Tele2 (Versatel) 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 41.010 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:12

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:06:
Weet iemand nog een antwoord op mijn vraag paar antwoorden hierboven? Ging over draadloos via het Versatel-modem.
Je kan gewoon verbinding maken met het modem als je het SSID ervan maar precies invult op je laptop :)
Ik verbind dagelijks 2 laptops met het modem.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:43:
[...]

Je kan gewoon verbinding maken met het modem als je het SSID ervan maar precies invult op je laptop :)
Ik verbind dagelijks 2 laptops met het modem.
Dat begrijp ik. Het gehele draadloos incl. WPA werkt. Mijn probleem is dat die hide SSID niet goed werkt. Zie bericht hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik gebruik de software van mijn pcmcia kaart om automatisch te connecten (D-link) en dan maakt het niet uit of het SSID van het modem zichtbaar is of niet, ook met 11Mb werkt dat prima (andere laptop met wederom eigen software en wifi driver).
Of het met bepaalde merken niet goed werkt weet ik niet :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:18:
Ik gebruik de software van mijn pcmcia kaart om automatisch te connecten (D-link) en dan maakt het niet uit of het SSID van het modem zichtbaar is of niet, ook met 11Mb werkt dat prima (andere laptop met wederom eigen software en wifi driver).
Of het met bepaalde merken niet goed werkt weet ik niet :/
Helaas is er voor mij draadloze adapter geen software. Dus moet ik die van Windows wel gebruiken. Ik weet nu iig dat het niet aan het modem ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
DPhoenix schreef op maandag 24 juli 2006 @ 20:25:
Wellicht reeds bekend:

[...]

Dan rest mijn vraag: hoe betrouwbaar is de ingebouwde firewall van Tele2 en van welk merk is deze?
Zo betrouwbaar als in: als je geen poorten openzet, dan zitten ze dicht (stealthed). Ook zit er geen uPnP op, dus bang zijn dat je modem ineens 'bereikbaar' is zonder medeweten van jezelf, gaat niet op. Tevens gebruikt het modem ook nog eens NAT; alle attacks stoppen daardoor al per definitie bij de modem, aangezien je niet 'interne ip's' kan aanvallen van buitenaf (Vooropgesteld dan dat je niet poorten heb gerouteerd naar je machine ;))

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
_BladE2k_ schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:09:
[...]

Zo betrouwbaar als in: als je geen poorten openzet, dan zitten ze dicht (stealthed). Ook zit er geen uPnP op, dus bang zijn dat je modem ineens 'bereikbaar' is zonder medeweten van jezelf, gaat niet op. Tevens gebruikt het modem ook nog eens NAT; alle attacks stoppen daardoor al per definitie bij de modem, aangezien je niet 'interne ip's' kan aanvallen van buitenaf (Vooropgesteld dan dat je niet poorten heb gerouteerd naar je machine ;))
Bedankt voor dit duidelijke antwoord. In dat geval zal ik mijn Kerio Personal Firewall verwijderen. De Windows XP firewall kan in pricipe ook uit. Deze had ik tijdelijke ter vervanging van de Kerio aan. Windows XP firewall vertraagde de boel echter niet.

Toch ben ik nog nieuwsgierig of het mogelijk is om wel een firewall te draaien en deze dusdanig te configureren zodat er geen vertraging optreed.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
DPhoenix schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:46:
[...]

Bedankt voor dit duidelijke antwoord. In dat geval zal ik mijn Kerio Personal Firewall verwijderen. De Windows XP firewall kan in pricipe ook uit. Deze had ik tijdelijke ter vervanging van de Kerio aan. Windows XP firewall vertraagde de boel echter niet.

Toch ben ik nog nieuwsgierig of het mogelijk is om wel een firewall te draaien en deze dusdanig te configureren zodat er geen vertraging optreed.
Ik heb de Windows Firewall wel aan staan, maar dat is dan ook meer omdat ik geen medebewoners van het netwerk op mijn pc wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Maar hoe hou je het uitgaande verkeer dan tegen, doet dat de firewall van het modem ook?
dus de spyware, adware of andere software die naar internet wil maar waar jij geen zin in hebt dat ze het internet op mogen ? Dat is juist een van de redenen waarom ik niet die van windows gebruiik maar de firewall van sygate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
hjs schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:23:
Maar hoe hou je het uitgaande verkeer dan tegen, doet dat de firewall van het modem ook?
dus de spyware, adware of andere software die naar internet wil maar waar jij geen zin in hebt dat ze het internet op mogen ? Dat is juist een van de redenen waarom ik niet die van windows gebruiik maar de firewall van sygate.
Ik gebruik ZEKER niet de firewall van het modem. Heb er OF een Linux Firewall tussen staan of een MS ISA Server 2004 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Die van Sygate is net zo'n type firewall als, laten we zeggen, Norton, Kerio, BlackIce?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

iig net zoals Kerio, die andere 2 heb ik nooit geprobeerd ;)
gewoon een progje dat op de achtergrond draait en af en toe een pop-up laat zien met mag dit en dat programma verbinding maken met internet. Voordeel van Sysgate vind ik de beschrijving van dit en dat progamma. Blijft natuurlijk af en toe lastig om te beoordelen wat dat nu weer voor programma is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
hjs schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:54:
iig net zoals Kerio, die andere 2 heb ik nooit geprobeerd ;)
gewoon een progje dat op de achtergrond draait en af en toe een pop-up laat zien met mag dit en dat programma verbinding maken met internet. Voordeel van Sysgate vind ik de beschrijving van dit en dat progamma. Blijft natuurlijk af en toe lastig om te beoordelen wat dat nu weer voor programma is :P
Dan ga ik Sygate proberen. Met Kerio wordt het niks (heb ik nu). Maar als ik het goed heb gelezen (eerder in dit topic) is Sygate overgenomen door Symantec? Wat is de laatste versie dan en wordt die nou nog wel geupdate van tijd tot tijd?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

firewall updaten, boeit dat echt?
de gratis versie is altijd wat lastig te vinden, spf.exe heeft hij volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheVMaster schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:41:
[...]

Ik gebruik ZEKER niet de firewall van het modem. Heb er OF een Linux Firewall tussen staan of een MS ISA Server 2004 ;)
Je kan hem niet eens aan of uit zetten, hoe kan je dan zeggen dat je hem niet gebruikt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Edit: nvm het werkt nu opeens wel

[ Voor 96% gewijzigd door Rene85 op 25-07-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
Het uitgaande verkeer houd je idd niet met een dergelijke opstelling tegen. Daarvoor dien je idd een firewall gebruiken. Ik houd het toch iets makkelijker: ik zorg gewoon dat ik weet wat ik download en wat ik installeer ;) Scheelt een stuk meer kopzorgen en geen ge-eikel met nog meer zooi ;)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Tja, maar zo heel af en toe heb ik wel eens een programma dat niet geheel legaal is, en dat ik niet wil dat het contact maakt met internet :) (alcohol 120 bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Speedy-Andre schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 20:02:
[...]

Je kan hem niet eens aan of uit zetten, hoe kan je dan zeggen dat je hem niet gebruikt 8)7
Niet zo moeilijk.....als DMZ Host je firewall invullen en je hebt niets met de firewall functionaliteit van het Tele2 modem te maken ;) ALLES wordt geforward naar mijn firewall, dus de firewall van Tele2 wordt niet gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

TheVMaster schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:10:
[...]

Niet zo moeilijk.....als DMZ Host je firewall invullen en je hebt niets met de firewall functionaliteit van het Tele2 modem te maken ;) ALLES wordt geforward naar mijn firewall, dus de firewall van Tele2 wordt niet gebruikt :)
Ok da's een leuke oplossing :)
Wat vul je precies in om de firewall aan te duiden, is dat in elk Davolink modem hetzelfde (zal haast wel) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:00

RammY

Dát!

