HDD required games komen eraan. Ik hoop dat Microsoft hier een verdomd goeie uitleg voor heeft anders is het knap lullig voor Core bezitters...
ik heb precies het zelfde en zelfde mailSmokeyTheBandit schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 17:14:
Tip voor de openingspost (Curry)
Misschien is het een goed id om het "scheur in mijn game disc" probleem te noemen.
Voor zover ik heb gelezen komt dit het meest voor bij Call Of Duty 2.
Ik ben erg benieuwd naar de manier hoe andere mensen dit uiteindelijk hebben opgelost.
Ik heb nu zelf helaas ook een gescheurde Call Off Duty 2 , maar om nu 13.000 posts door te gaan lezen .....
Ongeloofelijk ben je net deze post aan et tikken krijg je een mail met een reactie van Activision UK![]()
Het product moet opgestuurd worden naar de UK en hun sturen een vervanger weer terug.
maar om hem helemaal naar de UK t e sturen...
ik heb dynabyte gemailed (waar ik het spel 1decmeber gehaald heb)
en ik mag het spel ook naar hun toe sturen zodat zei het verder oplossen
[ Voor 4% gewijzigd door Black_Mage op 07-02-2006 22:27 ]
Dat meeeen je niet!! Ben net voor de 2e keer mijn DOA savegame kwijtgeraakt! Moet ik het weer overnieuw doen! Ik hoop dat ze snel met een patch komen hiervoor, ik word er gek van...
Dan speel je waarschijnlijk tegen mensen met een slechte connectie.. tegen bekende van me uit nederland met een normale verbinding heb ik nergens last van.. ook niet tegen mensen uit frankrijk oostenrijk engeland.. Soms is het wel een slideshow ja maar dan moet je maar iemand anders zoeken om te spelenBlowFish schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:02:
[...]
doe geen moeite.. als jemet een game connect heb je extreem lage fps... iig dat is mijn ervaring 20mbit conectie, andere games doen het perfect online.
dit heb ik gelukkig nog niet mee gemaakt.. zou wel kut zijnDat meeeen je niet!! Ben net voor de 2e keer mijn DOA savegame kwijtgeraakt! Moet ik het weer overnieuw doen! Ik hoop dat ze snel met een patch komen hiervoor, ik word er gek van..

Anoniem: 164848
Tja... als ik eerlijk ben, vind ik dat een producent van een game dat zelf moet kunnen beslissen. Indien een game praktisch niet zonder kan, dan doen.AM-PM schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:25:
HDD required games komen eraan. Ik hoop dat Microsoft hier een verdomd goeie uitleg voor heeft anders is het knap lullig voor Core bezitters...
Ik snap wel dat een uitspraak die MS dan gedaan heeft wordt ondermijnd, maar ik zie het zo, een core bezitter kan altijd nog een HD aanschaffen. Beloftes zijn er om gebroken te worden zeg maar
Moet je ook niet zo dom zijn om een Core te kopen om die 100 Euro te besparen...
MS had eigenlijk die Core nooit moeten uitbrengen, maar marketingtechnisch snap ik het wel. Mensen die 400 Euro teveel geld vinden, raken voor 299 misschien wel overstag en later kopen ze die losse HD en andere accesoires toch wel. Vanuit hun standpunt heel snugger.
Toch neemt bij mij de gedachte de overhand dat ik liever een game zie die helemaal lekker loopt met HD verplichting dan het e.e.a. downtunen enkel omdat het ook zonder HD moet kunnen draaien. Ondanks dat MS in dat geval zich niet aan z'n woord gehouden heeft en het lullig kan zijn voor evt. Core bezitters (waar er relatief weinig van zijn volgens mij gezien de goed verkrijgbare Core's
dit vind ik een verbetering zo heb je misschien een swapfile ofzo, maar toch vond ik dat de core op zn minst standaard al ene hdd had moeten hebben (10 GB ofzo) en dat je die later zou kunnen upgraden, en verdere alle accesoires niet er standaard bij (zo kunnen developers gebuik maken van hdd cappaciteit, en had je waarscheinlijk ook niet steeds dat de DVD op volle 2000000 RPM aan het gieren was)AM-PM schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:25:
iemand enig idee hoe je in COD2, in het veld Assault on Matmata waarin je in een ambushed komt te liggen hoe je naar die klote gate toe gaat, lig nu achter een paar barrels te schuilen dan kan ik wel naar die truck toe kruipen maar respawnt er steeds een mannetje boven me die schiet je zo weg alleen, op weg naar die gate word ik langs alle kanten beschoten.
Iemand wat tips, speel wel op veteran.
Anoniem: 38669
Ik ben toen links van de wagen waar ik uitkwam gegaan en tegen de muur aan gaan staan.harryvos schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:23:
iemand enig idee hoe je in COD2, in het veld Assault on Matmata waarin je in een ambushed komt te liggen hoe je naar die klote gate toe gaat, lig nu achter een paar barrels te schuilen dan kan ik wel naar die truck toe kruipen maar respawnt er steeds een mannetje boven me die schiet je zo weg alleen, op weg naar die gate word ik langs alle kanten beschoten.
Daarna de mannetjes recht tegenover me neergeschoten op het dak, toen deze wegbleven naar de overkant gegaan terwijl ik de mannetjes op het dak boven me neerschoot.
Eenmaal net voorbij het hek is een checkpoint, dus ff blijven oefenen.
Ik mailde ActiVision EU, Contact Data, heet dat geloof ik.Black_Mage schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 22:25:
[...]
ik heb precies het zelfde en zelfde mail
maar om hem helemaal naar de UK t e sturen...
ik heb dynabyte gemailed (waar ik het spel 1decmeber gehaald heb)
en ik mag het spel ook naar hun toe sturen zodat zei het verder oplossen
Binnen een uur een mailtje terug.
Resultaat? Game naar het bedrijf in Venlo opgestuurd en vandaag een nieuwe ontvangen.
Ik kijk daar ook errrrrrrrug naar uit !! Heb hem pre-ordered bij de WehkampAnoniem: 134033 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 00:57:
heel fijn om te horen dat op 10 maart Ghost Recon Advance Warfighter uitkomt!!!
Er vroeg trouwens iemand naar hoe hij via een mediacenter en xbox als extender dvd films kan streamen.. Dit kan door mbv dvdshrink de dvd naar 1 .vob file te verbouwen(compressie uit laten staan anders gaat hij de boel compressen is niet nodig). Je renamed dan de .vob naar .mpg en dan schijnt het te werken
Ik heb 't nog niet geprobeerd, nog geen tijd gehad helaas
Wel een beetje jammer dat je niet gewoon dvd's kan afspelen, dat was 1 van de hoofdredenen dat ik de mce/xbox combo heb geinstalleerd
[ Voor 49% gewijzigd door Wilde op 08-02-2006 09:34 ]
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Ik zoek de Premium versie in omgeving Amersfoort..
