Diablo 2 Classic/LoD: Deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

wie heeft er zin om met mij door nightmare te wandelen? Ik heb kut-equip dus het wordt lache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

m'n hoogste lvl char is op dit moment een lvl 7 sorc.. heb wat spul gekregen van iemand.. 2 nagelrings en een eagle orb..

iemand die me wil rushen door normal en mij wat gear kan geven om te beginnen ?

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde net inloggen, stond er dat mijn CD-key in use was bij een of andere KGHJ.
Ik heb het spel legaal gekocht. Kan ik hier iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
heb je die naam niet opgegeven in windows toen je het spel ging installeren?

want ik heb het ook al een keer gehad, maar mn PC was toen gecrashed en na de reboot was ik zogenaamd nog steeds ingelogt. en hij geeft niet een accountnaam aan maar de naam van de eigenaar (wat je dus tijdens de installatie had ingevult)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat nou precies met die diablokloon die kan spawnen? Ik zit nu al een tijdje in een game waar om de 25 minuten ofzo een aantal sojs worden verkocht aan merchants, en dat aantal stijgt bij elke nieuwe melding 1 soj, dus 1252, 1253 enz. Mag ik nu nog hoop hebben dat diakloon komt of kan ik het maar beter opgeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02-2022
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:31:
Hoe zit dat nou precies met die diablokloon die kan spawnen? Ik zit nu al een tijdje in een game waar om de 25 minuten ofzo een aantal sojs worden verkocht aan merchants, en dat aantal stijgt bij elke nieuwe melding 1 soj, dus 1252, 1253 enz. Mag ik nu nog hoop hebben dat diakloon komt of kan ik het maar beter opgeven? :)
Waarschijnlijk wel, is het wel een Hell game?
En je moet even een DOS box openen in windows en dan netstat -n doen, en kan je dan even het IP-adres geven waar 4000 achterstaat dan kan ik voor je opzoeken hoeveel Sojs er ongeveer verkocht moeten worden.
Of whisp me even op *Sponsbob

Het lijkt erop dat het .90 is en dan moeten er nog zo'n 50 verkocht worden, rond de 1325 dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Lister op 05-03-2006 18:59 . Reden: Netstat -n dus ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oke, werkt dat zo. Ik zit nu op de 1280 ofzo, en het gaat vrij rap omhoog, dus het zal niet zo heel lang meer duren, tis wel een hell game ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messchien dat ik ook weer eens ga beginnen.

Weer even wat PWE's draaien en dan wat unid anni's innen.

Als er mensen zijn die interesse hebben in deelname kun je me bereiken via deze acc: *TheDarkSavior
Maar nog niet op dit moment, ben nog ff bezig met school.

Als er iemand praat is het waarschijnlijk me neef. xD

Free ists for everybody. })
Alles is lekker cheap geworden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:03:
Ah oke, werkt dat zo. Ik zit nu op de 1280 ofzo, en het gaat vrij rap omhoog, dus het zal niet zo heel lang meer duren, tis wel een hell game ja
Je kan het beste in town in act 1 wachten, als je dan de melding krijgt "Diablo walks the earth" kan je hem hoogstwaarschijnlijk in de Den of Evil vinden.

Ik probeer nu zelf een game te maken, maar als je hulp nodig hebt met hem kan je altijd whisperen naar *Sponsbob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit nu op 1330 ofzo, en hij is er nog niet, het is wel spannend :)

Jeuh, ik heb m gesloopt :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister mijn hc hammerdin begonnen... damn hammerdins zijn liev..

op lvl36 momenteel nu:

Spirit Sword (2+, 25%)
Spirit Shield (2+, 27%)
ViperMagi (1+, 30%)
Peasent Crown (1+ 0%)
Rare Ring (10%)
Rare Ring2 (10%)
Eye Of Eltrich Amu (1+)

7+ skills, mijn dmg zit nu rond de 816-837.... voor een lvl36 is dat echt veel :)... heb zo'n 550 life. en 490 mana :)

maar ik vraag me af hoeveel str, dex en vital???

str: ?
dex: max block (met HS)
vital: rest
en: 0.

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat is een soj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:48:
zit nu op 1330 ofzo, en hij is er nog niet, het is wel spannend :)

Jeuh, ik heb m gesloopt :)
Lol, hij is bij 1337 gekomen :)
Ik had trouwens geen game :'( , maar 91 is nog "hot" dus ik blijf nog ff doorgaan :X

[ Voor 16% gewijzigd door Lister op 05-03-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:53
Stone Of Jordan

Afbeeldingslocatie: http://www.diablotrading.com/images/50123170157_143/soj.jpg

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

wat is die uber diablo, kan iedereen nu annis gaan halen? dan ga ik ook ff online xD

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
91 heeft ook gelopen nu en weer geen game :(
Balen dus, geen anni erbij

Had jouw anni een beetje goeie stats?

Hier kan je trouwens wat meer informatie vinden over Diablo Clone/sojs en Uber Tristram:
http://personal.inet.fi/private/dragofix/d2tradeubers.html

[ Voor 40% gewijzigd door Lister op 05-03-2006 20:16 . Reden: Info link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:57:
gister mijn hc hammerdin begonnen... damn hammerdins zijn liev..

.....

maar ik vraag me af hoeveel str, dex en vital???

str: ?
dex: max block (met HS)
vital: rest
en: 0.

?
Inderdaad gewoon weer de meest standaard verdeling, precies genoeg strength om je items te dragen, genoeg dex voor 75%block met HS en rest in Vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
en dan moet je dus 1000 stones of jordan verkopen? hoe kun je die dan zo vaak vinden in 1 potje

of is dat per char ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 05-03-2006 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat bekijken wanneer diabkloon komt nog niet helemaal door, ik lees die site waar staat wat je moet invoeren, heb ik net gedaan, staat er .42
Ik zit dus in servergame .42, maar hoe weet ik nou of ik in een hot game zit en als ik daar in zit, hoe bereken ik dan wanneer ie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:11:
[...]

en dan moet je dus 1000 stones of jordan verkopen? hoe kun je die dan zo vaak vinden in 1 potje

of is dat per char ofzo
LoL man, ik heb er nog een paar honderd liggen op me acc.