(jarig!)
Gewoon de DMZ Host in vullen.. oftewel.. je route al het verkeer naar 1 ip adres. Bijvoorbeeld je server waar je een firewall op heb draaien.
Die server shared dan ook je internet verbinding....

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
is al een tijdje still hier maar hoop toch op een reactie
mijn buurman komt net langs met de mededeling dat zijn verbinding tijdens zijn vakantie is omgezet naar het 20mbit abbo
allemaal leuk en aardig maar pas over 2 weken komt er een monteur en het oude modem krijgt geen verbinding meer iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
Ligt er aan wat hij had... Je kunt altijd bellen naar de KS of installatiebureau hier over...

Of als het je buurman toch is.... geeft hm ff een WiFi kaartje en laat hm op jou verbinding/router/etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
RammY schreef op zondag 30 juli 2006 @ 19:31:
Ligt er aan wat hij had... Je kunt altijd bellen naar de KS of installatiebureau hier over...

Of als het je buurman toch is.... geeft hm ff een WiFi kaartje en laat hm op jou verbinding/router/etc...
hij had een abbo met 1.5mbit down
geen idee welke
zijn verbinding is technisch op 17 juli omgezet
mij netwerk is dichtgetimmerd door iemand heb geen idee hoe of wat er komt tot nu toe niemand binnen behalve de pc's hier in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Mili schreef op zondag 30 juli 2006 @ 15:50:
is al een tijdje still hier maar hoop toch op een reactie
mijn buurman komt net langs met de mededeling dat zijn verbinding tijdens zijn vakantie is omgezet naar het 20mbit abbo
allemaal leuk en aardig maar pas over 2 weken komt er een monteur en het oude modem krijgt geen verbinding meer iemand tips?
Kan hij geen DHZ pakket vragen, op zich is het niet zo ingewikkeld om alles aan te sluiten en dan is een monteur niet nodig.
Andere modems werken helaas niet bij Tele2 20Mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 14:14
Na men geklaag in dit topic over de bagger helpdesk moet ik toch effe kwijt dat ik na veel gezeur eindelijk een nieuw modem heb gekregen, sindsdien werkt alles perfect.
Snelheid is dik in orde (1.22MB/Sec), Telefoon + nummerherkenning doet het en de tv geeft een scherp beeld en in de drie dagen dat ik het modem nu heb nog geen enkele artifact gezien. Super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35

MadEgg

Tux is lievvv

RammY schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:57:
Gewoon de DMZ Host in vullen.. oftewel.. je route al het verkeer naar 1 ip adres. Bijvoorbeeld je server waar je een firewall op heb draaien.
Die server shared dan ook je internet verbinding....
Dit heb ik ook geprobeerd in de hoop om het ding te omzeilen, het werkt echter niet. Als ik op save/apply klik dan refreshed hij de pagina en is het DMZ-host vakje weer leeg. Kan ik doen tot ik een ons weeg, maar veel geforward wordt er niet... :(

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

(jarig!)
Zou toch moeten werken..
Probeer eens eerst een hard reset van je modem dan...
(knopje INIT achter op ong 15 sec ingedrukthouden tot dat PWR rood staat... daarna 3x kort op INIT knopje drukken..)
En daarna weer invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
Speedy-Andre schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:42:
[...]

Kan hij geen DHZ pakket vragen, op zich is het niet zo ingewikkeld om alles aan te sluiten en dan is een monteur niet nodig.
Andere modems werken helaas niet bij Tele2 20Mb.
nou daar is mijn buurman lekker mee dan
dank je wel eikels van tele2 })
2 weken geen msn voor zijn dochter
nu alle buurmeisje hier op vakantie zijn geen pretje :'(
kan je nagaan als hij niet op vakantie was geweest waren het er zelf 4 a 5 weken zonder internet geweest dat doet orange dan toch beter _/-\o_

en dat wordt helemaal lachen als die monteur langskomt
wens hem alvast veel plezier
die modem hebben een slechte naam hier in de buurt :r
- verbinding slecht 4 tot 7 mbit (terwijl ik op orange familie met een linksys 9 mbit constant haal) 8)7
- veel resets nodig
plus dat zijn huidige wireless modem/router waardeloos is geworden en aangezien hij een laptop heeft hij niet zonder kan
ja dit contract gaat heel snel ontbonden worden
bedankt voor de reactie in iedergeval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amn
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10-2024

amn

Hoi Mili,

Ik heb juist goede ervaringen met tele2 en de snelheid van afhandelen(gaat ook vaak sneller dan ze aanvankelijk opgeven). Toen door mijn vorige provider (studenten.net=via tiscali) line-sharing had laten afsluiten, ondanks mijn verzoek dit niet te doen, heb ik naar tele2 gebeld (met een stuk goedkopere helpdesk dan bij tiscali) en heb ik alsnog een versnelde procedure gekregen (want anders duurde het nog 3 weken). Erg relaxed!!

Die monteur is vaak een onafhankelijke monteur die zich in dienst van Tele2 heeft gesteld en die zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor de planning etc. Ze hebben echter vast wel vaker met mensen met korte lont te maken en misschien gaat jouw buurman er wat verstandiger mee om dan je doet voorstellen ... ik hoop het, maar dat mag hij natuurlijk zelf weten. :)

Dat zijn dochter geen 2 weken msn heeft tijdens een vakantie van vriendinnen...oewhaa...als een kind nog een kind is, verzint het wel wat om te doen. Pubers zijn wat lastiger, maar dat zijn ze toch wel en juist in zo'n situatie kan je ze als ouder alternatieven geven (ook al zeggen ze dat ze het stom vinden..ze moeten wat, want een pishumeur aanhouden doen ze ook geen 2 weken).
Desnoods vozen met de buurjongen...hee.....dat ben jij toch? :P

Modem in mijn huis is prima. Afstand tot centrale bepaalt wel veel, maar goed dan had orange ook minder MB's, ok. Maar laat het ons achteraf nog graag weten wat zijn snelheden zijn ...
De oude router waardeloos? Hij kan hem alsnog als accespoint gebruiken en zo zorgen dat ontvangst in huis overal wat beter wordt, of ook meer aansluitingen voor utp-kabel in huis regelen, of anders dat ding doorverkopen..op tweakers V&A.

Natuurlijk vervelende situatie, maar over een maand is het allemaal primaof redelijk, ga ik vanuit...zo niet, dan horen we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Kan iemand mij vertellen hoe ik de WLAN uitzet op het modem?

* DPhoenix is maandag gelukkig van die bagger Digitale Televisie van Tele2 af. Vorige week heb ik een standaard UPC tv en radio pakket besteld.

[ Voor 63% gewijzigd door DPhoenix op 05-08-2006 22:21 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DPhoenix schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:02:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de WLAN uitzet op het modem?

* DPhoenix is maandag gelukkig van die bagger Digitale Televisie van Tele2 af. Vorige week heb ik een standaard UPC tv en radio pakket besteld.
In het setup menu bij Wireless-Basic het vinkje 'Enable wireless' weghalen :)
Hier werkt Tele2 tv prima, ben ik nu een mazzelaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Speedy-Andre schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 14:12:
[...]

In het setup menu bij Wireless-Basic het vinkje 'Enable wireless' weghalen :)
Hier werkt Tele2 tv prima, ben ik nu een mazzelaar O-)
Niet genoeg doorgezocht op Tele2-site (excuse):

Oplossing

De Multimedia Modem biedt de mogelijkheid om draadloos te internetten. Voor uw gemak is deze functionaliteit standaard ingeschakeld. Uit veiligheidsoogpunt is het netwerk niet zonder meer zichtbaar, maar kan er alleen worden verbonden door de netwerknaam (ook wel SSID genoemd) in te vullen.