Iemand enig idee?, E-plaza heeft alleen nog maar de core, bij dixons zou hij binne komen gister of vandaag maar is niet gekomen.. helaas
Iemand enig idee?, E-plaza heeft alleen nog maar de core, bij dixons zou hij binne komen gister of vandaag maar is niet gekomen.. helaas
Gelijk 1 of 2 smoke grenades neergooien, als je rijdt (dat stukje waar je rijdt kom je uiteindelijk ook in vast te zitten, dat is miss moeilijk te zien door die botsing). Gelijk na die botsing paar stappen wegrennen, dan kruipen, beetje richting de gate, maar niet helemaal. En je andere 2 smoke grenades neergooien zodra de rook bijna weg zodat ze je niet kunnen zien. Je kan ook bij een smoke grenade gaan liggen, is het helemaal makkelijk. Het stuk NA de gate is veeeeeel moeilijkerharryvos schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 23:23:
bij frs hadden ze er nog eenOnno_Devine schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:37:
Anoniem: 146636
Mijn post van paar weken terug:Onno_Devine schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:37:
(zal geen naam noemen) = DynabyteIk wou dus binnenkort een x360p kopen. Heb nog nooit een console gehad, maar het leek me nu wel leuk. Ik dus vanavond ff in amersfoort kijken met een vriend. Kom ik in e-plaza, dus vraag ik ff hoe het met de beschikbaarheid staat van een x360p. Zegt ie: "Niet te krijgen.. 50reserveringen zijn er nog voor je". Tja.., was te verwachten.. Dus ik loop een andere zaak binnen(zal geen naam noemen). Ik vraag ff naar de x360p. Zegt ie: ff voor je kijken in het systeem... ff wachte... Jah, we hebben er nog 1tje achter liggen. Net binnen gehad.... ikke reageer ongeveer zo:![]()
Zegt die andere collega: Maar ze zijn gereserveerd.... ff was het stil.. En toe zei die: Ach..., Als je hem kunt verkopen moet je het doen.....
Dus.....
Dus mischien dat je daar geluk heb..
Ruilen?Onno_Devine schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:36:
[...]
Damn irritant..
En die kleine kan je ook niet los kopen ofzo, vind die grote echt niet mooi
Hmm jammer
Anoniem: 160603
Hoe is ie ? wat is het voor soort game ??Anoniem: 19339 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:43:
Crystel Quest is te downloaden. Kijken wat het is.
smoke grenades gooien is mss wel een goed plan ja, dat het stukje erna veel moeilijker is had ik al vernomen, zal wel weer een tijdje duren voordat ik uit dat level ben. Bedankt vor de tip in ieder geval denk dat ik nu wel weer verdr kan komen.Muthas schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:43:
[...]
Gelijk 1 of 2 smoke grenades neergooien, als je rijdt (dat stukje waar je rijdt kom je uiteindelijk ook in vast te zitten, dat is miss moeilijk te zien door die botsing). Gelijk na die botsing paar stappen wegrennen, dan kruipen, beetje richting de gate, maar niet helemaal. En je andere 2 smoke grenades neergooien zodra de rook bijna weg zodat ze je niet kunnen zien. Je kan ook bij een smoke grenade gaan liggen, is het helemaal makkelijk. Het stuk NA de gate is veeeeeel moeilijker
vreemd kan me eigen bericht niet editten, maar had nog een kelin vraagje, ik heb die russische missies nu gespeeld behalve die van die telefoondraad die je moet herstellen, die heb ik helemaal niet langs zien komen terwijl dit toch 1 van de eerste missies is. Klopt dit of is er iets fout gegaan dan.
Anoniem: 19339
Hm, ziet er uit alsof die chicks met mspaint op een onscherp plaatje zijn gepaste, maar soit... We gaan we zien. 
Die nieuwe live-titel, Crystal Quest, vind ik wel een beetje sucken... Dit is, na Geometry Wars, Robotron, Smash TV en Mutant Storm Reloaded het 5e spel wat draait om "beweeg met links, schiet met rechts"... Alleen stuur je nu een balletje wat kristalletjes op moet pakken die teveel lijken op landmijnen, en door een deur vliegen die je ook killt als je per ongeluk het randje raakt. Ik geloof het wel... GW blijft de beste van dit rijtje, gevolgd door Robotron uit nostalgie, IMHO...
Die nieuwe live-titel, Crystal Quest, vind ik wel een beetje sucken... Dit is, na Geometry Wars, Robotron, Smash TV en Mutant Storm Reloaded het 5e spel wat draait om "beweeg met links, schiet met rechts"... Alleen stuur je nu een balletje wat kristalletjes op moet pakken die teveel lijken op landmijnen, en door een deur vliegen die je ook killt als je per ongeluk het randje raakt. Ik geloof het wel... GW blijft de beste van dit rijtje, gevolgd door Robotron uit nostalgie, IMHO...
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 19339 op 08-02-2006 13:30 ]
Oeh nog meer smul, Test Drive, dit deel lijkt weer eens ouderwets goed te worden!

aiaiaiaiaiiiiiii wat ziet dat er weer goed uit!!!

aiaiaiaiaiiiiiii wat ziet dat er weer goed uit!!!
Zucht ..
Liep ik net de E plaza binnen te Leiden waar ze dus 3 Premium dozen hadden liggen , waren het weer dummies ..
Nu na echt 20 pogingen mijn last resort om het hier te vragen. Weet iemand toevalig ergens de een premium te vinden ergens in Leiden of Rotterdam e.o ?
U zou me heeeel gelukkig maken
Liep ik net de E plaza binnen te Leiden waar ze dus 3 Premium dozen hadden liggen , waren het weer dummies ..
Nu na echt 20 pogingen mijn last resort om het hier te vragen. Weet iemand toevalig ergens de een premium te vinden ergens in Leiden of Rotterdam e.o ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Heb je replay al geprobeerd op de Korevaar tegenover Videoland?CyCLoNe schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:05:
Zucht ..
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En nergens een Advanced Scart te krijgen, FRS niet, Dixons niet, E-plaza niet, MM A'dam niet.
En ze verwachten allemaal pas maandag weer een nieuwe lading te krijgen. Maar met wat weten ze niet

Hopelijk 'straft' MS me niet voor het spelen van de King Kong Kiosk Demo
En ze verwachten allemaal pas maandag weer een nieuwe lading te krijgen. Maar met wat weten ze niet

[ Voor 45% gewijzigd door fulgore op 08-02-2006 15:40 ]
Anoniem: 86614
Na gisteravond tevergeefs naar MM R'dam Centrum te zijn geweest, trok ik er vandaag weer op uit. Ik ging er van uit dat ik het centrum weer in moest, maar dat viel mee. Hier bij de lokale FRS zag ik nog een witte doos staan naast een premium dummy, ik vroeg of ze hem nog hadden en vroeg of die even aan die doos wilde voelen.. en het was een echte
. Net alles uitgepakt en Kameo is erg stoer
. Vanavond even Xbox Live installeren en gaan. Overigens zat er bij mijn premium ook een core handleiding, niet echt boeiend verder
.
