[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, d'r zit rechts bovenin je post het knopje "edit". Daarmee kan je je post wijzigen, hoef je niet 3x achter elkaar te posten. Dit is zwaar irritant.

Ontopic:
ik ken je selectie niet natuurlijk, maar wat betreft je tactiek: Je speelt al met 4 verdedigers, je vleugelverdedigers vangen de vleugelspelers van de tegenstanders op. Jouw vleugelspelers moeten daar niet achteraan gaan rennen. Tegenstander speelt meestal met 2 spitsen, dan laat ik m'n 2 centrale verdedigers mandekken en de rest van m'n spelers zet ik op zone-verdediging. Aanpassen kan som nodig zijn. Ik zou verder minder 'aanvallend' spelen, misschien een lager tempo, minder pressing en waarom 'tijd winnen' bij het begin van de wedstrijd?

Wat zijn verder je problemen? Of was dat van die vleugels alles?

Ik heb de overstap gemaakt naar Hellas Verona. Na 22 wedstrijden de nr 13 in de Serie B TIM. Er is geen transferbudget meer (was 2,5m), nog 2k wagebudget over van de 112k en ze staan 1,5M rood. Dat wordt grote opruiming! >:)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik neem aan dat je veel goals tegen krijgt d.m.v. counters?

Schuif 1 van de 3 MC's naar een DMC en hou de andere 2 naast elkaar met een redelijk aanvallende instelling. Je DMC kan dan altijd een counter opvangen zodat je defensie zich kan reorganiseren. Als je snelle backs hebt kan je ze laten opkomen als ze ook een goede voorzet hebben.

Hoog tempo werkt alleen als je technisch vaardige spelers hebt. Ik speel zelf eigenlijk altijd defensive met een normal defensive line.

[ Voor 16% gewijzigd door PirE op 14-02-2006 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook je buitenste MC een 'pijltje naar achter' (type speler DMC/MC) geven en de middelste MC een 'pijltje naar voren' (type speler MC/AMC). ;) Dan staat het nog wat verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:55:
Zeg, d'r zit rechts bovenin je post het knopje "edit". Daarmee kan je je post wijzigen, hoef je niet 3x achter elkaar te posten. Dit is zwaar irritant.

Ontopic:
ik ken je selectie niet natuurlijk, maar wat betreft je tactiek: Je speelt al met 4 verdedigers, je vleugelverdedigers vangen de vleugelspelers van de tegenstanders op. Jouw vleugelspelers moeten daar niet achteraan gaan rennen. Tegenstander speelt meestal met 2 spitsen, dan laat ik m'n 2 centrale verdedigers mandekken en de rest van m'n spelers zet ik op zone-verdediging. Aanpassen kan som nodig zijn. Ik zou verder minder 'aanvallend' spelen, misschien een lager tempo, minder pressing en waarom 'tijd winnen' bij het begin van de wedstrijd?

Wat zijn verder je problemen? Of was dat van die vleugels alles?
Hoe weet jij dat hij op het begin tijd wil winnen, ik kan dat niet in de afbeelding waarnemen :?

EDIT: lolliepop andere afbeelding :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

|:( D'oh!
Maak ik allemaal aparte trainingen aan voor elke positie, want ik zit net bij een nieuwe club. Alle spelers zet ik bij de juiste trainingen. Alleen toen ben ik blijkbaar vergeten de trainingen te maken of is er iets mis gegaan met het opslaan. Dus hebben (op mijn beste 2 gelukkig na) 1,5 maand geen training gehad, en dat zie je terug in de stats :X . Nou maar hopen dat ze een beetje snel hun stats terugkrijgen en anders maar langzaam nieuwe spelers halen, gelukkig is mijn selectie toch al erg oud (gemm leeftijd is nu inmiddels 30 ofzo) maar een slimme actie was niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens in heb naar jullie hints geluistert en ja hor 1-2 gewonnen van anderlecht .
0-1 voor , 1-1 , 10 min voor tijd 2-1 dat ding op tijdwinnen gezet me vleugels werden op het middenveld gezet .
En ja hor na wat aanvallen van hun heb ik toch gewonne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

Waar kan je de meest recente of beste speler updates vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie je wel. Het is allemaal harstikke logisch, je hoeft helemaal geen Cruijff te heten om het te snappen. :)

Ik heb m'n eerste 2 wedstrijden met Hellas Verona gewonnen. 1-0 thuis tegen Atalanta en 5-1 uit tegen Torino. Dat gaat lekker dus! Ik heb al een paar spelers verkocht en een paar aangeboden aan andere clubs. Bizar is overigens wel dat mijn oude clubje uit Ierland helemaal wordt leeggekocht door Engelse clubs. Ik verkocht de spelers voor minimaal een miljoen, maar nu mogen ze weg voor 80.000. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:46:
Hey jongens in heb naar jullie hints geluistert en ja hor 1-2 gewonnen van anderlecht .
0-1 voor , 1-1 , 10 min voor tijd 2-1 dat ding op tijdwinnen gezet me vleugels werden op het middenveld gezet .
En ja hor na wat aanvallen van hun heb ik toch gewonne
1 tip heb ik voor jou : leer typen ! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Bron: Insidegamer

Football Manager 2006 zal op 13 april voor de Xbox 360 en de PSP verschijnen. Ik denk niet dat er veel zitten te wachten op deze game nú nog, maar ik wacht nog met smart op de Xbox 360 versie.
Sports Interactive zal Football Manager 2006 zal de PlayStation Portable en Xbox 360 versie tijdens Pasen uitbrengen, namelijk op 13 april. De PC versie verscheen al in oktober vorig jaar.

