[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:26:
[...]

Kan liggen aan de geografische locatie van Redditch ten opzichte van de degradanten en promovendi.
Slim :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:03:
[...]

Niks aan de hand, gewoon ff wachten en dan is de blessure weer over. Vaak zat gehad.
Gelukkig heb je gelijk :)
Afbeeldingslocatie: http://img506.imageshack.us/img506/2860/tuypweerbeter9ps.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ah, dat zou het kunnen zijn ja. Volgens Wikipedia ligt Redditch inderdaad halverwege het land...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie daar een zekere Verhoeven, is dat toevallig Vincenzo Verhoeven ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik ga een nieuwe game beginnen met Levante, een club uit de Spaanse Segunda División. Zowel de media als de supporters en de board verwacht dat ik promoveer. Ik heb niet echt veel verstand van de lagere divisies maar de stats vallen me wel mee. De beste spelers zijn eind twintig en kunnen dus nog wel een paar jaar op hun beste niveau mee. Met de bijgeleverde 300k kan ik nog wel een goede reserve spits en een middevelder die op meerdere posities kan kopen. Volgens mij gaat het nog een best lastige opgave worden, op het eerste gezicht zien de rivaliserende clubs er ongeveer net zo goed uit. Ik houd jullie op de hoogte....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Lekkere bug dit.

Het is eind mei dus het seizoen in Engeland is voorbij. Ik solliciteer bij het al gedegradeerde Birmingham en krijg dit aanbod:

Afbeeldingslocatie: http://xs69.xs.to/pics/06085/great-offer.jpg.xs.jpg
8)7 8)7 |:( |:(

Nou, ik eet mijn schoen op als me dat gaat lukken :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopen op een gokschandaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zwijg over gokschandalen? :( :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:08:
[...]

Ik zie daar een zekere Verhoeven, is dat toevallig Vincenzo Verhoeven ?:)
Nee, een Jeroen (GK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:21:
[...]

Nieuwe 'topspelers' van Volendam:
Wil je het laten ;)
Mijn spelers opkopen.

Met Veendam is trouwens best aardig spelen. Ben begonnen, via de randomizer, met Veendam met weinig geld, maar door de verkoop van o.a. Hoogeveen ;) voor 2,1 mln + 0,4 over 6 maanden en een paar kleine transfers. Inmiddels ruim over de helft en een aardige dip voor de kerst gehad. Heb ik trouwens vaker last van.
Ik sta nog ruim eerst omdat mijn spitsen ze er aardig inschoppen. Wel staan ze daardoor veel in de belangstelling, en met aflopende contracten heb ik dus Hoogeveen maar verkocht anders leverde het niets meer op. Hamming schiet ze er ook aardig in, en heeft inmiddels een contract bij Sunderland getekent en na het einde van het seizoen weg.
Toch jammer dat veel spelers niet willen blijven. Als ik promoveer zal het nog lastig worden.
Inmiddels heb ik al wel een zooi fransen gecontracteerd voor het volgende seizoen. Om 1 of andere reden willen die wel komen ... :?

De beker gaat voorlopig goed :X
Met penalties door tegen Heracles, daarna makkelijk van TOP gewonnen, Makkelijk van Cambuur. In de 4e ronde makkelijk van Heerenveen (5-2) dat niet zo goed draait in deze game. En inmiddels met 2-0 van Volendam gewonnen.

Ik speel thuis de halve finale tegen AZ
De andere halve finale is VVV tegen ADO (plaats 18 in de eredivie)

Kan nog leuk worden als ik van AZ win :X

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:47:
[...]

Wil je het laten ;)
Mijn spelers opkopen.
Mede dankzij Hoogeveen :7 :
Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/3664/vdplaatvolendamvlammen5hz.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
Goed dat je die hebt. Hij is hier MC / ST en schopte er aardig wat in. 9 in 11 wedstrijden meen ik uit mijn hoofd. Als je hem nog 1 a 2 jaar kan houden, wellicht dat je hem voor veel meer kunt verkopen dan de 2,5 mln die ik ving. Verkocht aan GAK trouwens. waar hij redelijk speelt, maar minder scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loft
:)
AZ verslagen, met moeite, maar verslagen.
VVV heeft ADO in de andere halve finale verslagen, dus er staan 2 eerste divisie clubs tegenover elkaar in de finale van de beker. VVV heb ik al in de competitie verslagen, dus die beker moet gewoon kunnen.
Raar maar waar. Wel redelijk wat geluk met de tegenstanders. Alleen AZ was echt sterker, maar scoorde niet. 6 tegen 18 kansen. 2-1 tegen i doelpunten.

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/1199/semifinalresults7jk.th.jpg

Team Veendam
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/4554/teamveendam2re.th.jpg

Sergio Gioino, mijn beste speler
Afbeeldingslocatie: http://img108.imageshack.us/img108/166/bestplayergioino6us.th.jpg

Stand tot nu toe
Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/8107/ranking7ms.th.jpg

Ik ben tevreden, nu hopen dat niet al mijn goede spelers vertrekken
Hoogeveen is al weg,
Hamming gaat weg.
Hugo heeft een aflopend contract en wil niet verlengen.

Op naar de finale in de beker en kampioenschap :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiffener schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 01:20:
[...]

Goed dat je die hebt. Hij is hier MC / ST en schopte er aardig wat in. 9 in 11 wedstrijden meen ik uit mijn hoofd. Als je hem nog 1 a 2 jaar kan houden, wellicht dat je hem voor veel meer kunt verkopen dan de 2,5 mln die ik ving.
Ik heb hem tot en met 2010, maar hij is nu al 27. Er zijn dus twee opties:
  • Binnenkort voor veel geld verkopen, bijvoorbeeld aan het eind van het seizoen.
  • Houden tot aan zijn voetbalpensioen, zodat hij een clublegende kan worden.
Meestal kies ik voor optie 1, er zijn altijd weer nieuwe te koop. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERSLAG 1
VERSLAG 2
VERSLAG 3
VERSLAG 4
VERSLAG 5

Vorige verslag was ik gebleven bij de winterstop van seizoen 7. Sindsdien is er heel veel gebeurd :)

RC MECHELEN

Het begon in de 3e divisie van Belgie:
seizoen 1: kampioen, gepromoveerd
seizoen 2t/m6: in de 2e divisie gebungelt (5 seizoenen :+), tegen promotie aan, uiteindelijk via play offs
seizoen 7t/m9: nu dus in de Jupiler Leaque

Seizoen 1 in Jupiler Leaque: begon goed, zakte weg, net erin gebleven
Seizoen 2 in Jupiler Leaque: leek mee te strijden voor titel, maar kwam financieel in 't geding
(moest daardoor verkopen, en uiteindelijk een 7e plek)
Seizoen 3 in Jupiler Leaque:
door de 7e plek Intertoto voetbal gehaald, en dat was een rare gewaarwording.
Uit Betis 4-0 achter gestaan, 5-4 verloren. Thuis won ik met 1-0 en gingen we naar de finale.
In de finale moest ik tegen denilzonspor: uit 1-1, thuis 3-0 voor gestaan, maar in de laatste minuut scoren ze twee keer en wordt het 3-3 :)
Sindsdien ging het bergafwaarts met Mechelen, ik moest wéér verkopen doordat ik geen Europese financiën binnen kreeg, en die klap ben ik eigenlijk nooit meer te boven gekomen. Ik heb op het hoogste niveau telkens naar een bepaald team toegewerkt, maar mocht het dan ook weer afbouwen vanwege de financiële perikelen. Nooit écht kunnen bouwen, België is daar toch te klein voor en ik had te weinig geduld denk ik (al genoeg gehad in de 2e divisie :D ). Resultaat: ontslagen |:(

STOKE CITY

Dit ben ik dus in dezelfde game, maar dan met een andere carrièrre. Deze verliep als volgt:
seizoen 1t/m4: coach van Vitesse, geen prijzen, wel een keer tweede, seizoen 4 opgestapt.
seizoen 5t/m6: in de anonimiteit bij Helsingborg: titel + Scandinavische CL (Royal Leaque) gewonnen
seizoen 7t/m9: nu dus bij Stoke City (waar ik in seizoen 7 in de winterstop kwam)
>> ook nog ff bondscoach van de VS geweest, WK gehaald, groepsronde niet overleefd.

