[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok, seizoen 2009/2010 is ook weer voorbij voor Stoke City.

Na vorig jaar gepromoveerd te zijn naar de Premiership was de missie duidelijk: fight bravely against relegation.

Ok, dat kan, maar dan moeten er wel een aantal versterkingen komen, met name in de defensie. Zie hier de transfers die gekomen zijn:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke4.JPG

Het is een mix van jonge talenten (Gilbert, Jackson, Fock, Duncan), wat jonge redelijke spelers (Hosni, Hume, Manicero), als wat meer ervaren rotten (Clarke, Karaca).

Ook zijn er twee spelers (Kiely en Arends) gepromoveerd vanuit mijn reserves.

Uiteraard vertrokken er ook wat spelers:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke5.JPG

De enige waar ik spijt van heb is de transfer van Paletta, was mijn beste super-DC. Helaas had hij dus een free release clause die ik niet gezien had (zie hierboven ergens)...

In de Carling Cup vloog ik er de tweede ronde al uit, kansloos. Maargoed, dit was ook geen prioriteit voor me dit jaar.

In de FA Cup kwam ik toch vrij eenvoudig tot de 6e ronde (na o.a.Aston Villa en Leeds United te hebben verslagen), waar ik tegen Tottenham moest. Hier ging ik met 3-1 (thuis) kansloons ten onder...

In de competitie ging het niet slecht. Heb eigenlijk bijna de hele competitie zo rond de 14e-16e plek gebivakkeerd. Conclusie: Mission accomplished :)

Helaas had ik wel last van 2 grote blessuregolven, anders had ik misschien nog wel verder kunnen komen...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke6.JPG

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke7.JPG

Beste speler qua ratings:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke8.JPG

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/stoke9.JPG

----

Ik ben ook nog bondscoach van het Nederlands elftal. Zoals hierboven al gemeld heb ik me makkelijk gekwalificeerd voor het WK2010. Dat moet nog beginnen, maar ik heb een gunstige loting: ik zit in Groep D, samen met Ierland, Nigeria en Irak.

Ook voor de EK-kwalificatie heb ik een gunstige loting: Groep 5, samen met Oostenrijk, Faroe Islands, Albanië en Polen.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Patch 6.0.3 is onderweg en afaik duurt het niet lang meer voordat'ie gereleased wordt.

[ Voor 13% gewijzigd door King Nothing op 11-02-2006 15:40 ]

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hoe weet je dat (URL?)? Op het SI-forum zie ik zo 1-2-3 niets hierover?

Als het echt zo is, begin ik deze keer met een Conference N/S-club denk ik...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
url graag idd :)

Maar zo creeren ze wel een verwachtingspatroon en ga ik er de volgende keren ook gewoon vanuit dat er een patch komt + data update.

Bij fm05 kregen we rond maart namelijk ook een laatste cleanup patch met data update en aangezien ze voor hun xbox en psp versie up to data data hebben, zie ik geen enkele reden waarom dit niet naar de pc kan worden gezet. Dat ze het zelf zolang ontkennen is logisch, dat voorkomt weer de nodige vragen van "wanneer komttie uit" enzo, maar zo onderhand weten we zelf wel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie maar enigszins savegame compatible is, ik ga nu niet meer overnieuw beginnen. Beetje zonde van alle tijd die ik erin heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Uiteraard is de patch savegamecompatible, dat zijn ze tenslotte (iig sinds FM2005) altijd.
Links:

http://community.sigames....2/r/7952029002#7952029002
http://llamaland.co.uk/phpBB2/viewtopic.php?t=434 (Ian = Iajafer op SI, Seamus is betatester afaik)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, alles Engels, en op SI kom ik er niet in, al heb ik me aangemeld :?.
Maar kan ik er uit opmaken dat hij zondag komt ofzo? Als hij er is ga 'k maar es een klein clubje trainen in de Eredivisie of GGD, hoop dat ie inmiddels uitgepatcht is...

Edit:
Aangezien iedereen die patch gaat downloaden als ie er is, zal 'k de patch ook op m'n FTP zetten, zodat jullie hem ook van mij kunnen downloaden. Maar wanneer komt ie dan uit?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist dat m'n programma vol was, maar dat dit het gevolg zou zijn:

plaatje

Dan worden er wedstrijden verplaatst omdat een paar spelers uit de U21 en U18 worden opgeroepen voor Ierland U19. Ik snap niet dat de AI er niet voor zorgt dat dat soort wedstrijden gewoon doorgaan of op een redelijke datum worden ingehaald. Heb ik gewoon 2 weken niets te doen en aan het eind van het seizoen moet even alles nog gespeeld worden. Dit is vooral niet leuk met die UEFA Cup wedstrijd er vlak na.

Je kan ook nergens meer vragen om wedstrijden te verplaatsen, toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 10:55:
Ik speel meestal met de volgende basis:

Stekelenburg; v/d Struijk, Heitinga, De Jong, Lindenberh; Sneijder, Maduro, Emmanuelson; de Boer, Huntelaar en Wisse, afhankelijk van de tegenstander een aanvallende of een verdedigende 4-3-3.
V/d Struijk 8)7
Hij is reserve in mijn Willem II spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:59
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:57:
Ik wist dat m'n programma vol was, maar dat dit het gevolg zou zijn:

plaatje

Dan worden er wedstrijden verplaatst omdat een paar spelers uit de U21 en U18 worden opgeroepen voor Ierland U19. Ik snap niet dat de AI er niet voor zorgt dat dat soort wedstrijden gewoon doorgaan of op een redelijke datum worden ingehaald. Heb ik gewoon 2 weken niets te doen en aan het eind van het seizoen moet even alles nog gespeeld worden. Dit is vooral niet leuk met die UEFA Cup wedstrijd er vlak na.

