Ik ben meer als 6 jaar klant bij @home kabel kapitalen
aan telefoon kosten bij hun help desk uit gegeven , de laatse keer was de maat vol , na 20 minuten wachten voor dat ik iemand van hun helpdesk aan de lijn hadt (de derde keer in een week tijd ) werd ik door verwezen naar de tech,dienst na daar weer 45 minuten in de wacht gestaan te hebben ,opgehangen en weer de helpdesk gebeld ,na nog maals 17 minuten wachten eindelijk weer iemand van de help desk , verteld dat ik met hun ticket nr al 45 minuten bij de tech dienst in de wacht stond ( a 10 cent per minut ) werd mij doodleuk medegedeeld dat er 38 !!!!!!!!! wachtende bij de tech dienst voor mij waren ,tell uit je winst !!!!
En dit alles om dat en mijn internet er regelmatig uitviel en mijn snelheid (ik was geabonneerd op @home intensief 8000 KB down load a 47.95 per maand ) down ging van net een goede 7000 KB naar 2000KB naar 20 kb en zelfs naar 0 kb wat betekend dat ik wel online was maar dat was het dan ook ,
Dus mijn @home abbonement op gezegd en een ander provider genomen ,
Ik heb nu ADSL Orange Family .en betaal nu maar incluse draad loze modem en telefoon (4 cent start tarif en zo lang aan de phone hangen als je wilt voor 4 cent en bellen naar andere Orange klanten zelfs gratis ) 32.95
En mijn snelheid is nu

Your current bandwidth reading is:
9.19 Mbps (ATM line rate)
which means you can download at 1022.48 KB/sec. from our servers.
gemeten met een cistron speed test
Dus niet zeuren over @Home maar gewoon een ander provider nemen , als je al een jaar bij @home bent dan bedraagt de opzeg termijn 4 weken .
En je gelooft het of niet de tantes van @Home hebben me plat gebeld en gouden bergen beloofd als ik maar bij hun bleef ,gratis draad loze moden ,gratis aan sluiten , 2 maanden gratis internet ,
maar dat zou betekenen dat ik weer een jaar lang de ellende van een falende en wisselende internet verbinding had .
Nee laat mij nu maar lekker tot nu toe op ASDL bij ORANGE , er zijn mischien betere maar tot nu toe ben ik heel tevreden .
Bellen via ADSL heeft nog een voordeel , ik hadt eerst belplus bij KPN vast recht ongv. 20.00 Euro per maand , dat kon ik nu om zetten naar BelBasis ongv. 8.00 Euro per maand ,
Je moet een telefoon aansluiting houden of hebben om ADSL te hebben
je kan dit via Orange laten lopen (aan sluiting KPN 7.00 Euro ) maar het is beter de KPN BelBasis te nemen , Mocht je internet er voor welke reden dan ook uit vallen dan kan je in nood geval nog altijd tegen een duurder tarief bellen via KPN .
Dus nu een goede konstande snelle ADSL verbinding van Your current bandwidth reading is:
9.19 Mbps (ATM line rate)
which means you can download at 1022.48 KB/sec. from our servers. en nog eens ongv. 25,00 Euro per maand goedkoper
Groetjes Dutchy