[PC]Football Manager 2006 - Deel 3

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.142 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:40:
Quote van voetbalzone.nl:
"Het Italiaanse wonderkind Salvatore Foti heeft een transfer naar Chelsea geweigerd, zo vertelt hij vandaag aan Engelse media. De 17-jarige spits prefereert een langer verblijf bij Sampdoria."

Hebben jullie dat nou ook vaak? Dat een talent dat je in een vorige versie van FM (of CM) had "ontdekt" ook daadwerkelijk doorbreekt? Ik had dat met Diego (nu Porto), Ronaldo de Asis (ook wel Ronaldinho), Robinho (Real), Ryan Babel (Ajax), Leonardo Ponzio, en nu dus Salvatori Foti, die bij mij in Fm2005 de voorhoede bij PSV vormde samen met Ezequil Lavezzi.
Neil Mellor, Stephen Warnock, Zlatan, D'allessandro, Ponzio, Kallstrom (is nog niet echt doorgebroken he :)), die Kennedy Bakir nog wat van Twente deed het bij mij wel wat beter dan hoe hij in het echie is. Maar goed, dat waren nog maar een paar namen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:41:
Hehe, ok, was me niet helemaal duidelijk ;).

Mooie club: Ben nog steeds aan het twijfelen, 'k denk Premier League, maar Spanje trekt me ook wel maar welke club? Als jullie nog ideen hebben, zijn ze altijd welkom ;).
Genoeg ok :) Gister al aandacht aan besteedt (bv. PL) en nu is het wel is mooi geweest. Je bent geen baby meer, je kan ook zelf wel ff researchen. Als je al niet eens wist dat Liverpool ondertussen toch wel een topclub genoemd mag worden, dan moet je hier ook niet wezen. Ga bv is naar Voetbal International homepage, check daar de competities over de wereld en maak dan je keus uit een leuk team, maar ga niet voor elk wissewasje naar Tweakers. Wij hebben er ook niets aan om steeds te horen dat jij er nog niet uit bent naar welke club je gaat. Succes en ik ben benieuwd naar de eerste (succes?)verhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja, 'k ga maar voor de spurs ;).
Sypros: wil je mss een aantal screens maken van je tacktiek enal, hoe je je spelers neer zet?
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:56:
[...]

Genoeg ok :) Gister al aandacht aan besteedt (bv. PL) en nu is het wel is mooi geweest. Je bent geen baby meer, je kan ook zelf wel ff researchen. Als je al niet eens wist dat Liverpool ondertussen toch wel een topclub genoemd mag worden, dan moet je hier ook niet wezen. Ga bv is naar Voetbal International homepage, check daar de competities over de wereld en maak dan je keus uit een leuk team, maar ga niet voor elk wissewasje naar Tweakers. Wij hebben er ook niets aan om steeds te horen dat jij er nog niet uit bent naar welke club je gaat. Succes en ik ben benieuwd naar de eerste (succes?)verhalen!
Rustig, rustig, niet boos worden :o :( :(.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over mooie resultaten gesproken:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl1.JPG

En dan was Van Nistelrooy nog niet eens Man of the Match ook nog... (dat was Robben).

Op zo'n momenrt is het leuk om bondscoach te zijn :)

Als het nu in het echt ook zo ging.....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer Longhorn -Vista dat je niets zelf kan. Bij alles (taktiek, opstelling, spelers, welke club) vraag je om hulp. Het is toch veel leuker en leerzamer om het zelf uit te vinden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
help!!! ik wil geen screens meer maken alsjeblieft :z .
nogmaals iets wat met FM heel vaak om de hoek komt kijken ( als ik zo vrij mag zijn ) projecteer je eigen visie op voetbal op je te managen team.
En je zult van mij enkel globale screens zien van hoe mijn team eruit ziet 8).

tacktieken share ik niet want ik wil niet dat iedereen zo goed word ;) >:)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:54:

[afbeelding]

En dan was Van Nistelrooy nog niet eens Man of the Match ook nog... (dat was Robben).

Al een aansprekend resultaat geboekt buiten het verslaan van zo'n kabouterland :P ?
(lees: titels gewonnen, (kwart, halve) finales bereikt etc.)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:56
wildhagen schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:54:

[afbeelding]

Damn, ik vond mijn 10-0 al goed, komt meneer wildhagen ff aan die 12-0 moet winnen :/ .
Bij mij had van Nistelrooy stuk of 5 keer gescoord, maar 2de helft ging ik iets minder aanvallend spelen, weet niet hoe jij het gedaan hebt, maar toch, het is netjes :9~ .

@ Ziggy007, houthakkers waren het volgens Van Breukelen ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 06-02-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:21:
[...]

Al een aansprekend resultaat geboekt buiten het verslaan van zo'n kabouterland :P ?
(lees: titels gewonnen, (kwart, halve) finales bereikt etc.)
Nog niet, zit nog in de kwalificatie-fase, nog 4 wedstrijden te gaan, en sta nu nr 1, op 4 punten los van Griekenland. De rest is al zo goed als uitgeschakeld...

Hopen dat ik in het eindtournooi een beetje gunstige groep loot :)
Ep0ss schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:22:
[...]

Damn, ik vond mijn 10-0 al goed, komt meneer wildhagen ff aan die 12-0 moet winnen :/ .
Bij mij had van Nistelrooy stuk of 5 keer gescoord, maar 2de helft ging ik iets minder aanvallend spelen, weet niet hoe jij het gedaan hebt, maar toch, het is netjes :9~ .
Mijn tactiek was erg aanvallend (3 defenders, 3 midfielders, een opkomende AMC en 3 spitsen). Durf ik tegen Andorra wel te doen :)

Van Nistelrooy riep vantevoren al om een 'demolition job', nou, da's het ook geworden :)

Bijna alle Andorra-spelers hadden 2's en 3's als rating, en één 4-tje :P

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 06-02-2006 19:26 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die met die 4 als rating natuurlijk direct gescout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Toch maar niet ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik kon het niet laten liggen en moets FM06 ook ff proberen. Maar er is 1 irritante fout ofzo, namelijk wneer ik de euro instel en instel dat ie niet elke dag moet saven verandert hij dat een tijdje later vanzelf weer. Heel irritant, iemand enig id hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel op bevestigen / confirm gedrukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Gisteren weer 6 wedstrijden online gespeeld. 5 Competitie en de 5e ronde in de beker tegen een team die 1 divisie hoger speelt. Dat laatste was de meest verrotte, kwam vlot 0-1 achter, verdiend op 1-1 gekomen in de 2e helft. 1e Helft verlenging weinig problemen, nog steeds 1-1. 2e Helft verlenging, 112e minuut krijgt een spits van me rood. Ik verander niets aan de tactiek en binnen de minuut sta ik 1-2 achter :( En sja, dan krijg je geen kans weer he :/ Ik verlies liever met 5-0 dan op zo'n kutmanier.

Competitie is veel te wisselvallig. Speelde de nr 2 volledig weg (2e min. 0-1, daarna scoorde spits van moi een hattrick, 3-1 winst), verloor van een middenmoter, pakte met heel veel geluk een punt in een degradatieduel (93e min. 1-1 :X ), nog een gelijkspel tegen de nr 4 en als laatste een 3-0 overwinning op de nr laatst. Sta nu 8e dacht ik na 16 wedstrijden, nog 10 te gaan.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:36:
Tja, ik kon het niet laten liggen en moets FM06 ook ff proberen. Maar er is 1 irritante fout ofzo, namelijk wneer ik de euro instel en instel dat ie niet elke dag moet saven verandert hij dat een tijdje later vanzelf weer. Heel irritant, iemand enig id hiervan?
Je gebruikt een crack, niet doen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Zo, ik ben ook weer aan het managen geslagen. Na spelletjes met Montpellier in Frankrijk, het onvermijdelijke :P Ajax en Colchester United in Engeland ben ik weer eens een spelletje begonnen met Heerenveen. Heb de transfers van Huntelaar en Samaras in de editor gezet en ben er eens goed voor gaan zitten.

