Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.659 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Net een premium gekocht bij de Media Markt in Zoetermeer, er lagen er nog 3 :) Nu eerst aansluiten en Kameo spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

jcraane schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:47:
[...]

Ik heb echter begrepen dat het wel mogelijk is om daadwerkelijk 5.1 geluid te krijgen. Wat ik wil is het volgende: optische uitgang Xbox360 -> optische ingang DDTS 100 -> analoge uitgang DDTS 100 -> analoge ingang Z-5300 speakers. Kan ik met deze setup daadwerkelijk 5.1 geluid van de 360 uit mijn Z-5300 speakers krijgen?
Ja, dat gaat uitstekend werken.
Ik gebruik hier zelf de creative extigy decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168195 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:01:
[...]

Je krijgt geen echte 5.1 suround sound .. omdat je het geluid analoog aanbrent (via de tulp stekkers) ... wil je echt digitaal gaan dan heb je inderdaad een digitale decoder nodig met een optische ingang
De DDTS 100 is een digitale decoder met een optische ingang dus het gaat perfect werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Er is nu ook een tooltje uit Transcode 360,

Een hele simpele installatie die er voor zorgt dat je Divx/Xvid bestanden worden her "encode" in MCE zonder lastige instellingen.

http://www.runtime360.com/
"Designed for Windows XP Media Center Edition 2005 and the Xbox 360, Transcode 360 aims to broaden the support for a wide range of video media including DivX and XviD." - runtime360.com

The underlying mechanism for transcoding and streaming is much the same as /mceDivX360 however the user-interface is more tightly integrated with Windows Media Center, and generally more robust and easy to use.

The installation is pretty straightforward, it's all automated. If you run into any problems have a quick read through the included manual, the sections on optimization and troubleshooting are well worth reading.

The software runs in the background as an NT service, and with a few tweaks you can even shift the burden of transcoding to a more powerful computer on your home network. Looking forward we have plans to replace Windows Media Encoder with an open-source transcoder that will be a) less CPU intensive b) more compatible with an even wider range of codecs.

The project will be open-sourced under the GPL license once Subversion hosting has been provisioned.
http://jmel.us/runtime/packages/transcode360-v1.0.zip

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

kan iemand mij helpen met Splinter cell 1 op de xbox 360

kan alleen rondkijken, de rest doet het niet ( lopen etc. ) de controller werkt wel in het menu ( alle knoppen )

HELP plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

helaas krijg ik mijn xbox nog steeds niet in combinatie met mijn xp media center aan de praat ;(

"An error occured during setup" :|

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:27:
kan iemand mij helpen met Splinter cell 1 op de xbox 360

kan alleen rondkijken, de rest doet het niet ( lopen etc. ) de controller werkt wel in het menu ( alle knoppen )

HELP plz
Ik heb de game net nog even geprobeerd en het werkt perfect.
Heb je misschien een krasje op de dvd of is ie een beetje smerig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcraane
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Anoniem: 64887 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:02:
[...]

Ja, dat gaat uitstekend werken.
Ik gebruik hier zelf de creative extigy decoder.
Ok, dank je voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:19

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

The Otherside schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:25:
Er is nu ook een tooltje uit Transcode 360,

Een hele simpele installatie die er voor zorgt dat je Divx/Xvid bestanden worden her "encode" in MCE zonder lastige instellingen.

http://www.runtime360.com/

[...]

http://jmel.us/runtime/packages/transcode360-v1.0.zip
Erg fijn idd, ik heb nu mijn pc beneden helemaal niet meer nodig, met Transcode360, ffdshow en ac3filter kan ik nu alle films streamen naar mijn xbox360, met ondertitels en al _/-\o_
Om ffdshow werkend te krijgen moet je het audio gedeelte ervan niet gebruiken. Transcode360 kun je nog wat tweaken om een optimale beeldkwaliteit te krijgen, is een beetje afhankelijk van je netwerk en de WMV-encodende computer (mce-bak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-04 20:18
psychonikeo schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 16:52:
helaas krijg ik mijn xbox nog steeds niet in combinatie met mijn xp media center aan de praat ;(

"An error occured during setup" :|
Je moet nog een plugin downloaden geloof ik? Zorg er iig voor dat je die in de goede taal download (zelfde taal als je WMC versie) en dan zou het toch meteen moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-03 12:46

Nikooos

huizenlol.nl

Wekko schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:12:
[...]

Je moet nog een plugin downloaden geloof ik? Zorg er iig voor dat je die in de goede taal download (zelfde taal als je WMC versie) en dan zou het toch meteen moeten werken.
hmm.. je bedoelt niet die gewone setup van de xbox site neem ik aan?
Als iemand weet welke plugin of een andere oplossing ben ik reuzen geinteresseerd B)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 19:22
W1LL3M schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:00:
[...]

Erg fijn idd, ik heb nu mijn pc beneden helemaal niet meer nodig, met Transcode360, ffdshow en ac3filter kan ik nu alle films streamen naar mijn xbox360, met ondertitels en al _/-\o_
Om ffdshow werkend te krijgen moet je het audio gedeelte ervan niet gebruiken. Transcode360 kun je nog wat tweaken om een optimale beeldkwaliteit te krijgen, is een beetje afhankelijk van je netwerk en de WMV-encodende computer (mce-bak)
encodeert het programma simultaniously ? net als media encode ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
psychonikeo schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:45:
[...]

hmm.. je bedoelt niet die gewone setup van de xbox site neem ik aan?
Als iemand weet welke plugin of een andere oplossing ben ik reuzen geinteresseerd B)
Volgens mij moet je inderdaad iets installeren op je WMC bak (kan zijn dat ik in de war ben met gewoon XP), en de taal daarvan moet overeen komen met je WMC versie.

