[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:25:
[...]
En nu maar hopen dat Poborsky niet geblesseerd raakt })
Hehe :P

Irl heeft hij gescoord voor Tsjechie vanavond in de interland tegen Turkije, en dat speelt bij mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, m'n eerste blessure golf: 8 man eruit, waaronder m'n eerste doelman. Probeer ik een keeper te huren (had op 3 man geboden voor de zekerheid) willen ze niet komen. En dat is raar want van alledrie loopt hun contract af en willen ze wél een contract bij mij tekenen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:51:
Hmm, m'n eerste blessure golf: 8 man eruit, waaronder m'n eerste doelman. Probeer ik een keeper te huren (had op 3 man geboden voor de zekerheid) willen ze niet komen. En dat is raar want van alledrie loopt hun contract af en willen ze wél een contract bij mij tekenen. |:(
Simpel dus, ze willen zekerheid, en niet uitgeleend worden en vd zomer zonder club komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze op huurbasis zouden komen hadden ze ook een contract kunnen afdwingen. ;)

Ik geef het nu toe: Ik ben koopziek. Elke keer als ik weer speel ga ik op zoek naar nieuwe spelers en probeer ze te halen. Zit nu op 6K boven m'n wage, was 2K toen ik kwam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:03:
Als ze op huurbasis zouden komen hadden ze ook een contract kunnen afdwingen. ;)

Ik geef het nu toe: Ik ben koopziek. Elke keer als ik weer speel ga ik op zoek naar nieuwe spelers en probeer ze te halen. Zit nu op 6K boven m'n wage, was 2K toen ik kwam. :)
Das de reden waarom ik uiteindelijk bij Mechelen gefaald heb. Toch net teveel willen halen, of eigenlijk niet eens teveel, maar wel net die ene speler ipv ff eentje huren of een mindere en dan later een betere. Hierdoor inderdaad een lekker salarisbudget, weinig reserves op de bank, en als je dan bepaalde inkomsten misloopt (winnen van wedstrijden, europees voetbal), moet je verkopen om niet al te diep in de schulden te komen, zodat je in de winter rond 31-12 wél weer leuke spelers kan aantrekken, en ook je eigen spelers kan behouden middels contractverlenging. Maar door het verkopen wordt je team minder en ook de prestaties, en daardoor zakken de inkomsten....
Mechelen :'(
Respect voor de voetbalclubs irl _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad. Gelukkig heeft Darlington een groot stadion (20.000+) en levert elke ronde beker weer wat op. En ik heb in 't begin ook nog 2 spelers
spoiler:
Stahl (zwe) AMC en Diego (por) AML
voor enkele duizendjes gehaald die nu, na half seizoen, allebei al 2M waard zijn. Uiteraard wel onmisbare basisspelers, dus wat schiet je dan met zo'n waarde op? :) Man Utd heeft 1,7M geboden maar pas voor 6M mogen ze weg. Op dit moment sta ik dik eerste in de L2 en promotie zit er dus dik in. Dan krijg ik weer extra inkomsten waardoor m'n wage budget wel zal rechttrekken en m'n team kan al op tegen L1 ploegen. Ik denk dat het wel goed komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, het seizoen zit er op voor Helmond Sport, en wat een drama was het...

De selectie was wel okay, maar de tent zat wat boven wage-budget, dus ik heb een paar spelers verkocht en wat spelers uitgeleend.

Helaas waren er drie spelers met een aflopend contract die ze niet wilden verlengen (Zegers, Smeekes en Buys), deze heb ik dus ook maar verkocht. Gelukkig nog wel voor alledrie een leuke prijs kunnen vangen.

Daar tegen over staan nogal wat aankopen, met name in de defensie, en een erg goede keeper die overkwam van Dordrecht, ter vervanging van Zegers.

Het lijstje van verkochte spelers:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs1.JPG

En het lijstje met gekochte spelers:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs2.JPG

Ik had Vangeffelen wel willen overnemen, zijn club (Westerlo) wilde wel, maar hijzelf helaas niet... gelukkig heb ik Braber (on loan van NAC Breda) wel kunnen overnemen.

Zoals te zien is heb ik meer verdiend dan besteed aan spelers-transfers :)

Dan gaan we naar de Gatorade Cup. In de eerste twee rondes moest ik tegen twee amateursclubs (Ajax Amateurs in de 1e, Gemert in de 2e ronde). Beiden werden met groot gemak (5-1 en 7-0) verslagen. In de derde ronde lootte ik tegen Ajax (het echte dus). Dat was iets teveel gevraagd, een 3-0 verlies en uitschakeling dus. Helaas was het een thuiswedstrijd, dus veel inkomsten heb ik er niet uitgehaald met een stadion van 4000 mensen...

In de competitie liep het driedubbel ruk. Het begon nog wel aardig, ik deed zelfs even mee voor de 1e periode door een 5-1 overwinning op VOlendam, een 4-0 winst tegen Emmen en wederom een 5-1 tegen FC Den Bosch), maar daarna sloeg het noodlot toe, in de vorm van blessuregolven.

En daarvan heb ik er nogal wat gehad, 5 om precies te zijn. En met blessuregolf word hier bedoeld >5 first team-spelers tegelijk geblesseerd. In de 1e golf was op twee spelers na mijn hele defensie (incl keeper) uitgeschakeld. Ik heb dus noodgedwongen met wat U18's moeten spelen die eigenlijk daarvoor nog te licht waren. Het resultaat was merkbaar: een stuk of 10 wedstrijden achter elkaar slecht gespeeld, veel verliezen, paar gelijke spelen, geen winst). Zo bleef het helaas de rest van het seizoen gaan.

Ook toen de meeste spelers weer terug waren (alleen Strijbosch, mijn tweede keeper, was nog voor enkele maanden gebleseerd) wilde het niet meer lopen. Ik heb wel met 4 verschillende tactieken gewerkt, maar niks werkte meer...

Bijkomend nadeel is dat een heleboel van mijn spelers nu weg willen omdat ze vinden dat ze alles hebben bereikt wat ze bij mij kunnen. De belangrijksten zijn Calabro (een van mijn beste spitsen) en Van Dinteren (mijn beste midfielder). Die twee mogen van mij dus ook niet weg, en daar worden ze weer Unhappy van... aargh.

Gelukkig zijn zowel board als supporters nog steeds pleased, ondanks het wat tegenvallende resultaat. Hun wens was een safe midtable positie, het is dus iets minder dan dat geworden. Dat was ook te merken bij mijn contract onderhandelingen, na twee nieuwe voorstellen van mij zeiden ze bij de 3e ronde al meteen dat dit hun laatste offer zou zijn. Heb het maar geaccepteerd...