Het begon geweldig: de eerste 4 wedstrijden leverden 12 punten op en ik ben dan ook een tijdje koploper geweest. Daarna kwam ik in een heel diep dal terecht en hing ik onderaan in het linkerrijtje. Mijn aanvallende 4-3-3 die in het begin zo geschikt leek voor Heerenveen liet me een beetje in de steek dus ik ben anders gaan spelen. De nummer 10 positie werd naar de andere kant van de middenlijn geschoven zodat er een DMC voor de verdediging stond. Een verdediging overigens waar Hansson en Seip hun contract niet willen verlengen :( De DMC in kwestie was niet voorradig bij Heerenveen dus is Portugees international Petit gekomen van Benfica B. (Bedankt Ronald :*) )

In de winterstop zijn Huntelaar en Samaras vertrokken en heb ik Evandro Roncatto gehaald voor de linksbuiten positie, Lars Nilson heeft me nog niet echt kunnen overtuigen.

Uiteindelijk heb ik door een ijzersterke eindsprint toch nog beslag weten te leggen op de 4e plaats, achter de traditionele top 3. Volgend jaar moet dat minimaal CL kunnen worden, ben tot nu toe erg tevreden met mijn aan- en verkoopbeleid :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Sherlock schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:22:
Zo, ik ben ook weer aan het managen geslagen. Na spelletjes met Montpellier in Frankrijk, het onvermijdelijke :P Ajax en Colchester United in Engeland ben ik weer eens een spelletje begonnen met Heerenveen. Heb de transfers van Huntelaar en Samaras in de editor gezet en ben er eens goed voor gaan zitten.

Het begon geweldig: de eerste 4 wedstrijden leverden 12 punten op en ik ben dan ook een tijdje koploper geweest. Daarna kwam ik in een heel diep dal terecht en hing ik onderaan in het linkerrijtje. Mijn aanvallende 4-3-3 die in het begin zo geschikt leek voor Heerenveen liet me een beetje in de steek dus ik ben anders gaan spelen. De nummer 10 positie werd naar de andere kant van de middenlijn geschoven zodat er een DMC voor de verdediging stond. Een verdediging overigens waar Hansson en Seip hun contract niet willen verlengen :( De DMC in kwestie was niet voorradig bij Heerenveen dus is Portugees international Petit gekomen van Benfica B. (Bedankt Ronald :*) )

In de winterstop zijn Huntelaar en Samaras vertrokken en heb ik Evandro Roncatto gehaald voor de linksbuiten positie, Lars Nilson heeft me nog niet echt kunnen overtuigen.

Uiteindelijk heb ik door een ijzersterke eindsprint toch nog beslag weten te leggen op de 4e plaats, achter de traditionele top 3. Volgend jaar moet dat minimaal CL kunnen worden, ben tot nu toe erg tevreden met mijn aan- en verkoopbeleid :)
Screens komen later neem ik aan? :P

@ AKooi22, idd wat benotti zegt, heb je hem wel bij de plaatselijke gamesboer gekocht of van internet af gehaald? :?

Edit: Even over die balk van last 5 mins onder tijdens wedstrijden. Is dat ook ergens op gebaseerd of niet, want heb net met middlesbrough thuis tegen bolton gespeeld, die balk was de hele tijd bijna 60% voor mij, maar Bolton kreeg alle kansen en heb er welgeteld 2 van mij voorbij zien komen. :?

Nog een edit: Begint lekker met Middlesbrough. Na 2 wedstrijden 4 punten en 5 geblesseerden. Meesten maar voor een paar weken, maar toch, valt me op dat het in zo'n korte tijd zo veel zijn.

offtopic:
Je ziet het goed, ben overgestapt op engels ;)

[ Voor 18% gewijzigd door JanW op 06-02-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op maandag 06 februari 2006 @ 20:27:
Nog een edit: Begint lekker met Middlesbrough. Na 2 wedstrijden 4 punten en 5 geblesseerden. Meesten maar voor een paar weken, maar toch, valt me op dat het in zo'n korte tijd zo veel zijn.

offtopic:
Je ziet het goed, ben overgestapt op engels ;)
Ik ben ook overstag gegaan naar Engels (net als met hattrick). Maakt het spelletje toch wat leuker, en echt niet moeilijker ofzo. Tis meer die verandering van NL naar EN, dat stel je al die tijd maar uit zo van "doe ik nog wel eens", maar ondertussen blijf je lui NL spelen. Nu ik EN-talig speel vergroot dat ook het spelplezier weer.

Wat betreft de blessures, dat is wel echt FM06 volgens mij. Ik heb per seizoen altijd 2x te kampen met een blessuregolf, en dan is jouw screen nog peanuts. Ik mis dan echt 10 man ofzo :D . Ach, als je het weet kun je daar op letten bij transferbeleid, maar voor beginnende teams in een kut comp is dat wel eens frustrerend, moet je mazzel hebben dat het niet in de beslissende fase voorkomt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik overigens al gemeld dat ik bondscoach van Malta ben. Met als doel de natie niet al te veel voor schut te zetten. Prachtig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:56:
Had ik overigens al gemeld dat ik bondscoach van Malta ben. Met als doel de natie niet al te veel voor schut te zetten. Prachtig....
Het is maar net wat ze daar onder verstaan! PapaLazarou ben je gevraagd of heb je gesolliciteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:56:
Überhaupt niet-grijze spelers in de selectie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:11:
[...]
Wat betreft de blessures, dat is wel echt FM06 volgens mij. Ik heb per seizoen altijd 2x te kampen met een blessuregolf, en dan is jouw screen nog peanuts. Ik mis dan echt 10 man ofzo :D . Ach, als je het weet kun je daar op letten bij transferbeleid, maar voor beginnende teams in een kut comp is dat wel eens frustrerend, moet je mazzel hebben dat het niet in de beslissende fase voorkomt idd.
Afkloppen :P Ik heb er in de online save niet zo'n last van. Ik had 1x mijn basiskeeper geblesseerd (de backup is iets slechter) en speelde ik dus zonder reservekeeper op de bank. Ik wist niet beter dan dat ik 2 keepers had.

Paar uur later, keepers beide weer fit, zat ik bij mijn U19's te kijken en daar zie ik 2 keepers :X Ik had dus makkelijk een reservekeeper op de bank kunnen zetten.

Volgende speelsessie: 1e keeper geblesseerd, 2e keeper geblesseerd. Ha, nu wel de 2 uit de U19's gehaald :P En die ene die in de basis stond keepte best aardig.

Harrogate ben ik ook nog steeds mee aan het kloten :P Ben daar ook bondscoach geworden 8) Wales had voor mij ongeveer net zo'n opdracht als PapaLazarou kreeg, maar we gaan best lekker. 3e in de EK 2016 kwal na 3 wedstrijden (verloren van Slovenie, had ik minstens een punt verdiend, en winst tegen Luxemburg en Bulgarije). Moet nog wel 2x tegen Engeland, hopen dat ik die een paar puntjes kan afsnoepen :9
Harrogate zelf gaat minder dan de vorige seizoenen. "Gelukkig" won ik wel in de LDV Vans Trophy 1e ronde van Oldham die 3e staan in League One. In de FA Cup in de 1e ronde uitgeschakeld na een replay tegen Barnsley. FA Trophy moet nog beginnen. En we staan nu dacht ik 15e :/

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt het eigelijk met de punten kwa goedheid, is 20 het max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, 20 is het hoogste, 1 het laagste (0 in de DB betekent randomized waardes).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toevoeging: -1 betekent redelijk talent en -2 groot talent

Nee, ik had zelf gesolliciteerd, voor de grap, en toen mocht ik nog komen ook. Malta heeft nog echte spelers ook, hoor. Niet dat het veel voorstelt, maar goed, t/m de U21 valt er wat samen te stellen. Ze zouden in Ierland wel mee kunnen komen. :P Overigens heeft de U21 een eigen coach dus hoef ik me daar ook niet mee te bemoeien, geen zin in ook. Ik ben voor het eerst in verband gebracht met een andere club: de favoriet om de nieuwe manager van Esbjerg uit Denemarken te worden. Ik heb 'geen commentaar' op de geruchten gegeven en vervolgens hoorde ik er niets meer van. Jammer, want ik had het misschien wel gedaan.