Seizoen 1 in Championship: gehele team verkocht toen ik aankwam, nieuw team aangekocht. Dit jaar net geen play offs gehaald, toen twee ervaren en geslepen rotten gehaald voor in de spits (vittek) en op het middenveld (diarra).
Seizoen 2 in Championship: Dat waren dit jaar (+ vet goede defense) mijn steunpilaren
resultaat: een top5 positie (kampioenschap was toch te hoog gegrepen), en daardoor play offs :9
Crystal Palace uit (1-2)
Crystal Palace thuis (3-2)
door naar de finale dus
Bolton: 1-1 reguliere tijd, 0-0 verlenging, penals won ik _/-\o_
Seizoen 1 in Premier Leaque: tot winterstop gespeeld (ivm ontslag Mechelen): plek 10, liep lekker.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mijn doel om met een klein kut clubje (RC Mechelen bv) de CL en Wereldbeker te winnen is dus niet gelukt, respect voor diegene die het wel hebben gedaan. En dan niet voor iemand die tijdens zijn game ergens via jobhoppen een clubje groot maakt, maar vanaf het begin. Dat is toch moeilijker dan ik dacht, je moet zoveel geduld opbrengen, en als je dan eenmaal op een bepaald niveau speelt en het geld en kwaliteit ruikt moet je je inhouden en gedoseerd inkopen etc. :/ Daar ben ik de mist in gegaan, als je dan een tegenslag hebt en je moet verkopen zak je, terwijl je dán juist moet stijgen.
Ik kap er tot de zomer mee (begin hoogstens nog een game met een subtopper oid), en ga maar eens een half jaar wat aan mij studie doen, want dat loopt niet echt soepeltjes. Heb inmiddels een kamer in Nijmegen, dus dat ken het ook wat makkelijker maken. Van de zomer iig weer ons jaarlijks frustrerende fmspelletje netwerk met Petero in de onderste regionen van Engeland, "wie het eerst de PL haalt"-gehalte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Eindelijk weer eens een seizoen doorgeploetert met Harrogate.
Eigenlijk wel een zinloos seizoen. Ik was van plan te promoveren in dit 4e seizoen in de Conference, maar het werd niets. Te goed om degradatie te ontlopen en te slecht om de top bij te houden, al leek het in december/januari wel de goede kant op te gaan toen we 12 wedstrijden op rij niet verloren. Helaas heb ik daarna gesaved en ben pas een week later verder gegaan met een serie van 7 wedstrijden waarin we niet wonnen :(
Uiteindelijk de "eis" van het bestuur gehaald. Zij wilden middenmoot en dat kregen ze met de 14e plaats.

Heb een nieuw contract getekend. Wel met de nodige moeite. Ik wilde dat de trainingsfaciliteiten verbeterd zouden worden, het bestuur niet :( Toch gelukt na 3x hun aanbod te hebben geweigerd. Dankzij 2 goede verkopen hebben we zo'n 3,5 miljoen op de bank staan waarvan ik 1.1 miljoen mag gebruiken voor transfers. Salarisbudget van 170.000 euro per maand is ook wel erg 8) in de Conference.

Screens!!!!
Eindstand 2014/2015:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8e86327bddb1cde463a44107ded2d072/thumb.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fdebbe526c65b3d556a5e4b275a824d7/thumb.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/65745cc04170c5443f8d59dc565b7576/thumb.jpg

In de bekers ging het ook waardeloos. FA Trophy en FA Cup in de 1e ronde uitgeschakeld en alleen in de beker waarin ik juist wilde verliezen (LDV Vans) kwamen we tot de 2e ronde |:(

Sinds bijna een jaar bondscoach van Wales. 8 Interlands gespeeld, 4 kwalificatie en 4 vriendschappelijk. Van de 4 kwalificatiepotten (voor het EK2016) heb ik 2 gewonnen (Luxemburg uit, Bulgarije thuis), 1 gelijk gespeeld (Engeland uit :9 ) en 1 verloren (Slovenie thuis). Sta nu 2e in de groep met nog 4 wedstrijden te gaan. De 10 winnaars van de groep gaan naar het EK, de nrs 2 spelen een play-off om de resterende 5 plaatsen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winterstop heb ik Buskermolen en Schreuder aangetrokken met Volendam. Hiermee hoop ik dit seizoen nog een gooi te kunnen doen naar promotie. Momenteel sta ik derde met een aardige achterstand op de eerste, dus ik zal moeten gaan voor de periodetitel. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Zo ik heb even een Harry Redknapp gedaan. Heb ongeveer het hele elftal van Northwich vernieuwd in een poging om op Championship niveau te komen. Ik heb een behoorlijk risico genomen door bijna het hele wagebudget te verbruiken (100k, vorig seizoen 45k en toen zat ik er ruim onder). Een behoorlijk scheve verhouding met de inkomsten aangezien ik pas in december gebruik kan maken van de verdubbelde capaciteit van het stadion (ik ga van 6000 naar 12000 toe :)). Gelukkig krijg ik nog zeker 22 maanden lang 300k per maand aan monthly installments binnen (waar ik salarissen van betaal + wat ik aan andere inkomsten heb).

14 nieuwe spelers gehaald:
Afbeeldingslocatie: http://xs69.xs.to/pics/06080/CH-in.jpg.xs.jpg
Peter Crouch op een free transfer gehaald van Liverpool. Er was voor de rest niemand in hem geinteresseerd :D. Hij is ook gelijk favoured personnel van de club.
Veel van de andere spelers stonden al op mijn shortlist en heb ik de laatste 2 maanden van het afgelopen seizoen aangekocht.
Paul Gallacher is nieuwe keeper (Schots international), zijn stats zijn goed, dus hopelijk heb ik een betrouwbare sluitpost.
Aaron Hughes is een paniekaankoop omdat ik niet echt breed in de verdedigers zit. Hij kost me behoorlijk wat aan salaris en hoop dat hij het waar kan maken.
Jeremie Aliadiere heb ik uit de reserve's van Southampton gehaald als vervanger van Matt Derbyshire. Mijn duurste aankoop ooit.

9 Players out:
Afbeeldingslocatie: http://xs69.xs.to/pics/06080/CH-out.jpg.xs.jpg
De meeste spelers die ik verkocht heb waren wanted bij heel veel andere teams en de contracten liepen in 2010 af zodat ik ze maar verkocht heb voor veel geld.
Paul Reid wilde zowieso weg aan het eind van het seizoen dus die ik heb ik ook maar weggedaan (2.8mln.), heb nu alleen geen ervaren verbindingsman op het middenveld (1 speler van 18 en 1 van 20 jaar oud). Derbyshire heb ik voor te veel geld >:) verkocht aan Sheffield United (PRM).

