is het spel ook in het nederlands?
*zucht....Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:53:
is het spel ook in het nederlands?
je kan hem ook op nederlands zetten ja maar dat is krom imo
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Is goed voor je taalkennis, daarnaast kijk je ook steeds makkelijker naar Match of the day.
Verwijderd
Ik kan niet eens meer met taal op NL spelen want dan ben ik helemaal de kluts kwijt bij de spelerseigenschappen, die staan dan in een andere volgorde.
Verwijderd
Heeft iemand al is een speler gezien die 4 tot 6 maanden out is met een virusinfectie ? Ik hoop echt dat dit een bug is...
Nee, maar het is niet onmogelijk.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:32:
Heeft iemand al is een speler gezien die 4 tot 6 maanden out is met een virusinfectie ?
Verwijderd
Ja, dan heb ik het zitten, Daniel Cruz van Germinal Beerschot is het, mss dat het bij jullie ook zo is ? (Ik gebruik de laatste patch)
Kan je de patch eigenlijk nu gewoon installeren en nog verder gaan met je oude?
Ben nog ff bezig met een mooie game met Fc Zwolle,, anders ga ik daar eerst nog ff mee verder voordat hij het niet meer doet,,
Lijkt me wel dat ik dat kan doen maarja
Ben nog ff bezig met een mooie game met Fc Zwolle,, anders ga ik daar eerst nog ff mee verder voordat hij het niet meer doet,,
Lijkt me wel dat ik dat kan doen maarja
Verwijderd
Zo, nieuwe patch geïnstalleerd en meteen een nieuwe game aan het opstarten. Een stuk minder leagues als eerder en wat minder in full detail. Ik heb al besloten om met Doncaster Darlington
Landen (10) en competities (21) die ik nu geselecteerd heb:
België (Tweede Klass)
Brazilië (Serie B )
Denemarken (SAS Liga)
Duitsland (2. Bundesliga)
Engeland (League 2)
Frankrijk (Liga 2)
Italië (Serie B )
Nederland (GGD)
Servië & Montenegro (2A )
Spanje (2 Div A)
Ik hoop dat deze game een wat langer leven is beschoren en dat ik niet elk 'weekeinde' een eeuwigheid meer hoef te wachten tot ie klaar is met rekenen.
edit:
Ach, t begint ook met een D
te gaan beginnen in de engelse L2.Ach, t begint ook met een D
Landen (10) en competities (21) die ik nu geselecteerd heb:
België (Tweede Klass)
Brazilië (Serie B )
Denemarken (SAS Liga)
Duitsland (2. Bundesliga)
Engeland (League 2)
Frankrijk (Liga 2)
Italië (Serie B )
Nederland (GGD)
Servië & Montenegro (2A )
Spanje (2 Div A)
Ik hoop dat deze game een wat langer leven is beschoren en dat ik niet elk 'weekeinde' een eeuwigheid meer hoef te wachten tot ie klaar is met rekenen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 23:28 ]
Verwijderd
Vraag me af waarom er door jullie zoveel competities geselecteerd worden? De grote competities (Engeland, Spanje, Duitsland, Italie en Brazilie) is toch voldoende om superspelers of talenten te halen?
8 competities
ik denk dat ik dat doe omdat er dan meer talenten zijn
Je kan altijd nog je pc upgradenVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:25:
Verwijderd
Hey jongens ,
Met racing genk gaat het egt super ik zit in de kwart finale van de UEFA CUP , maar nu moet ik tegen Real Madrid ( net als eerst met ajax toen werd ik uitgeschakelt), thuis 1-0 gewonnen maar nu moet ik dus uit hoe moet ik dat aanpakken want die spelers zijn duizend x beter als mijn spelers ?
Iemand een goede tactiek tegen real ?
Met racing genk gaat het egt super ik zit in de kwart finale van de UEFA CUP , maar nu moet ik tegen Real Madrid ( net als eerst met ajax toen werd ik uitgeschakelt), thuis 1-0 gewonnen maar nu moet ik dus uit hoe moet ik dat aanpakken want die spelers zijn duizend x beter als mijn spelers ?
Ik koop tegenwoordig na twee jaar een nieuwe pc en dat heeft eigenlijk alleen met CM/FM te maken 
Overigens gaat het zeer aardig met Heerenveen, we hebben nu 23 wedstrijden gespeeld en staan bovenaan, met 3 punten voorsprong op de verrassende nummer 2: FC Utrecht. Nummer 3 Ajax volgt op 4 punten en PSV (4) en Feyenoord (6) staan al op meer dan 12 punten.
In de winterstop is Yildirim verhuisd naar PSV (slechts 3,6 M aan overgehouden, maar hij en Petit hadden ruzie en hij wilde zijn aflopende contract niet verlengen). Daar staat tegenover de komst van Jaime Alberto Castrillon (al een aantal jaren één van mijn favoriete CM spelers), Lucas Biglia en Akin Serhat. Tevens heb ik Julien Escude transfervrij vastgelegd voor de plek naast Karl Svensson, hij komt echter pas in de zomer.
Verder beginnen een aantal talenten in de jeugd te mopperen dat ze niet aan spelen toekomen, maar ik antwoord steevast dat ze geduld moeten hebben. 90 % biedt daarna zijn excuses aan, de rest vraagt om op de transferlijst gezet te worden, wat dan ook gebeurt. (Overigens nog geen bod gehad op één van die spelers)
Sinds een paar weken heb ik een echte "Wonderkid" in mijn selectie: Evandro Roncatto. (Zonder spoilertags omdat iedereen die CM of FM twee keer gespeeld heeft hem al kent) Als linksbuiten scoort hij gemiddeld 1 op 3, en scoort hetzelfde gemiddelde als het gaat om assists.
is er nog niet echt klaar voor, maar hij wordt gewoon voor de leeuwen gegooid. Tot nu toe met redelijk succes.
Tegenvallers tot nu toe: Andrea Gasbaroni en Ivan Gonzalez. Beiden zijn in de transferperiode tussen seizoen 1 en 2 overgekomen, maar komen niet echt aan spelen toe. Enerzijds omdat hun beste positie niet in mijn tactiek voorkomt (AMC voor Gasbaroni), anderzijds omdat er betere spelers op zijn positie staan (Gonzalez: ROncatto voor AML en Tiui voor SC).
Alin Stoica begint er weer bovenop te komen na een zeer langdurige blessure, hij heeft al weer een paar keer gescoord en zijn stats vliegen omhoog. Hij is ondertussen 27 en al één van de routiniers.
Andere opmerkelijkheden:
- Jonas Sandqvist heeft Bogdan Lobont uit het doel verdrongen
- Andreas Grandqvist heeft Lindenbergh van de DC(L) plaats verdrongen
- Door de blessure van Drost speelt Lindenbergh al een aantal wedstrijden op DL -> hij doet dit voortreffelijk
- Al 12 wedstrijden op rij niet verloren in de competitie
- In de groepsfase UEFA cup uitgeschakeld in een niet al te moeilijke poule
- Na een schitterende 2-1 overwinning op Feyenoord een bloedeloze 0-0 thuis tegen MVV (laatste half uur alles of niks gespeeld -> niet één keer werd er overgeschakeld naar "Pitch")
- Vervolgens 1-1 tegen Ajax
- Vervolgens 4-0 (!) tegen PSV
Zo, en dan nu weer aan het werk