Je kan ook nergens meer vragen om wedstrijden te verplaatsen, toch?
16,17,18,19,20 en 22ste :| :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:? Ja, ziek he! 8)7

Ik sta overigens een punt of 10 voor op de nr 2 met 5 wedstrijden minder, dus ik ben redelijk vroeg kampioen. Kan ik die laatste wedstrijden de jeugd een kans geven met om de beurt 2 basisspelers, ofzo.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou 'k zeker doen, vooral als je in die CL wil mee doen. En je kan idd nergens iets afgelasten. Het is hopen voor je dat ze dat wel doen, maar 'k denk van niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
offtopic:
Afgelasten, niet aflassen, verschil mag je in het woordenboek zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:28:
:? Ja, ziek he! 8)7

Ik sta overigens een punt of 10 voor op de nr 2 met 5 wedstrijden minder, dus ik ben redelijk vroeg kampioen. Kan ik die laatste wedstrijden de jeugd een kans geven met om de beurt 2 basisspelers, ofzo.
Gebruik je ook fm scout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die patch?
Op sigames.com staat er nog niets. Daar zou hij logischerwijs toch als eerste op komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:37:
Hoe zit het nu met die patch?
Op sigames.com staat er nog niets. Daar zou hij logischerwijs toch als eerste op komen?
Die komt binnenkort, zodra die officieel gereleased wordt komt het pas op sigames.com te staan.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:49:
Pff, alles Engels, en op SI kom ik er niet in, al heb ik me aangemeld :?.
Een admin moet je daar handmatig toelaten, dat duurt hooguit een dag
Maar kan ik er uit opmaken dat hij zondag komt ofzo? Als hij er is ga 'k maar es een klein clubje trainen in de Eredivisie of GGD, hoop dat ie inmiddels uitgepatcht is...
Nee, er is een beta patch voor de testers.
Edit:
Aangezien iedereen die patch gaat downloaden als ie er is, zal 'k de patch ook op m'n FTP zetten, zodat jullie hem ook van mij kunnen downloaden. Maar wanneer komt ie dan uit?
Komt binnenkort uit.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Je hebt zeker geen idee of we over dagen danwel weken praten? Vorig jaar kwam hij begin maart uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk dat zijn nog eens duidelijke antwoorden, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Benotti schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:48:
Je hebt zeker geen idee of we over dagen danwel weken praten? Vorig jaar kwam hij begin maart uit.
Ik houd het op weken dan kan het allengs meevallen ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 21:27

ZieMaar!

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:11:
[...]

V/d Struijk 8)7
Hij is reserve in mijn Willem II spel
Hij doet het tot nu toe vrij aardig, de enige wedstrijd dat hij wat minder was, was tegen Arsenal. Tja, kan gebeuren. Verder erg betrouwbaar, tot nu toe dan.

Hij zit ook in U21, ik hoop eigenlijk dat hij zich erg goed gaat/blijft ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik ik ja, in combinatie met eigen scouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:23:
[...]

Hij doet het tot nu toe vrij aardig, de enige wedstrijd dat hij wat minder was, was tegen Arsenal. Tja, kan gebeuren. Verder erg betrouwbaar, tot nu toe dan.

Hij zit ook in U21, ik hoop eigenlijk dat hij zich erg goed gaat/blijft ontwikkelen.
Ja zou heel goed kunnen. De ontwikkeling van een speler kan in het ene en het andere spel nogal eens verschillen. De ontwikkeling is niet alleen afhankelijk van speelgelegenheid, maar ook van potentie. Dit laatste verschilt nog wel eens per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:55
bte mijn team zit al sinds begin van het jaar in een dip en probeer er op het moment achter te komen waarom ze in een dip zitten.
denken jullie dat meerdere ontevreden spelers in de groep (omdat ze niet weg mochten) voor slechte prestaties door het hele team kunnen zorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbot schreef op zondag 12 februari 2006 @ 02:45:
bte mijn team zit al sinds begin van het jaar in een dip en probeer er op het moment achter te komen waarom ze in een dip zitten.
denken jullie dat meerdere ontevreden spelers in de groep (omdat ze niet weg mochten) voor slechte prestaties door het hele team kunnen zorgen?
Als een groot gedeelte van de selectie niet tevreden is (niet weg mogen, slechte prestaties - daardoor geen vertrouwen meer in het team of de manager hebben -, verkeerde dingen over ze gezegd in de media, geen speeltijd, whatever), dan kan dat wel degelijk tot slechte prestaties leiden ja. Vertel is wat meer, wat is die situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
er was interesse voor zon 6 spelers.
2 ervan wilden al weg en die 4 anderen wilden ook weg nadat zich een paar clubs gemeld hadden.

probleem was dat 4 van hun basis spelers waren en de andere 2 waren spelers die ik vaak in wisselde (nog net niet goed genoeg voor start 11).
had dus geen zin 6 spelers te laten gaan die een belangrijk en groot deel van mijn team vormen.
heb er dus 4 moeten laten gaan kwam door een mix van het geboden geld en hun erg grote ontevrede.

bleven dus 2 ontevreden spelers over.
ik dacht die draaien wel bij want nu staan hun in mijn start 11.
ik dacht dus verkeerd en ze zijn nog steeds niet tevreden met me zit al begin december :(.
ergste si nog dat er nu nog een 3e speler ontevreden si die ik in een rotatie systeem gebruik en die zit te klagen dat hij meer speel tijd wil :/

van de 4 spelers die ik liet gaan waren er 3 verdedigers in mijn basis 11.

dus ik denk zelf dat de slechte prestaties komen doordat 3 van mijn 4 verdedigers nieuw zijn en door die 3 ontevreden spelers.

al in de eerste paar wedstrijden werden er door de spelers die boos op me waren foutn in het veld gemaakt zoals slechte terug speel ballen of zich de bal gewoon laten afpakken. de rest van het team deed het goed.

nu na een paar maanden is de keeper ook al goed bezig door de bal te zwak weg te trappen of tever uit het doel te gaan.

het middenveld loopt ook maar wat rond nu.

de opties die ik zelf zie is dat ik die 3 spelers laat gaan.
nadeel is dat ik nog meer nieuw vlees in de kuip heb voordeel si naturlijk dat die zuurpruimen weg zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsy op 12-02-2006 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Op verzoek wat screenshots van mijn Heerenveen game, tweede seizoen is 8 wedstrijden onderweg en ik sta gedeeld eerste met Utrecht en Ajax, alledrie 17 punten, mijn doelsaldo is +9 en Utrecht en Ajax +8.