Daarnaast onthulde de ontwikkelaar enkele nieuwe feiten. Zo kunnen er teams van 36 man op de PSP gemaakt worden in plaats van 30 man en kan er op de Xbox 360 gekeken worden hoe je het als manager doet dankzij het Gamerspoint systeem. De spellen zullen ook alle transfers tot januari bevatten.
Ik wil FM graag, maar doe ik daar dan nog wel goed aan de game in april te komen, aangezien in oktober/november alweer het volgende deel verschijnt..

[ Voor 10% gewijzigd door Manzor90 op 15-02-2006 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu een beetje spelers te kijken in de Italiaanse competities en ik begrijp echt de ballen van het nut van co-ownership. Is er iemand die me dat kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:10:
|:( D'oh!
Maak ik allemaal aparte trainingen aan voor elke positie, want ik zit net bij een nieuwe club. Alle spelers zet ik bij de juiste trainingen. Alleen toen ben ik blijkbaar vergeten de trainingen te maken of is er iets mis gegaan met het opslaan. Dus hebben (op mijn beste 2 gelukkig na) 1,5 maand geen training gehad, en dat zie je terug in de stats :X . Nou maar hopen dat ze een beetje snel hun stats terugkrijgen en anders maar langzaam nieuwe spelers halen, gelukkig is mijn selectie toch al erg oud (gemm leeftijd is nu inmiddels 30 ofzo) maar een slimme actie was niet.
Hoe train je je spelers voor bepaalde posities?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men gaat naar Training -> New (Full-time, etc) Schedule. Schuif wat met de balkjes rechtsboven. Bedenk zelf maar welke onderdelen nodig zijn voor een bepaalde positie.

Bijv DC (oa strength, defending, tactics, set pieces) en SC (oa ball controll, attacking, shooting)

Had je dit nou niet zelf kunnen bedenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:28:
Men gaat naar Training -> New (Full-time, etc) Schedule. Schuif wat met de balkjes rechtsboven. Bedenk zelf maar welke onderdelen nodig zijn voor een bepaalde positie.

Bijv DC (oa strength, defending, tactics, set pieces) en SC (oa ball controll, attacking, shooting)

Dat is niet echt de manier...
Training -> Players -> View: Position Training......en kies dan de positie die je wil trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is als je een speler voor een nieuwe positie wil laten trainen. Ik heb het erover een speler specifiek op die eigenschappen te trainen die nodig zijn voor zijn positie, zodat die stats omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo ook veel schema's gemaakt.
Voor als iemand ze wil in een .zip bestand: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Hebben jullie ook dat je een bepaalde speler die goeie stats heeft een aanbieding wil doen en dat je assistent aangeeft dat het niet de moeite waard is? Zeker in FM2005 heb ik heel veel goede aankopen op die manier gedaan. In hoeverre kan je van het oordeel van je assistent uitgaan?

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

Verwijderd

its_Muppet schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:36:
Hebben jullie ook dat je een bepaalde speler die goeie stats heeft een aanbieding wil doen en dat je assistent aangeeft dat het niet de moeite waard is? Zeker in FM2005 heb ik heel veel goede aankopen op die manier gedaan. In hoeverre kan je van het oordeel van je assistent uitgaan?
Nooit

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Ik heb dat heel vaak. Ass man en scouts zijn ook gewoon niet te vertrouwen, helaas :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:08:
Ik zit nu een beetje spelers te kijken in de Italiaanse competities en ik begrijp echt de ballen van het nut van co-ownership. Is er iemand die me dat kan uitleggen?
eigenlijk zoals het woord al zegt he, de speler is van 2 clubs (financieel aantrekkelijker in de loonkosten voor beide clubs) en je dient met beide clubs overeentstemming te krijgen als je die speler wil aantrekken.

Verwijderd

Speel met Wacker Tyrol Innsbruck in de Oostenrijkse eredivisie. Mijn probleem is dat spelers niet willen komen omdat de club niet genoeg aanzien geniet. Kan alleen spelers halen uit de Duitsland 2e Bundesliga en Oberliga en uit de Nederlandse Gouden Gids Divisie. Heeft iemand enig idee op welk nivo de Oostenrijkse Eredivisie ingeschaald is?

• its_Muppet
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 13:06
Benotti schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 01:17:
Ik heb dat heel vaak. Ass man en scouts zijn ook gewoon niet te vertrouwen, helaas :(
Probleem is echter wel dat "the board" mede adhv het oordeel van je assistent een salaris budget uitgeeft, waardoor het vorkomt dat je de speler zowiezo niet kan aantrekken, omdat je niet aan zijn eisen kan voldoen. Dit is ook de belangrijkste reden dat ik FMscout gebruik.
Wat is het algemene standpunt hierover? FMscout=cheating?

Trouwens, misschien een spuit 11 actie, maar nog een leuke tip:

Je kan je eigen quickstarts maken door na de keuze van de competities en de initialisatie, maar VOOR het kiezen / maken van je profiel, het spel op te slaan.

[ Voor 19% gewijzigd door its_Muppet op 16-02-2006 08:40 . Reden: spuit 11? ]

"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)

• Benotti
Tuurlijk is fmscout cheaten, maar dat zal mij worst wezen, moeten ze dat scouten maar in orde maken.