Overigens gaat het zeer aardig met Heerenveen, we hebben nu 23 wedstrijden gespeeld en staan bovenaan, met 3 punten voorsprong op de verrassende nummer 2: FC Utrecht. Nummer 3 Ajax volgt op 4 punten en PSV (4) en Feyenoord (6) staan al op meer dan 12 punten.
In de winterstop is Yildirim verhuisd naar PSV (slechts 3,6 M aan overgehouden, maar hij en Petit hadden ruzie en hij wilde zijn aflopende contract niet verlengen). Daar staat tegenover de komst van Jaime Alberto Castrillon (al een aantal jaren één van mijn favoriete CM spelers), Lucas Biglia en Akin Serhat. Tevens heb ik Julien Escude transfervrij vastgelegd voor de plek naast Karl Svensson, hij komt echter pas in de zomer.
Verder beginnen een aantal talenten in de jeugd te mopperen dat ze niet aan spelen toekomen, maar ik antwoord steevast dat ze geduld moeten hebben. 90 % biedt daarna zijn excuses aan, de rest vraagt om op de transferlijst gezet te worden, wat dan ook gebeurt. (Overigens nog geen bod gehad op één van die spelers)
Sinds een paar weken heb ik een echte "Wonderkid" in mijn selectie: Evandro Roncatto. (Zonder spoilertags omdat iedereen die CM of FM twee keer gespeeld heeft hem al kent) Als linksbuiten scoort hij gemiddeld 1 op 3, en scoort hetzelfde gemiddelde als het gaat om assists.
spoiler:
is de afmaker, hij heeft zijn draai gevonden na een redelijk moeizaam begin en scoort nu echt aan de lopende band. Helaas wel vaak geblesseerd, dus dan haal ik rechtsbuiten Kirk naar de spitspositie en die schiet ze er dan in. Het was de bedoeling dat Akin Serhat dan de rechtsbuiten positie over zou nemen, maar die is net 3 maanden geblesseerd dus dat schiet niet echt op. Kwabena Agouda, mijn Ghanese parel op de vleugels Rodrigo Tiui
Tegenvallers tot nu toe: Andrea Gasbaroni en Ivan Gonzalez. Beiden zijn in de transferperiode tussen seizoen 1 en 2 overgekomen, maar komen niet echt aan spelen toe. Enerzijds omdat hun beste positie niet in mijn tactiek voorkomt (AMC voor Gasbaroni), anderzijds omdat er betere spelers op zijn positie staan (Gonzalez: ROncatto voor AML en Tiui voor SC).
Alin Stoica begint er weer bovenop te komen na een zeer langdurige blessure, hij heeft al weer een paar keer gescoord en zijn stats vliegen omhoog. Hij is ondertussen 27 en al één van de routiniers.
Andere opmerkelijkheden:
- Jonas Sandqvist heeft Bogdan Lobont uit het doel verdrongen
- Andreas Grandqvist heeft Lindenbergh van de DC(L) plaats verdrongen
- Door de blessure van Drost speelt Lindenbergh al een aantal wedstrijden op DL -> hij doet dit voortreffelijk
- Al 12 wedstrijden op rij niet verloren in de competitie
- In de groepsfase UEFA cup uitgeschakeld in een niet al te moeilijke poule
- Na een schitterende 2-1 overwinning op Feyenoord een bloedeloze 0-0 thuis tegen MVV (laatste half uur alles of niks gespeeld -> niet één keer werd er overgeschakeld naar "Pitch")
- Vervolgens 1-1 tegen Ajax
- Vervolgens 4-0 (!) tegen PSV
Zo, en dan nu weer aan het werk
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Niemand die me kan helpen ?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:10:
Hey jongens ,
Laat maar jongens ik heb ben net door gekomen , eerste 20 minuten onder druk 2-0 achter (2-1) toen kwam ik terug in de wedstrijd af en toe een countertje van real .
In de '85 2-1(2-2) , alles dicht gegooid en het is 2-1 gebleven ik dus door omdat ik 1 uit doelpunt heb gescoord
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 10:09 ]
Doe wat je zelf goed lijkt. Waar liggen de mogelijkheden? Heb je goede aanvallers -> ga aanvallen. Kun je achterin goed de nul houden, blijf voor de goal hangen en hoop op een countertje.
Ga je dat voor iedere tegenstander vragen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:10:
Moet nu tegen benfica voor de halve finale uefa cup , zijn die lastig ?
Op papier makkelijker dan Real. Kijk bij hun team wie de spelers in vorm zijn, kijk naar hun recente uitslagen. Zo kan je wat te weten komen over de ploeg en evt. je tactiek aanpassen.
ach ik heb over 2 wedstrijden met 12-1 gewonnen dus....Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:10:
Moet nu tegen benfica voor de halve finale uefa cup , zijn die lastig ?
post anders even heel je wedstrijdprogramma kan je dat ook weer vragen

Verwijderd
Ik heb op m'n laptop een P-IV 3GHz processor, 1GB RAM en 120GB harde schijf. Zou niet weten wat er nu beter aan zou kunnen. Dan bedoel ik een sterke verbetering bedoel ik dan, niet van 3 naar 3,6GHz.
Ik heb op SI Forum wel gelezen dat er mensen zijn die zo'n beetje alle landen draaien op eenzelfde systeem, maar volgens mij schiet het dan echt niet op.
Dat doe ik dus ook altijd.Sherlock schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 09:28:
Ik koop tegenwoordig na twee jaar een nieuwe pc en dat heeft eigenlijk alleen met CM/FM te maken
Het gaat mij niet alleen om talenten en superspelers halen, dat lukt ook zonder dat die competities erin zitten. Ik kijk naar de competities waar ik graag in zou willen managen en die selecteer ik dan. Dat is dan wel een beetje op elkaar afstemmen want ik wil veel competities kunnen spelen, maar ook voldoende snelheid houden.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 05:13:
Vraag me af waarom er door jullie zoveel competities geselecteerd worden? De grote competities (Engeland, Spanje, Duitsland, Italie en Brazilie) is toch voldoende om superspelers of talenten te halen?
Zeg, wat denk je? Dat mensen altijd binnen 20min een antwoord op jouw vraag posten. Probeer het lekker zelf en ga niet je eigen vraag zo snel lopen kicken.