Ben nu ff aan het zoeken of ik het kan vinden.
Ik neem aan dat je op je WMC PC naar www.xbox.com/pcsetup gegaan bent?

[ Voor 7% gewijzigd door Wekko306 op 10-02-2006 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

BlowFish schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 17:50:
[...]

encodeert het programma simultaniously ? net als media encode ..
Het gebruikt Windows Media Encoder om de film te streamn naar je xbox, maar je start en stopt het streamen vanaf je xbox, je hoeft de stream niet zelf op te starten, alle gebeurt automatisch. Het enige wat je moet doen is in plaats van de film selecteren met de OK knop/groene knop, dat je nu info/blauwe knop -> More... -> Transcode kiest en even wacht tot de stream gebufferd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

W1LL3M schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:22:
[...]

Het gebruikt Windows Media Encoder om de film te streamn naar je xbox, maar je start en stopt het streamen vanaf je xbox, je hoeft de stream niet zelf op te starten, alle gebeurt automatisch. Het enige wat je moet doen is in plaats van de film selecteren met de OK knop/groene knop, dat je nu info/blauwe knop -> More... -> Transcode kiest en even wacht tot de stream gebufferd is.
Grote klasse dit!! :)

Ik heb momenteel geen DVD's op mijn HD staan, maar kun je ook VOB-bestanden hiermee afspelen? SCheelt weer branden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
Omfg Cod2 het level SILO is tot nu toe toch echt wel het moeilijkste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. A en B heb ik al C.D,E zal ook wel gaan maar heb even om het hoekje naar F gekeken. das een killer.

Zijn er al mensen die hem rond hebben op veteran. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

harryvos schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:45:
Omfg Cod2 het level SILO is tot nu toe toch echt wel het moeilijkste wat ik tot nu toe ben tegen gekomen. A en B heb ik al C.D,E zal ook wel gaan maar heb even om het hoekje naar F gekeken. das een killer.

Zekers. Zit nu (al 3 weken) bij "Hill 400" :)
Ook echt SUPER moeilijk. Maarja, steeds komen vrienden het wat verder halen hehe :D
Dus ik wacht gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75179

heb em net eindelijk op xboxlive hangen...te gek man!! ik weet het ik loop achter:)
maareh kan je alleen chatten als je iemand in je friendslist heb staan? en in mn gamer tag staat underground zone...weet iemand wat dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 75179 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:54:
heb em net eindelijk op xboxlive hangen...te gek man!! ik weet het ik loop achter:)
maareh kan je alleen chatten als je iemand in je friendslist heb staan? en in mn gamer tag staat underground zone...weet iemand wat dat is?
Je gamer-card kan je aanpassen via je browser, dacht ik. Heeft niets te maken met je prestatie maar puur "hoe je je voelt" om te spelen.

*edit*
Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen die een XB hebben gekocht en zich melden in het topic. Mocht je interesse hebben; klik ff op de eerste URL in mijn sig.
*edit*

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 10-02-2006 23:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
atmoz schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:51:
[...]

Zekers. Zit nu (al 3 weken) bij "Hill 400" :)
Ook echt SUPER moeilijk. Maarja, steeds komen vrienden het wat verder halen hehe :D
Dus ik wacht gewoon af.
hehehe das makkelijk ja, speel ook samen met een maatje van me, en dat gaat best goed. Begin enorm moeten wennen aan die controls. Maar spel is behoorlijk intens op veteran dus als je een beetje om de beurt kan spelen is het te doen. Heb hem op de pc eens gespeeld op easy daar liep ik zo fluitend door de velden heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848

Zo Burnout Revenge ziet er toch wel heel wat beter uit hoor op de 360 tov de ouderwetse doos!

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/31798

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/31803

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/32547

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/32548

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/33431

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/35966

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/image/37273

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 164848 op 11-02-2006 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123357

Voor tweakers die graag oblivion, top spin, the outfit voordelig aanschaffen zie volgende link waarop ik gestoten ben deze avond:

http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=391032

Denk dat je je alleen moet aanmelden op dit forum, ik heb het alvast gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

danplo

The Force is strong with me

Dit MMOFPS Huxley spel lijkt me echt bruut worden voor de Xbox360 :9~
Het is even wachten tot 3e kwart dit jaar, maar dan heb je ook wel wat.
Ze gebruiken ook de Unreal 3.0 engine. :D
Hier meer screenshots en trailers: http://media.pc.ign.com/media/738/738456/vids_1.html

Afbeeldingslocatie: http://www.simplygames.com/uploads/products/std/5626_X3X0023.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/dailyposts/huxley/Huxely02_550.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.msxbox-world.com/screenshots360/ss/61/screenshot_282230782_1119952353.jpg

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:45
Mijn 360 reageert raar.
Als er een DVD film in zit is deze redelijk rustig maar zodra je de film eruit haalt maakt deze een hoop herrie doordat meteen de ventilators op spinnen.
Iemand anders dit ook opgevallen of ligt het aan mijn box???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

harryvos schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:45:

Ik heb em net sinds een 2 dagen gehaald. Hij is echt fokking moeilijk man. Ik had objective A gehaald en dan heb je de keuze tussen D en F. F was eerst echt onbegonnen werk dus ik richtte mij op D. Maar die wou ook maar niet lukken... Na iets van 2 weken steeds hetzelfde stuk te proberen is het uiteindelijk gelukt om D te halen. De volhouder wint :)

F haalde ik daarna vreemd genoeg in een paar (stuk of 10) pogingen. Die wou eerst helemaal niet lukken. Die andere objectives zijn daarna wel te doen. Alleen het eind met het snipen is ook behoorlijk tricky. Maar als je na een tijdje onthoud waar de mortars gaan zitten is ie wel te doen. Wat een voldoening gaf het zeg om dit level uit te spelen 8)

Hill 400 ging bij mij een stuk relaxter dan the SIlo. Hij is zeker niet makkelijk maar heb em gister in 1 dag gehaald. Nu maar eens kijken of ik dit weekend het laatste level erbij kan pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

splinter cell doet het, !

als ik een dvd kijk maakt ie geen herrie maar is wel laggy ( weinig FPS ) , hebben mensen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Ik heb gisteren COD2 van iemand overgekocht. Maar als ik met dat spel op xboxLive wil kan hij geen room vinden. Heb alle live gamemodes geprobeerd maar no-go.