Om te beginnen heb ik ook last van blessures: 4 basisspelers en 2 reserves zijn langdurig geblesseerd. Ik dacht na 2 wedstrijden dat mijn selectie veel te breed was maar dat blijkt dus totaal niet het geval te zijn...

De tactiek die ik gebruik is redelijk standaard 4-3-3, maar dan met een man voor de verdediging in plaats van een man achter de spits. Zodra mijn spelers wat beter zijn ga ik dat wel proberen, maar eerst moeten ze minder balverlies lijden. Deze tactiek gebruik ik trouwens zowel uit als thuis, met mogelijk een kleine aanpassing in de wedstrijd.
Tactiek:
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/575/tactiek6bh.th.jpg

Hier zal ik wel wat commentaar op krijgen, ik heb een volledig nieuw elftal binnengehaald :X
Wel, zoals het Heerenveen betaamt, voornamelijk in Scandinavië gescout.
Spelers in, eerste seizoen:
Afbeeldingslocatie: http://img47.imageshack.us/img47/1374/transfersinseizoen16oj.th.jpg

Dan de spelers die ik het tweede seizoen heb gehaald:
Spelers in:
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/557/transfersin1sp.th.jpg

En de spelers die vertrokken:
Spelers uit:
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/7907/transfersuit0id.th.jpg

Beste speler qua stats:
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/9453/bestespelerstats0lk.th.jpg

Deze man is van onschatbare waarde voor mijn team, ik noem hem dan ook Galasek de tweede:
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/6653/galasek20zs.th.jpg

En tot slot de verrassing van het seizoen, door blessures heeft hij een kans gekregen in de spits in plaats van rechtsbuiten en tot nu toe doet hij het meer dan aardig.
Verrassend:
Afbeeldingslocatie: http://img484.imageshack.us/img484/3357/verrassing2cy.th.jpg

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg netjes ;). Je bent zie ik ook 2x bij Ajax wezen winkelen B). Netjes gedaan verder. Ben van plan om ook met Heereveen een game te starten als 6.0.3 uit is. Hoop dat ie voor de vakantie er is _/-\o_.

Wat heb je in Europees verband? CL of Uefa Cup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
@Sherlock

Waar heb je de stoneskin vandaan? Staat die gewoon op sortitoutsi.net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je deze (zelf nog niet gestest)
Nee, het is deze ;).

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:45:
Bedoel je deze (zelf nog niet gestest)
Nee, het is deze ;).
Ja, had em zelf al gevonden, dus ja, beetje nutteloze post eiglijk want ik had ook zelf ff kunnen kijken.

Maar ff over mijn Middlesbrough game. Door stage heb ik niet zo veel tijd om te spelen, maar het gaat nu boven verwachting goed :P en denk zelfs dat ik kan zeggen dat ik voor Champion League voetbal kan gaan :) .

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/willems-hoevenaars/Jan/FM%202006/Stand.JPG

Binnenkort de kraker tegen de miljoenenploeg van Abramovic. Kijken of ik uit een mooi resultaatje kan boeken :) .

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 12-02-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dat je Nik Besagno in je basis hebt. Wees daar zuinig op. Dat is echt een topspeler. Hoe heb je hem gehaald? Ik had hem bij Willem II voor een paar miljoen. Nu was hij bijna einde contract en heb ik hem helaas weer moeten verkopen (voor 5M aan Atletico Madrid).

edit: Oh, ik zie net dat hij jou maar 180K heeft gekost! Koopje. :Y)

Bizarre aanwinsten allemaal. Die Magnos bijvoorbeeld _/-\o_ . Hoe kom je aan zo'n speler?

Ik zag ook dat je Park verkocht hebt. :? Hoe kwam die bij jouw terecht? Dat was toch die van PSV?

Heerenveen, leuke club trouwens.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeuhm, A(a)rsenal 18des ? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ja, da vond ik dus ook raar, volgens mij hebben ze moeite met scoren, want tegen mij hadden ze 22 schoten - 11 op doel. Daar hadden ze er 3 van gescoord, ik had 8 schoten 7 op doel en 5x gescoord _/-\o_ O-) .

Zie hier maar.

[ Voor 12% gewijzigd door JanW op 12-02-2006 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht ff dat ze Henry hadden verkocht. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En Middlesbrough gaat gewoon weer door :) . Van Chelsea dan met 2-0 verloren maar van tevoren ff Crystal Palace met 5-0 finaal van de mat gespeeld en nou sta ik na 23 minuten al met 3-0 voor tegen heb ik met 4-0 gewonnen van Osasuna in de Uefa Cup :) .

[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 12-02-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:19:
[...]

Ja, da vond ik dus ook raar, volgens mij hebben ze moeite met scoren, want tegen mij hadden ze 22 schoten - 11 op doel. Daar hadden ze er 3 van gescoord, ik had 8 schoten 7 op doel en 5x gescoord _/-\o_ O-) .

Zie hier maar.
Eeen weerspiegeling van de realiteit zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
En dit is ook wel iets waar ik trots op kan zijn :P . Kreeg ik ook al te horen in mijn game met Sampdoria :).

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/5301/middlesbroughfiring3mc.th.jpg
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:56:
[...]

Eeen weerspiegeling van de realiteit zou ik zeggen.
Klopt, in 't echt staat Arsenal 5de en Middlesbrough 17de.

[ Voor 30% gewijzigd door JanW op 12-02-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Benotti schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:02:
Ik heb Fred deze zomer (2007) gekocht voor €36,5M voor mijn Chelsea (Adriano en Zlatan willen niet komen en Torres was niet super geweldig vorig seizoen, beetje competitie kan geen kwaad). Hopelijk schiet hij ze lekker binnen dit seizoen, anders kan ik weer uitkijken naar een nieuwe spits (om het geld is het mij niet te doen :Y))
In de zomer van 2006 heb ik Júlio Baptista gekocht voor €40M en aan het eind van het seizoen had hij het hoogste gemiddelde en was hij the fans' player of the year.
In de zomer van 2007 heb ik Fred gekocht voor €36,5M en aan het eind van het seizoen had hij het hoogste gemiddelde en was hij the fans' player of the year :Y)

http://img49.imageshack.us/img49/3913/021220061447021wa.jpg

Ik ben van plan om deze zomer wéér een Braziliaan vast te leggen, centrale verdediger Felipe van Inter (oorspronkelijk Udinese). Hopelijk wordt hij net zo'n hit als Baptista en Fred :D

EDIT:

Zal ongetwijfeld vaker zijn langsgekomen, maar toch :D

http://img49.imageshack.us/img49/4774/021220061513449xx.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Benotti op 12-02-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxwell bij Nederland.... Bizar...