Voor volgend jaar wil ik in ieder geval een periodetitel halen. Qua selectie zou het moeten kunnen, zolang die blessures maar weg blijven...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs3.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs4.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs5.JPG

Topscorers. Dit zijn er twee, beiden 11 doelpunten:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs6.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs7.JPG

En het totaalplaatje tot slot:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs8.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helliemond Sport! :*) Daar heb ik in FM2005 ook een tijdje mee gespeeld. Wat wil je eigenlijk bereiken met Helmond? Er een stevige middenmoter in de Eredivisie van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Uiteindelijk wil ik op zijn minst middenmoter in de Eredivisie worden ja, maar da's wat langere termijn.

Dit jaar wil ik iig een periodetitel pakken en dus meedoen in de Nacompetitie, dat is dus mijn doelstelling.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Zou het nu dan eindelijk gaan lukken om League Two te bereiken?
Ben nu 35 wedstrijden onderweg in het 2015/16 seizoen en sta 1e in de Conference met 1 punt voorsprong op Accrington en 7 op Shrewsbury die 1 wedstrijd minder hebben gespeeld. Play-offs zitten wel goed denk ik, sta 12 punten los van de 6e plaats. Team draait goed nu, soms een onbegrijpelijke nederlaag maar de meeste tegenstanders rol ik vrij makkelijk op. Tactiek omgezet van een soort 4-1-3-2 naar een 4-4-2 diamond en dat helpt so far. Onder de wedstrijden pas ik tegenwoordig ook de tactiek nog eens wat aan waardoor ik nogal eens terug weet te komen of nog verder kan uitlopen.
Topper tegen Shrewsbury. Hun 1e, wij 2 op 4 punten. Moest uit en da's tegen die lui nogal lastig. Toch vrij snel op 0-2 gekomen, ruststand was 1-2. In de rust tactiek beetje aangepast en na 10 minuten was het 1-4 en de wedstrijd was gelopen. 8)

Oh, kreeg nog een aanbieding om bondscoach van IJsland te worden, ik heb maar bedankt voor de eer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 03-03-2006 00:17 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen aan een patch voor de echte namen van de competities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:31

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:48:
Kan iemand mij helpen aan een patch voor de echte namen van de competities?
Volgens mij staat er een linkje naar die patch in de start post ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hilgo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:58:
[...]

Volgens mij staat er een linkje naar die patch in de start post ;)
O, das handig. Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:09:
Ben nu 35 wedstrijden onderweg in het 2015/16 seizoen
Hoeveel seizoenen zit je dan al in de Conference?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hé, als ik nu een Check for Updates doe krijg ik dit te zien:
We've detected that a newer build is available from the Sports Interactive website.

However, we are unable to find the download in our database currently. Please try later!
Iemand anders ook? Komt er nog een kleine patch ofzo? Ik heb wel gewoon 6.03 geinstalled namelijk...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
wildhagen schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:08:
Hé, als ik nu een Check for Updates doe krijg ik dit te zien:

[...]

Iemand anders ook? Komt er nog een kleine patch ofzo? Ik heb wel gewoon 6.03 geinstalled namelijk...
Dat had ik gister ook ja, kom ik op de site van SI uit, daarna had k t afgesloten, maar was inderdaad wel vreemd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook, maar volgens mij is het gewoon een fout van SI. Er zou toch niet al weer een patch uitkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Da zou es gebeuren, zou net zo zijn als tom giethoorn die weer een nieuwe account aan maakt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik weet dat het niet de sterkste clubs zijn maar dit moest ik even sharen :P

Afbeeldingslocatie: http://img103.imagevenue.com/loc75/th_10969_naamloos.JPG
toch zonde van dat tegendoelpunt

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 03-03-2006 19:37 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

spyros schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:37:
Ik weet dat het niet de sterkste clubs zijn maar dit moest ik even sharen :P

[afbeelding]
toch zonde van dat tegendoelpunt
welke opstelling gebruik je? Want of ik scoor vaak maar ook veel tegen goals (maar win wel vet). Of scoor bijna nie... maar ook geen tegen goals...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
dark4ever schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:13:
[...]

welke opstelling gebruik je? Want of ik scoor vaak maar ook veel tegen goals (maar win wel vet). Of scoor bijna nie... maar ook geen tegen goals...
ik gebruik verschillende opstellingen ligt er maar aan waar de blessures zijn...maar het belangrijkste is het hebben van een top spits :)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:24:
Da zou es gebeuren, zou net zo zijn als tom giethoorn die weer een nieuwe account aan maakt ;) .
Die kerel kan hier ook niets meer goed doen hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:50:
[...]

Die kerel kan hier ook niets meer goed doen hè :+
Wie?

Tom Giethoorn? Windows-Vista? Óne? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 00:25:
[...]

Wie?

Tom Giethoorn? Windows-Vista? Óne? :+
Uh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:03:
[...]

Hoeveel seizoenen zit je dan al in de Conference?
Volgens mij is dit m'n 5e seizoen (16e, 16e, 5e, 14e en nu dus 1e)... Als ik 5 seizoenen per divisie blijf steken duurt het nog 20 seizoenen voordat ik de Premier League haal :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbruggeman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-10-2024
pfff

[ Voor 100% gewijzigd door gerbruggeman op 04-03-2006 04:57 ]

Help Java!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jaaaaaaaahhhh! Lekker realistisch, maar ik moest het ff kwijt :) :) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs9.JPG

Jeuh :) :)

In de halve finale tegen PSV (andere halve finale is tussen Twente en Zwolle), dus het word pittig, hoewel ze maar 10e staan in de competitie. Helaas thuis, jammer voor de inkomsten...

Sorry voor het storen ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8) , na 5 wedstrijden eerste te hebben gestaan moest ik tegen de nummer 2, het 2e van Real Madrid. Mijn topspits die nog maar 2 wedstrijden in zijn benen had (eerste waar hij geblesseerd raakte en de laatste wedstrijd 10 minuten invallen) stond in de basis, en schoot er prompt 4 in _/-\o_ . Uiteindelijk is het 6-0 geworden. Kampioenschap zit er denk ik wel in. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 03:57:
[...]

Volgens mij is dit m'n 5e seizoen (16e, 16e, 5e, 14e en nu dus 1e)... Als ik 5 seizoenen per divisie blijf steken duurt het nog 20 seizoenen voordat ik de Premier League haal :P
Ik ben ook pas in het 5e seizoen gepromoveerd van de Belgische 2e divisie naar de Jupiler Leaque :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, het tweede seizoen zit er op.

Qua transfers is het vrij rustig gebleven, een enkele verkoop en een enkele aankoop, geen van allen echt noemenswaardig. Wel heb ik twee spelers uit mijn reserves gepromoveerd (Yahia en Le Minh).