Met PGR3 en PD heb ik dat probleem niet..

(voordat ik het ging spelen is er wel een update voor cod2 op de xbox geinstalleerd)

Suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
suggestie: wachten op de volgende update :(

Iedereen heeft er last van, beetje jammer... Blijven proberen soms doet ie 't wel...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 129945 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 11:11:
splinter cell doet het, !

als ik een dvd kijk maakt ie geen herrie maar is wel laggy ( weinig FPS ) , hebben mensen dit ook ?
Tijdens DVD kijken moet hij op Pal50 staan volgens mij, misschien ligt het daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik heb daar geen last van.. doe alles op 60 HZ, nooit problemen mee.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 02:19
TheEvilCuber schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:10:
Ik heb daar geen last van.. doe alles op 60 HZ, nooit problemen mee.
Mijne staat bijna altijd op 60hz, bij sommige dvd's raakt het beeld langzaam uit sync met audio, dan verspringt het beeld even en is hij weer een tijdje in sync, bij andere dvd's is er geen enkel probleem.
Soms als ik even op pauze druk gaat hij erg brak draaien, zo'n 10 fps ofzo, dan druk ik even een momentje op vooruit of terug spelen en is het weer normaal. :?

Al met al niet de beste keuze om dvd's te kijken voor mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Mutatie op 11-02-2006 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
hoe update een game? gewoon als je ingelogd bent op live en de game opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mutatie schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 14:54:
[...]

Mijne staat bijna altijd op 60hz, bij sommige dvd's raakt het beeld langzaam uit sync met audio, dan verspringt het beeld even en is hij weer een tijdje in sync, bij andere dvd's is er geen enkel probleem.
Soms als ik even op pauze druk gaat hij erg brak draaien, zo'n 10 fps ofzo, dan druk ik even een momentje op vooruit of terug spelen en is het weer normaal. :?

Al met al niet de beste keuze om dvd's te kijken voor mij.
Ik vraag me dan af waarom je het altijd op 60hz hebt staan als je zoveel problemen hebt.
Als ik het op 60hz zet dan heb ik ook problemen met bepaalde DVD's.
Het staat hier nu altijd op 50hz, alleen met DOA 4 even op 60hz.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 64887 op 11-02-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DAMNNNNNN DIT IS GEIL!

Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/hsdemonz/paulus360/paulus360.jpg

Zo dat lijkt mij ook wel wat! M'n AMD64 loopt ook al op waterkoeling, dit wordt mijn volgende project als de garantie van de 360 af is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 12-04 10:56
Anoniem: 164848 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:21:
DAMNNNNNN DIT IS GEIL!

[afbeelding]

Zo dat lijkt mij ook wel wat! M'n AMD64 loopt ook al op waterkoeling, dit wordt mijn volgende project als de garantie van de 360 af is ;)
dit is volledig pasief gekoeld ultra stil :9
alleen had ik de loop anders gedaan. of 1 radiatortoren per CPU/GPU of dat je eerst langs 1 ging en dan naar de volgende.

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 11-02-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Anoniem: 64887 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:18:
[...]

Ik vraag me dan af waarom je het altijd op 60hz hebt staan als je zoveel problemen hebt.
Als ik het op 60hz zet dan heb ik ook problemen met bepaalde DVD's.
Het staat hier nu altijd op 50hz, alleen met DOA 4 even op 60hz.
Omdat het beeld dan iets rustiger is en Kameo schokt niet op 60hz, 360 games draaien zowiso beter op 60hz geloof ik.
DVD's kijk ik bijna nooit op de 360, dus waarom niet op 60hz laten staan?
Zoveel moeite is het niet om hem even op 50hz te zetten toch?
Volgens mij heb ik alleen het out of sync probleem met dvd's op 60hz, het gedoe met lage fps met films heeft niks te maken met het aantal hz. Verder zijn de meeste films (als ik ze dan al op de 360 afspeel) NTSC en daar heb ik geen last van het sync gedoe.

Duidelijk? :P
Anoniem: 164848 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:21:
DAMNNNNNN DIT IS GEIL!

*plaatje*

Damn, dat lijkt wel een Nuclear Device.

[ Voor 23% gewijzigd door Mutatie op 11-02-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:03:
hoe update een game? gewoon als je ingelogd bent op live en de game opstart?
Yep. Zodra je bent ingelogd op Live en je start een game op waarvoor een update beschikbaar is, zal je de melding krijgen of je de update wilt downloaden of misschien gaat het wel vanzelf. Het hoeft dus in ieder geval niet via Marketplace ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145161

Ik heb net Dead or Alive 4 binnen gekregen en gespeeld. Ik vind de controls erg vaag. Bij DoA 3 kon je normaal achteruit lopen om klappen te ontwijken. Als ik nu naar achteren wil lopen gaatie blokken :? En als ik naar onderen druk (wat normaal naar het beeld toe lopen is) gaatie gebukt blokken |:(. Kan dus alleen naar boven drukken om van het beeld af te lopen en naar links drukken om vooruit te lopen. Achteruit lopen kan wel maar dan moet ik 2x naar rechts drukken wat nogal vertragend werkt. 1x naar rechts drukken is dus blok, 2x is lopen... De controls voor het bewegen zijn niet in te stellen, alleen de buttons zelf. Vind dit zeer vreemd. Is dit bij iedereen zo en is dit normaal of klopt er iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 00:12

fulgore

goud

:z

[ Voor 101% gewijzigd door fulgore op 11-02-2006 16:57 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123357

fulgore schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 16:55:
[...]