Ik heb hem zaterdag bij de correct in R'dam gehaald, weet alleen niet hoeveel ze er nog hebben omdat ze in het magazijn staan
Bij GSM-Shop.nl binnen een week tot 10 dagen thuis gestuurd en je mob. belminuten verruimt, als je de inflatie meerekent betaal je de beste prijs voor een premium, simple as thatCyCLoNe schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:05:
Zucht ..
MS zal gebruikers niet straffen voor het spelen van een demo, ook al staat die op de Kiosk Demo disc. Het blijft een demo en geen complete game, ook al geeft MS het op als copyright protected spul. Ze zullen wel gaan optreden tegen diegene die dit gelekt heeft uit één van de shops die deze handel heeft gebruikt. Er zal op de één of andere manier wel wat codes zijn ingeprogrammeerd zodat gezien kan worden aan wie de desbetreffende kopie is verstrekt. Die persoon/dat bedrijf zal nog niet jarig zijn kan ik me zo voorstellenfulgore schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:23:
En nergens een Advanced Scart te krijgen, FRS niet, Dixons niet, E-plaza niet, MM A'dam niet.
[afbeelding]
Sowieso mochten ze wel gebruikers willen aanpakken, het is een onbegonnen zaak, het betreffen heel veel gamers over de hele wereld met een 360. Je definitief uitsluiten van Live kost ze meer klanten/omzet, dan dat ze winnen aan het feit dat je een dergelijke demodisc hebt gebruikt en daardoor zou worden gestrafd. Ze hebben dit al ingeperkt omdat je de update moet downloaden voordat je weer op Live kunt en na de update doet de kiosk disc het niet meer. Ook heb je een offline profiel waarmee je de kiosk disk kunt spelen. Maak je daarna een ander profiel aan als je online gaat. Dan zal men wellicht sowieso die data niet zien, hoewel je natuurlijk nooit weet of zulke info geheim blijft als je online gaat.
Ik neem echter aan dat het verder geen probleem zal opleveren.
Anoniem: 118657
Ik heb nog steeds niet kunnen online spelen met DOA4 weet echt nietmand hoe ik dit zou kunnen oplossen? Hij zegt steeds dat hij geen games vind maar het kan toch niet dat er op 2 dagen geen enkele game beschikbaar is ????
ik zal het vanavond ook eens gaan proberen, 'k ben al wel online geweest btw. Ben nu de Story mode aan het doen (offlineAnoniem: 118657 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:23:
Ik heb nog steeds niet kunnen online spelen met DOA4 weet echt nietmand hoe ik dit zou kunnen oplossen? Hij zegt steeds dat hij geen games vind maar het kan toch niet dat er op 2 dagen geen enkele game beschikbaar is ????

[ Voor 13% gewijzigd door TheVMaster op 08-02-2006 16:53 ]
Welke vesteging van Correct was dat ?impact99 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:55:
Ik heb hem zaterdag bij de correct in R'dam gehaald, weet alleen niet hoeveel ze er nog hebben omdat ze in het magazijn staan
Via GSM shop ? Nee dank je ik hoef er niet nog eens een telefoon bij .. ik wil gewoon een XboX 360 premium basta
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Toch apart die core handleidingen, het boeit me ook niet echt, maar da's toch wel een constante fout in de inpak aan de lopende band in die kippenfabriek in chinaAnoniem: 86614 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 15:26:
Na gisteravond tevergeefs naar MM R'dam Centrum te zijn geweest, trok ik er vandaag weer op uit. Ik ging er van uit dat ik het centrum weer in moest, maar dat viel mee. Hier bij de lokale FRS zag ik nog een witte doos staan naast een premium dummy, ik vroeg of ze hem nog hadden en vroeg of die even aan die doos wilde voelen.. en het was een echte. Net alles uitgepakt en Kameo is erg stoer
. Vanavond even Xbox Live installeren en gaan. Overigens zat er bij mijn premium ook een core handleiding, niet echt boeiend verder
.
Anoniem: 38669
Ik vind het inderdaad ook jammer dat je niet een copy van een DVD op je HDD kan afspelen. Had erg handig geweestWilde schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 09:28:
[...]
Er vroeg trouwens iemand naar hoe hij via een mediacenter en xbox als extender dvd films kan streamen.. Dit kan door mbv dvdshrink de dvd naar 1 .vob file te verbouwen(compressie uit laten staan anders gaat hij de boel compressen is niet nodig). Je renamed dan de .vob naar .mpg en dan schijnt het te werken
Ik heb 't nog niet geprobeerd, nog geen tijd gehad helaas
Wel een beetje jammer dat je niet gewoon dvd's kan afspelen, dat was 1 van de hoofdredenen dat ik de mce/xbox combo heb geinstalleerd
Heb hem in de bergweg gekocht, want daar komt de nieuwe spelcomputerafdeling
Maar moest hem ophalen aan de ceintuurbaan omdat de meeste voorraad nog niet overgezet was.
Je krijgt er geen phone bij (of hoeft er geeneen bij te nemen), enkel een sim met belminuten. Raken al altijd wel opCyCLoNe schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:44:
[...]
Welke vesteging van Correct was dat ?
Via GSM shop ? Nee dank je ik hoef er niet nog eens een telefoon bij .. ik wil gewoon een XboX 360 premium basta
Ik kan niet wachten op Test Drive en Fight night 3 als ik die screens zo zie! Wat een potentie heeft die box toch! Ik ben blij dat ik er eentje gekocht heb, het was een goede koop.
jammer dat bij testdrive nog steeds geen AA enabled is
FNR3 ga ik ook zekers halen..
FNR3 ga ik ook zekers halen..
Veel FN3 screens!
http://www.gamersreports.com/media/268/
http://www.gamersreports.com/media/268/
[ Voor 65% gewijzigd door S2S op 08-02-2006 19:07 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 129945
Mensen !
snel een vraagje, zal ik de madcatz 360 vga cable kopen ( 5 euro cheaper dan die van MS en is direkt leverbaar ! )
is er verschil in quality met de normale MS vga?
reply plz
dan bestel ik hem ASAP ( as soon as possible , ghost recon 3 minded
)
snel een vraagje, zal ik de madcatz 360 vga cable kopen ( 5 euro cheaper dan die van MS en is direkt leverbaar ! )
reply plz
dan bestel ik hem ASAP ( as soon as possible , ghost recon 3 minded
Hoe vaak vraag jij dezelfde vraag eigenlijk vraag ik mij dan weer afAnoniem: 129945 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:08:
Mensen !
reply plz
dan bestel ik hem ASAP ( as soon as possible , ghost recon 3 minded)
't Is al vaker gezegd: koop nu gewoon originele MS handel, in het verleden hebben meer mensen hun handen gebrand aan kabels 3rd party met de normale doos (met NAME HD kabels/packs) en dat resulteerde in baggerbeeld.
Voor die 5 Euro verschil zou ik het iig niet doen want stel voor dat je om 5 Euro je de rest van je 360 gamen je kapot zit te ergeren dat het niet optimaal is. Rustig wachten op die MS VGA laat ik het dan maar voor de laatste keer herhalen...
Ik vind het beeld op een normale tv eigenlijk ook nog heel mooi
, ik hou het nog wel uit tot ik een LCD tv heb.