Daarnaast is het nou niet zo'n ontzettend moeilijke vraag waar je zelf niet uit kan komen. Wat doen de meeste ploegen die tegen een moeilijke tegenstander komen te staan? Verdedigen toch?
Verwijderd
Net benfica ff opgerold , uit in portygal 0-1 gewonnen .
Thuis 4-0 voetbal les gegeven ...
Nu in de finale tegen Ajax die mij ontslagen hebben , de revanche maarja die charisteas is wel erg goed .
Thuis 4-0 voetbal les gegeven ...
Nu in de finale tegen Ajax die mij ontslagen hebben , de revanche maarja die charisteas is wel erg goed .
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 11:48 ]
Zo, met die nieuwe patch ben ik maar weer opnieuw gestart.
Heb de volgende competities geselecteerd:
- Engeland (alle divs)
- Wales
- Schotland (alle divs)
- Noord-Ierland (alle drie de divs)
- Ierland (beide divs)
- Nederland (beide divs)
- Spanje (Bovenste twee divs)
Totaal dus 22 divisies.
Als club zit ik nu bij Redditch United, in de Conference North. Kijken hoever ik ze kan brengen. De selectie is iig momenteel nog niet goeg genoeg voor de 9e klasse zondagamateurs, maar dat mag de pret niet drukken. Helaas is er geen transferbudget, en dat drukt de pret weer wel een beetje.
Heb de volgende competities geselecteerd:
- Engeland (alle divs)
- Wales
- Schotland (alle divs)
- Noord-Ierland (alle drie de divs)
- Ierland (beide divs)
- Nederland (beide divs)
- Spanje (Bovenste twee divs)
Totaal dus 22 divisies.
Als club zit ik nu bij Redditch United, in de Conference North. Kijken hoever ik ze kan brengen. De selectie is iig momenteel nog niet goeg genoeg voor de 9e klasse zondagamateurs, maar dat mag de pret niet drukken. Helaas is er geen transferbudget, en dat drukt de pret weer wel een beetje.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
patch 6.0.3?Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:25:
Zo, nieuwe patch geïnstalleerd en meteen een nieuwe game aan het opstarten. Een stuk minder leagues als eerder en wat minder in full detail. Ik heb al besloten om met Doncaster Darlingtonedit:te gaan beginnen in de engelse L2.
Ach, t begint ook met een D
Ben 6.0.3. aan het downloaden (met data), ben benieuwd of er veel merkbare veranderingen zullen zijn
. Zo Frank maar weer eens raadplegen voor een leuke ploeg
Verwijderd
ik ben ook een speler kwijt met een virusinfectie maar dan voor 3 maand, gelukkig is het 1tje voor de breedte en niet een speler die veel speelt.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:45:
Ja, dan heb ik het zitten, Daniel Cruz van Germinal Beerschot is het, mss dat het bij jullie ook zo is ? (Ik gebruik de laatste patch)
Op naar een kampioenschap met Emmen (nog 2x winnen in de laatste paar wedstijden en dan is die binnen)
Verwijderd
Ik heb de eufa cup gewonnen met 1-3 ben landskampioen geworden , en iedereen vindt het super en top .
Maar nu kreeg ik het eerste aanbod van boca doen of niet doen ?
Mij lijkt het wel leuk .
Maar nu kreeg ik het eerste aanbod van boca doen of niet doen ?
Mij lijkt het wel leuk .
Verwijderd
Als je het leuk lijkt moet je natuurlijk gaan, wie zijn wij er dan om over te beslissen. Als je héél erg twijfelt kun je het altijd doen en een back up van je save game maken, als het dan erg tegen valt kun je altijd nog terug gaan. Dit doe ik best vaak maar ik heb vrijwel altijd geen behoefte meer om terug te gaan.
Verwijderd
Dat is een goede dat ga ik doen , maar boca ik weet niks van de competitie en is daar een champioens league ofzo ?
Met dank aan google: http://nl.wikipedia.org/wiki/Boca_JuniorsVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:50:
Dat is een goede dat ga ik doen , maar boca ik weet niks van de competitie en is daar een champioens league ofzo ?
Er is o.a. de Copa Libertadores welke bij wikipedia wordt vergeleken met de champions league. Maar, met alle respect, dit had je zelf óók allemaal kunnen achterhalen door even op google te zoeken!
hou aub op met welke club zou ik nou.....?is dit team sterk...? vragen en onderzoek het even zelf.
Ik ben weer een multiplayer game begonnen met dit keer Newcastle United.
Players in:

Players out:

Competitie:
Na 23 wedstrijden sta ik op de eerste plaats gevolgd op 1 punt door ManU. Dan een gat met 7 punten naar Everton en Chelsea. Arsenal en Liverpool volgen daarna. De safe mid-table positie die de board verwacht is geen probleem meer en de titel lonkt zelfs. Ikzelf ben blij met europees voetbal maar wil nu wel voor de CL gaan. In het begin liep het allemaal wat stroef maar mijn 4-1-3-2 opstelling staat nu heel erg solide. Er werd enkel verloren van Chelsea (1-2) en Arsenal (3-4). Gelijke spelen tegen ManU (2-2) en Chelsea (1-1).
Europa:
Ik moest beginnen in de Intertoto 3e ronde tegen Charleroi. Uit werd het moeizaam 1-1 maar thuis onder leiding van Owen (2x) naar een 5-2 overwinning. In de semi-final moest ik tegen Valencia. Thuis won ik via Luque met 1-0, maar uit ging ik met onderuit met 2-1. Na 90 minuten stond er 1-0 op het scorebord door Angulo. In de verlenging bracht Almeida de stond op 1-1 waarna Aurelio in de laatste minuut de 2-1 erin schoot. Op uit-doelpunten door dus...
De finale van de Intertoto was tegen Athletic Club. Uit werd het door good-old Shearer 1-1 en thuis 2-0 door 2x Shearer. Dit resulteerde in een plek in de B groep van de UEFA cup met Auxerre, Espanyol, GAK en Ferencvaros. Owen maakte met 3 goals gehakt van Espanyol waarna Luque uit tegen Auxerre voor een zwaar bevochten punt zorgde. Thuis tegen Ferencvaros geen problemen en een 4-0 overwinning. Grazer AK was de wedstrijd van Almeida die door 2 goals in de laatste 5 minuten zorgde voor een 2-0 overwinning.
Eindresultaat:
1. Newcastle
2. Auxerre
3. Espanyol
4. GAK
5. Ferencvaros
VFB Stuttgart wacht in de 1e knockout ronde.
FA Cup:
3e ronde: Fulham - NUFC 0-3
4e ronde: NUFC - Man City 1-0
5e ronde: Altricham - NUFC (nog niet gespeeld)
Carling Cup:
3e ronde: NUFC - Cardiff 7-1
4e ronde: West Ham - NUFC 0-2
Qtr final: Luton - NUFC 0-3
Semi-final leg 1: NUFC - Birmingham 5-0
Semi-final leg 2: Birmingham - NUFC 1-1
Final: vs. Tottenham (nog niet gespeeld)
Players in:

Players out:

Competitie:
Na 23 wedstrijden sta ik op de eerste plaats gevolgd op 1 punt door ManU. Dan een gat met 7 punten naar Everton en Chelsea. Arsenal en Liverpool volgen daarna. De safe mid-table positie die de board verwacht is geen probleem meer en de titel lonkt zelfs. Ikzelf ben blij met europees voetbal maar wil nu wel voor de CL gaan. In het begin liep het allemaal wat stroef maar mijn 4-1-3-2 opstelling staat nu heel erg solide. Er werd enkel verloren van Chelsea (1-2) en Arsenal (3-4). Gelijke spelen tegen ManU (2-2) en Chelsea (1-1).
Europa:
Ik moest beginnen in de Intertoto 3e ronde tegen Charleroi. Uit werd het moeizaam 1-1 maar thuis onder leiding van Owen (2x) naar een 5-2 overwinning. In de semi-final moest ik tegen Valencia. Thuis won ik via Luque met 1-0, maar uit ging ik met onderuit met 2-1. Na 90 minuten stond er 1-0 op het scorebord door Angulo. In de verlenging bracht Almeida de stond op 1-1 waarna Aurelio in de laatste minuut de 2-1 erin schoot. Op uit-doelpunten door dus...
De finale van de Intertoto was tegen Athletic Club. Uit werd het door good-old Shearer 1-1 en thuis 2-0 door 2x Shearer. Dit resulteerde in een plek in de B groep van de UEFA cup met Auxerre, Espanyol, GAK en Ferencvaros. Owen maakte met 3 goals gehakt van Espanyol waarna Luque uit tegen Auxerre voor een zwaar bevochten punt zorgde. Thuis tegen Ferencvaros geen problemen en een 4-0 overwinning. Grazer AK was de wedstrijd van Almeida die door 2 goals in de laatste 5 minuten zorgde voor een 2-0 overwinning.
Eindresultaat:
1. Newcastle
2. Auxerre
3. Espanyol
4. GAK
5. Ferencvaros
VFB Stuttgart wacht in de 1e knockout ronde.
FA Cup:
3e ronde: Fulham - NUFC 0-3
4e ronde: NUFC - Man City 1-0
5e ronde: Altricham - NUFC (nog niet gespeeld)
Carling Cup:
3e ronde: NUFC - Cardiff 7-1
4e ronde: West Ham - NUFC 0-2
Qtr final: Luton - NUFC 0-3
Semi-final leg 1: NUFC - Birmingham 5-0
Semi-final leg 2: Birmingham - NUFC 1-1
Final: vs. Tottenham (nog niet gespeeld)
Verwijderd
Ik ben er nog steeds niet uit, dus ik vraag het jullie maar:
Wat vinden jullie beter in een 2 spitsen systeem, linksbenig op de linkerkant en rechtsbenig op de rechterkant of juist linksbenig op rechterkant en rechtsbenig op de linkerkant?
Wat vinden jullie beter in een 2 spitsen systeem, linksbenig op de linkerkant en rechtsbenig op de rechterkant of juist linksbenig op rechterkant en rechtsbenig op de linkerkant?
Verwijderd
Hangt er vanaf, worden ze vanaf de zijkanten aangespeeld, of val je meestal door het centrum aan? Vanaf de zijkanten = rechterspits / rechtsbenig en linkerspits/linksbenigVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:23:
Ik ben er nog steeds niet uit, dus ik vraag het jullie maar:
Door het centrum = rechterspits / linksbenig en linkerspits / rechtsbenig
dat doe ik meestal
Boca is tof. Ben er een keer manager geweest met FM2005. Persoonlijk vind ik het een erg leuke competitie om in te werken.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:50:
Je hebt 2 kansen in een opening (heen) en closing stage (terugwedstrijden). Daarnaast heb je nog de Copa Libertadores (Champions League). Boca zelf is 1 van de topteams in argentinie met als aartsrivaal River Plate (koop geen spelers van River
Zuid-amerika trekt me ook wel en ik volg de competitie's ook een beetje waardoor ik ook wel iets (niet veel) van weet.
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:32:
Heeft iemand al is een speler gezien die 4 tot 6 maanden out is met een virusinfectie ? Ik hoop echt dat dit een bug is...

Gelukkig niet een speler van mij

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Verwijderd
Amen.spyros schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 15:23:
hou aub op met welke club zou ik nou.....?is dit team sterk...? vragen en onderzoek het even zelf.
OMG... 3-4 jaar, daar ben je mooi klaar mee dan...King Nothing schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:51:
[...]
[afbeelding]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Is een vraag als hoe train je een speler op een bepaalde dingen zoals bijv mandekking of vrijetrappen ??
Dat wil ik wel graag weten ?
Verwijderd
Ik sluit me aan bij dit:Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:22:
Is een vraag als hoe train je een speler op een bepaalde dingen zoals bijv mandekking of vrijetrappen ??
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:57:
[...]
Amen.Dit topic begint ondertussen een beetje vernaggeld te raken met dit loze geblaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 20:33 ]
River en Boca zijn aartsrivalen. De supporters en het bestuur vinden het niet echt leuk als je ook maar interesse in een speler van River hebt. Je staat zo op straat als je niet al te vast in je managersstoel zit.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:46:
Waarom geen spelers van River plate kopen ?
Verwijderd
Nog een vraag wat willen jullie dan bespreken in dit forum ?Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:22:
Verwijderd
Ik heb nadat ik eindelijk een nieuwe en snelle pc ter beschikking heb het spel gedownload en ik vind dat het er zeer mooi uit ziet.
voor dit spel speelde ik altijd cm 03/04, maar dit is wel er veranderd tenopzichte van 03/04.
kan iemand mij vertellen waar ik talenten kan vinden? (op internet)
voor dit spel speelde ik altijd cm 03/04, maar dit is wel er veranderd tenopzichte van 03/04.
kan iemand mij vertellen waar ik talenten kan vinden? (op internet)
Verwijderd
Waarom heb je zijn naam verwijderd ? Heb je het zelf zo in de editor ingesteld ofzo ?King Nothing schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:51:
[...]
[afbeelding]
Verwijderd
Als ik het me goed herinner is dat zelfs in dit deel (deel 3) van het FM 2006 topic nog besproken. Even het topic doorlezen kan geen kwaad, hoor. Kijk gelijk even deel 1 enVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:40:
[...]
Nog een vraag wat willen jullie dan bespreken in dit forum ?
deel 2 door, dan heb je wel een overicht van wat hier besproken wordt. Dit is in eerste instantie een topic waar ieder zijn ervaringen deelt. Er zijn zat andere fora die in het geheel zijn gericht op FM, met tig topics over goede spelers, trainingen en tactieken. En een vraag stellen kan echt geen kwaad, maar vragen naar de bekende weg is zwaar irritant.
Als je op het SI forum (geen link, Google maar even
Verwijderd
Wat is boca een oud team en die competitie is ook raar de gemiddelde leeftijd van boca is 30-31 .
En je mag maar 4 spelers in je wedstrijd selectie hebben ( bank + veld) die uit het buitenland komen .
En je mag maar 4 spelers in je wedstrijd selectie hebben ( bank + veld) die uit het buitenland komen .
er is in deel 3 nog zo'n klant geweest als jij...maar doet het nu wel goed.Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:22:
En toch echt het beste werkt gewoon om te proberen( en eventueel nog een keer proberen
*kunnen hier btw geen regels voor worden opgesteld

dat is realismeVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:52:
Wat is boca een oud team en die competitie is ook raar de gemiddelde leeftijd van boca is 30-31 .
[ Voor 30% gewijzigd door FDMK op 21-02-2006 22:56 ]
Ik heet geen Ian en ben geen manager van WorkingtonVerwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 20:54:
[...]
Waarom heb je zijn naam verwijderd ? Heb je het zelf zo in de editor ingesteld ofzo ?
Ik zag dit screenshot op SI Games forum en las toevallig hier iets over een virusinfectie, dus heb ik dat screentje maar gepost
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Northwich Victoria Seizoen 2008/2009
Seizoen 4 als manager van Northwich zit erop, ik ben niet bezweken voor de aanbiedingen van andere teams en heb het seizoen bij Northwich in stijl afgemaakt. Financieel heb ik de club helemaal op de rails staan. Ik werk veel met monthly installments zodat ik iedere maand behoorlijk wat geld binnenkrijg om de lonen te betalen (naast een fee bij de transfer-date). Ik hoef door mijn verkopen van dit jaar volgend seizoen niet per se te verkopen.
League 2007/2008