Na 6 wedstrijden sta ik 15e met 2x winst, 1x gelijkspel en 3x verlies. Het zal denk ik een lastig seizoen worden. Zolang ik maar 21e of hoger eindig ben ik, en het bestuur, tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik kreeg net een mededeling dat Harrogate professioneel is geworden \o/ En nu kan ik eindelijk scouts een beter salaris geven dat de 120 euro/maand die ik kon geven. Nu mag ik 1200 p/m betalen.

/edit
Oh ja, die trainingsveld upgrade betekend dat we nu een "Topfacilities and Youth Academy" hebben :D En dat in de Conference...

[ Voor 30% gewijzigd door King Nothing op 26-02-2006 14:40 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Door mijn stage kan ik nu vrij weinig fm doen, dus moet het maar in het weekend. Ben nog steeds goed bezig met Middlesbrough. Sta 4de in de competitie onder Chelsea, Manchester United en Liverpool. Uefa Cup zit ik in de 2de ronde waarin ik tegen Dinamo Kiev moet. Carling Cup ben ik uitgeschakeld in de 4de ronde door Chelsea en in de FA Cup zit ik in de 3de ronde waarin ik tegen Salisbury moet.
Nou zit ik alleen met een grote twijfel opgescheept. Chelsea bied 23,5 miljoen voor downing, 1 van mijn beste spelers, zo niet, mijn beste, en mijn enige linkshalf.

Downing:
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/2760/downing7qh.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door JanW op 26-02-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je Messi binnenhalen, is ongeveer evengoed denkik. En speelt op de flank of centraal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Messi kost ook flink wat duiten. Zoek meer iets van rond de 3miljoen die gelijk inzetbaar is. Ben zelf nou aan het zoeken, dus niet dat ik jullie voor mij laat zoeken of zo ;) . Vraag me alleen af wat jullie zouden doen, want ja, 23,5 miljoen is veel geld, alleen is Downing dus een van mijn beste spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://fmbelgium.com/V2/viewpage.php?page_id=17 ;)

(Messi kan je halen voor ongeveer 18-19 mln)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Al was het mijn beste speler, voor 23.5 miljoen mag hij weg. Je kan genoeg andere spelers aantrekken met zo'n bedrag.

Kijk of je het bedrag niet nog verder kan verhogen? Paar miljoen extra ofzo...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:47:
Al was het mijn beste speler, voor 23.5 miljoen mag hij weg. Je kan genoeg andere spelers aantrekken met zo'n bedrag.

Kijk of je het bedrag niet nog verder kan verhogen? Paar miljoen extra ofzo...
Inderdaad, als ik mij niet vergis heeft Chelski een transferbudget van rond de 100mln. :)
Er zit maar liefst €307m in kas, waarvan je ruim €137m aan transfers mag besteden.
Van fmbelgium.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hoeveel Chelsea heeft verandert per game, maar het schommelt tussen de €225M en €285M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Benotti schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:51:
Hoeveel Chelsea heeft verandert per game, maar het schommelt tussen de €225M en €285M.
ik heb atm met tottenham 498M :9 maar dat doet er vast niet toe B)

oops 489 bedoelde ik |:(

[ Voor 16% gewijzigd door FDMK op 26-02-2006 15:56 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:52:
[...]

:| :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Afbeeldingslocatie: http://img16.imagevenue.com/loc247/th_65998_naamloos.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:08:

Peter Crouch op een free transfer gehaald van Liverpool. Er was voor de rest niemand in hem geinteresseerd
8)7 ... Lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:44:
Vraag me alleen af wat jullie zouden doen, want ja, 23,5 miljoen is veel geld, alleen is Downing dus een van mijn beste spelers.
Verkopen dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:52:
[...]

oops 489 bedoelde ik |:(
Je transferbudget is zelfs nog veel hoger, zo gezien je print screen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Heb het bod geaccepteerd. Nou hard gaan zoeken naar een AML :)
Of je krijgt in 2 maanden 100miljoen erbij :/ .

En ff tussendoor, sta nu 2de met Boro :P :o :o . Man Utd zit in een dipje :P .

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 26-02-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Weet iemand of er ergens een goede data update is voor de Nederlandse competitie. Ik wil wel weer eens met mijn eigen clubbie spelen (Ajax :P) alleen tot nu toe heb ik dat niet gedaan omdat de data niet al te best is afaik. Mocht er echter een goede data update zijn, zal ik er zeker over nadenken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Wat is dat met patch 6.0.3 en penalties? Ik heb nu 5 wedstrijden gespeeld sinds ik de patch heb geinstalleerd en kreeg net de 7e penalty tegen terwijl ik er zelf al 4 heb gehad. Beetje overdreven aantal...

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:35:
Wat is dat met patch 6.0.3 en penalties? Ik heb nu 5 wedstrijden gespeeld sinds ik de patch heb geinstalleerd en kreeg net de 7e penalty tegen terwijl ik er zelf al 4 heb gehad. Beetje overdreven aantal...
Geen last van, gewoon toeval waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ep0ss schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:28:
Door mijn stage kan ik nu vrij weinig fm doen, dus moet het maar in het weekend. Ben nog steeds goed bezig met Middlesbrough. Sta 4de in de competitie onder Chelsea, Manchester United en Liverpool. Uefa Cup zit ik in de 2de ronde waarin ik tegen Dinamo Kiev moet. Carling Cup ben ik uitgeschakeld in de 4de ronde door Chelsea en in de FA Cup zit ik in de 3de ronde waarin ik tegen Salisbury moet.
Nou zit ik alleen met een grote twijfel opgescheept. Chelsea bied 23,5 miljoen voor downing, 1 van mijn beste spelers, zo niet, mijn beste, en mijn enige linkshalf.

Downing:
[afbeelding]
Downing is veruit de beste speler en het grootste talent van Boro en ik zou hem dan ook nooit verkopen, ook niet voor dat geld. Ik vind het persoonlijk erg weinig voor zo'n groot talent. Je vind niet zo heel snel een vervanger van hetzelfde niveau als Downing die naar Boro wil komen. Maar ik ben misschien een ander type speler en een Downing-fan :D

In mijn game zit Downing nu ook bij Chelsea. Hij zat eerst een jaar in de reserve's (was zelfs transfer listed voor 5mln.) maar hij is nu squad rotation. Je kan er op hopen dat Chelsea hem gelijk in de reserve's gooit en dan koop je hem volgend jaar weer terug voor minder dan de helft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:36:
[...]

Geen last van, gewoon toeval waarschijnlijk.
Lijkt er idd wel op, de laatste 3 wedstrijden geen penalty meer gehad.

Oh, EK halen met Wales kan ik ook wel shaken na een 5-2 en 4-1 nederlaag tegen Slovenie en Bulgarije :(

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Haha, die Chelsea toch, bij mij had ik ze zover gekregen dat ze 45miljoen euro boden op Defoe (Tottenham), het was wel verleidelijk, alleen Defoe is mijn topscorer, topscorer in de PRM, en zeer zeer betrouwbaar qua scoren, zelfs als de ploeg slecht speelt ramt hij er nog wel een counter in.

