HanH schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:49:
[...]
+2 skills is natuurlijk wel leuk, maar wat betreft het voorbeeld dat je aanhaalt: fade en BoS kan je niet naast elkaar actief hebben, wat betekent dat je als je een assassin bent die voor de hoge AR gaat (dus BoS), deze elke keer opnieuw moet casten nadat de fade van je armor actief wordt.
en die +1 warmth boor de sorc armor slaat natuurlijk helemaal nergens op (scheelt je effectief 1 skill punt in je build, tot je een andere armor wil)
Of kan je ook armors van een andere class dragen?
Mijn smiter heeft een treachery armor liggen (dat assasin armor.) Een andere class kan hem dus inderdaad dragen.
Inderdaad zijn niet alle 1.11 runewords goed, maar een aantal ervan hebben een goed nut:
Bone (Necromancer) 3 Socket Body Armor Sol + Um + Um
15% Chance To Cast level 10 Bone Armor When Struck
15% Chance To Cast level 10 Bone Spear On Striking
+2 To Necromancer Skill Levels
+100-150 To Mana (varies)
All Resistances +30
Damage Reduced By 7
De resistances, de mana en de skills... Ik denk dat voor elke necromancer er maar 1 armor bestaat die deze stats kont schopt en dat is Chains of Honor die iets meer res heeft en wat magic find. CoH is gelijk ook al weer 20x zo duur. Als necro zijnde gooi ik nooit veel punten in die bone armor. Gratis lvl 10 bone armor is mooi meegenomen

Die bone armor is natuurlijk helemaal mooi voor een andere class

werkt dit voor een merc?

(2x um is wel wat prijzig, maar dan heb je ook wat...)
Enlightenment (Sorceress) 3 Socket Body Armor Pul + Ral + Sol
5% Chance To Cast Level 15 Blaze When Struck
5% Chance To Cast level 15 Fire Ball On Striking
+2 To Sorceress Skill Levels
+1 To Warmth
+30% Enhanced Defense
Fire Resist +30%
Damage Reduced By 7
Ga je voor damage in plaats van defence... en heb je niet mega veel te besteden, neem dan deze voor je sorc. Zoek je betere armors dan ben je gelijk een heeeeeeel stuk meer kwijt. Een goede ormus met veel % to dmg en een leuke skill kost al snel een ist. En een CoH is gewoon niet te betalen. Verkies je defence boven damage, ga dan voor de vipermage. Het was mij inderdaad nog niet opgevallen maar het lijkt erop dat de +1 to warmth voor elke class telt. Dit geeft weer wat leuke opties.
Peace (Amazon) 3 Socket Body Armor Shael + Thul + Amn
4% Chance To Cast Level 5 Slow Missiles When Struck
2% Chance To Cast level 15 Valkyrie On Striking
+2 To Amazon Skill Levels
+20% Faster Hit Recovery
+2 To Critical Strike
Cold Resist +30%
Attacker Takes Damage of 14
De CoH is in mijn mening de enige die dit overtreft. 20% fhr is gewoon heerlijk. En het lijkt erop dat elk character kan genieten van de 2 to critical strike...
Principle (Paladin) 3 Socket Body Armor Ral + Gul + Eld
100% Chance To Cast Level 5 Holy Bolt On Striking
+2 To Paladin Skill Levels
15% Slower Stamina Drain
+5% To Maximum Poison Resist
Fire Resist +30%
100% holy bolt... lijkt me niet slecht voor een zealer die ontzettend snel 5x achter elkaar mept... 2 to all skills is altijd fijn... echter heb ik denk ik liever een guardian angel... mja das puur smaak

.
Een gul rune is vrij duur dus mijn keuze is denk snel gemaakt.
Rain (Druid) 3 Socket Body Armor Ort + Mal + Ith
5% Chance To Cast Level 15 Cyclone Armor When Struck
5% Chance To Cast Level 15 Twister On Striking
+2 To Druid Skills
+100-150 To Mana (varies)
Lightning Resist +30%
Magic Damage Reduced By 7
15% Damage Taken Goes to Mana
Veel mana, en een cyclone armor (merc???) die voor elk ventje wel prettig is. De mal rune maakt hem wel wat duur...
Treachery (Assassin) 3 Socket Body Armor Shael + Thul + Lem
5% Chance To Cast Level 15 Fade When Struck
25% Chance To Cast level 15 Venom On Striking
+2 To Assassin Skills
+45% Increased Attack Speed
+20% Faster Hit Recovery
Cold Resist +30%
50% Extra Gold From Monsters
Naast het pre-casten van fade wat handig is voor andere classes is de 45% ias heerlijk en de 20% fhr ook een behoorlijk goede mod. Weinig runeword wat hieraan kan tippen.

Heerlijk voor een martial art assasin.
Na het bekijken van deze runewords kom ik erachter dat ik ze eigenlijk nog te weinig gebruik.....

Veel super mods voor weinig geld.