De voorronde CL gaat voorspoedig, van Pyunik (Arm) heb ik beide ontmoetingen met 3-0 gewonnen. Vooral in de thuiswedstrijd had er meer ingezeten, de eindstand was al voor rust bereikt. De 2e voorronde heb ik de eerste wedstrijd, thuis tegen Rosenborg, met slechts 1-0 gewonnen. Terwijl ik toch zo'n 9 schoten op doel had en Rosenberg heeft amper een kans gehad. Ben niet gerust op het vervolg. De loting voor de derde voorronde is net geweest en ik had het niet beter kunnen treffen: AC Milan. Mits ik van Rosenborg win is UEFA cup dus het hoogst haalbare, maar ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:23:

Ik ben voor het eerst in verband gebracht met een andere club: de favoriet om de nieuwe manager van Esbjerg uit Denemarken te worden. Ik heb 'geen commentaar' op de geruchten gegeven en vervolgens hoorde ik er niets meer van. Jammer, want ik had het misschien wel gedaan.
Had je misschien toch het gerucht moeten bevestigen, een les voor de volgende keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-12-2020

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:41:
[...]

Had je misschien toch het gerucht moeten bevestigen, een les voor de volgende keer
Ik heb vaak genoeg (eigenlijk altijd) dat ik laat weten dat ik geen intresse heb (goed voor het moraal van de spelers en het vertrouwen van de club ;) ) en toch krijg ik daarna een aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, als ik per se naar die club had gewild dan had ik het ontkent in de media en vervolgens gewoon gesolliciteerd. Nu had ik zoiets van, ik houd m'n mond dicht, als jullie me willen laat het dan maar weten. Maar dan is het natuurlijk wel weer een trap op je ego als ze niets van zich laten horen. :( En het leek me dus wel een leuk clubje, speelden ook UEFA Cup. Maar ja, graag of niet...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:10:
Nah, als ik per se naar die club had gewild dan had ik het ontkent in de media en vervolgens gewoon gesolliciteerd. Nu had ik zoiets van, ik houd m'n mond dicht, als jullie me willen laat het dan maar weten. Maar dan is het natuurlijk wel weer een trap op je ego als ze niets van zich laten horen. :( En het leek me dus wel een leuk clubje, speelden ook UEFA Cup. Maar ja, graag of niet...
Als je er wel heen had gewild had je beter kunnen zeggen dat je geïnteresseerd was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnax schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:00:
[...]

Ik heb vaak genoeg (eigenlijk altijd) dat ik laat weten dat ik geen intresse heb (goed voor het moraal van de spelers en het vertrouwen van de club ;) ) en toch krijg ik daarna een aanbieding...
Had ik ook na me ontslag bij chelsea dat ik in verband werd gebracht met oa Dortmund en St Pauli. Dortmund ging door met Bertje maar van St Pauli kreeg ik een onbepaalde tijds contract :) en kon weg als er grotere clubs voor me kwamen en ook ik had op st pauli gezegd geen interesse te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 19:49
Ik ben maar weer eens een nieuwe game gestart, dit keer met Stenhousemuir uit de Schotse 3e divisie. De selectie is, naar verwachting, behoorlijk slecht. Het transfer budget ontbreekt en het salarisbudget bedraagt €5.750- per week. Het werkelijke bedrag dat uitgegeven wordt ligt ietsjes hoger op €5.945. Geen probleem, ik ben op dit moment bezig met het verkopen van de speler met het hoogste salaris, waarmee ik hopelijk wat ruimte creeer voor wat free transfers (mits ze komen) :) . De eerste oefenwedstrijd tegen Stirling (divisie hoger) begon lekker. Na de eerste helft stond het 1-0 voor Stenhousemuir, 7 schoten, waarvan 4 tussen de palen, tegenover 0 om 0. In de rust 11 wissels toegepast om spelers wedstrijdritme op te laten doen; Gevolg was dat er veel jonkies in het veld stonden waardoor we nipt met 1-21-3 hebben verloren. Desalniettemin ben ik redelijk tevreden, de doelstelling om niet te degraderen moet ik waarschijnlijk wel kunnen halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnax schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:13:
[...]

Als je er wel heen had gewild had je beter kunnen zeggen dat je geïnteresseerd was :P
Geen commentaar is toch juist een stille bevestiging van interesse in de huidige sportwereld? ;) Ik had ook kunnen zeggen dat er geen sprake van een overgang was, dan zou ik de deur dichtgooien. Als ik had gezegd: Ja ik wil wel, dan was het gezeik bij mijn club en nog maar de vraag of ze me zouden benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Het eerste kleine stuntje is een feit; In de Scottish League Challenge Cup moest er uit tegen Alloa (divisie hoger) gespeeld worden. Met een redelijk verdedigende 4-4-2 (diamond) opstelling ging het redelijk. 1 schot, 1 op doel, 1 goal bij rust, voor Alloa was het 0/0/0. Vlak na rust werd het 1-1. In de 70e minuut kregen we een penalty, die McBride wist te verzilveren. Ben nu benieuwd wat de 3e divisie en de League Cup gaan brengen, ik hoop op een redelijke positie en een thuiswedstrijd tegen een grote naam om de clubkas wat bij te spekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu zo blind? Vroeger was er in CM een overzichtelijke lijst met spelers die op de transferlist stonden of on loan waren. In FM 06 kan ik die niet vinden.
Het is sowieso al een hele omschakeling van CM 01/02 naar FM 06 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnax

arnax

Penguins rock!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:46:
Ben ik nu zo blind? Vroeger was er in CM een overzichtelijke lijst met spelers die op de transferlist stonden of on loan waren. In FM 06 kan ik die niet vinden.
Het is sowieso al een hele omschakeling van CM 01/02 naar FM 06 :*)
Bij het zoeken naar een speler kun je als zoekcriteria aangeven dat je spelers zoekt waarvan hun transferstatus "op transferlijst'" is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Aaaaaaahhhh KUT!!!

Heb net mijn beste DC verloren omdat hij een free release clause had van 4.9 miljoen... hij had een waarde van 9 miljoen :( :(

Had helemaal niet gezien dat hij zo'n clausule had :(

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06:12
wildhagen schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:20:
Aaaaaaahhhh KUT!!!

Heb net mijn beste DC verloren omdat hij een free release clause had van 4.9 miljoen... hij had een waarde van 9 miljoen :( :(

Had helemaal niet gezien dat hij zo'n clausule had :(
Dat is idd mooi klote :p. Ik geef spelers altijd ruim van te voren een nieuw contract waar geen minimum release fee clausule inzit. Tenzij het een supertalent is dan toch zeker wel 25-30milj euro als ie ermee akkoord gaat :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:31:
[...]

Dat is idd mooi klote :p. Ik geef spelers altijd ruim van te voren een nieuw contract waar geen minimum release fee clausule inzit. Tenzij het een supertalent is dan toch zeker wel 25-30milj euro als ie ermee akkoord gaat :)
Maar meestal willen ze dan niet tekenen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
[...]