Verwijderd

Ik gebruik FM Scout ook. Aan de ene kant is het cheating, aan de andere kant scouts en ass man zijn nog steeds niet te vertrouwen maar ook dat hoort bij het voetbal. En als je een talent haalt mbv fmscout wil dat nog steeds niet zeggen dat ie goed word, is mijn ervaring. En met goed gescoute speler win je nog geen CL. Ik zet trouwens m'n scouts wel aan het werk door sommige spelers die ik in fmscout heb gevonden ook nog even te scouten en door ze de lokale competitie te laten scouten.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:13:
[...]

eigenlijk zoals het woord al zegt he, de speler is van 2 clubs (financieel aantrekkelijker in de loonkosten voor beide clubs) en je dient met beide clubs overeentstemming te krijgen als je die speler wil aantrekken.
Ja, maar je hebt dus een regel dat je aan het eind van het co-own contract (meestal na een jaar) allebei op de speler moet bieden, en degene met het hoogste bod krijgt de speler. Op die manier verlies je of geld of je speler. En als je nou biedt op een speler die een 'co-own' is, moet je dan beide clubs de helft van het bedrag bieden, en gaan beide clubs akkoord met hetzelfde bedrag of wil dat nog wel eens verschillen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:19:
Speel met Wacker Tyrol Innsbruck in de Oostenrijkse eredivisie. Mijn probleem is dat spelers niet willen komen omdat de club niet genoeg aanzien geniet. Kan alleen spelers halen uit de Duitsland 2e Bundesliga en Oberliga en uit de Nederlandse Gouden Gids Divisie. Heeft iemand enig idee op welk nivo de Oostenrijkse Eredivisie ingeschaald is?
De Oostenrijkse competitie heeft dezelfde 'reputation' als bijv. Denemarken en de Italiaanse Serie B. De Belgische competitie heeft 1 puntje meer en de Gouden Gids divisie zit er 1 puntje onder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:43:
[...]

De Oostenrijkse competitie heeft dezelfde 'reputation' als bijv. Denemarken en de Italiaanse Serie B. De Belgische competitie heeft 1 puntje meer en de Gouden Gids divisie zit er 1 puntje onder.
Met deze info kan ik wat. Bedankt _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:43:
[...]

Hoe kom je aan deze informatie?

• Benotti
In de editor kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:28:

Nee kan ik niet zelf bedenken, reden staat wel ergens in het topic ffs

Maar EDIT:
Hoe kun je een naam van een schema (schedule) veranderen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 17:00 ]

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

its_Muppet schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:38:
[...]

Vind ik wel :)

Maar als jij wil doen, ga je gang, het is immers je eigen game, ik zal je niks in de weg leggen ;)

Ik heb ooit (FM05) ook eens FMScout gebruikt, maar ik vond het mijn game verzieken, je haalt altijd zo de talenten er uit. Ok, soms floppen die alsnog, maar meestal worden ze wel een hit.

Vind het veel leuker om zélf spelers te ontdekken en ze tot sterren te zien uitgroeien, of juist mega te zien floppen. Dat laatste is dan minder leuk, maar zo gebeurt het in het echt ook natuurlijk. Wel zo realistisch dus.

Zit nu wel op 6.03 te wachten overigens, kan ik weer een verse start maken :)

[ Voor 6% gewijzigd door wildhagen op 16-02-2006 17:52 ]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:46:
[...]
Hoe kun je een naam van een schema (schedule) veranderen?
Had je die dingen van mij? Gewoon de naam in de map veranderen (dus het bestand) en dan opnieuw importeren.
wildhagen schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:52:
[...]
Zit nu wel op 6.03 te wachten overigens, kan ik weer een verse start maken :)
Jup, ik precies hetzelfde. Is er al wat meer bekend? Morgen vakantie, en dan wil ik beginnen :) ;).

Verwijderd

Ik weet niet of ik FM Scout cheaten vind, maar ik zou het wel veel minder leuk vinden als ik het gebruik. Natuurlijk is het geen garantie dat je daadwerkelijk een talent binnen haalt die zal uitgroeien tot een ster, maar je weet toch dat 'het erin zit'.
Voor mij geeft het veel meer voldoening als ik zelf de hele wereld afstruin op zoek naar talentjes, af en toe een gok nemen... en als er dan daadwerkelijk een ventje die ik gekocht hebt zich zo goed ontwikkeld dan ben ik zelfs een beetje trots op mezelf :P

En het heeft ook wel wat als je met al je enthousiasme een zogenaamd supertalent aantrekt die ook nog even een asociaal salaris eist, dat ie dan zwaar door de mand valt... En dan hopsee, speler dumpen en dan zie je hem een paar seizoenen later ergens bij de reserves van TOP Oss voetballen ofzo >:)

Verwijderd

Öné schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:04:
[...]

Had je die dingen van mij? Gewoon de naam in de map veranderen (dus het bestand) en dan opnieuw importeren.
En in welke map en/of bestand moet ik dat veranderen?

EDIT: LAAT MAAR heb het :9 :P :o :'( 8) >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 15:51 ]

• PirE
its_Muppet schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 08:38:
[...]

Ligt eraan hoe je FMscout gebruikt. Ik gebruik de export functie van FMscout om de vooruitgang van al mijn spelers makkelijk te zien (in excel) zonder uren door mijn selectie heen te klikken om te kijken of een bepaalde attribute beter is geworden.

