Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 19.008 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
NMe schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:15:
[...]

NOFI, maar waarom lees je dan niet eerst het topic even? Dan had je ook gezien dat er wel iets op stapel staat maar dat het klaar is wanneer het klaar is. ;)
offtopic:
De laatste pagina gepakt en daar ging het over een iPhone app en de eerste 2 pagina's ging over dat het niet zou gaan.
Aan een iPhone-app hebben de meeste mensen niets, daarom dat ik expliciet Opera noemde.

Daarbij mag een beetje porren altijd wel, toch? ;)

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 20-09-2009 13:18 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:22

crisp

Devver

Pixelated

JvS schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:01:
[...]

Dat jij er als techneut geen meerwaarde in ziet, betekent niet dat er niet veel vraag naar is. Iedereen die ik ken met een iPhone gebruikt de nu.nl app, de gmail app, de buienradar app. Op zo'n mobiel apparaat werkt dat net even wat lekkerder en sneller dan via een snelkoppeling van een browser blijkbaar.

Ik gebruik ook een gmail app op mijn nokia n71. Er is veel vraag naar, dus dat zou naar mijn mening een goede reden zijn om een app te ontwikkelen.
Punt is dat het niet een kwestie is van 'even een app' ontwikkelen. Als je ongeveer 60% van je publiek wilt kunnen bedienen moet je al zo'n 6 platforms ondersteunen. Daar is expertise voor nodig die we niet hebben en uitbesteden kost de hoofdprijs. Daarbij is dan nog de vraag wat je precies wilt ontsluiten in een app (en wat niet, en in hoeverre een dergelijke app dan nog wel meerwaarde biedt) en of je ueberhaupt de kosten kan terugverdienen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^ Zijn er overzichten van de verdeling van mobiele platformen die tweakers.net/GoT bezoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

crisp schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:20:
[...]

Punt is dat het niet een kwestie is van 'even een app' ontwikkelen. Als je ongeveer 60% van je publiek wilt kunnen bedienen moet je al zo'n 6 platforms ondersteunen. Daar is expertise voor nodig die we niet hebben en uitbesteden kost de hoofdprijs. Daarbij is dan nog de vraag wat je precies wilt ontsluiten in een app (en wat niet, en in hoeverre een dergelijke app dan nog wel meerwaarde biedt) en of je ueberhaupt de kosten kan terugverdienen...
Ik denk dat je dat kosten terugverdienen wat breder zou kunnen zien. Sites als nu.nl en buienradar.nl zullen met die app waarschijnlijk helemaal niet direct geld verdienen. Wel zorgt het voor waardering bij gebruikers en de opvatting over de bruikbaarheid en gebruikersvriendelijkheid van een site. Dat kan ook in waarde worden uitgedrukt.

Wat ik eigenlijk wel jammer vindt in deze discussies met de ontwikkelaars, is dat er altijd in 'waarom zouden we dit doen' wordt gesproken en er veel in bezwaren gedacht wordt. Bij een nieuw verzoek zijn de eerste paar antwoorden regelmatig degene die beargumenteren waarom je dit niet zou kunnen doen. Ik respecteer het werk van ontwikkelaars en hun kunde om de site bruikbaar en snel te maken (ik vind het echt een goede en bruikbare website), maar het gevoel bekruipt me regelmatig dat er behoorlijk vanuit een 'programmeurs/beta-blik/visie' naar bepaalde verzoeken gekeken wordt.

Da's jammer.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

JvS schreef op maandag 21 september 2009 @ 12:56:
Ik denk dat je dat kosten terugverdienen wat breder zou kunnen zien. Sites als nu.nl en buienradar.nl zullen met die app waarschijnlijk helemaal niet direct geld verdienen. Wel zorgt het voor waardering bij gebruikers en de opvatting over de bruikbaarheid en gebruikersvriendelijkheid van een site. Dat kan ook in waarde worden uitgedrukt.
Ja, alleen iemand moet die rekening uiteindelijk betalen en die moet je dan wel kunnen overtuigen van de voordelen en op welke manier die deze investering terug kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
[...]
Ik respecteer het werk van ontwikkelaars en hun kunde om de site bruikbaar en snel te maken (ik vind het echt een goede en bruikbare website), maar het gevoel bekruipt me regelmatig dat er behoorlijk vanuit een 'programmeurs/beta-blik/visie' naar bepaalde verzoeken gekeken wordt.