Kwestie van sparen en opbouwen, meeste zijn wel geduped.
Maar dat geldt voor alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:19:
Ik heb dat bekijken wanneer diabkloon komt nog niet helemaal door, ik lees die site waar staat wat je moet invoeren, heb ik net gedaan, staat er .42
Ik zit dus in servergame .42, maar hoe weet ik nou of ik in een hot game zit en als ik daar in zit, hoe bereken ik dan wanneer ie komt?
Je zit in een hot game als je dus een aantal keer die melding van de SoJ count voorbij zie komen, dan moet je het ip opzoeken en dan moet je hier http://dclone.eskysse.com/ dat ip adres opzoeken en daar kan je dan ongeveer zien hoeveel er nog verkocht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

ik heb t zo snel niet kunnen vinden, maar hoe verplaats ik items van t ene character naar t andere op closed Bnet [europe, non ladder, softcore.] ?

ik zat te denken aan een passworded game, maar dat vertrouw ik niet zo.. want soms is die passworded game zomaar weg en soms blijft ie langer staan, dus loop ik altijd t risico het desbetreffende item kwijt te raken.

dus ben ik op zoek naar de makkelijkste en meest betrouwbare manier hiervoor ?

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
[...]

maar die stones moeten dus in 1 game verkocht worden? x 1300 ofzo?

tel me more, I wanna know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
Dupen? Is dat niet illegaal? En zo nee...wat is het?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

dupen, is gewoon een item kopieren. In rose gebeurde dit door heftige lag (slechte communicatie met server) dan kon je items droppen en bleef het tevens in je inventory, dus had je uber snel uber vette items :)

Maar idd dat is niet echt de bedoeling van het spel :)

Soms zie je ook games die zeggen I dupe ur items, dit zijn meestal gewoon scammers ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Maar volgens mij kan het niet meer met de laatste patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

er zal vast wel iets op gevonden zijn :) iig zijn er nog genoeg van die gedupede spullen in omloop, want als zon bug eenmaal bekend is gaat iedereen dupen :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

McDutch schreef op maandag 06 maart 2006 @ 00:55:
ik heb t zo snel niet kunnen vinden, maar hoe verplaats ik items van t ene character naar t andere op closed Bnet [europe, non ladder, softcore.] ?

ik zat te denken aan een passworded game, maar dat vertrouw ik niet zo.. want soms is die passworded game zomaar weg en soms blijft ie langer staan, dus loop ik altijd t risico het desbetreffende item kwijt te raken.

dus ben ik op zoek naar de makkelijkste en meest betrouwbare manier hiervoor ?
1) Zoek een vriend op die joint in een passworded game. Drop de items, de vriend houdt de game actief... pak je andere ventje, join de game weer en pak je spullen op. Wil je dit helemaal betrouwbaar doen, gebruik dan het trade window om de items tijdelijk aan je vriend te geven.

2) Koop een 2e versie van diablo2 + LOD. Installeer dit op een 2e pc, of gebruik een loader waarmee je diablo 2x ken opstarten. Join met de 2e pc / 2e diablo process je eigen game en voer bovenstaand verhaal uit.

3) Blijf minimaal 5 minuten in een passworded game zitten. Hierna zal de game als het goed is actief blijven als je snel re-joined. Drop je items en pak ze met een ander ventje weer op.

4) Join een willekeurige game waar mensen langer in blijven zitten (een duel game of een baalrun game.) Drop je items op een veilige plek (een tomb in act 3 ofzo waar toch nooit iemand komt.) Join deze game met je andere ventje (zorg wel dat dit ventje op die plek kan komen waar de items liggen) en pak je items op.
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 01:36:
[...]

maar die stones moeten dus in 1 game verkocht worden? x 1300 ofzo?

tel me more, I wanna know...
Je hoeft geen SoJ's te verkopen om het event te krijgen. Dit is alleen de melding die in beeld komt te staan wat aangeeft dat het event mogelijk getriggered wordt.

1300 soj's verkopen is namelijk vrijwel onmogelijk. 1 SoJ is iets van 5 ist waard ofzo... 8)7 (op ladder dan)

[ Voor 64% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-03-2006 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
[...]

Een paar honderd?? tjemig man, hoe kom je eraan? heb je een keer een tyraels might gevonden en vervolgens geruild voor sojs ofzo? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

De populariteit van andy nightmare bot's speciaal voor soj's is zeer hoog geweest. Dit gecombineerd met het dupen en de lage waarde van een soj op non-ladder maakt het mogelijk een stuk of honderd van die dingen te hebben als je maar lang genoeg spaart. Op mijn oude accounts (1,5 jaar terug en reeds verlopen) had ik er ook al een stuk of 10. :*) (zonder gebruik van dupen/bots maar gewoon door traden en zelf vinden)

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-03-2006 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Bah, het is verslavend om mules iets hoger te maken... Schiet te snel iets door :D

Na een level 31 en een level 42 ga ik nu proberen te stoppen rond level 20 per mule :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

LOL!

Heb je tijd over? _/-\o_

Heb ondertussen me 4e account aangemaakt... en heb maar 4 80+ characters. En ongeveer 21 mules >:) Even allemaal naar lvl 20+ brengen kost me een klein half jaartje ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Zo hoog zijn de meeste niet hoor :D

Even alle doodgegane sorcs buiten beschouwing latend heb ik momenteel maar 1 80+, en dat is mijn level 82 Smiter.

Verder een level 79 of zo Javazon, een level 76 Poisonmancer, een level 7x Orb/TS Sorc, een level 72 Blade Fury assassin, een level 69 Hammerdin (heb ik sinds het begin van de ladder, speel ik eigenlijk niet meer mee :D ), een level 6x BO Barb, een level 59 Fury Druid, een level 48 Enchant sorc, een level 44 Bowazon, een level 42 Skelliemancer, een 33 Hammerdin, een 32 Bonemancer, een 31 sorc, een level 23 Skelliemancer, nog 4 NL chars met equipment van de vorige ladder, en verder 19 mules, en 4 'sales' chars :D

Oh, en nog 2 Classic accounts (als die nog niet door te lang niet spelen al weg zijn) :P

Ok, misschien heb ik toch wat teveel gespeeld :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ben ook bezi met een poisonmancer wat zijn nu een beetje de skills voor een poisonmancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
PizZa_CalZone schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:47:
[...]

1) Zoek een vriend op die joint in een passworded game. Drop de items, de vriend houdt de game actief... pak je andere ventje, join de game weer en pak je spullen op. Wil je dit helemaal betrouwbaar doen, gebruik dan het trade window om de items tijdelijk aan je vriend te geven.

2) Koop een 2e versie van diablo2 + LOD. Installeer dit op een 2e pc, of gebruik een loader waarmee je diablo 2x ken opstarten. Join met de 2e pc / 2e diablo process je eigen game en voer bovenstaand verhaal uit.

3) Blijf minimaal 5 minuten in een passworded game zitten. Hierna zal de game als het goed is actief blijven als je snel re-joined. Drop je items en pak ze met een ander ventje weer op.