Vraag je over Live:
Ik ben nog niet volwassen dus zit je met die family settings. Allemaal gelukt en nu moet je best veel persoonlijke informatie opgeven zoals telefoonnummer, adres etc. Hoe zit het met de privacy, ik neem aan dat dit allemaal vertrouwelijk is?
Vraag je over Live:
Ik ben nog niet volwassen dus zit je met die family settings. Allemaal gelukt en nu moet je best veel persoonlijke informatie opgeven zoals telefoonnummer, adres etc. Hoe zit het met de privacy, ik neem aan dat dit allemaal vertrouwelijk is?

Voor de Oblivion liefhebbers:
Een nieuw interview door IGN met een producer van Oblivion met wat nieuwe info.
http://xbox360.ign.com/articles/686/686642p1.html
Een nieuw interview door IGN met een producer van Oblivion met wat nieuwe info.
http://xbox360.ign.com/articles/686/686642p1.html
PSN: Geengrenzuh
Anoniem: 119364
Ik heb de vga kabel van Joytech en die bevalt me prima. Ik heb ze beiden getest de originele en de joytech, had er 2 gekocht een voor een maat van me en een voor mezelf maar ze hadden toen nog maar een originele MS vga kabel en een Joytech vga kabel. Van ieder dus een gekocht.Anoniem: 164848 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:31:
[...]
Hoe vaak vraag jij dezelfde vraag eigenlijk vraag ik mij dan weer af![]()
't Is al vaker gezegd: koop nu gewoon originele MS handel, in het verleden hebben meer mensen hun handen gebrand aan kabels 3rd party met de normale doos (met NAME HD kabels/packs) en dat resulteerde in baggerbeeld.
Voor die 5 Euro verschil zou ik het iig niet doen want stel voor dat je om 5 Euro je de rest van je 360 gamen je kapot zit te ergeren dat het niet optimaal is. Rustig wachten op die MS VGA laat ik het dan maar voor de laatste keer herhalen...
Bij thuiskomst meteen getest of er verschil was...resultaat totaal geen verschil in beeld kwaliteit. Ik heb dus zelf de Joytech kabel gehouden omdat daar een optical cable bij zat en ik die nodig heb voor mijn aiwa setje.
Inmiddels mijn Silver abonnement met 1 maand gratis Gold geacitiveerd en ben nu even aan het neuzen op de Marketplace. Ik moet zeggen dat het wel wat rommelig is, maar als List By Game kiest, is het een stuk overzichtelijker. Ben nu de PGR3 Demo aan het downloaden.
@FlozzyFlosBorn,
Heb je nog contact gehad met Microsoft over die handleiding? Het boeit niet veel, maar misschien sturen ze wel een nieuwe op
.
@FlozzyFlosBorn,
Heb je nog contact gehad met Microsoft over die handleiding? Het boeit niet veel, maar misschien sturen ze wel een nieuwe op
Euh... Als MadCatz een officiele holo-sticker van Microsoft op hun kabel heeft zitten, is 'ie dus minstens zo goed als de officiele MS-kabel of misschien wel beter.Anoniem: 164848 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:31:
[...]
Hoe vaak vraag jij dezelfde vraag eigenlijk vraag ik mij dan weer af![]()
Voor de XB360-licensing geldt: geen officiele MS-sticker, dus niet kopen. Wel sticker, dus goedgekeurd door MS op verschillende criteria!
*late edit*
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.htmlMad Catz graciously sent us its entire Xbox 360 cable lineup for our image quality testing.
MadCatz heeft zelfs alle kabels geleverd aan Gamespot voor een kabel-vergelijking voor de beeldkwaliteit. Het zal dus wel goed zitten met de kwaliteit en licensing van die jongens.
[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 08-02-2006 20:18 ]
wacht toch maar tot de MS kabel, daar zit een adapter bij voor mini jack speakers
ook heb ik een beter gevoel als ik MS koop, ik bedoel, zij verkopen de xbox met verlies aanmij , nu wil ik wat terug doen
( en wil dat xbox een succes wordt voor MS ! weg met sony !
)
ook heb ik een beter gevoel als ik MS koop, ik bedoel, zij verkopen de xbox met verlies aanmij , nu wil ik wat terug doen
( en wil dat xbox een succes wordt voor MS ! weg met sony !
Mini-jack speakers?Anoniem: 129945 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 20:20:
wacht toch maar tot de MS kabel, daar zit een adapter bij voor mini jack speakers
( en wil dat xbox een succes wordt voor MS ! weg met sony !![]()
)
Als in: zoek de verschillen?
http://www.madcatz.com/De...tegoryImg=Xbox_360_Cables
http://www.play.com/play2...title&r=X360&title=719745
Allemaal leuk en aardig, maar ik zie bij Gamespot niet vergelijk van de MadCatz kabels en de MS kabel. En tuurlijk sturen ze die kabels aan Gamespot, die er vervolgens een artikel over plaatst. Altijd goede reclame en het kan best goed beeld geven, zodat Gamespot denkt gooi die bende online. Vraag is echter of de kabels van MS niet nog een fijner/minder trilling geeft op beeld.MAX3400 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:55:
[...]
Euh... Als MadCatz een officiele holo-sticker van Microsoft op hun kabel heeft zitten, is 'ie dus minstens zo goed als de officiele MS-kabel of misschien wel beter.
Voor de XB360-licensing geldt: geen officiele MS-sticker, dus niet kopen. Wel sticker, dus goedgekeurd door MS op verschillende criteria!
*late edit*
[...]
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.html
MadCatz heeft zelfs alle kabels geleverd aan Gamespot voor een kabel-vergelijking voor de beeldkwaliteit. Het zal dus wel goed zitten met de kwaliteit en licensing van die jongens.
Dat ze aan de -minimale- kwaliteitseisen van MS voldoen, betekent nog niet dat ze net zo goed of beter zijn dan de MS kabels. Ze kunnen nl. ook minder zijn dan die van MS.
Om het mogelijke verschil in kwaliteit te illustreren, check vooral ook ff dit forum m.b.t. HD output activeren op de normale xdoos, vervolgens met HD Pack (MS of 3rd party) aansluiten op HDTV (zoals iedereen wellicht weet kan je oude xdoos nl. ook in een aantal games 720p eruit poepen, enkele zelfs 1080i
http://www.xboxworld.com.au/forum/showthread.php?t=28489
Je hebt 'em helemaal nog niet 'helemaal' gekocht, maar op dit moment nog in 'bruikleen' dan wel gekregeneqjim schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 18:19:
Ik kan niet wachten op Test Drive en Fight night 3 als ik die screens zo zie! Wat een potentie heeft die box toch! Ik ben blij dat ik er eentje gekocht heb, het was een goede koop.
heb zo zin in ghost recon 3
hoe zit die hamburger hill mode in elkaar?
just like the movie
?
hoe zit die hamburger hill mode in elkaar?
just like the movie
net mn eerste crash iets gehad, met bejeweled nog wel
ik had een bom ontploft plus een rijtje gems en toen liep ie vast, heb hem gereset verder niets aan de hand gelukkig.. wel mn score weg van dat potje (was maar level 7)

ik had een bom ontploft plus een rijtje gems en toen liep ie vast, heb hem gereset verder niets aan de hand gelukkig.. wel mn score weg van dat potje (was maar level 7)
[ Voor 13% gewijzigd door Bulls op 08-02-2006 21:43 ]
Anoniem: 164848 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 21:00:
[...]
