Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

NK Casemodding 2006

Pagina: 1
Acties:
  • 640 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op 22 en 23 april organiseert Casejunkies.com in samenwerking met GameParty.net Casejunkies Live. Uiteraard worden ook dit jaar de Nederlandse Kampioenschappen CaseModding georganiseerd, met diverse prijzen voor de tien finalisten! Naast het NKCM zullen er workshops, presentaties en een Crew challenge georganiseerd worden. Ook kunnen bezoekers tegen een kleine vergoeding hun kasten door professionele casemodders laten verfraaien.

Inschrijven kan via www.casejunkies.com/live en kan tot 4 april!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Gaaf, ik ga er naartoe, zowel voor het NKCM gedeelte als voor CJ Live :) . Hopelijk heb ik tegen die tijd mijn casemod af :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Ik kom ook langs!

Verwijderd

Vet gaaf man, ga ik zeker naar toe!

• Jado
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Jado

Californication

Is me te ver :( (woon in centraal-noord-België, oftewel int midden ven Vlaanderen tegen Antwerpen)
Maar als mijn project tegen dan af is, mijn ouders wat enthousiaster zijn en ik genoeg geld/tijd heb kom ik wel even langs met de trein.
Iemand trouwens een idee of er een BKCM is ? (voor de Belgen dus ?)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 15:19
Jado schreef op zondag 29 januari 2006 @ 21:39:
Is me te ver :( (woon in centraal-noord-België, oftewel int midden ven Vlaanderen tegen Antwerpen)
Maar als mijn project tegen dan af is, mijn ouders wat enthousiaster zijn en ik genoeg geld/tijd heb kom ik wel even langs met de trein.
Iemand trouwens een idee of er een BKCM is ? (voor de Belgen dus ?)
tis ook een NK :+

Eindhoven is toch niet zo ver? minder dan een uur reizen.

The Party is trouwens zoiezo gezellig :)

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
ik moet nog even flink klussen maar heb bijna me multimedia mod af, die ga ik maar eens inzetten

• eltinio
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:15
Ben ingeschreven.
Misschien schijf ik me nog uit ofzo want eindhoven is best ver van de kop van noordholland.

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 23:28

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Ik kom gewoon even kijken ..... Moet er wel vrij voor vragen, maar lijkt me de moeite waard.

Tot dan :)

Powered By C8H10N4O2

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Denk dat ik daar wel naar toe ga. Als het goed is moet mijn mod in maart werken, omdat ik dan naar Hektik moet, dus april moet haalbaar zijn. Eindhoven is helemaal een fijne lokatie voor me, is zowat om de hoek. Ben wel eens lopend van Eindhoven naar huis gegaan met mijn dronken kop, na het stappen.

Verwijderd

Eindelijk eens event bij mij in de buurt.
Kom zeker even een kijkje nemen.

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Speedener schreef op zondag 29 januari 2006 @ 22:02:
[...]

tis ook een NK :+

Eindhoven is toch niet zo ver? minder dan een uur reizen.

The Party is trouwens zoiezo gezellig :)
Toch wel iets langer reizen als je -18 bent ;)

If you want to be rocked so hard that your teeth shatter than Wolfmother are the band for you...

• mydogisgone
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:14

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

zow ff aangemeld, nu ff afwachten! :)

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Verwijderd

Zo te horen begint er nu al redelijk wat concurentie te vormen. Hoop dat ik wel bij de laatste 10 weet te komen met AfterBurned :)

• TRiXeS
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Aah, The Party :) Ik doe niet mee, maar ik kom uiteraard weer :D (3x inmiddels)

Verwijderd

Jado schreef op maandag 30 januari 2006 @ 20:30:
[...]

Toch wel iets langer reizen als je -18 bent ;)
Trein ftw!?

Verwijderd

cool, ik zit in gedacht van me huidige case te veranderen naar een strakke mod om mee te doen.. maar heb nog slechts een paar sketsjes, hopelijk heb ik me mod op tijd af, laat staan me ideen.. :(
ook zal ik er een goedkoper / me oude pc er in moeten plaatsen aangezien ook mee wil doen met TP4 ...

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ga denk ik ook ff lannen daar.. das wel leuk. iig ff zorgen datik me laptop mee heb ;)

• Robertstoppels
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-08-2023
Ik hoop dat onze nieuwe mod dan ook af is. We zijn nu enkele weekenden bezig geweest en ik probeer er zelf zoveel mogelijk tijd in te steken.