4) Join een willekeurige game waar mensen langer in blijven zitten (een duel game of een baalrun game.) Drop je items op een veilige plek (een tomb in act 3 ofzo waar toch nooit iemand komt.) Join deze game met je andere ventje (zorg wel dat dit ventje op die plek kan komen waar de items liggen) en pak je items op.

[...]

Je hoeft geen SoJ's te verkopen om het event te krijgen. Dit is alleen de melding die in beeld komt te staan wat aangeeft dat het event mogelijk getriggered wordt.

1300 soj's verkopen is namelijk vrijwel onmogelijk. 1 SoJ is iets van 5 ist waard ofzo... 8)7 (op ladder dan)
dus je hoeft geen sojs te verkopen of wel. en anders zou je dan ook een steeds terug kunnen kopen en weer verkopen? want je verkoopt hem dan wel steeds weer. of werkt dat niet

wel lullig als je op de 1300 zit en dat er dan "connection lost" komt te staan :P

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 06-03-2006 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Skyclad schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:30:
Zo hoog zijn de meeste niet hoor :D

Even alle doodgegane sorcs buiten beschouwing latend heb ik momenteel maar 1 80+, en dat is mijn level 82 Smiter.

Verder een level 79 of zo Javazon, een level 76 Poisonmancer, een level 7x Orb/TS Sorc, een level 72 Blade Fury assassin, een level 69 Hammerdin (heb ik sinds het begin van de ladder, speel ik eigenlijk niet meer mee :D ), een level 6x BO Barb, een level 59 Fury Druid, een level 48 Enchant sorc, een level 44 Bowazon, een level 42 Skelliemancer, een 33 Hammerdin, een 32 Bonemancer, een 31 sorc, een level 23 Skelliemancer, nog 4 NL chars met equipment van de vorige ladder, en verder 19 mules, en 4 'sales' chars :D

Oh, en nog 2 Classic accounts (als die nog niet door te lang niet spelen al weg zijn) :P

Ok, misschien heb ik toch wat teveel gespeeld :X
Ghehe doe je netjes... zeker voor hardcore!

Ongeveer 1,5 jaar geleden had ik ook al 3 accounts vol met troep, echter had ik toen een lading high lvl chars meer... Allemaal waren ze lvl 80+. Dit waren:

Meteor Sorc. (lvl 90 29K dmg, vette items)
Blizzard Sorc.
Enchant Sorc.
Rabies Druid
Whirl Barb.
Frenzy Barb.
Strafe Ama.
Javazone
Spirit Necro.
Summon Necro.
Zealer
Hammerdin (lvl 90 met hoto/cta/soj's)

Helaas ben ik zo stom geweest het hele zooitje te laten expiren. 8)7 :X |:( |:(

Ben ondertussen alweer een maand of 4 bezig en heb een blizzard sorc, lighting sorc, smiter en hammerdin. Heb alleen niet zoveel tijd als 1,5 jaar geleden... zat toen nog op school --> veel vrije tijd. Heb nu een fulltime baan dus jah... het gaat niet zo hard als je hoopt. :O
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:41:
[...]

dus je hoeft geen sojs te verkopen of wel. en anders zou je dan ook een steeds terug kunnen kopen en weer verkopen? want je verkoopt hem dan wel steeds weer. of werkt dat niet

wel lullig als je op de 1300 zit en dat er dan "connection lost" komt te staan :P
Nee geen soj's verkopen. Ik heb geen idee hoeveel je ervoor krijgt, maar wat ik wel weet is dat je voor de verkoop van items minder terug krijgt dan dat je ervoor moet betalen. Dus op een gegeven moment zal je geld ook wel op zijn. :'(
Als je bij Malah (act 5) items gaat verkopen bestaat zelfs de kans dat je hem niet meer terug kunt kopen omdat hij niet in het venster past en je hem na verkoop dus niet meer terug ziet in het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
TrailBlazer schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:33:
ik ben ook bezi met een poisonmancer wat zijn nu een beetje de skills voor een poisonmancer.
Ik heb gewoon alle Poison skills gemaxed, 1 in alle Golem skills + Summon Resist, 5 of 6 in Lower Resist, 1 in de prereqs (niets in de linker groep curses), 1 in Bone armor (alle beetjes helpen), en ben nu begonnen aan de bone tree en CE. Zitten nog maar 2 puntjes in CE, dat staat momenteel op 11 en zodra ik TO belt heb (waarschijnlijk vanavond) op 13. Verder neem ik denk ik Bone Spirit, simpelweg omdat ik daarmee sneller schade kan doen dan bone spear, en ik toch gewoon maar 1 beest hoef te slopen wanneer een groep PI is aangezien daarna CE de rest afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
PizZa_CalZone schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:51:
Nee geen soj's verkopen. Ik heb geen idee hoeveel je ervoor krijgt, maar wat ik wel weet is dat je voor de verkoop van items minder terug krijgt dan dat je ervoor moet betalen. Dus op een gegeven moment zal je geld ook wel op zijn. :'(
Als je bij Malah (act 5) items gaat verkopen bestaat zelfs de kans dat je hem niet meer terug kunt kopen omdat hij niet in het venster past en je hem na verkoop dus niet meer terug ziet in het scherm.
Je raakt niet door je geld heen hoor. Ze verdwijnen namelijk meteen het moment dat je ze verkoopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

De meeste unique's die ik verkoop bij dat mens in act 4 blijven gewoon zichtbaar in haar scherm. (gewoonlijk wel op een ander tabblad) En ik kan ze gewoon weer terug kopen, maar dan voor een duurdere prijs.

Hebben ze dit voor een SoJ dus aangepast? (who cares eigenlijk... ik was toch niet van plan het te doen... :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Anders zouden er erg veel DClone events zijn. Dit is al geruime tijd zo.

Pattt, wilde jij niet een Lightsaber hebben? Als je wilt kan ik hier wel op bieden voor je, deze heeft er 1:
http://forum2.ingame.de/d...d.php?s=&threadid=1071980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Skyclad schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:06:
Anders zouden er erg veel DClone events zijn. Dit is al geruime tijd zo.
Hieruit haal ik dat je dus wel moet verkopen om het event te triggeren? |:(
* PizZa_CalZone snapt er geen hol meer van

Edit: Als ik dat stukkie lees van lister "http://personal.inet.fi/private/dragofix/d2tradeubers.html" blijkt dat hieruit wel...

Toch vreemd...

[ Voor 24% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-03-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Volgens mij werkt het verkopen van veel SoJs hetzelfde als vaak op de gem in het chatwindow klikken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
HanH schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:57:
Volgens mij werkt het verkopen van veel SoJs hetzelfde als vaak op de gem in het chatwindow klikken ;)
nee...

