Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.650 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bartjuh schreef op zondag 12 februari 2006 @ 17:46:
[...]

Dit is weer zo'n duidelijke fanboy post. Volgens mij wil je een soort erkenning krijgen dat je xbox360 alle pc's zou overtreffen.

Puur kinderlijke reactie, en gelukkig niet gebasseerd op de realiteit.
Wat heb jij een rare hobby zeg.

Zo eens in de paar dagen open je het Xbox topic, zoek je een Post op, en ga je lekker zeiken.

De gemiddelde persoon die hier post is blij met zijn Xbox. Als je in het PS/Nintendo topic kijkt liggen die verhoudingen weer anders, en in een "Show je Alfa" topic zijn mensen meer tevreden over hun Alfa dan een ander merk.

Dat reacties misschien niet altijd even objectief zijn kun je op je vingers natellen. Als jij, zoals je eerder zegt, toch voor de PS3 gaat, en de 360 maar zozo vind, waarom ga je dit topic in, en replyen op subjectieve posts?

Het lijkt af en toe wel of PC bezitters (wat wij hier allemaal voor 99,999% zijn) ten allen tijde moeite moeten doen om een console of af te zeiken, of af te zwakken. Waarom?

De 360 laat top beelden zien, heeft een fantastische controller, en een GUI om U tegen te zeggen.
De PS3 gaat hoogstwaarschijnlijk hetzelfde doen, en we weten allemaal wat een PC kan.

Als iemand hier dan roept: :" :9~ Kijk eens wat mooi!!"

Hoeven we heus niet allemaal een voorbeeld te horen van: "Pff, maar X spel op Y configuratie is mooier". Of een verdediging te horen omdat het PC spel toevallig wat ouder is.

Just my 2 cents.....

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 12-02-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 128052 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 21:21:
Heb hem wel, alleen me live is verlopen. Volgende week maar meer een jaar abbo kopen :)
Zal ik je maar vast toevoegen dan?
Volgens mij heb je het spel nog niet zo lang of je snapt er geen biet van, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-04 16:17
Is het mogelijk om in Madden een redelijk simpel potje Football te spelen? Ik had de demo gedownload, maar werd helemaal gek van alle statistieken en menu's dus heb ik hem meteen weggegooid. Opzich vond ik het wel jammer, aangezien Football me opzich wel leuk lijkt (Superbowl was ook best leuk :P) maar ik geen zin heb na 15 seconden spelen weer 3 minuten instellingen te moeten veranderen.
Dus kan dit ook een stuk eenvoudiger, of zit er misschien een Training mode in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wekko schreef op zondag 12 februari 2006 @ 22:15:
Is het mogelijk om in Madden een redelijk simpel potje Football te spelen? Ik had de demo gedownload, maar werd helemaal gek van alle statistieken en menu's dus heb ik hem meteen weggegooid. Opzich vond ik het wel jammer, aangezien Football me opzich wel leuk lijkt (Superbowl was ook best leuk :P) maar ik geen zin heb na 15 seconden spelen weer 3 minuten instellingen te moeten veranderen.
Dus kan dit ook een stuk eenvoudiger, of zit er misschien een Training mode in?
Het is heel simpel om een potje te spelen :). Zeker de demo zou ik nog maar eens opnieuw proberen. Die statistieken zijn namelijk helemaal niet nodig om het spel lekker te kunnen spelen. In de demo kies je gewoon het team dat je wilt zijn en gaan met de banaan ;). Het play-callen hoef je zelf ook niet bij na te denken, want of de coach of madden hebben wel een goed idee. Moet ik anders een keer de demo met je doorlopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-04 20:36

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DOA4 is niet moeilijk!!! Op moment van typen sta ik 4922e van de wereld met Single Survival... 8) 50 Wins precies & dus achievement!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34043

doa 4 speeld verschrikkelijk traag er zit echt een vertraging in en dat is jammer.
de dreamcast versie van deel 2 blijft het beste.
verder ben ik wel tevree met mijn xbox 360.

maar ik wil dead rising
n3
enchant arm
maar dat duurd zo lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

Damn, net weer een uurtje Kameo gespeeld. Ik zit nu bij de einbaas van de Water Temple: Corallis, maar heb ik hem 3/4 dood en dan leg ik zelf het loodje. Net moest ik nog 25% van z'n laatste tentakel en kon mijn controller wel door de tv gooien :P, maar ik kan me beheersen, morgen weer een dag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-04 15:38
Anoniem: 86614 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 23:41:
Damn, net weer een uurtje Kameo gespeeld. Ik zit nu bij de einbaas van de Water Temple: Corallis, maar heb ik hem 3/4 dood en dan leg ik zelf het loodje. Net moest ik nog 25% van z'n laatste tentakel en kon mijn controller wel door de tv gooien :P, maar ik kan me beheersen, morgen weer een dag ;).
hehehehe die baas koste me een controller, gek werd ik er van.
Succes in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 17:07

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.