Zonde eigenlijk dus om weg te doen, helemaal als ik in de top wil komen, ga ik niet structureel mijn beste spelers wegdoen.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertJ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:42:
Zonde eigenlijk dus om weg te doen, helemaal als ik in de top wil komen, ga ik niet structureel mijn beste spelers wegdoen.
Je hebt gelijk. Ik zei meteen: verkopen. Dit zei ik omdat ik gewend ben in een dergelijke positie te zitten dat je elk jaar móét verkopen om je financiën op orde te kunnen houden. Je moet natuurlijk altijd rekening houden met de status van je elftal en je ambities. Als je de titel wil pakken, moet je niet je beste speler verkopen aan de concurrent. Behalve natuurlijk wanneer je weet dat je met dat geld makkelijk vervanging kunt aantrekken.

----

Their loss:
Afbeeldingslocatie: http://img523.imageshack.us/img523/3148/vdpwijstvoorstelvolendamaf3hx.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Nou zeg ik net wel glorieus dat Chelsea wel 40mln euro wil bieden voor Defoe, alleen Defoe kan er steeds persoonlijk maar niet uitkomen met ze, hij vindt het salaris te laag. Dat is dus minder, want 40 miljoen in kas, zag ik eigenlijk ook wel zitten. Voor 30 miljoen had ik best een HELE goede vervanger kunnen kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Nelas weet tenminste wat terugvechten inhoud 8)

1e Competitiewedsstrijd van het seizoen, al snel 2-0 achter, daarna 2-1 gemaakt en vervolgens werden we weggecounterd en stonden we 4-1 achter. Tegenstander vond het wel best zo, mijn spelers niet en we kwamen terug tot 4-4 _O_ Ook nog kansen gehad om te winnen, maar de tegenstandert hield stand.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

King Nothing schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:08:
Nelas weet tenminste wat terugvechten inhoud 8)

1e Competitiewedsstrijd van het seizoen, al snel 2-0 achter, daarna 2-1 gemaakt en vervolgens werden we weggecounterd en stonden we 4-1 achter. Tegenstander vond het wel best zo, mijn spelers niet en we kwamen terug tot 4-4 _O_ Ook nog kansen gehad om te winnen, maar de tegenstandert hield stand.
Haha wat een toeval. Zo hebben wij ook precies in het echt gespeeld vandaag. Exact zelfde score verloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

PirE schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:32:
[...]

Downing is veruit de beste speler en het grootste talent van Boro en ik zou hem dan ook nooit verkopen, ook niet voor dat geld. Ik vind het persoonlijk erg weinig voor zo'n groot talent. Je vind niet zo heel snel een vervanger van hetzelfde niveau als Downing die naar Boro wil komen. Maar ik ben misschien een ander type speler en een Downing-fan :D

In mijn game zit Downing nu ook bij Chelsea. Hij zat eerst een jaar in de reserve's (was zelfs transfer listed voor 5mln.) maar hij is nu squad rotation. Je kan er op hopen dat Chelsea hem gelijk in de reserve's gooit en dan koop je hem volgend jaar weer terug voor minder dan de helft. ;)
Je kunt natuurlijk ook aangeven dat je hem pas aan het einde van het seizoen verkoopt en niet bij de eerstvolgende beschikbare datum. Dat zorgt ervoor dat je wel kampioen kunt worden met hem erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Wat ik dus ook gedaan heb. Maar nou ben ik driftig aan het zoeken naar een AML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Routledge van Tottenham is best goed. Die kan ook AMR spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Persie ?

Offtopic: iemand de blunder van Van Der Vaart gezien in HSV - VFB Stuttgart ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:36:
Van Persie ?

Offtopic: iemand de blunder van Van Der Vaart gezien in HSV - VFB Stuttgart ? :D
Nee, hebbie een filmpje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben dit spel ook aan het proberen. Ik heb tijden geleden echt vaak voetbalmanagers gespeeld, en wilde nu deze eens proberen...ziet er echt gelikt uit!!...Ik probeer altijd een vreemde onbekende club de top te laten halen, en ben nu dus begonnen met Ural, Yekaterinburg in de Russische 2e divisie...Ik sta nu 6e, en heb net met 2-1 van de nummer 3 gewonnen...:D...Ik heb alelen een spelerprobleempje met een aantal geblesserden, waardoor ik eigenlijk geen spelers voor de rechterkant heb...:(...er staat nu een ML als rechtermiddenvelder...maar ja, het gaat nog goed, en ik ben pas net bezig, dus ben benieuwd hoe ver ik met dit clubje kan komen...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Der Blunder

Leuk begin van de segunda division, ik moest tegen malaga b. Wat is hun reserve reserve keeper slecht: 1 keer een eigen goal door een trage terugspeel bal en ook nog 1 keer op de paal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Dies hilarisch _O_

Maar ook lullig en ongelukkig :/ Vind het wel jammer voor hem. Gelukkig stond HSV al achter en heeft hij al veel goeds laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
Maar wat doet hij nou? Waarom speelt hij die bal nou naar dat doel toe dan? Dan speel je de bal toch naar de zijkant of naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
RobertJ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:52:
Maar wat doet hij nou? Waarom speelt hij die bal nou naar dat doel toe dan? Dan speel je de bal toch naar de zijkant of naar voren?
Waarschijnlijk wist hij niet/was hij vergeten dat zijn keeper naar voren was gegaan. Lijkt me logisch, normaal staat je keeper altijd in zijn eigen doel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelsea is gek bij mij in de game. Ik speel met Ajax wat leuk is. Bieden ze 22 miljoen (!!!) op Maduro. Direct gedaan aangezien er betere spelers zijn voor dat geld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:16:
Chelsea is gek bij mij in de game. Ik speel met Ajax wat leuk is. Bieden ze 22 miljoen (!!!) op Maduro. Direct gedaan aangezien er betere spelers zijn voor dat geld. :)
Chelsea is ook gek in het echt B)

Ik zit nu halverwege het 3de seizoen met Torquay, en we staan met wat geluk zowaar 1ste in League One! Op papier heb ik eigenlijk het zwakste team van de hele competitie maar op de één of andere manier gaat alles gewoon precies zoals ik wil. Het is dan ook wachten op 'de grote dip' die ik elk seizoen krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens omdat er nu toch al het een en ander offtopic wordt gepraat, kan dit er ook nog wel even bij:

Mijn idee is om een eigen subleague in rtl voetbalmanager te beginnen voor iedereen die regelmatig op dit formum actief is. Kijk op: http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbalmanager/

Subleague login: FM06
Subleague wachtwoord: tweakers

Randvoorwaarden:
- deelnemer aan dit forum
- ingeschreven op rtl voetbalmanager vanaf 14 januari (Als je vanaf die datum ingeschreven bent is vandaag namelijk de eerste dag dat je spelers kunt kopen en dus daadwerkelijk mee kunt doen aan het spel. Zo hebben alle deelnemers dus gelijke kansen.)

Schrijf je in en stel je eigen team op vóór zaterdag, want dan is deze transferperiode weer gesloten.

Ik hoop op veel aanmeldingen!

