HeheVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:25:
[...]
En nu maar hopen dat Poborsky niet geblesseerd raakt
Irl heeft hij gescoord voor Tsjechie vanavond in de interland tegen Turkije, en dat speelt bij mij
Verwijderd
HeheVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:25:
[...]
En nu maar hopen dat Poborsky niet geblesseerd raakt
Verwijderd
Verwijderd
Simpel dus, ze willen zekerheid, en niet uitgeleend worden en vd zomer zonder club komen te staan.Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 01:51:
Hmm, m'n eerste blessure golf: 8 man eruit, waaronder m'n eerste doelman. Probeer ik een keeper te huren (had op 3 man geboden voor de zekerheid) willen ze niet komen. En dat is raar want van alledrie loopt hun contract af en willen ze wél een contract bij mij tekenen.
Verwijderd
Verwijderd
Das de reden waarom ik uiteindelijk bij Mechelen gefaald heb. Toch net teveel willen halen, of eigenlijk niet eens teveel, maar wel net die ene speler ipv ff eentje huren of een mindere en dan later een betere. Hierdoor inderdaad een lekker salarisbudget, weinig reserves op de bank, en als je dan bepaalde inkomsten misloopt (winnen van wedstrijden, europees voetbal), moet je verkopen om niet al te diep in de schulden te komen, zodat je in de winter rond 31-12 wél weer leuke spelers kan aantrekken, en ook je eigen spelers kan behouden middels contractverlenging. Maar door het verkopen wordt je team minder en ook de prestaties, en daardoor zakken de inkomsten....Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:03:
Als ze op huurbasis zouden komen hadden ze ook een contract kunnen afdwingen.
Ik geef het nu toe: Ik ben koopziek. Elke keer als ik weer speel ga ik op zoek naar nieuwe spelers en probeer ze te halen. Zit nu op 6K boven m'n wage, was 2K toen ik kwam.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 6% gewijzigd door King Nothing op 03-03-2006 00:17 ]
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Volgens mij staat er een linkje naar die patch in de start postVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:48:
Kan iemand mij helpen aan een patch voor de echte namen van de competities?
Verwijderd
O, das handig. Thanxhilgo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:58:
[...]
Volgens mij staat er een linkje naar die patch in de start post
Verwijderd
Hoeveel seizoenen zit je dan al in de Conference?King Nothing schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:09:
Ben nu 35 wedstrijden onderweg in het 2015/16 seizoen
Iemand anders ook? Komt er nog een kleine patch ofzo? Ik heb wel gewoon 6.03 geinstalled namelijk...We've detected that a newer build is available from the Sports Interactive website.
However, we are unable to find the download in our database currently. Please try later!
Virussen? Scan ze hier!
Dat had ik gister ook ja, kom ik op de site van SI uit, daarna had k t afgesloten, maar was inderdaad wel vreemd ja.wildhagen schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:08:
Hé, als ik nu een Check for Updates doe krijg ik dit te zien:
[...]
Iemand anders ook? Komt er nog een kleine patch ofzo? Ik heb wel gewoon 6.03 geinstalled namelijk...
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 03-03-2006 19:37 ]
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
welke opstelling gebruik je? Want of ik scoor vaak maar ook veel tegen goals (maar win wel vet). Of scoor bijna nie... maar ook geen tegen goals...spyros schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:37:
Ik weet dat het niet de sterkste clubs zijn maar dit moest ik even sharen![]()
[afbeelding]
toch zonde van dat tegendoelpunt
ik gebruik verschillende opstellingen ligt er maar aan waar de blessures zijn...maar het belangrijkste is het hebben van een top spitsdark4ever schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:13:
[...]
welke opstelling gebruik je? Want of ik scoor vaak maar ook veel tegen goals (maar win wel vet). Of scoor bijna nie... maar ook geen tegen goals...
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Die kerel kan hier ook niets meer goed doen hèEp0ss schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:24:
Da zou es gebeuren, zou net zo zijn als tom giethoorn die weer een nieuwe account aan maakt.
Wie?Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 23:50:
[...]
Die kerel kan hier ook niets meer goed doen hè
Volgens mij is dit m'n 5e seizoen (16e, 16e, 5e, 14e en nu dus 1e)... Als ik 5 seizoenen per divisie blijf steken duurt het nog 20 seizoenen voordat ik de Premier League haalVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:03:
[...]
