen ja alleen ned 1 2 3 talpa en een paar andere
Ik zal zo de startpost bijwerken. Overigens geeft Tele2 geen garantie dat je alle zenders kunt krijgen omdat het nog in een soort van Pre-pilot fase is.

Vanaf 1 maart begint een pilot met alle zenders en pas als die pilot succesvol is afgerond zullen de zenders landelijk beschikbaar worden gesteld.

Vanaf 23 februari zijn de volgende TV-zenders beschikbaar :
  • Nederland 1
  • Nederland 2
  • Nederland 3
  • Talpa
  • RTL 4
  • RTL 5
  • RTL 7
  • SBS 6
  • NET 5
  • Veronica
  • Cartoon Network
  • BBC Prime
  • BBC World
  • CNN
  • Discovery Channel
  • National Geographic
  • Animal Planet
  • Voetbal Kanaal
  • Eredivisie Kanaal
  • Chelsea TV
  • MU TV (Manchester United)
  • ZDF
  • ARD
  • WDR
  • TMF
  • Rai Uno
  • TRT
Even voor de volledigheid (de radiozenders) :
  • Radio 1
  • Radio 2
  • 3FM
  • Radio 538
  • SkyRadio
  • Veronica
  • RTL FM
  • Yorin FM
  • FunX
  • Radio 4
  • Radio 747
  • Radio 10 Gold
  • Kink FM
  • Concertzender
  • WDR3

[ Voor 78% gewijzigd door TheVMaster op 23-02-2006 21:44 . Reden: TV en Radio zenders toegevoegd ]

Verwijderd

dit kan ik bijvoorbeeld al niet ontvangen ???

RTL 4
RTL 5
RTL 7
SBS 6
NET 5
Veronica
Cartoon Network
BBC Prime
BBC World
CNN

Animal Planet
Voetbal Kanaal
Eredivisie Kanaal
Chelsea TV
MU TV (Manchester United)

ARD
WDR
TMF
Rai Uno
TRT

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 21:51 ]

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Als je de zenders niet kunt vinden: ik moest ze met de up / down toets op de afstandsbediening opzoeken. Je kunt ze niet in het menu terug vinden...

Y'24

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.