In Brazilie moet elke speler een minimal fee release clausule hebben, dus dat is altijd erg opletten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Ben vandaag begonnen met de HFC Haarlem. In werkelijkheid draaien ze lekker mee bovenin de GGD, wil nu weleens zien of het in FM ook zo is. Budget heb ik niet, een schamele €35.000,-.
Daarom probeer ik ook spelers te lenen van de top 3 uit de Eredivisie, mochten die niet willen ga ik bij andere clubs kijken. De eerste wedstrijd iig met 0-4 gewonnen van het onbekende WS Woluwé met een hattrick van Laurens ten Heuvel (ex-De Graafschap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

BoB_HenK schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:58:
[...]

In Brazilie moet elke speler een minimal fee release clausule hebben, dus dat is altijd erg opletten :(
In Spanje ook :)

Maar ik had alle contracten nagelopen op deze clausules toen ik hier kwam, maar kennelijk heb ik bij deze ene eroverheen gelezen...

Nou ja, ben al bezig met een vervanger voor hem.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
BoB_HenK schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:18:
Ik ben maar weer eens een nieuwe game gestart, dit keer met Stenhousemuir uit de Schotse 3e divisie. De selectie is, naar verwachting, behoorlijk slecht.
...
Desalniettemin ben ik redelijk tevreden, de doelstelling om niet te degraderen moet ik waarschijnlijk wel kunnen halen :).
Zal lastig worden aangezien er toch wel 0 clubs degraderen uit de Scottisch Third Division }).

Er is overigens wel een degradatie-regeling dat clubs kunnen degraderen als ze een aantal jaren op plaats 10 eindigen. East Stirling eindigt steevast op de 10e plaats en ze kunnen in principe degraderen om plaats te maken voor een team uit de Highland league's (maar daar zitten nog wat haken en ogen aan).

Wat schotse talenten, mocht je interesse hebben:
spoiler:
- Craig Campbell (free transfer, superaanvaller)
- Ryan Wilkie (AMR, ook erg goed een groot talent)
- Alex Walker (DM,MR,R/C) van Morton)
De jeugdopleidingen van Rangers, Celtic en Liverpool hou ik altijd goed in de gaten om rejects vroeg te spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
PirE schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:26:
[...]

Zal lastig worden aangezien er toch wel 0 clubs degraderen uit de Scottisch Third Division }).

Er is overigens wel een degradatie-regeling dat clubs kunnen degraderen als ze een aantal jaren op plaats 10 eindigen. East Stirling eindigt steevast op de 10e plaats en ze kunnen in principe degraderen om plaats te maken voor een team uit de Highland league's (maar daar zitten nog wat haken en ogen aan).

Wat schotse talenten, mocht je interesse hebben:
spoiler:
- Craig Campbell (free transfer, superaanvaller)
- Ryan Wilkie (AMR, ook erg goed een groot talent)
- Alex Walker (DM,MR,R/C) van Morton)
De jeugdopleidingen van Rangers, Celtic en Liverpool hou ik altijd goed in de gaten om rejects vroeg te spotten
Dan is die doelstelling iig gehaald :p. De talenten ken ik wel. Heb geen transferbudget, maar probeer de onderste met additional fees te halen. De bovenste 2 heb ik een contract aangeboden, maar ze kozen voor clubs uit de conference :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee dat is gewoon dom :) ik kijk altijd om de zoveel tijd alle contracten na...ik heb ook wel eens gehad dat ik een jonge speler had (22 ofzo) die al drie jaar in de basis stond, 50 wedstrijden per seizoen speelde en vrolijk een appearance fee van 6.75k per wedstrijd opstreek omdat ik zat te slapen...dat gaat echt wel aantikken bij een niet zo heel grote club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:53

hilgo

Clear your mind of can't.

Ik heb verdories ook weer mazzel ook... Kenneth Vermeer bij ajax weggehaald om bij Emmen te gaan keepen en, happy happy joy joy, na zijn eerste wedstrijd blessure die 2 tot 3 maanden gaat duren.
En om het EUFA cup verhaal een positief begin te geven wordt ik gekoppeld aan Real Madrid waar ik hoopte op een wat mindere tegenstander om de poul ronde te halen.. :/
Maar goed, seizoen goed begonnen door de eerste twee wedstrijden te winnen tegen, naar ik verwacht, mede degradatie kandidaten VVV en RBC, hopen dat we de positieve start lang kunnen volhouden.
Mijn doelstelling voor dit seizoen is in ieder geval degradatie en na-competitie ontlopen.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:47
Inmiddels een aantal mensen kunnen huren met de HFC Haarlem. Van de Ajax Reserves: Kron-Dehli en een VC/VMC (Bakayo ofzo) en van de PSV Reserves: Wilson.

Alle oefenwedstrijden inmiddels gespeeld:

WS Woluwé - HFC Haarlem 0-4 (3x L. ten Heuvel)
HFC Haarlem - Excelsior Moeskroen 4-1 (2x L. ten Heuvel)
HFC Haarlem - NAC 3-4 (2x L. ten Heuvel) Haarlem mist in de '86 minuut een penalty en Pi-Air scoort in de '90 minuut de 3-4. Dat was wel ff zuur, maargoed ben wel tevreden over de behaalde resultaten. Vanmiddag beginnen aan de competitie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel met Wacker Tirol Innsbruck in de hoogste divisie van Oostenrijk. Wil van wat spelers af maar niemand wil ze hebben |:( . Geprobeerd met aanbieden bij clubs en plaatsing op de transferlijst. Denk dat ik ze maar een vrije transfer ga geven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:47:
Speel met Wacker Tirol Innsbruck in de hoogste divisie van Oostenrijk. Wil van wat spelers af maar niemand wil ze hebben |:( . Geprobeerd met aanbieden bij clubs en plaatsing op de transferlijst. Denk dat ik ze maar een vrije transfer ga geven ;(
Mutual Termination al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel in het Nederlands, neem aan dat je in onderling overleg bedoeld. Nee nog niet geprobeerd. Kan het nu niet testen aangezien ik aan het werk ben. Ik post het resultaat morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
-GuRu- schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:42:
Inmiddels een aantal mensen kunnen huren met de HFC Haarlem. Van de Ajax Reserves: Kron-Dehli en een VC/VMC (Bakayo ofzo) en van de PSV Reserves: Wilson.

Alle oefenwedstrijden inmiddels gespeeld:

WS Woluwé - HFC Haarlem 0-4 (3x L. ten Heuvel)
HFC Haarlem - Excelsior Moeskroen 4-1 (2x L. ten Heuvel)
HFC Haarlem - NAC 3-4 (2x L. ten Heuvel) Haarlem mist in de '86 minuut een penalty en Pi-Air scoort in de '90 minuut de 3-4. Dat was wel ff zuur, maargoed ben wel tevreden over de behaalde resultaten. Vanmiddag beginnen aan de competitie! :)
Geen aanval op jou hoor :> maar ik snap niet dat mensen blij zijn met een uitslag in een oefenwedstrijd. Die hele serie boeit me totaal niet, da's assistent manager werk. Bij mij regelt de assistent de wedstrijden en hij leidt ze ook, ik bemoei me er niet mee. Ik zet alleen het systeem vast waarin ik het seizoen wil spelen.
De uitslagen intresseren me al helemaal geen fuck, al zouden we ManUre of Chelski met 9-0 wegvagen :z

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:53:
[...]