Wanneer u geen gebruik maakt van een draadloze verbinding, en de draadloze functionaliteit wilt uitschakelen, kunt u als volgt te werk gaan:

Open de Internet Explorer (of een andere browser)

Ga naar de pagina http://192.168.1.1

Log in met gebruikersnaam "user" en wachtwoord "user"

Klik (aan de linkerkant) op "Wireless"

Verwijder het vinkje bij "Enable Wireless"

Klik op "Save/Apply" om de nieuwe instellingen op te slaan

De draadloze functionaliteit van de modem is nu uitgeschakeld. Dit is te zien aan het WLAN-lampje aan de voorkant van de modem, dat nu uit zal zijn.

Nota Bene: Als de Multimedia Modem gereset wordt, wordt de fabrieksinstelling geladen. Hierbij wordt "Enable Wireless" weer ingeschakeld. Wanneer dit gebeurt, gaat het WLAN-lampje aan de voorkant van de modem weer groen branden.

[ Voor 198% gewijzigd door DPhoenix op 06-08-2006 15:58 ]

AULXJMHR

Verwijderd

ik heb een 20mbit abo bij voormalig versatel, maar valt me de laatste tijd dat de snelheid nogal minder geworden is. Bij zo'n test binary van de tele2 server haal ik maar 380 kbps. Ik haalde voorheen bijna 1 mb ps. Weet iemand of het onlangs is afgeknepen of ligt het probleem bij mij?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:35:
ik heb een 20mbit abo bij voormalig versatel, maar valt me de laatste tijd dat de snelheid nogal minder geworden is. Bij zo'n test binary van de tele2 server haal ik maar 380 kbps. Ik haalde voorheen bijna 1 mb ps. Weet iemand of het onlangs is afgeknepen of ligt het probleem bij mij?
Ik heb in Woerden nog steeds dezelfde snelheid, 1,6 MB/s...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hier in Gouda ook nog steeds de volle bak ;)
Met 380Kbps kan je niet eens meer tv kijken dus dan is er iets goed mis, zelfs als het 380KB/s is :/
Ben je niet per ongeluk terug gezet naar 4Mb/s :?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Ik kom gewoon bepaalde sites niet meer op, ik kan niet op de mcp member site van microsoft komen, prometric kom ik niet op. Zijn er meer mensen met dit soort verbindingsproblemen?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
ErikH schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 21:43:
Ik kom gewoon bepaalde sites niet meer op, ik kan niet op de mcp member site van microsoft komen, prometric kom ik niet op. Zijn er meer mensen met dit soort verbindingsproblemen?
Heb je toevallig zitten spelen met je MTU instellingen en/of gebruik je wireless? Probeer eens TCPoptimizer, het zou zomaar eens kunnen helpen :)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje weet iemand nou precies hoe dat zit met uitzending gemist. Versatel schijnt het zelf ook niet te weten. Het werkte namelijk niet (kon wel progs kiezen maar daarna zwart beeld), en hoorde van iemand dat mijn abonnement dat niet zou dekken (voetbal + adsl). Bij Versatel zei een medewerkster "vogens mij moet het gewoon werken want hier op de tv werkt het ook" :? maar bij een 2e belletje werd mij verteld dat deze dienst er alleen is icm televisie. Echter, nu ineens werkt het wel, dwz de programa's beginnen maar lopen vervolgens vast in beeld soep.
Moet er voor deze dienst nu wel of niet extra worden betaald? Werkt het uberhaupt goed bij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 19:05:
Nog een vraagje weet iemand nou precies hoe dat zit met uitzending gemist. Versatel schijnt het zelf ook niet te weten. Het werkte namelijk niet (kon wel progs kiezen maar daarna zwart beeld), en hoorde van iemand dat mijn abonnement dat niet zou dekken (voetbal + adsl). Bij Versatel zei een medewerkster "vogens mij moet het gewoon werken want hier op de tv werkt het ook" :? maar bij een 2e belletje werd mij verteld dat deze dienst er alleen is icm televisie. Echter, nu ineens werkt het wel, dwz de programa's beginnen maar lopen vervolgens vast in beeld soep.
Moet er voor deze dienst nu wel of niet extra worden betaald? Werkt het uberhaupt goed bij iemand?
Volgens mij moet je wel tv erbij hebben, want het gaat om tv en niet direct om voetbal.
Ik heb net '2 vandaag' gereserveerd en ik kan de uitzending nu 24 uur lang bekijken, de kwaliteit is als normale tv en het kost niets extra, lijkt me logisch want tenslotte betaal ik al voor tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee je hoeft geen tv te hebben. Ik heb zelf alleen maar voetbal, maar uitzending gemist werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:54:
Nee je hoeft geen tv te hebben. Ik heb zelf alleen maar voetbal, maar uitzending gemist werkt prima.
Misschien is het weer een test die ze doen, ik heb bijna een jaar 'gratis' tv kunnen kijken met mijn voetbal abonnement, inmiddels heb ik het complete pakket incl. telefonie (dat ik niet gebruik).
In de reclame mailtjes van Tele2 staat dat 'uitzending gemist' tijdelijk gratis wordt aangeboden aan bestaande tv klanten, het gaat om Ned 1, 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zijn er GoT'ers in de buurt van Zoetermeer die ervaringen hebben met Tele2 (en dan het liefst het "Compleet" pakket)? Want in de zoektoch naar een volledig digitaal huis, blijken er aanzienlijk veel aanbieders te zijn die allemaal mooie bergen beloven maar op verschillende forums lees je veel tegenstrijdige berichten.

Mijn afstand tot de centrale zal niet meer dan 200m zijn; eigenlijk verwacht ik hiermee bij eender welke provider een mooie snelheid te halen maar hoe/wat is de kwaliteit van de digitale televisie van Tele2 en in hoeverre kan je meer dan 1 TV aansluiten (al dan niet met de beperkingen van het digitaal zappen & kijken)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik woon in zoetermeer en de afstand is ook zeer kort bij de centrale
ik heb compleet adsl2,telefonie,tv en voetbal
en ik ben er erg blij
tv is erg mooi al hoewel soms wel hapert
had hier voor van kpn-tv maar dat beeld is echt slecht
Totaal heb ik het nu meer dan een jaar
waarvan alleen in beginperiode een storing
Zat hiervoor bij xs4all waar je voor hetzelfde bedrag enkel een basicadsl lijn kreeg
Dus ben hier zeker wel tevreden mee
Zal enkel wel een eweka lijntje aanvragen voor nieuwsgroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@ronaldo40: bedankt voor je antwoord; hier kan ik tenminste wat mee. Ik was sowieso wel van plan om een Eweka-lijntje erbij te nemen (alhoewel de servers nog geen 3 meter onder me staan). Hopelijk blijven de diensten ADSL & TV de komende tijd gewoon goed want dat is eigenlijk het enige wat ik nodig heb; telefonie zal me roesten, om het zo te zeggen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:03
Is er al iets bekend voor een extra decoder voor televisie, zit boven nog op de kabel maar wil upc eigelijk de deur uit hebben...

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:06
Ik zag dat Tele2 klanten extra korting krijgen op een TweakNews abonnement. Weet iemand wat de aanbieding is?

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
TweakersOnly schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:49:
Ik zag dat Tele2 klanten extra korting krijgen op een TweakNews abonnement. Weet iemand wat de aanbieding is?
"Voor € 4,95 (normaal € 7,95 ) per maand kun je met een snelheid tot 10 Mb onbeperkt downloaden en voor € 6,95 (normaal € 14,95 ) per maand kan je zelfs tot 20 Mb! Zonder downloadlimieten en met bijna 50 dagen retentie."

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:39:
Is er al iets bekend voor een extra decoder voor televisie, zit boven nog op de kabel maar wil upc eigelijk de deur uit hebben...
Tele2 heeft al genoeg moeite om 1 decoder per adres goed te laten werken :+
2 decoders betekent dat alleen aansluitingen met minimaal 8Mb/s dit aan kunnen, nog los van het idee dat telefonie en internet bij een lijntje dat 8Mb haalt niets meer doen.
De vraag zal niet erg groot zijn denk ik, al zou het bij mij wel goed gaan (12Mb/s).

