[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.089 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127135

Het gaat steeds lekkerder met Feyenoord.. Sta in de competitie gedeelde 1e met AZ. Beiden hebben we na 13 duels 25 punten.
Net een memorabele wedstrijd achter de rug. Wat een spektakel!! Ik moest voor de UEFA Cup (groepsronde) afreizen naar Turkije, tegen Galatasaray. Hun waren al verder met 9 uit 3. Sevilla stond op de tweede plek met 6 uit 3. Derde Feyenoord 3 uit 2. Hekkensluiters Grashoppers en Levski 0 punt.

Ik kom binnen een kwartier met 3-0 achter, word helemaal zoek gespeeld. Doe in de rust Pablo Vitti erin voor Pardo. Probeerde iets aanvallerder te spelen, had me al opgegeven maar probeerde mn doelsaldo iets mooier te maken door er iig 1 te scoren.

Maar ik heb blijkbaar een uitstekende wissel gemaakt want wat gebeurde: 46' Vitti 3-1, 76' Vitti 3-2!
In de 80e minuut krijg ik zelfs nog een penalty: Collen 3-3. Hardstikke blij en opgelucht. Toen de 88e minuut word het zelfs 3-4 door Vitti. Nog geen halve minuut later maken de Turken de 4-4. helaas, maar iig een puntje dacht ik... totdat het scherm in de 94e minuut weer naar het veld gaat. Kuyt stuurt Vitti weg en jaa: 4-5! Wat een man... _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb me overigens geplaatst voor de derde ronde. Kan thuis tegen Grashoppers lekker voluit spelen en misschien nog de 2e plek bemachtigen. of de 1e? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16
Heeft er iemand ook problemen met Football Manager 2006 op de Mac? Ik heb een Intel iMac en als ik FM installeer werkt ie prima, echter zodra ik een keer heb gereboot wil het niet meer opstarten, als ik het vervolgens weer opnieuw installeer werkt het wel weer tot de eerst volgende reboot. Heel vaag, herkent iemand dit probleem?

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij moet je dan toch wel het een en ander hebben laten zien bij ten minste 1 club.
Nou, ik kreeg wel de Holland U21-baan aangeboden, terwijl ik nu toch ook niet zoveel heb bereikt. Ja, degradatie voorkomen, maar of dat nou weer zo superieur is? Denk het niet.

Volgens mij moet SI overigens nog eens goed naar de AI kijken waar het de reputatie betreft, want daar klopt imho ook het een en ander niet. Ik had tot nu toe een reeks van 13 ongeslagen wedstrijden, iedere speler superblij en Super-morale uiteraard. Verlies je een keer twee wedstrijden achter elkaar en prompt zijn een paar (3) spelers veranderd naar 'hast lost confidence in his manager'. Slaat imho nergens op...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170800

Ik zit nu in het 2e seizoen, en ben bondscoach van Nederland. Nadat ik met Ajax de CL had gewonnen, zag ik dat na het WK van Basten ontslagen was --> Apply for job --> aangenomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169576

Van Basten wordt volgens mij altijd ontslagen in FM na een slechte prestatie in het WK (SI en ik hebben het geloof er niet in :+ ) 'k denk dat ik deze keer niet ga solliciteren :+

Edit, al is het tegen een amateur ploeg, over leuke uitslagen gesproken:
Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/8972/uitslag3ju.th.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 169576 op 15-03-2006 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje, zijn er in de Eredivisie na het seizoen playoffs of doet FM daar niet aan? Hoop stiekem van niet want dan is plaats nummer 2 genoeg voor CL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Helaas niet nee. Imho nog steeds een van de grootste blunders van SI.

Ik ben ook niet zo'n fan van die playoffs, maar het is nu wel de rule (iig voor dit jaar), dus het had er naar mijn mening wél in moeten zitten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind ik ook, maar strijd nu (Feyenoord) met AZ om de landstitel. En irl moet ik ook maar kijken hoe de playoffs uitpakken want zul je zien, eindigt Feyenoord 2e gaan die rot ajacieden nog naar de CL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigelijk wel ja, maar het was toen nog niet officieel dat het helemaal door zou gaan. Dus als je in 2010 zit in FM met play-offs, en irl niet dan is dat ook wel weer gek ;).
Misschien komt het nog met een volgende patch.
Vind ik ook, maar strijd nu (Feyenoord) met AZ om de landstitel. En irl moet ik ook maar kijken hoe de playoffs uitpakken want zul je zien, eindigt Feyenoord 2e gaan die rot ajacieden nog naar de CL
de KNVB heeft het volgens mij ook bedacht voor de Ajacieden, want dit gaat gebeuren :). En dan zitten die rot ;) Feyenoorders weer in de Uefa Cup.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 169576 op 15-03-2006 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, voor de oorspronkelijke 6.00-release was het misschien nog te onzeker, maar in 6.03 had het er wel in gekund, toen was het allang definitief bekend.

En een nieuwe patch komt er niet meer denk ik, het is nu al half maart en meestal is het dan over, uit en sluiten qua patches. Hooguit als er nog een enorm grote bug in zit, maar dan was die allang naar voren gekomen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143747

Anoniem: 127135 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:43:
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
w03f schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 13:13:
Kan iemand, en volgens mij heeft Koning Niets het meeste verstand er van :P, hoe ik als (succesvolle) Nederlandse coach, bondscoach kan worden? Hoeveel seizoen je bijvoorbeeld al gespeeld moet hebben, wat voor een stats als trainer, hoeveel prijzen e.d. :)
Ik werd gevraagd na 10 seizoenen ofzo :o Verder geen idee waarom, ik stond in de Conferencemiddenmoot en heb NL als nationaliteit.
Oh ja, ik had natuurlijk al een boel prijzen gewonnen: De GGD en de Conference North :D

Mag het geflame van Ajaxfans op andere fans en vice versa achterwege blijven in dit topic? Ik spreek jou ^^ er niet op aan, ik vraag het gewoon even in het algemeen. Voor Ajax vs de rest en v.v. open je maar een ander topic :+

[ Voor 5% gewijzigd door King Nothing op 15-03-2006 22:37 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660

Ik vond het juist wel relaxt dat supporters van de diverse clubs hier gezamenlijk over hun (of een andere) club verslag doen. Afgeven hierop lijkt me hier ook niet op z'n plaats.

Ik heb met FM Scout en Excel m'n set piece nemers een tijdje geleden aangepast. Een talentvolle keeper is nu 2e man in de penalty-rij. Hij heeft in 5 wedstrijden die hij mocht spelen nu al 3x gescoord en 1x gemist. :D

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58660 op 15-03-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 15:37

UTM

Ah ok. Alle informatie wat betreft 'Bondscoach' hartelijk dank :) Ik blijf gewoon verder spelen en presteren en dan zien we vanzelf wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Anoniem: 58660 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:24:
Ik vond het juist wel relaxt dat supporters van de diverse clubs hier gezamenlijk over hun (of een andere) club verslag doen. Afgeven hierop lijkt me hier ook niet op z'n plaats.

Ik heb met FM Scout en Excel m'n set piece nemers een tijdje geleden aangepast. Een talentvolle keeper is nu 2e man in de penalty-rij. Hij heeft in 5 wedstrijden die hij mocht spelen nu al 3x gescoord en 1x gemist. :D
huh.... is dat geen valsspelen :?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31650

ural klimt uit de dip aan het start van het seizoen, 2 echt goede aankopen, een keeper en een linkshalf, keeper was duur, maar de linkshalf (AML) Shefshenko (iod..:p) heeft 16k gekost...echt een koopje, maar een wereldspeler, 9 van de 10 doelpunten die ik nu maak heeft hij een aandeel in...:D...Ik sta nog steeds niet hoog, maar het gaat gelukkig weer de goede kant op...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Heerenveen
Competitie
Het gaat goed, niks meer en niks minder. Zit nu dus in mijn derde seizoen, sta ondertussen 6 punten voor op nummer 2 (Feyenoord). FC Utrecht heeft het vrij lang volgehouden, maar zitten nu in een mindere fase. Ik zelf ben ook niet alles aan het winnen, de laatste tijd een aantal keer gelijkgespeeld (Ajax, PSV, NAC). Omdat de conurrentie ook punten laat liggen ben ik nog wel ruim koploper.

Ik heb wel het idee dat ik moet gaan sleutelen aan mijn tactiek, ondanks dat ik met twee spitsen en drie aanvallende middenvelders speel scoor ik vaak te weinig. (Dit verklaart ook de gelijke spelen tegen drie voornoemde teams) Ik kies graag voor snelle, technisch vaardige spelers, maar ik denk dat ik te veel naar voren voetbal zodat de ruimte kleiner wordt. Ik ga eens proberen om iets meer in te zakken.

Verder begin ik een beetje last te krijgen van blessures, zowel Akin Serhat als Quavas Kirk zijn langdurig geblesseerd (> 1 maand) dus is de spoeling aan de rechterkant een beetje dun geworden. Tot nu toe zonder catastrofale gevolgen overigens.

Beker
Valt weinig over te zeggen, Roda JC en FC Utrecht uitgeschakeld, ik zit nu in de finale tegen Ajax. Geen spectaculaire uitslagen.

Champions League
De groepsfase CL heb ik vrij makkelijk overleefd, tegenstanders waren Arsenal, CLub Brugge en weet ik niet meer.
In elk geval had ik 13 punten uit 6 wedstrijden, verlies uit bij Arsenal en thuis maakte Arsenal in de laatste minuut de 2-2 zodat Arsenal koploper bleef.

In de achtste finale mocht ik aantreden tegen AC Milan. Behoorlijk goede tegenstander natuurlijk, van hetzelfde niveau als Arsenal en daar heb ik het twee wedstrijden uitermate lastig tegen gehad.

De eerste wedstrijd mocht ik thuis spelen, en heb ze toen op 0-0 kunnen houden. Diezelfde stand stond tijdens de rust in de return op het bord. Toen een kleine tactische omzetting gedaan, 1 spits terug laten zakken naar het middenveld (werd een beetje overlopen) en Roncatto als AMC met pijltje naar voren. Resultaat: 0-3. 3 doelpunten van Roncatto.

De volgende ronde was Arsenal de tegenstander (kan dat trouwens??). Twee wedstrijden om kort over te zijn. Thuis met 3-1 verloren, uit met 2-1 verloren (wederom in de laatste minuut, maar dat maakte niet meer uit)
Achteraf kregen we nog wel de complimenten voor ons spel, maar daar kopen we niks voor :(

Hradec Kralove
Competite
Leuke competitie in Tsjechië! De doelstelling van de board is om niet te degraderen. Bij mijn aanstelling zaten ze relatief veilig in de middenmoot, dus dat moest te doen zijn. Ik viel precies in de transferperiode binnen en mocht meteen een bod ontvangen van een op degradatie staande club uit de Gambrinus Liga op mijn beste spits. Zijn waarde was 43.000, het bod wasa 125.000. Onderhandeld tot 300.000 en toen toch maar besloten hem te verkopen (Hradec heeft een schuld van bijna een miljoen) Gelukkig zit ik nog ruim onder het wagebudget.

Toen maar eens heel druk gaan scouten in de tweede en derde divisie van Tsjechië. Dit leverde een aantal leuke spelers op, waar ik ook nog geld voor had vanwege de verkoop van "mijn" spits. Verder bleken Georgië en Macedonië vol te zitten met talenten (hoop ik) die ook nog naar de Tsjechische tweede divisie willen komen.

Achteraf bleek hieruit mijn onervarenheid in andere divisies; in Tsjechië heb je een maximum van 3 buitenlanders (niet-EU) in je match squad.. Betekent dat ik 2 van mijn aankopen standaard op de tribune plaats moet laten nemen :X Nu maar hopen de de spelers in het veld goed presteren en een transfer verdienen, dan kunnen hun vervangers tenminste spelen.

Presteren doen ze zeker, sinds mijn aanstelling heb ik nog niet verloren, en alleen de tweede wedstrijd eindigde in een gelijkspel. Ik ben opgeklommen naar de tweede plaats, achter het (voorlopig?) ongenaakbare Sparta Praag B. Ik heb een voorsprong van 6 punten op de nummer 3, en aangezien de eerste twee promoveren heb ik goede kans op promotie bij mijn debuutseizoen. Er zijn nog 8 wedstrijden te gaan, dus er is nog niks beslist, maar de mogelijkheid is er dus wel degelijk.

Voor volgend seizoen heb ik tenminste 1 spits erbij nodig (Mijn beste spits, Konsa, is geleend van Sparta Praag) en een DL. Ik heb er twee in mijn selectie zitten, maar de beste van de twee is verhuurd. Nu heb ik er dus maar 1. "Gelukkig" heb ik wel 4 hele goede DC's, waarvan ik er één aan het hertrainen ben naar linksback.

Update's en plaatjes volgen, weet alleen nog niet wanneer...

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170800

Anoniem: 169576 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 19:26:
Edit, al is het tegen een amateur ploeg, over leuke uitslagen gesproken:
Wat je zegt leuke uitslagen :( :
Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/6373/naamloos3xw.th.jpg

Dit is dus in de kwartfinale van de beker, en ik speel met Ajax.

Voor de rest: door naar 8e finales CL, en sta 13e in de competitie :o

Edit: ik ben nu hevig op zoek naar een linker centrale verdediger, aangezien Vermaelen nog niet helemaal klaar is voor het hoogste niveau. Ben nu bezig om Materazzi en
spoiler:
Felipe
te halen, lukt dat niet, dan heb ik echt een probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 170800 op 16-03-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer deze eens:
spoiler:
Darijno Srna - Shakhtar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55506

Anoniem: 169576 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 16:10:
Probeer deze eens:
spoiler:
Darijno Srna - Shakhtar
Alsof die centraal is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah, verkeerd gelezen, dacht dat er stond: linkerverdediger ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Bij Heerenveen doen Escudé :P en Lindenbergh :P het uitstekend :)

/smilie overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160444

Eindelijk weer een seizoen af met AGOVV, na mijn dramatische 2e de plek zonder een periodetitel van vorig jaar. Heb ik dit jaar het meest succesvolle AGOVV jaar ooit gedraait.

De eindstand (spreekt voor zich)
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/3278/eindstand20096hx.th.jpg
Ben eigenlijk het hele seizoen in gevecht geweest met FC den bosch.

De grootste verassing
DE AMSTEL CUP
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/4610/amstelcup20097qk.th.jpg
Een toploting!
3e ronde Ado den haag: 3 - 0 gewonnen
4e ronde FC twente: 3- 2 in de eerste helf al beslist 3- 0 na rust 3 - 2
kwart finale: Emmen met 2 - 0 van de mat gespeelt
Halve finale: NAC nipt met 2 - 1 gewonnen (op zijn duits in de laatste minuten)
Finale: AZ 1 - 1 na 90 minuten in de extra tijd helemaal weggespeelt einstand 3 - 1 _/-\o_ _/-\o_

De sterren
Topscorer
Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/8985/topscorer20090js.th.jpg
koste me in het begin van het seizoen 35k is nu waard 1.9 miljoen 8)

Beste speler
Afbeeldingslocatie: http://img370.imageshack.us/img370/1329/bestespeler20091vh.th.jpg
in seizoen 07/08 van Volendam overgenomen voor 250k is nu 2.5 miljoen waard.

Talentje voor later
Afbeeldingslocatie: http://img74.imageshack.us/img74/3725/talent20099zz.th.jpg
gekocht in 07/08 voor 90k nu 5.75miljoen waard

uiteindelijk de Finacien
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/5115/financien20090hk.th.jpg
Gaat wel lekker zo, zit 2ton onder me wage budget, en heb 3 miljoen om nieuwe aankopen te doen.

En wie teken ik gratis en voor niks!
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/2828/rosenberg20095dm.th.jpg
en
Afbeeldingslocatie: http://img207.imageshack.us/img207/8606/vitti20092ia.th.jpg
Een leuk duo voor in de spits, zo dacht ik

Voor de rest alleen maar aankopen in de breedte, nu maar hopen dat ik me weet te handhaven in de eredivisie en dat mijn jonge squad (gem 22) het niveau aankan en wie weet europees mee kunnen gaan doen :P al verwacht ik daar geen wonderen van ook niet kwa inkomsten met een stadion van 2500 man. Heb tijdens het seizoen vele aanbiedingen van topclubs afgeslagen (groningen, heereveen, charlton, valencia :X ) om maar met AGOVV door te breken, zal het dit seizoen dan eindelijk gaan lukken?

volgende update over een lange lange tijd, ik speel op een heel ander tempo dan veel van jullie heb ik al door :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146127

Ik speel ook best langzaam, ben nu aan het eind van het eerste seizoen (1 juli) en al 2 dagen en 8 uur bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
@ Torque 82-4

Hoe heb je Rosenberg gratis kunnen krijgen? Wouden ze zijn contract niet verlengen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net een prachtige reeks met Feyenoord neergezet. Nadat eerst 4 duels op rij werden gewonnen won ik met 2-1 thuis van Ajax. Nog geen 3 dagen later moest in Eindhoven tegen PSV. Ik speelde fantastisch en droogde PSV af met 1-5 _/-\o_

Na 23 duels heeft koploper AZ 48 punten en Feyenoord 46.
Eerstvolgende duel: Feyenoord-AZ :9

PSV-Feyenoord
Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/my.php?image=naamloos4oa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die link klopt niet, snap nog nie hoe ik afbeeldingen toe voeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

el-jorge schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:10:
[...]

huh.... is dat geen valsspelen :?
Hoezo is dat cheaten? Ik exporteer met behulp van FMScout (gewoon zichtbare) attributes naar Excel. Dan maak ik een leuk rekensommetje, bv voor penalties: (3xpenalty+concentration+finishing+etc)/6oid= ... Dat laat ik Excel dan voor al m'n spelers uitrekenen en van hoog naar laag op volgorde zetten. En dan weet ik welke speler het beste m'n penalties kan nemen. Dat scheelt me duuzend keer heen en weer klikken. :)

Overigens gebruik ik FMScout ook voor spelers, in combi met m'n eigen scouting (ook om m'n scoutinglijstjes verifiëren en de spelers met de minste sterren blijken vaak nog het best :? ). Ik ben nog steeds niet onder de indruk van de scouts in FM. Mijn scout van behoorlijk niveau vertelde mij dat een spits niets in het voetbal te zoeken had. Die spits had ik (toen L2) een half jaar daarvoor verkocht aan Wigan (Prem), hij had er bij mij dat seizoen 23 ingelegd:
Afbeeldingslocatie: http://img294.imageshack.us/img294/4659/fm00it.th.jpg
Dat is dan wel cheaten maar je blijft uiteindelijk toch beperkt tot de spelers die je kan halen en dat zijn er met een kleine club toch niet veel. Daarnaast kan je in de UK niet al dat Braziliaanse grut halen want die krijgen nooit een werkvergunning. Voor mij werkt het, en dat is het belangrijkste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:28
Als je een afbeelding toevoegd op Imageshack komen er een boel links te staan, 1 van die is Hotlink for Forums. Die copy paste je dan ff leuk hier en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:40:
[...]

Hoezo is dat cheaten? Ik exporteer met behulp van FMScout (gewoon zichtbare) attributes naar Excel. Dan maak ik een leuk rekensommetje, bv voor penalties: (3xpenalty+concentration+finishing+etc)/6oid= ... Dat laat ik Excel dan voor al m'n spelers uitrekenen en van hoog naar laag op volgorde zetten. En dan weet ik welke speler het beste m'n penalties kan nemen. Dat scheelt me duuzend keer heen en weer klikken. :)
Handig, zou je het iets verder uit kunnen leggen? :).

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 169576 op 16-03-2006 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In FMScout je team opzoeken, in het balkje rechtsklikken en kiezen welke waarden je weergegeven wil hebben. Dan exporteren naar tekstdocument (kan ook naar iets anders, maar ik kreeg dat niet zo snel werkzaam). Dan het txt document openen in Excel en zorgen dat ie de | herkent als kadertje, zeg maar. De rest is een simpele rekensom maken in Excel en dat naar beneden kopiëren. Ik heb het geprobeerd omdat iemand anders al eens gepost had dat ie dat deed. Weet zo gauw niet wie.
PirE schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:22:
[...]

Ligt eraan hoe je FMscout gebruikt. Ik gebruik de export functie van FMscout om de vooruitgang van al mijn spelers makkelijk te zien (in excel) zonder uren door mijn selectie heen te klikken om te kijken of een bepaalde attribute beter is geworden.

Dingen als CA / PA / Sale Value / Scout rating en andere hidden attributes staan dan ook gewoon uit bij mij

Voor de rest scout en haal ik spelers op basis van de gegevens van mijn scouts en eigen inzicht.
PirE dus

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 58660 op 16-03-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
2 Spitsen verkocht (Dean en een andere) voor in totaal 5.6 miljoen euro :X Ik heb voor die ander 55k betaald, Dean kwam transfervrij over.

Alleen 1 dingetje vergeten: ik heb het middenveld en de aanval versterkt, de rest was goed genoeg dacht ik. Blijkt dus dat ik 3 DC's overgehouden heb :X

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grossen schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 19:23:
@ Torque 82-4

Hoe heb je Rosenberg gratis kunnen krijgen? Wouden ze zijn contract niet verlengen? 8)7
ik denk dat hij gewoon einde contract was en omdat hij al 3 seizoenen verhuurd was aan frankfurt en charlton ofzo wou hij zijn contract niet meer verlengen. maar toen het geweldige AGOVV kwam zag hij zijn kans om onder een talentvolle manager te werken en zo zijn hoogtijdagen van zijn carieere te gaan beleven... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De stand tot nu toe:
http://img418.imageshack.us/my.php?image=stand19mrt6rl.png

Geweldige wedstrijd:
http://img461.imageshack....svfeyenoordgeknipt6rn.png

Afbeeldingen heb ik moeten knippen, kon ze niet kleiner maken qua grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het gaat ineens een stuk beter met ural, ik sta zelfs weer in de top 10...:D..wat een overwinning al niet kan doen voor het moraal, alles loopt weer zoals het hoort...:D Mijn spitsen kunnen het doel weer vinden, en mijn nieuwe keeper houd alles tegen...hehe..Alleen een van mijn spitsen is al 31, en ik heb het idee/gevoel dat hij niet mee echt mee kan komen, hij pakt wel zijn goaltjes mee, maar het is geen doelpuntenmachine meer zoals vorig seizoen....Dus komt weer de uitdaging om een spits te zoekn die naar rusland wil komen, alvast voor volgens seizoen...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

Zo zo, vandaag lekker ziek zijn (week voor de examens :X ) dus nog maar eens FM opgestart tussen de boeken door. Ben begonnen met Grêmio, de thuishaven van Ronaldinho O+
Transferbudget van 75k maar, is niet makkelijk als je budgetten van rond de 10milj gewoon bent :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143747

Anoniem: 160444 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:52:
[...]

ik denk dat hij gewoon einde contract was en omdat hij al 3 seizoenen verhuurd was aan frankfurt en charlton ofzo wou hij zijn contract niet meer verlengen. maar toen het geweldige AGOVV kwam zag hij zijn kans om onder een talentvolle manager te werken en zo zijn hoogtijdagen van zijn carieere te gaan beleven... :9~
Niet echt realistisch, maar wel een toptransfer. Zal idd wel aan jouw uitstekende managementkwaliteiten liggen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pfff promoveer ik net met Levante en nu al verwacht het bestuur dat ik in de middemoot eindig. Over hoge verwachtingen gesproken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over mooie regens gesproken: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/regen.JPG

Damn, die gozer legt ze d'r in alsof het warme broodjes zijn, 5 goals in 2 U21-wedstrijden. En een waare van 4.5 miljoen bij 18 jaar... damn, waarom krijg ik dit soort regens nou nooit???

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Anoniem: 58660 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 21:33:
In FMScout je team opzoeken, in het balkje rechtsklikken en kiezen welke waarden je weergegeven wil hebben. Dan exporteren naar tekstdocument (kan ook naar iets anders, maar ik kreeg dat niet zo snel werkzaam). Dan het txt document openen in Excel en zorgen dat ie de | herkent als kadertje, zeg maar. De rest is een simpele rekensom maken in Excel en dat naar beneden kopiëren. Ik heb het geprobeerd omdat iemand anders al eens gepost had dat ie dat deed. Weet zo gauw niet wie.

[...]

PirE dus
Het werkt perfect ;). En als je nou voor ieder seizoen een apart werkblad maakt kan je mooi zien hoeveel vooruitgang een bepaalde speler boekt en op welk terrein. En aan de hand van die rapporten kan ik dan weer zien of ik de training voor een bepaalde speler moet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het nog niet geprobeerd omdat ik eigelijk nooit iets met Excell doet. Nu heb ik alles gewoon handmatig gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X

Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/6254/valencia2ig.th.jpg

Had een moeilijke pot verwacht maar dit slaat alles!

sta na 4 wedstrijden trouwens 2 in de competitie, heb helaas de JCS aan ajax moeten laten.
nu maar hopen dat ik niet met het heracles effect te maken krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
AGOVV dat in 2009 Valencia uit met 5-0 verslaat, ik moet het nog maar zien gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik ben zelf net een tweede game begonnen.Ik ga zeker nog verder met mijn Northwich game maar wil even wat rommelen met een ander team om een nieuwe tactiek te proberen.

Ik heb gekozen voor een zuid-amerikaans team en dan geen team uit Brazilie of Argentinie maar een team uit het kleine land tussen argentinie en Brazilie in, Uruguay. Ik heb deze keer gekozen voor een grote club, namelijk 36-voudig landskampioen 5-voudig Copa Libertadores winnaar Penarol uit Montevideo.

Een eerste blik op het team voorspelt niet veel goeds. Mijn 3 beste spelers zijn 34, 35 en 40 jaar oud :D. De rest van de selectie blinkt ook niet echt uit van kwaliteit. Ik ga voor het kampioenschap en dat zal behoorlijk lastig worden. Transferbudget is behoorlijk ruim met 1.2mln en ik deel het stadion (73.609 all seater _/-\o_) met aartsrivaal Nacional.

Competitie ziet er trouwens zo uit:
2 stages
-Opening stage (17 ronden)
-Closing stage (17 ronden)
-Championship Playoff

En daarna nog een playoff maar ik heb geen idee waarvoor. Een echt doel heb ik niet, ik wil gewoon een nieuwe tactiek (offensievere variant van mijn Northwich-tactiek) maken. Al mijn tactieken gaan uit van een defensieve speelstijl (countervoetbal) en wil nu iets Nederlandser gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, seizoen zit er weer op voor Ethnikos Asteras.

Op transfergebied slechts drie ingaande (AML, ST en GK) en drie uitgaande (AML, GK en DC) spelers, dus daar bleef het vrij rustig.

De missie was wederom fight against relegation, zowel board als supporters hadden deze verwachting.

In de Cup kwam ik tot de halve finale. Uit won ik weliswaar met 1-0, maar thuis had ik verloren met 2-1, dus ik verloor op away-goals... van Atromitos, een tweede-divisionist notabene. Extra wrang is dat ik op deze manier Europees voetbal ben misgelopen :(

In de competitie liep het echt lekker, ik heb zelfs een hele tijd (vooral de 1e helft van het seizoen) goed meegedraaid voor de overwinning. Daarna liet het gebrek aan kwaliteit zich toch gelden, zodat we afzakten naar een subtop-notering, wat overigens dus nog steeds een keurige positie is, gezien de voorspellingen (de odds waren 1000-1 voor mijn team).

Ook ben ik nog bondscoach van de Holland U21's geworden, hun eis was een kwalificatie voor het U21-WK2010. Ik eindigde als tweede in de groep (na Rusland), en moest me dus plaatsen via een playoff, tegen Malta in dit geval. Thuis met 3-0 en en uit met 2-1 gewonnen, dus ik heb me gekwalificeerd. Ik zit nu geloot in groep B, samen met Griekenland, Engeland en Frankrijk, dus dat word nog verrekte pittig....

Competitieverloop:

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/3451/eth64ls.th.jpg

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/5541/eth77zb.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/6116/eth88vc.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/2687/eth98um.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img381.imageshack.us/img381/3474/eth104ev.th.jpg

--

Het seizoen van FC Kharkiv is nog niet voorbij, dus die update komt later nog wel :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een screen verslag van mij :).

Was na de patch maar begonnen met Ajax, doel: alles winnen wat er te winnen viel, en dat is gelukt _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/7530/eredivisie3vc.th.jpg
2 verassingen in de finale van de CL:
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/2519/cl0hc.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/7581/gatorade0tv.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/5828/selectie8nj.th.jpg
Klaas Jan Huntelaar is zeker aangepast in 6.0.3 :D :
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/4791/topscorder7cf.th.jpg
Maar de beste/belangrijkste is:
Afbeeldingslocatie: http://img110.imageshack.us/img110/6742/bestespeler6nh.th.jpg

Screentjes op verzoek :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan mijn FC Kharkiv game. Waar het in mijn Asteras-game zo goed ging, zo slecht ging het hier, in ieder geval de 1e helft van het seizoen, en ook wel een beetje daarna nog.

Allereerst heb ik heel veel aankopen moeten doen, met name om mijn selectie te verbreden, want die was echt veel te smal. Echter, om budget vrij te maken heb ik ook wat spelers moeten verkopen.

Helaas is mijn beste speler (Postupalenko) ook nog weg, hij wilde niet bijtekenen :(

Het enige waar het redelijk goed ging was de Cup, waar ik de kwartfinales wist te bereiken. Hier werd ik met 2-1 uitgeschakeld door een team van de High League (een niveau hoger). Maar ik had zelf daarvoor al twee teams uit dezelfde league uitgeschakeld, dus ik mocht niet klagen :)

In de competitie liep het, kort gezegd, gewoonweg RUK. Met name de eerste helft liep alles fout waar het maar fout KON gaan. In plaats van meespelen om de promotieplaatsen, moest ik vechten tegen de degradatieplaatsen. Gelukkig trok het in de tweede seizoenshelft iets aan, maar toen was de achterstand al te groot om nog mee te doen voor promotie...

Het competitieverloop:

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/3249/fck86cr.th.jpg

De competitiestand:

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4926/fck91wd.th.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/5458/fck107dr.th.jpg

Beste speler qua stats:

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/9964/fck111pw.th.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/7880/fck123dx.th.jpg

Ik denk dat ik zo langzamerhand maar eens ga uitkijken naar een ander clubje, ik begin er aan te twijfelen of we hier ooit wel promotie gaan halen na ruim drie jaar...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94195

Volhouden Wildhagen, kijk naar KN (harrogate) en mij (rc mechelen), we deden er ieders 5jaar over :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, ik stap ook nog niet op, pas als ik echt een goede club krijg die me wil.

Probleem is alleen dat elk jaar het wagebudget word verlaagd... het lijkt wel of het bestuur niet WIL promoveren ofzo... en ieder jaar wil meteen zo ongeveer elke speler al weg omdat-ie wel denkt alles hier bereikt te hebben. Best wel frusti....

Edit: woei, ze hebben het licht gezien, volgend jaar gaat mijn wagebudget van 12K naar 19K per week, eindelijk!

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 19-03-2006 10:03 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:55

Vos

AFCA

Weet iemand welke dingen invloed hebben op de mental stats van jezelf? Professionalism is 5 bij mij en dat staat me niet aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Let me guess; je hebt 'declare interest' gedaan bij een andere club? Als je dat doet gaat je professionalism erg hard naar beneden.

Loyalty kan je bereiken door je spelers genoeg speeltijd te geven, en afspraken met ze na te komen.

De rest weet ik zo ff niet uit mijn hoofd :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Nee heb geen interesse in andere club getoond. Verder doe ik weinig aan mental games. Ik wil het weer omhoog hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb er een 19 voor, dat zal dan ook wel zijn omdat ik in m'n 1e seizoen alle prijzen heb gepakt die er te pakken zijn _/-\o_
De stats voor Ambitie kloppen niet he? 'k heb daarvoor een 3 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik pakte met newcastle de titel en de uefa cup, dus dat kan het niet zijn. Nu 3j aar later ga ik voor de CL, misschien veranderd er dan iets :). Ambition heb ik ook laag...een 5.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 19-03-2006 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, bij de 6.00 versie was er iets mis met loyalty, die ging héél laag. Nu is het met ambition. Hebben die stats eigenlijk ook nog effect? Dat als je alles 20 hebt dat clubs je sneller aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Mijn stats:

Ability to handle pressure: 11
Ambition: 13
Loyalty: 20 (d'oh..)
Media Handeling: 18
Professionalism: 19
Temperament: 20
Hebben die stats eigenlijk ook nog effect? Dat als je alles 20 hebt dat clubs je sneller aannemen?
Volgens mij niet. Volgens mijn hangt het meer van de prestaties af.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Bij mij staat het zo:

Ability to handle pressure: 19
Ambition: 7
Loyalty: 20
Media Handling: 20
Professionalism: 20
Temperament: 16

De eerste wordt volgens mij beter als je ondanks zeer hoge verwachtingen van bestuur en fans toch goed presteert. De tweede gaat elke keer omlaag als je een positief commentaar geeft over een andere club of manager, beetje vaag mja...dat is al eerder gezegd.

Dat media handling op 20 staat vind ik alleen maar irritant eigenlijk :) krijg je altijd als etiket 'media friendly boss' terwijl ik veel liever een 'young & talented' manager ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LOL, eindelijk een goede regen gekregen, 17-jarige ST. Legt er in 4 wedstrijden meteen 6 goals in :P

En mijn keeper staat in de belangstelling van clubs als Athletic, Sevilla, Werder Bremen, Tottenham en nog wat kleinere clubs. Niet slecht voor een 21-jarig broekie (regen) uit de Oekraïense tweede divisie :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:22:
LOL, eindelijk een goede regen gekregen, 17-jarige ST. Legt er in 4 wedstrijden meteen 6 goals in :P

En mijn keeper staat in de belangstelling van clubs als Athletic, Sevilla, Werder Bremen, Tottenham en nog wat kleinere clubs. Niet slecht voor een 21-jarig broekie (regen) uit de Oekraïense tweede divisie :P
Show them

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie met een regen?

Edit: Bedankt wildhagen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Manzor90 op 19-03-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tuurlijk :)

ST-tje (hier met 4 goals, de andere 2 waren in één wedstrijd in het tweede elftal):

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/6490/st8do.th.jpg

Keeper:

Afbeeldingslocatie: http://img107.imageshack.us/img107/7493/gk2rx.th.jpg

Zijn stats zijn nu wat lager, omdat hij geblesseerd is, normaal gesproken liggen ze wat hoger nog :)

Verder nog een veelbelovende AM/FC en een AMR, maar die wil ik beide nog even niet in het 1e opstellen om ze te sparen (en heb genoeg spelers voor die posities al).
Grossen schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:40:
Misschien een domme vraag, maar wat bedoelen jullie met een regen?
Een niet-bestaande speler die door het spel zelf word aangemaakt. Dit zorgt ervoor dat je ook na 2015 door kan spelen, wanneer alle 'echte' spelers of te oud zijn of al met pensioen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes, zeker met een goede training? Het pluspunt van FM06 _/-\o_ De hamvraag, heb je die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb een training die redelijk *lijkt* te werken, maar of het beter kan, ik zou het niet weten. Ik heb overall op Medium staan, uiterst rechts. Dus één tandje verder naar rechts en hij zou Heavy zijn.

Voor keepers heb ik Strength, Aerobic, Ball Control en Goal Keepering op High, Tactics, Shooting en Set Pieces op Light, en Defender en Attacking op None.

Voor de strikers is Strength, Ball Control, Attacking en Shooting op High, Aerobics op Medium, Tactics op Light en Goalkeeping, Set Pieces en Defending op None

En dan heb ik een team van 8 coaches, waarvan voor elke type (attack, defence etc) minimaal twee coaches met 10+ op dat onderdeel. Trainingsfaciliteiten zijn op dit moment Average, maar worden dit seizoen geupgrade, en ik neem aan dat het dan Good word.

Wil morgen wel screenshotjes van de trainingen plaatsen, heb nu FM06 niet meer openstaan ivm andere bezigheden :)

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 19-03-2006 18:20 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-06 22:50
Anoniem: 169576 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 09:06:
Even een screen verslag van mij :).

Was na de patch maar begonnen met Ajax, doel: alles winnen wat er te winnen viel, en dat is gelukt _/-\o_

*knip*

Klaas Jan Huntelaar is zeker aangepast in 6.0.3 :D :
Zo die stats van huntelaar liegen er niet om zeg. Ik wist niet dat de nieuwe patch er al was , ik moet em er toch maar is opzetten geloof ik :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, in het begin is ie nog redelijk slecht, maar als je heel erg veel coaches hebt (lees: overal 5 sterren voor), en hele goede trainingsschema's hebt (thanx Ziggy :) ) Dan wordt ie zo goed :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 169576 op 19-03-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-06 22:50
Bij mij willen coaches op een gegeven moment niet meer tekenen omdat ze vinden dat er al teveel coaches zijn. Stuk of 7 ofzo :P? Ik krijg iig nooit alles boven de 3 sterren wie ik ook teken.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tr!gger schreef op zondag 19 maart 2006 @ 18:46:
Bij mij willen coaches op een gegeven moment niet meer tekenen omdat ze vinden dat er al teveel coaches zijn. Stuk of 7 ofzo :P? Ik krijg iig nooit alles boven de 3 sterren wie ik ook teken.
Dat zeggen ze dan ja, maar ze komen wel. Het aantal sterren hangt af van het cijfer voor een bepaald onderdeel he, als jij een coach hebt met defending 18 dan krijg je 5 sterren voor defending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat wel klote is, als je met een klein kut clubje begint, en je denkt na 4 jaar van ik verleng ze mooi niet en ga naar betere opzoek. In het begin heb 2/3 sterren ofzo, en als je eenmaal geld hebt ga je voor 4 sterren, ben je top voor 5 inderdaad. Maargoed, toen met RC Mechelen dus, je denkt ik verleng die contracten van mijn 'eerste coaches' niet en ga voor betere. Allemaal leuk en aardig, maar er zijn dan natuurlijk helemaal geen goede coaches te vinden die willen of kunnen komen. Wil je dan vervolgens je oude coaches weer aantrekken (je hebt immers niets op dat moment :/ ), dan zeggen ze dat ze niet naar de club willen waar ze net gewerkt hebben. Nee lekker! :P

Maargoed, die fout maak je alleen de eerste game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Ik haal eerst nieuwe voordat de ouden vertrekken ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zow, gaat lekker met Grêmio :)
Eerste seizoen gepromoveerd met lichte tegenstand...

Ben nu ff bezig met Ajax, Anderlecht wilt Charisteas. 3.8 mln voor een speler die ik niet gebruik 8)
Mooi meegenomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je toch echt voor meer weg krijgen, ik verhuurde hem eerst (speelde veel), en daarna verkocht voor 5 miljoen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ook niet zo raar, Grêmio is vorig jaar gedegradeerd, dus ze hebben een team wat sterker zou moeten zijn dan het merendeel van de concurrenten in de 2e divisie :)

Is een leuk team, heb ik ook heel vaak mee gespeeld (staan vast nog wel updates van me in FM05-threads hierover). Hebben een aantal heel leuke spelers. Speelt Bruno daar nog? Zo ja, die moet je zien te houden, word echt een kaskraker!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Tom G: Ja, maar ik verkoop toch gewoon spelers uit de B-kern voor weinig, ik heb toch genoeg aanvallers :)

@Wildhagen: Nee, die is (zo te zien) naar Fluminense gegaan. Z'n stats zien der goed uit. :)

Btw: ik kan eneens men opgeslagen spellen niet meer laden.
En ik kan ook nietmeer saven. :( Lekkere ***zooi :/

Edit: ik denk persoonlijk dat Grêmio zijn geld verdiend door het verkopen van jonge spelers voor veel geld :P Lucas (AM LC) stond in de belangstelling van Europese topclubs (verkocht voor rond de 12milj euro :P ), Anderson is verkocht voor 8mln enzovoort :*)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 111813 op 19-03-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 169576 schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:46:
Kan je toch echt voor meer weg krijgen, ik verhuurde hem eerst (speelde veel), en daarna verkocht voor 5 miljoen _/-\o_
Charisteas moet je gewoon houden, stats zijn misschien niet geweldig maar scoort veel en is kopsterk, wat enkele andere ajaxspitsten niet zijn. En hij kan beslissend zijn in belangrijke wedstrijden.
Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/2931/charisteas0ei.th.jpg
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 19-03-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
(jarig!)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/efc3a66e4c4559f27e6938ae10f85b78/full.jpg

:/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Netjes, je 1e seizoen in Leageu One toch? Charlton trouwens :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Gisteren ook maar weer eens een potje begonnen en meteen weer verslingerd natuurlijk.

Ik speel met Chelsea (ja dus geen kleine ploeg maar meteen op topniveau, daar zie ik genoeg uitdaging in en ik speel met de bekende spelers)

Dankzij Abramovich heb ik ook een enorm kapitaal (€140miljoen :9~ ) en kon ik dus meteen een paar goede spelers kopen.
Messi, Kompany en Dirkie Kuyt (OLE OLE) gekocht. Meteen Charity Shield gewonnen, 4-0 tegen Arsenal :D de rest van de wedstrijden ook allemaal gewonnen, tot nu toe pas 4 hoor in de comp. :)

Nu de CL winnen natuurlijk dat is voor mij de uitdaging. Jarenlange Europese overheersing >:)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:35

hilgo

Clear your mind of can't.