En je moet een kennis/vriend/familie in België hebben:

[...]
Nee is voor alle forum leden geldig (ben zelf belg). Je kan ook gewoon verzending naar Nederland doen want er zijn al nederlanders die via deze manier besteld hebben. Vraag het anders een keer in de thread. Zal daar wel iemand op kunnen antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

OMG :9~

Hebben jullie het filmpje van de nieuwe FarCry voor de 360 al bekeken? Leuke vergelijking met de pc. Die water shader gaat echt te ver!

klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-04 15:39

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Even een vraagje kan het zijn dat spellen van de Xbox 360 zelf vast gaan lopen op het moment dat je de emulator update gedaan hebt? Of staan deze 2 dingen los van elkaar?

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-04 08:17

Atmoz

Techno!!

Anoniem: 157893 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:08:

Hebben jullie het filmpje van de nieuwe FarCry voor de 360 al bekeken? Leuke vergelijking met de pc. Die water shader gaat echt te ver!

klik
Echt aso gewoon :9~

Dat voor op de PC ziet er ineens niet meer uit. Weer een spel wat ik _MOET_ hebben :D 't Gaat lekker zo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
atmoz schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:13:
[...]

Echt aso gewoon :9~

Dat voor op de PC ziet er ineens niet meer uit. Weer een spel wat ik _MOET_ hebben :D 't Gaat lekker zo haha.
IDD, maar als dadelijk Crysis uitkomt lijkt dit weer nergens op. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 17:08:

klik
Serieus zieke beelden, tering...

Die PC krijgt z'n ass nog wel kicked en niet zo'n klein beetje ook. Gewoon even wachten op de volgende stromen games die de 360 beter heeft kunnen doorgronden. Eigenlijk speel ik zulke games niet veel (meer race en een aantal arcade schietgames zoals COD2) maar deze kan ik enkel en alleen om die PC dudes ff stof te laten happen met hun schokkende beelden op high res en frame drops op een apparaat dat minder kost dan hun high end videokaart haha

Te mooi weer gewoon smullllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 24-04 11:36
hey weet iemand iets over een beta van een mmorpg zoals final fantasy op de xbox360? Bij Fame was een prima kerel die er wel wat over wist... iemand een idee waar dat te leechen is? Of welk magazine het precies bij zit?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 164848 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:52:
[...]

Die PC krijgt z'n ass nog wel kicked en niet zo'n klein beetje ook. Gewoon even wachten op de volgende stromen games die de 360 beter heeft kunnen doorgronden. Eigenlijk speel ik zulke games niet veel (meer race en een aantal arcade schietgames zoals COD2) maar deze kan ik enkel en alleen om die PC dudes ff stof te laten happen met hun schokkende beelden op high res en frame drops op een apparaat dat minder kost dan hun high end videokaart haha

Vergeet niet dat de PC games zich ook blijven ontwikkelen, dus met het "ass kicked" zal het nog wel meevallen. Grootste voordeel van mn xbox360 vind ik nog wel dat met maar 400 euro je voor heel wat jaartjes hele mooie games kan spelen en niet telkens de pc hoeft te upgraden.

Van mij mogen er wel wat games uitkomen trouwens, ik ben wel toe aan iets nieuws ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Ligt het nou aan mij of word DOA4 online steeds meer laggier? me verbinding is echt ruimtschoots voldoende 2-8 mbit en ik krijg de laatste tijd alleen maar schokkerige games echt geen hol aan zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121810

Jongens, ik heb hier een beamer staan waarop mijn xbox 360 is aangesloten. Als ik pgr speel in single player ziet het er allemaal goed uit, ik draai het op 1024. Echter als ik multiplayer opstart worden beide gedeelten van het scherm, split screen dus, heel erg wazig. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Is hier al vaker voor gekomen, en volgens mij is daar niks aan te doen en ligt het gewoon aan het spel (net als dat onder hoge reso's de verhoudingen niet meer kloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

[...]

Euhh ik wil je enthousiasme niet temperen maar ze vergelijken een Xbox360 game met een pc game die alweer een hele tijd uit is....

Lijkt me niet echt realistisch he. ;) Dat neemt niet weg dat de game er heel erg lekker uitziet (vooral het water) maar niet echt goede vergelijking vind ik.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gully schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:58:
[...]

Vergeet niet dat de PC games zich ook blijven ontwikkelen, dus met het "ass kicked" zal het nog wel meevallen. Grootste voordeel van mn xbox360 vind ik nog wel dat met maar 400 euro je voor heel wat jaartjes hele mooie games kan spelen en niet telkens de pc hoeft te upgraden.

Van mij mogen er wel wat games uitkomen trouwens, ik ben wel toe aan iets nieuws ;)
Natuurlijk blijft alles zich ontwikkelen, dat hebben we in het verleden ook gezien, dat zal in de toekomst niet anders zijn, echter:

1. op dit moment heb ik nog niet dergelijke watereffecten in een PC game gezien, met welke dikke videokaart het ding ook is uitgerust

2. Een 48 pipeline kaart shader/vertex heb ik nog niet in PC consumentenmarkt zien ronddolen

3. Aangezien de 360 puur voor games is geoptimaliseerd en geen allround is zoals de PC zal over enige maanden c.q. een jaar zo geoptimaliseerd geprogrammeerd worden op de 360 dat hij nog steeds aardig ass blijft kicken denk ik.