Hoeveel seizoenen zit je dan al in de Conference?
Beste vrind wette dat
[ Voor 100% gewijzigd door gerbruggeman op 04-03-2006 04:57 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben ook pas in het 5e seizoen gepromoveerd van de Belgische 2e divisie naar de Jupiler LeaqueKing Nothing schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 03:57:
[...]
Volgens mij is dit m'n 5e seizoen (16e, 16e, 5e, 14e en nu dus 1e)... Als ik 5 seizoenen per divisie blijf steken duurt het nog 20 seizoenen voordat ik de Premier League haal
Virussen? Scan ze hier!
Beste vrind wette dat
Ik ben met Veendam kampioen geworden in het 1e jaar eerste divisie dankzij een 32 jarige goalgetter.wildhagen schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:52:
Zo goed het in de Amstel Cup ging, zo beroerd ging het in de competitie,
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Waar de hell is HJK gebleven
HJK was het vorige seizoen gedegradeerd, lekker realistisch, maar achVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:52:
[...]
Waar de hell is HJK gebleven? Heb vorige FM versie ook met KuPS gespeeld. Toen nog een divisie lager. Hadden een team waarmee je zo om het kampioenschap in een div hoger kon mee spelen. Ow en doe de groeten aan Maxim Feschuk daar in Oekraïne
.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Check Karpaty maar. Of zijn die al gepromoveerd?wildhagen schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:00:
[...]
HJK was het vorige seizoen gedegradeerd, lekker realistisch, maar ach
Ze zijn inmiddels overigens weer meteen gepromoveerd dit seizoen, dus dat zit wel goed.
Het is inderdaad een aardig team. Subtop moet makkelijk kunnen, maar top-3 zie ik eigenlijk niet gebeuren zonder wat versterkingen (met name de verdediging).
Wie is Feschuk? Of is dit een domme vraag?
[ Voor 154% gewijzigd door wildhagen op 05-03-2006 13:23 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 16% gewijzigd door PirE op 05-03-2006 14:45 ]
Beste vrind wette dat
Beste vrind wette dat
Gefeliciteerd, weer een stap dichterbij de PremiershipKing Nothing schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:05:
Nee serieus, ik ga uit van een degradatiestrijd. Ik zal sowieso Dean moeten verkopen denk ik om wat geld in kas te krijgen, heb al een behoorlijke vervanger gevonden iig. Nu nog zien dat ik een 7 cijferig bedrag kan binnenhengelen.
[ Voor 19% gewijzigd door PirE op 05-03-2006 16:03 ]
Dank.PirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:17:
[...]
Gefeliciteerd, weer een stap dichterbij de Premiership.
Michael Knight zou ik gewoon kopen, alleen al voor de naam.
[ Voor 21% gewijzigd door King Nothing op 05-03-2006 16:37 ]
Beste vrind wette dat
Ik heb dus nog geen enkel aanbod gehad om bondscoach te worden. Het is bijna 2010 en ik apply bij ieder land maar nergens maak ik een kansKing Nothing schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:26:
[...]
2x Een aanbod om bondscoach te worden, Oostenrijk en Ieland. Ierland ziet er veelbelovend uit, dus die maar geaccepteerd. Kijken of ik met hun het WK kan halen, tegenstanders zijn San Marino, Wit Rusland, Roemenie, Finland en Nederland.
Verwijderd
Ja, heb ik ook eens gehad, is idd wel leukPirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:56:
[...]
Dit is trouwens wel leuk:
Ik heb geen veldverwaming en dan krijg je dit als het vriest.
[afbeelding]
Jammergenoeg met 1-2 verloren van Ipswich (verlies echt altijd van hun wat ik ook doe).
Ik ben alle keren gevraagd, heb nu 4x een aanbod gehad om bondscoach te worden (Wales, IJsland, Ierland dus en Oostenrijk). Solliciteren doe ik niet aanPirE schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:56:
[...]
Ik heb dus nog geen enkel aanbod gehad om bondscoach te worden. Het is bijna 2010 en ik apply bij ieder land maar nergens maak ik een kans.
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Hoe vaak begin jij een nieuwe gameVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:32:
[...]
Ja, heb ik ook eens gehad, is idd wel leuk.
Ben vanmiddag eens lekker weer naar Ajax geweest. Zal straks eens opnieuw beginnen met Ajax, want de motivatie is helemaal terug. Later volgt een verslag.