Hoe krijg je dit overzicht ook al weer ? Ik heb het geweten maar ben het vergeten en ik kan nergens terug vinden hoe het ook weer zat :|

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hilgo schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:32:
[...]

Hoe krijg je dit overzicht ook al weer ? Ik heb het geweten maar ben het vergeten en ik kan nergens terug vinden hoe het ook weer zat :|
Even op het getal van je positie klikken (dus als je 5e bent geworden op de 5 klikken) :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Nu online

Sherlock

No Shit

wildhagen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:36:
Even op het getal van je positie klikken (dus als je 5e bent geworden op de 5 klikken) :)
_/-\o_ Daar was ik al een tijdje naar op zoek, dacht dat het aan mijn skin (Stone Skin) lag dat ik die knop niet kon vinden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Gebruiken jullie ook mods bij FM?

Ik heb na lang zoeken gisteren weer een flink aantal mods gevonden en ook toegepast, maakt het spel toch een stuk mooier en leuker vind ik.

Doelnetten, ballen, clublogo's, shirtjes, supportersgeluiden, achtergrondjes voor bijna iedere speler, namefix, nowait patch :)

Voor wie geinteresseerd is kan ze vanavond wel even op een ftp zetten. Welke mods gebruiken jullie allemaal?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De enige mod die ik gebruik zijn een extra sound pack (standaardgeluidjes worden een beetje eentonig) en een skin (Stone in FM05, Turnstyle in FM06).

Verder niet eigenlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
DenniZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:53:

Ik heb na lang zoeken gisteren weer een flink aantal mods gevonden en ook toegepast, maakt het spel toch een stuk mooier en leuker vind ik.

Doelnetten, ballen, clublogo's, shirtjes, supportersgeluiden, achtergrondjes voor bijna iedere speler, namefix, nowait patch :)

Voor wie geinteresseerd is kan ze vanavond wel even op een ftp zetten. Welke mods gebruiken jullie allemaal?
Daar zoek ik al een hele tijd naar, maar weet alleen niet hoe ik ze moet installeren. Uitleg zal er wel bij zitten, maar zet ze maar vanavond op een ftp dan download ik ze wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Komt voor de bakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:35

hilgo

Clear your mind of can't.

wildhagen schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Mijn dank is groot.. _/-\o_
En nu ga ik met het schaamrood op mijn kaken weer aan het werk.. dat ik dit zelf niet heb kunnen vinden |:(

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Eposs: Ik vind Charisteas maar een waardeloze speler hoor. Haha met mijn spel van Feyenoord speelt hij bij Ajax nooit en is hij verbannen naar de reserves.

Ik moet nog 5 wedstrijden spelen en ik sta 5 punten voor op AZ. nu op school, ik ga straks thuis verder en dus kampioen worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een super laatste deel van de competitie gehad, en ben zowaar met Ural gepromoveerd naar de hoogste klasse!..2 oefenpartijtjes gespeeld een keer tegen een ploeg uit de hoogste divisie (Amkar) die ik met 3--0 verloor helaas, ook een partij gespeeld tegen een team uit de 2e divisie en die ook maar net 3-3 gespeeld, ik probeerde wat talentjes te kopen, en heb er 2 kunnen halen, een aanvaller en een verdediger, dus hopen dat ze kunnen groeien!...:D

Ook mijn eerste wedstrijd in de hoogste divise gespeeld, en wat een pot zeg, in de 10e minuut 1-0 achter, en terecht. daarna gevbeurde echt het ongelooflijke....in de 34, 37 en 39 minuut penalties tegen, en allemaal mis!!...vaag zeg, maar goed, nog steeds 1-0 achter. In de 2e helft de gouden wissel gemaakt, een spits voor een andere spits, en de wissel scoorde in de 69e en de 85e minuut...woooo!!!..de eerste 3 punten in de hoogste klasse zijn binnen!

Verder op de transfermarkt geen echt goede aankopen kunnen doen buiten de twee talentjes(denk ik...:P), de clubs komen er altijd wel uit, maar als ik een contract aan moet bieden, zeggen de spelers meteen al: "Not interested in a move to Ural"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
offtopic:
Volgens mij is het bijna tijd voor deeltje 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Anoniem: 31650 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:47:
en terecht. daarna gevbeurde echt het ongelooflijke....in de 34, 37 en 39 minuut penalties tegen, en allemaal mis!!...
8)7

Geen rode kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, geen rode kaarten, erg maf, ik zat echt met verbazing te kijken...3 penalties achter elkaar, eerste mis, dus ik al blij, meteen nog een, ik denk shit...nu zal hij wel raak gaan omdat de eerste mis was, nee hoor...ook mis...en vlak erna NOG een, ik dacht dat ik gek werd..maar ja, die ging ook mis, dus...maar geen rode kaarten, wel 2 gele...niet eens allemaal... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Scheidsrechter heette zeker Van Egmond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Anoniem: 31650 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:19:
Nee, geen rode kaarten, erg maf, ik zat echt met verbazing te kijken...3 penalties achter elkaar, eerste mis, dus ik al blij, meteen nog een, ik denk shit...nu zal hij wel raak gaan omdat de eerste mis was, nee hoor...ook mis...en vlak erna NOG een, ik dacht dat ik gek werd..maar ja, die ging ook mis, dus...maar geen rode kaarten, wel 2 gele...niet eens allemaal... :?
Scheids omgekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

DenniZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:53:

Wat is de nowait patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:31
Dan is de wedstrijd zeer snel gespeelt. Geloof binnen 10 seconden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nee hoor, de nowait patch zorgt dat je na het opstarten direct in het menu komt zonder het splashscreen te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deel 4 heren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

DenniZ schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:01:
Nee hoor, de nowait patch zorgt dat je na het opstarten direct in het menu komt zonder het splashscreen te krijgen :)
kijk aan das wel handig :) url?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 07:08
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.