4. Punt 3 wordt m.n. ondersteund door het feit dat deze xdoos specifieke hardware ontworpen voor de xdoos heeft en geen algemene hardware zoals in de ouderwetse xdoos (was echt gewoon een PC).
Een PC met een CPU met 3 cores en een GPU met reeds genoemde 48 shader/vertex pipelines en andere details specifiek aangewend voor games. De ouderwetse xdoos kon daarom totaal niet ass kicken bij een PC aangezien het reeds 'verouderde' hardware was toen 'ie uitkwam in 2001, althans niet top of the bill iig. Deze hardware is dat wel, onverkrijgbaar op de markt, maar geroemd door programmeurs omdat het zo goed c.q. eenvoudig te programmeren is (en dat tov een PC die tig duizende configuraties kan hebben, waardoor er nooit 100% gameskwaliteit uitkomt, vandaar ook nog vaak frame drops ook al heb je een high end PC)

5. Ik durf er m'n onderbroek erom te verwedden dat het dus wel ass kicked wordt, daar is Far Cry Instincts het topje van de ijsberg van. Over aantal maanden tot een jaar... is het werkelijk genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schnumi schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:41:
[...]

Euhh ik wil je enthousiasme niet temperen maar ze vergelijken een Xbox360 game met een pc game die alweer een hele tijd uit is....

Lijkt me niet echt realistisch he. ;) Dat neemt niet weg dat de game er heel erg lekker uitziet (vooral het water) maar niet echt goede vergelijking vind ik.
Akkoord, die game is al een tijdje uit, maar zulke effecten heb ik nog nergens op de PC gezien.

Als je dat beweert, dan zie ik graag een link naar een video van een game voor de PC die vergelijkbare watereffecten geeft. Dat mag van mij een hedendaagse game zijn, hoeft niet Far Cry Instincts te zijn. Ik ken ze niet! Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 164848 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:45:
[...]
punt 1 t/m 4
5. Ik durf er m'n onderbroek erom te verwedden dat het dus wel ass kicked wordt, daar is Far Cry Instincts het topje van de ijsberg van. Over aantal maanden tot een jaar... is het werkelijk genieten!
Natuurlijk is de 360 specifiek voor games en nu al heel krachtig, wat alleen maar nog veel beter kan worden dan dat we nu zien. Aan de andere kant hebben we altijd gezien dat consoles de pc's achterna gaan, en met de ontwikkeling van pc hardware de consoles achter de feiten aanlopen. Wellicht, is dat nu met de 360 wat omgedraaid en heeft de 360 meer mogelijkheden (hoewel dan nog niet volledig gebruikt) dan de die-hard pc configuratie. Echter, na verloop van tijd zal de pc echt wel dezelfde mogelijkheden kunnen bieden, met hardware welke beschikbaar gaat komen. Of dat ook mogelijk is met een bak van 400 euro, dat is dan wel weer een ander verhaal.

Maar goed, het blijft altijd hetzelfde met PC vs. Console. Ik zelf game op beide en ben ontzettend tevreden met de 360 en ik verwacht uiteindelijk ook meer plezier te gaan beleven aan mn 360 als het om games gaat.

Btw: wat moeten we met jouw onderbroek? :Y) Het is leuker om te wedden dat je diezelfde onderbroek opeet :+

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gully schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 20:12:
[...]

Natuurlijk is de 360 specifiek voor games en nu al heel krachtig, wat alleen maar nog veel beter kan worden dan dat we nu zien. Aan de andere kant hebben we altijd gezien dat consoles de pc's achterna gaan, en met de ontwikkeling van pc hardware de consoles achter de feiten aanlopen. Wellicht, is dat nu met de 360 wat omgedraaid en heeft de 360 meer mogelijkheden (hoewel dan nog niet volledig gebruikt) dan de die-hard pc configuratie. Echter, na verloop van tijd zal de pc echt wel dezelfde mogelijkheden kunnen bieden, met hardware welke beschikbaar gaat komen. Of dat ook mogelijk is met een bak van 400 euro, dat is dan wel weer een ander verhaal.

Maar goed, het blijft altijd hetzelfde met PC vs. Console. Ik zelf game op beide en ben ontzettend tevreden met de 360 en ik verwacht uiteindelijk ook meer plezier te gaan beleven aan mn 360 als het om games gaat.

Btw: wat moeten we met jouw onderbroek? :Y) Het is leuker om te wedden dat je diezelfde onderbroek opeet :+
Natuurlijk zal een PC inlopen aangezien de volgende xdoos pas weer over 5 jaar het levenslicht zal zien... Echter, zetten we de huidige hardware 360 tov PC en de eerste xdoos tov PC hardware van toen, dan is het verschil nu stukken groter in capaciteiten tov PC dan de situatie toen. Dat lijkt me niet te ontkennen. En natuurlijk, ik zei het ook al, zal deze soort hardware op termijn ook voor de PC er zijn.

BTW Wie weet is mijn onderbroek wel met diamanten ingezet, dan zou je 'em best willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
JEZUSMINA , moet ik helemaal windows media center 2005 op me pc zette al wil ik tv opnemen of filmpjes streamen naar xbox:@
Wie verzint dat nou! Zo proberen ze nog meer geld uit je zakken te kloppen.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reconhell schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:48:
JEZUSMINA , moet ik helemaal windows media center 2005 op me pc zette al wil ik tv opnemen of filmpjes streamen naar xbox:@
Dat heet Microsoft rules the world ;)

En 't mooie is, we slikken het ook nog allemaal! haha
Er zijn overigens al een aantal progjes (of in de maak) om het zonder MCE ook te regelen. Voor de Apple Mac is die software in dit topic reeds te vinden (de link)

Edit: dit is de link http://www.xbox-scene.com...ep/EEFAVVpkZEwMaTgplC.php

En anders is het wachten op een modchip die de mogelijkheden van je 360 wat uitgebreider maakt, zodat er een stand alone XBOX360 Media Center geprogrammeerd kan worden, zoals hij er ook voor de oude xdoos is

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 164848 op 11-02-2006 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je zelf 1 seconde had gekeken, had je dat van te voren geweten. Het staat overal te lezen, en wordt ook gewoon gemeld op de xbox site.