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

ik ben vanmorgen weer even met sorc op pad gegaan, mn stash zit nu volgepropt met items..

accountnaam is McDutch.

hier een lijstje voor mensen die nog iets willen hebben :

Tal Rasha's fine spun cloth mesh belt
Hsarus' iron stay belt
Corpse carpace Gothic plate
Storm fang poleaxe
loath spike scimitar
Dire song bardiche
carrion shield gargoyle head
3socket hunters bow

[ Voor 3% gewijzigd door McDutch op 06-03-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Doe je softcore ladder? en zo ja... welk level ben je nu? Ik heb namelijk vast wel een paar items voor je waar je wel blij van gaat worden >:) (vipermage armor, lidless shield, 2 to sorc skills amu, magefists, wizard spike, waterwalks) ;)

Als je scl speelt... neem dan vanavond maar ff contact op *soulmasher (bij geen gehoor: *soulmasher2 *soulmasher3 of *soulmasher4)

edit: ken ik je meteen helpen met mulen (items verplaatsen tussen je characters)

[ Voor 11% gewijzigd door PizZa_CalZone op 06-03-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

PizZa_CalZone schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:24:
Doe je softcore ladder? <knip, rest van verhaal>
nee, softcore non-ladder, k had t er even bij moeten zetten...

m'n sorc is inmiddels lvl. 13, en ik ben nog steeds aan t expen,
verwacht over n uurtje of 2, 3 lvl. 20 te zijn.

edit:
wow, ik ben wel lekker wakker vandaag..

[ Voor 32% gewijzigd door McDutch op 06-03-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik heb wel interesse in die magefist als ik zo vrij mag zijn. Kan ik nog wat sneler teleporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ik zit nu op mijn werk maar ik heb dit weekend lekker doorgespeeld met mijn nieuwe javazon.

Ze is nu lvl69, alleen de equip is nog zaad.
Skin of the vipermagi, titans en tal rasha helm zijn de enige fatsoenlijke items die erop zitten. Alle andere gear is nog van normal, ik sta er nog steeds van te kijken dat ik blijf leven.

Wat is een goede skill-distribution voor een javazon?
Ik heb nu gemaxte lightning strike, lightning fury en 1 point in alle passive dingen. Ik heb dus nog 20+
punten over op lvl 69. Maar nu zit je dus met de vraag of je de andere 3 synergien ook moet maxen (kost 57 extra skillpoints) of dat je de valkyrie en je dodge enzo moet gaan verhogen?

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Mijn Javazon heeft van de Javazon tree alleen Lightning Fury max, en 1 punt in de prereqs.

Valkyrie max, zooi punten in Dodge/Avoid/Evade, zooi in Critical, Penetrate en Pierce.

Andere lightning skills verhogen Lightning Fury schade nauwelijks en alles wat je met LF niet dood kan krijgen kan je met de andere lightning skills ook niet beschadigen.

Edit: Werkt 1 punt in Critical Strike voor een Javazon eigenlijk hetzelfde als bij een merc met Insight? Dat je met Guillaume's face erbij altijd double damage doet?

[ Voor 20% gewijzigd door Skyclad op 06-03-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-08 00:10
McDutch schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:31:
[...]

nee, softcore non-ladder, k had t er even bij moeten zetten...

m'n sorc is inmiddels lvl. 13, en ik ben nog steeds aan t expen,
verwacht over n uurtje of 2, 3 lvl. 20 te zijn.

edit:
wow, ik ben wel lekker wakker vandaag..
Ik kan je tal belt wel gebruiken als je die nog hebt.. Ik add je wel even :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

TrailBlazer schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:34:
ik heb wel interesse in die magefist als ik zo vrij mag zijn. Kan ik nog wat sneler teleporten
Moet eens kijken waar ik ze heb liggen. Message me vanavond maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Skyclad schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:25:
Mijn Javazon heeft van de Javazon tree alleen Lightning Fury max, en 1 punt in de prereqs.

Valkyrie max, zooi punten in Dodge/Avoid/Evade, zooi in Critical, Penetrate en Pierce.

Andere lightning skills verhogen Lightning Fury schade nauwelijks en alles wat je met LF niet dood kan krijgen kan je met de andere lightning skills ook niet beschadigen.

Edit: Werkt 1 punt in Critical Strike voor een Javazon eigenlijk hetzelfde als bij een merc met Insight? Dat je met Guillaume's face erbij altijd double damage doet?
Als je alle synergies van Lightning fury vol pompt wordt je damage bijna verdubbeld... Dit scheelt toch behoorlijk wat. Ik heb gemerkt dat je veel sneller killed met alle synergies erbij. Wat betreft het dodge/avoid/evade verhaal... Is dit voor softcore niet echt noodzakelijk gezien de je niet melee vecht en de kans geraakt te worden dus zo-i-zo een stuk kleiner is. Ik zou dus maximaal 1 punt in deze skills gooien.

Verder kan je een keus maken... of een razortail belt gebruiken voor de pierce... of een thundergods voor de damage. Echter is het handig in de 2e situatie aardig wat puntjes in pierce te gooien.

Als je een sterke merc hebt is een valkyrie ook niet echt noodzakelijk.

Het is allemaal een kwestie van smaak en het verschil tussen softcore en hardcore wat een verschil kan maken bij het bouwen van een javazone. Zelf ben ik nooit echt gek geweest op het gebruik maken van meerdere tree's om kans op immune monsters te verkleinen.

Mijn oude javazone had dus de volgende skills/items op lvl 89 ofzo:

20 lightning strike
20 lightning fury
20 charged strike
20 lightning bolt
de rest in power strike

Titan's
Thundergods
Lidless (zou er nu spirit van maken of een 4 socket monarch met 4x lightning facet)
Vipermage (zou nu peace nemen)
Shako (griffon's eye zou ideaal zijn)
Leuke magic +java skills gloves.
ringen/boots/amu weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Toch schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:35:
[...]

Ik kan je tal belt wel gebruiken als je die nog hebt.. Ik add je wel even :>
ik heb em nog steeds.

inmiddels ook weer een paar nieuwe dingetjes erbij..

Suicide branch burnt wand #deze ga ik waarschijnlijk zelf gebruiken.#
Dread fletch short bow
El rune
Eld rune
maiden javelin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus MCDutch wat een troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Laatst online: 11-01 17:59

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

B)
B) B)

krijg over 3 weekjes ADSL ; kunnen we wel 'ns levellen mcdutch. Zelfs ik heb betere dingen gevonden tot nu toe. ben nu Lvl 24 na ong 7 uur 56K6 :Z

ps. de stats van runes kan je 'gewoon' vinden op http://www.battle.net/diablo2exp/items/runes.shtml

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 06-03-2006 17:51 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

mjah, ik moet er toch vanaf.. kan ik toch beter die zooi ruilen dan verkopen imo.. :)

en ik ben niet zo thuis in de ruilwereld ook.. dus heb geen flauw idee van wat er goed is en wat slecht, wat veel waard is en wat niks opbrengt..

ook weet ik niet waar ik moet gaan zoeken voor dat goede spul.. ik pak gewoon zoveel mogelijk goudgekleurde items...

offtopic:
jezus ? mcdutch ? wie moet je nou hebben :+

edit:
en nog meer geedit >.> ik moet echt beter op mn typskills letten..