In de Amstel Cup ging het fantastisch, ik haalde na een mooie 1-1 en penalty-winst op AZ (zie hierboven ergens) de halve finale. Hier wachtte PSV. Na verlenging stond het 2-2, dus wederom penalties. Dit keer verloor ik met 4-3. Toch niet slecht zou ik zo zeggen...

Zo goed het in de Amstel Cup ging, zo beroerd ging het in de competitie, gelukkig wel iets beter dan vorig jaar, en grote blessuregolven zijn me dit jaar bespaard gebleven.

Ik snap er geen bal van, wat ik ook probeer, niets werkt. Zoals je kunt zien ging het, los van een korte opleving halverwege en aan het einde van het seizoen, niet bepaald denderend:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs10.JPG

Ook wilde ik betere trainingfaciliteiten (is nu net Adequate), en een groter stadion (is nu 4000 plaatsen). Beiden werden herhaaldelijk door de board afgewezen, ondanks dat ik toch voldoende geld in kas heb.

Mijn doelstelling, het behalen van een periodetitel, is ook al niet gelukt. Hoewel ik er twe keer dicht bijgeweest ben: in de derde periode had ik één punt te weinig, en werd nummer twee, en in de zesde periode werd ik 3e, met alweer één puntje te weinig.

Dit alles zorgt er dan ook voor dat ik zo langzamerhand maar eens ga omkijken naar een andere baan, hoewel ik nog niet ga resignen. Ik kijk wel wat zich aan zal dienen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs11.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs12.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs13.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/hs14.JPG

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
\o/
Februari 2016:
Manager ot Month: Moi
Player ot Month: David Dean
Young Player ot Month: Jamie Mullen

Alle prijzen naar Harrogate 8)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 15:32
wildhagen schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:52:

Zo goed het in de Amstel Cup ging, zo beroerd ging het in de competitie,
Ik ben met Veendam kampioen geworden in het 1e jaar eerste divisie dankzij een 32 jarige goalgetter.
Hopelijk gaat hij er komende seizoen ook aardig wat inschieten.

In de beker heb ik onzettend veel mazzel gehad. Heracles met penalties verslagen, tussendoor Heerenveen, dat slecht speelt, verslagen. De halve finale van AZ gewonnen, met moeite. De finale ging tussen 2 eerste divisie clubs |:( Veendam - VVV. Met veel dominatie, maar met 1-0 gewonnen.

Nu begint het volgende seizoen, met de supercup tegen Feyenoord en volledig terrecht met 5-2 ingemaakt. Kan nog leuk worden dit 1e seizoen in de eredivisie :/
De clubdoelstelling is "bravely battel against relegation" Ik hoop op een plaats bij de beste 10 met aanvallend voetbal. Dat zal wel resulteren in enkele leuke wedstrijden en een slecht doelsaldo :/

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FM is een zéér realistisch spel als je het mij vraagt... :o

Afbeeldingslocatie: http://img309.imageshack.us/img309/4286/fm9yx.th.jpg
8)7 8)7 8)7
Mij geen probleem natuurlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik heb altijd het probleem dat ik in de min sta met mijn gewone budget. Tenminste met een amateurclub wel. Ik zit nu bij Volendam en begin net aan mijn tweede seizoen. In het eerste seizoen 9e geeindigt en in de gatorade cup in de 1e ronde al uitgeschakelt door Vitesse :(

Ik zie hier ook vaak in het topic staan dat er een aantal het minder leuk gaan vinden omdat ze weten welke talentjes ze moeten kopen. Het probleem bij mij is ik weet niet hoe ik die kan vinden. Iemand tips van kijk daar is of probeer is zo? Want wat meer geld is altijd welkom

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je in de spaanse beker geen geld krijgt als je een ronde verder komt? Dit is zwaar klote, ik heb in een paar maanden al 3 miljoen verlies geleden, wat toch aardig veel is voor een 2e divisie club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, hier is weer een update.

Zoals gezegd zou ik langzaam om me heen gaan kijken naar een andere baan. Zo gezegd, zo gedaan. Na wat mislukte sollicitaties ben ik aangenomen bij KuPS in de Finse Veikkausliiga, da's de hoogste (van 2) divisie daar.

Alles hier is voor mij ook totaal nieuw, ik heb nog nooit in Finland gemanaged.

De missie van board en supporters is 'stay clear from relegation'. Op het moment van overname hadden ze al 14 (van 26) wedstrijden gespeeld, en stonden op de 6e plaats.

De selectie was vrij breed en ook vrij goed. De enige positie die wat zwakker bezet was de rechter-middenveld positie. Hier is dan ook mijn enige aankoop (Siivonen, 8000 euro) te vinden. Wel heb ik wat spelers uit de reserves naar het eerste team gehaald.

In de beker (Suomen Cup) was men al uitgeschakeld in de 5e ronde, dus daar kan ik kort over zijn.

In de competitie ging het vrij lekker, hoewel de 1e wedstrijd wel meteen met 8-0 werd verloren (was de board not amused mee) kwam het daarna lekker op gang. Hierbij had ik wel als voordeel dat mijn eerste drie wedstrijden na die 8-0 wel tegen de zwakste tegenstanders uit de competitie waren, dus mijn team kon goed aan mijn tactiek wennen.

Jammer dat ik net Europees voetbal ben misgelopen. Er zijn sowieso maar vier teams die in Europa mee mogen doen (CL voor nr1, UEFA Cup voor nr2 en de bekerwinnaar en Intertoto Cup voor nr3).

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/kups1.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/kups2.JPG

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/kups3.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/kups4.JPG

Aangezien de competitie in Finland loopt van April t/m Oktober, en ik geen zin heb om 6 maanden niks te doen behalve friendlies dan, ga ik hiernaast nog een tweede game opstarten. Dit is FC Kharkiv geworden, in de Persha Liha (de tweede divisie van Oekraïne). Het seizoen loopt daar van Juli t/m eind mei, dus dat overlapt mooi. Zodra hier iets te melden is doe ik wel weer een update.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar de hell is HJK gebleven :P? Heb vorige FM versie ook met KuPS gespeeld. Toen nog een divisie lager. Hadden een team waarmee je zo om het kampioenschap in een div hoger kon mee spelen. Ow en doe de groeten aan Maxim Feschuk daar in Oekraïne 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:52:
[...]

Waar de hell is HJK gebleven :P? Heb vorige FM versie ook met KuPS gespeeld. Toen nog een divisie lager. Hadden een team waarmee je zo om het kampioenschap in een div hoger kon mee spelen. Ow en doe de groeten aan Maxim Feschuk daar in Oekraïne 8).
HJK was het vorige seizoen gedegradeerd, lekker realistisch, maar ach ;)

Ze zijn inmiddels overigens weer meteen gepromoveerd dit seizoen, dus dat zit wel goed.