Ik heb een duo-nationaliteit jeugdspeler die eerst meespeelde in de olympische kwalificatie voor Australië, en een maand later is ie U21 international voor Ierland. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ongetwijfeld vaker zijn langsgekomen, maar toch :D
http://img49.imageshack.us/img49/4774/021220061513449xx.jpg
En toch zou het in het echt ook gekund hebben. Maxwell is Braziliaan, maar ook Nederlander (als je zo veel jaar ergens voetbalt). Maar Maxwell had al gespeeld bij het Braziliaanse elftal, als hij dat niet had gedaan, dan kon ie meespelen in het Nederlands elftal.

Is overigens al wat meer duidelijk over 6.0.3, een datum mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zul je zien, ben jen et lekker bezig kan je weer opnieuw beginnen omdat ie afslaat 8)7 |:( . Gelukkig bij chelsea, kijken of k nou wel een leuk resultaat neer kan zetten :P :) .
Wat heet leuk resultaat, stond na 46 minuten met 0-3 voor :o . Jammer dat het dan weer 3-3 wordt en dat de 3-4 van Hasselbaink in de 87ste minuut wordt afgekeurd, maarja, kan niet alles hebben :) .

[ Voor 36% gewijzigd door JanW op 12-02-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:37:
[...]

(als je zo veel jaar ergens voetbalt)
5 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het logisch, 2001 + 5 jaar = 2006 ;). Alleen kon ik hem niet oproepen, wel raar eigelijk, maar hij had toen al interlands voor brazilie gespeeld. Zo goed was ie ;).

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mijn uitleggen hoe je scouts kan aanemen en gebruiken. Ik leen het spel, maar boekje zit er niet bij !!

EDIT: hoe zet je een vaste man neer voor vrije trappen, pennels, hoekschoppen, aanvoerder enzovoort?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Leen dan ook het boekje, dit soort basicdingen is dit topic niet voor bedoeld imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benotti schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:37:
Leen dan ook het boekje, dit soort basicdingen is dit topic niet voor bedoeld imo.
ik had toch gezegt dat ik het spel leen, en het boekje er niet bij zit. moet ik midden in de visite bij familie een boekje gaan zitten lezen ckr >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:44:
[...]

ik had toch gezegt dat ik het spel leen, en het boekje er niet bij zit. moet ik midden in de visite bij familie een boekje gaan zitten lezen ckr >:)
Als je het spel installeerd krijg je er een handleiding bij op de com, als document. Dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:44:
[...]

Maar wel gamen, midden in de visite :?

Ik snap je punt niet en hoef het ook niet te snappen want het is offtopic. Kennelijk zit er ook een pdf op de cd, dus dan is je antwoord ook gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt ziggy _/-\o_
Benotti schreef op zondag 12 februari 2006 @ 19:58:
[...]

Maar wel gamen, midden in de visite :?

Ik snap je punt niet en hoef het ook niet te snappen want het is offtopic. Kennelijk zit er ook een pdf op de cd, dus dan is je antwoord ook gevonden :)
mssn heb ik de cd mee naar huis gekregen, en game ik thuis. het boekje was ik dus vergeten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:00:
ok bedankt ziggy _/-\o_

[...]

mssn heb ik de cd mee naar huis gekregen, en game ik thuis. het boekje was ik dus vergeten!!
Dit is helemaal offtopic, maarja. Er is een PDF document op de CD, wat de handleiding is. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat loopt iedereen nou te miepen over off-topic????

Longhorn-Vista kan beter niet beginnen over dat gebeuren dacht ik

Die kerel vraagt gewoon hoe je bepaalde dingen moet aanpakken, omdat hij schijnbaar zijn handleiding vergeten is (er is volgens mij überhaupt geen boekje, het gaat via een document op de cd wat je bij de installatie krijgt), en vraagt hoe of wat. That's it. Dat is wat anders dan stelselmatig dezelfde luie vragen stellen, komop zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Hoe bedoel je geen boekje? Bij mijn (Engelse) versie zit gewoon een handleiding. Fm2005 heb ik in het Nederlands en die heeft ook gewoon een boekje :P

En waarom ik loop te miepen over offtopic? Omdat het niet boeit of hij nu wel of niet leest/gamed tijdens visite. Boeit mij niet, zal jullie ook niet boeien, dus kan hij daar beter niet op antwoorden omdat het offtopic is, capiche? Vraag me af wie er hier dan loopt te miepen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:19:
Netzo als Benotti, die reden. En waarom mag ik niet zeggen: offtopic? Ik heb het zelf ook gedaan, maar toen was de 'regel' er nog niet. Sindsdien doe ik het niet meer. ;).

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Dat boekje wat bij FM2006 geleverd wordt stelt weinig voor. Bij FM2005 zat tenminste nog een inhoudelijk handig boekwerk :)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het verschil is wel dat FM2006 in-game help heeft (op F1 rammen). Het FM2005 boekje vond ik trouwens ook redelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:02:
Het verschil is wel dat FM2006 in-game help heeft (op F1 rammen). Het FM2005 boekje vond ik trouwens ook redelijk nutteloos.
Cool, goed dat je dat zegt, wist ik nog niet :) Sorry voor de hele comotie (of hoe je het maar schrijft) waar ik voor gezorgt heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de engelse versie via play.com. Daar zit toch een uitgebreid boekwerk bij. Ik heb verder bijna nooit in een boekje gekeken, hooguit om erachter te komen wat een afkorting betekent, de rest leer je wel tijdens het spelen. Als je even de tijd neemt om door het menu heen te gaan, kijken wat er gebeurt als je op een speler klikt, waar je terecht komt als je naar player search gaat. Dan moet je toch een heel eind kunnen komen en vragen hoe je een scout gebruikt zou dan niet nodig zijn.