Je hebt 'em helemaal nog niet 'helemaal' gekocht, maar op dit moment nog in 'bruikleen' dan wel gekregenof eigenlijk op afbetaling
we zitten in hetzelfde schuitje trouwens, belminuten al op voor deze maand? haha
offtopic:
haha, klopt ja! Maar ik zie het maar zo voor het gemak. Hoe bevalt PGR3 trouwens?
haha, klopt ja! Maar ik zie het maar zo voor het gemak. Hoe bevalt PGR3 trouwens?
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ze die demo disc in die update hebben geblokkeerd.Anoniem: 164848 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:18:
[...]
MS zal gebruikers niet straffen voor het spelen van een demo, ook al staat die op de Kiosk Demo disc. Het blijft een demo en geen complete game, ook al geeft MS het op als copyright protected spul. Ze zullen wel gaan optreden tegen diegene die dit gelekt heeft uit één van de shops die deze handel heeft gebruikt. Er zal op de één of andere manier wel wat codes zijn ingeprogrammeerd zodat gezien kan worden aan wie de desbetreffende kopie is verstrekt. Die persoon/dat bedrijf zal nog niet jarig zijn kan ik me zo voorstellen
Sowieso mochten ze wel gebruikers willen aanpakken, het is een onbegonnen zaak, het betreffen heel veel gamers over de hele wereld met een 360. Je definitief uitsluiten van Live kost ze meer klanten/omzet, dan dat ze winnen aan het feit dat je een dergelijke demodisc hebt gebruikt en daardoor zou worden gestrafd. Ze hebben dit al ingeperkt omdat je de update moet downloaden voordat je weer op Live kunt en na de update doet de kiosk disc het niet meer. Ook heb je een offline profiel waarmee je de kiosk disk kunt spelen. Maak je daarna een ander profiel aan als je online gaat. Dan zal men wellicht sowieso die data niet zien, hoewel je natuurlijk nooit weet of zulke info geheim blijft als je online gaat.
Ik neem echter aan dat het verder geen probleem zal opleveren.
Door die demo disc heb ik juis Call of Duty 2 gekocht.
Wilde die eerst niet hebben maar na die demo te hebben gespeeld leek ie me toch wel erg leuk/gaaf.
Dus door die demo disc die ze hebben geblokkeerd hebben ze zo al 1 spel meer verkocht
PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Zo mijn gamer tag
niet zo goed maar toch.
[ Voor 61% gewijzigd door Bl4ckviper op 08-02-2006 23:39 ]
Be fast .... Be furious....
idd! COD2 heeft mij daardoor ook te pakken! Maar ik wacht toch tot eind maart tot ik 'em haal bij FRS gratis faceplate van COD2 erbijYamy_Daffy schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 23:32:
[...]
Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ze die demo disc in die update hebben geblokkeerd.
Door die demo disc heb ik juis Call of Duty 2 gekocht.
Wilde die eerst niet hebben maar na die demo te hebben gespeeld leek ie me toch wel erg leuk/gaaf.
Dus door die demo disc die ze hebben geblokkeerd hebben ze zo al 1 spel meer verkocht
Anoniem: 134033
Dat verschilt toch echt per persoon, het is misschien een makkelijke manier om aan de 360 te komen. Maar wie weet is gsm-shop straks niet zo "snel" meer met leveren.Anoniem: 164848 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 16:05:
[...]Bij GSM-Shop.nl binnen een week tot 10 dagen thuis gestuurd en je mob. belminuten verruimt, als je de inflatie meerekent betaal je de beste prijs voor een premium, simple as that
Zelf heb ik bijvoorbeeld geen reet aan extra minuten of een extra nummer, en ik ben vast niet de enige, dus dan wordt het toch al veel duurder. Inflatie niet meegerekent, wat ook verwaarloosbaar is
ff een vraagje de optische aansluiting die op die kabel zit is dat gewoon ene tos link aansluiting net als op je receiver?
en werkt die uitgang ook als je niet de rgb stekkers gebruikt maar de composite en dan wel met de toslinkg geluidstekker?
en werkt die uitgang ook als je niet de rgb stekkers gebruikt maar de composite en dan wel met de toslinkg geluidstekker?
T.a.v. GSM Shop, ik heb nu toch al meerdere mensen gehoord die allen op verschillende tijdstippen besteld hebben en uitermate rap geleverd kregen. Ééntje 28 dec. besteld, rond half januari binnen (toen niemand er nog één kon vinden zo ongeveer), een persoon 24 januari en eind vorige week in huis, ik 26 januari en afgelopen maandag afgeleverd. Denk dus dat het aardig structureel is daar. Vanzelfsprekend kan alles veranderen, maar het lijkt me dat ze gewoon snelle leveringen kunnen regelen.Anoniem: 134033 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:26:
[...]
Dat verschilt toch echt per persoon, het is misschien een makkelijke manier om aan de 360 te komen. Maar wie weet is gsm-shop straks niet zo "snel" meer met leveren.
Zelf heb ik bijvoorbeeld geen reet aan extra minuten of een extra nummer, en ik ben vast niet de enige, dus dan wordt het toch al veel duurder. Inflatie niet meegerekent, wat ook verwaarloosbaar is
De één heeft idd geen belminuten nodig, de ander wel. Kwam mij goed uit, want heb een zakelijk belabo en belde toch al snel voor 15 tot 25 Euro p/m, die heb ik nu dus de eerste 5 mnd terug gebracht naar 11,50, daarna 21,50. Totale bedrag over looptijd 2 jaar incl. bijbetaling is 483,50 Euro. Trek ik de Premium er vanaf, bel ik 2 jaar 150 min. p/m voor 83,50 ofwel 3,50 Euro p/m zo ongeveer. Inflatie is op dit moment relatief laag (rond de 2%) en volgend jaar zal hij wel iets aantrekken, dus weer een procentje of 2,5. Dan hebben we het nog geeneens over het feit dat niet alleen de waarde van het geld verminderd, maar ook nog het geld wat je tijdens de looptijd langer in de pocket houdt omdat je het niet nu hoeft te investeren in een 360 premium, wat je rente oplevert op de bank. Wat meer ingewikkelde rekensom, maar rente op rente geeft. Als je belminuten nodig hebt, een betere aankoop dan cash het ding afrekenen bij een shop dat moge duidelijk zijn!
2x ja...Bl4ckviper schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:52:
ff een vraagje de optische aansluiting die op die kabel zit is dat gewoon ene tos link aansluiting net als op je receiver?
Zojuist een mail gestuurd naar Microsoft met 2 gerichte vragen:Anoniem: 86614 schreef op woensdag 08 februari 2006 @ 19:54:
Inmiddels mijn Silver abonnement met 1 maand gratis Gold geacitiveerd en ben nu even aan het neuzen op de Marketplace. Ik moet zeggen dat het wel wat rommelig is, maar als List By Game kiest, is het een stuk overzichtelijker. Ben nu de PGR3 Demo aan het downloaden.