[ Voor 52% gewijzigd door McDutch op 06-03-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

McDutch schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:06:
[...]

mjah, ik moet er toch vanaf.. kan ik toch beter die zooi ruilen dan verkopen imo.. :)

en ik ben niet zo thuis in de ruilwereld ook.. dus heb geen flauw idee van wat er goed is en wat slecht, wat veel waard is en wat niks opbrengt..

ook weet ik niet waar ik moet gaan zoeken voor dat goede spul.. ik pak gewoon zoveel mogelijk goudgekleurde items...

offtopic:
jezus ? mcdutch ? wie moet je nou hebben :+

edit:
en nog meer geedit >.> ik moet echt beter op mn typskills letten..
http://www.diabloii.co.uk/itam.php

hier kan je een goed idee krijgen van wat alles waard is staat het er niet bij weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat is het nou moet je die sojs nou wel of niet verkopen en 1200+ ofzo, dit kan gewoon nooit in 1 potje lukken en anders crashed de server wel weer es een keer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:05:
wat is het nou moet je die sojs nou wel of niet verkopen en 1200+ ofzo, dit kan gewoon nooit in 1 potje lukken en anders crashed de server wel weer es een keer. 8)7
Niet verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
en hoe komt die diablo clone dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister
Ze moeten wel verkocht worden om Diablo Clone te spawnen.
Hij komt als er tussen de 75 en 125 sojs verkocht zijn, en als hij geweest is dan moeten er weer tussen de 75 en 125 sojs verkocht worden voordat hij opnieuw komt, en zo voort.
Maar de telling wordt niet gereset tussendoor dus die loopt gewoon steeds op, totdat de server gereset wordt en dan begint het weer opnieuw.

En het is een server event, dus als je in verschillende games op dezelfde server Sojs verkoopt dan tellen ze gewoon samen. Ook als het hardcore/softcore/non-ladder/ladder games zijn.
Als je sojs in een game verkoopt en je krijgt een gamecrash met rollback dan kan het zijn dat je je sojs gewoon weer hebt, maar ondertussen zijn ze wel geteld op de server. Hier was vroeger ook een of andere hack voor om dat te doen maar dat hebben ze gepatched en daardoor komen er nog maar weinig "spontane" Diablo Clone te voorschijn.

Tegenwoordig zijn het eigenlijk alleen maar georganiseerde events via IRC of websites.
Dan heb je een groep mensen die elk 8 sojs of zo leveren en dan een server IP afspreken, dan maken ze allemaal op die server hun eigen games en als iedereen genoeg games heeft dan verkopen ze heel snel al die Sjos zodat Diablo Clone tevoorschijn komt.
En dat IP moet iedereen geheim houden omdat anders iedereen op die server probeert te komen en des te meer games er al op een server zitten des te minder kans er is dat je met een nieuwe game erop komt.

Is het nu een beetje duidelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Hoe kun je op een ip een server selecteren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja als ik een game wil joinen dan veranderd dat lijstje zo snel en vaak dat je amper tijd hebt om te kijken hoe zoon level gastjes erin zitten oid.

en over de rollback servercrash. daar heb ik al vaak goede (unique en set) items mee kwijt geraakt omdat je ze net vind en ge-Id'd hebt en dat dan de server crashed en dan heb je nog dood leuk de dingen die je zojuist verkocht had en de nieuwe gevonden dingen niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
TrailBlazer schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:01:
[...]

http://www.diabloii.co.uk/itam.php

hier kan je een goed idee krijgen van wat alles waard is staat het er niet bij weggooien.
Handige site! een jaar geleden gebruikte ik altijd de tradevalues lijst van diabloii.net, maar aangezien ze geen zoekfunctie op het forum hebben (althans, die kan ik niet vinden), vind ik em niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

WSaeNoTSoCK schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:27:
ja als ik een game wil joinen dan veranderd dat lijstje zo snel en vaak dat je amper tijd hebt om te kijken hoe zoon level gastjes erin zitten oid.

en over de rollback servercrash. daar heb ik al vaak goede (unique en set) items mee kwijt geraakt omdat je ze net vind en ge-Id'd hebt en dat dan de server crashed en dan heb je nog dood leuk de dingen die je zojuist verkocht had en de nieuwe gevonden dingen niet 8)7
Interupted.....

en weg is m'n gull :'( :'(

Waarschijnlijk m'n waardevolste bezit zolang ik in normal rondloop (+100%mf) kwijt.

t*ring server.. :(
na ja, dan maar met een stokje met +bone spear lopen. ga tevens over op de bone tree ipv poison. werkt toch beter in party dan poison, instant damage en meer p/s.
paar revives erbij als decoy en dan zien we wel weer.

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Argh, was net mijn blizzsorc aan het levelen (net level 20, ancients gehaald), join ik mijn eerste baalrun, schieten ze gelijk door naar Baal, en killen hem in 5 seconden... :S kan ik niet meer makkelijk normal games joinen... :S

ik zit nu echt te twijfelen of ik niet overnieuw moet beginnen... :(

iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

HanH schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:34:
Argh, was net mijn blizzsorc aan het levelen (net level 20, ancients gehaald), join ik mijn eerste baalrun, schieten ze gelijk door naar Baal, en killen hem in 5 seconden... :S kan ik niet meer makkelijk normal games joinen... :S

iemand tips?
no comprendo..

waarom zou je Normal games meer kunnen joinen??

krijg je geen XP meer als je Baal eenmaal gedaan hebt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
kwakke01 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:56:
[...]

no comprendo..

waarom zou je Normal games meer kunnen joinen??

krijg je geen XP meer als je Baal eenmaal gedaan hebt??
Als je baal op normal killed, dan kan je alleen nog maar Nightmare games zien. Als je baal op nightmare killed kan je alleen nog maar Hell games zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Angeloonie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:57:
[...]

Als je baal op normal killed, dan kan je alleen nog maar Nightmare games zien. Als je baal op nightmare killed kan je alleen nog maar Hell games zien ;)
ok, heb ik voorlopig nog geen last van ;) (LvL 24, en moet diablo geloof ik nog)

maar goed, in jouw geval: heb je al je skill points van je quests gehad? zo ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? Des te eerder ben je bij de goeie hardware. :*)

Daarnaast; Nm moet toch nog wel kunnen met een Blizzsorc. nog niet zoveel cold immunes (da's pas op hell act 1 (Daar loop ik off-line nog steeds met mijn sorc en ik kom er niet door met bijna al mijn puntjes in cold :r ; met m'n necro banjer je er zo doorheen, beetje bone spear, beetje ce en dan revive, en klaar ben je)

[ Voor 25% gewijzigd door kwakke01 op 07-03-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
kwakke01 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:00:
[...]

ok, heb ik voorlopig nog geen last van ;) (LvL 24, en moet diablo geloof ik nog)

maar goed, in jouw geval: heb je al je skill points van je quests gehad? zo ja, dan maakt het toch niet zoveel uit? Des te eerder ben je bij de goeie hardware. :*)

Daarnaast; Nm moet toch nog wel kunnen met een Blizzsorc. nog niet zoveel cold immunes (da's pas op hell act 1 (Daar loop ik off-line nog steeds met mijn sorc en ik kom er niet door met bijna al mijn puntjes in cold :r ; met m'n necro banjer je er zo doorheen, beetje bone spear, beetje ce en dan revive, en klaar ben je)
Neej, helaas: een high level besloot een vriendje te rushen t/m ancients en ik heb ervan mee kunnen genieten...

Ik kan nm denk ik nog niet echt aan: mijn mana is waay te laag (heb welgeteld 0 goede items kunnen vinden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

je kan ook gewoon een mule aanmaken daar de normal games mee checken, en dan kopieer je de titel.. switch je char en dan kan je de titel invoeren en gewoon weer joinen. Iig sterkte ermee :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dommerick schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:31:
je kan ook gewoon een mule aanmaken daar de normal games mee checken, en dan kopieer je de titel.. switch je char en dan kan je de titel invoeren en gewoon weer joinen. Iig sterkte ermee :P
Zo doe ik het ook, sorc baal killen andere "normal" char games zoeken, hopen op een goede baal run.
En elke keer baal killen voor de items.

Anders zelf normal games maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 07-03-2006 15:43 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

iemand tips?
Tja daar moet je altijd op letten. Is nogal een naaistreek. BTW, op level 20 is het niet handig om al baalruns te gaan doen, daar moet je 25 voor zijn, of misschien 24. Ook krijg je op level 20 nog helemaal geen level bij de ancients. Probeer de volgende keer te cowen/tomben tot level 24, haal een level bij de ancients en ga dan baalen.

Meestal halen ze die truc trouwens uit om een level1 char van hunzelf naar nightmare te krijgen. Als er namelijk IEMAND is die de game voor de quest moet in de party, krijgt iedereen de quest, ook de level1 chars. Die kunnen dan op nightmare de HF leeghalen. Let daarom altijd op:
1. Als er een level 1 char aanwezig is
2. Kijk bij je baalquest of hij "Kill baals minions" is, dan is het link. Soms staat er ook gewoon "you cannot complete blabla" dan is hij safe.
3. Altijd opletten als er een high level sorc aan het TP-en is en lang in the throne of destruction is zonder een town portal te openenen. Ga dan maar uit de party want ws is hij de minions aan het slopen, wandelt de Worldstone chamber in en killt baal in 1 sec. Kijk daarom ook altijd op je party screen waar de TP-er zit.

Gewoon ff opletten, dan gaat het meestal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Derr_Hans schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:42:
[...]

Zo doe ik het ook, sorc baal killen andere "normal" char games zoeken, hopen op een goede baal run.
En elke keer baal killen voor de items.

Anders zelf normal games maken.
Dropt baal op normal goed dan? Ik heb 1x titans bij hem gevonden, en dat was het wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

ik had eerst baal@normal sigon gothic plate + greaves + tower shield gevonden, ja dus.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

iemand tips?
Zelf de games maken en hopen dat iemand joint die gaat teleporten. Of de hulp inschakelen van een vriend met een high lvl character waarmee je tot lvl 40 baalruns doet.
Rudy_V schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:00:
[...]

Dropt baal op normal goed dan? Ik heb 1x titans bij hem gevonden, en dat was het wel.....
Ghehe baal kan redelijk droppen op normal. Zijn minions ook... echter is de kans erop nog wat klein.
Mijn eerste zelf gevonden soj dropte van het eerste setje baals minions op normal... niemand wilde me geloven >:)

Gisteren een mega vondst gedaan... 197% ed ethereal Titan's. Heb ze meteen een upgrade gegeven en ze doen nu een throw damage van 344 :9~ Na wat price check's op trade forums erachter gekomen dat ze 3 tot 11 ists waard zijn _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door PizZa_CalZone op 07-03-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Voor items te vinden op je low level char is baal normal wel aardig.
Dus als je normal complete heb doe altijd baal erbij (als je hem snel kan slopen).

Of als er idd bij zijn quest staat cannot blabla... ook baal gewoon slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Rudy_V schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:48:
[...]

Tja daar moet je altijd op letten. Is nogal een naaistreek. BTW, op level 20 is het niet handig om al baalruns te gaan doen, daar moet je 25 voor zijn, of misschien 24. Ook krijg je op level 20 nog helemaal geen level bij de ancients. Probeer de volgende keer te cowen/tomben tot level 24, haal een level bij de ancients en ga dan baalen.

Meestal halen ze die truc trouwens uit om een level1 char van hunzelf naar nightmare te krijgen. Als er namelijk IEMAND is die de game voor de quest moet in de party, krijgt iedereen de quest, ook de level1 chars. Die kunnen dan op nightmare de HF leeghalen. Let daarom altijd op:
1. Als er een level 1 char aanwezig is
2. Kijk bij je baalquest of hij "Kill baals minions" is, dan is het link. Soms staat er ook gewoon "you cannot complete blabla" dan is hij safe.
3. Altijd opletten als er een high level sorc aan het TP-en is en lang in the throne of destruction is zonder een town portal te openenen. Ga dan maar uit de party want ws is hij de minions aan het slopen, wandelt de Worldstone chamber in en killt baal in 1 sec. Kijk daarom ook altijd op je party screen waar de TP-er zit.

Gewoon ff opletten, dan gaat het meestal goed.
mm, geen level bij de ancients als je 20 bent? dat wist ik niet. Ik begin gewoon 'even' overnieuw, dat lijkt me het beste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

geforce guy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:11:
ik had eerst baal@normal sigon gothic plate + greaves + tower shield gevonden, ja dus.
Tja, maar das in totaal 3Pgs waard ofzo.... kijk die Soj, das beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blehhh zojuist is mijn lvl60 Hammerdin gePKt...

ik kon niet snel leaven omdat mijn ALT knop het niet deed |:( overmatig gebruik is de reden denk ik...

ahwell :(

heb gelukkig nog wel wat spulletjes liggen op mijn mule...