Geen aanval op jou hoor :> maar ik snap niet dat mensen blij zijn met een uitslag in een oefenwedstrijd. Die hele serie boeit me totaal niet, da's assistent manager werk. Bij mij regelt de assistent de wedstrijden en hij leidt ze ook, ik bemoei me er niet mee. Ik zet alleen het systeem vast waarin ik het seizoen wil spelen.
De uitslagen intresseren me al helemaal geen fuck, al zouden we ManUre of Chelski met 9-0 wegvagen :z
King Nothing, laat je de assistent ook de competitie doen en de wissels uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude, die Tiui is echt achterlijk goed :X
5 keer scoren op 1 match, tegen de kampioen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Weet er iemand toevallig nog een goede jonge defender dat bij Chelsea zou kunnen spelen? Want daar ben ik al een hele tijd naar opzoek (heb meer dan 15 scouts (waar van een hoop world class zijn) over heel de wereld zoeken nu. Maar kan maar niks vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:12
dark4ever schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:43:
Weet er iemand toevallig nog een goede jonge defender dat bij Chelsea zou kunnen spelen? Want daar ben ik al een hele tijd naar opzoek (heb meer dan 15 scouts (waar van een hoop world class zijn) over heel de wereld zoeken nu. Maar kan maar niks vinden :(
hoort hier niet ;)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:49

Vos

AFCA

dark4ever schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:43:
Je kan alles kopen wat je wilt ja met Chelsea :?. www.google.nl ;)
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:01:
[...]

King Nothing, laat je de assistent ook de competitie doen en de wissels uitvoeren?
Haha, dat doet niemand lijkt me...die assistenten zijn meestal niet de slimsten.

Friendlies boeien mij ook niks en laat ik ook altijd aan de assisten over.
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 11:47:
Zet je de transfer status wel op 'not needed' ?

[ Voor 51% gewijzigd door Vos op 08-02-2006 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek dan zelf in de competities naar verdedigers die hoge AveRat hebben, of via de player search. Daar kan je genoeg zelf instellen en Chelski heeft genoeg wereldwijd overzicht om er genoeg spelers uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:50:
Zoek dan zelf in de competities naar verdedigers die hoge AveRat hebben, of via de player search. Daar kan je genoeg zelf instellen en Chelski heeft genoeg wereldwijd overzicht om er genoeg spelers uit te halen.
Ja maar zoek eigenlijk spelers onder de 20. Aangezien ik bezig ben een heel nieuw team te bouwen met alleen maar onbekende super talent volle spelers. En me spitsen zijn dik in orde. Midden veld ziet er ook super uit. En in het goal heb ik ook een mooie gevonden (alleen is ie al wel wat ouder 21). Maar in de verdediging heb ik nog niet zulke goede spelers. Maar zoek weer is rustig verder :P

Btw tot nu toe win ik met chelsea alles :D (alleen heb ik wel wat domme aan kopen gedaan... heb bijv. 6 wereld klasse spitsen. (+ een shit load aan jongere talentjes) En ronaldiho en lampard vechten voor de AMC plaats :P Maar voor de rest ziet me team er wel super uit. Maar wil bijv. Ook mijn reserve team en mijn under 18 top maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Die spelers in je reserves en U18 worden dan wel snel unhappy en daar heb je dus vrij weinig aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 08-02-2006 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien Ronaldinho op AML zetten ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het anders met FM Scout, dan vind je al het talent. Alleen nog steeds geen garantie dat het ook wat wordt met die speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Zojuist ff een hele leuke wedstrijd gehad met Middlesbrough uit tegen arsenal :P .

Ach, kijk zelf maar ff :*) .

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/willems-hoevenaars/Jan/FM%202006/arsenal-boroth.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/willems-hoevenaars/Jan/FM%202006/arsenal-boro2th.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door JanW op 08-02-2006 20:59 . Reden: Thumbnails maken :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jeuh, WK2010, here we come ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl2.JPG

Makkelijke qualificatie dus, hoewel Griekenland nog wel een aardig eindsprintje inzette...

En de man van dit kwalificatietoernooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl3.JPG

17 van de 42 goals zijn van zijn voet/hoofd _/-\o_

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Topicstarter
[...]

Nee, d'oh. Voorbereiding is puur bedoeld om de spelers aan elkaar te laten wennen en om ze te laten wennen aan de tactiek.

Beste vrind wette dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg ik wist dat je zoveel kon doen met fm, maar ik kan het allemaal nog niet zo goed :) kvind het ook een zeer onhandig menu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:37:
omfg ik wist dat je zoveel kon doen met fm, maar ik kan het allemaal nog niet zo goed :) kvind het ook een zeer onhandig menu :(
Ook ik heb problemen met het menu ;) Maar ja ik was dan ook CM 01/02 gewend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
[...]

Mijn Ass. manager doet ook de friendly's. Ik maak wel zelf het schema met tegenstanders. Meestal een stuk of 6 wedstrijden. 2 thuis tegen een beter team (lukt meestal met een friendly clausule als ik een speler verkoop) en 2 away naar non-league teams en de laatste oefenwedstrijd doe ik altijd thuis tegen een superslecht team zodat ik in een winning mood zit qua moraal en dan kan de competitie beginnen.

Meestal ben ik nog bezig met scouten en spelers signen omdat ik altijd mijn beste spelers verkoop in juni en dan wil ik lekker opschieten met contract-onderhandelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Geen idee of het hier als eens ter sprake is gekomen, maar als ik oefen wedstrijden regel en de tegenstander accepteert dan zie je hem vervolgens niet in de fixtures list staan. Dit heb ik echt zó vaak he. Ik heb ook aangevinkt dat de assistent het doet en dan komt er in het nieuws te staan dat stuk of 7 ploegen een friendly geaccepteerd hebben. Echter staan deze ook niet in de fixtures list. Hebben meer mensen dit?

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-02-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: ja valt me ook wel eens op. vooral bij friendlies in de U21 en U18 die ook een voorbereding geef.

Ik speel meestal 10 wedstrijden in de voorbereiding. Eerst aan paar tegen amateurs, dan een tour, evt een toernooitje en als laatste een paar stevigere tegenstanders en een makkelijke tussendoor. Ik speel ze overigens bijna allemaal zelf, dan weet ik zeker dat m'n hele team wat ritme opdoet en zo ontdek nog eens een jonge speler die gerijpt is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:52:
[...]

Ook ik heb problemen met het menu ;) Maar ja ik was dan ook CM 01/02 gewend :+
Kwestie van veel spelen, dan ken je niet meer anders :P, maar die omslag van cm01/02 naar deze interface was idd even een shock :').
Verwijderd schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:59:

Ik speel meestal 10 wedstrijden in de voorbereiding.
10 :o! Damn, ik poep echt op friendly's, 4/5 is meer dan genoeg. De assistent is daar ook mijn mannetje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik doe er altijd 5 tegen non-league teams. Ik speel ze wel zelf (althans, commentary fast forward) omdat mijn assistent niet die spelers laat spelen die ik wil laten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:47:
Jeuh, WK2010, here we come ;)

[afbeelding]

Makkelijke qualificatie dus, hoewel Griekenland nog wel een aardig eindsprintje inzette...

En de man van dit kwalificatietoernooi:

[afbeelding]

17 van de 42 goals zijn van zijn voet/hoofd _/-\o_
17??? ik zie dat die er maar 3 gemaakt heeft internationaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 08:22:
[...]

17??? ik zie dat die er maar 3 gemaakt heeft internationaal.....
Ja, in het lopende seizoen ja (stats worden elk seizoen weer op 0 gezet), maar de kwalificatie loopt over meer dan één seizoen :)

Zie ook http://www.xs4all.nl/~jurgenjw/zooi/holl1.JPG

Daar alleen al heeft hij er 7 gescoord, maar dat was in mei, het vorige seizoen dus.