@FlozzyFlosBorn,
Heb je nog contact gehad met Microsoft over die handleiding? Het boeit niet veel, maar misschien sturen ze wel een nieuwe op.
1. Is het probleem aan de lopende band bij het inpakken bekend c.q. is dit reeds verholpen?
2. Graag zou ik een Premium handleiding ontvangen omdat ik een Premium 360 heb en geen Core.
En nu afwachten op de reply!
Je zegt het zelf alAnoniem: 164848 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 01:19:
[...]
Als je belminuten nodig hebt, een betere aankoop dan cash het ding afrekenen bij een shop dat moge duidelijk zijn!
Daarnaast komen er in de winkels steeds regelmatiger 360's, hopelijk zal het tekort snel voorbij zijn.
Wat betreft inflatie/rente verhaal. Inflatie is op dit moment toch echt 1.3%, en het gemiddelde van vorig jaar 1.7%.
Over de rente: Je zou 400 euro uitgeven aan een Xbox. Dus als je dat niet doet houd je 400 op je rekening. Stel dat je die 400 op je rekening houdt voor 2 jaar, wat je niet doet omdat je abo kosten moet betalen. De rente bij een spaar rekening, dus geen betaal rekening, is zo'n 2.5%. Maak me gek met 10 euro rente per jaar! Wat natuurlijk minder is omdat er elke maand geld van de 400 afgaat.
Daarnaast houd ik er persoonlijk niet van om op een zo "omslachtige" manier dingen te kopen, lijkt wel een vorm van kopen op afbetaling. Naar mijn mening is het makkelijker om een keer te betalen en niet nog een extra "vaste last" erbij
Had je de startpost al gecheckt?Bl4ckviper schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 00:52:
Aangezien nogal veel mensen wel rondlopen met tekort aan belminuten kan het interessant zijn.Anoniem: 134033 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 11:06:
[...]
Je zegt het zelf alAls je al van minuten voorzien bent heb je er weinig aan.
Daarnaast komen er in de winkels steeds regelmatiger 360's, hopelijk zal het tekort snel voorbij zijn.
Wat betreft inflatie/rente verhaal. Inflatie is op dit moment toch echt 1.3%, en het gemiddelde van vorig jaar 1.7%.
Over de rente: Je zou 400 euro uitgeven aan een Xbox. Dus als je dat niet doet houd je 400 op je rekening. Stel dat je die 400 op je rekening houdt voor 2 jaar, wat je niet doet omdat je abo kosten moet betalen. De rente bij een spaar rekening, dus geen betaal rekening, is zo'n 2.5%. Maak me gek met 10 euro rente per jaar! Wat natuurlijk minder is omdat er elke maand geld van de 400 afgaat.
Daarnaast houd ik er persoonlijk niet van om op een zo "omslachtige" manier dingen te kopen, lijkt wel een vorm van kopen op afbetaling. Naar mijn mening is het makkelijker om een keer te betalen en niet nog een extra "vaste last" erbij
Er komen wel regelmatiger 360's, maar velen grijpen ook steeds weer net achter het net.
Inflatie is op dit moment 1,3% omdat de OZB belasting is afgeschaft voor het gebruikersdeel. Zoals je wellicht met enig economisch inzicht kunt beredeneren, indien er minder belasting binnen komt aan de ene kant, maar uitgaven hetzelfde blijven, worden ze op andere punten wel weer terug gepakt. Ofwel normaal zou de inflatie wel degelijk rond de 2% uitkomen als die OZB er niet af ging en zal nu ook wel weer worden als andere delen verhoogd worden. Overigens heeft niet iedereen een eigen huis/huurhuis, gamende thuiswonende jongeren hebben hier dus weinig aan. Vorig jaar is niet echt reëel om mee te nemen in dit verhaal, aangezien de conjunctuur net uit het dal krabbelde. Als we kijken naar betere jaren ligt dit % toch echt tussen de 2,5 en 3,5% met als toppunt 2001 rond de 4 of 4,5%.
Natuurlijk is de rente die je met je geld op de bank krijgt relatief te noemen, toch is het positiever dan geen geld ontvangen. Van geld maak je geld, als je zo bij alle mogelijke vermeerdering van je vermogen denkt, zul je nooit je vermogen zien groeien.
Het is een vorm van kopen op afbetaling, echter niet zoals de meeste met een dik rentepercentage wat je betaald (zoals bij Wehkamp 21% per jaar de criminelen), echter als je het geld gewoon 'reserveert' op je bankrekening -die 400 Eu die je anders nu zou uitgeven- en daar maandelijks het bedrag van af laat schrijven is dat wezenlijk niks anders dan nu ineens het ding cash te kopen, ofwel de maandelijkse vaste last is eigenlijk gewoon het opsplitsen van het aankoopbedrag in maandelijkse termijnen. Sowieso voor jongeren die wel een vaste maandelijkse inkomst hebben maar niet zo hoog dat ze op korte termijn het bedrag bij elkaar hebben gespaard om een 360 aan te kunnen schaffen een uitkomst, naast het feit dat 3,50 Euro voor 150 minuten bellen p/m via Tmobile ook ok is. Het is iig een verstandigere optie dan geld hiervoor lenen bij de bank/rood staan of bij Wehkamp mafia de bende aan te schaffen. Dat moge duidelijk zijn.
Persoonlijk is het in mijn geval nog voordeliger, aangezien ik de handel op de zaak heb ingeboekt, BTW aftrek op abonnement dus JP betaald nog eens bijna 20% mee aan m'n Premium en belminuten
Allez hoe het ook zij, ik ben blij met m'n Premium en de goede en snelle levering die GSM shop kan bieden. Als iemand anders nu 400 Euro uit z'n portemonee wil trekken zonder voordelen kan dat natuurlijk ook. En nog eens op zoek moeten ook naar zo'n ding. Gewoon een slimme combi als je met twee punten zit: 1. Je wilt een Premium 360 op korte termijn zonder geneuzel en gezoek in de shops 2. Je hebt goedkope belminuten nodig
Wow lang verhaal!Anoniem: 164848 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 12:27:
[...]
Aangezien nogal veel mensen wel rondlopen met tekort aan belminuten kan het interessant zijn.
Er komen wel regelmatiger 360's, maar velen grijpen ook steeds weer net achter het net.
Inflatie is op dit moment 1,3% omdat de OZB belasting is afgeschaft voor het gebruikersdeel. Zoals je wellicht met enig economisch inzicht kunt beredeneren, indien er minder belasting binnen komt aan de ene kant, maar uitgaven hetzelfde blijven, worden ze op andere punten wel weer terug gepakt. Ofwel normaal zou de inflatie wel degelijk rond de 2% uitkomen als die OZB er niet af ging en zal nu ook wel weer worden als andere delen verhoogd worden. Overigens heeft niet iedereen een eigen huis/huurhuis, gamende thuiswonende jongeren hebben hier dus weinig aan. Vorig jaar is niet echt reëel om mee te nemen in dit verhaal, aangezien de conjunctuur net uit het dal krabbelde. Als we kijken naar betere jaren ligt dit % toch echt tussen de 2,5 en 3,5% met als toppunt 2001 rond de 4 of 4,5%.