Dingen als CA / PA / Sale Value / Scout rating en andere hidden attributes staan dan ook gewoon uit bij mij

Voor de rest scout en haal ik spelers op basis van de gegevens van mijn scouts en eigen inzicht.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja hoor, in de tweede ronde moet ik meteen tegen Brazilie, de favoriet voor dit WK...

Is dit een spoedcursus 'hoe word ik z.s.m. ontslagen als bondscoach?' ofzo?

:(

En ja hoor, 4-0 verloren, twee eigen doelpunten (v.d. Sar en Kuyt) :(

[ Voor 21% gewijzigd door wildhagen op 16-02-2006 19:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Zal ik op 13 april FM2006 voor de Xbox 360 kopen? Ik zit nog steeds te twijfelen, aangezien er waarschijnlijk aan het eind van het jaar een nieuwe FM uitkomt.

• Benotti
Persoonlijk zou ik het alleen doen als je er niet de pc voor hebt.

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik denk dat ik geen mening over FMScout hoef te geven ;) Ik gebruik de ingame scouts en vertrouw ze volledig, al zal ik een speler die veel lage cijfers heeft niet snel halen.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Er is nog hoop voor AZ!

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/4782/betiskwartfinaleuefa3xf.th.jpg

• PirE
In mijn game speelt AZ in de 1e divisie. Na een fantastische degradatie onder Louis van Gaal die daarna nog even degradeerde met Blackburn Rovers :D. Ik vrees dan ook het ergste voor het Nederlands elftal waar Louis nu in charge is.

• Benotti
Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat Van Gaal Nederland ook laat degraderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Ik ben nu bij tottenham lekker bezig..Maar nu wil ik mijn training helemaal perfect hebben maar wat voor stats moet ik zoeken om de 4-sterren onderdelen op 5 te krijgen?

Afbeeldingslocatie: http://img19.imagevenue.com/loc73/th_64043_training.JPG

zou echt niet weten waar het onder valt?

komt in de winterstop een verslagje aan :)

[ Voor 14% gewijzigd door FDMK op 18-02-2006 13:11 ]

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Technique en attacking moeten min 18 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maakt het aantal coaches ook uit dat je op een onderdeel gooit? Of gaat het echt puur om de rating?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Vos schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:00:
Maakt het aantal coaches ook uit dat je op een onderdeel gooit? Of gaat het echt puur om de rating?
Ik vermoed dat het om de rating gaat want anders word het wel heel duur allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

spyros schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 14:05:
[...]

Ik vermoed dat het om de rating gaat want anders word het wel heel duur allemaal
Ja ok, maar je kan bijv. 1 of 4 coaches per onderdeel kiezen. De workload moet gewoon light zijn neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Met middlesbrough gaat het boven verwachting. Sta nu 4e met 25 punten. 1ste is Chelsea, 2de Liverpool en Man U staat 3de.

Maar nou dacht ik net, ga eens kijken in de eredivisie, zie ik daar de wereld op zijn kop staan :+ .
Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/4294/eredivisie8id.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, das in de Belgische Competitie dat alles op zen kop staat :(
irl dus, een ******chinees die een paar spelers omkoopt en eneens komt er nog wat bovendrijven... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:20:
Nee, das in de Belgische Competitie dat alles op zen kop staat :(
irl dus, een ******chinees die een paar spelers omkoopt en eneens komt er nog wat bovendrijven... :r
Das helaas het echte leven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja leuk, geef je ff 500k uit aan een speler, blijkt dat hij is omgekocht. Moet je hem ontslaan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
hier even een verslag van de "Spurs" :

Afbeeldingslocatie: http://img106.imagevenue.com/loc24/th_85888_stand.JPGAfbeeldingslocatie: http://img25.imagevenue.com/loc24/th_85889_selectie.JPGAfbeeldingslocatie: http://img103.imagevenue.com/loc24/th_85895_reslultaat.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img30.imagevenue.com/loc24/th_85897_OVERZICHT.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img101.imagevenue.com/loc24/th_85903_beste_qua_gemiddelde.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens het gaat egt goed met RC Genk maar nu zie ik dat bijna elk team tegen wie ik speel met 2 spitsen gaat spelen en 2 vleugels en 4 verdedigers , maar daar heeft mijn opstelling(soort van 4-4-2)Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/230/naamloos5oc1.th.jpg
Mijn beide vleugel verdedigers verdedigen dan de vleugels en de andere twee hebben geen vasten man die verdedigen gewoon zone .
Maar toch hebben ze het moeilijk .
En nog iets soms draait de wedstrijd ineens om eerste helft ben ik dominant andere helft heb ik niks meer te zeggen , wat kan ik daar aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:36:
Mijn beide vleugel verdedigers verdedigen dan de vleugels en de andere twee hebben geen vasten man die verdedigen gewoon zone .
Maar toch hebben ze het moeilijk .
Als ik jou was zou ik de centrale verdedigers op mandekking laten spelen, en laat de vleugelverdedigers niet te veel pressen (closing down) want anders laten ze gaten vallen.
En nog iets soms draait de wedstrijd ineens om eerste helft ben ik dominant andere helft heb ik niks meer te zeggen , wat kan ik daar aan doen ?
Tja, kan verschillende oorzaken hebben. Geef je wel een teamtalk tijdens de rust? En zo ja, wees niet te negatief :)
En misschien ook kijken of je spelers niet te moe worden, dat kan natuurlijk ook opbreken in de tweede helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met dat eerste ?
En nog wat ik kan nooit de 0-1 voorsprong behouden dan zet ik die vleugelspelers op eigenhelft en op tijd rekken vaak , maar nee hor altijd 1-1