Qua puntenaantal mijn beste seizoen en wederom promotie gehaald, maar helaas geen kampioen geworden. Ipswich (20 overwinningen op rij vanaf speeldag 26 tot 46) was beter, maar het behalen van de 4e opeenvolgende promotie is ook een behoorlijke prestatie waar ik dik tevreden mee ben.
Cups 2007/2008
League Cup: 3e ronde verloren van Luton (uit) met 1-2
LDV Van Trophy: Winnaar (2-1 van Swansea gewonnen)
FA Cup: 4e ronde verloren van Newcastle met 1-2. Ik moest nu uit en Mido scoorde 2x keer, revanche voor vorig seizoen)
Selectie:

Ik heb 11 spelers gehaald gedurende het seizoen. Steven Fletcher was de duurste aankoop 130k). Ik had een behoorlijke blessuregolf waardoor ik zelfs even met 2 16-jarige spitsen speelde.
Er zijn ook nog 5 spelers vertrokken gedurende seizoen. Ik heb een grote klapper gemaakt met de verkoop van een jonge spits, David Power (regen) voor 2.8mln GBP.
Beste speler (rating & topscorer)

De vervanger voor Craig Campbell en hij doet het nog beter. Hij heeft de laatste 10 wedstrijden gemist door een blessure. Zijn key-attributes zijn perfect voor mijn systeem.
Beste spelers (qua attributes):

Mijn steunpilaar op het middenveld. Mentaal ijzersterk en zorgt ervoor dat mijn meer creatieve middenvelders extra vrijheid hebben. De stofzuiger. Transfervrij overgekomen uit de reserves van Southampton.

Mijn grootste talent. Ik scout heel veel in Ierland omdat daar best veel goede regens vandaan komen (was ook in FM2005 zo). Ik heb 2 scouts die continue in heel engeland zoeken naar jonge spelers. Het kost veel tijd om ze allemaal te vergelijken maar als je zo'n speler vind dan weet je waarvoor je scout.Ik probeer een zo engels mogelijk team te houden en dat is best lastig omdat juist die spelers relatief duur zijn. Ik heb dan nu ook 1 scout naar Scandinavie gestuurd om daar te zoeken naar spelers.
Ik had al mijn keepers verkocht en heb een jaar gescout voor een vervanger van Rogers maar heb nog niks gevonden. Ik hoop dat ik nog een goede eerste keeper vind, maar het zal lastig worden. Anders word het weer huren.
Volgend seizoen dus Championship voor Northwich, maar het is afwachten of ik dan nog manager ben. Blackburn is gedegradeerd uit het Championship
, dus misschien ga ik die uitdaging wel aan, er degraderen trouwens veel grote clubs in mijn game. Chelsea doet het ook niet echt bijzonder goed, Man. Utd en Arsenal maken de dienst uit in het Premiership.
Jobs die ik ga overwegen als ze vrij komen (insecure):
- Blackburn (degradatie uit Championship)
- Celtic (staan 2e in Schotland)
- Birmingham (degradatie uit Premiership)
- Chelsea
. (je kan het altijd proberen)
Mijn reputatie is local, dus dat helpt niet echt vrees ik. Northwich ligt niet echt ver van Blackburn vandaan, misschien kennen ze me dus
.
Seizoen 4 als manager van Northwich zit erop, ik ben niet bezweken voor de aanbiedingen van andere teams en heb het seizoen bij Northwich in stijl afgemaakt. Financieel heb ik de club helemaal op de rails staan. Ik werk veel met monthly installments zodat ik iedere maand behoorlijk wat geld binnenkrijg om de lonen te betalen (naast een fee bij de transfer-date). Ik hoef door mijn verkopen van dit jaar volgend seizoen niet per se te verkopen.
League 2007/2008

Qua puntenaantal mijn beste seizoen en wederom promotie gehaald, maar helaas geen kampioen geworden. Ipswich (20 overwinningen op rij vanaf speeldag 26 tot 46) was beter, maar het behalen van de 4e opeenvolgende promotie is ook een behoorlijke prestatie waar ik dik tevreden mee ben.
Cups 2007/2008
League Cup: 3e ronde verloren van Luton (uit) met 1-2
LDV Van Trophy: Winnaar (2-1 van Swansea gewonnen)
FA Cup: 4e ronde verloren van Newcastle met 1-2. Ik moest nu uit en Mido scoorde 2x keer, revanche voor vorig seizoen)
Selectie:

Ik heb 11 spelers gehaald gedurende het seizoen. Steven Fletcher was de duurste aankoop 130k). Ik had een behoorlijke blessuregolf waardoor ik zelfs even met 2 16-jarige spitsen speelde.
Er zijn ook nog 5 spelers vertrokken gedurende seizoen. Ik heb een grote klapper gemaakt met de verkoop van een jonge spits, David Power (regen) voor 2.8mln GBP.
Beste speler (rating & topscorer)

De vervanger voor Craig Campbell en hij doet het nog beter. Hij heeft de laatste 10 wedstrijden gemist door een blessure. Zijn key-attributes zijn perfect voor mijn systeem.
Beste spelers (qua attributes):

Mijn steunpilaar op het middenveld. Mentaal ijzersterk en zorgt ervoor dat mijn meer creatieve middenvelders extra vrijheid hebben. De stofzuiger. Transfervrij overgekomen uit de reserves van Southampton.