• The_Cure
Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:56:
[...]

Tele2 heeft al genoeg moeite om 1 decoder per adres goed te laten werken :+
2 decoders betekent dat alleen aansluitingen met minimaal 8Mb/s dit aan kunnen, nog los van het idee dat telefonie en internet bij een lijntje dat 8Mb haalt niets meer doen.
De vraag zal niet erg groot zijn denk ik, al zou het bij mij wel goed gaan (12Mb/s).
Ja maar eigelijk is het toch wel bizar, zit boven nu nog naar klotekwaliteit upc kabel te kijken, terwijl er 2 tv uitgangen op de router zitten...

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:37:
[...]

Ja maar eigelijk is het toch wel bizar, zit boven nu nog naar klotekwaliteit upc kabel te kijken, terwijl er 2 tv uitgangen op de router zitten...
Kan je niet een videorecorder gebruiken, deze zet je op de 2e scart op de decoder en dan de antenne uitgang van de videorecorder naar boven leiden.
Je hebt dan wel dezelfde zender boven en beneden maar de kwaliteit is tenminste beter dan de kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Speedy-Andre schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 20:45:
[...]

Kan je niet een videorecorder gebruiken, deze zet je op de 2e scart op de decoder en dan de antenne uitgang van de videorecorder naar boven leiden.
Je hebt dan wel dezelfde zender boven en beneden maar de kwaliteit is tenminste beter dan de kabel :)
alleen zappen wordt wat lastig dan lijkt me :/

Ik heb hier upc digital en dat spreekt me toch even een stuk meer aan dan die televisie van versatel, in de proefperiode was het beeld bij mij beter dan toen ze het echt gingen aanbieden. Daar komt nog bij dat ik gewoon wil kunnen zappen op mijn tv zonder extra kastje (geldt dus voor de slaapkamer he). Daarvoor is de kabel ideaal en het beeld is ook prima op mij 37 cm tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

ErikH schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:15:
[...]

alleen zappen wordt wat lastig dan lijkt me :/

Ik heb hier upc digital en dat spreekt me toch even een stuk meer aan dan die televisie van versatel, in de proefperiode was het beeld bij mij beter dan toen ze het echt gingen aanbieden. Daar komt nog bij dat ik gewoon wil kunnen zappen op mijn tv zonder extra kastje (geldt dus voor de slaapkamer he). Daarvoor is de kabel ideaal en het beeld is ook prima op mij 37 cm tv.
Dat zappen kan je oplossen met een Marmitek setje, dan kan je ook het beeld draadloos overbrengen.
Tele2 tv is hier prima, de beeldkwaliteit komt in de buurt van dvd en dat kan ik van de kabel niet zeggen (hier geen upc gelukkig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hoe zit het nu in 2007 met het voetbal?

Ik heb vanaf het begin het 20Mb met voetbal pakket, maar zie op de website van tele 2 als je nu voetbal neemt dat dat tot 2007 is.
Iemand hier al informatie over gekregen?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

henkyyyyyyy schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:17:
Hoe zit het nu in 2007 met het voetbal?

Ik heb vanaf het begin het 20Mb met voetbal pakket, maar zie op de website van tele 2 als je nu voetbal neemt dat dat tot 2007 is.
Iemand hier al informatie over gekregen?
Uit de faq:

Gaat Tele2- Versatel de voetbalrechten verkopen?
Daar is geen sprake van. Tot en met volgend seizoen (2007-2008) heeft Tele2- Versatel de voetbalrechten en kunt u al het voetbal blijven bekijken bij Tele2.

Je gaat in 2007 betalen voor voetbal als je tv compleet hebt, 20Mb voetbal abonnees die hun pakket niet veranderen betalen uiteraard niets extra ;)
Ik heb liever tv dan voetbal dus ik heb mijn 20Mb voetbal omgezet naar compleet tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Speedy-Andre schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:45:
[...]

Uit de faq:

Daar is geen sprake van. Tot en met volgend seizoen (2007-2008) heeft Tele2- Versatel de voetbalrechten en kunt u al het voetbal blijven bekijken bij Tele2.

Je gaat in 2007 betalen voor voetbal als je tv compleet hebt, 20Mb voetbal abonnees die hun pakket niet veranderen betalen uiteraard niets extra ;)
Ik heb liever tv dan voetbal dus ik heb mijn 20Mb voetbal omgezet naar compleet tv.
Oke dank je wel dan weet ik genoeg!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Hoe is het mogelijk versatel gaat tele2 weer terug overnemen :

http://www.nu.nl/news/803...e_tak_Tele2_inlijven.html

http://www.telegraaf.nl/i-mail/article48349791.ece

ze weten ook niet wat ze willen ???

AMSTERDAM - Het telecom- en kabelbedrijf Versatel wil de Nederlandse en Belgische activiteiten van zijn Zweedse grootaandeelhouder Tele2 inlijven. Beide partijen hebben daarover overeenstemming bereikt, zo meldden ze woensdag in een gezamenlijk persbericht.

Versatel gaat nieuwe aandelen uitgeven om de overname te financieren, waarbij alle aandeelhouders de kans krijgen om daarin te participeren. Tele2, dat al een belang van ruim 80 procent heeft in het Amsterdamse bedrijf, gaat waarschijnlijk ook deelnemen. "Versatel geniet al onze steun", zei Per Borgklint, topman van Tele2 Nederland in een reactie.

Het gaat om een zogenoemde omgekeerde overname. Tele2 is sinds vorig jaar al grootaandeelhouder van Versatel, maar heeft door verzet van minderheidsaandeelhouders grote moeite om de rest van de aandelen in handen te krijgen. De aandeelhouders vonden dat Tele2 te weinig wilde betalen. In juli vorig jaar bood de Zweedse telecomprijsvechter voor geheel Versatel 1,34 miljard euro.

Goed bestuur

Een poging om de overige aandeelhouders uit te roken, mislukte eerder dit jaar. De Ondernemingskamer van het gerechtshof in Amsterdam vond dat Versatel en Tele2 daarmee niet aan goed ondernemingsbestuur deden. In juni maakten beide partijen bekend dat een overname van de Belgische en Nederlandse activiteiten van Tele2 door Versatel tot de mogelijkheden behoorde om alsnog tot een krachtenbundeling te komen.

"De minderheidsaandeelhouders hebben nu een eerlijke kans om deel te nemen", aldus Tele2-directeur Borgklint. "Dit is geen truc, maar een eerlijke manier om kostenvoordelen uit een samenvoeging van de activiteiten te halen."

Versatel en Tele2 gaan nu onderzoeken wat de activiteiten van Tele2 waard zijn. Dit zal door een onafhankelijke partij worden getoetst, aldus Borgklint. Beide partijen verwachten dat de transactie voor het eind van dit jaar is afgerond.

Aandelen

Versatel maakte verder bekend meer geld nodig te hebben voor de uitvoering van zijn huidige plannen. Versatel overweegt hiervoor een obligatielening of nog meer aandelen uit te geven. Versatel had eind juni nog bijna 67 miljoen euro in kas.

Het geld vliegt echter in een rap tempo de onderneming uit. Eind december bedroeg de kaspositie nog ruim 106 miljoen euro. Het bedrijf heeft veel geïnvesteerd in het uitzenden van live voetbal via internet, waardoor ook nog steeds rode cijfers worden geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Niet online
Weet iemand of het nog mogelijk is om de wedstrijden ook op de pc te kijken?? Ik kan die pagina nergens meer vinden, en het zit hier vol met feyenoorders en ajacieten :( dat wordt rellen straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een lange tijd die Decorder opgeborgen gehad, omdat het voetbal seizoen was afgelopen. Maar nu begint ajax weer zo, dus sluit ik hem net weer aan. Maar nu heb ik een probleem, want dat status letje blijft knipperen, en hij start dus niet echt.