Het is inderdaad een aardig team. Subtop moet makkelijk kunnen, maar top-3 zie ik eigenlijk niet gebeuren zonder wat versterkingen (met name de verdediging).

Wie is Feschuk? Of is dit een domme vraag? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:00:
[...]

HJK was het vorige seizoen gedegradeerd, lekker realistisch, maar ach ;)

Ze zijn inmiddels overigens weer meteen gepromoveerd dit seizoen, dus dat zit wel goed.

Het is inderdaad een aardig team. Subtop moet makkelijk kunnen, maar top-3 zie ik eigenlijk niet gebeuren zonder wat versterkingen (met name de verdediging).

Wie is Feschuk? Of is dit een domme vraag? ;)
Check Karpaty maar. Of zijn die al gepromoveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

O, jouw oude team... ik zal hem eens gaan bekijken straks (moet zometeen eerst ff iets anders doen) :)

Edit: ok, ff gekeken. Karpaty zit idd een divisie hoger ja, maar het gaat niet al te best... Feschuk zit er overigens niet meer, die zit nu bij Rennes in Frankrijk, waar hij het behoorlijk goed doet.

En in jouw post geef je een talentje (http://www.xs4all.nl/~sba...aine/Ukraine/talentje.jpg)

Guess waar die nu zit? Ja, bij FC Kharkiv ja (zat er al toen ik kwam), en hij doet het verrekte goed idd. Mijn (op dit moment) twee-na-beste speler.

[ Voor 154% gewijzigd door wildhagen op 05-03-2006 13:23 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sta ik halverwege het seizoen op een zeer verassende 1ste plaats in League One met Torquay, gebeurd er dit :
Afbeeldingslocatie: http://xs70.xs.to/pics/06090/dip.jpg
10 wedstrijden niet meer gewonnen waarvan er maar liefst 7 verloren gingen... Ik wist dat er een dipje aan zat te komen maar dit :o

En er gaat ook echt van alles mis, mijn topscorer met 18 goals in 22 wedstrijden scoort opeens 12 (!) wedstrijden op rij niet meer. Ik mis 5 (!) penalties op rij, en tot 3x toe verspeel ik een 2-0 voorsprong... één keer zelfs met 10 minuten te gaan. 0-2 voor en toch uiteindelijk met 5-2 verliezen.

Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, ik ben een paar keer erg boos geweest op mijn team, heb een paar spelers bekritiseerd, heb ook al wat mensen een holiday gegeven, maar nee hoor, het blijft tobben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
8)7
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/1360/fm2006emmen2pk.th.jpg

En nog een leuke uitslag :)
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/3041/fm2006emmen14ic.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die bovenste melding is normaal.... je moet S1-S7 gebruiken. S8-S12 heb je alleen nodig in friendlies (ken geen competities waar je meer dan 7 subs mag hebben).

Die tweede is een leuke uitslag ja :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik mag met Northwich voor de eerste keer naar Old Trafford :). Meestal loot ik tegen net-niet topclubs, maar nu eindelijk een echt grote club. Manchester United uit in de 4e ronde van de Carling Cup.

Northwich gaat lekker dit seizoen. Dankzij 6 overwinningen op rij sta ik na 15 speelronden op de 1e plaats in het Championship (moet nog 31 wedstrijden dus echt veel zegt het niet). Het ligt allemaal erg dichtbij elkaar er kan dus nog vanalles gebeuren.

edit: October 2009 awards:

POTM: 1. Calum Davenport, 2. Marc Tierney (beiden Northwich)
YPOTM: 1. Mark Stewart, 2. Lukasz Sliwa (beiden Northwich)
MOTM: me.

[ Voor 16% gewijzigd door PirE op 05-03-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/639/blessures7vc.th.jpg

Blessuregolf??? Dit is een f*ck*ng tsunami :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1ff3dea9a82d60d7c77ed225558920ab/full.jpg

Eindelijk _O_

Professioneel geworden, uitstekende trainingsfaciliteiten, dus een mooi moment om mee te gaan doen voor de titel.
We begonnen met een LWLWLW, daarna werd het alleen maar beter. Halverwege kwamen me in de top 5, na zo'n 30 wedstrijden in de top 3 en na 37 wedstrijden stonden we 1e. In de 44e wedstrijd kampioen geworden, mooie 0-2 bij Chester. Laatste 4 wedstrijden trouwens: 2-0, 2-0, 2-0 en 2-0 :P
In de bekers ging het niet zo, FA Cup 2e ronde en de FA Trophy in de 1e ronde uitgeschakeld. Van die laatste vind ik dat wel een beetje jammer, die kan ik nu niet meer winnen tenslotte. Ach, ik ga nu voor Europees voetbal :D "Even" de League Cup winnen en we spelen UEFA Cup :+
Nee serieus, ik ga uit van een degradatiestrijd. Ik zal sowieso Dean moeten verkopen denk ik om wat geld in kas te krijgen, heb al een behoorlijke vervanger gevonden iig. Nu nog zien dat ik een 7 cijferig bedrag kan binnenhengelen.

Team:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d009db85d6a049056dfbe8e0d63aed8b/full.jpg

Topscorer en beste speler:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4d0b7524af808e345ebd2e0a72160aaa/full.jpg

Een leuke versterking, hopen dat we K.I.T.T. er ook bijkrijgen :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/400f196c70accf702f5511d0e42b5bba/thumb.jpg

En nog een lief nieuwsbericht:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9983778b735ef1f0fd400af1b1225991/thumb.jpg

:>

Ah, Sunderland zit achter mijn AM RC aan, 1e bod: 3,2 miljoen, friendly en 20% bij doorverkoop 8)7 Gelijk maar geaccepteerd, die vent is 2e keus als AM C :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Weet iemand ook een talentvolle speler die ik voor weinig kan kopen en na een jaar 2 ofzo weer met veel winst kan doorverkopen? Want ik zit echt in de problemen met het budget en ik probeer al van alles maar het lukt me niet om dat goed te krijgen. De inkomsten zijn gewoon veel te laag.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
En na 7 jaar in Engeland krijg ik m'n eerste baan aangeboden als clubmanager: Manchester City wil me hebben. 8) Mooi dat ik die afwijs :D

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:05:
Nee serieus, ik ga uit van een degradatiestrijd. Ik zal sowieso Dean moeten verkopen denk ik om wat geld in kas te krijgen, heb al een behoorlijke vervanger gevonden iig. Nu nog zien dat ik een 7 cijferig bedrag kan binnenhengelen.
Gefeliciteerd, weer een stap dichterbij de Premiership :).
Michael Knight zou ik gewoon kopen, alleen al voor de naam.

Heb zelf net een aanbod van Q.P.R. afgeslagen om er manager te worden. Ik heb niks met de club. En toen kwam Hull City (staan 17e op het moment) O+ en ik denk dat ik dit aanbod maar accepteer. Ik heb met Northwich weinig te zoeken in de Premier League (stadion met 12.000 zitplaatsen) als ik promoveer. Ik kan ook niet echt een team bouwen omdat ik dan financieel in de problemen kom.

aanbod van Hull:
Afbeeldingslocatie: http://xs70.xs.to/pics/06090/entoenkwamhull.jpg.xs.jpg

edit: ze gaan accoord met eis van 3500 per week en een contract van 1,5 jaar. :). Nu even saven voordat ik op accept druk.

edit 2: Uiteindelijk toch op reject gedrukt :D. Ik heb even snel, zo goed als het kon (attribute masking staat aan) de selectie bekeken en de spelers die ze hebben passen totaal niet in mijn systeem. Veel trage spelers en ook een paar oude spelers op lange contracten voor veels te veel geld.

[ Voor 19% gewijzigd door PirE op 05-03-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
PirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:17:
[...]

Gefeliciteerd, weer een stap dichterbij de Premiership :).
Michael Knight zou ik gewoon kopen, alleen al voor de naam.
Dank.
En Knight komt ook, scouts waren positief over hem en, belangrijkste, hij heeft Harrogate als favoriete club staan :D Eerste keer trouwens dat ik een speler vind die mijn club als favoriete club heeft terwijl hij er nog nooit heeft gespeeld.

/edit

2x Een aanbod om bondscoach te worden, Oostenrijk en Ieland. Ierland ziet er veelbelovend uit, dus die maar geaccepteerd. Kijken of ik met hun het WK kan halen, tegenstanders zijn San Marino, Wit Rusland, Roemenie, Finland en Nederland.

[ Voor 21% gewijzigd door King Nothing op 05-03-2006 16:37 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
King Nothing schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:26:
[...]

2x Een aanbod om bondscoach te worden, Oostenrijk en Ieland. Ierland ziet er veelbelovend uit, dus die maar geaccepteerd. Kijken of ik met hun het WK kan halen, tegenstanders zijn San Marino, Wit Rusland, Roemenie, Finland en Nederland.
Ik heb dus nog geen enkel aanbod gehad om bondscoach te worden. Het is bijna 2010 en ik apply bij ieder land maar nergens maak ik een kans :'(.

Dit is trouwens wel leuk:
Ik heb geen veldverwaming en dan krijg je dit als het vriest :D.
Afbeeldingslocatie: http://xs70.xs.to/pics/06090/sleet.jpg.xs.jpg
Jammergenoeg met 1-2 verloren van Ipswich (verlies echt altijd van hun wat ik ook doe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:56:
[...]
Dit is trouwens wel leuk:
Ik heb geen veldverwaming en dan krijg je dit als het vriest :D.
[afbeelding]
Jammergenoeg met 1-2 verloren van Ipswich (verlies echt altijd van hun wat ik ook doe).
Ja, heb ik ook eens gehad, is idd wel leuk :).

Ben vanmiddag eens lekker weer naar Ajax geweest. Zal straks eens opnieuw beginnen met Ajax, want de motivatie is helemaal terug ;). Later volgt een verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
PirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb dus nog geen enkel aanbod gehad om bondscoach te worden. Het is bijna 2010 en ik apply bij ieder land maar nergens maak ik een kans :'(.
Ik ben alle keren gevraagd, heb nu 4x een aanbod gehad om bondscoach te worden (Wales, IJsland, Ierland dus en Oostenrijk). Solliciteren doe ik niet aan :P
Komt dus vanzelf wel als je maar goed bezig bent in het spel.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:32:
[...]

Ja, heb ik ook eens gehad, is idd wel leuk :).

Ben vanmiddag eens lekker weer naar Ajax geweest. Zal straks eens opnieuw beginnen met Ajax, want de motivatie is helemaal terug ;). Later volgt een verslag.
Hoe vaak begin jij een nieuwe game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:18:
[...]

Hoe vaak begin jij een nieuwe game :+
Nog niet begonnen met de nieuwe patch ;). Heb het denk ik eens gezegd hier, maar door school enal kwam het er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik had net toch iets vaags. Ik deed een voorstel aan alle clubs om een speler van mij te lenen. In totaal 4 clubs die wel wouden. Waaronder Fortuna Sittard. En die had gelijk een voorstel waar ik tevreden mee was, de andere clubs hadden dit niet. Dus ik geaccepteerd. De speler in kwestie accepteerde dit ook. En ineens krijg ik het nieuwsbericht dat op 1 januari 2007 die speler naar Fortuna vertrekt in plaats van dat Fortuna de speler leent. Terwijl het toch echt een leencontract was en er ook duidelijk stond dat Fortuna hem wou lenen. Komt dit julie bekend voor?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de ontopic, maar dit moet ik zeggen:
Samenvatting van Ajax is geweest, dus uitslag is geen geheim meer.
Zagen jullie wat Huntelaar bij die laatste vrijetrap deed? Hij stuurde Rosales zo weg. En hem dan zo er in knallen _/-\o_. Wat een klasse speler. Wordt in FM imo flink ondergewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:47:
Sorry voor de ontopic, maar dit moet ik zeggen:
Samenvatting van Ajax is geweest, dus uitslag is geen geheim meer.
Zagen jullie wat Huntelaar bij die laatste vrijetrap deed? Hij stuurde Rosales zo weg. En hem dan zo er in knallen _/-\o_. Wat een klasse speler. Wordt in FM imo flink ondergewaardeerd.
Ja vorig jaar met 16 goals maakte hij inderdaad een onuitwisbare indruk voor de mannen die de stats in deze FM regelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Okeee.... Ik weet dat ik vanaf nu klote ga spelen maar goed:

League Two, 3 nieuwe spelers...

Cheltenham - Harrogate 0-0
Harrogate - Millwall 3-0
Shrewsbury - Harrogate 0-1
Harrogate - Rochdale 2-1
Harrogate - Preston North End (League Cup, Championship) 2-0
Carlisle - Harrogate 1-4
Harrogate - Hereford 2-2 (3697 toeschouwers :o vorige record was 2300)

Ik sta nu 2e :X

[ Voor 11% gewijzigd door King Nothing op 05-03-2006 21:54 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:49:
Ik had net toch iets vaags. Ik deed een voorstel aan alle clubs om een speler van mij te lenen. In totaal 4 clubs die wel wouden. Waaronder Fortuna Sittard. En die had gelijk een voorstel waar ik tevreden mee was, de andere clubs hadden dit niet. Dus ik geaccepteerd. De speler in kwestie accepteerde dit ook. En ineens krijg ik het nieuwsbericht dat op 1 januari 2007 die speler naar Fortuna vertrekt in plaats van dat Fortuna de speler leent. Terwijl het toch echt een leencontract was en er ook duidelijk stond dat Fortuna hem wou lenen. Komt dit julie bekend voor?
Kan het zijn dat z'n contract afliep op 1 jan? Heb ik ook gehad namelijk, een speler aanbieden maar oplettende club bied 'm meteen een contract aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Nog steeds ongeslagen in League 2, ben nu 26 competitiewedstrijden op rij ongeslagen, laatste nederlaag was op 30-01-2016, ik ben nu op 26 september. Helaas wel een nederlaag te pakken in de League Cup, Cardiff was met 0-1 te sterk.