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 09-02-2006 08:34 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King Nothing schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 17:53:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Friendlies zijn wel leuk. Dan kun je iedereen een helftje laten spelen, zodat ze klaar zijn voor het seizoen en zodat je de jonge/nieuwe spelers uit kunt testen. Daarom speel ik niet alleen clubs die slechter zijn dan ik maar ook vergelijkbare europese clubs. Dan zie je of iemand het niveau aan kan.

Bij het organiseren van de wedstrijden heb ik wel geprobeerd om mijn assistent dit te laten doen. Hij selecteert er dan een heleboel die later allemaal weer gecancelled worden :? . Dus doe ik het zelf maar, is ook veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben kampioen geworden met Willem II, eindelijk (2010-2011). :*)
De laatste wedstrijden waren killing. Ajax, Feyenoord, PSV en ik maakten aanspraak op de titel. Het was echt heel close. Ik finishte uiteindelijk met één punt voorsprong op Feyenoord.

Rigters (NAC) had een belangrijk aandeel en werd topscoorder en speler vh jaar vd eredivisie. Hem heb ik nu verkocht voor 5M aan Ajax (kan oplopen tot 7,5M). Daar waren de supporters niet blij mee! Ik hoop dat zijn vervanger (jong deens talent) uit kan groeien tot het niveau van Rigters, zodat hij snel weer kan worden vergeten. Ik heb ook Samaras nog. Hij was de miskoop van vorig jaar (2,4M). Hij presteerde niet goed, vaak geblesseerd en zijn stats zijn omlaag gegaan. Maar omdat Rigters gratis kwam maakt dat het plaatje financieel gezien weer helemaal goed.

Helaas zijn een aantal key-players na dit jaar transfervrij, waaronder een van mijn oogappels Nik Besagno (VC/VM uit de VS, inmiddels 22) :'( . No way dat hij bijtekent. Hij kan zo overal naartoe, dan blijf je niet bij Willem II. Helaas pindakaas. Ook de Ceulaer gaat waarschijnlijk vertrekken. Daar ben ik ook helemaal niet blij mee. Misschien kan ik hem in de winterstop verkopen, zodat ik toch nog wat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe je specifiek spelers kan trainen en hoe je moet scouten? in stappen aub (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan je makkelijk op andere fora vinden:
SI Fora
Sort It Out SI Fora
The Dugout
Of lees het boekje wat bij de game zat. ;)

Ik heb net de kwalificatie voor de CL er op zitten.
1e ronde Pyunik 3-0 en 3-0
2e ronde Rosenborg 1-0 thuis en 0-0 uit
3e ronde AC Milan 0-2 thuis en 1-2 uit
Ik kwam uit nog wel op voorsprong tegen Milan, maar toen zetten ze ff aan en was het snel gebeurt. Score valt me nog mee. Nu 1e ronde UEFA Cup tegen AEK Athene. Dit moet ik wel kunnen hebben, denk ik. Competitie sta ik 8 punten voor op de nr 2, en die hebben 4 wedstrijden minder gespeeld... De nr 4 Shelbourne staat op 9 punten met evenveel wedstrijden (18).

Ik heb inmiddels ook de League Cup gewonnen. Het programma begint wel behoorlijk vol te raken, ik speel nu 2x per week een wedstrijd. Zeker als ik dan met een half jeugd-team nog een replay veroorzaak in de 2e ronde FAI Cup wordt het lekker druk.

Er wordt ook behoorlijk aan jeugd getrokken. Ik heb een paar talentjes van 16 en die spelen een paar wedstrijden en er wordt vervolgens al geboden door Sheffield Wednesday, Bolton, Norwich etc. Ik wil geen spelers meer kwijtraken want ik heb er net een paar verkocht en zo weer een kleine 4M verdient.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2006 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:23:
toevoeging: -1 betekent redelijk talent en -2 groot talent
*knip, lang verhaal*
volgens mij was dat door het laatst in cm01/02... het loopt nu van -1 tot -9, van klein naar groot talent!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, vind ik ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
Northwich Victoria Seizoen 2007/2008

Mijn derde seizoen in Northwiche zit erop en het was wederom een fantastisch jaar voor de plaatselijke FC. Northwich ligt overigens in Cheshire en de plaats heeft zo'n 50.000 inwoners. De club is opgericht in 1874 en echt grote successen zijn er nooit behaald.

Hoogtepunt was het bereiken van de halve finale in het FA Cup toernooi in 1884. De plaatselijke bevolking is dus niet echt verwend met sprankelende resultaten, tot nu toe dan. ;)

League 2007/2008

Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06064/Northwich-L2.jpg.xs.jpg

Wederom kampioen geworden. Het ging minder makkelijk als vorig seizoen maar dit had ik niet verwacht. Northampton ging lang aan de leiding (1e helft van de competitie stonden ze 1e) maar daarna ging het mis en kon ik profiteren van het puntverlies van Northampton. Bradford City deed ook lang mee voor het kampioenschap maar ze verloren hier en daar wat punten waardoor ik het kampioenschap kon pakken.

Man United won de Premier League voor Arsenal en Middlesbrough is weer terug op het hoogste seizoen dankzij een 1e plaats in het Championship. Minder goed ging het met Fulham. Na de degradatie uit de Premier League (vorig seizoen) eindigden ze dit seizoen op een laatste plaats in het Championship. Ik hoop overigens dat ik een kans maak om manager te worden van Fulham, als ze Coleman ontslaan. De finances zijn ook insecure (volgens mij zijn ze bijna failliet, prachtige uitdaging dus).

Cups 2007/2008

League Cup: 2e ronde verloren van Lincoln
LD Van Trophy: 2e ronde verloren op penalties van Notts County (speelde met reserves)

Het FA Cup toernooi was een groot sportief en financieel succes voor Northwich. Ik heb uiteindelijk de volgende resultaten behaald:

1e: Northwich - Chippenham (NON) 8-0
2e: Northwich - Watford (L1) 3-0
3e: Northwich - Q.P.R. (CH) 2-0
4e: Luton (PRM) - Northwich 1-1
Northwich - Luton (PRM) 2-2 (5-4 w.n.s)
5e: Northwich - Barnet (L2) 2-0
6e: Northwich - Newcastle (PRM) 1-0
Semi-Final: Crystal Palace (CH) - Northwich 2-1 op Wembley voor 45.000+ toeschouwers
Final: Crystal Palace - Chelsea 0-0 (4-3 w.n.s)

Ik had geluk met de vele thuiswedstrijden en ben eigenlijk alleen weggespeeld door Crystal Palace.

Totaalplaatje over 3 seizoeen:
-Games played: 167
-Games won: 119
-Games drawn: 39
-Games lost: 9

Selectie
Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06064/Northwich-team0708.jpg.xs.jpg
Heel veel nieuwe jonge gezichten en een aantal oude rotten (Fowler, Glass). Glass gaat overigens weg aan het eind van het seizoen. Ik kreeg een bod van 300k (10 zijn waarde) en dat kon ik gewoon niet weigeren.

Beste speler (rating / topscorer)
Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06064/craig_campbell08.jpg.xs.jpg

Hij is al eerder voorbijgekomen in het vorige topic. Maar deze speler is echt geweldig belangrijk voor mijn team. Misschien verkoop ik hem in zomerstop weer voor een smak geld :D.

Beste spelers (qua stats)
Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06064/Scott_Morrison.jpg.xs.jpg
Mijn linksback. Snel, sterk en een harde werker.

Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06064/sam-hall.jpg.xs.jpg
Vorig seizoen voor 26k van Leek town gekocht en dit seizoen definitief doorgebroken. Is ook jeugdinternational voor Engeland. Zijn fysieke stats zijn niet echt fantastisch en ook een lage determination. Hij zal dus nooit echt geweldig worden maar hij is zeker goed genoeg voor Championship-niveau. Tot nu heb ik een transfer afgehouden en hij nog tevreden als speler van Northwich (ben favourited personnel, dus helpt een beetje).