Ik dacht dat dat updaten was, maar heb hem nu al de helenacht aanstaan en het doet nog niks. Ethernet kabels in andere ingang van het modem zetten heeft ook geen nut.

Iemand een idee wat dit betekend en hoe ik het verhelp :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat je de wedstrijden niet meer via www.versatel.tv kunt bekijken, handig in een huis met feyenoorders & ajacieden...

of kijk ik niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die hebben ze mooi verstopt zeg, maar heel hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen probleem :P

Nu nog die kut decorder werkende krijgen :(

Bah die klote webstream van Ajax werkt ook al niet. Blijft dat stomme eredivisie introtje afspelen....

Kut Versatel :(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:59
Ik baal ontzettend van de service van Versatel/tele2! :(

Sinds november 2005 heb ik Versatel Voetbal compleet. In het begin hadden we een instabiele verbinding, wegvallende telefoon, niet werkende decoder etc. na 3 maanden is dat opgelost en hebben we een behoorlijke vergoeding voor de problemen gekregen. Tot zover het positieve verhaal. ;)

Maar al snel kwam ik erachter dat als er bij een upload werd gestart, dat mijn downloadsnelheid inzakte tot 600/700 KB/s max. Zonder upload haalde ik een 1,6 MB/s, wat ik goed genoeg vind. Gewoon surfen werd naast downloaden werd onmogelijk. De geluidskwaliteit van telefonie werd tijdens het downloaden duidelijk minder. Ik heb hierover mijn beklag gedaan en er zou een monteur komen. Deze is nooit gekomen.

Omdat ik niet veel upload, vond ik het niet zo'n probleem en heb ik het laten rusten. Maar de laatste tijd heb ik wat meer geupload (diverse mensen die 30 GB aan dvd-covers wilden hebben). Dus het probleem kwam weer terug en ik ergerde me er steeds meer aan. :( Erger nog, de downloadsnelheid zakte in tot 350 KB/s en soms knalde de modem er gewoon uit. Dus ik bellen met de storingsdienst van Versatel/Tele2. Daar werd me doodleuk verteld dat het aan mijn pc lag (alsof mijn AMD 3500+ met gigabit NIC geen 20 MBit verbinding aankan). Ook mijn argument dat ik ondertussen 5 pc's heb geprobeerd, die alle hetzelfde probleem hadden, was aan dovemansoren gericht. Zelfs de opmerking dat ook het internet op mijn laptop traag werd als ik op mijn desktop aan het downloaden was, werd niet gesnapt. Maar goed, de technische dienst zou me terugbellen. Dat gebeurde natuurlijk niet. Ik krijg een leuke mail waarin gezegd wordt dat het aan mijn virusscanner/firewall zou liggen. Onzin dus, dan zou het internet op mijn laptop niet trager worden, plus dan zou ik nooit meer dan 700 KB/s kunnen halen.

Ik wederom bellen, alles uitgelegd. Call centermedewerker zou het doorsturen. Weer geen reactie. Nog 3 keer gebeld, steeds geen reactie van de technische dienst. Elke keer wordt gezegd dat het aan mijn pc ligt, wat natuurlijk niet zo is. Het is duidelijk: of de modem kan geen upload en download tegelijk aan een loopt daardoor gedeeltelijk vast, waardoor het internet traag word. Of er is een probleem met mijn signaal. En altijd word gezegd dat het signaal in orde is. Elke keer dat ik bel moet ik van de agents de modem resetten, terwijl ik al heb gezegd dat ik dat al 10 x heb gedaan en dat het niet helpt. Altijd is het resultaat dat mijn modem offline gaat en uren offline blijft. Leuk, dan mag je met je mobiele telefoon naar een 0900-nummer bellen. Uiteindelijk lost het probleem zichzelf op.

Nog een keer gebeld, met de agent aan de lijn testen uitgevoerd en waarrempel, ik word teruggebeld door iemand van de technische dienst. Van hem krijg ik het verwijt dat ik zo lastig te bereiken ben. Ja, duh, als ik onregelmatig werk, en mijn vriendin ook fulltime werkt, dan wordt het lastig. Dat had ik wel verwacht, dus ik had de agent mijn mobiel nummer gegeven plus een stuk of 5 tijdsperiodes dat ik zeker bereikbaar ben. Maar goed, deze waren dus niet doorgegeven aan de TD.

Met de TD-er diverse test gedaan en al snel werd duidelijk dat er teveel collisions waren op de lijn. Deze waren de oorzaak van het probleem. Heh, heb ik dat niet al 10 keer verteld aan de agents?!?!? Uiteindelijk met de TD-er het ISRA-punt opengedraait en daar bleken de stroomdraadjes niet goed te zitten. De draadjes aangesoten op de manier zoals ze zouden moeten: modem offline en komt helemaal niet meer online. Zelfs het syncen met de wijkcentrale lukt niet. De draadjes maar 'verkeerd' aangesloten en alles werkt weer. Alleen is het probleem van de collisions niet verholpen. De TD-er wil een monteur inplannen, maar het programma om een monteur in te plannen werkt niet. Ik zal teruggebeld worden. Tuurlijk gebeurd dit niet.

En natuurlijk ik weer bellen, en weer bellen. Ja, meneer, ik zie dat u gebeld moet worden, en ik zal ervoor zorgen dat u deze keer echt gebeld zal worden. Ik hoef geloof ik niet te vertellen om ik wel of niet gebeld ben... >:)

Nog maar eens gebeld en als gevolg daarvan heb ik een week zonder internet en telefoon gezeten. Nou ja, 1/10 van de tijd heb ik telefoon gehad en kon ik net mijn mail binnenhalen.

Uiteindelijk heb ik Versatel een ultimatum gesteld: binnen een week een monteur of ik zeg op. Natuurlijk geen reactie. Dus het is Bye-bye Versatel voor mij...

Samenvatting: Vesatel/Tele2 = k*t service

(tot zover mijn klaagzang) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBonanza
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 19:55
LuukNouwen schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:07:
Maar al snel kwam ik erachter dat als er bij een upload werd gestart, dat mijn downloadsnelheid inzakte tot 600/700 KB/s max. Zonder upload haalde ik een 1,6 MB/s, wat ik goed genoeg vind. Gewoon surfen werd naast downloaden werd onmogelijk. De geluidskwaliteit van telefonie werd tijdens het downloaden duidelijk minder. Ik heb hierover mijn beklag gedaan en er zou een monteur komen. Deze is nooit gekomen.
Dat de geluidskwaliteit van je telefoon achteruitgaat bij veel inet verkeer is een slechte zaak, ik neem toch aan dat ze QoS (quality of service) aan hebben staan. Dat download instort bij volle upload is geen fout van Tele 2 maar inherent aan ADSL... feitelijk werkt het half-duplex: ofwel je hebt uploadverkeer, ofwel je hebt downloadverkeer. Daardoor zal een volle upload altijd je download laten instorten, dat was bij 1 mbbit down / 256 k up verbindingen al.

Oversteken is an art ;-)

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:59
BigBonanza schreef op woensdag 23 augustus 2006 @ 23:04:
[...]

Dat de geluidskwaliteit van je telefoon achteruitgaat bij veel inet verkeer is een slechte zaak, ik neem toch aan dat ze QoS (quality of service) aan hebben staan. Dat download instort bij volle upload is geen fout van Tele 2 maar inherent aan ADSL... feitelijk werkt het half-duplex: ofwel je hebt uploadverkeer, ofwel je hebt downloadverkeer. Daardoor zal een volle upload altijd je download laten instorten, dat was bij 1 mbbit down / 256 k up verbindingen al.
Dat mijn download iets inzakt, terwijl ik upload is niet erg. Maar dan zou mijn download en upload samen 1,7 MB/s moeten zijn (mijn max. downloadsnelheid). En niet zoals nu tussen de 500 en 800 KB/s. Bovendien is het percentage collissions die ik heb niet normaal bij ADSL. Daarnaast klaag ik vooral over het feit dat ik enorm vaak heb moeten bellen en niet teruggebeld wordt/geen oplossing voor mijn probleem komt. Een probleem kan, maar los het dan op een normale manier op.

Maar het verhaal heeft een staartje gekregen: ik ben 10 minuten na het plaatsen van de klaagzang gebeld door Versatel/tele2. Toeval? Ik geloof het niet. Versatel wilde een monteur sturen, dus ik blij. Voor de zekerheid heb ik nagevraagd of de TD-er had vermeld dat ik op zijn verzoek het ISRA had opengeschroeft en de kabels heb heraangesloten. Dit kon hij niet terugvinden. Ik had de TD-er 3 keer gevraagd om dit duidelijk te vermelden, maar hij heeft niet geluisterd. Het gevolg is dat ik de kosten voor de monteur (a 79.95 euro) mag gaan betalen, als er een monteur komt, omdat het niet is toegestaan om als klant zijnde aan het ISRA punt te komen. Ik kon kiezen, wel een monteur en waarschijnlijk 80 euro betalen of geen monteur. Natuurlijk ging ik er niet mee akkoord. Als reactie wordt erg onbeleefd het telefoongesprek afgekapt en 2 minuten later ligt het internet en telefonie eruit. Toeval? Ik geloof het (weer) niet...

Vandaag gaat de opzeggingsbrief de deur uit. Per direct opgezegd, niet eens de minimale periode van een jaar afwachten (die nog 3 maanden loopt), wegens het niet leveren van diensten (ik heb geen 20/1 verbinding, maar max een 5/1 mbit-verbinding, teveel storingen en het niet leveren van dienstverlening bij een storing). Ik ben benieuwd. Alleen nu nog uitzoeken hoe ik een nieuwe provider vind, die VOIP en internet aanbied, zonder mijn telefoonnummer verlies of een jaar vastzit aan een KPN-abbo....

Verwijderd

Ik wil even een positieve ervaring met Tele 2 delen. Een aantal weken geleden kwam ik tot de ontdekking dat mijn decoder het niet naar behoren deed, het standy knopje bleef constant geel-rood knipperen. De klantenservice gebeld en met de vriendelijke man aan de andere kant van de lijn, het een andere doorgenomen. Nadat hij overleg had gepleegd met een collega hadden ze het een en ander in het systeem verandert en de man gaf mij wat aanwijzingen die ik moest proberen en mocht het dan nog niet lukken moest ik nog even terug bellen. Ik de dingen proberen die mij waren aangedragen maar nog steeds een gare decoder. Nog maar een keer bellen, uiteindelijk was de conclusie dat de decoder kapot was en ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen, dit zou een week duren. 2 dagen later ging de bel en daar stond Selektvracht al met een nieuwe decoder.

Ik ben tot nu toe erg tevreden over Versatel, snelheid is hier prima, alles werkt naar behoren en tot nu toe alleen een probleem gehad met de decoder maar die werd snel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas geleden een aanvraag gedaan om Versatel Voetbal (20Mbit + eredivisie) om te zetten naar Tele2 Compleet TV omdat ze de KPN rekening overnemen en ik ondanks dat hetzelfde betaal de 1e 6 maanden en daarna 5 euro meer, 44,95 (nog steeds goedkoper dan 39,95 + KPN abbo). Alleen krijg ik voor dat geld nu ook nog telefoon + TV/radio zenders.

Nu heb ik de brief binnen dat ze me gaan omzetten qua abbo, tenzij ik nog bezwaren maak binnen een week. Maar 1 ding bevalt me niet, het contract is nu meteen voor 24 maanden, terwijl er sneaky in de brief vermeld wordt dat er gratis eredivisievoetbal bijzit tot 2007. Dat zou betekenen dat vanaf 2007 ik extra moet gaan betalen. Heb hier ook al een en ander over gehoord qua plannen, dat je per club of totaal pakket kan gaan kiezen, of per wedstrijd.

Het zou erg sneaky zijn om iemand een 24 maanden contract door de strot te douwen terwijl je niet weet wat je krijgt (heb dat abbo vooral voor het voetbal). Is daar nou al wat bekend over, omdat Versatel/Tele 2 bij mijn weten wel zeker het seizoen 2007/2008 in hun bezit hebben. Dat zou betekenen dat het precies nog 2 jaar is en dan komt die 24 maanden goed uit, maar als ze wellicht al vanaf januari 2007 extra gaan vragen voor voetbal dan vind ik het weer zwaar misleidend. Weet iemand al hoe het zit met het voetbal en de kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Zou het mogelijk zijn om zelf zo' n decoder aan te schaffen:

http://www.samsung.com/Pr...opbox/files/smt-6010e.pdf

En hem dan op de tweede tv uitgang van de decoder te hangen om zodoende twee televisies van digitale tv van versatel te voorzien?

Of is het moeilijker dan dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Speedy-Andre schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:15:
[...]

Dat zappen kan je oplossen met een Marmitek setje, dan kan je ook het beeld draadloos overbrengen.
Tele2 tv is hier prima, de beeldkwaliteit komt in de buurt van dvd en dat kan ik van de kabel niet zeggen (hier geen upc gelukkig).
Speedy-Andre zou je mij willen mailen met een werkend mail adres? De mail in je profiel krijg ik terug. Had een vraagje mbt jouw antwoord van hierboven.

timcure@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand het probleem van een decorder die niet meer werkt gehad, en hem weer heeft weten te laten werken?

Dat standby ledje blijft nog steeds groen knipperen, en ben er niet aan toe gekomen om tele2 te bellen :( Morgen weer ajax... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik snap er niks meer van. Ik heb een Versatel Compleet Voetbal abonnement afgesloten voor 1 jaar. Wat gebeurd er nu na het 1e jaar? Blijf ik gewoon alle live voetbal kanalen houden en gratis bellen zonder starttarief, ook in 2007 en 2008? De klantenservice heeft me eerst verzekerd dat alles hetzelfde blijft en daarna verteld dat er waarschijnlijk betaald moet gaan worden voor het voetbal vanaf 1-1-2007. Ik heb ze nu om een schriftelijk antwoord gevraagd, maar nog niets gekregen. Kan iemand met zekerheid zeggen hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 16:17:
[...]

Speedy-Andre zou je mij willen mailen met een werkend mail adres? De mail in je profiel krijg ik terug. Had een vraagje mbt jouw antwoord van hierboven.
Ik heb je gemaild, verder geen probleem met email uit mijn profiel, misschien probleem met/van gmail :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 12:41:
Zou het mogelijk zijn om zelf zo' n decoder aan te schaffen:

http://www.samsung.com/Pr...opbox/files/smt-6010e.pdf

En hem dan op de tweede tv uitgang van de decoder te hangen om zodoende twee televisies van digitale tv van versatel te voorzien?

Of is het moeilijker dan dat :)
Je hebt je huidige decoder moeten aanmelden, dus een 2e moet je ook aanmelden denk ik :P
Of je dan ook 2 verschillende streams krijgt betwijfel ik omdat Tele2 dat officieel niet ondersteunt.
Mijn decoder werkt op beide poorten dus de 2e poort is niet afgesloten ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Speedy-Andre schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:02:
[...]

Ik heb je gemaild, verder geen probleem met email uit mijn profiel, misschien probleem met/van gmail :?
Niks ontvangen?