Mijn grootste talent. Ik scout heel veel in Ierland omdat daar best veel goede regens vandaan komen (was ook in FM2005 zo). Ik heb 2 scouts die continue in heel engeland zoeken naar jonge spelers. Het kost veel tijd om ze allemaal te vergelijken maar als je zo'n speler vind dan weet je waarvoor je scout.Ik probeer een zo engels mogelijk team te houden en dat is best lastig omdat juist die spelers relatief duur zijn. Ik heb dan nu ook 1 scout naar Scandinavie gestuurd om daar te zoeken naar spelers.
Ik had al mijn keepers verkocht en heb een jaar gescout voor een vervanger van Rogers maar heb nog niks gevonden. Ik hoop dat ik nog een goede eerste keeper vind, maar het zal lastig worden. Anders word het weer huren.
Volgend seizoen dus Championship voor Northwich, maar het is afwachten of ik dan nog manager ben. Blackburn is gedegradeerd uit het Championship
Jobs die ik ga overwegen als ze vrij komen (insecure):
- Blackburn (degradatie uit Championship)
- Celtic (staan 2e in Schotland)
- Birmingham (degradatie uit Premiership)
- Chelsea
Mijn reputatie is local, dus dat helpt niet echt vrees ik. Northwich ligt niet echt ver van Blackburn vandaan, misschien kennen ze me dus
Verwijderd
Je hebt het over mijspyros schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:54:
[...]
er is in deel 3 nog zo'n klant geweest als jij...maar doet het nu wel goed.
En toch echt het beste werkt gewoon om te proberen( en eventueel nog een keer proberen) en kijk wat er succesvol is.
*kunnen hier btw geen regels voor worden opgesteld![]()
[...]
Netjes. Nu nog naar het PremiershipPirE schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:54:
Northwich Victoria Seizoen 2008/2009
Verwijderd
Je kunt bakken met geld verdienen door spelers te kopen en vervolgens uit te lenen, het is gewoon onrealistisch. Als je wilt kun je makkelijk de prijs van de speler terug krijgen door de speler 1 jaar te verhuren zonder een future fee. Ik denk dat ik binnenkort maar een nieuwe game ga beginnen mét de nieuwe patch.
had het over longhorn-vistaÖné schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:38:
Je hebt het over mij. Maar toen waren die 'regeltjes' er nog niet. Nu houd ik me er aan.
ik sluit het boek nu
Verwijderd
Dat ben ik... Zie enkele pagina's terug. Daar zei ik dat ik soor een stomme fout niet meer kon inloggen.spyros schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:09:
[...]
had het over longhorn-vista
ik sluit het boek nu
Verwijderd
Yes, beter.
Ik zag nu pas dat de nieuwe patch uit was. Downloaden!
Hoe zijn jullie eerste ervaringen?
Verwijderd
Goed, maar volgens mij heb ik al een data fout: Maxwell wordt alleen uitgeleend aan Empoli, hij is nog van Ajax.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 14:57:
Yes, beter.
Maxwell is per 1 februari free agent.
Verwijderd
En qua speelbaarheid e.d.?Öné schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:28:
[...]
Goed, maar volgens mij heb ik al een data fout: Maxwell wordt alleen uitgeleend aan Empoli, hij is nog van Ajax.
Ik heb de indruk dat hij met 6.03 aanzienlijk sneller is, iemand die die indruk kan bevestigen? Ik heb weliswaar pas 4 uur gespeeld, maar ik zit nu al in december, normaal gesproken zat ik na 4 uur pas ergens ergens in oktober ofzo.
Verder geen verschillen gemerkt tov 6.02 overigens.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dat heb ik ook. Hij slaat meer dagen over als er niks gebeurt. Gaat iig lekker snelwildhagen schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:01:
Ik heb de indruk dat hij met 6.03 aanzienlijk sneller is, iemand die die indruk kan bevestigen? Ik heb weliswaar pas 4 uur gespeeld, maar ik zit nu al in december, normaal gesproken zat ik na 4 uur pas ergens ergens in oktober ofzo.
Ben zelf nog niks begonnen, enkel om te kijken hoe ie is. Ben van plan een leuke middemoter te kiezen ofzo.
Verwijderd
Ik heb nu een spel gestart. Ik heb alleen de nederlandse competities geselecteerd, omdat ik daar toch het meest mee heb. Verder heb ik wel spelers uit Brazilië, Colombia, Duitsland, Engeland, Frankrijk en Nigeria erbij geladen, zodat er genoeg spelers in het spel zitten.
Ik heb besloten werkloos te starten. Het blijkt echter wel erg makkelijk om aan een club te komen. NEC en WillemII hebben al een aanbieding gedaan. Maar eigenlijk hoop ik bij volendam of de graafschap aan de slag te kunnen omdat ik wil kunnen doorgroeien.
Wordt vervolgd.
Edit:
Ook aanbiedingen gekregen van de graafschap en volendam. Ik heb gekozen voor de laatste. Onderaan beginnen! Een transferbudget van 28K
Ik heb besloten werkloos te starten. Het blijkt echter wel erg makkelijk om aan een club te komen. NEC en WillemII hebben al een aanbieding gedaan. Maar eigenlijk hoop ik bij volendam of de graafschap aan de slag te kunnen omdat ik wil kunnen doorgroeien.
Wordt vervolgd.
Edit:
Ook aanbiedingen gekregen van de graafschap en volendam. Ik heb gekozen voor de laatste. Onderaan beginnen! Een transferbudget van 28K
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 19:25 ]
Ik heb een aantal maanden geleden twee seizoenen gespeeld met Volendam (ook werkloos begonnen). Jack Tuyp schoot er verschrikkelijk veel binnen. Regelmatig een hattrick en scoorde iets van 45 goals in 36 wedstrijd. Ik won de competitie en promoveerde. Helaas was Tuyp er met een huurcontract dus kon ik hem niet houden, maar hij hield er wel een transfer naar Deportivo aan over
Verwijderd
Ik heb hem nu ook zien staan. Ik vind het altijd zo vervelend om een geleende speler te laten spelen, terwijl je eigen speler dan op de bank zit te verpieteren.Benotti schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:43:
Ik heb een aantal maanden geleden twee seizoenen gespeeld met Volendam (ook werkloos begonnen). Jack Tuyp schoot er verschrikkelijk veel binnen. Regelmatig een hattrick en scoorde iets van 45 goals in 36 wedstrijd. Ik won de competitie en promoveerde. Helaas was Tuyp er met een huurcontract dus kon ik hem niet houden, maar hij hield er wel een transfer naar Deportivo aan over
Ik weet niet of ik hiermee kampioen kan worden trouwens. Misschien duurt dat een paar seizoenen. We zullen zien.
Edit: Een probleem is dat 13 van mijn eerste elftal spelers nog maar één jaar onder contract staan, waarvan er vier weg willen en twee gehuurd zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 19:58 ]
Verwijderd
Hehe, dat had ik ook met Tuyp. Ik mocht Tuyp trouwens wel overkopen van Groningen maar hij wilde zelf niet en is naar Stuttgart gegaan (god straft onmiddelijk, 0 wedstrijden gespeeld en ze degradeerden
). Hij en Joris van Rooijen (zo heette die toch) waren de enige die in dat seizoen meer dan 2 keer scoorde. De verdediging was trouwens wel zwak, en 1 van de keepers is heel excentriek, in de 20ste minuut mee naar voren

Leuke random generator om een clubje te kiezen.BoB_HenK schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:41:
Ben 6.0.3. aan het downloaden (met data), ben benieuwd of er veel merkbare veranderingen zullen zijn. Zo Frank maar weer eens raadplegen voor een leuke ploeg
Hij koos voor mij Veendam. Ik weet niet of daar nou blij mee moest zijn of niet.
Ongeveer 200.000 budget om aankopen te doen, maar wel ruim over het bugdet voor salaris. Mag maximaal 48.000 uitgeven aan salarissen per week, maar er wordt momenteel al 72.000 uitgegeven

Een paar spelers verkocht, die bij begin al wanted waren. 1 mazzel verkoop aan leeds en 1 aan Southampton. Wel jammer dat 2 jeugdtalenten daardoor nu al weg zijn, maar voor 60k + 60k (over 6 maanden) en 375k kon ik wel een paar anderen kopen.
Ik heb Sergio Gioino kunnen halen van Palmeiras voor 14k. 32 jaar, maar wel aardige stats. Schiet er inmiddels 11 in 8 wedstrijden in. Hamming 6 uit 8. Daarnaast is Berry Hoogeveen een leuke speler. MC / ST Hij scoorde inmiddels 9 uit 11.
Inmiddels ben ik 10 wedstrijden verder. Doelsaldo - +22. Ik sta 1e in de competitie met 26 punten uit die 10 wedstrijden en heb in de beker Heracles in een super spannende penalty shoor-out verslagen. 10 penalties. Bij Veendam 4 gemist