Verwijderd
Nog niet begonnen met de nieuwe patch
Verwijderd
Verwijderd
Ja vorig jaar met 16 goals maakte hij inderdaad een onuitwisbare indruk voor de mannen die de stats in deze FM regelenVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:47:
Sorry voor de ontopic, maar dit moet ik zeggen:
Samenvatting van Ajax is geweest, dus uitslag is geen geheim meer.
Zagen jullie wat Huntelaar bij die laatste vrijetrap deed? Hij stuurde Rosales zo weg. En hem dan zo er in knallen. Wat een klasse speler. Wordt in FM imo flink ondergewaardeerd.
[ Voor 11% gewijzigd door King Nothing op 05-03-2006 21:54 ]
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Kan het zijn dat z'n contract afliep op 1 jan? Heb ik ook gehad namelijk, een speler aanbieden maar oplettende club bied 'm meteen een contract aan.Wes46 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:49:
Ik had net toch iets vaags. Ik deed een voorstel aan alle clubs om een speler van mij te lenen. In totaal 4 clubs die wel wouden. Waaronder Fortuna Sittard. En die had gelijk een voorstel waar ik tevreden mee was, de andere clubs hadden dit niet. Dus ik geaccepteerd. De speler in kwestie accepteerde dit ook. En ineens krijg ik het nieuwsbericht dat op 1 januari 2007 die speler naar Fortuna vertrekt in plaats van dat Fortuna de speler leent. Terwijl het toch echt een leencontract was en er ook duidelijk stond dat Fortuna hem wou lenen. Komt dit julie bekend voor?
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Belangrijk om zo'n succesreeks niet te onderbreken, iig niet de computer uit te zettenKing Nothing schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:05:
Nog steeds ongeslagen in League 2, ben nu 26 competitiewedstrijden op rij ongeslagen, laatste nederlaag was op 30-01-2016, ik ben nu op 26 september. Helaas wel een nederlaag te pakken in de League Cup, Cardiff was met 0-1 te sterk.
26 September, volgens mij zat ik vanmorgen toen ik begon in maart 2016, dus een half seizoen in 1 dag erdoorheen gejaagdHeb dan ook vanaf 10 uur vanochtend gespeeld.
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:00 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:34 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk is nu het moraal erg laag. Dan doe je er goed aan mild te zijn in je besprekingen. Dat is mijn ervaring.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:32:
Ik heb inmiddels al van alles geprobeerd, ik ben een paar keer erg boos geweest op mijn team, heb een paar spelers bekritiseerd, heb ook al wat mensen een holiday gegeven, maar nee hoor, het blijft tobben.
Verwijderd
Grappig dat het ter sprake komt, ik doe er eigenlijk weinig mee. Tijdens de rust moedig ik ze gewoon altijd aan, behalve als de stand erom vraagt, dan kan ik nog wel eens zeggen dat de teameer op het spel staat of dat ze als "kippen zonder kop" op het veld lopen. Vaak zie je dan na rust ook echt een verbetering, maar dan moet je het ook echt sporadisch doen. Na de wedstrijd geef ik meestal aan dat ze het goed gedaan hebben (ook bij bv een 0-0), tenzij ik zelf vind dat ze hier ECHT hadden moeten winnen, dan kan je teleurgesteld aangeven. Speel je gelijk of verlies je door een doelpunt in de laatste minuten, of wordt je dik afgeslacht dan leef ik met ze mee, en alleen in de toppers zal ik heel erg blij zijn. Boos ben ik vrijwel nooit, mss 4x aangegeven ofzo. Individueel per speler doe ik eigenlijk nooit, soms is een jeugdspelertje wat zijn debuut maakt en het lastig heeft ofzo aanmoedigen etc.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
[...]
Waarschijnlijk is nu het moraal erg laag. Dan doe je er goed aan mild te zijn in je besprekingen. Dat is mijn ervaring.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:46 ]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 17:39 ]
[ Voor 82% gewijzigd door Wes46 op 06-03-2006 17:48 ]
Verwijderd
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Lekker is dat, ik heb direct na het posten FM afgesloten en de laptop uitgezetVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:19:
[...]