Ik wilde je vragen hoe je het precies hebt gedaan met dat Marmatik? Welk heb je gebruikt, hoe aangesloten, enz. Maar dacht misschien via de mail want is beetje offtopic.

timcure@hotmail.com of timcure@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik woon nu in Groningen en kan daar Tele2 krijgen. In oktober ga ik echter verhuizen naar een klein dorpje en volgens internetten.nl kan ik daar ook Tele2 ADSL Lite krijgen. Nu is mijn vraag of ik via Tele2 (Versatel) ook nog alleen de 20mb adsl variant kan krijgen... of bestaat dit niet meer? Telefonie hoef ik er niet bij...

Ik hoor het graag! Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 13:26:
[...]

Niks ontvangen?

Ik wilde je vragen hoe je het precies hebt gedaan met dat Marmatik? Welk heb je gebruikt, hoe aangesloten, enz. Maar dacht misschien via de mail want is beetje offtopic.

timcure@hotmail.com of timcure@gmail.com
Mijn email schijnt niet aan te willen komen bij jou en ik krijg geen mailtjes terug 8)7
Kijk eens bij Marmitek op de website, daar leggen ze het uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 01:12:
[...]

Je hebt je huidige decoder moeten aanmelden, dus een 2e moet je ook aanmelden denk ik :P
Of je dan ook 2 verschillende streams krijgt betwijfel ik omdat Tele2 dat officieel niet ondersteunt.
Mijn decoder werkt op beide poorten dus de 2e poort is niet afgesloten ofzo ;)
De 2e poort werkt inderdaad gewoon. Echter wanneer een decoder zich voor het eerst aanmeldt moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren, de decoder wordt dan met het unieke serienummer aan jouw account op de mediafarm gekoppeld. Doe je dit met een 2e decoder dan krijg je een foutmelding omdat bij alle abonnementsvormen het maximale aantal decoders momenteel op 1 staat ingesteld :P

Als je decoder kapot is gegaan ofzo en je een nieuwe hebt gekregen dan kun je dat ook te zien krijgen omdat die oude er nog instaat.

Zal dus niet gaan werken helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 22:07:
Ik heb een vraagje. Ik woon nu in Groningen en kan daar Tele2 krijgen. In oktober ga ik echter verhuizen naar een klein dorpje en volgens internetten.nl kan ik daar ook Tele2 ADSL Lite krijgen. Nu is mijn vraag of ik via Tele2 (Versatel) ook nog alleen de 20mb adsl variant kan krijgen... of bestaat dit niet meer? Telefonie hoef ik er niet bij...

Ik hoor het graag! Bedankt alvast
Heeft Tele2 soms voor niets een website met alle informatie hierover 8)7
20Mb zonder telefonie kan niet meer en je hebt een Kpn (budget) lijn nodig voor de aansluiting.
Alleen Tele2 compleet tv heeft 20Mb internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:01

eisbaer

Zie signature

dolby schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 18:14:
[...]
"Voor € 4,95 (normaal € 7,95 ) per maand kun je met een snelheid tot 10 Mb onbeperkt downloaden en voor € 6,95 (normaal € 14,95 ) per maand kan je zelfs tot 20 Mb! Zonder downloadlimieten en met bijna 50 dagen retentie."
Staat die informatie (nog) op de site van tele2? Het lukt me niet om het te vinden.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
eisb4er schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:03:
[...]

Staat die informatie (nog) op de site van tele2? Het lukt me niet om het te vinden.
Volgens mij heeft degene die jij quote het over TweakNews en niet over Tele2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

TheVMaster schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:14:
[...]

Volgens mij heeft degene die jij quote het over TweakNews en niet over Tele2 ;)
Tele2 klanten krijgen korting op tweaknews stond er. Die info zal dus op de site van tweakdsl of van tele2 staan (gestaan hebben). Ik vind het op geen van beide sites terug dus het staat er niet meer of ik zoek niet goed..

edit:
hmm vandaar; "Klik hier om de aanbiedingen te bekijken (de speciale aanbiedingen zijn alleen zichtbaar vanaf het ADSL-netwerk van Tele2)"

[ Voor 14% gewijzigd door eisbaer op 29-08-2006 23:05 ]

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:26
Speedy-Andre schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:45:
[...]

Uit de faq:

Dus als ik dit goed begrijp veranderd er voor mij als 20 MB voetbal abonnee niets?
Ze zeiden namelijk altijd dat er aan het eind van dit jaar extra kosten zouden komen als je het voetbal wilde blijven zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

eisb4er schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 22:23:
[...]

Tele2 klanten krijgen korting op tweaknews stond er. Die info zal dus op de site van tweakdsl of van tele2 staan (gestaan hebben). Ik vind het op geen van beide sites terug dus het staat er niet meer of ik zoek niet goed..

edit:
hmm vandaar; "Klik hier om de aanbiedingen te bekijken (de speciale aanbiedingen zijn alleen zichtbaar vanaf het ADSL-netwerk van Tele2)"
Er staat wat info op het forum van Tele2.
en inderdaat als ik op de tweakdsl vanaf mijn werk zie ik andere dingen dan als ik vanaf thuis kijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een manier waardoor ik mijn IP-adres kan veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Nasty Nate schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 10:54:
[...]

Dus als ik dit goed begrijp veranderd er voor mij als 20 MB voetbal abonnee niets?
Ze zeiden namelijk altijd dat er aan het eind van dit jaar extra kosten zouden komen als je het voetbal wilde blijven zien?
Da's alleen als je nu overstapt naar bijv. compleet tv, in je nieuwe contract staat dat je in 2007 voor voetbal apart gaat betalen.
Voor mij was dat een uitkomst omdat ik dan het pakket heb wat ik in het begin bij Versatel niet kon kiezen (internet + tv i.p.v. + voetbal) ;)
Ik laat voetbal straks voor wat het is (schenen trapperij :P ) en blijf dan lekker weinig betalen voor de rest.
Het is trouwens niet zo dat Tele2 niets aan de prijs zou mogen doen als je een jaarcontract hebt dat afloopt, door te verlengen hou je hetzelfde pakket en als je geluk hebt ook dezelfde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik heb nu iets leuks met mijn webmail. Als ik een mailtje vanaf de versatel webmail verstuur dan wordt het adres xxxxxxx@zonnet.nl ipv xxxxxx@versatel.nl met als gevolg dat als mensen replyen mail niet aankomt.

Heb de helpdesk al gebeld maar die konder er zo snel niet uit komen en hebben een ticket aangemaakt. Ben benieuwd of ze het euvel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
ErikH schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:22:
Ik heb nu iets leuks met mijn webmail. Als ik een mailtje vanaf de versatel webmail verstuur dan wordt het adres xxxxxxx@zonnet.nl ipv xxxxxx@versatel.nl met als gevolg dat als mensen replyen mail niet aankomt.

Heb de helpdesk al gebeld maar die konder er zo snel niet uit komen en hebben een ticket aangemaakt. Ben benieuwd of ze het euvel vinden.
In webmail:

Opties -> Persoonlijke informatie -> Uw Van: adres:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

GraveR schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:13:
[...]

In webmail:

Opties -> Persoonlijke informatie -> Uw Van: adres:
Dank je wel _/-\o_

Als die helpdeskknakker dat nou gewoon had gezegd. Hij dacht dat het aan mijn wachtwoord lag en nog voordat ik wat kon zeggen had hij hem al gewijzigd. Dat was het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
ErikH schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:18:
[...]

Dank je wel _/-\o_

Als die helpdeskknakker dat nou gewoon had gezegd. Hij dacht dat het aan mijn wachtwoord lag en nog voordat ik wat kon zeggen had hij hem al gewijzigd. Dat was het dus niet.
Ach...van een Skilled-Helpdesk hebben ze bij Versatel/Tele2 nog nooit gehoord ;) dussuh...dat verklaard het antwoord van de helpdesker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
TheVMaster schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:54:
[...]