Edit:
----
Nu nog een update:
Na een slopende titelrace heb ik helaas de titel aan mij voorbij laten gaan. In de laatste wedstrijd verloor ik met 1-0 van VVV (de nummer twee van dat moment).
Eindstand competitie:
Afbeeldingslocatie: http://img392.imageshack.us/img392/1858/eindstand0506volendam9ef.th.jpg

Maar ik heb toch nog promotie bewerkstelligd!
Eindstand nacompetitie:
Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/5425/nacompetitie0506volendam0cf.th.jpg

En toen heb ik toch maar een nieuw contract getekend. Op naar de eredivisie! Het zal een hele klus worden. Ik ben benieuwd of ik het ga redden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:12:
----
Nu nog een update:
Na een slopende titelrace heb ik helaas de titel aan mij voorbij laten gaan. In de laatste wedstrijd verloor ik met 1-0 van VVV (de nummer twee van dat moment).
Eindstand competitie:
[afbeelding]

Maar ik heb toch nog promotie bewerkstelligd!
Eindstand nacompetitie:
[afbeelding]

En toen heb ik toch maar een nieuw contract getekend. Op naar de eredivisie! Het zal een hele klus worden. Ik ben benieuwd of ik het ga redden.
1-4 uit bij Groningen erg netjes! Groningen doet het bij mij altijd erg goed beetje raar.. Maar goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaat17 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:59:
[...]
1-4 uit bij Groningen erg netjes! Groningen doet het bij mij altijd erg goed beetje raar.. Maar goed gedaan!
Het was ook een verrassing voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

competitie is afgelopen, alleen nog wat bekeren met ural yekaterinburg, ik heb thuis verloren met 2-1 van Zenith Petersburg, en moet dus uit wat goedmaken...:))

In de competitie uiteindelijk 4e geworden, en het bestuur is tevreden. Ik heb wat spelers proberen te kopen, maar vreemd genoeg wil niemand in siberie komen voetballen...lol..Ik heb genoeg goede aanvallers, maar geen goede middenvelders helaas

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-09 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

RobertJ schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:42:
Haha, die Chelsea toch, bij mij had ik ze zover gekregen dat ze 45miljoen euro boden op Defoe (Tottenham), het was wel verleidelijk, alleen Defoe is mijn topscorer, topscorer in de PRM, en zeer zeer betrouwbaar qua scoren, zelfs als de ploeg slecht speelt ramt hij er nog wel een counter in.

Ik heb hem verkocht voor 62MLN + 25% aan Chelsea. Wat doen die gekken, verhuren ze hem gelijk aan Ajax 8)7 (ndat ik daar Huntelaar voor een spotprijs wegpikte). Vervolgens heb ik Owen gekocht voor 32MLN. Dus tel uit je winst.

Ik vond Tottenham trouwens ubersaai. Eerste seizoen won ik nog niks, en werd ik helaas door een verlies in de een na laatste wedstrijd nog 2e. Het 2e seizoen haalde ik alle prijzen binnen, en dus ook echt alle prijzen. Ik stond 5 wedstrijden voor het einde nog dik 2e, met 7 punten een M'utd. Speelde zei 5 wedstrijden in 8 dagen waaronder 1 tegen mij. Halen ze daar maar 2 punten uit, en verliezen ze van mij, wordt ik dus fijntjes kampioen. CL was ook weinig aan. Te makkelijke poule met Leverkusen, Juventus en Basel. Dacht ik om de 2e plaats te moeten strijden, wordt ik fijn eerste. Achtereen volgens Rangers, Lyon en Celtic. Waarvan Lyon de sterkste was. Krijg ik Chelski in de finale, die hadden een slecht seizoen in de competitie (en tegen mij). Dus de finale ging dus ook mooi mijn kant op. Daanaast ook nog de league cup en de FA cup binnen gehaald.
Ik had al wat future transfers staan zoals Stuart Downing van Boro. Maar heb besloten te stoppen met Tottenham. Dit ging gewoon te makkelijk.

Ben nu een nieuw potje begonnen met Fiorentina. Doelstelling is niet degraderen, echter vind ik de kwaliteit van de slectie wel genoeg om om europees voetbal te spelen. Zit nog in de voorbereiding, echter is mijn 3/4 van mijn verdediging daarin uitgeschakeld, en dat langdurig :X :( , en heb nu een probleem. Ben aan het proberen goede verdedigers (central backs) te huren, iemand tips??
Ik kreeg 3MLN transferbudget, helaas is de helft al opgegaan aan coaches en scouts. Ik heb dus nog 1,4 MLN te besteden nu, en zoals gezegd zijn het centrale verdedigers waarna ik zoek, en ze moeten goedkoop zijn.
Eerste keer Italie zins CM04, wat een hoop gehuurde spelers zeg, en een hoop spelers die eigendom van 2 clubs zijn. Wordt nog een gedoe.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gioda ? Kan je krijgen voor onder de 200k en is toppie ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:05:
Thanks, ik zal hem straks eens bekijken :D

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier bij Barcelona had ik iemand nodig omdat Puyol 6 maanden uit was, en ik had al mijn tranfserbudget al uitgegeven aan Adriano.
Ik had nog 200k over en hij was de enige die ik kon vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:18:
Hier bij Barcelona had ik iemand nodig omdat Puyol 6 maanden uit was, en ik had al mijn tranfserbudget al uitgegeven aan Adriano.
Ik had nog 200k over en hij was de enige die ik kon vinden. :)
Sevilla heeft hem al gekocht, hij is nu 2.4MLN waard :|

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met (heel veel) geluk kan je Vanden Borre kopen, maar daar zou ik van versteld staan als je die met 1.4mln kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel vorige week aangeschaft en na een paar testgames heb ik vandaag een nieuwe spel geladen, competities Nederland en Duitsland.
De keuze is uiteindelijk gevallen op HSV. Ik wou in eerste instantie Go Ahead Eagles zijn en dan ''mijn'' cluppie naar de top brengen maar dat lijkt me nogal lastig.
Meeste talentjes ken ik nog niet. Vind het wel prachtig dat bijvoorbeeld Wildhagen, las ik hierboven, bij Redditch Utd aan de slag gaat. Prachtig is het dan als je zo'n club naar de top brengt.

Ik ga voor de CL plaats met mijn spelmaker Rafael van der Vaart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meeste talentjes ken ik nog niet. Vind het wel prachtig dat bijvoorbeeld Wildhagen, las ik hierboven, bij Redditch Utd aan de slag gaat. Prachtig is het dan als je zo'n club naar de top brengt.
Op zich wel, maar ik vind dat het na een korte tijd al snel begint te vervelen, al die spelers en competities die je nauwelijks kent.

Ben ook na mijn 2e (niet noemenswaardige) seizoen opnieuw begonnen, en dan toch maar in Nederland, en wel met Helmond Sport. Zit nu vlak voor de winterstop en het loopt klote en elke speler wil weg, maar ok... deze competitie en spelers ken ik tenminste een beetje...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:05:
Bij welke club zit die dan want ik kan hem niet vinden :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht Lanus, in Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang dit topic gevolgd te hebben ben ik vorige week ook maar eens met een carriere begonnen.