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:01:
Wat bedoel je met dat eerste ?
En nog wat ik kan nooit de 0-1 voorsprong behouden dan zet ik die vleugelspelers op eigenhelft en op tijd rekken vaak , maar nee hor altijd 1-1
misschien schort er dan toch echt iets aan je teamtalk..want als je voorstaat moet je imo nooit je spelers prijzen omdat ze dan overmoedig en nonchalant worden. Ik kies altijd voor encourage of disappointing/angry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe altijd dat ik tevreden ben maar verder niet .
Behalve natuurlijk als ik 2-0 achter sta ofzo of 1-0 dan gaat het wat minder tevreden

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dat je verdedigers bij de speler-instructies niet te veel moet laten pressen, tenminste dat is mijn ervaring want dan gaan ze vaak uit hun positie lopen en laten ze hun mannetje staan.
Ja en de teamtalk is best belangrijk, je kan overigens best angry/disappointed zijn om ze zo scherp te houden maar daar moet je mee oppassen als het moraal laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat moet ik doen als de 2e helft 20 min bezig is en het ziet er naar uit dat de tegen stander 1-1 gaat maken wat kan ik dan doen om in te grijpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:20:
En wat moet ik doen als de 2e helft 20 min bezig is en het ziet er naar uit dat de tegen stander 1-1 gaat maken wat kan ik dan doen om in te grijpen ?
net zoals irl heb je 2 opties :
  • je gooit alles dicht = 5-4-1 ultra def
  • alles of niets om er altijd 1 meer te maken dan je tegenstander
het is volgens mij niet de bedoeling om hier een manual te schrijven maar goed

[ Voor 10% gewijzigd door FDMK op 18-02-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de wedstrijd niet alsnog omgooien , zodat ik weer dominant ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:28:
Kan je de wedstrijd niet alsnog omgooien , zodat ik weer dominant ben ?
Ja, met het knopje 'gooi wedstrijd om'
Heb je die nog niet gevonden dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:35:
[...]

Ja, met het knopje 'gooi wedstrijd om'
Heb je die nog niet gevonden dan? 8)7
hahahaha , nee met een bepaalde tactiek of iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
laat je creativiteit en voetbalkennis werken...daar zijn wij niet voor ;)
het is allemaal een kwestie van proberen..

[ Voor 23% gewijzigd door FDMK op 18-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 21:36:
[...]

hahahaha , nee met een bepaalde tactiek of iets ?
Wat ik doe als ik voorsta is het volgende (aan positie's verander ik niks):

Mentality - terug naar defensive (3e van het midden ofzo)
Creative freedom - van normaal naar little (3 terug ofzo)
Tempo - Slow
Width - naar narrow (veld compacter maken)
Time wasting - Often (maar staat altijd op often bij mij)
Defensive line - van push up terug naar normal.
en counter attack aanvinken ;)

Ik haal ook de forward runs weg bij mijn vleugelverdedigers en mijn centrale middenvelders geef een meer defensieve taak.

Overigens heb ik gewoon een gesavede versie van mijn tactiek voor als ik voorsta zodat ik alleen maar een andere tactiek hoef te laden.

En dat je in de tweede helft minder speelt komt misschien doordat de AI in de rust wijzigingen doorvoert in zijn tactieken om zo beter in te spelen op wat jij gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Ik vind het dus altijd zo kut om midden in het seizoen een ploeg te verlaten voor een nieuwe uitdaging. Ik was al een tijd druk aan het wachten totdat een aantal managers ontslagen worden om zo te solliciteren naar een baan bij een ploeg met meer mogelijkheden, maar had het een beetje op een laag pitje gezet omdat Northwich echt top gaat op het moment en dan komen ineens de aanbiedingen binnenrollen.

Nu krijg ik dit aanbod van de nr. 22 in het Championship:

Afbeeldingslocatie: http://xs68.xs.to/pics/06076/PE-offer.jpg.xs.jpg

Finances zijn secure en transfer-window is net een dag open.

Probleem is dat ik eigenlijk ook wel wil blijven bij Northwich omdat dit seizoen echt top verloopt en ik ben toch wel beniewd of ik ze in het Championship kan krijgen (Zie de stand). Er wordt wel flink getrokken aan mijn spelers en er willen er ook veel weg. Het stadion word hopelijk aan het eind van het seizoen uitgebreid.
Afbeeldingslocatie: http://xs68.xs.to/pics/06076/n-league.jpg.xs.jpg

Ik zit echt op 50% blijven, 50% weggaan. Het lijkt mee een uitdaging om te vechten tegen degradatie maar ik ben toch wel gehecht aan Northwich O+ (en zij aan mij aangezien ik favoured personnel ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Blijven. Er komen vanzelf nieuwe aanbiedingen.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:06:
Blijven. Er komen vanzelf nieuwe aanbiedingen.
Zou ik ook doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik nu ook, ik manage momenteel bij AGOVV en heb nu eindelijk een redelijk jong en talentvol team, wat de komende jaren alleen maar beter wordt. en ik probeer de club de eredivie in te loodsen en het daar proberen vol te houden.