Ik heb Rogers trouwens gehouden als keeper, hij ging uiteindelijk toch nog accoord met mijn voorstel (75% van zijn eis).

Doelstelling voor volgend seizoen: Ik heb erg veel zin in de baan als manager van Fulham (als ik kans maak) en als Fulham komt stap ik zeker over. Zo niet dan blijf ik lekker bij Northwich. Ik heb 2,500,000 GBP transferbudget en zit 25k onder het wagebudget. Trainings complex wordt ieder jaar verbeterd en heb nu al top facilities met een youth academy en deze zomer worden ze weer verbeterd. Hopelijk krijg ik nu meer en betere regens.

Ik moet wederom op zoek naar een ervaren middenvelder en dat lukt niet erg (ben al 3 maanden aan het scouten). Daarnaast is het afwachten wie er blijft en wie er weggaat. Northwich is een selling team anders krijg ik de begroting niet rond en dat houd het ook spannend. Ik dus ook continu aan het scouten voor mogelijke versterkingen (kost behoorlijk wat tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

vinnyb schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 20:48:
[...]
volgens mij was dat door het laatst in cm01/02... het loopt nu van -1 tot -9, van klein naar groot talent!
Sterker nog, je hebt zelfs nog een -10

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Sherlock schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:13:
[...]
Sterker nog, je hebt zelfs nog een -10
gaaf! (8> ik zat al te twijfelen of het tot -9 of -10 ging! Niet dat je er verder wat aan hebt tijdens het gamen... maarja... B)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me effe stil gehouden want ik wilde eerst een succes verhaal neer zetten. En das gelukt :).
Bij het zoeken naar een club is het Olympique Lyon geworden. Toch een topclub maarja.

Seizoen 1
Als je begint krijg je zo'n 5 miljoen budget. Niet veel want de club is heel erg rijk (budget 111 miljoen). Je krijg een redelijk goede selectie, waarvan Juninho en Fred de beste zijn, de verdediging is zeer zwak. De enige aankoop die ik heb gedaan van VD Borre.

De prestaties:
Winst:
- Competitie
- Franse Supercup
- Beker
- Uefa Cup

In de competitie ging het altijd al goed, eindstand:
Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/8796/competitie1lp.th.jpg

De selectie:
Afbeeldingslocatie: http://img417.imageshack.us/img417/4851/selectie1lf.th.jpg

Het ging goed in de Uefa Cup, maar toen ik Inter tegen kwam in de finale dacht ik: dit wordt een martel partij, maar dat viel mee :D :
Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/5161/uefacup5sm.th.jpg

Beste speler/topscorder:
Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/7979/fred6wd.th.jpg

Aan het eind van het seizoen kreeg ik dit bericht :D :
Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/3563/manager7vr.th.jpg

En nog een overzicht tot slot:
Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/1312/overzicht3xj.th.jpg

Liefst reacties er op, anders denk ik dat ik ze voor niks typ ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:46:
Ik heb me effe stil gehouden want ik wilde eerst een succes verhaal neer zetten. En das gelukt :).
Bij het zoeken naar een club is het Olympique Lyon geworden. Toch een topclub maarja.

Seizoen 1
Als je begint krijg je zo'n 5 miljoen budget. Niet veel want de club is heel erg rijk (budget 111 miljoen). Je krijg een redelijk goede selectie, waarvan Juninho en Fred de beste zijn, de verdediging is zeer zwak. De enige aankoop die ik heb gedaan van VD Borre.

De prestaties:
Winst:
- Competitie
- Franse Supercup
- Beker
- Uefa Cup

In de competitie ging het altijd al goed, eindstand:
[afbeelding]

De selectie:
[afbeelding]

Het ging goed in de Uefa Cup, maar toen ik Inter tegen kwam in de finale dacht ik: dit wordt een martel partij, maar dat viel mee :D :
[afbeelding]

Beste speler/topscorder:
[afbeelding]

Aan het eind van het seizoen kreeg ik dit bericht :D :
[afbeelding]

En nog een overzicht tot slot:
[afbeelding]

En dat zonder te cheaten })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof je me niet? Ik heb echt niet gecheat. Dat zweer ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik heb Fred deze zomer (2007) gekocht voor €36,5M voor mijn Chelsea (Adriano en Zlatan willen niet komen en Torres was niet super geweldig vorig seizoen, beetje competitie kan geen kwaad). Hopelijk schiet hij ze lekker binnen dit seizoen, anders kan ik weer uitkijken naar een nieuwe spits (om het geld is het mij niet te doen :Y))

Hebben jullie trouwens ook dat nationale bonden je opeens een contract aanbieden? Bij mij kwam plots Denemarken vragen of ik bondscoach wilde worden. Denemarken, wat moet ik daar nu weer mee :? :Y)
Ten eerste wil ik nog helemaal geen bondscoach worden en als ik het al word, zal het toch echt Nederland of iets vergelijkbaars zijn :P

edit: kun je trouwens een screenshot van Fred posten in de Engelse taal? Dat "Nederlands" begrijp ik niet hoor :/

[ Voor 9% gewijzigd door Benotti op 10-02-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ontslag genomen bij Malta. Na twee keer een 0-4 tegen Schotland en Armenië vond ik het te veel negativiteit. Geen zin om zulke stumperds te coachen. :) Die gasten kunnen gewoon echt niets met een bal.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bladiebla...

Doe je ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW

Seizoen 1

-----knip--------
Netjes, maar inderdaad wat je zelf zegt, het is weer een topclub.
En hoe bedoel je verdediging zwak, mat Caçapa, Cris en Reveillere kun je niet echt spreken van een zwakke verdediging. Enige wat je moet hebben zou een linksback zijn.

En je moet Ben Arfa meer laten spelen. Die gast is veel beter dan Malouda. In het begin misschien nog niet echt, maar na 2 seizoenen zie je het wel. En hij doet het over het algemeen ook beter qua punten en zo en hij had ook nog eens 2x gescoord bij mij voor de supercup tegen auxerre toen ik hem in de 70ste minuut (ongeveer) inbracht als wissel.
offtopic:
Ja heb ook ooit met lyon gespeeld maar vond niet echt een uitdaging, competitie is te simpel, net zoals nederlandse competitie. Engelse en Italiaanse zijn de echt moeilijke competities.

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 10-02-2006 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe is niet zo lullig, maar idd. Je kunt jezelf een hele dikker veer in je reet stuwen. Klasse! _/-\o_
Stap nu bv in dezeflde game over naar een kleiner team en maak de uitdaging weer wat groter, en zo ga je steeds een stapje verder. Wel de tegenovergestelde richting zoals de meeste van ons hier het spelen, maar zo is iedereen begonnen. Je hebt iig succes geboekt. Zo willen we het zien :)

klein vraagje, hoe doet Diarra het, blinkt niet echt uit volgens mij :/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: kun je trouwens een screenshot van Fred posten in de Engelse taal? Dat "Nederlands" begrijp ik niet hoor :/
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/41/fredeng9oo.th.jpg
Ep0ss schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:41:
[...]

Netjes, maar inderdaad wat je zelf zegt, het is weer een topclub.
En hoe bedoel je verdediging zwak, mat Caçapa, Cris en Reveillere kun je niet echt spreken van een zwakke verdediging. Enige wat je moet hebben zou een linksback zijn.