Da's jammer.
Ik vermoed dat dit gewoon puur komt door het al volzitten qua werk.

Je kan wel de meest mooie dingen gaan bedenken, helemaal uitwerken en op de planning gooien voor 2012 maar dat is ook zo zonde van het uitwerken.

Als er weinig tijd is, dan moet er gewoon achter elke wens een goede beargumentering zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

[...]

Wat ik eigenlijk wel jammer vindt in deze discussies met de ontwikkelaars, is dat er altijd in 'waarom zouden we dit doen' wordt gesproken en er veel in bezwaren gedacht wordt. Bij een nieuw verzoek zijn de eerste paar antwoorden regelmatig degene die beargumenteren waarom je dit niet zou kunnen doen. Ik respecteer het werk van ontwikkelaars en hun kunde om de site bruikbaar en snel te maken (ik vind het echt een goede en bruikbare website), maar het gevoel bekruipt me regelmatig dat er behoorlijk vanuit een 'programmeurs/beta-blik/visie' naar bepaalde verzoeken gekeken wordt.

Da's jammer.
Met waardering kan je alleen geen werknemers betalen, dat is wel een nadeel.

Ik denk trouwens dat als iemand zelf een t.net app zou bouwen, t.net daar niet sowieso negatief tegenover zou staan. Alleen ze zien er zelf de meerwaarde t.o.v. de huidige methoden niet in en dan zijn er meer dingen om aan te werken dan iets wat praktisch geen meerwaarde bied.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Met waardering bind je wel bezoekers aan je site. En daarmee kan je wel werknemers betalen.

Dat bedoel ik met een andere blik naar kosten/baten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JvS schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:13:
Met waardering bind je wel bezoekers aan je site. En daarmee kan je wel werknemers betalen.

Dat bedoel ik met een andere blik naar kosten/baten kijken.
Denk je nu echt dat je dat aan de devvers moet uitleggen? :? Degene die het goed moet keuren is het management, en het management moet zich weer verantwoorden aan VNU. Als ze de beschikbare devtijd kunnen gebruiken om iets te realiseren dat direct geld in het laatje brengt dan ga je er een hele harde kluif aan hebben om het management twee treden hoger op de ladder te overtuigen van het feit dat die andere wijziging, die "niets oplevert" een hogere prioriteit moet krijgen. Ongeacht wat jij nu wel of niet graag wil zien.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

NMe schreef op maandag 21 september 2009 @ 14:16:
[...]

Denk je nu echt dat je dat aan de devvers moet uitleggen? :?
Neehoor. Jammer dat je dat er in leest. Je gaat dan compleet voorbij aan mijn punt. Ik geef alleen aan dat er hier altijd in (technische) bezwaren wordt gedacht.

Er wordt op een voorstel gewoon naar mijn gevoel vaak ronduit negatief gereageerd. Niet 'Ja goed idee, je zou dan zus en zo kunnen doen, we leggen dit voor. Hou er alleen rekening mee dat we geen budget hebben', maar er komt eerder een antwoord als: 'jamaar een mobiele site is leuk, maar dan moeten we 'bezwaar1', 'bezwaar2', en dan wil die ineens ook zus en zo erbij, en moeten we dat ook allemaal maar doen? En daarnaast hoe weet je dat onze doelgroep uberhapt een mobiele site wil hebben?' ...

Terwijl sites met veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder budget en minder affiniteit met state-of-the-art techniek al tijden vrolijk goed werkende, eenvoudige fora hebben voor mobiele weergave.

Hier lijk je altijd eerst tegen een muur van bezwaren aan te lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 21-09-2009 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat mobiele presence tegenwoordig steeds belangrijker wordt zijn we ons van bewust hoor, en daar is ook al een stap gezet. Echter kunnen we qua kosten/baten datzelfde (nog) niet verantwoorden als je het hebt over specifieke mobile apps.

Dat is geen technisch bezwaar maar een economische afweging. Er gaan wel technische redenen aan vooraf die zorgen dat de kosten om dergelijke apps te bouwen en onderhouden (onnodig) hoog zijn, en dat heeft natuurlijk te maken met versnippering van de markt en gebrek aan standaardisatie. De markt is wat dat betreft gewoonweg nog niet 'mature' genoeg om kostenefficient te zijn als mobile niet je core-business is.

[ Voor 4% gewijzigd door crisp op 21-09-2009 15:10 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solax
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07-2021
crisp schreef op maandag 21 september 2009 @ 15:07:
[...]

Dat mobiele presence tegenwoordig steeds belangrijker wordt zijn we ons van bewust hoor, en daar is ook al een stap gezet. Echter kunnen we qua kosten/baten datzelfde (nog) niet verantwoorden als je het hebt over specifieke mobile apps.

Dat is geen technisch bezwaar maar een economische afweging. Er gaan wel technische redenen aan vooraf die zorgen dat de kosten om dergelijke apps te bouwen en onderhouden (onnodig) hoog zijn, en dat heeft natuurlijk te maken met versnippering van de markt en gebrek aan standaardisatie. De markt is wat dat betreft gewoonweg nog niet 'mature' genoeg om kostenefficient te zijn als mobile niet je core-business is.
Ik denk dat JvS bedoelde dat jullie "denken in problemen" in plaats van "denken in mogelijkheden".
En dat siert jullie inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Solax schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:02:
[...]

Ik denk dat JvS bedoelde dat jullie "denken in problemen" in plaats van "denken in mogelijkheden".
Ik denk dat jij gewoon niet inziet dat er geen developertijd voor beschikbaar is omdat die druk zijn met dingen die wél direct brood op de plank brengen. Misschien dat je daar niet blij mee bent maar uiteindelijk zou jij ook doen wat er nodig is om gewoon op de beste manier rond te blijven komen. In economisch slechte tijden blijven dingen zoals dit dan gewoon helaas langer liggen, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:50
Solax schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:02:
[...]

Gelukkig maakt tweakers de afweging om áls ze iets maken iets goeds te maken. Wat nu dus neerkomt op, in plaats van een halfbakken app die op 1 device werkt, gewoon de site geschikt maken voor mobile gebruik via grades. Dan duurt het langer door economische afwegingen, maar heb je wel iets waar je over een paar jaar nog wat aan hebt en iedereen met een mobile device wat aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solax
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-07-2021
NMe schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:09:
[...]

Ik denk dat jij gewoon niet inziet dat er geen developertijd voor beschikbaar is omdat die druk zijn met dingen die wél direct brood op de plank brengen. Misschien dat je daar niet blij mee bent maar uiteindelijk zou jij ook doen wat er nodig is om gewoon op de beste manier rond te blijven komen. In economisch slechte tijden blijven dingen zoals dit dan gewoon helaas langer liggen, so be it.
Ik zie dat heus wel in en keur dat ook niet af. Maar nu praat je weer in "problemen" en zoek je niet naar oplossingen. Op die manier sloop je ieder idee of mogelijkheid om toch verder te komen. En juist in deze slechte economische tijd is dat erg belangrijk of niet? Is het niet juist nu belangrijker om te innoveren?

Echte innovatie komt niet met denken in problemen. Wat tweakers ook zou kunnen doen is simpelweg vrijwilligers vragen die gratis meehelpen te denken en te ontwikkelen voor mobiele apps. Hoeft Tweakers niets te kosten en levert een win-win situatie op voor zowel de achterban als de medewerkers van tweakers. Ik zeg niet dat dit idee gaat werken (doe aub geen moeite dit te ontkrachten), maar toont wel dat het denken in mogelijkheden een stuk productiever is en meer vooruitgang met zich meebrengt, dan het denken in problemen.