26 September, volgens mij zat ik vanmorgen toen ik begon in maart 2016, dus een half seizoen in 1 dag erdoorheen gejaagd :D Heb dan ook vanaf 10 uur vanochtend gespeeld.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:05:
Nog steeds ongeslagen in League 2, ben nu 26 competitiewedstrijden op rij ongeslagen, laatste nederlaag was op 30-01-2016, ik ben nu op 26 september. Helaas wel een nederlaag te pakken in de League Cup, Cardiff was met 0-1 te sterk.

26 September, volgens mij zat ik vanmorgen toen ik begon in maart 2016, dus een half seizoen in 1 dag erdoorheen gejaagd :D Heb dan ook vanaf 10 uur vanochtend gespeeld.
Belangrijk om zo'n succesreeks niet te onderbreken, iig niet de computer uit te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, een game laden geeft soms een raar effect. Voordat ik had gesaved scoorde ik elke wedstrijd, de laatste wedstrijd voor saven was FA Cup tegen Arsenal, uit 4-1 verloren. Nu speel ik weer na 2 dagen en speel ik 2x thuis in een week 0-0. Gelukkig daarna uit tegen de nr 2 3-0 gewonnen, dus ik hou het maar op een post-Arsenal depressietje.

Maar toch gebeurt het dat een goede reeks wordt doorbroken door opslaan en later verder spelen. Nu wel minder als in de vorige FM/CM games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img109.imageshack.us/img109/7844/benbrown4ku.th.jpg

Kwam ik tegen tijdens het zoeken naar spelers, best netjes voor een grijze speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is dát een grey player? Is hij niet gewoon op free transfer ofzo?

Met zulke stats zou ik hem meteen aantrekken, ondanks zijn leeftijd.... jammer dat dat bij een echte grey niet kan :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een echte grey speler, ik kan hem dus niet kopen. Is idd wel erg jammer, ik zou hem goed kunnen gebruiken. Dit is trouwens het eerste seizoen dus als het een freeplayer zou zijn zou hij wel algemeen bekend zijn lijkt me.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook eens een nieuw potje begonnen(op andere computer), en wederom een club uit de 1e divisie van Rusland, Spartak Tchelyabinsk en damn, wat een keuze heb ik gemaakt...:D...de competitie was al aardig onderweg toen ik manager werd, en de club staat echt stijf onderaan met 6 punten achterstand op de club boven mij. De eerste wedstrijd als coach verloor ik meteen met 6-0...lol...naja, intussen gaat het iets beter en zelfs al 2 keer gewonnen. Uiteraard sta ik nog steeds laatste...:(, maar goed we geven niet op. ik vroeg me af of ik nu nog zou kunnen degraderen, en ben ik dan automatisch ontslagen? Of kun je niet uit de 1e divisie degraderen?

Wel apart, ik heb 1 speler van Spartak moscow te leen, en die is 550.000 € waard...wth doet die bij een club die gemiddeld 600 toeschouwers trekt...lol...helaas kan ik hem niet kopen ofzo...:(

Ik wilde trouwens ook een speler aantrekken die ik goed vond, dus een bod gedaan, club geeft zijn akoord, dus ik kon met de speler onderhandelen, die vond het ook goed, zie ik later toch opeens een nieuws bericht dat de speler zijn contract heeft verlengd, en dus toch niet naar mij komt...:(( Russische Maffia zeg ik je...:p

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:32:
Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, ik ben een paar keer erg boos geweest op mijn team, heb een paar spelers bekritiseerd, heb ook al wat mensen een holiday gegeven, maar nee hoor, het blijft tobben.
Waarschijnlijk is nu het moraal erg laag. Dan doe je er goed aan mild te zijn in je besprekingen. Dat is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
[...]

Waarschijnlijk is nu het moraal erg laag. Dan doe je er goed aan mild te zijn in je besprekingen. Dat is mijn ervaring.
Grappig dat het ter sprake komt, ik doe er eigenlijk weinig mee. Tijdens de rust moedig ik ze gewoon altijd aan, behalve als de stand erom vraagt, dan kan ik nog wel eens zeggen dat de teameer op het spel staat of dat ze als "kippen zonder kop" op het veld lopen. Vaak zie je dan na rust ook echt een verbetering, maar dan moet je het ook echt sporadisch doen. Na de wedstrijd geef ik meestal aan dat ze het goed gedaan hebben (ook bij bv een 0-0), tenzij ik zelf vind dat ze hier ECHT hadden moeten winnen, dan kan je teleurgesteld aangeven. Speel je gelijk of verlies je door een doelpunt in de laatste minuten, of wordt je dik afgeslacht dan leef ik met ze mee, en alleen in de toppers zal ik heel erg blij zijn. Boos ben ik vrijwel nooit, mss 4x aangegeven ofzo. Individueel per speler doe ik eigenlijk nooit, soms is een jeugdspelertje wat zijn debuut maakt en het lastig heeft ofzo aanmoedigen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Wanneer een speler een laag moraal heeft en de rest hoog, dan moedig ik die nog apart aan of zeg hem dat ik tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij krijgen ze regelmatig op hun flikker. Heb net 1-1 gespeeld tegen Peterborough. Ik 24/6 schoten, zij 5/2. Ook al ben ik dan 28 wedstrijden ongeslagen, m'n spitsen moeten gewoon meer scoren, dat deden ze eerst ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij krijgen ze ook regelmatig op hun flikker, maar als je dat dus twee of drie keer achterelkaar doet helpt het niet. Dit komt volgens mij, omdat hun moraal dan erg laag is. Als de moraal laag is en jij scheld ze verrot, dan zullen ze nog slechter gaan spelen. Het komt ook weleens voor dat ze gelijk gespeeld hebben of hebben verloren, terwijl hun moraal nog uitstekend is. Dan vragen ze erom en moeten ze even flink met de neus op de feiten worden gedrukt. De teamtalks hebben dus te maken met de stand, de sterkte v/d tegenstander en... het moraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

en hoe weet je dan hoe hoog/laag het moraal van de spelers zijn?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet toch van die pijltjes omhoog en omlaag staan met in het Nederlands de tekst Uitstekend etc. Dat is van het Moraal.