TOP Oss verslagen in de 2e ronde van de beker.
Kortom..... Het gaat best aardig. De dip zal nog wel komen, maar voor een klein team met weinig middelen ben ik aardig tevreden. Blijft jammer, maar natuurlijk begrijpelijk, dat sommige spelers natuurlijk niet willen komen voor een laag salaris, of een club met matige faciliteiten. Al een aantal spelers wilden niet eens onderhandelen omdat ze het nivo bij voorbaat al te laag vonden.
Voorlopig blij met veel doelpunten en een mooie 1e plaats na 10 wedstrijden.
Ik ben een volledig nieuw spel begonnen, met 6.0.3. Gaat aardig goed.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Verwijderd
Bij mij lijkt ie ook heel wat sneller, maar ik heb ook weer wat minder landen geselecteerd dan de vorige keer dus dat is geen goede vergelijking. Maar sneller is altijd goed!Öné schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:55:
[...]
Dat heb ik ook. Hij slaat meer dagen over als er niks gebeurt. Gaat iig lekker snel.
Ben zelf nog niks begonnen, enkel om te kijken hoe ie is. Ben van plan een leuke middemoter te kiezen ofzo.
Ik kom al een paar dagen niet meer op http://www.sortitoutsi.net/
melding : Couldn't execute query.
Die link klopt toch gewoon?
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)
http://img58.imageshack.us/img58/7032/022320060314019ya.jpg
wtf?! (as of 6.0.3 database)
[ Voor 15% gewijzigd door Benotti op 23-02-2006 03:16 ]
Verwijderd
Bij mij doet ie het ook gewoonits_Muppet schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:21:
Ik kom al een paar dagen niet meer op http://www.sortitoutsi.net/
Ik speel al een tijd met de Spurs maar het word steeeds moeilijker om Home-grown spelers in de selectie te hebben voor de CL omdat ze gewoon te slecht zijn.
Is het te forceren om een goede regen te krijgen voor je club. Ik heb nu maar 2 U21 spelers toegevoegd alleen voor de statistieken.
Is het te forceren om een goede regen te krijgen voor je club. Ik heb nu maar 2 U21 spelers toegevoegd alleen voor de statistieken.
Als je twee home-grown spelers moet selecteren en je hebt er nul, kun je ook gewoon slechts 23 spelers registreren ipv 25, werkt even goed
ja ok maar ik heb in de tijd van 2005-2011 maar 1 goede regen gekregen( potential 191 ) dat vind ik best wel mager
Verwijderd
Hey jongens bij boca heb ik maar 1 spits nu heb ik er 1 gevonden maar die speelt bij San Lorenzo ( de concurrend) , zijn waarde is 5,5 milj maar hij wil niet komen zelfs niet voor 12,5 miljoen.
Wat moet ik doen ?
Wat moet ik doen ?
dit is weer zo'n vraag he
dan probeer je een andere spits te krijgen of je wacht totdat zn contract ten einde loopt
dan probeer je een andere spits te krijgen of je wacht totdat zn contract ten einde loopt
Verwijderd
Ik zit nu in 2007 zijn contract loopt tot 2009 maar ik bedoel zijn er nog manieren waarop ik hem kan krijgen ?spyros schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:51:
dit is weer zo'n vraag he![]()
daar is volgens mij niet echt een theorie voor...kwestie van proberen met bieden,interesse tonen e.d.
Verwijderd
Probeer het eens met 20M te bieden, evt wat future fees erbij. Als je genoeg betaald is elke speler wel te koop. Maar dat wil nog niet zeggen dat die speler ook naar jou wil komen, natuurlijk.
Verwijderd
Zo, toen ik gisteren Ajax - Inter aan het kijken was had ik er weer zin in. En ben dus een nieuwe game gestart met Ajax. Niet zo moeilijk, maar ik heb een doel: zo veel mogelijk Nederlandse spelers halen. 4-3-3 spelen, en na een paar seizoenen proberen een Nederlands 4-3-3 te hebben
.
Heb net het Amsterdam Tournament (door FM genoemd: hetVriendschappelijke beker) gewonnen. Moest eerst tegen Betis (3-1) en toen in de finale tegen Chelsea (3-2). Dat ging dus lekker
.
Als ik dit seizoen af heb een verslag
.
Heb net het Amsterdam Tournament (door FM genoemd: hetVriendschappelijke beker) gewonnen. Moest eerst tegen Betis (3-1) en toen in de finale tegen Chelsea (3-2). Dat ging dus lekker
Als ik dit seizoen af heb een verslag
Verwijderd
Ik heb niet het idee dat het sneller gaat.Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:57:
[...]
Bij mij lijkt ie ook heel wat sneller, maar ik heb ook weer wat minder landen geselecteerd dan de vorige keer dus dat is geen goede vergelijking. Maar sneller is altijd goed!
Kan ook aan je shortlist liggen
Als die zo goed als leeg is gaat "ie" ook veel sneller dan wanneer de shortlist vol is
Verwijderd
De shortlist is zo goed als leeg, net als de lijst met voor mij beschikbaar spelersspyros schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:41:
Kan ook aan je shortlist liggenAls die zo goed als leeg is gaat "ie" ook veel sneller dan wanneer de shortlist vol is

Ik heb trouwens een paar shots van mijn transfers:
Lekker geld verdienen:

Nieuwe 'topspelers' van Volendam:

Niet dat ik er veel aan heb (alleen Davids speelt in de basis), maar wel lachen. Niet echt slim van Feyenoord trouwens...

Verwijderd
Niks aan de hand, gewoon ff wachten en dan is de blessure weer over. Vaak zat gehad.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:56:
What the f#ck!
Heeft iemand dit al eens gehad?
[afbeelding]
Moet ik hem nu laten gaan?
In zijn profiel staat dat hij wacht op zijn blessurebehandeling...
Precies, heb ik ook al vaak genoeg gezien. Normaal krijg je de keuze 'give injection' en 'leave to physio', nu niet omdat hij gehuurd is. Er word dus eigenlijk automatisch de laatste optie gekozen, alleen niet bij je eigen physio.
Komt vanzelf goed.
De Nederlandse vertaling is weer eens een beetje overdreven (huurcontract verbreken is onzin).
Komt vanzelf goed.
De Nederlandse vertaling is weer eens een beetje overdreven (huurcontract verbreken is onzin).
[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 23-02-2006 16:07 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zo toch nog een groot succes in mijn AGOVV/Holland game, want ik ben europees kampioen geworden met holland
De selectie

De beste speler: Robben, gevolgt door Boalahrouz en Dirk Kuyt
De topscorer: De Hunter (klaas jan) met 10 goals in 6 wedstrijden + 3 invalbeurten gevolgd door Dirk Kuyt met 5 goals uit 3 wedstrijden + 3 invalbeurten.
The Road to victory

let ook op de klapper tegen switzerland waar huntelaar het op zijn heupen kreeg en er 4 intrapte!
Dan de tactiek waar het allemaal mee gebeurde

En dan dit in de finale, ik hoop een soort van vooruitziende voorspelling van het programma voor het komende EK

Soms is dit best wel een leuk spel, op naar het WK en voor AGOVV op naar promotie ...dan eindelijk?
De selectie

De beste speler: Robben, gevolgt door Boalahrouz en Dirk Kuyt
De topscorer: De Hunter (klaas jan) met 10 goals in 6 wedstrijden + 3 invalbeurten gevolgd door Dirk Kuyt met 5 goals uit 3 wedstrijden + 3 invalbeurten.
The Road to victory

let ook op de klapper tegen switzerland waar huntelaar het op zijn heupen kreeg en er 4 intrapte!
Dan de tactiek waar het allemaal mee gebeurde

En dan dit in de finale, ik hoop een soort van vooruitziende voorspelling van het programma voor het komende EK

Soms is dit best wel een leuk spel, op naar het WK en voor AGOVV op naar promotie ...dan eindelijk?