Als mensen dit nu nog niet begrijpen zijn er een hoop mensen bedrijfsblind. :/ Dat is begrijpelijk, maar wel erg ongezond voor een bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het zelfde doet als m.fok.nl als basis ben je er al uit.
Ook de forum van fok kan zien of je mobiel bent of niet.
Wat gebruiken ze .
En kan dit 1 op 1 overgezet worden.

Trouwens windows mobiel 2003se (ja die ouwe zooi)
Kan je lekker tweakers en got mee kijken zonder problemen (geen flash wat een zegen)

Windows mobiel 6.0 tot 6,5 is het een drama .
Alles sloom laden en je ziet eigelijk geen mobiel versie maar een complete web pagina zoals een desktop.
Met een melding dat je een ouwe internet explore gebruikt.

Ik vind dit vreemd eigelijk.
Hoe stuurt windows mobiel 2003 jullie forum en webpagina aan . (deze heeft dit probleem niet)
En er word ook geen melding geven dat je een ouwe internet explore gebruikt.

Als dat uit gezocht kan worden kan je misschien via een link alleen die gevens door sturen naar je pda of mobiel via de nieuwe ie of mini opera.

Er is echt een verschil tussen tweakers.mobi en tweakers.net via windows mobiel 2003se .

Humm je kan beter zelf even een ouwe pda pakken met windows mobiel 2003 .
En zelf even kijken hoe dat er uit ziet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Solax schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Ik zie dat heus wel in en keur dat ook niet af. Maar nu praat je weer in "problemen" en zoek je niet naar oplossingen. Op die manier sloop je ieder idee of mogelijkheid om toch verder te komen. En juist in deze slechte economische tijd is dat erg belangrijk of niet? Is het niet juist nu belangrijker om te innoveren?
Het is juist nu belangrijk om op korte termijn winst te blijven draaien. Innoveren is best maar alleen als het ook direct wat oplevert. Innovaties die niet direct of niet aantoonbaar wat opleveren blijven dan vanzelf liggen.
Echte innovatie komt niet met denken in problemen.
Als je problemen ziet voordat je ze tegenkomt kun je ze anders wel direct oplossen. Er is niks mis met denken in problemen als je dat op een constructieve manier doet.
Wat tweakers ook zou kunnen doen is simpelweg vrijwilligers vragen die gratis meehelpen te denken en te ontwikkelen voor mobiele apps. Hoeft Tweakers niets te kosten en levert een win-win situatie op voor zowel de achterban als de medewerkers van tweakers. Ik zeg niet dat dit idee gaat werken (doe aub geen moeite dit te ontkrachten), maar toont wel dat het denken in mogelijkheden een stuk productiever is en meer vooruitgang met zich meebrengt, dan het denken in problemen.
Hoe brengt een mogelijkheid die per definitie nooit uitgevoerd gaat worden in godsnaam iets mee? Tweakers.net hecht belang aan kwaliteit en gaat dus nooit de bedrijfsstempel plakken op een product dat niet in-house ontwikkeld is of waar niet anderszins de kwaliteit van gegarandeerd kan worden. Een puur fictieve mogelijkheid noemen klinkt misschien positiever maar lost het probleem niet op. Je hebt veel meer aan realisme dan aan fantasie.
Als mensen dit nu nog niet begrijpen zijn er een hoop mensen bedrijfsblind. :/ Dat is begrijpelijk, maar wel erg ongezond voor een bedrijf.
Laat ik eerst nog eens benadrukken dat ik niets te maken heb met het runnen van het bedrijf. En daarnaast nog eens dat ik heel graag een goeie mobiele versie van het forum zou zien. Maar: anderen bedrijfsblind noemen en vervolgens als alternatieve oplossing zeggen dat het ook door vrijwilligers in elkaar geknutseld kan worden...nee, daar maak je bij mij geen indruk mee. ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:37:
Als je het zelfde doet als m.fok.nl als basis ben je er al uit.
Ook de forum van fok kan zien of je mobiel bent of niet.
Oh, natuurlijk! Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben! We hoeven alleen maar te zeggen in de code "doe hetzelfde als Fok!" en het werkt!
/sarcasme