De keuze voor Club viel op Guingamp uit de Franse 2e Divisie. Mijn bedoeling was daar een paar jaar rond te lopen en er een stevige 1e divisionist van te maken.
Kwa financien was het een beetje vreemde ervaring; 6 ton verlies per maand was vrij normaal. Ik had nog een ton speling op mijn salaris budget (van 140k) dus wat ik precies kon doen om dat verlies te minderen was mij niet helemaal duidelijk.
De prestaties waren er gelukkig wel. Het Board verwachte van me dat ik zou promoveren en daar was de selectie ook naar. Ik kwam in de finale van 1 van de 2 Franse cups (de League Cup, verloren van Bordeaux) en werd (bijzonder fortuinlijk) kampioen. In de competitie stond ik rond de winterstop 20 punten los van Istres (de nummer 2) en aan het einde van de competitie slechts 1 punt. En dan te bedenken dat Istres zijn laatste wedstrijd verloor en ik met Guingamp net won.
De omslag kwam nadat ik Fabrice Abriel, de favoriet van de supporters, spelmaker, vrije trappen specialist en duurste speler met een dikke marge verkocht aan een ploeg in de hoogste Franse divisie. Vanaf dat moment lukte helemaal niks meer in het veld, werd de opgebouwde 23 game non-losing streak verbroken (door Istres met 6-3) en moest ik echt moeite doen om gelijk te spelen tegen elk team.
Transfers waren buiten die ene eigenlijk niet zo heel spannend. Het budget was 650k en daar heb ik niks van gebruikt. Christian Karembeu met een Free Transfer aangetrokken voor een Cocu rol, en iedereen was blij met hem terwijl hij er toch echt niet meer zoveel van kon als vroeger. In de winterstop heb ik nog wel drie vervangers aangetrokken voor die Abriel maar ze waren allemaal bij lange na niet zo goed als die Abriel was.
De topscorer
Afbeeldingslocatie: http://img519.imageshack.us/img519/5922/davidsuarez4yc.jpg
22 uit 42.
Beste speler (rating)
Afbeeldingslocatie: http://img459.imageshack.us/img459/9015/karembeu8et.jpg

Na kampioen geworden te zijn was ik druk op zoek naar nieuwe spelers en probeerde ik Sebastian Frey los te kweken van Parma/Fiorentina. Dat lukte voor geen meter en niemand die ik graag zou willen hebben wou komen. Op dat moment werd mijn naam na een ontslag in verband gebracht met Monaco en dat kon ik toch niet helemaal afstaan. Ik had niet echt verwacht dat er zo snel een topclub zou komen maar ik ga er niet over klagen. Ik weet alleen niet helemaal zeker of ik nu in het 2e seizoen europees iets mag doen omdat Monaco vorig seizoen 7e werd. Dat betekend wel dat ik het alleen maar beter kan doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Als dat zo zou zijn, dan mag niemand er hier een link naar plaatsen. Zie ook de FAQ

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 21:38 ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:38:
[...]

Op zich wel, maar ik vind dat het na een korte tijd al snel begint te vervelen, al die spelers en competities die je nauwelijks kent.

Ben ook na mijn 2e (niet noemenswaardige) seizoen opnieuw begonnen, en dan toch maar in Nederland, en wel met Helmond Sport. Zit nu vlak voor de winterstop en het loopt klote en elke speler wil weg, maar ok... deze competitie en spelers ken ik tenminste een beetje...
Het gaat meestal vanzelf wel leven bij mij, maar ik speel iedere versie van CM/FM wel een paar keer in het Verenigd Koninkrijk waardoor ik behoorlijk wat spelers en de competitie ook best goed ken. Daarnaast volg ik ook redelijk fanatiek de prestatie's van Middlesbrough O+.

Oost-europa of zuid-amerika trekt me ook altijd wel. Het onbekende is de uitdaging voor mij. De Nederlandse competitie speel ik zelden (laatste keer was cm 97/98 ofzo :D) omdat ik dan precies weet wie ik moet kopen en ik zou dan met opzet van PSV gaan verliezen of Ajax laten degraderen >:) vanwege persoonlijke motieven.

Ik heb een aantal teams die ik nooit zal managen omdat ik niks heb met de clubs of omdat ik een hekel aan die clubs heb. o.a:
- Newcastle
- Ajax, Feyenoord
- Inter & Milan
- Olympique Lyon

Ik heb niks tegen Chelsea aangezien die club geen geschiedenis heeft op 1 FA Cup finale na dan :( (tegen Middlesbrough), maar dat is een paar weken terug rechtgezet met een prachtige 3-0 overwinning waardoor Boro weer uit de degradatie-zone is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Clubs die ik nooit zou managen:

PSV, Feyenoord en Arsenal :Y)

Verder manage ik juist clubs waar ik spelers ed wel ken. Spelen met onbekende spelers in een onbekende league vind ik niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Benotti schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:08:
Verder manage ik juist clubs waar ik spelers ed wel ken. Spelen met onbekende spelers in een onbekende league vind ik niet leuk.
Dat heet.... UITDAGING :) Ik ga dus juist in de laagste divisie Zweden ofzow spelen om voor een uitdaging te komen :) Als je denkt een idee te hebben hoe het moet lukken, moet je ervoor gaan :). Het spel waar het hier over gaat heb ik overigens nog niet, ik ben verknocht aan CM01/02. Op korte termijn hoop ik ook FM06 te kunnen kopen en dan zal ik eens lekker laag gaan starten in Rusland ofzow :p Gaan met die banaan, kijken wat je kunt.......

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb geen andere uitdaging nodig, genoeg fun met mijn huidige teams :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Argh,, loop toch allemaal niet te drammen over die teams die je wil managen! De 1 speelt liever met een onbekende club en werkt zich daarmee naar de top en de ander begint liever in de top om almachtig te worden,, nix mis mee toch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Speel je ook door tot 2016?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Moi? Nee :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
Ik ben nu bezig met Fc Zwolle, zit in seizoen van 09/10 en dit jaar voor het eerst in eufa cup bezig gaat erg lekker,, maar wil graag nieuwe patch installeren en me ook x vanuit onderste regionen naar boven werken :)

Zal binnenkort ff laten zien hoe het me afgaat met Zwolle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook wel leuk om onbekende clubs te manegen, vandaar Ural yekaterinburg...lol..maar het is wel lastig managen met namen die je niet kent, en veel op elkaar lijken. Ik vind het wel lastig om uit te vinden wat nou de beste opstelling is, maar dat is dan ook wel weer leuk...:)...ik zie het al voor me...CL Ural Yekaterinburg - AC Milaan ofzo...:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Heb sinds gister het spel ook, geinstalleerd met de laatste patch.
Vroeger speelde ik altijd de CM versie, met veel plezier, een paar seizoenen per dag was mogelijk.
Nu ik dit spel heb, viel me op dat het langzaam is, vooral de wedstrijden genereren tussendoor.
Ik draai alleen de nederlandse competitie.

PC specs. P4 3,0 Gh met 1024 mb geheugen.

Hoort het zo dat het op het begin niet zo vlotjes gaat ?
Zelfs als ik in de wedstrijd een wissel toepas, duurt het gewoon 3 seconden voordat de pc het verwerkt heeft?

is dit normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat trage heb ik ook wel last van, ik heb nog niet de laatste patch of wat dan ook geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
lameeuw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:27:
[...]

Dat heet.... UITDAGING :) Ik ga dus juist in de laagste divisie Zweden ofzow spelen om voor een uitdaging te komen :) Als je denkt een idee te hebben hoe het moet lukken, moet je ervoor gaan :). Het spel waar het hier over gaat heb ik overigens nog niet, ik ben verknocht aan CM01/02. Op korte termijn hoop ik ook FM06 te kunnen kopen en dan zal ik eens lekker laag gaan starten in Rusland ofzow :p Gaan met die banaan, kijken wat je kunt.......
is ajax de CL laten winnen dan geen uitdaging >:) maarja ieder zo zijn eigen spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lameeuw schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:27:
[...]

Klopt, dat vind ik ook prachtig. Hiervoor speelde ik jaren het spel CM 03/04. Na een tijdje ken je bijna alle talentjes en is het de kick om een klein clubje naar boven te krijgen. Was laatst bezig met West Ham United eerste jaar gepromoveerd. Het tweede jaar gehandhaafd en het derde jaar draaide ik mee om landstitel.