De mod zelf heeft totaal nog geen vorm gekregen, maar enkele originele onderdelen zijn (op wat details na) af.
Deze keer trouwens een sponsor (misschien 2) aangetrokken >:) Van acryan hebben we 9 platen acrylglas gekregen, een touchscreen en nog wat klein spul. Het touchscreen is eigenlijk voor de aqua pc, maar waarschijnlijk komt deze in onze niuwe mod! Verder zijn we aan het onderhandelen over een complete waterkoeling. We hebben de toezegging al gekregen maar wachten nog op het contract.....

Verwijderd

mischien een domme vraag maar waar is het ?

Verwijderd

Beurshal te Eindhoven. Route beschrijvingen e.d. staan op de site.

Verwijderd

:( vorig jaar was er ook zn beurs in zwolle komt die ook nog dat is iets meer in de buurt :+

Verwijderd

ff een vraag wat betreft de lan party,

welke games gaan er gespeeld worden ??
is er iets van catering in de buurt of in de hal aanwezig?
heb je zelf een verlengsnoer en utp kabel nodig,
is er een gelegenheid om te douchen + toilet natuurlijk,

mischien ben ik er nog iets te vroeg mee maar vragen kan natuurlijk nooit kwaad.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2006 19:02 ]

Verwijderd

Hier staat genoeg info over de LAN: http://www.the-party.nl/

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Als je een station in mijn buurt weet, weet het me dan te zeggen ;).

• Widow
Jado schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 17:00:
[...]

Als je een station in mijn buurt weet, weet het me dan te zeggen ;).
Waar een wil is, is een weg :Y)

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:50
Ik meen dat het Beursgebouw heel dicht bij station Eindhoven ligt...

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:54
Carpento schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:32:
Ik meen dat het Beursgebouw heel dicht bij station Eindhoven ligt...
Heel dicht:
Locatie Beursgebouw:
gelegen in het centrum, ongeveer 100 meter van het NS-station
Bron: http://www.beursgebouw.nl/

Daily driver; MB R171 SLK280

Verwijderd

ik had een vraagje, voor mensen die mee doen he ;)
ik wil ook een mod maken, ben er zelfs al mee bezig maar ik gebuik er me nieuwste hardware voor, aangezien ik ook mee doe met TP4 is het beste lastig om nieuwe hardware te gebruiken en het budget heb ik er niet voor.
hoe lossen jullie dit eigenlijk op gewoon oude hardware in pleueren en met je nieuwste hardware op lan zitten of gewoon uber leet hardware die je nu heb erin en met oudere hardware op de lan zitten? :P

• Ghazukhh
  • Laatst online: 05-10 18:43
als ik daar ook ga lannen ga ik lannen met oude hardware en nieuwe hardware zit dan in de casemod :)

• Widow
Ik gooi oude hardware in casemods, bij een casemod gaat het om de mod en niet om de hardware die erin zit. Op de nieuwe hardware game ik dus, zou ook raar zijn als dat andersom was, oude hardware intensief gebruiken als mainrig en nieuwe hardware een beetje laten pruttelen in een case die er is om mooi te zijn.

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Mag je hier ook aan deelnemen als je een zelfbouw case(mod) hebt?

[CiP] Le Régional Built To Last.

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
Goesiman schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 19:03:
Mag je hier ook aan deelnemen als je een zelfbouw case(mod) hebt?
Tuurlijk denk zelfs dat je meer kans maakt omdat je echt alles van de bodem opbouwt ipv "simpel" een lampje erin plakt, window gaatje maakt etc..

Learn to forget...

• Carpento
martieadams schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:47:
[...]

Tuurlijk denk zelfs dat je meer kans maakt omdat je echt alles van de bodem opbouwt ipv "simpel" een lampje erin plakt, window gaatje maakt etc..
Idd, mods from scratch zijn natuurlijk ook toegestaan. De winnaar van vorig jaar was ook een mod from scratch. De nummers 2 en 3 van vorig jaar waren gebaseerd op een originele kast, de rest van de deelnemers allemaal niet.

Hoe de verhouding dit jaar gaat liggen is natuurlijk niet duidelijk.

Verwijderd

Ediejo schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 08:52:
Het begint hier ook te kriebelen, zo in de vorm van zal ik dan toch maar mee doen. :P
Ik heb tot 4 april bedenktijd. ;)
Ik hoop dat je meedoet :*)

• waterkoud
  • Niet online
Gewoon meedoen Ediejo, laat het de organisatie wel op tijd weten, want als je met de batcase meedoet hebben ze wat meer ruimte nodig voor alle mods dan ze nu denken ;)

• Jado
  • Niet online

Jado

Californication

Maar op de mijne zijn werkzaamheden :X
Misschien als ik een 1eklas-rapport heb dat ik kan komen :)

• Goesiman
  • Laatst online: 24-03-2024
Denk wel dat ik mee ga doen. Begin mijn casemod deze vakantie, dat is over 2 weken. Een CiP komt uiterraard ook nog op tweakers te staan, wat de mod inhoud is nog even geheim B) .

[CiP] Le Régional Built To Last.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ahrg, eventuele 'fiasco's' van vorig jaar zijn al tot in den treure besproken; ik ben er ondertussen wat allergisch voor en wil het niet in dit topic zien. Sorry aan de mensen die wel wat nuttigs in hun post hadden staan, maar het verleden wijst uit dat dit soort discussies beter in de kiem gesmoord kunnen worden.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

En Sprite_tm trashed weer een aantal posts. Dit topic gaat over het NK 2006; als je het niet eens bent met mijn gedrag dan stuur je me maar mail, of als je denkt dat dat niets gaat opleveren ga je naar mijn HGA (Kaj.) toe.

Uitleg ervoor wil ik hier ook wel geven: het is al een keer of 3, 4 gebeurd dat de discussie over het NKC2005 icm Ediejo's mod tot een halve flamewar is gaan lopen. Die wil ik hier in CM niet hebben, en blijkbaar kan er niet normaal over gediscussieerd worden: ik mod dus alles weg wat erover gaat, zodat dit topic zelf iig niet dicht hoeft. Er is IIRC een topic in de HK opengegaan waar men over dit onderwerp kon discussieren; schop dat topic maar weer als je wat over het NKC2005 icm Ediejo's mod en eventuele oneerlijkheid van de jury te zeggen hebt.

Grmbl; knalt in de tijd dat je een edit doet het Internet eruit...

[ Voor 60% gewijzigd door Sprite_tm op 14-02-2006 13:52 ]

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Denk dat ik dit weekend wel even kom kijken, lijkt me wel mooi om al die casemods te zien. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tanuki op 17-04-2006 19:37 . Reden: Casemods, geen mod(erator)s. ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Ice T
  • Laatst online: 26-09 13:41
Ik zal er ook zijn ;) Heb er zin in! :D

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:01
wil heel graag heen, maar omdat ik een of andere cursus heb kan ik niet... ach volgend jaar hopelijk beter...

m.v.g. Mcdeath

huidige opstelling

Verwijderd

damn zit er jammergenoeg niet bij met m'n Diamond Black case. Volgens mij is er iets nogal fout gegaan in de cj commissie met ediejo gezien dit topic

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2006 20:53 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Ik ga er wss ook heen. Woon er toch niet zo ver van af :) Wil die geile mods wel eens zien :D

@ hierboven; was Sprite_tm niet duidelijk genoeg?

[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 18-04-2006 08:55 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

viel spas die het gehaald hebben en jammer voor de anderen..

je gaat niet dood hoor ;) als je de finale niet bereikt..verder wil ik geen woorden vuil maken waarom iemand wel en niet is door gegaan.. voor onze lan (NWD) doe ik ook casemod compo en soms is dat nog vrij pittig om daar de beste / mooiste / appartste casemod uit te kiezen.. het blijft nog altijd eigen smaak..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Niet mijn eerste lan, maar wel de eerste the-party en toevallig met het NK Casemodden. Lijkt me erg vett om er bij te mogen zijn.
Ben zelf ook enigszins creatief, maar heb het wat casemodding betreft om de €oos dit jaar helaas moeten laten.
Volgend jaar gaat ik mee doen.

Voor de mensen die een beetje thuis zijn in het Casemodden lijkt het me zeker de moeite waard om een uurtje te reizen hiervoor. Niet alleen voor het NK, maar ook voor de lanparty. Gezellig toch? :)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Heb er zin in!! >:)

Maar goed mensen wat maakt het uit of je verliest of wint! het gaat om het showen van je creatie!!! :>

Toch? :)

• Takkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-06 21:59
Als ik een casemod heb, zou ik het natuurlijk maken omdat IK het mooi vind en graag aan de wereld zou willen zien. Nou is het natuurlijk een mooie bijkomstigheid als je wint dat een stukje meer van de wereld de aandacht naar zich zal trekken, maar mijn inziens zeker niet de hoofdzaak.
Maar eerlijk gezegd ben ik niet zo onder de indruk van de deelnemers dit jaar, hoewel de BattleField mod er vet uit ziet.
Denk dat ik ze allemaal in Real-Life heb moeten gezien voor ik er een goed oordeel over kan geven.

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:48

Soul__assasin

de Belbelg

mydogisgone schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 14:12:
Heb er zin in!! >:)

Maar goed mensen wat maakt het uit of je verliest of wint! het gaat om het showen van je creatie!!! :>

Toch? :)
hear hear my point exactly

www.weefab.com

• Sprite_tm

Sprite_tm

Semi-Chinees

Modbreak:Ik heb wat posts verwijderd. Laten we de sfeer hier aub een beetje leuk houden.
Het is een beetje groffe-kam-werk geweest, dus alvast mijn excuses als ik ook nuttige stukjes post heb weggehaald.

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik ben weer thuis, en heb het zeker naar mn zin gehad. Ik hoop vanavond of morgen te kunnen lezen hoe de uitslag is, en hoe de kasten van The Battle zijn geworden.

Ik heb net al een paar foto's geplaatst in de losse topics, maar de rest die ik gemaakt heb zal ik hier plaatsen. Ik heb wel weer gemerkt hoe moeilijk het is foto's te maken in een donkere ruimte van kasten die licht geven :/

Eendje001 - TARDiS

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Eendje001%20-%20Tardis1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Eendje001%20-%20Tardis2.JPG

_ferry_ - Chemical Overdose

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Ferry%20-%20Chemical%20Overdose1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Ferry%20-%20Chemical%20Overdose2.JPG

_ferry_ - I-spider

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Ferry%20-%20I_spider1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Ferry%20-%20I_spider2.JPG

Die wilde dus echt niet goed op de foto :/

Koradhil - Gemini

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Koradhil%20-%20Gemini1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Koradhil%20-%20Gemini.JPG

Mydogisgone - Illumili

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Mydogisgone%20-%20Illumili1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Mydogisgone%20-%20Illumili2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Mydogisgone%20-%20Illumili3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Mydogisgone%20-%20Illumili4.JPG

Neander - Westcoast Mod

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Neander%20-%20Westcoast%20mod1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Neander%20-%20Westcoast%20mod2.JPG

Scriptkiddie - Evil Pyramid

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Scriptkiddie%20-%20Evil%20Pyramid1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Scriptkiddie%20-%20Evil%20Pyramid2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Scriptkiddie%20-%20Evil%20Pyramid3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/peterbrinkhuis/CJ/Scriptkiddie%20-%20Evil%20Pyramid4.JPG

De rest van de deelnemers waren er nog niet toen ik vrijdag deze foto's maakte. Ik was het er helemaal eens dat deze 10 kasten op het NK stonden, ze waren allemaal erg goed gemaakt. Eerst had ik nog wel twijfels over de keuze, maar nu ik ze in het echt heb gezien vind ik dat de crew de goede keuzes heeft gemaakt :)

Casemod: Cubeleon

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Hoezo staa de Illumini niet aan?

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Volgens mij staat hij wel aan, maar door die flits zie je geen kleuren. Je kunt beter zonder flits foto's maken, en dan je cam vastzetten.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22

Epsilon

Kerel serieus, welke kast staat WEL goed op de foto?

Ik hoop dat er nog iemand komt die wel mooie foto's heeft want dat verdienen deze kasten allessinds :).

• Carpento
The Resetter heb ik met statief en extra lampen foto's zien maken, die zullen allicht beter geslaagd zijn :)

Ik ben er ook niet meer aan begonnen om foto's te maken toen ik zag dat hij wat professioneler bezig was :P

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ik heb ook nog foto's gemaakt. Maar ik ga toch eerst even bijkomen van 3 dagen modden, 3 avonden feest en 4a 5 uur slaap per dag :P

• mir4dor
  • Laatst online: 23:54
Het was gewoon kewl, lekker modden, drie dagen lang, wat wil een mens nog meer :Y)

Daily driver; MB R171 SLK280

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:23
Ik weet dat Waterkoud 1e is, en de 2e plaats ging naar Scriptkiddie met zijn Piramide case.

Maar heeft iemand toevallig een compleet lijstje ?

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

3: Diontjuh
4: mydogisgone
5: h2u vu??
6: afterburned??
7: westcoast
8: _ferry_
9: carpento
10: tardis

Ook zo uit mijn hoofd, dus pin me er niet op vast :P

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

Wat waren de beoordelingscriteria eigenlijk?

@ _ferry_ ik had verwacht dat je hoger zou eindigen eigenlijk :)

[Specs]

• Carpento
_ferry_ schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:16:
3: Diontjuh
4: mydogisgone
5: h2u vu??
6: afterburned??
7: westcoast
8: _ferry_
9: carpento
10: tardis

Ook zo uit mijn hoofd, dus pin me er niet op vast :P
:?

Koradhil bedoel je wss ;)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Jack schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:25:
Wat waren de beoordelingscriteria eigenlijk?

@ _ferry_ ik had verwacht dat je hoger zou eindigen eigenlijk :)
welke maakt de meeste indruk :+ de beoordeling geschiedde door de bezoekers, en die kunnen vervolgens de mod van hun keuze aankruisen.

Ik ook :P Maja boeie, kampioen worden is makkelijker dan kampioen blijven ;)
8)7 jep.

Verwijderd

Afterburned was 5, h2o-VU 6.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Was weer gezellig, maar mijn case stond uit omdat die foto's gemaakt waren om 10 uur en toen was ik er nog net nie.. kwam rond 11, door die klote file's!!

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 21:50

Jack

MHz Matters

_ferry_ schreef op zondag 23 april 2006 @ 22:47:
[...]

welke maakt de meeste indruk :+ de beoordeling geschiedde door de bezoekers, en die kunnen vervolgens de mod van hun keuze aankruisen.
was deze keer de beoordeling alleen gebeurd door de bezoekers en niet, zoals vorige keer, ook door een jury panel?

[Specs]

• Carpento
Jack schreef op zondag 23 april 2006 @ 23:35:
[...]

was deze keer de beoordeling alleen gebeurd door de bezoekers en niet, zoals vorige keer, ook door een jury panel?
Klopt, juist omdat er vorig jaar nogal wat beroering was omtrent de objectiviteit van de vakjury hebben we besloten om het dit jaar voor de eindronde helemaal door het publiek te laten doen, zodat dat argument in ieder geval niet meer valide zou zijn dit jaar.

Het is een feit dat het publiek heel anders stemt dan een vakjury. Vorig jaar eindigde de winnaar van de publieksprijs bij de jury als 5e bijvoorbeeld. Het publiek laten stemmen levert vaak meer stemmen op voor de wat spectaculairdere mods, en is ten nadele van de wat minder opvallende mods die het moeten hebben van afwerking en technische kwaliteit.

In ieder geval nog mijn felicitaties aan alle 10 de winnaars, want we hebben naar mijn idee niet 1 winnaar maar 10. Echt topmods, en zonder die mods kan het NKCM ook niet bestaan. Ik heb genoten van het evenement, zowel in de voorbereiding als op CJ Live zelf.

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

pics van de winnende case! ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.syco-bit.nl/nkcm/P4230379.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.syco-bit.nl/nkcm/P4230378.JPG

en de winnaar, hoewel dit is wel een slecht uit de hand genomen foto! :) maar ja gaat om het idee..

Afbeeldingslocatie: http://www.syco-bit.nl/nkcm/P4230381.JPG

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Nu ik de foto zie van een andere camera ben ik er trots op dat het waterkoud is geworden. Had eigenlijk wel verwacht dat Afterburned in de top 3 zou komen, ben er verliefd op.

Maar goed, very nice :)

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Gelukkig heeft The Resetter nog behoorlijk wat foto's gemaakt met zn statief en goede camera. Later heb ik nog foto's gemaakt met de camera van Koradhil met het statief van Thadeez, maar die komen vast nog wel online :P

Ik vond het iig erg leuk om iedereen een keer te ontmoeten en alle kasten in het echt te zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door brinkdinges op 24-04-2006 08:20 ]

Casemod: Cubeleon

Verwijderd

Epsilon schreef op zondag 23 april 2006 @ 12:22:
Kerel serieus, welke kast staat WEL goed op de foto?

Ik hoop dat er nog iemand komt die wel mooie foto's heeft want dat verdienen deze kasten allessinds :).
Wees blij dat hij de moeten heeft genomen om foto's te maken :)

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
ZIjn de 1e foto's die ik zo in het donker zie. Terecht gewonnen waterkoud, gefeliciteerd man! _/-\o_
je kast is :9~

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-11 15:10

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Kudos to waterkoud _/-\o_ , zo zie je maar wat afwerking kan doen aan een kast. En ik blijf wachten op betere pics.

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

• diontjuh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11-2014

diontjuh

for president

Ik zeg ook nogmaals gefeliciteerd aan alle andere deelnemers van het NK :) .

Heb een leuk weekend gehad (al was het soms wat rustig in de darktunnel :9 ) .

-=-=- [CM] Stainless Art -=-=-[cip] blauwe plexi cube -=-=-=

• NitroTec
  • Laatst online: 30-10 11:28
Alles was van super kwaliteit (hoewel mijn voorkeur eigenlijk vaak uit gaat naat "complete" zelfbouw..) is de winnaar zeker verdient; in detail en de uitvoering hiervanwas waterkoud echt de man !

En ons eigen scriptje 2de ! Woei :D

Proficiat aan iedereen btw !

[ Voor 11% gewijzigd door NitroTec op 24-04-2006 16:09 ]

Dont work hard, just party!

• Demo
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik moet zeggen dat ik de meeste van de finalisten erg mooi vond, ik vond het ook heel erg moeilijk om nou te zeggen welke ik de mooiste vond!

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

NitroTec schreef op maandag 24 april 2006 @ 16:08:
Alles was van super kwaliteit (hoewel mijn voorkeur eigenlijk vaak uit gaat naat "complete" zelfbouw..) is de winnaar zeker verdient; in detail en de uitvoering hiervanwas waterkoud echt de man !

En ons eigen scriptje 2de ! Woei :D

Proficiat aan iedereen btw !
Ik had eigenlijk wel willen zien dat zelfbouw werd gescheiden van de verbouwde cases.
Maar goed ik vond het zelf wel verrassend dat die piramide een 2e plek kreeg.
Ik heb zelf mijn eigen top 10 en ja die van waterkoud stond iig 1e.
Maar die piramide hoorde er kwa afwerking totaal niet tussen.
Verder wel grappig gemaakt maar als je details ging bekijken dan was mijn conclusie: Wat een zooitje.
Net zoals die voeding en al die overbodige adapters die er achter hingen.
Maar goed het publiek vondt het er stoer uitzien en heeft daar ook lekker op lopen stemmen! :)
Iig vond het zeer verrassend.. net zoals de 10e plek van die police box, had daar echt 100% meer van verwacht!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

wel leuk artikel in Eindhovens Dagblad
met een levensgrote foto van de winnende case! :D

offtopic:
in 2003 besteedde ze daar geen aandacht aan
toen stonden we nog in een 1of andere schuur , ipv het beursgebouw :D

Afbeeldingslocatie: http://www.whabbit.nl/mods/overdoseverslag/DSCN0045.jpg
het begin van alles? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rebels op 25-04-2006 02:40 ]

• ReseTTim
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

Rebels schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 02:39:
wel leuk artikel in Eindhovens Dagblad
met een levensgrote foto van de winnende case! :D

offtopic:
in 2003 besteedde ze daar geen aandacht aan
toen stonden we nog in een 1of andere schuur , ipv het beursgebouw :D

[afbeelding]
het begin van alles? :P
vond de eerste eigenlijk toch wel het leukste.. hoewel ik het nogsteeds vind dat het meer richting utrecht / a'dam mag.. vanuit haarlem is het toch wel een pokke eind.. widow kan dat valideren..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

ReseTTim schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 03:01:
[...]

vond de eerste eigenlijk toch wel het leukste.. hoewel ik het nogsteeds vind dat het meer richting utrecht / a'dam mag.. vanuit haarlem is het toch wel een pokke eind.. widow kan dat valideren..
lol

kan me nog goed herinneren dat ik jou op het einde tegenkwam
wil ik net naar huis met me case onder me arm, kom jij aan "of je me case mocht zien" :P

• goldcard
  • Laatst online: 21-11 11:01
Ik heb nog nooit in mijn LAN-career een compo ALLE deelnemers (10 in dit geval) een prijs zien uitreiken. En ook niet zomaar een prijs, maar wat een ongelofelijke hoeveelheid soft- en hardware ging daar even over de toonbank zeg.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Vooral vergeleken met de lanners ja, die kregen meestal een traytje energy drink, muismat, etc. en alle NK deelnemers hadden sowieso een behuizing, voeding, ramplank, koeler, muismat en quake4 :P

Verwijderd

Niet zo gek. Modden kost wel ff wat meer moeite en geld. Dan mag je er ook wel wat meer voor terug krijgen. :P

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-11 15:52
Dan nog vond ik de prijzen voor de cs compo een beetje weinig. Wat moeten ze nou met een S-ATA controller. Sommige wisten niet eens wat het was :P

• NitroTec
  • Laatst online: 30-10 11:28
mydogisgone schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 01:40:
[...]

Ik had eigenlijk wel willen zien dat zelfbouw werd gescheiden van de verbouwde cases.
Maar goed ik vond het zelf wel verrassend dat die piramide een 2e plek kreeg.
Ik heb zelf mijn eigen top 10 en ja die van waterkoud stond iig 1e.
Maar die piramide hoorde er kwa afwerking totaal niet tussen.
Verder wel grappig gemaakt maar als je details ging bekijken dan was mijn conclusie: Wat een zooitje.
Net zoals die voeding en al die overbodige adapters die er achter hingen.
Maar goed het publiek vondt het er stoer uitzien en heeft daar ook lekker op lopen stemmen! :)
Iig vond het zeer verrassend.. net zoals de 10e plek van die police box, had daar echt 100% meer van verwacht!
Helemaal met je eens; hoewel ik het idee en de uitvoering erg kwl vond (en hardware / prestatie matig hij er natuurlijk ook wel mag zijn) is het niet helemaal mijn smaak......en dat geldt eigenlijk ook voor de Tardis....
Ik denk wel dat de piramide in de finale thuis hoorde....de staat waar ie in verkeerd (ik weet namelijk dat ie gewoon ook nog niet af is...) had idd mis wel wat beter kunnen zijn; maar goed!

Afgelopen jaar was er veel discussie omdat er een 'deskunidge' jury was; dit jaar mocht je zelf stemmen en dat levert (misschien wel?!) een ander resultaat op; smaken verschillen en de dag dat we het ergens allemaal 100 % mee eens zijn; zit ik met een kerstboom in de kamer paaseieren te rapen..

Ik zou het idd heel erg kwl vinden als er meerdere 'divisies' zouden zijn; waaronder de scheding tussen zelfbouw en verbouw......

Dont work hard, just party!

• Carpento
Ik heb meegeholpen met de organisatie van zowel vorig jaar (vanaf de grond alles opzetten) en dit jaar (het concept van 2005 bijwerken) en ik houd dit topic zeker in de gaten om wat meningen te horen. Het scheiden van de divisies heb ik zelf ook al over nagedacht, maar of dat haalbaar is weet ik niet.

In 2005 was het grootste deel zelfbouw (8 van de 10 finalisten), dit keer was het meer modding (7 van de 10). Neemt niet weg dat ik het ga opperen voor volgend jaar.

Wat betreft de uitslag, het laten stemmen door het publiek geeft een ander beeld dan door een jury. Dat was vorig jaar vrij duidelijk toen de Aquarium PC van Robertstoppels de publieksprijs ontving, terwijl de jury deze als 5e beoordeelde, een middenmoter dus. Een jury kijkt meer naar technische details, afwerking, etc. terwijl publiek veel meer op het uiterlijk afgaat en op spektakel.

Ik heb niet de indruk dat er deelnemers echt ontevreden waren met de uitslag, hoewel sommigen ongetwijfeld meer gehoopt hadden. Gelukkig waren de geluiden die ik opving erg positief, en was er sprake van gezonde rivaliteit maar de modders konden zover ik zag prima met elkaar door één deur. En zeg nou zelf, ook tiende worden was helemaal niet slecht qua prijzen :)

• mydogisgone

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

Carpento schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 14:25:
Ik heb meegeholpen met de organisatie van zowel vorig jaar (vanaf de grond alles opzetten) en dit jaar (het concept van 2005 bijwerken) en ik houd dit topic zeker in de gaten om wat meningen te horen. Het scheiden van de divisies heb ik zelf ook al over nagedacht, maar of dat haalbaar is weet ik niet.

In 2005 was het grootste deel zelfbouw (8 van de 10 finalisten), dit keer was het meer modding (7 van de 10). Neemt niet weg dat ik het ga opperen voor volgend jaar.

Wat betreft de uitslag, het laten stemmen door het publiek geeft een ander beeld dan door een jury. Dat was vorig jaar vrij duidelijk toen de Aquarium PC van Robertstoppels de publieksprijs ontving, terwijl de jury deze als 5e beoordeelde, een middenmoter dus. Een jury kijkt meer naar technische details, afwerking, etc. terwijl publiek veel meer op het uiterlijk afgaat en op spektakel.

Ik heb niet de indruk dat er deelnemers echt ontevreden waren met de uitslag, hoewel sommigen ongetwijfeld meer gehoopt hadden. Gelukkig waren de geluiden die ik opving erg positief, en was er sprake van gezonde rivaliteit maar de modders konden zover ik zag prima met elkaar door één deur. En zeg nou zelf, ook tiende worden was helemaal niet slecht qua prijzen :)
Ja maar we moeten gewoon voor elkaar klaar staan vind ik!
Gewoon lekker praten over elkaar cases en wat je er aan gedaan hebt en ja het is aan het publiek welke er gewoon het mooiste is.
Verder valt daar gewoon niet over te praten! Het is natuurlijk altijd nog een "show je creatie"!
Ik ben in ieder geval zeer tevreden en heb een leuk weekend gehad!! op die boete van 50 euro na dan.. :/

• diontjuh

diontjuh

for president

Je hebt helemaal gelijk, ik ook vond alle mods die er stonden prima uitzien.. het was meer een kwestie van smaak zoals eerder gezegd.

Ik ben al lang blij met een 3e plaats, en de gedachte dat als ik 10 stemmen meer had de 2e plaats had gehaald :9 . Maargoed er is gekozen voor de mening van het publiek en ik kan me daardoor ook zeer goed vinden met de uitslag, publiek heeft er gewoon geen verstand van en kijkt gewoon niet naar de kwaliteit maar naar het uiterlijk.

• Widow
goldcard schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 03:17:
Ik heb nog nooit in mijn LAN-career een compo ALLE deelnemers (10 in dit geval) een prijs zien uitreiken. En ook niet zomaar een prijs, maar wat een ongelofelijke hoeveelheid soft- en hardware ging daar even over de toonbank zeg.
Vergeet niet dat er meer inschrijvingen waren dan dat er finalisten stonden op het NKCM. Uit mijn hoofd waren er 25 inschrijvingen en er stonden 10 kasten op het NKCM.

• TRiXeS
  • Niet online
Hey, mijn persoonlijke top 10 van die lijst was behoorlijk anders. Maarja, veel mensen lette idd weinig op de afwerking.Tardis stond bij mij iig hoger. Wat ik wel grappig vond is dat ik vanuit mijn stoel in de eerste instantie dacht: "Daar worden dadelijk veel prijzen weggegeven aan de winnaars van de compo's!", maar tijdens de uitreiking bleek dus dat bijna alles van het NKCM was :D

Ik ben blij dat het in Eindhoven was, ik hoop dat ze het volgend jaar weer op de The Party doen!

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die battle? Zijn daar nog mooie foto's van? Toen ik @ 16.30 wegging waren ze nog niet helemaal af.

PS: Ik had Gemini gestemd :)

[ Voor 23% gewijzigd door TRiXeS op 25-04-2006 17:41 ]

• Widow
blaat hier stond dom gelul

[ Voor 99% gewijzigd door Widow op 28-04-2006 17:41 ]

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op zich weet ik niet of het veel uitmaakt, casebuild en mod scheiden hooguit voor de n00bs omdat die gewoon simpelweg niet altijd weten wat een casebuild is en wat een mod is ;) Een korte beschrijving bij elke kast bied dan misschien ook uitkost.
Maar gezien het aantal inzendingen is de keuze dan misschien wat te beperkt bij splitsing?

Enige puntje wat ik al op MSN zei is dat het wellicht beter is als iedereen de 3 favoriete mods van zijn keuze aankruist IPV 1, kost wat meer telwerk, je moet dan turven. Maar het maakt het veel makkelijker (je kunt dan bijv. de kast welke de beste eerste indruk gaf kiezen, de kast met de mooiste details en de kast met de beste afwerking OID). Bij cheaten zal er dan nog altijd op 2 andere kasten gestemd moeten worden en ook zijn er dan 3x zoveel stemmen waardoor er een beter gemiddelde is op te maken dan bij de +/-200?? (als ik zo naar de stapel keek) stemmen die er nu waren. Bij enkele stemmen meer stijg je dan zomaar een plek.

Ojah, mijn pics :P Sorry dat h20-VU er niet op staat, ik heb de mods aan het begin van de vrijdag op de foto gezet, om daarna te gaan modden :P en toen was hij er nog niet. Maargoed, die staat op andere hun foto's :)

nkcm 2006
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/228aa46a6c9cd8f83f6a75434caeccdb/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/79e037b4caa23c8371fa5777c6333da9/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c6c30e38165e95c70ec30286778ac5cb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/42e59c1db26ce19bfe31e8c672125536/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d743dac87b14777c566b3eb67756bcae/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e1fe0d43aaa10d5e93559e4f5b2cc1db/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/146deb5bf2e81fc353acbe403303f036/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/45f89956d1ac423f4a9eb7ddc034da8b/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f803908e79c297ded90266b9a2fe0d78/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/80af14c8dced9bea1c5c5fce514eb3dc/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5a14c8650e9ec4b2af23ae9621a10bc3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/649baf64915037736fe50a1b5a7dd6d9/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e5d7f3c9ab45ae6fdb97d30a3ef67e47/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c98af217ce1c44c37ea09b970360de3f/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c8f2258c3d7d2e92da7fb1521118909d/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/58549f78335184262c8dc0a406e8252e/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fac344849048e0a1d7f6714c9c03776f/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5de78ddfda5c895bc3456be8c8847e69/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/63a448f929550fdb192ccbb0dd75ffe3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/820b0cfc181b1c4bb5e9c067333d2927/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2f2ba92a17b635ad6876ca6eb7be7b51/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/62c9fb0a81a9c3352a1369d6217e6692/thumb.jpg

• diontjuh

diontjuh

for president

Érg mooie pic van mijn case Ferry _/-\o_ O+

• waterkoud
  • Niet online
Het artikel in het Eindhovens Dagblad.

Afbeeldingslocatie: http://franklin.noph33r.com/images/artikelklein.jpg
klikbaar

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-08 14:22
ik ging van een serieuze blik van een grote glimlach. ECHT mooi man. jij bent mijn inspiratie bron vanaf nu waterkoud :P

[ Voor 5% gewijzigd door Yoram op 26-04-2006 00:08 ]

Hallo!

Pagina: 1