Hier op tweakers geldt toch de regel: Probeer er eerst zelf uit te komen, Google eens wat rond. Lukt het dan nog niet post dan je vraag en zeg erbij wat je al geprobeerd hebt. Vragen stellen is niet erg, als het maar niet naar de bekende weg is of iets waar je zelf ook achter kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ff het begin van het topic, de 2e pagina ofzo. Blijkt dus dan Longhorn een talenpakket heeft gedownload. Mooi als daar ff nederlands bijzit, wordt het spel voor mij al een stuk makkelijker van :) Dat engels bevalt me niet zo.... :*) FFtjes zoeke op google, omdat je eerst wat inzet moet tonen ;)

EDIT:
Ik las dat het talenpakket in patch 6.0.1 zit, dus hier de link voor die patch: http://www.gamershell.com/download_11237.shtml

En voor patch 6.0.2: http://www.gamershell.com/download_11950.shtml

Komt er ook nog een patch 6.0.3 uit, voor alle taalfouten of gewoon woordfouten die er soms inzitten?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:19:
Wat loopt iedereen nou te miepen over off-topic????

Die kerel vraagt gewoon hoe je bepaalde dingen moet aanpakken, omdat hij schijnbaar zijn handleiding vergeten is (er is volgens mij überhaupt geen boekje, het gaat via een document op de cd wat je bij de installatie krijgt), en vraagt hoe of wat. That's it. Dat is wat anders dan stelselmatig dezelfde luie vragen stellen, komop zeg |:(
Mag ik mssn je msn of xfire om te praten en elkaar te helpen met fm06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:26:
[...]

Mag ik mssn je msn of xfire om te praten en elkaar te helpen met fm06?
Je kan het altijd proberen, zie je vanzelf wel of ik je accepteer ofnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:12:

Komt er ook nog een patch 6.0.3 uit, voor alle taalfouten of gewoon woordfouten die er soms inzitten?
Afaik is 6.0.3 gewoon om nog wat bugs eruit te halen en er schijnt een dataupdate in te zitten. Over taalfouten heb ik nog niets gehoord.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:28:
[...]

Je kan het altijd proberen, zie je vanzelf wel of ik je accepteer ofnie
maar kun je hier ff je gebruikersnaam of email posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je zien bij z'n gegevens :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn derde seizoen met Cobh Ramblers zit er op. Eigenlijk heb ik alles gewonnen wat er te winnen viel:
- Ierse Premiership
- Setana Cup
- FAI Cup
- League Cup
- Munster Senior Cup

Eindstand Eircom Premier Division seizoen 2007:
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/6/league6na.th.jpg
Vrij simpel kampioen geworden. De laatste wedstrijden wel punten verspeeld omdat er 5 dagen achtereen elke dag een wedstrijd was en ik veel heb gewisseld in basisteam en m'n spitsen iets te vaak geblesseerd raakten.

Europees- Kwalificatie CL en eerste ronde UEFA Cup:
1e ronde CL vs Pyunik (Arm) 3-0 uit; 3-0 thuis
2e ronde CL vs Rosenborg (Nor) 0-0 uit; 1-0 thuis
3e ronde CL vs AC Milan (Ita) 0-2 thuis; 1-2 uit

1e ronde UC vs AEK Athene (Gre) 0-0 uit; 2-0 thuis

Eindstand UEFA Cup - Group G
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/2602/uefag4oo.th.jpg
Zoals verwacht uitgeschakeld in de groepsfase. Eén knappe overwinning, thuis 3-1 op Besiktas.

Financiën na 3 seizoenen:
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/5756/financien9tz.th.jpg
Een seizoen Europees doet de clubkas goed!

Topscoorders:
Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/1828/mccrudden5cu.th.jpg
Séan McCrudden heeft geen superstats maar volgens m'n scouts en coaches heeft ie erg veel potentieel, het moet er alleen uitkomen. Scoren doet ie in ieder geval genoeg dit seizoen.

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/9384/pinedo4si.th.jpg
Gustavo Piñedo is een van de eerste buitenlanders die wilde komen en ook een groot talent. Scoort veel en geeft ook genoeg assists.

Talent:
Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/2240/talent9cq.th.jpgMatthew Kerr is mijn grootste talent en ik weet niet hoe lang in hem nog kan behouden. Ik heb mijn beste jonge spelers langlopende contracten laten tekenen zonder release fee, dus hij gaat alleen voor de hoofdprijs weg.

Mijn overview:
Afbeeldingslocatie: http://img127.imageshack.us/img127/8007/overview9qz.th.jpg

Ik wacht af wat het nieuwe seizoen brengt, belooft zijn verbeterde trainingsfaciliteiten en een stadion uitbreiding. Het niveau in Ierland is mijn team ontstegen en we mee zouden mee moeten kunnen komen in Engelse Championship, maar ik denk niet dat er nog veel groei in zit. De kans dat ik vertrek is reëel, mits het een club met potentieel is. Kanshebbers: Bradford City, MK Dons en misschien iets in Denemarken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
Eindelijk een keer een goede regen gekregen. Nouja goed :?

Afbeeldingslocatie: http://xs68.xs.to/pics/06071/academy.jpg.xs.jpg

Zijn stats:
Afbeeldingslocatie: http://xs68.xs.to/pics/06071/lee_hutchinson.jpg.xs.jpg
Check zijn fantastische technical attributes :D.

Afbeeldingslocatie: http://xs68.xs.to/pics/06071/hutchison.jpg.xs.jpg
Dubbed the new Rio Ferdinand. O-)

Ik heb een klein vermoeden dat hij het nooit zal worden.