Sinds gister FM aan het spelen, ben benieuwd hoe het me afgaat (met HSV) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:31:
[...]

is ajax de CL laten winnen dan geen uitdaging >:) maarja ieder zo zijn eigen spelletje
De competitie niet echt he? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik toch zwak :X

Ik was van plan om na mijn mislukte RC Mechelen game (+ wat jobhoppen met 2e manager in dezelfde game) FM links te laten liggen en mij volledig te gaan richten op de studie die niet van een leien dakje gaat, maar ik kan niet zonder FM :+ Ach, what the heck, overdag met de neus in de boeken, 's avonds FM-en ed. Voor de oplettende lezer, ik heb nu vakantie :P . En om nou te gaan wachten tot de zomer voor mijn MP-game met Petero in de Conference... nee, dat duurt veels te lang! Kortom, nieuwe game gestart. Weer met twee managers tegelijk, dat is mij goed bevallen. Is het bij de een ff saai, dan ben je met de ander wel weer ergens voor aan het strijden en andersom. Zo blijft de lol erin :9

- Manager 1: in Argentinië met een subtopper
>> doel: kampioen worden en de Zuid-Amerikaanse CL winnen
- Manager 2: klein tyfus-clubje onderin Tsjechië genomen
>> doel: promoveren (bestaat uit 2 divisies) en dan Tsjechie veroveren
(lees: Sparta Praag ed van de troon stoten, bondscoach worden etc)

Geladen leaques:

- Argentina: 2x
- Brazil: 1x
- Chile: 1x
- Colombia: 1x
- Uruguay: 1x
géén Peru (dus geen nieuwe Farfan-etjes)

- Czech Republic: 2x
- England: 3x
- France: 2x
- Germany: 2x
- Holland: 1x
- Italy: 2x
- Portugal: 1x
- Spain: 2x

Verslag volgt dan binnenkort :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:51:

Ik was van plan om na mijn mislukte RC Mechelen game (+ wat jobhoppen met 2e manager in dezelfde game) FM links te laten liggen en mij volledig te gaan richten op de studie die niet van een leien dakje gaat, maar ik kan niet zonder FM :+ Ach, what the heck, overdag met de neus in de boeken, 's avonds FM-en ed. Voor de oplettende lezer, ik heb nu vakantie :P . En om nou te gaan wachten tot de zomer voor mijn MP-game met Petero in de Conference... nee, dat duurt veels te lang! Kortom, nieuwe game gestart. Weer met twee managers tegelijk, dat is mij goed bevallen. Is het bij de een ff saai, dan ben je met de ander wel weer ergens voor aan het strijden en andersom. Zo blijft de lol erin :9

- Manager 1: in Argentinië met een subtopper
>> doel: kampioen worden en de Zuid-Amerikaanse CL winnen
- Manager 2: klein tyfus-clubje onderin Tsjechië genomen
>> doel: promoveren (bestaat uit 2 divisies) en dan Tsjechie veroveren
(lees: Sparta Praag ed van de troon stoten, bondscoach worden etc)

Geladen leaques:

- Argentina: 2x
- Brazil: 1x
- Chile: 1x
- Colombia: 1x
- Uruguay: 1x
géén Peru (dus geen nieuwe Farfan-etjes)

- Czech Republic: 2x
- England: 3x
- France: 2x
- Germany: 2x
- Holland: 1x
- Italy: 2x
- Portugal: 1x
- Spain: 2x

Verslag volgt dan binnenkort :Y)
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 13:51:

Ik was van plan om na mijn mislukte RC Mechelen game (+ wat jobhoppen met 2e manager in dezelfde game) FM links te laten liggen en mij volledig te gaan richten op de studie die niet van een leien dakje gaat, maar ik kan niet zonder FM :+
Ja. Dat is een redelijk bekend verhaal. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben met HSV uitgeschakeld voor de ''Zomerbeker''. Geen Europees voetbal dus voor mij :(
In de competitie net twee duels gespeeld. Uit bij Mainz '05 ging met 2-0 verloren maar thuis tegen Bielefeld werd een zwaarbevochten 3-2 overwinning behaald. Aankoop Klaas-Jan Huntelaar scoorde een hattrick! Won door een treffer van hem diep in blessuretijd.

Heb drie aankopen:

Anthony Vanden Borre voor 1.2 miljoen
Kenneth Vermeer voor 752.000 euro
Klaas-Jan Huntelaar voor 4.3 miljoen (na 30 goals 15 miljoen euro erbij)

Ook heb ik een aantal flutspelers verkocht. Mijn opstelling:

DM: Kenneth Vermeer
VR: Guy Demel
VL: Timothée Attouba
VC: Khalid Boulahrouz
VC: Daniel Van Buyten
VM: Anthony Vanden Borre
VM: Raphael Wicky
AMC: Rafael van der Vaart
AR: Mehdi Madavikia
AL: Sergej Barbarez
AC: Klaas-Jan Huntelaar

Dit is dus een 4-3-3 met de punt naar voren. Verander dit ook wel is in een 4-4-2.
Wissels: Wächter (DM), Jarolim (MR), Mpenza (AC), Lauth (AC)

Tot zo ver mijn update. Hoop morgen meer te kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is je elftal zwakker dan daar voor :/ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:14:
Volgens mij is je elftal zwakker dan daar voor :/ :>
Heb je nu weer een nieuwe naam of heb ik iemand anders voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Inderdaad, is 1 account niet goed genoeg of zo :? . Hou het gewoon bij eentje, niet eerst windowsvista, tom giethoorn, Onè en nou weer Tom G. ..................... EA brengt niet eens zo veel spellen uit in 1 maand als dat jij van account switched 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, ben nu toch gaan spelen met 2 spitsen:
Huntelaar en Lauth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:28:
Inderdaad, is 1 account niet goed genoeg of zo :? . Hou het gewoon bij eentje, niet eerst windowsvista, tom giethoorn, Onè en nou weer Tom G. ..................... EA brengt niet eens zo veel spellen uit in 1 maand als dat jij van account switched 8)7
1 account is genoeg, maar ik heb weer iets stoms gedaan 8)7 8)7 . E-mail van domeinnaam opgezegd, iets raars gedaan en 'k kon niet meer inloggen 8)7. Nu houd ik het sowieso bij deze hoor, doe maar rustig ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ratsja schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:06:
Heb sinds gister het spel ook, geinstalleerd met de laatste patch.
Vroeger speelde ik altijd de CM versie, met veel plezier, een paar seizoenen per dag was mogelijk.
Nu ik dit spel heb, viel me op dat het langzaam is, vooral de wedstrijden genereren tussendoor.
Ik draai alleen de nederlandse competitie.

PC specs. P4 3,0 Gh met 1024 mb geheugen.

Hoort het zo dat het op het begin niet zo vlotjes gaat ?
Zelfs als ik in de wedstrijd een wissel toepas, duurt het gewoon 3 seconden voordat de pc het verwerkt heeft?

is dit normaal ?
Ik denk dat je je verwachtingen even moet bijstellen :)
Een paar seizoenen per dag is niet meer mogelijk, zelfs niet als je de hele dag non-stop speelt. En eerlijk gezegd zou je het ook niet zo moeten spelen. Neem de tijd, knutsel aan je tactiek, ga op zoek naar talentjes etc.
Ik speel bijna elke werkdag ongeveer 2 uurtjes FM met een savegame met 20 competities, en ik ben toch gauw 2 weken verder voor ik een seizoen achter de rug heb.