Maar nu kreeg ik vorige keer een aanbieding van FC Groningen, die staan momenteel laatste in de eredivie... maar... hebben een volledig nieuw stadion een transfer en wagebudget waar ze bij AGOVV alleen maar van kunnen dromen.

dus ik zeg delay en toen boden ze me een nog beter contract aan 8)7 ....fuck, naja toch maar gebleven bij agovv, toen zeiden ze ook nog dat ze het jammer vonden en me in de gaten hielden voor een toekomstige baan :7

(gaat nu wel lekker met AGOVV sta momenteel 2e de, of ik kampioen wordt horen jullie binnenkort.)

hoe gaan sommige van jullie toch zo ontzettent snel door die seizoenen heen??!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik wijs alles af* Ik heb al een zooi aanbiedingen gehad als Harrogate manager (RKC, Groningen, VVV en nog een zut L1 en L2 clubs) maar heb gewoon geen zin om ergens anders aan de gang te gaan. Ik wil eerst met Harrogate naar League Two :P

* Wel de baan als bondscoach van Wales aangenomen trouwens, dat gaat niet ten koste van Harrogate tenslotte.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op zondag 19 februari 2006 @ 12:12:
Ik wijs alles af* Ik heb al een zooi aanbiedingen gehad als Harrogate manager (RKC, Groningen, VVV en nog een zut L1 en L2 clubs) maar heb gewoon geen zin om ergens anders aan de gang te gaan. Ik wil eerst met Harrogate naar League Two :P

* Wel de baan als bondscoach van Wales aangenomen trouwens, dat gaat niet ten koste van Harrogate tenslotte.
Ja ben ook bondscoach van holland hehe de coach van agovv ook holland coach, if only in real life 8)7 hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Heb even een vraagje,, 'k was manager van Feyenoord en daar aardig wat mee gewonnen (CL, nationale beker en landstitel) maar toen kreeg ik de baan als bondscoach van Rusland en Griekenland aangeboden maar die heb ik afgewezen omdat ik dan toch stop met feyenoord en fulltime bondscoach word? of als ik het nu goed begrijp kan je of te wel gewoon coach van Feyenoord blijven en daarnaast dus bondscoach?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bondscoach kan idd naast je club-coach baan tegelijkertijd ja.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaat17 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:39:
Heb even een vraagje,, 'k was manager van Feyenoord en daar aardig wat mee gewonnen (CL, nationale beker en landstitel) maar toen kreeg ik de baan als bondscoach van Rusland en Griekenland aangeboden maar die heb ik afgewezen omdat ik dan toch stop met feyenoord en fulltime bondscoach word? of als ik het nu goed begrijp kan je of te wel gewoon coach van Feyenoord blijven en daarnaast dus bondscoach?
Dat laatste.

Ik vind trouwens dat je in deze versie FM wel heel snel bondscoach kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Duurde bij mij 9 seizoenen :P

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ik wijs altijd die voorstellen af van bondscoach tot top-club omdat ik eigenlijk een beetje zuinig ben op wat ik heb opgebouwd en gescout >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je kan echt heel snel bondscoach worden, veel te snel als je 't mij vraagt.
Heb al 'n week geen FM meer gespeeld. (8>. Want 'k wil eerst die 6.0.3 !!, wanneer komt ie nou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Öné schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:04:
Ja, je kan echt heel snel bondscoach worden, veel te snel als je 't mij vraagt.
Heb al 'n week geen FM meer gespeeld. (8>. Want 'k wil eerst die 6.0.3 !!, wanneer komt ie nou :?
Ik dacht begin maart ofzo.

Ik ben overigens bij Northwich gebleven maar als Blackburn of Crystal Palace komt dan stap ik echt wel over :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik vind FM2006 een beetje wisselvallig. Ben nu manager van Real Madrid (nee niet gevraagd maar gelijk aan het begin mee begonnen). Ik ging echt superslecht in het begin stond 10e ofzow. Daarna ging het weer wat beter. Moet ik tegen Barcelona. Win ik die wedstrijd even met 6-1 (ik had verwacht dat ik dik ingemaakt zou worden). De wedstrijd daarop speel ik tegen Getafe, die stond toen 17e speel ik 2-2 tegen :?

En ik heb ook moeite om goede prestaties neer te zetten. Ik heb met Real Madrid echt een fantastisch elftal maar ik kan maar niet winnen. Het zal wel aan mijn manager kwaliteiten liggen. Ik weet ook niet goed met wat voor tactiek ik moet spelen. Wat doen jullie vaak? Wisselen jullie veel van tactiek? Of spelen jullie een groot gedeelte van het seizoen in de zelfde formatie??

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een speler gevonden die me wel goed lijkt en de scouts vinden hem ook goed Afbeeldingslocatie: http://img86.imageshack.us/img86/2755/naamloos8aj.th.jpg
Maar nu is er een probleem ik kan geen bod op hem uitbrengen hoe kan dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik gebruik gewoon altijd dezelfde tactiek. Uit, thuis, makkelijke of moeilijke tegenstander, maakt mij geen fuck uit.
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:59:
Ik heb een speler gevonden die me wel goed lijkt en de scouts vinden hem ook goed [afbeelding]
Omdat'ie gehuurd is neem ik aan. Vaak zit er dan een clausule in het huurcontract dat de hurende club de spelert kan overnemen voor $bedrag en dan kan een andere club geen bod uitbrengen op die speler.