Ik ben trouwens wel favoured personnel van Nortwich en ik heb Craig Campbell weer verkocht. Deze keer voor 1.5mln aan Reading. Totale winst op deze speler in 3 seizoenen staat op 2.2mln. (-7k voor toen ik hem terugkocht van Portsmouth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Het zier er naar uit dat ik Nelas, het slechtste team in de Portugese 2e Divisie C, niet laat degraderen d:)b Nog 4 wedstrijden te gaan en ik sta 10 punten los van de streep. Dat met een club die nog steeds bij elke wedstrijd 50-1 staat voor een overwinning. Sta nu op een 5e plaats.

1 Probleempje, de 800.000 euro die ik rood sta :o Ik begon het seizoen met 700k in het rood, ik geef dus teveel geld uit. Kijken of ik in de zomer wat "veel"verdieners kan lozen.

Oh ja, ben ook nog bezig met Harrogate. Speel alleen nog op zondagavond, dus het schiet niet echt op. Zit ondertussen in januari 2015 en we staan 7e IIRC. Wel uitgeschakeld in alle bekers (1e ronde FA Cup en Trophy, 2e ronde LDV Vans Trophy :( ). Zitten een paar Championshipteams achter een AM RC van mij aan, het schijnt dat ze 2,5 miljoen voor hem overhebben :X En ik had al een spits verkocht voor bijna 2 miljoen. Finacieel draait het dus geweldig ;)

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:23:
Erg netjes ;). Je bent zie ik ook 2x bij Ajax wezen winkelen B). Netjes gedaan verder. Ben van plan om ook met Heereveen een game te starten als 6.0.3 uit is. Hoop dat ie voor de vakantie er is _/-\o_.

Wat heb je in Europees verband? CL of Uefa Cup?
Wat is er mis met bij Ajax shoppen?
Ik zit in de UEFA cup, ben 4e geworden in mijn eerste seizoen. Ik moest in de eerste ronde tegen Teplice (Tsjechië) en alhoewel die wel op 1-0 kwamen ben ik niet echt in de problemen geweest, Roncatto maakte gelijk en Kirk scoorde er nog 4... Uitslag 1-5 en thuis werd het 2-0.
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:04:
Ik zag dat je Nik Besagno in je basis hebt.
Klopt, maar dat is omdat Samuel Holmén geblesseerd is en ik Petit een linie heb doorgeschoven. Besagno probeer ik voorzichtig te brengen.
Bizarre aanwinsten allemaal. Die Magnos bijvoorbeeld _/-\o_ . Hoe kom je aan zo'n speler?
Scouten en héél véél mazzel hebben. Er zitten er ook een aantal bij die het dus absoluut niet gaan redden, dat weet ik nu al.
Ik zag ook dat je Park verkocht hebt. :? Hoe kwam die bij jouw terecht? Dat was toch die van PSV?
Nee, da's een andere Park, deze heb ik gekocht voor 1,8 miljoen. Als je hem dan een jaar later kunt verkopen voor 5 keer zoveel ben je gek als je het niet doet.
Heerenveen, leuke club trouwens.
Zeker! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er mis met bij Ajax shoppen?
Niks mis mee, alleen willen spelers vaak niet komen omdat het een 'kleinere' club is ;).

Pff, Wanneer komt 6.0.3 er :z :Z :?
Bijna vakantie, dus ze moeten opschieten ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op maandag 13 februari 2006 @ 17:21:Ik heb een klein vermoeden dat hij het nooit zal worden.
Hij is 15, joh. Als ie zo'n prognose krijgt betekent 't dat ie iig het potentieel heeft. Nu is het aan jou om hem dat te laten bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens het lukt me echt niet , hoe kan ik verkeerde inworpen tegen gaan ?
En verkeerde passes enzo , wat kan ik daar aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zal ook eens mijn carrière tot nu toe even samenvatten

Twee seizoenen geleden gestart bij het armetierige Torquay Utd in League Two.
Het eerste seizoen ging boven verwachting van iedereen bij de club, maar na een goede start zakte de boel al snel in waardoor ik net de play-offs miste. Ik had ook te kampen met een erg dunne selectie waardoor ik soms niet eens de bank kon opvullen. Heb zelfs in paniek snel een Franse keeper moeten huren toen ineens mijn twee keepers allebei hun enkels braken op de training... en die moest dan meteen 1 dag na aankomst debuteren met condition 46% :*)

Ondanks dat ik na flink bezuinigen eindelijk onder het wage-budget kwam startte ik het tweede seizoen in de rode cijfers, dus dat voorspelde niet veel goeds. De club had als enige verwachting om buiten de degradatie-zone te blijven.
Maar ik had geluk dat ik wat goede spelers van o.a. Man Utd en Tottenham kon huren (transferbudet was er uiteraard niet) en al snel klom ik zelfs op naar de 1ste plaats!

Ik kwam helaas weer in een enorme dip terecht in de tweede helft van het seizoen, met als dieptepunt een ongelooflijke 0-6 thuisnederlaag tegen laagvlieger Darlington. Maar dit keer lukte het om toch nog de benodigde punten binnen te schrapen in de resterende wedstrijden voor een play-off plaats.

Zie hier de eindstand :
Afbeeldingslocatie: http://img118.imageshack.us/img118/5451/stand9xv.th.jpg

In de play-off finale kwam ik uitgerekend tegen Colchester te spelen die mij in de FA cup verschrikkelijk genaaid hadden, maar gelukkig wist ik revanche te nemen in een spannende en tegelijkertijd idiote wedstrijd. Met een rode kaart, een gemiste penalty en een eigen doelpunt was er genoeg te beleven in ieder geval :
Afbeeldingslocatie: http://img471.imageshack.us/img471/2488/finale1es.th.jpg
Overigens, in de 95ste (!) minuut ging mijn spits effe tijdrekken bij de cornervlag van de tegenstander... hij verliest de bal, Colchester countert en schiet uiteindelijk nog eventjes op de paal. Pfff.... slecht voor je hart ;)

De beste speler, Lee Martin gehuurd van Man Utd. Wist ook een plek te veroveren in Engeland U21 toen hij bij mij speelde. Zal ongetwijfeld geen zin meer hebben in nog een jaartje op huurbasis bij Torquay :'(
Afbeeldingslocatie: http://img113.imageshack.us/img113/9787/bestespeler0dt.th.jpg

En de basiself + gebruikte tactiek. Ik probeer ze vooral te laten counteren aangezien de meesten alleen als een blinde kunnen rennen, meer niet. Dus hop, bal naar voren en erachter aan rennen, gaat nog best goed ook. Achterin staan een paar houthakkers dus dat werkt ook wel, ik moet echter wel veel penalties incasseren 8)
Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/530/taktiek7dy.th.jpg

Ga nu het derde seizoen beginnen in League One dus... en met 1M op de bankrekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:16:
[...]