Overigens, heb ik zo het donkerbruine vermoeden dat de MCE die je gaat installeren geen gekochte versie is. Dus geld? Ik denk dat het wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Heeft iemand het ook al vaker gehad dat je xbox ineens komt met een melding dat je save game content beschadigd is en of je het dan wil overwritten. Ik start net perfect dark zero op en ik krijg die melding. Kan ik nu weer helemaal overnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

TV opnemen? Op die vrije 13Gb van je xbox hd zeker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Opzich best handig als je een keer een aflevering van een serie mist ofzo. Af en toe iets opnemen van een half uur moet toch prima kunnen. Zodra er grotere HD's uitkomen maakt het sowieso niet meer uit.

Denk trouwens dat ik in maart alleen Oblivion koop. Daar ben ik vast lang mee zoet en ben toch van plan om wat geld te sparen dus lijkt me wel een handige methode :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
[Offtopic]
Kan je Winxp pro sp2 , upgraden naar windows media center 2005?

[Ontopic]
Ja, het is maar 13gb maar het is wel een leuke feature, ik hoef geen 100 uur tv op te nemen ofzo. Met 3 uur ben ik wel tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Je kan helemaal geen video opnemen op je Xbox harddisk.

Het is een extender. je doet niks meer dan een remote desktop/terminal sessie te maken met MCE. Alles wat jij opneemt word dus gewoon op je PC harddisk opgeslagen.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Vindt maar raar mijn xbox360 is al in duitsland is maar er is nog geen tracking nummer bekent voor de retour terug naar nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zet deze ook maar in je agenda :)

Black (XBOX)
By: EA Games, Criterion Games
Release Date: Feb 28, 2006

http://www.gamespot.com/x...ack/news.html?sid=6143862

En als we dan toch bezig zijn, laten we deze niet vergeten

Painkiller
By: DreamCatcher Int., People Can Fly
Genre: Fantasy First-Person Shooter

http://www.gamespot.com/xbox/action/painkiller/index.html

TOEVAL ZELFDE RELEASEDATE??? 8)

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 164848 op 12-02-2006 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Echt heeeel raar als ik in log met men account met doa4, kan ik me gehaalde charachters enzo niet kiezen, costumes etc. Nou ben ik ingelogd met mijn account waar staat dat ik wel die achievments heb behaald. WTF?? Hoe laad ik me savegame????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Triest... Word er hier gezegt dat de 360 kont schopt wat betreft Far Cry ?

Mag ik deze mensen attenderen dat ik Far Cry al speel sinds maart 2004 !!
Denk even 2x na voor je wat zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:05:
Triest... Word er hier gezegt dat de 360 kont schopt wat betreft Far Cry ?

Mag ik deze mensen attenderen dat ik Far Cry al speel sinds maart 2004 !!
Denk even 2x na voor je wat zegt...
Uh ja en? Heb je het filmpje al bekeken?

Het gaat er niet om of Far Cry mooier is of niet, dergelijke watereffecten heb ik op een PC in welke WILLEKEURIGE game dan ook nog niet gezien. Als jij videobeelden kunt aanleveren van een game die wel dergelijke soortgelijke effecten geeft, geef ze dan maar.

Wederom, ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-04 20:09
Zo ik laat weer eens van me horen. Ik volg af en toe een deel namelijk maar het gaat zo verschrikkelijk hard... :o

Maar even een vraagje: Er staat mij bij dat toen er nog gespeculeerd werd over de xbox 360 (presentatie J allard dacht ik) dat je ook je eigen gamer picture kon uploaden of iets dergelijks... Is zoiets al mogelijk?? Want vind eigenlijk de standaard keuze vrij beperkt. :(

Dus weet iemand of zoiets nog eens komt?? Dat je net zoals je op het forum je eigen plaatje kan uploaden...

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Banjy schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:14:
Zo ik laat weer eens van me horen. Ik volg af en toe een deel namelijk maar het gaat zo verschrikkelijk hard... :o

Maar even een vraagje: Er staat mij bij dat toen er nog gespeculeerd werd over de xbox 360 (presentatie J allard dacht ik) dat je ook je eigen gamer picture kon uploaden of iets dergelijks... Is zoiets al mogelijk?? Want vind eigenlijk de standaard keuze vrij beperkt. :(

Dus weet iemand of zoiets nog eens komt?? Dat je net zoals je op het forum je eigen plaatje kan uploaden...
Volgens mij was dat gespeculeer meer wishfull thinking. Maakt me ook niks uit eerlijk gezegd, anders zou je toch weer grappige jochies krijgen die de meest vage plaatjes gaan kiezen. Wat mij betreft houden ze het lekker zo.
Reconhell schreef op zondag 12 februari 2006 @ 10:57:
Echt heeeel raar als ik in log met men account met doa4, kan ik me gehaalde charachters enzo niet kiezen, costumes etc. Nou ben ik ingelogd met mijn account waar staat dat ik wel die achievments heb behaald. WTF?? Hoe laad ik me savegame????
Ik denk dat je last hebt van de savegame bug. Inloggen gaat automatisch als je bent ingelogd in het Dashboard, als je in DOA4 dus geen unlockte characters of costumes kan kiezen ben je je savegame kwijt.
Anoniem: 164848 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 00:58:
Zet deze ook maar in je agenda :)

Black (XBOX)
By: EA Games, Criterion Games

http://www.gamespot.com/x...ack/news.html?sid=6143862

En als we dan toch bezig zijn, laten we deze niet vergeten

Painkiller
By: DreamCatcher Int., People Can Fly
Genre: Fantasy First-Person Shooter

http://www.gamespot.com/xbox/action/painkiller/index.html

TOEVAL ZELFDE RELEASEDATE??? 8)
Zijn wel beide Xbox1 titels he, werken die wel op de 360?