[ Voor 71% gewijzigd door King Nothing op 19-02-2006 17:07 ]

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel janken :'( het hele seizoen boven verwachting presteren, en dan aan het einde van het seizoen dit

Afbeeldingslocatie: http://img422.imageshack.us/img422/2112/eindstand20081iu.th.jpg

het is een spel maar ik baal der toch een beetje van :? is dat raar? naja nog maar een seizoen proberen, als ik de zin er nog voor kan opbrengen.

op naar de periode titel.

de beste speler
Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/1924/topscorer20087rl.th.jpg

topscorer
Afbeeldingslocatie: http://img358.imageshack.us/img358/488/bestespeler20081gm.th.jpg

tranfer perikelen
tranfers in
Afbeeldingslocatie: http://img421.imageshack.us/img421/6366/tranfersin20087dk.th.jpg

tranfers uit
Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/69/tranfersuit20089nj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Ik heb bij Harrogate een aardig banksaldo (meer dan 3 miljoen ondertussen). Krijg een nieuw contract aangeboden, looptijd 4 seizoenen, 2 miljoen transfergeld en 90k salarisbudget.
Onderhandeld naar 2 jaar, 200k salarisbudget, 1.1 miljoen transfergeld en verbetering van de trainingsfaciliteiten. Wel 200 euro per maand minder aan salaris maar dat boeit mij niet zoveel.

Alleen kan ik nog steeds maar 120 euro per maand betalen aan een scout :( Waarom kan dat niet hoger?

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:59:
Ik heb een speler gevonden die me wel goed lijkt en de scouts vinden hem ook goed [afbeelding]
Heeft iets te maken met het feit dat het een braziliaan is. Ik heb dat ook. Bij spelers van andere nationaliteiten staat half jaar voor het einde van het contract altijd offer contract (contract aanbieden) maar bij braziliaan nooit. Ik had al iets gelezen hierover in dit topic. moet je effe doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit wel erg leuk. Ik ga hem zelf zo installeren:
http://www.fminside.net/d...edb.php?action=file&id=44

/Edit: Net geinstalleerd. Leuk ding. Ben wel direct opnieuw begonnen.
Huntelaar zit direct bij Ajax, zoals alle transfers.
De transfers van volgend seizoen (Perez, Stam) komen wel pas volgend seizoen.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Öné schreef op maandag 20 februari 2006 @ 08:07:
Misschien is dit wel erg leuk. Ik ga hem zelf zo installeren:
http://www.fminside.net/d...edb.php?action=file&id=44

/Edit: Net geinstalleerd. Leuk ding. Ben wel direct opnieuw begonnen.
Huntelaar zit direct bij Ajax, zoals alle transfers.
De transfers van volgend seizoen (Perez, Stam) komen wel pas volgend seizoen.
Zijn de stats ook aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:34:
Ik kan wel janken :'( het hele seizoen boven verwachting presteren, en dan aan het einde van het seizoen dit

[afbeelding]

het is een spel maar ik baal der toch een beetje van :? is dat raar? naja nog maar een seizoen proberen, als ik de zin er nog voor kan opbrengen.

op naar de periode titel.
Oej |:(
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:58:
[...]

Zijn de stats ook aangepast?
Volgens mij niet. Al was het net wel moeilijker om Vanden Borre te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:30:
En ik heb ook moeite om goede prestaties neer te zetten. Ik heb met Real Madrid echt een fantastisch elftal maar ik kan maar niet winnen. Het zal wel aan mijn manager kwaliteiten liggen. Ik weet ook niet goed met wat voor tactiek ik moet spelen. Wat doen jullie vaak? Wisselen jullie veel van tactiek? Of spelen jullie een groot gedeelte van het seizoen in de zelfde formatie??
Ik heb meestal drie tactieken:
Verdedigend (counter attack, 4-2-3-1)
Aanvallend (ook 4-2-2-2)
Zeer aanvallend (all-out attack 3-4-3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net even bij de spaanse topclubs te kijken, en ik zie dat Barcelona en Real Madrid een selectie van ongeveer 50 man hebben! Dus niet eens de reserves en jeugd, is dit een bekende bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Dit lijkt wel rechtstreeks uit FM geplukt!
van vi.nl
IJverige keeper zorgt voor goal van het jaar

20/2/2006 14:23

Het mooiste doelpunt van het jaar zal het niet worden, maar de goal die Boubacar Sanogo namens 1. FC Kaiserslautern maakte tegen Arminia Bielefeld zal zeker in de jaaroverzichten voorkomen. Als vreemdste treffer, welteverstaan.
Doelman Mathias Hain was de schlemiel. In de 88ste minuut en bij een achterstand van 1-0 kopte verdediger Radim Kucera de bal terug naar zijn doelman. Maar de bal miste de juiste richting en dreigde over de achterlijn te rollen. Hain probeerde een hoekschop te voorkomen, spurtte de bal achterna, en hield de bal tegen door hem met zijn hand naar achter te zwiepen.

Hain had echter de pech dat de bal vlak voor zijn doellijn bleef liggen, juist op de plek waar Sanogo vogelvrij stond. En de 2-0 simpel binnen tikte. 'Dat was een vreemd doelpunt', lachtte de doelpuntmaker na afloop.

De schlemiel kon er zelf minder om lachen. 'Zo dom. Heel voetbalminnend Duitsland lacht zich dood om mij', treurde Hain. 'Ik had beter de bal uit kunnen laten gaan, maar ik ben hem achterna gelopen. Ik wilde ten koste van alles een hoekschop vermijden, omdat de klok al 17:18 uur aanwees. We hadden niet veel tijd meer (wedstrijden in Duitsland beginnen om 15.30 uur, red.). Het was typerend voor de hele wedstrijd.'

