hallo, ik heb ook internetplusbellen van KPN, aangevraagd enkele dagen na de reclamecampagne en zeer snel in huis. ADSL werkte direct en voip-in een weekje later.
ik ben tot nu toe zeer tevreden. voor ongeveer hetzelfde geld waar ik multikabel family en kpn belbudget met een beetje bellen voor had heb ik nu 2 x zo snel internet en gratis bellen in het weekend.
de software update heb ik vanavond tijdens de 'drukte' om een uur of 20.00 zonder problemen kunnen doen (lange reset) en ik heb nu inderdaad het mooie siemens menu-tje ook tot mijn beschikking.
bij mij was het password trouwens gewoon 'admin' en niet 'adim' wat ik net iemand zag melden.
volgens mij kun je hier weinig mee, want het is een intern netwerk. vast alleen bereikbaar voor kpn medewerkers. net als de kabelmodemadmins zonder wachtwoord.
nog een paar losse flodders. je kunt ook zonder activatiecode activeren, dat staat ergens in de helppagina's. ik had namelijk ook het modem al binnen een week voor ik die brief kreeg. je moet op een bepaald trefwoord zoeken op de kpn site.
ik haal 321 kB/s voor het lite abbo. ik zit op maar 1656 meter van de centrale. heb overigens geen isra aansluitpunt, alleen een telefoonwandcontactdoos. geeft bij mij geen problemen.
telefoon werkt tot nu ook prima. ik krijg nu geen klachten meer dat er echo's zijn wat ik met skype en voipbuster wel regelmatig te horen kreeg.
[
Voor 3% gewijzigd door
florisje op 21-03-2006 22:47
]