Natuurlijk is de rente die je met je geld op de bank krijgt relatief te noemen, toch is het positiever dan geen geld ontvangen. Van geld maak je geld, als je zo bij alle mogelijke vermeerdering van je vermogen denkt, zul je nooit je vermogen zien groeien.
Het is een vorm van kopen op afbetaling, echter niet zoals de meeste met een dik rentepercentage wat je betaald (zoals bij Wehkamp 21% per jaar de criminelen), echter als je het geld gewoon 'reserveert' op je bankrekening -die 400 Eu die je anders nu zou uitgeven- en daar maandelijks het bedrag van af laat schrijven is dat wezenlijk niks anders dan nu ineens het ding cash te kopen, ofwel de maandelijkse vaste last is eigenlijk gewoon het opsplitsen van het aankoopbedrag in maandelijkse termijnen. Sowieso voor jongeren die wel een vaste maandelijkse inkomst hebben maar niet zo hoog dat ze op korte termijn het bedrag bij elkaar hebben gespaard om een 360 aan te kunnen schaffen een uitkomst, naast het feit dat 3,50 Euro voor 150 minuten bellen p/m via Tmobile ook ok is. Het is iig een verstandigere optie dan geld hiervoor lenen bij de bank/rood staan of bij Wehkamp mafia de bende aan te schaffen. Dat moge duidelijk zijn.
Persoonlijk is het in mijn geval nog voordeliger, aangezien ik de handel op de zaak heb ingeboekt, BTW aftrek op abonnement dus JP betaald nog eens bijna 20% mee aan m'n Premium en belminuten
Allez hoe het ook zij, ik ben blij met m'n Premium en de goede en snelle levering die GSM shop kan bieden. Als iemand anders nu 400 Euro uit z'n portemonee wil trekken zonder voordelen kan dat natuurlijk ook. En nog eens op zoek moeten ook naar zo'n ding. Gewoon een slimme combi als je met twee punten zit: 1. Je wilt een Premium 360 op korte termijn zonder geneuzel en gezoek in de shops 2. Je hebt goedkope belminuten nodig
Je verhaal over de inflatie kan kloppen, blijft speculeren. ik wil alleen even melden dat het nu gewoon 1.3% is en niet de "rond de 2%" zoals je in een eerdere post zei.
Om mijn vermogen te laten groeien heb ik niet de rente van de 360 nodig, daar heb ik andere middelen voor

"Van geld maak je geld, als je zo bij alle mogelijke vermeerdering van je vermogen denkt, zul je nooit je vermogen zien groeien."
Het is dus niet zo dat ik bij alles zo denk, maar voor die nietszeggende rente over de 400 euro doe ik idd niet moeilijk.
Maar idd, zoals je afsluit, in jou geval en waarschijnlijk ook wel andere is het voordelig (zeker met die btw aftrek, dat is slim gedaan
Anoniem: 160603
Welke xbox arcade games kan je eigenlijk samen spelen? (met twee joysticks, niet via live)
Ik weet alleen van Super Smash TV en Gauntlet dat ze het met zen tween doen, dat zijn dan ook de enige arcade games die ik heb
heb een prob !
heb splinter cell 1 voor xbox 1 , ik heb alles gedownload voor mn xbox 360
maar zodra ik in het 1e level kom kan ik alleen maar rondkijken en niet bewegen
plz help !
hij staat wel op de backwards lijst ! ( van NL )
plz help !
Anoniem: 64887
Het enigste wat ik kan bedenken is dat je de Xbox misschien op Pal 50 moet zetten.Anoniem: 129945 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 17:23:
heb een prob !
plz help !
system > console > display > pal settingsAnoniem: 129945 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:38:
en........... hoe doe ik dat ? lol
bij dashboard , onder system ?
was jij die gast bij opgelicht btw, of heb ik dat verkeerd meegekregen?
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Mutant Storm Reloaded en Robotron ook.Anoniem: 134033 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 15:05:
Ik weet alleen van Super Smash TV en Gauntlet dat ze het met zen tween doen, dat zijn dan ook de enige arcade games die ik heb
Ik heb daar idd wat van meegekregen!Anoniem: 129945 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 19:54:
ik was die gast bij opgelicht ( "mr puist")
omfg pal settings stond op 50
why can ik wel rond kijken maar niet lopen in splinter cell 1 op 360 !
weet iemand een oplossing ?
why can ik wel rond kijken maar niet lopen in splinter cell 1 op 360 !
weet iemand een oplossing ?
Bedankt man! dankzij jou heb ik er nu 1
Ik heb als game Kameo er bij gekocht!
ik ben al verslaafd
En dik mooie graphics!!:) en wat een grote levels damnn!
Ik heb dus een Core editie, omdat de Premium in de tijd dat ik hem kocht schaars was en ik ongeduldig was
Nu mijn vraag; verbeterd een harde schijf in ALLE games de laadtijden? Of alleen de games die er gebruik van maken zeg maar?
Anoniem: 106149
Ik heb net Quake 4 gekocht, damn wat is dat eng. Pak je een armor, draai je je om, staat er ineens zo'n monster achter je. Ik weet al precies welke game ik de komende nacht ga spelen.
Verder viel me op dat de DVD niet continu blijft draaien, dat gamed echt lekkerder dan met zo'n straaljager naast je TV. Elke game moet zo zijn.
Verder viel me op dat de DVD niet continu blijft draaien, dat gamed echt lekkerder dan met zo'n straaljager naast je TV. Elke game moet zo zijn.
Stuk of 15 premiums bij Media Markt Utrecht.
----
Ik zag dat sommige mensen al een mail hadden gestuurd over de scheurtjes in de COD2 dvd. Nu moest je die ergens naar toe opsturen voor een nieuw exemplaar, kan iemand mij dat adres geven?
Danku
----
Ik zag dat sommige mensen al een mail hadden gestuurd over de scheurtjes in de COD2 dvd. Nu moest je die ergens naar toe opsturen voor een nieuw exemplaar, kan iemand mij dat adres geven?
Danku
[ Voor 71% gewijzigd door The Otherside op 09-02-2006 22:04 ]
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ik hoop echt dat Street Fighter II Hyper Fighting ook in EU komt, hij is nu alleen nog maar voor US, maar lijkt me wel dat ie hier heen komt
ff een vraagje aan iemand die er ervaring mee heeft.
Ik heb vandaag Halo (1) gekocht en opzich draait hij goed op m'n 360 maar hij schokt wel erg vaak.
Is dit normaal is dan de vraag.
Ik heb vandaag Halo (1) gekocht en opzich draait hij goed op m'n 360 maar hij schokt wel erg vaak.
Ja en nee.Mutatie schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:21:
ff een vraagje aan iemand die er ervaring mee heeft.