Ach...van een Skilled-Helpdesk hebben ze bij Versatel/Tele2 nog nooit gehoord ;) dussuh...dat verklaard het antwoord van de helpdesker...
Huh? Ben zelf ex-helpdesker daar. En ik moet toegeven, sommigen hebben inderdaad een kennisniveau van lik-m'n-*

Bovendien worden deze non-core (dus non-adsl en telefonie-dingen) niet behandeld in de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
net op het nieuws tele2 heeft de rechten ook aan kpn verkocht die gaat vanaf nu ook het voetbal doorgeven via hun digitale kanalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

rjn27 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 18:15:
net op het nieuws tele2 heeft de rechten ook aan kpn verkocht die gaat vanaf nu ook het voetbal doorgeven via hun digitale kanalen
Dat klopt niet helemaal ;)
Kpn mag het product van Tele2 verspreiden maar heeft niet de rechten op het voetbal zelf verworven.
Wel heeft Kpn nu een extra argument om zijn digitale zenders aan de man te brengen en Tele2 kan nu makkelijk meer mensen bereiken met de voetbalzenders.
Nu zijn er dus 2 druppels op een gloeiende plaat want alle andere (kabel) aanbieders kunnen nog steeds geen eredivisie wedstrijden volledig uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een versatel 4 mbit abbo. (550 download)
Maar ik heb die verandert naar 20mbit, mijn downoad snelheid is nu 1 mbit.
Toen ik een tel gesprek had heb ik nog duidelijk gevraagd of ze mij de snelheid van 20mbit kunnen verzekeren, mij werd verteld van wel.
Ik heb later gebeld en gezegd dat ik niet een in de buurt kom van anderhalf laat staan 2,5mb.
Kan ik eisen dat de abbo ongeldig wordt verklaard of kan ik niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
Verwijderd schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 12:20:
Ik had een versatel 4 mbit abbo. (550 download)
Maar ik heb die verandert naar 20mbit, mijn downoad snelheid is nu 1 mbit.
Toen ik een tel gesprek had heb ik nog duidelijk gevraagd of ze mij de snelheid van 20mbit kunnen verzekeren, mij werd verteld van wel.
Ik heb later gebeld en gezegd dat ik niet een in de buurt kom van anderhalf laat staan 2,5mb.
Kan ik eisen dat de abbo ongeldig wordt verklaard of kan ik niets doen.
niemand haalt die 2,5 MB/sec je haalt hooguit 1.6MB/sec want daar zit de cap dat is ook de snelheid die ik heb kijk eerst een hoe ver je van de centrale af woont als dat meer is dan 1.5 km dan word het heel snel minder

http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zooo,

Ik heb hier nu ook Tele2 Compleet + TV, dus de 20mbit variant.

Nu heb ik sinds een paar dagen ook via tweaknews betaalde nieuwsservers gedaan, wel zo makkelijk :)

Alleen merk ik nu iets vaags op met newsleecher ( wat ik voorheen via zelfde programma, versie, instellingen, niet had via xs4all ) dat als een bestand aan het einde van de download zit, zeg 96% dan is er altijd 1 thread die blijft hangen... die stopt dan, de rest gaat verder met de volgende file en dan uiteindelijk gaat hij wel weer verder maar dat heb ik verder nog nooit gezien. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen, of wat er aan gedaan kan worden :)

offtopic:
Verder ben ik wel tevreden met de snelheid, haal hier ( 950m ofzo van de centrale ) 1400 ( en soms + ) kb per seconde, schommelt wel aardig, dan weer 1100 en weer oplopend etc. Maargoed, is nog steeds ongeveer 2x zo snel als via xs4all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

orange.x schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 16:46:
Alleen merk ik nu iets vaags op met newsleecher ( wat ik voorheen via zelfde programma, versie, instellingen, niet had via xs4all ) dat als een bestand aan het einde van de download zit, zeg 96% dan is er altijd 1 thread die blijft hangen... die stopt dan, de rest gaat verder met de volgende file en dan uiteindelijk gaat hij wel weer verder maar dat heb ik verder nog nooit gezien. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen, of wat er aan gedaan kan worden :)
Ligt denk ik aan het feit dat ze met tweaknews aan het rommelen zijn. Ik heb het de laatste ook wel eens (rechtstreeks vanaf tweakdsl netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tetsuo55
  • Laatst online: 31-08 18:23

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Aangezien ik ga verhuizen heb ik versatel opgezegd.

Toen mij om de reden werd gevraagd heb ik aangegeven dat mijn modem gecapped is, en ik de gecapte snelheid niet wens mee te nemen.

De medewerker was verbaasd
Meneer, wij hebben geen speedcaps en nooit gehad ook!
Mijn modem traint precies op de speedcap in, +/-15833.

Zowel de medewerkers als de monteurs hebben in het verleden aangegeven dat op mijn centrale een speedcap zit.

De medewerker kon dit niet geloven en heeft mij dus doorverbonden met de technische helpdesk, daar aangekomen keek de medewerker naar mijn modem, ja uw verbinding ziet er goed uit, u haalt een acceptabele snelheid, ik vertel hem dat ik 16 mbit haal en hij zegt idd, dat je modem niet hoger komt zal door afstand centrale en kwaliteit koper komen.

Dit terwijl de Tis/tweakdsl verbinding van mijn buurman tegen de 24 mbit aanligt en mijn werkelijke afstand tot de centrale 991 (tijdens een lijnmeting is dit eerder al naar voren gekomen) hemelsbreed is het 400 meter.

Uiteraard gaf de medewerker aan mijn niet te kunnen helpen omdat ik boven de 12 mbit zit.

Wel wilde hij mijn modem opnieuw aanmelden op de dslam, maar mijn modem is nooit offline gegaan :( wat wel zou moeten gebeuren volgens hem.

Mijn vraag is:

Weet iemand de waarheid over de huidige status van de speedcap? ik gebruik digitale tv niet (niet aangesloten dus daar kan het niet aan liggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik zit nu met Orange Family, maar daar krijg ik nu steeds meer e-mailproblemen. Poort 25 stond al dicht, maar ik kon tenminste nog onder mijn eigen domain mailen en zo, dat lukt nu ook niet meer. Als ik de helldesk bel zeggen ze dat ze alleen maar webmail ondersteunen LOL.

Mijn vraag is nu, ik denk aan Tele2 Compleet+tv, hebben zij ook van dat soort onzin m.b.t. e-mail of juist niet? Dit is voor mij een primaire dienst die moet werken zonder rare limitaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Bij Tele2 geen problemen met poorten, wel lijkt het of mijn mailtjes soms (uren) vertraging oplopen bijv. richting Xs4all, waar het probleem ligt weet ik niet.

Over de speedcap van een postje hoger, dit werd in het verleden toegepast als een centrale niet stabiel was, sommigen menen echter nog altijd een cap te hebben op 15323kb/s en niet de boven genoemde waarde.
Ik haal 12Mb/s door de afstand dus hier kan ik het niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Laatst online: 12-09 22:46
Voor een tijd geleden heb ik al geklaagd in dit topic dat ik een internetverbinding heb als een f***-terriër(up en down). Eindelijk meer in de trend van 3min internet, DC en +/-30sec later wel weer internetverbinding heb. Maar ik heb ook hele periodes super stabiel internet gehad, maar ik moest absoluut de stekker er niet uit trekken. Ik woon in het oosten en heb menig stroomstoring mee gemaakt van Essent.

Nu zegt Tele2 dood gewoon dat ik buiten de straal van 3km van de centrale zit!
En dat de totale lijn lengte 4.5km is. (ANWB Routeplanner : 3.8km)
Tele2 geeft zelft toe dat ze abonnement niet hadden mogen verstrekken en heb kosteloos het abonnement mogen opzeggen.

Ik ga nu in schip met KPN en hoop dat het alleen maar beter kan gaan.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.