Trouwens, in het begin gaat het normaal gesproken nog het snelst ;)
Als je een paar seizoenen verder bent zal het minder vlotjes gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben halverwege m'n eertse seizoen met Darlington in de CC League 2. Ik begin met weinig financiën (0 op de bank, 15k transfer en 2k over 20k wage). Ik heb overbodige lui verkocht, de jeugd uitgedund en zo wat nieuwe betere spelers kunnen halen en een geheel nieuwe staff aangesteld. Ik sta boven verwachting 1e: 23 wedstrijden: W15 D6 L2 goals: 53/20 en 51 punten met respectievelijk 5 en 6 punten voor op de nrs 2 Cheltenham en 3 Lincoln.

Veel wedstrijden werden moeilijk gewonnen (was ik niet gewend :)) en af en toe wel een dikke overwinning (oa 4-0 VANS Trophy op Scunthorpe uit de L1) en een keer 0-2 omgebogen in 3-2. De Carling Cup lag ik in de eerste ronde al uit tegen Stoke uit de Ch'ship. Ik kwam vrij snel op 0-1, maar in de aller aller allerlaatste minuut maken ze 1-1, en in de verlenging 2-1. :( FA Cup 3e ronde en VANS Trophy 3e ronde doe ik nog wel in mee.

Ik zit krap in de voorhoede met 2 redelijke spitsen en wat jeugd-crap, op een gegeven moment waren er 4 spitsen geblesseerd en heb ik nu 2 spitsen op 3 maanden huurbasis gehaald. In januari komen nog wat nieuwe spelers voor de breedte want ik heb regelmatig blessures en m'n team is niet breed genoeg, oa 2 talentjes van Hibernian en Celtic. :)

Ik wil nu zo ver mogelijk komen in de bekers (ja logisch) en direct promoveren naar de L1, dus bij de eerste 3 eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:40:
[...]

Klopt, dat vind ik ook prachtig. Hiervoor speelde ik jaren het spel CM 03/04. Na een tijdje ken je bijna alle talentjes en is het de kick om een klein clubje naar boven te krijgen.
d:)b Klinkt goed
Was laatst bezig met West Ham United eerste jaar gepromoveerd. Het tweede jaar gehandhaafd en het derde jaar draaide ik mee om landstitel.
Wat is er klein aan West Ham?
Klein != Championship ;)

Heb afgelopen zondag 6 maanden doorgespeeld (half mei tot half november) en ben nu pas een maand verder :/ In de aanstaande wintertransferperiode komt er een DC bij van Babberich en er vertrekt een DR naar Rushden. Verdediging is volgens mij momenteel het zwakste deel van mijn selectie, ik sta nu 3e in de Conference (na 23 van de 46 wedstrijden) en heb de meeste goals voor maar vergeleken met de rest in de top 10 ook veruit de meeste tegengoals. Speel gewoon in een 4-4-2 diamond en de mentaliteit staat op normaal of aanvallend (ligt beetje aan hoe het loopt in een wedstrijd)

Ik hoop dat ik m'n beide spitsen kan vasthouden tot iig de zomer, beide zijn erg gewild. David Dean is ondertussen rond de 1 miljoen waard dus daar hoop ik toch zo'n 2,5 tot 3 miljoen voor te vangen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wat is het geworden?

In Argentina is het Central geworden, in Czech Republic uiteindelijk Ceske Budejovic.

In Argentina wou ik een club die de afgelopen 20jaar niet bij de eerste drie is geeindigd, maar wel een club met mogelijkheden. Omdat ik in Tsjechie dus onderaan begin, wil ik als afleiding wel een club ernaast met mogelijkheden. Niet een RBC zal ik maar zeggen. Er bleven daarvan 2/3 clubs over die aan mijn eisen voldeden, en uiteindelijk is het dus Central geworden. Hebben 30jaar geleden ofzo wel eens de titel gewonnen, ook als eens Copa Liberatores oid gespeeld, kortom: een goede subtopper (lees: club met 'naam'). Ik zie zeker mogelijkheden op een succesvol verblijft, redelijk uitgebalanceerde selectie met veel Argentijnen waarvan een aantal potentiële talenten. Allemaal rond 22/23 jaar en met een beetje training (FM06 _/-\o_ ) kunnen dat interessante spelers worden :) Ik heb gelukkig geen druk van het bestuur, gewoon een respectable position.

In Czech Republic was het aanvankelijk lastig. Kende natuurlijk niets of niemand in de tweede divisie, dus ik was van plan te gaan gokken op een mooie naam. Wat zou nou een mooi affiche zijn voor als ik later in de CL speel? ;) Natte-vinger-werk dus. Totdat ik ineens Karel Poborsky zag staan :? Dat zal wel een ander zijn dacht ik, maar nee, het is hem. De man met meer dan 100 interlands. En dat klopt bedacht ik mij later, want hij was inderdaad uitgeleend aan de club waar hij zin carrière is begonnen (vanwege vormcrisis, gebrek aan speeltijd whatever). Kortom, ik ben begonnen bij Ceske Budejovice. Jaja :) Verwachting is de titel, en dat zal met Poborsky geen probleem zijn :P Wat een contrast tussen zijn stats en de gemiddelde andere speler in deze divisie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:21:
Nou wat is het geworden?

In Argentina is het Central geworden, in Czech Republic uiteindelijk Ceske Budejovic.

In Argentina wou ik een club die de afgelopen 20jaar niet bij de eerste drie is geeindigd, maar wel een club met mogelijkheden. Omdat ik in Tsjechie dus onderaan begin, wil ik als afleiding wel een club ernaast met mogelijkheden. Niet een RBC zal ik maar zeggen. Er bleven daarvan 2/3 clubs over die aan mijn eisen voldeden, en uiteindelijk is het dus Central geworden. Hebben 30jaar geleden ofzo wel eens de titel gewonnen, ook als eens Copa Liberatores oid gespeeld, kortom: een goede subtopper (lees: club met 'naam'). Ik zie zeker mogelijkheden op een succesvol verblijft, redelijk uitgebalanceerde selectie met veel Argentijnen waarvan een aantal potentiële talenten. Allemaal rond 22/23 jaar en met een beetje training (FM06 _/-\o_ ) kunnen dat interessante spelers worden :) Ik heb gelukkig geen druk van het bestuur, gewoon een respectable position.

In Czech Republic was het aanvankelijk lastig. Kende natuurlijk niets of niemand in de tweede divisie, dus ik was van plan te gaan gokken op een mooie naam. Wat zou nou een mooi affiche zijn voor als ik later in de CL speel? ;) Natte-vinger-werk dus. Totdat ik ineens Karel Poborsky zag staan :? Dat zal wel een ander zijn dacht ik, maar nee, het is hem. De man met meer dan 100 interlands. En dat klopt bedacht ik mij later, want hij was inderdaad uitgeleend aan de club waar hij zin carrière is begonnen (vanwege vormcrisis, gebrek aan speeltijd whatever). Kortom, ik ben begonnen bij Ceske Budejovice. Jaja :) Verwachting is de titel, en dat zal met Poborsky geen probleem zijn :P Wat een contrast tussen zijn stats en de gemiddelde andere speler in deze divisie :D
En nu maar hopen dat Poborsky niet geblesseerd raakt })
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.