Zijn coach, Thomas Von Heesen, toonde begrip voor de blunder van zijn doelman. 'De tweede goal had geen betekenis meer. En als ik keeper geweest was, dan was ik waarschijnlijk het hele veld over gelopen en had ik her en der collega's gewurgd', mopperde Von Heesen over het erbarmelijke spel van zijn ploeg.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik las 'm net ook op VI. Lekkere actie....

Ik ben weer in Nederland na een weekendje Keulen met m'n vriendin, dus niet geFM'd. Ik denk dat ik stop met m'n huidige (eerst Cobh Ramblers, nu Verona) game. Het loopt na 4 seizoenen zo traag dat het gewoon zonde van m'n tijd wordt. Ik wacht tot de laatste patch uitkomt en dan start ik een nieuwe game op met wat minder competities en landen. En misschien een Oost-europese erbij, Rode Ster terugbrengen naar de europese top heb ik nog steeds op m'n uitdagingenlijstje staan. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:13:
Ja, ik las 'm net ook op VI. Lekkere actie....

Ik ben weer in Nederland na een weekendje Keulen met m'n vriendin, dus niet geFM'd. Ik denk dat ik stop met m'n huidige (eerst Cobh Ramblers, nu Verona) game. Het loopt na 4 seizoenen zo traag dat het gewoon zonde van m'n tijd wordt. Ik wacht tot de laatste patch uitkomt en dan start ik een nieuwe game op met wat minder competities en landen. En misschien een Oost-europese erbij, Rode Ster terugbrengen naar de europese top heb ik nog steeds op m'n uitdagingenlijstje staan. :)
Ik heb na 10 seizoenen ook niet de snelste game, maar ach, als je wat combineert is het goed te doen. Ik wil gewoon één keer is een kutclubje (RC Mechelen) de CL en wereldbeker laten winnen, en voor de afleiding heb ik ernaast nog een carrière in dezelfde game. Wanneer de ene zich op een saai punt bevindt, ben ik met de ander vaak wel voor iets aan het strijden, zodat het altijd wel leuk is. Seizoen is bijna afgelopen, en dan zal ik is even een verslag posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Mijn tweede seizoen bij Emmen zit er op. In de competitie uiteindelijk als 11e geëindigd na een super start (eerste 3 wedstrijden gewonnen).
Het Europese avontuur was, zoals verwacht, na 1 ronde al voorbij: Real Madrid was enkele maten te groot.
In de gatorade cup ging het, net als het vorige seizoen, buiten gewoon goed en Emmen stond voor het 2e jaar op rij in de finale en wederom bleek Ajax daar te sterk. Wel gaf de finale plek recht op Europees spelen, ik hoop deze keer wel de 1e ronde door te komen en wacht de loting met spanning af.
Dankzij mijn scouts wat puike aankopen gedaan, er blijkt een hoop talent in België rond te lopen wat graag naar een ere-divisie club wil komen :) Hier en daar ook wat spelers gehaald die bij hun eigen club niet meer gewenst waren (Saeijs van Ado, Cristiano van Roda JC en Schaars van AZ). Al met al krijgt Emmen steeds een sterkere selectie die, op de lange termijn, moet gaan strijden om 'silverware' ;)

Overzicht:
Afbeeldingslocatie: http://img130.imagevenue.com/loc241/th_53837_emmen1.jpg

Mijn beste speler, gratis en voor niets uit België gehaald :D
Afbeeldingslocatie: http://img13.imagevenue.com/loc67/th_53972_emmen2.jpg

De aankopen:
Afbeeldingslocatie: http://img105.imagevenue.com/loc143/th_53844_emmen3.jpg

De vertrokken spelers:
Afbeeldingslocatie: http://img138.imagevenue.com/loc123/th_53849_emmen4.jpg

De doelstelling van het bestuur is wederom degradatie ontlopen, zelf ga ik voor een plaats bij de eerste 8.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Goed nieuws: Patch 6.03 is uit, incl mirrors: http://community.sigames..../f/521102691/m/7592036302

Slecht nieuws: alles lijkt zowat down te zijn, incl de mirrors..... ben nu aan het downen met 3 kB/sec.....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Snelle mirror (zonder data):

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=31603

Rapidshare (met data):

http://rapidshare.de/file...data_patch_6.0.3.exe.html

Kennelijk heeft het succes gehad dat ik over rapidshare bleef zeiken :)

[ Voor 63% gewijzigd door Benotti op 20-02-2006 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat ie uit is, als ik hem binnen heb zal ik hem op mijn FTP zetten :).
Whoepie! Gaat snel!

/Edit: hij komt niet op mijn FTP, mirrors genoeg...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:40:
Snelle mirror (zonder data):

http://www.yourfilelink.com/get.php?fid=31603

Rapidshare (met data):

http://rapidshare.de/file...data_patch_6.0.3.exe.html

Kennelijk heeft het succes gehad dat ik over rapidshare bleef zeiken :)
Wat is het verschil, transfers die bijgewerkt zijn of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:53:
[...]

Wat is het verschil, transfers die bijgewerkt zijn of?
Jup. Net zoals vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
wildhagen schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:37:
Goed nieuws: Patch 6.03 is uit, incl mirrors: http://community.sigames..../f/521102691/m/7592036302

Slecht nieuws: alles lijkt zowat down te zijn, incl de mirrors..... ben nu aan het downen met 3 kB/sec.....
Sneller dan ik verwacht had. Ik heb hem inmiddels binnen en installeer hem wel als ik weer een nieuwe game begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Promotie met Stoke City naar de PL, na penals in de finale van de play offs in the Championship _/-\o_
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.