[ Voor 45% gewijzigd door Wekko306 op 12-02-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Hoe komt het dat ik bij Kameo de achievement van Ash en Saved Halis from the Forest Temple, niet krijg? Ik heb ze allebei wel degelijk, maar ik heb de achievements niet :( terwijl ik al verder in de game ben. Heb ik iets fout gedaan?

Verder ben ik erg tevreden over de 360 en maart lijkt een goede maand te worden :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Anoniem: 86614 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:20:
Hoe komt het dat ik bij Kameo de achievement van Ash en Saved Halis from the Forest Temple, niet krijg? Ik heb ze allebei wel degelijk, maar ik heb de achievements niet :( terwijl ik al verder in de game ben. Heb ik iets fout gedaan?

Verder ben ik erg tevreden over de 360 en maart lijkt een goede maand te worden :9~.
Misschien was je op de achtergrond wel niet verbonden met xbox live, heb ik zelf ook een keer gehad met kameo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 08:08
damn als je allemaal blauw paarse puntjes en knipperende shit in beeld krijgt is je xbox dan zwaar gaar? of kan het temporary iets zijn?

en als ik em op moet sturen kan ik dan mijn harddisk hier houden voor savegames etc?

[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 12-02-2006 13:34 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

Klinkt als een te hete videokaart (of een f00ked up kaart)
HDD kan je gewoon thuis houden ja.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 08:08
TheEvilCuber schreef op zondag 12 februari 2006 @ 13:35:
Klinkt als een te hete videokaart (of een f00ked up kaart)
HDD kan je gewoon thuis houden ja.
slechte zaak dan, 3 maanden bijna gegamed zonder problem en nu opeens te heet (na 30 minuten spelen)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekko schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:19:

Zijn wel beide Xbox1 titels he, werken die wel op de 360?
Wist ik ook wel, maar is het niet zo dat deze vanaf nu ook altijd moeten werken op de 360? Had MS dit niet als eis/wens? Hoe dan ook, de xdoos staat ook naast de 360 dus draaien doen ze hier altijd wel :)

Overigens, zijn Halo en Halo 2 de enige games waar de resolutie op de 360 in 720p gaat draaien tov 480p? Of zijn er meer xbox 1 games die grafisch opgeleukt zijn als je ze op de 360 draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harryvos schreef op zondag 12 februari 2006 @ 12:33:
[...]

Misschien was je op de achtergrond wel niet verbonden met xbox live, heb ik zelf ook een keer gehad met kameo
Jij zegt dus dat je op Xbox Live geconnect moet zijn om je achievements te krijgen? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk, heb je bron die dit bevestigt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor het streamen van media content vanaf PC, Apple Mac, Linux systemen zonder Media Center achtig gebeuren:

http://www.twonkyvision.de/UPnP/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162351

Anoniem: 164848 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:14:
Voor het streamen van media content vanaf PC, Apple Mac, Linux systemen zonder Media Center achtig gebeuren:

Er staat alleen geen xbox360 bij hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 164848 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:14:

Werkt dit? Of denk je dat het werkt?

/Edit, niet dus. Alleen muziek en foto's, maar dat doet windows media connect ook...

[ Voor 13% gewijzigd door Rox_NL op 12-02-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124445

Is er een verschil tussen de beeldkwaliteit wanneer je het aansluit op RGB scart in vergelijking met component aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 124445 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:42:
Is er een verschil tussen de beeldkwaliteit wanneer je het aansluit op RGB scart in vergelijking met component aansluiten?
Ik vind van wel; tenminste ik maar gebruik van de RGB-component (of hoe die ook mag heten) en vind het er beter uitzien dan de RGB-scart. Kleuren zijn mooier op de een of andere manier.

offtopic:
Ben dan ook flink kritisch met 37" LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

[...]

Dit is weer zo'n duidelijke fanboy post. Volgens mij wil je een soort erkenning krijgen dat je xbox360 alle pc's zou overtreffen.

Puur kinderlijke reactie, en gelukkig niet gebasseerd op de realiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Anoniem: 124445 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 15:42:
Composiet < RGB Scart < Component, even simpel gezegd.
http://www.gamespot.com/features/6139690/index.html

[ Voor 10% gewijzigd door Wekko306 op 12-02-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjuh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:46:
[...]

Dit is weer zo'n duidelijke fanboy post. Volgens mij wil je een soort erkenning krijgen dat je xbox360 alle pc's zou overtreffen.

Mischien een tikje teveel van het goede, maar feit blijft dat er op dit moment geen pc's zijn die dat kunnen halen voor dezeflde prijs als een 360 :).

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 86614 op 12-02-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mwoah ik zag net beelden van crysis (voor de pc dus) en dat zag ik er toch ook wel enorm strak uit hoor. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124445

Ok thank you, ik stelde me alleen de vraag omdat naar mijn weten component ook gewoon RGB was :)
Ik zoek dan maar een connector Component naar DVI voor het aansluiten op mijn plasma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-04 15:09
Er is mij vandaag iets merkwaardigs opgevallen met mijn wired controller. Ik was met een maat PGR aan het spelen en hij beweerde dat zijn auto langzamer reed als de mijne terwijl we beide dezelfde auto hadden.
Ik nam zijn wired controller over en hij mijn wireless controller. Nu bleek idd dat de wired versie niet vol gas geeft wanneer de hendel volledig wordt ingedrukt :? Bij andere games heb ik dit uiteraard nog niet gemerkt, omdat die de hendel anders toepassen...