Belangrijk om zo'n succesreeks niet te onderbreken, iig niet de computer uit te zetten
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Daar moet je mee uitkijken, daar is mijn game met Mechelen uiteindelijk ook mee de mist in gegaan.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:22:
Ja ik had al wat spelers uit het 2e verkocht, en ik probeer mijn ''top spits'' die nog niet echt potten kan breken (6 doelpunten waarvan 4 in 1 wedstrijd, daar heb je ook niet veel aan) te verkopen aangezien hij het meest waard is en 28,000 per week verdiend. Ook heb ik bij het aankopen van Pieter Collen hem te hoog salaris gegeven, omdat ik bang was dat hij naar Bologna zou gaan en ik andere goeie back kon vinden.
Virussen? Scan ze hier!
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Had je kunnen weten via de post van Peterowildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:04:
Argh, nou kom ik er achter dat in Oekraine van begin november tot half maart ook alles op zijn gat ligt??? Lekker, 6 maanden alleen maar next-next-next klikken.... joechei!
[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 06-03-2006 19:13 ]
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 82% gewijzigd door King Nothing op 06-03-2006 19:14 ]
Beste vrind wette dat
Verwijderd
Of je begint een 3e carrièrre en komt er dan achter dat ook zij een winter....wildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:12:
Ik ga nu iig maar wat oefen-cup's / - leagues organiseren (zowel KuPS als FC Kharkiv) om de vorm er een beetje in te houden.
Verwijderd
Half uurtje op next klikken, das te doenwildhagen schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:18:
Nah, drie is toch wat teveel
Moet wel zeggen dat ik redelijk snel door de maanden heen ga, nu in 5 minuten bijna een hele maand om...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:21 ]
Verwijderd
Dat viel eigenlijk reuze mee, misschien zijn de spelers mijn woede-aanvallen intussen wel gewendVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:23:
[...]
Waarschijnlijk is nu het moraal erg laag. Dan doe je er goed aan mild te zijn in je besprekingen. Dat is mijn ervaring.
Verwijderd
Ik hou het forum meestal wel bij. Soms heb ik het te druk, dan ga ik niet een week later alsnoch alles lezen. Ook wil ik toegeven dat de verhalen soms iets te uitgebreid zijn. Dan lees ik het ook niet allemaal, behalve als het erg leuk is geschreven.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:11:
[...]
Had je kunnen weten via de post van PeteroTeken dat er weer niet gelezen wordt, iedereen post zijn eigen pats verhalen, maar leest nooit wat van een ander
Of valt dat mee heren?
Verwijderd
Ik lees ook alles vanaf ik hier ben (midden deel 2).Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:11:
[...]
Had je kunnen weten via de post van PeteroTeken dat er weer niet gelezen wordt, iedereen post zijn eigen pats verhalen, maar leest nooit wat van een ander
Of valt dat mee heren?
Ik zit met Ceske Budojevice (Tsjechie) ook met een 'winterstop' van 4/5 maand![]()
Gelukkig speel ik wel met een tweede manager in Argentinië waar het gewoon doorgaat
Heb je een link?Wes46 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:34:
Ik probeer net een tactiek van het SI forum wat de beste tactiek moest zijn. Veel mensen wonnen met deze tactiek bijna alles en ze speelden dan zelfs met kleine clubs tegen grote clubs. Dus ik vol goede moet die tactiek gebruiken, verlies ik de eerst volgende wedstrijd tegen Zwolle met 5-0. Het was niet om aan te zien.![]()
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:45 ]
Klopt... hoewel, over het algemeen. Soms sneak ik er wel eens even tussendoor om te kijken, maar ovr het algemeen bemoei ik me idd alleen met mijn eigen team/competitie (in dit geval dus twee stuks).Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:20:
[...]
Half uurtje op next klikken, das te doen
Kan ook alleen op de manier zoals jij het speelt, jij let alleen op je eigen team en kijkt niet voor de lol naar andere competities, statestieken etc als ik het mij goed herinner.
Eh ja... maar niet elke tactiek werkt voor elk team. Je moet wel de goede spelers voor een bepaalde tactiek hebben natuurlijk.Wes46 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:34:
Ik probeer net een tactiek van het SI forum wat de beste tactiek moest zijn. Veel mensen wonnen met deze tactiek bijna alles en ze speelden dan zelfs met kleine clubs tegen grote clubs. Dus ik vol goede moet die tactiek gebruiken, verlies ik de eerst volgende wedstrijd tegen Zwolle met 5-0. Het was niet om aan te zien.![]()
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq