Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.792 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Hmm dacht dat die MadCatz wireless was, zal wel niet dan.
atmoz schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:56:
[...]

Volgens mij werken de draadloze controllers niet via WiFi. Lijkt me eerder BlueTooth ofzo.
Custom protocol, Bluetooth had bij lange na niet de performance die ze nodig hadden ivm voice chat en verbindingssnelheid.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:38
S2S schreef op maandag 06 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Dat kan wel wezen. Maar voordat de patch er was heb ik nooit een error: unable to join, of server gezien. En ik had er aardig wat uurtjes in zitten. Nu heb ik zaterdag niets anders gezien dan deze 2 errors, beetje vreemd niet?
Hmmz, die melding heb ik ook een keer de hele avond gehad, maar dat was dan weer voor de patch. Zo onvoorspelbaar als de pest die MP van ze...
Terwijl PGR3 altijd lagloos is bij mij en dat had ik niet verwacht van een racegame dus blijkbaar kan het wel. Naja tis gewoon wachten op de MP patch van COD2 denk ik, meer valt er niet te doen helaas.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16
Arrrrrrgh, dus er komt een patch om lost save game issues op te lossen, zullen waarschijnlijk de oude savegames niet meer te redden zijn lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:57

S2S

sorted.bits schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:06:
Arrrrrrgh, dus er komt een patch om lost save game issues op te lossen, zullen waarschijnlijk de oude savegames niet meer te redden zijn lijkt me ?
Die patch is er al ;)

Ik weet niet of jullie deze hebben gezien, maar burnout 360 ziet er toch wel een heel stukkie beter uit dan last gen. EEN GROOT STUKKIE IMO

Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/NR/rdonlyres/12CDCF9A-77E9-40A7-9C4B-44BAC9A88522/8536/Screenshot_039.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gameinformer.com/NR/rdonlyres/12CDCF9A-77E9-40A7-9C4B-44BAC9A88522/8537/Screenshot_043.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door S2S op 06-02-2006 15:27 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

S2S schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:17:
[...]

Die patch is er al ;)

Ik weet niet of jullie deze hebben gezien, maar burnout 360 ziet er toch wel een heel stukkie beter uit dan last gen. EEN GROOT STUKKIE IMO

[afbeelding]

[afbeelding]
het moeten waarschijn reflecties of afgeschaafte auto's zijn, maar als ik het zo ziet lijkt het meer op auto's die langs een exploderende pot verf zijn gereden.. :/

verder ziet het er wel ok uit.. vind dus die reflecties alleen een beetje raar ogen

[ Voor 12% gewijzigd door Nikooos op 06-02-2006 15:31 ]

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ik denk dat ik die Burnout wel 1 van de mooiste games vind die er is. Ziet er super uit.

En is er al een save-game-fix patch voor DOA4 ? Nee toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

harryvos schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:48:
[...]

ligt al op de vuilnisbelt, maar als ik vragen mag wat wou je er mee doen dan ??

en of ik pissed was, maar goed nieuwe gehaald met draad 34 euro en gelijk in 1 keer die eindbaas gehaald, waar ik very happy mee ben, kost wat maar dan heb je ook wat hehehe
Wat ik ermee wilde doen:

Nou er zijn wel meer dingen wat je ermee kan doen. Gebruiken voor reserve onderdelen. Of gewoon kijken hoe die is opgebouwd en daarvan leren. (Altijd handig om te weten. Je weet maar nooit in de toekomst wat je ermee kunt doen). Als de printplaat nog goed is kun je hem aansluiten op een microcontroller en dan hele leuke dingen ermee doen. Bijvoorbeeld je computer erop aansluiten en dan die laten spelen i.p.v. jezelf. Een draadloos audiocenter ermee maken met LCD voor aan de muur. Er zijn ZOOOVEEL mogelijkheden mee te verzinnen. Echt jammer dat je hem zo snel hebt weggedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Voor CoD2 ja, voor DoA4 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

S2S schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:17:
[...]

Die patch is er al ;)

[afbeelding]

[afbeelding]
:P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129945

ik zie een klein cirkel in mn PGR3 DVD, zet hem nu maar toch horzi

thanks

trouwens , ik ben op zoek naar een VGA kabel maar kan hem nergens vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124837

Anoniem: 129945 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:08:
ik zie een klein cirkel in mn PGR3 DVD, zet hem nu maar toch horzi

thanks

trouwens , ik ben op zoek naar een VGA kabel maar kan hem nergens vinden !
Dixons en MM hebben het hier in Groningen.
Ook de Dixons internetshop kan uit voorraad leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

mm, ben ik de eerste om hier te melden dat de Madden NHl 06 demo te downloaden is via marktplaats? :P
ff kijken hoe het eruit ziet, niet echt mijn gametype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 38669 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:04:
mm, ben ik de eerste om hier te melden dat de Madden NHl 06 demo te downloaden is via marktplaats? :P
ff kijken hoe het eruit ziet, niet echt mijn gametype.
Hij is al sinds december te downloaden, maar je bent volgens mij wel de eerste die het meldt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157893

MetroidPrime schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:05:
[...]

Hij is al sinds december te downloaden, maar je bent volgens mij wel de eerste die het meldt.
:X hahaha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL, dat is inderdaad lachen want ik zie hem nu pas in mijn lijstje met nieuwe demo's staan. :X :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:49

RnB

Een vraagje.. hoe is de emulatiesoftware? Dus met spellen voor de xbox, want mijn xbox begint raar te doen en zo'n xbox 360 lijkt me een leuke vervanger :9 Maja, ik wil wel al mijn spellen nog spelen en eventueel nog nieuwe kopen.. (Half life 2.. :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reef_91 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:27:
Een vraagje.. hoe is de emulatiesoftware? Dus met spellen voor de xbox, want mijn xbox begint raar te doen en zo'n xbox 360 lijkt me een leuke vervanger :9 Maja, ik wil wel al mijn spellen nog spelen en eventueel nog nieuwe kopen.. (Half life 2.. :D )
http://www.xbox.com/en-GB...ompatibilitygameslist.htm

Lees ^^ dit even dan zie je welke games er backwards compatible zijn in Europa.
Niet alles werkt even vlekkenloos maar daarvoor zul je toch wat hier moeten lezen, er is de laatste tijd het e.e.a. voorbij gekomen.
MS is nog wel steeds bezig met de emulator, die je automatisch kunt downloaden als je over Live! beschikt, en dus zullen er misschien nog meer games toegevoegd worden aan die lijst of zullen spellen beter werken.

Verder is de 360 natuurlijk een superkeuze, zeker met games als PGR3, CoD2 en DOA4 :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 06-02-2006 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
curry684 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:00:
[...]

Voor CoD2 ja, voor DoA4 nog niet.
Aangezien mijn post geen spel naam bevatte is daar wat onduidelijkheid over ontstaan. Maar ik bedoelde dus DOA4.

Ligt het nu aan mij of zijn er nu veel meer games met problemen dan op de Xbox(1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-06 19:22
D4V3 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:02:
LET OP:

Zet je XBOX 360 NIET Verticaal neer!
M$ adverteert mooi met dat verticaal neerzetten en spelen,
Maar je krijgt wel mooi een ronde kras op je disc als je het even gespeeld hebt (dus niet alleen als je de xbox draait als je aan het spelen bent!). Ik heb net even mn discs bekeken. Degene uit de oude xbox waren nog helemaal goed (die had ik nog niet op de 360 verticaal gespeeld), PGR3 en CoD2 voor de 360 hebben echter een perfect ronde (360 :P) kras net buiten kleine rondje in de DVD's. Gelukkig heb ik nog niet zo lang verticaal gespeeld en is de kras niet zo diep dat er problemen zijn maar fijn vindt ik het allerminst. Kijk je eigen discs ook even na, in het licht zie je waarschijnlijk ook de circel! Zet je console voor die dure spellen van je dus horizontaal, scheelt je een hoop elende!
Mijn 360 staat al horizontaal sinds ik hem heb (half december) en ik heb ook een heel dun lijntje vlak naast het midden van de DVD. Volgens mij hoort dit trouwens wel (bij elke game?). Perfect Dark Zero, Condemned, PGR3 en DOA4 hebben dit allemaal bij mij en in ieder geval Condemned en DOA4 hadden dit al voordat ik ze ooit gespeeld had (doosjes waren nog geasealed en er zat nog plastic omheen). Bovendien heb ik nooit een probleem gehad met deze 'kras' en hebben mijn gebrande CD's en originele DVD's dit na een paar keer afspelen niet, dus ik maak me er niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05
Wekko schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:00:
[...]

Mijn 360 staat al horizontaal sinds ik hem heb (half december) en ik heb ook een heel dun lijntje vlak naast het midden van de DVD. Volgens mij hoort dit trouwens wel (bij elke game?). Perfect Dark Zero, Condemned, PGR3 en DOA4 hebben dit allemaal bij mij en in ieder geval Condemned en DOA4 hadden dit al voordat ik ze ooit gespeeld had (doosjes waren nog geasealed en er zat nog plastic omheen). Bovendien heb ik nooit een probleem gehad met deze 'kras' en hebben mijn gebrande CD's en originele DVD's dit na een paar keer afspelen niet, dus ik maak me er niet druk om.
Mijn spellen hebben dat ook, dit hoort zo. Hypocriet haantjesgedag allemaal, die van mij blijft lekker verticaal staan.. wat ik zorgelijker vind zijn die kleine barstjes in de schijfjes bij de opening, stop ze voortaan maar in een sleeve.

[ Voor 11% gewijzigd door salvador4 op 06-02-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86614

salvador4 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:37:
[...]

Mijn spellen hebben dat ook, dit hoort zo. Hypocriet haantjesgedag allemaal, die van mij blijft lekker verticaal staan.. wat ik zorgelijker vind zijn die kleine barstjes in de schijfjes bij de opening, stop ze voortaan maar in een sleeve.
Die barstjes kwamen door een productiefout bij de DVD doosjes. Ik heb over problemen gehoord bij COD2, maar ik weet niet of er nog bij meer spellen problemen waren. Misschien kan iemand hier even het fijne van vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11-2024
Anoniem: 86614 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:55:
[...]

Die barstjes kwamen door een productiefout bij de DVD doosjes. Ik heb over problemen gehoord bij COD2, maar ik weet niet of er nog bij meer spellen problemen waren. Misschien kan iemand hier even het fijne van vertellen?
Ja dat heb ik dus ook haarscheurtjes in de "binnenring" van COD2.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 21:05
Bij doa4 heb ik het anders ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

AAAAHHHHHHHHHHHH heb last van de Ring Of Dead 3 lampjes flashen rechts boven blijft uit de rest aan/uit. :( ;( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Anoniem: 57485 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:50:
Mensen, wie heeft er nog meer last van af een toe een "Can't read disc" melding waarnaar je uit de game geflikkerd wordt? Ik heb dit nu al meerdere malen meegemaakt. Weet alleen niet of het erg genoeg is om contact op te nemen met MS. Aan de DVD (PDZ) ligt het zeker niet, die is krasloos.
Ik heb dit 1 keer gehad in PGR3. De DVD is verder ook zonder krassen. Geen idee waardoor het kwam, maar het was wel vlak nadat ik de game een tijdje (10 minuten ofzo) in pauze had staan en daarna weer verder ging racen. De baan was ook ineens een groot deel geel (echt veel langer als de normale gele stukken op enkele banen) en toen kwam die melding.
Verder nooit meer gehad btw :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:24
Anoniem: 38669 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:30:
[...]

http://www.xbox.com/en-GB...ompatibilitygameslist.htm

Lees ^^ dit even dan zie je welke games er backwards compatible zijn in Europa.
Niet alles werkt even vlekkenloos maar daarvoor zul je toch wat hier moeten lezen, er is de laatste tijd het e.e.a. voorbij gekomen.
MS is nog wel steeds bezig met de emulator, die je automatisch kunt downloaden als je over Live! beschikt, en dus zullen er misschien nog meer games toegevoegd worden aan die lijst of zullen spellen beter werken.

Verder is de 360 natuurlijk een superkeuze, zeker met games als PGR3, CoD2 en DOA4 :9~
Damn you MS :( Komt Psychonauts eindelijk uit issie niet compatible. Zou er haast een xbox weer naast kopen.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rustig , ze werken er aan, geloof me ze gaan er wat aan doen, ik bedoel veel mensen hebben oude xbox games ( ik niet >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848

psychonikeo schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:29:
[...]

het moeten waarschijn reflecties of afgeschaafte auto's zijn, maar als ik het zo ziet lijkt het meer op auto's die langs een exploderende pot verf zijn gereden.. :/

verder ziet het er wel ok uit.. vind dus die reflecties alleen een beetje raar ogen
Dat vind ik dus ook. Reflecties zijn wel ok, maar het afgeschaafde vind ik foeilelijk, laten ze dan maar enkel deuken met de verf erop erin programeren maar niet deze smeuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:03:
Hmm dacht dat die MadCatz wireless was, zal wel niet dan.

[...]

Custom protocol, Bluetooth had bij lange na niet de performance die ze nodig hadden ivm voice chat en verbindingssnelheid.
Da's een lekker vooruitzicht dan voor de a.s. PS3, want die werkt op Bluetooth connectie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overigens, ik las enkele pagina's terug iemand die bij een Premium systeem een Core versie van de handleiding hadden zitten. Die zit er bij mij ook in. Denk dat er een hele serie met verkeerde handleiding van de band af gerold is. Eigenlijk is het ook niet nodig, maar ik ga MS eens ff bellen of ze al bekend zijn met dit feit. Wellicht dat ze ook de juiste handleiding nog toesturen, zo is MS meestal ook wel weer. Superservice veelal, ben benieuwd!

Ben nu aan het testen met de demodisc verticale stand 360. Damn wel verslavend hoor die playable demo's! Nog maar ff niet aan het internet verbonden de doos anders is het over met de pret ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog wat screens van Burnout dan maar, die volgens mij hier nog niet voorbij zijn gekomen

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=revenge3_481103.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=revenge2_965219.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=revenge1_236722.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Bah, net alsof die auto's geschuurd zijn, wat lelijk zeg, geen deukje te bekennen maar overal de lak er af... Nu is burnout geen realistisch spel maar een beetje realisme mag toch wel op zijn plaats zijn...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

D4V3 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:59:
Bah, net alsof die auto's geschuurd zijn, wat lelijk zeg, geen deukje te bekennen maar overal de lak er af... Nu is burnout geen realistisch spel maar een beetje realisme mag toch wel op zijn plaats zijn...
Zie jij wel/niet of ze geschuurd zijn als je met 320 per uur op een file inrijdt? 8)7

Voor de mensen die nog willen racen: we kunnen nog wel een paar coureurs gebruiken

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84457

Is een Xbox 360 Advanced Scart Cable (Microsoft) ook verkrijgbaar bij Play-asia of Lik-sang?
Heb dr uiteraard al even rondgekeken maar ik kan er vreemd genoeg niets over vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186

Heb hier last van de ring of dead hoe lang duurt voordat je xbox360 weer terug krijgt als je hem op stuurt met ups. :? ;( :?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 111186 op 07-02-2006 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 08:42:
Heb hier last van de ring of dead hoe lang duurt voordat je xbox360 weer terug krijgt als je hem op stuurt met ups. :? ;( :?
Dat staat ook al wel -tig keer in dit topic over diverse bladzijden... Binnen paar dagen ophalen door pakketdienst en bij de meesten binnen weekje ofzo weer retour. Vrij rap dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

D4V3 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:59:
laten we het nou eerst ff afwachten. Mischien is het wel erg gaaf die schade. Dat je langs een muurtje rijd en vervolgens alle lak er af vliegt 8) Lijkt me een heerlijk gevoel geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-05 06:36

Atmoz

Techno!!

Anoniem: 146636 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:46:
[...]

laten we het nou eerst ff afwachten. Mischien is het wel erg gaaf die schade. Dat je langs een muurtje rijd en vervolgens alle lak er af vliegt 8) Lijkt me een heerlijk gevoel geven!
Dat overal in het spel de muren dezelfde kleur krijgen als je auto >:)

"oh, hier ben ik al geweest" hahahaha echt super _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146636

atmoz schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:26:
[...]

Dat overal in het spel de muren dezelfde kleur krijgen als je auto >:)

"oh, hier ben ik al geweest" hahahaha echt super _/-\o_
hehe, kijk dat bedoel ik! Dat zou gaaf zijn! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Er gaan weer de nodige speculaties in de rondte, ditmaal over de Xbox 360. Er zou namelijk een nieuwe service gaan verschijnen rond de maand november welke media aan zou gaan bieden die gedownload kan worden via de Xbox Live MarketPlace. Muziek zou voor zo'n 99 cent verkrijgbaar zijn en streaming-video's zouden 3.99 dollar moeten gaan kosten.

Daarnaast is er ook nog het een en ander te lezen dat betrekking heeft op de toekomst van games. Zo zegt Xbox 360 News dat Microsoft een deal heeft gesloten met Blizzard en dat World of Warcraft hoogstwaarschijnlijk op de console zal gaan verschijnen. De gameplay zal aangepast gaan worden in vergelijking met de huidige PC-versie waardoor dus logischerwijs met een controller gespeeld kan worden. Ook de expansion zal direct aanwezig zijn en voice-chat behoort tot de ingame mogelijkheden. Verder mogen we de nodige retro-games gaan verwachten in de nabije toekomst. Er zullen namelijk 50 verschillende Dreamcast games gaan verschijnen op het Xbox Live netwerk welke voor 10 dollar per stuk aan te kopen zullen zijn. De Dreamcast zal binnenkort wederom zijn release mee gaan maken in Japan, Microsoft hoopt de oudere console, die het eigenlijk nooit tot een succes heeft gebracht, zo weer wat populariteit te kunnen geven in Europa en Amerika. Als laatste hebben we nog nieuws over Bonk's Adventure, deze zou namelijk in september van dit jaar op Xbox Live Arcade gaan verschijnen.
Bron: http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=3979

Ik vind het Xbox 360 Live Arcade systeem gewoonweg prachtig maar 10 dollar voor een retro-game vind ik toch wel een behoorlijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik vind 10 dollar voor een dreamcastgame spotgoedkoop en zal zeker ook het e.e.a. aanschaffen, Powerstone 2 staat op de verlanglijst Ik vind die post van Evilgamerz maar irritant weglezen trouwens, als ze hem nou gewoon klakkeloos van ons hadden overgenomen ;). Mijn vertrouwen in het nieuwe Tony Hawk deel is wat gedaald trouwens, vind de titel Downhill Jam niet echt veel belovend klinken. In plaats dat ze eens een keer met wat echt nieuws komen ipv het zoveelste concept-sequel (Underground, American Wasteland; dat sloeg toch meer op de vormgeving en het verhaal dan op de gameplay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-05 17:06

fulgore

goud

Anoniem: 164848 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:26:
Ben nu aan het testen met de demodisc verticale stand 360. Damn wel verslavend hoor die playable demo's! Nog maar ff niet aan het internet verbonden de doos anders is het over met de pret ;)
Nah, heb die demodisc ff bekeken, 2 playable demo's als ik me niet vergis. What ever, ik heb mijn box gisteren aan Live gehangen dus bij mij doet ie het zowiezo niet meer.
Op live heb je iig meer playable demo's dan die disc dus ik zou zeggen "weg met die disc".

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564

Anoniem: 80564 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:06:
Iemand misschien al een manier gevonden om het volume gewoon via de XBOX te regelen?
Dus dmv de output harder en zachter te kunnen zetten? Nu loop ik steeds te kutten met 2 afstandsbedieningen. 1 van de Xbox en 1 van de versterker |:(
Kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 21:13
Is er iemand die nog een paar goede strategy guides weet voor COD2 (online dan), kom alleen maar betaalde tegen op google. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
harryvos schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:59:
Is er iemand die nog een paar goede strategy guides weet voor COD2 (online dan), kom alleen maar betaalde tegen op google. ??
www.gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:38
fulgore schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:45:
[...]

Nah, heb die demodisc ff bekeken, 2 playable demo's als ik me niet vergis. What ever, ik heb mijn box gisteren aan Live gehangen dus bij mij doet ie het zowiezo niet meer.
Op live heb je iig meer playable demo's dan die disc dus ik zou zeggen "weg met die disc".
Mwa hij test hem om te kijken of er krassen op de disc komen, ben wel benieuwd...

Damn zeg, WoW op Live... Das toch hopelijk wel "gratis" he, want als de huidige PC prijs bovenop de Live(Gold) komt vind ik het minder aantrekkelijk ;)
Wordt ie "gratis" nou dan weet ik het wel :9

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:03

Pubbert

random gestoord

Gaat dat niet via de afstandbediening?

Ik weet het niet, gebruik hem eigenlijk nooit :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134033

MariahCareyLover schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 12:23:
[...]

Mwa hij test hem om te kijken of er krassen op de disc komen, ben wel benieuwd...

Damn zeg, WoW op Live... Das toch hopelijk wel "gratis" he, want als de huidige PC prijs bovenop de Live(Gold) komt vind ik het minder aantrekkelijk ;)
Wordt ie "gratis" nou dan weet ik het wel :9
Nee, die wordt dan niet gratis. Niet dat de game bevestigd is maar als hij er komt wordt het gewoon maandelijks betalen :*) Anders is het voor Blizzard natuurlijk niet interessant genoeg :*)

Neem FFXI als voorbeeld, ook gewoon een monthly fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163013

Hallo,

vraag, kan je Kameo nou ook online spelen in bv co-op. Er staat op de xbox site wel 2 players en co-op aangevinkt voor xboxlive maar hoor verschillende verhalen.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:13

Convoy

g44p

Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:10:
Hallo,

vraag, kan je Kameo nou ook online spelen in bv co-op. Er staat op de xbox site wel 2 players en co-op aangevinkt voor xboxlive maar hoor verschillende verhalen.

Groet
het wachten is nog op de online co-op patch;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kickt een kwartier te vroeg volgens de regels ;)

Daarnaast: why in hell gebruik je de xbox afstandsbediening? Ik heb alleen m'n controller in m'n handen, afstandsbediening van 5.1 setje ligt naast me in de vensterbank, op de grond, binnen grijpafstand iig. En zodra ik het geluid éénmaal op een stand heb staan die me bevalt, zit ik niet meer aan die afstandsbediening. Verder heb ik helaas de afstandsbediening niet (geen pre-order/eerste batch van 360's), dus zou ook niet kunnen testen hoe je het wel moet gebruiken evt. ALS het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 111186 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 08:42:
gewoon mee terug gaan naar de winkel met een beetje geluk heb je gelijk een nieuwe. Zo, niet laat je microsoft jouw box ophalen.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is dus niet mogelijk om het volume van de audio uitgang van de xbox lager en hoger te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:55:
[...]

Het is dus niet mogelijk om het volume van de audio uitgang van de xbox lager en hoger te zetten?
Wat denk je zelf als hij zegt: "dat kun je vergeten"?? ;) :?

Nee, het is niet mogenlijk dus zul je met 2 afstandsbedieningen moeten blijven rommelen of een multi-functionele afstandsbediening kopen.
Zelf heb ik deze

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 38669 op 07-02-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

freekweb schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 13:20:
[...]

het wachten is nog op de online co-op patch;)
Balen, enig zicht op wanneer die patch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:13:
[...]

Wat denk je zelf als hij zegt: "dat kun je vergeten"?? ;) :?

Nee, het is niet mogenlijk dus zul je met 2 afstandsbedieningen moeten blijven rommelen of een multi-functionele afstandsbediening kopen.
Zelf heb ik deze
Dat is balen.
Ik heb net deze besteld in amerika. Hoop hem volgende week in huis te hebben:
http://www.logitech.com/i...CRID=2084,CONTENTID=11250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
http://wiki.xboxic.com/Call_of_Duty_2_Strategy_Guide
Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:22:
[...]

Balen, enig zicht op wanneer die patch komt?
Die komt niet, alleen de smiley in z'n post was niet zo helder ;)

[ Voor 29% gewijzigd door curry684 op 07-02-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:56:
[...]

Dat is balen.
Ik heb net deze besteld in amerika. Hoop hem volgende week in huis te hebben:
http://www.logitech.com/i...CRID=2084,CONTENTID=11250
Bedoel je balen voor de persoon met die andere afstandsbediening dat deze mooier is of bedoel je balen voor jezelf omdat je liever zijn afstandsbediening had besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:04:
[...]

Die komt niet, alleen de smiley in z'n post was niet zo helder ;)
Wat geen patch voor Kameo co-op online? wordt wel veel over gespeculeerd op het forum van Rare, alleen wordt ook daar geen datum genoemd.

Ze laten dat toch niet zitten hoop ik. Die patch moet komen!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 164848 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:20:
[...]

Bedoel je balen voor de persoon met die andere afstandsbediening dat deze mooier is of bedoel je balen voor jezelf omdat je liever zijn afstandsbediening had besteld?
Balen dat dit niet gewoon via de xbox te regelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 164848 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:20:
[...]

jij denkt teveel door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of 't is gewoon niet duidelijk genoeg. Dat balen kan nl. op meerdere zaken slaan. En meestal is het zo dat indien je zin volgt op het onderwerp dat ervoor genoemd wordt, de uitdrukking hierop slaat. Zo lees je dat balen zou kunnen slaan op de soort afstandsbediening ;) Als 'ie nou getypt had: balen dat je het volume dus niet kunt bedienen met de xbox afstandsbediening, had het niet anders kunnen worden opgevat dan dat. Duidelijkheid vóór alles haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

offtopic:
Balen dat ik wel de Premium-launch-remote heb, maar die nog nooit heb gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Anoniem: 163013 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 15:25:
[...]

Wat geen patch voor Kameo co-op online? wordt wel veel over gespeculeerd op het forum van Rare, alleen wordt ook daar geen datum genoemd.

Ze laten dat toch niet zitten hoop ik. Die patch moet komen!!!!!!!!!!!!!
Heb je een linkje waarin een Rare employee meespeculeerd of is het inderdaad zoals ik vermoed alleen wishlist van een zeer beperkt aantal gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik weet niet of dit al is voorbij gekomen, lees bijna alles sinds deel 1, en denk het niet:

Je kan je gamercard dus niet MS hosten als een plaatje, alleen als html enabled is op een forum. Nou deden jullie het hier allemaal via Mygamercard.net en heb je al (klein beetje dan) die reclame. Kheb een andere site gevonden, hier kan je meerdere designs kiezen, inclusief de standaard van MS, maar ook allerlei anderen :) En het beste is zonder reclame.

Je moet naar zon pagina, daar kan je gamertag, als je in een clan zit een maximaal 4 letters lange afkorting invullen en 1 van de vele stylen kiezen. Daarna krijg je via een bepaalde link gewoon altijd in up-to-date ding met de jouw gekozen dinger erbij.

Mijne :):

Afbeeldingslocatie: http://www.glop.org/gamercard/card/muthas.png

Zal ik gelijk de link erbij zetten, wel zo handing :P
http://www.glop.org/gamer...ormat=png&submit=Generate

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 07-02-2006 16:16 . Reden: Link erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51389

Acties:
  • 0 Henk 'm!

curry684 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:08:
[...]

Heb je een linkje waarin een Rare employee meespeculeerd of is het inderdaad zoals ik vermoed alleen wishlist van een zeer beperkt aantal gebruikers?
enige wat ik tegenkwam is http://www.rare-extreme.c...p?showtopic=4234&hl=co-op

ze zeggen contact te zoeken met de script scrijver van Kameo.

blijft alleen hopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:10

Maximus

There is no substitute

Afbeeldingslocatie: http://www.glop.org/gamercard/card/mrmaximusnl.png

Mijn vraag is hoe kan ik de icoontje van PDZ en Bejeweled weg krijgen?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Maximus schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 16:34:
[afbeelding]

Mijn vraag is hoe kan ik de icoontje van PDZ en Bejeweled weg krijgen?
Nog 3 games spelen, scrollen ze er vanzelf van af. Anders dan dat: niet.

Ik heb overigens destijds gewoon $5 gedoneerd aan Mygamercard:
Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/curry684.jpg
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand al eens besteld bij de volgende webshop voor optische kabels etc? 'k Wil nl. voor m'n 360 en oude xdoos optische schakelaar en wat kabels aanschaffen, gezien de prijzen hiervoor van de lokale kabelboer zeker de moeite waard om het over het internet te doen.

Ervaringen? Positief/Negatief? Lijkt me nl. relatief kleine toko en aangezien er nogal eens wat neppers rondlopen ben ik gewoon benieuwd. Krijg nl. het volgende mailtje nadat ik wat besteld heb:

"Bedankt voor uw bestelling bij Elektronica Online.

De betaling kan als volgt gedaan worden:
Maak € 18.50 over op bankrekening 85.12.32.809 ten name van J.Caris te Hoensbroek.
Vermeld bij het betalingskenmerk uw postcode en huisnummer zodat wij weten van wie de betaling afkomstig is.
Op de dag dat wij de betaling ontvangen wordt de bestelling meteen verstuurd."

Als er achter een webwinkel een persoonlijke bankrekening hangt begin ik toch wat argwanend te raken, of is dat onterecht? Iemand die heeft besteld bij deze toko wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 12:39
Dat bedrijf zal er niet met je geld vandoor gaan, ze zijn al jaren klant van het bedrijf waar ik werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-03 15:40

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Tip voor de openingspost (Curry ;) )

Misschien is het een goed id om het "scheur in mijn game disc" probleem te noemen.
Voor zover ik heb gelezen komt dit het meest voor bij Call Of Duty 2.

Ik ben erg benieuwd naar de manier hoe andere mensen dit uiteindelijk hebben opgelost.
Ik heb nu zelf helaas ook een gescheurde Call Off Duty 2 , maar om nu 13.000 posts door te gaan lezen ..... :X

edit:

Ongeloofelijk ben je net deze post aan et tikken krijg je een mail met een reactie van Activision UK :P
Het product moet opgestuurd worden naar de UK en hun sturen een vervanger weer terug.
[quote]

[ Voor 19% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-02-2006 17:17 ]

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Ik heb nog erg weinig gehoord over die CoD2 problemen, maar tis sowieso standaard dat het naar de publisher terug moet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Laatst online: 23-05 04:09

erhan12

PMD

Ongeloofelijk ben je net deze post aan et tikken krijg je een mail met een reactie van Activision UK :P
Het product moet opgestuurd worden naar de UK en hun sturen een vervanger weer terug.

lol, is dat de originele zin?:

lol, hun sturen een vervanger terug, moet zij sturen zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 20-05 21:13
COD2 op veteran is trouwens, best aardig moeilijk. Elke centimeter moet je voorzichtig te werk gaan anders lig je alweer op de grond, maar geeft de game wel een hoop glans mee. ben nu met de britten bezig (hold the line) . (had hem eigenlijk al na het eerste level in de kast gegooid, maar nu heb ik toch de drang om hem uit te spelen.) Besturing is behoorlijk wennen in het begin, muis toestenbord is toch net iets fijner.

echt een top game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een tip voor de startpost om de bekendste hardware-issues erin te zetten, hetzij met een linkje of niet.

Verder ben ik nog op zoek naar premiums in omgeving R'dam, iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
zooo! ik kom er net achter dat The godfather in maart op de xbox uit komt en in Juli pas op de 360 :( ik juist wachten tot maart om een nieuw spel te kopen... dus niet :( ga denk ik maar voor DOA 4 dan :P

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Wiseguy1983 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:08:
zooo! ik kom er net achter dat The godfather in maart op de xbox uit komt en in Juli pas op de 360 :( ik juist wachten tot maart om een nieuw spel te kopen... dus niet :( ga denk ik maar voor DOA 4 dan :P
Het is een EA game en ´de duurste game ooit gemaakt´. Ik heb er verdomd weinig vertrouwen in. Ik weet niet of het je ding is maar Full Auto ligt ook een dezer dagen in de winkels IIRC, check daar anders de demo even van? (niet dat er iets mis is met DoA ofzo)
Oja : :)
Afbeeldingslocatie: http://www.glop.org/gamercard/card/your+arsonist-forumgames.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kleine nieuwsflits ;) Ghost Recon Advanced Warfighter komt op 10 maart uit is net bekend gemaakt http://forums.ubi.com/gro...f/3291043913/m/9261051904 :)

Ook een nieuwe trailer:

http://www.ghostrecon.com/uk/ghostrecon3/videos.php?video=0

En nog een ander mooi filmpje (10 minuten)

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1693

Enjoy! :)

[ Voor 38% gewijzigd door Reb87 op 07-02-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Afbeeldingslocatie: http://www.glop.org/gamercard/card/wsae+bulls-clantag-NL.png
Reconhell
Reg. datum: 01 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Het is zo dat als je hem horizontaal legt beschadigd hij dvd's.Hij hoort gewoon echt verticaal, zo staat hij overal af gebeeld, je ziet ze echt niet op hun kant hoor.
wat een nonsence hij staat overal verticaal afgebeeld omdat het dan moderner eruit ziet (PS2 namaak) maar ene DVD drive opereerd echt niet beter als je hem rechtop hebt hoor, verder is de kans op instabilliteit groter.

en waarom zou je dvd eerder beschadigen als hij plat ligt? net alsof al je PC dvd/cd roms en films in je dvd speler ook allemaal bekrassen :X

[ Voor 172% gewijzigd door Bulls op 07-02-2006 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-05 19:48
AM-PM schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 18:14:
[...]

Het is een EA game en ´de duurste game ooit gemaakt´. Ik heb er verdomd weinig vertrouwen in. Ik weet niet of het je ding is maar Full Auto ligt ook een dezer dagen in de winkels IIRC, check daar anders de demo even van? (niet dat er iets mis is met DoA ofzo)
Oja : :)
[afbeelding]
Ik heb idd de demo van Full auto gespeeld, maar ik vind hem echt tegenvallen. Ik ben zeker een race fan, dus ik dacht dat het cool zou zijn om het met wat vrienden te spelen... too bad dat er geen demo van DOA is :P

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Damn, net terug uit R'dam centrum en de MM had de premium niet meer, maar wel enorm veel cores. Geen HD's echter. Ik hou voet bij stuk; een premium zal het worden ;). Morgenmiddag vrij dus dan even alle winkels afgaan :). Ik ga Kameo erbij nemen als launchgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:28
Ik was zaterdag in Amersfoort bij de Dixons en daar kreeg ik te horen dat hij vandaag of morgen (dinsdag/ woensdag) weer binne zou komen, de Premiums!
Maar vandaag is de hele dag me vriendin bij me geweest en heb dus nog niet gebeld.
Morgen bel ik even of ze al binnen zijn gekomen zoja dan gaak hem meteen halen :) !

Zitten bij de Premiums die nu nog binne komen nog afstandsbedieningen? (die kleintjes?)
Want die vindk mooi, die grote vind ik een beetje te lomp :)

[ Voor 1% gewijzigd door Onno_Devine op 07-02-2006 20:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Nieuw arcade spelletje beschikbaar :D. Die arcade is echt wel een superconcept!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19339

Crystel Quest is te downloaden. Kijken wat het is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118657

Ik heb juist DOA4 gekocht en ik zou graag eens online spelen maar ik kan maar geen games vinden. Ook niet met quick match weet iemand aan wat dit kan liggen? Moet ik soms poorten openen op de router? De high scores en dergelijke kan ik wel opvragen.
grts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onno_Devine schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:35:
Ik was zaterdag in Amersfoort bij de Dixons en daar kreeg ik te horen dat hij vandaag of morgen (dinsdag/ woensdag) weer binne zou komen, de Premiums!
Maar vandaag is de hele dag me vriendin bij me geweest en heb dus nog niet gebeld.
Morgen bel ik even of ze al binnen zijn gekomen zoja dan gaak hem meteen halen :) !

Zitten bij de Premiums die nu nog binne komen nog afstandsbedieningen? (die kleintjes?)
Want die vindk mooi, die grote vind ik een beetje te lomp :)
Afstandsbediening kun je vergeten, die zaten officieel alleen bij pre-order en bleken bij de eerste batch ook in winkels nog wel te krijgen. Vanaf half januari heb ik niemand meer gehoord die er een afstandsbediening bij had zitten. Inclusief ikzelf gisteren binnen via de TPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Anoniem: 118657 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 20:45:
Ik heb juist DOA4 gekocht en ik zou graag eens online spelen maar ik kan maar geen games vinden. Ook niet met quick match weet iemand aan wat dit kan liggen? Moet ik soms poorten openen op de router? De high scores en dergelijke kan ik wel opvragen.
grts.
doe geen moeite.. als jemet een game connect heb je extreem lage fps... iig dat is mijn ervaring 20mbit conectie, andere games doen het perfect online. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 19:28:
[afbeelding]

[...]

wat een nonsence hij staat overal verticaal afgebeeld omdat het dan moderner eruit ziet (PS2 namaak) maar ene DVD drive opereerd echt niet beter als je hem rechtop hebt hoor, verder is de kans op instabilliteit groter.

en waarom zou je dvd eerder beschadigen als hij plat ligt? net alsof al je PC dvd/cd roms en films in je dvd speler ook allemaal bekrassen :X
Recht opstaand is PS2 namaak? Dus de eerste xdoos horizontaal is dan DVD-speler namaak ofzo? haha

Maar idd beetje aparte uitspraak dat DVD eerder zou beschadigen als de 360 plat ligt, hoewel ik me ook afvraag of het eerder zou ontstaan als je de 360 verticaal hebt staan. Afgezien van het feit als hij scheef/instabiel zou staan. De DVD drives zijn er voor ontworpen mag ik aannemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39723

ik zit vast in king kong
in het veld = Kong to the resque
dan word ik met kong aangevallen door allemaal bats, en ik ga altijd dood
heeft iemand een tip om dit op te lossen, er komen allemaal kleine bats en 2 grote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Anoniem: 164848 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:01:
[...]

Afstandsbediening kun je vergeten, die zaten officieel alleen bij pre-order en bleken bij de eerste batch ook in winkels nog wel te krijgen. Vanaf half januari heb ik niemand meer gehoord die er een afstandsbediening bij had zitten. Inclusief ikzelf gisteren binnen via de TPG.
Iemand een bod op een originele remote van de premium? >:)
BlowFish schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:02:
[...]

doe geen moeite.. als jemet een game connect heb je extreem lage fps... iig dat is mijn ervaring 20mbit conectie, andere games doen het perfect online. :(
No shit; zelfs mijn volledige 1MBit upload is het niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Anoniem: 164848 schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:01:
[...]

Damn irritant..
En die kleine kan je ook niet los kopen ofzo :'( , vind die grote echt niet mooi :(
Hmm jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb eeregister gewoon binnengewandeld bij de e-plaze en daar hadde ze de premium nog, en er zit een afstandbediening bij:D
Ruilen tegen een werkende doa4 dvd?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118657

BlowFish schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:02:
[...]

Toch zou ik het graag eens proberen maar als ik geen games vind kan ik het niet proberen hé :)
niemand een idee wat ik verkeerd doe ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
Reconhell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:40:
Ik heb eeregister gewoon binnengewandeld bij de e-plaze en daar hadde ze de premium nog, en er zit een afstandbediening bij:D
Wahha :p nou misschien als er geen 1 bij zit dan wil ik nog wel eens een bod doen als iemand hem kwijt wilt :) ! doa4 dvd vind ik een beetje te veel van het goeden hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zucht, wil BF2 demo op xbox live zien !

( anyone geruchten wanneer hij komt, EA gaat wel veel investeren in xbox 360 ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reconhell schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:40:
Apart dan dat je bij e-plaza er nog één met afstandsbediening hebt gekregen. Wellicht nog een gedeelte voorraad van de eerste batch dan.

Mij maakt het op zich niet uit, bedoel natuurlijk had ik het leuk gevonden dat ding er gratis bij te krijgen, maar eerlijk gezegd heb ik de afstandsbediening van de eerste xdoos ook nog nooit aangeraakt. XBOX Mediacenter, alles met de controller, dus vraag me af of dat bij de 360 anders zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-06 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

Onno_Devine schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 21:44:
[...]

Wahha :p nou misschien als er geen 1 bij zit dan wil ik nog wel eens een bod doen als iemand hem kwijt wilt :) ! doa4 dvd vind ik een beetje te veel van het goeden hehe :P
ik doe er ook nix mee.. ligt een beetje mooi te wezen naast mijn xbox.. :o

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.