En je moet Ben Arfa meer laten spelen. Die gast is veel beter dan Malouda. In het begin misschien nog niet echt, maar na 2 seizoenen zie je het wel. En hij doet het over het algemeen ook beter qua punten en zo en hij had ook nog eens 2x gescoord bij mij voor de supercup tegen auxerre toen ik hem in de 70ste minuut (ongeveer) inbracht als wissel.
offtopic:
Ja heb ook ooit met lyon gespeeld maar vond niet echt een uitdaging, competitie is te simpel, net zoals nederlandse competitie. Engelse en Italiaanse zijn de echt moeilijke competities.
Klopt wel ja, maar 'k wil eerst echt een goede manager worden, en dan een kleinere club gaan trainen, heb het wel naar m'n zin bij Lyon.
Verdediging: Nja, waren niet echt opgewassen tegen het grote geweld. Verder deden ze het wel aardig. Heb nu Kompany er bij. Alleen die linksback, ik kan maar geen goede vinden, jammer dat ik het bij jullie niet meer mag vragen.
Ik heb al geprobeerd: Chivu, Maxwell, Carragher, Del Horno. Maar niemand wil komen. En talenten ken ik niet...Ach 'k zoek maar weer verder...
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:12:
[...]
klein vraagje, hoe doet Diarra het, blinkt niet echt uit volgens mij :/ ?
Diarra doet het idd slecht, netzo als Juninho, maar beide waren dan ook erg lang geblesseerd (Diarra 4 maanden, Juninho in totaal een maand of 7-8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
spoiler:
Darijo Srna - Shakthar Donetsk

Je mag er wel om vragen, maar niet continu, dit topic is eigenlijk bedoeld voor verhalen en ervaringen en niet een "ik-moet-een-speler-goed-en-goedkoop-maar-ben-te-lui-om-zelf-te-zoeken" topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm, de loan-AI mag wel wat intelligenter...

Heb hier een reserve-speler zitten die 3-5 maanden geblesseerd is. Komt er een loan offer voor hem, die accept ik. Word de loan-deal gecancelled omdat hij de medische keuring niet doorkwam.

Like doh....

Edit: omg, en daarna doen ze doodleuk hetzelfde offer nog een keer opnieuw |:(

[ Voor 15% gewijzigd door wildhagen op 10-02-2006 21:09 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ep0ss schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:06:
spoiler:

Je mag er wel om vragen, maar niet continu, dit topic is eigenlijk bedoeld voor verhalen en ervaringen en niet een "ik-moet-een-speler-goed-en-goedkoop-maar-ben-te-lui-om-zelf-te-zoeken" topic.
Thx, ik zal zeker niet meer steeds om spelers vragen ;).
Ben inmiddels trainer van Nederland :) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:10:
[...]

Thx, ik zal zeker niet meer steeds om spelers vragen ;).
Ben inmiddels trainer van Nederland :) :P.
Ja het staat zo lullig als je hier gaat vragen wie je in het Nederlands Elftal moet opstellen :+
Overigens respect voor de aanstelling _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja, 'k weet het..., ik zal dat heus niet vragen, als je niet weet wie je moet opstellen ben je niet ''een van de grootste Nederlandse managers ;)''. Copywriter: heb jij zo'n bericht al gehad? :P.

Effe een kleine vraag: Als ik m'n saved-game comprimeer, gaat er dan wat verloren ofzo? of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 22:23:

Effe een kleine vraag: Als ik m'n saved-game comprimeer, gaat er dan wat verloren ofzo? of hoe zit dat?
Vergelijk het maar met zippen. Minder ruimte, meer tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Longhorn-Vista

Als we maar kennen zien dat je zelf ook je best doet. Wie ben ik om te bepalen wat jij wel en niet mag doen? Ik gaf ook alleen maar aan wat ik zelf het fijnste vind, en blijkbaar vonden meer mensen dat met mij. Zo zijn we dit topic nou eenmaal gewend. FOK! variant is echt belabberd, maargoed daar wil iedereen ook gewoon zoveel mogelijk posts plaatsen zonder samenhang. Hier is het serieus (althans dat is het streven). Als je zoals nu met resultaten komt, dan stijg je in onze achting en zijn we nog wel eens bereid een vraag te beantwoorden mbt bv het zoeken van een goede linksback oid. We zijn de beroerste niet hier :)

Mijn 6weken FM pauze (ivm studie) is over, ik mag weer gaan spelen. Komende weken mijn game met Mechelen/Stoke City maar eens verder gaan, volgt er wel weer een verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehaa, ik zit heb mijn Cobh Ramblers (Ire) naar de groepsfase van de UEFA Cup geloodst! Na dus uitgeschakeld te zijn door AC Milan in de 3e kwal CL, heb ik in de eerste ronde UEFA Cup een 0-0 en 2-0 tegen AEK Athene neergezet.

Beide doelpunten door een verdediger. De eerste 'bedoelt', de tweede door de 'positie'-bug, waardoor de extra verdediger in de spits stond en m'n spits achterin. Wel bizar dat die goede spits met oa finishing 17 de bal er in een paar 1-op-1 situaties niet in krijgt en een reserve DC met alleen hoge tackling en fysiek het wel flikt. Nu is het hele team alleen pissed omdat ik zei dat ze elke wedstrijd zo moesten spelen.

Ik vind het sowieso lastig hoe je reacties soms uitpakken. Een speler die net 9mnd erbij is wil al weer weg omdat ie zo ambitieus is en hier alles al bereikt denkt te hebben. Zeg ik dat ik liever heb dat ie blijft zodat we meer kunnen winnen, gaat ie zeuren dat ie getreiterd wordt en wil op de transferlijst. Voor een goed bod verkoop ik 'm echt wel, maar ik heb liever dat ie blijft. Ik mis toch vaak dat je enige nuance in uitspraken kan aanbrengen.

Groepsfase UEFA Cup wordt kansloos, ik moet tegen: Tottenham, Besiktas, HSV en Espanyol. Helaas niet thuis tegen Tottenham en de meeste wedstrijden speel ik in het begin van de winterstop, maar tis goed voor de financiën. In 2 en een half seizoen van -30k naar +10M dus tijd om professional te worden en een fatsoenlijk trainingsveld neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 13:11

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb het spel van de week ook maar eens opgestart. Toch maar voor Ajax gekozen, maar wel op een andere manier dan normaal, ik wil zoveel mogelijk Nederlandse spelers hebben.

Dus gelijk de 'toppers' verkocht: Maxwell, Trabelsi, Grygera en Escude. Ik heb nu een compleet Nederlands basis elftal, alleen mijn reserves zijn nog wel buitenlanders. In de competitie gaat het redelijk, wel 2 v/d 5 gelijk, andere drie gewonnen, wel veel kansen in beide wedstrijden.

Europees gaat lekker. Maccabi Haifa met 3-0 en 1-0 weer terug gestuurd, in de poule met Celtic, Dinamo Kiev en Arsenal zijn er ook mogelijkheden, helemaal na een mooie 2-0 overwinning op Celtic in Hampden Park.

Ik wil ook de echte Ajax manier spelen, dus 4-3-3 met echte buitenspelers. En da's lastig, echte toppers zijn er niet en mijn favoriet Dave v/d Berg kan ik met geen mogelijkheid losweken bij Utrecht.

Ook heb ik een heel jong team, een speler van 35, een van 31, de rest allemaal rond de 21. De belangrijkste spelers hebben langlopende contracten, er staan nu al wat talenten klaar, dus ik hoop dat ik van het bestuur de kans krijg me te bewijzen, ondanks dat het kampioenschap in het eerste jaar iets te hoog gegrepen lijkt. Ik speel meestal met de volgende basis:

Stekelenburg; v/d Struijk, Heitinga, De Jong, Lindenberh; Sneijder, Maduro, Emmanuelson; de Boer, Huntelaar en Wisse, afhankelijk van de tegenstander een aanvallende of een verdedigende 4-3-3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:

Bedankt, maar het is een non-eu speler, en daardoor kon ie niet komen :'(.
Toen is het ... Geworden, voor 22 miljoen ;).
spoiler:
Fábio Aurélio - Valencia

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 11:56 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.