Ik zei net dat ik met Ajax wilde beginnen. Doe ik toch maar niet. Ik ga eens de uitdaging aan een kleine club naar de top te gaan brengen. Waarschijnlijk een club uit de Premiership. 8)7 'k bedoel natuurlijk Championship of lager.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ :X

Als je naar de selectie gaat, heb je zo'n balkje met daarboven 'moraal' oid, en daaronder zijn dan de ratings... :Z

Edit: toetsebord is te traag :+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

jah klopt wist ik eigenlijk ook wel maar ik dacht er niet bij na 8)7

EDIT: mijn spelers willen echt niet meer nu. In mijn eerste seizoen bij Volendam helaas geen periodetitel kunnen pakken maar toch netjes 9e geworden waar het bestuur redelijk tevreden mee was. Nu zit ik in de beginfase van mijn tweede seizoen maar ik heb nog maar 2 wedstrijden gewonnen 1 gelijk en nu al 5 wedstrijden verloren. Ik snap er niets van. Eind vorig seizoen liep het ook al niet lekker meer. Ik heb al verschillende tactieken gebruikt maar niets lijkt te werken. Ik hoop dat het gewoon een dipje is aan het begin van het seizoen en dat ik later in het seizoen alles weer terug kan winnen

[ Voor 82% gewijzigd door Wes46 op 06-03-2006 17:48 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu al een paar maand bezig in mijn levante game, maar financieel gaat het niet echt al te best. Ik snap er hélemaal niks van, mijn financiën gaan met sprongen achteruit, in een paar maand al een verlies geleden van bijna 4 miljoen euro, wat erg veel is voor een club die het financieel niet zo ruim zit. Er komen ook niet super veel mensen naar het stadion, ik sta eerste in de competitie maar er zijn 8 clubs met meer toeschouwers gemiddeld, en ik krijg geen prijzengeld terwijl ik al in de 4e ronde van het toernooi zit (al 2 Primera Division clubs uitgeschakeld _/-\o_ ). Ik zit wel boven mijn wagebudget, dat heeft me nu in totaal 900k gekost vanaf het begin van het seizoen. Dan houd je nog ongeveer 3 miljoen over. Moet ik (zelfs nu het sportief lekker gaat) vrezen voor mijn baan en moet ik er iets aan doen of gaat het langzaam over? Ik ben al veel nutteloze spelers aan het verkopen maar voor de rest zou ik niet weten wat ik nog meer kan doen.
Screentje:
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/1456/geeeeeld1dw.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Met zo'n schuld hoef je denk ik nog niet te vrezen voor je baan, maar het moet ook niet te gek worden natuurlijk.

Waar zitten je kosten in (Bij Finances -> Expenditures)? Misschien een heel groot stadion en bijbehorende onderhoudskosten?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inkomen:
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/5564/inkomen8aj.th.jpg

Uitgaven:
Afbeeldingslocatie: http://img316.imageshack.us/img316/8200/uitgaven3vc.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow, je wages nemen wel erg veel geld in. Daar zit dus een onevenredig groot deel van de kosten. Helaas is daar moeilijk iets aan te doen.. je zou kunnen proberen of je meest verdienende spelers een nieuw contract met een lager salaris accepteren (soms doen ze dat), maar verder dan dat of verkopen zou ik het ook niet weten...

Verder geen echt grote uitgaven, behalve misschien toch veel ground maintance, maar ook daar kan je volgens mij niets aan doen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou is in het salaris gaan snijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik had al wat spelers uit het 2e verkocht, en ik probeer mijn ''top spits'' die nog niet echt potten kan breken (6 doelpunten waarvan 4 in 1 wedstrijd, daar heb je ook niet veel aan) te verkopen aangezien hij het meest waard is en 28,000 per week verdiend. Ook heb ik bij het aankopen van Pieter Collen hem te hoog salaris gegeven, omdat ik bang was dat hij naar Bologna zou gaan en ik andere goeie back kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:19:
[...]

Belangrijk om zo'n succesreeks niet te onderbreken, iig niet de computer uit te zetten :P
Lekker is dat, ik heb direct na het posten FM afgesloten en de laptop uitgezet :( Waarom staat dat niet in de SP |:( :r

Oh ja, die heb ik zelf gemaakt :o :P

Je had bijna gelijk trouwens, net 1 wedstrijd gespeeld, uit tegen Walsall. 1-0, 2-0, hun rood + penalty tegen, 2-1. Op slag van rust, counter en 2-2. Direct na rust, penalty tegen, 3-2. 5 Minuten later krijgen wij penalty, mis :( 75e minuut, counter, 3-3 \o/ 3 minuten erna aanval en voila 3-4. Samengeknepen billen, maar wel gewonnen. Hun 15 (5) schoten, Harrogate 9 (9) schoten. Ben nu echt blij dat ik 2 goede keepers heb. Voor het eerst een blessuregolfje en dan is een goeie backup keeper toch wel handig. Hij kreeg prompt ook een uitnodiging voor het Hongaarse elftal.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:22:
Ja ik had al wat spelers uit het 2e verkocht, en ik probeer mijn ''top spits'' die nog niet echt potten kan breken (6 doelpunten waarvan 4 in 1 wedstrijd, daar heb je ook niet veel aan) te verkopen aangezien hij het meest waard is en 28,000 per week verdiend. Ook heb ik bij het aankopen van Pieter Collen hem te hoog salaris gegeven, omdat ik bang was dat hij naar Bologna zou gaan en ik andere goeie back kon vinden.
Daar moet je mee uitkijken, daar is mijn game met Mechelen uiteindelijk ook mee de mist in gegaan.

Dat soort dingen alleen doen als je óf voldoende geld hebt, óf als het echt een goudhaantje is. Pieter Collen is irl al niet een geweldenaar, en in FM ook echt geen bovengemiddelde speler. Met dat soort dingen ga je inderdaad gauw in de fout, heb het zelf ook meerdere keren gehad hoor. Toch gaan dat soort dingen meetellen op ten duur, en je ziet waar het eindigen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Argh, nou kom ik er achter dat in Oekraine van begin november tot half maart ook alles op zijn gat ligt??? Lekker, 6 maanden alleen maar next-next-next klikken.... joechei!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Bij mij kan je de gatereceipts wegstrepen tegen de salarisuitgaven. Ik verlies wel geld, zo'n 60k per maand, maar dankzij de verkoop van m'n AM RC heb ik een balans van 4.5 miljoen en dan kan je 60k per maand wel hebben. Ook netjes onder m'n salarisbudget, al komt er in januari een DL bij en die zou me net wel over de rand kunnen helpen.