Wat denken jullie, controller gaar? Of hebben meerdere mensen hetzelfde?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149626

MariahCareyLover schreef op zondag 12 februari 2006 @ 20:44:
Er is mij vandaag iets merkwaardigs opgevallen met mijn wired controller. Ik was met een maat PGR aan het spelen en hij beweerde dat zijn auto langzamer reed als de mijne terwijl we beide dezelfde auto hadden.
Ik nam zijn wired controller over en hij mijn wireless controller. Nu bleek idd dat de wired versie niet vol gas geeft wanneer de hendel volledig wordt ingedrukt :? Bij andere games heb ik dit uiteraard nog niet gemerkt, omdat die de hendel anders toepassen...

Wat denken jullie, controller gaar? Of hebben meerdere mensen hetzelfde?
Ik denk dat je controller gewoon gaar is. Even MS helpdesk bellen en ze sturen je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Zijn er GoT'ers die Madden hebben (het volledige spel) en eens een potje online willen spelen?

Singleplayer van de game is goed, maar een paar mensen om het spel online mee te spelen kan geen kwaad.

Is het trouwens ook geen tijd voor een nieuw deeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Heb hem wel, alleen me live is verlopen. Volgende week maar meer een jaar abbo kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Bartjuh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:46:
[...]

Wat heb jij een rare hobby zeg.

Zo eens in de paar dagen open je het Xbox topic, zoek je een Post op, en ga je lekker zeiken.

De gemiddelde persoon die hier post is blij met zijn Xbox. Als je in het PS/Nintendo topic kijkt liggen die verhoudingen weer anders, en in een "Show je Alfa" topic zijn mensen meer tevreden over hun Alfa dan een ander merk.

Dat reacties misschien niet altijd even objectief zijn kun je op je vingers natellen. Als jij, zoals je eerder zegt, toch voor de PS3 gaat, en de 360 maar zozo vind, waarom ga je dit topic in, en replyen op subjectieve posts?

Het lijkt af en toe wel of PC bezitters (wat wij hier allemaal voor 99,999% zijn) ten allen tijde moeite moeten doen om een console of af te zeiken, of af te zwakken. Waarom?

De 360 laat top beelden zien, heeft een fantastische controller, en een GUI om U tegen te zeggen.
De PS3 gaat hoogstwaarschijnlijk hetzelfde doen, en we weten allemaal wat een PC kan.

Als iemand hier dan roept: :" :9~ Kijk eens wat mooi!!"

Hoeven we heus niet allemaal een voorbeeld te horen van: "Pff, maar X spel op Y configuratie is mooier". Of een verdediging te horen omdat het PC spel toevallig wat ouder is.

Just my 2 cents.....

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 12-02-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:21:
Heb hem wel, alleen me live is verlopen. Volgende week maar meer een jaar abbo kopen :)
Zal ik je maar vast toevoegen dan?
Volgens mij heb je het spel nog niet zo lang of je snapt er geen biet van, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Is het mogelijk om in Madden een redelijk simpel potje Football te spelen? Ik had de demo gedownload, maar werd helemaal gek van alle statistieken en menu's dus heb ik hem meteen weggegooid. Opzich vond ik het wel jammer, aangezien Football me opzich wel leuk lijkt (Superbowl was ook best leuk :P) maar ik geen zin heb na 15 seconden spelen weer 3 minuten instellingen te moeten veranderen.
Dus kan dit ook een stuk eenvoudiger, of zit er misschien een Training mode in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:15:
Is het mogelijk om in Madden een redelijk simpel potje Football te spelen? Ik had de demo gedownload, maar werd helemaal gek van alle statistieken en menu's dus heb ik hem meteen weggegooid. Opzich vond ik het wel jammer, aangezien Football me opzich wel leuk lijkt (Superbowl was ook best leuk :P) maar ik geen zin heb na 15 seconden spelen weer 3 minuten instellingen te moeten veranderen.
Dus kan dit ook een stuk eenvoudiger, of zit er misschien een Training mode in?
Het is heel simpel om een potje te spelen :). Zeker de demo zou ik nog maar eens opnieuw proberen. Die statistieken zijn namelijk helemaal niet nodig om het spel lekker te kunnen spelen. In de demo kies je gewoon het team dat je wilt zijn en gaan met de banaan ;). Het play-callen hoef je zelf ook niet bij na te denken, want of de coach of madden hebben wel een goed idee. Moet ik anders een keer de demo met je doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

DOA4 is niet moeilijk!!! Op moment van typen sta ik 4922e van de wereld met Single Survival... 8) 50 Wins precies & dus achievement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

doa 4 speeld verschrikkelijk traag er zit echt een vertraging in en dat is jammer.
de dreamcast versie van deel 2 blijft het beste.
verder ben ik wel tevree met mijn xbox 360.

maar ik wil dead rising
n3
enchant arm
maar dat duurd zo lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, net weer een uurtje Kameo gespeeld. Ik zit nu bij de einbaas van de Water Temple: Corallis, maar heb ik hem 3/4 dood en dan leg ik zelf het loodje. Net moest ik nog 25% van z'n laatste tentakel en kon mijn controller wel door de tv gooien :P, maar ik kan me beheersen, morgen weer een dag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Anoniem: 86614 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:41:
Damn, net weer een uurtje Kameo gespeeld. Ik zit nu bij de einbaas van de Water Temple: Corallis, maar heb ik hem 3/4 dood en dan leg ik zelf het loodje. Net moest ik nog 25% van z'n laatste tentakel en kon mijn controller wel door de tv gooien :P, maar ik kan me beheersen, morgen weer een dag ;).
hehehehe die baas koste me een controller, gek werd ik er van.
Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-04 17:56

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.