De xdoos 1 wordt in emulatie op totaal andere hardware 'nagedaan'. Ga maar eens emulatiesoftware draaien voor een willekeurig ander apparaat op een PC. Zitten ook meestal wel wat mindere momenten in.
Ze kunnen de emulator nog verbeteren natuurlijk, maar de enige overeenkomst tussen de oude doos en de 360 is hun merknaam XBOX... Voor de rest is deze emulatie een noodgreep geweest omdat ze eerst niet oude games wilden laten draaien, toen Sony echter zei dat ze wel helemaal backwards compatible zouden zijn moest MS wel. Of het verstandig is, is een tweede
*Al opgelost*
[ Voor 94% gewijzigd door Bl4ckviper op 10-02-2006 00:39 ]
Ik weet niet of het volgende al bekend is hier:
"Anthony Park, een bedrijf dat zo af en toe software en plug-ins ontwikkelt voor commercieel gebruik, heeft een webbrowser voor de Xbox 360 de wereld in geholpen genaamd: 'MCBrowser'.
Quote:MCEBrowser is a plugin for Microsoft Windows XP Media Center Edition® which allows you surf the internet using a Media Center remote control. The Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 operating system is required to use this software.
De MCBrowser is oorspronkelijk een plug-in voor Microsoft Windows XP Media Center, maar aangezien de Xbox 360 hierop kan worden aangesloten is het ook mogelijk om te Internetten op je Xbox 360. Klik hier om de plug-in te downloaden vanaf de website van Anthony Park."
hier de link:
http://www.anpark.com/software.aspx
"Anthony Park, een bedrijf dat zo af en toe software en plug-ins ontwikkelt voor commercieel gebruik, heeft een webbrowser voor de Xbox 360 de wereld in geholpen genaamd: 'MCBrowser'.
Quote:MCEBrowser is a plugin for Microsoft Windows XP Media Center Edition® which allows you surf the internet using a Media Center remote control. The Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005 operating system is required to use this software.
De MCBrowser is oorspronkelijk een plug-in voor Microsoft Windows XP Media Center, maar aangezien de Xbox 360 hierop kan worden aangesloten is het ook mogelijk om te Internetten op je Xbox 360. Klik hier om de plug-in te downloaden vanaf de website van Anthony Park."
hier de link:
Anoniem: 168195
Grmbl ... Ik heb deze nog niet aan de praat gekregen ... maar ach ik ga van de week wel even uitzoeken waarom ik nog steeds alleen maar een zwart beeld zie ... heb jij daar ook last van ... of gaat het bij jouw vlekkenloos[b][message=25180906,noline]
hier de link:
Works just fine…Anoniem: 168195 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:04:
... heb jij daar ook last van ... of gaat het bij jouw vlekkenloos
Je kunt je idd afvragen wat het nut ervan is, maar imho is het wel een leuke gimmick. Heb momenteel overigens een wireless HP keyboard aan de 360 hangen die er prima mee functioneertsorted.bits schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:45:
Die MCBrowser vind ik een beetje onnodig, misschien als er straks een (wireless) toetsenbord voor dat dng is.
Waar haal je die vandaan dan?sorted.bits schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:45:
Die gamercard generator is wel erg stoer moet ik zeggen
[afbeelding].
Volgens mij emuleren ze ook de Halo 60 Hz bug meeAnoniem: 164848 schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 23:41:
[...]
Ja en nee.
De xdoos 1 wordt in emulatie op totaal andere hardware 'nagedaan'. Ga maar eens emulatiesoftware draaien voor een willekeurig ander apparaat op een PC. Zitten ook meestal wel wat mindere momenten in.
Ze kunnen de emulator nog verbeteren natuurlijk, maar de enige overeenkomst tussen de oude doos en de 360 is hun merknaam XBOX... Voor de rest is deze emulatie een noodgreep geweest omdat ze eerst niet oude games wilden laten draaien, toen Sony echter zei dat ze wel helemaal backwards compatible zouden zijn moest MS wel. Of het verstandig is, is een tweede
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Een toestenbord werkt gewoon op de xbox 360 hoorsorted.bits schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 07:45:
Die MCBrowser vind ik een beetje onnodig, misschien als er straks een (wireless) toetsenbord voor dat dng is.
Pesoonlijk vind ik die van www.mygamercard.net beter. Als MS groen licht geeft kan je dan namelijk ook je on-line status zien.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 168195 op 10-02-2006 10:36 ]
Thnx dat had ik nog niet geprobeerd terwijl ik dat wel alle 360 games heb getestS2S schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 09:42:
[...]
Volgens mij emuleren ze ook de Halo 60 Hz bug meeHalo 1 schokt namelijk als je de Xbox op 60 hz had staan. Als dat het geval is ff de X360 op 50 Hz zetten.

Ik geloof dat het helpt.
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld? Ik kan hem in Nederland vooralsnog niet vinden.Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:56:
[...]
Ik heb net deze besteld in amerika. Hoop hem volgende week in huis te hebben:
http://www.logitech.com/i...CRID=2084,CONTENTID=11250
Zou vanaf vandaag ook in hier (in NL) op voorraad moeten zijn. Heb ze net gemailed of ze 'm ook daadwerkelijk hebben, maar wacht nog op antwoord....MagicMau schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:42:
Mag ik vragen waar je deze hebt besteld? Ik kan hem in Nederland vooralsnog niet vinden.
Kewl die Harmony controller wil ik ok in mijn bezit hebben .. kan ik eindelijk de 4 remotes die op de bank liggen de deur uit doen
Wil je het hier laten weten als zij hem hebben? Zuiderpark computers had hem ook een tijdje op de site staan, maar daar issie nu verdwenen... Ik heb nu de Kameleon 6-in-1, maar die heeft af en toe wat moeite met de Xbox...Shiverzz schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:51:
[...]
Zou vanaf vandaag ook in hier (in NL) op voorraad moeten zijn. Heb ze net gemailed of ze 'm ook daadwerkelijk hebben, maar wacht nog op antwoord....
Jij hebt het over het ‘officiele’ MCE keyboard van MS? Ik gebruik die momenteel ook voor mijn MC PC, en zou deze eigenlijk ook graag gebruiken voor de 360. Probleem is alleen dat de IR ontvanger die nu aan m’n 360 hangt alleen werkt met het wireless HP keyboard (dat standaard met de MC PC werd geleverd). Welke IR ontvanger heb jij aan je 360 hangen om met het MCE keyboard van MS te werken?Anoniem: 168195 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 10:25:
... sterker nog het mce toetsenbord werkt ook!
Will do..MagicMau schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:00:
Wil je het hier laten weten als zij hem hebben?
Anoniem: 64887
http://www.xbox360.wooden...33b7ccd11adff4fcb2c7f3ce7MagicMau schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:00:
[...]
Wil je het hier laten weten als zij hem hebben? Zuiderpark computers had hem ook een tijdje op de site staan, maar daar issie nu verdwenen... Ik heb nu de Kameleon 6-in-1, maar die heeft af en toe wat moeite met de Xbox...
Ik ken deze site niet, dus neem eerst maar eens kontakt met hun op.
Dit topic is gesloten.