37Vit // 14% Verdungo's
Um
Skullder's (PT)
Doombringer
Rhyme Sup Troll Nest (198 def)
Arreats
Shaft (um)
Shaft (clean)
Gaze 8/7/16 (14 All Res jewel)
Titans (nice %)

kga weer voor hammerdin...

heb nodig op HCL nu dus:

4 Sock Crystal Sword
4 Sock Akaran Targe (liefst Superior met leuke res :))
Viper
Peasent Crown
SilkWeaves of Waterwalks
Gloom's Trap
Frostburns
Seraph's amulet (liefst 2+ deff aura's)
Insight wapentje (dmg maakt geen ruk uit.)

Rip voor mijn HammerTime-NL, op naar HammerTime-II

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Rudy_V schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:17:
[...]

Tja, maar das in totaal 3Pgs waard ofzo.... kijk die Soj, das beter!
maar ik had de helm al, en samen is dat best mooi :P

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Nou, ik ben maar even begonnen met een nieuwe blizsorc begonnen (Hblizzsorc).

Heb m'n spulletjes van m'n oude sorc in een public act 1 game gemuled schuin boven charsi :D niemand die het zag :) (doe ik normaal niet hoor, maar had geen zin om nog 5 minuten te wachten voordat m'n game bleef staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel knap als je goeie shit hebt/vindt op HC ladder. SC ladder is toch een stuk makkelijker omdat je niet alles kwijt bent als je sterft. Als ik mezelf eens bekijk dan is elke char van mij wel een aantal keer doodgegaan.. Respect als je er op HC net zo bijloopt als de gemiddelde SC'er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
HC leert je beter te spelen. Je gaat vanzelf na de eerste paar keer minder snel dood, simpelweg omdat je je speelwijze aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Hoe lang gaat een ladder seizoen eigenlijk mee.
Wil ook wel HC maar geen zin in om er kort van te genieten (ik lvl niet zo snel vanwege tijd en omdat ik meestal geen games vind die net zo ver zijn als mijn)

Ben vaak al +/- lvl 30 en zit net in act 5 =)

Inferno Sorc uitzondering dankzij teleport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:33:
Hoe lang gaat een ladder seizoen eigenlijk mee.
Wil ook wel HC maar geen zin in om er kort van te genieten (ik lvl niet zo snel vanwege tijd en omdat ik meestal geen games vind die net zo ver zijn als mijn)

Ben vaak al +/- lvl 30 en zit net in act 5 =)

Inferno Sorc uitzondering dankzij teleport.
Dan maak je toch gewoon je eigen games aan en hoop je dat je gejoint wordt?

anders dan solo je gewoon; heb je ook geen last van die pipo's die alle goods voor je neus wegkapen.

btw, ben lvl25 en zit nog op act 4..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
zal je wel ffkes toevoegen.
Wellicht samen door act 5 heen.

Kep namelijk 3 chars
lvl 30 zealot act 5 (acients geloof ik)
lvl 27 Stafe/Magic arrow (bolt in dit geval is namelijk een X)bowazon Act 5 quest 2
lvl 51 Inferno/stactic field sorc Act 2 nightmare

En ja ik doe veel Solo.

Oja acc *dedlmagikl (l = L)

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 08-03-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Derr_Hans schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:55:
zal je wel ffkes toevoegen.
Wellicht samen door act 5 heen.

Kep namelijk 3 chars
lvl 30 zealot act 5 (acients geloof ik)
lvl 27 Stafe/Magic arrow (bolt in dit geval is namelijk een X)bowazon Act 5 quest 2
lvl 51 Inferno/stactic field sorc Act 2 nightmare

En ja ik doe veel Solo.

Oja acc *dedlmagikl (l = L)
Moet Izual en Dia nog eff, maar als ik zie hoe snel hephisto ging, moet dat niet echt een probleem zijn :*)

alleen die leg....

k*t 56k6. nog twee weekjes...

ps. hoe kan je anderen adden? (en waar?) en dat whisper verhaal is bij mij dus gewoon grayed out (als in unclickable) Help?!?

[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 08-03-2006 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kwakke01 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:42:
[...]

Dan maak je toch gewoon je eigen games aan en hoop je dat je gejoint wordt?

anders dan solo je gewoon; heb je ook geen last van die pipo's die alle goods voor je neus wegkapen.

btw, ben lvl25 en zit nog op act 4..
solo is helaas beperkt. hb zelf een lv 77 wind druid die amper door act 1 op hell niv komt
een lv 73 orb sorc die act 3 meph is dankzij teleport
en een lv lv 60 merc die op nightmare baal zit moet nog even baal mollen.
m'n sorc kan ik amper tot niet verder mee komen heb daar een lv 73 merc op m'n sorc zitten met defence aura samen met de aura heb ik 8k def en gemiddels 30-50% geraakt te worden act 3 hell niv. maar kom er nogsteeds amper door :p

elemantal damage vooral blijft met een groot nadeel zitten, er is op hell niv altijd wel een groep die tegen je dmg kan enige manier om het op te losses is een extra andere damage te kiezen met nadeel dat je een stuk zwakker word vaak. HCL ownt, pkers kun je zoveelmogenlijk voorkomen door games te joinen met level cap.

ik knok me weg liever door alle acts met een party van 8 dan ik door 1 hoge level straks inneens word gepked :p zelf game maken lost idd al veel op ik doe meestal een level diffrence van rond de 5 tot 10 verschil.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

daves2hd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:24:
[...]

solo is helaas beperkt. hb zelf een lv 77 wind druid die amper door act 1 op hell niv komt
een lv 73 orb sorc die act 3 meph is dankzij teleport
en een lv lv 60 merc die op nightmare baal zit moet nog even baal mollen.
m'n sorc kan ik amper tot niet verder mee komen heb daar een lv 73 merc op m'n sorc zitten met defence aura samen met de aura heb ik 8k def en gemiddels 30-50% geraakt te worden act 3 hell niv. maar kom er nogsteeds amper door :p

elemantal damage vooral blijft met een groot nadeel zitten, er is op hell niv altijd wel een groep die tegen je dmg kan enige manier om het op te losses is een extra andere damage te kiezen met nadeel dat je een stuk zwakker word vaak. HCL ownt, pkers kun je zoveelmogenlijk voorkomen door games te joinen met level cap.

ik knok me weg liever door alle acts met een party van 8 dan ik door 1 hoge level straks inneens word gepked :p zelf game maken lost idd al veel op ik doe meestal een level diffrence van rond de 5 tot 10 verschil.
met je sorc kan je met static toch al redelijk wat hp wegknabbelen bij alles wat niet Lightning resist is? als je dan een goede merc hebt, moet hij dat laatste kwart toch wel kunnen wegpoetsen? en als ze LI zijn, dan kan je gewoon met cold aan de slag. Gaat idd wel wat moeilijker, maar het kán wel.

ik heb zelf de meeste problemen bij hell met de CI omdat mijn merc nauwelijks damage doet (mét aura 1k) ;( maar da's gelukkig off-line, en binnenkort dus voorbij _/-\o_
2 weeks, and counting

ps. daves2hd; wat is je *name?