Hij is 15, joh. Als ie zo'n prognose krijgt betekent 't dat ie iig het potentieel heeft. Nu is het aan jou om hem dat te laten bereiken.
Lage determination en unambitious houd meestal in dat ze het niet redden wegens een gebrek aan ambitie. Eerst maar eens twee jaar laten rijpen in de U18s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie verhalen uit GB tegenwoordig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, kleine bug list, is niet veel imo. Moet snel komen ;).

* one was eerst Longhorn-Vista, maar door een stomme fout kan hij niet meer inloggen :X

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
+ Tuned 'wants_first_team_football' unhapiness to make it less likely that really young players will moan about not getting first team football

dit vind ik een hele goede >:) zo'n gezeik als je een talent haalt van een jaar of 17 en dan na 1 of 2 jaar al gaat zeiken dat ie wil spelen ;(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat doen een paar jonge gasten bij mij al na een paar maand, die willen dan spelen en hebben direkt er alweer in staan dat ze er overdenken te vertrekken.... dus die gaste komen bij mij direkt op de verhuur in eerste instantie en jaar erop verkoop ik ze....
maar soms straf ik die dingen ook gewoon hard af :)
gisteren Van den Brink even op zijn speel verzoek afgebrand dat ikdegeen ben die de opstelling maak en hij niet. Direkt erop geeft hij openlijk toe dat hij fout is, komt hij daarna niet opdraaien op een training zonder reden, dus das ff openlijk uitbranden naar hem wegens onprofessioneel gedrag, dat accepteert hij maar weekje erna flikt hij weer het zelfde, dus dat was een druppel voor mij om hem direkt maar ff loon in te gaan houden. En hem nu op de verkoop staan, maar weigerde hij een transfer naar De Graafschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PirE schreef op maandag 13 februari 2006 @ 23:15:
[...]

Lage determination en unambitious houd meestal in dat ze het niet redden wegens een gebrek aan ambitie. Eerst maar eens twee jaar laten rijpen in de U18s
Sorry, had ik niet goed naar gekeken. Wat dat betreft ben ik het wel met je eens. Ernstig twijfelgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenker man, hebben diegene die al ver na 2010 zitten ook zo'n moeite met de periode 31-12 ?? :P

Ik zit nu met Stoke en Mechelen op een punt dat wil ik écht doorgroeien, ik goed moet scouten. Vorige jaar heb ik er een week over gedaan, elke dag een beetje :+ Zoiets kan ik echt eindeloos uitstellen. Het heeft toen wel een paar hele mooie transfers opgelevert, waarvan ik er bij Mechelen een na een half jaar alweer voor 5 miljoen (!) aan newcastle heb verkocht. Ka-tjing 8) En ik heb mijn topspits daar ook moet verkopen, maar dat ging minder soepeltjes. Hij is uiteindelijk voor 2 miljoen (veel te weinig :> ) naar Standard gegaan notabene, een concurrent :X Dat ging echt heel stom. Ik zit nu dus op de helft vh seizoen, als het klaar is zal ik een verslag geven, ben geloof ik een seizoenterug (ook in de winterstop) blijven steken met het posten.

Maargoed, scouten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
+ Restricted number of non-eu signings for certain eastern european countries
+ Tuned 'wants_first_team_football' unhapiness to make it less likely that really young players will moan about not getting first team football

Mooi, dan kan ik eindelijk weer een keer in Oost-europa beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Ik had van het weekend toch iets vaags.

Ik ben een game begonnen met Pro Vercelli, wat uitkomt in de Serie C2. Het eerste jaar met moeite kampioen geworden (veel kleine overwinningen). Komt op 17 juli de Knvb met een voorstel op de proppen. Of ik het U19 team wil gaan coachen op het EK. Verrast accepteerde ik het aanbod, in de hoop de kunnen doorgroeien naar een hoger elftal. :)

Nu komt het, ik win het toernooi (tot mijn eigen verbazing :)) maar wordt ik de dag na de finale ontslagen met de boodschap dat het rampzalig verlopen toernooi de oorzaak van het ontslag is....

Wtf, is dit een bug ofzo???

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Spike-man schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:37:
Ik had van het weekend toch iets vaags.

Ik ben een game begonnen met Pro Vercelli, wat uitkomt in de Serie C2. Het eerste jaar met moeite kampioen geworden (veel kleine overwinningen). Komt op 17 juli de Knvb met een voorstel op de proppen. Of ik het U19 team wil gaan coachen op het EK. Verrast accepteerde ik het aanbod, in de hoop de kunnen doorgroeien naar een hoger elftal. :)

Nu komt het, ik win het toernooi (tot mijn eigen verbazing :)) maar wordt ik de dag na de finale ontslagen met de boodschap dat het rampzalig verlopen toernooi de oorzaak van het ontslag is....

Wtf, is dit een bug ofzo???
Lijkt me wel. Heb je al op het sigames forum gekeken of de bug al bekend is ?

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike-man
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 07:05
Nog niet. Ik zal dat vanavond eens gaan doen.

Ik moet zeggen dat het wel leuk is om de jonge talentje te managen. Misschien nog maar een keer een potje starten en dan Nederland U21 gaan managen... :)

Scorito: FC Bal op ons dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 20:52

kevin33

Welkom in Utopia.

Zal ook even kort mijn carriere samenvatten.