Het kost nog steeds developmenttijd; waarschijnlijk meer dan er nu beschikbaar is en gegarandeerd meer dan wat jij hier nu voorspiegelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Kort vraagje: Is er underground al over gesproken en misschien tot een oplossing gekomen? Of laat ik het anders verwoorden: Is er al een status? (Komt niet, Gaat komen maar nog niet aan begonnen, Lange Termein Iets, Stort een ton en het komt er etc :+ )

Ik vind het erg jammer dat dit er niet is; maar ik weet wel als Tweakers.net iets doet, dan is het ook goed. Dus daarom kan ik wel wachten. In Opera ziet GoT er aardig uit op een Xperia X1. Alleen zit ik te wachten op mobiles met reso's van 1024x768, dat surft net wat lekkerder :)

Maar goed: Is er al wat meer bekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

plan: Tweakers.net verbetert mobiele ondersteuning
Op dit moment worden de 'grades' nog niet overal in onze code gebruikt. Op de frontpage index zijn al wel een paar voorbeelden te vinden, zoals de weergave van de reviews-carrousel en de pricewatch-producten, maar het zal nog even duren voordat heel Tweakers.net 'gegraded' is. Ook het forum zal daarbij natuurlijk betrokken worden

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zonder ook maar iets van de technische kant van T.net te weten...: Is het niet relatief simpel mogelijk om in ieder geval de grades wbt het menu, de tracker, etc. op het forum in te schakelen? Natuurlijk blijft de content nog log en a-mobiel, maar dan zijn we in ieder geval van dat grote menu af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen optie om basis van opensource te ontwikkelen? Dan scheelt het ook kosten.

Anders dmv een eigen ontwikkelde API?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 09:58:
Is het geen optie om basis van opensource te ontwikkelen? Dan scheelt het ook kosten.

Anders dmv een eigen ontwikkelde API?
Dat is zowieso geen optie, dat is al eerder aangegeven ;)
TheZeroorez schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:41:
[...]

Zonder ook maar iets van de technische kant van T.net te weten...: Is het niet relatief simpel mogelijk om in ieder geval de grades wbt het menu, de tracker, etc. op het forum in te schakelen? Natuurlijk blijft de content nog log en a-mobiel, maar dan zijn we in ieder geval van dat grote menu af :P
Vind ik ook. Als die kleine dingen al worden doorgevoerd ben ik helemaal gelukkig. Eventueel zou je voor het forum ook nog kunnen kiezen om bepaalde linkjes, zoals van topictitels en paginanummers een paar punten groter te maken zodat het forum met touchscreentelefoons goed te gebruiken is.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor het doortrekken van de devicegrades naar het forum moet er technisch eerst nog een forse ingreep gedaan worden in het sessiesysteem. Dat staat inmiddels onder voorbehoud op de voorlopige planning van begin volgend jaar...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

We zijn weer een half jaar verder, prioriteit lijkt naar de ipad/iphone app te zijn gegaan, maar wat gaat er nu gebeuren?

Het andere topic hierover lijkt naar categorie 6 te zijn verhuisd, dus ik geef dit topic maar een bump. Wat wordt nu de vervolg stap hier? Komt er eerst ook een ipad/iphone iets voor het forum, of wordt het wel gewoon een 'generieke' mobiele layout van het forum?