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 08-03-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Heeft iemand hier toevallig nog een low-level +mana item (ring/ amu) over op een van z'n mules? ik zit echt constant zonder :| (en nee: ik ga geen punten in energy stoppen ;-) )

bedankt als je even wil kijken!

*hanh01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

HanH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 13:58:
Heeft iemand hier toevallig nog een low-level +mana item (ring/ amu) over op een van z'n mules? ik zit echt constant zonder :| (en nee: ik ga geen punten in energy stoppen ;-) )

bedankt als je even wil kijken!

*hanh01
'k heb een 2s helm genomen met skulls erin.. ideetje?

btw nog geen antwoord gehad op mijn cry for help:

ps. hoe kan je anderen adden (als in friends list)? (en waar?) en dat whisper verhaal is bij mij dus gewoon grayed out (als in unclickable) Help?!?

[ Voor 23% gewijzigd door kwakke01 op 08-03-2006 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
/f l om je vrienden te zien
/f a om iemand toe te voegen
/f r om iemand te verwijderen
/f m om een bericht naar alle online vrienden te sturen
/m om een bericht naar iemand te sturen

Edit: En HanH: Tir's in helmpjes en armors helpt veel, vooral wanneer je meerdere monsters in 1 keer raakt. Wanneer je 3 Tirs in een armor zet krijg je al 6 mana per kill terug. Wanneer je dus 3 x een aanval gebruikt die 12 mana per keer kost, en je sloopt erna 5 monsters in 1 keer, verlies je 36 mana maar krijg je er meteen ook 5*6=30 voor terug.

Daarom is een schild als Wall of the Eyeless ook goed voor laag level Javazons en zo. Zodra je meerdere monsters in 1x kan slopen heb je weer max mana.

[ Voor 58% gewijzigd door Skyclad op 08-03-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
Ik zal het eens proberen, skyclad. (moet ik eerst nog even tirs zien te vinden, maar even wat countess runs met m'n hammerdin doen dan... :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
HanH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:14:
Ik zal het eens proberen, skyclad. (moet ik eerst nog even tirs zien te vinden, maar even wat countess runs met m'n hammerdin doen dan... :) )
Gewoon alle el's en eld's op pakken..
geloof 3x el is een eld en 3x eld in cube is 1 tir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01

kwakke01

Skyclad schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:47:
/f l om je vrienden te zien
/f a om iemand toe te voegen
/f r om iemand te verwijderen
/f m om een bericht naar alle online vrienden te sturen
/m om een bericht naar iemand te sturen

Edit: En HanH: Tir's in helmpjes en armors helpt veel, vooral wanneer je meerdere monsters in 1 keer raakt. Wanneer je 3 Tirs in een armor zet krijg je al 6 mana per kill terug. Wanneer je dus 3 x een aanval gebruikt die 12 mana per keer kost, en je sloopt erna 5 monsters in 1 keer, verlies je 36 mana maar krijg je er meteen ook 5*6=30 voor terug.

Daarom is een schild als Wall of the Eyeless ook goed voor laag level Javazons en zo. Zodra je meerdere monsters in 1x kan slopen heb je weer max mana.
Thanx scyclad :)
@HanH had wat ringetjes +mana per hit, maar die heb ik gecubed. Zal ze wel bewaren als ik ze weer vind. gebruik ze zelf toch niet, want ik heb nu bone spear op m'n necro :9

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 08-03-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Wie heeft er zin om met mijn javazon door hell heen te wandelen? (SCL)

name: *themark

[ Voor 4% gewijzigd door M_V op 08-03-2006 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Wil er iemand misschien helpen met Countess Hell Non-Ladder? We zitten nu redelijk vast tegen een paar su archers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

kwakke01 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:42:
[...]

met je sorc kan je met static toch al redelijk wat hp wegknabbelen bij alles wat niet Lightning resist is? als je dan een goede merc hebt, moet hij dat laatste kwart toch wel kunnen wegpoetsen? en als ze LI zijn, dan kan je gewoon met cold aan de slag. Gaat idd wel wat moeilijker, maar het kán wel.

ik heb zelf de meeste problemen bij hell met de CI omdat mijn merc nauwelijks damage doet (mét aura 1k) ;( maar da's gelukkig off-line, en binnenkort dus voorbij _/-\o_
2 weeks, and counting

ps. daves2hd; wat is je *name?
die immuun to cold groepen ben ik gewoon kansloos m'n merc kan er een paar tanken maar duurt gewoon te lang voor ze dood zijn. heb dan wel een +3 fire wall in m'n second weapon en m'n merc doet tot 1,4k dmg maar het is allemaal te weinig :p
ik moet het echt doen met teleport en mana shield, immuun kun je op geen enkele manier pijn doen met waar hij tegen bestend is :p
want vergeet niet je masrty's verlagen al resistance op alles wat ze raken :9 solo kun je maar met weinig echt redden en alles killen. hammerdin kan het het beste denk ik.

speel niet echt veel meer online ondertussen weer met wat andere games begonnen maar als ik speel is m'n acc name gewoon: daves2hd
en m'n figuren: Oval (word orb sorcje) of lambada (word assa trappen wilde dat ook eens proberen)
allebij natuurlijk HCL

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
HanH schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:14:
Oh, en wanneer het om een Hammerdin gaat:
Zorg dat je level 30 wordt. Redemption is een '1 point wonder' wat betreft life en mana.

En wanneer je ladder speelt kan je straks ook Insight maken voor je merc.

Mijn Poisonmancer heeft nu trouwens een complete TO set :D Ik mis nu alleen nog een Death's Web en betere ringen + amulet en een Anni, dan is ie klaar :D
Meer dan 6k Poison Nova schade, en 73/75/75/75 op Hell. (Nog even een fire res charm inruilen en alles is max) Moet alleen nog mijn merc versterken, die valt nog erg snel dood neer. Misschien dat ik ook wat meer ga investeren in Fire Golem, zodat die nog wat sterker wordt.

[ Voor 38% gewijzigd door Skyclad op 09-03-2006 07:54 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.