In mijn eerste seizoen bogonnen bij Tenerife wat uitkomt in de Segunda division, de doelstelling was een respectabele positie te halen, aangezien ik vierde werdt, en castillion ( Real Madrid B) tweede werdt, mocht Tenerife promoveren naar de Primera Division, mijn beste spelers waren, Dahl en Ayoze, Dahl voor 60K bij een zweedse club gehaald, en hij speelde fantastisch in mijn 4-1-2-1-2 systeem als dmc,

Na anderhalf seizoen kreeg ik de kans om trainer bij Barcá te worden, de club die op dat moment 10 stond, 3 plaatsen onder Tenerife, maar nog wel in de Uefa cup, na enkele aankopen, ( Gaven, Gaurin, Tevez en van Persie ) alsnog een opmars na boven gemaakt en uiteindelijk kampioen geworden.. ook in de uefa cup, de finale gehaald en met 3-1 gewonnen van Werder Bremen!
De topscoorder was trouwens Eto'o met bijna 50 doelpunten.

In mijn 3e seizoen ben ik nu ook kampioen geworden, nog geen wedstrijd verloren (sta nu op meer dan 50 compitie wedstrijden ongeslagen), tevens de beker gewonnen, de Europese supercup en de Spaanse supercup.

Kortom het gaan heel lekker

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Spike-man schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:11:
Nog niet. Ik zal dat vanavond eens gaan doen.

Ik moet zeggen dat het wel leuk is om de jonge talentje te managen. Misschien nog maar een keer een potje starten en dan Nederland U21 gaan managen... :)
Ik ben ik mijn HFC Haarlem game ook manager van Spanje. Spanje had geen assistent manager dus moest ik uit nood ook de U21's managen. Heb daarmee nu het EK gehaald en zit bij Slovenie, Polen en Engeland in de poule. Dat is te doen al zeg ik het zelf, speel in een 4-1-2-1 opstelling en het loopt als een trein. De kwalificatie ongeslagen doorgekomen. Het EK begint in de zomert, dus ik zal er verslag vanuit brengen hoe het is gegaan. Zit nu ergens in April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GuRu- schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:34:
[...]

Ik ben ik mijn HFC Haarlem game ook manager van Spanje. Spanje had geen assistent manager dus moest ik uit nood ook de U21's managen. Heb daarmee nu het EK gehaald en zit bij Slovenie, Polen en Engeland in de poule. Dat is te doen al zeg ik het zelf, speel in een 4-1-2-1 opstelling en het loopt als een trein. De kwalificatie ongeslagen doorgekomen. Het EK begint in de zomert, dus ik zal er verslag vanuit brengen hoe het is gegaan. Zit nu ergens in April.
Ik wist niet dat de U21's maar met zen 8'en speelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
De aankondiging van 6.0.3 is nu officieel

Zal waarschijnlijk nog een paar weekjes duren (ik gok op begin maart, zoals vorig jaar) en de transfer zijn per direct. Huntelaar dus bij de start bij Ajax etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:29:
[...]
Ik wist niet dat de U21's maar met zen 8'en speelden ;)
dôh 8)7 Je vergeet de keeper natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Ik bedoel natuurlijk 4-1-2-1-2 (excl. keepert) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is pas irritant.
Van Feyenoord heb ik drenthe overgenomen. Hem heb ik eerst een paar keer uitgeleend. Toen begon hij zich zorgen te maken over zijn carriëre. Dit seizoen staat hij elke wedstrijd in de basis, maar nog is hij ongelukkig 8)7

Ongelukkig:
Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/5304/drenthepersoonlijk7bj.th.jpg

Wedstrijden:
Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/8125/drentheprofiel3xe.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:22:
Dit is pas irritant.
Van Feyenoord heb ik drenthe overgenomen. Hem heb ik eerst een paar keer uitgeleend. Toen begon hij zich zorgen te maken over zijn carriëre. Dit seizoen staat hij elke wedstrijd in de basis, maar nog is hij ongelukkig 8)7

Ongelukkig:
[afbeelding]

Wedstrijden:
[afbeelding]
dat probleem heb ik ook.
spelers die ontevreden zijn over dat ze niet in de basis staan.
geef ik ze een kans in de basis blijken ze boven mijn verwachingen te presteren.
spelen ze erna dus altijd in de basis en 6 maanden later zijn ze nog steeds unhappy.

dit soort dingen zouden ze ook wel eens mogen fixen want op het moment is het erg moeilijk een speler die unhappy is happy te maken ook al voldoe je aan hun wensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G*dver, heb ik net m'n voorbereiding helemaal geregeld, met wedstrijden tegen Norwich en Aston Villa die ik dankzij transfers had geregeld, zijn die wedstrijden nu opeens verdwenen! En ik kan ze ook niet meer opnieuw vragen voor een wedstrijd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ,
Ik heb denk ik iets gevonden , als ik me vleugel aanvallers speciek laten mee verdedigen.
Maar dan kom ik helemaal niet tot aanvallen .
Wat kan ik daar aan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leg ff wat duidelijk uit wat je probleem is. Ik kan hier niet echt een touw aan vastknopen. Zet je je wingers op man-marking (mandekking)?

Ajj, ik heb 2 aanbiedingen: Verona in de Serie B halverwege het seizoen of Djurgarden begin van het seizoen in Zweedse eredivisie.... Moeilijke keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik kan RC Genk niet op de rails zetten .
Dus ik zet me vleugel aanvallers op hun vleugel aanvallers , dat ze daar de hele tijd bij moeten blijven.
Ik heb de nl versie , daar heet het specefiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan je buitenste middenvelders (M of AM) naar de wingback (DM) posititie brengen. Dan staan ze iig wat defensiever. Ik zou die spelers niet op man-marking zetten, maar ik weet niet hoe de rest van je opstelling eruit ziet en de team-instructies die je gebruikt. (hint: screenshots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/2961/naamloos7lj.th.jpg
Dit is me opstelling let niet op me wissels , zo ziet het er uit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img123.imageshack.us/img123/367/naamloos25dz.th.jpg
de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ff, misschien dat het nieuw is, maar dat kan ook in 1 post en er zit een edit knop, tis maar dat je 't weet|:( .

En wat dekken jouw backs dan af?? Anders kun je je backs ook bij hun vleugelaanvallers neer dumpen

[ Voor 54% gewijzigd door JanW op 14-02-2006 21:56 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.