M'n contract loopt af aan het einde van het seizoen, komt mooi uit, kan ik eens gaan zeiken over stadionuitbreiding ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:04:
Argh, nou kom ik er achter dat in Oekraine van begin november tot half maart ook alles op zijn gat ligt??? Lekker, 6 maanden alleen maar next-next-next klikken.... joechei!
Had je kunnen weten via de post van Petero ;) Teken dat er weer niet gelezen wordt, iedereen post zijn eigen pats verhalen, maar leest nooit wat van een ander :+ Of valt dat mee heren?

Ik zit met Ceske Budojevice (Tsjechie) ook met een 'winterstop' van 4/5 maand :>
Gelukkig speel ik wel met een tweede manager in Argentinië waar het gewoon doorgaat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou ja, ik had die post wel gelezen, maar da's alweer maanden geleden, dus het was me een beetje ontschoten...

Uiteraard lees ik alle verhalen die hier gepost worden, best interessant :)

Ik ga nu iig maar wat oefen-cup's / - leagues organiseren (zowel KuPS als FC Kharkiv) om de vorm er een beetje in te houden.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 06-03-2006 19:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik lees alles.

/edit
Jeetje.. hele wedstrijd geen kans gehad, wissel een spits voor een ander, de wissel schiet 1x op doel en 1-0 voor :X

[ Voor 82% gewijzigd door King Nothing op 06-03-2006 19:14 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:12:
Ik ga nu iig maar wat oefen-cup's / - leagues organiseren (zowel KuPS als FC Kharkiv) om de vorm er een beetje in te houden.
Of je begint een 3e carrièrre en komt er dan achter dat ook zij een winter.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nah, drie is toch wat teveel ;)

Moet wel zeggen dat ik redelijk snel door de maanden heen ga, nu in 5 minuten bijna een hele maand om...

[ Voor 64% gewijzigd door wildhagen op 06-03-2006 19:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:18:
Nah, drie is toch wat teveel ;)

Moet wel zeggen dat ik redelijk snel door de maanden heen ga, nu in 5 minuten bijna een hele maand om...
Half uurtje op next klikken, das te doen :)
Kan ook alleen op de manier zoals jij het speelt, jij let alleen op je eigen team en kijkt niet voor de lol naar andere competities, statestieken etc als ik het mij goed herinner.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
[...]

Dat viel eigenlijk reuze mee, misschien zijn de spelers mijn woede-aanvallen intussen wel gewend >:)
(Heb ook Temperament op 17 bij m'n stats)

Maar goed, intussen ben ik weer uit de dip geklommen en zelfs de 3e plaats weten te halen. De grote ommekeer kwam nadat ik de tactiek had veranderd. Heb het middenveld opnieuw ingericht en opeens liep alles weer als een trein. Toch wel gek aangezien ik met mijn oude tactiek toch ook behoorlijk wat clubs zoek speelde.

Het kan natuurlijk ook gewoon toeval zijn allemaal... maar ik wil altijd graag een oorzaak hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik probeer net een tactiek van het SI forum wat de beste tactiek moest zijn. Veel mensen wonnen met deze tactiek bijna alles en ze speelden dan zelfs met kleine clubs tegen grote clubs. Dus ik vol goede moet die tactiek gebruiken, verlies ik de eerst volgende wedstrijd tegen Zwolle met 5-0. Het was niet om aan te zien. :( |:(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:11:
[...]

Had je kunnen weten via de post van Petero ;) Teken dat er weer niet gelezen wordt, iedereen post zijn eigen pats verhalen, maar leest nooit wat van een ander :+ Of valt dat mee heren?
Ik hou het forum meestal wel bij. Soms heb ik het te druk, dan ga ik niet een week later alsnoch alles lezen. Ook wil ik toegeven dat de verhalen soms iets te uitgebreid zijn. Dan lees ik het ook niet allemaal, behalve als het erg leuk is geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:11:
[...]

Ik zit met Ceske Budojevice (Tsjechie) ook met een 'winterstop' van 4/5 maand :>
Gelukkig speel ik wel met een tweede manager in Argentinië waar het gewoon doorgaat :9
Ik lees ook alles vanaf ik hier ben (midden deel 2).
Wes46 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:34:
Ik probeer net een tactiek van het SI forum wat de beste tactiek moest zijn. Veel mensen wonnen met deze tactiek bijna alles en ze speelden dan zelfs met kleine clubs tegen grote clubs. Dus ik vol goede moet die tactiek gebruiken, verlies ik de eerst volgende wedstrijd tegen Zwolle met 5-0. Het was niet om aan te zien. :( |:(
Heb je een link?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:20:
[...]

Half uurtje op next klikken, das te doen :)
Kan ook alleen op de manier zoals jij het speelt, jij let alleen op je eigen team en kijkt niet voor de lol naar andere competities, statestieken etc als ik het mij goed herinner.
Klopt... hoewel, over het algemeen. Soms sneak ik er wel eens even tussendoor om te kijken, maar ovr het algemeen bemoei ik me idd alleen met mijn eigen team/competitie (in dit geval dus twee stuks).
Wes46 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:34:
Eh ja... maar niet elke tactiek werkt voor elk team. Je moet wel de goede spelers voor een bepaalde tactiek hebben natuurlijk.

Je kan superverdedigers hebben en middelmatige aanvallers, dan heeft het weinig zin om een 3-4-3 of nog aanvallender te gaan spelen natuurlijk, ondanks dat de tactiek wel fantastisch kan zijn op zich.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees maar van een paar kerels moet ik eerlijk bekennen, daarvan weet ik zeker dat het mij niet verveeld. Ik heb nou eenmaal niets met patsverhalen over een topclub. Niks ten nadelen van kerels als Sherlock, spyros en Benotti bijvoorbeeld, maar dat interesseert mij gewoon niet. Namen? Dat mag u best weten. King Nothing, Wildhagen, PapaLazarou, PirE, Petero (vergeet vast een trouwe poster). Dan heb je ook wel zo'n beetje de harde-kern van de FM-reeksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Nou sorry hoor maar dit kan echt niet he...

Dit is de uitwedstrijd tegen Lech.
Afbeeldingslocatie: http://img332.imageshack.us/img332/5844/hsv11iz.th.jpg

Dit is de thuiswedstrijd tegen Lech.
Afbeeldingslocatie: http://img332.imageshack.us/img332/5417/hsv20hv.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

http://community.sigames....pc/f/1519717/m/5282045881

dit is de link van die tactiek. Het komt ook wel doordat ik niet zo erg goed ben als manager denk ik, ik wil gewoon dat ze goed spelen en winnen maar daar moet ik zelf net te veel voor doen :9

iRacing

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.