Zeker de menu's bovenaan werken verre van optimaal, het nonstop moeten wisselen van voorkeuren en sessies wordt ik enigzins zat.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

crisp schreef op woensdag 30 december 2009 @ 19:20:
Voor het doortrekken van de devicegrades naar het forum moet er technisch eerst nog een forse ingreep gedaan worden in het sessiesysteem. Dat staat inmiddels onder voorbehoud op de voorlopige planning van begin volgend jaar...
Bovenstaande is inmiddels in-progress :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Heerlijke kick! Vervolgens stort iedereen zich weer op dit topic, voor de komende 2 maanden, om het vervolgens weer te kicken na 6 maanden.

Zie hier:
Mystikal in "Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?"

en hier

SinergyX in "Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?"

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Juist daarom :D Op een dag moeten de excuses toch op zijn en zal de waarheid eens boven komen drijven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Mystikal schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:01:
Heerlijke kick! Vervolgens stort iedereen zich weer op dit topic, voor de komende 2 maanden, om het vervolgens weer te kicken na 6 maanden.

Zie hier:
Mystikal in "Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?"

en hier

SinergyX in "Waarom gathering.tweakers.net niet op pda?"
Het blijft toch bizar dat uitgerekend een site als T.net, terwijl er getuige de startpost al vier jaar vraag naar is, het in het huidige tijdperk niet voor elkaar krijgt een (versimpelde) versie van het forum op de rails te krijgen.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Yohan schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:06:
[...]

Het blijft toch bizar dat uitgerekend een site als T.net, terwijl er getuige de startpost al vier jaar vraag naar is, het in het huidige tijdperk niet voor elkaar krijgt een (versimpelde) versie van het forum op de rails te krijgen.
Tsja, het heeft allemaal met resouces te maken, maar dan moet je 'even' de 13 pagina's door spitten..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:06:
Juist daarom :D Op een dag moeten de excuses toch op zijn en zal de waarheid eens boven komen drijven.
Welke excuses :? We hebben gewoon geen onbeperkte hoeveelheid devtijd, there's nothing more to it.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06:48

Sebazzz

3dp

Check het iPhone app topic. Ze moeten heel het sessiesysteem van React omgooien ervoor en er is blijkbaar weinig tijd voor.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

moto-moi schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:34:
Welke excuses :? We hebben gewoon geen onbeperkte hoeveelheid devtijd, there's nothing more to it.
Om die 'beperkte' devtijd maar (icm met externe) volledig op de iphone te gooien?
Wat komt hierna? De eerste versie van mobiele forum komt eerst op itunes apps en daarna mishien (en nog erg afhankelijk van de browsers) op de overige PDA/mobiele telefoons?

Mijn oplossing in de tussentijd is simpel, jammer dat het tegen de regels is, stukje risico versus gemak denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yohan schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:06:
[...]

Kom jij het even in je vrije tijd bij elkaar devven? ;)
SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:45:
[...]

Om die 'beperkte' devtijd maar (icm met externe) volledig op de iphone te gooien?
Het is bijna compleet door een extern bedrijf gedaan bij mijn weten. Crisp en co. zijn met andere belangrijke dingen bezig geweest.
Wat komt hierna? De eerste versie van mobiele forum komt eerst op itunes apps en daarna mishien (en nog erg afhankelijk van de browsers) op de overige PDA/mobiele telefoons?
Leuk stukje speculatie. FYI: de frontpage had al een mobile-versie en heeft daar nog eens een app bovenop gekregen die wel degelijk iets toevoegt voor iPhone gebruikers, met name de video's die regelmatig onder berichten staan. Het forum zal dus ook best wel gewoon een mobiele template krijgen; crisp zegt nota bene hierboven nog dat 'ie bezig is met de device grades. Laat die stemmingmakerij dus maar zitten.

[ Voor 53% gewijzigd door NMe op 17-06-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

SinergyX schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 16:45:
Dude, ff een api inelkaar klussen voor zo'n suffe app is echt wayyyyyy minder werk dan 'ff' React omklussen naar mobile friendly.

Maargoed, deze discussie is kansloos, we zijn ermee bezig, period.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.