Verwijderd
Top, gefeliciteerd.Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:44:
Zo toch nog een groot succes in mijn AGOVV/Holland game, want ik ben europees kampioen geworden met holland
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 17:08 ]
Verwijderd
Raar verhaal, maar ja ik zie wel wanneer hij weer kan spelen. Hij was net goed op weg topscoorder te gaan worden.wildhagen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:06:
Precies, heb ik ook al vaak genoeg gezien. Normaal krijg je de keuze 'give injection' en 'leave to physio', nu niet omdat hij gehuurd is. Er word dus eigenlijk automatisch de laatste optie gekozen, alleen niet bij je eigen physio.
Komt vanzelf goed.
Hmm, volgens mij heb ik nog een bugje ontdekt:

Let op het wage-budget?
Dit gebeurde nadat ik een nieuw (rolling) contract gesloten heb. Daarvoor stond het wel goed...
Iemand anders dit ook al gezien?
Let op het wage-budget?
Dit gebeurde nadat ik een nieuw (rolling) contract gesloten heb. Daarvoor stond het wel goed...
Iemand anders dit ook al gezien?
Virussen? Scan ze hier!
Zo, het eerste seizoen voor Redditch United zit erop 
De doelstelling van de board was om te investeren in nieuwe spelers, de supporters verwachtten een safe mid-table position.
Ik zat helaas opgescheept met een speler die 11 maanden uit de running was, plus een stel bejaarden (36, 37, 38 jaar), en een stel kreupelen op 20e-divisie niveau. Alleen het middenveld had nog enigszins fatsoenlijke spelers.
Ik heb dus meteen maar even een GK (Stiel, oud, maar ook player/coach), een MC (O'Toole, oud, maar player/coach), een ST (Bond, talentje) en een DC (Hardy, grootste talent, nog jong) gehaald, alsmede een DRL/MRLC die nog moet komen. Verder ook nog twee grey-players een contract geboden, waarbij één (Chambers) een behoorlijke goede speler aan het worden is. De andere (Adams) is een middelmatige.
In de FA Cup ging het zo slecht dat ik er al in de tweede kwalificatie-ronde uitlag.
In de FA Trophy ging het iets beter, ik haalde via de 2e en 3e kwalificatieronde de tweede ronde. Hier heb ik nog wat inkomsten verdiend dus.
In de competitie begon het dramatisch, wat ik ook probeerde, niets werkte. Halverwege begon het opeens weer lekker te lopen, zie ook dit verloop:

Competitie:

Selectie:

Beste speler qua stats:

Topscorer. Dit is notabene een DC, mijn penalty-specialist. Al zijn goals komen uit penalties, en hij heeft niet één penalty gemist
De doelstelling van de board was om te investeren in nieuwe spelers, de supporters verwachtten een safe mid-table position.
Ik zat helaas opgescheept met een speler die 11 maanden uit de running was, plus een stel bejaarden (36, 37, 38 jaar), en een stel kreupelen op 20e-divisie niveau. Alleen het middenveld had nog enigszins fatsoenlijke spelers.
Ik heb dus meteen maar even een GK (Stiel, oud, maar ook player/coach), een MC (O'Toole, oud, maar player/coach), een ST (Bond, talentje) en een DC (Hardy, grootste talent, nog jong) gehaald, alsmede een DRL/MRLC die nog moet komen. Verder ook nog twee grey-players een contract geboden, waarbij één (Chambers) een behoorlijke goede speler aan het worden is. De andere (Adams) is een middelmatige.
In de FA Cup ging het zo slecht dat ik er al in de tweede kwalificatie-ronde uitlag.
In de FA Trophy ging het iets beter, ik haalde via de 2e en 3e kwalificatieronde de tweede ronde. Hier heb ik nog wat inkomsten verdiend dus.
In de competitie begon het dramatisch, wat ik ook probeerde, niets werkte. Halverwege begon het opeens weer lekker te lopen, zie ook dit verloop:
Competitie:
Selectie:
Beste speler qua stats:
Topscorer. Dit is notabene een DC, mijn penalty-specialist. Al zijn goals komen uit penalties, en hij heeft niet één penalty gemist
Virussen? Scan ze hier!
Als ik de stats zo ziet dan heb ik het goed getroffen toen ik bij Northwichwildhagen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:30:
Beste speler qua stats:
[afbeelding]
Eh ja, maar vergeet niet dat Northwitch vorig jaar (IRL dan) zijn gedegradeerd uit de Conference National. Een deel van hun spelers zal toen wel vertrokken zijn, maar er zullen er ook een hoop gebleven zijn. Dat zullen dan uiteraard ook (iets) betere spelers zijn dan die uit de Conference North (of South).PirE schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 22:12:
[...]
Als ik de stats zo ziet dan heb ik het goed getroffen toen ik bij Northwichbegon
. Dat wagebudget zal volgend seizoen wel aangepast zijn.
Als ik naar de rest van de teams kijk in de league zijn mijn spelers redelijk gelijkwaardig aan die van hen.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb 'm ook. En nog een andere Spaanse speler. Zoek maar op 'delete' in FM. Hun eigen naam bestaat nog wel dus ik denk dat ze een 'nickname' hebben gekregen. Ik heb ze allebei een (nieuwe) nickname gegeven gebaseerd op hun echte naam. Wel vaag, trouwens.Benotti schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 03:15:
http://img58.imageshack.us/img58/7032/022320060314019ya.jpg
Verwijderd
Ik trek mijn woorden over Volendam terug...wildhagen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:30:
Beste speler qua stats:
[afbeelding]

Hehe, ach, het gaat wel hoor 
Maarreh, volgens mij heb ik nóg een bug gevonden? Vorig jaar kwam ik dus uit in de Conference North, en nu dit seizoen opeens in de Conference South?
(Ja, het is dezelfde club)
Vage poep...
Maarreh, volgens mij heb ik nóg een bug gevonden? Vorig jaar kwam ik dus uit in de Conference North, en nu dit seizoen opeens in de Conference South?
Vage poep...
Virussen? Scan ze hier!
Kan liggen aan de geografische locatie van Redditch ten opzichte van de degradanten en promovendi. Blijkbaar zijn er veel clubs te noorden van jou gedegradeerd of gepromoveerd van de lagere leagues waardoor de geografische lijn die de indeling bepaald verschuift zodat je dit seizoen in Conference South valt.wildhagen schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:43:
Hehe, ach, het gaat wel hoor
Maarreh, volgens mij heb ik nóg een bug gevonden? Vorig jaar kwam ik dus uit in de Conference North, en nu dit seizoen opeens in de Conference South?![]()
(Ja, het is dezelfde club)
Vage poep...
Wat Northwich betreft. Ze zijn vorig seizoen failliet gegaan maar toen toch niet direct gedegradeerd. Ze zijn toch teruggezet aan het eind van het seizoen omdat er iets mis was met de papieren rondom het nieuwe stadion (lease was niet nog overgezet van de failliete plc. naar de nieuw opgerichte plc.). Ze hadden dus een redelijk sterke selectie (voor ECN) maar je hebt wel een flinke schuld als je begint.
Dit topic is gesloten.